SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik ben niet degene die begon met zeiken op de 'jonge generatie' (en de quote die ik pakte was niet bepaald de eerste daarover).Tsurany schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:39:
[...]
Grappig dat je het hebt over objectief kijken en zuur zitten zeiken. Volgens mij begin jij hier met de negatieve toon terwijl je absoluut niet objectief naar de situatie kijkt maar enkel met een eigen mening komt.
En nogmaals: Kan jij nou echt claimen dat je in BF4 hebt moeten grinden om gewoon normaal mee te kunnen spelen zonder een nadeel te hebben tov andere spelers? Ik zeg dan: Nee, je kan zo snel de noodzakelijke attachements unlocken voor een aantal fatsoenlijke wapens dat dat absoluut niet nodig is, en als je alles wil unlocken is dat een keuze.
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Mja je wil toch alle wapens tenminste uitproberen... Als je dan eerst nog eens alle unlocks moet vrijspelen is dat gewoon klote. Ik begrijp hem wel. Heb zelf ook totaal geen feeling met de unlocks.Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:37:
[...]
Wat een onzin. Dat is een keuze als je dat wil doen. Maar juist bij BF(4) hoeft dat echt niet. Als jij wil grinden voor je bow, je gaat je gang maar. Maar binnen een uur kan je voor een random wapen de normale unlocks hebben om hem een beetje lekker te laten schieten. En met 2-3 wapens met een paar unlocks heb je al alles wat je nodig hebt. Dat je nog 50 wapens kan unlocken is leuk voor replay value, maar absoluut niet noodzakelijk als je dat niet wil.
Maar hé, als we objectief ernaar gaan kijken kunnen we niet meer lekker zuur zitten zeiken op de 'nieuwe generatie'.
[...]
Als je nog niet de 40 gepaseerd bent (gokje) en je klaagt al over de nieuwe generatie dan ben je echt een zuurpruim.

[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 06-05-2016 11:02 ]
Waarom is die negatieve toon dan zo noodzakelijk?Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Ik ben niet degene die begon met zeiken op de 'jonge generatie' (en de quote die ik pakte was niet bepaald de eerste daarover).
Wapens valt nog mee maar gadgets? Als je ziet hoeveel punten je moet verzamelen voor bepaalde gadgets dan mag je wel een flink aantal uur investeren. Zelfde geld voor voertuigen, bepaalde upgrades kosten aardig wat punten maar zijn soms wel essentieel om dog fights te winnen.En nogmaals: Kan jij nou echt claimen dat je in BF4 hebt moeten grinden om gewoon normaal mee te kunnen spelen zonder een nadeel te hebben tov andere spelers? Ik zeg dan: Nee, je kan zo snel de noodzakelijke attachements unlocken voor een aantal fatsoenlijke wapens dat dat absoluut niet nodig is, en als je alles wil unlocken is dat een keuze.
En dat zou ik graag anders zien. Reduceer het aantal wapens en upgrades flink en ga eens investeren in de core gameplay en zorg er voor dat die soepel en uitdagend is.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Moet je daar 40+ voor zijn? Nieuwe generatie is de groep van 12 tot 15a 16 nu...Sissors schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 10:37:
[...]
Maar hé, als we objectief ernaar gaan kijken kunnen we niet meer lekker zuur zitten zeiken op de 'nieuwe generatie'.
[...]
Als je nog niet de 40 gepaseerd bent (gokje) en je klaagt al over de nieuwe generatie dan ben je echt een zuurpruim.
En daar hoef je echt geen 40 voor te zijn hoor, want de "jongeren" van nu hebben hele andere eisen dan de generatie van ons ..
Nu kan je dat zeiken vinden, maar dat is gewoon zo als ik kijk wat de echt jongeren van nu vooral leuk vind.
Zeg niet dat het slecht is, maar dat de game industrie flink veranderd is.
Famous last words van MartinMartinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 00:00:
[...]
