[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:31

Roozzz

Plus ultra

ElPaco schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:04:
[...]

Is niet Russisch ;) Maar serieus, volgens mij niks, hij zou gewoon moeten werken.

Wat vinden jullie van die nieuwe Amerikaanse heavy premium? Foch is in ieder geval flink over de zeik, van voren amper te pennen, zeker voor lagere tiers. Hij is door zijn filmpje geen contributor meer, en WG heeft gedreigd al zijn filmpjes te demoneytizen op YT.
Alweer een nieuwe, té sterke tank? :X

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Volgens mij alleen frontaal sterk toch? Zijkanten van karton en lage top snelheid, dus voer om te flanken.

Het leek mij in ieder geval niet zo'n drama. Toen ik veel lagere tiers speelde was de IS-3 ook altijd zo'n tank. Moeilijk doorheen te komen frontaal, turret bounced nagenoeg alles, maar vervolgens leer je en flank je ze...

[ Voor 51% gewijzigd door Propane op 18-05-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:41
Propane schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 21:07:
Volgens mij alleen frontaal sterk toch? Zijkanten van karton en lage top snelheid, dus voer om te flanken.

Het leek mij in ieder geval niet zo'n drama. Toen ik veel lagere tiers speelde was de IS-3 ook altijd zo'n tank. Moeilijk doorheen te komen frontaal, turret bounced nagenoeg alles, maar vervolgens leer je en flank je ze...
Klopt, deze is alleen frontaal sterk, maar heeft wel een power to weight van 20 en tank traverse van ergens in de 30 dacht ik. Dus redelijk mobiel ondanks de lage top snelheid. Huidige Maas in WoT ondersteunen flanken ook niet echt, vooral corridors.

Ben benieuwd hoe het gaat zijn als ze in het wild te vinden zijn, tot die tijd afwachten.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:17

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Tjeeeeez, spel wordt er echt niet beter om. Lijkt wel dronken ofzo, alle schoten gaan er meters overheen. 2de keer deze week dat het echt dramatisch gaat. Lol is er een beetje vanaf. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
Godsamme wat hebben de met die Skorp G gedaan? Mag helemaal niets raken in dat ding. 0.28 accuracy m'n reet.
Ik heb er ook last van, als je niet wacht tot de volledige aimtime vliegen de shells alle kanten op. En laatst had ik een bounce op een MT-25 op 25 meter afstand en echt niet onder een rare hoek :(
Ik heb het wel meer gelezen dat er iets vreemds met de scorpion G aan de hand is.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 18:49
ElPaco schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 20:04:
[...]
Wat vinden jullie van die nieuwe Amerikaanse heavy premium? Foch is in ieder geval flink over de zeik, van voren amper te pennen, zeker voor lagere tiers. Hij is door zijn filmpje geen contributor meer, en WG heeft gedreigd al zijn filmpjes te demoneytizen op YT.
Zijn eerste filmpje die voor alle ophef heeft gezorgd is offline. Hier een reactie van hem erop en zijn visie op het beleid van WG.

YouTube: What's going on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-10 18:03
Foch ging echt hard over de streep. Maar ja Foch being Foch gaat natuurlijk qq lopen doen.

WG is ok met kritische videos, maar als je video min of meer alleen maar "WG are fucking retards" is, is er geen reden meer voor WG om Foch als CC te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:25
Stukje van het originele filmpje staat op AW. Ik ben ook van mening dat Foch over de streep is gegaan. Ja de tank is frontaal goed maar de gun is kak.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 22:14:
[...]

Ik heb er ook last van, als je niet wacht tot de volledige aimtime vliegen de shells alle kanten op. En laatst had ik een bounce op een MT-25 op 25 meter afstand en echt niet onder een rare hoek :(
Ik heb het wel meer gelezen dat er iets vreemds met de scorpion G aan de hand is.
Zelfs fully aimed mag ik amper meer iets raken. In mijn herinnering schoot ik eerder continu raak op de kleinst mogelijke weakspots. Nu mag je bij zijn als je fully aimed een leo kunt raken op ~ 400 meter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Kepro schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:30:
Stukje van het originele filmpje staat op AW. Ik ben ook van mening dat Foch over de streep is gegaan. Ja de tank is frontaal goed maar de gun is kak.
Foch is een beetje los gegaan inderdaad, maar ik moet zeggen dat hij ergens een punt heeft. 240mm cupola op tier 8, netjes hoor. Deze tank kan je in gevecht dus niet pennen zonder premium, en de tank zelf heeft ook premium rounds nodig (en kan daar dik 100 stuks van laden). Dit ding is een schaamteloze cash cow natuurlijk.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 15:53
User schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:31:
Foch ging echt hard over de streep. Maar ja Foch being Foch gaat natuurlijk qq lopen doen.

WG is ok met kritische videos, maar als je video min of meer alleen maar "WG are fucking retards" is, is er geen reden meer voor WG om Foch als CC te hebben.
Ik heb het filmpje niet gezien, maar wat willen we nu eigenlijk. Liepen vroeger allemaal te huilen dat tanks geen frontal armor hebben en dat heavies poep zijn en dat ze frontal veel sterker moeten zijn. ( E5 bijv. ) Nu krijgen we allemaal BS tanks die niet te pennen zijn en is het weer niet goed. Het is een soort ongenerfde VK4502b van de Amerikanen nu op T8 :+ Besides die gun is een betere versie van de T32 gun, dus zo poep is die gun nu ook weer niet.

Ik vind zelf dat tanks van equal tiers een mogelijkheid moeten hebben om elkaar te pennen zonder dat ze prem moeten spammen, dat lower tiers dat eventueel wel zouden moeten vind ik dan minder een probleem en ook wel logisch. Het is onzin dat ik bijv in een T10 tank een T8 tank niet zou kunnen pennen, dan is de balance gewoon zoek. Een tank moet gewoon een weakspot hebben die enigszins te pennen is, en niet dat het allemaal afhangt van RNG of je iets wel of niet pent. Je kan op die manier ook niet reliable spelen.

In dit geval is het voordeel dat de tank rear mounted is dus hoekje peeken blijft voor de pleb nog steeds lastig 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 19-05-2017 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik zou ook niet weten waarom die Chrysler beter is dan een Liberte of 252. Alle 3 de tanks hebben goede frontale armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
jantje 2 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:17:

Ik heb het filmpje niet gezien, maar wat willen we nu eigenlijk. Liepen vroeger allemaal te huilen dat tanks geen frontal armor hebben en dat heavies poep zijn en dat ze frontal veel sterker moeten zijn. ( E5 bijv. ) Nu krijgen we allemaal BS tanks die niet te pennen zijn en is het weer niet goed. Het is een soort ongenerfde VK4502b van de Amerikanen nu op T8 :+ Besides die gun is een betere versie van de T32 gun, dus zo poep is die gun nu ook weer niet.

Ik vind zelf dat tanks van equal tiers een mogelijkheid moeten hebben om elkaar te pennen zonder dat ze prem moeten spammen, dat lower tiers dat eventueel wel zouden moeten vind ik dan minder een probleem en ook wel logisch. Het is onzin dat ik bijv in een T10 tank een T8 tank niet zou kunnen pennen, dan is de balance gewoon zoek. Een tank moet gewoon een weakspot hebben die enigszins te pennen is, en niet dat het allemaal afhangt van RNG of je iets wel of niet pent. Je kan op die manier ook niet reliable spelen.

In dit geval is het voordeel dat de tank rear mounted is dus hoekje peeken blijft voor de pleb nog steeds lastig 8)7
Ik heb niet zo'n moeite met het met die nieuwe premium. dat hij aan de voorkant niet te pennen is zal best wel meevallen. Dan pen je hem daar toch niet. Dat heb je wel met meer tanks. Gewoon het niet proberen. Je komt vast wel in een situatie waarbij je heb door zijn kartonnen zijkant helemaal om zeep helpt. Het is een beetje tunnelvisie op een sterk punt van de tank.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:14

Rianata

Have you played Atari today?

Jingles kan nog zo'n n00b zijn in WoT en wellicht dat ook niet iedereen zijn stijl kan waarderen, maar wat hij hier via Facebook laat weten vind ik een goede actie en juist verwoord:

https://www.facebook.com/...es/posts/1345640698852208

Ik ben benieuwd naar WG's reactie!

UPDATE:

mm, 'onze' community manager Ph3lan heeft er dit over te zeggen:

Q: Did you tell him that if he doesn’t take it down you are going to go through YouTube to take it down?
A: At first we asked SirFoch to take down the video, due to the above mentioned reasons. He refused to do so. At this point we told him that we will go through YouTube if necessary to remove the video.

bron: http://forum.worldoftanks...p__14297446#entry14297446

Vind ik toch een soort van censuur door WG en misbruik maken van Youtube systeem... ik hou er een nare smaak aan over.

