[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.023 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:47
Wargaming announced the possible replacement of British tank destroyer FV215b (183), but what is that new tank? Where did it come from? Another fake?

Introducing: Conqueror Casement Test Rig (CTR)
Conqueror Casement Test Rig (CTR), Self-propelled gun, medium, No 1, 120mm anti-tank gun or FV217 for short, was a self-propelled gun based on the FV214 Conqueror “Universal Tank” that mounts a 120mm gun.

Afbeeldingslocatie: https://thedailybouncedotnet.files.wordpress.com/2017/09/op1bnthsa8u.jpg?w=780

Afbeeldingslocatie: https://thedailybouncedotnet.files.wordpress.com/2017/09/fv217-side.jpg?w=780

according to some sources, there was actually two variants, FV205 SP Medium AT, based on the FV201 Caernarvon “Universal Tank”, cancelled in April 1949 and the FV217 SP 120 Medium AT, based on the FV214 Conqueror “Universal Tank”. The FV217 never got past the wooden model stage.

There wasn’t any known gun specification for the FV205, but the FV217 was to be armed with a 120mm gun and was intended to be a cheaper and simpler alternative to the Conqueror. It would also have had a lower profile and would have been harder to hit while working as an ambush tank. It would be equipped with a British Leyland Diesel BL 60, with 695 bhp or with a Leopard tank ten cylinder MTU multi-fuel power pack, with a top speed of 48km/h.

So, as you can see, the FV217 it’s not a fake tank, it’s was actually a wooden prototype, it’s more than capable to fit the British tank destroyers Tier X position, and it would be a natural successor for Tier IX Tortoise.

My final thoughts on this replacement are that this replacement was necessary, but will be done correctly? I believe the FV215b (183) should actually be moved to FV4005 Stage II branch as an alternative Tier X, instead of a direct replacement. This would enable players to choose which tank they would like, a less armoured, more mobile or a better armoured, less mobile version of the Deathstar. But that’s just my opinion, what’s yours?

Wargaming historians found this tank in the archives, but no details on designation and how “obscure” it is where shared. What is this tank? A Super Tortoise? From what we can see in the pictures it’s clearly an FV200 hull with, what it looks like, a fixed 120mm gun, but the gun could actually be of a bigger calibre. Logically it will be a better fit to the current branch, but we will have to wait to get more details.

I would suggest anyone who currently doesn’t have the FV215b (183) to start the grind and get it as soon as possible. If I’m not mistaken and Wargaming makes the final decision to replace it, the owners of the FV215b (183) will keep it as a special Tier X and receive this new tank for free.

https://thedailybounce.ne...g-fv215b-183-replacement/

[ Voor 84% gewijzigd door Kepro op 17-09-2017 13:41 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:09

Roozzz

Plus ultra

Lt 7 is gelukkig heel veel eenvoudiger geworden! Ik zit daar al maanden op vast voor de t55a... De hoeveelheid luck die je daarvoor nodig hebt is / was gewoon bizar...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Kepro schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:37:
Wargaming announced the possible replacement of British tank destroyer FV215b (183), but what is that new tank? Where did it come from? Another fake?

Conqueror Casement Test Rig (CTR), Self-propelled gun, medium, No 1, 120mm anti-tank gun or FV217 for short, was a self-propelled gun based on the FV214 Conqueror “Universal Tank” that mounts a 120mm gun.

[afbeelding]

[afbeelding]

according to some sources, there was actually two variants, FV205 SP Medium AT, based on the FV201 Caernarvon “Universal Tank”, cancelled in April 1949 and the FV217 SP 120 Medium AT, based on the FV214 Conqueror “Universal Tank”. The FV217 never got past the wooden model stage.

There wasn’t any known gun specification for the FV205, but the FV217 was to be armed with a 120mm gun and was intended to be a cheaper and simpler alternative to the Conqueror. It would also have had a lower profile and would have been harder to hit while working as an ambush tank. It would be equipped with a British Leyland Diesel BL 60, with 695 bhp or with a Leopard tank ten cylinder MTU multi-fuel power pack, with a top speed of 48km/h.

So, as you can see, the FV217 it’s not a fake tank, it’s was actually a wooden prototype, it’s more than capable to fit the British tank destroyers Tier X position, and it would be a natural successor for Tier IX Tortoise.

My final thoughts on this replacement are that this replacement was necessary, but will be done correctly? I believe the FV215b (183) should actually be moved to FV4005 Stage II branch as an alternative Tier X, instead of a direct replacement. This would enable players to choose which tank they would like, a less armoured, more mobile or a better armoured, less mobile version of the Deathstar. But that’s just my opinion, what’s yours?

Wargaming historians found this tank in the archives, but no details on designation and how “obscure” it is where shared. What is this tank? A Super Tortoise? From what we can see in the pictures it’s clearly an FV200 hull with, what it looks like, a fixed 120mm gun, but the gun could actually be of a bigger calibre. Logically it will be a better fit to the current branch, but we will have to wait to get more details.

I would suggest anyone who currently doesn’t have the FV215b (183) to start the grind and get it as soon as possible. If I’m not mistaken and Wargaming makes the final decision to replace it, the owners of the FV215b (183) will keep it as a special Tier X and receive this new tank for free.

Eindelijk eens een tank die ik staan heb :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Pff, dat wordt grinden! Bedankt dat je dit soort info steeds deelt met ons :)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gaat weer mooi, EU2 crash. Mijn tank is blijven 'hangen', EU1 is bijna overbelast.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:37:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben de grind ook begonnen maar weet niet of ik nog op tijd zal zijn voor de death star.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2017 @ 20:16:
[...]

Ben de grind ook begonnen maar weet niet of ik nog op tijd zal zijn voor de death star.
Pijnlijke grind heb de AT15 gewoon volledig geskipt met free XP voordeel was wel dat ik hem ook niet moest kopen :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 15:16
Goedemorgen, Enige tijd geleden werd afgeraden om de lights op tier-x te spelen, omdat deze (o.a. door de mediums) erg underpowerd waren.
Is dat (gezien de laatste updates) nu nog steeds zo?
Ik heb nu de Tier-8 Britse Centurion MK-1 (stock). Wat een drama ding is dat nu zeg (tenminste voor mijn speelwijze. Ding is stock traag, en penned bijna nix. Met stockgunook max 200 schade ongeveer...). Hoop dat dat wel beter gaat worden.... Als dit zo'n drama blijft ga ik toch proberen naar de lights over te stappen. de Russische T-100LT lijkt mij leuk. Iemand hier ervaring mee?

[ Voor 11% gewijzigd door kuwerti op 18-09-2017 07:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op maandag 18 september 2017 @ 06:30:
Goedemorgen, Enige tijd geleden werd afgeraden om de lights op tier-x te spelen, omdat deze (o.a. door de mediums) erg underpowerd waren.
Is dat (gezien de laatste updates) nu nog steeds zo?
Ik heb nu de Tier-8 Britse Centurion MK-1 (stock). Wat een drama ding is dat nu zeg (tenminste voor mijn speelwijze. Ding is stock traag, en penned bijna nix. Met stockgunook max 200 schade ongeveer...). Hoop dat dat wel beter gaat worden.... Als dit zo'n drama blijft ga ik toch proberen naar de lights over te stappen. de Russische T-100LT lijkt mij leuk. Iemand hier ervaring mee?
zou de grind wel gewoon afmaken. Aankomende patch worden de UK meds gebuffed en vanaf tier 8 heb je 390 alpha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op maandag 18 september 2017 @ 07:53:
[...]
zou de grind wel gewoon afmaken. Aankomende patch worden de UK meds gebuffed en vanaf tier 8 heb je 390 alpha.
Na tier 8 bedoel je?
kuwerti schreef op maandag 18 september 2017 @ 06:30:
Ik heb nu de Tier-8 Britse Centurion MK-1 (stock). Wat een drama ding is dat nu zeg (tenminste voor mijn speelwijze. Ding is stock traag, en penned bijna nix. Met stockgunook max 200 schade ongeveer...). Hoop dat dat wel beter gaat worden.... Als dit zo'n drama blijft ga ik toch proberen naar de lights over te stappen.
Een tank moet je nooit beoordelen op z'n stock-configuratie. Daarbij, alle tier 8 mediums zijn meh at best. Zeker met de huidige matchmaking waarbij je vaak bottom tier bent. Maar met alle spulletjes erop is de Centurion Mk1 best okay, vond ik. Ik ben geen unicum, dus ik weet niet wat je van me aan moet nemen qua spel, maar ik ben met die tank eigenlijk altijd naar een plek gegaan waar ik m'n gun depression kan gebruiken. Je gun is best okay, en je turret kan ook wel wat bouncen (maar daar kun je niet op vertrouwen) en je viewrange is uitstekend.

De tier 9 en 10 zijn leuke tanks naar mijn mening. Die zijn ook wat mobieler dan de tier 8 en krijgen een gun met 390 alpha en 268 pen. :)

Speaking of tier 8 matchmaking. Ligt het aan mij of is 3-5-7 gewoon niet zo'n goed idee voor tier 8? Niet alleen ben je vaak bottom tier wat oneerlijk aanvoelt, ook als je één van de drie top tiers bent voelt het oneerlijk aan. Tenminste, ik had gisteren een pot in de T28 prot en dat ging echt nergens over. T-150's, T-34-85M's, Hellcat, aangezien ik m'n frontale armor richting hun kon houden, hadden ze geen schijn van kans. Het verschil tussen tier 6 en tier 8 is m.i. te groot. Wellicht heeft Circon toch wel een punt als hij zegt dat 5-10 matchmaking prioriteit moet krijgen over 3-5-7 matchmaking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gaius schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:30:
[...]

Na tier 8 bedoel je?

[...]

Een tank moet je nooit beoordelen op z'n stock-configuratie. Daarbij, alle tier 8 mediums zijn meh at best. Zeker met de huidige matchmaking waarbij je vaak bottom tier bent. Maar met alle spulletjes erop is de Centurion Mk1 best okay, vond ik. Ik ben geen unicum, dus ik weet niet wat je van me aan moet nemen qua spel, maar ik ben met die tank eigenlijk altijd naar een plek gegaan waar ik m'n gun depression kan gebruiken. Je gun is best okay, en je turret kan ook wel wat bouncen (maar daar kun je niet op vertrouwen) en je viewrange is uitstekend.

De tier 9 en 10 zijn leuke tanks naar mijn mening. Die zijn ook wat mobieler dan de tier 8 en krijgen een gun met 390 alpha en 268 pen. :)
Juist omdat je geen unicum bent lijkt je input me waardevol. Voor zover ik weet is kuwerti ook geen unicum, dus dan heb je het meeste aan de ervaringen van iemand die dat niet is ;)

Ik vond de Cent 1 in het begin ook lastig spelen (stock) maar als hij volledig geupgrade is, is het goed te doen. Daarbij zoals gezegd, hij krijgt in de volgende patch een flinke armourbuff voor de turret.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op maandag 18 september 2017 @ 08:30:
[...]

Speaking of tier 8 matchmaking. Ligt het aan mij of is 3-5-7 gewoon niet zo'n goed idee voor tier 8? Niet alleen ben je vaak bottom tier wat oneerlijk aanvoelt, ook als je één van de drie top tiers bent voelt het oneerlijk aan. Tenminste, ik had gisteren een pot in de T28 prot en dat ging echt nergens over. T-150's, T-34-85M's, Hellcat, aangezien ik m'n frontale armor richting hun kon houden, hadden ze geen schijn van kans. Het verschil tussen tier 6 en tier 8 is m.i. te groot. Wellicht heeft Circon toch wel een punt als hij zegt dat 5-10 matchmaking prioriteit moet krijgen over 3-5-7 matchmaking.
5-10 matchmaking zorgt naar mijn idee voor spannendere potjes. De niveauverschillen zijn gewoon minder groot, dus dat is wel zo lekker! Op tier 6-8 merk je dat heel sterk, maar ook op 4-6 bijvoorbeeld is het echt niet grappig meer. En eigenlijk zijn tier 7's ook zwaar genaaid als ze tegen tier 9 terecht komen.
Kortom, ik ben groot voorstander van 5-10 matchmaking! Hoewel ik me dan minder vaak "onoverwinnelijk" ga voelen als toptier >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-09 16:31
Wij hebben een discussie in de clan over het verkopen van accounts, wat veel spelers doen als ze helemaal stoppen met spelen.

Sommigen beweren dat je honderden euro's kunt krijgen voor een account met laten we zeggen 10 premium tier 8 tanks en 5 tier 10 tanks. Zelf denk ik dat, gezien het grote aanbod en het feit dat het niet legaal is, een bedrag van rond < 100 euro veel realistischer is. Op de bekende broker sites zie ik wel giga prijzen (700 euro en hoger), maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt betaald wordt.

Wat denken/weten jullie hiervan?

(ik weet dat dit illegaal is volgens de WG agreement en overweeg het zelf niet)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Kepro schreef op zondag 17 september 2017 @ 13:35:
Sommige missies worden veel makkelijker en sommige worden nog moeilijker dan ze al zijn

Stug IV campaign

LT 7.1 Main task: Detect and damage 1 SPG -> Damage 1 SPG
LT 9.1 Main task: Detect 2 enemies while unspotted -> Detect 1 enemy while unspotted
LT 12.1 Main task: Assist allies by spotting to do 500 damage, while you remain unspotted -> Assist by spotting 250 damage while remaining unspotted
LT 13.1 Main task: Assist allies by spotting to do 1500 damage -> Assist by spotting 1000 damage
LT 14.1 Main task: Assist allies by spotting 2000 damage -> Assist by spotting 1500 damage
LT 15.1 Main task: 4000 damage dealt and damage spotted combined -> 3000 damage dealt and damage spotted combined
LT 15.1 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to do damage to 4 enemies by spotting or tracking
MT 8.1 Main task: 500 damage to medium tanks -> 300 damage to medium tanks
MT 9.1 Main task: 500 damage to heavy tanks -> 300 damage to heavy tanks
MT 13.1 Main task: 3000 damage -> 2000 damage
MT 15.1 Additional task: Survive -> Win. Damage 5 enemies
HT 7.1 Main task: Deal 1000 damage -> Deal 500 damage
HT 8.1 Main task: Deal 1000 damage to heavies -> Deal 500 damage to heavies
HT 12.1 Main task: Deal 1000 damage -> Deal 500 damage
HT 15.1 Main task: 6000 damage dealt, received and blocked combined -> 4000 damage combined
HT 15.1 Additional task: Win -> Win. Do at least 20% of total team damage
TD 15.1 Main task: Deal 3000 damage -> deal 2000 damage
TD 15.1 Additional task: Destroy 1 enemy -> Win. Destroy 2 enemies
SPG 15.1 Additional task: Survive -> Win. Deal 1000 damage

T28 HTC campaign

LT 7.2 Main task: Detect and damage 2 SPGs -> Detect and damage 1 SPG
LT 9.2 Main task: Detect 4 enemies while being unspotted -> Detect 2 enemies while unspotted
LT 12.2 Main task: Spot for 1000 damage while unspotted -> Spot for 750 damage while unspotted
LT 14.2 Main task: Spot for 3000 damage -> Spot for 2500 damage
LT 15.2 Main task: 5000 damage dealt and spotted combined -> 4000 damage combined
LT 15.2 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to do damage to 5 enemies by spotting or tracking
MT 6.2 Main task: Deal 3000 damage to enemies of 3 classes -> Deal 2000 damage to enemies of 3 classes
MT 8.2 Main task: Deal 1000 damage to mediums -> Deal 750 damage to mediums
MT 9.2 Main task: Deal 1000 damage to heavies -> Deal 750 damage to heavies
MT 12.2 Main task: Deal 2000 damage -> Deal 1500 damage
MT 15.2 Main task: Deal 2000 damage to TDs -> Deal 1000 damage to TDs. Destroy 2 TDs.
MT 15.2 Additional task: Survive. Win -> Win. Damage 6 enemies
HT 7.2 Main task: Deal 2000 damage -> Deal 1000 damage
HT 8.2 Main task: Deal 2000 damage to heavies -> Deal 1000 damage to heavies
HT 12.2 Main task: Deal 1500 damage -> Deal 1000 damage
HT 15.1 Main task: 8000 damage dealt, received and blocked combined -> 6000 damage combined
TD 15.2 Main task: Deal 4000 damage -> deal 3000 damage
TD 15.2 Additional task: Destroy 2 enemies -> Destroy 3 enemies
SPG 15.2 Additional task: Survive -> Win. Deal 1500 damage

T-55A campaign

LT 3.3 Main task: Detect 5 enemies -> Detect 4 enemies
LT 5.3 Additional task: Assist allies to do damage to 6 enemies by spotting -> Assist by spotting 5 enemies
LT 6.3 Main task: Assist allies to do damage to 6 enemies by spotting or tracking -> Assist by spotting or tracking 5 enemies
LT 7.3 Main task: Detect and damage 3 SPGs -> Detect and damage 1 SPG. Destroy 1 SPG
LT 9.3 Main task: Detect 6 enemies while being unspotted -> Detect 4 enemies while unspotted
LT 12.3 Main task: Spot for 2000 damage while unspotted -> Spot for 1500 damage while unspotted
LT 15.3 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to destroy 4 enemies by spotting or tracking
MT 15.3 Main task: Destroy a TD one level higher -> Deal 2500 damage to TDs
MT 15.3 Additional task: Survive. Win. Deal 2000 damage -> Win. Damage 7 enemies
HT 8.3 Main task: Deal 3000 damage to heavies -> Deal 2000 damage to heavies
HT 14.3 Main task: Destroy 6 enemies of 3 classes -> Destroy 5 enemies of 3 classes
HT 15.3 Additional task: Win -> Win. Do at least 25% of total team damage
TD 15.3 Additional task: Destroy 3 enemies -> Destroy 5 enemies
SPG 15.3 Additional task: Survive -> Win. Deal 3000 damage

Obj. 260 campaign

LT 3.4 Main task: Detect 7 enemies -> Detect 6 enemies
LT 5.4 Additional task: Assist allies to do damage to 8 enemies by spotting -> Assist by spotting 6 enemies
LT 6.4 Main task: Assist allies to do damage to 8 enemies by spotting or tracking -> Assist by spotting or tracking 6 enemies
LT 7.4 Main task: Detect and damage 3 SPGs. Destroy 1 SPG -> Detect and damage 2 SPGs
LT 9.4 Main task: Detect 7 enemies while being unspotted -> Detect 6 enemies while unspotted
LT 15.4 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to destroy 5 enemies by spotting or tracking
MT 15.4 Main task: Deal 4000 damage to TDs -> Deal 3500 damage to TDs
MT 15.4 Additional task: Survive. Win -> Win. Damage 8 enemies
HT 8.4 Main task: Deal 4000 damage to heavies -> Deal 3000 damage to heavies
HT 11.4 Main task: Deal 5000 damage -> Deal 4000 damage
HT 14.4 Main task: Destroy 8 enemies of 3 classes -> Destroy 7 enemies of 3 classes
HT 15.4 Additional task: Win -> Win. Do at least 25% of total team damage
TD 9.4 Main task: Penetrate enemy armor 7 times in a row -> Penetrate enemy armor 6 times in a row
TD 15.4 Additional task: Destroy 5 enemies -> Destroy 6 enemies
SPG 15.4 Additional task: Survive -> Win. Deal 4000 damage.
LT 7.3 Main task: Detect and damage 3 SPGs -> Detect and damage 1 SPG. Destroy 1 SPG

EINDELIJK! Ik kom deze kut missie gewoon niet voorbij...

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Frozenhands schreef op maandag 18 september 2017 @ 13:58:
[...]

EINDELIJK! Ik kom deze kut missie gewoon niet voorbij...
idem, de kans dat je die 3 arties allemaal zelf spot en apart damage doet is gewoon erg klein

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-11-2024
Breezers schreef op maandag 18 september 2017 @ 14:00:
[...]

idem, de kans dat je die 3 arties allemaal zelf spot en apart damage doet is gewoon erg klein
Ik heb een keer geprobeerd door een claim bij WG in te dienen om hem alsnog te krijgen, maar helaas niet gelukt. In de afgelopen tijd ben ik maar tot twee keer in een situatie gekomen om ze te spotten en te beschadigen. Maar dan was er net iemand mij voor om ze te spotten of de SPG's waren opeens verplaatst...

Wat tevens ook lastig is aan deze missie is dat je het niet gelijk vanaf het begin die SPG's kan gaan zoeken, want ze schieten je gelijk overhoop als je het überhaupt doet. Dus altijd mid-end game pas gaan zoeken zodra de rest een beetje is opgeruimd.

[ Voor 19% gewijzigd door Frozenhands op 18-09-2017 14:29 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
_Anvil_ schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:01:
Wij hebben een discussie in de clan over het verkopen van accounts, wat veel spelers doen als ze helemaal stoppen met spelen.

Sommigen beweren dat je honderden euro's kunt krijgen voor een account met laten we zeggen 10 premium tier 8 tanks en 5 tier 10 tanks. Zelf denk ik dat, gezien het grote aanbod en het feit dat het niet legaal is, een bedrag van rond < 100 euro veel realistischer is. Op de bekende broker sites zie ik wel giga prijzen (700 euro en hoger), maar ik kan me niet voorstellen dat dit echt betaald wordt.

Als ik : (premiumtanks)

7 Tier 2
4 Tier 3
2 Tier 5
3 Tier 6
4 Tier 7
8 Tier 8

Heb en daarvoor amper 100 euro zou krijgen hou ik het liever zelf ;)
Mijn account is toch met 4 tier 10 tanks extra toch zeker 500 euro waard...

(er zit al minstens 2000 euro in mijn account 8)7 O-) :7 )

[ Voor 3% gewijzigd door nvidia666 op 18-09-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Een heerlijke stream avond gehad. Epic games in de FB 215 b maar die tank mag gewoon nier ge-aced geworden. ;( Ik had zon mooie game in de Batchat, 7.8 k 7 kills en nog 3 shells over. Ik dacht dat ik een t54 mod 1 wel uit zou spotten maar game zei nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
_Anvil_ schreef op maandag 18 september 2017 @ 11:01:

Ligt aan welke premium tanks je hebt, heb je bepaalde tanks die niet meer te krijgen zijn of zeer speciaal zijn. Welke reguliere tanks je hebt unlocked en/of in de garage hebt staan. Hoeveel credits, goud en premium dagen je hebt. Wat voor stats heeft je account? Mensen betalen meer voor een account met unicum stats dan voor een account met bijv. 1000wn8 en 49-50% winrate.

Ik ken wel een aantal mensen die er een leuk centje mee hebben verdiend ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
ElPaco schreef op maandag 18 september 2017 @ 09:19:
[...]

Juist omdat je geen unicum bent lijkt je input me waardevol. Voor zover ik weet is kuwerti ook geen unicum, dus dan heb je het meeste aan de ervaringen van iemand die dat niet is ;)

Ik vond de Cent 1 in het begin ook lastig spelen (stock) maar als hij volledig geupgrade is, is het goed te doen. Daarbij zoals gezegd, hij krijgt in de volgende patch een flinke armourbuff voor de turret.
ok, ik zal even doorzetten met de centurion.

nog een vraag die ik had gesteld: "Enige tijd geleden werd afgeraden om de lights op tier-x te spelen, omdat deze (o.a. door de mediums) erg underpowerd waren." is dat nog steeds zo gezien de aankomende patches/buffs??

(btw: heb gisteren de laptop (ACER ASPIRE 7 A717-71G-785Y) binnen gekregen, en wat een beest is dat zeg. Ik speel WOT nu op FULL graphics. en dat draait perfect. Mocht je dus nog een 17" game laptop voor WOT zoeken :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
wsLy schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 05:51:
[...]
Ik ken wel een aantal mensen die er een leuk centje mee hebben verdiend ;)
Ik snap dat een unicum met een garage vol clanwar tanks en een type59 wel een fors bedrag kan vragen, er zijn altijd losers die zoiets willen kopen voor de digitale pats.

Maar ik vraag me af of je echt 50% (of zelfs 30%) van de waarde van je premium tanks terug kunt krijgen, laten we zeggen voor een 55% Wr 1600 wn8 speler. Een van onze jongere clannies heeft 300 euro gevangen voor zn account (groot aantal premiums, maar weinig meer zeldzaams dan een kv5 of e25), maar de beste jongen wil geen bewijs in de vorm van een screenshotje tonen namelijk.. dat geeft de nodige discussie :P

Zelf dacht ik eerder dat 70-90 euro realistischer was, gezien het giga aanbod van mensen die hun account aanbieden.. but I could be wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
kuwerti schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 08:07:
[...]

ok, ik zal even doorzetten met de centurion.

nog een vraag die ik had gesteld: "Enige tijd geleden werd afgeraden om de lights op tier-x te spelen, omdat deze (o.a. door de mediums) erg underpowerd waren." is dat nog steeds zo gezien de aankomende patches/buffs??

(btw: heb gisteren de laptop (ACER ASPIRE 7 A717-71G-785Y) binnen gekregen, en wat een beest is dat zeg. Ik speel WOT nu op FULL graphics. en dat draait perfect. Mocht je dus nog een 17" game laptop voor WOT zoeken :-) )
Het zijn verschillende tanks dus niet echt vergelijkbaar. Ik zelf heb prima Games met de AMX 105 (zie mijn Twitch account en dan videos -> moet je een beetje zoeken maar dan heb je een indruk . Al denk ik wel dat de buff de LT goed doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Kepro op 19-09-2017 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Als iemand nog een TOGII wil:
https://eu.wargaming.net/shop/wot/main/7064/

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 20:36
Soms vraag ik me af hoeveel mijn account waard is. Niet dat ik um ga verkopen, maar ik ben wel benieuwd naar wat mensen er voor willen geven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 15:31:
Soms vraag ik me af hoeveel mijn account waard is. Niet dat ik um ga verkopen, maar ik ben wel benieuwd naar wat mensen er voor willen geven. :P
Same here!

Tog2 is trouwens een must have what mij betreft, samen met de KV-2 de coolste tank evah 8)

Wel lastig te spelen:

- nooit alleen, met 2 of 3 Togs in een vloot varen
- zorg dat je zo snel mogelijk in veiligheid bent, voordat arty of snipers je in het open veld pakken. Nergens voor stoppen, fire on the move werkt prima.
- gebruik focus fire (teamspeak for the win) op alle tanks die op je af vliegen om "even die Togs te farmen"
- neem voldoende apcr mee, heavies DPM je dan helemaal kapot, met APCR en de snelle aimtime kun je ze prima pennen op weakspots.
- feitelijk DPM je alles kapot terwijl je 1400hitpoints per (tier6!) tank volledig benut, Reverse sidescrapen kan ook leuk werken in a pinch.

als je bovenstaande formule toepast, is het verbazend wat een Tog platoon allemaal kan. Lol gegarandeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kijk eens wat ik vind: https://www.playerauctions.com/wot/account/o!134533366/

Een ex-WG werknemer de z'n account verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:01:
Kijk eens wat ik vind: https://www.playerauctions.com/wot/account/o!134533366/

Een ex-WG werknemer de z'n account verkoopt.
Lel wat een prijzen ook. Allemaal unique accounts met bagger stats. Vraag me wel af wat er nu daadwerkelijk ook verkocht wordt. Niemand gaat 2-5k betalen voor een account lijkt me.

300-600 euro lijkt me wel redelijk opzich en ik weet dat voor zulke prijzen accounts wel weggaan.

Ik zie geen enkel account met 3k-4k overall WN8 :+ Wat zouden ze daar voor geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 19:38:
[...]

Lel wat een prijzen ook. Allemaal unique accounts met bagger stats. Vraag me wel af wat er nu daadwerkelijk ook verkocht wordt. Niemand gaat 2-5k betalen voor een account lijkt me.

300-600 euro lijkt me wel redelijk opzich en ik weet dat voor zulke prijzen accounts wel weggaan.

Ik zie geen enkel account met 3k-4k overall WN8 :+ Wat zouden ze daar voor geven 8)7
Naja d'r zijn op het moment 39 T-44-122s op de EU server, die gast kan zo'n beetje vragen wat ie wil.

Maar waarschijnlijk niet lang meer, d'r staat al een ticket open bij de support. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:58:
[...]
Naja d'r zijn op het moment 39 T-44-122s op de EU server, die gast kan zo'n beetje vragen wat ie wil.

Maar waarschijnlijk niet lang meer, d'r staat al een ticket open bij de support. :+
Geef nou maar toe User, je bent gewoon salty omdat dat account tanks heeft die jij nog niet in je garage hebt staan.... :o :+ :D

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Absoluut, ik ben m'n ontslagbrief al zo'n beetje aan het schrijven.

[ Voor 76% gewijzigd door User op 19-09-2017 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 21:58:
[...]

Vind ik ook op de brandstapel ermee! :Y) :Y) :Y)

Maar is die tank nu echt 5k waard voor een nutteloze T44 met een 122mm kanon ( die je ook gewoon out of box kan krijgen als je T44 speelt :9 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:30:
[...]

Vind ik ook op de brandstapel ermee! :Y) :Y) :Y)

Maar is die tank nu echt 5k waard voor een nutteloze T44 met een 122mm kanon ( die je ook gewoon out of box kan krijgen als je T44 speelt :9 8)7
Vriend, dit is een 'T-44' op tier 7 met pref MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:32:
[...]
Vriend, dit is een 'T-44' op tier 7 met pref MM.
:X :X Ik heb al een tijdje niet gespeeld he, beetje roestig met al die prems O-) Maar dat is inderdaad niet heel verkeerd maar een 122mm op een med tegen T9's is voor mij nog geen 5k waard :+

Maar misschien zijn er mensen met een grotere portemonnee en liefde voor prem tanks.... User is it you perhaps? >:) :P :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:35:
[...]

:X :X Ik heb al een tijdje niet gespeeld he, beetje roestig met al die prems O-) Maar dat is inderdaad niet heel verkeerd maar een 122mm op een med tegen T9's is voor mij nog geen 5k waard :+

Maar misschien zijn er mensen met een grotere portemonnee en liefde voor prem tanks.... User is it you perhaps? >:) :P :>
Vriend, een tier 7 tank met pref MM ZIET GEEN TIER 9s. :+ Volgens mij heb je niet alleen een tijdje niet gespeeld, volgens mij heb je die tijd doorgebracht met zuipen. :+

En een 122mm op tier 8 is prima te doen.

Ja, ik probeer deze tank ook van WG te krijgen maar WG maakt hun beloftes niet waar. Dus tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:42:
[...]
Vriend, een tier 7 tank met pref MM ZIET GEEN TIER 9s. :+ Volgens mij heb je niet alleen een tijdje niet gespeeld, volgens mij heb je die tijd doorgebracht met zuipen. :+

En een 122mm op tier 8 is prima te doen.

Ja, ik probeer deze tank ook van WG te krijgen maar WG maakt hun beloftes niet waar. Dus tsja.
Haha, inderdaad ik denk dat ik die drank maar even moet laten staan..... :z Op T7 tegen T8s is dat ding inderdaad best wel nice om te spelen. Vooral lower tiers sloop je met een 122mm.

WG en beloftes niet waar maken..... tell me something new. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 22:45:
[...]

Haha, inderdaad ik denk dat ik die drank maar even moet laten staan..... :z Op T7 tegen T8s is dat ding inderdaad best wel nice om te spelen. Vooral lower tiers sloop je met een 122mm.

WG en beloftes niet waar maken..... tell me something new. 8)7
Vroegâh kwamen ze hun beloftes aan werknemers/inhuurders gewoon na, maar dat is de laatste tijd rap aan het veranderen.

Edit:
We really appreciate the time you took to write to us regarding this issue.

We will take a closer look into this case and take proper steps in this case.

We would like to thank you for your help in this matter :)
AAHAHAHAHAHAHHAAHHA

Blijkbaar is de WG support nog wakker om 10 uur 's avonds.

[ Voor 24% gewijzigd door User op 19-09-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 september 2017 @ 18:01:
[...]

Same here!

Tog2 is trouwens een must have what mij betreft, samen met de KV-2 de coolste tank evah 8)

Wel lastig te spelen:

- nooit alleen, met 2 of 3 Togs in een vloot varen
- zorg dat je zo snel mogelijk in veiligheid bent, voordat arty of snipers je in het open veld pakken. Nergens voor stoppen, fire on the move werkt prima.
- gebruik focus fire (teamspeak for the win) op alle tanks die op je af vliegen om "even die Togs te farmen"
- neem voldoende apcr mee, heavies DPM je dan helemaal kapot, met APCR en de snelle aimtime kun je ze prima pennen op weakspots.
- feitelijk DPM je alles kapot terwijl je 1400hitpoints per (tier6!) tank volledig benut, Reverse sidescrapen kan ook leuk werken in a pinch.

als je bovenstaande formule toepast, is het verbazend wat een Tog platoon allemaal kan. Lol gegarandeerd :)
Bij deze in mijn bezit :)

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Primo Victoria OP :P
Twijfel zelf alleen tussen vents of coated optics, dit omdat de base al 410m is. misschien dat ik wissel zodra ik recon train..

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 12:46:
Primo Victoria OP :P
Twijfel zelf alleen tussen vents of coated optics, dit omdat de base al 410m is. misschien dat ik wissel zodra ik recon train..
Je zit nog niet aan de max view range dus optics is de meest logische keuze.

• looyenss
Kepro schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:07:
[...]

Je zit nog niet aan de max view range dus optics is de meest logische keuze.
met food , vents en recon is het 446, zeg jij dan nog steeds optics over vents?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:20:
[...]

met food , vents en recon is het 446, zeg jij dan nog steeds optics over vents?
Meer viewrange is altijd beter. Blijft een discussie punt omdat er niet veel grote mappen zijn. Het is meer persoonlijke voorkeur denk ik. Meer view range houd in dat je sneller tanks spot. WG heeft onlangs een video geüpload waar ze de verschillen laten zien.

Edit: waarom speel je met food? Een prem tank je gebruik om credits te verzamelen. Zonde van je 20k zilver. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 20-09-2017 13:28 ]

• ElPaco
Ik ben zelf ook voorstander van meer viewrange. Als je iemand outspot kan je altijd meer damage doen dan die 5% van vents goed kan maken.

WoT stats

• looyenss
thx! ik blijf bij optics :-)

@Kepro omdat ik er een hele berg van in mn depot heb liggen... Ook koop ik die dingen "in" als ze 50% zijn. als mn depot leeg is doe ik zonder.

[ Voor 72% gewijzigd door looyenss op 20-09-2017 13:37 ]

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:52
Net klaar met de grind van mijn VK 36.01 H nee echt geweldige tank heel veel fun in gehad. Gegrind met boosters wel eens waar als afwisseling van mijn Conqueror grind. Dus ik heb er nu 33 games in gespeeld en ik ben echt werkelijk waar een keer top tier geweest. De gemiddelde tier waarop ik speelde is 7.6 dat betekend dat nog steeds ik overgrote gedeelte van de games tier 8 games waren. Leuk. van de 33 games waren er 22 games tier 8. Dat is gewoon 2/3 van de tijd de rest van de tijd ben je dus middel tier met tier 7. De meeste tier 8 zijn wel te doen, maar ik had net weer een match tegen 2 strv S1 tanks en een Udes Dat is niet grappig in je tier 6 tank.

Nickname KasPlantje.

• looyenss
GerGio schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:34:
Net klaar met de grind van mijn VK 36.01 H nee echt geweldige tank heel veel fun in gehad. Gegrind met boosters wel eens waar als afwisseling van mijn Conqueror grind. Dus ik heb er nu 33 games in gespeeld en ik ben echt werkelijk waar een keer top tier geweest. De gemiddelde tier waarop ik speelde is 7.6 dat betekend dat nog steeds ik overgrote gedeelte van de games tier 8 games waren. Leuk. van de 33 games waren er 22 games tier 8. Dat is gewoon 2/3 van de tijd de rest van de tijd ben je dus middel tier met tier 7. De meeste tier 8 zijn wel te doen, maar ik had net weer een match tegen 2 strv S1 tanks en een Udes Dat is niet grappig in je tier 6 tank.
k vind ook dat top tier TD verboden moet worden, je hebt zoveel invloed in een t8 TD tegen t6..

Afbeeldingslocatie: https://media.discordapp.net/attachments/316168711876902912/359790484513619979/unknown.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:07:
[...]

k vind ook dat top tier TD verboden moet worden, je hebt zoveel invloed in een t8 TD tegen t6..

[afbeelding]
Nog steeds niet zo vervelend als de constante top tier lights. GJP en ik spelen vooral t7 voor de fun momenteel. Al gauw de helft van de battles mogen we tegen 2 t9 lights vechten. |:(

• looyenss
Ja das ook echt helemaal niks @2crashandburn . Moet zeggen dat in deze match ik ook het meeste last had van de t71, dus die heb ik maar een ram gegeven :-)

• kuwerti
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 13:33:
thx! ik blijf bij optics :-)

@Kepro omdat ik er een hele berg van in mn depot heb liggen... Ook koop ik die dingen "in" als ze 50% zijn. als mn depot leeg is doe ik zonder.
da's geen reden. die kun je nu toch weer voor de volle 100% verkopen?? :+ 8)7
zo doe ik het tenminste. koop heel veel in de aanbieding, maar vekoop alles weer als de aanbieding voorbij is.

• looyenss
kuwerti schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:40:
[...]

da's geen reden. die kun je nu toch weer voor de volle 100% verkopen?? :+ 8)7
zo doe ik het tenminste. koop heel veel in de aanbieding, maar vekoop alles weer als de aanbieding voorbij is.
je verkoopt die zooi toch altijd voor 50% van de originele prijs?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:37:
Ja das ook echt helemaal niks @2crashandburn . Moet zeggen dat in deze match ik ook het meeste last had van de t71, dus die heb ik maar een ram gegeven :-)
En toen was hij BoomAndGone? :P

WoT stats

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:46

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Precies, je wint dus netto precies 0 credits. Goede deal, dat wel.

• Kepro
2crashandburn schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:36:
[...]

Nog steeds niet zo vervelend als de constante top tier lights. GJP en ik spelen vooral t7 voor de fun momenteel. Al gauw de helft van de battles mogen we tegen 2 t9 lights vechten. |:(
T54 LT en AMX 13-90 _/-\o_ *;

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

• kuwerti
looyenss schreef op woensdag 20 september 2017 @ 14:41:
[...]

je verkoopt die zooi toch altijd voor 50% van de originele prijs?..
oh ja, das waar. was vroeger anders meen ik. nu is het inderdaad 50% :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Meer mensen weer bezig met Ranked battles? 't Is niet echt verbeterd imo. Nog steeds elke game 14 randdebielen in je team en dus verlies je nog steeds Chevrons bij de vleet. Ik herinner me dat de vorige keer je nog een chevron kon krijgen als je in de top3 van het verliezende team zat, maar nu kan ook dat niet meer. 't Is nu top5 geworden en dan verlies je geen chevron als je een game verliest, maar je wint er dus ook geen 1. Oftewel: het kost nog meer moeite, nog meer tijd, nog meer frustratie om omhoog te gaan aangezien je standaard met alle ramenlikkers zit opgescheept. Ben niet verder gekomen dan rank 2 met 3 chevrons, hoger kom je gewoon niet omdat je never ever nooit 5 goede teams op rij hebt. En tja, ik sta niet altijd in de top5 dus ik verlies gewoon chevrons.

En ook nog steeds vervelend dat je overdag dit niet kan spelen. Ik speel al nauwelijks en al bijna nooit meer 's avonds dus fuck dat. Misschien ga ik het de komende tijd nog 1x proberen, want op zich krijg je wel aardige rewards zoals personal reserves enzo. Maar als ik dan niet minimaal rank 4 kan halen dan laat ik het maar weer zitten..

En oh ja, de enige tank waarin ik enigszins reliably kan winnen is de Obj 140. Rest van de tanks bezit gewoon niet de kwaliteiten om genoeg te kunnen doen in een battle als je een grafteam hebt. Zelfs met de Obj 260 had ik het niet zo makkelijk als met de 140. Bizar hoe goed die tank nog steeds is zeg..

[ Voor 12% gewijzigd door Mr_Size op 20-09-2017 23:07 ]

• Kepro
Gebuffed M48 (turret) is nu godlike.

• Pas08
  • Laatst online: 02-09 14:33
Op die rewards na is er geen enkele toegevoegde waarde van ranked. De teamplay daar is verder te zoeken dan in randoms.

De mode en het reward systeem promoten passief camp gedrag.

Als jij agressief speelt kun je top 5 komen, maar er is meer kans dat je snel doodgaat doordat de rest van je team nog 5 straten terug staat.

Dus om bij het verliezende team top 5 te zijn is campen de oplossing. Spaar je hp, doe damage en track af en toe iemand. Omdat alle 30 spelers in de gane bang zijn om chevron te verliezen is het 1 groot camp fest.

Daarom, zoals Size, zegt is het heel lastig om (snel) een hoge rank te halen. Zelf ook rank 2 met een paar chevron gekomen, maar op die ranks zijn de spelers gewoon te matig en te bang.

Ik ben in ieder geval ook nog niet overtuigd. Zal vast nog wel eens een poging wagen binnenkort.

• Kepro
Sinds de laatste patch ontvang je ook bonds bij normale games en is er altijd wel een daily mission dat je een personal reserve kan ontvangen/winnen.

• _Anvil_
Ranked battles vd week weer geprobeerd, inderdaad heel frusterend dat je geen chevrons meer kunt verdienen in een loss.. Ik snap het idee van WG, "spelen om te winnen
"ipv campen stimuleren, maar denken dat de bots en stet campers dan opeens hun gedrag gaan veranderen is een utopie..

Verder leuk dat er wat credit missies aan vast zitten, maar je draait meestal verlies in de praktijk.. (zonder premium account met de nodige "game of HEAT situaties"..

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 21-09-2017 10:56 ]

• nvidia666
_Anvil_ schreef op donderdag 21 september 2017 @ 10:42:
Ranked battles vd week weer geprobeerd, inderdaad heel frusterend dat je geen chevrons meer kunt verdienen in een loss.. Ik snap het idee van WG, "spelen om te winnen
"ipv campen stimuleren, maar denken dat de bots en stet campers dan opeens hun gedrag gaan veranderen is een utopie..

Verder leuk dat er wat credit missies aan vast zitten, maar je draait meestal verlies in de praktijk.. (zonder premium account met de nodige "game of HEAT situaties"..
Verliezen ?
tijdens een ranked battle avond verloor ik wel 250k.
Als je geen gold laad mag je chevrons wel vergeten :X

• Kepro
WoT: Personal Mission Camouflages Revealed

The StuG IV set is named „Ambush”, the T28 Concept one is named „Conceptual”, T 55 A is named „Modern Spotted” and the Object 260 one is named „Amoeba”.

https://thearmoredpatrol....ion-camouflages-revealed/

En de camo op tanks: https://thedailybounce.ne...ions-camouflage-patterns/

Afbeeldingslocatie: https://thearmoredpatrol.com/2017/09/21/wot-personal-mission-camouflages-revealed/hj6imofabmw/

Afbeeldingslocatie: https://thearmoredpatrol.com/2017/09/21/wot-personal-mission-camouflages-revealed/limso8huz-g/

Afbeeldingslocatie: https://thearmoredpatrol.com/2017/09/21/wot-personal-mission-camouflages-revealed/atggzvefc2w/

Afbeeldingslocatie: https://thearmoredpatrol.com/2017/09/21/wot-personal-mission-camouflages-revealed/xqyx_aqgmfo/

[ Voor 10% gewijzigd door Kepro op 21-09-2017 16:18 ]

Verwijderd

Meer mensen die een enquête kregen over de ISU?

• User
Kepro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:30:

The StuG IV set is named „Ambush”, the T28 Concept one is named „Conceptual”, T 55 A is named „Modern Spotted” and the Object 260 one is named „Amoeba”.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Plaatjes zijn kaput.

Ik vind de StuG IV en T-55A camos wel nice, maar de andere twee mogen ze wel wat uitzoomen, die grote vlakken vind ik maar niks. Die 260 zomer camo lijkt trouwens ook wel heel sterk op een normal camo.

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-09 20:30
Kepro schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:30:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Kun je die ook verdienen met missies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Cranzai schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:20:
[...]

Kun je die ook verdienen met missies?
Als je de tank hebt, zit de camo er bij. Als je de camo ook op andere tanks van dat land wil hebben moet je alle missies voor die tank met honours gehaald hebben.
Je kan niet de camo op een tank van een ander land zetten. De StuG IV camo kan dus nooit op een Amerikaanse tank, maar wel op een andere Duitse tank (als je alle missies voor de Stug IV maar met honours hebt).

• Kepro
User schreef op donderdag 21 september 2017 @ 20:23:
[...]
Als je de tank hebt, zit de camo er bij. Als je de camo ook op andere tanks van dat land wil hebben moet je alle missies voor die tank met honours gehaald hebben.
Je kan niet de camo op een tank van een ander land zetten. De StuG IV camo kan dus nooit op een Amerikaanse tank, maar wel op een andere Duitse tank (als je alle missies voor de Stug IV maar met honours hebt).
Ik vind dat dus nergens op slaan. Had gewoon een bonus special camo vrij gegeven voor alle tanks bij het behalen van een reward tank. Wie gaat nu werkelijk alle missies halen voor een stomme camo. Een 2e set missies was ook prima geweest bijv een x aantal damage halen voor camo 1 en 1000 kills voor camo 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Free XP is dit weekend weer in de aanbieding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Kepro schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 11:24:
Free XP is dit weekend weer in de aanbieding :).
Jep, samen met weeral XP missies...op premium tanks....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
WoT Supertest – FV205

Tier: X TD, GB (regular, FV215 (183) replacement)
HP: 2050
Horsepower: 950 HP
Weight: 65 t
Max. weight: 70 t
Power-to-weight ratio: 14.62 HP/t
Max. speed forwards/backwards: 34.3 / -12 km/h
Hull traverse speed: 22 °/s
Horizontal gun laying speed: 16 °/s
Terrain resistance: 1.726 / 1.918 / 2.877
View range: 390 m
Signal range: 782.1 m

Hull armor: 304 / 101 / 31

Gun: OQF 123 mm Mk. 1

Damage: 420 / 420 / 520
Penetration: 272 / 320 / 130
Reload speed: 6.8 s
Accuracy: 0,288
Aim speed: 1.63 s
Horizontal gun constraints: 15 / 15 °
Gun depression/elevation: -10 / +20

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/09/gOO8w6qLrBM.jpg

ELC EVEN 90

Tier : 8
HP: 1000
Engine Power: 160hp
Power to Weight: 23.88 hp/t
Speed: +70/-20 kph
Hull Traverse: 46 deg/sec
Turret Traverse: 45 deg/sec
Terrain Resistance: 0.671/0.767/1.342
Hull Armor: 15/10/10mm
Turret Armor: 15/10/10mm
View Range: 390m
Signal Range: 745m

Gun: 90mm D.919
Damage: 240/240/320
Penetration: 175/215/45mm
Shot Reload: 2.5 sec
Magazine Reload: 35 sec
Magazine Capacity: 5 shots
Accuracy: .36
Aim Time: 2.1 sec.
Depression/Elevation: -9/+13 deg.

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2017/09/UTU4XkfTxm8.jpg?fit=1700%2C747

AUFKLÄRUNGSPANZER V

AFK Panther makes a return as a tier 8 German premium. This vehicle is not intended for the premium shop. Would be neat if it’d be a personal mission reward, right?

Tier : 8
HP: 1100
Engine Power: 900hp
Power to Weight: 21.56 hp/t
Speed: +60/-22 kph
Hull Traverse: 44 deg/sec
Turret Traverse: 44 deg/sec
Terrain Resistance: 0.767/0.863/1.726
Hull Armor: 85/50/40mm
Turret Armor: 50/30/30mm
View Range: 390m
Signal Range: 740.4m

Gun: 7.5/5.5cm KwK 44 L/53 (Note: Only one ammo type- APCR)
Damage: 135
Penetration: 221mm
Reload: 3.836 sec.
Accuracy: .288
Aim Time: 1.44 sec.
Depression/Elevation: -10/+20 deg.

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/ritastatusreport.live/wp-content/uploads/2017/09/LE2MF_Ni8yU.jpg?fit=1700%2C747

WoT Supertest – Caernarvon AX (voor de release van de 2e HT lijn?)

Tier: VIII HT, GB, premium
HP: 1400
Engine power: 950 HP
Weight: 65 t
Max. weight: 70 t
Power-to-weight ratio: 15.5 HP/t
Max. speed forwards/backwards: 36 / -12 km/h
Hull traverse speed: 28 °/s
Turret traverse speed: 36 °/s
Terrain resistance: 1.055 / 1.247 / 2.205
View range: 380 m
Signal range: 782.1 m

Hull armor: 130 / 50 / 38
Turret armor: 254 / 152 / 95

Gun: OQF 20-pdr Gun Type B Barrel

Damage: 230 / 230 / 280
Penetration: 226 / 258 / 42
Reload speed: 6.3 s
Accuracy: 0.32
Aim time: 2.3 s
Gun depression/elevation: -10 / +20

Afbeeldingslocatie: https://i2.wp.com/rykoszet.info/wp-content/uploads/2017/09/WWMFCUuZYn0.jpg

Verwijderd

Ik probeer nog even snel die Death Star te grinden voordat ie niet meer te halen is. Zul je zien dat ik het net niet haal ofzo.

• Breezers
  • Laatst online: 16-03-2021

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• User
Kneiters, de Object 260 wordt nu wel heel makkelijk om te halen. Als je alle 15de missies voor de voorgaande tanks hebt, hoef je maar 1 set voor de 260 te doen, de rest kan je skippen...

• Kepro
User schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 12:49:
Kneiters, de Object 260 wordt nu wel heel makkelijk om te halen. Als je alle 15de missies voor de voorgaande tanks hebt, hoef je maar 1 set voor de 260 te doen, de rest kan je skippen...
Ik dacht dat je alleen de laatste missie dan niet met honors hoefde te behalen.
Mocht je gelijk hebben dan is dit wel troeftoeter gedoe van WG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 13:09:
[...]

Ik dacht dat je alleen de laatste missie dan niet met honors hoefde te behalen.
Mocht je gelijk hebben dan is dit wel troeftoeter gedoe van WG.
Elke 15de missies met honors geeft 1 token, je bent 4 tokens nodig om een 15e missie te skippen. Je kan dus 15 tokens verdienen met de voorgaande tanks, waar je 3 sets mee kan skippen. Hou je er 3 over. 1 set doen voor de 260 is nog een, heb je er 4 over, kan je de laatste set ook skippen.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

User schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:02:
[...]
Elke 15de missies met honors geeft 1 token, je bent 4 tokens nodig om een 15e missie te skippen. Je kan dus 15 tokens verdienen met de voorgaande tanks, waar je 3 sets mee kan skippen. Hou je er 3 over. 1 set doen voor de 260 is nog een, heb je er 4 over, kan je de laatste set ook skippen.
Je kunt de tokens toch niet meenemen naar de volgende tank ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• User
Caveman schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 15:32:
[...]

Je kunt de tokens toch niet meenemen naar de volgende tank ?
Met het nieuwe systeem in 9.20.1 dus wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

Voor de spelers die (nog) moeite hebben met het spelen van light tanks, hier een naar mijn mening zeer goede video van Taugrim:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Let's carry.
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/103hn6h.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Ik heb vandaag 5 tier8 battles gespeeld, daarvan 2x top tier, 2x in tier9 en 1x tier10. Lijkt er op dat de aanpassingen effect hebben gehad.

Ook met pijn en moeite rank 3 gehaald met Ranked. Rrrrrashian meds ftw.

[ Voor 70% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2017 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12:01

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mr_Size schreef op zaterdag 23 september 2017 @ 20:44:
[video]

Ik heb vandaag 5 tier8 battles gespeeld, daarvan 2x top tier, 2x in tier9 en 1x tier10. Lijkt er op dat de aanpassingen effect hebben gehad.

Ook met pijn en moeite rank 3 gehaald met Ranked. Rrrrrashian meds ftw.
Size,

Ik vind dat je wel iets belangrijk vergeten bent bij de 263 te vermelden. Direct de reden waarom de mijne niet meer van stal komt.
Wel eigenlijk twee zaken, hij is slecht om mee te brawlen om twee redenen:
- Hij is redelijk laag en open top, maw hoge tanks kunnen omlaag schieten met HE in je tank. En daarbij aangevuld, bovenkant is 40mm en bijna alles gaat overmatchen.
- De ruimte achter je mantlet is 0mm dik, HE net naast de mantlet schieten doet bijna altijd full damage. Vooral dit is DE reden waarom mijn 263 niet van stal komt.

263 is wat mij betreft niet leuk meer om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb nooit problemen met mijn 263 en als je gaat brawlen met een tank die hoger is (dat is alleen een Maus, e100 of een type) dan doe je echt iets verkeerd. Mantlet HE pen? Nog nooit mee gemaakt. Van alle TD’s die ik nu in garage heb blijft de 263 mijn favoriet samen met de skorpion. (Ik heb de 183, E3, 263 en de Grille). En de grille vind ik helemaal ruk na de nerf.

[ Voor 31% gewijzigd door Kepro op 24-09-2017 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12:01

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kepro schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:00:
Ik heb nooit problemen met mijn 263 en als je gaat brawlen met een tank die hoger is (dat is alleen een Maus, e100 of een type) dan doe je echt iets verkeerd. Mantlet HE pen? Nog nooit mee gemaakt.
Blijkbaar werd ie gebuffed in 9.17. in maart. Dus kan het zijn dat jij jouw 263 pas hebt van maart of later?
Geloof me vrij, der was een zeer goede reden waarom die patch uitkwam.

http://forum.worldoftanks...-263-gun-mantlet-hd-buff/

En brawlen met hogere tank? ook al er maar iets van oneffenheden liggen kan de andere tank hoger uitkomen. Iets wat je zelf niet altijd in de hand hebt. Was ook zo in de replay, die T30 had voldoende mogelijkheden, alleen had ie blijkbaar een voorliefde voor de lfp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Joindry schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:18:
[...]

Blijkbaar werd ie gebuffed in 9.17. in maart. Dus kan het zijn dat jij jouw 263 pas hebt van maart of later?
Geloof me vrij, der was een zeer goede reden waarom die patch uitkwam.

http://forum.worldoftanks...-263-gun-mantlet-hd-buff/

En brawlen met hogere tank? ook al er maar iets van oneffenheden liggen kan de andere tank hoger uitkomen. Iets wat je zelf niet altijd in de hand hebt. Was ook zo in de replay, die T30 had voldoende mogelijkheden, alleen had ie blijkbaar een voorliefde voor de lfp.
Het was mijn aller eerste t10 TD. Ik had de tank al een tijdje voordat deze in HD kwam en gebuffed werd. Het is ook een kwestie van map kennis en de sterken punten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Kepro schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:25:
[...]
Het is ook een kwestie van map kennis en de sterken punten gebruiken.
Geldt dat niet voor alle tanks? :)
Ik bedoel, zelfs een Valley push kan een goede tactiek zijn met de juiste tank (en geen arty...).

edit:
Oh ja, ik zei een tijdje terug dat ik geen moeite heb met trage tanks. Daar blijkt een grens in te zijn. En de Mathilda zakt door die grens heen. :P Het helpt ook niet dat ik vrijwel nooit top tier* ben, maar so far zie ik niet waarom er mensen zijn die het een leuke tank vinden (laat staan OP).

*het is de tier 8 mm experience, maar dan op tier 4 zeg maar. :+

[ Voor 38% gewijzigd door Gaius op 24-09-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op zondag 24 september 2017 @ 11:46:
[...]
Oh ja, ik zei een tijdje terug dat ik geen moeite heb met trage tanks. Daar blijkt een grens in te zijn. En de Mathilda zakt door die grens heen. :P Het helpt ook niet dat ik vrijwel nooit top tier* ben, maar so far zie ik niet waarom er mensen zijn die het een leuke tank vinden (laat staan OP).

*het is de tier 8 mm experience, maar dan op tier 4 zeg maar. :+
Mee eens! Ik heb hem een paar weken terug ook gespeeld op weg naar de FV215b en ik dacht dat het een van de spaarzame hoogtepuntjes in die lijn zou zijn, maar ik vond hem ook verschrikkelijk. En het lijkt erop dat we dezelfde MM hebben gehad ;)

Qua snelheid is het wel een goede training voor wat er nog komen gaat. Eigenlijk vond ik t/m tier 7 de Churchill I nog het leukst, dat zegt wat! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2017 @ 12:12:
[...]
Qua snelheid is het wel een goede training voor wat er nog komen gaat. Eigenlijk vond ik t/m tier 7 de Churchill I nog het leukst, dat zegt wat! :P
Nou, als ik tanks.gg erbij pak dan lijkt de Mathilda wel de traagste tank in de lijn. Dus het wordt beter. Iets. :P

En ach, je weet het toch nooit. Heb best lol gehad in de Covenanter en Crusader, terwijl die weer niet zo goed bekend staan. T37 (met de scout matchmaking) en IS-3 schijnen dan weer goede tanks te zijn, terwijl ik daar weer geen ruk aan vind. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Gaius op 24-09-2017 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Zo ik ben optijd met deze tank.

Researched:FV215b researched. Undistributed experience spent: 210000. Free Experience spent: 0.

Op naar dezelfde versie met een 183 gun Dat wordt wel weer de grind want ik moet bij tier 5 beginnen met een Churchill 1

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor die x3 xp in het weekend... als je niet telkens van die absolute mongolenteams toegewezen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerGio schreef op zondag 24 september 2017 @ 15:09:
Zo ik ben optijd met deze tank.

Researched:FV215b researched. Undistributed experience spent: 210000. Free Experience spent: 0.

Op naar dezelfde versie met een 183 gun Dat wordt wel weer de grind want ik moet bij tier 5 beginnen met een Churchill 1
Wanneer verwacht men de removal van de death star dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
De volgende patch. Komt dan een Tortoise-achtige tank voor in de plaats. Klopt dus beter met de rest van de lijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
ElPaco schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:57:
De volgende patch. Komt dan een Tortoise-achtige tank voor in de plaats. Klopt dus beter met de rest van de lijn.
Volgens mij niet de volgende patch maar de patch daarna.
Deze volgende patch half oktober wordt de Britse heavy FV215b vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:20
Is het nog waard om iets ind e shop te kopen ? (misschien de guard ?) heb namelijk mijn anniversary coupon gekregen en zat even te kijken of die nog ergens nuttig voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Daradius schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:13:
Is het nog waard om iets ind e shop te kopen ? (misschien de guard ?) heb namelijk mijn anniversary coupon gekregen en zat even te kijken of die nog ergens nuttig voor was.
Totaal afhankelijk van je favoriete speelwijze, de tech tree die je aan het doorlopen bent, de crews die nog xp nodig hebben en de premium tanks die je al hebt. Dus niks zinnigs over te zeggen

[ Voor 3% gewijzigd door Beetlejuise op 24-09-2017 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
de chinese 'type 58 ( tier VI) is nu met 30% in de aanbieding. Heeft iemand deze tank en hoe bevalt ie?
of kan ik beter (als light fan) de 59-16 aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op zondag 24 september 2017 @ 18:57:
Mag hopen toch wel later. Ik probeer hem nog snel te grinden, ben pas bij de AT-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

Beetlejuise schreef op zondag 24 september 2017 @ 19:09:
[...]

Volgens mij niet de volgende patch maar de patch daarna.
Deze volgende patch half oktober wordt de Britse heavy FV215b vervangen.
Klopt, dat wordt pas december hebben de developers gemeld.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo ik ga ranked definitief laten liggen nu. In 5 kwartier geen hol opgeschoten, RNG lijkt nog meer tegen te zitten dan gebruikelijk en er is geen reet aan dus eigenlijk zonde van de tijd. Verder was het ook vrijwel onmogelijk om triples te halen vanavond, wat een teams zeg :') Uiteindelijk na 6(!) games mijn WZ 132A eindelijk getripled, en gelijk in stijl ook een mijn eerste ace erin gehaald ;)
Verder was een 4K dmg, 1,6K assist pot in een semi stock Charioteer in een Tier10 game ook niet genoeg voor de win. 2K meer dmg gedaan dan de nummer 2 uit mijn team wat dus een tier10 was en dan nog niet winnen is toch wel triestig hoor |:( Potje later was gelukkig een full tier8 game en toen weer bijna 4K dmg en dat was wel een win en ook een ace :)

[ Voor 30% gewijzigd door Mr_Size op 24-09-2017 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Mr_Size schreef op zondag 24 september 2017 @ 22:46:
Zo ik ga ranked definitief laten liggen nu. In 5 kwartier geen hol opgeschoten, RNG lijkt nog meer tegen te zitten dan gebruikelijk en er is geen reet aan dus eigenlijk zonde van de tijd. Verder was het ook vrijwel onmogelijk om triples te halen vanavond, wat een teams zeg :') Uiteindelijk na 6(!) games mijn WZ 132A eindelijk getripled, en gelijk in stijl ook een mijn eerste ace erin gehaald ;)
Verder was een 4K dmg, 1,6K assist pot in een semi stock Charioteer in een Tier10 game ook niet genoeg voor de win. 2K meer dmg gedaan dan de nummer 2 uit mijn team wat dus een tier10 was en dan nog niet winnen is toch wel triestig hoor |:( Potje later was gelukkig een full tier8 game en toen weer bijna 4K dmg en dat was wel een win en ook een ace :)
Ik kan me er iets bij voorstellen. Het loopt soms echt raar in het weekend .De team zijn soms echt verschrikkelijk.Ik had enorm veel wisselingen. Daarnaast verbaas ik me echt over sommige spelers. Kom je in een team met een compleet rode IS3 die je helemaal kapot loopt te schelden omdat je niet doet wat hij zegt. (gek he) eindigje top damage in een panther 2. Krijg je nog zo'n gezellig berichtje erachter aan. Zeg je man ik heb top damage wat klaag je. Krijg je als reactie nee maar ik heb het beter gedaan want ik heb meer damage geblocked |:( . Ja en je bent nog steeds dood gegaan en dode tanks winnen geen games |:(

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Tja, om die reden heb ik geen xvm meer :P geeft een hoop rust

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/4f3ti.jpg

Zo dat is 1/4... En ik maar denken dat LT15 nog wel de moeilijkste was. Straks zul je zien dan heb ik net 3/4 X.15 missies en dan wordt ik weer eens in m'n kont genomen door WG met die missie changes.
Pagina: 1 ... 111 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).