Met een WW2 of originele insteek bij hedendaagse shooter heb je veel meer verkochte exemplaren dan als je iets anders gaat doen. EA staat nog steeds aan het roer, dus iets als WW1 gaat echt niet gebeuren. Dat zie ik eerder gebeuren met iets qua opzet als 1943 (klein budget en minder grote game) was. Echt geen full price BF
whois battlefieldone.com
.net .org
[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 06-05-2016 11:18 ]
Als het WW2 wordt, is het voor mij een instant buy. Dan wel de versie met Season Pass, want bij BF4 was de DLC wel awesome. Als het een S/F shooter wordt, dan hou ik het voorlopig bij alle 13 in een dozijn S/F shooters. Of het moet weer echt een battlefield sfeer krijgen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Fijn dat jij alle cijfers bij de hand heb die je niet hoeft te onderbouwen met bronnencorset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:18:
Ach, het hele "omg iedereen wil WW2" is zwaar overdreven. Iets over Vocal Minority etc90% van de spelers laten nooit van zich horen, 10% van de spelers die op communities actief zijn denken dat ze voor iedereen spreken.
Als het WW2 wordt, is het voor mij een instant buy. Dan wel de versie met Season Pass, want bij BF4 was de DLC wel awesome. Als het een S/F shooter wordt, dan hou ik het voorlopig bij alle 13 in een dozijn S/F shooters. Of het moet weer echt een battlefield sfeer krijgen.
Verwijderd
Hij heeft gewoon gelijk. Daarom hebben ze ook BF4 kunnen flikken. Mensen kopen die shit toch wel.RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:19:
[...]
Fijn dat jij alle cijfers bij de hand heb die je niet hoeft te onderbouwen met bronnen
Net zoals mensen die schreeuwen dat "iedereen" een WW2 shooter wil? Het is gewoon standaard dat de overgrote meerderheid van een game qua spelers niet op een forum/community zit. Dat is al jaren zo, en niet opeens veranderd. Als je daar cijfers voor nodig hebt..RoyK schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:19:
[...]
Fijn dat jij alle cijfers bij de hand heb die je niet hoeft te onderbouwen met bronnen

Maar goed, zoals ik al zei. Ik heb toch wel zin in de nieuwe battlefield. Hopelijk kunnen ze nu wel echt gigantische maps maken
Bron: Eigen Mening
Cijfers: Ik vind zelf grote maps 66,13% beter dan kleinere maps
Zo beter?
[ Voor 31% gewijzigd door corset op 06-05-2016 11:22 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er zijn attachments geweest waar we met een man of 4/5 in een lege server moesten spelen omdat we het anders niet konden halen.
De grootste fail van BF4 was sowieso dan men het op een gegeven moment drukker had met Easter Eggs dan met gewoon BF spelen.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze nog een SF zouden uitbrengen, naast Battlefront, Titanfall 2 en de concurrentie CoD iW.. Dat zou gewoon dom zijn..corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:18:
Als het een S/F shooter wordt, dan hou ik het voorlopig bij alle 13 in een dozijn S/F shooters. Of het moet weer echt een battlefield sfeer krijgen.
Ja maar dat konden ze twee jaar geleden nog niet peilen, tenminste ik ga er van uit dat de game al twee jaar in ontwikkeling is.poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:26:
[...]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze nog een SF zouden uitbrengen, naast Battlefront, Titanfall 2 en de concurrentie CoD iW.. Dat zou gewoon dom zijn..
10% is toch een prachtige steekproef? Wat jij probeert te vertellen is denk ik dat mensen die echt een 'nieuw' thema willen (vergeleken met de laatste jaren) dit actiever communiceren dan mensen die modern warfare welletjes vinden.corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:18:
Ach, het hele "omg iedereen wil WW2" is zwaar overdreven. Iets over Vocal Minority etc90% van de spelers laten nooit van zich horen, 10% van de spelers die op communities actief zijn denken dat ze voor iedereen spreken.
