Voordat we meer informatie hebben kunnen we er NIETS over zeggen. Je bent zo zeker van je zaak dat het alleen maar een teleurstelling kan worden.
Haha nee hoorUffeltje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:26:
![]()
Voordat we meer informatie hebben kunnen we er NIETS over zeggen. Je bent zo zeker van je zaak dat het alleen maar een teleurstelling kan worden.
Oh dat wist ik niet, dan zal dat ook wel in 5 zitten.JWBaakman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:09:
[...]
Dat kan in BF4 ook wel, in hardcore mode
Er staat DICE LA in het artikel, dus waarom zou dat niet het team kunnen zijn dat aan BF5 werkt?Stewie! schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:44:
Je linkt naar een artikel over een game waar een andere studio aan werkt.
Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129
[Voor 37% gewijzigd door MadButcher op 16-03-2016 14:32]
[Voor 134% gewijzigd door Stewie! op 18-03-2016 11:35]
Mooi verhaal maar geeft wederom grond voor speculatie daar jij vast allang weet wat er aan gaat komen als I3D software en infra levert. Als ik dan tussen de regeltjes door lees komt er een BFBC3 in de stijl en setting van BC2 met ook een single player modus. Wat heel gaaf zou zijn natuurlijk.Stewie! schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:17:
Ik vond Bad Company 2 overigens fantastisch in de multiplayer, goede destruction, hele huizen slopen. Heerlijk spel.
Bad Company is ook een wat toegankelijker spel dan Battlefield. Maar ik heb inderdaad ook erg goede herinneringen aan Bad Company 2, Isla Inocentabvk schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:04:
[...]
Mooi verhaal maar geeft wederom grond voor speculatie daar jij vast allang weet wat er aan gaat komen als I3D software en infra levert. Als ik dan tussen de regeltjes door lees komt er een BFBC3 in de stijl en setting van BC2 met ook een single player modus. Wat heel gaaf zou zijn natuurlijk.
Waar BF5 dan misschien inderdaad toch WO1 gaat worden, dat spreek je in ieder geval niet tegen.
Kom,licht voor je mede Tweakers eens een tipje van de sluier op....
Alleen, als je dat enigszins realistisch wil houden is er weinig aan. Meeste wapens hebben een matige Range en herladen duurt even.Plankton schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:26:
Ik gok, en hoop, op een WWI shooter. Reden: in 2017 is het een eeuw geleden dat de Eerste Wereldoorlog begon.
Waar heb jij geschiedenisles gehad?Plankton schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:26:
Ik gok, en hoop, op een WWI shooter. Reden: in 2017 is het een eeuw geleden dat de Eerste Wereldoorlog begon.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
AMD 5900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), ASUS Strix 2080 Super
De Spitfire had eeen Rolls-Royce Merlin/Griffon engine hoorJinShepard schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:35:
om het geluid van een spitfire te horen met frostbite engine
poor Leno schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:59:
[...]
De Spitfire had eeen Rolls-Royce Merlin/Griffon engine hoor
AMD 5900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), ASUS Strix 2080 Super
Oftewel nog meer punten als je revived enzo en minder als je gewoon kills maakt.MadButcher schreef op zondag 20 maart 2016 @ 14:10:
Meer teamplay is het doel.
http://www.battlefieldser...hr-teamplay-ist-das-ziel/
Als ze teamplay willen bevorderen, dan is het misschien handig om weer een in-game server browser te kunnen gebruiken.hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:03:
[...]
Oftewel nog meer punten als je revived enzo en minder als je gewoon kills maakt.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Hoezo beperkt met voertuigen? Ik ga even een stukje dagdromen. Gewoon mijn fantasie op de loop laten gaan:kuusj98 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:14:
[...]
Dit is naar mijn mening ook het beste, WWII is heel leuk en aardig, maar aardig beperkt qua voertuigen en wapens. BF 1942 was ook een leuk spel, maar het liet ook meteen zien dat er qua grote maps nog veel te winnen viel. CoD heeft het in dat opzicht ook een stukje beter gedaan, tot en met CoD 4 imho.
Het beste voorbeeld voor mezelf vind ik eigenlijk nog Arma 2 tegenover Arma 3. In Arma 2 zit je op een gigantische map die geheel in stijl is van Communistisch Oostblok welke ook nog aardig gedetailleerd is, met een idiote hoeveelheid wapens en voertuigen uit de periode 1960-1990. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er inmiddels wel duizenden uren inzitten.
