[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.027 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:03
jantje 2 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:02:
Gisteren ook eens de rank battles uitgeprobeerd als clanloze speler ( QQQQ kicked >.< te inactivate )
Ik hoorde dat GOT2 ruimte had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
jantje 2 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:02:
Gisteren ook eens de rank battles uitgeprobeerd als clanloze speler ( QQQQ kicked >.< te inactivate )
Kom gezellig bij S3AL }) }) ?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:00:
[...]

Kom gezellig bij S3AL }) }) ?
'gezellig'

Ik dacht dat alleen NL clans gezellig konden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:00:
[...]
'gezellig'

Ik dacht dat alleen NL clans gezellig konden zijn.
Wij zijn toch goed op weg om van S3AL een Nederlandse clan te maken? Komt die NL top clan er toch weer eens

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:02:
[...]

Wij zijn toch goed op weg om van S3AL een Nederlandse clan te maken? Komt die NL top clan er toch weer eens
1945 all over again, tijd om weer alle Duitsers weg te trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
@Kepro, wat vind jij van de M44?

[ Voor 4% gewijzigd door User op 07-06-2017 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Was jij dat op Ensk? Of welke van de 3 arta niet...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Damn, wat moet je een full time try hard no lifer zijn voor die ranked battles zeg. Ik ben dus rank IV en dan ben je wel echt uit de bots. Betekent dus 15 vs 15 met allemaal mensen die weten hoe het spelletje werkt, maar zonder dat iedereen gecoördineerd speelt zoals in CW. En dus gaat vrijwel iedereen in full try hard red line camp mode om maar zoveel mogelijk te farmen, want mocht je team verliezen dan is er altijd nog top 3 lose right?

Gevolg? Oersaaie battles die eindeloos duren zonder dat iemand beweegt. Zelfs 1 draw gehad. 2x op rij meer dan 4x combined gedaan in de batchat, 2x 6e geëindigd, 2x chevron loss. Ik kreeg met 4,3K combined en 0 kills minder xp dan zo'n redliner die 2,3K dmg had met 3 kills, zonder enige assist dmg :')

Mooie inkijk in ieder geval in het simpele feit dat skill based MM dus niet werkt. Er is echt geen fuck aan op deze manier, iedereen is bang om te verliezen.

Begon op 0 chevs, heb op een gegeven moment 3 gehad, maar hoger ben ik niet gekomen. Avond geëindigd op 2 chevs, dus absoluut nog ver verwijderd van rank V.

Op zich is het idee van ranked battles wel leuk, maar de angst voor het verliezen is te groot (want als je verliest, verlies je in 80% van de gevallen een chevron) en daardoor is de gameplay verneukt. Als WG verliezen iets minder pijnlijk zou maken dan zou het al beter gaan denk ik. Maar ja, dan krijg je wellicht alsnog bots op ranked IV en dat wil je ook weer niet..

Avond vol ge try hard dus zonder enig resultaat, voelt goed |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 07-06-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 23:35
Op deze manier is het dus al gedoemd om te falen.
Gevalletje zoals historische gevechten.
In het begin is het leuk, na een aantal dagen/weken speelt vrijwel niemand het meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 20:33:
[...]

Was jij dat op Ensk? Of welke van de 3 arta niet...
Nee, kreeg via via de resultaten van je stream te horen. :+
Mr_Size schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:35:
Damn, wat moet je een full time try hard no lifer zijn voor die ranked battles zeg. Ik ben dus rank IV en dan ben je wel echt uit de bots. Betekent dus 15 vs 15 met allemaal mensen die weten hoe het spelletje werkt, maar zonder dat iedereen gecoördineerd speelt zoals in CW. En dus gaat vrijwel iedereen in full try hard red line camp mode om maar zoveel mogelijk te farmen, want mocht je team verliezen dan is er altijd nog top 3 lose right?

Gevolg? Oersaaie battles die eindeloos duren zonder dat iemand beweegt. Zelfs 1 draw gehad. 2x op rij meer dan 4x combined gedaan in de batchat, 2x 6e geëindigd, 2x chevron loss. Ik kreeg met 4,3K combined en 0 kills minder xp dan zo'n redliner die 2,3K dmg had met 3 kills, zonder enige assist dmg :')

Mooie inkijk in ieder geval in het simpele feit dat skill based MM dus niet werkt. Er is echt geen fuck aan op deze manier, iedereen is bang om te verliezen.

Begon op 0 chevs, heb op een gegeven moment 3 gehad, maar hoger ben ik niet gekomen. Avond geëindigd op 2 chevs, dus absoluut nog ver verwijderd van rank V.

Op zich is het idee van ranked battles wel leuk, maar de angst voor het verliezen is te groot (want als je verliest, verlies je in 80% van de gevallen een chevron) en daardoor is de gameplay verneukt. Als WG verliezen iets minder pijnlijk zou maken dan zou het al beter gaan denk ik. Maar ja, dan krijg je wellicht alsnog bots op ranked IV en dat wil je ook weer niet..

Ja ik heb het al zo ongeveer opgegeven. Begon op Rank 3/3 vanavond, heb 4/2 gehaald maar zit nu weer op 3/3.

Ik heb eigenlijk alleen meer ongebalanceerde mappen gehad. Live Oaks noord is een gegarandeerde loss, zuid spawn op Fisherman's Gay is een gegarandeerde loss (en natuurlijk heb map tig keer gehad vanavond), etc etc. Teams weten dit, en dat doen ze? Nog harder kamperen.
Net een potje op Highway noord spawn waar het team uberhaupt niet eens de stad in kwam, iedereen bleef op de heuvel voor de stad kamperen.

En als ze een keer wél pushen, en wél de vijand afschieten, GAAN ZE ALSNOG KAMPEREN WANT OH NEE WE ZIJN DRIE TANKS KWIJTGERAAKT, NU MOETEN WE DIRECT STIL BLIJVEN STAAN EN NERGENS HEEN RIJDEN.
Even later lopen ze te klagen dat er niemand loopt te spotten. NEE, NOGAL WIEDES, DAT HAAR HAD JE NET ZELF ZEEËN VAN TIJD VOOR, MAAR TOEN ZAT JE OOK TE KAMPEREN.

Fuck dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:18:
[...]
Nee, kreeg via via de resultaten van je stream te horen. :+

[...]
Ging wel heel erg zaad ja. PC crashde alweer (Aslain Modpack) -> zit een trojan in voor de gene die het gebruikt). Dus mod verwijderd en streamloos verder en mn frustratie was weg:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Welja best niet in frustreren maar enkel hopen dat ze de het verliespotje minder afstraffen.
Want er wordt wel lekker veel gold geschoten dusja $$$ WG dusja.

Mss zijn er ideeën op deze forum hoe het beter kan ? :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
nvidia666 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:26:
Welja best niet in frustreren maar enkel hopen dat ze de het verliespotje minder afstraffen.
Want er wordt wel lekker veel gold geschoten dusja $$$ WG dusja.

