Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX)

Acties:

• merlin1201
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 06:54
Die kan ik erin zetten voor je.. bij deze gedaan.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

• Ysili
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 12-03-2016
Nou hopen dat er nog wat meer xone spelers zich aanmelden. In een groep spelen is altijd leuker :D

• Bullet NL
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:35

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
Ysili schreef op zondag 14 februari 2016 @ 10:57:
Nou hopen dat er nog wat meer xone spelers zich aanmelden. In een groep spelen is altijd leuker :D
Ben regelmatig online... (later op de avond)

Cogitationis poenam nemo patitur

• ScrooLoose
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Valt me wel op dat als er mensen op de PS4 zo een headsetje gebruiken het altijd Russen zijn, heb nog geen enkel ander taaltje gehoord :)
Ben ook iemand een paar keer tegen gekomen die steevast blues/jazz op de achtergrond aan heeft staan.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 06:52
quote:
ScrooLoose schreef op zondag 14 februari 2016 @ 11:57:
Valt me wel op dat als er mensen op de PS4 zo een headsetje gebruiken het altijd Russen zijn, heb nog geen enkel ander taaltje gehoord :)
Ben ook iemand een paar keer tegen gekomen die steevast blues/jazz op de achtergrond aan heeft staan.
Ik hoor altijd Engelsen en Duitsers.
Maar... Is er een makkelijke manier om dat uit te zetten? Zelfs met alle volume opties uit blijft het doorkomen. Nu kan je het tijdens het potje wel muten geloof ik, maar dan blijft er nog altijd het laadscherm over. Op ps4 dus.

• wildcardxl
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09-05 09:38
Van het weekend maar de knip getrokken en de type 59 gekocht.

Geen enkel spijt van wat een heerlijke tank! Aan zilver geen gebrek meer en heb nu van tier 1 tot en met 8 gecoverd.

Ik moet even door de M3 Lee en de M4 heen. De M3 moet ik nog even spelen tot ik de T1 heavy heb vrijgespeeld en de M4 omdat ik daarna mijn favo tank op de pc de m4a3e2 kan spelen. Ben zo ongelooflijk beroerd met die twee tanks en toch heb ik dit weekend mijn masterie badge op de M3 gehaald in een loss... Kon mijn first win nog halen en dan was ik er in 1 keer klaar mee maar helaas.

Deze week de Girls und panzer en de type 59 ops afmaken en dan zie ik van het weekend wel weer wat voor acties er dan zijn :)

• Denniz0229
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 17-07 14:57
quote:
wildcardxl schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:55:
Van het weekend maar de knip getrokken en de type 59 gekocht.

Geen enkel spijt van wat een heerlijke tank! Aan zilver geen gebrek meer en heb nu van tier 1 tot en met 8 gecoverd.

Ik moet even door de M3 Lee en de M4 heen. De M3 moet ik nog even spelen tot ik de T1 heavy heb vrijgespeeld en de M4 omdat ik daarna mijn favo tank op de pc de m4a3e2 kan spelen. Ben zo ongelooflijk beroerd met die twee tanks en toch heb ik dit weekend mijn masterie badge op de M3 gehaald in een loss... Kon mijn first win nog halen en dan was ik er in 1 keer klaar mee maar helaas.

Deze week de Girls und panzer en de type 59 ops afmaken en dan zie ik van het weekend wel weer wat voor acties er dan zijn :)
ik zit nog te twijfelen om hem te kopen, opzich bevalt een goed gepantserde medium me wel. Dus waarschijnlijk koop ik hem nog wel.

En de m3lee was juist mijn beste tank, winratio van 70+%.
De m4 bevalt ook goed, zolang je de 76mm heb en niet 100mm met een reload tijd van 2 jaar.

• p0st
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22:49
Ik ga vanavond ook een Xbox One bij iemand ophalen, dus vanaf snel ben ik ook online te vinden in WoT op de Xbone :)

Mijn gamertag is Aquanton :)

Mijn Aquarium

• wildcardxl
quote:
p0st schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:48:
Ik ga vanavond ook een Xbox One bij iemand ophalen, dus vanaf snel ben ik ook online te vinden in WoT op de Xbone :)

Ik voeg te toe aan de OP.

Zijn wel weinig Xbone spelers hier, jammer want wat ik van je gezien heb in het pc gedeelte was je van zeer toegevoegde waarde geweest :P

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 19:17
Ben er 2 dagen geleden ook mee begonnen en vermaak me er prima mee :) Speel nu met de M3 Lee maar heb geen idee wat nou beetje goed is verder haha ik doe maar wat maar goed dat vind ik ook wel wat hebben, nick name is Korumera op PSN.

PSN: Korumera

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

quote:
p0st schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:48:

Tot binnenkort :) #Xbox

You've mistaken me for someone who really cares.

• p0st
quote:
wildcardxl schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:52:
[...]

Ik voeg te toe aan de OP.

Zijn wel weinig Xbone spelers hier, jammer want wat ik van je gezien heb in het pc gedeelte was je van zeer toegevoegde waarde geweest :P
Thx! Haha jep ach dat komt vanzelf wel :) ik ben heel benieuwd naar de gameplay op de Xbox! En ben op de PC natuurlijk druk in de modding-scene :9 dat zal wel ff wennen zijn haha zo'n standaard UI :D
quote:
Nice, see you soon :*)

Mijn Aquarium

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

quote:
p0st schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:56:
[...]

Thx! Haha jep ach dat komt vanzelf wel :) ik ben heel benieuwd naar de gameplay op de Xbox! En ben op de PC natuurlijk druk in de modding-scene :9 dat zal wel ff wennen zijn haha zo'n standaard UI :D

[...]

Nice, see you soon :*)
Jammer is alleen wel dat het gescheiden accounts zijn, je moet wel helemaal bij 0 beginnen op de Xbox (als je het nog nooit op de Xbox hebt gespeeld) :/

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
janvanduschoten schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Jammer is alleen wel dat het gescheiden accounts zijn, je moet wel helemaal bij 0 beginnen op de Xbox (als je het nog nooit op de Xbox hebt gespeeld) :/
Vanaf de Xbox 360 kan je progressie wel geïmporteerd worden. De PC versie is natuurlijk feitelijk een ander spel....

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

Persoonlijk vind ik het op de Xbox fijner spelen dan de PC versie. Was wel handiger geweest als je progressie van je pc mee kon nemen naar de *console* en andersom.

• p0st
quote:
janvanduschoten schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
Persoonlijk vind ik het op de Xbox fijner spelen dan de PC versie. Was wel handiger geweest als je progressie van je pc mee kon nemen naar de *console* en andersom.
Dat zou zeker fijn zijn (zeker gezien het feit dat ik honderden euro's in het PC spel uitgegeven heb haha) maar goed het is ook wel weer leuk om opnieuw te beginnen :)

Mijn Aquarium

• YaNightmare
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 20:07
Ik ga vanaf vandaag beginnen met WoT, of ik erbij blijf geen idee, maar het concept lijke me wel leuk.

Als iemand een n00b onder zijn vleugels wil nemen hoor ik het graag.

Speel op XDoos trouwens, GT: Reliath

PS, mocht iemand een goede suggestie hebben als start tank of pack (heb er geen probleem mee wat geld in te stoppen als het leuk is) hoor ik het graag!

• wildcardxl
quote:
YaNightmare schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:27:
Ik ga vanaf vandaag beginnen met WoT, of ik erbij blijf geen idee, maar het concept lijke me wel leuk.

PS, mocht iemand een goede suggestie hebben als start tank of pack (heb er geen probleem mee wat geld in te stoppen als het leuk is) hoor ik het graag!
Persoonlijk zou ik de russische heavy lijn volgen omdat die tanks heel veel fouten vergeven, ik kan me herinneren dat ik ooit op de pc begon en de duitse heavy lijn ging volgen en ik op een gegeven moment met de D(ebrauch)W(agen) 2. Man wat was dat een gedrocht van een tank zeg.

• YaNightmare
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 10-07 20:07
Thnx, ga ik die kant op, gaat me er nu vooral om dat ik niet een veelgemaakte beginnersfout maak, wat voorkomen kan worden is mooi meegenomen :)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
YaNightmare schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:27:

Het punt is... gamen, gamen en gamen.... Zorg dat je zo snel mogelijk omhoog gaat qua rank.... Ik heb bijvoorbeeld al lang geen Tier 1 t/m 4 tanks meer..... Qua tier 5 heb ik alleen nog de Ram II, wat een premium tank is... Maar niet de beste in die klasse. Kortom, zorg dat je sterke tanks krijgt, dan kan je mee doen met de echte mannen ;) :P
quote:
wildcardxl schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Persoonlijk zou ik de russische heavy lijn volgen omdat die tanks heel veel fouten vergeven, ik kan me herinneren dat ik ooit op de pc begon en de duitse heavy lijn ging volgen en ik op een gegeven moment met de D(ebrauch)W(agen) 2. Man wat was dat een gedrocht van een tank zeg.
Ach jah... De VK36.02 is weer heel goed (en alles wat daarna komt in die lijn) Dus de Tiger, Tiger 2, E75 en E100...

De IS lijn van de Russen is heel goed, je kan op 2 manieren bij de IS komen, vervolgens de IS-3, IS-8 en IS-7.... Natuurlijk de goede upgrades er in... IS tanks kunnen heel veel incasseren... Ben je meer een snelle speler, kijk dan eens naar de T54 (USA) of de AMX 50 serie... Schiet heel snel, rijd heel snel...

Bullet NL wijzigde deze reactie 15-02-2016 14:51 (33%)

• wildcardxl
KV-1 , KV1S , KV-85 en IS zijn prima tanks. Om daar te komen moet je nog wel even met de t-28 spelen wat voor mij ook niet echt plezierig spelen was maar vanaf dan is het great fun.

De KV-1 allang ge-elite maar speel ik regelmatig even om over mijn kutpotje daarvoor heen te komen :)

• p0st
Ik ga beginnen met:
- Een Type 59 voor de credits en random lol
- De Russische Heavy (IS7) en Medium (T-54) lijn
- De Amerkiaanse Artillery lijn voor de casual click potjes

Mijn Aquarium

• Denniz0229
quote:
wildcardxl schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Ja die dw2 lijkt me inderdaad een barrel, is ook de enige heavy op tier 4.

Persoonlijk zou ik juist bij de duitsers beginnen, omdat de russen wat vuurkracht missen heb ik het idee.

Maar het is toch heel persoonlijk, ik zou eerst een paar guides kijken over hoe de tech trees werken en hoe welke tank speelt.
Het komt er eigenlijk altijd op neer dat als een tank goed is in het een hij slecht is in het ander. Dus het is net wat je persoonlijk fijn vind spelen, en daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik.
Het voordeel bij de russen is dat je wel flink wat kan hebben en daarom is het nogal noob friendly.

• wildcardxl
quote:
Denniz0229 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Persoonlijk zou ik juist bij de duitsers beginnen, omdat de russen wat vuurkracht missen heb ik het idee.
Heb de hogere tier tanks in de duitse lijn niet kunnen spelen. Wel in de russische lijn en in de amerikaanse lijn.

Zolang je de hull verbergt bij amerikaanse tanks zijn die ook echt geweldig. Bij de russische tanks heb ik eigenlijk nooit vuurkracht gemist.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
Denniz0229 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:52:
[...]

Ja die dw2 lijkt me inderdaad een barrel, is ook de enige heavy op tier 4.

Maar het is toch heel persoonlijk, ik zou eerst een paar guides kijken over hoe de tech trees werken en hoe welke tank speelt.
Het komt er eigenlijk altijd op neer dat als een tank goed is in het een hij slecht is in het ander. Dus het is net wat je persoonlijk fijn vind spelen, en daar kom je toch wel vrij snel achter denk ik.
Het voordeel bij de russen is dat je wel flink wat kan hebben en daarom is het nogal noob friendly.
De IS (de eerste) is een schiet als Tier 7 ruim 500+ damage.... Als hoogste in de Tier 7 tank klasse, bovendien ketst heel veel op deze tank af... Echt een aanrader.

• Denniz0229
quote:
Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 17:06:
[...]

De IS (de eerste) is een schiet als Tier 7 ruim 500+ damage.... Als hoogste in de Tier 7 tank klasse, bovendien ketst heel veel op deze tank af... Echt een aanrader.
zo ver ik kan zien max 488 damage en een mindere penetratie en reload als de andere tier 7's uitgevoerd met max damage pakket er op. als ik het fout lees hoor ik het ook graag.
(ik vergelijk simpelweg de stats, kan ze helaas nog niet allemaal spelen :+ )

maar het is gewoon wat ik net ook al zei, wil je het een, moet je iets anders inleveren.
dus vogel gewoon uit wat je leuk vind en investeer daar in, plezier is ten slotte het belangrijkste :)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
Denniz0229 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:27:
[...]

zo ver ik kan zien max 488 damage en een mindere penetratie en reload als de andere tier 7's uitgevoerd met max damage pakket er op. als ik het fout lees hoor ik het ook graag.
(ik vergelijk simpelweg de stats, kan ze helaas nog niet allemaal spelen :+ )

maar het is gewoon wat ik net ook al zei, wil je het een, moet je iets anders inleveren.
dus vogel gewoon uit wat je leuk vind en investeer daar in, plezier is ten slotte het belangrijkste :)
Schiet maar eens met een IS op het munitie-rek van een andere tank.... gegarandeerd 500+ damage ;)
De IS met de maximale upgrade is een sloper, ik durf het met mijn IS zonder enige vorm van angst het op te nemen tegen Tier 9 tanks....

• p0st
quote:
Bullet NL schreef op maandag 15 februari 2016 @ 18:38:
[...]

Schiet maar eens met een IS op het munitie-rek van een andere tank.... gegarandeerd 500+ damage ;)
De IS met de maximale upgrade is een sloper, ik durf het met mijn IS zonder enige vorm van angst het op te nemen tegen Tier 9 tanks....
Ammoracks zijn uitzonderingen, daarmee kun je zelfs full HP tanks wegschieten dus dat is geen argument :9 Average rolls met de 122mm op de IS zijn 390 met 25% RNG dus idd maximaal 488 en minimaal 293 damage per schot.

Russische lijn is het leukste qua alpha en troll armor (veel spaced armor e.d.) alleen lever je in op accuracy. Duitsers staan dan weer bekend om accuratesse maar hebben hun effectiviteit wel redelijk verloren sinds een jaar of twee, gezien andere trees ook veel accuratere tanks gekregen hebben. Zelf zou ik iedere "beginner" de Russische lijn aanbevelen, die hebben zowel een zeer sterkte Heavy als Medium lijnen, zonder écht tegenvallende tanks (na Tier V dan eh)

Edit: Ik speel al jaren WoT op PC dus ik probeer gewoon wat kennis/ervaring te delen. Als je vragen hebt; just ask :>

p0st wijzigde deze reactie 16-02-2016 07:57 (5%)

Mijn Aquarium

• VBulut
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 08-07 20:48
Hoi, jongsleden mee begonnen.

Maar geeft WG ook vaak premium sales voor de PS4, bijvoorbeeld 30% sales voor een maand?

Het is inderdaad een f2p die uit te melken is, tevens ontzettend verslavend game.

Btw, kunt ge mij ook toevoegen voor de PS4?
V_bulut_66

• wildcardxl
quote:
janvanduschoten schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:13:
Daar had ik het van het weekend ook over met Annihilism (familie) die heeft volgens mij destijds ook deels de openingspost gemaakt bij de pc. We kwamen beide tot de conclusie dat het spel vele malen relaxter is op de console.

Totaal geen druk om goed te spelen, totaal niet gefrustreerd als het een keer mis gaat, gewoon lekker tanken.

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

quote:
wildcardxl schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 08:33:
[...]

Daar had ik het van het weekend ook over met Annihilism (familie) die heeft volgens mij destijds ook deels de openingspost gemaakt bij de pc. We kwamen beide tot de conclusie dat het spel vele malen relaxter is op de console.

Totaal geen druk om goed te spelen, totaal niet gefrustreerd als het een keer mis gaat, gewoon lekker tanken.
Idem hier, eenvoudige controls, speelt wmb lekker relaxed :)

Gisteren wel wat treurige potjes. Nu ben ik zeker geen top speler, maar toch 4 keer als laatste of vrijwel als laatste overgebleven omdat de rest van het team als een debiel alle kanten opvloog en zich als lammetjes liet slachten :')

Als ik bij het aftellen al huilende kinderen/baby's op de achtergrond hoor bij andere spelers, dan betekend dat vaak al niet veel goeds...

janvanduschoten wijzigde deze reactie 16-02-2016 09:44 (8%)

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
janvanduschoten schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:39:
[...]

Gisteren wel wat treurige potjes. Nu ben ik zeker geen top speler, maar toch 4 keer als laatste of vrijwel als laatste overgebleven omdat de rest van het team als een debiel alle kanten opvloog en zich als lammetjes liet slachten :')

Als ik bij het aftellen al huilende kinderen/baby's op de achtergrond hoor bij andere spelers, dan betekend dat vaak al niet veel goeds...
Kan je nou al een keer mee doen qua tank tier met de echte mannen??
Ik ben ook voor 40+ lobby's!!

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:12

majoh

PSN id: majoh_nl

quote:
janvanduschoten schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:39:
[...]

[...]
Ik moet zeggen dat het best lekker weg speelt ja, maar één ding van de controls vind ik echt klote.

En dat is stilstaand draaien van de tank. Lijkt afhankelijk van de positie van de turret of zo? Probleem is dat als ik even stil sta en aan het schieten ben geweest, ik bijvoorbeeld naar links wil draaien, maar draait ie de andere kant op.

Iemand ook "problemen" hiermee, en kan het anders?

Verder lekkere besturing.

Battlenet: majoh#2774

• Denniz0229
quote:
majoh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Ik moet zeggen dat het best lekker weg speelt ja, maar één ding van de controls vind ik echt klote.

En dat is stilstaand draaien van de tank. Lijkt afhankelijk van de positie van de turret of zo? Probleem is dat als ik even stil sta en aan het schieten ben geweest, ik bijvoorbeeld naar links wil draaien, maar draait ie de andere kant op.

ja heeft te maken met hoe je turret staat.
Soms wil ik achteruit rijden en ga ik ineens draaien.

Maar als je het eenmaal doorhebt gebeurt het je niet meer :+

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

quote:
Bullet NL schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:13:
[...]

Kan je nou al een keer mee doen qua tank tier met de echte mannen??
Ik ben ook voor 40+ lobby's!!
Ja, nu Tier 7 en ben ook andere units in andere lijnen aan het spelen om van alles en nog wat te kunnen spelen op hogere Tiers
quote:
majoh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb de indruk dat dat ook ligt aan de crew, bij een nieuwe tank heb ik dat regelmatig, na verloop van tijd komt dat weinig meer voor (voor mijn gevoel)

edit: wat hierboven staat, is misschien ook wel ervaring met een tank idd

janvanduschoten wijzigde deze reactie 16-02-2016 10:39 (3%)

• majoh

majoh

quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 10:35:
[...]
ja heeft te maken met hoe je turret staat.
Soms wil ik achteruit rijden en ga ik ineens draaien.

Maar als je het eenmaal doorhebt gebeurt het je niet meer :+
Het gebeurd me nog steeds constant, aangezien ik niet altijd door heb wat de voor en achterkant van de tank is...

Misschien heb ik meer oefening nodig, maar vroeg me af of er andere instellingen zijn, dat linksom gewoon altijd linksom is en niet afhankelijk van turret / camera...

• Denniz0229
quote:
majoh schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 11:10:
[...]
Het gebeurd me nog steeds constant, aangezien ik niet altijd door heb wat de voor en achterkant van de tank is...

Misschien heb ik meer oefening nodig, maar vroeg me af of er andere instellingen zijn, dat linksom gewoon altijd linksom is en niet afhankelijk van turret / camera...
Volgens mij kan je dat niet instellen.

Maar je kan zien wat de voorkant is linksonder.
Want als je verkeerd draait met je achterkant kan dat zomaar is einde tank betekenen :+

• majoh

majoh

quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:35:
[...]

Volgens mij kan je dat niet instellen.

Maar je kan zien wat de voorkant is linksonder.
Want als je verkeerd draait met je achterkant kan dat zomaar is einde tank betekenen :+
True, maar de verkeerde kant op draaien omdat mijn turret / camera niet goed staat is ook einde tank. En veel frustrerender ;)

Maar als het niet in te stellen is, dan is het maar meer oefenen...

• merlin1201
ik meende dat het is omdat je tank in de voorruit staat of in de achterruit.. want als je in de voorruit staat maar stil, dan reageert hij ook zo, en andersom.. probeer dat maar eens lastig is het zeker

• GRAD85
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 16-07 14:14
Wat me ook regelmatig frustreert is die automaat,zou willen dat je die uit kon zetten.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 22:51
quote:
GRAD85 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:33:
Wat me ook regelmatig frustreert is die automaat,zou willen dat je die uit kon zetten.
Zou je naast al het schieten en dergelijke ook nog es zelf willen schakelen? Dan kom je echt knopjes, ogen, handen en aandacht te kort voor het spel :+.

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• wildcardxl
Het was op de pc al een tijd geleden dat ik voor het laatst met lage tier tanks heb gespeeld maar heb de afgelopen dagen de britse lijn gespeeld omdat ik graag mijn Crommie wil hebben.

Wat een fun is de covenantor toch, totaal geen probleem om die 15.000 bij elkaar te halen voor de volgende tank.

De statistieken zeggen alles:

1060 avg. XP per battle. 2240 max Exp per battle. 10 potjes gespeeld 60% victorie met een gem, 2,1 vehicles destroyed per potje. Mastery badge in het derde potje.

Normaal gesproken verkoop ik alles onder tier 5 weer, maar deze hou ik lekker voor als het even weer wat minder gaat :P

• fevo-1190
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15-07 17:28
Nog mensen die samen willen spelen op ps4 ??
Ben nog beginner (tier3) en nog niet zo heel goed , maar lijkt me tof spel om samen te spelen.

Psn: fevo-1190

• wildcardxl
quote:
fevo-1190 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:01:
Nog mensen die samen willen spelen op ps4 ??
Ben nog beginner (tier3) en nog niet zo heel goed , maar lijkt me tof spel om samen te spelen.

Psn: fevo-1190
Ik wil best van het weekend wat potjes met je spelen en je wat tips tricks geven. Heb wel aardig wat ervaring en weet in theorie wat ik moet doen maar ben niet een van de beste spelers ;)

In de OP staat mijn PSN en zal je er even aan toe voegen. Heb je al vragen over bepaalde dingen?

• fevo-1190
quote:
wildcardxl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:02:
[...]

Ik wil best van het weekend wat potjes met je spelen en je wat tips tricks geven. Heb wel aardig wat ervaring en weet in theorie wat ik moet doen maar ben niet een van de beste spelers ;)

In de OP staat mijn PSN en zal je er even aan toe voegen. Heb je al vragen over bepaalde dingen?
Waar je als beginner best mee kan beginnen .. Amerikaanse vind ik niet fijn en de russen tot tier 2 ook niet.
Ben nu met de duitse tanks begonnen en bevalt me al wat beter.
Verder weet ik niet hoe je het best kan spelen.
Heb nu een light tank en dus is scouten handig, maar dan duren mijn potjes vaak niet langer dan 1 minuut .
Voeg me maar toe dan kan je me het leren.

• wildcardxl
quote:
fevo-1190 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Waar je als beginner best mee kan beginnen .. Amerikaanse vind ik niet fijn en de russen tot tier 2 ook niet.
Ben nu met de duitse tanks begonnen en bevalt me al wat beter.
Verder weet ik niet hoe je het best kan spelen.
Heb nu een light tank en dus is scouten handig, maar dan duren mijn potjes vaak niet langer dan 1 minuut .
Voeg me maar toe dan kan je me het leren.
In het begin zou ik wegblijven bij franse en britse tanks. Het meest beginner vriendelijk zijn:

Russische heavy's: Redelijke armor en mobiliteit, veel vuurkracht
Amerikaanse Heavy's: goede armor, redelijke mobiliteit en vuurkracht
Russische TD's: Goede camouflage (nodig voor TD want je moet van afstandje onzichtbaar knallen) en geweldige vuurkracht.
Duitse TD's: Goede vuurkracht, veel HP en redelijke armor.

Zodra het kan probeer dan in het begin weg te blijven bij light tanks en mediums want bij spotten komt veel meer kijken dan je denkt (in het begin lukt dat nog wel aardig want de eerste tiers dan doet iedereen maar wat).

Franse tanks heb je gewoon ervaring voor nodig (nog niet in de game dus die keuze heb je ook niet:P).

Daarnaast leer te anglen, dat is je tank in een hoek zetten waardoor je effectieve armor groter is, maar waarschijnlijk heb je dat al wel eens gezien in tips voordat je een game begint.

Wat ook handig is: Spaar je vrije exp op en gebruik ze als je een nieuwe tank hebt die stock echt heel slecht is je direct een upgrade kan doen. Niks is vervelender dan heel lang in een tank te moeten spelen die heel frustrerend is. Een goed voorbeeld daarvan is de M6, zonder de 90mm gun is hij nog slechter dan de t1 heavy voor de tier waarin hij komt. Met vrije exp kun je dus voorkomen dat je gefrustreerd raakt met zon tank. Uiteindelijk kom je dan uit bij de t92 en t32 wat geweldige tanks zijn.

• fevo-1190
quote:
wildcardxl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:36:
[...]

In het begin zou ik wegblijven bij franse en britse tanks. Het meest beginner vriendelijk zijn:

Russische heavy's: Redelijke armor en mobiliteit, veel vuurkracht
Amerikaanse Heavy's: goede armor, redelijke mobiliteit en vuurkracht
Russische TD's: Goede camouflage (nodig voor TD want je moet van afstandje onzichtbaar knallen) en geweldige vuurkracht.
Duitse TD's: Goede vuurkracht, veel HP en redelijke armor.

Zodra het kan probeer dan in het begin weg te blijven bij light tanks en mediums want bij spotten komt veel meer kijken dan je denkt (in het begin lukt dat nog wel aardig want de eerste tiers dan doet iedereen maar wat).

Franse tanks heb je gewoon ervaring voor nodig (nog niet in de game dus die keuze heb je ook niet:P).

Daarnaast leer te anglen, dat is je tank in een hoek zetten waardoor je effectieve armor groter is, maar waarschijnlijk heb je dat al wel eens gezien in tips voordat je een game begint.

Wat ook handig is: Spaar je vrije exp op en gebruik ze als je een nieuwe tank hebt die stock echt heel slecht is je direct een upgrade kan doen. Niks is vervelender dan heel lang in een tank te moeten spelen die heel frustrerend is. Een goed voorbeeld daarvan is de M6, zonder de 90mm gun is hij nog slechter dan de t1 heavy voor de tier waarin hij komt. Met vrije exp kun je dus voorkomen dat je gefrustreerd raakt met zon tank. Uiteindelijk kom je dan uit bij de t92 en t32 wat geweldige tanks zijn.
Dank je voor de info heb ik zeker wat aan.
Je heb weinig keuze in het begin in tanks, want heb telkens een light of medium(amerikaanse) tank.
Aimen vind ik rijdend ook best lastig, en zeker als je je scope gebruikt.
Zal even verder gaan met de duitse tank en bewaar exp zoveel mogelijk ik koop ook geen accessoires voor de tanken die ik momenteel gebruik.

• wildcardxl
quote:
fevo-1190 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:38:
[...]

Dank je voor de info heb ik zeker wat aan.
Je heb weinig keuze in het begin in tanks, want heb telkens een light of medium(amerikaanse) tank.
Aimen vind ik rijdend ook best lastig, en zeker als je je scope gebruikt.
Zal even verder gaan met de duitse tank en bewaar exp zoveel mogelijk ik koop ook geen accessoires voor de tanken die ik momenteel gebruik.
Klopt maar je weet dat je een overzicht kunt zien welke tank tot welke tank leidt? Als je daar kijkt kun je zien welke van die lights en mediums leidt tot een bepaalde heavy. Bij tier 5 heb je de KV-1 end at is een hele leuke tank, je komt dan vanaf de medium t-28, daarvoor komt de t-45 en daarvoor de t-26.

De t-28 moet je even door heen, waardeloos ding in mijn ogen.

• fevo-1190
Oke dan ga ik daarvoor , zit nu met de t26.
Wil meestal een tank die weinig andere hebben.
Ben nu bezig

• fevo-1190
quote:
wildcardxl schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 16:45:
[...]

Klopt maar je weet dat je een overzicht kunt zien welke tank tot welke tank leidt? Als je daar kijkt kun je zien welke van die lights en mediums leidt tot een bepaalde heavy. Bij tier 5 heb je de KV-1 end at is een hele leuke tank, je komt dan vanaf de medium t-28, daarvoor komt de t-45 en daarvoor de t-26.

De t-28 moet je even door heen, waardeloos ding in mijn ogen.
Ben ook begonnen met amerikaanse artillerie .. Vind wel leuk spelen met zulke tanks alleen nog geen kill.

• ScrooLoose
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen wat die "vaandels" met nummers die achter sommige personen staan betekenen ?
Nummers 1-5 staan er soms in en niet bij iedereen.

• majoh

majoh

Vaandels zijn platoons... Iedereen met hetzelfde nummer zitten in een platoon. Grote kans dus dat die samen werken.

• Pepper92
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 06:52
Al even eerder gevraagd maar toen geloof ik geen respons gehad:
Ik irriteer me aan de chat. Nu kan je medespelers gemakkelijk muten als het potje eenmaal begonnen is, maar het gepraat begint al in het laadscherm. Is er een manier om chat in het geheel te muten? (PS4)

• merlin1201
ja gewoon zelf in een normale chat te gaan, dan hoor je verder niets meer

• ScrooLoose
  • Niet online
* ScrooLoose heeft eindelijk een Heavy tank :)
T29

Heeft een tijdje geduurd om de EXP en silver bij elkaar te sprokkelen.

• merlin1201
Bug op art snow, en volgens mijn alleen bij de Tiger ( vanaf 45 seconden )
Ik vond het al vreemd.

merlin1201 wijzigde deze reactie 22-02-2016 06:12 (60%)

• wildcardxl
Heb het afgelopen weekend het hele weekend me voornamelijk gefocust op de on track missie want de e50 lijkt me wel leuk.

Heb inmiddels de panther maar de e50 ga ik niet redden denk ik net wat te weinig tijd voor.

De vk 30. 01m zou een verschrikking moeten zijn. Niks van gemerkt. In het tweede potje al 3000+ exp verdiend zonder bonussen.

• GRAD85
quote:
merlin1201 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 21:08:
Bug op art snow, en volgens mijn alleen bij de Tiger ( vanaf 45 seconden )
Ik vond het al vreemd.

[video
Denk dat ze die nu gefixt hebben,is een kleine update geweest Versie 1.07.

• merlin1201
Eindelijk mijn Leopard 1 komt naar de console......

merlin1201 wijzigde deze reactie 03-03-2016 16:56 (36%)

• Playmaster
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-07 08:44
Ik speel ook world of tanks en heb sommige al toegevoegd op de PS4. Maar ik zie dat dit topic niet echt heel actief is. Wordt er nog wel een beetje fanatiek gespeeld?

PSN: Romiith_666

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
merlin1201 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:55:
[video]Eindelijk mijn Leopard 1 komt naar de console......
Euh..... Hij is al lang op "de" console.....

Net als de maps die ze hier laten zien, het is net alsof de PS4 versie veel en veel minder content heeft als de Xbox versie. Zal mij benieuwen alsof de PS4 altijd qua content wat achter blijft lopen op die van de Xbox.

• Denniz0229
quote:
Playmaster schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:28:
Ik speel ook world of tanks en heb sommige al toegevoegd op de PS4. Maar ik zie dat dit topic niet echt heel actief is. Wordt er nog wel een beetje fanatiek gespeeld?
jahoor, als ik game speel ik alleen maar WOT.

alleen we hebben hier veel minder spelers als op de PC en vinden het onnodig om in dit topic te posten als er niets te vertellen is :+
vandaar dat het een beetje sloom lijkt, maar heb toch gemiddeld wel 4-5 man die ook WOT speelt online.

• merlin1201
Klopt de console heeft idd leopard 1, echter de ps4 mist deze.
Spelers genoeg maar ik denk niet dat er heel erg veel tweakers spelen.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

Op de Xbox zijn we toch bijna elke dag met 4 a 5 man online...

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

Idem hier, ik speel toch regelmatig, soms elke dag, soms om de dag. Ook regelmatig alleen lekker wat potjes er doorheen trekken of met Bullet hierboven en wat andere spelers erbij.
Blijft toch m'n favoriete Xbox spel :Y

• Denniz0229
quote:
Bullet NL schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:05:
Op de Xbox zijn we toch bijna elke dag met 4 a 5 man online...
Op de playstation ook hoor, misschien dat merlin niet iedereen wil toevoegen :9

Maar moet zeggen dat ik de laaste tijd vaak solo speel.
Heb het idee dat de matchmaking dan veel gunstiger is, solo win wel aanzienlijk meer potjes namelijk.
Sowieso moet ik even alles wat ik wil richting tier 6-8 halen voordat het echt leuk wordt om samen te spelen en ook keuze te hebben qua tanks.

• merlin1201
Klopt ik voeg niet iedereen toe omdat het wat teveel is, ik speel al met een redelijke vaste clan wat we al een aantal jaren doen inmiddels.
Ik kijk vaak wel wie een chatparty open heef en daar join ik regelmatig bij.
Ik blijf momenteel ik wat steken op tier 7 en 8. Te veel verschillende gepakt in het begin, ik ga me nu focusen op max 3 lijntjes

• GRAD85
Heb inmiddels de Amerikaanse heavy lijn vol,de M103 en de T110E5 zijn top.
Ben nu de Engelse en Duitse destroyer lijn aan het volgen heb inmiddels de A15 en de Jagdpanther.
De Engelse lijn heeft beresterke armor tegenover de snellere Duitser.

En de Wolfpack is er,ook nieuwe maps.

GRAD85 wijzigde deze reactie 08-03-2016 10:22 (8%)

• wildcardxl
Speel praktisch iedere dag maar speel het liefst in kleine platoons. Merk dat met 4 of meer man er erg veel tijd tussen potjes zit en daar heb ik totaal het geduld niet voor.

Naast het werk, aankomende baby, voetbal, hardlopen etc. wil ik wanneer ik tijd heb om te spelen ook echt doorspelen :P

Mocht er dus iemand in zijn voor twee spelers platoon in het weekend of wanneer ik online ben stuur me dan even een uitnodiging.

Tot tier 8 heb ik wel tanks. daarboven helaas nog niet omdat ik met teveel tanks tegelijk bezig ben. Eigenlijk alleen Russische tanks spelen alleen toch besloten om weer alle kanten op te waaien.

Op PC had ik die amerikaanse heavy lijn ook vol omdat die zo ongelooflijk fijn is om mee te spelen.Ben nu helaas nog maar bij de t1 heavy. De t29 is altijd een van mijn favoriete tanks geweest.

• GRAD85
Ja die T29 is een van de betere,heb hem helaas moeten verkopen omdat ik 6,5 Mln nodig had voor die T110E5 ,maar ga hem weer vlug terug kopen.

• merlin1201
o ik zie nu pas dat de wolfpack er is.. alles laten vallen en full time de leopard line :-)

• ScrooLoose
  • Niet online
Zodra je bij een tier 7 bent gaat het wel langzaam qua progressie naar andere tanks, Heb nu al 2 weken een T29 maar ik heb nog lang niet genoeg EXP om naar de T32 te gaan :p

Maar wat een beest is die T29 zeg, zolang je maar goed gebruik maakt van de goede gun depression in combinatie met de grote canon (105mm dacht ik ?) is het zelfs voor Tier 8 een geduchte tegenstander :)

• wildcardxl
quote:
ScrooLoose schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:15:
Zodra je bij een tier 7 bent gaat het wel langzaam qua progressie naar andere tanks, Heb nu al 2 weken een T29 maar ik heb nog lang niet genoeg EXP om naar de T32 te gaan :p

Maar wat een beest is die T29 zeg, zolang je maar goed gebruik maakt van de goede gun depression in combinatie met de grote canon (105mm dacht ik ?) is het zelfs voor Tier 8 een geduchte tegenstander :)
Je kunt het jezelf iets makkelijker maken op de volgende manier:

Momenteel heb je die OP bij 10 kills dat je 2500 xp krijgt, wat ik elke dag doe is met m'n tanks waar ik redelijk zeker weet dat ik veel kills maak en de kans op winnen groter is ik 9 kills maak. Vervolgens neem ik mijn tier 7 panther voor die laatste kill in zijn first win. Samen met die andere twee ops die xp opleveren heb ik dan potjes van tussen 8000 en 10.000 exp. Dat telt aan in een weekje ;)

• Denniz0229
quote:
wildcardxl schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:28:
[...]

Je kunt het jezelf iets makkelijker maken op de volgende manier:

Momenteel heb je die OP bij 10 kills dat je 2500 xp krijgt, wat ik elke dag doe is met m'n tanks waar ik redelijk zeker weet dat ik veel kills maak en de kans op winnen groter is ik 9 kills maak. Vervolgens neem ik mijn tier 7 panther voor die laatste kill in zijn first win. Samen met die andere twee ops die xp opleveren heb ik dan potjes van tussen 8000 en 10.000 exp. Dat telt aan in een weekje ;)
ja dat heb ik ook geprobeerd, maar telkens haal ik dan de kill met de verkeerde tank.

En progressie is natuurlijk ook net hoeveel je speelt.
Ik heb bijvoorbeeld al 3 dagen geen tijd gehad om te spelen.
Maar als je Grad85 heet dan knal je gewoon non stop door naar tier 10 :+

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

World of Tanks heeft op de console een serieuze update gekregen;

zie:

http://console.worldoftan...ents/update_2-7-overview/

Nieuwe maps, maar ook veel grafische verbeteringen

• Denniz0229
quote:
Bullet NL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:22:
World of Tanks heeft op de console een serieuze update gekregen;

zie:

http://console.worldoftan...ents/update_2-7-overview/

Nieuwe maps, maar ook veel grafische verbeteringen
goed dat je het post, kan ik hem straks even aanzetten na werk.
Heb ook eindelijk weer eens tijd om te spelen, op naar tier 8 :D

• merlin1201
Druk weekeinde maar zal zeker nog ff knallen..

• ScrooLoose
  • Niet online
Loopt niet hard hier in vergelijking met het PC topic :)

Net eindelijk de T32 gehaald, niet veel verschil met de T29.
Standaard gun kan nog geen deuk in een pakje boter slaan zoals gewoonlijk met de standaard spul.
Ook het draaien gaat traaaaaag, komende 2 dagen even wat exp bij elkaar sprokkelen om daar wat aan te doen. :)

• ScrooLoose
  • Niet online
T29 is echt geweldig! ... de opvolger daarvan de T32 is echt teleurstellend :N
Ben nu meer met andere tanks bezig dan de T32.
Alleen de turret armor is echt goed maar de rest is vrij zwak, het helpt ook niet als je constant tegen tier 9 en 10 tanks moet spelen.
Ik ben vaak 1 van de zwakkere tanks met de T32 :N

Is de rest al weer afgehaakt hier ? topic is een beetje dood hier :p

• Denniz0229
Ik speel gewoon nog hoor, alleen valt weinig te melden als er geen updates ofzo zijn.

Heb nu zowat alles op tier 7, omdat ik slecht keuzes kan maken.
Moet zeggen dat ik me de laatste tijd wel goed vermaak met de TD van russia, voornamelijk omdat ik op tier 6 400dmg kan schieten :+

Nog even de panther halen en dan is alles level 7 en wil eigenlijk ook aan de britse TD beginnen omdat die tier 10 zo sexy is met ze rear mounted turret en zieke damage.

• PM_Petrol
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 00:30
Zit nog op tier 4 met een Duitse tank. De Pz. 38 nA op dit moment, wel zover mogelijk geupgrade met de paketten. Ben nu research punten aan het sparen voor de volgende tank. Uiteindelijk wil ik voor de Tiger 1 gaan.

Vandaag ook een paar keer met de boot gespeeld, was wel grappig. Met 1 ops voor de boot krijg je een soort gouden reward, weet iemand wat dat is? Volgens mij was het de ops waarbij je 15.000 XP moet verzamelen.

LG Nexus 5X 32GB || Asus Notebook Intel i7 4710HQ @ 2.5 GHz

• ScrooLoose
  • Niet online
Ben ook met van alles en nog wat bezig nu, vooral omdat de T32 me zo tegenvalt.

Heb kwa Light tanks net de opvolger van de T5 M24 Chaffee "getrained" nog niet gekocht en ben ik ook met de duitse kant bezig met de Pz.Kpfw. 38 (t) n.A.
Medium tanks ben ik niet mee bezig.
Heavy tanks dus de T8 T32... maar ben ik ook met de Russische kant bezig en heb net de T5 KV-1
Tank Destroyers heb ik nu de T6 M36 Jackson
En met artillery heb ik de T4 M37

Heb de volgende Tier voor de Destroyer, Artillery en Light tanks al getrained maar ik heb geld gebrek :p

En voor de lol stap ik ook nog vaak in de premium T2 Light tank, dat ding is echte retesnel, je zit gewoon na een paar seconden al op de top snelheid van ongeveer 75 km/u.

ScrooLoose wijzigde deze reactie 02-04-2016 20:26 (13%)

• PM_Petrol
Vanaf welk Tier tank zal ik mijn Crew naar 100% upgraden? Ik heb nu een Tier V tank (Duitse Pz. IV H) en kan bijna de VK 36.01 H kopen. Daarna wil ik naar de Tiger 1. Is het verstandig om nu al goud uit te geven voor Crew 100% status?

Ik heb ook een paar potjes met de Elite T1E6-PS gespeeld, dat is wel grappig. Sowieso niet dat groffe geschut omdat het een Tier 2 tank is. Lekker snel en wendbaar. Daar van is de Crew wel al 100% en ben ik nu Recon aan het trainen. Volgens mij kreeg ik die tank op de eerste dag dat WoT op de PS4 uitkwam.

• Denniz0229
quote:
PM_Petrol schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:02:
Vanaf welk Tier tank zal ik mijn Crew naar 100% upgraden? Ik heb nu een Tier V tank (Duitse Pz. IV H) en kan bijna de VK 36.01 H kopen. Daarna wil ik naar de Tiger 1. Is het verstandig om nu al goud uit te geven voor Crew 100% status?

Ik heb ook een paar potjes met de Elite T1E6-PS gespeeld, dat is wel grappig. Sowieso niet dat groffe geschut omdat het een Tier 2 tank is. Lekker snel en wendbaar. Daar van is de Crew wel al 100% en ben ik nu Recon aan het trainen. Volgens mij kreeg ik die tank op de eerste dag dat WoT op de PS4 uitkwam.
in mijn mening is 100% training nooit het goud waard.
Die paar potjes die je moet spelen totdat ze vanzelf 100% zijn overleef je ook wel.
Ik betaal altijd gewoon zilver voor de 75% optie.
En tanks onder tier 5 de 50%.

Die t1e6 kreeg je als je voor 31 januari inlogde op ps4
Maar dat is inderdaad een fantastisch tankje, ook de eerste waar ik een ace tanker mee heb gehaald.

• PM_Petrol
quote:
Denniz0229 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:06:
[...]
in mijn mening is 100% training nooit het goud waard.
Die paar potjes die je moet spelen totdat ze vanzelf 100% zijn overleef je ook wel.
Ik betaal altijd gewoon zilver voor de 75% optie.
En tanks onder tier 5 de 50%.

Die t1e6 kreeg je als je voor 31 januari inlogde op ps4
Maar dat is inderdaad een fantastisch tankje, ook de eerste waar ik een ace tanker mee heb gehaald.
Oh dus de Crew wordt ook vanzelf 100%, ooit.
Dat wist ik niet, dan speel ik idd wel tot dat ze vanzelf 100% worden. Bedankt.

Ja de T1E6 is echt leuk om mee te spelen.
Heb net ook 3 dagen Premium gekregen omdat ik de gratis tank uit de Store heb gedownload.

• Bullet NL

Bullet NL

Moderator Mobile

Eigen Wijs

quote:
ScrooLoose schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:49:
T29 is echt geweldig! ... de opvolger daarvan de T32 is echt teleurstellend :N
Ben nu meer met andere tanks bezig dan de T32.
Alleen de turret armor is echt goed maar de rest is vrij zwak, het helpt ook niet als je constant tegen tier 9 en 10 tanks moet spelen.
Ik ben vaak 1 van de zwakkere tanks met de T32 :N

Is de rest al weer afgehaakt hier ? topic is een beetje dood hier :p
Nee joh, druk aan het gamen!

De T32 wil wel, hoor.... De M103 die na de T32 komt is wel weer een beest...
Mijn advies, worstel je door de engelse heavy tanks heen, Caernarvon = Geweldig, Conqueror = super geweldig, FV215b = pure tank porno....

• ScrooLoose
  • Niet online
Ik heb mij een Premium tank gekocht om mijn silver productie wat op te schroeven, de Löwe.
Heb er al een paar leuke potjes mee gespeeld maar je moet wel op afstand blijven met deze tank, als je de confrontatie op gaat zoeken dan gaat het meestal mis.
Als sniper is het een puike tank :Y
Gelijk ook een goede tank om crew te trainen voor de Duitse heavy's.

• merlin1201
Weet iemand hoe het eigelijk zit met de XP die je krijg? want af en toe is er geen pijl op te trekken en verlies je een potje en krijg je 400 sterren terwijl je 4 tanks kil, jammer was batte verloren. en af en toe krijg je juist er veel zonder enige kil en slechts enkele hits.
Misschien dat er bepaalde punten zijn voor kills of een penetration, geen idee.
Overigens speel ik het nog steeds met veel plezier, alleen wel jammer dat je zonder premium eigelijk nagenoeg stil staat en wot best prijzig kan worden als je steeds premium koopt of meer.
Voordeel is dat ik momenteel niet betaal voor PSN Plus...

merlin1201 wijzigde deze reactie 15-04-2016 23:00 (25%)

• Denniz0229
quote:
merlin1201 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 22:57:
Weet iemand hoe het eigelijk zit met de XP die je krijg? want af en toe is er geen pijl op te trekken en verlies je een potje en krijg je 400 sterren terwijl je 4 tanks kil, jammer was batte verloren. en af en toe krijg je juist er veel zonder enige kil en slechts enkele hits.
Misschien dat er bepaalde punten zijn voor kills of een penetration, geen idee.
Overigens speel ik het nog steeds met veel plezier, alleen wel jammer dat je zonder premium eigelijk nagenoeg stil staat en wot best prijzig kan worden als je steeds premium koopt of meer.
Voordeel is dat ik momenteel niet betaal voor PSN Plus...
het gaat voornamelijk om damage en niet kills.
Damage die je zelf doet telt het meest.
Damage die je spot voor een ander telt de helft.
Damage die een ander spot voor jouw telt de helft.
Een kill geeft een klein beetje xp.
Win geeft 50% meer xp als verlies

• ScrooLoose
  • Niet online
800+ games en ik kom er nu pas achter dat je een auto aim functie hebt _o-
Dat had me aardig wat meer kills op geleverd met het close quarters pirouette draaien met een vijandelijke tank :+

/edit

En blijkbaar heb je ook een zoom toggle :F

ScrooLoose wijzigde deze reactie 17-04-2016 16:52 (12%)

• Denniz0229
quote:
ScrooLoose schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:57:
800+ games en ik kom er nu pas achter dat je een auto aim functie hebt _o-
Dat had me aardig wat meer kills op geleverd met het close quarters pirouette draaien met een vijandelijke tank :+

/edit

En blijkbaar heb je ook een zoom toggle :F
Hier kan ik alleen maar op zeggen: 8)7
Gelukkig duurde het bij mij maar een potje of 20 :9

• Achwel
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11-12-2018
Ik ben speel nu 6 dagen WoT op de PS4.

Profiel:
http://console.worldoftan...yers/1076026718-EzYRiDaH/

Ik zag de United Tweakers Allience (GOT) clan en heb me aangemeld :)

Ik ben de Duitse Tech Tree aan het grinden richting Leopard 1. Op dit moment speel ik het meest met een 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger. De Löwe heb ik ook, maar daar ben ik nog niet zo handig mee ;)

• ScrooLoose
  • Niet online
Bult lag vanavond, kan niet normaal spelen :(

• Denniz0229
quote:
ScrooLoose schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 19:57:
Bult lag vanavond, kan niet normaal spelen :(
ik heb gisteravond prima kunnen spelen.
was ook nog is een topavond voor de verandering, had gewoon teammates die het snapte, zo fijn *O*
quote:
Achwel schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:49:
Ik ben speel nu 6 dagen WoT op de PS4.

Profiel:
http://console.worldoftan...yers/1076026718-EzYRiDaH/

Ik zag de United Tweakers Allience (GOT) clan en heb me aangemeld :)

Ik ben de Duitse Tech Tree aan het grinden richting Leopard 1. Op dit moment speel ik het meest met een 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger. De Löwe heb ik ook, maar daar ben ik nog niet zo handig mee ;)
ik heb je even geaccepteerd.
fijn om te zien dat je in ieder geval niet bang bent om er wat geld aan uit te geven.

hoe bevalt de lowe verder? vind het wel altijd een sexy tank namelijk :+

• Achwel
Het spel zit leuk in elkaar, dus dan mogen ze wat mij betreft ook geld verdienen ;)
De 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger is geweldig. Dit is mijn favoriete tank. Het ding is walgelijk traag, maar de range, laadtijd en nauwkeurigheid zijn ziek. Zolang je team de tegenstander op afstand houdt, kun je vanaf 2e of 3e lijn naar hartelust knallen.
De Löwe ben ik niet zo kapot van. Heel erg kwetsbaar en camo is vrijwel niet aanwezig. Dat had allemaal geen probleem geweest als de laadtijd sneller was geweest. Deze is tergend traag. Ik moet er nog meer mee spelen om een mode te vinden waardoor ik max uit de tank haal.

Dank voor het accepteren in de clan! Ik speel nog niet zo lang en snap nog niet helemaal wat ik nu met de clan kan doen. Ik zie in de user interface alleen dat ik bij GOT zit, maar verder niets? Waarschijnlijk mis ik iets.

• ScrooLoose
  • Niet online
Met de Löwe moet je echt een beetje in de achtergrond blijven en gaan snipen, het is geen "brawler"
En met wat premium AP ammo (wat prima te betalen is met silver in deze tank) is het een lekkere tank :Y

Dat gezegd hebbende... ik heb meestal niet zo veel geduld achterin te blijven en storm vaak naar voren waardoor ik er vaak gauw uit lig :+

• Denniz0229
quote:
Achwel schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:04:

Dank voor het accepteren in de clan! Ik speel nog niet zo lang en snap nog niet helemaal wat ik nu met de clan kan doen. Ik zie in de user interface alleen dat ik bij GOT zit, maar verder niets? Waarschijnlijk mis ik iets.
je kan nu verder nog weinig in de clan, dus je mist niks hoor.
als het goed is gaan ze in de toekomst nog wat meer dingen toevoegen zodat de clan echt nut heeft.
quote:
ScrooLoose schreef op zondag 24 april 2016 @ 11:18:
Dat gezegd hebbende... ik heb meestal niet zo veel geduld achterin te blijven en storm vaak naar voren waardoor ik er vaak gauw uit lig :+
ik ken het probleem :+
alleen toch als ik met wat geduld speel gaat het vaak wel veel beter :)

• Achwel
quote:
Denniz0229 schreef op zondag 24 april 2016 @ 12:17:
[...]
je kan nu verder nog weinig in de clan, dus je mist niks hoor.
als het goed is gaan ze in de toekomst nog wat meer dingen toevoegen zodat de clan echt nut heeft.
[...]

ik ken het probleem :+
alleen toch als ik met wat geduld speel gaat het vaak wel veel beter :)
*grin* rustig afwachten totdat ze wat meer clan spul toevoegen aan het spel.

Ik heb voor het eerst van mijn leven een PS en voel me net een invalide met die controller. Geduldig achterin een beetje snipen lukt nog aardig ;)

Ik zal die Lowe nog ffies checken of ik de goeie kogeltjes gebruik :P

• merlin1201
Niet persoonlijk bedoeld maar ik heb iedereen uit mijn lijst verwijderd waar ik niet actief mee samenspeel.
Lijstje werd veel te groot zodoende.
Natuurlijk mag je altijd een verzoek sturen dan voeg ik je weer toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GabrielZ
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 17-07 05:42
Ben ook lekker bezig de laatste tijd:

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Sport

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True