[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:54
Mede-auteur:
  • wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022

wildcardxl

Afbeeldingslocatie: http://techfaqs.net/wp-content/uploads/2016/01/p1_50324222437663.png

De console versie is toch anders dan de PC versie vandaar dat ik een nieuwe topic aanmaak.
In grote lijnen speelt de console versie wel hetzelfde en zou ik zeker even Het Grote World of Tanks topic doornemen omdat daar veel info is te vinden, en het heeft weinig zin om dat dubbel te plaatsen.
De PS4 versie en waarschijnlijk ook de Xbox one bevat minder tanks en mogelijkheden dan de PC versie.
Komende tijd zullen er zeker upgrades bij komen, ik hoop dan ook dat deze zeker zo groot gaat worden als de PC versie.

PS4 review, dit artikel op PSX-Sense.nl (hopelijk komt er ook nog een tweakers review !)
Xbox one review
Review XBOX 360

Voor de PS4 spelers : Stats bekijken check: http://console.worldoftanks.com
Ook is het mogelijk om op deze pagina een Clan aan te maken.
De kosten daarvoor zijn 850 goud.

In de PSN store zijn naast de goud pakketten ook 4 bundels te koop.

Deze bundel bevat het volgende om je voor te bereiden op de strijd:
- Stichterspakket 1
- KV-220 - Sovjet niveau V Premium zware tank
- Garageruimte
- 1 dag Premium account
- 350.000 zilver

- Stichterspakket 2
- T-34-85 - Sovjet niveau VI Premium medium tank
- Garageruimte x2
- 7 dagen Premium account
- 2.050.000 zilver

- Stichterspakket 3
- T23E3 - Amerikaanse niveau VII Premium medium tank
- Garageruimte x3
- 30 dagen Premium account
- 2.200.000 zilver

- Stichterspakket 3
- M4A2E4 Ripper - Amerikaanse niveau V Premium medium tank
- Pz.Kpfw. 38H 735 (f) - Duitse niveau 2 Premium lichte tank
- T23E3 - Amerikaanse niveau VII Premium medium tank
- Garageruimte x15
- 30 dagen Premium account
- 4.000.000 zilver

Wat er nog moet gebeuren:
Een manier om plaatje te kunnen uploaden in dit forum.
Specifieke informatie over de console versie.
Aanmaken van een WOT Community (PS4) dit onder de flag van Tweekers of apart ?

Een XBOX ONE speler die dit topic komt versterken !!!!

Deze topicstart is gemaakt door Merlin1201 en wildcardxl en is under construction.
Mocht je suggesties hebben of fouten vinden laat het weten via DM
Met dank aan de originele topic starters van Het Grote World of Tanks topic

Wil je in de playerstable laat dat even weten per DM
Ook is er voor de PS4 een Clan aangemaakt door Denniz0229 die je kan joinen
http://console.worldoftanks.com/en/clans/ps4/GOT/

Spelers Ps4:

Justt_jan
wildcardxxl
merlin1201
denniz0229
d8nser
GRAD85
majoh_nl
Curvaa__
Inhetstruweel
V_bulut_66
fevo-1190

Spelers Xbox One

Ysili
Aquanton

Ik heb een aantal video's verzameld waarvan ik denk dat dit eigelijk verplichte kost is.
Voor de gevorderden raad ik je aan om de Tank academy episode 1 t/m 4 eens te bekijken
Deze vind je in het start topic van Het Grote World of Tanks topic
je gaat dan echt heel anders over deze game denken.

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Light Tanks

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Medium Tanks

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Heavy Tanks

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Premium

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console Tutorial - Tank Destroyers

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Artillery

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5TcYY7NeZSo]

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Spotting

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Consumables

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Crew

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Packages

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - Equipment

Bekijk op YouTube
World of Tanks Console - Tutorial - XP

[ Voor 146% gewijzigd door merlin1201 op 29-05-2016 09:40 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Meldt zich hierbij alvast:

Gisteren begonnen met spelen en gezien de russische lijn die leidt tot de kv 50% off is was dat een no brainer. Heb inmiddels de KV binnen.

Besloten om alleen maar tanks te kopen die 50% off zijn gezien mijn ervaringen met de PC. Dat werkt heerlijk, inmiddels 500k silver over terwijl ik dus al een tier 5 heavy heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Dat is mooi, ik zal je in het lijstje zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
.

[ Voor 122% gewijzigd door merlin1201 op 03-02-2016 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Toppiee.

Mensen die willen mogen mij ook toevoegen, mijn psn staat onder dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-06 20:38
Zo, me hier ook maar even melden dan.
Speel het nu een aantal dagen en vind het zeer vermakelijk.

Iemand nog tips om xp sneller te halen? Geld genoeg, alleen steeds xp te kort om snel te kunnen upgraden.

Ps4 tag: denniz0229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-06 16:16
Hier ook mijn aanmelding:

PS4-tag: d8nser

Voor tips sta ik, net zoals Denniz0229, open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Tips: nou niet gelijk al die tier 1 t/m 3 tanks volstoppen met allerlei extra's, simpelweg omdat je die pas vanaf tier 4 nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Eigenlijk ook dan niet. het zijn geen tanks die je voor strongholds gaat gebruiken. Tier 6 tanks is dus eigenlijk het punt waarop je daar aan moet gaan investeren.

Tot nu toe alle tanks tot aan de KV stock gespeeld. Wanneer een tank echt een hel word voor je om te grinden of je merkt dat je er totaal geen plezier aan beleefd zou ik coins besteden aan upgrades. Voor mij gaat dat voor de KV op en voor de M3 Lee, wat een verschrikkelijke tank is dat maar gelukkig leidt hij tot de jumbo sherman wat op de pc altijd mijn favo tank is geweest.

Als je tanks wil grinden die je straks specifiek voor tier 6 strongholds (weet niet of strongholds op ps4 zijn/komen) wilt gebruiken zou ik gaan voor de volgende, top drie allemaal van 1 tot 3. (overigens zijn dit naar mijn mening allemaal zeer goede tanks)

Light tanks:

T37: OP hit points, excellent everything else, run at least two every match. This tank can snipe like a TD and brawl like a medium while being an amazing recon light tank. Can also mount an autoloader if you have a burst damage fetish. Did I mention 680 HP and how stupid broken that is on a light tank? 5/5

Type 64: Less hitpoints than the T37 and a worse gun with slightly more speed. Can mount a rammer to achieve a higher DPM which gives it a slight edge. Not as good as a T37 but close. 4/5

MT-25: this tank is really fast and has a good gun but is just slightly outclassed as a light by the T37 and as a medium by the A-43. The gun and mobility are good but for anything this tank would be used for alternatives exist that have more HP and function more or less the same. 3.5/5

Medium tanks:

Cromwell: The speed and firepower of this tank are simply incredible. Capable of scouting and fighting well this tank is great. The only missing piece is armor but you really don't need with the crushing speed and DPM. I dont like to play strongholds without at least 1 cromwell. 5/5

(fantastische tank!)

