[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
looyenss schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:15:
Alleen zn gun is aangepast, boeie, het is een spotter. Zoveel schiet ik er niet mee :-)
De ELC heeft ook flink aan mobiliteit in moeten leveren. Zijn power/weight is van bijna 37 naar net 26 gegaan, dat verschil merk je echt wel.

En het leuke van de ELC was nou juist dat als je het wilde je ook gewoon in TD mode kon gaan, dat kan nog steeds, maar minder.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:14:
Zojuist m'n eerste tier 10 pot gespeeld. In (toevallig) de Centurion AX. Holy crap, wat een verschil met de Cent 7/1. :D Had iedere keer "wat, nu al gereload :D". Enfin, 3500 dmg en gewonnen. Geen monsterpot zoals Selks, maar voor m'n eerste tier 10 pot mag ik niet klagen.

Vandaag ook voor het eerst de Thunderbolt tegengekomen. Ik dacht dat ie goede armor had, maar de Firefly had er geen moeite mee. :+
Ik heb die Cent 7/1 nu ook al een tijdje maar ben er gewoon mee gestopt. Wat een dramatank is dat zeg. Groot lomp gevaarte zonder armor, arty magnet. En die upgrades kosten zoveel xp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:34:
[...]

Ik heb die Cent 7/1 nu ook al een tijdje maar ben er gewoon mee gestopt. Wat een dramatank is dat zeg. Groot lomp gevaarte zonder armor, arty magnet. En die upgrades kosten zoveel xp....
Ik begreep uit veel bronnen dat het één van de minste tier 9 tanks is. Wat dat betreft is het denk ik wel goed dat het ook mijn eerste tier 9 tank was, dan valt de rest alleen maar mee. :P

Speaking of tier 9 tanks (soort van tenminste :+ ), gisteren ook een potje in de M41 90 GF gedaan. Full tier 8 battle, holy crap dat ding is OP. Ik ben geen goede light tank speler, ik zat vaak te twijfelen waar ik heen moest (battle op Lakeville), en nog deed ik 3400 combined. Met de huidige matchmaking is het volgens mij een betere medium dan de meeste tier 8 mediums, alleen dan met meer mobiliteit, viewrange, camo en gun handling, en minder hp en armor en matige AP pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:17
[...]

Geen armor? Zijn frontale armor is vrij goed voor een medium...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Ga je mond spoelen!

Die gun is dikke prima en met de verhoogde topsnelheid is hij ook veel beter te bewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Mr_Size schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:57:
Dat krijg je blijkbaar als je met mij speelt. Uiteraard een graf avond moeten ondergaan... Weer geen een noemenswaardige game gespeeld, alleen maar vage games met onbegrijpelijke RNG. Valt me op dat sinds de nieuwe patch en de 'nieuwe' MM er nog meer games zijn die in 15-2 of 2-15 eindigen. En zowel aan de winnende kant als aan de verliezende kant zitten is geen reet aan in zo'n game.
We hadden welgeteld 1 spannende game, die helaas voor mij persoonlijk dan weer niet zo geweldig was omdat de game had besloten dat de achterkant turret van een O-Ho niet gepenned mocht worden met mijn Skorpion G gun. Die toch 246 pen heeft.. En de achterkant turret O-Ho is 201 mm. Blijkbaar dus een min pen roll ofzo, whatever game..

Ook leuk: mijn laatste HT missie voordat ik aan HT 15 kan beginnen is 2 heavy tanks killen die 2 tiers hoger zijn. Maar met die nieuwe MM kom je max 3 tanks tegen die 2 tiers hoger zijn. En daarvan zijn er vrijwel nooit 2 heavy tanks. Onbegrijpelijk dat deze missie niet is aangepast door WG, de missie lijkt nu schier onmogelijk. Heb technisch gezien pas 1x de kans gehad.. Pas dan die missie aan naar 2 tiers hoger van whatever tank klasse of 2 heavy tanks 1 tier hoger. Al lastig zat lijkt me..
doe net als ik, verkoop je WoT account :+ ik kijk nog wel steeds met plezier je filmpjes,dus keep going size _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:10:
[...]

Niet als je van de E50 komt ;) Natuurlijk moet je dit ding heel anders spelen maar dan nog is ie zwaar onder de maat vergeleken met andere tier 9 mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Niet als je van de E50 komt ;) Natuurlijk moet je dit ding heel anders spelen maar dan nog is ie zwaar onder de maat vergeleken met andere tier 9 mediums.
De T-54 heeft Russian troll armor, dus die telt niet. De M46 is van kaas vergeleken met de 7/1. De PTA is afgekort voor Paper Tank Armor. Of bedoel je misschien de TVP, eehh... de Tonk Very Paper?

[ Voor 11% gewijzigd door Edmin op 11-05-2017 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:05:
[...]

De T-54 heeft Russian troll armor, dus die telt niet. De M46 is van kaas vergeleken met de 7/1. De PTA is afgekort voor Paper Tank Armor. Of bedoel je misschien de TVP, eehh... de Tonk Very Paper?
Het gaat niet alleen om de armor, gewoon die hele tank is slechter dan bijna alle andere tier 9 mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:10:
[...]
Vrij goed betekent dat je per ongeluk af en toe een lucky bounce hebt. En zo niet ligt je ammo rack eruit. :P
Edmin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:28:
[...]
Ga je mond spoelen!

Die gun is dikke prima en met de verhoogde topsnelheid is hij ook veel beter te bewegen.
De gun wel. De gun-handling niet. Misschien is het confirmation bias, maar voor m'n gevoel duiken shells van Britse tanks onevenredig vaak de grond in, vergeleken met andere landen.

Voordat ik heel cynisch overkom: ik heb geen hekel aan de tank en vond het geen vervelende grind. Heb er best prima potten in gehad en volgens mij is 1374 wn8 en ruim 54% winrate best okay voor m'n eerste tier 9. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02-10 15:53
Gaius schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:12:
[...]

Vrij goed betekent dat je per ongeluk af en toe een lucky bounce hebt. En zo niet ligt je ammo rack eruit. :P

[...]

De gun wel. De gun-handling niet. Misschien is het confirmation bias, maar voor m'n gevoel duiken shells van Britse tanks onevenredig vaak de grond in, vergeleken met andere landen.

Voordat ik heel cynisch overkom: ik heb geen hekel aan de tank en vond het geen vervelende grind. Heb er best prima potten in gehad en volgens mij is 1374 wn8 en ruim 54% winrate best okay voor m'n eerste tier 9. :)
Nee bloomstats van de Cent 7/1 zijn erg slecht en je hebt vaak van die duik shells tenzij je fully aimed bent ;) .
Edmin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:05:
[...]

Je zal je nog verbazen hoeveel een Skoda T50 of TVP bounced hoor. redelijk annoying armor als je het mij vraagt. BS bounces dat dan meestal wel weer. 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 11-05-2017 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:30
gotfurrr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:05:
[...]

doe net als ik, verkoop je WoT account :+ ik kijk nog wel steeds met plezier je filmpjes,dus keep going size _/-\o_
Kereltje haalt net 40% winrate. Ik hoop dat je er goed geld voor hebt gekregen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:35:
[...]
Kereltje haalt net 40% winrate. Ik hoop dat je er goed geld voor hebt gekregen. :+
toen ik mijn account verkocht stond deze op 3.9k recent, ik ben benieuwd hoe lang hij er voor nodig heeft om dit naar 1000 wn8 te halen ofzo :+ Maar nee, niet genoeg geld voor gekregen, maar vind het prima zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:41:
[...]

toen ik mijn account verkocht stond deze op 3.9k recent, ik ben benieuwd hoe lang hij er voor nodig heeft om dit naar 1000 wn8 te halen ofzo :+ Maar nee, niet genoeg geld voor gekregen, maar vind het prima zo O-)
Zonde van je account. ;) of koop je het account deze maand weer terug met bot stats? :+
Je had 9.18 echt een kans moeten geven. Naar mijn inziens een hele grote verbetering t.o.v. 9.17. Het belangrijkste, arta is qua frustratie heel erg gedaald. Ook veel meer games waar geen arta meer in zit.

[ Voor 19% gewijzigd door Kepro op 11-05-2017 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Leuke film Daniel, dank. Toch een matige pot inderdaad, afgezien van de dmg output. Maar weer wat geleerd toch.
Keep up the good work! _/-\o_
Vanavond de boel maar weer een slinger geven, iemand in voor wat platoons?!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
gotfurrr schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:41:
[...]

Je zou toch zeggen dat iemand die het spel niet kent, maar toch de arty-focus krijgt die unicums normaal krijgen, dat dat vrij rap zou moeten gaan. :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:05
Het heeft bloed, zweet, tranen en een hele hoop rage gekost maar eindelijk na zo'n 200 battles, waarvan er 103 in de Object 268, was het raak. Eindelijk TD15.3 met honors gehaald waardoor ik nu de T 55A in m'n garage heb staan.

Mountain pass, hele hoop geluk dat ik op het einde ook nog hard nodig had. :X
http://wotreplays.com/sit...in_pass-bal130-object_268

Voorlopig even geen tank destroyers meer spelen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
bal130 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 20:33:
Het heeft bloed, zweet, tranen en een hele hoop rage gekost maar eindelijk na zo'n 200 battles, waarvan er 103 in de Object 268, was het raak. Eindelijk TD15.3 met honors gehaald waardoor ik nu de T 55A in m'n garage heb staan.

Mountain pass, hele hoop geluk dat ik op het einde ook nog hard nodig had. :X
http://wotreplays.com/sit...in_pass-bal130-object_268

Voorlopig even geen tank destroyers meer spelen... 8)7
Gefeliciteerd. Ik heb de E4 even een uurtje uitgelaten voor TD 4.15. Verder dan 6k kwam ik niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik eerst nog een grafhekel aan die Jagdtiger begin ik hem nou toch langzaam wel te waarderen. Die RoF is echt bizar i.c.m. 560 alpha...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Eindelijk mn Lorraine geaced, het heeft wel een CDC de kop gekost.. :-)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/243411191764877313/312995764274069514/unknown.png

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
looyenss schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:02:
Eindelijk mn Lorraine geaced, het heeft wel een CDC de kop gekost.. :-)

[afbeelding]

[video]
Binos en camonet? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Das toch niet zo bijzonder? Vind het vooral vreemd dat ie geen HE bij zich heeft. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Manual fire ext.? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Wat een zeikers hier hee xD Heb die tank net en nog geen money om equipment erop te zetten, dus dan pak ik standaard binos en camonet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zelfs geen geld voor Auto ext.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
User schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:22:
Zelfs geen geld voor Auto ext.?
ja dat wask vergeten, bedankt voor de tip. Lekker gezellig forum dit hee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Geen dank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
looyenss schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:13:
Wat een zeikers hier hee xD Heb die tank net en nog geen money om equipment erop te zetten, dus dan pak ik standaard binos en camonet...
Daarom snap ik dus niet dat je helemaal geen HE bij je hebt. Is veel goedkoper en doet altijd damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
2crashandburn schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 19:57:
[...]

Das toch niet zo bijzonder? Vind het vooral vreemd dat ie geen HE bij zich heeft. :?
Twijfelde heel erg over het nut van HE in deze tank, maar denk wel dat ik inderdaad wat HE mee ga nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
HE neem ik ook altijd mee, werkt altijd goed tegen friendly arty :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
HE is goed voor decaps. Dus als je moet decappen is het handiger om even naar HE te switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
User schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:33:
HE is goed voor decaps. Dus als je moet decappen is het handiger om even naar HE te switchen.
"even" xD maar thx voor je tip, snap je punt

[ Voor 7% gewijzigd door looyenss op 13-05-2017 20:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
Hey, cappen duurt bijna altijd langer dan 35 seconden, tijd zat dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:36:
Hey, cappen duurt bijna altijd langer dan 35 seconden, tijd zat dus.
je kan ook beter zelf minder ammo meenemen als je denkt dat je tank teveel ammo opslag heeft, minder kans om zelf geammoracked te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
gotfurrr schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 20:57:
[...]

je kan ook beter zelf minder ammo meenemen als je denkt dat je tank teveel ammo opslag heeft, minder kans om zelf geammoracked te worden.
heeft dat echt invloed ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Nee, geen enkel effect. Je gaat ook niet harder rijden (sneller accelereren) van minder ammo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:11
Als je echt helemaal niets meer hebt, dan heeft het echt invloed. Dan kan je voor zo ver ik weet niet meer ge-ammoracked worden, het schiet alleen zo lastig.

[ Voor 4% gewijzigd door Frunz op 13-05-2017 22:29 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01
Jawel, in wargaming league word er soms een CDC zonder ammo meegenomen, zodat die niet per ongeluk geammoracked word en niet meer de hele cap af kan schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:28
Het verbaast mij altijd dat op Karelia de verdedigende tanks doorrijden naar J1. Zowel de verdedigende TDs op E1/D1 en arty kunnen dan nauwelijks ondersteuning bieden.
Waarom niet gewoon een scout op G1 (uitgang kloof) als spotter voor de TDs en arty en één extra tank in de kloof als backup/support voor de scout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die ervaringen hebben met de tweede 122mm op de SU-152? Ik gebruik nu nog altijd de derp maar je haalt er zeer wisselende resultaten mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik vond persoonlijk de 122 mm gun fijner op de SU-152. Ik ben niet zo van de derp guns, want RNG gevoelig en RNG is mij meestal niet zo goed gezind. Met de 122 mm gun heb je een veel betere reload, betere gun handling en alsnog een flinke alpha. Ik zou dus altijd met die 122 mm schieten, maar dat is bij dit soort tanks wel persoonlijk vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Nieuwe matchmaking is de weg ook alweer kwijt... Tier 10 only game met zo'n balance:

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/equul2.jpg

Leuk denk je misschien, meer HP om te farmen... Mijn E50M zou zo'n 9 minuten onafgebroken moeten schieten om alleen door de heavies heen te komen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik snap echt niet hoe men met die Udes dingen overweg kan, ik heb 32k battles waarvan zeker 22k minimaal met TD's, maar Udes dingen werkt voor geen meter bij mij. 10 battlesen 9 verloren :-/ Wat ik ook probeer, het is het gewoon net niet steeds :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vedrano schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:11:
Ik snap echt niet hoe men met die Udes dingen overweg kan, ik heb 32k battles waarvan zeker 22k minimaal met TD's, maar Udes dingen werkt voor geen meter bij mij. 10 battlesen 9 verloren :-/ Wat ik ook probeer, het is het gewoon net niet steeds :/
Dat zijn echt van die one-trick pony's. Alleen goed op open maps met veel soft cover. In bijv himmelsdorf ben je gewoon de lul in zo'n ding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• looyenss
Ondertussen Vents, optics en stabilizer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
looyenss schreef op maandag 15 mei 2017 @ 08:56:
[...]

Ondertussen Vents, optics en stabilizer
Ik ben nog aan het twijfelen tussen gld of vents. Ik heb mn BC load out erop maar de BC speel ik met food en Lorraine niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:23:
[...]

Ik ben nog aan het twijfelen tussen gld of vents. Ik heb mn BC load out erop maar de BC speel ik met food en Lorraine niet.
Same, speelde eerst lorraine met food maar was de brandjes zat.. Ben nog relatief nieuw met dit spel (5k battles) en heb een slechte start gehad (eerste tank lijn was de leopard 1, via de indien panzer) maar begin er nu steeds beter in te worden (vind ik zelf :P)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• looyenss
En soms gebeuren er echt de meest bizarre lucky dingen in WoT

Ik zeg het zelf maar: dit heeft helemaal niks met skill te maken.. Top Tier defender OP

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/243411191764877313/313576052767064066/unknown.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
don't sell yourself short, zelf in een OP situatie als dit komt er serieuze skill bij kijken om een Pools te halen. congrats!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
looyenss schreef op maandag 15 mei 2017 @ 09:46:
En soms gebeuren er echt de meest bizarre lucky dingen in WoT

Ik zeg het zelf maar: dit heeft helemaal niks met skill te maken.. Top Tier defender OP

[afbeelding]

[video]
lel, die game was echt...double RR yolo ammoracks fires alles in één 8)7 8)7 Enige skill in die game was gaan voor de killshot op de IKV 65 :+ Trouwens autoaimen op een OHO is insta pen? Blijkbaar doe ik wat verkeerd ik bounce die dingen altijd....missschien minder aimen voor weakspots |:(

Maar gratz op je pools medal *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:55:
[...]

lel, die game was echt...double RR yolo ammoracks fires alles in één 8)7 8)7 Enige skill in die game was gaan voor de killshot op de IKV 65 :+ Trouwens autoaimen op een OHO is insta pen? Blijkbaar doe ik wat verkeerd ik bounce die dingen altijd....missschien minder aimen voor weakspots |:(

Maar gratz op je pools medal *O*
russian accurancy, autoaim is altijd hogere pen chance dan aim for weakspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ben aan het overwegen om de pijnlijke grind naar de 183 te starten. Doen of niet doen? B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:23:
Ben aan het overwegen om de pijnlijke grind naar de 183 te starten. Doen of niet doen? B)
Zo zit ik te twijfelen over de grind van de Britse heavy-line. Maar toen bedacht ik me dat als ik crappy heavy tanks wil spelen, ik nog een Tiger P in de garage heb staan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Zo zit ik te twijfelen over de grind van de Britse heavy-line. Maar toen bedacht ik me dat als ik crappy heavy tanks wil spelen, ik nog een Tiger P in de garage heb staan. :+
Tiger P na de buff is OP OP. VKA speelt ook fijn weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 11:23:
Ik zou starten met de FV4005 stage II lijn, zodat de grind naar de 183 makkelijker is. Zo heb ik het ook gedaan. Persoonlijk zijn alleen de AT2-AT7 en enigszins de tortoise leuk om te spelen.

AT2 is het leukste van de hele lijn, de AT8 is echt de grootste troep in de game en de AT7 is de enige tank die nog wat armor heeft in verhouding met de rest. AT15 armor is poep en Tortoise is alleen de DPM leuk.

Ik heb de lijnen pas als laatste ( naast de Japanse heavies ) gedaan omdat het gewoon de minst leuke grind in de game is.

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 15-05-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Ik zou starten met de FV4005 stage II lijn, zodat de grind naar de 183 makkelijker is. Zo heb ik het ook gedaan. Persoonlijk zijn alleen de AT2-AT7 en enigszins de tortoise leuk om te spelen.

AT2 is het leukste van de hele lijn, de AT8 is echt de grootste troep in de game en de AT7 is de enige tank die nog wat armor heeft in verhouding met de rest. AT15 armor is poep en Tortoise is alleen de DPM leuk.

Ik heb de lijnen pas als laatste ( naast de Japanse heavies ) gedaan omdat het gewoon de minst leuke grind in de game is.
Ik wist niet dat je vanaf de FV line halverwege naar de 183 kon. Tja, ik grind alleen nog maar TD's voor de aller aller laatste missie voor de Obj 260. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Ik wist niet dat je vanaf de FV line halverwege naar de 183 kon. Tja, ik grind alleen nog maar TD's voor de aller aller laatste missie voor de Obj 260. }:O
Je kan niet switchen halverwege hoor, maar je unlocked al super veel modules die je daarna kan gebruiken op de TD lijn van de 183. Aangezien de FV line makkelijker te spelen is door turrets ed. Maar beide lijnen zijn gewoon graf. Ik weet ook niet of de 183 de beste tank is om 8k damage en 5 kills te halen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Je kan niet switchen halverwege hoor, maar je unlocked al super veel modules die je daarna kan gebruiken op de TD lijn van de 183. Aangezien de FV line makkelijker te spelen is door turrets ed. Maar beide lijnen zijn gewoon graf. Ik weet ook niet of de 183 de beste tank is om 8k damage en 5 kills te halen.... :?
De FV is helemaal poep. Zal vanavond eens kijken hoeveel Free xp ik nog heb staan. Tja moet wat toch? Ik heb straks de E3 en dan hoef ik de jpz e100 ook niet. Grille, 263 en de E4 heb ik al. De rest op de Strv misschien na is gewoon kak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op maandag 15 mei 2017 @ 10:32:
don't sell yourself short, zelf in een OP situatie als dit komt er serieuze skill bij kijken om een Pools te halen. congrats!
Dit dus. :)

Ik heb uberhaupt niet eens een Pools medal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:18:
[...]
Dit dus. :)

Ik heb uberhaupt niet eens een Pools medal.
scrub...... :O Die pools had jij daar ook gehaald. typisch jouw dubbel RR yolo stijl ;) >:)
Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:07:
[...]

De FV is helemaal poep. Zal vanavond eens kijken hoeveel Free xp ik nog heb staan. Tja moet wat toch? Ik heb straks de E3 en dan hoef ik de jpz e100 ook niet. Grille, 263 en de E4 heb ik al. De rest op de Strv misschien na is gewoon kak.
Klopt die FV moet je ook niet willen hebben, maar je maakt daardoor de grind naar de 183 makkelijker omdat je geen guns of engines etc. meer hoef te halen omdat je die al in die andere grind heb gedaan die makkelijker speelt. Ik zelf dat de E4/Grille en 263 wel de betere tanks zijn om die missie te halen. de 183 met 12 shells 8k damage en5 kills doen is heel situationeel denk ik,

[ Voor 58% gewijzigd door jantje 2 op 15-05-2017 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:21:
[...]

scrub...... :O Die pools had jij daar ook gehaald. typisch jouw dubbel RR yolo stijl ;) >:)
bedankt voor het compliment i guess.. zo yolo was het niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 17:12
Hmmm een 100% crew op een volgende tier tank zetten, retrainen en weer eens terugzetten op hun oude tank is niet handig kennelijk, want geen 100% crew meer :'(
Voortaan toch eerst maar eens de manual lezen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:21:
[...]

[...]

Klopt die FV moet je ook niet willen hebben, maar je maakt daardoor de grind naar de 183 makkelijker omdat je geen guns of engines etc. meer hoef te halen omdat je die al in die andere grind heb gedaan die makkelijker speelt. Ik zelf dat de E4/Grille en 263 wel de betere tanks zijn om die missie te halen. de 183 met 12 shells 8k damage en5 kills doen is heel situationeel denk ik,
Hmm tot dus ver en dat is tot en met TD15.2 heb ik alles kunnen halen in mijn foch 155

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Waarom niet met de JgPzE100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:40:
[...]

Waarom niet met de JgPzE100?
Omdat ik straks de E3 in de garage heb staan en de E3 is in mijn ogen de betere koepeloze TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
looyenss schreef op maandag 15 mei 2017 @ 14:39:
[...]

bedankt voor het compliment i guess.. zo yolo was het niet ;-)
Jantje doelt op de enige speelstijl die ik ken: Full Yolo Best Yolo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lijkt wel alsof platoonen cursed is. Speel in platoon al weken drama games. Ene bs game na de andere. Uit pure frustratie na weer als 1e dood te zijn gegaan met 0 dmg maar nog ff wat solo gaan spelen en ineens mag alles weer. 3 games op rij dubbel R met T9 lights en alles penned, timing is precies goed, bot tegenstanders, etc.

Echt bizar. Quit platoon = insta RNG die ineens mijn kant op valt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:10:
Lijkt wel alsof platoonen cursed is. Speel in platoon al weken drama games. Ene bs game na de andere. Uit pure frustratie na weer als 1e dood te zijn gegaan met 0 dmg maar nog ff wat solo gaan spelen en ineens mag alles weer. 3 games op rij dubbel R met T9 lights en alles penned, timing is precies goed, bot tegenstanders, etc.

Of je speelt anders omdat je in een platoon zit.

Dat, of je RNG wordt gerigged. Rara welke zal het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik speel nagenoeg elke game op dezelfde manier, platoon of geen platoon. Die 3 laatste solo games had ik gewoon ineens wat luck, want om nou te zeggen dat ik voorzichtig speelde. Niet echt..

Misschien YOLO ik juist wel niet genoeg in platoon, hoewel ik vrijwel altijd als 1e gehit word en vanavond ook zeer vaak als 1e dood ging. Dus tja, ik weet het ff niet..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
Nee je hebt helemaal gelijk. Wij riggen je RNG omdat je gescheld altijd zo leuk is. <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
Dat is het juk van een bekende YouTuber zijn Size. Door al die video's van jou weten mensen wie je bent en moeten ze jou hebben.

Ik kan je dan ook garanderen, dat mocht ik je ooit tegen komen als ik de game überhaupt nog zal spelen, ik de hele game achter jou aanga. Ik zal je krijgen al was dat het laatste wat ik doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zag Size in de GoT chat al razen, voorspelde weinig goeds. 12 games gedaan, 3 gewonnen. Verschil van dag en nacht. :/

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 15 mei 2017 @ 22:10:

Ik dacht gisteren solo leopard te doen, much fun it was yes. Die tank is echt onspeelbaar in de huidige meta en helemaal als je alleen maar BS maps krijgt. Ik had gisteren Karkov, abbey, fisherman bay, himmelsdorf en malinovka. Alleen op fishermans bay iets kunnen doen. Andere games waren hopeloos. Op malinovka 2 full med teams waarbij mijn team hard campte. Spotted 2x HE in me reet van een bot leo platoon ( die allebei ook pende :+ ) deaded.

in 6 games nog geen 3k average kunnen schieten. Of ik ben de game totaal verleerd omdat ik te weinig speel of de games zijn zo bizar dat het niet meer goed te spelen is. Ik weet het niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De Leo 1 is ook gewoon een schijt tank. Pak dan de 30b. Ik kreeg gisteren een heerlijke rage van een mede unicum omdat ik prem shells op hem schoot. Tja wat wil je ook als je een type 5 rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
En dan te bedenken dat ik 4 dames in de Indien Panzer heb zitten, voor de grind naar de Leo 1. Zit al een tijdje te twijfelen om ze in de M41 90 GF te zetten. Gebruik ik ze niet voor een grind of techtree tank, maar heeft die tank tenminste een goede crew. En ik kan ze later altijd nog terugzetten natuurlijk.

Of een dame erbij nemen, en dan in de E50 of E50M zetten, ervan uitgaande dat ik zowel de tier 9 en tier 10 hou.

De grind naar de Leo 1 heb ik al een tijdje stopgezet iig, heb nog zat andere mediums die ik eerst wil grinden, zoals de E50, Patton(s) en T-54, dus de dames zitten nu ook maar werkeloos toe te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:34:
De Leo 1 is ook gewoon een schijt tank. Pak dan de 30b. Ik kreeg gisteren een heerlijke rage van een mede unicum omdat ik prem shells op hem schoot. Tja wat wil je ook als je een type 5 rijd.
Ben nog bezig voor die 50 wins missie ;) momenteel rond de 36 of 38 dacht ik. schiet ook niet echt op -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:01:
En dan te bedenken dat ik 4 dames in de Indien Panzer heb zitten, voor de grind naar de Leo 1. Zit al een tijdje te twijfelen om ze in de M41 90 GF te zetten. Gebruik ik ze niet voor een grind of techtree tank, maar heeft die tank tenminste een goede crew. En ik kan ze later altijd nog terugzetten natuurlijk.

Of een dame erbij nemen, en dan in de E50 of E50M zetten, ervan uitgaande dat ik zowel de tier 9 en tier 10 hou.

De grind naar de Leo 1 heb ik al een tijdje stopgezet iig, heb nog zat andere mediums die ik eerst wil grinden, zoals de E50, Patton(s) en T-54, dus de dames zitten nu ook maar werkeloos toe te kijken.
Die Duitse dames kan je niet omtrainen naar de Amerikanen. De Leo 1 heeft alleen een gun dis buff nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:20:
[...]

Die Duitse dames kan je niet omtrainen naar de Amerikanen. De Leo 1 heeft alleen een gun dis buff nodig.
M41 90 GF, aka Blackdog. Dat je crewleden niet kan omtrainen naar een ander land is me bekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:27:
[...]

M41 90 GF, aka Blackdog. Dat je crewleden niet kan omtrainen naar een ander land is me bekend. :)
Volgens mij klopt je zin dan niet ;) of ik moet nog een bak koffie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:33:
[...]

Volgens mij klopt je zin dan niet ;) of ik moet nog een bak koffie op.
Mijn zin zal geen poëzie-prijzen winnen, maar volgens mij klopt ie wel redelijk. Ik heb nu 4 dames in de Indien Panzer zitten, maar die grind heb ik stopgezet, mede omdat ik andere tanks liever eerst grind. Dus die dames doen nu niets. Dus zit ik te twijfelen om ze in de Blackdog te zetten, zodat de Blackdog tenminste een goede crew heeft, waarmee ik dan weer makkelijker credits kan grinden en missies kan doen. Bovendien kan ik de dames eventueel later weer terug in de Indien Panzer zetten, als ik toch weer verder wil met die grind. Als alternatief zou ik er een dame bij kunnen halen uit de missies, zodat ik er 5 heb, en zodoende de E50 of E50M tzt er mee kan vullen.

Overigens is een lekkere mok koffie nooit een slecht idee natuurlijk. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:40:
[...]

Mijn zin zal geen poëzie-prijzen winnen, maar volgens mij klopt ie wel redelijk. Ik heb nu 4 dames in de Indien Panzer zitten, maar die grind heb ik stopgezet, mede omdat ik andere tanks liever eerst grind. Dus die dames doen nu niets. Dus zit ik te twijfelen om ze in de Blackdog te zetten, zodat de Blackdog tenminste een goede crew heeft, waarmee ik dan weer makkelijker credits kan grinden en missies kan doen. Bovendien kan ik de dames eventueel later weer terug in de Indien Panzer zetten, als ik toch weer verder wil met die grind. Als alternatief zou ik er een dame bij kunnen halen uit de missies, zodat ik er 5 heb, en zodoende de E50 of E50M tzt er mee kan vullen.

Overigens is een lekkere mok koffie nooit een slecht idee natuurlijk. :)
Is de blackdog een Duitse tank? 8)7 Ik ben wel heel achterlijk zo
: /3

Ik heb overigens ook 5 vrouwen in de e50 m

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:48:
[...]
Is de blackdog een Duitse tank? 8)7 Ik ben wel heel achterlijk zo
: /3

Ik heb overigens ook 5 vrouwen in de e50 m
Hij is net zo Duits als de T-55a. Maar wel weer Duitser dan de Pz 58 Mutz. :+

Maar goed, één kop koffie coming up:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wx1T7QayYClZOKe7mfEXgmVF/medium.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 13:45:
[...]

Die AT2 is wel leuk ja, vooral als top of mid tier. Ben net begonnen aan die lijn, leek mij wel interessant. Dus ben nu benieuwd hoe de AT8 gaat zijn :P. De match van die score hieronder was ik top tier op Erlenberg Encounter en had geen zin in zo'n oost-west gevecht dus ik rolde in m'n eentje de kant die de tegenstander normaal neemt op met onderstaand resultaat. Als je dat soort geintjes niet als top tier in de AT8 of AT7 kan uithalen ga ik teleurgesteld zijn :+ .

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/30rmm52.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2yl00vk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Propane schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:38:
[...]

Die AT2 is wel leuk ja, vooral als top of mid tier. Ben net begonnen aan die lijn, leek mij wel interessant. Dus ben nu benieuwd hoe de AT8 gaat zijn :P. De match van die score hieronder was ik top tier op Erlenberg Encounter en had geen zin in zo'n oost-west gevecht dus ik rolde in m'n eentje de kant die de tegenstander normaal neemt op met onderstaand resultaat. Als je dat soort geintjes niet als top tier in de AT8 of AT7 kan uithalen ga ik teleurgesteld zijn :+ .

[afbeelding]

[afbeelding]
Zeker met de AT8 is het niet mogelijk. de AT7 heeft nog enigszins wat staying power door z'n armor en als je achter een steentje kan staan en je cupola kan hiden kan die best wel goed zijn, maar is heel situationeel. Zo makkelijk als de AT2 gaat het niet meer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Zonde... Mogelijk ga ik toch nog door want ik leer wel wat beter omgaan met slechte mobiliteit van de AT2 alleen al, dus ik waag het er nog op met de AT8 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Propane schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 15:56:
Zonde... Mogelijk ga ik toch nog door want ik leer wel wat beter omgaan met slechte mobiliteit van de AT2 alleen al, dus ik waag het er nog op met de AT8 :).
Niet doen. AT2 is te gek. Hele leuke potjes mee gehad. AT8 is zo drama.... geen doorkomen aan. Wordt je gek van. Ben ermee gestopt.

Gun = slecht
Armor = slecht
Movement = slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
OK, vandaag maar even geen WoT... Eerste hit, gunner down. First aid. Tweede hit, gunner down. Dan maar even zonder. Derde hit, motor down. Repair kit. Vierde hit, motor down. Echt... ik geloof dat vandaag 75% van de hits die ik krijg crits zijn, gewoon niet grappig meer :X . Een ook gewoon keer op keer dezelfde dingen terwijl ze me op allerlei verschillende plekken raken, en niet bepaald items die standaard op mijn tank gecrit worden. Duitse med en slechts 1x een ammo rack gekregen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Propane schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 12:08:
OK, vandaag maar even geen WoT... Eerste hit, gunner down. First aid. Tweede hit, gunner down. Dan maar even zonder. Derde hit, motor down. Repair kit. Vierde hit, motor down. Echt... ik geloof dat vandaag 75% van de hits die ik krijg crits zijn, gewoon niet grappig meer :X . Een ook gewoon keer op keer dezelfde dingen terwijl ze me op allerlei verschillende plekken raken, en niet bepaald items die standaard op mijn tank gecrit worden. Duitse med en slechts 1x een ammo rack gekregen :P.
Als jij op dezelfde manier piekt heb je grote kans dat dezelfde crewmember of module eruit vliegt. Ik denk dat dit eerder je eigen fout is;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Nee, lees even het laatste stukje, een hit achterop in m'n zijkant die de gunner uitschakelde ofzo, dat soort random dingen. Ik weet hoe ik die tank speel en normaal nooit zoveel crits als vandaag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Propane schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 13:49:
Nee, lees even het laatste stukje, een hit achterop in m'n zijkant die de gunner uitschakelde ofzo, dat soort random dingen. Ik weet hoe ik die tank speel en normaal nooit zoveel crits als vandaag :P.
Ik heb het gelezen maar mijn 140 vat geen brand aan de achterkant. Het is bijna onmogelijk wat je zegt maar misschien is jouw client wel rigged ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Met jouw nick VRAAG je natuurlijk om brand en explosies, dus is het eigenlijk je eigen schuld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Kepro schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb het gelezen maar mijn 140 vat geen brand aan de achterkant. Het is bijna onmogelijk wat je zegt maar misschien is jouw client wel rigged ;) :9
Heb gisteren nog een T-10 door z'n dak in de fik gezet dus niets verbaast mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
2crashandburn schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Heb gisteren nog een T-10 door z'n dak in de fik gezet dus niets verbaast mij meer.
Precies :P ik had laatst een a44 ammoracked zonder daarop te schieten so RNGsus is amazing sometimes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Leuke filmpjes! en leuk commentaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Propane schreef op zondag 14 mei 2017 @ 13:51:
Nieuwe matchmaking is de weg ook alweer kwijt... Tier 10 only game met zo'n balance:

[afbeelding]

Leuk denk je misschien, meer HP om te farmen... Mijn E50M zou zo'n 9 minuten onafgebroken moeten schieten om alleen door de heavies heen te komen :P.
Nog zo'n mooie actie van dronken matchmaker... Tier X battle en 10 van de 15 enemies zijn autoloaders. Ondertussen 1 autoloader in ons team. Leuk is dat. Een enkele TVP of BC25 kan een tegenstander al tot een 1 of 2 shot reduceren en nu kom je ze gewoon in wolfpacks tegen en wordt je afgeschoten voor je zelf twee schoten kunt lossen. Leuk voor de autoloaders, niet leuk voor alle anderen.... Tijd voor autoloader nerf plz :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godsamme wat hebben de met die Skorp G gedaan? Mag helemaal niets raken in dat ding. 0.28 accuracy m'n reet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:29
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
Godsamme wat hebben de met die Skorp G gedaan? Mag helemaal niets raken in dat ding. 0.28 accuracy m'n reet.
Is niet Russisch ;) Maar serieus, volgens mij niks, hij zou gewoon moeten werken.

Wat vinden jullie van die nieuwe Amerikaanse heavy premium? Foch is in ieder geval flink over de zeik, van voren amper te pennen, zeker voor lagere tiers. Hij is door zijn filmpje geen contributor meer, en WG heeft gedreigd al zijn filmpjes te demoneytizen op YT.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:02
Kwam die chrysler tegen in mijn IS6, niet te pennen inderdaad. Ook niet met premium shells.
Laat ze eerder de ouder premium tanks eens een buf geven in plaats van overpowerde nieuwe tanks te maken.
Pagina: 1 ... 95 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).