En daar is denk ik best wat voor te zeggen. Toch denk ik dat ze met een game die wat meer ligt bij hun roots, gecombineerd met lessen geleerd uit latere games wel eens een hele grote knaller kunnen gaan neerzetten in de shooter-wereld. Op de PC is er echt een gigantisch gat ontstaan als het gaat om casual 'realism' shooters; vroeger had je nog CoD, Medal of Honor en Wolfenstein; tegenwoordig valt dat tegen. Het meerendeel zijn indie games maar daar zit geen grote playerbase zoals vroeger bij voorgenoemde titels.
De eerste titel die dit gat kan gaan opvullen met een degelijke PC-game waar niet alleen de gameplay (balance, gunplay, maps, mechanics) maar ook de community en logistiek (dedicated servers, mods, veel patches en nauwe band met spelers) worden gerespecteerd, krijgt mijn geld.
Battlefield maakt dan zeker kans
Nouja van Battlefront en Titanfall 2 wisten ze toen ook al, die zijn ook zo lang in ontwikkeling geweest.. en wat CoD ging doen zullen ze vast misschien ook geweten hebben?Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Ja maar dat konden ze twee jaar geleden nog niet peilen, tenminste ik ga er van uit dat de game al twee jaar in ontwikkeling is.
Grappig. Bij mij is het juist andersom: als het een WW2 shooter wordt laat ik 'm liggen.corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:18:
Om op de "generatie" discussie in te gaan: ik ben 35, heb een enorme belangstelling voor alles wat er met WW2 gebeurd is, maar ik heb nu wel genoeg WW2 shooters gezien en gespeeld. BF1942 was overigens echt geweldig, dat moet ik er wel bij zeggen.
Ik vermaak me nu, tegen alle eigen verwachtingen in, prima met BO3, maar van mij hoeft de nieuwe BF niet een shooter te worden in die setting. Eigenlijk hoop ik stiekem op een "vernieuwde" BF4. Die hedendaagse setting beviel me prima en daar zijn zat uurtjes in gegaan
We wachten het af! Als het bekend word zit ik in de bios (lekker weer voor ook
Verwijderd
Facebook...?Pyr0_ schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:31:
Wie heeft er ff snel een link voor me waar ik straks (10 uur onze tijd toch?) de onthulling kan volgen?
Ja klopt, maar ik bedoel meer het feit dat ze twee jaar geleden niet hebben kunnen peilen hoe mensen de SF gaan ontvangen. Wellicht als ze het goed uitvoeren dat het wel goed ontvangen word, zie BF2142.poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:28:
[...]
Nouja van Battlefront en Titanfall 2 wisten ze toen ook al, die zijn ook zo lang in ontwikkeling geweest.. en wat CoD ging doen zullen ze vast misschien ook geweten hebben?
De Battlefield site, www.battlefield.comPyr0_ schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:31:
Wie heeft er ff snel een link voor me waar ik straks (10 uur onze tijd toch?) de onthulling kan volgen?
[ Voor 20% gewijzigd door Poulske op 06-05-2016 11:32 ]
Precies dezelfde mening hierDenman schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:30:
[...]
Grappig. Bij mij is het juist andersom: als het een WW2 shooter wordt laat ik 'm liggen.
Om op de "generatie" discussie in te gaan: ik ben 35, heb een enorme belangstelling voor alles wat er met WW2 gebeurd is, maar ik heb nu wel genoeg WW2 shooters gezien en gespeeld. BF1942 was overigens echt geweldig, dat moet ik er wel bij zeggen.