Dan krijg je Arma 3, de setting is wat mij betreft een beetje doelloos. Hier zitten we namelijk op Griekenland, en dat zegt mij niet veel hoewel de map zeer goed is gemaakt en nog een heel stuk groter is dan Arma 2. Dan krijg je sublieme graphics (en de performance issues even buiten beschouwing gelaten) met een engine waar je zo ontzettend veel in kunt doen, maar dan zie je de wapens en voertuigen. Ik weet na 300 uur spelen nog steeds niet welk wapen het to-go wapen is of welk voertuig het "beste" is, omdat alles zich tientallen jaren in de toekomst afspeelt en mij de namen compleet onbekend zijn. Als die toekomstige setting je niet aanspreekt is het spel persoonlijk gezien al verloren. Zo zal een moderne Battlefield voor mij ook verloren zijn.
We zullen zien, heb sowieso na Battlefield 4 besloten geen spel meer van EA te kopen omdat ik het zo ontzettend belabberd vond. Ik hoor echter her en der dat het inmiddels goed speelbaar is (ruim 2 jaar na release![]()
) en dan kan ik misschien nog eens kijken of er iets uit mijn nagenoeg ongespeeld spel is te halen.
[Voor 73% gewijzigd door Turfschipper op 21-03-2016 19:33]
Natuurlijk, ik doel niet op de realiteit, maar in-game zoals we het kennen uit de originele CoD serie. 2 rifles, 2 assualt, 2 zware jongens en 2 snipers. Dat is hedendaag misschien iets te beperkt, maar de lange lijsten met wapens en toebehoren die je allemaal vrij moet spelen, dat hoop ik dit keer niet tegen te komen in BF5Turfschipper schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:28:
Haha! Inderdaad!
Wwii, beperkt met wapens, lol. Ik denk niet dat je een groot gewapend conflict in de mensheid kan op noemen met een grotere verscheidenheid aan wapens dan wwii.
Duurde ook niet zo lang in BF4 toch?RoyK schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:58:
[...]
Natuurlijk, ik doel niet op de realiteit, maar in-game zoals we het kennen uit de originele CoD serie. 2 rifles, 2 assualt, 2 zware jongens en 2 snipers. Dat is hedendaag misschien iets te beperkt, maar de lange lijsten met wapens en toebehoren die je allemaal vrij moet spelen, dat hoop ik dit keer niet tegen te komen in BF5
psn: taker-mart
[Voor 16% gewijzigd door MadButcher op 30-03-2016 22:35]
BC2 is nog steeds een van de leukste games die ik ooit speelde. Soort climax van BF2 en de reeks er voor. BF3 / BF4 zijn leuk, maar nog steeds niet zó leuk als BC2.Plankton schreef op zondag 20 maart 2016 @ 22:25:
Klinkt als Bad Company 3
My prediction: we'll evolve into a digital form.
Ik absoluut niet. WW1 was traag en 'saai' vergeleken met alles sinds WW2.Katmi schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:34:
hoop dat het WO I is tenminste.
WW2 werd van eind jaren 90 tot ~2006 compleet uitgemolken en pas met de uitkomst van CoD4 (En in mindere mate het eerdere BF2) ging het opeens de andere kant uit. Iedereen is toe aan wat nieuws, maar wat precies weet niemand.Turfschipper schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:17:
En dan lees je ook vaak dat mensen wwii beu zijn. Maar over welke games gaat dat dan? Volgens mij is het al zo lang geleden dat er al een hele nieuwe generatie gamers zijn die nog nooit een fatsoenlijke wwii shooter hebben gespeeld.
Omdat? De settings is totaal anders bij BF4, ooit BF2142 gespeeld? Dat is gewoon onderdeel van BF universum en er word in deeltje 4 ook flink naar gehint. Uiteindelijk zal de setting vrij weinig invloed hebben op de gameplay, of je nou met steentjes zit te gooien of met lasers zit te schieten uiteindelijk zal alles net zo snel (of langzaam) gaan als dat het nu gaat, maar dan in een ander jasje.taker1987 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:26:
als het echt een toekomst shooter gaat worden dan ga ik die battlefield echt niet aanschaffen. een van de rede waarom ik call of duty niet meer speel .
[Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 31-03-2016 00:56]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
En? In de opgenoemde periode deed vrijwel elke uitgever bij vrijwel elk genre aan WW2, exact het zelfde zie je bij moderne oorlogsvoering en sinds een paar jaar futuristisch spul.Turfschipper schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:58:
2006 is al 10 jaar geleden!!!!
