go pley console nubElPaco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:11:
Als we dan toch aan het ranten zijn, wanneer krijgen wij van die gave weer effecten zoals je op de consoles hebt? Ik vind het wel gaaf om te zien.
Zijn dat niet gewoon framedrops die je bedoeld in plaats van raindrops?ElPaco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:11:
Als we dan toch aan het ranten zijn, wanneer krijgen wij van die gave weer effecten zoals je op de consoles hebt? Ik vind het wel gaaf om te zien.
PCMR
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Ik heb een 2e pc met 9.18 er nog op, dus als je een replay gecaptured wilt hebben van 9.18 moet je maar even een seintje gevenMr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:17:
lol, ik wil gaan spelen, gaat hij updaten. Totaal niet meegekregen dat 9.19 vandaag al gelanceerd isHeel snel imo. RIP oude replays voor YT
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Same here.Mr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:17:
lol, ik wil gaan spelen, gaat hij updaten. Totaal niet meegekregen dat 9.19 vandaag al gelanceerd isHeel snel imo. RIP oude replays voor YT
Wat ik dan nog even tussendoor lees:
Ik zou zeggen, voor degene die niet lezen, doe er je voordeel mee dat ik dat nu wel heb gedaan (omdat ik moest wachten op de update).Along with this, some of you told us that you didn’t like having to recruit all-female or all-male Crews to benefit from the “Sisterhood of Steel” or “Brothers in Arms” perks. Now, these perks are compatible, and mixed Crews with both get a 5% bonus to the Training Level of each of their members.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 31-05-2017 20:21 ]
If you can see, look. If you can look, observe
Verwijderd
Nieuwsberichten gelezen?Mr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:21:
En dan is 9.19 er en dan kan je nog geen ranked battles spelen
Ja, ik vind het gewoon stom dat het niet gelijk beschikbaar is.. Wacht dan nog een week met die patch..
Ik kan er niet aan wennen...
In de 9.19 update duidelijk gewoon bruikbaar op alle tiers...Breezers schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
[...]
Telt volgens mij alleen (nu nog) voor tier x, maar zorgt mogelijk voor weer meer verschillen tussen casual non premium players en diehards of p2w players. Straks kan je die bonds ook voor goud kopen en voordat je het weet ook voor lagere tiers en hebben ze via een omweg die p2w decals omgetoverd in bonds met dezelfde werking. Ze drukken het gewoon stapje voor stapje verder net zolang totdat de community weer gaat piepen en dan doen ze weer 6 maanden rustig aan om vervolgens dezelfde strategie onder een andere naam, sticker, feature weer verder te trekken...
Hoe verzinnen ze dit?
Sowieso betekent tier 10 spelen voor mij gewoon heel veel credit verlies (en dat geldt denk ik voor de meeste spelers) maar je wordt wel gedwongen zo. Ik speel zelf tier 10 ook weinig, gewoon omdat ik hier niet goed genoeg voor ben en daardoor het speelplezier veel minder is.
Maar ja aan de andere kant, er zullen wel meer 'slechtere' spelers op tier 10 ranked battles gaan spelen omdat je wel moet wil je betere modules op je tanks.
Heeeeerlijke tank.looyenss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 22:46:
Iemand van jullie tips voor de Panther?
Ik kan er niet aan wennen...
Gewoon support rol spelen voor de heavies. Goede ROF, prima pen en gunstats, dus lekker afstand houden. Niet als sniper spelen, want hij heeft geen camo.
Het was mij ook niet bekend moet ik eerlijk zeggen haha, ik zit ff de notes door te lezen. Eens zien of dit een improvement is voor de MMMr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 19:17:
10. Changes to the Matchmaker
We made some changes to the matchmaker to decrease the number of one- and two-tier battles in favor of the 3/5/7 system.
The number of one- and two-tier battles will decrease in favor of the 3/5/7 system. The change will be noticeable at high battle levels (vehicle tiers: VIII to X).
Most three-tier battles will be created according to the basic 3/5/7 pattern.
We will slightly tighten the requirements for matchmaking in terms of Platoons, SPGs, tank destroyers, and light tanks, which will decrease the number of battles with the corresponding imbalances.
Laten we hopen dat T10 weer wat leuker is op deze manier.
11. Changes to perks
The Sisterhood of Steel perk now becomes Brothers in Arms, which allows mixed crews (female and male crew members) to benefit from this perk.
Prima update als je het mij vraagt
12. Changes to Controls
Changed the operation logic of the button that locks turret rotation: the Auto-Aim button is now used for locking the turret. Previously, the default button for locking the turret rotation was RMB.
Wat bedoelen ze hier mee?
Heb gisteren 1 Tier X battle gespeeld (dus n=1) en die was volledig Tier X. Wel mooi 5,4K damage kunnen farmen met de TVP op abbey, dus helemaal mooi.jantje 2 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:55:
[...]
Laten we hopen dat T10 weer wat leuker is op deze manier.
Eerst stond de turret-lock altijd op RMB, ongeacht wat er anders op RMB zat. Dat loopt mij sommige mensen een beetje spaak vanwege hun key setups.jantje 2 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:55:
12. Changes to Controls
Changed the operation logic of the button that locks turret rotation: the Auto-Aim button is now used for locking the turret. Previously, the default button for locking the turret rotation was RMB.
Wat bedoelen ze hier mee?
Ze hebben turret-lock nu gebonden aan de auto-aim knop. Voor sommigen werkt dit beter, voor anderen weer niet. Het zou beter zijn als ze hem een eigen knop hadden gegeven imo.
[ Voor 23% gewijzigd door Roozzz op 01-06-2017 11:49 ]
De naam zegt het al, de koepel vastzetten. Handig als je terug trekt zodat je de koepel naar achteren gericht blijft.Roozzz schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 11:48:
Voor de noobs onder ons, what the fuck is turret-lock? En wanneer zou ik dat gebruiken?
Ik kan alleen nergens zien waar het toe leid, wat de doelen zijn etc.
weet iemand hoe het zit?
Dat is het begin van de missie, daar moet je eerst 10.000 xp verdienen en dan is de missie "unlocked"superduper schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:06:
Ik ben de draad kwijt met de nieuwe missies 'voorraad kist'. Als ik deze opzoek dan lijk ik geen toepasbaar voertuig te hebben, maar af en toe zie ik wel een teller oplopen binnen deze missie.
Ik kan alleen nergens zien waar het toe leid, wat de doelen zijn etc.
weet iemand hoe het zit?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
ok, na wat zoeken gevonden; die heb ik al volbracht en dan wordt het blijkbaar allemaal verborgen. Je moet er dan hiervan elke dag eentje volbrengen om door te gaan naar de volgende missies. Was mij niet echt duidelijk.Breezers schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:09:
[...]
Dat is het begin van de missie, daar moet je eerst 10.000 xp verdienen en dan is de missie "unlocked"
Je hoeft ze niet 'elke' dag te volbrengen maar als je de grootste reward wil krijgen moet je die dagelijkse missie wel 20 keer volbrengen tijdens deze maand.superduper schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:21:
[...]
ok, na wat zoeken gevonden; die heb ik al volbracht en dan wordt het blijkbaar allemaal verborgen. Je moet er dan hiervan elke dag eentje volbrengen om door te gaan naar de volgende missies. Was mij niet echt duidelijk.
Yep, dat is flink buffelen. Misschien maar een maandje premium account nemen.kreezjie schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:25:
[...]
Je hoeft ze niet 'elke' dag te volbrengen maar als je de grootste reward wil krijgen moet je die dagelijkse missie wel 20 keer volbrengen tijdens deze maand.
zeker doen, de beloning voor de large crate is 1 dag premium namelijksuperduper schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 15:30:
[...]
Yep, dat is flink buffelen. Misschien maar een maandje premium account nemen.

(wel leuk dat we zo weer wat reserves kunnen verdienen)
That's it? I dacht te zien 10x 2u 100% extra XP en wat brandblussers._Anvil_ schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:13:
[...]
zeker doen, de beloning voor de large crate is 1 dag premium namelijk![]()
(wel leuk dat we zo weer wat reserves kunnen verdienen)
ook, maar daar krijg je al een hele berg van als je de dialy's doet.superduper schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:47:
[...]
That's it? I dacht te zien 10x 2u 100% extra XP en wat brandblussers.
Oh kijk, ze zijn al begonnen met damage control.Kepro schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:30:
“To make things more clear. The new mode -Ranked battles – is not supposed to be only way how to get the Bonds in the future. We want to make the Bonds available for everyone. We have decided to launch this new in-game currency with Ranked battles to support the mode. In the future there will be chance to get Bonds for you in Random battles through the missions or in-game specials.”
Dat zeiden ze ook al toen het nog in de supertest zat.2crashandburn schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:10:
[...]
Oh kijk, ze zijn al begonnen met damage control.
T69 Pen met O Ho en in de fik en lekker full hp uitgebrand
Panzer IV voor 1083 damage is ook leuk
[ Voor 18% gewijzigd door nvidia666 op 02-06-2017 03:18 ]
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Kepro schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 17:30:
“To make things more clear. The new mode -Ranked battles – is not supposed to be only way how to get the Bonds in the future. We want to make the Bonds available for everyone. We have decided to launch this new in-game currency with Ranked battles to support the mode. In the future there will be chance to get Bonds for you in Random battles through the missions, in-game specials and the premium store.”

Goede toevoeging
Ik vond het systeem niet tof wanneer deze 'boosters' niet voor iedereen verkrijgbaar zijn, dit lijkt dus een kwestie van tijd. Prima. Ook wanneer de bonds te koop zijn in de premium shop vind ik het nog geen probleem, dat maakt het bijvoorbeeld niet meer pay2win dan de game nu al (niet) is

Gaat lekker weer....
[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 02-06-2017 12:45 . Reden: Typo ]
Oren?ElPaco schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:01:
Ik zit net de video van Dez te kijken over de wijzigingen in 9.19, blijkbaar ziet de Pz.Kpfw. VII er nu anders uit, hij heeft oren gekregen. Let er op dat deze oren niet in het collision model zitten (well done WG!), schiet hier dus niet op!
Het is terecht dat die dingen niet in het collision model zitten, want het zijn extern gemounte toolboxes. Wat beter was geweest is wanneer WG je die dingen voor de visuele effecten eraf had kunnen schieten. Nu levert het alleen maar verwarring op.ElPaco schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 12:01:
Ik zit net de video van Dez te kijken over de wijzigingen in 9.19, blijkbaar ziet de Pz.Kpfw. VII er nu anders uit, hij heeft oren gekregen. Let er op dat deze oren niet in het collision model zitten (well done WG!), schiet hier dus niet op!
De (rangefinder) oren van de T29 zitten weer wel in het collision model, ook al kun je er geen damage mee doen.Edmin schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:18:
[...]
Het is terecht dat die dingen niet in het collision model zitten, want het zijn extern gemounte toolboxes.
Zou cool zijn als je externe objecten van de tank kunt afschieten inderdaad. Ik ben voor!Wat beter was geweest is wanneer WG je die dingen voor de visuele effecten eraf had kunnen schieten. Nu levert het alleen maar verwarring op.
Schiet ik die accordeons van de defenders afGaius schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 13:45:
[...]
De (rangefinder) oren van de T29 zitten weer wel in het collision model, ook al kun je er geen damage mee doen.
[...]
Zou cool zijn als je externe objecten van de tank kunt afschieten inderdaad. Ik ben voor!
Al een aantal jaar heb ik een WoT-account ik speel het spel af en aan meer of minder serieus.