Mss zijn er ideeën op deze forum hoe het beter kan ? :)
Ik zal morgen een wall of text tikken met wat er allemaal fout is aan ranked en hoe het gefixed kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
Laatste Pot van de avond was weer een clasic.

Op Ell Haluf. Wij hebben nog een O-Ho, een full healt is7 en ik met 400 hp in een amx 30b over en hun alleen een wt auf 4 en een wz 132a.full healt

Nu wil het geluk dat de IS7 de wz 132a tegen komt in de enemy base. Dus natuurlijk wordt de IS7 volledig afgemaakt zonder ook maar een schot te raken op de wz 132a. Dus ja daar ging onze win want ik kreeg die wz nooit outspotted en ik had ook niet echt de healt om er vol in te gaan. Dus voor mij een los met 5000 damage en 4 kills.

Dit spel af en toe

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Mr_Size schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:35:

Dit is ook mijn ervaring na 2 dagen inderdaad.
Eerste dag was nog wel leuk, wel wat spannende potjes waar je wat verschil kunt maken.
Gister alleen maar campen en snipen en wachten op een foutje van een of twee tegenstanders. Ook een draw gehad.
Begonnen op rank 4. En daar eigenlijk alleen maar tussen gebounced. Van 4/5 naar 4/0. Maar afgesloten op 4/2.
Matchmaking heeft nog wel moeite, qua aantallen soorten tanks gaat het (vaak) best oke. Maar het type tanks kan wel doorslaggevend zijn.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GerGio schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 06:53:
Laatste Pot van de avond was weer een clasic.

Op Ell Haluf. Wij hebben nog een O-Ho, een full healt is7 en ik met 400 hp in een amx 30b over en hun alleen een wt auf 4 en een wz 132a.full healt

Nu wil het geluk dat de IS7 de wz 132a tegen komt in de enemy base. Dus natuurlijk wordt de IS7 volledig afgemaakt zonder ook maar een schot te raken op de wz 132a. Dus ja daar ging onze win want ik kreeg die wz nooit outspotted en ik had ook niet echt de healt om er vol in te gaan. Dus voor mij een los met 5000 damage en 4 kills.

Dit spel af en toe
Hierom zou ik graag zien dat de 2x bonus voor de eerste win van de dag iets aangepast wordt. Bijvoorbeeld dat als je verliest met courageous resistance, dat je 'm dan krijgt (en dat ook de CG-bonus verdubbeld wordt uiteraard). En wellicht zelfs dat als je bij de onderste 3 van het winnende team zit, dat je 'm dan juist niet krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Gaius schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:16:
[...]

Hierom zou ik graag zien dat de 2x bonus voor de eerste win van de dag iets aangepast wordt. Bijvoorbeeld dat als je verliest met courageous resistance, dat je 'm dan krijgt (en dat ook de CG-bonus verdubbeld wordt uiteraard). En wellicht zelfs dat als je bij de onderste 3 van het winnende team zit, dat je 'm dan juist niet krijgt.
Gewoon in random battles de top drie van het verliezende team dezelfde XP etc geven alsof ze in het winnende team hadden gezeten.
Die top drie van verliezers krijgt in ranked toch ook chevrons? Dat zou voor mij persoonlijk de game een stuk minder frustrerend maken.
Misschien dat mensen dan gewoon tot het einde blijven vechten i.p.v. verzuipen.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Gaan we nu wekelijks mini patches krijgen ? Nu weer 0.9.19.0.2 ....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Patchnotes:

- Fixed the issue where the interface froze upon switching from the Ranked Battle missions screen to the Garage.
- Fixed the issue with changing the chat’s window size.
- Reintroduced the ability to lock the camera by pressing RMB after reassigning the button for target lock.
- Fixed some technical issues.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Kepro schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Ging wel heel erg zaad ja. PC crashde alweer (Aslain Modpack) -> zit een trojan in voor de gene die het gebruikt). Dus mod verwijderd en streamloos verder en mn frustratie was weg:).
Heb je een bronvermelding hierover? Ik gebruik de mod al langere tijd, maar nooit melding gehad over trojans etc...

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
Gaius schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:16:
[...]

hmm ik had mijn dubbel al gehaald en was een beetje voor de lol met de amx 30b aan het rijden maar dit soort games zijn echt jammer. Dit hadden we kunnen winnen. en ik haat het als we het hadden kunnen winnen en een speler / bot gooit het weg. kom op een stilstaande wz132a niet kunnen raken is echt slecht.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Frozenhands schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 11:37:
[...]

Heb je een bronvermelding hierover? Ik gebruik de mod al langere tijd, maar nooit melding gehad over trojans etc...
Bronvermelding is mn virusscanner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
Kepro schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Oh 8)7 Na ja, ik heb er nog nooit melding van gehad in ieder geval! Ik had voorheen die van Webium, maar die gaf me teveel crashes... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:05
Kepro schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 12:14:
[...]

Heb je hem door jotti heengehaald ter controle? Het kan net zo goed een false positive zijn.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:40
In het verleden heeft Aslain vaker false positives gehad. Maar zal vanavond ook voor de zekerheid de virusscanner er nog eens over heen gooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
MerijnB schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:18:
[...]

Heb je hem door jotti heengehaald ter controle? Het kan net zo goed een false positive zijn.
Naja ook al komt die erdoor heen. Zelfs met toestemming van de virusscanner blijf ik een melding en een crash krijgen dus no aslain voor me. Modpack van @p0st only 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:23
Hoe spelen jullie met de huidige imbalans?

Op tier 8 ben je met de overpowered tanks die ze hebben toegevoegd haast afhankelijk van 30% gold shells. Ook op tier 9 heb ik gold nodig omdat sommige tanks geen frontal weakspots (meer) hebben.

Op tier 10 heb je de spelers die met bonds upgrades hebben gekocht en dus sterkere tanks hebben dan jij. Ongeacht hoe goed je speelt werkt dit nadelig bij een directe confrontatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47

Roozzz

Plus ultra

Tier 10 speel ik momenteel alleen in de ranked battles. Maar gezien de huidige staat daarvan (zie bovenstaande berichten), vind ik daar weinig aan. Eigenlijk ben/was ik er na 3 dagen behoorlijk klaar mee. Misschien dat ik dat binnenkort nog een keer een kans geef.

Tier 8 valt me op dat ik structureel bottom tier ben. Dat maakt het niet leuker. Anderzijds heb ik dan ook niet zoveel last van overpowered tanks. Überhaupt kan ik me daar niet ontzettend druk om maken. Sommige tanks zijn in bepaalde situaties erg sterk, zorg dan ook dat je ze niet in die positie bevecht.

