Toon posts:

Nieuwe Battlefield game

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 37.711 views

Onderwerpen

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18:39
_O-

Voordat we meer informatie hebben kunnen we er NIETS over zeggen. Je bent zo zeker van je zaak dat het alleen maar een teleurstelling kan worden.

YouTube

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-01 05:21
Krijg steeds meer het idee dat het WWII gaat worden.

Met alles erop en er aan!

Kan niet wachten om een U-boot in te ruilen voor een spitfire.

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Uffeltje schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 18:26:
_O-

Voordat we meer informatie hebben kunnen we er NIETS over zeggen. Je bent zo zeker van je zaak dat het alleen maar een teleurstelling kan worden.
Haha nee hoor :D

Ik denk zeker niet dat dit het perse wordt.. En zelf geef ik de voorkeur aan WW2.
Maar ALS het ww1 wordt, zijn er meer dan genoeg elementen om het wel een goed spel te maken.

• Uffeltje
Oh gelukkig maar. WW1 zou genoeg kunnen bieden, maar ook ik zie liever WW2. :)

[Voor 39% gewijzigd door Uffeltje op 04-03-2016 08:04]

YouTube

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:20
JWBaakman schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:09:
[...]

Dat kan in BF4 ook wel, in hardcore mode
Oh dat wist ik niet, dan zal dat ook wel in 5 zitten.

• MadButcher
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:45

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:44

Stewie!

Keen must die!

Je linkt naar een artikel over een game waar een andere studio aan werkt.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-02 12:24

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Stewie! schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:44:
Je linkt naar een artikel over een game waar een andere studio aan werkt.
Er staat DICE LA in het artikel, dus waarom zou dat niet het team kunnen zijn dat aan BF5 werkt?

Overigens zou ik het jammer vinden als het een moderne/futuristische shooter zou worden. Het hele WW1 idee sprak mij bijzonder aan.

Gamertag: Flimovic / Overwatch ID Flimovic#2129

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aan hoeveel projecten werkt DICE wel niet? Dat iemand in LA iets doet betekend niet dat de 800 man in Zweden daar ook allemaal mee bezig zijn.

• MadButcher
Wat er staat is dat Dice LA werkt aan een (eigen) future-shooter, maar dat het niet onaannemelijk is dat ze Dice Zweden meehelpen met BF5 gezien de druk op Stockholm (releases).

[Voor 37% gewijzigd door MadButcher op 16-03-2016 14:32]

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-01 01:16
Heb het nu wel gehad met heel dat future setting gedoe, is al bijna 6 jaar non stop van deze huidige dag/future settings voor shooters.
Snap niet echt dat niemand daar ziet dat een WW2 shooter op een huidige engine een dikke hit kan zijn, heb al geen deftig WW2 spel gespeeld sinds CoD world at war.

• MadButcher
BF5 = BC3 ???
Enn tv-serie door EA en FOX met naam Bad Company?

http://www.battlefieldser...r-provider-bad-company-3/

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Ik snap dat speculatie leuk kan zijn, maar waarschijnlijk is 90% van wat er staat onzin. De studio in Los Angeles heeft veel werk verzet voor Hardline en CTE, uiteindelijk maken ze daar ook gewoon games. EA heeft aangekondigd dat er meerdere games in ontwikkeling zijn in deze franchises. Bad Company 3 zal een andere game zijn dan Battlefield 5 (nieuws: Gerucht: Battlefield 5 krijgt als thema Eerste Wereldoorlog en komt i...). Daarbij is Battlefield ook veel meer op de multiplayer gefocust. Ondertussen is Battlefront als franchise ook nieuw leven in geblazen en gezien EA een 10 jaar licentie op Star Wars heeft (nieuws: EA mag tien jaar lang Star Wars-games maken) zal er daar ook ooit nog een game ala Battlefront uit komen. DICE heeft ook nog Mirrors Edge nieuws: DICE stelt Mirror's Edge Catalyst uit tot mei 2016 en wie weet wat ze nog meer doen. Er is ook nog een groot team dat aan Frostbite werkt en er zullen vast en zeker nog teams zijn die niemand kent.

Dan komt EA ook nog met Titanfal 2 nieuws: EA: nieuwe Titanfall, Mass Effect en Battlefield komen voor april 2017 en normaal gesproken lanceert een uitgever niet 2 AAA titels die met elkaar concurreren in dezelfde periode.

Wij verzorgen bijvoorbeeld de hosting voor the Division wereldwijd. Fantastische game, maar het is niet voor niets dat de uitgever de game nu uitbrengt. Er zijn enkele release perioden in het jaar en elke sterke titel claimt er één. Titanfall 1 lag bijvoorbeeld ook in het voorjaar in de winkel en claimde die periode. Er zijn weinig publishers die hun blockbuster titel tegelijkertijd willen lanceren. nieuws: Titanfall ligt op 13 maart in de winkels

Naast hosting leveren wij ook middleware aan game studios. Onze anti-cheat software Fair Fight is misschien wel bekend, zat o.a. in Titanfall nieuws: Respawn laat Titanfall-cheaters alleen nog tegen elkaar spelen maar vrijwelke elke andere grote titel die sinds 2015 gelanceerd wordt én op de PC een competitieve multiplayer heeft, maakt in de achtergrond gebruik van onze software. Of het nu Activision, Electronic Arts, Ubisoft, Square Enix of een andere partij is. En dat is en wordt allemaal getest voordat een game live gaat.