A-43: functions similarly to the Cromwell but is slightly different. This tank actually has some armor which is a plus but it has a few weaknesses as well such as worse gun depression, low alpha damage and a very vulnerable ammo rack. 4.5/5

(persoonlijk geen fan van)

VK 30.01 D: very similar to a Cromwell but it sacrifices some speed and DPM to have actual armor. This makes it more of a jack of all trades tank but it's still above average in most areas so I'd use it as a replacement for the previous 2 mediums. 4/5

(waren mensen bij RDDT fan van maar persoonlijk zou ik altijd voor de cromwell gaan)

Heavies:

KV-85: The successor to the 1S, the 100mm on this tank is almost as incredible as the former tank. Probably the best heavy tank posesing good firepower and mobility with adequate health and armor. This tank is usually the front line of a team. The main weakness is the poor gun depression. 5/5

(was altijd mijn rol bij RDDT en koos altijd voor de 85, geweldige tank.)

M6: Speaking of gun depression, this vehicle is very similar to the KV-85 but has 10 degrees of depression. Slightly worse armor and mobility, better hulldown and gun handling. Being slightly more situational gives it a slightly lower score but I prefer to have both tanks. 4.5/5

(heerlijke tank als je goed hull down kan spelen)

T-150: best in tier armor and alpha (ignoring the horrible 122 on the kv-85 and gimmickmobile that is the kv-2) give this tank the niche of stronkest tenk. Unfortunately it's quite slow which leaves it inflexible and easy to abuse. A strong anvil if you want to run one. I prefer to run more mobile team comps but this tank is still incredible. 4/5

(geen enkele ervaring mee, gebaseerd op clan members van RDDT op pc)

Tank destroyers:

Hellcat: Before patch 9.3 this tank would have earned an easy 5/5 but the nerfs did hurt it a bit. The mobility and firepower are still incredible, but it doesn't perform as well as a medium tank as it used to so it's slightly inflexible. Still the best sniper tank. 4.5/5

(in mijn ogen de enige TD geschikt voor strongholds)

SU-100: If you must use a casemate TD to hide in a shrub and blap people, pick this one. Possessing high alpha and good camo this tank can generate large HP leads in just a few shots. Sadly it has no turret and not much else going for it. 3/5

(ik raad het niet aan, maar als je er goed mee bent waarom niet)

Jackson: Unlike most TDs this has an actual turret but I don't see a reason to take it over an M6 or a hellcat. 2/5

(zoals een Hellcat maar dan slechter)

Sommige mensen zijn verschrikkelijk goed met de FV304 arty, het zou vrij makkelijk moeten spelen maar geen enkele SPG is aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 14:14
Hier ook een WoT player op de PS4 :)

Als ik op de officiele site van WG kijk naar de Tech Trees zie ik dat er 7 beschikbare landen zijn. Alleen als ik ingame naar de tech trees ga, zie ik er maar 3; Duitsland, Sovjet en USA. Ook zijn de beschikbare tanks veel minder dan op de Tech Tree is te zien. Bij de USA staat de Jackson wel op het plaatje maar ingame niet op de tech tree.

Is dit ook op de Xbox en is er iemand die mij een antwoord kan geven waarom er minder tanks beschikbaar zijn?

Link naar de tech trees: http://console.worldoftanks.com/en/media/tech-trees/

[ Voor 7% gewijzigd door Curva op 02-02-2016 17:21 ]

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Dat klopt, de PS4 versie is in ieder geval behoorlijk gestript, geen idee of dat op de xbox dat ook is.
Dat was dan ook de reden dat we er maar een aparte topic over aanmaken, want ook dat stronghold verhaal is niet aanwezig op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-06 10:33
Yes,eindelijk een apart topic.
Voeg mij ook maar toe.
Ben ook pas 3 dagen geleden begonnen.

PS4-tag> GRAD85

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
merlin1201 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:24:
Dat klopt, de PS4 versie is in ieder geval behoorlijk gestript, geen idee of dat op de xbox dat ook is.
Dat was dan ook de reden dat we er maar een aparte topic over aanmaken, want ook dat stronghold verhaal is niet aanwezig op console.
Is het bekend of dat ook zo blijft of is het een work in progress? Je kunt op deze manier natuurlijk wel veel langer de spelers warm houden maar spelers die ook op pc spelen of gespeeld hebben zullen op den duur toch wat meer verwachten. Ook gezien de grootte van het spel zou dit al lang in het spel kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-06 23:08

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

PS4 speler hier!

majoh_nl

Heb op de PC het een beetje gespeeld tot een tier 5 tank volgens mij. Nu rond tier 3 met alle vlaggen. Probeer leuk te spelen, en spendeer wel zilver aan upgrades als ik dat leuker vind, of als de tank dan stukken beter wordt.

Was niet van plan geld te investeren in de game. Daarom zie ik het hele idee van een crew niet zo erg goed. Overzetten van Crew kost goud of veel zilver. Hoe kun je daar verstandig mee om gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
@wildcardxl ik heb geen idee wat hiervan de reden is en of het een work in progress is maar gezien het feit dat er ook al tot 2 x toe een beta was betekend toch dat er behoorlijk wat werk in zit om een console versie te maken.
Ik zal eens op het forum van Wot posten wat hiertoe de reden is, wie weet krijgen we een reactie.
Update: ik heb er inmiddels een bericht neergezet eens afwachten wat daaruit komt.

@majoh wat de beste manier van overzetten is weet ik niet maar volgens mij kun je ook beter wachten met vol trainen tot na Tier 6 lijkt me, en tot die tijd met de gratis crew.