Ik vermaak me nu, tegen alle eigen verwachtingen in, prima met BO3, maar van mij hoeft de nieuwe BF niet een shooter te worden in die setting. Eigenlijk hoop ik stiekem op een "vernieuwde" BF4. Die hedendaagse setting beviel me prima en daar zijn zat uurtjes in gegaan
We wachten het af! Als het bekend word zit ik in de bios (lekker weer voor ook) naar Civil War te kijken. Dus ik lees het daarna wel
MoH (Niet die crappy nieuwe, maar de oudere)
Wolfenstein 3D/Spear of Destiny
RTCW
Battlefield 1942
World At War
Ik snap die hele WW2 obsessie niet "Omg maak een game waarin je geen originaliteit in kan hebben!!!" Alle technologie, wapens etc staan vast, er is niks nieuws en innovatiefs van te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door corset op 06-05-2016 11:33 ]
Maar is er zo veel verscheidenheid in WW2 dat er je wel 100 games over kan maken. Zoveel verschillende theaters waar gevochten, zo veel verschillende voertuigen en verschillende facties. Ik denk dat er meer mogelijkheden qua tanks en vliegtuigen zijn in WW2 dan in het huidige strijdtoneel.corset schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Precies dezelfde mening hierBen 30, en heb qua WW2 genoeg:
MoH (Niet die crappy nieuwe, maar de oudere)
Wolfenstein 3D/Spear of Destiny
RTCW
Battlefield 1942
World At War
Ik snap die hele WW2 obsessie niet "Omg maak een game waarin je geen originaliteit in kan hebben!!!" Alle technologie, wapens etc staan vast, er is niks nieuws en innovatiefs van te maken.
Qua wapens is het misschien wat beperkter dan nu maar om de zoveelste modificatie van een AK zit ik dan ook weer niet te springen uiteindelijk is het allemaal hetzelfde. En een groep van ongeveer 10-15 wapens per land vind ik nog steeds een aardige lijst waar je uit kan kiezen.
Als je denkt dat er in WW2 niets meer te halen is denk je aardig kortzichtig.
Wikipedia: LZ129 Hindenburg
klinkt wel logisch - 1936/1937Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:41:
Nog even over de teaser trailer, ik denk dat ie een Zeppelin ziet, 6 mei is ook de dag van de Hindenburg ramp.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Enige shooter die me nu echt kan bekoren is rb6 siege ..
Ook weinig upgrades en komt het aan op pure skills en samenwerken.
Hoef zoals ik al eerder aangaf niet perse een ww1/2 zijn.
Mag ook hedendaags zijn als alles maar klopt en goed gebalanceerd is dan ben ik al tevreden.
Wat houd een pre show in?Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:45:
Om 16:00 (10 AM ET) overigens een pre-show stream op twitch.tv/battlefield
Bron? Denk ook niet dat ze veel laten zien. Het echte vuurwerk zal gewoon om 22:00 zijn.Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:45:
Om 16:00 (10 AM ET) overigens een pre-show stream op twitch.tv/battlefield
Denk net als bij een voetbalwedstrijd de voorbeschouwing, wat totaal waardeloos is
Oke dua hoop gelul en veel teasers maar niks boeiends dus.baronruud schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:50:
[...]
Denk net als bij een voetbalwedstrijd de voorbeschouwing, wat totaal waardeloos is
Mensen gek maken
Hun eigen Twitter.Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:47:
[...]
Bron? Denk ook niet dat ze veel laten zien. Het echte vuurwerk zal gewoon om 22:00 zijn.
https://twitter.com/Battlefield/status/728313338174779393
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er is zoveel verscheidenheid dat die 100 games al lang en breed zijn aangetiktjantje 2 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:40:
[...]
Maar is er zo veel verscheidenheid in WW2 dat er je wel 100 games over kan maken. Zoveel verschillende theaters waar gevochten, zo veel verschillende voertuigen en verschillende facties. Ik denk dat er meer mogelijkheden qua tanks en vliegtuigen zijn in WW2 dan in het huidige strijdtoneel.
Qua wapens is het misschien wat beperkter dan nu maar om de zoveelste modificatie van een AK zit ik dan ook weer niet te springen uiteindelijk is het allemaal hetzelfde. En een groep van ongeveer 10-15 wapens per land vind ik nog steeds een aardige lijst waar je uit kan kiezen.
Als je denkt dat er in WW2 niets meer te halen is denk je aardig kortzichtig.
Wikipedia: List of World War II video games
Maar zonder gekheid. Ik heb best veel WW2 shooters gespeeld, heb er altijd veel lol mee gehad, maar heb het nu wel gezien. Een andere setting verandert daar voor mij weinig aan, ik heb momenteel gewoon meer met modernere wapens en wapentuig.