Ik vond Bad Company 2 overigens fantastisch in de multiplayer, goede destruction, hele huizen slopen. Heerlijk spel.

[Voor 134% gewijzigd door Stewie! op 18-03-2016 11:35]

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Stewie! schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 11:17:

Ik vond Bad Company 2 overigens fantastisch in de multiplayer, goede destruction, hele huizen slopen. Heerlijk spel.
Mooi verhaal maar geeft wederom grond voor speculatie daar jij vast allang weet wat er aan gaat komen als I3D software en infra levert. Als ik dan tussen de regeltjes door lees komt er een BFBC3 in de stijl en setting van BC2 met ook een single player modus. Wat heel gaaf zou zijn natuurlijk.

Waar BF5 dan misschien inderdaad toch WO1 gaat worden, dat spreek je in ieder geval niet tegen.

Kom,licht voor je mede Tweakers eens een tipje van de sluier op.... O-)

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

bvk schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:04:
[...]

Mooi verhaal maar geeft wederom grond voor speculatie daar jij vast allang weet wat er aan gaat komen als I3D software en infra levert. Als ik dan tussen de regeltjes door lees komt er een BFBC3 in de stijl en setting van BC2 met ook een single player modus. Wat heel gaaf zou zijn natuurlijk.

Waar BF5 dan misschien inderdaad toch WO1 gaat worden, dat spreek je in ieder geval niet tegen.

Kom,licht voor je mede Tweakers eens een tipje van de sluier op.... O-)
Bad Company is ook een wat toegankelijker spel dan Battlefield. Maar ik heb inderdaad ook erg goede herinneringen aan Bad Company 2, Isla Inocenta

• Plankton
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik gok, en hoop, op een WWI shooter. Reden: in 2017 is het een eeuw geleden dat de Eerste Wereldoorlog begon.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09-2022
Plankton schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:26:
Ik gok, en hoop, op een WWI shooter. Reden: in 2017 is het een eeuw geleden dat de Eerste Wereldoorlog begon.
Alleen, als je dat enigszins realistisch wil houden is er weinig aan. Meeste wapens hebben een matige Range en herladen duurt even.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:12
Plankton schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 23:26:
Waar heb jij geschiedenisles gehad?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• MrInfamous
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-01 08:58
Ja ik dacht ook WWI is toch 14-18 😄?

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-01 22:31
Ik hoop al op een nieuwe 1942 sinds jaren, om het geluid van een spitfire te horen met frostbite engine, details van een Tiger tank, de accurate van een M1 Garand vs de downside van de rate of fire, een bomb run van een B-17 bommer tot de navel combat van de kusten... zoals iemand al eerder zei 64vs64 D-Day... dat is toch gewoon verschikkelijk tof om te spelen!?

AMD 5900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), ASUS Strix 2080 Super

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
JinShepard schreef op zondag 20 maart 2016 @ 09:35:
om het geluid van een spitfire te horen met frostbite engine
De Spitfire had eeen Rolls-Royce Merlin/Griffon engine hoor :>

:+

• JinShepard
poor Leno schreef op zondag 20 maart 2016 @ 11:59:
[...]

De Spitfire had eeen Rolls-Royce Merlin/Griffon engine hoor :>

:+
|:( lol maar serieus, voor mij is het mooiste geluid de Spitfire engine.. met de audio fidelity van de Frostbyte Engine... ik hoop zo erg op een WW2 BF zoals 1942, van mij part een 1:1 remake en ik ben verschikkelijk blij :9~

AMD 5900x, ASUS Crosshair VIII Hero, Corsair H150i (360mm), Corsair Vengeance RGB Pro 3200 (14-14-14-32), ASUS Strix 2080 Super

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Ja daar ben ik t helemaal mee eens *O*

• MadButcher

• hmmmmmmmmmpffff
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:44
Oftewel nog meer punten als je revived enzo en minder als je gewoon kills maakt.

• Plankton
  • Laatst online: 26-10-2021
Klinkt als Bad Company 3

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:31

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

hmmmmmmmmmpffff schreef op zondag 20 maart 2016 @ 16:03:
[...]

Oftewel nog meer punten als je revived enzo en minder als je gewoon kills maakt.
Als ze teamplay willen bevorderen, dan is het misschien handig om weer een in-game server browser te kunnen gebruiken.

Alsook natuurlijk een Rush mode waarin teamwork daadwerkelijk nodig is. Bad Company 2 was gebouwd om lekker Rush te spelen, met goede chokepoints, verdedigingen die daadwerkelijk kapot konden, en situaties waarin afwachten en blijven bestoken met vuurkracht gewoon een goede strategie was.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008

RoyK

Illustrator

kuusj98 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 16:14:
[...]

Dit is naar mijn mening ook het beste, WWII is heel leuk en aardig, maar aardig beperkt qua voertuigen en wapens. BF 1942 was ook een leuk spel, maar het liet ook meteen zien dat er qua grote maps nog veel te winnen viel. CoD heeft het in dat opzicht ook een stukje beter gedaan, tot en met CoD 4 imho.

Het beste voorbeeld voor mezelf vind ik eigenlijk nog Arma 2 tegenover Arma 3. In Arma 2 zit je op een gigantische map die geheel in stijl is van Communistisch Oostblok welke ook nog aardig gedetailleerd is, met een idiote hoeveelheid wapens en voertuigen uit de periode 1960-1990. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er inmiddels wel duizenden uren inzitten.

Dan krijg je Arma 3, de setting is wat mij betreft een beetje doelloos. Hier zitten we namelijk op Griekenland, en dat zegt mij niet veel hoewel de map zeer goed is gemaakt en nog een heel stuk groter is dan Arma 2. Dan krijg je sublieme graphics (en de performance issues even buiten beschouwing gelaten) met een engine waar je zo ontzettend veel in kunt doen, maar dan zie je de wapens en voertuigen. Ik weet na 300 uur spelen nog steeds niet welk wapen het to-go wapen is of welk voertuig het "beste" is, omdat alles zich tientallen jaren in de toekomst afspeelt en mij de namen compleet onbekend zijn. Als die toekomstige setting je niet aanspreekt is het spel persoonlijk gezien al verloren. Zo zal een moderne Battlefield voor mij ook verloren zijn.

We zullen zien, heb sowieso na Battlefield 4 besloten geen spel meer van EA te kopen omdat ik het zo ontzettend belabberd vond. Ik hoor echter her en der dat het inmiddels goed speelbaar is (ruim 2 jaar na release :O ;( ) en dan kan ik misschien nog eens kijken of er iets uit mijn nagenoeg ongespeeld spel is te halen.
Hoezo beperkt met voertuigen? Ik ga even een stukje dagdromen. Gewoon mijn fantasie op de loop laten gaan:

Stel.. jij zit in een Junker en je moet met duikvluchten doelen raken. De wel bekende angst aanjagende sirenes op de vleugels jagen de stuipen op het lijf op de grond. Grotere bommenwerpers die op grotere hoogte vliegen en een parket naar beneden te laten vallen... grote kans op kills, grote kans om uit de lucht gehaald te worden... ik zie spitfires voor me... en ik zie kamikaze acties voor me... bunkers met anti lucht FLAK en echte zoeklichten... hoe vet zou dat zijn!!! kapot geschoten steden met de engines van nu zouden toch tot waanzinnige omgevingen omgetoverd kunnen worden. Gewoon weer iets "eenvoudiger" zoals een M1, een Thompson of een BAR... met daar misschien kleine variaties op maar niet te moeilijk. Een engineer die zandzakken en barricades met prikkeldraad kan maken, een sluipschutter met maar 10 kogels.. brommers om je snel te verplaatsen.. met zijspan natuurlijk... metaal piepende tanks in stoffige omgevingen.... sticky bombs met c4.. ik kon me de renders van Broters in Arms nog herinneren. Die waren te mooi om waar te zijn. Maar dat was toen. Met de technieken van nu toch gewoon mogelijk volledig ingame zo te kunnen spelen.. met alle toeters en bellen..

Ja, ik zou heel erg graag terug willen naar WW2. Naar de basis waar het allemaal begon (voor mij). Ik heb het hedendaags wel gezien en met de high tech future heb ik niets. Vind de hover tanks in BF4 dan ook echt een doorn in het oog.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Turfschipper
Haha! Inderdaad!

Wwii, beperkt met wapens, lol. Ik denk niet dat je een groot gewapend conflict in de mensheid kan op noemen met een grotere verscheidenheid aan wapens dan wwii.

[Voor 73% gewijzigd door Turfschipper op 21-03-2016 19:33]

• RoyK

RoyK

Illustrator

Turfschipper schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:28:
Haha! Inderdaad!

Wwii, beperkt met wapens, lol. Ik denk niet dat je een groot gewapend conflict in de mensheid kan op noemen met een grotere verscheidenheid aan wapens dan wwii.
Natuurlijk, ik doel niet op de realiteit, maar in-game zoals we het kennen uit de originele CoD serie. 2 rifles, 2 assualt, 2 zware jongens en 2 snipers. Dat is hedendaag misschien iets te beperkt, maar de lange lijsten met wapens en toebehoren die je allemaal vrij moet spelen, dat hoop ik dit keer niet tegen te komen in BF5

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• hmmmmmmmmmpffff
RoyK schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:58:
[...]

Natuurlijk, ik doel niet op de realiteit, maar in-game zoals we het kennen uit de originele CoD serie. 2 rifles, 2 assualt, 2 zware jongens en 2 snipers. Dat is hedendaag misschien iets te beperkt, maar de lange lijsten met wapens en toebehoren die je allemaal vrij moet spelen, dat hoop ik dit keer niet tegen te komen in BF5
Duurde ook niet zo lang in BF4 toch?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

Ik heb nog steeds een hele zwik niet vrij gespeeld. Er zitten een boel on interessante wapens tussen. Wapens die natuurlijk heel erg op elkaar lijken. Wat kunnen ze er anders aan veranderen. Ik vind het persoonlijk een flinke overkill aan keuzes en keuzes..

Maargoed, los van dat, hoop ik echt dat ze de WW2 inrollen. Als het Future wordt laat ik de titel zeer waarschijnlijk varen. Mogelijk wordt het een WW1 zoals de geruchten gaan. Ik kan me daar niet zo een goede voorstelling bij maken. Over de WW2 weet ik een boel op hobby basis (vooral de bunkers) en vind ik een erg interessant moment in onze geschiedenis. Over de wereld oorlog daarvoor weet ik niet zoveel. Was voor Nederland ook een hele andere oorlog als de WW2. Misschien leeft het daarom een stuk minder. (voor mij)

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik verlang ook naar een ww2 versie van bf3 maar ben bang dat dice dat niet gaat doen, de generatie die nu heel actief is staat ver van die oorlog af.
Als kind uit de koude oorlog heb ik genoeg over de 2e wereld oorlog gehoord, dat waren mijn geschiedenis lessen maar tegenwoordig ligt de focus denk ik meer op de koude oorlog vandaar rusland, china, korea en de vs in de battlefield games.