De laatste tijd speel ik vooral op tier 9. Daar vind ik momenteel de mm het beste werken en heb ik het meeste plezier. En ja, je kan bijna niet voorkomen dat je dan af en toe gold nodig hebt. Of pak een tier 9 light, dan kan je altijd relocaten en/of flanken. Dat zijn de leukste tanks om momenteel te spelen wat mij betreft :P

Waar ik persoonlijk wel helemaal simpel van wordt is de grote hoeveelheid corridor maps icm superheavies. Dan wordt je vaak gedwongen gold te schieten want je hebt namelijk niet altijd de mogelijkheid om het op een andere manier op te lossen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
WK100 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:06:
Hoe spelen jullie met de huidige imbalans?

Op tier 8 ben je met de overpowered tanks die ze hebben toegevoegd haast afhankelijk van 30% gold shells. Ook op tier 9 heb ik gold nodig omdat sommige tanks geen frontal weakspots (meer) hebben.

Op tier 10 heb je de spelers die met bonds upgrades hebben gekocht en dus sterkere tanks hebben dan jij. Ongeacht hoe goed je speelt werkt dit nadelig bij een directe confrontatie.
Kijk, als je er zoveel last van hebt met die tanks, waarom probeer je ze dan niet zelf te halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:53
Frozenhands schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Kijk, als je er zoveel last van hebt met die tanks, waarom probeer je ze dan niet zelf te halen?
Maak jij even € 150,00 aan me over zodat ik even een paar OP premium tanks kan aanschaffen dan? :+ 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WK100
Frozenhands schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:43:
[...]

Omdat dat geld kost :+
Ik heb het dan ook over de Chrysler, Defender etcetera.
Roozzz schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:26:
Waar ik persoonlijk wel helemaal simpel van wordt is de grote hoeveelheid corridor maps icm superheavies. Dan wordt je vaak gedwongen gold te schieten want je hebt namelijk niet altijd de mogelijkheid om het op een andere manier op te lossen.
Precies dit. In mijn T-54 moest ik gold laden om frontal armor van een Chrysler K te pennen. Flanken kon niet omdat hij in een gesloten hoekje stond.
Vervolgens meer gold om een Type 4 Heavy uit te schakelen (zelfde plek) en gelukkig wel AP in de lower glacier van een Mauschen. Wel een goed potje (7-8k damage) maar veeeel te duur.

[ Voor 53% gewijzigd door WK100 op 08-06-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
WK100 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:15:
[...]
Precies dit. In mijn T-54 moest ik gold laden om frontal armor van een Chrysler K te pennen. Flanken kon niet omdat hij in een gesloten hoekje stond.
Vervolgens meer gold om een Type 4 Heavy uit te schakelen (zelfde plek) en gelukkig wel AP in de lower glacier van een Mauschen. Wel een goed potje (7-8k damage) maar veeeel te duur.
Uhu, want voor de Chrysler K en buff van de Type 4 schoot niemand HEAT met de T-54. :+

Ik moet wel zeggen dat ik er steeds meer naar neig om uit protest gewoon helemaal geen premium shells meer mee te nemen. Maar ja, de enige die ik daarmee te kort doe is mezelf denk ik, dus dat schiet ook niet echt op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
WK100 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:15:
[...]

Omdat dat geld kost :+
Ik heb het dan ook over de Chrysler, Defender etcetera.

[...]

Ik moest gisteren in mijn 263 prem laden omdat een crysler hull down stond. Met 290
Pen in de koepel nog niet. gold laden voor een tier 8 tank :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
jantje 2 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:14:
[...]

Maak jij even € 150,00 aan me over zodat ik even een paar OP premium tanks kan aanschaffen dan? :+ 8)7
Wel ja joh, ik nog wel een boompje ergens staan 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
Frozenhands schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:49:
[...]

Wel ja joh, ik nog wel een boompje ergens staan 8)7
Heb je niet toevallig nog een stekje over? Dan plant ik hem bij mij in de tuin even bij, wel zo makkelijk ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Heb je niet toevallig nog een stekje over? Dan plant ik hem bij mij in de tuin even bij, wel zo makkelijk ;) >:)
Hoe veel heb je nodig? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Vandaag toch wel de ultieme frustratie gehad. Speelde met mijn T-34 werd geplaatst in een match met hoofdzakelijk tier VI en VII. Rijd vervolgens naar een mooi verstopplekje. Kom 1 seconde uit cover en vervolgens hebben drie tanks met hun langere spotting range mij gezien zonder dat ik ze kon zien en 1 halve seconde later dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Heeft WoT iets gedaan met de match makeing? En zo ja, kan dit weer teruggedraaid worden? Valt me op dat mijn winrate helemaal terug is gevallen naar 20% oid :( Merendeel van de potjes zijn ook absolute slachtpartijen waarbij de tegenpartij >10 overhoud en al gewonnen heeft.

Vind er weinig aan op dit moment..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cranzai schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:00:
Vandaag toch wel de ultieme frustratie gehad. Speelde met mijn T-34 werd geplaatst in een match met hoofdzakelijk tier VI en VII. Rijd vervolgens naar een mooi verstopplekje. Kom 1 seconde uit cover en vervolgens hebben drie tanks met hun langere spotting range mij gezien zonder dat ik ze kon zien en 1 halve seconde later dood :(
Is je crew wel 100%? Tegenstander kan ook binos hebben ofzo. Of er stond ergens een scout die jij niet zag maar jou wel spotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Verwijderd schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 17:25:
[...]

Is je crew wel 100%? Tegenstander kan ook binos hebben ofzo. Of er stond ergens een scout die jij niet zag maar jou wel spotte.
Crew geen 100%, ben nog niet zo ver gevorderd in t spel. Met sixth sense zou een hoop frustratie weggenomen kunnen worden maar het is wel tamelijk frustrerend dat je als casual f2p moeilijk competitief kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

Kepro schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 13:57:
[...]

Naja ook al komt die erdoor heen. Zelfs met toestemming van de virusscanner blijf ik een melding en een crash krijgen dus no aslain voor me. Modpack van @p0st only 8)
Je moet ook niet alles aanvinken in Aslain maar een doordachte keuze maken welke mods wel / niet :+

Ik draai al maanden nu met Aslain zonder enig probleem, vink wel steeds minder mods aan omdat gelukkig steeds meer ingame al zit.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Je moet ook niet alles aanvinken in Aslain maar een doordachte keuze maken welke mods wel / niet :+

Ik draai al maanden nu met Aslain zonder enig probleem, vink wel steeds minder mods aan omdat gelukkig steeds meer ingame al zit.
Ik heb alles aangevinkt wat Post in zijn modpack heeft zitten. Ik heb de melding altijd al met Aslain gehad. Mensen kunnen dan wel geen problemen ondervinden, die Trojan zit er wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren nog de nieuwe Aslain gedownload, Norton had er geen problemen mee. Weet wel dat dat niet alles zegt. En zoals Rianata zegt je moet wel even de tijd nemen om te kijken welke optie wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Quantor schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 08:56:
Gisteren nog de nieuwe Aslain gedownload, Norton had er geen problemen mee. Weet wel dat dat niet alles zegt. En zoals Rianata zegt je moet wel even de tijd nemen om te kijken welke optie wat doet.
Ik heb Norton?. Welke versie heb jij dan?

