[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.027 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
Propane schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:07:
Ik zeg alleen dat het bedrijf volledig in z'n recht staat om copyright te claimen ongeacht de motivatie erachter. Aangezien de legaliteit daarvan in twijfel werd getrokken.
Oh really? Dit is ook te zien in de video van Jingles maar:

MrConway
Posted 27 January 2016 - 01:17 PM
Community Coordinator

As an update for everyone: Wargaming is happy for anyone to create content featuring our games and monetize this content using YouTube's monetization system.

A licence is no longer required.

Hoe kan je een copyright strike claimen als je iedereen een vrijbrief geeft om juist content te maken :?
garathane schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:29:
Nou, in de eerste pot waarin ik Chryslers ontmoette, ging het uitstekend. Met mijn AT-15 heb ik in totaal 1350 damage gedaan op 2 tegelijk en ze beiden uitgeschakeld, met goud weliswaar, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Ook nog even 900 damage op een E-75 erbij, maar die was niet nieuw voor mij.Intussen pakten een Löwe en een Skorpion mij.... Maar een Chrysler is i.i.g. te doen voor een AT-15.
Wargaming wins, meer goud schieten = mensen moeten meer premium (tanks of time) kopen om de credit balans goed te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

erik91 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:20:
[...]
Wargaming wins, meer goud schieten = mensen moeten meer premium (tanks of time) kopen om de credit balans goed te houden.
Precies en dat is het hele punt.

En waar ik weinig mensen over hoor en wat mij nog meer bevreest is het bonds systeem dat straks geintroduceerd wordt. Waarom wordt daar vanuit de community niet meer over geprotesteerd? Ik vind het een vergelijkbaar systeem als met de Rubicon update die gelukkig a.g.v. massale protesten uit de community gestopt is.

Foch heeft overigens een iets meer onderbouwde en minder groffe rant geplaatst met een mooie opsomming wat allemaal verbeterd zou moeten worden in WoT:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

erik91 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:20:
[...]

WG is een bedrijf en heeft een winstoogmerk. Tja....en die winst komt ergens vandaan, van ons dus. Is dat erg ? Ondanks alle flaws hebben heel veel mensen plezier aan WoT. En heb je geen plezier erin ? Dan kun je stoppen. Voor kortere of langere tijd en zelfs permanent....
Dat wil niet zeggen dat er geen verbeteringen aangebracht zouden kunnen worden, maar blijft onverlet dat er munten bij WG moeten binnenkomen, en liefst (voor hen) meer dan er uitgaan.
En zolang er een dergelijk grote groep is die blijft spelen, doen ze iets goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09 06:33
garathane schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 15:49:
WG is een bedrijf en heeft een winstoogmerk. Tja....en die winst komt ergens vandaan, van ons dus. Is dat erg ?
Dus P2W invoeren is goed omdat ze meer winst moeten maken? Je kan al heel lang premium schieten maar het hoefde niet altijd als je maar wist waar de weakspots zaten. Het feit dat je het nu moet gebruiken om damage te doen is het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Ik zie dat niet helemaal als P2W, want 1) je hoeft alleen op de hogere tiers goud mee te nemen wat 2) je niet perse hoeft te gebruiken en 3) je hoeft niet extra te betalen voor 'gold', je kan premium ammo ook met credits kopen.
Dat is niet perse winstgevend (in credits) voor de speler, maar in elk geval kost het ook geen euro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Gold ammo is een onderdeel van het spel, het is geen vereiste om te winnen...

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Af13
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 09:15
Toen gold ammo nog alleen met gold gekocht kon worden was het spel imo veel leuker. Nu zie je veel spelers die alleen maar gold schieten. Leuk voor WG, niet goed voor het spel en de balans van armour tov guns

[ Voor 1% gewijzigd door Af13 op 23-05-2017 19:24 . Reden: Inhoud = imo, tot = tov ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

garathane schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:27:
Ik zie dat niet helemaal als P2W, want 1) je hoeft alleen op de hogere tiers goud mee te nemen wat 2) je niet perse hoeft te gebruiken en 3) je hoeft niet extra te betalen voor 'gold', je kan premium ammo ook met credits kopen.
Dat is niet perse winstgevend (in credits) voor de speler, maar in elk geval kost het ook geen euro's
Ga je op hogere tiers met prammo schieten voor credits dan kom je niet meer uit en zal je verlies draaien als je geen premium account of premium tank hebt om deze credits weer aan te vullen.
Een minderheid weet waar goed te pennen en zal minimaal prammo nodig hebben, de meerderheid gebruikt het echter omdat ze niet weten waar ze moeten schieten en er lekker mee in het rond spammen.
Deze spelers zullen dus wel geld uit moeten geven voor gold, premium tanks en premium account.
Af13 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 18:59:
Toen gold ammo nog alleen met gold gekocht kon worden was het spel imo veel leuker. Nu zie je veel spelers die alleen maar gold schieten. Leuk voor WG, niet goed voor het spel en de balans van armour tot guns
Helemaal mee eens, heb de overgang nog meegemaakt, erna was je zelfs met angelen nog de sjaak tegen hele lage wn rating spelers en de Maus was niet meer de king of the heavyroad...... :'(

Ben al een tijd geleden overgestapt op WoW's en speel lekker voor de fun, clanwars en veel tijd erin steken is verleden tijd..

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 23-05-2017 19:19 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:30

Rianata

Have you played Atari today?

WG trekt het boetekleed aan en gaat voor algehele excuses!

https://worldoftanks.eu/e...al-news/sirfoch-incident/

In het discussie topic wordt verder door een WG staff member beweerd dat:

"We will provide answers regarding the questions surrounding World of Tanks becoming P2W and the Premium T8 situation during the Grand Finals. We will make sure that the communication is properly distributed and we're working on an open Q&A for those who won't be joining the Grand Finals."

Lol, is dit een positieve draai geven aan de shitstorm om op deze manier meer kijkers te krijgen voor de GF?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

ShockWave schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Ga je op hogere tiers met prammo schieten voor credits dan kom je niet meer uit en zal je verlies draaien als je geen premium account of premium tank hebt om deze credits weer aan te vullen.
Een minderheid weet waar goed te pennen en zal minimaal prammo nodig hebben, de meerderheid gebruikt het echter omdat ze niet weten waar ze moeten schieten en er lekker mee in het rond spammen.
Deze spelers zullen dus wel geld uit moeten geven voor gold, premium tanks en premium account.
Is het hebben van een premium account P2W ? Nee toch, hoop ik. Dat je daardoor makkelijker prem-ammo kan schieten is waar, maar of je daar als rode speler een battle door kan carryen geloof ik niet. Beïnvloeden wel,enigszins en af en toe. Meer niet imho. De vaardigheden om een gevecht écht te winnen en een team te carryen heb je niet zomaar. daarvoor moet je blauw of paars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
nvidia666 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:35:
[...]

[afbeelding]

Wat is er mis met mijn crew ? :Y) :Y) :Y)
En die 40k + aan ervaring dat ga je dan allemaal met goud omzetten naar vrije ervaring??
Maar dan geen crew voor goud op 100% zetten of ook maar de ervaring eerst naar de crew brengen zodat die sneller op 100% zitten??
Of een crew van een amerikaanse heavy heen en weer switchen?
Whats up with tha ammo loadout?
Hoezo double repair kit? (ok die snap ik ergens wel dat mensen dat gebruiken. Doe ik zelf niet maar dan met die crew was premium food consumables wel geinig)

vragen vragen vragen......

@drama in WG en foch,
Een zucht en plas en alles bleef zoals het was.

[ Voor 18% gewijzigd door Beetlejuise op 23-05-2017 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Beetlejuise schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:13:
[...]

En die 40k + aan ervaring dat ga je dan allemaal met goud omzetten naar vrije ervaring??
Maar dan geen crew voor goud op 100% zetten of ook maar de ervaring eerst naar de crew brengen zodat die sneller op 100% zitten??
vragen vragen vragen......

@drama in WG en foch,
Een zucht en plas en alles bleef zoals het was.
Ik spaar inderdaad vrije ervaring als deze nodig blijk te zijn.
Zet die dan om als het promotie is.

ook eens leuk zoveel XP :)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2psr1mw.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door nvidia666 op 23-05-2017 23:08 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
nvidia666 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:28:
[...]

Ik spaar inderdaad vrije ervaring als deze nodig blijk te zijn.
Zet die dan om als het promotie is.

ook eens leuk zoveel XP :)
[afbeelding]
Weer een broodrooster screenshot met vage roze flekken. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:09
Beetlejuise schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 22:13:
[...]

Whats up with tha ammo loadout?
Hoezo double repair kit? (ok die snap ik ergens wel dat mensen dat gebruiken. Doe ik zelf niet maar dan met die crew was premium food consumables wel geinig)
I'm with him.. Je bent vast een prima speler in battles, maar zo te zien kan je een stuk effectiever en meer cost effective spelen door je te verdiepen in de garage management aspecten van de game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
nvidia666 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:35:
[...]

[afbeelding]

Wat is er mis met mijn crew ? :Y) :Y) :Y)
Waar wil je dat ik begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
2crashandburn schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 01:07:
[...]

Weer een broodrooster screenshot met vage roze flekken. :'(
Ik probeerde via printscreen maar kreeg grijs beeld toen ik het wou plakken dan maar op die manier :)
_Anvil_ schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:04:
[...]

I'm with him.. Je bent vast een prima speler in battles, maar zo te zien kan je een stuk effectiever en meer cost effective spelen door je te verdiepen in de garage management aspecten van de game :)
Ben eindelijk eens onder de aandacht gekomen _O-

Zeg eens wat er beter kan ? , Ga er naar luisteren maar kan zijn dat ik mijn persoonlijke voorkeur houd.

Dubbel repairkit is persoonlijk handig omdat ik niet graag 2 maal getracked word en daarna afgemaakt word.
Met een brandje kan ik beter leven dan bovenstaande en bovenstaande gebeurd vaker.
looyenss schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:10:
[...]

Waar wil je dat ik begin?
Shoot :7

Kun je ajb stoppen met dubbel- of zelfs tripleposten. Als je de laatste poster bent en je wilt nog wat toevoegen, dan wordt je geacht je laatste bericht te editten. Ik heb het nu voor je gedaan, graag voortaan zelf doen :)

[ Voor 68% gewijzigd door Grotman op 25-05-2017 13:58 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:03
nvidia666 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 12:10:
[...]

Ik probeerde via printscreen maar kreeg grijs beeld toen ik het wou plakken dan maar op die manier :)
Als je op printscreen ramt maakt WoT gewoon zelf een screenshot die in de map "screenshots" geplaatst wordt in de hoofdmap van WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Als je toch gold verbrand om aan xp te komen, waarom verbrand je dat dan ook niet aan je crewskills. Ik begin zelf liever met skills die gelijk actief zijn en reroll zodra de 3e beschikbaar is. Dus start liever met full camo/repairs dan een allegaatje aan skills die pas unlucken als ze op 100% zitten

But thats just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:44
Camo op 1e skill?...

1e skill op commander six sence de rest van de crew -> Repair - bia - snap shot en soort gelijke en dan de onzin perks.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:44:
Camo op 1e skill?...

1e skill op commander six sence de rest van de crew -> Repair - bia - snap shot en soort gelijke en dan de onzin perks.
Bij wijze van. Ik run meestal ook repairs als eerst, ook voor de commander. Want six doet t pas op 100% dus reroll dan wel..

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Ik dacht dat die UDES de kleine gun had en dat ik dus nog een schot van hem kon koppen.
Ik dacht dat omdat ie op me zat te autobouncen aan het begin van het potje. Was compleet vergeten dat een 105mm ook autobounced op de Strv-103-0, en had niet gezien dat ik 390 dmg per schot blokte van hem.

Dus een paar dingen voor mij om te leren:
- 105mm kanonnen autobouncen op 40mm armour (duh)
- Kijk naar de damage blocked om te weten te komen welk kanon de tegenstander gebruikt (duh)
- Fuck RNG :+

Die T25 was echt hatelijk lucky, die gast kostte ons minstens 2 tanks op het eind. En die Bulldog was ook full retard yolo de cap in gegaan, terwijl gewoon spotten genoeg was geweest. Maar nee. Must. Get. Damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

garathane schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 21:10:
[...]
De vaardigheden om een gevecht écht te winnen en een team te carryen heb je niet zomaar. daarvoor moet je blauw of paars zijn.
Iedereen kan een lucky day hebben ook zonder die twee kleuren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uJhUfQiaPZ8tMw9rMgIQ2Scz/thumb.jpg

Horry shit :|

Sowieso een zeldzaam lekkere avond gehad: 4,4K WN8, meerder aces gehaald en verder vrijwel alleen 1st class medals. Dat wordt weer afzien dus de komende dagen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_Size op 25-05-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:15:
[afbeelding]

Sowieso een zeldzaam lekkere avond gehad: 4,4K WN8, meerder aces gehaald en verder vrijwel alleen 1st class medals. Dat wordt weer afzien dus de komende dagen :+
Moest even goed kijken maar 14k? Sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 15:53
Mr_Size schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 21:15:
[afbeelding]

Jammer dat je LT15.4 al in de pocket had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
  • Laatst online: 21:12
Sinds een paar dagen blijft mn fps op 60 steken, terwijl vsync uit staat. Dit is sinds de laatste windows 10 update denk ik. (bedankt microsoft :F) Erg vervelend, want het is voor mijn gevoel minder smooth zo. Ik heb al wat zitten googlen, maar krijg het maar niet opgelost. Hiervoor draaide die gewoon 120 fps zonder drops.
Wat ik al gedaan heb:
- Drivers en w10 is up to date.
- Xbox DVR uitgedaan.
- Vsync uiteraard uit.
- in het register xbox dvr uitgezet

Hebben jullie misschien nog dingen die ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
upclocker schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:50:
Sinds een paar dagen blijft mn fps op 60 steken, terwijl vsync uit staat. Dit is sinds de laatste windows 10 update denk ik. (bedankt microsoft :F) Erg vervelend, want het is voor mijn gevoel minder smooth zo. Ik heb al wat zitten googlen, maar krijg het maar niet opgelost. Hiervoor draaide die gewoon 120 fps zonder drops.
Wat ik al gedaan heb:
- Xbox DVR uitgedaan.
- Vsync uiteraard uit.

Maakt geen reet uit, spel is sws capped op 60. Alles boven de 60 is alleen maar zichtbaar op de ingame FPS teller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• upclocker
  • Laatst online: 21:12
looyenss schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:56:
[...]