• JinShepard
Ik weet alleen bijna zeker dat het nog niet zal gebeuren, de market value van de pew pew modern warfare / toekomst it te in bij de jongere generatie, en aangezien zowat alles geld driven is deze dagen.. schat ik de kans klein voor WWII versie..

• Turfschipper
Ik lees toch steeds meer dat mensen denken dat het futuristic gaat worden. Zou ik echt zwaar van balen.

Ik had destijds een ps3 gekocht in de hoop op een nieuwe 1942. Nu op ps4 nog steeds niet.

En dan lees je ook vaak dat mensen wwii beu zijn. Maar over welke games gaat dat dan? Volgens mij is het al zo lang geleden dat er al een hele nieuwe generatie gamers zijn die nog nooit een fatsoenlijke wwii shooter hebben gespeeld.

Nouja.... Hopen dat de geruchten die momenteel gaande zijn ook niet waar blijken.

Maar man... We hebben nu alle thema's al voorbij zien komen. Maak het maar eens bekend, ben het speculeren en onzin lezen nu wel beu.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-01 01:16
Toekomst zou crap zijn, is de reden dat ik al geen CoD heb gespeeld in 5 jaar.
Huidige warfare heb ik ook wel gehad na BF 2/3/4, hoop dat het WO I is tenminste.

• taker1987
  • Laatst online: 07:19
als het echt een toekomst shooter gaat worden dan ga ik die battlefield echt niet aanschaffen. een van de rede waarom ik call of duty niet meer speel .

psn: taker-mart

• MadButcher
Lijkt me ook wel:
http://www.battlefieldser...-wohl-directx-12-support/
Zou niet goed zijn als het niet zo wordt.

[Voor 16% gewijzigd door MadButcher op 30-03-2016 22:35]

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:15
BC2 is nog steeds een van de leukste games die ik ooit speelde. Soort climax van BF2 en de reeks er voor. BF3 / BF4 zijn leuk, maar nog steeds niet zó leuk als BC2.

Waarom kun je nog steeds niet elk gebouw slopen. In BC2 kon je de heftigheid van het potje aflezen aan de hoeveelheid gebouwen die er nog stonden - hoe meer, hoe slapper de hap was. Goede pot: geen gebouw stond meer overeind :+

My prediction: we'll evolve into a digital form.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
Katmi schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:34:
hoop dat het WO I is tenminste.
Ik absoluut niet. WW1 was traag en 'saai' vergeleken met alles sinds WW2.
Turfschipper schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 21:17:
En dan lees je ook vaak dat mensen wwii beu zijn. Maar over welke games gaat dat dan? Volgens mij is het al zo lang geleden dat er al een hele nieuwe generatie gamers zijn die nog nooit een fatsoenlijke wwii shooter hebben gespeeld.
WW2 werd van eind jaren 90 tot ~2006 compleet uitgemolken en pas met de uitkomst van CoD4 (En in mindere mate het eerdere BF2) ging het opeens de andere kant uit. Iedereen is toe aan wat nieuws, maar wat precies weet niemand.
taker1987 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 22:26:
als het echt een toekomst shooter gaat worden dan ga ik die battlefield echt niet aanschaffen. een van de rede waarom ik call of duty niet meer speel .
Omdat? De settings is totaal anders bij BF4, ooit BF2142 gespeeld? Dat is gewoon onderdeel van BF universum en er word in deeltje 4 ook flink naar gehint. Uiteindelijk zal de setting vrij weinig invloed hebben op de gameplay, of je nou met steentjes zit te gooien of met lasers zit te schieten uiteindelijk zal alles net zo snel (of langzaam) gaan als dat het nu gaat, maar dan in een ander jasje.

[Voor 30% gewijzigd door D4NG3R op 31-03-2016 00:56]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Turfschipper
2006 is al 10 jaar geleden!!!!

En in die 10 jaar hebben we tientallen scifi en hedendaagse shooters gezien.

En dan toch wwii beu, nogmaals, schiet mij maar lek, ik snap dat niet.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:57
En? In de opgenoemde periode deed vrijwel elke uitgever bij vrijwel elk genre aan WW2, exact het zelfde zie je bij moderne oorlogsvoering en sinds een paar jaar futuristisch spul.
En in die 10 jaar hebben we tientallen scifi en hedendaagse shooters gezien.
Maar lang niet zo veel als dat er in de periode daarvoor WW2 shooters uitkwamen.

Trends komen en gaan, je bent als uitgever ook knettergek om hier niet in mee te gaan. Momenteel is dat space/future.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Turfschipper
Haha! 10 jaar is toch geen trent?

Je doet net of dat een maand of 6 is, ;-). Tijd is relatief, ok, maar 10 jaar is toch bangelijk lang?

Daar past de 'echte' 2de ww tweemaal in, lol.

Los daar van. Toen er wel wwii shooters waren, had je ook al scifi shooters. En niet de minste....

[Voor 21% gewijzigd door Turfschipper op 31-03-2016 01:07]

• taker1987
  • Laatst online: 07:19
D4NG3R schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 00:51:
[...]

Ik absoluut niet. WW1 was traag en 'saai' vergeleken met alles sinds WW2.

[...]

WW2 werd van eind jaren 90 tot ~2006 compleet uitgemolken en pas met de uitkomst van CoD4 (En in mindere mate het eerdere BF2) ging het opeens de andere kant uit. Iedereen is toe aan wat nieuws, maar wat precies weet niemand.

[...]

Omdat? De settings is totaal anders bij BF4, ooit BF2142 gespeeld? Dat is gewoon onderdeel van BF universum en er word in deeltje 4 ook flink naar gehint. Uiteindelijk zal de setting vrij weinig invloed hebben op de gameplay, of je nou met steentjes zit te gooien of met lasers zit te schieten uiteindelijk zal alles net zo snel (of langzaam) gaan als dat het nu gaat, maar dan in een ander jasje.
als ik COD al niks vind de laatste jaren , wallruns en nog meer onmogelijke dingen. en ik hebt totaal niks met science fiction , waarom zou ik dan hopen dat bf5 geen science ficition setting word denk je ? 8)

ik heb liever toch herkenbare dingen of dingen die echt mogelijk zijn , world war 2 lijkt me echt een super vette setting op de ps4 . en inderdaad , een map in berlijn, een map in normandie , map in rotterdam of amsterdam :9 dat laatste zal waarschijnlijk nooit gebeuren maar toch :9

maar ik denk dat vele mensen het hele science fiction beu zijn in shooters.

psn: taker-mart

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Speel nu de laatste paar avonden BF4 maar wat een gezeur is dat met wapens, het duurt best wel een poos voordat je proppenschieter wat mensen kan raken. Dan heb je ontiegelijk veel menu's met tig verschillende opties. In BF3 zat er imho genoeg customization, in BC2 had je inderdaad net wat te weinig customizations voor je wapen maar in BF3 was precies goed.

In 4 is het way over de top, met die battlepacks, verborgen boosts etc

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Mij maakt het niet zoveel uit. Veel belangrijker is dat ze meer gameplay a la BF1942 / BF2 doen.

Zonder alle unlockshizzle etc. Maar ja dat is net zoiets als hopen dat pasen en kerstmis op 1 dag vallen.... :X

PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA

• RoyK

RoyK

Illustrator

D4NG3R schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 01:02:
[...]

En? In de opgenoemde periode deed vrijwel elke uitgever bij vrijwel elk genre aan WW2, exact het zelfde zie je bij moderne oorlogsvoering en sinds een paar jaar futuristisch spul.

[...]

Maar lang niet zo veel als dat er in de periode daarvoor WW2 shooters uitkwamen.

Trends komen en gaan, je bent als uitgever ook knettergek om hier niet in mee te gaan. Momenteel is dat space/future.
Een WW2 shooter met de grafische mogelijkheden van nu. Ik ga er voor zitten en velen met mij. Er zijn prachtige mogelijkheden voor te bedenken. De hedendaagse shooters en future shooters zijn net zo uitgemolken als ieder andere type game. Er zijn nu eenmaal maar een paar smaakjes beschikbaar. Als het een future / fantasy ding gaat worden haak ik persoonlijk in ieder geval af. Niet dat Dice daar heel erg lang wakker van zal liggen ;)

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• MadButcher
Denk een 1 april grap: BF5 setting in Mass Effect.

http://www.battlefieldser...eakt-gameplay-infos-mehr/

[Voor 83% gewijzigd door MadButcher op 01-04-2016 00:07]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Haahaha sowieso!

Als t dan een 1 april grap is, kunnen we waarschijnlijk het compleet tegenovergeteelde verwachten :D

• MadButcher
Hier een interessant gerucht:

http://www.battlefieldser...-virtual-reality-support/

Niet dat ik ooit zo'n Ocullus Rift zou kopen.

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 16:36
MadButcher schreef op maandag 11 april 2016 @ 00:11:
Hier een interessant gerucht:

http://www.battlefieldser...-virtual-reality-support/

Niet dat ik ooit zo'n Ocullus Rift zou kopen.
Want? Bij zon statement hoort een uitleg. En zodra her iets is als te duur zeg ik: zeg nooit nooit. De eerste blu-ray speler was ook onbetaalbaar.

• MadButcher
Brutal1ty schreef op maandag 11 april 2016 @ 20:23:
[...]

Want? Bij zon statement hoort een uitleg. En zodra her iets is als te duur zeg ik: zeg nooit nooit. De eerste blu-ray speler was ook onbetaalbaar.
Omdat ik zo'n ding al op de kop gehad heb. o.a. resolutie viel zwaar tegen. als je een schermpje hebt wat het blikveld van je ogen moet omvatten heb je al een hele hoge resolutie nodig. En had echt niet het WOW-effect.

• dezekeer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08-2019
MadButcher schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:57:
[...]

Omdat ik zo'n ding al op de kop gehad heb. o.a. resolutie viel zwaar tegen. als je een schermpje hebt wat het blikveld van je ogen moet omvatten heb je al een hele hoge resolutie nodig. En had echt niet het WOW-effect.
Toch nogal snel gezegd, zijn de eerste van een nieuwe revolutie denk ik, om nu al nooit te zeggen lijkt mij wat voorbarig. Ben zeer benieuwd en vooral naar racegames icm met. Dat de resolutie voor jou nu nog tekort schiet zou in de volgende versies weleens kunnen veranderen. Ik ga binnenkort eens naar een VR-cafe in Amsterdam om het eens zelf te testen. Krijg als goed is de VR bril van Samsung binnenkort toegestuurd maar dat zou wel geen goede vergelijking zijn met de Rift en Vive.

