[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.023 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteravond aantal potjes gedaan, had last van lag en shells die alles behalve de vijand raakte. Ook veel critical hits ipv damage. Enig licht puntje aan de einde de sessie van een monsterpotje met de T67 sealclubber. Laatste was een jump-ram kill. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op donderdag 7 september 2017 @ 19:32:
Ah, awfultanker, vandaar dat je als een tomaat speelt.
Gelukkig weet ik wie het zegt, Grootmeester Tomaat :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 15:16
Mr_Size schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 11:09:
Ik zie de 30vs30 mode nu meer gewoon als leuke afwisseling. Is weer eens wat anders dan steeds dezelfde maps. En aangezien de resultaten in Grand Battles toch niet meetellen voor je overall stats of MoE boeit het me een stuk minder als zo'n battle niet naar wens verloopt.
Grappig. die overal stats WN7, WN8 en weetikveel interesseren mij juist weer helemaal niet :-)
Speel echt voor de lol en het sparen van tankjes en equiment. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 20:36
wsLy schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:40:
[...]

Gelukkig weet ik wie het zegt, Grootmeester Tomaat :+
Takes one to know one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
kuwerti schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 18:05:
[...]

Grappig. die overal stats WN7, WN8 en weetikveel interesseren mij juist weer helemaal niet :-)
Speel echt voor de lol en het sparen van tankjes en equiment. :-)
Alles gaat sneller als je goed speelt, het blijft altijd leuker om 6 tanks te vernietigen dan geen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:46

garathane

l'enfer, c'est les Autres

(Des)interesse voor stats =/= (niet) goed spelen, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:50
Wat worden er toch veel t8 premium tanks gelanceerd de laatste tijd. Op zich prima dat ze zo hun centen verdienen, maar ik begin me er wat meer aan te storen en ben veel terughoudender om tot aanschaf over te gaan dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
JulesvH schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 20:52:
Wat worden er toch veel t8 premium tanks gelanceerd de laatste tijd. Op zich prima dat ze zo hun centen verdienen, maar ik begin me er wat meer aan te storen en ben veel terughoudender om tot aanschaf over te gaan dan voorheen.
Het is ook maar een bedrijf hé voordeel is wel door ruime keuze kan je diegene nemen die best bij je speelstijl past en uiteraard ook goed is.

Ik ben mijn E25 aan het pimpen tot een stealth/dpm monster })

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 10:30
Ik begin mijn plezier in WoT een beetje te verliezen. Niet vanwege de 'tomaten', dat ben ik soms zelf ook, maar vooral vanwege figuren die vinden dat ze vreselijk goed zijn (en het soms ook echt wel gewoon zijn), maar vanaf seconden 1 al beginnen te zeiken. Eerst "loss", "MM... again", "noob team". En als het spel even bezig is, dan gaat het vaak op de man, en uiteindelijk rapporteren we de 'tomaten' die niet weten wat ze doen. Echt te triest voor woorden!
En begrijp mij niet verkeerd, ik erger mij ook weleens aan beginners (zoals ik ze noem), maar een beetje opbouwende kritiek en iemand vooraf een tip geven (ipv kritiek achteraf) lijkt de laatste tijd echt te veel gevraagd, en verziekt het spel wel een beetje voor mij.

Overigens een dik compliment aan alle spelers die altijd (of in ieder geval vaak) positief zijn en andere proberen te helpen. Dat zijn de echte goede spelers in mijn ogen. :)
(Liever tien potjes verliezen met een leuk beginners-team, dan één potje winnen met goede teamgenoten die continue lopen te zeiken.)

Zo... einde rant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:07
Steamwitz schreef op zondag 10 september 2017 @ 14:54:
Ik begin mijn plezier in WoT een beetje te verliezen. Niet vanwege de 'tomaten', dat ben ik soms zelf ook, maar vooral vanwege figuren die vinden dat ze vreselijk goed zijn (en het soms ook echt wel gewoon zijn), maar vanaf seconden 1 al beginnen te zeiken. Eerst "loss", "MM... again", "noob team". En als het spel even bezig is, dan gaat het vaak op de man, en uiteindelijk rapporteren we de 'tomaten' die niet weten wat ze doen. Echt te triest voor woorden!
En begrijp mij niet verkeerd, ik erger mij ook weleens aan beginners (zoals ik ze noem), maar een beetje opbouwende kritiek en iemand vooraf een tip geven (ipv kritiek achteraf) lijkt de laatste tijd echt te veel gevraagd, en verziekt het spel wel een beetje voor mij.

Overigens een dik compliment aan alle spelers die altijd (of in ieder geval vaak) positief zijn en andere proberen te helpen. Dat zijn de echte goede spelers in mijn ogen. :)
(Liever tien potjes verliezen met een leuk beginners-team, dan één potje winnen met goede teamgenoten die continue lopen te zeiken.)

Zo... einde rant. :)
Ik zeg altijd zo, opbouwende kritiek kan je pas geven wanneer iemand wil luisteren, ik heb zo vaak al gehad dat ik iemand, in game of achteraf wil uitleggen wat hij verkeerd deed en wat beter had gekund maar dan krijg je altijd een grote mond terug en dan ben ik de 1ste die een grote mond teruggeeft :+ Als ik aan iemand merk dat hij begrijpt dat die wat verkeerd heeft gedaan en wil leren dan zal ik ook altijd de tijd nemen om dingen uit te leggen.

Het is altijd een wisselwerking tussen 2 spelers of dit werkt.

Ik ben het met je eens dat die gasten, ook goede gasten, die gelijk in het begin al roepen loss of noob team etc totaal kansloos zijn. Pas midgame weet je of je team echt een stel faalhazen waren. :'(

Maar als je zo last er van heb kan je volgens mij ook de chat gewoon helemaal uitzetten? Dan hoef je alleen maar op je eigen spelletje te letten ;)
garathane schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:43:
(Des)interesse voor stats =/= (niet) goed spelen, toch ?
Net persé, als je speelt om te winnen dan zullen je stats er ook naar zijn, op je eigen niveau. Als je zo speelt dan speel je wat mij betreft goed. Je bent dan altijd bezig om te winnen en je kan allen maar winnen door zelf ook je best te doen.

Als je echt een statwhore bent en er op focussed kan je juist je team ook beschadigen als je daadwerkelijk wacht voor de kills of alleen voor de damage farm gaat end game etc.

Het is beste is gewoon een goede mix te hebben tussen de wil om te winnen en goede stats halen en zo plezier uit het spelletje te halen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door jantje 2 op 10-09-2017 15:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:06
Dan zet je de chat toch gewoon uit?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Vanmiddag ook weer ff kunnen spelen. Ook sinds een tijdje weer wat T10 games gedaan. Grille zit tegen de 3e mark aan, maar ja dan krijg je dus bs games voorgeschoteld door WG. Volgens mij ruim een % gedaald ipv gestegen. Jammer, want is al erg lang geleden dat ik een tank ge marked heb en ik vraag me af of het überhaupt nog wel gaat lukken. 1 zure game waarbij een 183 me ultra random raakt terwijl ik al lang in cover was en je daalt gewoon 1,5%. Daartegen over een 3K, een 4K en een 5K dmg game gezet, maar dat is gewoon te weinig om te zo'n 600 dmg potje te compenseren..

