- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Nu wel, maar BF3 heeft bijv. ook een lange tijd hitreg issues gehad. Mensen zijn dus bang dat er opnieuw dat soort shit in de nieuwe BF gaat komen.
Ik denk dat hij de FB pagina van Battlefield bedoelt

Oh die.. dat wingwalking filmpje.. Die was vijdag al op Battlefield twitter..s0kkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:45:
[...]
Ik denk dat hij de FB pagina van Battlefield bedoeltdie hadden een nieuw filmpje van een BF1942 actie geplaatst en mensen denken dat het een hint is naar de onthulling vrijdag
Dammit geen nieuw filmpje dus
Ik dacht ook dat het een hint was, maar volgens mij doorlopen ze de Battlefield history, beginnend bij BF42. Ik denk hoe dichter we bij komende vrijdag komen er meer filmpjes gepost zullen gaan worden over nieuwere BF's. Kortom: ik denk dat het geen hint is!s0kkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:45:
[...]
Ik denk dat hij de FB pagina van Battlefield bedoeltdie hadden een nieuw filmpje van een BF1942 actie geplaatst en mensen denken dat het een hint is naar de onthulling vrijdag
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hahaha luxe-probleem.. Ik zie de eerste Amerikaanse soldaat dit al zeggen tegen zn sergeant, vlak voordat de deur opengaat op t landingsbootje in 1944Bee.nl schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:33:
[...]
Rondrennen met een trage M1 Garand doet het niet zo voor mij.

Dat zou voor mij ook een argument zijn hoor, maar EA zal naar mijn verwachting risico-avers handelen. Van een modern/near-future military shooter weten ze precies wat t gaat verkopen.Flimovic schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Waarom wil je per sé gelijke tred houden emt CoD? Het kan toch ook juist een argument zijn dat je wat anders doet? Dat is het voor mij wel iig.
Destruction staat denk ik bij iedereen hoog op de verlanglijst, maar ik vraag het me sterk af. BF4 is wat dat betreft wel echt een stap terug geweest van BF3 wat alweer een stap terug was van BC2. Misschien dat t komt omdat destruction het "1 map fits all game modes" principe van DICE bemoeilijkt, of omdat t nog steeds de nekslag van de frostbite engine is, geen idee, laten we het hopen!Dynamix schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:21:
[...]
Ik verwacht inderdaad ook geen spin-off, maar het zou best zo kunnen zijn dat ze elementen uit de BC serie meenemen richting BF. Beste voorbeeld: het niveau van de destruction natuurlijk. Het idee van een combinatie hou ik gewoon nog even vast tot aankomende vrijdag
Ja nu wel, op 60 hz servers, maar resultaten in het verleden zijn zeker met DICE geen garantie voor de toekomst. BF4 beloofde vanaf de aankondiging de wereld aan verbeteringen t.o.v. BF3 en ze zijn er geen seconde mee bezig geweest. BF Hardline heeft ook amper verbeteringen uit de BF4 CTE doorgevoerd en heeft tot de dag van vandaag nog een dramatische hitreg.
Bovendien gaat de hitreg nog steeds mis met (vault) animaties, explosies, collision en voertuigen.
Battlefield is voertuigen én infantry. Juist die combined operations maken BF BF wat mij betreft en het moet voor beide spelers uitdagend en leuk zijn. Met BF4 en BF3 (op de meeste mappen) dan staan die twee wel compleet los van elkaar hun eigen ding te doen.Battlefield is voertuigen, anders kan je toch gewoon CoD of CS spelen?
Wat mij betreft nog steeds zo veranderlijk als het weer. Het verschilt soms van server tot server, ronde tot ronde. Ik heb nog regelmatig last van OHK's. Of dat ik point blank schiet op een enemy -voordat hij schiet- en ik toch dood ga.Brilsmurfffje schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:16:
Hitreg is nu toch prima?
Natuurlijk heeft de high frequentie update aardig wat geholpen, maar als je wat meer competitiegericht gaat spelen is het nog niet genoeg. De willekeur die optreedt in de gameplay van BF4 (wat BF3 overigens minder had) maakt het lastig om consistent te spelen.
De kracht van BF vind ik het samenspel tussen voertuigen en infantry. Maar ook vehicle only en infantry only play hebben absoluut zo hun charmes. De Armored Kill dlc met tank superiority was best tof. Zo ook de Close Quarters dlc voor een potje lekker raggen.Battlefield is voertuigen, anders kan je toch gewoon CoD of CS spelen?
Toch speel ik amper met voertuigen, omdat ik een hekel heb aan vehicle whores/aces. Veel lopen om uiteindelijk door een jet ace neergemaaid te worden ben ik snel klaar mee
Toch wel stoer dat ze allemaal oudere Battlefield filmpjes en screens laten zien. Alleen al de soundtrack is enorm kicken. Battlefield 2 is voor mij persoonlijk nog de meest gespeelde Battlefield. Wat een geweldige game was dat!s0kkie schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:45:
[...]
Ja inderdaad, net als Operation Flashpoint maar dan in BF. Teken ik direct voor!Brilsmurfffje schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:54:
Misschien gaat het wel over de koude oorlog! Dat was pas epische shit
En voor iedereen die een BC3 wil, dit is de reden dat die er niet is:
http://www.gamespot.com/a...mpany-3-yet/1100-6420695/
Dice weet niet goed waarom BC zo succesvol was..
[ Voor 30% gewijzigd door Kassad op 02-05-2016 19:38 ]
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Mappen die gemaakt waren voor Rush, dus als een soort langwerpige lijn. Doordat alles kapot ging was het heel dynamisch, ieder potje was weer anders. Het was tevens heel overzichtelijk met een front en een paar flank mogelijkheden. Doordat je niet kon liggen werd je gedwongen door te pushen. Er waren een paar voertuigen die het verschil konden maken en quads voor een snelle ninja flank. Er waren meerdere manieren om verder te komen. Het gebouw van de mcom opblazen, de mcom armen of volplakken met C4 en beschieten met rockets. Iedere aanpak van het aanvallende team vereiste een andere aanpak van de defenders, blijven we in de basis of moeten we verder het level in om de rpg regen te stoppen etc.Kassad schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:35:
[...]
Ja inderdaad, net als Operation Flashpoint maar dan in BF. Teken ik direct voor!
De maps hadden verder een grote afwisseling met een redelijke spacing tussen de mcoms zodat je weer een nieuw "canvas" had voor de totale destructie
Isla Inocentes had een geniale opening met boten en helicopters. Plus een flank mogelijkheid over een brug, daarna een groot stuk open water en dan over een bergkam heen.
Ook waren de wapens simpel gehouden met weinig attachments en een simpel deployment systeem, in BF4 heb ik soms echt geen idee wat mijn loadout is, de opties zijn eindeloos net als de verschillende voertuigen. Dit benadeeld de spelers die af en toe een potje willen spelen enorm. Bij BC kon je ook maximaal lvl 50 worden dus je kon snel zien wie het vaak speelde en wie het af en toe oppakte.
In 2014 zeggen ze 'Why there is no BC3 YET'. Twee jaar later wèl is best een optie.Kassad schreef op maandag 02 mei 2016 @ 19:35:
[...]
Ja inderdaad, net als Operation Flashpoint maar dan in BF. Teken ik direct voor!
Steam ID = Ackerfiets
En je vergeet het belangrijkste, een SP campaign met karakters waar je van gaat houden.Brilsmurfffje schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:46:
[...]
Mappen die gemaakt waren voor Rush, dus als een soort langwerpige lijn. Doordat alles kapot ging was het heel dynamisch, ieder potje was weer anders. Het was tevens heel overzichtelijk met een front en een paar flank mogelijkheden. Doordat je niet kon liggen werd je gedwongen door te pushen. Er waren een paar voertuigen die het verschil konden maken en quads voor een snelle ninja flank. Er waren meerdere manieren om verder te komen. Het gebouw van de mcom opblazen, de mcom armen of volplakken met C4 en beschieten met rockets. Iedere aanpak van het aanvallende team vereiste een andere aanpak van de defenders, blijven we in de basis of moeten we verder het level in om de rpg regen te stoppen etc.
De maps hadden verder een grote afwisseling met een redelijke spacing tussen de mcoms zodat je weer een nieuw "canvas" had voor de totale destructie
Isla Inocentes had een geniale opening met boten en helicopters. Plus een flank mogelijkheid over een brug, daarna een groot stuk open water en dan over een bergkam heen.
Ook waren de wapens simpel gehouden met weinig attachments en een simpel deployment systeem, in BF4 heb ik soms echt geen idee wat mijn loadout is, de opties zijn eindeloos net als de verschillende voertuigen. Dit benadeeld de spelers die af en toe een potje willen spelen enorm. Bij BC kon je ook maximaal lvl 50 worden dus je kon snel zien wie het vaak speelde en wie het af en toe oppakte.
De reden waarom BC2 zo populair was, zou helemaal niet zo moeilijk te bedenken zijn.
Ze moeten bij DICE wel even anders gaan denken dan, want het lijkt erop dat zij denken dat de
spelers alleen maar meer willen.
BC2 was heerlijk simpel en had goed per game mode ontwikkelde maps.
Dat is wat ik heel vaak hoor wat men eigenlijk wil.
Kijk naar CS, veel minder wapens, veel statischer, simpelere movement, alles is 100% te voorspellen en immens populair.
[ Voor 66% gewijzigd door Fonta op 02-05-2016 21:59 ]
PSN: Maichel
Yup, de SP van BF3 én BF4 was zo enorm inwisselbaar.Albinoraptor schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:39:
[...]
En je vergeet het belangrijkste, een SP campaign met karakters waar je van gaat houden.
Terwijl ze met BC2 wel lieten zien over de juiste humor te beschikken, en ieder karakter een eigen gezicht te geven.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Denk dat het na vrijdag toch weer begint te kriebelen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 14:40 ]
Dát gaat in elk geval niet gebeuren. Het wordt zeker weten weer Frostbite 3 (BF4 en Hardline) gezien 't logo op de site van de aankondiging van de aankondiging.shoombak schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:51:
ik hoop op een nieuwe engine, de Frostbite enige heeft voor mij altijd een beetje meh aangevoeld.
Het merendeel van de mensen (niet alleen hier op GoT, maar ook andere fora) hopen op een WW2 setting als ik zo eens rond lees. Ik ben heel erg bang voor een enorme teleurstelling en dat het een futuristische shooter gaat worden.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:39:
Vroeger altijd fanatiek gamer, maar sinds twee jaar geen game meer aangeraakt en ook geen pc meer.
Denk dat het na vrijdag toch weer begint te kriebelenVoorwaarde is wel WW2
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Hoef toch niet perse ww2 te zijn? Zou wel erg toffe setting zijn, maar een shooter van nu en minder toeters en bellen...beany schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:00:
[...]
Het merendeel van de mensen (niet alleen hier op GoT, maar ook andere fora) hopen op een WW2 setting als ik zo eens rond lees. Ik ben heel erg bang voor een enorme teleurstelling en dat het een futuristische shooter gaat worden.
Gewoon handje vol wapens zonder upgrades etc.
Dat het meer op skills aankomt zou al super tof zijn!
Huh echt? Voor mij is juist de Frostbite engine DE engine die t soepelst en natuurlijkst aanvoeltshoombak schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:51:
laat ze hun tijd maar steken in een fatsoenlijke MP. ik hoop op een nieuwe engine, de Frostbite enige heeft voor mij altijd een beetje meh aangevoeld.
D-Day op de current-gen console en huidige PC lijkt me wáánzinnig.
[ Voor 38% gewijzigd door Rivanov op 03-05-2016 15:05 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Future shooter met tijdmachine die je terugbrengt naar D-Daybeany schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:00:
[...]
Het merendeel van de mensen (niet alleen hier op GoT, maar ook andere fora) hopen op een WW2 setting als ik zo eens rond lees. Ik ben heel erg bang voor een enorme teleurstelling en dat het een futuristische shooter gaat worden.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
De frostbite is juist de engine die enorm gave dingen heeft toegevoegd zoals complete destructie en de vervorming van het land door explosies. Met BF4 hebben ze ook golven toegevoegd die voor iedereen identiek zijn dus een gevecht op zee is ook echt een gevecht waar je cover kan zoeken achter golven.shoombak schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:51:
laat ze hun tijd maar steken in een fatsoenlijke MP. ik hoop op een nieuwe engine, de Frostbite enige heeft voor mij altijd een beetje meh aangevoeld.
Nou, ik ben frostbite liever kwijt dan rijk. De Frostbite engine ziet er schitterend uit en klinkt fantastisch, maar het heeft de gameplay niet verbeterd. Leuk dat de golven voor iedereen gelijk zijn, maar ik heb liever dat de rest (gebouwen, spelerlocaties/richting, weerseffecten, schiet een speler, etc) voor iedereen identiek zijn. De extreem beroerde client based prediction is me een enorme doorn in t oog.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:26:
[...]
De frostbite is juist de engine die enorm gave dingen heeft toegevoegd zoals complete destructie en de vervorming van het land door explosies. Met BF4 hebben ze ook golven toegevoegd die voor iedereen identiek zijn dus een gevecht op zee is ook echt een gevecht waar je cover kan zoeken achter golven.
De problemen met de hit reg, de input lag, de onkwetsbaarheid tijdens animaties, vuur door muren, geluidpositionering, server memory leaks etc nog even daargelaten.
Niet alle random ellende die er nu in zit.
De kans dat het WWII is erg groot aangezien ze allerlei filmpjes posten op Facebook en dergelijk waarin beelden van BF 1942 te zien zijn.
Eens, maar het spel draait nu toch prima? Ik vind het juist heerlijk dat het aantal hackers zo goed als afwezig is, alsmede het aantal campers.
Fonta schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:58:
Eens met A.W.E.S.O.M.-0, de game moet gewoon cosistent, voorspelbaar en voor iedereen gelijk zijn.
Niet alle random ellende die er nu in zit.
De kans dat het WWII is erg groot aangezien ze allerlei filmpjes posten op Facebook en dergelijk waarin beelden van BF 1942 te zien zijn.
Noem maar een andere game met 64 players die dezelfde ervaring biedt.
Ga je richting die aantallen krijg je toch echt de looks van CS:GO
De grafische features vind ik net als de oorlogs-setting een stuk minder belangrijk. Als je echt intensief en op een wat hoger niveau aan het gamen bent is de pracht van de omgeving niet iets waar ik tijd voor heb om op te focussen. Sterker nog, soms werkt dat tegen je omdat het clutter toevoegt. Daarnaast zijn allerlei objecten in de omgeving ook voer voor collision issues. Dat merk je bijv nu in BF4 wanneer je door traliewerk gaat schieten, over/langs/door een boom wil lopen/schieten of de head glitches.Brilsmurfffje schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:26:
[...]
De frostbite is juist de engine die enorm gave dingen heeft toegevoegd zoals complete destructie en de vervorming van het land door explosies. Met BF4 hebben ze ook golven toegevoegd die voor iedereen identiek zijn dus een gevecht op zee is ook echt een gevecht waar je cover kan zoeken achter golven.
BF3 64 player servers spelen qua hitreg/consistentie beter dan BF4caanova1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:31:
Gezeik over de engine altijd weer, azijnpissers, het is gewoon de beste engine die er op dit moment is.
Verwijderd
"Durrr gewoon niet zeuren, na anderhalf jaar is er best wel wat verbeterd"caanova1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 17:31:
Gezeik over de engine altijd weer, azijnpissers, het is gewoon de beste engine die er op dit moment is.
En ja, ik weet dat de frostbite engine helemaal prachtig is en dat gebouwen uit elkaar kunnen vallen (wat we in bad company ook al hadden, maar goed). Super leuk, maar niet voor iedereen belangrijk. Sommige mensen willen gewoon een kill kunnen maken als ze goed mikken.

[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 03-05-2016 21:33 ]
Misschien toch WW2?
https://www.battlefieldse...e-kooperation-mit-nvidia/
En nu samenwerking met NVidia ipv AMD, en willicht tegelijk presentatie gelijk met nieuwe NVidia-kaarten.
Zou zo maar kunnen.
Smaken verschillenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:00:
Hoop niet dat het WW2 word, ik zit meer te wachten op een nieuwe BF 2142.
Is al van world at war geleden dat er een deftige mainstream WW2 game is geweest, en dat spel is van 2008.
Vooral dit pfff.....Bee.nl schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:24:
BF3 64 player servers spelen qua hitreg/consistentie beter dan BF4
Battlefield (vooral 64p conquest) vind ik helemaal geweldig maar juist dat is ondanks alle verbeteringen nog steeds méh.
Overigens maakt mij de setting niet zo veel uit als het maar tussen 1940/2020 is
Wat ik veel belangrijker vind is dat we goede maps hebben met veel cover en het liefst in allerlei soorten en maten maar wel gebalanceerd voor de juiste gamemode en niet 1 map waar alles op kan.
Ik hoop verder dat we gewoon 2 gamemodus hebben Rush en Conquest maar wel zo dat er ook hele goede infantry only of met ondersteuning van wat lichte voertuigen maps zijn zoals in BF3.
nog wat andere punten wat ik graag zou zien is eigenlijk minder vooral in Gadgets en attachments.
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Je kan altijd inleveren op graphics en arma of squad ofzo gaan spelen. Uiteindelijk lijkt BF toch altijd weer het publiek terug te trekken dat blijkt wel uit je interesse voor BF5.Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:27:
[...]
"Durrr gewoon niet zeuren, na anderhalf jaar is er best wel wat verbeterd"
En ja, ik weet dat de frostbite engine helemaal prachtig is en dat gebouwen uit elkaar kunnen vallen (wat we in bad company ook al hadden, maar goed). Super leuk, maar niet voor iedereen belangrijk. Sommige mensen willen gewoon een kill kunnen maken als ze goed mikken.
@bee BF3 kan ik het niet oneens mee zijn. Evolutie van Battlefield is niet vlekkeloos maar blijft in ieder geval vooruit gaan. Je kan ook blijven hangen zoals COD en dan maar bunnyhop to the extreme gaan uitvinden. Uiteindelijk was BC (in mijn ogen een console versie) waarschijnlijk niet goed genoeg om air en grond te verenigen zoals we dat van een battlefield serie verwachten.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
"We present to you.... BAD COMPANY 3!!!!"
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Daar zou ik heel blij van worden! Ik heb laatst nog voor 3 euro bad company 2 gekocht voor Steam. Die game heeft "iets" dat het op een of andere manier veel leuker maakt dan andere Battlefield gamesJackal131 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:36:
Ik hoop eigenlijk dat ze met een enorme verrassing komen!!
"We present to you.... BAD COMPANY 3!!!!"
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb weinig vertrouwen dat het WW2 wordt, en ipv hopen, zet ik mijn verwachting in op moderne BF, kan ik alleen maar blij worden vrijdag.
- WW1
- WW2
- Bad Company 3
- Moderne kwa tijd net na BF4
- Future (BF2143)
Alles behalve WW1 vind ik wel oke
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Maar is de achtergrond, die ze nu gebruiken op de event site, deze:

niet een extreme close-up ergens uit dit plaatje hier?

Met de wolken enzo, vonken..

En anders misschien ergens uit de achtergrond voor "Road to battlefield"?
Wake Island?

Het was die Duitse site ook opgevallen dat dat Wake Island plaatje daar bovenaan de site staat
[/hysterical hint/clue search mode]
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Natuurlijk is er interesse. Ik heb 1942, BFV en BF2 altijd in toernooiverband gespeeld. Vanaf frostbite is dat echter minder geworden omdat je een game imo niet serieus kan nemen als je hits niet werken.caanova1984 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 23:49:
[...]
Je kan altijd inleveren op graphics en arma of squad ofzo gaan spelen. Uiteindelijk lijkt BF toch altijd weer het publiek terug te trekken dat blijkt wel uit je interesse voor BF5.
@bee BF3 kan ik het niet oneens mee zijn. Evolutie van Battlefield is niet vlekkeloos maar blijft in ieder geval vooruit gaan. Je kan ook blijven hangen zoals COD en dan maar bunnyhop to the extreme gaan uitvinden. Uiteindelijk was BC (in mijn ogen een console versie) waarschijnlijk niet goed genoeg om air en grond te verenigen zoals we dat van een battlefield serie verwachten.
Neemt niet weg dat de nostalgie er altijd wel zal blijven en de hoop dat BF5 weer een knaller wordt er stiekem is.
Dat geldt voor heel veel mensen. En ik snap wel dat mensen zoals jij het al lang prima vinden als het er super mooi uit ziet. Daar is ook totaal niets mis mee. Maar probeer je wel een beetje in te leven in de mensen die een wat meer kritische blik hebben.
En ze hebben de 1942 artwork aangepast. Check dit:poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:04:
Uuuh guys? Even serieus, zonder te hypen hoor..
Maar is de achtergrond, die ze nu gebruiken op de event site, deze:
[afbeelding]
niet een extreme close-up ergens uit dit plaatje hier?
[afbeelding]
Met de wolken enzo, vonken..
[afbeelding]
Het was die Duitse site ook opgevallen dat dat Wake Island plaatje daar bovenaan de site staat
\[/hysterical hint/clue search mode]
http://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1942
Waarom zouden ze dat nu ineens doen? Haast 15 jaar na dato.
[ Voor 7% gewijzigd door jagermeister op 04-05-2016 10:23 ]
Owjoh! Ik dacht dat je dat plaatje gewoon ergens vandaan geplukt had, gemaakt door een fan..jagermeister schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:18:
[...]
En ze hebben de 1942 artwork aangepast. Check dit:
http://www.battlefield.com/pt-br/games/battlefield-1942
(had je gister gepost, zonder verdere commentaar erbij)
Maar dit is dus van hunzelf??

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 04-05-2016 10:20 ]
Yup!poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:19:
[...]
Owjoh! Ik dacht dat je dat plaatje gewoon ergens vandaan geplukt had, gemaakt door een fan..
Maar dit is dus van hunzelf??

Omg omg omg omg omg omg
En wanneer was dat plaatje veranderd dan? Ik heb al heeeeeel lang niet op die site gekeken.. Kun je ergens zien wanneer die is geupdated?
Volgens mij tegelijk met de aankondiging van de aankondiging.poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:22:
[...]
Omg omg omg omg omg omg
En wanneer was dat plaatje veranderd dan? Ik heb al heeeeeel lang niet op die site gekeken.. Kun je ergens zien wanneer die is geupdated?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Gewoon oude tanks , vliegtuigen , geweren... lekker lomp en wat minder precies.. top.
CoD: WE WILL REMASTER CoD4!!!!! Woot!!!!11JohnnyV76 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:29:
Als ik naar dat plaatje kijk dan krijg ik t idee dat t mss wel een volledige remake van 1942 wordt. Ik zou daar eigenlijk best wel blij van worden.
DICE: Mmmmkay... You know what we are gonna do?
Oftewel Battlefield Vikings! Niemand ziet dat aankomen.However, there are some fresh hints. DICE’s Online Marketing Manager Casey Al-kaisy said that he doesn’t think people will expect this one.
Vecht met of tegen de vikingen hoe spectaculair kan het zijn!
Ik gok op een remake van 1942Carthrax schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Oftewel Battlefield Vikings! Niemand ziet dat aankomen.
Dan wil ik wel een bipod op mn battleaxe!Carthrax schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:36:
[...]
Oftewel Battlefield Vikings! Niemand ziet dat aankomen.
Mocht dat daadwerkelijk gebeuren hoop ik ook dat de verkopen daardoor bij COD IW kelderen, zodat ook zij eindelijk weer overstag gaan, die futuristische onzin hebben we nou wel een keertje gezien
Hoop op een Battlefield 40-45, zodat ze alle veldslagen en wapens e.d. kunnen gebruiken
(En anders vanaf 1942 van elk oorlogjaar een DLC maken..)
Nog wat opties:
- Een WW1 spel, met WW2 , Vietnam en Cold War als DLC
- Battlefield 1944 (Ligt logisch in lijn)
Zou tof zijn ja!poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:52:
[...]
Hoop op een Battlefield 40-45, zodat ze alle veldslagen en wapens e.d. kunnen gebruiken
(En anders vanaf 1942 van elk oorlogjaar een DLC maken..)
Nog wat opties:
- Een WW1 spel, met WW2 , Vietnam en Cold War als DLC
- Battlefield 1944 (Ligt logisch in lijn)
PSN: Maichel

Steam ID = Ackerfiets
Welnee.. DICE heeft eindelijk een keer geluisterd naar de community! En ze hebben goed naar de hele shitstorm over CoD en hun futuristische meuk gevolgd.. Daarom volste vertrouwen erin dat ze nu ein-de-lijk de goede keuze hebben gemaaktVFRRijder schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:03:
Wat ben ik toch bang dat het een deceptie gaat worden
Als je nou zorgt dat je geen verwachtingen hebt, dan kan het ook niet tegen vallen!!VFRRijder schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:03:
Wat ben ik toch bang dat het een deceptie gaat worden
Ik ben ook een VFR rijder ('99 800FI)
Ik wil met mijn vliegdekschip jouw basis platgooien!!!Family Guy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
Ik wil potverdorie torpedo's droppen op vliegdekschepen!
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik wil door de Ardennen crossen met de graphics uit Battlefront Endor mapFamily Guy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:07:
Ik wil potverdorie torpedo's droppen op vliegdekschepen!
Maar SW Battlefront heeft ons wel zwaar verwend met hoe het er grafisch uit kan zien. Alles wat minder is is nu direct bah.
[ Voor 34% gewijzigd door Carthrax op 04-05-2016 11:15 ]
Verwijderd
JohnnyV76 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:12:
[...]
Ik wil met mijn vliegdekschip jouw basis platgooien!!!
poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:12:
[...]
Ik wil door de Ardennen crossen met de graphics uit Battlefront Endor map

Steam ID = Ackerfiets
Ik wil met mijn Tiger tank jouw Sherman weer terug de grond in 'ploppen'Family Guy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:16:
Ik wil in een Sherman tank gaan zitten die op Omaha Beach uit de grond 'plopt'
Hmmm, interessant. De andere games waar je onderaan naar toe kan clicken hebben geen update op het artwork.jagermeister schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:18:
[...]
En ze hebben de 1942 artwork aangepast. Check dit:
http://www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1942
Dit zou sinds hele lange tijd wel weer eens een pre-order kunnen worden.
4 vs.1 en jou Tiger is een Pussy-tank!poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:18:
[...]
Ik wil met mijn Tiger tank jouw Sherman weer terug de grond in 'ploppen'

Steam ID = Ackerfiets
Maakt me niet uit! you know.. because Tiger tank!

(maar waarschijnlijk suck ik net zo hard in een tank als nu in BF4

[ Voor 14% gewijzigd door poor Leno op 04-05-2016 11:25 ]
Daarom! Het wordt gewoon WWII, kan haast niet meer missenbeany schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:18:
[...]
Hmmm, interessant. De andere games waar je onderaan naar toe kan clicken hebben geen update op het artwork.
Dit zou sinds hele lange tijd wel weer eens een pre-order kunnen worden.

Speel het ook al sinds BF2 maar daar gaat het niet om, het gaat hier om het spel, niet wat jij en ik willen of kunnen. Hou het discusieren gewoon over het onderwerp ipv van mensen proberen te doorgronden.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:06:
[...]
Natuurlijk is er interesse. Ik heb 1942, BFV en BF2 altijd in toernooiverband gespeeld. Vanaf frostbite is dat echter minder geworden omdat je een game imo niet serieus kan nemen als je hits niet werken.
Neemt niet weg dat de nostalgie er altijd wel zal blijven en de hoop dat BF5 weer een knaller wordt er stiekem is.
Dat geldt voor heel veel mensen. En ik snap wel dat mensen zoals jij het al lang prima vinden als het er super mooi uit ziet. Daar is ook totaal niets mis mee. Maar probeer je wel een beetje in te leven in de mensen die een wat meer kritische blik hebben.
De battlefield serie evolueerd en zit gewoon tegen de grenzen aan van wat je tegenwoordig kan met gaming. Dit zorgt voor onverwachte issue's en ze zullen waarschijnlijk de eerste zijn die er tegenaan lopen dus het kost tijd dit soort problemen te fixen.
Blijf dan gewoon BF2 spelen en zeg jammer de game is niet klaar voor pro gebruik ipv van elke BF forum post je teleurstelling en alle problemen nog is op te sommen.
Azijnpissen gaat ook meer om mensen die totaal niet weten wat er fout gaat. "Ga dood terwijl ik al om de hoek ben bv".
Ze kunnen het spel ook nog 5 jaar laten wachten omdat sommige mensen dit soort problemen niet speelbaar vinden.
Verwijderd
Mooi hoe je die conclusie trekt terwijl de announcement van de nieuwe game nog niet eens bekend is.poor Leno schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:11:
[...]
Welnee.. DICE heeft eindelijk een keer geluisterd naar de community! En ze hebben goed naar de hele shitstorm over CoD en hun futuristische meuk gevolgd.. Daarom volste vertrouwen erin dat ze nu ein-de-lijk de goede keuze hebben gemaakt
Blijkbaar mag je alleen posten als je een positieve mening over het spel hebt. Ok, duidelijk.caanova1984 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Speel het ook al sinds BF2 maar daar gaat het niet om, het gaat hier om het spel, niet wat jij en ik willen of kunnen. Hou het discusieren gewoon over het onderwerp ipv van mensen proberen te doorgronden.
De battlefield serie evolueerd en zit gewoon tegen de grenzen aan van wat je tegenwoordig kan met gaming. Dit zorgt voor onverwachte issue's en ze zullen waarschijnlijk de eerste zijn die er tegenaan lopen dus het kost tijd dit soort problemen te fixen.
Blijf dan gewoon BF2 spelen en zeg jammer de game is niet klaar voor pro gebruik ipv van elke BF forum post je teleurstelling en alle problemen nog is op te sommen.
Azijnpissen gaat ook meer om mensen die totaal niet weten wat er fout gaat. "Ga dood terwijl ik al om de hoek ben bv".
Ze kunnen het spel ook nog 5 jaar laten wachten omdat sommige mensen dit soort problemen niet speelbaar vinden.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2016 11:57 ]
Mooi dat je hem serieus neemt terwijl hij toch duidelijk laat merken dat het meer hoop dan waarheid isVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Mooi hoe je die conclusie trekt terwijl de announcement van de nieuwe game nog niet eens bekend is.
Steam ID = Ackerfiets
Klopt! Ik kan datVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Mooi hoe je die conclusie trekt terwijl de announcement van de nieuwe game nog niet eens bekend is.
Of.. Come to the dark side.. PS4 Neojagermeister schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:59:
Als het WWII gaat worden, dan denk ik dat ik mijn PC dit jaar maar weer eens een upgrade ga geven. Is al wat jaartjes geleden.
- Omaha Beach
- Stalingrad
- Berlin (met de Reichstag op de achtergrond/midden in de map

- Battle of the Bulge
- Die eerste map met de Russen van CoD:WaW waar je die graanvelden op moet stoken
- Arnhem
- Alpen iets (mogelijk?)
- ...
Edit:
- El Alamein
- Iwo Jima
- ...
[ Voor 6% gewijzigd door Family Guy op 04-05-2016 12:50 ]
Steam ID = Ackerfiets
Jouw lijst aangevuld met alle maps uit Company of Heroes 1Family Guy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:50:
Welke maps / battles zouden jullie willen zien mits het WWII wordt?
Wake Island, Market Garden, El Alamein ach doe de rest ook maar en ook van de xpacks. Ik ben niet zo kieskeurig
[ Voor 11% gewijzigd door Carthrax op 04-05-2016 13:11 ]
A-symmetrisch level design!!Carthrax schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:10:
Omaha beach indd en dan zonder het aantal deaths statistieken
Beide zijdes zijn niet gelijk aan elkaar wat betreft dekking/mogelijkheden/etc. De zwakste kant heeft meer tickets, en de sterkste kant krijg per kill een bepaald percentage(de helft of zo) van het aantal punten wat er normaal gegeven zou worden.
Omaha beach: aanvallers 3000 tickets, verdedigers 100 tickets.
Maar aan de andere kant, hoe lang is het inmiddels geleden dat we nog Omaha beach hebben nagedaan?
Dit topic is gesloten.