Maar lang niet zo veel als dat er in de periode daarvoor WW2 shooters uitkwamen.En in die 10 jaar hebben we tientallen scifi en hedendaagse shooters gezien.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 31-03-2016 01:07]
als ik COD al niks vind de laatste jaren , wallruns en nog meer onmogelijke dingen. en ik hebt totaal niks met science fiction , waarom zou ik dan hopen dat bf5 geen science ficition setting word denk je ?D4NG3R schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:51:
[...]
Ik absoluut niet. WW1 was traag en 'saai' vergeleken met alles sinds WW2.
[...]
WW2 werd van eind jaren 90 tot ~2006 compleet uitgemolken en pas met de uitkomst van CoD4 (En in mindere mate het eerdere BF2) ging het opeens de andere kant uit. Iedereen is toe aan wat nieuws, maar wat precies weet niemand.
[...]
Omdat? De settings is totaal anders bij BF4, ooit BF2142 gespeeld? Dat is gewoon onderdeel van BF universum en er word in deeltje 4 ook flink naar gehint. Uiteindelijk zal de setting vrij weinig invloed hebben op de gameplay, of je nou met steentjes zit te gooien of met lasers zit te schieten uiteindelijk zal alles net zo snel (of langzaam) gaan als dat het nu gaat, maar dan in een ander jasje.
psn: taker-mart
PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA
Een WW2 shooter met de grafische mogelijkheden van nu. Ik ga er voor zitten en velen met mij. Er zijn prachtige mogelijkheden voor te bedenken. De hedendaagse shooters en future shooters zijn net zo uitgemolken als ieder andere type game. Er zijn nu eenmaal maar een paar smaakjes beschikbaar. Als het een future / fantasy ding gaat worden haak ik persoonlijk in ieder geval af. Niet dat Dice daar heel erg lang wakker van zal liggenD4NG3R schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:02:
[...]
En? In de opgenoemde periode deed vrijwel elke uitgever bij vrijwel elk genre aan WW2, exact het zelfde zie je bij moderne oorlogsvoering en sinds een paar jaar futuristisch spul.
[...]
Maar lang niet zo veel als dat er in de periode daarvoor WW2 shooters uitkwamen.
Trends komen en gaan, je bent als uitgever ook knettergek om hier niet in mee te gaan. Momenteel is dat space/future.
[Voor 83% gewijzigd door MadButcher op 01-04-2016 00:07]
Want? Bij zon statement hoort een uitleg. En zodra her iets is als te duur zeg ik: zeg nooit nooit. De eerste blu-ray speler was ook onbetaalbaar.MadButcher schreef op maandag 11 april 2016 @ 00:11:
Hier een interessant gerucht:
http://www.battlefieldser...-virtual-reality-support/
Niet dat ik ooit zo'n Ocullus Rift zou kopen.
Omdat ik zo'n ding al op de kop gehad heb. o.a. resolutie viel zwaar tegen. als je een schermpje hebt wat het blikveld van je ogen moet omvatten heb je al een hele hoge resolutie nodig. En had echt niet het WOW-effect.Brutal1ty schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:23:
[...]
Want? Bij zon statement hoort een uitleg. En zodra her iets is als te duur zeg ik: zeg nooit nooit. De eerste blu-ray speler was ook onbetaalbaar.
Toch nogal snel gezegd, zijn de eerste van een nieuwe revolutie denk ik, om nu al nooit te zeggen lijkt mij wat voorbarig. Ben zeer benieuwd en vooral naar racegames icm met. Dat de resolutie voor jou nu nog tekort schiet zou in de volgende versies weleens kunnen veranderen. Ik ga binnenkort eens naar een VR-cafe in Amsterdam om het eens zelf te testen. Krijg als goed is de VR bril van Samsung binnenkort toegestuurd maar dat zou wel geen goede vergelijking zijn met de Rift en Vive.MadButcher schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:57:
[...]
Omdat ik zo'n ding al op de kop gehad heb. o.a. resolutie viel zwaar tegen. als je een schermpje hebt wat het blikveld van je ogen moet omvatten heb je al een hele hoge resolutie nodig. En had echt niet het WOW-effect.
Oeh!! come on Battlefield 14/18 of 1944!!!!!!MadButcher schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:39:
Misschien morgen een tipje van de sluier???
http://www.battlefieldser...ankuendigung-diese-woche/
[Voor 18% gewijzigd door Frank_P op 15-04-2016 14:49]
Help!!!! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:22:
Maar ja dat is net zoiets als hopen dat pasen en kerstmis op 1 dag vallen....
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Idd, en liefst ook gewoon mod support.Prosac schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:11:
WW1 zou wel grappig zijn, maar ik zie ze liever terugkeren naar WOII. Dat hele futuristische heeft me nooit kunnen grijpen.
