Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Je bedoeld het openbare kanaal, die is er inderdaad niet meer omdat GOT2 eigenlijk niet meer actief is en zo goed als alle actieve spelers in GOT zitten en daardoor in het niet openbare clan kanaal.Thierry88 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:21:
Ik heb vroeger bij GoT gespeeld en we hadden altijd een ingame chat kanaal genaamd Gathering of Tank, waar ook vrienden en oudleden van GoT aanwezig waren. Sinds een paar dagen WoT weer opgepakt maar dit kanaal lijkt niet meer te bestaan. Is er nog iets voor in de plaats gekomen?
Je mag wel altijd in TS komen en als je weer actiever speelt is er waarschijnlijk ook wel een plekje in de clan als ex-lid
Oké. In "mijn tijd" was het nog een soort huisregel dat de clan-kanalen leeg bleven en dat iedereen in het openbare Gathering kanaal communiceerden. Ik ga in ieder geval elke dag weer een paar potjes spelen en kijken of het weer aantrekt om wat fanatieker bezig te zijn.Quantor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 16:30:
[...]
Je bedoeld het openbare kanaal, die is er inderdaad niet meer omdat GOT2 eigenlijk niet meer actief is en zo goed als alle actieve spelers in GOT zitten en daardoor in het niet openbare clan kanaal.
Je mag wel altijd in TS komen en als je weer actiever speelt is er waarschijnlijk ook wel een plekje in de clan als ex-lid
Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB
gelukt hoor. domme fout_Anvil_ schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 11:48:
[...]
weet je zeker dat de mod files in het goede mapje staan? bij al die recente patches komt er elke keer een versienummertje bij in de folders he...

1 potje stond ik bovenaan met 144 XP...
Ik heb vanavond nog de laatste aslain gedownload en geinstalleerd, ik kreeg wel de melding dat de file niet veel is gedownload en gebruikt, dat is die WS.reputation.1 maar verder niets. Heb ook geen fpbiginstaller.exe gevonden.
1: Draai eens mbam anti spyware (https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/)
2: Tijdens het installeren van aslain een uninstaller tool gebruiken, die houdt bij welke bestanden gemaakt/gekopieerd worden tijdens het installeren.
Edit: de laatste install file van aslain naar virustotal.com geupload, blijkbaar was die al bekend:
https://www.virustotal.co...3054/analysis/1497382990/
resultaat: 0/58 detecties
[ Voor 18% gewijzigd door Quantor op 14-06-2017 23:23 ]
Vooruit dan maarKepro schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 22:20:
Om even terug te komen op het virus verhaal met Aslain en de crashes..
Sinds ik dat modpack heb ik hier last van. Verwijder ik de modpack is alles prima.
Dus @p0st kom maar op met jouw top modpack![]()
[afbeelding]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Zal van de week eens kijken maar Post zn modpack is nu ook weer actief...Quantor schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:13:
Kepro: Denk toch dat er iets in de achtergrond op je pc bezig is. In welke folder staat die fpbiginstaller?
Ik heb vanavond nog de laatste aslain gedownload en geinstalleerd, ik kreeg wel de melding dat de file niet veel is gedownload en gebruikt, dat is die WS.reputation.1 maar verder niets. Heb ook geen fpbiginstaller.exe gevonden.
1: Draai eens mbam anti spyware (https://nl.malwarebytes.com/mwb-download/)
2: Tijdens het installeren van aslain een uninstaller tool gebruiken, die houdt bij welke bestanden gemaakt/gekopieerd worden tijdens het installeren.
Edit: de laatste install file van aslain naar virustotal.com geupload, blijkbaar was die al bekend:
https://www.virustotal.co...3054/analysis/1497382990/
resultaat: 0/58 detecties
Vind het zelf frappant dat ik alleen deze melding en crash krijg als ik dat modpack download.
Wordt vervolgd in ieder geval...
Werkt weer als een zonnetjep0st schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 00:30:
[...]
Vooruit dan maarhttp://forum.worldoftanks...s-v1-clean-minimal-15-06/
If you can see, look. If you can look, observe
by DecoNoir WoT •
As stated in the patchnotes, Personal Missions will be altered in the next update to reflect the changes to the matchmaker. Here they are:
STUG IV
MT-7: Destroy one SPG (and survive) ⟶ Inflict minimum of 1 damage to an enemy SPG (survive and win the battle)
MT-9: Cause 500 damage to enemy heavy tanks of your tier or higher (and survive) ⟶ Inflict 500 damage to enemy heavy tanks and destroy 1 heavy tank (and survive)
HT- 6: Destroy two enemy heavy tanks (and survive) ⟶ Destroy a total of two heavy or medium tanks (and survive)
T28 HTC
MT-7: Destroy 2 enemy SPGs (survive and win the battle) ⟶ Destroy at least 1 enemy SPG (Survive and win the battle)
MT-9: Inflict 1000 damage to enemy heavy tanks above your tier (and survive) ⟶ Inflict 1000 damage to enemy heavy tanks and destroy 1 heavy tank (survive and win the battle)
HT-6: Destroy 3 enemy heavy tanks (win and survive the battle) ⟶ Destroy a total of 2 heavy or medium tanks your tier or above (win and survive the battle)
T-55A
MT-7: Destroy 1 SPG with no assistance (win and survive the battle) ⟶ Damage 2 SPGs and destroy at least 1 SPG (win and survive the battle)
MT-9: Destroy 1 heavy tank two tiers higher (win and survive the battle) ⟶ Inflict 1500 damage to enemy heavy tanks, destroy 2 heavy tanks (win and survive the battle)
HT-6: Destroy 2 heavy tanks of a higher tier (inflict at least 2000 damage) ⟶ Destroy a total of 3 heavy or medium tanks (Inflict at least 2000 damage)
OBJECT 260
LT-7: Detect at least 3 SPGs (destroy 1 SPG) ⟶ Detect and damage 3 enemy SPGs (destroy at least 1 SPG)
MT-7: Destroy 3 SPGs (win and survive the battle) ⟶ Damage 3 enemy SPGs and destroy 1 (win and survive the battle)
MT-8: Destroy 1 medium tank 2 tiers above you (Inflict at least 2000 damage) ⟶ Destroy 3 medium tanks (Inflict at least 2000 damage)
MT-9: Inflict 2000 damage on enemy heavy tanks of higher tiers (win and survive the battle) ⟶ Inflict 2000 damage on heavy tanks and destroy 2 (survive the battle)
HT-6: Destroy 2 heavy tanks 2 tiers above you (inflict 3000 damage) ⟶ Destroy a total of 4 heavy or medium tanks (inflict 3000 damage)
En de eerste Poolse tank;
https://ritastatusreport....5/supertest-polish-pudel/
So the beans have finally been spilled, enjoy!
MM changes as lined out in the previous article
HD models:
SU-8,
SU-26,
M3 Light,
M4A3E8 Sherman,
M36 Jackson,
AMX 13 F3 AM,
AMX 105 AM mle. 47,
AMX 105 AM mle. 50,
Lorraine 39L AM,
Pz.Kpfw. IV hydrostat.,
D1,
Universal Carrier 2-pdr,
Churchill Gun Carrier.
Chinese female crew voice replaced with proper dialect
Russian female crew voice renewed.
WZ-111-5A added as a new Tier X in the Chinese tree after WZ-111-4
Tigers 217 and 131 added
New Supertester tank – AMX Canon d’Assaut 105
First ‘Polish’ tank – Tier VI captured Panther G, nickname ‘Pudel’
Poland added to the tank carousel, with male crew voices, insignia, inscriptions, ranks, emblems and food – chleb ze smalcem (bread with lard)
Chinese tanks got increased gun depression – 121 has dep increase from -3.5 to 5 deg, 113 got an increase from 5 to 7 deg on the sides.
[ Voor 18% gewijzigd door Kepro op 15-06-2017 18:08 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
-edit-
What's up met al die cappende flappies op t10? Nu al 2 potjes achter elkaar dat er binnen 4 minuten op cap verloren wordt. Lijkt ook wel alsof niemand de moeite neemt om te gaan decappen...
-edit 2-
Hoe verzint wargaming het: zojuist een assault op karelie met 10 TD's, 3 arties en 2 bottom tier heavies aan beide zijden. Garantie voor een leuk potje

Uiteraard campen 5 "aanvallende" td's op de hill op H7. Top.
[ Voor 65% gewijzigd door Roozzz op 15-06-2017 21:09 ]
In een van mijn eerste battles die ik vandaag speelde met de WZ-120 had ik van de 8 hits maar 3 penetraties.. de rest waren bounces..
Schot 1: vlakke zijkant VK4502b - 122mm armor - Bounce
Schot 2: vlakke zijkant VK4502b - 122mm armor - Bounce
Schot 3: lower front plate O-Ho - 215mm armor - Bounce
Schot 4: KV-5 vlak turret armor naast de mantlet - 180mm armor - Bounce
Schot 5: KV-5 radio operator cupola - 140mm armor - Bounce
Tja...
In een van de daarop volgende battles had ik 3 bounces achter elkaar op een WZ-132...
Dan heb je echt zoiets van wtf is hier aan de hand.
Whatever.
Dit lijkt me een interessante tank eigenlijk lekker mijn foch 155 crew instoppen en gaan
Nickname KasPlantje.
Verwijderd
Ik ben vrij nieuw hier op het forum, ik ben een af en toe speler geweest op World of Tanks maar ben me de laastste maanden steeds meer gaan verdiepen. In onder andere technieken zoals hull down, side scraping etc.
Nu heb ik mijn *oude* account weer wat nieuw leven in geblazen, nu zit ik alleen met het feit dat ik het toen destijds belangrijk vond om nieuw ontwikkelde tanks zsm te spelen... je voelt het al aankomen... ik heb destijds heel veel tanks verkocht en zit nu met 1 tier 4 tank en 160.000 credits op mijn account!
Daarmee kan ik helaas mijn oude vertrouwde Kv-3 en dergelijke niet terugkopen, ik heb al even op internet gesneupt naar wat wargaming codes in de hoop dat er wellicht wat codes rond hangen die door WoT zelf zijn uitgegeven ofzo (kan me herrineren dat ze dat geloof ik ooit deden
Nu ben ik eventueel wel bereid voor een x een 10 - 20 euro in het spel te pompen als start geld ofzo, maar ben benieuwd wat er in die prijs klasse voor beetje goeie moneymakers voor zijn? ik heb bijvoorbeeld naar de SU100Y gekeken, maar ben benieuwd naar jullie mening op tier 5-6 premiums wat het best is?
Plus , zijn er uberhaupt nog can die codes in omloop die je een beetje leuke dingen geven?
Affijn, ik zie wellicht van jullie nog wel mensen op WOT verschijnen
cheerz
Een tier 8 premium levert wel het meeste op, een avondje spelen levert toch wel een 1/2 miljoen credits op. Als ik een dagje speel probeer ik altijd toch wel een miljoen credits erop vooruit te gaan. (en ik ben maar een gemiddelde spelerVerwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:29:
Hallo Luitjes !!!
Ik ben vrij nieuw hier op het forum, ik ben een af en toe speler geweest op World of Tanks maar ben me de laastste maanden steeds meer gaan verdiepen. In onder andere technieken zoals hull down, side scraping etc.
Nu heb ik mijn *oude* account weer wat nieuw leven in geblazen, nu zit ik alleen met het feit dat ik het toen destijds belangrijk vond om nieuw ontwikkelde tanks zsm te spelen... je voelt het al aankomen... ik heb destijds heel veel tanks verkocht en zit nu met 1 tier 4 tank en 160.000 credits op mijn account!
Daarmee kan ik helaas mijn oude vertrouwde Kv-3 en dergelijke niet terugkopen, ik heb al even op internet gesneupt naar wat wargaming codes in de hoop dat er wellicht wat codes rond hangen die door WoT zelf zijn uitgegeven ofzo (kan me herrineren dat ze dat geloof ik ooit deden, maja 2012 -2013 was dat? haha) maar kan helaas niks vinden.
Nu ben ik eventueel wel bereid voor een x een 10 - 20 euro in het spel te pompen als start geld ofzo, maar ben benieuwd wat er in die prijs klasse voor beetje goeie moneymakers voor zijn? ik heb bijvoorbeeld naar de SU100Y gekeken, maar ben benieuwd naar jullie mening op tier 5-6 premiums wat het best is?
Plus , zijn er uberhaupt nog can die codes in omloop die je een beetje leuke dingen geven?