[ Voor 7% gewijzigd door merlin1201 op 02-02-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Even een vraag voor de kenners.. hoe kan ik plaatjes uploaded naar tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
inmiddels een replay van Wot gekregen:
http://forum-console.worl...mpared-to-the-pc-version/

Hello tanker!
We are going to add more content with each update for both XBOX and PS4 World of Tanks console versions :)
We are far from done!!!

from RaiBOT01 (Administrator)

dus voorlopig zit het wel goed en kunnen we nog veel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
merlin1201 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 20:26:
inmiddels een replay van Wot gekregen:
http://forum-console.worl...mpared-to-the-pc-version/

Hello tanker!
We are going to add more content with each update for both XBOX and PS4 World of Tanks console versions :)
We are far from done!!!

from RaiBOT01 (Administrator)

dus voorlopig zit het wel goed en kunnen we nog veel verwachten.
dit is gewoon marketing/sales 101.
Het elke keer beetje bij beetje uitbrengen met een leuke sale erbij levert meer op als alles in een keer uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

merlin1201 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 19:20:
@majoh wat de beste manier van overzetten is weet ik niet maar volgens mij kun je ook beter wachten met vol trainen tot na Tier 6 lijkt me, en tot die tijd met de gratis crew.
Zo sta ik er nu ook even in. Die crew kan best leuke dingen. Maar zie t vooral als een manier om mij gold te laten kopen, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166897

Voeg mij ook maar toe aan het lijstje.

PS4: InHetStruweel

De T-34 in de founder packs is trouwens de t-34 88 en niet 85.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-06 18:33
majoh schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:04:
[...]
Zo sta ik er nu ook even in. Die crew kan best leuke dingen. Maar zie t vooral als een manier om mij gold te laten kopen, helaas...
Is er dan geen mogelijkheid tot gratis om trainen van de crew zoals op de PC?

Zelf ga ik nog een keer aan de Xbox 360 of de One editie beginnen, maar ja met 20k potjes op de PC versie is dat een stuk leuker natuurlijk :+.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Anoniem: 166897 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:54:
Voeg mij ook maar toe aan het lijstje.

PS4: Inhetstruweel

De T-34 in de founder packs is trouwens de t-34 88 en niet 85.
Heb je toegevoegd.

Vanavond ben ik waarschijnlijk wel een paar uur online. Zijn de badkamer aan het verbouwen dus is een beetje beperkt deze week maar de woensdag ga ik meestal even gamen. Iedere dag in de week sochtends/smiddags werken en sávonds verbouwen is funest voor het moraal, mijn rug.

Ik ben nog heel erg gewend om te anglen met hogere tier tanks en ben dan ook nog eens verbaasd als me dat niet goed wil lukken op console + lagere tier tanks. Volkomen logisch natuurlijk maar ik ging er in met het gevoel dat het de eerste weken een walk in the park zou zijn, dat valt een beetje tegen :D

[ Voor 9% gewijzigd door wildcardxl op 03-02-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
timmie271 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:02:
[...]

Is er dan geen mogelijkheid tot gratis om trainen van de crew zoals op de PC?

Zelf ga ik nog een keer aan de Xbox 360 of de One editie beginnen, maar ja met 20k potjes op de PC versie is dat een stuk leuker natuurlijk :+.
Gratis crew tot 50% max 75 met zilver en 100% goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
merlin1201 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Gratis crew tot 50% max 75 met zilver en 100% goud.
klopt niet helemaal wat er staat :9. (tenzij console anders is natuurlijk)

Als je crew 100% is dan geld het volgende:
gold 100>100%
credits: 100%>90%
gratis: 100%>80%

Dit is in ieder zo voor de pc dus ga ik er ook vanuit voor de consoles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
timmie271 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:40:
[...]

klopt niet helemaal wat er staat :9. (tenzij console anders is natuurlijk)

Als je crew 100% is dan geld het volgende:
gold 100>100%
credits: 100%>90%
gratis: 100%>80%

Dit is in ieder zo voor de pc dus ga ik er ook vanuit voor de consoles?
hij bedoeld als je een nieuwe crew neemt.
Dan heb je dus 50% gratis, 75% zilver en 100% goud.

[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 03-02-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Denniz0229 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:03:
[...]
hij bedoeld als je een nieuwe crew neemt.
Dat is hetzelfde als op de PC, zelf alleen de credits variant gebruikt of gewoon de gratis crew.
Daar heb ik nog nooit goud in gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig aan het einde van de avond nog redelijk wat progressie gemaakt.
Vanmiddag was het echt 10x drama..

Heb nu van de 3 nationaliteiten minimaal een tier 3 tank, en van de Amerikaanse bijna de Tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:45
Lees net in het PS4 topic dat er een World of Tanks console topic is. Ik ben vers verslaafd dus, bookmarked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
@Pepper92 De verslaving factor is idd behoorlijk groot.
@Just_Jan ik had vandaag ook even een dip, je merkt dat het na tier 4/5 toch moeilijker word om een kil te behalen. Straks er weer even tegenaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

timmie271 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:04:
[...]

Dat is hetzelfde als op de PC, zelf alleen de credits variant gebruikt of gewoon de gratis crew.
Daar heb ik nog nooit goud in gestopt.
crew overzetten naar andere tank kost sowieso goud toch? Of zie ik het verkeerd? Daar doelde ik eigenlijk op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
majoh schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:32:
[...]
crew overzetten naar andere tank kost sowieso goud toch? Of zie ik het verkeerd? Daar doelde ik eigenlijk op...
Nope, als het goed is kun je het gratis, met credits of met goud doen. Hoe de %en er dan uitzien moet je even terugkijken naar een eerder bericht van mij.

Maar zoals ik een paar keer gezegd heb nu bestaat er een kans dat ze dat veranderd hebben op de console al ga ik daar niet van uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Leuk gisteren jongens! Gezellig groepje zo.

Gaat wel wat langzamer het aantal potjes zo maar wel een stuk gezelliger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
De 1.05 patch van 3 feb:
change log:
03-02-2016 Patch 1.05 2GB (system will show ~11GB, but only required files will download)
BUG FIXES
T-34: Fixed camo tiling
T57: Fixed camo tiling on gun mount
Pz. IV H Girls und Panzer: Fixed fire placement and missing gun inside popped turret
Fixed faint map border on Ruinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

merlin1201 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 08:05:
@Pepper92 De verslaving factor is idd behoorlijk groot.
@Just_Jan ik had vandaag ook even een dip, je merkt dat het na tier 4/5 toch moeilijker word om een kil te behalen. Straks er weer even tegenaan :-)
Even? :P

Ik ben er ditmaal pas tegen de einde van de middag, eerst even fysio en sociaal bij vriendin doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Je ben mij geen verantwoording schuldig hoor :-)

overigens:
Tankers! Servers are down in preparation for Update 2.6: "Map Madness" Expected server downtime to be 2+ hours. Tanks for your patience!

De nieuwe maps zijn nu speelbaar. !!!

NEW FEATURES

All Platforms

New animated backgrounds in the Post-Battle Results Screen (HD only)
"Tanks" and "Specials" sections added to the Store
As requested by the community, Team Training rooms can now be made public or private after creation
While in Team Training lobbies, the tank reel will show the appropriate tier range restrictions set in the room
7 maps added: Arctic Region - Snow, Fjords, North West, Sacred Valley, Sacred Valley - War!, Serene Coast and Swamp
MAJOR CHANGES

All Platforms

Max battle tier on Ensk, Komarin, Port changed to VIII
Icon order in the Store reel changed
New indicator icons will appear over new bundles in the store
Added Pz.Kpfw IE package to PzKpfw. I Ausf. C (fully upgraded with 2cm Flak 38)
Added T43 package to M103 (fully upgraded minus gun)
Added KV-57M1 package to KV-1 (fully upgraded with 57 mm gun)
Added KV-14-152M package to SU-152 (fully upgraded with 152 mm gun)
Added PzKpfw 38(t) nA G IV package to Pz. 38 nA (fully upgraded with 2cm Flak 38)
Added T25E3 AT package to T25 AT (fully upgraded with 90mm T15E2 gun)
Added T40 package to T40 (fully upgraded with 105mm gun)
Added SU-100-60 package to SU-100 (fully upgraded with 85BM gun)
Added GAZ 74B package to SU-85B (fully upgraded with 57mm gun)
ADDITIONAL CHANGES

All Platforms

Improved Garage lighting
Improved voiceover when dealing critical hits, splash damage critical hits, and non-damaging HE shell hits
Training tanks have been swapped out for new Premium tanks - Updated fire FX in levels (Target Practice: SU-122-44, Driving Practice: T-15, Live Fire: Panther/M10
Brighter shell tracers
Updated tank destruction's aftermath effects
Accelerated scroll for ammo (Longer you hold the direction, the faster it will get)
New pop-up dialogue art
BUG FIXES

All Platforms

Fixed clipping on various tank destroyed states
Platoons will now properly see the Team Destruction game type when queuing for Random Battles
StuG IV: Replaced animated attachment on the rear
T22 Proto: Inscription placement moved to the turret. Mark of Excellence may no longer be applied to this tank. Fixed ammo name
"Rock Solid" will no longer be awarded if your tank is destroyed and the speed requirement has been removed
Port: Adjusted lighting to be brighter
Animated attachments added to many tanks (for HD tanks)
Fixed a bug in WoT Attack where items could be used after destruction
El Halluf - Rain: Terrain now properly shows tread marks
Fixed in-queue music to play properly instead of with Garage music
Fixed issue where battle results in the "Log" tab would be a duplicate of a previous battle
Fixed "Log" tab background art
Silver celebration audio will no longer sometimes play indefinitely
"Confederate" medal description updated to indicate that damaging hits are required to obtain the medal
The info panel explaining the benefits of Premium tanks no longer references tanks needing to be the same type to switch crews between them (this was never required)
Damaged components listed in the efficiency tab of the Post-Battle Results screen are brighter and easier to see when in colorblind mode
Fixed the bug where pressing "Battle" and "Upgrade" at the same time in the Garage would sometimes cause the wrong field to become highlighted in the battle queue screen

[ Voor 177% gewijzigd door merlin1201 op 04-02-2016 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[antwoord45748955,noline]merlin1201 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:26[/message]:[/b]
Je ben mij geen verantwoording schuldig hoor :-)

overigens:
Tankers! Servers are down in preparation for Update 2.6: "Map Madness" Expected server downtime to be 2+ hours. Tanks for your patience!

De nieuwe maps zijn nu speelbaar. !!!
info:
http://console.worldoftan...ents/update_2-6-overview/
Geen verantwoording hoor.

Gewoon even laten weten dat ik vanmiddag ook weer van de partij ben, kijken of ik de tier 6 haal .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
je ben gewoon verslaafd zeg het maar eerlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

merlin1201 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:58:
je ben gewoon verslaafd zeg het maar eerlijk :-)
Laat het zelfs tatoeëren...

Maar gelukkig ben ik niet de enige "verslaafde".. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
lol.. kom maar snel nieuwe maps....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mwoah.
Ik ben nog niet eens gewend aan de normale maps..
Pas zodra ik daar helemaal aan gewend ben komt bij mij de drang voor nieuwe maps, dat duurt nog wel eventjes dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Van mij mag rap de britten er in gegooid worden.

Kan niet wachten om met de FV304 te spelen, echt een troll arty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
helaas gisteren maar 3 potjes kunnen doen en vandaag denk ik ook maar een uurtje ;(

van het weekend ben ik van plan niets anders te doen als WoT (ok, eten etc.)
dus kan dan ook even samen met jullie spelen, zag dat een aantal mij al hadden toegevoegd en zal van het weekend even topic doorlezen en iedereen toevoegen.

me ook maar even inlezen op hoe de matchmaking werkt, want soms klopt er geen hout van volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denniz0229 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:51:
helaas gisteren maar 3 potjes kunnen doen en vandaag denk ik ook maar een uurtje ;(

van het weekend ben ik van plan niets anders te doen als WoT (ok, eten etc.)
dus kan dan ook even samen met jullie spelen, zag dat een aantal mij al hadden toegevoegd en zal van het weekend even topic doorlezen en iedereen toevoegen.

me ook maar even inlezen op hoe de matchmaking werkt, want soms klopt er geen hout van volgens mij.
Prima toch..
Ik ben er vast ook wel van het weekend.. O-)
Dit is echt wel een spel waar je meerdere uren na elkaar wilt insteken.

En eventjes een algemeen bericht.
Ik heb volgens mij nu iedereen in dit topic in mijn PSN Lijst staan, en ik speel ook erg gezellig samen met een aantal hiervan..
En er begint ook langzaam een beetje een groepje te vormen.

Mochten er andere on-line zijn die eventueel een paar potjes mee willen doen, stuur dan eventjes een berichtje ofzo.
Want als er 50+ mensen on-line zijn, dan ga ik niet heel mijn lijst af om te kijken wie dit spel speelt ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 04-02-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-06 21:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn er ook al Xbox spelers hier? Misschien wel leuk om wat volk bij elkaar te zoeken en zo af en toe wat samen te platoonen, speelt altijd leuk :)

Met een man of 4 samen kun je zeker wel het verschil maken in een potje

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Hoe wordt er hier trouwens gedacht over artillerie?
Wat ik een beetje lees op internet is dat mensen ze voornamelijk haten, echter vind ik af en toe een potje als artillerie best wel leuk :+

Zijn trouwens ook 7 maps toegevoegd zag ik in de log.
En dat net toen ik de paar die we hadden een beetje leerde kennen :9

[ Voor 25% gewijzigd door Denniz0229 op 05-02-2016 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Laatst online: 07:45
Ik vind artillerie tot nu toe het leukste 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
ik vind artillerie onmisbaar en is een perfecte aanvulling in het platoon.
Vaak sta je als tank even vast en dan is het perfect als je doel uitschakel die de tank niet kan afschieten.
Alles staat en valt in deze game met samenwerking.
Laatst ook op aangeven van wat tanks werd die heavy tank uitgeschakeld, en dat is echt tof.
Maar ook een paar keer gehad dat de artillerie totaal geen actie ondernam terwijl 4 tanks worden opgehouden en geen kan op konden, die gast deed daar niets aan en dat is dan wel wat jammer want dat had de game bepaald.
Dat is het mooie van deze game, je kunt alleen spelen, maar als platoon gaan samenwerken is zoveel beter en leuker.
Ik merk overigens wel dat als je de battle verlies dat dit erg veel XP kost en je bijna niets krijg, dat vind ik wel jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door merlin1201 op 05-02-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
Gisteren ook een paar potjes gespeeld, maar merk dat ik echt een NOOB ben op het gebied van WoT. Maar goed -> blijven oefenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De matchmaking op de PS4 is helaas wel soms ver te zoeken.

Met een Tier 5a6 tegen 6 stuks van een Tier 8 spelen, dat is nogal oneerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Er is ook een gratis Duitse tank te downloaden in de PS4 store, geen idee of het een goede tank is maar aangezien het een Elite tank is is het wel de moeite waard om daar even naar te kijken :)

/edit
Fluttank :p
Langzame Tier 3 LightTank, niet vooruit te branden.
Ze weten wel wat ze gratis weggeven :N

Sinds gisteren 20+ potjes gespeeld, wel leuk spel :Y

PSN : ScrooLoose

[ Voor 17% gewijzigd door ScrooLoose op 05-02-2016 22:50 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Iedereen druk aan het spelen ? :p

De resultaten die ik haal zijn wel heel onregelmatig.
De ene keer lig ik er in 30 seconden uit en de volgende ronde schiet ik 5 tanks kapot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
dat valt mij idd ook wel op de resultaten zijn heel erg wisselend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste 20 potjes van vanavond waren echt fantastisch!!

In de laatste 5 potjes had ik 21 kills en 0 deaths, en ontelbare hits.
Alles ging opeens mijn kant op.

Alweer hard op weg om de Tier 8 te kopen.

Mijn favoriete tank tot nu toe is BY FAR de T1 Heavy tank, wat een beest is dat zeg.

Was weer heel de dag en nacht gezellig en leuk samen spelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 07-02-2016 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Het loont toch wel om dagelijks even te kijken op de officiële site van WOT Console er staan bijna dagelijks nieuwe uitdagingen en informatie op. zo ook vandaag:

Vandaag is er een One day Showdown..
Speel met de KV-1 of de M4 sherman en win 3 dagen premium.

This Sunday, February 7, we'll be holding The Big Game: a one-day showdown between the KV-1 and M4 Sherman! Play and win in either of these tanks and you could win three days of Premium!

KV-1 VS. M4 SHERMAN - YOU DECIDE WHO WINS!

The tank that earns the most winning battles by Sunday, February 7, 23:59 PST will win the contest! All players who have completed at least one winning battle using the winning tank will receive three days of Premium!

[ Voor 12% gewijzigd door merlin1201 op 07-02-2016 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Ja die T1 is echt super,ben benieuwd hoe die T29 gaat,daar gaan we vandaag eens mee spelen.

Die M6 ben ik niet kapot van,heb er niet veel mee gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door GRAD85 op 07-02-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Ben nog niet heel erg ver gekomen omdat ik alleen tanks in discount koop en iets teveel lijnen tegelijk gedaan heb.

Heb nu de m4 kv1 t34 en de pzkw 4 als tier 5 tanks.

Als het goed is komen de Britse tanks deze week er in want zag een missie er tussen staan welke met britse tanks gedaan moet worden.

Ga even een nieuwe headset bestellen kan die andere met geen mogelijkheid meer terug vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door wildcardxl op 07-02-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Anoniem: 338166 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 02:19:
De laatste 20 potjes van vanavond waren echt fantastisch!!

In de laatste 5 potjes had ik 21 kills en 0 deaths, en ontelbare hits.
Alles ging opeens mijn kant op.

Alweer hard op weg om de Tier 8 te kopen.

Mijn favoriete tank tot nu toe is BY FAR de T1 Heavy tank, wat een beest is dat zeg.

Was weer heel de dag en nacht gezellig en leuk samen spelen :)
ja die laatse paar potjes waren echt lekker.

Hebben nu ook een leuk clubje zo waar we allemaal beetje gelijk zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-06 19:15

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik blijf het een geweldig spel vinden, ik blijf maar goud kopen..... lol...

By far het duurste gratis spel wat ik ooit gespeeld heb.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Haha ja nou weet je ik geef liever wat uit aan en free game dan dat ik een game koopt van 65,- die na 2 maanden stof ligt te happen, nou voordat ik die 65,- besteed heb aan die free to play dan ben je al behoorlijk op weg.
Je moet het eigelijk zien dat deze games net zo duur zijn als de normale maar dan verdeeld, ik vind het dan ook vreemd dat men absoluut geen geld uitgeef aan een gratis spel, omdat het gratis is? Ik probeer het wel een beetje in de hand te houden en niet te hebberig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Nou daarmee is het probleem een beetje bij mij dat het in het verleden wel eens heel lomp is geweest met bijvoorbeeld league of legends, daar heb ik makkelijk 500 euro in gestopt en dat speel ik inmiddels ook niet meer en ook aan WOT op de pc heb ik iets van 80 euro uitgegeven en ik ben overgegaan naar console.

Niet dat ik er niet veel plezier van heb gehad maar toch.

Heb overigens wel een maand premium gekocht om de boel beetje op gang te helpen :P

Ik zie trouwens in de store dat je x3 dagen kunt kopen? Seriously? voor 90 gold krijg je een dag lang op iedere tank in iedere game x3 experience? Als ik dat afgelopen zaterdag/zondag had gedaan was ik al heel wat verder geweest.

[ Voor 20% gewijzigd door wildcardxl op 08-02-2016 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:00:
Nou daarmee is het probleem een beetje bij mij dat het in het verleden wel eens heel lomp is geweest met bijvoorbeeld league of legends, daar heb ik makkelijk 500 euro in gestopt en dat speel ik inmiddels ook niet meer en ook aan WOT op de pc heb ik iets van 80 euro uitgegeven en ik ben overgegaan naar console.

Niet dat ik er niet veel plezier van heb gehad maar toch.

Heb overigens wel een maand premium gekocht om de boel beetje op gang te helpen :P

Ik zie trouwens in de store dat je x3 dagen kunt kopen? Seriously? voor 90 gold krijg je een dag lang op iedere tank in iedere game x3 experience? Als ik dat afgelopen zaterdag/zondag had gedaan was ik al heel wat verder geweest.
Volgens mij is dat maar voor 1 potje.

Ik heb nu ondertussen wel zo'n 150.000 xp staan op mijn T1 en M6, vanavond als ik thuis ben toch maar eventjes eerst wat goud aanschaffen om dat te converten.

Op mijn tier7 staat ook al zo'n 40.000 xp, dus ik denk dat ik vanavond wel mijn Tier 8 kan aanschaffen :9~

@bullet.
Mijn handjes kriebelen ook wel moet ik zeggen.
Oe die tank ziet er wel bruut uit, die wil ik eigenlijk wel kopen..
Mmm zilver nodig, maybe toch wat goud kopen.

Maar tot nu toe nog maar 10 euro uitgegeven aan het spel, plus vanavond nog 5 euro om wat xp om te zetten :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 08-02-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Anoniem: 338166 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb nu ondertussen wel zo'n 150.000 xp staan op mijn T1 en M6, vanavond als ik thuis ben toch maar eventjes eerst wat goud aanschaffen om dat te converten.
Holy shit.... Serieus? dat is echt heel erg veel. Heb je dat gedaan met potjes in een groep? Want heb wel gevoel dat dat wat langzamer gaat.

Stel je speelt elk potje redelijk goed en je haalt 1200 exp per potje, dan heb je wel een heel druk weekend achter de rug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildcardxl schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Holy shit.... Serieus? dat is echt heel erg veel. Heb je dat gedaan met potjes in een groep? Want heb wel gevoel dat dat wat langzamer gaat.

Stel je speelt elk potje redelijk goed en je haalt 1200 exp per potje, dan heb je wel een heel druk weekend achter de rug :P
Ik heb aardig wat potjes gespeeld dit weekend ja haha..

En altijd in een groep ja.
Denk dat ik met mijn T1 gemiddeld zo'n 1500 exp en 25.000 zilver in een potje haal(met premium), met mijn andere tanks haal ik dat op dot moment niet echt..

In een groep gaat het inderdaad wel een stuk langzamer, maar je heb wel een grotere kans om een potje te winnen.
En als je wint krijg je veel maar dan ook veel met exp.
Heb nu ruim 200 potjes erop zitten met de T1 Heavy, en ik weet ondertussen precies wat deze tank kan maar nog belangrijker... wat die niet kan.

Ik kan elke tank aan met de T1 (Tot op 1 tier hoger), behalve een andere T1.
Kan deze tank echt aan iedereen aanraden.
Zolang je maar met je voorkant naar de actie staat en je in beweging blijft voor de artillery, kan je niets overkomen :P .
Had gisteren een potje waarin ik ruim 3200 damage heb gebounced vanaf mijn voorkant :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
wildcardxl schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:52:
[...]

jan is het hele weekend no-life geweest :+

maar dat xp converteren kan ook nog een dure grap worden hoor, zeker met die aantallen die jij heb jan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik dacht ik zal maar niet zeggen dat ik Gold heb gekocht want dan zal ik wel worden uitgelachen hier maar dat valt mee zo te zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
ScrooLoose schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:54:
Ik dacht ik zal maar niet zeggen dat ik Gold heb gekocht want dan zal ik wel worden uitgelachen hier maar dat valt mee zo te zien :p
Nee hoezo, anders betaal je voor de game, nu gewoon wanneer en wat je wilt.
Ik heb inmiddels ook 25 euro uitgegeven.

Ik heb trouwens even een clan aangemaakt, leek me wel grappig. http://console.worldoftanks.com/en/clans/ps4/GOT/
Als het goed is kunnen jullie gewoon joinen als jullie willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Denniz0229 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:57:
[...]

Nee hoezo, anders betaal je voor de game, nu gewoon wanneer en wat je wilt.
Ik heb inmiddels ook 25 euro uitgegeven.

Ik heb trouwens even een clan aangemaakt, leek me wel grappig. http://console.worldoftanks.com/en/clans/ps4/GOT/
Als het goed is kunnen jullie gewoon joinen als jullie willen.
Euhmmmm, Nee! Verkeerde console!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bullet NL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 02:11:
[...]

Euhmmmm, Nee! Verkeerde console!! ;)
Ik het idee dat we meer ps4 spelers hebben, dus denk dat jij de verkeerde console hebt gekozen :9

Ik heb trouwens af en toe problemen om mensen in sessie te joinen.
Zoals gisteren wou ik iemand joinen en het enige wat ik kon doen was start, maar dan kom je gewoon alleen.

Verder krijgen we vandaag als het goed is de Britse tech tree erbij, tenminste volgens de site van WoT.
http://console.worldoftan...ews/ps4-british-invasion/
Is dus alleen voor ps4, dus Bullet, denk dat je echt de verkeerde keuze heb gemaakt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Denniz0229 op 09-02-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
Aangemeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
The British are coming, the British are coming!

This time around, however, rather than brace for defense, you should embrace the arrival of the Crown's arsenal on PS4!

The tanks used by Great Britain and the Commonwealth feature a wide array of vehicles ranging from robustly-armored infantry tanks designed to plow through the toughest obstacles, and cruiser tanks, which use their speed to exploit breakthroughs and sting the enemy from their flank!

These vehicle types, along with eight maps, are coming with the British Invasion!

BRITISH TECH TREE
Light Tanks:
Cruiser Mk. I, Cruiser Mk. II, Cruiser Mk. III, Cruiser Mk. IV, Covenantor, Crusader, Valentine

Medium Tanks:
Vickers Medium I, Vickers Medium II, Vickers Medium III, Matilda, Cromwell, Comet, Centurion Mk. I, Centurion Mk. 7/1, FV4204

Matilda Black Prince

Heavy Tanks:
Churchill I, Churchill VII, Black Prince, Caernarvon, Conqueror, FV 215b

Excelsior, TOG II*

Tank Destroyers:
Universal Carrier 2-pdr, Valentine AT, Alecto, AT 2, AT 8, Churchill Gun Carrier, AT 7, AT 15, Tortoise, FV215b (183)

AT 15A

Artillery:
Loyd Gun Carriage, Sexton II, Birch Gun, Bishop, FV304, Crusader 5.5-in. SP, FV207, FV3805, Conqueror Gun Carriage

Sexton I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
En geaccepteerd. Je naam in de TS klopt trouwens niet.

Misschien kan wildcardxxl of merlin de clan even toevoegen aan de TS ook, dan zien wat meer mensen het als ergens random op pagina 3.

[ Voor 7% gewijzigd door Denniz0229 op 09-02-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Wat is je username in het spel dan zal ik je toevoegen in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d8nser
Volgens mij ook d8nser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
wildcardxl schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 09:54:
[...]

Wat is je username in het spel dan zal ik je toevoegen in de OP.
Hij staat er al in, alleen moet de a uit danser een 8 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Clan toegevoegd en je naam aangepast :-)
top Denniz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

De Britse tanks zitten al lang in de Xbox One versie. Het lijkt er dus op dat er qua content toch verschil zit tussen de Xbox en PS versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Bullet NL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:52:
De Britse tanks zitten al lang in de Xbox One versie. Het lijkt er dus op dat er qua content toch verschil zit tussen de Xbox en PS versie.
Ook bij de xbone werd alles in pakketten uitgebracht. War gaming had ook aangegeven dit op de console ook te doen ook een beetje rekening houdend met mensen die dan niet te lang moeten downloaden op 1 dag. Voorzieningen zijn niet overal zo goed als in Nederland ;)

Vind ik persoonlijk ook niet erg, spel is groot zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Gaat wel in een rap tempo nu, extra maps e.d mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-06 21:35

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op de Xbox is ook (nog?) niet alles beschikbaar, er missen nog best wel wat lijnen tanks, waaronder iig de Japanse I-O. Ben benieuwd of en wanneer de rest komt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

janvanduschoten schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:50:
Op de Xbox is ook (nog?) niet alles beschikbaar, er missen nog best wel wat lijnen tanks, waaronder iig de Japanse I-O. Ben benieuwd of en wanneer de rest komt.
In vergelijking met de PC versie wel, hoewel het de vraag is als alle tanks van de PC versie ook naar de console komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bullet NL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:39:
[...]

In vergelijking met de PC versie wel, hoewel het de vraag is als alle tanks van de PC versie ook naar de console komen.
je zou denken van wel, levert vast meer op.
Elke tank zijn toch wel mensen die hem willen hebben en eventueel geld voor uitgeven.

Maar zoals ik het nieuws las was het net of de ps4 voorang heeft, maar dat is dus precies andersom helaas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Denniz0229 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 13:46:
[...]
je zou denken van wel, levert vast meer op.
Elke tank zijn toch wel mensen die hem willen hebben en eventueel geld voor uitgeven.

Maar zoals ik het nieuws las was het net of de ps4 voorang heeft, maar dat is dus precies andersom helaas :+
Nee joh, World of Tanks is al 2 jaar uit voor de Xbox360, een jaar geleden is de Xbox One versie uitgebracht. Een paar weken terug de PS4 versie. De beide MS consoles hebben veel mee content. Wargaming doet het trucje op de PS4 opnieuw.... Gedoceerd content uitbrengen = is melk koe.....

12 feb 2014 is het spel uitgebracht voor de Xbox 360, 28 juli 2015 voor de XBox One...
Je kon je Xbox360 gegevens (tanks e.d.) vanuit je Xbox360 profiel mee nemen naar je XBox One, ik schat zo in dat de XBox One spelers qua ranking e.d. behoorlijk wat voor lopen op de PS4 speles die opnieuw moesten beginnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 09-02-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er tegen de avond weer bij,

Had gisteren totaal geen zin meer na de zoveelste slechte matchmaking(volgens mij geen 1 pot gehad waarin het eerlijk was)
En de zoveelste mortar death.

Vind het echt een top spel, maar dit irriteert me echt continu.
Denk dat ik er ook snel definitief klaar mee ben als het zo doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
Je moet ook eens in de morgen spelen Nachtraver :+
Vanmorgen lekker met de T29 zitten spelen en geen tier 8,9 tegenspelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ook hier gaat het soms erg slecht, wat help is even een paar potjes solo spelen dan is de MM een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Totaal geen problemen met de matchmaking, natuurlijk is het zo dat je wanneer je een lagere tier tank heb je tegen een tank kan komen te staan die 2 tiers hoger is. Maar ach.... ff uitdokteren welke tank sterker is dan de andere.... Anders een gold tank kopen, de Type 59 of FCM staan altijd bovenaan en spelen niet vaak tegen tanks uit een hogere klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Bullet NL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:26:
Totaal geen problemen met de matchmaking, natuurlijk is het zo dat je wanneer je een lagere tier tank heb je tegen een tank kan komen te staan die 2 tiers hoger is. Maar ach.... ff uitdokteren welke tank sterker is dan de andere.... Anders een gold tank kopen, de Type 59 of FCM staan altijd bovenaan en spelen niet vaak tegen tanks uit een hogere klasse.
sommige premium tanks hebben ook 'preferential matchmaking'.
Vandaar dat je dan dus altijd tegen lagere tiers komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Denniz0229 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 18:48:
[...]
sommige premium tanks hebben ook 'preferential matchmaking'.
Vandaar dat je dan dus altijd tegen lagere tiers komt.
Klop, wat geweldig is.... Gewoon wat goudstukjes er in pompen en gaan met die tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Ik weet dat ik over de MIC er constant over aan het zeuren ben maar toch wil ik nog een keer zeuren over hoe leuk de FV304 britse Arty is om mee te spelen.

Bekijk op YouTube
World of Tanks Commentary: FV304

Bekijk op YouTube
World of Tanks Commentary: FV304 Ensk Struggling While Still Doing Top Damage

De minpunten worden ook niet weggelaten dus het is niet compleet biased:P

Geweldige arty om gewoon shotgun mee rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
wildcardxl schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:16:

Geweldige arty om gewoon shotgun mee rond te rijden.
ja het moet net je ding zijn denk ik.
ik vind arty leuk om te spelen, maar niet als ik maar 500m range heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vanmorgen weer 5 potjes gespeeld, en het was meer van hetzelfde.

Van de 5 potjes was ik er 4 als enige over op het einde tegen minimaal 5 andere(2 keer kunnen winnen).
En dat andere potje werd ik 20 seconden na mijn spawn ge oneshot..

Zelfs die 2 potjes die ik miraculeus heb gewonnen, vond ik gewoon zwaar kut.

Het spel zelf vind ik echt fantastisch en vooral met friends is het wel leuk, maar ik frustreer me te erg aan matchmaking en idioten in mijn team.
Heb mijzelf al een aantal jaren terug voorgenomen..
Als een spel mij frustreert, dan speel ik het gewoon niet meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Tja als je er idd enorm aan erger kun je er beter mee stoppen.
Ook hier gaat het erg wisselend en hebben we soms potjes met tier 9 tanks terwijl ikzelf met een tier 6 rond gas, tja en dan valt het niet mee.
Maar daarnaast vind en blijf ik het een leuk spel vinden ook al zijn er potjes bij die slecht gaan, ik vermaak er me prima mee.
Misschien is het een kwestie van stug volhouden en straks je tank volknallen met alle mogelijke opties enz en volgens mijn own je ze dan dik.

• wildcardxl
Als we het dan toch over frustraties hebben :P

Zie hier mijn meest frustrerende potje van gisteravond:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RxtyVNd.jpg

Op het eind stond ik nog tegenover 5 tanks, dat zegt genoeg hoeveel toegevoegde waarde mijn teammates hadden in dit potje.

Ik had mijn first win of the day nog op die tank, kun je wel nagaan hoeveel exp dit had opgeleverd bij een win. Achja dat is World of tanks, scheelt dat je terug naar je hangar kan en weer een volgend potje kan spelen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door wildcardxl op 11-02-2016 09:08 ]

• Denniz0229
merlin1201 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 21:15:
Tja als je er idd enorm aan erger kun je er beter mee stoppen.
Ook hier gaat het erg wisselend en hebben we soms potjes met tier 9 tanks terwijl ikzelf met een tier 6 rond gas, tja en dan valt het niet mee.
Maar daarnaast vind en blijf ik het een leuk spel vinden ook al zijn er potjes bij die slecht gaan, ik vermaak er me prima mee.
Misschien is het een kwestie van stug volhouden en straks je tank volknallen met alle mogelijke opties enz en volgens mijn own je ze dan dik.
dat was alleen omdat grad zonodig die t29 moest gebruiken.
Daarna met tier 6 max ging het wel redelijk had ik het idee.

Hier verder geen frustraties :9

• GRAD85
Dennis we hebben 2 keer tier 9 tanks tegen gehad,je krijgt evengoed tier 8 tanks tegen als je met 6 speelt 8)7

• Denniz0229
GRAD85 schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:06:
Dennis we hebben 2 keer tier 9 tanks tegen gehad,je krijgt evengoed tier 8 tanks tegen als je met 6 speelt 8)7
ja ik weet het, maar bedoelde toen wij met max 6 gingen spelen.
dan is het evengoed zuur dat je tier 8 tegen krijgt, maar hier doe je verder toch niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Had uit de voice chats al begrepen dat daar niemand de T-59 heeft, is er iemand hier die hem wel heeft op console? Had gevraagd naar ervaringen in het PC topic maar dat werd helaas niet gewaardeerd.

Voor sommige vragen vind ik dat we daar nog gewoon terecht moeten kunnen gezien we nog niet echt de kans hebben gekregen om een grote basis aan te leggen. Spel is pas twee weken op de ps4 uit en de meeste spelers hier zitten op de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 10:25
wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:37:
Had uit de voice chats al begrepen dat daar niemand de T-59 heeft, is er iemand hier die hem wel heeft op console? Had gevraagd naar ervaringen in het PC topic maar dat werd helaas niet gewaardeerd.

Voor sommige vragen vind ik dat we daar nog gewoon terecht moeten kunnen gezien we nog niet echt de kans hebben gekregen om een grote basis aan te leggen. Spel is pas twee weken op de ps4 uit en de meeste spelers hier zitten op de ps4.
Zoals aangegeven hoeven de specs van de tank op de PS4 versie niet hetzelfde te zijn als op de PC versie. Het heeft daarom weinig nut om daar inhoudelijke vragen te stellen over pemium tanks aangezien deze door het PS4 team zelf opgemaakt kunnen worden.

Ik had daar wel vermeld dat de aimtime langer is en de accucary lager dan de pc variant heeft. Je kan het beter op het forum van WoT PS4 checken denk ik of op youtube heeft iemand wel een review van de ps4 variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:37:

ik had er ook even naar zitten kijken, maar wat ik een beetje kon vinden is dat hij niet zo goed is als op de PC.
betekent niet dat hij niet goed is, maar hij is niet zo OP als op de pc.
dus ja, of dat je dan 35 euro waard is moet je zelf beslissen.

verder vind ik dat WOT zelf ook wel iets meer info kan geven over de verschillen.
als ik op de console site zit kan ik namelijk evengoed alle tanks bekijken e.d.
ook googelen levert voornamelijk PC resultaten op.

persoonlijk wil ik nog graag een heavy premium van tier 7-8.
ook om wat silver en xp mee te halen en gewoon lekker te knallen.
alleen ook ik heb geen idee wat ik moet halen. vind het jammer dat je niet gewoon testpotjes kan spelen tegen bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ysili
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21-12-2023
Zijn er ook mensen die op de xone spelen?
Wellicht dat daar ook een lijst van in de ts kan worden gezet.

Zoek nog wat medespelers. Nick: Ysili
Pagina: 1 2 3 Laatste