Zou wel bijzonder lekker zijn om weer eens op te stijgen in een B17 of rond te crossen in een Tiger.
Mod-support inderdaad. Ik heb echt (al zeg ik het zelf) fantastische stadsgevechten-maps gemaakt voor Desert Combat. Lekker smalle straatjes en veel gebouwen.hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:12:
[...]
Idd, en liefst ook gewoon mod support.Die droom laat ik echter meteen varen, dat gaat nooit meer gebeuren denk ik.
Idd! Ik heb sowieso de meeste clanwars in DC gespeeld en misschien heb ik DC zelfs meer gespeeld dan wel spel ooit.Prosac schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:29:
[...]
Mod-support inderdaad. Ik heb echt (al zeg ik het zelf) fantastische stadsgevechten-maps gemaakt voor Desert Combat. Lekker smalle straatjes en veel gebouwen.
Of Maps met verschillende grotere dorpjes bij elkaar.
[Voor 25% gewijzigd door Frank_P op 22-04-2016 10:50]
Dammit! Al die geruchten..Frank_P schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:48:
Nog een interessant nieuwtje waaruit misschien toch te halen is dat het een setting in WW1 of WW2 zal zijn.
http://www.gamespot.com/a...-hes-beyond/1100-6439013/
En deze!
http://www.dailystar.co.u...s-Retailer-World-of-Games
Moet. Weten. Nieuwe. Setting..... Kan. Niet .Wachten!!poor Leno schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:48:
[...]
Dammit! Al die geruchten..
Must..resist..can't..wait..aargh..
Er moet gewoon een Battlefield War of the Centuries komen ofzo!Flimovic schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:16:
[...]
Moet. Weten. Nieuwe. Setting..... Kan. Niet .Wachten!!![]()
![]()
![]()
Hahaha, ik zie dit alleen gebeuren icm DLC en dat je voor elke tijdperk even €30 moet neerlappen. Maar serieus, ik wil zo badly dat het WW2 ispoor Leno schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:21:
[...]
Er moet gewoon een Battlefield War of the Centuries komen ofzo!
Een mega grote massive online game, waarbij je alle oorlogen in talloze maps hebt! Voor ieder wat wils
Wil je sci-fi? Dan start je de 2144 modus.. Wil je Vietnam? Start de Vietnam map rotation.. idem voor WW2, Modern etc etc
En dan ook een enorme random map rotation waarbij je alles door elkaar speelt
Ja dat bedoel ik.. maar dat zou zo goed kunnen werken denk ikFireBladeX schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:22:
[...]
Hahaha, ik zie dit alleen gebeuren icm DLC en dat je voor elke tijdperk even €30 moet neerlappen. Maar serieus, ik wil zo badly dat het WW2 is
Nja.. het is maar hoe je t bekijktinternaut schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:34:
Natuurlijk hoop ik ook op WW2 maar BF4 is nogal gericht op customizen qua scopes/gadgets/...als ze die populaire trend willen doorzetten dan gaat het imo een near future setting worden.
[Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 23-04-2016 20:52]
Nou, ik merk nu bij Battlefront, dat ik het wapen-modden, unlocken en upgraden toch wel mis hoor.. Het geeft een spel wat meer diepgang en voor mij persoonlijk een 'doel'Stijnb_ schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:48:
Ik hoop op ww2 zonder veel gadgets gewoon back to basic. Plus een campain die zich afspeeld op d-day. Want op de nieuwe consolse is nog geen enkele shooter die het verhaal verteld van d-day.
Je doel is zo hard mogelijk het strand op rennen en die Duitse bunkers onschadelijk maken.poor Leno schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:35:
[...]
Nou, ik merk nu bij Battlefront, dat ik het wapen-modden, unlocken en upgraden toch wel mis hoor.. Het geeft een spel wat meer diepgang en voor mij persoonlijk een 'doel'
No no nope no nope nope no noRoyK schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:29:
...als medic misschien morfine prikken zodat je nog een minuut door kan voordat je alsnog gaat en zo een eventuele rambo actie uit kan halen...
....mn oude CoD hartje begint langzaam weer te kloppen!
[Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 26-04-2016 22:36]
Inderdaad. Denk dat het niet snel 128 man wordt omdat de servers dan te duur worden.Uffeltje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 23:15:
En dan Metro nog eens remasteren. Ik zie het al voor me, 128 man die granaten aan het gooien zijn.
Meer spelers kan altijd, maar dan moeten de maps daarvoor gemaakt zijn.
PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA
PC Specs
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details