[ Voor 53% gewijzigd door Rianata op 19-05-2017 13:19 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Edit:
-video gezien-

Na alle drama op internet had ik wel iets ergers verwacht als fock wg...valt dus reuze mee en tikkeltje overdreven van wg om er zo een heisa van te maken.

@Gaius thx,

[ Voor 77% gewijzigd door Pas08 op 19-05-2017 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Pas08 schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 14:12:
Heb de video niet gezien, maar ook op internet heb je toch gewoon je fatsoen te bewaren. Hij kan toch kritiek hebben zonder een persoon of bedrijf verrot te schelden?
Astu:
YouTube: Sir Foch Chrysler K GF Rant
Denk dat andere bedrijven ook actie ondernemen als een persoon op internet, youtube of wat dan ook, personen van dat bedrijf of het bedrijf verrot loopt te schelden. En in feite hoort zoiets ook niet thuis op een publiek toegankelijke website waar ook kids opzitten.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/cache/instances/folder460/500x/31914460/helen-lovejoy-wont-somebody-please-think-of-the-children.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Jim 'Fucking' Sterlingson heeft er een video over gemaakt en is nog iets minder aardig dan Foch >:)

YouTube: Wargaming, You Done Fucked Up

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRQiVh8M_0e7dTVKOOWqbaQkCiuYeZM6W6eTr5x3NR7CWes3iPZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Let's get the popcorn out! SirFoch heeft alles even publiek gemaakt:

https://www.reddit.com/r/.../clearing_up_some_things/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Propane schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Nog zo'n mooie actie van dronken matchmaker... Tier X battle en 10 van de 15 enemies zijn autoloaders. Ondertussen 1 autoloader in ons team. Leuk is dat. Een enkele TVP of BC25 kan een tegenstander al tot een 1 of 2 shot reduceren en nu kom je ze gewoon in wolfpacks tegen en wordt je afgeschoten voor je zelf twee schoten kunt lossen. Leuk voor de autoloaders, niet leuk voor alle anderen.... Tijd voor autoloader nerf plz :P.
Ben ik de enige die hier helemaal lam van wordt? Net weer zo'n potje met 10 autoloaders in het team van de tegenstander en geen enkele bij mijn team... Echt totaal geen lol aan als je in 5 seconden geclipped wordt door 2 of meer Bat-Chats, TVPs, T57 Heavies etc etc. voor je zelf een tweede schot kan lossen. Mag van mij best wel een limiet op autoloaders per match of team ofzo voor dit soort high tier potjes. Want er zitten geen laag kaliber guns meer tussen dan dus elke hit die je slikt is 20% HP eraf voor een doorsnee medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Propane schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:05:
[...]

Ben ik de enige die hier helemaal lam van wordt? Net weer zo'n potje met 10 autoloaders in het team van de tegenstander en geen enkele bij mijn team... Echt totaal geen lol aan als je in 5 seconden geclipped wordt door 2 of meer Bat-Chats, TVPs, T57 Heavies etc etc. voor je zelf een tweede schot kan lossen. Mag van mij best wel een limiet op autoloaders per match of team ofzo voor dit soort high tier potjes. Want er zitten geen laag kaliber guns meer tussen dan dus elke hit die je slikt is 20% HP eraf voor een doorsnee medium.
Zojuist ook een bizar potje. Arctic region. Full tier 10. Tegenstanders 6 superheavies, 1 td, verder alleen maar tvps en batchats. Komen wij aan met 2 E100s, een platoon 113s, 2tds en een random assortiment mediums met 1 autolader. Laten we het er maar op houden dat ik niet heel happy was in mijn 140... En dat het potje erg snel voorbij was.
Deze mm geeft af en toe tamelijk oneerlijke teams...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Het filmpje had natuurlijk een veel diepere laag. Het ging niet over deze tank, het ging over het belachelijke beleid dat WG al jaren voert en steeds erger lijkt te worden: mega money grab.

Dit is al de ZOVEELSTE bs premium OP zakkenvul tering tank. Patriot, Liberté, Defender en nou dit weer. Het houdt gewoon niet op. De tanks voegen geen fuck toe, behalve dan dat ze de MM (nog verder) uit balans brengen. Ik ben het helemaal met Foch eens over het beleid van WG. Hoe hij het brengt kan wellicht wat genuanceerder, maar WG's reactie is heul erg over the top. Het is namelijk echt niet zijn 1e rant.. En volgens mij is wat WG doet ook niet legaal, aangezien Foch helemaal niet door hen betaald wordt en dus op YT mag zetten wat hij wil.

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 20-05-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Mr_Size schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 13:26:
[...]

En volgens mij is wat WG doet ook niet legaal, aangezien Foch helemaal niet door hen betaald wordt en dus op YT mag zetten wat hij wil.
Hij krijgt inkomen met video's en streams over WoT... Hoe je het wil wenden of keren, zijn inkomen is compleet gelinkt aan WG en WoT. Daarnaast kan elk bedrijf in principe copyright claimen op video's waar hun materiaal in wordt gebruikt, langer dan een fair use segment.

Vind het persoonlijk allemaal overdreven gezeik van een schreeuwlelijk die denkt dat hij recht heeft op dingen waar hij geen recht op heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Nou, volgens mij gaat het niet over ergens recht op hebben, maar goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RagingPenguin
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Propane schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:45:
[...]
Hij krijgt inkomen met video's en streams over WoT... Hoe je het wil wenden of keren, zijn inkomen is compleet gelinkt aan WG en WoT. Daarnaast kan elk bedrijf in principe copyright claimen op video's waar hun materiaal in wordt gebruikt, langer dan een fair use segment.
Volgens mij haal je het een en ander door elkaar. Om te beginnen: gameplay is fair use, zolang het jouw gameplay is met jouw commentaar. Ongeacht hoelang, hoeveel en hoevaak je gameplay gebruikt in je video's. Het is in pricipe mogelijk om contentID los te laten op gameplay en video's met gamplay te demonetizen ,maar dit is enkel zo omdat youtube geen f*ck geeft om contentID. Ook is een contentID claim geen juridische process en hebben veel bedrijven de neiging om maar alles te claimen wat los en vast zit. Je kan er nl alleen maar rijker van worden en het is onmogelijk om iets te verliezen.

Waar WG Foch mee bedreigde is alleen geen contentID claim, maar een takedown. Takedowns zijn een heel stuk heftiger dan contentID en hebben o.a. als eis dat er binnen 2 weken een rechtzaak is tussen de claimer en de youtuber. En in tegenstelling tot een false contententId claim is een false takedown illegaal en strafbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Propane schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Vind het persoonlijk allemaal overdreven gezeik van een schreeuwlelijk die denkt dat hij recht heeft op dingen waar hij geen recht op heeft.
Wat je persoonlijk vindt is prima, maar je redenatie klopt van geen kant. Quickybaby verwoordt het in zijn statement goed, maar blijft ook alleen bij het topic inzake DMCA en niet over het feit dat de Chrysler K de zoveelste premium tank is die onbalans in de game brengt:

"While I don't defend how Foch slandered Wargaming in the video It was clearly a mistake by them to forcefully censor him by threatening a copyright strike. Foch should be free to have an opinion and post it wherever and whenever he wants. If they feel the content was libellous they should instigate legal proceedings against him, not abuse the Digital Millennium Copyright Act which I don't believe Foch broke.

However while Foch suggests that Wargaming is not his employer, and they don't pay him, Wargaming still has every right to deny him, or any content creator, the ability to monetise their intellectual property; in this case World of Tanks.

Youtubers and streamers are not entitled to monetise video game content by default. Strictly speaking the majority of all World of Tanks content on youtube exceeds fair use. Content creators are effectively given the privilege by the producer to monetise the game as the company realises videos create sales and enrich the experiences of players making them more likely to engage with their product.

To all intents and purposes tomorrow Wargaming could demonetise every video of their game on youtube that exceeds fair use and place their own ads. However that would be a suicidal action as there's no doubt millions have started playing World of Tanks due to content creators on youtube and twitch.

Nevertheless when content becomes more damaging than beneficial to the company, as could be argued with this video, it's obvious that the solution is to revoke monetisation privileges for said content.

My concern is that originally, in 2012, you had to apply for permission to monetise content on youtube for World of Tanks. In 2016 Wargaming changed this to blanket allow monetisation for all content without explicit permission. If this was to be revoked again we might see channels never start thinking it's not possible or simply not being able to contact the right staff at Wargaming to get permission."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ik zeg alleen dat het bedrijf volledig in z'n recht staat om copyright te claimen ongeacht de motivatie erachter. Aangezien de legaliteit daarvan in twijfel werd getrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

OK boys, wie heeft hem al gekocht? EUR 100, EUR 60 of EUR 35 betaald?

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/6340/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/agZ0Fwt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op zondag 21 mei 2017 @ 12:55:
OK boys, wie heeft hem al gekocht? EUR 100, EUR 60 of EUR 35 betaald?

https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/6340/

[afbeelding]
Ik wil de nieuwe Duitse premium super heavy met 750 alpha op tier 8.

Edit. Lmao p2w logo _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 21-05-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Met de laatste update wordt het voor sommige missie's wel wat lastiger, probeer al weken met mijn medium een heavy tank 2 tiers hoger te vernietigen.... Maar er is maar zelden een heavy 2 tiers hoger, en als er dan 1 is wordt het verrekt lastig om als "eerste" erbij te zijn. Tier 8 medium is er zelden een tier X heavy, bij tier 6 komt het iets vaker voor.

Welke duitse super heavy ?

[ Voor 4% gewijzigd door Caveman op 21-05-2017 13:27 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Snap de heisa nog steeds niet. Eerst Chrysler tegengekomen. Schiet z'n track eraf, z'n zij is open, kort werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Caveman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:27:
Met de laatste update wordt het voor sommige missie's wel wat lastiger, probeer al weken met mijn medium een heavy tank 2 tiers hoger te vernietigen.... Maar er is maar zelden een heavy 2 tiers hoger, en als er dan 1 is wordt het verrekt lastig om als "eerste" erbij te zijn. Tier 8 medium is er zelden een tier X heavy, bij tier 6 komt het iets vaker voor.

Welke duitse super heavy ?
https://thearmoredpatrol....ete-stats-armor-pictures/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Onder de 5hp/ton. Tegen de tijd dat je in positie bent, staat de helft van het vijandelijke team achter je. Ach, dat wordt er vast nog wel uit gebugfixt. :P

Ach ja, als je alles OP maakt is uiteindelijk niks meer OP. En tier 6 & 7 moet je dan maar skippen met free xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Caveman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:27:
Het kan nog erger: ik moet in mijn heavy tank 2 heavy tanks 2 tiers hoger killen. En er zijn idd altijd maar max 3 +2 tier tanks per game. Vrijwel kansloos dus. Heb pas 2 matches gespeeld sinds de patch dat het technisch mogelijk was, als het al een T10 game is (ik speel in een T8 heavy) dan zijn er vaak alleen maar TD's of meds of arties. Vrijwel nooit heavies en al helemaal niet 2.

In 1 match van die 2 wel 1 heavy weten te killen. Maar ja, die andere was een superbot en met 0 dmg doodgegaan op een hele andere flank. Je moet dus echt heel, heel, HEEL veel geluk hebben om deze missie te kunnen voltooien |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 21-05-2017 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Nou, in de eerste pot waarin ik Chryslers ontmoette, ging het uitstekend. Met mijn AT-15 heb ik in totaal 1350 damage gedaan op 2 tegelijk en ze beiden uitgeschakeld, met goud weliswaar, maar ik neem liever het zekere voor het onzekere.
Ook nog even 900 damage op een E-75 erbij, maar die was niet nieuw voor mij.Intussen pakten een Löwe en een Skorpion mij.... Maar een Chrysler is i.i.g. te doen voor een AT-15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:52
Hoe kun je een vrouwelijk bemanningslid erbij krijgen?
De zweedse lijn heeft eerst een lader, en dan in hogere tiers een radio officier.
Maar de lader wil ik houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De missies (beschikbaar vanaf tier 6 tanks) doen. Voor iedere 15e missie die je af maakt per klasse krijg je een vrouwelijk bemanningslid.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Voor de stug had ik alle vrouwen in in de VK 45.02 (P) gezet.
En ik zit nu op TD 15.2 voor 4000 HP schade.
Dat heb ik nog nooit gehaald. :-(
Ik ga het wel opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Welke TD's heb je? Alles met een 450+ alpha gun moet het mogelijk maken. Minder kan ook, maar dan moet je zelf beter zijn :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
Ben niet zo goed. Heb de Skorpion G. Als ik de filmpjes zie bied iedere tegenstander zich zo aan :-)
Maar niet als ik ermee in een gevecht zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 18:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat is nou net het punt... geen frontale weakspots maakt dat er veel meer met goud geschoten gaat worden, wat de game meer p2w maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Fiesta1958 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:06:
Ben niet zo goed. Heb de Skorpion G. Als ik de filmpjes zie bied iedere tegenstander zich zo aan :-)
Maar niet als ik ermee in een gevecht zit.
Met de Skorpion G moet het lukken, gewoon blijven proberen. Dat ding is snel, maar weinig armour, dus probeer ondanks de snelheid toch niet vooraan mee te rijden. Zorg dat je 2e lijn staat zodat je wel schade kan doen, maar dat mensen niet op jou willen schieten (want meestal schieten ze het eerste wat ze zien).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Edmin schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:22:
[...]

Dat is nou net het punt... geen frontale weakspots maakt dat er veel meer met goud geschoten gaat worden, wat de game meer p2w maakt.
In de eerste plaats probeerde ik het de eerste maal, voor alle zekerheid, eens met goud, maar wie weet lukt het ook met gewone ammo. Mijn eerste schot detrackte de eerste. Die schoof een stuk door, waarna ik de zijkant enigszins kon raken.. De hoek waaronder was zodanig dat het niet bouncde in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog niet in duel geweest met zo'n Chrysler. Maar als hij net zo belachelijk is als dir Obj 252 (waarvan je de lower plate nog niet eens kunt pennen met een Is3) dan is het wel weer echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

To Chrysler or not to Chrysler, that's the question :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Even voor de weinige keren mijn e-peen tonen O-) :z :Y) :7

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/10r1w61.jpg

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
nvidia666 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:51:

[afbeelding]
Vanwege je gepimpte broodrooster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
2crashandburn schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:54:
[...]

Zoiets :9 :9 :9

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
nvidia666 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:51:

[afbeelding]
ohw my dat crew....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Hebtie er zo bij gekregen denk ik he ;-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

2crashandburn schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:54:
[...]

Wow, indeed, wat doet die poffertjesijzer qua resolutie? Is dat 800x600 :? En oververhit dat tosti-apparaat ook dat je continue die monitoring-getalletjes in die aparte kleur op je scherm wilt hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/a29jd3.jpg

Wat is er mis met mijn crew ? :Y) :Y) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Rianata schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:32:
[...]

Wow, indeed, wat doet die poffertjesijzer qua resolutie? Is dat 800x600 :? En oververhit dat tosti-apparaat ook dat je continue die monitoring-getalletjes in die aparte kleur op je scherm wilt hebben?
Dames en Heren voordat jullie denken dat ik een arme polski ben met dido pc ,

Ik game volgens sig. dus met een 1080ti gaming met een philips 40 inch 4K scherm.
Dus van 800-600 polski pc is er geen sprake van.

Dit enkel windowed met knipprogramma opgeslaan en geupload met tinypic vandaar wss die belabberde kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
nvidia666 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:35:
[...]

[afbeelding]

Wat is er mis met mijn crew ? :Y) :Y) :Y)
Het enige wat ik me afvraag, de game in het Nederlands, serieus? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

looyenss schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:04:
[...]

Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
looyenss schreef op maandag 22 mei 2017 @ 08:04:
[...]

Hey, ga eens even niet over de NL vertaling schijten! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:05
User schreef op maandag 22 mei 2017 @ 09:15:
[...]
Triggerd! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
[...]
Het is weer zo ver!!!!! >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Tis ook altijd hetzelfde verhaal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Dat komt gewoon omdat veel dingen, hoewel correct, raar klinken in het Nederlands als je enkel de Engelse benaming bent gewent van andere games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
[...]
oh, okej?

Precies wat @ThomasG zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
looyenss schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:21:
[...]

oh, okej?

Precies wat @ThomasG zegt...
3 van de 5 NL vertalers zijn actief in dit topic, het is een beetje een running gag dat minstens 1 van ons hapt als iemand over de NL vertaling begint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
User schreef op maandag 22 mei 2017 @ 10:26:
[...]
3 van de 5 NL vertalers zijn actief in dit topic, het is een beetje een running gag dat minstens 1 van ons hapt als iemand over de NL vertaling begint. ;)
Prima, maar ik heb er gewoon een hekel aan om spellen in het Nederlands te zien ;-)
Mijn tenen krommen al van de uitspraak schade per schot. Misschien komt dat wel door andere spellen die ik heb gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wat ik niet begrijp is dat je een dedicated crew in een premium tank hebt... :-) Dat zul je bij mij niet vinden. :-) Daar zijn het toch premium tanks voor? Om naast credits te grinden ook 'normale' tank crews te trainen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
JRacer schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:16:
Wat ik niet begrijp is dat je een dedicated crew in een premium tank hebt... :-) Dat zul je bij mij niet vinden. :-) Daar zijn het toch premium tanks voor? Om naast credits te grinden ook 'normale' tank crews te trainen.
Misschien heeft ie gewoon geen betere USA heavy crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
User schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:37:
[...]
Misschien heeft ie gewoon geen betere USA heavy crew?
Klopt

En had geen zin om nog eens 800 gold te spenderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Met een premium tank zit de crew binnen een mum van tijd op 100%. Zonde van het goud inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
dat van die 55% crew is toch een geintje hoop ik? Begin dan minimaal met een 75% crew die je voor credits aanschaft, dat is al erg genoeg...

Jingles gaat nog even verder over het sirFoch/youtube gebeuren...

[ Voor 31% gewijzigd door _Anvil_ op 22-05-2017 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
_Anvil_ schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:05:
dat van die 55% crew is toch een geintje hoop ik? Begin dan minimaal met een 75% crew die je voor credits aanschaft, dat is al erg genoeg...

Jingles gaat nog even verder over het sirFoch/youtube gebeuren...
[video]
Nope geen geintje :)
Na 1 battle was die al 64% dusja even doorbijten want credits heb ik ook niet op overschot :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Review van Chrysler :

Error 404 Armor not found...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vXZTq/53e90ba178.png
Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

nvidia666 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 15:16:
Review van Chrysler :

Error 404 Armor not found...
Zover ik vanochtend kon zien, zijn ze erg capabel in de handen van een goede speler in alleys... Een unicum en zijn platoonmaatje, konden gewoon dubbel r naar voren op Abbey terwijl de rest van het team de andere flank oprolde... Eentje full hp, de andere 1 hit gevangen tegen de tijd dat ze in de cap stonden.
Dat ging echt helemaal nergens over met beide een paar k geblokt. Dus kennelijk kan het amor wel werken :+

Het zag er in ieder geval ontzettend easy mode uit. :9

Zelf ben ik de afgelopen dagen helemaal gek geworden van de teams. Vorige week speelde ik structureel 5k combined in de T49, maar deze week is er spontaan niemand meer die spots kunnen raken en krijg ik wel erg veel city maps... Om nog maar niet te beginnen over de teamgenoten die aan alle kanten dood weten te gaan. Beste team tot nu toe had 9 man met 0 dmg op tier 9...
Kortom van 84+% terug naar onder de 80% gevallen en amper lekkere potjes gespeeld :X

[ Voor 6% gewijzigd door Roozzz op 22-05-2017 16:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Dit is zojuist geplaatst op Reddit, iemand had deze post gezien op het WG EU forum..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2Ft8cS9.png

Vertaling: 'Heavies are returning to as they were balanced 3-4 years ago and are not to be frontally penned by lights and mediums. If you can flank there is no problem, alternatively aim for weakspots'

GG WP wargaming.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xwLJJEl.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 22-05-2017 16:42 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:36:
Dit is zojuist geplaatst op Reddit, iemand had deze post gezien op het WG EU forum..

[afbeelding]

Vertaling: 'Heavies are returning to as they were balanced 3-4 years ago and are not to be frontally penned by lights and mediums. If you can flank there is no problem, alternatively aim for weakspots'

GG WP wargaming.

[afbeelding]
Flanken in World of Corridors? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Ontvangstbewijs
Datum: 22-5-2017 17:14:40
Voertuigen toegevoegd: Chrysler K GF
Plekken toegevoegd: 1
Oops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
*kill it with fire -O-

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kon um met 30% korting krijgen via iemand, dus waarom ook niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
De ace op de Churchill Gun Carrier is ook binnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Damn, mijn muis is stuk, dus doe het nu met een el cheapo draadloze, grrr, kan dus echt helemaal niks raken.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ElPaco schreef op maandag 22 mei 2017 @ 20:00:
Damn, mijn muis is stuk, dus doe het nu met een el cheapo draadloze, grrr, kan dus echt helemaal niks raken.
Ik moest lachen. Omdat je el cheapo schrijft en el capo heet :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 20:23
En ik dacht dat hij het over zijn maus had.....

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Crysler K turret frontaal niet te
Pennen in de E4, begon toen maar HE te spammen. Ik heb mn HE load out al veranderd. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
And the shitstorm continues..

TL;DS (Too long; didn't see):
WG North America heeft gezegd dat SirFoch hate speech en homophobic slurs uit, en dat ze die video dus offline mochten halen. Daarnaast zullen ze in de toekomst alle middelen inzetten die nodig zijn om hate speech en homophobic slurs tegen te gaan.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:25:
Crysler K turret frontaal niet te
Pennen in de E4, begon toen maar HE te spammen. Ik heb mn HE load out al veranderd. ;(
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vYRjk/b13a5ed3ab.png
:thinking:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User, gezien dat plaatje heb jij je "ik ram op de 2 knop" filter aanstaan... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 08:57:
[...]

User, gezien dat plaatje heb jij je "ik ram op de 2 knop" filter aanstaan... :+
Tuurlijk, waarom zou je HE laden ipv APCR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Kepro schreef op maandag 22 mei 2017 @ 19:00:
De ace op de Churchill Gun Carrier is ook binnen. 8)
Ah, dan ben jij die ene andere speler die er ook mee rijdt :+
nvidia666 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 00:39:
[...]

Dus van 800-600 polski pc is er geen sprake van.

Dit enkel windowed met knipprogramma opgeslaan en geupload met tinypic vandaar wss die belabberde kwaliteit :)
Ik zie duidelijk 4 cpu's. Je weet dat Prt Scr. ook gewoon werkt?

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 23-05-2017 09:13 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
PcDealer schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:05:
[...]

Ah, dan ben jij die ene andere speler die er ook mee rijdt :+

[...]

Ik zie duidelijk 4 cpu's. Je weet dat Prt Scr. ook gewoon werkt?
4 ? als je de rest niet aanzet klopt dit anders ben je meer aan het monitoren dan de game te spelen :)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2s8gwly.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
Net een huilende QB gezien in zn laatste video, dit krijg je echt niet uitgelegd aan iemand die geen WoT speelt, lol..

de grand finals beginnen zo om 10:00CET, zou fijn zijn als iemand die tijd heeft de bonus codes/missies hier kan posten ;)

[ Voor 33% gewijzigd door _Anvil_ op 23-05-2017 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Deze bedoel je.......... :S

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 23-05-2017 10:28 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Vond die QB een beetje cringy als ik eerlijk ben :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wauw, Jingles en PointyHairedJedi stoppen met WG spelletjes op youtube... Vraag me af wie er volgen. WG EU zegt dat ze geen copyright strikes gaan gebruiken, WG NA laat die deur wel open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Dit de bewuste video??
[YouTube: https://youtu.be/Z9juoiLgzFU]

https://www.facebook.com/.../videos/1071566622943302/

[ Voor 79% gewijzigd door ShockWave op 23-05-2017 11:58 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Als je de video bedoelt die heel de shitstorm aanzwengelde, dan ja.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
JRacer schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:04:
Wauw, Jingles en PointyHairedJedi stoppen met WG spelletjes op youtube... Vraag me af wie er volgen. WG EU zegt dat ze geen copyright strikes gaan gebruiken, WG NA laat die deur wel open.
Ik dacht dat ze alleen uit het CC programma stapten? Als Jingles geen filmpjes van WG spellen meer maakt kan ie volgens mij net zo goed stoppen met Youtube. Zo'n beetje driekwart van z'n filmpjes is van WG spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Het einde van WOT nadert, ze graven hun graf steeds dieper in :/
Net een potje gehad waar ik tegenover 5 Defenders stond, we werden afgeslacht met 15-2 in no-time. En ja ik ben ook een van de schuldige aan dit alles, heb zelf ook 56 premium tanks, Ga steeds meer overwegen om me account op Ebay te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
56 maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb gisteren een heerlijke avond gehad. Zal wel weer typisch Kepro luck zijn. :+ . WoT heeft AW ook overleefd en zodra de shitstorm is overgewaaid en de nieuwe engine is gereleased is iedereen weer happy.

Mijn account zal ik nooit verkopen en andere games vind ik geen hol aan. Kan me het gezeik van BF3 en BF4 nog goed herinneren. Elke game heeft wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sluggha
  • Laatst online: 06-11-2024
User schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:39:
[...]
Ik dacht dat ze alleen uit het CC programma stapten? Als Jingles geen filmpjes van WG spellen meer maakt kan ie volgens mij net zo goed stoppen met Youtube. Zo'n beetje driekwart van z'n filmpjes is van WG spellen.
Jingles geeft aan dat hij meer diversiteit gaat brengen, ipv 5/6 wot/wows filmpjes, terug andere games aankaarten.
Geef ze maar is ongelijk, 3 * dcma klacht en je bent gans je kanaal kwijt... of het nu een gegronde klacht is of niet. they shoot first... dan zou ik ook nog eens goed nadenken hoor als een deel van je inkomen ervan afhankelijk is.

[ Voor 54% gewijzigd door sluggha op 23-05-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Zeg maar gerust 45 teveel.. Heb ze wel maar amper tot niet gebruikt, Dik betaald en dan zie ik in de garage '3 battles' achter ze staan, 8)7
Pagina: 1 ... 96 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).