Ter afsluiting nog een Obj 260 game gedaan, wat een bully is dat zeg. Echt zo'n dubbel R blyat RRRRASSHIA easy mode tank, bizar. Even met gemak een 5K dmg game en 1st class gehaald. Nu 4 games in dat ding gespeeld: 100% WR en iets van 4K avg dmg.. #needs buff :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Z6pLWj9.jpg
Blijkbaar is een Brothers-In-Arms tegenwoording een epic medal. En krijg je er 20% kortingscoupons voor. In typische WG stijl zit hier ook RNG op want GJP kreeg niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
2crashandburn schreef op zondag 10 september 2017 @ 18:53:
[afbeelding]
Blijkbaar is een Brothers-In-Arms tegenwoording een epic medal. En krijg je er 20% kortingscoupons voor. In typische WG stijl zit hier ook RNG op want GJP kreeg niets. :+
We promote team play! O wait....

Vodka powerd programming best programming! :+
Zal me niets verbazen dat ik niets krijg omdat ik al met premium speel.... :+
Typical WG give us money scam! 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door GJP80 op 10-09-2017 20:22 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 13:37
Leuk dat je het grote world of tanks topic ook nog even in het filmpje stopt. :)

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:30
Gaius schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 08:19:
[...]

Hangt van de tier af. Vanaf tier 5 ga ik gewoon voor 100%. Bij voorkeur wacht ik op de discounts hiervoor, dan is het 100g per poppetje ipv 200g per poppetje. Ik vind het zo zonde om die xp te verliezen. Helaas zijn de discounts er niet zo vaak, maar dat kun je opvangen door meerdere lijnen tegelijk te grinden. Als er dan 2-3 staan te wachten op de discount heb je er nog 2-3 over om mee te spelen. :P

Als je matige crews hebt kun je eventueel ook nog letten op de premium tanks die komen met een zero-skill crew (geloof dat het zo heet?). Het Berlin-kwartet komt bijvoorbeeld met een crew die al Brothers in Arms heeft, zonder dat dit invloed heeft op de benodigde xp voor de volgende skill. Andere opties zijn volgens mij de Tiger 131, Thunderbolt en Sabaton?
En je hebt natuurlijk de female crewleden uit de missies nog, die komen met gratis BiA en een volledige skill die je zelf kunt kiezen.
Thanks voor de info :D, dan ga ik hier even op letten. Op het moment zet ik de crew's gewoon over in me premium tanks, en dan return in ze later weer naar hun eigen tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
2crashandburn schreef op zondag 10 september 2017 @ 18:53:
[afbeelding]
Ha, die coupon heb ik ook 2 weken geleden gekregen. Niet echt opgelet of dat kwam om dat ik Brother-In-Arms haalde. Zou best eens kunnen. Afgelopen weken een aantal keer een in-game platoon gemaakt voor de Brother-In-Arms.

Is ook wel weer een staaltje marketing van Wargaming. 20% korting op alles in Premium Shop en hij was maar 1 week geldig. Dus ga je toch nog eens kijken of er wat te halen valt met extra korting. Ik zie hier een win-win voor Wargaming $$$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Xeodopel schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:46:
[...]

Ha, die coupon heb ik ook 2 weken geleden gekregen. Niet echt opgelet of dat kwam om dat ik Brother-In-Arms haalde. Zou best eens kunnen. Afgelopen weken een aantal keer een in-game platoon gemaakt voor de Brother-In-Arms.

Is ook wel weer een staaltje marketing van Wargaming. 20% korting op alles in Premium Shop en hij was maar 1 week geldig. Dus ga je toch nog eens kijken of er wat te halen valt met extra korting. Ik zie hier een win-win voor Wargaming $$$$
Gelijk hebben ze voor 20% korting wil ik wel eens shoppen in de premium shop 8)
Als iemand die niet gebruikt mag je deze altijd doorgeven , als dit natuurlijk werkt :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-09 18:04

Rianata

Have you played Atari today?

nvidia666 schreef op maandag 11 september 2017 @ 15:23:
[...]
Gelijk hebben ze voor 20% korting wil ik wel eens shoppen in de premium shop 8)
Als iemand die niet gebruikt mag je deze altijd doorgeven , als dit natuurlijk werkt :)
Zijn persoonsgebonden, staan op de Wargaming site bij je persoonlijke profiel onder My Coupons.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het goede nieuws is ik hoef nog maar een tank door te grinden naar de borsig. Het slechte nieuws is dat deze tank de Sturer Emil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2017 @ 17:35:
Het goede nieuws is ik hoef nog maar een tank door te grinden naar de borsig. Het slechte nieuws is dat deze tank de Sturer Emil is.
Die rhm met de eerste standaard gun is een verademing tov die troll gun van die Emile (oké die een draaiende turret op een TD is ook heerlijk )

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:19
Met de stock gun is de St Emil een hel, met de top gun is er best mee te spelen. Als het kan de stock gun vermijden d.m.v. free xp is dan ook mijn advies ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op maandag 11 september 2017 @ 19:47:
[...]

Met de stock gun is de St Emil een hel, met de top gun is er best mee te spelen. Als het kan de stock gun vermijden d.m.v. free xp is dan ook mijn advies ;)
Ik was al zo slim om 70k free xp te sparen haha. Ik heb al een hekel aan trage tanks en als ze dan ook nog geeneens een turret hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Mr_Size schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:01:
De Bulldog is op tier8 idd de veel betere keuze. Maar beide tanks leiden tot een tier10 light he? ;) Dus wat dat betreft maak je keuze dan gebaseerd op de AMX 13 105 vs Sheridan: https://tanks.gg/compare/amx-13-105?t=sheridan_000000

Persoonlijk denk ik dat het niet veel uitmaakt. Beide tier10 tanks zijn niet bijzonder goed omdat ze op vrijwel alle fronten worden overschaduwd door tier10 mediums. De 13 105 heeft het voordeel van het clip potentieel door zijn autolader. Dat kan in sommige gevallen erg handig zijn. DPM valt echter gigantisch tegen. De Sheridan heeft naast de T49 derp gun ook een 'normale' 105 mm gun, dus bij die tank heb je opties qua gun ;) Ik zou dan persoonlijk altijd voor de 105mm gaan, omdat ik zelf niet echt fan ben van derp guns.

In jouw geval zou ik de Amerikaanse lijn wat meer aanbevelen, dat speelt toch net wat makkelijker weg dan een autolader lijn. Autoladers spelen vereist meer ervaring en spelinzicht en jij bent nog een redelijk beginnende speler als ik het wel heb ;)
Daar ben ik weer. Ik heb inmiddels meer dan 2.5 miljoen credits en moet een keuze gaan maken.
Daar heb ik jullie echt ff bij nodig. Ik heb bijna alle lijnen op tier-6 of tier-7 zitten. de enige T8 is de IS3 en de t28-prot.

Doel: Uiteindelijk wil ik naar een 'leuke' Tier-X die bij mijn speelstijl past.
De volgende tankjes passen het beste bij mijn stijl: Type-64, Comet, T71, AMX12-t, PZ-ic. Allemaal goede snelheid en snelle rate of fire. daarnaast vermaak ik mij ook echt in de T28-prot (TD)

Als in Tier-X de lights niet echt lekker meekomen, wat dan? Wat is dan een goed alternatief? een snelle medium lijkt mij dan een optie, maar welke? Kunnen jullie mij helpen hiermee? Wat is jullie tier-X advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vdpIdiP.jpg

Een medaille voor het slopen van arty....
Zou WG dan eindelijk het licht hebben gezien? :o

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
kuwerti schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 07:11:
[...]

Daar ben ik weer. Ik heb inmiddels meer dan 2.5 miljoen credits en moet een keuze gaan maken.
Daar heb ik jullie echt ff bij nodig. Ik heb bijna alle lijnen op tier-6 of tier-7 zitten. de enige T8 is de IS3 en de t28-prot.

Doel: Uiteindelijk wil ik naar een 'leuke' Tier-X die bij mijn speelstijl past.
De volgende tankjes passen het beste bij mijn stijl: Type-64, Comet, T71, AMX12-t, PZ-ic. Allemaal goede snelheid en snelle rate of fire. daarnaast vermaak ik mij ook echt in de T28-prot (TD)

Als in Tier-X de lights niet echt lekker meekomen, wat dan? Wat is dan een goed alternatief? een snelle medium lijkt mij dan een optie, maar welke? Kunnen jullie mij helpen hiermee? Wat is jullie tier-X advies?
Gezien het feit dat je een comet hebt zou je de lijn naar de Centurion Action X kunnen nemen dat is echt een leuke tank.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:35
Met alle stronghold acties (waaronder building discounts), leek het me leuk om weer wat stronghold met onze clan te proberen. Specifiek t8 skirmish, omdat dit nu al met 7 spelers kan. zo kun je t8 premiums rijden, zonder constant bottom tier te zijn zoals in the pubbies nu.

Daarnaast geven de clan wide credit reserves meer bonus als je team battles doet. Beste manier om credits te grinden dus momenteel voor zover ik weet..

Maar goed, ik kreeg een dialog box met zwart scherm. ik kan geen detachment starten dus :( (ik draai QBs modpack en wotnumbers) .. Verder zie ik nergens de optie meer om gebouwen te slopen, ik heb de Industrial resource nodig voor de upgrade van onze financial unit ;)

Laatste vraag, waarom zie ik niet meer dat we resources verdienen met gewone tier 10 battles ... dit was toch tegenwoordig zo? (50% extra zelfs in platoon met clan members)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
_Anvil_ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:39:
Met alle stronghold acties (waaronder building discounts), leek het me leuk om weer wat stronghold met onze clan te proberen. Specifiek t8 skirmish, omdat dit nu al met 7 spelers kan. zo kun je t8 premiums rijden, zonder constant bottom tier te zijn zoals in the pubbies nu.

Daarnaast geven de clan wide credit reserves meer bonus als je team battles doet. Beste manier om credits te grinden dus momenteel voor zover ik weet..

Maar goed, ik kreeg een dialog box met zwart scherm. ik kan geen detachment starten dus :( (ik draai QBs modpack en wotnumbers) .. Verder zie ik nergens de optie meer om gebouwen te slopen, ik heb de Industrial resource nodig voor de upgrade van onze financial unit ;)

Laatste vraag, waarom zie ik niet meer dat we resources verdienen met gewone tier 10 battles ... dit was toch tegenwoordig zo? (50% extra zelfs in platoon met clan members)
Ik ben in

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
GerGio schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 08:35:
[...]

Gezien het feit dat je een comet hebt zou je de lijn naar de Centurion Action X kunnen nemen dat is echt een leuke tank.
Thanks hiervoor. In de lijn ben ik met de russian lights net zo ver, dus de keus voor nu is dan de T-100-LT of de Centurion Action X.

Denk dat ik voor die laatste ga. Heb mij altijd prima vermaakt in de comet :-) Nog andere ideeen voor een Tier-X light/medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Das leuk, maar ik zit niet meer bij GOT. Mochten jullie weer wel Sh spelen, dan haak ik graag eens aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
WoT – 9.20.1 Schedule

Times are for the RU server

12th-13th September – info preparation by WG
13th-14th September – official patch preview
14th September– Supertest
18th September– beta of the second season of Ranked Battles
21st September– first public test of 9.20.1
5th October– second public test of 9.20.1

Middle of October – release of 9.02.1

Following tanks will receive changes: XM551 Sheridan, Rheinmetall Panzerwagen, Т-100 LТ, AMX 13 105, Т71, Type 59, FV215b, Challenger, FV4004 Conway, FV4005 Stage II, Centurion Mk. I, Centurion Mk. 7/1, FV4202, Centurion Action X, Caernarvon, Conqueror

Some tanks will get HD models.

There will be some MM tweaks.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cu8XSdK.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
RIP Chieftain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55

Roozzz

Plus ultra

Kepro schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:49:
WoT – 9.20.1 Schedule

Times are for the RU server

12th-13th September – info preparation by WG
13th-14th September – official patch preview
14th September– Supertest
18th September– beta of the second season of Ranked Battles
21st September– first public test of 9.20.1
5th October– second public test of 9.20.1

Middle of October – release of 9.02.1
Dat wordt nog stevig doorgrinden... nog slechts 170k xp te gaan

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
kuwerti schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 12:08:
[...]

Thanks hiervoor. In de lijn ben ik met de russian lights net zo ver, dus de keus voor nu is dan de T-100-LT of de Centurion Action X.

Denk dat ik voor die laatste ga. Heb mij altijd prima vermaakt in de comet :-) Nog andere ideeen voor een Tier-X light/medium?
toch de centurion I gekocht. Op naar de Centurion Action X. :-) gaat nog wel ff duren denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nvidia666
Jullie denken wss dat ik een rode tomaat ben maar een dikke carry kan ik wel :*)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/23itswn.jpg

• Rianata

Rianata

nvidia666 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:34:
Jullie denken wss dat ik een rode tomaat ben maar een dikke carry kan ik wel :*)
Netjes, maar waarom al die info troep in lelijke paars lettertype in beeld linksboven, word je daar niet gek van?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• GerGio
Roozzz schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 20:32:
[...]

Dat wordt nog stevig doorgrinden... nog slechts 170k xp te gaan
Voor mij geld hetzelfde. Ik ben nog bij de cearnarvon daar moet ik nog 30k op. Gisteren even 45k gegrind met boosters aan. Was geen straf. ik begin de tank best wel te waarderen. Als je top damage haald in een tier 10 game dan gaat het wel lekker. Vanavond maar kijken op ik de conqueror kan kopen.

Nickname KasPlantje.

• nvidia666
Rianata schreef op woensdag 13 september 2017 @ 00:54:
[...]

Netjes, maar waarom al die info troep in lelijke paars lettertype in beeld linksboven, word je daar niet gek van?
Welja ik monitor graag alles , kwam eens tot de ontdekking dat mijn cpu veel te warm werd naar mijn goesting en dan was het wel eens tijd om alles eens te ontstoffen.
Plus het feit dat ik op een 40 inch scherm zit op +- 50 cm dus tijdens het gamen heb ik daar weinig last van als ik echt wil kijken moet ik echt naar de linkerbovenhoek kijken dus hinderen doet het niet :)

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

GerGio schreef op woensdag 13 september 2017 @ 07:09:
[...]

Voor mij geld hetzelfde. Ik ben nog bij de cearnarvon daar moet ik nog 30k op. Gisteren even 45k gegrind met boosters aan. Was geen straf. ik begin de tank best wel te waarderen. Als je top damage haald in een tier 10 game dan gaat het wel lekker. Vanavond maar kijken op ik de conqueror kan kopen.
Is ook best een leuke tank als je hem full-ops speelt. Toch vond ik de conqueror een verademing, dan heb je ineens wel serieuze alpha en je behoud de uitstekende gun handling en rate of fire van de caer. Op dit moment zeker een van mijn favoriete tanks :)

• GerGio
Roozzz schreef op woensdag 13 september 2017 @ 11:50:
[...]

Is ook best een leuke tank als je hem full-ops speelt. Toch vond ik de conqueror een verademing, dan heb je ineens wel serieuze alpha en je behoud de uitstekende gun handling en rate of fire van de caer. Op dit moment zeker een van mijn favoriete tanks :)
We gaan het zien ik ga hem vanavond bij elkaar grinden en dat moet wel lukken. Dan een berg free xp ertegen aan gooien om alles te unlocken en dan kunnen we hem uit gaan proberen dan heb ik nog een maand om de tier x te halen

Nickname KasPlantje.

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
GerGio schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:25:
[...]

We gaan het zien ik ga hem vanavond bij elkaar grinden en dat moet wel lukken. Dan een berg free xp ertegen aan gooien om alles te unlocken en dan kunnen we hem uit gaan proberen dan heb ik nog een maand om de tier x te halen
Ik heb enkel de top turret en gun met freexp unlocked. Voro de tracks heb ik enhanced coil springs gemonteerd en de top motor moet ik nu nog unlocken maar is best goed te spelen zo en scheelt je 68k freexp.

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Vond de Emil juist geweldig met z'n top gun depression. Je kan heel goed peek-a-boo spelen :)

Signature van nature

Verwijderd

Wat kunnen die missies soms toch ook ontzettend frustrerend zijn. Daarnet al een paar potjes op rij geprobeerd HT-9 te halen dat je een enemy tank moet rammen. Paar keer zo dichtbij en dat dan iemand nog net even voor je neus die enemy afschiet... Het meest kijk ik nog op tegen HT-12 straks. Ik heb geen enkele tank waarmee ik het idee heb dat je die missie zou kunnen halen. Of MT-15.3, die missie lijkt zo makkelijk maar je moet er net even de juiste mm voor krijgen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

vanavond nog ff wat games kunnen doen. Dubbels gingen wel aardig. tier8 is nog steeds totaal verneukt zeg. 4 games tier8 gespeeld, 3x bottom tier en 1x een tier9 game. Had gehoopt dat door de introductie van Grand Battle er minder tier10s in de queue zouden zitten voor random battles waardoor tier8 wat draaglijker is maar daar lijkt het niet op. Extra pijnlijk is dat ik op tier8 momenteel de TVP VTU en de Charioteer speel, beide nog relatief stock. Vooral de Charioteer is stock echt afgrijselijk. Moet fucking 45K XP grinden voor een gun upgrade en dat is dan niet eens de top gun. Echt die kansloze grinds die WG van sommige tanks heeft gemaakt |:( :F

[ Voor 87% gewijzigd door Mr_Size op 13-09-2017 23:01 ]

• GerGio
kreezjie schreef op woensdag 13 september 2017 @ 15:56:
[...]

Ik heb enkel de top turret en gun met freexp unlocked. Voro de tracks heb ik enhanced coil springs gemonteerd en de top motor moet ik nu nog unlocken maar is best goed te spelen zo en scheelt je 68k freexp.
Ik had de top motor al uit de centurion en ik had genoeg free xp voor de rest dus ik hem maar meteen full ops gemaakt. Dus nu kan de final grind beginnen

Nickname KasPlantje.

• Kepro
Ik kijk wel uit naar de super conq. De FV 215 staat maar te verstoffen omdat die ontiegelijke slechte frontale armor heeft en veel last heeft van frontale brandjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 14-09-2017 08:35 ]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 13 september 2017 @ 20:10:
vanavond nog ff wat games kunnen doen. Dubbels gingen wel aardig. tier8 is nog steeds totaal verneukt zeg. 4 games tier8 gespeeld,
Ach, het scheelt ook geld. Iedere keer dat ik denk dat een tier 8 premium er interessant uitziet denk ik terug aan de tier 8 matchmaking en koop ik niks. :P

Alleen een beetje jammer dat ik met de meeste grinds op tier 8 zit, of daar tegenaan zit te hikken.

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik begrijp dat ik niet de enige ben die tier 8 totaal niet meer interessant vind... Momenteel speel ik alleen nog tier 9-10 en soms wat tier 6 met de pudel :+

• ElPaco
Gisteravond viel het alles mee, ongeveer 50/50 toptier of bottom tier op tier 8. Lag misschien ook wel aan het tijdstip van spelen (23:00-01:00).

WoT stats

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Sinds gisteren is mijn prem account afgelopen. Betwijfel of ik nog opnieuw een prem account ga nemen of niet. Ben sowieso vaak de hele week nu van huis met de vrachtwagen en momenteel heb ik niet meer zoveel plezier in het spel als voorheen. Mede door alle bs dingen die geïntroduceerd worden... Tanks die bijna niet te pennen zijn zonder prem ammo te schieten, de stun die arty doet (gisteren gewoon een volledige minuut lang gestunned door een BC arty...), geen leuke nieuwe mappen etc.

Credits grinden doe ik tegenwoordig alleen maar in Stronghold battles, de matchmaking op tier 8 is gewoon niet leuk meer. Vooral omdat ik meestal tussen 16:00 en 21:00 speel, dan is het meeste volk online.

Maarja, dit weekend even naar een clangenootje toe in Hongarije, zij speelt nu ook regelmatig op mijn account om bepaalde premiums te testen. Daar maar even nieuwe tactieken bespreken enzo en hoe we onze wn8 en winrate nog meer kunnen padden Kappa O-)

Stichting Hobbyserver

• Kepro
Alle wijzigingen hebben juist een positief effect op mij. Liever stun dan een one shot. Binnenkort de HD maps en de game kan weer even mee.

• _Anvil_
_Anvil_ schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:39:

Nou, de avond erna toch gelukt. Had het schijnbaar verkeerd gelezen, t8 skirmish is nog steeds in teams van 10. Gelukkig werkt het legionair systeem nu beter. Ook mensen van andere clans mogen aanhaken en als je het "team roster" op visible zet komen er best veel langs. Schijnbaar hebben veel spelers door dat credits grinden sneller gaat met premium tanks in SH dan in bottom tier pubbies.

We hadden opvallend veel last van arty strikes, elk tomatenteam leek ze wel te hebben :(
[video]

vanavond nog ff wat games kunnen doen. Dubbels gingen wel aardig. tier8 is nog steeds totaal verneukt zeg...
zie tip hierboven :)

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

[video]

vanavond nog ff wat games kunnen doen. Dubbels gingen wel aardig. tier8 is nog steeds totaal verneukt zeg. 4 games tier8 gespeeld, 3x bottom tier en 1x een tier9 game. Had gehoopt dat door de introductie van Grand Battle er minder tier10s in de queue zouden zitten voor random battles waardoor tier8 wat draaglijker is maar daar lijkt het niet op. Extra pijnlijk is dat ik op tier8 momenteel de TVP VTU en de Charioteer speel, beide nog relatief stock. Vooral de Charioteer is stock echt afgrijselijk. Moet fucking 45K XP grinden voor een gun upgrade en dat is dan niet eens de top gun. Echt die kansloze grinds die WG van sommige tanks heeft gemaakt |:( :F
Volgens mij is het juist door die 30vs30 dat er zoveel Tier 10 in de queue staan. De mensen hopen in een 30vs30 battle te komen, maar dat lukt dus steeds niet. Ik heb in al die avonden slechts 2x in een 30vs30 battle kunnen spelen. Verder kom ik steeds in een standaard battle terrecht.

Signature van nature

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Sircuri schreef op donderdag 14 september 2017 @ 11:59:
[...]

Volgens mij is het juist door die 30vs30 dat er zoveel Tier 10 in de queue staan. De mensen hopen in een 30vs30 battle te komen, maar dat lukt dus steeds niet. Ik heb in al die avonden slechts 2x in een 30vs30 battle kunnen spelen. Verder kom ik steeds in een standaard battle terrecht.
Met de patch van vandaag hebben ze de kans op Grand Battles verhoogd dus ik hoop dat de MM vandaag beter is.

• Sircuri
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

kreezjie schreef op donderdag 14 september 2017 @ 12:57:
[...]

Met de patch van vandaag hebben ze de kans op Grand Battles verhoogd dus ik hoop dat de MM vandaag beter is.
Dat zou mooi zijn inderdaad. Ik zit de laatste tijd ook alleen maar in Tier 10 battles met mijn LTTB. Leuk voor spotting dmg, maar je kan niets raken.

Signature van nature

• kuwerti
Hallo. Ik mag binnenkort een nieuwe 17 inch laptop gaan kopen. Nou hoef ik echt geen top-game-laptop, maar wel een laptop waarmee ik WOT soepel en met veel redelijk veel detail kan spelen. Ik heb nu een Asus X75V laptop (GeForce GT610M) pricewatch: Asus X75VD-TY216H
Deze is echt wel verouderd. Wat voor een tips hebben jullie? welke laprop en/of grafische kaart is aan te bevelen?

• 2crashandburn
kuwerti schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:19:
Hallo. Ik mag binnenkort een nieuwe 17 inch laptop gaan kopen. Nou hoef ik echt geen top-game-laptop, maar wel een laptop waarmee ik WOT soepel en met veel redelijk veel detail kan spelen. Ik heb nu een Asus X75V laptop (GeForce GT610M) pricewatch: Asus X75VD-TY216H
Deze is echt wel verouderd. Wat voor een tips hebben jullie? welke laprop en/of grafische kaart is aan te bevelen?
Zoiets als dit is ruim voldoende: https://tweakers.net/pricewatch/713635/msi-nightblade-3-7rb-006eu.html.

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mooie laptop 8)7

Dit is de goedkoopste laptop met een GTX 1060 volgens tweakers:
pricewatch: MSI GP62MVR 7RF-456NL

Maar gebruik de pricewatch en lees je in qua verschillen tussen de verschillende laptop videokaarten.
Misschien is een GTX 1050 al voldoende?

NB: heb niet op 17inch scherm geselecteerd.

[ Voor 35% gewijzigd door Quantor op 14-09-2017 14:02 ]

• kuwerti
Quantor schreef op donderdag 14 september 2017 @ 13:57:
[...]

Mooie laptop 8)7

Dit is de goedkoopste laptop met een GTX 1060 volgens tweakers:
pricewatch: MSI GP62MVR 7RF-456NL

Maar gebruik de pricewatch en lees je in qua verschillen tussen de verschillende laptop videokaarten.
Misschien is een GTX 1050 al voldoende?

NB: heb niet op 17inch scherm geselecteerd.
Perfect, dank je wel. Hier kan ik zeker verder mee!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
Hij vroeg toch om een high-mid tot lower highend gaming platform? :?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb sinds eind 2014 een Asus N750JK laptop met een GTX850M.
Maak gebruik van de sd client en draai 1680x1050@50fps.
Zal voor een laptop met GTX1050M gaan.

Whatever.

Verwijderd

Harmen schreef op donderdag 14 september 2017 @ 16:02:
[...]

Heb sinds eind 2014 een Asus N750JK laptop met een GTX850M.
Maak gebruik van de sd client en draai 1680x1050@50fps.
Zal voor een laptop met GTX1050M gaan.
Ook met het oog op die HD maps die binnenkort ook komen?

• nvidia666
Jah wat mag het maximaal kosten ?
Van zodra ik dat weet kan ik evt eens rondkijken.

Op vraag en aanbod kan je ook eens rondneuzen zoals deze V&A aangeboden: MSI Gaming laptop | i7-4720HQ & GTX 950M
Enkel nog een SSD inrammen en klaar :)
Denk dat de grafische power al rap x10 zal zijn vergeleken met je 610 :p

• kuwerti
nvidia666 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:01:
[...]

Jah wat mag het maximaal kosten ?
Van zodra ik dat weet kan ik evt eens rondkijken.

Op vraag en aanbod kan je ook eens rondneuzen zoals deze V&A aangeboden: MSI Gaming laptop | i7-4720HQ & GTX 950M
Enkel nog een SSD inrammen en klaar :)
Denk dat de grafische power al rap x10 zal zijn vergeleken met je 610 :p
Het mag maximaal 950 euro kosten. ik wil wel 17 inch en 1080p scherm. Dank voor je reactie trouwens

• nvidia666
kuwerti schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:05:
[...]

Het mag maximaal 950 euro kosten. ik wil wel 17 inch en 1080p scherm. Dank voor je reactie trouwens
Is die 2dehands laptop geen optie ? lijkt wel een goede deal ?
1080P
I7
950M
1 TB
256 ssd

• kuwerti
nvidia666 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:52:
[...]

Is die 2dehands laptop geen optie ? lijkt wel een goede deal ?
1080P
I7
950M
1 TB
256 ssd
ja, is inderdaad wel een goede. 950m moet genoeg zijn :-)
ik ga informeren. thx

Verwijderd

Zo nog 5 missies voor de T-55A. Het zijn dan wel gelijk nog de moeilijkste. Wat is op dit moment de go-to tank voor Ht12? Voor de vorige twee kon het met gemak met de T-29 maar toen hoefde je geen 2k damage te doen...

• Kepro
Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2017 @ 18:46:
Zo nog 5 missies voor de T-55A. Het zijn dan wel gelijk nog de moeilijkste. Wat is op dit moment de go-to tank voor Ht12? Voor de vorige twee kon het met gemak met de T-29 maar toen hoefde je geen 2k damage te doen...
VKB of Liberte.

• Kepro
Lees net dat de Britse TD's in de aankomende patch vanaf tier 7 allemaal -10 gun dep krijgen. Snap niet waarom WG heel veel tanks gun dep buffs geven. (AMX lijn, E50 etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
kuwerti schreef op donderdag 14 september 2017 @ 17:56:
[...]

ja, is inderdaad wel een goede. 950m moet genoeg zijn :-)
ik ga informeren. thx
Het scherm op deze (2 jaar oude) laptop is een TN scherm. Daar twijfel ik over.

VRAAG: Zijn er hier mensen de WoT spelen op een 17 inch laptop? of misschien op een 15 inch?
hoor graag wat echte gebruikerservaring icm WoT. WIl specifiek voor deze game een nieuwe laptop gaan aanschaffen die een paar jaar meekan. _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door kuwerti op 15-09-2017 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:31:
Lees net dat de Britse TD's in de aankomende patch vanaf tier 7 allemaal -10 gun dep krijgen. Snap niet waarom WG heel veel tanks gun dep buffs geven. (AMX lijn, E50 etc)
Dat is de Blizzard-manier van balancing. Gewoon iedereen hetzelfde geven, dan is het vanzelf gebalanceerd. Dat je daarmee ook alle diepte en uniekheid van classes/tanks/whatever eruit sloopt maakt blijkbaar niet uit. :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
kuwerti schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:11:
[...]

VRAAG: Zijn er hier mensen de WoT spelen op een 17 inch laptop? of misschien op een 15 inch?
hoor graag wat echte gebruikerservaring icm WoT. WIl specifiek voor deze game een nieuwe laptop gaan aanschaffen die een paar jaar meekan. _/-\o_
gamen op laptops...

Afbeeldingslocatie: http://s2.quickmeme.com/img/a7/a776e259eee8a28a5b5c68fc0872d3e59968b3caf07f508216c47bce6a4317ac.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt anders prima hoor. Solide 60fps hier met een 6 jaar oude laptop.

Bovendien heeft niet iedereen geld/ruimte voor een dikke game pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 14 september 2017 @ 22:31:
En dat terwijl Achilles (Tier 6) 'm zo hard nodig heeft. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:22:
[...]

Was niet heel serieus bedoeld. die reactie van crash2burn mbt een 800 euro kostende Pc kaart als suggestie ook niet neem ik aan trouwens ;)

Overigens koop ik mijn gamePC's 2e hands via tweakers, veel bang for your buck en geweldige aftersales. Hele goede ervaringen mee. Vanaf 500 euro heb je al wat leuks (ex monitor, maar ik neem dat zelfs laptop gamers thuis een losse monitor hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Okars schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:34:
[...]

En dat terwijl Achilles (Tier 6) 'm zo hard nodig heeft. :N
inderdaad, de 50 100 krijgt ook meer gun depression, leuk, maar het ding is nog steeds volledig powercreeped door de Lorr40t... en waar blijft mn IS6 buff Minsk???? laatste pot kwam ik een e75, Mauschen en type4 heavy tegen, #%$%#$%#%$ :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:22:
[...]

Ik heb wel geld voor een dikke game-pc, maar ik denk niet dat mijn vrouw die op de eetkamertafel wil hebben staan :-)
Ik speel WoT al jaren op een laptop (bijna laagste settings) en het wordt wel eens tijd voor een nieuwe. vandaar mijn vraag. Ik wil eigenlijk twee dingen weten:
1) is 15.7 inch goed om op te spelen, of moet je echt een 17 inch hebben?
2) Welke Laptop eisen (met name processor / geheugen en grafische kaart) zijn voldoende om WoT op redelijk hoge settings te spelen?

Ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met het spelen van WoT op een laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
_Anvil_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:36:
[...]

inderdaad, de 50 100 krijgt ook meer gun depression, leuk, maar het ding is nog steeds volledig powercreeped door de Lorr40t... en waar blijft mn IS6 buff Minsk???? laatste pot kwam ik een e75, Maus en type4 heavy tegen, #%$%#$%#%$ :(
Als jij een Maus tegen kwam had je niet moeten platoonen met iemand die een tank speelde zonder pref mm ;)
kuwerti schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:54:
[...]

Ik heb wel geld voor een dikke game-pc, maar ik denk niet dat mijn vrouw die op de eetkamertafel wil hebben staan :-)
Ik speel WoT al jaren op een laptop (bijna laagste settings) en het wordt wel eens tijd voor een nieuwe. vandaar mijn vraag. Ik wil eigenlijk twee dingen weten:
1) is 15.7 inch goed om op te spelen, of moet je echt een 17 inch hebben?
2) Welke Laptop eisen (met name processor / geheugen en grafische kaart) zijn voldoende om WoT op redelijk hoge settings te spelen?

Ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met het spelen van WoT op een laptop
Ik speel regelmatig op een 14" laptop (midden in een verhuizing, dus nog geen vast internet en de computer staat ook nog niet). Is een laptop met zo'n Intel 620 integrated ding. Speel makkelijk met 90 fps op lage (niet de laagste dus) instellingen. 14" is prima las je hem gewoon op schoot hebt staan (wel met losse muis voordat mensen denken dat ik op een trackpad speel :O)

Als je redelijk hoge settings wil moet je denk ik kijken naar een i5 of meer, 4gb geheugen of meer en een dedicated videokaart (iets van een nVidia 1050 ofzo?)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 09:04:
[...]

Als jij een Maus tegen kwam had je niet moeten platoonen met iemand die een tank speelde zonder pref mm ;)

[...]

Ik speel regelmatig op een 14" laptop (midden in een verhuizing, dus nog geen vast internet en de computer staat ook nog niet). Is een laptop met zo'n Intel 620 integrated ding. Speel makkelijk met 90 fps op lage (niet de laagste dus) instellingen. 14" is prima las je hem gewoon op schoot hebt staan (wel met losse muis voordat mensen denken dat ik op een trackpad speel :O)

Als je redelijk hoge settings wil moet je denk ik kijken naar een i5 of meer, 4gb geheugen of meer en een dedicated videokaart (iets van een nVidia 1050 ofzo?)
Pfff, moet er niet aan denken zo te spelen. dan liever niet.

Maar goed, ik bedoelde een Mauschen, scuzi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
kuwerti schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 06:11:
[...]

Welja je kan niet alles hebben voor een 900tal euro , qua prestaties ga je niet beter vinden dan deze dan neem je het scherm voor lief want als je nu een beter scherm neemt met een stuk minder gpu kan je mogelijks tekort komen na anderhalf jaar door een paar patches van WG.

In mijn ogen lijkt het een no brainer maar het is te zien hoe gevoelig je bent voor dat scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
https://thearmoredpatrol.com/2017/09/15/0-9-20-1-patchnotes/

De rework van de personal missions klinkt erg goed, vooral het skippen van missies via orders (die verdien je met 2nd objectives). Ook worden ze een stuk haalbaarder voor beginners en casual spelers, omdat de benodigde tiers overeenkomen met de reward vehicle.

[ Voor 25% gewijzigd door _Anvil_ op 15-09-2017 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 11:11:
https://thearmoredpatrol.com/2017/09/15/0-9-20-1-patchnotes/

De rework van de personal missions klinkt erg goed, vooral het skippen van missies via orders (die verdien je met 2nd objectives). Ook worden ze een stuk haalbaarder voor beginners en casual spelers, omdat de benodigde tiers overeenkomen met de reward vehicle.
Juist geen goede ontwikkeling. Nu kan elke scrub ze halen. De stug en t28 zijn al missies voor de beginnende spelers. Vond de missies zelf niet eens zo moeilijk, hangt meer luck en RNG aan de missies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
_Anvil_ schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 08:34:
[...]

Was niet heel serieus bedoeld. die reactie van crash2burn 2crashandburn mbt een 800 euro kostende Pc kaart als suggestie ook niet neem ik aan trouwens ;)

Overigens koop ik mijn gamePC's 2e hands via tweakers, veel bang for your buck en geweldige aftersales. Hele goede ervaringen mee. Vanaf 500 euro heb je al wat leuks (ex monitor, maar ik neem dat zelfs laptop gamers thuis een losse monitor hebben)
Ik was heel serieus. Hij geeft een budget aan van 950 euro. Met 800e voor pc, 150 voor een 24" monitor en 50e voor randapparatuur zit je op 1000e. Voor die prijs ga je geen nieuwe laptop vinden met dezelfde performance.

Als je dan 2e hands gaat kijken is het helemaal geen contest meer. Met een beetje zoeken heb je een 6600k + mobo + 16gb ram voor 350 euro. 100 euro voor monitor, 50e voor randapparatuur, 50e voor een htpc kast en 50e voor een voeding. SSD van 250gb erin voor ongeveer 80e en dan houd je 320 euro over voor een gpu. Voor die prijs vind je op z'n minst een gtx980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei heb geen een van beide haha. VKB lijkt me echt een pijnlijke grind. Heb wel z'n grote broer, de E-75. Missie gisteren bijna gehaald in de T-29. Had 3k damage gedaan en 3k blocked maar toen hielden ze ineens op met schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:45:
[...]

Oei heb geen een van beide haha. VKB lijkt me echt een pijnlijke grind. Heb wel z'n grote broer, de E-75. Missie gisteren bijna gehaald in de T-29. Had 3k damage gedaan en 3k blocked maar toen hielden ze ineens op met schieten...
De lijn vanaf de tiger P is onlangs gebuffed. VKA is een prima tank. Frontale armor is gebuffed dus geen insta pen meer door tier 7 tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
2crashandburn schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 13:02:
[...]

Ik was heel serieus. Hij geeft een budget aan van 950 euro. Met 800e voor pc, 150 voor een 24" monitor en 50e voor randapparatuur zit je op 1000e. Voor die prijs ga je geen nieuwe laptop vinden met dezelfde performance.

Als je dan 2e hands gaat kijken is het helemaal geen contest meer. Met een beetje zoeken heb je een 6600k + mobo + 16gb ram voor 350 euro. 100 euro voor monitor, 50e voor randapparatuur, 50e voor een htpc kast en 50e voor een voeding. SSD van 250gb erin voor ongeveer 80e en dan houd je 320 euro over voor een gpu. Voor die prijs vind je op z'n minst een gtx980.
Thanks voor dit antwoord, maar het moet echt een laptop zijn :-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Wargaming has plans to release a new mini-branch of French Heavy tanks, that will differ from the current auto-loader branch.

Tier VIII – AMX 65t

Afbeeldingslocatie: https://thedailybouncedotnet.files.wordpress.com/2017/09/new-french-tank.png?w=780

Tier IX

Afbeeldingslocatie: https://thedailybouncedotnet.files.wordpress.com/2017/09/new-french-tank-2.png?w=780

Tier X

Afbeeldingslocatie: https://thedailybouncedotnet.files.wordpress.com/2017/09/new-french-tank-3.png?w=780

e plan is to have a second line that will be similar to AMX M4 mle. 49 in playstyle. I believe the mini-branch will start off current Tier VII AMX M4 mle. 45, and these three new Heavy tanks would be introduced. Featuring heavy armour, less mobility and a single shot gun, it would create an alternative line to the existing AMX 50 B branch.

The new branch will feature AMX 65t at Tier VIII, and Tier IX and X what it looks a variation of an AMX M4 hull with a T.C.B. turret. This information needs of course to be investigated and confirmed.

No confirmation if these vehicles will actually make it to the game, nor when if they do. I’ll update the article once I have more information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kepro schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 14:53:
[...]

De lijn vanaf de tiger P is onlangs gebuffed. VKA is een prima tank. Frontale armor is gebuffed dus geen insta pen meer door tier 7 tanks
Ja maar dan moet ik ergens bij tier 2/3 beginnen. Helaas kun je nergens tussendoor van de Tiger naar de Tiger P lijn. Het is gewoon een keer hopen op wat rode tomaten die je maar blijven beschieten wanneer je hull-down staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kepro schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:36:
Wargaming has plans to release a new mini-branch of French Heavy tanks, that will differ from the current auto-loader branch.

Tier VIII – AMX 65t

[afbeelding]

Tier IX

[afbeelding]

Tier X

[afbeelding]

e plan is to have a second line that will be similar to AMX M4 mle. 49 in playstyle. I believe the mini-branch will start off current Tier VII AMX M4 mle. 45, and these three new Heavy tanks would be introduced. Featuring heavy armour, less mobility and a single shot gun, it would create an alternative line to the existing AMX 50 B branch.

The new branch will feature AMX 65t at Tier VIII, and Tier IX and X what it looks a variation of an AMX M4 hull with a T.C.B. turret. This information needs of course to be investigated and confirmed.

No confirmation if these vehicles will actually make it to the game, nor when if they do. I’ll update the article once I have more information.
Mooi niet voor niets al ruim 100K exp op de M4 45 gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 18:36:

Tier VIII – AMX 65t

[afbeelding]

Tier IX

[afbeelding]

Tier X

[afbeelding]

Hadden ze die 65t eerst niet als een tier 10 op de lijst staan?

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
>:)

SPG-15 War Gods

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
0KT08ERF35T2017 bonus code will get you a special Munich Inscription after you win a game.

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
Tnx,

Nu nog een win :-)

Verwijderd

Haha lol daarnet met een soort suicide scoutrun op Ensk bijna 4k spotting gedaan.

• kuwerti
kuwerti schreef op vrijdag 15 september 2017 @ 16:40:
[...]

Thanks voor dit antwoord, maar het moet echt een laptop zijn :-)
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie info. Ik heb zonet deze laptop gekocht.
Processor Intel Core i7
RAM-geheugen 16 GB
Opslagcapaciteit 256 GB SSD + 1 TB HDD
Videokaart NVIDIA GeForce GTX 1050Ti, 4GB
Scherm full-HFD IPS

Speciaal aangeschaft voor WOT. ik laat de bevindingen nog wel ff weten hier.
als het goed is morgen binnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
/Daar ga je geen spijt van krijgen.
Kijk wel of je alleen wot op de c: schijf installeert. En alle andere programma's lekker op de 1 TB HDD.
Die C: schijf loopt anders vlug vol.

• kuwerti
Fiesta1958 schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 21:15:
/Daar ga je geen spijt van krijgen.
Kijk wel of je alleen wot op de c: schijf installeert. En alle andere programma's lekker op de 1 TB HDD.
Die C: schijf loopt anders vlug vol.
ga ik doen. heb ik nu ook (games op de SSD) Thanks en fijn weekend verder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

kuwerti schreef op zaterdag 16 september 2017 @ 19:33:
[...]
Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie info. Ik heb zonet deze laptop gekocht.
Dat ligt beduidend hoger qua aanschafprijs dan je eerder vermeldde als budget... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
Rianata schreef op zondag 17 september 2017 @ 00:36:
[...]

Dat ligt beduidend hoger qua aanschafprijs dan je eerder vermeldde als budget... :P
:+ heb de vrouw nog eens lief aangekeken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Sommige missies worden veel makkelijker en sommige worden nog moeilijker dan ze al zijn

Stug IV campaign

LT 7.1 Main task: Detect and damage 1 SPG -> Damage 1 SPG
LT 9.1 Main task: Detect 2 enemies while unspotted -> Detect 1 enemy while unspotted
LT 12.1 Main task: Assist allies by spotting to do 500 damage, while you remain unspotted -> Assist by spotting 250 damage while remaining unspotted
LT 13.1 Main task: Assist allies by spotting to do 1500 damage -> Assist by spotting 1000 damage
LT 14.1 Main task: Assist allies by spotting 2000 damage -> Assist by spotting 1500 damage
LT 15.1 Main task: 4000 damage dealt and damage spotted combined -> 3000 damage dealt and damage spotted combined
LT 15.1 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to do damage to 4 enemies by spotting or tracking
MT 8.1 Main task: 500 damage to medium tanks -> 300 damage to medium tanks
MT 9.1 Main task: 500 damage to heavy tanks -> 300 damage to heavy tanks
MT 13.1 Main task: 3000 damage -> 2000 damage
MT 15.1 Additional task: Survive -> Win. Damage 5 enemies
HT 7.1 Main task: Deal 1000 damage -> Deal 500 damage
HT 8.1 Main task: Deal 1000 damage to heavies -> Deal 500 damage to heavies
HT 12.1 Main task: Deal 1000 damage -> Deal 500 damage
HT 15.1 Main task: 6000 damage dealt, received and blocked combined -> 4000 damage combined
HT 15.1 Additional task: Win -> Win. Do at least 20% of total team damage
TD 15.1 Main task: Deal 3000 damage -> deal 2000 damage
TD 15.1 Additional task: Destroy 1 enemy -> Win. Destroy 2 enemies
SPG 15.1 Additional task: Survive -> Win. Deal 1000 damage

T28 HTC campaign

LT 7.2 Main task: Detect and damage 2 SPGs -> Detect and damage 1 SPG
LT 9.2 Main task: Detect 4 enemies while being unspotted -> Detect 2 enemies while unspotted
LT 12.2 Main task: Spot for 1000 damage while unspotted -> Spot for 750 damage while unspotted
LT 14.2 Main task: Spot for 3000 damage -> Spot for 2500 damage
LT 15.2 Main task: 5000 damage dealt and spotted combined -> 4000 damage combined
LT 15.2 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to do damage to 5 enemies by spotting or tracking
MT 6.2 Main task: Deal 3000 damage to enemies of 3 classes -> Deal 2000 damage to enemies of 3 classes
MT 8.2 Main task: Deal 1000 damage to mediums -> Deal 750 damage to mediums
MT 9.2 Main task: Deal 1000 damage to heavies -> Deal 750 damage to heavies
MT 12.2 Main task: Deal 2000 damage -> Deal 1500 damage
MT 15.2 Main task: Deal 2000 damage to TDs -> Deal 1000 damage to TDs. Destroy 2 TDs.
MT 15.2 Additional task: Survive. Win -> Win. Damage 6 enemies
HT 7.2 Main task: Deal 2000 damage -> Deal 1000 damage
HT 8.2 Main task: Deal 2000 damage to heavies -> Deal 1000 damage to heavies
HT 12.2 Main task: Deal 1500 damage -> Deal 1000 damage
HT 15.1 Main task: 8000 damage dealt, received and blocked combined -> 6000 damage combined
TD 15.2 Main task: Deal 4000 damage -> deal 3000 damage
TD 15.2 Additional task: Destroy 2 enemies -> Destroy 3 enemies
SPG 15.2 Additional task: Survive -> Win. Deal 1500 damage

T-55A campaign

LT 3.3 Main task: Detect 5 enemies -> Detect 4 enemies
LT 5.3 Additional task: Assist allies to do damage to 6 enemies by spotting -> Assist by spotting 5 enemies
LT 6.3 Main task: Assist allies to do damage to 6 enemies by spotting or tracking -> Assist by spotting or tracking 5 enemies
LT 7.3 Main task: Detect and damage 3 SPGs -> Detect and damage 1 SPG. Destroy 1 SPG
LT 9.3 Main task: Detect 6 enemies while being unspotted -> Detect 4 enemies while unspotted
LT 12.3 Main task: Spot for 2000 damage while unspotted -> Spot for 1500 damage while unspotted
LT 15.3 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to destroy 4 enemies by spotting or tracking
MT 15.3 Main task: Destroy a TD one level higher -> Deal 2500 damage to TDs
MT 15.3 Additional task: Survive. Win. Deal 2000 damage -> Win. Damage 7 enemies
HT 8.3 Main task: Deal 3000 damage to heavies -> Deal 2000 damage to heavies
HT 14.3 Main task: Destroy 6 enemies of 3 classes -> Destroy 5 enemies of 3 classes
HT 15.3 Additional task: Win -> Win. Do at least 25% of total team damage
TD 15.3 Additional task: Destroy 3 enemies -> Destroy 5 enemies
SPG 15.3 Additional task: Survive -> Win. Deal 3000 damage

Obj. 260 campaign

LT 3.4 Main task: Detect 7 enemies -> Detect 6 enemies
LT 5.4 Additional task: Assist allies to do damage to 8 enemies by spotting -> Assist by spotting 6 enemies
LT 6.4 Main task: Assist allies to do damage to 8 enemies by spotting or tracking -> Assist by spotting or tracking 6 enemies
LT 7.4 Main task: Detect and damage 3 SPGs. Destroy 1 SPG -> Detect and damage 2 SPGs
LT 9.4 Main task: Detect 7 enemies while being unspotted -> Detect 6 enemies while unspotted
LT 15.4 Additional task: Survive -> Win. Assist allies to destroy 5 enemies by spotting or tracking
MT 15.4 Main task: Deal 4000 damage to TDs -> Deal 3500 damage to TDs
MT 15.4 Additional task: Survive. Win -> Win. Damage 8 enemies
HT 8.4 Main task: Deal 4000 damage to heavies -> Deal 3000 damage to heavies
HT 11.4 Main task: Deal 5000 damage -> Deal 4000 damage
HT 14.4 Main task: Destroy 8 enemies of 3 classes -> Destroy 7 enemies of 3 classes
HT 15.4 Additional task: Win -> Win. Do at least 25% of total team damage
TD 9.4 Main task: Penetrate enemy armor 7 times in a row -> Penetrate enemy armor 6 times in a row
TD 15.4 Additional task: Destroy 5 enemies -> Destroy 6 enemies
SPG 15.4 Additional task: Survive -> Win. Deal 4000 damage.

Pagina: 1 ... 110 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).