Maakt geen reet uit, spel is sws capped op 60. Alles boven de 60 is alleen maar zichtbaar op de ingame FPS teller.
Ik merk het wel degelijk. Nu komt ie zo nu en dan onder de 60 en dat merk ik wel. Dit was eerder niet zo toen die op 120 capped was. Mn systeem is gtx 1070 en i5 4690K dus dat zou die makkelijk trekken. Of het nut heeft of niet is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47

Roozzz

Plus ultra

upclocker schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:50:
Wat ik al gedaan heb:
- Xbox DVR uitgedaan.
- Vsync uiteraard uit.

Ik heb de laatste tijd ook met regelmaat last van fps drops op enkele maps. Ik hoor daar ook diverse andere klachten over. In mijn ogen ligt het probleem bij WG en niet bij de users.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zo, laatste paar duizend xp van de Firefly maar gefree-xp't. Wat een ongelofelijke graftank is het toch zodra je in een map zit waarbij je gun depression moet hebben zeg. :')

Positief: Klaar met de Firefly. En nog een Ace in de T28 prot gehaald. Nummer 3 alweer. Zeldzaam veel in één tank voor mijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Toch weer twee leuke dagen gehad. :)

---------------------------------------------------

This special is active from 27 May at 07:00 until 30 May at 07:00 CEST (UTC+2)

Tier 8 korting, Free XP, consumables, crew XP en equipment in de aanbieding.

Kan ik mooi aardig wat cola inslaan voor mijn E4 en wat free XP aanschaffen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kepro op 26-05-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:42:
Toch weer twee leuke dagen gehad. :)

---------------------------------------------------

This special is active from 27 May at 07:00 until 30 May at 07:00 CEST (UTC+2)

Tier 8 korting, Free XP, consumables, crew XP en equipment in de aanbieding.

Kan ik mooi aardig wat cola inslaan voor mijn E4 en wat free XP aanschaffen.
Ik kan bijna de tier 8 japanse heavy, TOTT dus al in de aanbieding, zou die morgen nog goedkoper zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
looyenss schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:14:
[...]

Ik kan bijna de tier 8 japanse heavy, TOTT dus al in de aanbieding, zou die morgen nog goedkoper zijn?
Ik ben er ook bijna maar normaal op Tier 8 geven ze max 30% (tenzij heel uitzonderlijk)
Correct if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Soms heb je van die potjes...
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/hN5joF/shot_027.jpg
Winst op cap na 3:20 :X

[ Voor 53% gewijzigd door Roozzz op 26-05-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
nvidia666 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:34:
[...]

Ik ben er ook bijna maar normaal op Tier 8 geven ze max 30% (tenzij heel uitzonderlijk)
Correct if i'm wrong.
Wat ik dus vraag, of het korting op korting is. 30% voor top of the tree + 30% weekend actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
looyenss schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:20:
[...]

Wat ik dus vraag, of het korting op korting is. 30% voor top of the tree + 30% weekend actie
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk weer: gisteren 4.7k damage in m'n Lowe met tier 9mm. Verliezen we alsnog... Daaaag dikke double xp en Ace Tanker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:47:
Zo, laatste paar duizend xp van de Firefly maar gefree-xp't. Wat een ongelofelijke graftank is het toch zodra je in een map zit waarbij je gun depression moet hebben zeg. :')

Positief: Klaar met de Firefly. En nog een Ace in de T28 prot gehaald. Nummer 3 alweer. Zeldzaam veel in één tank voor mijn doen.
Say whut? De Firefly is nogal easy mode om te spelen om eerlijk te zijn. Gun is om te zoenen. Enige echte nadeel van de tank vind ik de relatieve traagheid voor een medium tank. Voor de rest is dit 1 van de leukste T6 tanks om te spelen imho ;) En 6 graden gun depression is nou ook weer niet super dramatisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Say whut? De Firefly is nogal easy mode om te spelen om eerlijk te zijn. Gun is om te zoenen. Enige echte nadeel van de tank vind ik de relatieve traagheid voor een medium tank. Voor de rest is dit 1 van de leukste T6 tanks om te spelen imho ;) En 6 graden gun depression is nou ook weer niet super dramatisch toch?
De pen van de gun is om te zoenen ja. Gewoon lekker frontaal (achter bosjes, don't worry :P ) tier 8 heavy tanks pennen (minus de Defender en Chrysler natuurlijk). Maar op de één of andere manier kreeg ik 'm verder niet goed werkend. Gun depression zou 6% moeten zijn, maar als je zegt dat het 3% is geloof ik het ook. Ieder klein hobbeltje is genoeg om ervoor te zorgen dat ik m'n doel niet meer kan raken. Peaken over heuvels is helemaal onmogelijk. Verder tja, de mobiliteit is ook niet echt goed. Armor heeft ie gewoon helemaal niet. Echt nauwkeurig is ie ook niet, en snapshotten is onmogelijk vanwege de Britse gun handling. Je shells duiken gegarandeerd de grond in.

Ik weet het niet, wellicht heeft ie gewoon net de verkeerde eigenschappen voor wat ik prettig vind spelen. Doe mij de Rudy, Bromwell of Sherman E8 maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Sure, alleen goud schieten -.-\

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/243411191764877313/318009187563208704/shot_017.jpg%7C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Wacht, je speelt een Japanse superheavy en klaagt dat mensen full gold schieten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gaius schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:07:
[...]

Wacht, je speelt een Japanse superheavy en klaagt dat mensen full gold schieten? 8)7
si!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-10 13:54
Uhm, met 198 pen van die Chryslers kom je sowieso niet door de voorkant van een O-Ho heen, tenzij je een hoge pen roll hebt. Dan kan je wel als een idioot gewone ammo blijven spammen, maar makkelijker is dan je prem pakken en gewoon altijd pennen.

Wat had jij in hun situatie gedaan?

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 23:35
Roozzz schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 21:17:
Soms heb je van die potjes...
[afbeelding]
Winst op cap na 3:20 :X
Ik kan erover meepraten. :F

Alleen wonnen wij niet.

Afbeeldingslocatie: https://www.image-share.com/upload/3552/203m.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wtf, 2 speelsessies op rij goede RNG? Weer een 4,4K WN8 sessie, ik geloof het haast niet. Ik had ook echt alleen maar goden MM: top tier in de Firefly, top tier in de Type 64, top tier in de STA-1 en 4x top tier in al mijn T9 lights O-)

I didn't pay wargaming, I swearzz :+

11 van de 12 games gewonnen. Eentje verloren dus, en dat lag ook gelijk aan mij volgens 2 teammaten :')
Stoere T30 speler die ook een keer top dmg heeft en dan gelijk zijn team de schuld geeft van alles. Zo typisch :F

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Size op 27-05-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Misschien een domme vraag, maar waarom heb je een HE-clip bij je? Met een reload van 32 seconden switch je ook niet zomaar even, en wanneer heb je nu 4 HE shells achter elkaar nodig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:14:
Misschien een domme vraag, maar waarom heb je een HE-clip bij je? Met een reload van 32 seconden switch je ook niet zomaar even, en wanneer heb je nu 4 HE shells achter elkaar nodig? :)
Goede vraag. Ik ben nog nooit out of shells geweest, de Emil heeft genoeg ammo. Dus een HE clip kan dan best nuttig zijn, gezien alle licht gepantserde tanks (arties, Duitse paper TD's, light tanks..). Kan me echter niet herinneren dat ik ooit een HE clip heb geladen daarentegen :+
Maar zoals ik al zei heb ik altijd genoeg shells gehad, dus het kan geen kwaad denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Mr_Size schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 22:24:
[...]

Goede vraag. Ik ben nog nooit out of shells geweest, de Emil heeft genoeg ammo. Dus een HE clip kan dan best nuttig zijn, gezien alle licht gepantserde tanks (arties, Duitse paper TD's, light tanks..). Kan me echter niet herinneren dat ik ooit een HE clip heb geladen daarentegen :+
Maar zoals ik al zei heb ik altijd genoeg shells gehad, dus het kan geen kwaad denk ik ;)
Ik heb nu zelf bijna de Emil 1 vrijgespeeld, maar als ik jou zo hoor dan is het een ruk tank :P bedankt voor het reclame maken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De AT lijn naar de 183 is zo pijnlijk dat ik mijn laatste free XP heb gebruikt om de Tortoise alvast te unlocken.
Churchill GC :') :') :')

Ook alle credits voor consumables en equipment gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Kepro schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:51:
De AT lijn naar de 183 is zo pijnlijk dat ik mijn laatste free XP heb gebruikt om de Tortoise alvast te unlocken.
Churchill GC :') :') :')

Ook alle credits voor consumables en equipment gebruikt.
Heb de AT15 gewoon overgeslaan met free XP scheelt ook een tank niet aankopen :)
Kwestie van met je mee te leven O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Het nieuwste filmpje van QB is wel weer mooi. Hoe een E50M met wat geluk en skill zichzelf staande kan houden. Actie is vanaf 5:30 ongeveer (daar link ik ook naar als het goed is).

[ Voor 3% gewijzigd door ElPaco op 29-05-2017 08:09 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisterenavond wat games gespeeld solo sinds weer een paar dagen.....begonnen met wat T10 Strv103b games maar de MM op T10 is zo broken dat het niet te spelen is zowat.

Daarna naar T9 gegaan met de Vk5402b en dan voelt de MM wel echt goed aan. Bijna alleen maar T9 games gehad en enkele games met 3-4 T10 tanks. Helaas bestaat er iets als abonimaties van een type 4 en type 5 heavy die zonder te aimen 700 damage doen en jij bounced met 311 pen lfp unangled :? ( ja japanese tanks is insta prem spammen ) :

Helaas ging op het laatst RNG me keihard trollen waardoor ik letterlijk alles miste en bouncte en daardoor met me mark ook weer keihard gedaald. was 93,7 nu weer terug naar 92%.... |:( ..de VK4502B nerf is wel merkbaar en alleen als top tier zonder prem spam tegen je of japanese heavies is die nog redelijk.

Daarna nog 2 potjes T49 gespeeld.....wat is dat easy mode, daar ook onwijs veel RNG tegen en 1ste game 7k combined en 2de game 5k damage geschoten zodat ik dat WGL embleempje nog ff binnen geharkt heb ohh ye 8)

Ik denk wel dat ze echt even naar de T10 MM moeten kijken want die voelt echt niet lekker aan en volgens mij is de game solo qua MM ook veel beter speelbaar als in platoon lijkt het. Helaas is het solo ook niet zo leuk om te spelen >.<

Wat was die WGL finale trouwens weer ubersaaaii :O alleen maar maus spam, ik hoop echt dat WG ziet wat ze met hun eigen meta hebben gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 29-05-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:37:
Wat was die WGL finale trouwens weer ubersaaaii :O alleen maar maus spam, ik hoop echt dat WG ziet wat ze met hun eigen meta hebben gedaan.
Kheb niet alles kunnen volgen. Ik wou Na'Vi vs Tornado Energy graag zien omdat die 2 toch wel de titanen van WoT zijn.

Ik ben gestopt met kijken nadat Na'Vi drie keer op rij over Tornado Energy rolde. TE speelde echt slecht.

Ik doe even wat anders, tab terug naar de stream, staat het 5-3 voor TE. Uiteindelijk wint TE met 7-3 van Na'Vi. Echt, Na'Vi, hoe? HOE VERLIES JE 7 POTJES OP EEN RIJ NADAT JE ER EERSTE 3 KEIHARD WINT!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
jantje 2 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 09:37:
Gisterenavond wat games gespeeld solo sinds weer een paar dagen.....begonnen met wat T10 Strv103b games maar de MM op T10 is zo broken dat het niet te spelen is zowat.

Ik denk wel dat ze echt even naar de T10 MM moeten kijken want die voelt echt niet lekker aan en volgens mij is de game solo qua MM ook veel beter speelbaar als in platoon lijkt het. Helaas is het solo ook niet zo leuk om te spelen >.<

O ik dacht dat ik de enige was met dat probleem gisteren.
Iedereen scheen in groepen op me te aimen al ik ergens gespot werd miste ik meteen 1500 hitpoints.
In Karelia defend krijg ik 3 keer op rij de zijkant van een IS3 niet gepend om vervolgens gekilled te worden door een t49 die natuurlijk penned met een HE voor 1093 damage.
Top of de avond. Ik mis met een amx 30b twee full aimed schoten op de flp van een e100 en hij sniped mijn capola 2 keer op 400 meter. Wordt gekilled door een t30 omdat mijn schot op zijn turret bounced terwijl ik op zijn hull was geaimed.

Ik vind het best dat we wat RNG hebben maar ik wordt echt gek van het feit dat 0.3 accuratie gewoon weg niet bestaat. Als ik 3 keer mis met een tank met 0.3 accuratie en de rest met 0.37 en 0.4 accuratie weet mij wel te raken dan klopt er serieus iets niet aan je game.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 29 mei 2017 @ 11:54:
[...]
Kheb niet alles kunnen volgen. Ik wou Na'Vi vs Tornado Energy graag zien omdat die 2 toch wel de titanen van WoT zijn.

Ik ben gestopt met kijken nadat Na'Vi drie keer op rij over Tornado Energy rolde. TE speelde echt slecht.

Ik doe even wat anders, tab terug naar de stream, staat het 5-3 voor TE. Uiteindelijk wint TE met 7-3 van Na'Vi. Echt, Na'Vi, hoe? HOE VERLIES JE 7 POTJES OP EEN RIJ NADAT JE ER EERSTE 3 KEIHARD WINT!?
Ja inderdaad daar verbaasde ik me ook wel over ja :+ Normaal gesproken is NaVi toch altijd wel redelijk goed bezig. Jammer ook dat ze elkaar al zo vroeg in het toernooi tegenkomen, dat is eigenlijk de enige tegenstander die het Tornado nog een beetje moeilijk kan maken. Slechte seeding als je het mij vraagt. mmm ze hebben ook van Ding verloren zie ik, dat heb ik blijkbaar gemist vorige week. Dan was het nog wel de meest logische finale en eigenlijk was Na'vi zwak dit toernooi. ( sowieso waren ze beter op T8 )

Normaal gesproken is dat namelijk altijd de finale, en nu was het echt helemaal eenzijdig 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 29-05-2017 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

https://ritastatusreport....l-grand-finals-qa-part-2/
Erlenberg is a terrible map, we’ll very likely remove it from rotation.
Wut...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Kennelijk vindt men een Oost-West patstelling niet leuk. Persoonlijk vind ik het juist wel weer grappig om een manier te verzinnen om dat te doorbreken. Én het is een map waar je tenminste een beetje kan rondrijden. Ik word behoorlijk simpel van al die krappe city of corridor maps... Doe daar liever wat aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Geen corridors waar de Russische tanks kunnen shinen, dat kan niet, weg ermee! :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:54:
[...]

Geen corridors waar de Russische tanksSuperheavies kunnen shinen, dat kan niet, weg ermee! :+
Fixed it for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Als je kijkt naar een aantal van de Q&A antwoorden van tijdens de Grand Finals zie je sowieso dat ze nul komma nul effort doen om de game te verbeteren:

– We’re not planning to return platoons with tier differences; <-- we willen meer teamplay dus maken we teamplay moeilijker
– There are plans to give the French TD’s an autoloader from tier 8 upwards; <-- yey meer autoloaders
– We do not plan to change premium ammo mechanics and introduce limits on their amount;<-- goh, waarom zou je ook iets doen aan het grootste probleem in de game
– “Arty is a perfectly fine tank class for autists, what do you dislike?” – Slava Makarov; <-- dit mag een westerse game dev eens proberen :+
– Statistically, less that 5% of all shots are premium rounds; <-- al die autoloaders/machine gun tanks op de lage tiers houden dit getal totaal niet laag hoor 8)7
– Murazor is working on buffs for Soviet vehicles:... Obj. 140, T-62.... <-- laten we die pannenkoek tanks nog beter maken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

2crashandburn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:13:

– Statistically, less that 5% of all shots are premium rounds; <-- al die autoloaders/machine gun tanks op de lage tiers houden dit getal totaal niet laag hoor 8)7
Dit. Heel erg dit. Knutselen met statistieken om te maskeren hoe het echt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Als je kijkt naar een aantal van de Q&A antwoorden van tijdens de Grand Finals zie je sowieso dat ze nul komma nul effort doen om de game te verbeteren:

– We’re not planning to return platoons with tier differences; <-- we willen meer teamplay dus maken we teamplay moeilijker
– There are plans to give the French TD’s an autoloader from tier 8 upwards; <-- yey meer autoloaders
– We do not plan to change premium ammo mechanics and introduce limits on their amount;<-- goh, waarom zou je ook iets doen aan het grootste probleem in de game
– “Arty is a perfectly fine tank class for autists, what do you dislike?” – Slava Makarov; <-- dit mag een westerse game dev eens proberen :+
– Murazor is working on buffs for Soviet vehicles:... Obj. 140, T-62.... <-- laten we die pannenkoek tanks nog beter maken |:(
-Ze doelen denk ik op fail platoonen...
-Ik heb geen enkel probleem met auto laders, wat is het probleem?
-Er worden ook tanks terecht gebuffed, wel alles neerzetten in je post...
-Maus en type zullen generved worden.
-Hoezo is prem ammo het aller grootste probleem? Ik snap je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ik vind deze punten eigenlijk nog het meest opvallend:
There are no plans for new maps at all this year with the entire team working on converting current maps to HD.
Hoe lang zijn er nu al geen nieuwe maps bijgekomen? En dat waren dan vaak ook nog skins van bestaande maps... Juist wat meer nieuwe maps zou de game wat mij betreft weer wat verbeteren, zeker met de huidige meta van coridors etc.
-Edit:- zag nog video van de nieuwe HD maps, Wel een verbetering, maar voor een groot deel zelfde layout als huidige maps. Eerlijk gezegd had ik liever meer nieuwe maps gezien dan de huidige opgepoetst....
We look very closely at the Type-59. There are some plans for it, but nothing radical.
Wat moet ik daar bij voorstellen? Buff? Dan zal ie ook wel weer in de shop komen vrees ik..
– Obj 268, IS-7, Obj 140 and T-62 + KV-5, IS-6 will be optimised (buffs).
:X :X
We know there’s been some real concerns that have come up in the community recently around our premium tank strategy, and we wanted to take a minute to address that (…) Yeah, from now on the balancing, looking exactly into the areas where they should actually be performing and communicating this way more, so that you guys, the players, can understand what are the strengths. What are the weaknesses. What were the thoughts behind the creation of these tanks. And I think that’s a good point. Look, to be honest I think that the other thing that we can and need to do a better job, and we will do a better job with, we need to involve you guys, the community and our contributors especially, in both of those processes.”
Dit is ook wel wat hoor, met andere woorden: We gaan premiums niet minder OP maken, maar moeten jullie er van overtuigen dat het niet zo is :z

[ Voor 5% gewijzigd door themaxter op 29-05-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Kepro schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:40:
[...]

-Ze doelen denk ik op fail platoonen...
-Ik heb geen enkel probleem met auto laders, wat is het probleem?
-Er worden ook tanks terecht gebuffed, wel alles neerzetten in je post...
-Maus en type zullen generved worden.
-Hoezo is prem ammo het aller grootste probleem? Ik snap je niet.
-Zoals dat daar staat praten ze toch echt over een tier verschil op zich. Dus geen t7 tank meenemen met een t8 smm tank.

-Als ik op max drawdistance vecht met een autoloader heb ik er meestal ook niet zoveel last van, maar waarom moeten ze een lijn buffen door ze autoloaders te geven. Een aim time buff, beetje meer armour en wat meer dpm en ze zijn prima.

-Prima, doen we ze allemaal: Obj. 268, IS-7, Obj. 140, T-62, KV-5, IS-6 and others;. Op volgorde: kan een kleine buff gebruiken, is prima, nee, nee, ja, ja. Wat een toeval, het zijn vooral oude premiums die een buff nodig hebben.

-Over een aantal patches worden ze gerebalanced (nerf of buff staat er niet bij), wat wss neer komt op minimaal een half jaar. En het zal me ook niet verbazen dat ze zo hard generfed worden dat ze nog slechter worden dan dat ze pre-buff waren.

-Laat ik deze flank eens gaan pushen in mijn goed ge-armourde tank. Oh kijk, daar staat een statpudder achterin te redline snipen. Maakt niet uit, ik heb skill dus ik zorg dat ik zoveel mogelijk achter cover oprijd, mijn turret in beweging houd zodat mijn cupola's moeilijk te raken zijn en crossings zonder cover goed time zodat zo min enemies op mij kunnen schieten. Ik zal ze eens laten zien hoe ik die 60% winra.... HOE THE FUCK VERLIES IK INEENS 400 HP!!! Oh, hij heeft skill geladen en schiet gewoon door mijn turret heen...... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
2crashandburn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:21:
[...]

-Laat ik deze flank eens gaan pushen in mijn goed ge-armourde tank. Oh kijk, daar staat een statpudder achterin te redline snipen. Maakt niet uit, ik heb skill dus ik zorg dat ik zoveel mogelijk achter cover oprijd, mijn turret in beweging houd zodat mijn cupola's moeilijk te raken zijn en crossings zonder cover goed time zodat zo min enemies op mij kunnen schieten. Ik zal ze eens laten zien hoe ik die 60% winra.... HOE THE FUCK VERLIES IK INEENS 400 HP!!! Oh, hij heeft skill geladen en schiet gewoon door mijn turret heen...... |:(
Ik mis volgens mij hier wat dingen :+ Armored tank dus een maus of type 5 totale skill nodig om daar mee te pushen, wacht ze schieten prem op je? tjah logisch als je met AP er nergens normaal door heen komt.

Wat jij noemt is gewoon de verkeerde engagement aangaan en dat blame je op prem ammo 8)7 Trouwens elke aap loopt nu prem te spammen, ik heb in me hitlog nog nooit zoveel prem voorbij zien komen.

Ik ging gisteren pushen banana himmelsdorf. Stond daar een blauwe T10 met full prem. Ik heb letterlijk niets gebounced en hij heeft er 2 van mij gebounced ( angled ufp and straight side shot ) much skill was needed. Uiteindelijk heb ik door skill van hem gewonnen door niet meer te vechten nadat hij won in de trade door mijn slechte RNG en ben toen via mid omgereden en gewacht op me team en ondertussen andere tanks geschoten. Uiteindelijk moest hij kiezen en heb ik hem voor revenge nog kunnen afmaken.

Sidenote, ik heb ook liever dat ik door heat door me turret cheek van bijv. VK4502B gepenned wordt dan door een AP shell met een magische high roll in pen. Of als je facehugged staat met een E75 en je pent 2x z'n cupola en dan het 3de schot magisch niet..... zulke dingen is meer BS dan prem spam :+

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 29-05-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
jantje 2 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:35:
[...]

Ik mis volgens mij hier wat dingen :+ Armored tank dus een maus of type 5 totale skill nodig om daar mee te pushen, wacht ze schieten prem op je? tjah logisch als je met AP er nergens normaal door heen komt.
Ik praatte niet specifiek over een Maus of Type 5, maar als je die er toch bij haalt.. Die tanks zijn overbuffed omdat ze in hun oude staat zo lek als een zeef waren aangezien elke bob gewoon prem ammo op ze schoot.
Terwijl je ze ook vrij reliable kon pennen met standard ammo door gewoon op weakspots te mikken.
Nu hebben ze zoveel armour gekregen dat je er bijna alleen nog maar met prem ammo doorheen komt. En dan zijn ze ineens weer zo lek als een (iets stevigere) zeef. |:(
jantje 2 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:35:
[...]Ik ging gisteren pushen banana himmelsdorf. Stond daar een blauwe T10 met full prem. Ik heb letterlijk niets gebounced en hij heeft er 2 van mij gebounced ( angled ufp and straight side shot ) much skill was needed. Uiteindelijk heb ik door skill van hem gewonnen door niet meer te vechten nadat hij won in de trade door mijn slechte RNG en ben toen via mid omgereden en gewacht op me team en ondertussen andere tanks geschoten. Uiteindelijk moest hij kiezen en heb ik hem voor revenge nog kunnen afmaken.
Dus dat jij geforceerd wordt weg te rennen van een engagement omdat je met skill (weakspots verbergen/anglen/turret wigglen) niet kunt winnen doordat de enemy gewoon de 2 knop heeft ingeramd (bij deze kerel staat prem ammo wss op 1 als ik dat zo hoor) is niet de schuld van prem ammo maar gewoon van jezelf omdat je de verkeerde engagement aanging???

[ Voor 37% gewijzigd door 2crashandburn op 29-05-2017 16:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
2crashandburn schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:04:
[...]

Ik praatte niet specifiek over een Maus of Type 5, maar als je die er toch bij haalt.. Die tanks zijn overbuffed omdat ze in hun oude staat zo lek als een zeef waren aangezien elke bob gewoon prem ammo op ze schoot.
Terwijl je ze ook vrij reliable kon pennen met standard ammo door gewoon op weakspots te mikken.
Nu hebben ze zoveel armour gekregen dat je er bijna alleen nog maar met prem ammo doorheen komt. En dan zijn ze ineens weer zo lek als een (iets stevigere) zeef. |:(

[...]

Dus dat jij geforceerd wordt weg te rennen van een engagement omdat je met skill (weakspots verbergen/anglen/turret wigglen) niet kunt winnen doordat de enemy gewoon de 2 knop heeft ingeramd (bij deze kerel staat prem ammo wss op 1 als ik dat zo hoor) is niet de schuld van prem ammo maar gewoon van jezelf omdat je de verkeerde engagement aanging???
Toen ik de Maus speelde pre-buff was het al een zeer goede tank qua armor, 3k average blocked per game. Als je goed je cheeks anglede kon alleen T10 TD ammo je pennen en tegen T10 TD ammo was inderdaad niet te anglen. Als ik zelfs met prem ammo niet reliable door een Type 4/5 kan komen noem ik dat gewoon broken design. Die tanks gaan atm nergens over en verdienen het om weggespammed te worden door prem, aangezien hun toch niet hoeven te mikken met die BS HE.

Naja sort off ja, als je ziet dat iemand full prem aan het spammen is op een heavy tank, dan ben je dom om door te blijven vechten als je weet dat je daardoor niet kan winnen. Uiteindelijk ben jij diegene die in die engagement blijft en doodgaat omdat je vindt dat hij geen prem mag schieten op je tank.

Op dat moment gaat het niet meer om je armor maar om op het juiste moment te peeken en me HP traden.
Tuurlijk is het leuker als je armor ook daadwerkelijk werkt omdat je zelf goed speelt qua angling.

Ik zelf gebruik prem ammo vaak als ik weet dat ik met normale ammo niet kan pennen, uiteindelijk is het daar ook voor bedoeld. Het is part of the game en ik gebruik het zelf ook voldoende omdat je vaak ook genoodzaakt wordt om het te gebruiken. Dus ik heb ook niet het recht om te klagen denk ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 02-10 16:24

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

jantje 2 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:44:
[...]

Toen ik de Maus speelde pre-buff was het al een zeer goede tank qua armor, 3k average blocked per game. Als je goed je cheeks anglede kon alleen T10 TD ammo je pennen en tegen T10 TD ammo was inderdaad niet te anglen. Als ik zelfs met prem ammo niet reliable door een Type 4/5 kan komen noem ik dat gewoon broken design. Die tanks gaan atm nergens over en verdienen het om weggespammed te worden door prem, aangezien hun toch niet hoeven te mikken met die BS HE.

Naja sort off ja, als je ziet dat iemand full prem aan het spammen is op een heavy tank, dan ben je dom om door te blijven vechten als je weet dat je daardoor niet kan winnen. Uiteindelijk ben jij diegene die in die engagement blijft en doodgaat omdat je vindt dat hij geen prem mag schieten op je tank.

Op dat moment gaat het niet meer om je armor maar om op het juiste moment te peeken en me HP traden.
Tuurlijk is het leuker als je armor ook daadwerkelijk werkt omdat je zelf goed speelt qua angling.

Ik zelf gebruik prem ammo vaak als ik weet dat ik met normale ammo niet kan pennen, uiteindelijk is het daar ook voor bedoeld. Het is part of the game en ik gebruik het zelf ook voldoende omdat je vaak ook genoodzaakt wordt om het te gebruiken. Dus ik heb ook niet het recht om te klagen denk ik 8)7
In mijn opinie is de Maus niet OP vanwege zijn pantser. Wel vanwege zijn huidige Gun karakteristieken.
Maus is superheavy, dat je daar wat moeite mee hebt door het pantser te raken, lijkt mij goed. Wat is niet goed, dat je dpm even hoog ligt als alle andere heavies. Hij is traag en stevig, zoals hij zou moeten.
Dat premium shells er een spons van maken, is de schuld van de hoe die premium shells in het spel geïntegreerd zitten. Maus is qua pantser terug als een jaar of 5 geleden, voor de niveau X Td's er waren. (en voor premium ammo voor credits kon gekocht worden), stronk.

Maus = victim of powercreep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Ik krijg weinig reactie, maar deze was leuk.

Afbeeldingslocatie: https://www.image-share.com/upload/3554/38m.jpg

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja, typische reactie van de 80% bots in deze community. Vandaag ook meerdere mannetjes in chat gehad, ik blacklist ze eigenlijk vrijwel meteen + een dubbele report.

Vanavond was een stuk pittiger, na 3 dagen easy mode. Moest ook wel een keer natuurlijk, want 4 dagen op rij goede RNG + dito teams dat is natuurlijk te veel gevraagd :+
6 fucking games nodig gehad om mijn daily double op de WZ-132 te halen, die tank was echt vervloekt zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Een really special snowflake :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

More shit hit the fan.... Update 9.19...

Improved Equipment and Directives

We devised a new way of taking your vehicle's efficiency up a notch: Improved Equipment and a new type of Battle Reserves, Directives. You can get both with Bonds you earn in Ranked Battles, mount and use in any mode, whether it's Random Battles, Clan Wars, or tournaments. Improved Equipment provides larger bonuses than their standard counterparts, while Directives enhance mounted equipment, Crew perks and skill efficiency.

8)7

Iemand een goed alternatief voor WoT?

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
DirtySanchez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:51:

We devised a new way of taking your vehicle's efficiency up a notch: Improved Equipment and a new type of Battle Reserves, Directives. You can get both with Bonds you earn in Ranked Battles, mount and use in any mode, whether it's Random Battles, Clan Wars, or tournaments. Improved Equipment provides larger bonuses than their standard counterparts, while Directives enhance mounted equipment, Crew perks and skill efficiency.

8)7

Telt volgens mij alleen (nu nog) voor tier x, maar zorgt mogelijk voor weer meer verschillen tussen casual non premium players en diehards of p2w players. Straks kan je die bonds ook voor goud kopen en voordat je het weet ook voor lagere tiers en hebben ze via een omweg die p2w decals omgetoverd in bonds met dezelfde werking. Ze drukken het gewoon stapje voor stapje verder net zolang totdat de community weer gaat piepen en dan doen ze weer 6 maanden rustig aan om vervolgens dezelfde strategie onder een andere naam, sticker, feature weer verder te trekken...

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:38
Als je kijkt naar een aantal van de Q&A antwoorden van tijdens de Grand Finals zie je sowieso dat ze nul
Hoe willen ze dat gaan doen? 3 keer dezelfde 120 mm kanon erin hangen ofzo. ik zou wel blij zijn met een buff voor mijn foch 155

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09 10:33
Goedemorgen mijn medetweakers! Is er nog een leuke clan die ik zou kunnen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
DirtySanchez schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:51:

8)7

Wat ik eigenlijk nog niet ben tegengekomen is of deze dingen dan permanent zijn of dat je bijvoorbeeld een X uur betere equipment hebt. Die reserves etc. zullen wel op die manier werken maar equipment klinkt gewoon een beetje raar. Opzich is het ook wel omslachtig ranked battles grinden om 5% beter te zijn in random battles. Missn leuk als je bijna tegen een 3de mark aan zit voor die extra boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Breezers schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:59:
[...]

Telt volgens mij alleen (nu nog) voor tier x, maar zorgt mogelijk voor weer meer verschillen tussen casual non premium players en diehards of p2w players. Straks kan je die bonds ook voor goud kopen en voordat je het weet ook voor lagere tiers en hebben ze via een omweg die p2w decals omgetoverd in bonds met dezelfde werking. Ze drukken het gewoon stapje voor stapje verder net zolang totdat de community weer gaat piepen en dan doen ze weer 6 maanden rustig aan om vervolgens dezelfde strategie onder een andere naam, sticker, feature weer verder te trekken...
Nee hoor, op de test server was het voor elke tier/ tank beschikbaar. 445 meter viewrange met een pz1c...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
looyenss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:49:
[...]

Nee hoor, op de test server was het voor elke tier/ tank beschikbaar. 445 meter viewrange met een pz1c...
-O- dit spel is defect...

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:44:
[...]

Wat ik eigenlijk nog niet ben tegengekomen is of deze dingen dan permanent zijn of dat je bijvoorbeeld een X uur betere equipment hebt. Die reserves etc. zullen wel op die manier werken maar equipment klinkt gewoon een beetje raar. Opzich is het ook wel omslachtig ranked battles grinden om 5% beter te zijn in random battles. Missn leuk als je bijna tegen een 3de mark aan zit voor die extra boost.
Improved equipment = Permanent.
Directives = Consumable per gevecht, zoals Food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
looyenss schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:49:
[...]

In welke configuratie? Op tanks.gg kom ik met Experimental Optics (12,5%), Venting System (7,5%), Chocolate, BiA, Recon en Situational Awareness "maar" tot 432 meter.

Je kunt er ook binocs opzetten, maar dan heb je een supersnelle mobiele tank die 3s moet stilstaan om extra te spotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Gaius schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:21:
[...]

In welke configuratie? Op tanks.gg kom ik met Experimental Optics (12,5%), Venting System (7,5%), Chocolate, BiA, Recon en Situational Awareness "maar" tot 432 meter.

Je kunt er ook binocs opzetten, maar dan heb je een supersnelle mobiele tank die 3s moet stilstaan om extra te spotten.
Ja was ook nog inclusief directive. 432 meter is al OP op die tier overigens...
Volgens mij was het iets van 440/442 in totaal

[ Voor 4% gewijzigd door looyenss op 31-05-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 09:44:
[...]

Dikke kak idd om 2 soorten battles te hebben. Kan je de persoonlijke missies ook ik ranked battles doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Kepro schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:32:
[...]

Dikke kak idd om 2 soorten battles te hebben. Kan je de persoonlijke missies ook ik ranked battles doen?
Inderdaad... met je dikke Tier X bonds scoren in Ranked Battles, advanced equipment kopen en daarmee je Tier VI 'sealclubber' nog beter maken dan die nu al is met een 4 skill crew etc. Even een Random spelen met je Tier VI 'sealclubber' en domineren, want die nieuwe WoT speler die net z'n eerste Tier VI tank heeft aangeschaft KAN zijn tank niet zo goed maken... en dat is het probleem. De nieuwe speler wil wel, maar KAN zijn tank gewoon niet zo goed maken als jij dat kunt... en dat is ingebakken unbalance...

Los van het feit dat de grootste angst is dat je straks die bonds natuurlijk gewoon met gold kunt kopen... Wargaming gaat me nergens meer mee verrassen..

Ik heb nog 160 dagen premium en 3.000 gold op voorraad... ze krijgen geen euro meer van me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
~4.5k DPM op tier 8 met improved equipment.

:thinking:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
User schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:21:
~4.5k DPM op tier 8 met improved equipment.

:thinking:
Hoe kom je op 4.5k DPM? Als ik op tanks.gg kijk naar tier 8 met hoogste DPM (AT15) en die helemaal volstop dan kom ik niet boven de 3700.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
DirtySanchez schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Inderdaad... met je dikke Tier X bonds scoren in Ranked Battles, advanced equipment kopen en daarmee je Tier VI 'sealclubber' nog beter maken dan die nu al is met een 4 skill crew etc. Even een Random spelen met je Tier VI 'sealclubber' en domineren, want die nieuwe WoT speler die net z'n eerste Tier VI tank heeft aangeschaft KAN zijn tank niet zo goed maken... en dat is het probleem. De nieuwe speler wil wel, maar KAN zijn tank gewoon niet zo goed maken als jij dat kunt... en dat is ingebakken unbalance...

Los van het feit dat de grootste angst is dat je straks die bonds natuurlijk gewoon met gold kunt kopen... Wargaming gaat me nergens meer mee verrassen..

Ik heb nog 160 dagen premium en 3.000 gold op voorraad... ze krijgen geen euro meer van me...
Het voordeel is wel dat die nieuwe spelers vaak ook niet weten wat er mogelijk is, dus weten ze ook niet wat ze missen of waarom die andere beter is dan hun. Daar heb je meestal toch wel een enkele duizenden battles voor nodig ;)

Wees gerust en staat niets lagers dan T8 in me garage, ik blijf gewoon op TX sealclubben :+
(oh wacht... tegenwoordig word ik geclubbed -O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ElPaco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Hoe kom je op 4.5k DPM? Als ik op tanks.gg kijk naar tier 8 met hoogste DPM (AT15) en die helemaal volstop dan kom ik niet boven de 3700.
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/w6uem/866913fb76.png
Dit is nog zonder Directives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
User schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:36:
[...]
[afbeelding]
Dit is nog zonder Directives.
Ah, die tank heeft een 2e soort AP shell die 570 doet. Dat wist ik niet, snapte er al niks van.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ElPaco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:38:
[...]

Ah, die tank heeft een 2e soort AP shell die 570 doet. Dat wist ik niet, snapte er al niks van.
Jup, zelfde kanon als op de SU-100Y, maar een ander type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Maar goed, wat mij betreft is die verbeterde equipment prima, zolang dat maar in de ranked mode blijft. Net als directives, prima zolang het enkel in ranked battles zit.

Verder hoeft Erlenberg wat mij betreft echt niet uit de map roulatie, dat ze eerst maar eens schijtmaps zoals Kharkov en Stalingrad er uit halen, heb echt een bloedhekel aan die maps.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

jantje 2 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Het voordeel is wel dat die nieuwe spelers vaak ook niet weten wat er mogelijk is, dus weten ze ook niet wat ze missen of waarom die andere beter is dan hun.
Ha, ha, ha,.. ja, die zeehondjes wisten ook niet wat ze overkwam.... het gaat er niet om dat ze het niet weten, maar dat ze gelijke kansen hebben... Wargaming creëert willen en wetens ongelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
DirtySanchez schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:44:
[...]

Ha, ha, ha,.. ja, die zeehondjes wisten ook niet wat ze overkwam.... het gaat er niet om dat ze het niet weten, maar dat ze gelijke kansen hebben... Wargaming creëert willen en wetens ongelijkheid.
Je kan beter neer geknuppeld worden als je het niet door hebt, dan is de klap minder hard en weet je ook niet wat je overkomt. in Humanitair opzicht denk ik toch wel dat het goed geregeld is.

Maar inderdaad zijn de afgelopen jaren zo bezig geweest om het P2W karakter uit WoT te trekken gaan ze het nu weer doodleuk introduceren. Die gasten hebben ook totaal geen lang termijn visie. |:( 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
ElPaco schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:43:
Maar goed, wat mij betreft is die verbeterde equipment prima, zolang dat maar in de ranked mode blijft. Net als directives, prima zolang het enkel in ranked battles zit.
Helemaal mee eens. Zou echt bs zijn als die shit ook in random battles beschikbaar is. Yay, nog meer onbalans in de game, precies wat het nodig heeft!! d:)b
Verder hoeft Erlenberg wat mij betreft echt niet uit de map roulatie, dat ze eerst maar eens schijtmaps zoals Kharkov en Stalingrad er uit halen, heb echt een bloedhekel aan die maps.
Derpenberg mag van mij ook blijven, is 1 van de betere maps imho. Tundra, Abbey en Mountain Pass zijn mijn top3 meest gehate maps. Insta deleten die handel.

Echt super jammer dat ze niet van plan zijn met nieuwe maps te komen. Ze zijn bezig met HD maps, het zal me werkelijk aan me reet roesten. Begrijp me niet verkeerd hoor, het zal best wat toe voegen... Voor 2 dagen en dan is de nieuwigheid er wel af en zit je nog steeds met dezelfde (schijt)maps. Voor de lange termijn zou het veel beter zijn om 3-5 nieuwe maps te ontwikkelen, maar ja WG en logisch nadenken...

De aller grootste grap, tenminste ik mag toch hopen dat het een grap is, vind ik nog de plannen om IS-7, Obj 140 en T62a te buffen. Dat kan toch haast niet serieus zijn, zelfs WG is niet zo ignorant toch??

Als je 100 man zou vragen welke 3 tanks er absoluut GEEN buff nodig hebben dan is de kans vrij groot dat 90% bovenstaande tanks noemt namelijk |:( :F

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Helemaal mee eens. Zou echt bs zijn als die shit ook in random battles beschikbaar is. Yay, nog meer onbalans in de game, precies wat het nodig heeft!! d:)b
Volgens mij geniet iemand bij WG gewoon van jouw rants hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:57:
[...]
Echt super jammer dat ze niet van plan zijn met nieuwe maps te komen. Ze zijn bezig met HD maps, het zal me werkelijk aan me reet roesten. Begrijp me niet verkeerd hoor, het zal best wat toe voegen... Voor 2 dagen en dan is de nieuwigheid er wel af en zit je nog steeds met dezelfde (schijt)maps. Voor de lange termijn zou het veel beter zijn om 3-5 nieuwe maps te ontwikkelen, maar ja WG en logisch nadenken...
Nou, als ze daarmee gelijk het boosten onmogelijk maken kan ik het alleen maar toejuichen. :)
WG kennende zullen ze de huidige boostplekken verwijderen en een shitload nieuwe toevoegen, maar goed. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Waarom gooien ze niet een paar oude maps terug in de roulatie? Pearl river :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 14:19:
Waarom gooien ze niet een paar oude maps terug in de roulatie? Pearl river :)
Ja die was nog geen eens zo slecht, als je maar wist hoe je hem moest spelen :+ Niet campen bij de brug maar keihard pushen. Nadeel nu met al die super heavies is die map ook onspeelbaar en zijn die midden paden helemaal te klein om overheen te rijden ( Dat was echt drama al in de oude versie )

Van mij mogen ze zo deze maps uit de game halen, dit zijn echt de slechtste maps imo.

Highway
Overlord
Sacred valley
Windstorm
Tundra

Abbey en Kharkov zijn alleen leuk met heavy tanks en zonder arty.

Grappig dat van de 7 maps die ik noem er 5 maps zijn die recentelijk zijn toegevoegd.

Gud mep disegn WEGH! 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 31-05-2017 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Als we dan toch aan het ranten zijn, wanneer krijgen wij van die gave weer effecten zoals je op de consoles hebt? Ik vind het wel gaaf om te zien.

WoT stats

Pagina: 1 ... 97 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).