Opties die ik aanklikte, xvm, yasen krasen, en de tank icoontjes die Anton ook gebruikt. Heb ook even de HP bars gehad maar ook zonder een crash.

[ Voor 17% gewijzigd door Kepro op 09-06-2017 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
Ik gebruik de modpack van WorstUnicumEU. (link)
En daar sloop ik zelf wat dingen uit, zoals die OverTargetMarkers en de hitlog en damagelog.
Hij toont ook xTE waarde, vind ik wat duidelijker om te zien of iemand wel of niet goed is, in de tank die momenteel gespeeld wordt.
Session Statistics ook leuk om te hebben.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 09:10:
[...]

Ik heb Norton?. Welke versie heb jij dan?
Norton Security Standaard, geen zakelijke versie ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:40
Kepro schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 22:38:
[...]

Ik heb alles aangevinkt wat Post in zijn modpack heeft zitten. Ik heb de melding altijd al met Aslain gehad. Mensen kunnen dan wel geen problemen ondervinden, die Trojan zit er wel...
Of er daadwerkelijk een trojan in zit is de vraag, kan ook een fals positive zijn. Kaspersky geeft in ieder geval geen melding. Gister nog maar even gechecked voor de zekerheid.

Gisteravond nog een keer die ranked battles een kans gegeven maar ik geef het op.
Kost een hoop credits en het levert alleen maar frustratie op.
2 chevrons verdient, 1 door te winnen en 1 door te verliezen maar top 3, om dan vervolgens weer in camp potjes terecht te komen en 2x te verliezen... terug naar af. 8)7
Ik weet dat ik niet de skills heb om een potje te dragen, maar de gameplay is ook gewoon niet leuk om deze manier.

[ Voor 30% gewijzigd door Arjant2 op 09-06-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Nah, ik heb ook Norton Internet Security met Aslain modpack en ik heb nog nooit een virusmelding daarvan gehad. Wat wel eens gebeurt is dat Norton het installatiebestand preventief blokkeert bij uitvoeren als er weer een nieuwe versie gereleased wordt. Dit gebeurt kennelijk omdat er dan te weinig ander Norton gebruikers het bestand hebben gedownload en toegevoegd aan de vertrouwde bestanden lijst, dus Norton ziet dit dan als een mogelijk "onveilig"bestand (pop-up) . Als je dan even op details klikt en dan op bestand vertrouwen loopt alles weer prima door.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2017-06-09_1518.png

[ Voor 6% gewijzigd door Breezers op 09-06-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Voor mij ook einde ranked battles, tjeez wat een kostbaar grapje is dat. Ik wil nog het nodige grinden en met die ranked battles vlieg je door je credits heen. Ik vrees met grote vrezen dat die 30x30 battles ook weer het nodige gaan kosten. Nu kosten tier 10 battles zowiezo wat credits (jaja, tenzij unicum oid) Maar 1 battle tier 10 en 1 battle premium, dan gaat het wel.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Breezers schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 15:16:
Nah, ik heb ook Norton Internet Security met Aslain modpack en ik heb nog nooit een virusmelding daarvan gehad. Wat wel eens gebeurt is dat Norton het installatiebestand preventief blokkeert bij uitvoeren als er weer een nieuwe versie gereleased wordt. Dit gebeurt kennelijk omdat er dan te weinig ander Norton gebruikers het bestand hebben gedownload en toegevoegd aan de vertrouwde bestanden lijst, dus Norton ziet dit dan als een mogelijk "onveilig"bestand (pop-up) . Als je dan even op details klikt en dan op bestand vertrouwen loopt alles weer prima door.

[afbeelding]
Ik heb dezelfde Norton als jou. Installeren met toestemming is geen probleem maar als ik speel of random de pc gebruik krijg ik een pop up van Norton met de trojan melding. Daarnaast crashed mn pc steeds na het installeren van dit modpack.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• User
Gister rank 5 weten te behalen doordat ik de 'meta' van rank 4 een beetje door kreeg. Rank 5 is echt een stuk minder campy, mensen rijden daadwerkelijk naar voren.

Ik kan hier ook nog een hele lange rant typen over de beloningen in ranked, maar laat ik het maar even kort houden:
Echt, wie heeft verzonnen dat je een minimum aantal punten moet verdienen om überhaupt op de leaderboards te komen? Niet alleen dat, je moet minstens elke week (gemiddeld) in rank 4 komen om op het leaderboard te komen. Kan je niet in rank 4 komen? Jammer jonge, geen beloningen voor jou. Kom je wel in rank 4, maar niet hoger? Heb je ook lekker pech want van degene die wel rank 4 of hoger kunnen halen krijgen de onderste 50% ook nog eens een keer helemaal niets. En krijg je het wel voor elkaar om bij de bovenste 50% te komen, moet je ook nog eens een keer een paar maanden spelen om überhaupt een tank uit te kunnen rusten met equipment. Als je in de Gold league kan komen, moet je minstens 2 maanden spelen om 1 tank uit te kunnen rusten. En dat is als je alle bonds die je krijgt opspaart. Als je ze ook gaat gebruiken voor directives duurt het nog een stuk langer omdat je per week maximaal 500 bonds kan krijgen door in rank 5 te komen. Ergo je kan een whopping 41 potjes met directives spelen, meer dan dat en je draait verlies op bonds. En hoeveel potjes was ik nodig om bij rank 5 te komen? Meer dan 50. En dat is als je uberhaupt rank 5/Gold league kan behalen. Als je maar tot Silver kan komen moet je drie maanden grinden om 1 tank te equippen. Kom je maar tot Bronze, kan je 5 maanden grinden. Kom je helemaal niet in Bronze, maar wel rank 5? Kan je DERTIG FUCKING WEKEN spelen voor 1 tank aan equipment.

En verder, degene die bedacht heeft dat de top 3 van het verliezende team een chevron krijgt moet gedwongen 8 uur per dag rank 4 spelen. Zodra het ook maar iets lijkt dat het team mogelijk misschien op een uiterst toevallige wijze met enige retardation van een speler gecombineerd met een enkel below-average damage schot kan gaan verliezen, blijft iedereen stil staan (als ze uberhaupt al uit de basis kwamen). Of je krijgt Fishermans Gay zuid spawn, dan verlies je sowieso.
Ik ben van nature een belachelijk agressieve speler, maar dat werkt hier gewoon niet. Op het moment dat je gespot wordt vliegen er 15 granaten jouw kant op. En omdat de helft van de teams ook nog eens autoloaders zijn, komen er drie seconden later nog eens 7 granaten achter aan.

Als WG nou gewoon beslist had dat alleen het winnende team chevrons krijgt, en de top 5 van het verliezende team geen chevron verliest, zou er volgens mij veel minder gekampeerd worden omdat er daadwerkelijk een reden is om te winnen, in plaats van alleen damage te farmen.

Het hele systeem gebaseerd op XP is sowieso retarded. Ik verloor een potje en had 12 XP minder dan de #3, dus ik verloor een chevron terwijl hij er 1 kreeg. Sure WG, die 1-2% XP meer maakt hem echt een veel betere speler. Zoveel beter zelfs dat hij een beloning krijg en ik gestraft word. Had ik maar meer moeten kamperen.

Verder:
Ik vind Ranked op zich wel interessant, het is een soort van toegankelijke try-hard modus, maar zonder verplichtingen of wat dan ook. Maar de uitvoering is erg, erg slecht. Voor 90% van de spelers is er stomweg geen beloning, terwijl je wel klauwen vol credits kwijt raakt. Voor het behalen van rank 5 krijg je 250.000 credits, terwijl je er tijdens de grind met gemak 80-90k PER POT kan kwijtraken. "Even if you win, you lose".

Wat mij betreft had WG wel een kleine bonds pay-out kunnen doen per potje. Elke 100 XP = 1 bond, met een minimum van 300 XP ofzo. Als je dan een goeie speler bent kan je elk potje met directives spelen omdat je ze terugverdiend, of met behulp van de rank pay-out gelijk blijft.
Plus, zo is er voor de lui in rank 1-3 ook nog wat om voor te spelen. Nu is ranked voor die lui simpelweg compleet zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Ik heb de laatste tijd vaak dat als een map 2 flanken heeft en 1 flank heeft beduidend de overhand in aantallen tanks/tiers/type en de ander flank dus niet, dat de flank met de overhand 4 van de 5 keer halverwege de map gaat stil staan, campen, in plaats van te pushen..... om vervolgens vaak te worden ingesloten (de zwakker flank is dan al gevallen) en eigenlijk als een stel felgekleurde piñatas op een schietbaan te worden afgeschoten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Man wat kan dit spel toch machtig mooi zijn als je lekkere potjes hebt. Vanavond een stuk of drie potjes gehad waarbij de partijen goed aan elkaar gewaagd waren. Mooie hoeveelheden damage uitkunnen delen en lekker xp harken :D

Mooi opweg naar de T34-85 en de 59-16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ranked is ebola.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
Wat een prachtig onderbouwde stellingname :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Cranzai schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 21:17:
[...]

Wat een prachtig onderbouwde stellingname :P
User schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:02:
Gister rank 5 weten te behalen doordat ik de 'meta' van rank 4 een beetje door kreeg. Rank 5 is echt een stuk minder campy, mensen rijden daadwerkelijk naar voren.

Ik kan hier ook nog een hele lange rant typen over de beloningen in ranked, maar laat ik het maar even kort houden:
Echt, wie heeft verzonnen dat je een minimum aantal punten moet verdienen om überhaupt op de leaderboards te komen? Niet alleen dat, je moet minstens elke week (gemiddeld) in rank 4 komen om op het leaderboard te komen. Kan je niet in rank 4 komen? Jammer jonge, geen beloningen voor jou. Kom je wel in rank 4, maar niet hoger? Heb je ook lekker pech want van degene die wel rank 4 of hoger kunnen halen krijgen de onderste 50% ook nog eens een keer helemaal niets. En krijg je het wel voor elkaar om bij de bovenste 50% te komen, moet je ook nog eens een keer een paar maanden spelen om überhaupt een tank uit te kunnen rusten met equipment. Als je in de Gold league kan komen, moet je minstens 2 maanden spelen om 1 tank uit te kunnen rusten. En dat is als je alle bonds die je krijgt opspaart. Als je ze ook gaat gebruiken voor directives duurt het nog een stuk langer omdat je per week maximaal 500 bonds kan krijgen door in rank 5 te komen. Ergo je kan een whopping 41 potjes met directives spelen, meer dan dat en je draait verlies op bonds. En hoeveel potjes was ik nodig om bij rank 5 te komen? Meer dan 50. En dat is als je uberhaupt rank 5/Gold league kan behalen. Als je maar tot Silver kan komen moet je drie maanden grinden om 1 tank te equippen. Kom je maar tot Bronze, kan je 5 maanden grinden. Kom je helemaal niet in Bronze, maar wel rank 5? Kan je DERTIG FUCKING WEKEN spelen voor 1 tank aan equipment.

En verder, degene die bedacht heeft dat de top 3 van het verliezende team een chevron krijgt moet gedwongen 8 uur per dag rank 4 spelen. Zodra het ook maar iets lijkt dat het team mogelijk misschien op een uiterst toevallige wijze met enige retardation van een speler gecombineerd met een enkel below-average damage schot kan gaan verliezen, blijft iedereen stil staan (als ze uberhaupt al uit de basis kwamen). Of je krijgt Fishermans Gay zuid spawn, dan verlies je sowieso.
Ik ben van nature een belachelijk agressieve speler, maar dat werkt hier gewoon niet. Op het moment dat je gespot wordt vliegen er 15 granaten jouw kant op. En omdat de helft van de teams ook nog eens autoloaders zijn, komen er drie seconden later nog eens 7 granaten achter aan.

Als WG nou gewoon beslist had dat alleen het winnende team chevrons krijgt, en de top 5 van het verliezende team geen chevron verliest, zou er volgens mij veel minder gekampeerd worden omdat er daadwerkelijk een reden is om te winnen, in plaats van alleen damage te farmen.

Het hele systeem gebaseerd op XP is sowieso retarded. Ik verloor een potje en had 12 XP minder dan de #3, dus ik verloor een chevron terwijl hij er 1 kreeg. Sure WG, die 1-2% XP meer maakt hem echt een veel betere speler. Zoveel beter zelfs dat hij een beloning krijg en ik gestraft word. Had ik maar meer moeten kamperen.

Verder:
Ik vind Ranked op zich wel interessant, het is een soort van toegankelijke try-hard modus, maar zonder verplichtingen of wat dan ook. Maar de uitvoering is erg, erg slecht. Voor 90% van de spelers is er stomweg geen beloning, terwijl je wel klauwen vol credits kwijt raakt. Voor het behalen van rank 5 krijg je 250.000 credits, terwijl je er tijdens de grind met gemak 80-90k PER POT kan kwijtraken. "Even if you win, you lose".

Wat mij betreft had WG wel een kleine bonds pay-out kunnen doen per potje. Elke 100 XP = 1 bond, met een minimum van 300 XP ofzo. Als je dan een goeie speler bent kan je elk potje met directives spelen omdat je ze terugverdiend, of met behulp van de rank pay-out gelijk blijft.
Plus, zo is er voor de lui in rank 1-3 ook nog wat om voor te spelen. Nu is ranked voor die lui simpelweg compleet zinloos.
Zo beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

360 Total Security Scan Log

Scan Time:2017-06-09 23:29:14
Time Taken:00:00:10
Object(s) Scanned:1
Threat(s) Found:0
Threat(s) Resolved:0

Scan Settings
----------------------
Compressed Files Scan:No
Scan Engine:Bitdefender Engine, Avira AntiVir Engine

Scan Scope
----------------------
C:\Users\Bas\Downloads\Aslains_WoT_Modpack_Installer_v.9.19.0.2_00.exe

Scan Result
======================
No threat found
360 Total Security Scan Log

Scan Time:2017-06-09 23:33:54
Time Taken:00:00:40
Object(s) Scanned:10424
Threat(s) Found:0
Threat(s) Resolved:0

Scan Settings
----------------------
Compressed Files Scan:No
Scan Engine:Bitdefender Engine, Avira AntiVir Engine

Scan Scope
----------------------
C:\Games\World_of_Tanks\

Scan Result
======================
No threat found
Er moet toch echt iets anders mis zijn met je computer / installatie. Bij mij is WOT superstabiel en ik installeer altijd direct de laatste versie van Aslain en nog nooit een viruswaarschuwing gezien.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 20:51
@User Goed stukje heb je geschreven over ranked. Ik verwacht dat ranked battles geen lang leven is beschoren met de huidige opzet. Immers een groot percentage van de spelers zal nauwelijks bonds verdienen maar wel veel Credits verliezen. Gevolg is dat de meeste van deze spelers afhaken waardoor je spelerspool fors kleiner wordt. Die kleinere spelerspool is dan weer 100% van de spelende populatie in de volgende ronde waar weer een groot deel van geen of nauwelijks bonds zal verdienen en dus af zal haken. Doe dit een paar maanden achter elkaar en de populatie zal nihil zijn.

Ik speel zelf in - - bro, qua niveau een avg clan. Maar bij ons is de afgelopen week al 70% gestopt met spelen van die modus schat ik terwijl iedereen bij ons wel tier X tanks heeft en ook regelmatig daarmee speelt.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
Rianata schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:37:
[...]

[...]

Er moet toch echt iets anders mis zijn met je computer / installatie. Bij mij is WOT superstabiel en ik installeer altijd direct de laatste versie van Aslain en nog nooit een viruswaarschuwing gezien.
Bij mij exact hetzelfde. Loopt als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 23:37:
[...]

[...]

Dit is nog maar 1 van de verschillende meldingen...
Zodra ik het bestand open en ga installeren komt de Trojan naar voren. (melding 2) maar zover qua installeren ga ik dus niet meer ;)

virus

[ Voor 11% gewijzigd door Kepro op 10-06-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Kepro schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:58:
[...]

Zodra ik het bestand open en ga installeren komt de Trojan naar voren. (melding 2) maar zover qua installeren ga ik dus niet meer ;)

[afbeelding]
Op Norton site staat die melding beschreven https://www.symantec.com/...avoid-wsreputation1-error

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Brrrr, norton.... whaaa een bestand van het grote boze web, heb ik voor je verwijderd en owja ik gebruik ff alle rescouces die ik kan vinden (dat is in het kort norton)

Maar ff serieus, er staat letterlijk waarom die het geen fijn bestand vindt "Insight netwerkverbinding" dat zal xvm zijn ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nogmaals, dit is de eerste melding. Zodra het geïnstalleerd is en ik lekker WoT aan het spelen is krijg je de melding dat er een Trojan in zit en dan reset de pc zichzelf.

Edit: zal een aantal aanpassingen veranderen en een print screen van de melding maken zodra ik een pop up krijg.

[ Voor 25% gewijzigd door Kepro op 10-06-2017 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ben het helemaal met je eens. Netjes dat je iig rank V hebt weten te behalen _/-\o_ . Je hebt je er flink in verdiept en het is idd belachelijk dat je zo weinig beloond wordt. Nou ben ik dat op zich wel gewend van dit spel, want echt beloond wordt je nooit voor goed spel.

Ik vind het ook nog eens ultra dom dat je overdag niet kan spelen voor ranked battles. Vanavond ga ik uit eten en morgen avond is formule1. Kan dus het hele weekend niet 's avonds spelen, echter wel overdag. Maar dan kan je dus geen ranked battles spelen 8)7

Ik laat het hier dus maar bij. Ik ben rank IV, met 2 chevrons. Krijg ik daar nog iets voor? Of alleen een dikke middelvinger van WG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 11:58:
[...]

[afbeelding]
Zoals ook al gelinked in eerdere posts, maar hier even gepost:

"WS.Reputation.1 is a detection for files that have a low reputation score based on analyzing data from Symantec’s community of users and therefore are likely to be security risks. Detections of this type are based on Symantec’s reputation-based security technology. Because this detection is based on a reputation score, it does not represent a specific class of threat like adware or spyware, but instead applies to all threat categories.

The reputation-based system uses "the wisdom of crowds" (Symantec’s tens of millions of end users) connected to cloud-based intelligence to compute a reputation score for an application, and in the process identify malicious software in an entirely new way beyond traditional signatures and behavior-based detection techniques.
"

Oftewel geen enkele concrete dreiging.

En dan die opmerking "the wisdom of crowds" (Symantec’s tens of millions of end users)... OMG, community van retards? Sorry Kepro ;w

Wel benieuwd naar meer info van Norton wanneer het draait op geinstalleerd modpack en wellicht zoals ook al eerder hierboven aangegeven wordt XVM als EVIL aangezien... maar dat vinden sommige unicums ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Netjes dat je iig rank V hebt weten te behalen _/-\o_ . Je hebt je er flink in verdiept en het is idd belachelijk dat je zo weinig beloond wordt. Nou ben ik dat op zich wel gewend van dit spel, want echt beloond wordt je nooit voor goed spel.

Ik vind het ook nog eens ultra dom dat je overdag niet kan spelen voor ranked battles. Vanavond ga ik uit eten en morgen avond is formule1. Kan dus het hele weekend niet 's avonds spelen, echter wel overdag. Maar dan kan je dus geen ranked battles spelen 8)7

Ik laat het hier dus maar bij. Ik ben rank IV, met 2 chevrons. Krijg ik daar nog iets voor? Of alleen een dikke middelvinger van WG?
Tuurlijk niet, je moet minstens Rank 5 en een zooi Tank Ranks per week halen om een beetje rewards te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 16:02:
Kan je DERTIG FUCKING WEKEN spelen voor 1 tank aan equipment.
Bedankt voor de wiskunde. Ik ga dit stukje frustratie overslaan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
De top van Ranked Battles heeft nu ongeveer 200 battles gespeeld en dus ongeveer 20 ranked points ontvangen. Heb rank 5 ook gehaald, maar daarna niet meer gespeeld. Daarna kan je nog een tank elite maken door weer 5 Chevrons te halen op rank 5.
Maar goed, het verhaal van User geeft dus wel aan de tegenstanders die tegen komt in Random Battles met betere enquipment wellicht wel mee zal vallen. En aangezien het toch al de betere spelers waren, die nu een klein beetje beter worden, valt het wellicht allemaal wel mee.
Daarmee keur ik het zeker niet goed, maar te veel moeite dus om die troep ook te gaan halen.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Lol ranked battle
Top damage met 3400 2de 2800 3de 2400
resultaat loss 7de qua xp en chevron verloren.
Is ook niet bepaald motiverend :/ :/ :/

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
XP = (gelukkig) iets totaal anders als damage...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Dacht gisteren even rank 4 te halen, 4 games achter elkaar chevron binnengeharkt en 300k verlies want geen premium account >.< Laatste game steppes iedereen camped base. Pak arty hit commander en loader dood...geen medkit en een hard falend team dus ook verloren.

Niets kunnen doen en weggeschoten door onzichtbare batchats omdat ik 150m viewrange had :+
Daar gaat jack of all trades niet mee helpen meer.

Vind het tot nu toe maar een onzinnige mode, ik moet nu nog harder de kar trekken dan normaal.
Alle 4 de games telkens vooraan lopen pushen omdat letterlijk niemand uit zichzelf beweegt.

Ik voel me wel echt een nobody nu in Wot, niemand die meer iets tegen me zegt in de chat :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 11:01:
Dacht gisteren even rank 4 te halen, 4 games achter elkaar chevron binnengeharkt en 300k verlies want geen premium account >.< Laatste game steppes iedereen camped base. Pak arty hit commander en loader dood...geen medkit en een hard falend team dus ook verloren.

Niets kunnen doen en weggeschoten door onzichtbare batchats omdat ik 150m viewrange had :+
Daar gaat jack of all trades niet mee helpen meer.

Vind het tot nu toe maar een onzinnige mode, ik moet nu nog harder de kar trekken dan normaal.
Alle 4 de games telkens vooraan lopen pushen omdat letterlijk niemand uit zichzelf beweegt.

Ik voel me wel echt een nobody nu in Wot, niemand die meer iets tegen me zegt in de chat :P 8)7
Welkom bij ranked.

Ik ben gezakt naar Silver League omdat ik bagger efficiency heb. Elke keer als ik 4 van de 5 chevrons nodig heb, gaat gewoon alles fout en eindig ik de avond op 0/5 op alle tanks.

Lijkt er op dat je per week minstens Rank 5 en 2 of meer Tank Ranks moet halen om in de Gold League te komen aan het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Dat jullie die modus überhaupt nog spelen...

Na een avondje had ik heel die modus al gezien, het is nog veel erger dan een normale random battle en die leveren me al genoeg frustratie :+

Eigenlijk de enige tank die ik op dit moment leuk vind om te spelen is de WZ-132. Voor de nieuwe lights vond ik het een fijne tank, maar dat is hij gelukkig ook na die patch gebleven. Nu speel ik dat ding ook meer als medium met betere cammo dan als light. Zit nu bijna bij de tier 9, maar vrees een beetje voor die tank als ik de verhalen van anderen moet geloven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:02

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Toch nog 400 bonds gekregen, dus het valt me nog mee ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kepro
LOL, mijn eerste tank ge 3marked. De t37 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WK100
Dijkstra30 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 10:33:
@User Goed stukje heb je geschreven over ranked. Ik verwacht dat ranked battles geen lang leven is beschoren met de huidige opzet. Immers een groot percentage van de spelers zal nauwelijks bonds verdienen maar wel veel Credits verliezen. Gevolg is dat de meeste van deze spelers afhaken waardoor je spelerspool fors kleiner wordt. Die kleinere spelerspool is dan weer 100% van de spelende populatie in de volgende ronde waar weer een groot deel van geen of nauwelijks bonds zal verdienen en dus af zal haken. Doe dit een paar maanden achter elkaar en de populatie zal nihil zijn.

Ik speel zelf in - - bro, qua niveau een avg clan. Maar bij ons is de afgelopen week al 70% gestopt met spelen van die modus schat ik terwijl iedereen bij ons wel tier X tanks heeft en ook regelmatig daarmee speelt.
Hey Jan! Leuk je te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:56
heb iets vreemds. ik heb geen XVM meer in de game. Heb XVM opnieuw geinstalleerd, maar het blijft de standaard interface. hebben andere dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:54
kuwerti schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:58:
heb iets vreemds. ik heb geen XVM meer in de game. Heb XVM opnieuw geinstalleerd, maar het blijft de standaard interface. hebben andere dit ook?
Vanmiddag nog gespeeld met XVM (via Aslain) en werkte prima.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:37:
Wat een beest *O* d:)b 8) 8) d:)b *O*

Ik vanavond de VK4502B totaal onverwachts....dacht dat het nog een lange grind was.. maar 3 games van 4,5k-6,5k en 6k was genoeg voor 92.15% naar 95% 7(8)7 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Heeft iemand hout gebruikt ipv staal voor de type 4 ?
De mijne lijkt van papier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Misschien de stats activeren op de xvm website...?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
nvidia666 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 01:56:
Heeft iemand hout gebruikt ipv staal voor de type 4 ?
De mijne lijkt van papier :|
Laat me raden, iedereen schiet premium ammo? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Gister 2 uur ranked gespeeld, voor effectief 1 chevron (rank 0 naar 1). Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op maandag 12 juni 2017 @ 19:37:
Heb je een idee hoeveel combined je daarvoor nodig had? Ik zag dat de mijne op 90% stond van de week en ga daar misschien mijn volgende 3mark van maken. Die is zowiezo geen straf om te spelen. :+
User schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:36:
Gister 2 uur ranked gespeeld, voor effectief 1 chevron (rank 0 naar 1). Erg leuk.
Jij blijft er precies wel voor gaan hé...Ik had die hele mode al na 3 potten begrepen en vaarwel gezegd...

[ Voor 29% gewijzigd door kreezjie op 13-06-2017 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:36:
Gisteren 5 minuten gespeeld en effectief 1 chevron en rank 1 gehaald :+ Toen had ik een dag prem en ben ik gewoon normale games gaan spelen.

Je moet wekelijks zoveel investeren in die ranked battles dat het nergens over gaat. Minimaal 50+ battles en dat allemaal solo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kreezjie schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:46:
[...]

Heb je een idee hoeveel combined je daarvoor nodig had? Ik zag dat de mijne op 90% stond van de week en ga daar misschien mijn volgende 3mark van maken. Die is zowiezo geen straf om te spelen. :+

[...]

Jij blijft er precies wel voor gaan hé...Ik had die hele mode al na 3 potten begrepen en vaarwel gezegd...
Poeh geen idee. Stond daarvoor op 94%. Heb gisteren 2/3 heerlijke potjes in de t37 gehad en tada.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
Kepro schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 09:56:
[...]

Poeh geen idee. Stond daarvoor op 94%. Heb gisteren 2/3 heerlijke potjes in de t37 gehad en tada.
Goed bezig!

Jammer dat je Skorpion G je gisteren wel in de steek liet >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
weet je zeker dat de mod files in het goede mapje staan? bij al die recente patches komt er elke keer een versienummertje bij in de folders he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstra30
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 20:51
WK100 schreef op maandag 12 juni 2017 @ 20:35:
[...]

Hey Jan! Leuk je te zien :P
Leuk om jou ook te zien, al weet ik niet wie er schuil gaat achter wk100 haha.

@ranked battles spelers, hadden jullie in de gaten dat de verdeling van de prijs league's alleen over de zogenaamde Season Leaders gaat en niet over de hele deelnemende playerbase? Ik was in de veronderstelling dat de onderste 50% van de deelnemende playerbase niet in een league terecht zouden komen en de bovenste 50% verdeelt in 25/15/10% in de prijzen leagues zouden komen.
Dit is dus niet het geval, want de bovenstaande verdeling gaat over de Season Leaders, en dat is beperkt tot het groepje mensen wat voldoende rank punten heeft gehaald, uit mijn hoofd voor stage I, 2punten, stage II, 6 punten, stage III 10 punten en stage IV 16 punten. Om dus überhaupt in een prijzenleague te vallen moet je al fors meer punten hebben dan die minimale 16 punten.
Uiteindelijk zal dan maar een heel klein percentage van de totale deelnemende playerbase in een winnende league komen. Wel erg zuinig van WG, want zo groot zijn de prijzen nu ook weer niet. 5750 bonds voor de league I koop je net één verbeterde gun rammer voor... Op deze manier is ranked battles helemaal niet de moeite waard voor 90% van de spelers.

i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Gaius schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 08:01:
[...]

Laat me raden, iedereen schiet premium ammo? :+
Klopt dus $$$ WG ;)

Velen klagen van totaal geen weakspots maar de cupola is er toch ene hoor ;)
Grootste deel mikt daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand tips om de winrates van tier 9 en tier 10 omhoog te krijgen?
E-75 45%, E-50-M 46%, Object 140 46%, T62A 37%..
Gemiddelde wn8 is prima met deze tanks, maar op de een of andere manier kan ik maar niet winnen. ;w

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47

Roozzz

Plus ultra

Harmen schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:12:
Gemiddelde wn8 is prima met deze tanks, maar op de een of andere manier kan ik maar niet winnen. ;w
Minder red line snipen :+

Ik herken het wel een beetje hoor (zij het in minder mate), mijn winrate ligt op tier 10 ook aanmerkelijk lager dan op T8-9. Ik hou het er maar op dat ik nog niet goed genoeg in staat ben om constant op dit niveau te spelen en mijn stempel te drukken op potjes.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
nvidia666 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:51:
[...]

Klopt dus $$$ WG ;)

Velen klagen van totaal geen weakspots maar de cupola is er toch ene hoor ;)
Grootste deel mikt daarop.
Geen betrouwbare weakspot. Zodra ik een type 4/5 of een Maus tegen kom is het meteen prem laden. Het is te achterlijk dat een TD met 290 pen hiervoor prem moet laden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
Harmen schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 16:12:
Als je gemiddelde WN8 prima is met die winrates gaat er toch wat verkeerd. Of je weet totaal je W knop niet te vinden of jou perceptie van een gemiddelde WN8 is niet zo gemiddeld. :+

Als je een hogere winrate wilt hebben moet je meer bijdragen voor het team, dat betekent meer damage doen op belangrijke momenten en tanks en meer map control krijgen voor het team. Vecht in chokes, rij rond over de map. 37% is wel echt dramatisch laag, dan schaad je het team namelijk |:( :z

En anders is platoonen met super unicums ook nog een oplossing, hoef je zelf niets te doen en haal je toch 60% winrate 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dijkstra30 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 15:50:
[...]

Leuk om jou ook te zien, al weet ik niet wie er schuil gaat achter wk100 haha.

@ranked battles spelers, hadden jullie in de gaten dat de verdeling van de prijs league's alleen over de zogenaamde Season Leaders gaat en niet over de hele deelnemende playerbase? Ik was in de veronderstelling dat de onderste 50% van de deelnemende playerbase niet in een league terecht zouden komen en de bovenste 50% verdeelt in 25/15/10% in de prijzen leagues zouden komen.
Dit is dus niet het geval, want de bovenstaande verdeling gaat over de Season Leaders, en dat is beperkt tot het groepje mensen wat voldoende rank punten heeft gehaald, uit mijn hoofd voor stage I, 2punten, stage II, 6 punten, stage III 10 punten en stage IV 16 punten. Om dus überhaupt in een prijzenleague te vallen moet je al fors meer punten hebben dan die minimale 16 punten.
Uiteindelijk zal dan maar een heel klein percentage van de totale deelnemende playerbase in een winnende league komen. Wel erg zuinig van WG, want zo groot zijn de prijzen nu ook weer niet. 5750 bonds voor de league I koop je net één verbeterde gun rammer voor... Op deze manier is ranked battles helemaal niet de moeite waard voor 90% van de spelers.
Jup, je hebt minstens iets van 28 punten nodig om aan het einde van het seizoen in League I te komen.

Spelers die niet, of maar net, in Rank 4 kunnen komen, kunnen net zo goed geen ranked spelen omdat het gewoon niets oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:52

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks, merk wel dat op hogere tiers meer gecamped wordt.
Probeer in meds wel zoveel mogelijk gebruikt te maken van de mobiliteit, toch vallen teams toch behoorlijk snel. Platoon met enige regelmaat, veelal tier 9.

Merk wel dat ik nu minder yolo speel dan voorheen, de statistieken worden er beter van. Voorheen ging is als een dolle in mijn 1tje een flank proberen tegen te houden. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
Ik heb vroeger bij GoT gespeeld en we hadden altijd een ingame chat kanaal genaamd Gathering of Tank, waar ook vrienden en oudleden van GoT aanwezig waren. Sinds een paar dagen WoT weer opgepakt maar dit kanaal lijkt niet meer te bestaan. Is er nog iets voor in de plaats gekomen?

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als je met z'n tweeen de pot owned, maar je derde maatje faalt wat harder...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TlD2XoVemTHoNvz3SPVpLTOv/full.png
Thierry88 schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:21:
Ik heb vroeger bij GoT gespeeld en we hadden altijd een ingame chat kanaal genaamd Gathering of Tank, waar ook vrienden en oudleden van GoT aanwezig waren. Sinds een paar dagen WoT weer opgepakt maar dit kanaal lijkt niet meer te bestaan. Is er nog iets voor in de plaats gekomen?
Dat bestaat nog steeds. Wat is je ingame naam?

[ Voor 58% gewijzigd door Edmin op 13-06-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:00
Edmin schreef op dinsdag 13 juni 2017 @ 21:30:
[...]

Dat bestaat nog steeds. Wat is je ingame naam?
Ingame ben ik GeneralThierry.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Pagina: 1 ... 99 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).