• MadButcher
Misschien morgen een tipje van de sluier???

http://www.battlefieldser...ankuendigung-diese-woche/

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oeh!! come on Battlefield 14/18 of 1944!!!!!! *O*

• Flimovic

Flimovic

Ik hoop eigenlijk op 14/18, het idee heeft me best wel gegrepen! Zie het al voor me, rondjes vliegen in m'n Fokker D.IV!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ik zet mijn geld op BF1944

al zal dit plaatje wel fake zijn

• Frank_P
  • Laatst online: 16:49
Ik hoop dat je gelijk hebt, ik vind in principe alle settings wel goed als het maar geen futuristische setting is.
Ben benieuwd wanneer we daadwerkelijk wat meer info krijgen.
Of wat leuk trailer materiaal :9~

Vond deze ook nog;

[Voor 18% gewijzigd door Frank_P op 15-04-2016 14:49]

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Tweetje van het Battlefield account

Toevallig een 1942 "throwback thursday" referentie een dag voor mogelijk een grote aankondiging?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:35

Geronimous

Moderator Spielerij
EN toen was het alsnog stil rond BF5 ?

poor Leno ✝︎

• internaut
  • Laatst online: 12:55
Ik meende dat er vandaag een aankondiging ging komen...

• Uffeltje
Tja, geruchten kunnen ook niet uitkomen. :P

YouTube

• MadButcher
Tja, de 4XP was de verrassing. Weer leuke 'trol' van een Dice-manager.

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:30

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Help!!!! schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 09:22:
Maar ja dat is net zoiets als hopen dat pasen en kerstmis op 1 dag vallen.... :X
offtopic:
Pinksteren en pasen bedoel je, want daar zit een maan afhankelijkheid in gecombineerd met x-aantal dagen er na. Kerst is een vaste datum, dus als de maan minder vaak/snel gaat is het mogelijk dat pasen en kerst op 1 dag vallen.

Maar goed - back on topic: WW1, WW2, Vietnam, Korea, Midden Oosten (al hoewel BF3 daar al flink mee bezig was) zijn allemaal goed. Futuristische (toekomst-)meuk mag bij CoD blijven.
In BF4 vind ik de railgun in de DLC ook sneu. Voegt niets toe, behalve een medaille voor x-kills met z'n wapen.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:14
WW1 zou wel grappig zijn, maar ik zie ze liever terugkeren naar WOII. Dat hele futuristische heeft me nooit kunnen grijpen.
Zou wel bijzonder lekker zijn om weer eens op te stijgen in een B17 of rond te crossen in een Tiger.

• hmmmmmmmmmpffff
Prosac schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:11:
WW1 zou wel grappig zijn, maar ik zie ze liever terugkeren naar WOII. Dat hele futuristische heeft me nooit kunnen grijpen.
Zou wel bijzonder lekker zijn om weer eens op te stijgen in een B17 of rond te crossen in een Tiger.
Idd, en liefst ook gewoon mod support. _/-\o_ Die droom laat ik echter meteen varen, dat gaat nooit meer gebeuren denk ik.

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:14
hmmmmmmmmmpffff schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:12:
[...]

Idd, en liefst ook gewoon mod support. _/-\o_ Die droom laat ik echter meteen varen, dat gaat nooit meer gebeuren denk ik.
Mod-support inderdaad. Ik heb echt (al zeg ik het zelf) fantastische stadsgevechten-maps gemaakt voor Desert Combat. Lekker smalle straatjes en veel gebouwen. O+
Of Maps met verschillende grotere dorpjes bij elkaar.

• hmmmmmmmmmpffff
Prosac schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:29:
[...]

Mod-support inderdaad. Ik heb echt (al zeg ik het zelf) fantastische stadsgevechten-maps gemaakt voor Desert Combat. Lekker smalle straatjes en veel gebouwen. O+
Of Maps met verschillende grotere dorpjes bij elkaar.
Idd! Ik heb sowieso de meeste clanwars in DC gespeeld en misschien heb ik DC zelfs meer gespeeld dan wel spel ooit.

Super revolutionaire mod was het.

En bijv. Interstate 82, Eve of Destruction, Pirates, Forgotten Hope... stuk voor stuk super goede, grappige mods die veel mensen erg veel plezier hebben gegeven.

• Turfschipper
Ben het wachten zo beu he. Is ook niet goed voor de moraal, steeds Currahee op zonder actie.

En dan krijg je straks ook nog de schrik van je leven dat je niet in je Spitfire mag stappen, maar een jumpsuit aan moet.

• Frank_P
  • Laatst online: 16:49
Nog een interessant nieuwtje waaruit misschien toch te halen is dat het een setting in WW1 of WW2 zal zijn.

http://www.gamespot.com/a...-hes-beyond/1100-6439013/

En deze!

http://www.dailystar.co.u...s-Retailer-World-of-Games

[Voor 25% gewijzigd door Frank_P op 22-04-2016 10:50]

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Frank_P schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:48:
Nog een interessant nieuwtje waaruit misschien toch te halen is dat het een setting in WW1 of WW2 zal zijn.

http://www.gamespot.com/a...-hes-beyond/1100-6439013/

En deze!

http://www.dailystar.co.u...s-Retailer-World-of-Games
Dammit! Al die geruchten..