Met deze vakantie is weer een serieuzere periode aangekomen alleen twijfel ik momenteel of ik wel de juiste tanks heb. Hoe veel tactieken ik ook probeer heb ik moeite met kills maken en xp te verzamelen om uiteindelijk wat VI tanks te krijgen.
Momenteel heb ik: StuG III G, M37, Type T-34, T-34, Churchill I
Heb dus van 5 naties tanks, Duitsland voor Destroyers, USA voor SPG, China voor LT, Sovjet voor MT en GB voor HT. Momenteel heb ik voor china een MT omdat ik van de M5A1 stuart afkom.
Heb ik nou gewoon onder matige tanks gekozen of moet ik iets aan mijn tactiek werken?
Daarnaast sta ik ook open voor lichtelijk OP "tank-lines" om te volgen of gewoon andere fun tanks. Heb 10 slots in mijn garage beschikbaar en ong 2 miljoen silver.
Wat betreft speelstijl heb ik altijd eigenlijk moeite met de T34 gehad. Merkte dat ik met LT's en de Tank Destroyers aardig over weg kon. SPG vind ik wel nice alleen bewegende targets raken is pittig. De Heavy's vind ik zo tergend traag.
[ Voor 15% gewijzigd door Cranzai op 02-06-2017 16:33 ]
Die lijn is wel veelzijdig, bevat lights mediums en eindigt bij een heavy. Gaat dus wel meer zilver kosten om crews over te zetten, maar zou je een indicatie moeten geven welke klasse je het meeste ligt.
En auto loaders natuurlijk
Een auto lader voor een beginnende speler gaat toch niet werken..Pas08 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:43:
De lijn maar se t57 heavy is ook leuk om te spelen en leidt naar een prima tank.
Die lijn is wel veelzijdig, bevat lights mediums en eindigt bij een heavy. Gaat dus wel meer zilver kosten om crews over te zetten, maar zou je een indicatie moeten geven welke klasse je het meeste ligt.
Helemaal met je eens als we het over een batchat hebben. Maar de lijn van de t57, die ik zelf ook als beginner gespeeld heb, vond ik persoonlijk redelijk noob friendly
Moet wel zeggen dat dit misschien wel 3 of meer jaar terug is en de game inderdaad wel flink veranderd is.
Uiterraard heb je gelijk dat waarachijnlijk de meest noob friendly lijn die van de is7 is.
For instance, we might revise Tiers and/or game modes where you can use them if a large bulk of players ask for it.
Het zal toch niet waar zijn dat ze eens naar hun player base luisteren.... vast niet!
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/ranked-battles-beta-season/
Auto loaders?Pas08 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:43:
De lijn maar se t57 heavy is ook leuk om te spelen en leidt naar een prima tank.
Tanks die een tijd doen om een clip te laden (enkele shells), maar die daarna wel snel achter elkaar kunnen schieten. Juist omdat je een (flinke) tijd niet kan schieten is dit een lastiger type tank om te spelen.
Heb sinds gisteren de Lorraine 40t, is wel even wennen. Stuk lomper dan de CDC en de reload van dat ding is flink langer dan bijvoorbeeld mijn batchat12t. Ik denk wel dat die tank en ik vriendjes kunnen worden
[ Voor 23% gewijzigd door ElPaco op 03-06-2017 09:46 . Reden: Lorry ]
Ik heb redelijk wat ervaring met de Britse lijnen. Leuke tanks tot nu toe:Cranzai schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:24:
Daarnaast sta ik ook open voor lichtelijk OP "tank-lines" om te volgen of gewoon andere fun tanks.
Matilda (Tier 4, heavy medium): Traaaaag, maar zeer goede armour, prima gun en hoge 'rate of fire'. Met deze tank kun je het prima opnemen tegen meerdere (3/4/5) tanks tegelijk. (Zolang ze je maar niet van achteren kunnen beschieten.)
FV304 (Tier 6, arty): Hoge rijsnelheid en 'rate of fire'. Wel een kleine range. Het is een beetje een kruising tussen een scout, TD en arty. Met deze tank kun/moet je actief deelnemen aan het gevecht. In een hoekje staan 'klikken' is er niet bij.
Charioteer (Tier 8, TD): Hoge rijsnelheid en zeer goede gun (tier 10!). Zolang je ongezien blijft is het een echte killer. Daarnaast kun je er prima mee flanken (zolang je ook weer snel in cover kan).
Verder schijnen de AT-2 en Cromwell leuk te zijn, maar deze heb ik al lang niet meer gespeeld en ze hebben toen niet echt indruk om mij gemaakt. (Misschien moet ik ze nog maar een keer proberen.)
Auto loader heeft een clip/drum, in het Nederlands gewoon magazijn, waar afhankelijk van de tank meerdere kogels in worden geladen.
Het laden van het magazijn duurt langer. Eenmaal geladen kun je snel achter elkaar meerdere kogels schieten totdat het magazijn leeg is.
Nadeel is dat de reload van een magazijn 20 of 30 seconden is. Voordeel is dat je in je eentje flink kan huishouden op 1 tank.
En 2 algemene tips. Ga eens naar de wot wiki (even googelen) en lees die eens rustig door. Daar wordt het spel en de technische werking van aspecten uitgelegd. Dit zal je helpen dingen sneller te begrijpen, beter te worden als speler en kan ook wat frustraties wegnemen.
En de laatste, als je een tank tier hoger geunlockt hebt, (dus van V naar VI) ontsla niet de crew van de V maar neem deze mee naar de VI via de crew retraite functie. Je wilt het liefst met een 100% crew spelen. Als ze 100% zijn kun je ze een skill laten trainen. Repairs is handig om mee te beginnen op alle crew leden, maar zodra de repair skill van de commandeer 100% is zou ik die met een beetje goud omzetten naar Six Sense. Deze perk laat je weten wanneer andere tanks jou kunnen zien. (Staat trouwens ook allemaal in de wot wiki)
[ Voor 50% gewijzigd door Pas08 op 03-06-2017 10:04 ]
Als je een keer wil platoonen: zoek mij maar op via de zoekfunctie. Ingame naam is ook Garathane.

Wat dacht je dat ik in de battle gaan doen ? "Oh, kijk een Duitse tank, nou daar ga ik mij de gehele battle op richten om die te killen, de rest daar schiet ik niet op, zodat ik na eindelijk 10 Duitse kills 3x5 consumables kan ontvangen..."
[ Voor 10% gewijzigd door Breezers op 03-06-2017 17:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is dat toevallig vaak als je de eerste keer in sniper-mode gaat met enemy's gespot?kuwerti schreef op zondag 4 juni 2017 @ 09:03:
ik heb regelmatig dat het beeld nu 2 seconden freezed. erg irritant :-)
Denk dat ik voorlopig ga focussen op mijn T-34 om uiteindelijk tegelijk de lijnen naar de Obj.140 en de IS-7 te volgen.
edit:
Nu net twee potjes gespeeld met de T-34 en 1 met de Type T-34 merk dat het toch wel handig is om je als medium toe te leggen als support voor heavy tanks. Nu 3 potjes gehad die aanzienlijk beter gingen dan de laatste tijd.
[ Voor 39% gewijzigd door Cranzai op 04-06-2017 10:33 ]
De AT-2 is alleen al leuk vanwege al die plink ploink geluidjes van het bouncen van shells. Is geen tank om mee af te wachtenen snipen. Laatst nog een KV1S met full HP afgeschoten, want wist mij niet goed te raken en kennelijk niet doorhad dat ik langzaam maar zekerSteamwitz schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Verder schijnen de AT-2 en Cromwell leuk te zijn, maar deze heb ik al lang niet meer gespeeld en ze hebben toen niet echt indruk om mij gemaakt. (Misschien moet ik ze nog maar een keer proberen.)
zijn HP aan het wegschieten was
Wel een trage tank..dat dan weer wel
Speel momenteel voornamelijk lights. Meest easy WN8 farm ever. Niet normaal hoe makkelijk je kan padden in lights. 9 van de 13 games lights gespeeld, 6K WN8

[ Voor 63% gewijzigd door Mr_Size op 04-06-2017 17:47 ]
Daarnaast lees ik dat de Churchill Tanks behoorlijk pittig zijn om mee te werken. Miss voorlopig eerst ff de churchill I verkopen en met de ?makkelijkere? Franse heavies oefenen? (Hoewel dat effectief grote Mediums zijn volgens de wiki, lastig om je tanks te kiezen.)
[ Voor 51% gewijzigd door Cranzai op 04-06-2017 19:42 ]
Verwijderd
Weet niet waar je vandaan haalt dat Franse heavys makkelijk zouden zijn? Voor een eerste heavy line zou ik echt die van de Russen aanraden.Cranzai schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:28:
Zat eens wat te lezen over de tanks die ik een beetje speel en het viel me op dat de Chinese Light Tanks blijkbaar vrij fragiel zijn en snel modules en crew kapot/dood hebben. Wat zijn jullie ervaringen met de Chinese tanks? Zijn ze bovendien ook een beetje speelbaar of hebben ze echt een speciale speelstijl?
Daarnaast lees ik dat de Churchill Tanks behoorlijk pittig zijn om mee te werken. Miss voorlopig eerst ff de churchill I verkopen en met de ?makkelijkere? Franse heavies oefenen? (Hoewel dat effectief grote Mediums zijn volgens de wiki, lastig om je tanks te kiezen.)
Van de lagere tiers vind IK de KV's en T1-heavy leuke heavies om te spelen, van de TD's is de T67 een aanrader, zoals ik vanmiddag al zei. En bij de mediums is de Mathilda makkelijk.
Lights vind ik niet zo leuk (lees 'ben ik helemaal niet goed in').
Chinese WZ light tanks zijn snelle lights met goede viewrange, redelijke dpm, beperkte gundepression en weinig armor, prima scouts dus. Ze hebben weinig armor dus ja, modules en crew gaan kapot maar dat is evident aan het spelen met light tanks. Het is altijd een compromis tussen snelheid, viewrange, cammo waarde, armor, pen en dpm. De Chinese light moet het hebben van de snelheid en afstand, dus is niet bedoelt om 1:1 het gevecht aan te gaan (al kan je met je snelheid, kleine draaicirkel en dpm best van je afslaan en kills maken) maar eerder 100 meter wegrijden op snelheid, draaien en op afstand damage doen.Cranzai schreef op zondag 4 juni 2017 @ 19:28:
Zat eens wat te lezen over de tanks die ik een beetje speel en het viel me op dat de Chinese Light Tanks blijkbaar vrij fragiel zijn en snel modules en crew kapot/dood hebben. Wat zijn jullie ervaringen met de Chinese tanks? Zijn ze bovendien ook een beetje speelbaar of hebben ze echt een speciale speelstijl?
Het is een lijn die je relatief snel kan vrij spelen en wel leuke potjes kan geven.
Franse heavy tanks zijn apart, je komt eerst in trage en lompe reeks tanks die niet veel bijdragen, daarna komt de ARL welke op het laatst AMX wordt en best redelijk is maar dan overgaat naar autoloaders en dat is wel een bepaalde keuze in je speelstijl die je moet bevallen. De Russische heavy tanks daar en tegen zijn redelijk idiot proof en daar zitten op zich allemaal prima tanks tussen waar je redelijke credits en XP kan verdienen en gewoon meedraaien in alle potjes, dus die zou ik aanraden. De Engelse heavy tank lijn is er eentje waar je altijd op 2 gedachten hinkt, langzaam en veel armor maar een snelle gun die wel een redelijk hoge pen heeft maar weinig alpha (lees 1/3 tot 1/4 damage per schot tov ander heavy tanks) dus dat is echt afhankelijk van de potjes en situatie of je daar plezier in kan hebben. De Amerikaanse tak is op zich ook wel aan te raden met de T1 heavy, M6, T29 en T32 maar deze vereisen wel dat je wat slimmer en tactischer moet spelen dan bijv. de Russische heavy tanks.
Alleen in avond en deel middag in weekendsVedrano schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:12:
Ranked battles is online zie ik, maar werk niet volgens mij? Als ik op confirm klik, kan ik nog niet een battle aanklikken boven. Ook al heb ik T10 tanks geselecteerd en alles.
How to Participate
The Ranked Battles Beta Season will become available on 05.06.2017.
A Tier X vehicle is required to participate in the battle mode.
To go to Ranked Battles, select this mode from the Battle Modes menu in the Garage.
Ranked Battles only take place during Prime Time:
Weekdays:
EU1 server: 18:00–22:00 UTC
Weekends:
EU1 server: 16:00–22:00 UTC
"Beautiful Clean Coal"
EDIT: pas na 18u dus, pff, waarom nu weer zo moeilijk doen? er zijn ook spelers met werk, kids en vriendin Wargaming
[ Voor 74% gewijzigd door _Anvil_ op 05-06-2017 12:49 ]
eers kijken dan zeiken_Anvil_ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:23:
WTF is dit nu weer?
ranked battles zijn vanaf vandaag beschikbaar, dus ik kies de optie, transfer naar EU1,.. hoop uitleg en splash screen.. en de battle knop doet het nog niet?? not available..
en daarnaast staan weer de tekst "vanaf 5 juni"??
![]()
![]()
![]()
ik heb nu tijd pruts wargming, vandaag, jetzt. dooiemus.nl
EDIT: pas na 18u dus, pff, waarom nu weer zo moeilijk doen? er zijn ook spelers met werk, kids en vriendin Wargaming
In de ingame schermen staan volgens mij echt alleen data, geen tijden. Ja , "ceasefire is currently active", dat wel.
@leekers had het al uitgezocht..._Anvil_ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:39:
[...]
In de ingame schermen staan volgens mij echt alleen data, geen tijden. Ja , "ceasefire is currently active", dat wel.
Alvast toepasbaar in random.
Gelukkig heb ik ook al 4 tier X tanks
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
UTC, dat betekend voor ons 20.00 uur._Anvil_ schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:23:
<boze rant over ranked battles die niet beschikbaar zijn op de aangekondigde datum>
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Het is geen rng, andere clangenoten klagen er ook over en het wot forum staat er ook al vol mee.
Zolang je Tier 8's speelt met high penetration guns gaat het nog wel, maar om nu de hele tijd met tanks met 175 pen bottom tier te zijn is een stuk minder leuk.
Het schijnt te maken te hebben met de balancering naar meer 3-5-7 matches, maar lijkt mij dat dit niet helemaal juist functioneert zo.
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
Ja de tier 8 matchmaking is echt belabberd, zelden dat je top tier bent... bijna alleen maar bottom tier geweest als ik tier 8 aan het spelen was.Dijkstra30 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:16:
Sinds Patch 9.19 problemen met de matchmaking. Afgelopen week ongeveer 100 games op tier 8 gespeeld en niet 1 keer een tier 6 tank in de battles gezien. Slechts een handvol tier 7 en voor de rest alleen tier 8-10![]()
Het is geen rng, andere clangenoten klagen er ook over en het wot forum staat er ook al vol mee.
Zolang je Tier 8's speelt met high penetration guns gaat het nog wel, maar om nu de hele tijd met tanks met 175 pen bottom tier te zijn is een stuk minder leuk.
Het schijnt te maken te hebben met de balancering naar meer 3-5-7 matches, maar lijkt mij dat dit niet helemaal juist functioneert zo.
Als je wilt zien dat tier 8 tanks tegen tier 6 tanks kunnen spelen, hoef je alleen maar zelf een tier 6 tank te spelen. Succes gegarandeerd.Dijkstra30 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 16:16:

7000+ man in queue...

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 05-06-2017 20:04 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Hoe dan ook, een beetje balans zou wel fijn zijn.

Toch niet slecht, gezien het bizar aantal bot teams. En het ergste is nog, hoe hoger je komt qua chevrons, hoe meer bots je in je team krijgt
Je verdient er wel aardig wat personal reserves mee en Rank IV halen geeft 200K credits. Maar man man, wat moet je hier flink voor try harden zeg.. En dan te bedenken dat je voor Rank V 7 chevrons op rij moet halen. En dat allemaal in 4 uur tijd. Echt heel erg pittig, want door het hoge aantal bots is het onmogelijk om elke game een chevron te halen.
Ik heb iig geen zin meer op nog voor die 7 chevrons te gaan, dan wordt het wel nagenoeg nachtwerk (niet letterlijk, want je kan maar tot 0h spelen en dan wordt alles reset

Ik wist niet eens dat er alweer een nieuwe update was joh, gaat snel ineensGeckoo schreef op maandag 5 juni 2017 @ 21:28:
Zeg @p0st ben jij gestopt met je modpacks? zowel hier als op WoT zie ik niks meer van je..
Hmm en ja ik speel nog sporadisch, wellicht werk ik 'm de komende tijd bij maar geen garanties
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
...je weet dat rangen per week gereset worden en niet per dag?Mr_Size schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:41:
Ik heb iig geen zin meer op nog voor die 7 chevrons te gaan, dan wordt het wel nagenoeg nachtwerk (niet letterlijk, want je kan maar tot 0h spelen en dan wordt alles reset)
Zeker als je er gewoon 5 op rij kansloos verliest.
Wat is het probleem? Is 7000 te veel of te weinig?Mr_Size schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:04:
't is 20h, eindelijk ranked battles uitproberen!!![]()
7000+ man in queue...
Klein beetje heel veel.Gaius schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:37:
[...]
Wat is het probleem? Is 7000 te veel of te weinig?
Het duurde nogal een tijdje om een potje te krijgen (2 minuten heeft het wel geduurd bij mij), denk dat de MM een beetje oververhit was.
Overigens was na mijn 1e potje de wachtrij naar normale proporties terug.
[ Voor 5% gewijzigd door Arjant2 op 06-06-2017 11:13 ]
@User Ok, dat scheelt al
Ik zag in ieder geval geen kleurtjes voorbij komen bij spelers.
Selks
Exact mijn ervaring van vanavond. Totaal geen leuke spannende potjes, alleen maar keihard de ene of de andere kant op. Met doorgaans een dramatisch niveau. Back to randoms.StugIII schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:32:
Wat een enorme slechte teams met ranked battles. Gisteren ging het nog redelijk, maar vandaag alleen maar verliezen met 3-15. Nog slechter dan normale battles.
[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 06-06-2017 21:03 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 06-06-2017 22:31 ]
Bijna het gevoel dat ik meer Chevrons heb behaald als top 3 op verliezende team, dan in winnende team zitten.
Op moment van typen op plekje 1271.
16 chevrons uit 21 battles.
Selks
Heb volgens mij 5 games gespeeld ( rank 2? ) waarbij 1x geen chevron omdat ik de strv speelde, stom idee. Daarna 140 yolo mode en achter elkaar binnen geharkt. Wel dikke credits verloren door World of Super heavies.
Ik zag wel dat ik al 100 bonds heb gehad die ik kan gebruiken. Wat is nu eigenlijk het slimste 2,5% snellere reload te nemen of 2,5% vents voor bijv een 140. die stabs zijn denk ik alleen nuttig voor heavy met langere aimtime ( IS4, E100 ed.? ) en optics vooral voor scouts?
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 07-06-2017 10:02 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Kepro op 07-06-2017 12:17 ]
Ben nog geen LT tegengekomen tho...Kepro schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:23:
Voor meds ga ik toch voor de reload denk ik. (Afhankelijk van welke medium). Vents is op een 140 misschien beter dan een rammer) TD en HT stabs if gld en LT optics of stabs.
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).