Als je door het gebruik van illegale mods gebanned zou worden, zou hij gebanned zijn. En dat issie niet.Frozenhands schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:52:
[...]
Ik denk het eerste, als het een illegale mod zou zijn dan was zijn account allang gebanned geweest..
Jammer, dan is WG toch niet actief er mee bezig zoals ze zeiden. Ik weet die tijd nog wel dat je een countdown mod had om te zien als een tegenstander aan het reloaden was.User schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:57:
[...]
Als je door het gebruik van illegale mods gebanned zou worden, zou hij gebanned zijn. En dat issie niet.
"That's what I do. I drink and I know things."
Ach, aan bots doen ze ook niet veel. 30k battles minder dan 50 wn8? Tja, die heeft gewoon pech gehad met zijn teams!Frozenhands schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:58:
[...]
Jammer, dan is WG toch niet actief er mee bezig zoals ze zeiden. Ik weet die tijd nog wel dat je een countdown mod had om te zien als een tegenstander aan het reloaden was.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Replay
Meh, jammer. Aan het eind had ik vast beter kunnen spelen, iemand die me kan vertellen hoe precies? Ik zat er aan te denken die T-150 te tracken, maar dan zou ik waarschijnlijk geen damage doen. Ik denk niet dat ik de reload had gehad om hem om en om te tracken en te damagen.
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Basissen...
vernietigd door een treffer...
mooie pot in je IKEA TD :-)

[Voor 77% gewijzigd door looyenss op 20-10-2017 13:57]
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Ik was er wel even uit geweestlooyenss schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:57:
Basissen...
![]()
![]()

Tegen die tijd had mijn team echter al besloten dat winnen niet nodig was, dus maakte ik me op voor een last stance in de basis.
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Door Mr_Size werd ik er even op gewezen (en stiekem wist ik dat wel
) dat we inmiddels tig patches verder zijn sinds het laatste topic: tijd voor een nieuw deel! Updates zullen nog volgen aangezien o.a. verschillende plaatjes en links het niet meer doen.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 53
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).