Must..resist..can't..wait..aargh.. :X

• Flimovic

Flimovic

poor Leno schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:48:
[...]

Dammit! Al die geruchten..

Must..resist..can't..wait..aargh.. :X
Moet. Weten. Nieuwe. Setting..... Kan. Niet .Wachten!! 8)7 8)7 8)7 8)7

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Flimovic schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:16:
[...]

Moet. Weten. Nieuwe. Setting..... Kan. Niet .Wachten!! 8)7 8)7 8)7 8)7
Er moet gewoon een Battlefield War of the Centuries komen ofzo!

Een mega grote massive online game, waarbij je alle oorlogen in talloze maps hebt! Voor ieder wat wils *O*

Wil je sci-fi? Dan start je de 2144 modus.. Wil je Vietnam? Start de Vietnam map rotation.. idem voor WW2, Modern etc etc

En dan ook een enorme random map rotation waarbij je alles door elkaar speelt :)

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:59
poor Leno schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:21:
[...]

Er moet gewoon een Battlefield War of the Centuries komen ofzo!

Een mega grote massive online game, waarbij je alle oorlogen in talloze maps hebt! Voor ieder wat wils *O*

Wil je sci-fi? Dan start je de 2144 modus.. Wil je Vietnam? Start de Vietnam map rotation.. idem voor WW2, Modern etc etc

En dan ook een enorme random map rotation waarbij je alles door elkaar speelt :)
Hahaha, ik zie dit alleen gebeuren icm DLC en dat je voor elke tijdperk even €30 moet neerlappen. Maar serieus, ik wil zo badly dat het WW2 is

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
FireBladeX schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 11:22:
[...]

Hahaha, ik zie dit alleen gebeuren icm DLC en dat je voor elke tijdperk even €30 moet neerlappen. Maar serieus, ik wil zo badly dat het WW2 is
Ja dat bedoel ik.. maar dat zou zo goed kunnen werken denk ik :)

je koopt alleen de DLC's die je interessant vindt, maar de basisgame blijft tzelfde en is 'modulair'.

Ik wil ook WW2 zoo graag.. WW1 ben ik ondertussen ook wel opgewarmd voor.. ik denk dat ze dat ook heel tof kunnen maken
(voor zover oorlog 'tof' is natuurlijk :X)

• internaut
  • Laatst online: 12:55
Natuurlijk hoop ik ook op WW2 maar BF4 is nogal gericht op customizen qua scopes/gadgets/...als ze die populaire trend willen doorzetten dan gaat het imo een near future setting worden.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
internaut schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:34:
Natuurlijk hoop ik ook op WW2 maar BF4 is nogal gericht op customizen qua scopes/gadgets/...als ze die populaire trend willen doorzetten dan gaat het imo een near future setting worden.
Nja.. het is maar hoe je t bekijkt :)

Er valt genoeg te upgraden, als je maar je fantasie gebruikt.

Stel er komt een soort 'ambacht' systeem waar je in kunt groeien naargelang je hoger level wordt: weapon master.

Thompson submachine gun:
- De kunst van het beter uitboren van de barrel
- Haarfijn afstellen van trekker
- Sneller kunnen laten vuren
- Radioactief materiaal gebruiken uit de kompassen van toentertijd, en die op de iron sights smeren (soort red dot)
- 3 verschillende magazijnen; kort, lang en trommel
- De stock verwisselen/van rubber voorzien voor betere stabiliteit/minder recoil

Ook toen hadden ze scopes en geluiddempers..

En ga zo maar door.. Toen waren er al genoeg lui die hun eigen geweer tweakten naar eigen smaak :)

Ook voor tanks, bijvoorbeeld de Sherman, met Tank master ambacht..
Deze kreeg gedurende de oorlog betere bepantsering, tracks, zwaardere machinegewereren en groter kaliber main gun.

Dit zou je dus allemaal kunnen verwerken in unlocks en upgrades..

Zoals je ziet zijn er echt wel mogelijkheden :D

[Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 23-04-2016 20:52]

• RoyK

RoyK

Illustrator

Je zou ook qua uitrusting toch best wel wat keuzes kunnen maken toch? (WW2)

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-01 13:11
Ik hoop op ww2 zonder veel gadgets gewoon back to basic. Plus een campain die zich afspeeld op d-day. Want op de nieuwe consolse is nog geen enkele shooter die het verhaal verteld van d-day.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Stijnb_ schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:48:
Ik hoop op ww2 zonder veel gadgets gewoon back to basic. Plus een campain die zich afspeeld op d-day. Want op de nieuwe consolse is nog geen enkele shooter die het verhaal verteld van d-day.
Nou, ik merk nu bij Battlefront, dat ik het wapen-modden, unlocken en upgraden toch wel mis hoor.. Het geeft een spel wat meer diepgang en voor mij persoonlijk een 'doel' :)

• RoyK

RoyK

Illustrator

Blijft nog best stil rondom BF5 ondanks wat prikjes in de media

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• TheProf82
  • Laatst online: 07-02 15:25
Ook ik wacht op een nieuwe WW2 game. Red Orchestra vind ik iets te indie helaas. Medal of Honor was vroeger natuurlijk een goede plek en daarna Call of Duty. De wapens zijn zo iconisch en memorabel, van de M1 Garand tot de Kar-98k of de sten-gun. Allemaal verschillend.