Affijn, ik zie wellicht van jullie nog wel mensen op WOT verschijnenzal hier ook meer gaan rondhangen, en ben eventueel nog op zoek naar een *fun* clan
cheerz
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Er zijn alleen nog starters codes in omloop, dus als je geen geld in je oude account hebt zitten zou je een herstart kunnen overwegen. Dan dus wel met een starter bonus code en als iemands recruit (sneller grinden).Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:29:
Hallo Luitjes !!!
Ik ben vrij nieuw hier op het forum, ik ben een af en toe speler geweest op World of Tanks maar ben me de laastste maanden steeds meer gaan verdiepen. In onder andere technieken zoals hull down, side scraping
.....
cheerz
Qua credits grinden is een t8 premium inderdaad het best, kies iets dat je graag speelt (de Jagdtiger88 is een zeer goede earrner die destijds via losse bonuscodes spotgoedkoop was, maar ik ken veel spelers die er spijt van hebben). De Is6 was een noobproof earner, maar die is nogal gepowercreeped (en duurder dan 20 euro!). Een superpershing is ook easy to play, iets als een CDC of STA2 zou ik nog niet kiezen. Zelf heb ik pas een M4 revo Sherman gekocht met de inruilactie, ook een fijne earner en niet duur (is er geen aanbieding komend weekend?)
Als je echt puur credits gaat grinden, gaat dit veel rapper met een premium account. zodra je deze week een potje wint, krijg je 1 dag cadeau. Ik zou dan direct een paar uur je t8 premium gaan rijden.
Leer ook goed hoe je met credits en equipment, crew training etc. omgaat. Dit weekend zijn de franse tanks in de aanbieding. stel je gaat van t5 naar 6, dan koop je de t6 zaterdag met korting en laat je de t5 staan tot hij maandag weer de volle prijs is . Dat soort simpele zaken moet je echt eerst even leren. Planning is alles, zelf doe ik alles tijdens discount periodes: crew training, equipment kopen (vaak zonder dat ik de tanks al heb), consumables (in bulk, 1000 small repairkits op voorraad!) Buy low, sell high!
Er zijn hier genoeg mensen die willen platoonen, zodat je snel effectiever wordt.
Wat die 10-20 investering betreft: t8 premium en wat premium dagen kopen dus. Zelf koop ik soms gold in de aanbieding en daarmee dan later een premium tank als die in de aanbieding is. Je kunt echt met een paar tientjes investering prima WoT spelen, al zijn de leuke acties erg zeldzaam nu (contests nog wel). Ooit kreeg je 1000 gold gewoon als je de tool Overwolf ff installeerde).
Edit: als je graag kv3 wilt rijden, is een premium ruski heavy wel een slimme keuze als crew trainer. Je zou zelfs een goedkopere tier7 IS2 kunnen kiezen, al verdient ie wel minder credits. Vergeet nooit dat je altijd kunt omtrainen, zo is de crew in mn Britse comet medium ooit opgetrained in een AT-15A premium TD en daarne hertraint
[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 16-06-2017 15:48 ]
Eventuele andere optie is om eerst een periode premium aan te schaffen. Dan krijg je voor ieder potje +50% exp en credits.
spuit 11...
Er zijn tier 8 meds vanaf 27 euro, zeker als je dan ff een korting afwacht zit je aardig dicht in de buurt van die 20 euro... maar inderdaad, op tier 8 beginnen is lastig. Je kunt ook voor 3 euro in de aanbieding met een church 3 beginnenRoozzz schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:47:
Eens, als je zsm credits wilt verdienen. Maar of een T8 premium nu aan te raden is... Allereerst buiten budget. Ten tweede als je er zo lang uit bent geweest ga ik er niet vanuit dat je veel lol gaat beleven in tier 8 met je nieuwe tank. Vermoedelijk is je impact op het spelletje nul en ga je vooral (héél) vaak snel dood. Ik zou eerst maar weer eens wennen aan de gameplay en mechanics, en dán gaan bedenken of en welke premium je zou willen aanschaffen.
Eventuele andere optie is om eerst een periode premium aan te schaffen. Dan krijg je voor ieder potje +50% exp en credits.
Onze clan had ooit een hele stapel bonuskaartjes van tankfest 2015: church 3, met gold en premium dagen. erg leuk voor een nieuwe account.
Om trainen naar 75% voor credits. Maar dan heb je wel die credits nodig en dat was je probleem nou juist.
Hallelujah, zouden ze dan toch hun eigen spel spelen? Vind het dan wel grappig dat het dan gelijk weer een vrij easy missie wordt: 4 mediums of heavies killen zonder tier vereiste, dat is vrij snel gefixt gok ik.Kepro schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:06:
@Mr_Size je gebeden zijn gehoord.
OBJECT 260
HT-6: Destroy 2 heavy tanks 2 tiers above you (inflict 3000 damage) ⟶ Destroy a total of 4 heavy or medium tanks (inflict 3000 damage)
Maar goed, ik klaag niet
Credits zijn voorlopig geen probleem, heb nog ong 2,5 mil credits en zit op IV/V eerste VI komen eraan maar die zijn ook nog niet erg duur.Pas08 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:28:
Gratis naar 50% moet je niet doen. Wordt het spelen zoveel slechter en moeilijker van.
Om trainen naar 75% voor credits. Maar dan heb je wel die credits nodig en dat was je probleem nou juist.
Top. Tanks spelen makkelijker en veel effectiever met een betere crew. Bovendien duurt het vaak wel even voordat je crew weer op 100 zit als je ze van 50 laat komen.
Op VI kom je in de tiers waar je crew skills wilt ontwikkelen en moet ontwikkelen voor de tiers daarboven.
Vanaf 75 zitten ze sneller op de 100 waarna je crewskills kunt trainen. Repairs is handig om mee te beginnen op de meeste tanks. Zodra de commandeer 100% Repairs heeft wil je die omzetten naar sixth sense. De rest kun je, als je wilt, zo laten. Maar voor de loader is safe stowage een must (minder kans op ammorack).
Size, kepro, user, best en alle andere gasten die hier actief zijn kunnen je, als je dat wilt, vast wel van gedetailleerder crew skills opties voorzien.
Sixt sense, safe stowage ( zodra commander en loader100% Repairshebben) en Repairs zijn prima om mee te starten, smooth ride, snap shot, off Roda driving en sit awareness zijn prima vervolg keuzes. Mocht je veel td's spelen kun je Repairs als eerste keuze vervangen voor cammo. Bij MT en HT heeft dit minder prioriteit omdat je dan vaak toch in de voorroede staat. Als 3e of vierde optie is brothers in arms nog de moeite waard, maar dat gaat nog wel even duren.
Grats!
Wie wil er een weddenschap aangaan met mij over hoe snel Kepro tot de conclusie komt dat het stiekum best wel een kuttank is en er over gaat ragen?
Ik zeg minder dan een week.
Waarschijnlijk Ace't hij hem de eerste pot en raakt hem daarna niet meer aan...User schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 22:18:
[...]
Grats!
Wie wil er een weddenschap aangaan met mij over hoe snel Kepro tot de conclusie komt dat het stiekum best wel een kuttank is en er over gaat ragen?
Ik zeg minder dan een week.
Vanuit de GOT clan gaan er i.i.g. een aantal mensen, wie gaat nog meer?Goed nieuws! Wargaming.net van de bekende World of Tanks game komt met zijn Wargaming Truck naar de International Army Show, 1-3 september op Vliegveld Twenthe in Enschede!
Wargaming.net maakt en geeft al meer dan 20 jaar games uit en is voornamelijk bekend geworden met haar grote titel World of Tanks die momenteel maar liefst meer dan 200 miljoen spelers wereldwijd heeft.
Sinds een paar jaar toert de Wargaming Experience door Europa met een MGT-20 om overal fans te ontmoeten. De MGT-20 is een Amerikaanse legertruck uit de M939 serie de geheel gemodificeerd is met computers, tablets en consoles om de fans de kans te geven om met de Wargaming titels te spelen.
Zij zullen tijdens de International Army show van 1 t/m 3 september op vliegveld Twente in Enschede te bezoeken zijn en de games die jij kunt spelen zijn:
- World of Tanks PC
- World of Warships PC
- World of Tanks Console Xbox en PlayStation 4
De International Army Show is een fantastische gelegenheid om mede tank fanaten en om de World of Tanks community te ontmoeten. Dus kom langs en knal (virtueel) andere voertuigen naar de 7e hemel.
Tickets met korting: http://bit.ly/2hRcFmE
Meer informatie: http://www.armyshow.eu
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
van de Tier 8 prems, er staan er enkele (in bundles) in de aanbieding.
Ik zou nml ook graag wat extra credits grinden.
Welke raden jullie aan?
Britse FV4202 (30 euro, 30 dagen prem)
Franse M4A1 (35 euro, 30 dagen prem + 2500 gold)
Franse AMX CDC (35 euro, 30 dagen prem + 2500 gold)
Zijn die Franse tanken wat? Ik speel voornamelijk britse tanks momenteel (heavy en medium), dus die Britse keuze is wel interessant als crew trainer. Bij die andere heb ik er wel wat extra gold bij, maar is dat de moeite ?
Groetjes, Yves
(Ik speel niet zo vaak WOT, eerder als afwisseling als ik de warships even beu ben, dus de premium dagen zijn zeker niet verloren)
De FV is de meest obvious keuze, aangezien je aangeeft dat je vnl Britse tanks speelt. Maar echt goed is die tank niet..
De CDC was toen hij uitkwam een vrij goede tank, met een hoge skill ceiling. De hoge skill ceiling is gebleven, echter de tank heeft nogal veel last van de recente powercreep op T8.
Blijft de M4A1 Rev over. Die tank is vrij goed door zijn hoge alpha gun. Is meen ik een paar patches geleden ook wat gebuffed. De base pen is ok-ish (200). Het is echter ook een tank die vrij lastig te spelen is door de hoge reload. Je moet dus wel weten wat je doet.
Ik zou voor de M4A1 gaan. Ik heb zelf de CDC, maar die raak ik nauwelijk nog aan (is overigens wel een goede credit maker). De FV is gewoon meh, maar wellicht gezien jouw Britse voorkeur wel het meest nuttig.
Maar even los van de keuze: speel je überhaupt wel eens hoge tiers? Je zegt dat je niet zo vaak WOT speelt, dus mag ik daaruit op maken dat je nog niet de hoge tiers hebt gespeeld? In dat geval zou ik überhaupt geen T8 prem nemen, maar beginnen bij een T6 prem.
Nieuwe spelers hebben niets te zoeken op T8 namelijk. No offense, maar het is erg irritant om iemand in je team te hebben met een T8 prem die echt geen clue heeft wat hij moet doen. (hoewel je meeste teammaten, ongeacht in welke tank ze zitten geen clue hebben, maar dat is een ander verhaal
Maar misschien dus maar potato blijven in een gewone tank.
Dus gewoon een tier 6 kopen en pas een tier 8 kopen als je al ervaring hebt op dat niveau.
In tier 6 zullen fouten alleen minder hard afgestraft worden doordat er minder hoge damage guns te vinden zijn.
Om inderdaad minder fouten te leren maken is tier 6 wel een beter oefenveld.
Verwijderd
Voor credits zou ik momenteel voor Skorpion G gaan. Dat ding is echt beestachtig.Eve182 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:09:
Hallo allemaal,
van de Tier 8 prems, er staan er enkele (in bundles) in de aanbieding.
Ik zou nml ook graag wat extra credits grinden.
Welke raden jullie aan?
Britse FV4202 (30 euro, 30 dagen prem)
Franse M4A1 (35 euro, 30 dagen prem + 2500 gold)
Franse AMX CDC (35 euro, 30 dagen prem + 2500 gold)
Zijn die Franse tanken wat? Ik speel voornamelijk britse tanks momenteel (heavy en medium), dus die Britse keuze is wel interessant als crew trainer. Bij die andere heb ik er wel wat extra gold bij, maar is dat de moeite ?
Groetjes, Yves
(Ik speel niet zo vaak WOT, eerder als afwisseling als ik de warships even beu ben, dus de premium dagen zijn zeker niet verloren)
Het advies van "blijf vooral in tier 6" vind ik wat vooringenomen. Ik heb meer het standpunt "learning by doing". Ik speel al de nodige tijd en kon niet wachten totdat ik bij tier 10 kwam, want dan zou het allemaal zo anders gaan.... en wat blijkt, dat het allemaal wel mee valt. Het verschil tussen tier 6 en tier 8, wat geschetst wordt is helemaal niet zo groot, zeker met de nieuwe MM. Als je pech hebt zit je met tenminste 3 tier 8 tanks, 5 tier 7 en de rest tier 6.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Mn te bouwen systeem zal bestaan uit een Ryzen 1600x met 16gb. Echter waar ik nog niet over uit ben, de videokaart. Ik ben voornemens de AMD RX 580 te nemen echter is die qua prijs en beschikbaarheid helemaal niet interessant. Heeft er nog iemand een tip voor een videokaart(met DP poort) welke WOT op high-ultra op de WQHD resolutie met een 60-70fps kan draaien? Liefst 2e hands om de afschrijving minimaal te houden tot de RX 580 of Vega fatsoenlijk (geprijsd) leverbaar wordt. Dat de tijdelijke videokaart niet ovee freesync beschikt maakt mij niet uit? Iemand nog suggesties.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
8 jaar wot? was je developer?Appie Heijn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:12:
Na 8 jaar WOT op een
Haha nee maar meende mij te herinneren dat ik ongeveer met aanschaf iMac (2009) begonnen ben met WOT. Laatste 2 jaar low/medium gespeeld op WQHD dus nu maar een het serieuzere werk in het kader van nu we toch bezig zijn met investeren.
Ik zal kijken of ik een stil kaartje op de kop kan tikken welke idle niet teveel verbruikt. PC wordt grotendeels toch voor kantoorwerk gebruikt.
Nieuwe scherm is wel echt heerlijk
+IPS (was ik al mee verwend)
+Fatsoenlijke responstijd (ben geen hardcore gamer)
+Freesync
+Mat itt de imac met z'n glossy scherm werkt dit uitermate goed overdag met de gordijnen open.
WOT is pas sinds 2011 (augustus 2010 op ru server) te spelenAppie Heijn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:49:
[...]
Haha nee maar meende mij te herinneren dat ik ongeveer met aanscahf iMac (2009) begonnen ben met WOT. Laatste 2 jaar low/medium gespeeld op WQHD dus nu maar een het serieuzere werk in het kader van nu we toch bezig zijn met investeren.
Ik zal kijken of ik een stil kaartje op de kop kan tikken welke idle niet teveel verbruikt. PC wordt grotendeels toch voor kantoorwerk gebruikt.
Nieuwe scherm is wel echt heerlijkpricewatch: Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 Zwart
+IPS (was ik al mee verwend)
+Fatsoenlijke responstijd (ben geen hardcore gamer)
+Freesync
+Mat itt de imac met z'n glossy scherm werkt dit uitermate goed overdag met de gordijnen open.
Verwijderd
Dat had ik met m'n T28 HTCElPaco schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 08:10:
[...]
Waarschijnlijk Ace't hij hem de eerste pot en raakt hem daarna niet meer aan...
Ook bestaat er zoiets als google om minimale specs op te zoeken en om te geilen over ryzen, vega, bbq, bier
Appie Heijn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:12:
Na 8 jaar WOT op een 27" imac gespeeld te hebben. Is het tijd voor een nieuwe pc. De monitor is reeds aangekocht, een 27" freesync iiyama met 2560x1440 als resolutie (zelfde als de imac)
Mn te bouwen systeem zal bestaan uit een Ryzen 1600x met 16gb. Echter waar ik nog niet over uit ben, de videokaart. Ik ben voornemens de AMD RX 580 te nemen echter is die qua prijs en beschikbaarheid helemaal niet interessant. Heeft er nog iemand een tip voor een videokaart(met DP poort) welke WOT op high-ultra op de WQHD resolutie met een 60-70fps kan draaien? Liefst 2e hands om de afschrijving minimaal te houden tot de RX 580 of Vega fatsoenlijk (geprijsd) leverbaar wordt. Dat de tijdelijke videokaart niet ovee freesync beschikt maakt mij niet uit? Iemand nog suggesties.
[ Voor 5% gewijzigd door looyenss op 19-06-2017 18:36 ]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Volgens mij stelde ik een vrij concrete vraag. Doelstelling aantal fps icm het aan te schaffen systeem op high-ultra instellingen. Er is zat te googlen. Maar het googled nogal lastig op een current gen systeem en een 1-2 generaties oudere videokaart. En aangezien wot nogal beinvloedbaar is qua CPU was dit voor mij wel een relevante vraag. Bedankt voor de suggesties en @looyenss neem er nog 1looyenss schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:34:
je kan op elke aardappel WoT spelen
Ook bestaat er zoiets als google om minimale specs op te zoeken en om te geilen over ryzen, vega, bbq, bier
[...]
Favoriete drankje
https://www.systemrequire...ents/world-of-tanks/11129Appie Heijn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:48:
[...]
Volgens mij stelde ik een vrij concrete vraag. Doelstelling aantal fps icm het aan te schaffen systeem op high-ultra instellingen. Er is zat te googlen. Maar het googled nogal lastig op een current gen systeem en een 1-2 generaties oudere videokaart. En aangezien wot nogal beinvloedbaar is qua CPU was dit voor mij wel een relevante vraag. Bedankt voor de suggesties en @looyenss neem er nog 1
Favoriete drankje

Denk je serieus dat een GTX 660 60-70 fps gaat halen op WQHD met de instellingen op ultra?
Dat zegt toch niets over hoeveel FPS je haalt op 2560x1440 @ high-ultra
User schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:58:
De tering, haal dat bord eens voor je kop weg gast.
Denk je serieus dat een GTX 660 60-70 fps gaat halen op WQHD met de instellingen op ultra?
Dat heeft ie toch gedaan? Hij heeft een paar keuzes gemaakt en doet even een check bij mede-WoT spelers of die misschien nog een beter systeem weten.looyenss schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:02:
[...]
nee dat denk ik niet, ik vind alleen dat een beetje uitzoekwerk zelf eerst wel op zn plaats is ;-)

[ Voor 51% gewijzigd door wsLy op 19-06-2017 20:31 ]
LOL!wsLy schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:30:
De JPe100 zat ook eerst aan die kant, alle TD's zaten daar. Nee ze hebben niet veel gedaan in de battle.
[afbeelding]
erg he, amoebes zijn het. lekker allemaal campen op de 1-2 lijn.. 3 minuten niks doen terwijl we alle posities verliezen en dan 10 seconden na gespot te worden liggen ze er uit....
970 of 1060 lijkt mij goed als je AA niet gebruikt.Appie Heijn schreef op maandag 19 juni 2017 @ 08:12:
Na 8 jaar WOT op een 27" imac gespeeld te hebben. Is het tijd voor een nieuwe pc. De monitor is reeds aangekocht, een 27" freesync iiyama met 2560x1440 als resolutie (zelfde als de imac)
Een MSI gaming heeft een goeie resell value en nog paar anderen.
Ik zou dan wel eerder wachten op Vega dan een 580 kopen gezien deze niet zoveel meerwaarde zal hebben tegenover een 970/1060.
Ik zou eerder naar de prestaties van een 1080 of vergelijkbaar gaan wat futureproof te zijn tenzij je ieder jaar van kaart wil veranderen.
Bij deze iemand die je verder wil helpen
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
In elk geval in mijn scaling. Wordt ik tenminste niet meer zo snel uitgemaakt voor tomaat.
Overigens hoor ik wel vaker mensen klagen over een noobteam die dan alsnog vet blijken te winnen.
Daar is toch niks te doen. Zeker niet met zoveel man._Anvil_ schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:33:
[...]
LOL!
erg he, amoebes zijn het. lekker allemaal campen op de 1-2 lijn.. 3 minuten niks doen terwijl we alle posities verliezen en dan 10 seconden na gespot te worden liggen ze er uit....
Nickname KasPlantje.
Dream onGerGio schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:04:
...Wordt ik tenminste niet meer zo snel uitgemaakt voor tomaat....
*Failed reroller*GerGio schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:04:
In elk geval in mijn scaling. Wordt ik tenminste niet meer zo snel uitgemaakt voor tomaat.
Zo jij hebt mij laag zitten
Het spel is wel leuker als je wat meer impact kan hebben. Al moet ik me aanleren soms wat meer geduld te hebben.
Ik had van de week dat er 3 scorpions G op a8 stonden op tundra. Die kunnen je dan bijna overal op de hill raken dat is echt niet grappig. Geen idee hoe ze er kwamen
[ Voor 45% gewijzigd door GerGio op 20-06-2017 09:36 ]
Nickname KasPlantje.
Dat is ook het hele punt... Niemand van die TD's dacht eraan om misschien een andere positie in te nemen aan het begin van de battle.. nope allemaal gewoon naar de 1-2 lijn..GerGio schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 08:04:
[...]
Daar is toch niks te doen. Zeker niet met zoveel man.
Haha, staat die map wel bekend omwsLy schreef op maandag 19 juni 2017 @ 20:30:
De JPe100 zat ook eerst aan die kant, alle TD's zaten daar. Nee ze hebben niet veel gedaan in de battle.
[afbeelding]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
https://thearmoredpatrol....japanese-heavy-rebalance/
[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 20-06-2017 17:28 ]
[ Voor 40% gewijzigd door _Anvil_ op 20-06-2017 20:39 ]

En dit is ook lekkere balance, krijgen wij de arty
(Game van afgelopen weekend)

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 20-06-2017 22:20 ]
Lol het is al gatenkaas...Kepro schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 17:27:
Type 4/5 krijgen een nerf in armor maar een lichte mobiliteit buff. (Supertest)
https://thearmoredpatrol....japanese-heavy-rebalance/
https://worldoftanks.com/...equipment-and-directives/dick53 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:04:
In mijn WOTgeldkluisje (rechtsboven) heb ik een stel obligaties. Wat kan ik daarmee?
oh en... nog wat... RTFM!
Vanavond bijna HT missie 6 gehaald, 3x in chat gevraagd of ik de laatste T10 heavy tank mag killen. Komt zo'n random Skorpion aanrijden, klik, E100 weg.

Nog even en die missie is straks super makkelijkMr_Size schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:19:
Een schouderklopje
Vanavond bijna HT missie 6 gehaald, 3x in chat gevraagd of ik de laatste T10 heavy tank mag killen. Komt zo'n random Skorpion aanrijden, klik, E100 weg.
![]()
![]()

Verwijderd
Lol dacht even dat ik die Skorpion was, had exact hetzelfde namelijk maat was al een dag eerder. Maar ik was dan dus de 'scumbag Skorpion'.Mr_Size schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 23:19:
Een schouderklopje
![]()
![]()
_Anvil_ schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 12:01:
[...]
https://worldoftanks.com/...equipment-and-directives/
oh en... nog wat... RTFM!

Supertest stats van de BC 25t. 6 shell autoloader ipv 5 shells en de average damage omlaag van 390 naar 300 per shell...
50-100 krijgt -9 gun dep. De hele Franse MT en TD lijn worden herzienwsLy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:57:
https://thedailybounce.ne...t-chatillon-25-t-changes/
Supertest stats van de BC 25t. 6 shell autoloader ipv 5 shells en de average damage omlaag van 390 naar 300 per shell...
[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 22-06-2017 22:25 ]
en de pen drastisch generfd?wsLy schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 20:57:
https://thedailybounce.ne...t-chatillon-25-t-changes/

Gold van 340 naar 278

Is 1 van favoriete tankjes dus opnieuw aanpassen.
Lagere clip reload en 6 shells maken wel dat je meer foutenmarge hebt dus kan mits aanpassing nog voordelig zijn.
DPM is maar +- 50 naar beneden.
Aan de andere kant die nerf op de amx 30b is echt slecht. Waarom krijg je meer turret armour als er een giga weakspot boven op je tank zit. Om beter op medium range te kunnen spelen ja leuk daar kunnen mensen je capola ook beter raken. Het is nu al een uitdaging om die te verbergen en een accuratie nerf op een tank die toch al geen accuratie had is ook echt super idee. Nee 0.3 is echt gewoon een getal ik miste gewoon 3 volledig geaimde schoten op een t34 op 300 meter
Nickname KasPlantje.
[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 23-06-2017 15:53 ]
Ja?? In net zoveel shell drops en bs misses bedoel je?Kepro schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:53:
Ik vind de accuratie nerf wel terecht. Nu blinkt de leo 1 nergens in uit en straks weer wel.
Waarom wordt de bat chat aangepast eigenlijk? Die tank is toch prima in zijn huidige iteratie?
Detailed changes listed here for the French high tier mediums and tank destroyers:
AMX AC mle. 48
120mm AC SA46 now equipped with a magazine autoloader.
DPM reduced from 2404.6 to 1894.3
Reload for magazine 32.603 (from old 9.973 single shot reload)
ROF decreased from 6.016 to 4,736
Magazine Capacity: 3 shells
Per-shot reload: 2.703 seconds
Increased side armor thickness from 40mm to 55mm
Reduced accuracy from .316 to .355
Decreased aim time from 2.78s to 2.59s
Reduced dispersion during hull rotation from .23 to .134
Decreased dispersion during maximum forward movement from 5.98 to 3.49
Increased ammunition capacity from 64 to 66 shells
AMX 50 Foch
20mm AC SA46 equipped with a magazine autoloader
DPM reduced from 2691.2 to 2411.9
Reload for magazine 32.603s (from a 8.918s single shot reload)
RoF decreased from 6.728 to 6.03
Magazine Capacity: 4 shells
Per-shot reload: 2.4 seconds
Increased side armor thickness from 40 to 70mm
Reduced accuracy from .326 to .336
Increased aim-time from 2.21s to 2.4s
Decreased dispersion during hull rotation from .192 to .173
Decreased dispersion during maximum forward movement from 9.59 to 8.63
Decreased dispersion during hull rotation (at maximum speed) from 5.37 to 4.83
Increased ammunition capacity from 64 to 68 shells
AMX50 Foch B
Name change from AMX 50 Foch 155 to AMX 50 Foch B
Tank description changed
Removed 155mm AC SA58
Added 120mm AC 46
Saurer motor (Tier IX) transferred to Tier X and renamed 1000 Saurer
Increased side armor thickness from 40 to 70mm
Increased ammunition capacity from 40 to 80 shells
Increased camouflage value while firing (and not moving) from 3.28% to 4.37%
Increased camouflage value while firing and moving from 1.97% to 2.63%
Reduced ammunition price from 1,569 to 1,060 credits
Engine hit points increased from 260 to 360
Power to weight ratio changed from 17.36 to 17.8
Reduced accuracy from .345 to .326
Decreased aim time from 2.88s to 2.21s
Decreased dispersion during hull rotation from .192 to .153
Decreased dispersion during maximum forward movement from 9.59 to 7.7.67
Decreased dispersion during hull rotation (at max speed) from 5.75 to 4.6
Gun depression/elevation changed from -5/+12 to -6/+18
Weapon Parameters
Penetration reduced from 293mm to 257mm
Damage decreased from 750 to 400
Reduced module damage from 210 to 165
DPM increased from 2329.8 to 3100.9
Magazine reload decreased from 47.945 sec to 36,438 sec
RoF increased from 3.106 to 7.752
Increased magazine capacity from 3 to 6 shells
Reduced per-shot reload from 5 to 2 seconds
Muzzle velocity increased from 826 to 1,067
AMX 50 100
Increased depression form 6 deg. to 9 deg.
AMX 30 Prototype
decreased penetration from 260 to 248mm
DPM increased from 24674.9 to 2804.9
Reduced reload from 9.493 to 8.342
RoF increased from 6.32 to 7.192
Reduced muzzle velocity from 1525 to 1250
Increased turret armor thickness from 80 to 150mm
Reduced accuracy from 0.316 to 0.336
Dispersion during turret rotation reduced from .192 to .115.
Dispersion during hull rotation at max speed reduced from 5.52 to 4.83
Dispersion during maximum forward movement reduced from 9.97 to 8.73
Dispersion during turret rotation at maximum speed reduced from 8.44 to 5.06
AMX 30B
decreased penetration from 260 to 248mm
DPM increased from 2741.9 to 3128.6
Reload reduced from 8.534 to 7.479 seconds
RoF increased from 7.03 to 8.022
Reduced muzzle velocity from 1525 to 1250
Increased frontal turret armor from 80 to 150mm
Reduced accuracy from .288 to .326
Dispersion during turret rotation reduced from .058 to .038
Batchat
The purpose of these changes is essentially to make the tank more comfortable to play, and to differentiate the tank from the heavy autoloaders of the tech tree. The change in weaponry will allow the player to fire more confidently, as the increased drum size of six shells will make a single miss or ricochet far less fatal than they had been. The increase in clip size will also come with a shorter intra clip reload, allowing players to put more shells down range in a shorter amount of time.
Improved accuracy and aim time will not only improve the quality of fire, but also potentially help with the overall survival of the tank, as it reduces the amount of time the player needs to be exposed in order to fire.
The available stats.
Tier: 10
HP: 1,800
Hull Armour: 60/40/30
Turret Armour: 50/30/15
Hull traverse: 42 ° / s
Turret traverse: 38 ° / s
View range: 400 m.
Max Speed: 65/23
Penetration: 252/278/50
Damage: 300/300/400
Accuracy: 0.36 m/100 m
Aim Time:2.5 s
Shells in drum: 6
Drum Reload Time: 34 s
Shell load Time: 2.4 s
Yesterday we posted some general changes that will occur to the Japanese heavy line in 9.20, but now we have some more details on specific changes.
O-I Exp.
Removed 10cm Cannon Type 14, due to being too effective for a Tier V machine.
Reinforced hull armor from 75mm to 100mm.
Reinforced turret armor from 75mm to 100mm
Reduced turret traverse from 22.9 deg/sec to 20.9 deg/sec.
Reduced shot dispersion during turret traverse from 3.8 to 3.45.
O-I
Decreased rear armor thickness to allow equal tier opponents to penetrate.
O-Ho
10cm Experimental Tank Gun Kai will receive premium armor piercing ammunition with 250-260mm penetration.
Type 4 Heavy
Decreased turret traverse from 18.8 to 17.7 deg/sec.
Reduced hull traverse from 22 to 17 deg/sec.
Reduced shot dispersion during turret traverse from 4.14 to 3.91.
Reduced shot dispersion during hull traverse from 4.64 to 3.59.
Weakened the front hull armor.
ype 5 Heavy
Decreased turret traverse from 20.9 to 18.8 deg/sec.
Decreased hull traverse from 22 to 17 deg/sec.
Reduced shot dispersion during turret traverse from 4.22 to 3.8.
Reduced shot dispersion during hull traverse from 4.22 to 3.26.
Weakened the front hull armor.
polish Vehicles
Added the Pudel (Polish medium Tier VI tank). Vehicle description: “A variant of the Pz.Kpfw. V Panther Ausf. G, the most massively produced modification of the German Panther tank. Two German Panther Ausf. G tanks were captured by Polish troops during the Warsaw Uprising on August 2, 1944. Rebels applied national colors and various emblems to the vehicles, which is reflected in the game. One tank was nicknamed “Pudel” (which means Poodle) and used in urban warfare.”
In that connection, the following will be also added:
Poland nation in the filter of the vehicle panel;
National crew (only the male voiceover will be available) with ranks and Personal Data;
Polish camouflage patterns, emblems and inscriptions;
National premium consumable: Bread with Smalec.
The Polish nation will not be added to the Tech Tree.
Boot Camp
Added a new functionality for newcomers and those players who want to improve their game skill. The Boot Camp will replace the current Battle Training. The tutorial in the Boot Camp will explain the basic elements of World of Tanks: driving, victory conditions, finding vulnerable spots in enemy armor, explanation of the View Range and visibility systems, purchase of vehicles and improving their technical characteristics, crew management, equipment, and consumables. The mode will be available when entering the game for the first time; for the rest of the players: the mode will be available in the ECS menu.
Changed the mechanics of armor penetration indicator.
Stronghold Improvements
In the Stronghold mode, the battle room Commander in the Advances can ping the strategy on the minimap before the beginning of a battle. All players in the battle room will be able to see these indications.
Matchmaker Improvements
Matchmaking within particular tiers. The mismatch in the number of light tanks, tank destroyers, SPGs, and Platoons within each particular tier will be decreased. For example, this improvement will decrease the number of battles where one of the teams has a light tank at the top of the team list, while the enemy light tank is at the bottom of the team list.
Added the possibility of inviting an SPG to the Platoon (the limitation is one SPG per Platoon).
Changed the vehicle display order (within a particular tier) by types in the team panels. The new display order: heavy tanks, medium tanks, tank destroyers, light tanks, SPGs. Within a type, the vehicles are sorted alphabetically.
Improvements to Stun Mechanics
Added convenient display of the allied SPG aiming area marker above objects and bridges.
Damage caused by allied SPGs to stunned enemy vehicles in now counted when calculating Marks of Excellence on the gun. Now this damage is added together with damage caused to enemy vehicle upon track destruction and spotting, and the damage caused to the enemy vehicles.
Changed the conditions for Gore’s Medal: now it is enough to cause 2,000 damage without causing damage to allies.
Separate options for Battle Performance Badges and total damage log to stunned targets were added to the Battle Notifications tab.
Changed camera settings in the alternative aiming mode. Reduced camera sensitivity to minor irregularities.
Reworking to HD-quality
Vehicles reworked to HD-quality:
SU-8
SU-26
M3 Light
M4A3E8 Sherman
M36 Jackson
AMX 13 F3 AM
AMX 105 AM mle. 47
AMX 105 AM mle. 50
Lorraine 39L AM
Pz.Kpfw. IV hydrostat.
D1
Universal Carrier 2-pdr
Churchill Gun Carrier
Improvements to Female Voiceover
Completely rerecorded the Chinese voiceover with a new voice and required dialect.
Updated the U.S.S.R. female voiceover. Rerecorded some phrases.
Changed the radio interference effect for the female voiceover, following the requests of players. Now the female voiceover will sound clearer and accented.
Changes to Conditions of Personal Missions
LT-7: The SPG Hunter for tile 4:
Spot 3 enemy SPGs and cause damage. Destroy at least 1 enemy SPG.
MT-7: A Surprise Blow, for all tiles:
Cause damage to at least 1 enemy SPG.
Destroy at least 1 enemy SPG.
Cause damage to at least 2 enemy SPGs. Destroy at least 1 enemy SPG.
Cause damage to at least 3 enemy SPGs. Destroy at least 1 enemy SPG.
MT-8: Confrontation, for all tiles:
Destroy at least 3 enemy medium tanks.
MT-9: A Worthy Opponent, for all tiles:
Cause at least 500 HP of damage to enemy heavy tanks. Destroy at least 1 enemy heavy tank.
Cause at least 1,000 HP of damage to enemy heavy tanks. Destroy at least 1 enemy heavy tank.
Cause at least 1,500 HP of damage to enemy heavy tanks. Destroy at least 2 enemy heavy tanks.
Cause at least 2,000 HP of damage to enemy heavy tanks. Destroy at least 2 enemy heavy tanks.
HT-6 (renamed and fully changed). A Two-Cause Meal, for all tiles:
Destroy a total of at least 2 heavy or medium tanks.
Destroy a total of at least 2 heavy or medium tanks of the same or higher tier.
Destroy a total of at least 3 heavy or medium tanks.
Destroy a total of at least 4 heavy or medium tanks.
Improvements to the Specials Window
Added the functionality for automatic display of Specials sent to the Notification Center.
Changes to Technical Characteristics of Vehicles
Germany:
Added the following vehicle: Tiger 217
China:
Changes to Technical Characteristics:
121: Changed the depression angle of the 122 mm 60-122T gun from -3.5 deg. to -5 deg.
113: Changed the depression angle of the 122 mm 60-122TG gun from -5 deg. to -7 deg. (on sides)
Added the new researchable Tier X WZ-111-5A heavy tank to the Chinese branch. The vehicle will be researched through the WZ-111-4.
Poland:
Added the following vehicle: Pudel
[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 23-06-2017 17:31 ]
De grind naar de 113 lijkt me ook leuk. Ik wil de t-10 ook ooit weer eens terug kopen.Quantor schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 23:44:
Ben al bezig en ik vind het een plezier om weer te grinden met de 1-4, op een of andere manier wordt die tank vaak door de tegenstander onderschat.

2e game ben ik helaas gekilled in mijn Type 64 in godlike MM. Tank is naar achter blijven rijden en in het open terecht gekomen.
Ook nog een epische carry gehad met de RU 251 en mijn 2e Fadins gehaald. Komt nog wel op YT over een paar weken
[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 25-06-2017 14:45 ]
Gigantisch veel shitlords met 30-40k battles en 200-300 wn8 online, steevast de spelers die iedere battle weer opnieuw onderaan staan met damage, als ze al damage doen of überhaupt schieten...
Want.. je had er heel lang niet mee gespeeld en hij berekent nu pas de marks?Kepro schreef op zondag 25 juni 2017 @ 17:57:
LOL de IS-6 na 1 game ook ge-3 marked.
Waarom zou je uberhaupt in een 175 pen tank rijden met alle t8 en 9 powercreep?
[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 25-06-2017 20:10 ]
Stond op 93% en dacht ach wie weet heb ik geluk. De t37 sprong ook 2 % omhoog na een prima game._Anvil_ schreef op zondag 25 juni 2017 @ 20:06:
[...]
Want.. je had er heel lang niet mee gespeeld en hij berekent nu pas de marks?
Waarom zou je uberhaupt in een 175 pen tank rijden met alle t8 en 9 powercreep?
Verwijderd
Ik denk dat ik nog veel plezier ga hebben met deze grind af te ronden!
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).