Vergeet ook niet: WW2 is nu eenmaal geweest, de originaliteit raakt gewoon een keer op. Dit in tegenstelling tot hedendaagse settings die momenteel aan de hand zijn of nog moeten gaan gebeuren.
Dit ben ik wel met je eens. Het kan goed zijn dat een WW2 shooter me over een jaar of 5 - 10 weer kan bekorenTheProf82 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:56:
Ik denk dat elke setting tof is en opties biedt, altijd. Sleutel tot succes is afwisselen; dan weer een paar jaar modern, dan weer WW2, dan future, etc.

oeh interesting!Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:41:
Nog even over de teaser trailer, ik denk dat ie een Zeppelin ziet, 6 mei is ook de dag van de Hindenburg ramp.
Ik gokte zelf op WW2 ivm het officiele einde daarvan op 6 mei.. Maar dit is zeeeeer zeker een goeie vondst!
Maarrrr ivm Battlefield hebben ze t uitgesteld:
https://www.kickstarter.c...-pc-xb1-ps4/posts/1566437
Dat die dev ook zo enthousiast was over de nieuwe Battlefield, zegt misschien ook wel iets over dat het geen WW2 wordt.. waarom zouden ze hem erbij betrekken en waarom zou hij anders enthousiast worden over de concurrent?
Mss denkt dat hij dat het juist wél ww2 wordt
Voor mij de reden dat ik praktisch elke shooter tegenwoordig links laat liggen. Wil weer gewoon een ouderwets simpele shooter
Ga het vanavond zeker even volgen.
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
De dev van Battalion1944 heeft de nieuwe Battlefield al wel gezien, maar staat onder NDASjonniebwoi schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:19:
Alsof hij weet dat het geen ww2 wordt?? Hij kan toch op geen enkele manier insider info hebben?
Mss denkt dat hij dat het juist wél ww2 wordt

geen idee of t echt is, want er staat geen 'veriefied user' vinkje bij..
[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 06-05-2016 12:24 ]
ik hoop alleszins een gewone ww2 shooter
Dat is wel het officiële Twitter account en heeft netjes een vinkje.poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:22:
Oeh! Toch Zeppelins?
[afbeelding]

Ja die wel ja, maar bij dat laaste plaatje die ik postte, bij het antwoord over de airballoons.. daar hoort toch ook een vinkje te staan?Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Dat is wel het officiële Twitter account en heeft netjes een vinkje.
[afbeelding]
De nieuwe battlefield 5 word stiekem gewoon een soort renegade versie van red alert 3

Past mooi bij de teaser die ze hebben vrijgegeven (die vent die dramatisch naar de schaduw van boven kijkt).poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:22:
Oeh! Toch Zeppelins?
[afbeelding]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Niets kapot in Battlefront? Niet alles nee, maar je kan het halve bos omhakken en rotsblokkken opblazen..s0kkie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:34:
Zolang alles maar weer kapot kan en niet zoals in Hardline en Battlefront dat niks kapot kan
Dat is waar!poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:36:
[...]
Niets kapot in Battlefront? Niet alles nee, maar je kan het halve bos omhakken en rotsblokkken opblazen..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HAImD0Pxk3M]
A Whole Lotta Battlefield Love
Dat wil nog niet zeggen dat die twitter-account echt is. Vaak zie je dan een hoofdletter i ipv een kleine L.Rivanov schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Dat is wel het officiële Twitter account en heeft netjes een vinkje.
[afbeelding]
Kan nog steeds vanalles zijn. Aanval vanuit vliegtuigen, grote bom of iets futuristisch. Op de 1 of andere manier ziet het er eerder ouder dan nieuwer uit (ivm onze eigen tijd). En de blik die hij doet zou beter passen bij een soldaat die in WW1 het eerste vliegtuig ziet vliegen.Jeroenneman schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:35:
[...]
Past mooi bij de teaser die ze hebben vrijgegeven (die vent die dramatisch naar de schaduw van boven kijkt).
edit: even een copy paste uit de Wikipedia pagina over zeppelins:
Tijdens de Eerste Wereldoorlog zette het Duitse leger zeppelins in om Engeland (Londen en het omliggende land) te bombarderen. Er zijn honderden missies geweest waarbij vanuit Duitse zeppelins tienduizenden kilo's bommen op Engeland en andere vijandelijke gebieden zijn afgeworpen.
Omdat de Britse verdedigers al snel bedreven raakten in het in brand schieten van deze grote en kwetsbare luchtschepen bleken bombardementen vanuit luchtschepen niet bijzonder effectief. De LZ37 werd boven Sint-Amandsberg op 7 juni 1915 uit de lucht gehaald door Reginald Warneford. Toch bereikten de vaarten hun doel: angst zaaien onder de bevolking. Van deze angst werd weer gebruikgemaakt om vrijwilligers te rekruteren, zie de poster.

[ Voor 85% gewijzigd door Poulske op 06-05-2016 12:43 ]
Mja maar zoals je zegt zijn ze niet echt effectief. Ze zijn erg kwetsbaar, langzaam en kunnen nog niet echt veel meenemen. Angst inzaaien is niet iets voor BF-gameplay. En mij lijkt het ook een vrij nutteloze toevoeging. Ik probeer hem even maar ga al snel iets anders doen denk ik. De gunship van BF4 is al nuttiger dan een airship. Alleen als spawn-punt kan ie nog wat toevoegen, maar verder niet.Poulske schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:41:
Het kan toch een soldaat zijn uit WW1 die voor het eerst een Duitse zeppelin ziet?
edit: even een copy paste uit de Wikipedia pagina over zeppelins:
Tijdens de Eerste Wereldoorlog zette het Duitse leger zeppelins in om Engeland (Londen en het omliggende land) te bombarderen. Er zijn honderden missies geweest waarbij vanuit Duitse zeppelins tienduizenden kilo's bommen op Engeland en andere vijandelijke gebieden zijn afgeworpen.
Omdat de Britse verdedigers al snel bedreven raakten in het in brand schieten van deze grote en kwetsbare luchtschepen bleken bombardementen vanuit luchtschepen niet bijzonder effectief. De LZ37 werd boven Sint-Amandsberg op 7 juni 1915 uit de lucht gehaald door Reginald Warneford. Toch bereikten de vaarten hun doel: angst zaaien onder de bevolking. Van deze angst werd weer gebruikgemaakt om vrijwilligers te rekruteren, zie de poster.
[afbeelding]
Ik gok eerder dat het een soort misleiding is om mensen wat te laten brainstormen over WW1 om dan vervolgens iets anders te doen.
Of zijn we de submarine teaser vergeten van BF4?
[YouTube: https://youtu.be/5pabKbl4-bM?t=9]
Yup, ik vermoed dat het eerder een WWI soldaat is, dan een moderne soldaat, mede door de nogal hoge kraag, en de hoeveelheid spoiler tot nu toe.Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:40:
[...]
Dat wil nog niet zeggen dat die twitter-account echt is. Vaak zie je dan een hoofdletter i ipv een kleine L.
[...]
Kan nog steeds vanalles zijn. Aanval vanuit vliegtuigen, grote bom of iets futuristisch. Op de 1 of andere manier ziet het er eerder ouder dan nieuwer uit (ivm onze eigen tijd). En de blik die hij doet zou beter passen bij een soldaat die in WW1 het eerste vliegtuig ziet vliegen.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt ..
Hoop echt dat ze ons niet gaan teleurstellen net zoals de nieuwe COD.
Wellicht dat ze het zoals Wolfenstein doen, WW1 met alternatieve setting. Zoals modified zeppelins die snel kunnen vliegen en laserstralen schieten.Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:44:
[...]
Mja maar zoals je zegt zijn ze niet echt effectief. Ze zijn erg kwetsbaar, langzaam en kunnen nog niet echt veel meenemen. Angst inzaaien is niet iets voor BF-gameplay. En mij lijkt het ook een vrij nutteloze toevoeging. Ik probeer hem even maar ga al snel iets anders doen denk ik. De gunship van BF4 is al nuttiger dan een airship. Alleen als spawn-punt kan ie nog wat toevoegen, maar verder niet.
Ik gok eerder dat het een soort misleiding is om mensen wat te laten brainstormen over WW1 om dan vervolgens iets anders te doen.
[video]
Dat was geen submarine, maar gewoon een scheepsschroef die aan gaatMartinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 12:44:
[...]
[video]
Verwijderd
later in januarie 1915 viel de eerste bom op Londen.
de grote raids met Zeppelins op Londen gebeurde in mei 1915.
tot zover de geschiedenis.
nu hopen dat het WO1 wordt.
6 mei 1626: De Nederlands-Duitse kolonist Peter Minuit (1580-1638) koopt Manhattan Island (het hart van het huidige New York City) van de 'indianen' voor zestig gulden aan kralen en spiegeltjes e.d.
6 mei 1682: Koning Lodewijk XIV neemt zijn intrek in het Kasteel van Versailles, dat daardoor het regeringscentrum van Frankrijk wordt.

Past ook meer bij de uitspraak:
Sluit je bij ons aan op 6 mei om 16.00 ET/22.00 GMT voor de eerste beelden van de toekomst van Battlefield™.
[ Voor 16% gewijzigd door Jay-B op 06-05-2016 13:45 ]
Tsja.. Battlefield zit ook vol met dinosaurus hints en easter eggs.. just sayin'Jay-B schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:44:
Het lijkt er volgens velen toch op dat het of Bf2143 wordt of een WW1 of WW2 setting. Iedereen lijkt eraan voorbij te gaan dat in de map giants of karelia van Bf4 final stand zwaar wordt gehint naar een pre-quel van 2142. Het zou dus ook nog kunnen dat het gat tussen Bf4 en Bf2142 opgevuld wordt. Iets met Bf2042 ofzo? De teaser toon gewoon een soldaat of burger die de eerste Titan ziet verschijnen aan de Horizon.
Past ook meer bij de uitspraak:
Sluit je bij ons aan op 6 mei om 16.00 ET/22.00 GMT voor de eerste beelden van de toekomst van Battlefield™.
poor Leno schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:47:
[...]
Tsja.. Battlefield zit ook vol met dinosaurus hints en easter eggs.. just sayin'

Vanuit zeppelins.DigitalError schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:50:
[...]
timewarp naar de prehistorie
met lasers schieten op dino's pieuw pieuw
Ik wil een bipod op mn T-Rex!DigitalError schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:50:
[...]
timewarp naar de prehistorie
met lasers schieten op dino's pieuw pieuw
Psssst wie kent DinoRiders nog?

Huh.. nee? Maar dat klinkt wel als iets dat ik meteen zou willen spelenMadButcher schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:54:
En dat belachelijke spel Dino D-Day
Hahahaha vet!
Doet me denken aan de de nieuwe upcoming Iron Sky!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JKPwtDjzJMI]
Je kan dan je schoenen upgraden en zo kan je soldaat harder rennen of beter springen, deze unlocks speel je vrij door x km te lopen of x m te springen ingame.
Omdat haaien ook een warme maaltijd verdienen!s0kkie schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:57:
Of laser-schietende haaien(hint naar de grote haai easter egg in BF4)
[ Voor 8% gewijzigd door The_Worst op 06-05-2016 15:08 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
de S van speed
omdat het kan en het verkoopt, zelfde tactic
Net een potje BF4, en echt ongelofelijk hoe raar de balans is tussen sommige wapens. Een Saiga met frag rounds lijkt wel een volautomatische rocket launcher. Echt belachelijk hoe daarmee hele hordes mensen worden afgeslacht.
Die dinos zijn wel cool 😎
lol.. bijna 12 uur geleden was deze te zien

Je leeft in het verleden....
Klopt helemaalsig69 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:12:
4pm et, dat is 22:00 vanavond toch?
Dit topic is gesloten.