WW2 lijkt langzaam op te komen en het is dan ook wachten op de volgende WW2-klapper; maar ik heb met BF4 nog regelmatig plezier, dus binnen deze franchise is het meer dan welkom.

Moeten we echt nog wachten op een E3-beurs? Ook de nieuwe call of duty blijft interessant; ik speel het al niet meer sinds een jaar of 6, maar er MOET toch een keer weer een leuke CoD-game uitkomen die het nu al jaren gekopieerde concept even van tafel veegt ;-).

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Iemand tipte me over het Battalion 1944 kickstarter project

Dat ziet er ook wel tof uit :D

• Turfschipper
poor Leno schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:35:
[...]

Nou, ik merk nu bij Battlefront, dat ik het wapen-modden, unlocken en upgraden toch wel mis hoor.. Het geeft een spel wat meer diepgang en voor mij persoonlijk een 'doel' :)
Je doel is zo hard mogelijk het strand op rennen en die Duitse bunkers onschadelijk maken.

Ist nie genoeg?

:P

• RoyK

RoyK

Illustrator

Er is vast best wel wat te customizen. Handgrepen, vizier, misschien wat meer uitrusting gericht? Meer ammo, geen bandage, veel ammo = langzamer lopen, weinig opties = sneller lopen, mes op je geweer, verrekijker, diverse soorten granaten, als medic misschien morfine prikken zodat je nog een minuut door kan voordat je alsnog gaat en zo een eventuele rambo actie uit kan halen, bangalore torpedos om bunkers op te blazen, vuurwerper, bazooka's, .. mn oude CoD hartje begint langzaam weer te kloppen!

Ben benieuwd hoe een D-Day eruit zou zien in een BF4 engine

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
RoyK schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:29:

...als medic misschien morfine prikken zodat je nog een minuut door kan voordat je alsnog gaat en zo een eventuele rambo actie uit kan halen...

....mn oude CoD hartje begint langzaam weer te kloppen!
No no nope no nope nope no no }:|

Zoiets zat idd in CoD, dat je nog terwijl je dood was op de grond alsnog mensen kon schieten :F

• RoyK

RoyK

Illustrator

ik heb het niet over dood op de grond liggen, maar dat je healthbar gewoon zakt en je nog maar x seconden heb om er iets mee te doen. Een goed moment voor een kamikaze actie. En omdat iedereen je ziet lopen ben gewoon een target.

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Turfschipper
Inderdaad, daar staat niks.

--

Buiten alle theme vragen hoop ik ook dat we:

- dedicated servers voor ps4 krijgen

- 128 man battles aub!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De Battlefield serie heeft altijd dedicated servers gehad. Ook voor de PS4 releases.

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Die we natuurlijk alleen maar bestellen als de komende Battlefield de "juiste" setting heeft... ;)

En natuurlijk zou het fijn zijn als die naast 30 Hertz ook al meteen op 60 en 120 Hz verkrijgbaar zijn. 128 slots lijkt me trouwens een gigantische chaos op te leveren, maar lijkt me toch ook wel gaaf!

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Illustrator

64 man servers met o.a mortars zijn niet de leukste game ervaring, in bf3 en bf4

Mijn portfolio
Volg me op Instagram

• Turfschipper
Hoe meer zielen, hoe beter.

Speelde 1942 al op 64 en 128 servers. Het is soms wel een chaos ja, megavet dus. Zeker op de grote mappen.

[Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 26-04-2016 22:36]

• Uffeltje
En dan Metro nog eens remasteren. Ik zie het al voor me, 128 man die granaten aan het gooien zijn. :+

Meer spelers kan altijd, maar dan moeten de maps daarvoor gemaakt zijn.

YouTube

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-01 17:59
Insider Teases Shooter Reveal For May 6, Battlefield 5 Incoming?

http://gamingbolt.com/ins...oming#PLVtKUXx1fMigjIm.99

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uffeltje schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 23:15:
En dan Metro nog eens remasteren. Ik zie het al voor me, 128 man die granaten aan het gooien zijn. :+

Meer spelers kan altijd, maar dan moeten de maps daarvoor gemaakt zijn.
Inderdaad. Denk dat het niet snel 128 man wordt omdat de servers dan te duur worden.

PC Specs
Asus CH VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM850x | Crucial M500 240GB SATA

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Het enige dat dat voorkomt is dat game servers vaak niet multi-threaded schaalbaar zijn. Bepaalde threads doen de bulk van het werk en maximaliseren bijna een CPU core. Als ze dat stukje software schaalbaar schrijven, zijn we er al. In 2006 al hadden we bepaalde games op 128 speler modus draaien waar ze eigenlijk voor slechts 64 spelers bedoeld en gecertificeerd waren op de XBox. Alleen in tests hebben we met zoveel players live gespeeld. Zodra de software schaalbaar is maakt 64, 128, 256 of 512 spelers dan ook niet meer veel uit. Waar een game instance nu 2 volle 3 Ghz Xeon cores gebruikt zijn, zou je dan doorschalen naar alle 20 cores in een server.

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dus dat is dan toch duurder :? Of doe je dat voor dezelfde prijs :)

PC Specs

Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee