Oh really? Dit is ook te zien in de video van Jingles maar:Propane schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:07:
Ik zeg alleen dat het bedrijf volledig in z'n recht staat om copyright te claimen ongeacht de motivatie erachter. Aangezien de legaliteit daarvan in twijfel werd getrokken.
MrConway
Posted 27 January 2016 - 01:17 PM
Community Coordinator
As an update for everyone: Wargaming is happy for anyone to create content featuring our games and monetize this content using YouTube's monetization system.
A licence is no longer required.
Hoe kan je een copyright strike claimen als je iedereen een vrijbrief geeft om juist content te maken
Wargaming wins, meer goud schieten = mensen moeten meer premium (tanks of time) kopen om de credit balans goed te houden.garathane schreef op zondag 21 mei 2017 @ 15:29:
Nou, in de eerste pot waarin ik Chryslers ontmoette, ging het uitstekend. Met mijn AT-15 heb ik in totaal 1350 damage gedaan op 2 tegelijk en ze beiden uitgeschakeld, met goud weliswaar, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Ook nog even 900 damage op een E-75 erbij, maar die was niet nieuw voor mij.Intussen pakten een Löwe en een Skorpion mij.... Maar een Chrysler is i.i.g. te doen voor een AT-15.