[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 114 Laatste
Acties:
  • 359.974 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Russica schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:06:
[afbeelding]

Zo dat is 1/4... En ik maar denken dat LT15 nog wel de moeilijkste was. Straks zul je zien dan heb ik net 3/4 X.15 missies en dan wordt ik weer eens in m'n kont genomen door WG met die missie changes.
Dat laatste gaat sowieso gebeuren 8)7 8)7 8)7

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-03-2020

Russica

HEAT is all you need.

Frozenhands schreef op maandag 25 september 2017 @ 16:14:
[...]

Dat laatste gaat sowieso gebeuren 8)7 8)7 8)7
Daar ben ik ook wel bang voor inderdaad. MT 15.3 is echt peanuts wanneer ik eindelijk eens meerdere higher tier TD's krijg.... TD 15.3 moet te doen zijn met een goede game in de JgPz E100. En dan nog HT12.. ja ik heb geen VK45B dus dan is dat sowieso een lastig verhaal. Grind naar de KV4 opgestart, heb gehoord dat het daarin ook wel redelijk goed te doen moet zijn. In de tussentijd maar hopen op een lucky game in de T29 of de E75 wanneer die eenmaal een goede turret heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 19:29

Caveman

whahoehaha

Mr_Size schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:46:
Zo ik ga ranked definitief laten liggen nu. In 5 kwartier geen hol opgeschoten, RNG lijkt nog meer tegen te zitten dan gebruikelijk en er is geen reet aan dus eigenlijk zonde van de tijd. Verder was het ook vrijwel onmogelijk om triples te halen vanavond, wat een teams zeg :') Uiteindelijk na 6(!) games mijn WZ 132A eindelijk getripled, en gelijk in stijl ook een mijn eerste ace erin gehaald ;)
Verder was een 4K dmg, 1,6K assist pot in een semi stock Charioteer in een Tier10 game ook niet genoeg voor de win. 2K meer dmg gedaan dan de nummer 2 uit mijn team wat dus een tier10 was en dan nog niet winnen is toch wel triestig hoor |:( Potje later was gelukkig een full tier8 game en toen weer bijna 4K dmg en dat was wel een win en ook een ace :)
Mja, en dat voor een unicum 8) . Mijn speel wijze (gemiddelde speler) haal je eerste cheveron en stop ermee. levert wat bonds, chocola en extra crew/credits op :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 10:32
En de MVP van vandaag is: deze t-44-100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-12-2024
Gister nog een loss gehad door dat iemand riep stop cap en er werd geluisterd :P ook toen hadden we een dikke voorsprong qua tanks, ik snap die stop cap herrie nooit zo, een win is een win :-)

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
looyenss schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 16:37:
[...]

Gister nog een loss gehad door dat iemand riep stop cap en er werd geluisterd :P ook toen hadden we een dikke voorsprong qua tanks, ik snap die stop cap herrie nooit zo, een win is een win :-)
Ik heb juist nooit de fascinatie van cappen begrepen. Je speelt een shooter game maar gaat alleen maar rond bewegen om in een random hokje te gaan staan zodat je "wint". |:(
Je verdient er ook nauwelijks exp en credits mee dus het is puur een loss-loss situatie. Ja er zijn van die sporadische games waarin je MOET cappen om te winnen maar die zijn zo klein in aantal dat het niet loont om cappen als standaard speeldoel te hebben.

Overigens in dit geval is de cap wss een goed idee geweest, had teveel vertrouwen in m'n team en dacht dat ze meer weg zouden schieten van de enemies die richting de cap reden. Tactisch was het overigens totaal niet nodig want we hadden nog een full health top tier med die de hele pot de cap verdedigde.... oh wacht 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
2crashandburn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:18:
[...]

Ik heb juist nooit de fascinatie van cappen begrepen. Je speelt een shooter game maar gaat alleen maar rond bewegen om in een random hokje te gaan staan zodat je "wint". |:(
Je verdient er ook nauwelijks exp en credits mee dus het is puur een loss-loss situatie. Ja er zijn van die sporadische games waarin je MOET cappen om te winnen maar die zijn zo klein in aantal dat het niet loont om cappen als standaard speeldoel te hebben.

Overigens in dit geval is de cap wss een goed idee geweest, had teveel vertrouwen in m'n team en dacht dat ze meer weg zouden schieten van de enemies die richting de cap reden. Tactisch was het overigens totaal niet nodig want we hadden nog een full health top tier med die de hele pot de cap verdedigde.... oh wacht 8)7.
ja dat was een bijzondere speler :P
maar gelukkig deden je cheats het goed }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

De wot community blijft toch een verhaal apart. Zojuist ook weer een allervriendelijkste pm: Tomato, retarded camper, etc etc. Even teruggezocht in de log en uiteraard was dat volledig terecht. T49 op mines met 2,7k dmg en ruim 3k spotting, 3kills. Oh en mijnheer heeft de hele game in het hoekje van de map achter het eiland zitten campen in zijn cdc. Wtf denken die gasten? :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:27
Meh, beetje matige speelsessie tot nu, veel rare RNG (type 59 pakt pas bij het 4e schot in zijn flank schade, met een boring bijvoorbeeld). Verder ben ik niet gemaakt om te spelen met de 3 graden gun depression van de kv-85. Als je een kiezel raakt kan je niet meer omlaag mikken

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozenhands
2crashandburn schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 17:18:
[...]

Ik heb genoeg potjes verloren waarin mensen weigeren te cappen terwijl dit wel de beste optie was om het potje te winnen. Kwader kan je mij dan gewoon echt niet krijgen, mensen die weigeren te cappen omdat ze zo nodig moeten farmen of de chat gewoonweg niet lezen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
Precies @Frozenhands dat is het punt wat ik wou maken... greedy is het soms.. :-)

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Frozenhands schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:25:
[...]

Ik heb genoeg potjes verloren waarin mensen weigeren te cappen terwijl dit wel de beste optie was om het potje te winnen. Kwader kan je mij dan gewoon echt niet krijgen, mensen die weigeren te cappen omdat ze zo nodig moeten farmen of de chat gewoonweg niet lezen..
Wat valt er te lezen in de chat dan? Aan het begin van een pot soms clan recruitment, 'fuck wg' en geklaag over matchmaking. Tijdens de pot wordt de chat volgespamd door iemand die net de minimap heeft ontdekt, en gescheld en gevloek door mensen die eigenlijk een half uurtje pauze zouden moeten nemen. Dan aan het einde van de pot wordt er regelmatig 'gg' getypt. Maar iets nuttigs... kan het me niet herinneren eigenlijk.

Ik heb een tijdje met de chat uit gespeeld, maar ik merk dat ik het salty gevloek stiekem wel kan waarderen. En misschien lukt het wel om nog wat olie op het vuur te gooien. Het is soms een mini-game op zich. Als je na de battle nog wat vervloekingen in een pm krijgt heb je gewonnen. :+

Dat gezegd hebbende, cappen kan ook gebruikt worden als tactische move. Om de campende tegenpartij tot actie te dwingen. En als ze niet in actie (durven) komen, ook goed; Invader-medal voor Gaius. Qua xp levert die pot dan wellicht geen aarsch op, maar die potten waarin je het volledige kwartier nodig hebt om een campende tegenstander uit te graven en waarbij je waarschijnlijk toch door een niet-gespotte TD aan puin wordt geschoten zodra je iets probeert heb ik ook geen zin meer in. Uitcappen en verder met de volgende pot vind ik dan ook prima.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:13:
[...]
Dat gezegd hebbende, cappen kan ook gebruikt worden als tactische move. Om de campende tegenpartij tot actie te dwingen. En als ze niet in actie (durven) komen, ook goed; Invader-medal voor Gaius. Qua xp levert die pot dan wellicht geen aarsch op, maar die potten waarin je het volledige kwartier nodig hebt om een campende tegenstander uit te graven en waarbij je waarschijnlijk toch door een niet-gespotte TD aan puin wordt geschoten zodra je iets probeert heb ik ook geen zin meer in. Uitcappen en verder met de volgende pot vind ik dan ook prima.
Exact dit. Iemand in de cap parkeren en vervolgens kan de rest van het team de tegenpartij opruimen als ze een voor een hun tentjes opruimen.

Gisteren op deze wijze nog een potje keihard verloren. Op prokhorovka zonder scouts, geen arty en beide teams 8 td's. Ik op de ridge op de 4-lijn. Mijn halve team kampeert op de 1-2 lijn. De heuvel werd keihard verloren (gg platoon E50M :F ) en vervolgens besloot de tegenpartij te gaan cappen. Na enkele pogingen tot decaps via het spoor toch verloren. Aan het einde stonden er nog steeds een E4, JP100, Grille, een 183 en een stapeltje lagere tiers met full health in de bosjes. 8)7

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ben ik de enige die nog steeds helemaal tierelier wordt van de autoloader balance? Als in, één team krijg 8-10 autoloaders en het andere team enkel single shot tanks?

De helft van de potjes heeft dit soort teams... Sta je dan in je E50M of Centurion AX of weet ik veel wat, tegenover 2-4 BC/TVP's die je in anderhalve seconde compleet tot gatenkaas schieten. Ja, leuk die burst damage met de lange reload als 'balance' maar dat werkt niet als het gros van het team autoloaders is...

Niets mis met de autoloaders maar met de huidige matchmaker zou een cap op het aantal autoloaders per match niet misstaan.

• Frozenhands
Propane schreef op woensdag 27 september 2017 @ 12:44:
Ben ik de enige die nog steeds helemaal tierelier wordt van de autoloader balance? Als in, één team krijg 8-10 autoloaders en het andere team enkel single shot tanks?

De helft van de potjes heeft dit soort teams... Sta je dan in je E50M of Centurion AX of weet ik veel wat, tegenover 2-4 BC/TVP's die je in anderhalve seconde compleet tot gatenkaas schieten. Ja, leuk die burst damage met de lange reload als 'balance' maar dat werkt niet als het gros van het team autoloaders is...

Niets mis met de autoloaders maar met de huidige matchmaker zou een cap op het aantal autoloaders per match niet misstaan.
Kwestie van op het juiste moment te kiezen om ze aan te vallen. Tel de schoten die ze gedaan hebben, weet van te voren hoeveel shells elke tank in zijn magazijn kan hebben, let op het gedrag van de spelers (passief zijn ze aan het reloaden vaak) en probeer daarmee ze te slim af te zijn. Ik heb zelf aardig wat autoloaders in mijn garage staan en geloof mij als ik zeg dat het niet gemakkelijk spelen is ermee. Je moet gewoon echt weten waarmee je bezig bent.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Waar @Propane op doelt is gewoon dat er tegen een overload aan autoloaders niet te spelen is. Tegen 1 of 2 werkt deze tactiek. Indien het er meer zijn of zij fatsoenlijke back-up hebben, dan ben je gewoon volstrekt kansloos als zij fatsoenlijk spelen.

Ik ben de laatste tijd tamelijk gelukkig geweest met de matchmaker kennelijk want ik had de indruk dat de balance tegenwoordig beter leek te zijn. Maar een cap lijkt mij best een goed idee... ik ben helaas iets te vaak lijdend voorwerp geweest in full-yolo pushes van 3-4 autoladers; waar ze per direct 2 tanks wegclippen, in cover reloaden en de volgende push inzetten. Simpelweg niets tegen te doen omdat ze die paar hits gewoon incasseren want zij doen zoveel meer damage en zetten de hele pot naar hun hand.

• Propane
  • Niet online
Roozzz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 13:16:
Waar @Propane op doelt is gewoon dat er tegen een overload aan autoloaders niet te spelen is. Tegen 1 of 2 werkt deze tactiek. Indien het er meer zijn of zij fatsoenlijke back-up hebben, dan ben je gewoon volstrekt kansloos als zij fatsoenlijk spelen.

Ik ben de laatste tijd tamelijk gelukkig geweest met de matchmaker kennelijk want ik had de indruk dat de balance tegenwoordig beter leek te zijn. Maar een cap lijkt mij best een goed idee... ik ben helaas iets te vaak lijdend voorwerp geweest in full-yolo pushes van 3-4 autoladers; waar ze per direct 2 tanks wegclippen, in cover reloaden en de volgende push inzetten. Simpelweg niets tegen te doen omdat ze die paar hits gewoon incasseren want zij doen zoveel meer damage en zetten de hele pot naar hun hand.
Dat dus inderdaad. Ik krijg dit nog heel regelmatig en er natuurlijk geen lol aan zo. Beetje de meta op hogere tiers momenteel.

• 2crashandburn
Roozzz schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:23:
[...]

Exact dit. Iemand in de cap parkeren en vervolgens kan de rest van het team de tegenpartij opruimen als ze een voor een hun tentjes opruimen.

Gisteren op deze wijze nog een potje keihard verloren. Op prokhorovka zonder scouts, geen arty en beide teams 8 td's. Ik op de ridge op de 4-lijn. Mijn halve team kampeert op de 1-2 lijn. De heuvel werd keihard verloren (gg platoon E50M :F ) en vervolgens besloot de tegenpartij te gaan cappen. Na enkele pogingen tot decaps via het spoor toch verloren. Aan het einde stonden er nog steeds een E4, JP100, Grille, een 183 en een stapeltje lagere tiers met full health in de bosjes. 8)7
Dat klinkt alsof het encounter was en daar ligt ook meteen je probleem. Die modus snapt maar iets van 5% van de spelers, de rest denkt namelijk dat de spawnpoints de cap zijn. Assault is nog erger, dat snapt mss 1%. Daarom heb ik beide modes ook al heel lang uit staan.

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

2crashandburn schreef op woensdag 27 september 2017 @ 16:10:
[...]

Dat klinkt alsof het encounter was en daar ligt ook meteen je probleem. Die modus snapt maar iets van 5% van de spelers, de rest denkt namelijk dat de spawnpoints de cap zijn. Assault is nog erger, dat snapt mss 1%. Daarom heb ik beide modes ook al heel lang uit staan.
Klopt! Was ik even vergeten erbij te vermelden. Het is inderdaad bizar hoeveel mensen die modus niet begrijpen... het is nou ook weer niet zo ingewikkeld 8)7 Maar goed, de player base is natuurlijk wel een verhaal apart :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 521832

Gisteren wat meegemaakt...
(Niet letten op de crappy framerate, weet niet waarom Bandicam dit zo heeft om zeep geholpen.)

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:12
Anoniem: 521832 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 20:57:
Gisteren wat meegemaakt...
(Niet letten op de crappy framerate, weet niet waarom Bandicam dit zo heeft om zeep geholpen.)
[video]
LOL, je had hem toch nog :*)

(ik neem aan dat urgente crew training de reden was dat je op de baby tiers reed?)

• looyenss
_Anvil_ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 09:30:
[...]

LOL, je had hem toch nog :*)

(ik neem aan dat urgente crew training de reden was dat je op de baby tiers reed?)
is toch gewoon wn8 boosting :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Sure, echt prachtig die spelers... van die blauwe spelers die op hoge tiers vreemd genoeg als een bot spelen.. blijkt dat ze duizenden potjes in low tier puppykickers op hun record hebben 8)7

_Anvil_ schreef op donderdag 28 september 2017 @ 15:22:
[...]

Sure, echt prachtig die spelers... van die blauwe spelers die op hoge tiers vreemd genoeg als een bot spelen.. blijkt dat ze duizenden potjes in low tier puppykickers op hun record hebben 8)7
Ik doe dat vooral om te trollen en crybaby tears te verzamelen.
Zoals je ziet, schiet ik op low tiers vooral gold ammo, om het zoutgehalte nog extra te spekken.
De chats na sommige battles... mmmmmmmmmmmm.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.someecards.com/someecards/usercards/7a5968e9b41b34ce9039c29befb6221d2f.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• looyenss
O ben jij er zo een, klinkt leuk man.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/1qqstd.jpg

Zo en dat is 2/4, eindelijk zat de mm een keer mee en kreeg ik meerdere TD's van een hogere tier ipv de magere 1 of 2 van normaal.

Nu nog TD15 en HT12&15 voor de T55a. Wat is die HT12 missie toch ontzettend frustrerend zeg, iemand daar nog tips voor? De ene keer haal ik net die blocking damage maar net niet de 2k damage en de andere keer weer net andersom grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Anoniem: 521832 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 17:44:
[...]

Ik doe dat vooral om te trollen en crybaby tears te verzamelen.
Zoals je ziet, schiet ik op low tiers vooral gold ammo, om het zoutgehalte nog extra te spekken.
De chats na sommige battles... mmmmmmmmmmmm.
[afbeelding]
vertel er dan ook bij dat je ammo voor gold koopt en dat je directives en een 7 skill crew hebt, dat laatste uiteraard met 2M aan free xp geregeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:57
Russica schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:15:
[afbeelding]

Zo en dat is 2/4, eindelijk zat de mm een keer mee en kreeg ik meerdere TD's van een hogere tier ipv de magere 1 of 2 van normaal.

Nu nog TD15 en HT12&15 voor de T55a. Wat is die HT12 missie toch ontzettend frustrerend zeg, iemand daar nog tips voor? De ene keer haal ik net die blocking damage maar net niet de 2k damage en de andere keer weer net andersom grrr.
Geluk hebben en tegenstanders hebben wat geen gold gaat schieten.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Iemand had het in dit topic pas nog over de rol van autoloaders, QB snijdt dat onderwerp in dit Foch filmpje ook aan. Als je ziet hoe hij een full health T-10 even weg clipped... hoe leuk is het nog voor je tegenstanders?

[ Voor 27% gewijzigd door _Anvil_ op 29-09-2017 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tja kijk hoe rood hun stats zijn... als je wordt geclipt doe je iets fout. Ik heb geen probleem met de nieuwe foch.

Edit. Ik maak me veel meer zorgen om de overbufde FV 4005. (WG wtf man)

[ Voor 24% gewijzigd door Kepro op 29-09-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op vrijdag 29 september 2017 @ 08:39:
[...]

Geluk hebben en tegenstanders hebben wat geen gold gaat schieten.
Ja ik zit nu te try harden met de T29 omdat de turret natuurlijk zeer bouncy is en de relatief kleine healthpool. 2k dmg is ook goed te doen. Maar het lijkt net of 2,8k bouncen een magische grens waarbij men stopt met schieten ofzo 8)7

De grind naar zowel de KV4 als ook de VKB ingezet maar mag hopen dat ik de missie voor die tijd al lang gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
WOT SECOND FRENCH HEAVY LINE STATS - ETA for branch release is early 2018 (January).

Good day everyone,

Some initial stats for the second French heavy line, which is looking to occupy tiers 8 through 10. The main deference between these and the current line are a lack of autoloaders and somewhat heavier armor:

AMX 65 T
Tier: HT-8, France
HP: 1 550
Engine: 1 000 hp
Mass: 65 t
Maximum load: 72 t
Power-to-weight: 15,38 hp / t
Max speed / Min speed: 40 / -15 km / h
Hull turning speed: 25 °/s
Turret turning speed: 27,1 °/s
Terrain resistance values: 1,534 / 1,726 / 2,397
View range: 370 m
Radio range: 750 m

Hull armor: 100 / 80 / 60 mm
Turret armor: 250 / 80 / 60 mm

Gun: 120 mm D. 1203

Alpha Damage: 400 / 400 / 515
Penetration: 218 / 325 / 65 mm
Rate of fire: 4,534 rounds/minute
Damage per minute: 1 813,7
Reload time: 13,233 s
Accuracy at 100 m: 0,345
Aiming time: 2,59 s
Depression/Elevation: -8 / +13

Gun: 100 mm SA47

Alpha Damage: 300 / 300 / 400
Penetration: 232 / 263 / 50 mm
Rate of fire: 6,728 rounds/minute
Damage per minute: 2 018,4
Reload time: 8,918 s
Accuracy at 100 m: 0,326
Aiming time: 2,88 s
Depression/Elevation: -8 / +13

Crew: 4 people

Price: 2 600 000 credits

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2017/09/x2rdniFeucM.jpg?fit=1700%2C746

AMX M4 MLE. 51
Tier: HT-9, France, regular
HP: 1 900
Engine: 1 000 hp
Mass: 73 t
Maximum load: 78 t
Power-to-weight: 13,7 hp / t
Max speed / Min speed: 40 / -15 km / h
Hull turning speed: 28 °/s
Turret turning speed: 29,2 °/s
Terrain resistance values: 1,247 / 1,342 / 2,205
View range: 380 m
Radio range: 782,1 m

Hull armor: 180 / 60 / 40 mm
Turret armor: 300 / 80 / 40 mm

Gun: 127 mm/54 Model 1948

Alpha Damage: 470 / 470 / 610
Penetration: 242 / 258 / 64 mm
Rate of fire: 5,006 rounds/minute
Damage per minute: 2 352,7
Reload time: 11,986 s
Accuracy at 100 m: 0,326
Aiming time: 2,21 s
Depression/Elevation: -8 / +15

Gun: 120 mm D. 1203 A

Penetration: 257 / 325 / 65 mm
Rate of fire: 5,959 rounds/minute
Damage per minute: 2 383,7
Reload time: 10,068 s
Accuracy at 100 m: 0,307
Aiming time: 1,92 s

Crew: 5 people
Price: 3 600 000 credits

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2017/09/uNUolpWhZMk.jpg?fit=1700%2C746

AMX M4 MLE. 54
Tier: HT-10, France
HP: 2 200
Engine power: 1 200 hp
Power-to-weight: 16,9 hp / t
Max / Min speed: 40 / -15 km / h
Hull turning speed: 32 °/s
Turret turning speed: 32 °/s
View range: 390 m

Hull armor: 220 / 60 / 40 mm
Turret armor: 300 / 80 / 40 mm

Gun: 120 mm

Penetration: 264 / 325 / 65 mm
Reload time: 10,3 s
Accuracy at 100 m: 0,3
Aiming time: 1,8 s

Gun: 130 mm

Alpha Damage: 560 / 560 / 640
Penetration: 250 / 280 / 65 mm
Reload time: 14,8 s
Accuracy at 100 m: 0,33
Aiming time: 2,2 s

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2017/09/mE0LRN9Xgbs.jpg?fit=1700%2C746

[ Voor 34% gewijzigd door Kepro op 29-09-2017 18:09 ]

• ElPaco
Goed, ik ben dus begonnen met mezelf te pijnigen met de FV215B 183 lijn. Stel dat ik totaal niet overweg kan met de AT8 (want overall gewoon waardeloos, je armour stelt niks voor met zulke weakpoints en je gun nog minder). Is het de moeite om door te gaan tot de 183, of gewoon laten?

WoT stats

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

PcDealer

HP ftw \o/

ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:10:
Goed, ik ben dus begonnen met mezelf te pijnigen met de FV215B 183 lijn. Stel dat ik totaal niet overweg kan met de AT8 (want overall gewoon waardeloos, je armour stelt niks voor met zulke weakpoints en je gun nog minder). Is het de moeite om door te gaan tot de 183, of gewoon laten?
Als ik 52% winrate behaal in de AT 8 wat zou een above average player kunnen?
http://www.noobmeter.com/player/eu/got_pcdealer/510549584/

LinkedIn WoT Cash Converter

• Kepro
ElPaco schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 17:10:
De 183 word na aankomende patch vervangen dus dan mag je wel war vaart achter je grind zetten. Dan wordt de 183 een special tank zoals de foch 155 en de FV 215 b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Vetro_xD van Bulba (Clan op NA server) plaatste een filmpje op reddit van zijn 907. In 3,5 minuut tijd 7 kills en 9,5k damage..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 22:54
Kepro schreef op zaterdag 30 september 2017 @ 19:43:
[...]

De 183 word na aankomende patch vervangen dus dan mag je wel war vaart achter je grind zetten. Dan wordt de 183 een special tank zoals de foch 155 en de FV 215 b
Wanneer komt die patch? Je moet die 183 denk ik wel in je garage hebben zeker? Dan zorg ik dat ik hem nog ff op tijd koop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
De 183 zou toch pas in de November patch worden vervangen, niet in de aankomende Oktober patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik ben exact om die reden begonnen met de grind. Ik dacht ook november patch, maar die grind is zo gruwelijk dat ik op ben begonnen, los van het feit dat ik weinig kan spelen.

Mijn gemiddelde winrate is ruim 53%,op de AT8 44 na 27 potjes..

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 00:12:
[...]

Wanneer komt die patch? Je moet die 183 denk ik wel in je garage hebben zeker? Dan zorg ik dat ik hem nog ff op tijd koop :P
November waarschijnlijk inderdaad. Je moet de 183 in je garage hebben staan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
October EU Specials

07-10 October – weekend devoted to tank destroyers. Discounts on tank destroyers, several bonuses (XP x3 for the first victory of the day) and special missions (to grab the big first aid kits);

14-17 October – an opportunity to earn extra credits that will be useful if you want to purchase the FV215b before patch 9.20.1 is introduced;

21-24 October – XP x3 for the first victory and a simple mission after which you will increase your barracks slots;

End of the month – faster training of the crew (x2), discounts on equipment, camouflage, inscriptions and emblems. In addition, special missions for consumables;

Top of the tree – T110E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Russica schreef op donderdag 28 september 2017 @ 21:15:
[afbeelding]

Congratz, MT15 en HT 12 moet ik ook nog doen. Maar heb ik wat opgegeven, mijn spelplezier leed er teveel onder. Mijn grootste probleem bij MT 15 is dat ik eigenlijk geen medium tanks aan het grinden ben. (en in mijn garage blijkbaar enkel niveau X staan heb :S)

LT 15 daarentegen had ik eigenlijk niet veel moeite mee. Omdat op zich om de missie te halen je je normale speelstijl kan hanteren. (muv nog minder schieten) Met recente light (algemene) aanpassingen is het nog makkelijker spottingdmg te doen vind ik.
Enige "advies" wat ik zou kunnen geven daarbij is op niveau 7-8 te blijven, veel HP, maar niet iedere medium tank heeft stock 400 viewrange. Dat maakt spotten direct een stuk moeilijker. Maar gezien je deze al volbracht hebt, heb je geen advies nodig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Zo, de FV215b is unlocked :) Nu alleen nog even een miljoen credits grinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Joindry schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 11:27:
[...]

Congratz, MT15 en HT 12 moet ik ook nog doen. Maar heb ik wat opgegeven, mijn spelplezier leed er teveel onder. Mijn grootste probleem bij MT 15 is dat ik eigenlijk geen medium tanks aan het grinden ben. (en in mijn garage blijkbaar enkel niveau X staan heb :S)

LT 15 daarentegen had ik eigenlijk niet veel moeite mee. Omdat op zich om de missie te halen je je normale speelstijl kan hanteren. (muv nog minder schieten) Met recente light (algemene) aanpassingen is het nog makkelijker spottingdmg te doen vind ik.
Enige "advies" wat ik zou kunnen geven daarbij is op niveau 7-8 te blijven, veel HP, maar niet iedere medium tank heeft stock 400 viewrange. Dat maakt spotten direct een stuk moeilijker. Maar gezien je deze al volbracht hebt, heb je geen advies nodig lijkt me.
LT15 heb ik al, HT12 lijkt momenteel gewoon niet haalbaar. Ben ook maar begonnen met die SPG missions :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Type 5 Heavy geen goede keuze voor ranked battles ?
Gezien je altijd HE kan schieten lijkt mij dit gemakkelijk ?

Wat zou overall de beste tank zijn voor dit ? , Speel voornamelijk met batmobiel.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 08:48
Gisteren even een paar miljoen credits er door heen gejaagd. E50 gekocht. In eerste instantie was ik van plan om mijn panther 2 en conqueror niet te verkopen en daarmee te wachten alleen ik kwam nog zoveel equipment te kort dat ik het toch maar gedaan heb die 400.000 credits die ik daarmee mis loop krijg ik bij twee stuks equipment weer terug en ik kon er nu toch weer 10 bijkopen. dat betekend toch een besparing van 2 miljoen. dat vond ik toch best aanzienlijk dus nu heeft bijna elke tank de juiste equipment. Kijken of ik vanavond nog een stapel repair kits kan kopen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Propane schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 03:05:
De 183 zou toch pas in de November patch worden vervangen, niet in de aankomende Oktober patch?
Kepro schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 09:59:
[...]
November waarschijnlijk inderdaad. Je moet de 183 in je garage hebben staan inderdaad.
Zoals Rianata iets eerder al aangaf hebben de developers zelf al vermeld dat de patch NA 9.20.1 ergens in december zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De patch die je noemt komt over 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 11:59:
De patch die je noemt komt over 2 weken.
9.20.1 komt inderdaad over twee weken...Ik spreek over de patch die NA 9.20.1 komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-05 08:27
Kepro schreef op zondag 1 oktober 2017 @ 10:11:
October EU Specials

07-10 October – weekend devoted to tank destroyers. Discounts on tank destroyers, several bonuses (XP x3 for the first victory of the day) and special missions (to grab the big first aid kits);

14-17 October – an opportunity to earn extra credits that will be useful if you want to purchase the FV215b before patch 9.20.1 is introduced;

21-24 October – XP x3 for the first victory and a simple mission after which you will increase your barracks slots;

End of the month – faster training of the crew (x2), discounts on equipment, camouflage, inscriptions and emblems. In addition, special missions for consumables;

Top of the tree – T110E3.
Mogelijkheden voor MT15, als er veel TD's in de game zitten!
Voor wie hem nog moet ;)

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-05 11:05
Ik heb het idee dat niet iedereen in de gaten heeft dat er twee tanks vervangen worden in twee patches:
9.20.1 (over twee weken?) FV215b wordt vervangen.
9.xx.x (december?) FV215b 183 wordt vervangen.

De FV215b heb ik intussen in de garage staan. Voor de FV215b 183 heb ik nog 200.000 XP en 6.000.000 zilver nodig. Denk dat ik straks naast de FV215b en FV215b 183 geen enkele tier 6+ tank in mijn garage heb staan. Heb intussen bijna alles moeten verkopen voor de grind. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ik lijk de heilige graal op weg naar HT-12 gevonden te hebben: de 112.

In een sessie van ongeveer 10 games al tweemaal 4,5k geblocked. Alleen die 2k dmg is een beetje lastig soms met zo'n troll gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

De FV215b staat in de garage :)

Is de 268 wat trouwens? Ik heb hem al tijden unlocked en twijfel of ik hem zal gaan aanschaffen. Zou mijn eerste tier 10 td zijn. Ik vind de obj 704 nog altijd vermakelijk om mee te spelen.

[ Voor 75% gewijzigd door Roozzz op 02-10-2017 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Steamwitz schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 14:08:
Ik heb het idee dat niet iedereen in de gaten heeft dat er twee tanks vervangen worden in twee patches:
9.20.1 (over twee weken?) FV215b wordt vervangen.
9.xx.x (december?) FV215b 183 wordt vervangen.

De FV215b heb ik intussen in de garage staan. Voor de FV215b 183 heb ik nog 200.000 XP en 6.000.000 zilver nodig. Denk dat ik straks naast de FV215b en FV215b 183 geen enkele tier 6+ tank in mijn garage heb staan. Heb intussen bijna alles moeten verkopen voor de grind. :X
Lol een goede leuke premiumtank kan je veel verkoopleed besparen hoor.
Ikzelf verkoop amper nog iets :P
Er staan nu 82 tanks in mijn garage O-)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• 2crashandburn
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MkFWqRu.jpg
Zo, na een paar weken moeten carry'en tegen tier 9's moest het er toch eindelijk eens van komen.

De weg naar de 3 rode sterretjes heeft bijzondere momenten gezien.
Een top tier T-44-100 die afk ging in een hoek omdat de teams unbalanced waren.
Een onvermoedende unicum in de eerste minuut 1100 hp van z'n Ravioli afhalen.
Een WT auf PzIV die zo verward was na de eerste -900hp dat ie gewoon bleef staan voor het volgende schot.
Oneshots door frontale HE pens op KV-2's of die ene zielige M6 op Kharkov in de eerste 30 seconden.
Tier 9 lights die niet bang denken te zijn voor een Tier 7 td'tje.
En laten we niet de Skorpion G vergeten die dacht tegen mij te kunnen side-scrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
2crashandburn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:10:

En laten we niet de Skorpion G vergeten die dacht tegen mij te kunnen side-scrapen.
Toen zat ik bij je in het TS kanaal :') wat een moment was dat, geloofde het in eerste instantie niet hahaha.

Vraag mij af wat die gast aan het denken was, waarschijnlijk niet veel.. :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
2crashandburn schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 22:10:
[afbeelding]
Zo, na een paar weken moeten carry'en tegen tier 9's moest het er toch eindelijk eens van komen.
De weg naar de 3 rode sterretjes heeft bijzondere momenten gezien.
Een top tier T-44-100 die afk ging in een hoek omdat de teams unbalanced waren.
...
Ja, zoiets had ik laatst ook: een T5 franse Td meldt al bij het aftellen (van een redelijk evenwichtige pot, al heb ik de xvm winchance uit staan) dat het een loss is en hij niet mee doet. jank jank etc.

Meneer gaat dus echt achteraan achter een rots afk staan. Toen iedereen dood was zag ik hem daar wat op en neer rijden in afwachting van het enemy team, hij pompte nog 1 (HE!) shell in een tegenstander en was daarna dood. Hij was dus niet echt afk, maar bleef ingame wachten tot de pot voorbij was??? 8)7 8)7

Ik had hem goed kunnen gebruiken toen ik met mn comet op de midridge aan het brawlen was.

45%WR en 400wn8, fijn ventje. 0 premiums behalve dat gratis t85m ding, dus ik gok (hoop) 12 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 703470

_Anvil_ schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 14:49:
[...]

Ja, zoiets had ik laatst ook: een T5 franse Td meldt al bij het aftellen (van een redelijk evenwichtige pot, al heb ik de xvm winchance uit staan) dat het een loss is en hij niet mee doet. jank jank etc.

Meneer gaat dus echt achteraan achter een rots afk staan. Toen iedereen dood was zag ik hem daar wat op en neer rijden in afwachting van het enemy team, hij pompte nog 1 (HE!) shell in een tegenstander en was daarna dood. Hij was dus niet echt afk, maar bleef ingame wachten tot de pot voorbij was??? 8)7 8)7

Ik had hem goed kunnen gebruiken toen ik met mn comet op de midridge aan het brawlen was.

45%WR en 400wn8, fijn ventje. 0 premiums behalve dat gratis t85m ding, dus ik gok (hoop) 12 jaar.
Haha. ja, je komt een hoop bijzondere mensen tegen in WoT...

Regelmatig maak ik mee dat iemand AFK gaat/zich verdrinkt omdat hij +2 MM krijgt of een <50% winkans op zijn scherm ziet (gisteren nog een Skorpion G die niet tegen T10 wil spelen - en daar zit ik dan in mijn Caernarvon). Maar onlangs maakte ik voor het eerst mee dat een speler zich verdronk omdat 'ie het team te goed vond :P
"Fuck WG, boring game 95% win chance" en even later rijdt 'ie het water in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
ik wil juist alleen maar T10 in mn skorpion :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
looyenss schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:44:
ik wil juist alleen maar T10 in mn skorpion :P
Dan zit je met de huidige matchmaking goed, ik heb momenteel 3 t8 premiums en die doen het niet heel lekker in al die t10 potten:

- M4a1 revo Sherman: doet het nog het beste, want alpha is king, alleen wat traag voor een med en je bent een oneshot voor de type4/5 bots met een 1400dmg HE shells. So much skill...
- Patriot, gaat steeds slechter.. turret wordt ook veel gepend (zijn de weakspots zo groot?)
- IS6, don't even try, ouderwets lage tiers bully-en lukt niet en er zijn teveel tanks die je met apcr (217 pen oid??) zelfs in de zijkant niet kunt pennen...

(en dan had ik nog een Patton KR, na 350 potten ingeruild op een M10 Panther, want ik heb de reguliere t8 Pershing, een t8 T95e2 reward tank, een t5 Sherman improved en een t6 Fury)

Eigenlijk moet ik weer een clan zoeken die t8 stronghold speelt..

EDIT: die m10 panther is trouwens echt superleuk, zeker na alle buffs.. ik vraag me serieus af wat je nog aan een comet hebt, een m10 is gewoon beter en heeft pref MM!

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 03-10-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 21:38

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

True.... 8)7

Lach me dood om die gast.... :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Harmen schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:19:
True.... 8)7

[video]
What did I just watch..... Een tomaat die commentaar geeft op de gameplay van een tomaat die nog grotere tomaten moet carry'en.... Some sort of tomatoception? |:(

[ Voor 3% gewijzigd door 2crashandburn op 03-10-2017 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Klopt allemaal, maar niemand is grappiger dan Claus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 08:37:
Klopt allemaal, maar niemand is grappiger dan Claus :)
Zonder het filmpje helemaal te hebben gezien, is het wel ubertriest dat een bot denkt dat hij beter is dan andere bots en daar filmpjes over gaat maken natuurlijk. In z'n gedachte denkt hij vast dat hij een great unicum is met much skill. Dat zijn van die gasten die ook nooit advies van een betere speler zullen opnemen omdat ze denken dat ze al super goed zijn.8)7

Correct me if iam wrong als hij weet dat hij een dikke bot is en sarcastisch is.
Maar toch wilde het toch ff gezegd hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Ik heb laatst eens meegedraaid in het adopt a tomato initiatief van de WoT reddit. Niet dat ik rood ben (1400wn8 na 7k battles, en ik speel wel arty ;-) ) gaaf dat dit kan en zeker erg leerzaam!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Ook wel grappig dat mensen commentaar hebben op iemand die commentaar heeft op iemand. Iets over denken dat je beter bent en het beter weet :+ .

Zitten hier volgens mij ook een paar grote ego's maar die zijn natuurlijk ook allemaal echt de betere spelers die advies zouden moeten geven >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 09:39:
[...]

Zonder het filmpje helemaal te hebben gezien, is het wel ubertriest dat een bot denkt dat hij beter is dan andere bots en daar filmpjes over gaat maken natuurlijk. In z'n gedachte denkt hij vast dat hij een great unicum is met much skill. Dat zijn van die gasten die ook nooit advies van een betere speler zullen opnemen omdat ze denken dat ze al super goed zijn.8)7

Correct me if iam wrong als hij weet dat hij een dikke bot is en sarcastisch is.
Maar toch wilde het toch ff gezegd hebben :+
Nope, Claus is een ongeveer gemiddelde speler maar verre van een unicum, geel-groen aan zn eigen replays te zien. Hij profileert zich ook als de Wot youtuber voor de gewone speler en moet het vooral van zn humor en sarcasme hebben.

Sommige filmpjes gaan ook over zn baard of appartement, of hoe je koffie zet...soms is het echt hilarisch, soms gewoon heel flauw. Zijn film typetjes zijn vaak erg grappig, zo heeft ie een heel Wot filmpje lang een wiseguy/sopranos achtig monoloog gehouden, gast is knettergek :)

De filmpjes van anderen die hij toont zijn vaak van hele middelmatige spelers met mazzel of gewoon ordinaire sealclubbers, zoals de matige kv1 chauffeur in bovenstaand filmpje... zn commentaar op russian bias vind ik zelf dan weer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 15:40:
[...]

Nope, Claus is een ongeveer gemiddelde speler maar verre van een unicum, geel-groen aan zn eigen replays te zien. Hij profileert zich ook als de Wot youtuber voor de gewone speler en moet het vooral van zn humor en sarcasme hebben.

Sommige filmpjes gaan ook over zn baard of appartement, of hoe je koffie zet...soms is het echt hilarisch, soms gewoon heel flauw. Zijn film typetjes zijn vaak erg grappig, zo heeft ie een heel Wot filmpje lang een wiseguy/sopranos achtig monoloog gehouden, gast is knettergek :)

De filmpjes van anderen die hij toont zijn vaak van hele middelmatige spelers met mazzel of gewoon ordinaire sealclubbers, zoals de matige kv1 chauffeur in bovenstaand filmpje... zn commentaar op russian bias vind ik zelf dan weer grappig.
ah oke, op het werk zonder geluid zie ik alleen maar de filmpjes en het skill level zonder al het gepraat erover. Eigenlijk vind je het praten gewoon leuk en staat er toevallig een WoT filmpje op de achtergrond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harmen schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 20:19:
True.... 8)7

Ik vind dat fake enthousiasme, constant geforceerd geroep en stemvervormingen eerder zum Kotzen. :F
Dan kijk ik nog liever naar een stream van ritagamer, in de hoop dat ze mij deze keer wél een chatban geeft...
(Die unibrow bleef de vorige keer maar lachen om mijn comments. :( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05 08:36
Anoniem: 521832 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 22:12:
[...]

Ik vind dat fake enthousiasme, constant geforceerd geroep en stemvervormingen eerder zum Kotzen. :F
Dan kijk ik nog liever naar een stream van ritagamer, in de hoop dat ze mij deze keer wél een chatban geeft...
(Die unibrow bleef de vorige keer maar lachen om mijn comments. :( )
Geef nou maar toe Besix, dat is gewoon een teken dat ze je leuk vind! O+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20

Rianata

Have you played Atari today?

GJP80 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:23:
[...]

Geef nou maar toe Besix, dat is gewoon een teken dat ze je leuk vind! O+
Precies, Jingles mag er niet meer op, ze zoekt waarschijnlijk een jongere halfgod en dat is waar jij in beeld komt jongen!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 3 oktober 2017 @ 16:58:
[...]
(en dan had ik nog een Patton KR, na 350 potten ingeruild op een M10 Panther, want ik heb de reguliere t8 Pershing, een t8 T95e2 reward tank, een t5 Sherman improved en een t6 Fury)
Ingeruild? Met het inruilen van een tijdje terug kon je toch alleen maar een tank van minimaal dezelfde tier terugkrijgen? Of bedoel je verkocht en de M10 Panther teruggekocht? :)

De M10 Panther lijkt me ook een leuke tank, maar ik sowieso al teveel premiums (waaronder de Panther 88). :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:59
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jxCP9y9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VEpU9nR.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GBxIMJy.jpg

ez katka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Seal/s3alclubben op niveau :P naderhand wel gedouchet?

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:59
ElPaco schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:18:
Seal/s3alclubben op niveau :P naderhand wel gedouchet?
Misschien, misschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Die HT-12 missie begint onderhand wel heel erg frustrerend te worden. Al een paar keer 3x HP geblocked in de T29 en 112 maar dan weer net geen 2k damage... Wil hem toch eigenlijk wel even halen voordat die missie veranderingen er komen, want HT-15 maken ze om de een of andere reden ook nog moeilijker.. 8)7 Als de mm me nou gewoon een paar keer op Lakeville gaf in de T29..

VK45B ga ik voor die tijd waarschijnlijk niet meer halen, ben nog maar op tier 6 van die grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Russica schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:46:
Die HT-12 missie begint onderhand wel heel erg frustrerend te worden. Al een paar keer 3x HP geblocked in de T29 en 112 maar dan weer net geen 2k damage... Wil hem toch eigenlijk wel even halen voordat die missie veranderingen er komen, want HT-15 maken ze om de een of andere reden ook nog moeilijker.. 8)7 Als de mm me nou gewoon een paar keer op Lakeville gaf in de T29..

VK45B ga ik voor die tijd waarschijnlijk niet meer halen, ben nog maar op tier 6 van die grind.
Wen er maar aan. Soms zit je maanden vast op 1 missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Kepro schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

Oh nou het feest zal na de T55a voor mij wel over zijn. Wil die gewoon nog even snel halen, en het is gewoon haalbaar voor mijn doen. Die Obj 260 missies zijn voor mij toch niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 20:47:
[...]

japanse heavies ggez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russica

Russica

HEAT is all you need.

Ja ik probeer van alles T-29 en ben de O-i en T150 trees momenteel aan het grinden. Het makkelijkste zou gewoon zijn als de Defender weer even in de store kwam..

[ Voor 14% gewijzigd door Russica op 05-10-2017 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Good day everyone,

Brief bit of news: Sandbox testing for the HD maps is looking to start on October 11th. Primary focus of the testing will be on optimization and insuring gameplay is unaffected by the newer map assets. The list of maps to be tested includes:

– Sand River
– Redshire
– Prokhorovka
– Murovanka
– Mountain Pass
– Mines
– Himmelsdorf
– El-Halluf
– Cliff
– Abby
– Steppes

That’s all for now. If anything else is released we’ll be sure to post.

pdate 9.20.1: Second Common Test Patchnotes

Those are everything we have so far. Expect updates later.

Conqueror

Depression of the OQF 32-pdr Gun Mk. II with the Conqueror Mk. II is increased from -7 to -10 degrees.
Depression of the OQF 32-pdr Gun Mk. II with the Conqueror Mk. II ABP is increased from -7 to -10 degrees.
Depression of 120 mm Gun L1A1 with the Conqueror Mk. II ABP increased from -7 to -10
Degrees

Super Conqueror

Dispersion on hull movement reduced by 25% (0.16 to 0.12, FV215b is currently 0.08)
Dispersion on hull rotation reduced by 20% (0.1 to 0.08, FV215b is currently 0.1)
Dispersion on turret rotation reduced by 29% (0.14 to 0.1, FV215b is currently 0.08)
Reload time decrease from 9.3 to 8.7s (FV215b is 8.7s currently)
Health buffed from 2350 to 2400 (FV215b is 2500)
Changed the gun depression angle of the 120 mm Gun L1A1 for the Conqueror Mk. II ABP turret from -7 to -10 degrees.

Conway

Top speed reduced from 50 to 40 km / h.
Reverse speed reduced from 20 to 15 km / h.
FV4005

Speeds are now same as live server.

FV4202

Changed turret armour. Reverted turret armor buffs to 9.20 levels.

Type 59

Increased shell capacity from 34 to 50.

FV215b (X)

Received an HD model.

[ Voor 52% gewijzigd door Kepro op 05-10-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

Ingeruild? Met het inruilen van een tijdje terug kon je toch alleen maar een tank van minimaal dezelfde tier terugkrijgen? Of bedoel je verkocht en de M10 Panther teruggekocht? :)

De M10 Panther lijkt me ook een leuke tank, maar ik sowieso al teveel premiums (waaronder de Panther 88). :P
hmm, nu je het zegt.. dan was het Patton KR inruilen op de M4a1 Rev en de T28HTC inruilen op de M10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik ga mijn t34 inruilen voor een M4 Rev.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

-10 gun depression wordt de nieuwe standaard? Is natuurlijk ook een manier om de game te balanceren, je maakt alle tanks gelijk...

Voor de conq en super conq hoor je mij niet klagen hoor, maakt het alleen maar makkelijker om de hull te verbergen :) Ik vind de conq nu al erg leuk om te spelen, dus ik zie de buffs met vertrouwen tegemoet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:25:
Ik ga mijn t34 inruilen voor een M4 Rev.
Goeie keus, m4 rev is leuker om te spelen en voor iemand met jouw skillset meer dmg en carry potential.

Die 40kpu is wat jammer voor een med, maar anders zou hij OP zijn..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • +1 Henk 'm!

RNG doet soms echt raar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Eindelijk de ace in de AMX 105.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Sodeknetter wat een teams.... Continue tier 10's die hooguit 1 shot damage doen en dood gaan en vervolgens klagen dat het team zuigt.
Top punt was nog wel een WT auf PzIV die de hele pot in base stond, 1500 dmg had gedaan en zich vervolgens aan het einde full health verzoop want het was een kut battle. Dit terwijl de enemies allemaal oneshots voor hem waren en ik samen met hem nog een goede kans maakte om te winnen.\
Dus ik er wat van zeggen: I play for fun not for wn8.... |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Kepro schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 21:49:
Eindelijk de ace in de AMX 105.
binnenkort te zien bij @Mr_Size ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Dat is aan de grote man hemzelf :P

De A-C 48 en de Franse tier 7 HT (voor de nieuwe lijn) even met korting ingekocht.

Ik heb alleen 4 tier 10 tanks vrijgespeeld en binnenkort heb ik tier 9 wz LT vrijgespeeld. I
Need credits :9

Fv 215B in HD :D 8)

https://thearmoredpatrol....fv215b-hd-model-pictures/

WoT Update 9.20.1 enters the RU cluster officially on October 17, more precisely on the night from Monday to Tuesday (October 16-17). Expect EU/NA patch releases a day later, and the ASIA release a week later.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BCUzUPJ.jpg

According to the well informed people from WoT Express, WG is planning to swap the T-10 for the Object 257. The T-10 will supposedly be moved to a branch starting from the IS-3.

Tier: IX HT, USSR, regular
HP: 1 900
Engine power: 850 HP
Power-to-weight ratio: 15.5 HP/t
Max. speed forwards/backwards: 50 / -15 km/h
Hull traverse speed: 28 °/s
Turret traverse speed: 26 °/s
View range: 390 m

Hull armor: 150 / 140 / 70
Turret armor: 350 / 240 / 100

Damage: 440 / 440 / 530
Penetration: 248 / 340 / 68
Reload speed: 12.3 s
Accuracy: 0.38
Aim time: 2.7 s
Gun depression/elevation: -5 / +15

Afbeeldingslocatie: http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/10/shot_1113.jpg

Zou je voortaan niet verschillende posts achter elkaar willen plaaten, maar je vorige bericht aanvullen d.m.v. de Wijzig knop? Dubbel- of triple posten is niet toegestaan. Ik heb het nu voor je gedaan.

[ Voor 79% gewijzigd door Grotman op 07-10-2017 19:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
Who knows :+

Eerst nog deze:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op zaterdag 7 oktober 2017 @ 11:02:
[...]
According to the well informed people from WoT Express, WG is planning to swap the T-10 for the Object 257. The T-10 will supposedly be moved to a branch starting from the IS-3.
Erm... de T-10 is toch al de tank na de IS-3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gaius schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:08:
[...]

Erm... de T-10 is toch al de tank na de IS-3?
Komt een 2e branch waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, lekker 2 uur pure ergernis achter de rug. Kan na een week eindelijk weer eens spelen, heeft WG weer eens bedacht alle randdebielen in elk team bij mij te stoppen. Combineer dat met een flinke dosis bullshit RNG en daar heb je de reden dat ik in 2 uur tijd niet eens 5 grinds heb weten te dubbelen. Zou je normaal 30 min ofzo over moeten doen, maar ik heb blijkbaar weer een speciale client ofzo vandaag. Echt alles zat tegen, is als je vaak speelt al irritant, maar helemaal als je maar sporadisch kan spelen en dan gewoon ff lekker relaxed wat games wil doen. Maar WG geeft je dan de vinger, because fuck you and your fun :F

Meestal kan ik nog wel iets positiefs uit een sessie halen, maar vandaag zou ik niet weten wat. Ik heb minstens 3 shells dwars door tanks zien gaan zonder dat het ook maar iets deed. En als je dan ook nog diep diep diep treurige teams hebt dan is het erg moeilijk om positief te blijven |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 08-10-2017 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Mr_Size schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:19:
Zo, lekker 2 uur pure ergernis achter de rug. Kan na een week eindelijk weer eens spelen, heeft WG weer eens bedacht alle randdebielen in elk team bij mij te stoppen. Combineer dat met een flinke dosis bullshit RNG en daar heb je de reden dat ik in 2 uur tijd niet eens 5 grinds heb weten te dubbelen. Zou je normaal 30 min ofzo over moeten doen, maar ik heb blijkbaar weer een speciale client ofzo vandaag. Echt alles zat tegen, is als je vaak speelt al irritant, maar helemaal als je maar sporadisch kan spelen en dan gewoon ff lekker relaxed wat games wil doen. Maar WG geeft je dan de vinger, because fuck you and your fun :F

Meestal kan ik nog wel iets positiefs uit een sessie halen, maar vandaag zou ik niet weten wat. Ik heb minstens 3 shells dwars door tanks zien gaan zonder dat het ook maar iets deed. En als je dan ook nog diep diep diep treurige teams hebt dan is het erg moeilijk om positief te blijven |:(
Haha onze wekelijkse rant :)
Ja nee het moment dat je speelt is soms de loterij de ene dag mag en kan alles en de andere dag lukt niets hoe hard je nog je best doet.
Dat zie ik vooral terug in ranked dat de ene dag 4 keer op rij een chevron kan halen en de andere dag gewoon totaal niets lukt dat je beter gewoon stopt...

Wist er al iemand dat als je ranked 4 bent dat deze behouden blijft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:27

Dark Angel

Corvette LS Power

Mr_Size schreef op zondag 8 oktober 2017 @ 18:19:

Vreemd heb je niet gezien in mijn team |:( Echt wat een klote dag vanaf 10:00 aan het spelen winrate van 22% vandaag normaal 56%

En dan ook teams die echt dom spelen bij een defend gewoon aanvallen of alles 1 kant op gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Angel op 08-10-2017 20:51 ]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 11:13
4 games vandaag, en ben er al weer klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Grappig, ik hield juist een prima gevoel over aan de potjes van vanmiddag. Hoge tiers waren volstrekt belachelijk, maar in de kv2 en luchs prima potjes gehad.
In de luchs eigenlijk alleen maar 1st class en een aantal aces gehad. Potje na potje top xp en vaak top dmg. Uiteindelijk bijna 80% wr :)

Dus als het drama is kan je altijd nog gaan sealclubben... ;)Om vervolgens rage chat te krijgen van een unicum bij de tegenpartij 😂

Pagina: 1 ... 112 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).