Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste
Acties:
  • 352.473 views

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:40
Roozzz schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 22:50:
Grappig, ik hield juist een prima gevoel over aan de potjes van vanmiddag. Hoge tiers waren volstrekt belachelijk, maar in de kv2 en luchs prima potjes gehad.
In de luchs eigenlijk alleen maar 1st class en een aantal aces gehad. Potje na potje top xp en vaak top dmg. Uiteindelijk bijna 80% wr :)

Dus als het drama is kan je altijd nog gaan sealclubben... ;)Om vervolgens rage chat te krijgen van een unicum bij de tegenpartij 😂
Die luchs is inderdaad wel lachen. Met welke Gun speel je deze dan? de Tier-5 (magazijn) of een andere?
En welke equipment heb jij erop zitten?

[Voor 3% gewijzigd door kuwerti op 09-10-2017 10:56]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

kuwerti schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 10:53:
[...]

Die luchs is inderdaad wel lachen. Met welke Gun speel je deze dan? de Tier-5 (magazijn) of een andere?
En welke equipment heb jij erop zitten?
De tier 5 autolader inderdaad. Goed je moment kiezen en de clip legen in de zij of achterkant van de tanks. Ik speel hem met Vents, Optics en momenteel bino's. Hangt een beetje van de map en team af of dat ook nuttig is. Zeker in t6 potten op meer open mappen levert je dat nog een hoop spotting op.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:38
WZ 132-A vrijgespeeld en aangeschaft.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:06

Rianata

Have you played Atari today?

Nieuwe beelden van de HD maps:

Morgen komt als het goed is de Sandbox server online waarin ze te spelen zijn. Kijk er wel naar uit! :9

Nog wat extra info: https://thearmoredpatrol....erver-tidbits/#more-58528

[Voor 23% gewijzigd door Rianata op 10-10-2017 12:55]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Kepro
Het ziet er rete dik uit :9~

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:29
Ik ben heel benieuwd wat er straks gaat gebeuren als de HD maps gereleased zijn. Gaan dan de minimum hardware requirements drastisch omhoog? Kun je kiezen of je HD of 'SD' maps hebt? etc...

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 23:46
Rianata schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:53:
Nieuwe beelden van de HD maps:

[video]

Morgen komt als het goed is de Sandbox server online waarin ze te spelen zijn. Kijk er wel naar uit! :9

Nog wat extra info: https://thearmoredpatrol....erver-tidbits/#more-58528
Beetje jammer van de potato render settings. Zelfs op 1080p krijgen m'n ogen spontaan een enge ziekte. :'(

• Kepro
2crashandburn schreef op dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:58:
[...]

Beetje jammer van de potato render settings. Zelfs op 1080p krijgen m'n ogen spontaan een enge ziekte. :'(
In de laatste Q en A geeft WG aan dat de meeste mappen in de afrondende fase zitten. Misschien heeft het daarmee te maken?

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:22
Sandbox is op dit moment online.

Zit er nu zelf op te spelen. Alleen het enemy of jezelf laat per pot niet in (je loopt vast bij het inladen). Lekker bezig Wargaming.

Nu naar het technische aspect. Hun belofte kwa fps klopt. Het verschilt per map maar gemiddeld zit ik maximaal 5 tot 10 fps lager. Dit zal ook waarschijnlijk komen door dat het nog niet extreem goed geoptimaliseerd is. Ook valt te merken dat de maps nog niet helemaal af zijn. Het kapot rijden van bijvoorbeeld hekken of muren is net zoals in de Wot zoals we het kennen.

game pc

• kuwerti
Redeta schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 14:59:
Sandbox is op dit moment online.

Zit er nu zelf op te spelen. Alleen het enemy of jezelf laat per pot niet in (je loopt vast bij het inladen). Lekker bezig Wargaming.

Nu naar het technische aspect. Hun belofte kwa fps klopt. Het verschilt per map maar gemiddeld zit ik maximaal 5 tot 10 fps lager. Dit zal ook waarschijnlijk komen door dat het nog niet extreem goed geoptimaliseerd is. Ook valt te merken dat de maps nog niet helemaal af zijn. Het kapot rijden van bijvoorbeeld hekken of muren is net zoals in de Wot zoals we het kennen.
hoe kom je daar op? moet je daarvoor uitgenodigd worden???
heb wel op deze knop gedrukt, maar ik ontvang geen mail namelijk (https://worldoftanks.eu/en/sandbox/)

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:22
kuwerti schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 17:16:
[...]

hoe kom je daar op? moet je daarvoor uitgenodigd worden???
heb wel op deze knop gedrukt, maar ik ontvang geen mail namelijk (https://worldoftanks.eu/en/sandbox/)
Onder andere geluk hebben en ik heb met de eerdere sandbox mee gedaan. Dan wordt je al eerder toe gelaten. En zover ik weet is een beperkt aantal plekken.
n
En heb even het forum bekeken van de Sandbox en de Chinese WZ 111 model 5A is de boosdoener van het niet inladen. Zelf niet geconstanteert, maar werd op het forum aangegeven

[Voor 16% gewijzigd door Emryte op 11-10-2017 18:29]

game pc

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Dacht ga weer eens een grind beginnen vanaf tier 7.. richting de FV215 183..
Wat een hel is die AT-7 om te spelen, jammer genoeg dat ik niet genoeg free XP had om die te skippen...

- Traag als wat; je bent echt afhankelijk van wat het andere team doet, komt het jou kant op of niet en hoe snel is je eigen team...
- Armor heb je niks aan in de matchmaking (ben bijna iedere game bottom tier)
- Kleine gun traverse
- Weinig elevation en depression
- 0,3 accuracy is weinig van te merken door de RNG, lijkt meer op een 0,45 gun dan een 0,3 gun
- Langzame traverse

Nee ik ben niet blij met deze TD, en met de AT-15 zal dat niet veel anders zijn ben ik bang.

Stichting Hobbyserver

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-05 15:38
wsLy schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:41:
Wat een hel is die AT-7 om te spelen, jammer genoeg dat ik niet genoeg free XP had om die te skippen...

- Traag als wat; je bent echt afhankelijk van wat het andere team doet, komt het jou kant op of niet en hoe snel is je eigen team...
- Kleine gun traverse
- 0,3 accuracy is weinig van te merken door de RNG, lijkt meer op een 0,45 gun dan een 0,3 gun
- Langzame traverse

Nee ik ben niet blij met deze TD, en met de AT-15 zal dat niet veel anders zijn ben ik bang.
Ik ben gestopt nadat ik de AT-15 had unlocked, wat een saaie, beperkte meuk. Vanaf de AT-2 is het echt 3 keer niks.. Gek genoeg had ik wel lol in de AT-15A trouwens, maar dan was voor de megapowercreep premiums, Jap OI lijn, onzichtbare ninja zweden en andere shite.

AT-15 heeft wel een leuke gun upgrade toch?

• wsLy
_Anvil_ schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Ik ben gestopt nadat ik de AT-15 had unlocked, wat een saaie, beperkte meuk. Vanaf de AT-2 is het echt 3 keer niks.. Gek genoeg had ik wel lol in de AT-15A trouwens, maar dan was voor de megapowercreep premiums, Jap OI lijn, onzichtbare ninja zweden en andere shite.

AT-15 heeft wel een leuke gun upgrade toch?
De gun is 0.01 accurater, 0,4 sec aiming time lager en een hogere DPM, that's it.

Stichting Hobbyserver

• BesiX
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-07-2018
Bottom tier, best tier.

[Voor 22% gewijzigd door BesiX op 11-10-2017 20:56]

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34

- Kleine gun traverse
- Langzame traverse

AT-15 en Tortoise hebben iig een goede gun traverse waardoor je wel veel makkelijker kan schieten. Tier for tier is die T7 met zn 200mm allround wel de beste tank qua armor in de lijn. Dus verwacht daar niet te veel van. Dingen zijn "assault TD's" zonder armor eigenlijk :+ Het is vooral HP voordeel en reload dat ze wel leuk maakt op bepaalde situationele plekken maar echt heel leuk om te spelen zijn ze niet.

Vooral die tortoise vond ik vrij frustrerend om te spelen, die hoort eigenlijk in T8 thuis. Armor is vergelijkbaar aan een T8 tank en de DPM is leuk ansich 5,56 reload met alles erop en eraan. Gaat je loader dood ( die toevallig in je machineport zit ) dan is dat voordeel ook al weg.

• Kepro

- Kleine gun traverse
- Langzame traverse

Ik heb de gehele lijn tot de Tortoise met Free Xp geskipped. De 183 gaat pas echt werken met een goede crew ben ik achter gekomen. Misschien moet ik food eens overwegen.

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Kepro schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Ik heb de gehele lijn tot de Tortoise met Free Xp geskipped. De 183 gaat pas echt werken met een goede crew ben ik achter gekomen. Misschien moet ik food eens overwegen.
Dat wilde ik ook doen, maar ik heb helaas niet een half miljoen free xp klaarliggen. Heb nu nog ongeveer 100K over, dus moet even kijken hoe ik het precies verdeel. Ben nu in ieder geval bezig met de AT8 (wat een poeptank), ik denk dat ik vooral de dubbels pak, en modules skip waar mogelijk met free xp.

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• Rianata

Rianata

Gelukkig heb ik in de afgelopen jaren langzaam de grind van de UK TD lijn gedaan tot de AT15. Je moet die tanks echt in de juiste gemoedsrust spelen :-) Sinds het nieuws van de vervanging van de 183 toch volledig de grind aangegaan en de AT15 in 2 weekjes er doorheen geramd met de nodige personal reserves. Nu heb ik 100K XP op de Tortoise staan, dus ik ben ruim op tijd klaar.

Voor diegene die nog niet zoveel ervaring heeft met de UK TD's: ga niet teveel afgezonderd staan, want je wordt (te) snel geswarmd door lights/meds. Zorg ook voor arty cover, want die weten maar al te goed dat je te traag bent om shells te dodgen en delen van je tank zijn voor arty heel makkelijk te pennen (engine deck bijv.).

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Kepro
Alle Tier 10 LT krijgen meer munitie en worden gebuffed (alpha, reload, etc) in aankomende patch.

• Kepro
WoT Supertest – Object 430 Branch Changes

A-44

Tier: MT-VII, USSR
HP: 1100
Max. speed forwards/backwards: 59 / -20 km/h
Traverse speed: 44 °/s
Turret traverse speed: 38 °/s
View range: 370 m

Hull armor: 150 / 60 / 60
Turret armor: 90 / 90 / 90

Damage: 300 / 300 / 360
Penetration: 167 / 184 / 54
Reload time: 10.5 s
Accuracy: 0,42
Aim time: 3.0 s

Object 430 Version II

Tier: MT-VIII, USSR
HP: 1450
Max. speed forwards/backwards: 45 / -18 km/h
Traverse speed: 44 °/s
Turret traverse speed: 35 °/s
View range: 370 m

Hull armor: 120 / 80 / 40
Turret armor: 223 / 166 / 63

Damage: 390 / 390 / 530
Penetration: 202 / 270 / 61
Reload time: 13.8 s
Aim time: 2.9 s

Object 430

Tier: MT-IX, USSR
HP: 1800
Max. speed forwards/backwards: 50 / -18 km/h
Traverse speed: 52 °/s
View range: 380 m

Hull armor: 120 / 80 / 40
Turret armor: 248 / 185 / 63

Damage: 390 / 390 / 530
Penetration: 238 / 248 / 61
Reload time: 9.7 s
Aim time: 2.5 s

Object 430U

Tier: MT-X, USSR
HP: 2000
Max. speed forwards/backwards: 50 / -18 km / h
Traverse speed: 52 °/s
View range: 400 m

Hull armor: 160 / 90 / 45
Turret armor: 300 / 195 / 65

Damage: 440 / 440 / 530
Penetration: 252 / 340 / 68
Reload time: 10.2 s
Accuracy: 0,4
Aim time: 2,3 s

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:24
430 V2 op tier 8?

Fuck off WG.

Van een high ROF top tier naar een low ROF top tier?

Fuck off WG^2.

Een medium met betere frontal armour dan een fucking 113?

Fuck off WG^3.

[Voor 26% gewijzigd door User op 13-10-2017 22:04]

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-05 12:44
AMX CANON D'ASSAUT 105 of een WZ-120-1G FT ?? bedankt !

• Mr_Size
https://tweakers.net/ext/f/GMNEbeS90E49oemo6teKn8nq/thumb.jpg

Toch niet slecht om de secondary voor deze missie in een tier8 te halen in +2mm :+

Verder weer erg moeizame avond, heel heel heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel RNG tegen. Probeer de Grille en de RU 251 te marken, maar ik krijg gewoon alle grafmaps voor die tanks. Fucking Tundra bok op. Kan je niet echt veel doen in je Grille tegen try hard 907's. En Fjords met de RU, ook al zo'n parel. Enemy scout yoloed waardoor mijn game al vrij snel kansloos was. Vervolgens sta ik te wachten op een teammaat totdat hij zijn w knop vind. En daar vervolgens niet in slaagt. Doe ik een treurige 480 dmg omdat ik nergens naar toe kan. Hop van 93,45% naar 92,69% :')
Toch zal het me lukken om iig 1 van deze tanks te marken. Moet gewoon ff een luck streak te pakken krijgen. Kan dus nog wel ff duren :+

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 09:58

Caveman

whahoehaha

GlorixJim schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:01:
Ik denk dat je bedoelt te vragen welke tank je wilt kopen, of mogelijk onze ervaringen van deze twee tank destroyers te delen met je.... Maar ik weet het niet zeker, ik heb geprobeert uit je uitgebreide omschrijving het eruit te halen maar ik kom er niet uit. Mogelijk kun je nog wat toelichting te geven... zoals bijvoorbeeld de vergelijking die je gemaakt hebt op wiki wot of tanks.gg of misschien wel de ingame vergelijking. De keuze van dit soort kwesties is hoogst persoonlijk en om te voorkomen dat je een cardinale fout maakt in de keuze van een tank en daar de rest van je game ervaring met World of Tanks mee moet leven.
astUblieft !

[Voor 0% gewijzigd door Caveman op 15-10-2017 15:15. Reden: typo]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Russica
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03-2020

Russica

HEAT is all you need.

GlorixJim schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:01:
AT 15A

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 07-05 19:53
w00p
https://tweakers.net/ext/f/wudglyoYnyUEZPVMpQ8dWioK/thumb.jpg

Selks

• Mr_Size
Vanavond een nieuw record gevestigd: 9(!!!!) games nodig gehad om de daily double te halen op mijn Type61. Echt bizar hoe slecht mijn teams waren in die tank. Nagenoeg letterlijk in de vorige 8 games 112 bots in mijn team gehad. 1 van de losses was ook nog een ace, kun je nagaan :')

• Kepro
Mr_Size schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 23:28:
Vanavond een nieuw record gevestigd: 9(!!!!) games nodig gehad om de daily double te halen op mijn Type61. Echt bizar hoe slecht mijn teams waren in die tank. Nagenoeg letterlijk in de vorige 8 games 112 bots in mijn team gehad. 1 van de losses was ook nog een ace, kun je nagaan :')
Mijn 2 uurtjes gisteren middag waren ook drama. Waarom ben ik begonnen met de A-C 48 :F

• Tige
Ik moet zeggen, die Team Battles zijn best leuk. Good Work! Iets meer reward zou leuk zijn. De credits zijn prima hoor en het winnen ook, maar goed, deze zijn natuurlijk afhankelijk van elkaar.
Random Battles in Tier VIII zijn niet altijd even leuk, maar speel ik zelf ook weinig. In dat opzicht is het concept van Team Battles prima om wat crew te trainen.

Strongholds ook maar eens proberen? Soort van hetzelfde principe toch?

Selks

• Rianata

Rianata

Tige schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:19:
Ik moet zeggen, die Team Battles zijn best leuk. Good Work! Iets meer reward zou leuk zijn. De credits zijn prima hoor en het winnen ook, maar goed, deze zijn natuurlijk afhankelijk van elkaar.
Random Battles in Tier VIII zijn niet altijd even leuk, maar speel ik zelf ook weinig. In dat opzicht is het concept van Team Battles prima om wat crew te trainen.

Strongholds ook maar eens proberen? Soort van hetzelfde principe toch?
Voordeel van Team Battles is dat je net wat minder spelers nodig hebt om op tier 8 te spelen (6 x tier 8 + 1 x tier 6 = 7 spelers) i.v.m. Stronghold skirmishes (10 spelers met tier 8 ).

• Kepro
De AMX 13-105 zal de volgende top of the tree zijn. (November)

[Voor 9% gewijzigd door Kepro op 16-10-2017 15:29]

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-05 15:38
wow, congrats. Die ga ik niet eens proberen als ik straks de t55A heb, 4k op Td's pfff..

• Tige
_Anvil_ schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:53:
[...]

wow, congrats. Die ga ik niet eens proberen als ik straks de t55A heb, 4k op Td's pfff..
Het moet ook allemaal een beetje mee zitten dat het lukt. Ik probeer er ook niet heel hard voor. Maar dan ineens zie je de tegenstander met 6 TD's, dan raak je er een paar, zit je op 2k dmg. Slow battle, dus je kunt nog wat raken. Je hebt gevoel er bijna te zijn, wat meer risico nemen. Beetje geluk dat ze net staan waar jij ze kunt knallen, et vóila!

En vanavond lekkere platoons met m'n broer. Epische teamplay op Malinovka – Encounter. Ik in Skôda T50, GriMeh in WT Pz IV.
Het kijken waard hoor, met de nodige luck, maar dat hoort erbij!
http://wotreplays.eu/site/3887768#malinovka-selks-koda_t_50

Selks

• Rianata

Rianata

• Kepro
Is de nieuwe patch al vrijgegeven?

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-04 12:07
Kepro schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:29:
Is de nieuwe patch al vrijgegeven?
Nope, de servers zijn nog steeds onbeschikbaar...

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 09:58

Caveman

whahoehaha

Bij mij is die aan het updaten....
Het is 4 min over en nog geen connection :o
Er zal wel iets mis zijn, van 9.00 CEST naar 09.30 CEST naar 11.00 CEST en het is nu 11.30. :'(

Misschien gaan we wel een rollback krijgen, zou ook eens wat nieuws zijn... ;)

[Voor 95% gewijzigd door Caveman op 18-10-2017 11:40]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-05 11:27
patch is vrijgegeven, servers zijn nog niet up.

• kreezjie
World of Tanks - 9.20.1 patch

Commanders!

We are happy to announce the release of the 9.20.1 patch for World of Tanks.

The World of Tanks servers will be unavailable on the 18.10.2017 from 01:00 CEST to 11:00 CEST due to this update.

Please also keep in mind, that due to the actualisation:

Clan Portal (eu.wargaming.net/clans) will be unavailable from 01:00 CEST 18.10.2017 till 09:30 CEST 18.10.2017
Global map will be frozen from 02:00 CEST 18.10.2017 till 02:00 CEST 19.10.2017
Thank you for your understanding and patience.

Roll out!

Your Customer Service Team

source

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 14:58
Tige schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:46:
[...]

Het moet ook allemaal een beetje mee zitten dat het lukt. Ik probeer er ook niet heel hard voor. Maar dan ineens zie je de tegenstander met 6 TD's, dan raak je er een paar, zit je op 2k dmg. Slow battle, dus je kunt nog wat raken. Je hebt gevoel er bijna te zijn, wat meer risico nemen. Beetje geluk dat ze net staan waar jij ze kunt knallen, et vóila!

En vanavond lekkere platoons met m'n broer. Epische teamplay op Malinovka – Encounter. Ik in Skôda T50, GriMeh in WT Pz IV.
Het kijken waard hoor, met de nodige luck, maar dat hoort erbij!
http://wotreplays.eu/site/3887768#malinovka-selks-koda_t_50
Wat een trieste omschrijving.... "Heroic Teamplay Platoon [GOT] 9 kills, defender and lucky shots (Quickybaby must see!)" wil je zo graag in één van zijn video's komen? ;w

"That's what I do. I drink and I know things."

• kreezjie
The World of Tanks servers will be unavailable on the 18.10.2017 from 01:00 CEST to 12:00 CEST due to this update

LOL, Ik vermoed dat ze enkele probleempjes hebben bij het uitrollen van de nieuwe patch. Ze blijven de ETA opschuiven.
Frozenhands schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Wat een trieste omschrijving.... "Heroic Teamplay Platoon [GOT] 9 kills, defender and lucky shots (Quickybaby must see!)" wil je zo graag in één van zijn video's komen? ;w
Haha het moet wel de meest epische pot zijn die er ooit bestaan heeft als je de omschrijvingen leest. Ik ben haast geneigd deze op te starten om gewoon eens te zien hoe heroïsch het was :+

Gisteren uit gekte 5-6 games gespeeld in de chinese t5 TD 60 fgt, wat een drama ding. Jammer dat er nog geen stats staan op noobmeter maar die 775 wn8 zou nog best eens kunnen kloppen :+

Is nieuwe meta op ehhh Prokhorovka yolo mid te doen? Dacht mid te staan met die TD wordt ik gehaald door een SU100Y, T3485, M4E2 en nog wat random zooi :+ en die gasten reden daarna doodleuk door naar de cap. T5-7 MM much fun much wow 8)7

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:48:
[...]

Haha het moet wel de meest epische pot zijn die er ooit bestaan heeft als je de omschrijvingen leest. Ik ben haast geneigd deze op te starten om gewoon eens te zien hoe heroïsch het was :+

Gisteren uit gekte 5-6 games gespeeld in de chinese t5 TD 60 fgt, wat een drama ding. Jammer dat er nog geen stats staan op noobmeter maar die 775 wn8 zou nog best eens kunnen kloppen :+

Is nieuwe meta op ehhh Prokhorovka yolo mid te doen? Dacht mid te staan met die TD wordt ik gehaald door een SU100Y, T3485, M4E2 en nog wat random zooi :+ en die gasten reden daarna doodleuk door naar de cap. T5-7 MM much fun much wow 8)7
Nee jij begrijpt het verkeerd. Jij hebt een donker paars kleurtje en een super unicum killen geeft een grotere voldoening dan de game normaal spelen.

• kreezjie
Servers zijn UP!

• Tige
Frozenhands schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Lijkt me inderdaad erg leuk, maar om het dan direct triest te noemen. Is dat dan eigenlijk niet triester? Draag eens bij aan de positiviteit?!
Wij waren blij met de battle en kunnen dus zeker plezier hebben in dit spel. Zelfs in platoon. Op WoT forums is het een grote klaagzang over hoe kut het allemaal wel niet is. Don't be like those guys. Of je moet het echt allemaal super vervelend vinden.

Als je mee wilt doen in platoon, moet je het maar zeggen hoor.

Selks

• Frozenhands
Tige schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:39:
[...]

Lijkt me inderdaad erg leuk, maar om het dan direct triest te noemen. Is dat dan eigenlijk niet triester? Draag eens bij aan de positiviteit?!
Wij waren blij met de battle en kunnen dus zeker plezier hebben in dit spel. Zelfs in platoon. Op WoT forums is het een grote klaagzang over hoe kut het allemaal wel niet is. Don't be like those guys. Of je moet het echt allemaal super vervelend vinden.

Als je mee wilt doen in platoon, moet je het maar zeggen hoor.
Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen en als ik QB was had ik deze video volledig links laten liggen (zal hij waarschijnlijk ook wel doen). Ik vind het triest omdat je het expliciet in je omschrijving vermeld dat hij het MOET zien omdat het volgens jou Heroic is? Als ik één van die personen wil zijn, dat is dan toch aan mij om te bepalen? Weet je, als je replay echt zo Heroic is, dan zal hij hem misschien wel meenemen in zijn video's. Nu waarschijnlijk niet omdat je zijn voeten aan het kussen bent.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 11:48:
[...]
Dat heeft helaas niets te maken met t5-7 matchmaking. Ik werd afgelopen weekend ook keihard gehaald op deze plek, maar dan in de FV215b 8)7
Het door mij direct tracken van een E5 bovenop de ridge weerhield 2 mediums er niet van om er gewoon achteraan te yolo-en. Ik zal het er maar niet over hebben dat zij het alle 3 overleefd hebben, ondanks dat er genoeg achter mij stond... :X Ik was ffs zelfs de 1e kill en de posities van iedereen waren zeker nog niet bekend. Dat was een vrij snelle Alt+F4. :F

oh en ik ben verre van een unicum :>

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Frozenhands schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

Het is een schreeuw om aandacht in mijn ogen en als ik QB was had ik deze video volledig links laten liggen (zal hij waarschijnlijk ook wel doen). Ik vind het triest omdat je het expliciet in je omschrijving vermeld dat hij het MOET zien omdat het volgens jou Heroic is? Als ik één van die personen wil zijn, dat is dan toch aan mij om te bepalen? Weet je, als je replay echt zo Heroic is, dan zal hij hem misschien wel meenemen in zijn video's. Nu waarschijnlijk niet omdat je zijn voeten aan het kussen bent.
QB toont heel vaak video's waarin in de omschrijving zijn naam staat. Dus zo vreemd is dat niet. Wat maakt jou dat verder uit hoe iemand zijn video noemt. Zou me daar niet druk om maken.

Signature van nature

• Mr_Size
Echt hè, wtf man. Doe es chill. Wat is daar nou triest aan? Is gewoon slim, aangezien QB een miljard miljoen video's krijgt is het handig om op 1 of andere manier op te vallen. De boel dan een beetje aandikken is dan natuurlijk logisch. Echt, ga je in godsnaam druk maken om iets anders :F

• Kepro
@Mr_Size Nieuwe patch, nieuw topic?

• Monochrome
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 16:14
Hoihoi, long time no see :-) Hoe bevalt de update? Misschien dat ik vanavond maar weer eens de commander-pet opzet
Mr_Size schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:37:
Echt hè, wtf man. Doe es chill. Wat is daar nou triest aan? Is gewoon slim, aangezien QB een miljard miljoen video's krijgt is het handig om op 1 of andere manier op te vallen. De boel dan een beetje aandikken is dan natuurlijk logisch. Echt, ga je in godsnaam druk maken om iets anders :F
Zoals alle RNG die je dagelijks trollt waardoor je je 3de marks net niet kan halen >:) :+
Kepro schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:28:
[...]

Nee jij begrijpt het verkeerd. Jij hebt een donker paars kleurtje en een super unicum killen geeft een grotere voldoening dan de game normaal spelen.
Ohhh....is dat het, ik heb niet echt het idee dat ik donkerpaars ben als ik zelf speel hoor, eerder donker rood :+ Zonder XVM is het ook altijd wel grappig spelen want je hebt geen idee hoe goed iemand is.

Had een Type- T34 in me team die heel de game achter de arties campte, ik dacht die moet haast wel donkerrood zijn. Bleek die gast 55% winrate te hebben 8)7 Ik had weer eens de standaard WoT pech die game, het was best wel spannend dus denk 4-5 min gewacht totdat de enemy me hoekje peakte maar duurde te lang dus ik draaide om en op het moment dat ik half gedraaid was instant 2 tanks die even om het hoekje kwamen kijken... GeeGee. Die T34 uiteindelijk met 2 min op de klok de game nog gewonnen.
Roozzz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:55:
[...]

Dat heeft helaas niets te maken met t5-7 matchmaking. Ik werd afgelopen weekend ook keihard gehaald op deze plek, maar dan in de FV215b 8)7
Het door mij direct tracken van een E5 bovenop de ridge weerhield 2 mediums er niet van om er gewoon achteraan te yolo-en. Ik zal het er maar niet over hebben dat zij het alle 3 overleefd hebben, ondanks dat er genoeg achter mij stond... :X Ik was ffs zelfs de 1e kill en de posities van iedereen waren zeker nog niet bekend. Dat was een vrij snelle Alt+F4. :F

oh en ik ben verre van een unicum :>
Ik hoor het al, vrij weinig veranderd in de paar maanden dat ik niet gespeeld hebt. WoT stays WoT and will ever be WoT. Random shizzle en veeuul RNG >.<

• Mr_Size
jantje 2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:46:
Zoals alle RNG die je dagelijks trollt waardoor je je 3de marks net niet kan halen >:) :+
bijvoorbeeld ja :+
Ik sta weliswaar als topicstarter, maar ik kan zelf geen nieuw topic maken. Ik zal psycho eens een slinger geven ;)

• Rianata

Rianata

Monochrome schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:45:
Hoihoi, long time no see :-) Hoe bevalt de update? Misschien dat ik vanavond maar weer eens de commander-pet opzet
`
Mono, lang niet gezien / gehoord! Man, wat zul jij verloren zijn in de game, want volgens mij heb je misschien wel een jaar niet gespeeld? Of toch af en toe solo eventjes gecheckt?

• Monochrome
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-05 16:14
Rianata schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:02:
[...]

`
Mono, lang niet gezien / gehoord! Man, wat zul jij verloren zijn in de game, want volgens mij heb je misschien wel een jaar niet gespeeld? Of toch af en toe solo eventjes gecheckt?
True! Studie afgerond, nu kan het weer :*) Heb wel wat potjes gespeeld hier en daar, maar ik ben niet meer zo scherp als ik was. Verder veel nieuwe tanks en maps. Aan de andere kant, als m'n WN8 teruggaat naar potato lig ik daar niet wakker van ;)

• Kepro
Ik maar denken waarom haal ik de Obj 260 LT missies zo makkelijk.. helemaal vergeten dat de missies zijn aangepast.

[Voor 4% gewijzigd door Kepro op 18-10-2017 16:40]

Kepro schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:40:
Ik maar denken waarom haal ik de Obj 260 LT missies zo makkelijk.. helemaal vergeten dat de missies zijn aangepast.
Niet omdat je een pro playerer bent ? ;)

Edit: heb je je ingame naam aangepast? Kan je niet terugvinden in de stats?

[Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 18-10-2017 16:50]

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:47:
[...]

Niet omdat je een pro playerer bent ? ;)

Edit: heb je je ingame naam aangepast? Kan je niet terugvinden in de stats?
Nope zelfde naam. Volgens mij is de contactenlijst gebugged.

[Voor 7% gewijzigd door Kepro op 18-10-2017 16:55]

• ElPaco
  • Nu online
De hoeveelheid bugs is wel bijzonder hoog. Contactenlijst doet het niet, ik kan mijn battle results niet meer inzien als ik ze eenmaal gesloten heb, sommige tags zijn nog placeholders (als ik wil zien bij welke missie ik ben in de hangar staat er bijvoorbeeld %(currentmission)%.

Chatten gaat ook niet lekker, al met al niet zo best van WG. Zal wel snel een micropatch komen.

WoT stats

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:02

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

WTF!! Waarom kloot wargames zoveel met je matriaal en de tank lijnen..? Na de 9.20.1 update is gewoon de autoloader van de m41 bulldog weg. Dat kan je gewoon niet maken, spullen die je hebt aangeschaft uit het spel halen,. Bovendien is het pad maar de medium weggehaald en kan je helemaal teug naar de M3 op weer op de medium uit te komen.

Ik ben echt heel pissed: was qua XP bijna bij de 231K voor die medium naast de T49 en super happy met mijn setup. Compleet weggeedit in 1 update. Kan ik die XP ergens inleveren of omruilen zonder daar voor te betalen?

Dit is nu de tweede keer dat ze de M41 aangepakt hebben en zwaar verminderen in kracht.

[Voor 5% gewijzigd door superduper op 18-10-2017 17:15]

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-05 21:17
Frozenhands schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 12:45:
[...]

QB vraagt in zijn vids zelfs of je hem wil noemen.. Wat een babys zitten er hier zeg

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

• Mr_Size

Wait, whut? Uit de patch notes van deze patch:

TD-15
Secondary condition

Before: Destroy 5 vehicles
Now: Win the battle. Destroy 6 vehicles

8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

WG plzzzzzz :F ;(

[Voor 76% gewijzigd door Mr_Size op 18-10-2017 17:51]

• User
superduper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:12:
WTF!! Waarom kloot wargames zoveel met je matriaal en de tank lijnen..? Na de 9.20.1 update is gewoon de autoloader van de m41 bulldog weg. Dat kan je gewoon niet maken, spullen die je hebt aangeschaft uit het spel halen,. Bovendien is het pad maar de medium weggehaald en kan je helemaal teug naar de M3 op weer op de medium uit te komen.

Ik ben echt heel pissed: was qua XP bijna bij de 231K voor die medium naast de T49 en super happy met mijn setup. Compleet weggeedit in 1 update. Kan ik die XP ergens inleveren of omruilen zonder daar voor te betalen?

Dit is nu de tweede keer dat ze de M41 aangepakt hebben en zwaar verminderen in kracht.
Het is bijna alsof het allemaal al lang van tevoren bekend was.

• Frozenhands
Mr_Size schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:44:
[video]

TD-15
Secondary condition

T55-A hebben ze het ook aangepast..

Secondary condition

Before: Destroy 3 vehicles
Now: Win the battle. Destroy 5 vehicles

Ik ben blij dat ik die al gehaald heb...

Edit: Aslain's Modspack is al bijgewerkt voor de liefhebbers
Edit 2: Eerste battle is gelijk met 10.000x Super Conqueror... 8)7

[Voor 10% gewijzigd door Frozenhands op 18-10-2017 18:19]

• Zycrom
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-08-2018
Mr_Size schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:44:
[video]

TD-15
Secondary condition

Ze hebben bijna alle 15e missies aangepakt en moeilijker gemaakt, terwijl enkele overige missies iets makkelijker zijn. Voor MT-15 moet je bijvoorbeeld een X aantal tanks schade toe brengen (8 in het geval van de Obj. 260), dus blind focussen op enkele TD's is er niet meer bij... En die secondary van de arty missie: 4,000 damage doen, terwijl je ook al 3,500 assisted moet hebben. Is me nog nooit van mijn leven gelukt :P

Maar goed dat jij die 260 net voor deze patch gehaald hebt ;)

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 15:32
(jarig!)
zucht ja die autoloader bij de bulldog weg, de tank die ik met het meeste plezier gebruikte, reed prettig, goede scouting range en een fun met de autloader.
Nog erger ik geloof dat ik mijn zuur verdiende missie chicks er in gezet heb, zinloos nu gezien de lol er van af is om hem te spelen. en een van mijn beste crew is daardoor waardeloos geworden.
Heb me net al 3x dood gereden met de bulldog omdat ik steeds dacht dat ik er een verkeerde gun opgezet had zo pissed was ik.

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik dacht niet dat het nog slechter kon worden, maar WG heeft zichzelf overtroffen. De teams zijn nu nog slechter dan anders. Alle potjes zijn binnen 5 minuten klaar, ongeacht de tier. Hoop dat dit beter wordt.

• Kepro
StugIII schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:55:
Ik dacht niet dat het nog slechter kon worden, maar WG heeft zichzelf overtroffen. De teams zijn nu nog slechter dan anders. Alle potjes zijn binnen 5 minuten klaar, ongeacht de tier. Hoop dat dit beter wordt.
Dat heeft niets metWG te maken maar aan de spelers.

• User
Ik weet niet of het de mensen hier boeit, maar ik ben gestopt met vertalen voor Wargaming. Als er klachten zijn kan je bij @redwing en @Joindry gaan huilen klagen. :+

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:53
User schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:45:
Ik weet niet of het de mensen hier boeit, maar ik ben gestopt met vertalen voor Wargaming. Als er klachten zijn kan je bij @redwing en @Joindry gaan huilen klagen. :+
Kreeg je daar een vergoeding voor? Vraag is puur uit interesse hoor.

• Kepro
Ben helemaal klaar met deze graf avond. Bah

Edit. De Obj 260 zie je ook overal nu... goed plan om wijzigen in de missies door te voeren. ‘Tokens’ :F

[Voor 58% gewijzigd door Kepro op 18-10-2017 22:46]

• Mr_Size
Tja, je moet blijkbaar platoonen. Met dobla en ria een prima avond gedraaid ;)
Ben ineens 5,5 WN8 gestegen btw op n00bmeter, maar de stats zijn een beetje vernaggeld.. Vanavond 259 wn8 maar toch + 5,5, w/e :+

Maar wat is die contacten bug weer treurig zeg, je kan je contact lijst niet meer zien en dus kun je niemand inviten voor platoon. Alleen clangenoten kun je uitnodigen via het clan chat kanaal. Wg plzzzz :')

[Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 18-10-2017 23:12]

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 19:54
Mr_Size schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 23:11:
Tja, je moet blijkbaar platoonen. Met dobla en ria een prima avond gedraaid ;)
Ben ineens 5,5 WN8 gestegen btw op n00bmeter, maar de stats zijn een beetje vernaggeld.. Vanavond 259 wn8 maar toch + 5,5, w/e :+

Maar wat is die contacten bug weer treurig zeg, je kan je contact lijst niet meer zien en dus kun je niemand inviten voor platoon. Alleen clangenoten kun je uitnodigen via het clan chat kanaal. Wg plzzzz :')
Je kan gewoon een prive chatkanaal aanmaken, je vrienden laten joinen en daar vanuit een platoon starten.
Beetje omslachtig, maar werkt verder prima.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• kreezjie
Kepro schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:17:
Edit. De Obj 260 zie je ook overal nu... goed plan om wijzigen in de missies door te voeren. ‘Tokens’ :F

Bedoel je zoiets? :+ 8)

Ik had LT15.4 al gedaan en moest nog enkel MT15.4, HT15.4, TD15.4 en/of SPG15.4 maar met die tokens had ik me die moeite helemaal kunnen besparen want daar skip je dus gewoon een héle reeks missies mee...
Ach...Hij staat te blinken in de garage en ik ben dus klaar voor de volgende reeks 8)

Ben nu nog gewoon bezig om ALLE voorgaande missies met honors te halen voor de gratis camo.

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021
Als ik nu een aimlock heb op een vijandelijke tank en deze wordt vernietigd, dan blijft bij mij die lock op het wrak van die tank staan, terwijl voor de patch het volgens mij toch echt was dat als een tank getracked of vernietigd wordt deze lock niet meer op die tank zat..... hebben jullie dit ook gemerkt ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• ElPaco
  • Nu online
Iemand anders het gevoel dat arty weer meer damage doet dan eerst? Sowieso zijn er nu veel meer arties lijkt het wel, iedere pot minstens 2.

WoT stats

• Kepro
kreezjie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:04:
[...]

[afbeelding]

Ik had LT15.4 al gedaan en moest nog enkel MT15.4, HT15.4, TD15.4 en/of SPG15.4 maar met die tokens had ik me die moeite helemaal kunnen besparen want daar skip je dus gewoon een héle reeks missies mee...
Ach...Hij staat te blinken in de garage en ik ben dus klaar voor de volgende reeks 8)

Ben nu nog gewoon bezig om ALLE voorgaande missies met honors te halen voor de gratis camo.
Nou dat bedoel ik. Geen offence naar jou natuurlijk. Het wad eerst speciaal om die tank te hebben maar door die tokens is het ineens bizar easy.

• Kepro
ElPaco schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:08:
Iemand anders het gevoel dat arty weer meer damage doet dan eerst? Sowieso zijn er nu veel meer arties lijkt het wel, iedere pot minstens 2.
Gisteren 2 x 1100hp van een t92 in mijn 105. Maar je hoorde Mn gerage gisteren wel in de chat :P

Kepro schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:54:
[...]

Nope zelfde naam. Volgens mij is de contactenlijst gebugged.
Ik miste ook de _ in je naam dus kon je sowieso niet vinden ;) Maar is nu gelukt :>
superduper schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:12:

#patch notes

Edit : Dubbel post, geen idee hoe ik dit kan verwijderen. Don't Blame meh :+
kreezjie schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 09:04:
[...]

[afbeelding]

Dat embleepje heb ik dus ook terwijl ik alles met honors heb behalve de arty missies. Omdat ik die nog niet heb krijg niet zo'n mooi glimmend embleepje... kan ik dat wel halen met die tokens? Snap er geen snars van.

[Voor 36% gewijzigd door jantje 2 op 19-10-2017 10:50]

• kreezjie
jantje 2 schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 10:47:
[...]
Dat embleepje heb ik dus ook terwijl ik alles met honors heb behalve de arty missies. Omdat ik die nog niet heb krijg niet zo'n mooi glimmend embleepje... kan ik dat wel halen met die tokens? Snap er geen snars van.
Eerlijk gezegd kunnen die embleempjes mij gestolen worden, ik zie daar niet echt iets speciaals aan...

Maar als je dus het andere embleempje wil hebben voor je obj260 moet je dus alle 75 missies van de obj260 mèt honors halen, SPG inclusief dus...Op dat moment krijg je het blinkende embleem maar belangrijker: dan unlock je die speciale camo waardoor je die op al je tanks van die natie kan kopen.

• Kepro
Lol, nou never nooit arta voor mij.

• ElPaco
  • Nu online
Ben nu bezig mijn M40-M43 te dubbelen, as we speak potje 8, de vorige 7 gingen verloren :O

A/43 ook pas in het 5e potje kunnen dubbelen, Borsig is na 4 potjes ook nog zonder win.

Sowieso valt me op dat teams echt de meest bizarre keuzes maken, alsof ze willen verliezen. Sinds wanneer het is een goed idee om het zuiden bijvoorbeeld te laten voor wat het is op Live Oaks (met de rails die van noord oost, via zuid oost naar zuid west lopen). Echt te kansloos.

[Voor 67% gewijzigd door ElPaco op 19-10-2017 12:52. Reden: Rant over niet kunnen dubbelen en teams]

WoT stats

• Breezers
Kepro schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:32:
Lol, nou never nooit arta voor mij.
Come to the dark side, we have cookies :+

• ElPaco
  • Nu online
En toen werd ik ineens uit mijn game gegooid, omdat de server opnieuw opgestart wordt.. Lekker dan

WoT stats

• Breezers
ElPaco schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:32:
En toen werd ik ineens uit mijn game gegooid, omdat de server opnieuw opgestart wordt.. Lekker dan
Is al de derde keer dat de servers opnieuw opgestart worden, gaat inderdaad lekker daar :O

• ElPaco
  • Nu online
Breezers schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:34:
[...]

Is al de derde keer dat de servers opnieuw opgestart worden, gaat inderdaad lekker daar :O
Beetje jammer dat ik personal reserves aan heb staan, en ik er niet 100000 heb omdat ik ze wel eens gebruik :P

WoT stats

• kuwerti
Huh, ik dacht dat de HD maps in deze release zouden komen?

• User
Pas08 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 22:10:
[...]

Kreeg je daar een vergoeding voor? Vraag is puur uit interesse hoor.
Ja.

Nee, het NL vertaalteam heeft geen vacatures.

• Pas08
  • Laatst online: 06:53
Haha was niet op zoek naar een vertaal functie;) toch bedankt.

• Russica
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03-2020

Russica

HEAT is all you need.

ElPaco schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 14:37:
[...]

Beetje jammer dat ik personal reserves aan heb staan, en ik er niet 100000 heb omdat ik ze wel eens gebruik :P
Ik gebruik die dingen bijna nooit. Heb de indruk dat je (nog meer) belabberde mm krijgt zodra je die reserves inzet.

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-05 19:54
Victory
Malinovka
Type 59
Experience received:2.432 Credits earned 122.499
Battle achievements Mastery Badge: "Ace Tanker"

De verbeterde gunhandling merk je best wel. Maar ik heb wel het idee dat tier 8 prefm tanks nog steeds te sjaak zijn met de huidige mm. Zeker in platoon zie je nauwelijks tanks onder je eigen tier.
Als je daarnaast kijkt naar hoeveel pen/alpha/dpm/armor de nieuwere tanks hebben dan ben je echt de underdog.

Circon had het er gisteren ook over met zijn T34-3, Deze oude tier 8 prefmatchmaking tanks zijn gebalanced om voornamelijk tegen tier 7/6 te vechten.
Die kans krijg je nauwelijks meer met de huidge machtmaking.

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• ElPaco
  • Nu online
kuwerti schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 17:01:
Huh, ik dacht dat de HD maps in deze release zouden komen?
Nee die zitten nu in supertest. Dan gaan ze nog tweaken, dan in gewone test en dan pas echt in de game ;)
Russica schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 18:20:
[...]

Ik gebruik die dingen bijna nooit. Heb de indruk dat je (nog meer) belabberde mm krijgt zodra je die reserves inzet.
Ik was een serie met mijn Cent 7/1 aan het spelen, dan boeit mm niet zoveel :)

WoT stats

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Hahaha, sta je ineens nummer 5 van alle t67's met winstpercentage. Staat je platoonmaat 1e en derde en die goeie oude stefpadder @Vorst8 nummer 10! Zo doen wij dat met die T67. Zelf staat hij op nummer 1 met spotting op de T67. Wie zei er ook alweer dat de T67 (toen T49) geen light was? :P

[Voor 19% gewijzigd door Frozen op 20-10-2017 01:14]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• wsLy
Ah ja.. Frozen en Vorst.. die ken ik nog wel, hoe gaat het met de destructable objects/fallen tree mods? Of werd het toch een beetje te heet onder de voeten met al die ban waves die door WG gedaan werden?

Stichting Hobbyserver

• User
wsLy schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:00:
Ah ja.. Frozen en Vorst.. die ken ik nog wel, hoe gaat het met de destructable objects/fallen tree mods? Of werd het toch een beetje te heet onder de voeten met al die ban waves die door WG gedaan werden?
Ja ik zit ook even te denken. Zal hij naar plek 5 gecarried zijn door zijn platoongenoot of zijn mods?

• Frozenhands
User schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:38:
[...]
Ja ik zit ook even te denken. Zal hij naar plek 5 gecarried zijn door zijn platoongenoot of zijn mods?
Ik denk het eerste, als het een illegale mod zou zijn dan was zijn account allang gebanned geweest..

User schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:38:
[...]
Acchh iedereen heeft wel eens hulp nodig he, gelukkig is het ook wel iets om trots op te zijn om in de top 10 te staan met de T67. Gun die jongens nu ook eens hun momentje >:)

Gelijk ff gekeken wie de pro playerer is in de 60 fgt, ik dacht er namelijk kneiterslecht in te zijn met me non-skilled 80% crew en geen prem account. Avg damage van 760 sta ik gewoon nog 20ste >.< Raar dat ik daar maar 600 Wn8 voor krijg dan :+
Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee