[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.031 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 19:44
2crashandburn schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:34:
[...]

Vlaams is niet meer dan een uit de hand gelopen Nederlands dialect.
Het is Nederlands en je hebt verschillende varianten bijvoorbeeld Nederlands-Nederlands en Belgisch-Nederlands (Vlaams in de volksmond) ;) en deze varianten hebben dan nog eens verschillende dialecten.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Door al die nieuwe LT's had ik LT 15.2 maar even in de ijskast gezet en dan zo ineens:

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/10yp1kl.jpg

Was ook gelijk mijn laatste missie voor de T28 HTC, en ik dacht ik geef er even een slinger aan (1e potje):

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/qqtvmw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Eensch, hoewel er al veel paper tanks in WoT zitten hebben deze tanks over het algemeen een historische basis. Dit soort anime zooi gewoon lekker in de anime houden aub. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 18:59
Ik zit nog steeds te kutten met SPG 15-1, maar misschien moet ik eens een hogere tier arty halen dan tier 5 :P

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

looyenss schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:59:
Ik zit nog steeds te kutten met SPG 15-1, maar misschien moet ik eens een hogere tier arty halen dan tier 5 :P
Voor mn missies gebruik in een combinatie van de M44 amerikaanse en de GW-E100. Over het algemeen haal je de missies in een redelijk aantal gevechten.

Zeker voor de "doe x aantal dmg op tanks" of "stun voor x aantal seconden" is een hogere tier arty bijna een must.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:49

Roozzz

Plus ultra

Blue Boon schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:15:
[...]
Zeker voor de "doe x aantal dmg op tanks" of "stun voor x aantal seconden" is een hogere tier arty bijna een must.
Die conclusie trok ik ook na een aantal potjes gefaald te hebben met de M44 en de "stun voor 80 sec" missie voor de T55a.
2,5k dmg en meer dan 10 stuns was nog niet genoeg... dus ik vrees dat ik binnenkort toch een high tier arty moet gaan grinden. Suggesties?

Nieuwe arty systeem maakt het wel een stuk leuker om te spelen trouwens. Je kan nu daadwerkelijk iets raken...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blue Boon
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09-2020

Blue Boon

tanks for the fish

Roozzz schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:20:
[...]

Die conclusie trok ik ook na een aantal potjes gefaald te hebben met de M44 en de "stun voor 80 sec" missie voor de T55a.
2,5k dmg en meer dan 10 stuns was nog niet genoeg... dus ik vrees dat ik binnenkort toch een high tier arty moet gaan grinden. Suggesties?

Nieuwe arty systeem maakt het wel een stuk leuker om te spelen trouwens. Je kan nu daadwerkelijk iets raken...
Als je dan toch al aan de amerikaanse lijn begonnen bent, maak die dan af. Zeker de top tier 9/10 zijn geweldig (heb ik van horen zeggen). Dat worden ook mijn volgende arties om naartoe te grinden tijdens de missies.

All that matters has no mass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Blue Boon schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Voor mn missies gebruik in een combinatie van de M44 amerikaanse en de GW-E100. Over het algemeen haal je de missies in een redelijk aantal gevechten.

jamaar jamaar jamaar... ik vind arty niet leuk :P
zucht.
ik ga wel weer vrije exp erdoorheen jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
looyenss schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:04:
[...]

jamaar jamaar jamaar... ik vind arty niet leuk :P
zucht.
ik ga wel weer vrije exp erdoorheen jagen...
Arty is nu een stuk leuker om te spelen. Je kunt nu ook daadwerkelijk mikken (en dingen raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Dweebus schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:06:
[...]

Arty is nu een stuk leuker om te spelen. Je kunt nu ook daadwerkelijk mikken (en dingen raken).
mwa, ben ik niet met je eens. Ik vind er geen f.k aan :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:14

Rianata

Have you played Atari today?

Gratis shit jongens:

Code 1: QB1US28T9NMQB CrewXP
Code 2: QB2US28T9NMQB BattleXP
Code 3: QB5EM7NWKLQR4 PremDay

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Rianata schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:19:
Gratis shit jongens:

Code 1: QB1US28T9NMQB CrewXP
Code 2: QB2US28T9NMQB BattleXP
Code 3: QB5EM7NWKLQR4 PremDay
1e code is invalid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Rianata, codes werken op US server, maar zoals eerder gemeld werkt helaas de eerste code niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Werkten eerder op de avond alle 3 voor sowieso 7 GOT'ters hier op TeamSpeak... maar goed, 2 van de 3 is niet slecht; winrate van 67% kunnen sommige WoT'ters alleen maar van dromen :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

XP boosters heb ik vaak niets aan, 9 van 10 keer werkt RNG zo erg tegen dat het geen zin heeft. Kon ik ze maar verkopen, heb er nog iets van 140 stuks. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Geen van de codes werkt meer zo te zien

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jongens, klein vraagje. Wat zouden jullie doen qua crew setup op de Blackdog? Het gaat dan eigenlijk vooral om de volgorde van skills op de commander. De rest is niet zo boeiend.

Als eerste skills uiteraard 6th sense.
Dan camo denk ik? (niet gespot worden is ook erg fijn)
Dan zou ik neigen naar BiA (zodat de rest van je crew ook een nuttige skill erbij heeft).
Dan Situational Awareness (3% viewrange)
Dan Recon (2% viewrange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:45:
Jongens, klein vraagje. Wat zouden jullie doen qua crew setup op de Blackdog? Het gaat dan eigenlijk vooral om de volgorde van skills op de commander. De rest is niet zo boeiend.

Als eerste skills uiteraard 6th sense.
Dan camo denk ik? (niet gespot worden is ook erg fijn)
Dan zou ik neigen naar BiA (zodat de rest van je crew ook een nuttige skill erbij heeft).
Dan Situational Awareness (3% viewrange)
Dan Recon (2% viewrange)
Ik benader lights meestal als volgt:
Commander: 6th sense, dan camo, dan viewrange.
Alle anderen: camo, dan viewrange/gun handling.
Daarna kan je kiezen voor firefighting (indien food), of bia.

Met de gedachte dat ik graag niet gezien wordt en zo veel mogelijk kan zien. En ze dan ook nog raken. Clutch braking ed vind ik minder interessant voor lts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
@Roozzz Thanks. Ik vind de overige skills zoals smooth ride, snap shot, etc etc toch maar tegenvallen als je het effect in cijfers bekijkt op tanks.gg. Dus daar kijk ik eigenlijk steeds minder naar. Misschien wordt het wel leuk als je een crew hebt die al die skills hebt, maar stuk voor stuk lijkt het effect underwhelming te zijn.

En had natuurlijk ook zelf tanks.gg erbij kunnen pakken. :P

Met BiA + Situational Awareness kom ik op 460,57 meter viewrange.
Met Recon + Situational Awareness kom ik op 460 meter viewrange.

Ofwel, BiA > Recon, zonder twijfel. En als ik dan kijk naar alleen BiA vs alleen Situational Awareness is het verschil ook maar 3,5 meter in het nadeel van BiA. Alleen krijg je daar met BiA weer vrij veel voor terug natuurlijk. Denk dat ik dan toch voor BiA ga als derde skill voor de commander, en dan pas Situational Awareness en Recon doe. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Gaius op 05-05-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimir
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-07-2024
is de clan nog actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:05
Ik haat de T25/2 met een passie..... Maar dit soort games zorgen wel dat ik ooit eens door de grind heen kom:

Victory
Steppes
T25/2
Experience received:12.590 (x5 for the first victory each day) Creditslast earned 52.520
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Met een XP reserve aan leverde die game me 12.590 XP op... O+

[ Voor 7% gewijzigd door GJP80 op 06-05-2017 13:21 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Heeft iemand een paar tips hoe je die M103 speelt ?

Ik heb de tier IX 120 mm T122 gun (nog niet de M58 Tier X) met 242/340/60 pen en 400/400/515 damage op een reload van 6 seconden wat papier best redelijk lijkt voor een tier IX (0,39 dispersion en 2,3 sec aim) , maar die gun is voor mij op afstand redelijk onnauwkeurig om te snipen.

Als brawler tank wordt ik telkens door iedereen en zijn grootmoeder in 10 seconden compleet aan flarden geschoten zonder dat ik niets lijk te hebben aan anglen of sidescrapen met 228/44/44 hull armor en 254/99/53 turret armor.

Hierdoor twijfel ik dus echt hoe ik deze tank het beste kan spelen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Breezers schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:53:
Heeft iemand een paar tips hoe je die M103 speelt ?

Ik heb de tier IX 120 mm T122 gun (nog niet de M58 Tier X) met 242/340/60 pen en 400/400/515 damage op een reload van 6 seconden wat papier best redelijk lijkt voor een tier IX (0,39 dispersion en 2,3 sec aim) , maar die gun is voor mij op afstand redelijk onnauwkeurig om te snipen.

Als brawler tank wordt ik telkens door iedereen en zijn grootmoeder in 10 seconden compleet aan flarden geschoten zonder dat ik niets lijk te hebben aan anglen of sidescrapen met 228/44/44 hull armor en 254/99/53 turret armor.

Hierdoor twijfel ik dus echt hoe ik deze tank het beste kan spelen....
Heerlijke tank, als top tier kun je er prima mee brawlen. Indien je dat je niet bent gewoon in de support roll.. Flanken daar waar het kan. Maar die top gun is die 60k xp helemaal waard. Hoef nog maar zelden gold te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
meer mensen met connectie-problemen op de EU-servers??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:33
Jup servers liggen er voor de zoveelste keer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:01
Geen problemen met de servers, behalve dan veranderingen in physics en lag. Al 3x dood gegaan omdat physics ineens raar deden. Zal even kijken of ik er morgen een filmpje van kan maken. Met je light tank van 2 meter hoog vallen of over een duin gaan sloopt je tegenwoordig blijkbaar. Echt waardeloos, heeft me gewoon een game gekost.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:17
ElPaco schreef op zondag 7 mei 2017 @ 00:16:
Geen problemen met de servers, behalve dan veranderingen in physics en lag. Al 3x dood gegaan omdat physics ineens raar deden. Zal even kijken of ik er morgen een filmpje van kan maken. Met je light tank van 2 meter hoog vallen of over een duin gaan sloopt je tegenwoordig blijkbaar. Echt waardeloos, heeft me gewoon een game gekost.
Is altijd al zo geweest dat LT meer gevoelig/kwetsbaar zijn...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ElPaco
Kepro schreef op zondag 7 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Is altijd al zo geweest dat LT meer gevoelig/kwetsbaar zijn...
Klopt, maar 2 meter moet toch wel lukken als je (bijna) full health bent lijkt me, je rijdt in een tank, niet op een skelter (hoewel het soms anders aanvoelt).

Anyhoe, ik durf nu niet zo goed meer met mijn ELC te spelen, het is duidelijk dat mensen niet om kunnen gaan met de zwaar generfde tank. Ik ging in 1 potje van 88% naar 94,77%, nadat ik een second class badge had gehaald.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aGoGDUU.png

Toch maar wel nog 1 potje, en tadaa, mijn allereerste 3 mark!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UvT8r8x.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ElPaco op 07-05-2017 12:36 . Reden: 3 mark ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
leveren al die medailles ook nog wat op? of is het puur voor het verzamelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
kuwerti schreef op zondag 7 mei 2017 @ 12:50:
leveren al die medailles ook nog wat op? of is het puur voor het verzamelen?
Voor jezelf puur verzamelen. Als je geen XVM gebruikt kunnen anderen een beetje zien hoe goed je bent. De kans dat iemand met 3 marks weet wat hij doet met zijn tank is wat groter dan iemand zonder marks.

[ Voor 0% gewijzigd door ElPaco op 07-05-2017 19:31 . Reden: typo ]

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Volledige tier 10 game maar zelfs dan kom ik nog niet in de buurt van TD 4.15

Overigens wel in twee games de ace in de E4 gehaald. 8)7

e4

[ Voor 15% gewijzigd door Kepro op 07-05-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Laatst online: 19:04
Kepro schreef op zondag 7 mei 2017 @ 21:46:

[afbeelding]
Ik zit op het moment nog altijd vast op TD15.3. :'(
Afgelopen drie dagen veel geprobeerd met de object 704 maar niet echt in de buurt geraakt. Ik moest nog een tot twee games om de obj 268 te unlocken en dan gebeurt dit:

Paar schoten die niet mis hadden mogen gaan op onder andere een T34 op 50 meter afstand. Vervolgens heel wat geluk als ik damage wil gaan doen op de Leopard PTA. Beetje te hebberig aan het worden..

Daarna maar APCR laden om zeker die KV-4 te killen. Alleen nog de Kanonenjagdpanzer over die wel nog wat HP heeft. Ik vraag in de chat of ik nog minstens een full damage shot mag doen waarop de Skorpion aangeeft mij die missie te gunnen. Schiet die pipo uiteindelijk alsnog voor mij waardoor ik hem alsnog misloop :( |:( :(

Had ik dan eerder moeten schieten? Misschien wel maar dan was er een kans geweest dat ik had gemist.

Het was uiteindelijk wel weer een ace tanker maar wat ben ik daarmee als ik TD15.3 wil halen :z O-)
Daarnaast kreeg ik ook genoeg experience om de obj 268 te researchen.

Verder heb ik gister de AMX 30B gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:39

[afbeelding]
Nouja het scheelde maar 900 damage, dat is toch wel redelijk in de buurt hoor :+
De kills had je in ieder geval al binnen. ;)

Ik heb telkens maar geen tijd om WoT te spelen, en de dag die ik vorige week gespeeld heb was nu niet echt een succes te noemen :+ Die full T10 games met paper tanks op bepaalde maps is gewoon niet te carryen. Te veel HP en firepower om goed te kunnen traden.

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 08-05-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
De tier 9 T-54 lwt en T49 bevallen me echt uitstekend, alleen een beetje jammer dat de grind naar momenteel waardeloze/generfde tier 10 lights loopt.

Ik heb wel een rare bug: het accelerate crew training vinkje bleef gewoon aan staan (en werken!) bij beide tanks. Inmiddels heb ik het uitgezet en nu verschijnt er wel xp op beide tanks na een game... echter nog steeds met een gele ipv grijze ster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
_Anvil_ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 11:09:
De tier 9 T-54 lwt en T49 bevallen me echt uitstekend, alleen een beetje jammer dat de grind naar momenteel waardeloze/generfde tier 10 lights loopt.

Ik heb wel een rare bug: het accelerate crew training vinkje bleef gewoon aan staan (en werken!) bij beide tanks. Inmiddels heb ik het uitgezet en nu verschijnt er wel xp op beide tanks na een game... echter nog steeds met een gele ipv grijze ster?
Ze waren al elite voor de patch, dan zijn ze dat nu nog steeds, maar kan je het vinken uitzetten om XP te behalen om de Tier X aan te schaffen. Aan jou de keuze dus. Of eerst je crew wat trainen, of de crew bewaren voor de Tier X dus.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:45:
[...]

Nouja het scheelde maar 900 damage, dat is toch wel redelijk in de buurt hoor :+
De kills had je in ieder geval al binnen. ;)

Ik heb telkens maar geen tijd om WoT te spelen, en de dag die ik vorige week gespeeld heb was nu niet echt een succes te noemen :+ Die full T10 games met paper tanks op bepaalde maps is gewoon niet te carryen. Te veel HP en firepower om goed te kunnen traden.
Sinds de nieuwe patch is mijn frustratie maar arta aanzienlijk gedaald. De BC arty is echter nog steeds schijt irritant. Ik had de missie kunnen halen als ik minder op lage HP targets voor de kils was gegaan. iS4 met 40 HP bijvoorbeeld...

Edit. Ik denk dat de E3 of jpz e100 toch beter geschikt isvoor deze missie. Gelukkig ben ik bijna bij de t95.

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 08-05-2017 12:20 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doggeh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-03-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb de missie ook 1 x gehaald in de waffle 4 maar toen was ik nog niet bij TD 4.15 :/

Anyway, ik ga vanavond die replay bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doggeh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-03-2021
Was in patch 9.17.1 (weet niet of je die client hebt) dag ervoor had ik 8.6k dmg in t34, mn xp record nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:11:
[...]

Sinds de nieuwe patch is mijn frustratie maar arta aanzienlijk gedaald. De BC arty is echter nog steeds schijt irritant. Ik had de missie kunnen halen als ik minder op lage HP targets voor de kils was gegaan. iS4 met 40 HP bijvoorbeeld...

Edit. Ik denk dat de E3 of jpz e100 toch beter geschikt isvoor deze missie. Gelukkig ben ik bijna bij de t95.
Ik kan je garanderen dat de E4 makkelijker is om damage mee te halen dan de E3, de E3 is veel te beperkt te korte arc te langzaam en te weinig armor. E4 vond ik veel makkelijker spelen en makkelijker damage in doen.
loooool :') Dat moet wel het grootste bot team ooit geweest zijn als je zelfs een scout haalt in de skorpion en de helft van je damage gesniped hebt :+

Uiteraard ook weer op een assault game, zulke resultaten zijn volgens mij ook alleen mogelijk op de magische assault games, valt altijd op dat die uber games altijd op assault zijn haha

[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 08-05-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:42:
[...]

Ik kan je garanderen dat de E4 makkelijker is om damage mee te halen dan de E3, de E3 is veel te beperkt te korte arc te langzaam en te weinig armor. E4 vond ik veel makkelijker spelen en makkelijker damage in doen.
E3 te weinig armor... ivm met een E4 ook nog? leg uit aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:26:
[...]

E3 te weinig armor... ivm met een E4 ook nog? leg uit aub :)
Naja in verhouding met de rest ofc, het armor weegt niet op tegen de nadelen van de E3, de E4 heeft dan op papier minder armor maar heeft wel meer voordelen, en zelfs het armor van het E4 is nog best redelijk.

De flexibiliteit van de E4 maakt het gewoon een beter tank dan de e3, ik denk nu de T95 gebuffed is dat deze tank tier voor tier ook nog de betere van de 2 is. Ik vond de T95 namelijk gewoon een erg goede tank, alleen was je te afhankelijk omdat je totaal geen speed had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
jantje 2 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:17:
[...]

Naja in verhouding met de rest ofc, het armor weegt niet op tegen de nadelen van de E3, de E4 heeft dan op papier minder armor maar heeft wel meer voordelen, en zelfs het armor van het E4 is nog best redelijk.

De flexibiliteit van de E4 maakt het gewoon een beter tank dan de e3, ik denk nu de T95 gebuffed is dat deze tank tier voor tier ook nog de betere van de 2 is. Ik vond de T95 namelijk gewoon een erg goede tank, alleen was je te afhankelijk omdat je totaal geen speed had.
Mijn ervaringen met E4 zijn dat de armor vooral werkt als de tegenstander niet goed weet waar te schieten maar je gewoon van papier bent als ze dit weten terwijl de E3 (niet in bezit) dit minder heeft uit ervaring van deze te beschieten.
Ik speel mijn E4 meer als heavy dan TD want camo heeft hij niet en ik doe vaak pee a boo op 1ste lijn omdat tegenover heavies en zeker lagere tier redelijk goed kan traden.
Daarvoor is die turret wel handig om sneller weg te zijn.

Heeft even geduurd om hem te waarderen omdat ik teveel op zijn armor rekende.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Iemand nog tips voor de t28 proto en daarna de t28? (ik wil de T95 graag hebben, cool ding).. Ik heb bijna de topgun op de t28 proto, maar ik vind het maar een saai en middelmatig hok. De t25/2 beviel me veel beter...

Ik zie echt op tegen de t28, je raakt de turret kwijt en krijgt er volgens mij niks voor terug? beetje gunhandling and thats it? de T95 heeft OP armor, dan wordt het een ander verhaal..

[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 09-05-2017 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:34
_Anvil_ schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:51:
Iemand nog tips voor de t28 proto en daarna de t28? (ik wil de T95 graag hebben, cool ding).. Ik heb bijna de topgun op de t28 proto, maar ik vind het maar een saai en middelmatig hok. De t25/2 beviel me veel beter...

Ik zie echt op tegen de t28, je raakt de turret kwijt en krijgt er volgens mij niks voor terug? beetje gunhandling and thats it? de T95 heeft OP armor, dan wordt het een ander verhaal..
Ik vond t28 proto wel leuk, zeker na de speed buff.
Troll armor en een gigantische gun :P

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

T28 DPM is :9~ Als je kan blijven schieten met dat ding is het best een goede tank, armor is meh ong 200mm front armor dus je wordt makkelijk gepenned. Nu die een speed buff heeft is deze tank ook wel een stuk beter geworden, vaak was je traag om weg te gaan. Eigenlijk moet je early game commiten ga je pushen of ga je campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Ik ben via de Proto maar de t28 gegaan waar ik nu op de helft van de grind zit. Tank valt me reuze mee. Had veel erger verwacht. En de gun is relaxt. Lekkere dpm en pen op tier 8. Ik ben de grind naar de E3 gestart voor TD 4.15 maar misschien was het helemaal niet zo verstandig geweest. :+ (zie bovenstaande Posts) maar de E3 is altijd een speciaaltje voor mij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik vond 'm zelf al prima spelen met de 105mm in ieder geval, heb er 2 aces mee gehaald iig (voor mijn doen netjes :P). Ik probeer 'm zelf te spelen als een frontline heavy, waarbij geldt dat je geen side armor hebt. Je moet alleen wat beter op je hp letten dan bij een echte heavy.

Daar waar de T25/2 voor een matige medium was, is de T28 prot voor mij een redelijke heavy. Voor mij een verbetering dus. :)
T28 begin ik niet eens aan. Ik voel me meestal zwaar gehandicapt zonder turret. :+
Ik ben wel een beetje bezig in de Duitse turretless TD's, maar dat is meer vanwege de historie van de JagdPanther en JagdTiger dan dat ik de speelstijl zo leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Ik ben via de Proto maar de t28 gegaan waar ik nu op de helft van de grind zit. Tank valt me reuze mee. Had veel erger verwacht. En de gun is relaxt. Lekkere dpm en pen op tier 8. Ik ben de grind naar de E3 gestart voor TD 4.15 maar misschien was het helemaal niet zo verstandig geweest. :+ (zie bovenstaande Posts) maar de E3 is altijd een speciaaltje voor mij geweest.
E3 is niet zo leuk als het lijkt helaas, armor is op zich wel goed zolang mensen geen heat spammen want dan ben je echt papier mache en zelfs E100 met 235 pen kan je lfp reliable pennen. Nadeel is dat je echt een heel beperkte gunarc hebt wat gewoon annoying is.

gisteren trouwens 25% winrate op T10 :z Leopard 1 past niet in huidige meta :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:26:
[...]

E3 is niet zo leuk als het lijkt helaas, armor is op zich wel goed zolang mensen geen heat spammen want dan ben je echt papier mache en zelfs E100 met 235 pen kan je lfp reliable pennen. Nadeel is dat je echt een heel beperkte gunarc hebt wat gewoon annoying is.

gisteren trouwens 25% winrate op T10 :z Leopard 1 past niet in huidige meta :+
Zo slecht als de gun arc van de 263 kan het toch niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:29:
[...]

Zo slecht als de gun arc van de 263 kan het toch niet zijn?
Het voelt dan denk ik met de mobility gewoon meh, het is iets beter dan de 263 maar de meeste turretless TD hebben poep range zie ik zo. 268 is het slechtste met 6 range 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door jantje 2 op 09-05-2017 13:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Edmin schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:54:
Even de light grinds afronden met wat free XP, dacht ik... Nou, dat werd een deceptie.

Ik had Ik moest nog 60K XP tot de Batchat AP. Daarna had ik nog zat over om de LTTB te unlocken, wat me wel slim leek met 9.18 op komst. Ik onderzoek de B-AP en... een foutmelding. Ik probeer het nog eens en het lukt! Maar nu heeft het me 2x de free XP gekost. Al mijn free XP op en de patch komt er aan...

fuck
En Ja hoor... na weken heen en weer pingen met Customer Support heb ik vandaag eindelijk een echt antwoord:
After careful investigation, we have verified that the transaction has been reflected/processed once and the tank was researched, accordingly.

Therefore, there was no extra spent regarding the research.

Thanks for your understanding in advance.
Wut...

Dit gaat echt nog een staartje krijgen! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Blijf positief Ed! Uiteindelijk komt alles goed. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik stop gewoon even een tijdje met geld uitgeven aan WoT. Dat kost zeker 2 ontwikkelaars per jaar hun baan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Edmin schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:52:
Ik stop gewoon even een tijdje met geld uitgeven aan WoT. Dat kost zeker 2 ontwikkelaars per jaar hun baan :P
Of uitgeven aan War Thunder >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Volgens mijn tegenstanders kan ik het beter uitgeven aan Tetris.

Of Barbie.

Ofzo.

Edit:
Nou, een beetje extra klagen en Twitter erbij slepen hielp:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pSDh3PfVXWHPfT4zrjEqAcD2/full.png

[ Voor 47% gewijzigd door Edmin op 09-05-2017 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11:27

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ok! Ik stop er maar weer mee, begon zo mooi.... tot RNG ingreep en mijn T-54 2 potjes achter elkaar niks gunde, 2 x ammoracked. Had geen tijd om hem te repareren. |:(

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De matches dat er alleen tier 10 tanks zijn mogen ze er direct uithalen. Wat een grafgames krijg je ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wie heeft hier de bug van de game geprobeerd?
Als je in je eentje een platoon maakt en dan gaat spelen ben je ALTIJD top tier.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Ik heb de indruk dat de maprotatie een stuk beter is sinds de patch. Ik heb de afgelopen dagen maps gezien die ik in geen maanden tegen ben gekomen. Toeval? Of zijn er daadwerkelijk wijzigingen doorgevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Nee, geen toeval. Ik had gisteren hetzelfde. Eerste vijftien battles elke keer een andere map. Kreeg alleen geen Prokhorovka die ons platoon nodig had voor een spotting missie.. :-)

[ Voor 4% gewijzigd door JRacer op 09-05-2017 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

JRacer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:30:
Als je in je eentje een platoon maakt en dan gaat spelen ben je ALTIJD top tier.....
Ik zie het idd ook op de stream van https://www.twitch.tv/skill4ltu . Lijkt nog te werken ook... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 17:19:
Volgens mijn tegenstanders kan ik het beter uitgeven aan Tetris.

Of Barbie.

Ofzo.

Edit:
Nou, een beetje extra klagen en Twitter erbij slepen hielp:
[afbeelding]
Goed man! d:)b
Of had je die barbie al besteld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:29:
De matches dat er alleen tier 10 tanks zijn mogen ze er direct uithalen. Wat een grafgames krijg je ervan.
Inderdaad winrates afgelopen dagen drama, wn8 drama, games drama.. ooh wait staay positive.. :+

De leopard is zo leuk om te spelen in full heavy type 5 MM's dat je elke game gedrieshot wordt. En in die full T10 games merk je pas hoe slecht mensen zijn omdat iedereen zijn eigen gewicht moet dragen en helaas kan de helft van het team dat niet. Sta je daar met je leo op lakeville tegen 3 type 5s 2 e4s 3 t57s en nog wat tvps en batchats... ehhh gud trades are gud. }:O

Full T10 games is of full yolo dubbel RR of full camp 15 min lang.

Oh ik zou positief blijven... -O- . ehhhh wel een paar wins kunnen binnenslepen voor de leopard missie. nog maar 18 wins te gaan *O*

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 10-05-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

JRacer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:30:
Oeps... Hoe krijgen ze dit nu weer voor elkaar... 8)7

Nu speel ik vooral t9-10, dus toptier zit toch wel goed... maar ik zie voordelen in diverse grinds :+

Persoonlijk vind ik de full tier 9 potjes wel vermakelijk in de T49. Maar misschien komt dat vooral doordat er bergen hp te schieten is adh van mijn spots en het na de eerste minuten behoorlijke roflstomp potjes worden. Voor alle andere tanks zuigt het waarschijnlijk... maar als light is het wel grappig. Steppes leverde gisteren 8k spot en 1,5k dmg op in nog geen 5 minuten 8)

[ Voor 32% gewijzigd door Roozzz op 10-05-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 08:02:
[...]

Goed man! d:)b
Of had je die barbie al besteld? :+
Ik heb hier nu een kamer vol Tetris blokjes.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een bug? Verloor een potje en hoefde niets te betalen aan reparaties of munitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11-2024

DirtySanchez

WoT: ReAlex69

Trouwens, wat vinden jullie van die "Enhanced equipment" discussie? In patch 9.19 zitten de Ranked Battles (enkel voor Tier X) met een nieuwe currency. Naast Gold en Credits, nu ook Bonds. En daarmee kun je 'super' equipment kopen die je een voordeel geeft van 2,5% - 5%. Nog meer viewrange, snellere reload, snellere aim time etc.

De ellende is... je mag die equipment 'meenemen' naar Random Battles.. en ook op lower tier tanks...

Zie je het voor je?? Een super gepimpte Tier 4 of 5 die gaat seal clubben in randoms??? QuickyBaby noemt het de grootste onzin en ik vind dat eigenlijk ook. Ik heb Tier X tanks etc. dus ja,.. als het in game zit, ga je het doen toch?

Equipment 'scoren' in Ranked Battles en dan daarmee je lower tier tanks uitrusten om een voordeel te hebben in Randoms...

Niet echt slim van Wargaming als je het mij vraagt.. maar ja,.. we blijven spelen...

YouTube: GoT BF3 The Movie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik dacht dat dat alleen voor ranked batttles was maar ik had me ook nog niet volledig ingeleze . Heb je een link voor meer info? Mocht het waar zijn wat je zegt dan ben ik er ook op tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:04:
Nog een bug? Verloor een potje en hoefde niets te betalen aan reparaties of munitie.
Ik wilde net een battle in en kreeg'not enough ammo', maar hij zat al vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

Kepro schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:50:
Ik dacht dat dat alleen voor ranked batttles was maar ik had me ook nog niet volledig ingeleze . Heb je een link voor meer info? Mocht het waar zijn wat je zegt dan ben ik er ook op tegen.
Voor de discussie op het forum.
Voor de 'review' van QuickyBaby: https://www.youtube.com/watch?v=tchcxipEN1c

Net even op Tanks.gg gekeken... mijn Panther/M10 gaat in 9.19 met advanced equipment, crew skills etc. naar meer dan 2.700DPM... >:) Full seal clubbing mode on!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DirtySanchez op 10-05-2017 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:38
DirtySanchez schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:59:
[...]

Voor de discussie op het forum.
Voor de 'review' van QuickyBaby: https://www.youtube.com/watch?v=tchcxipEN1c

Net even op Tanks.gg gekeken... mijn Panther/M10 gaat in 9.19 met advanced equipment, crew skills etc. naar meer dan 2.700DPM... >:) Full seal clubbing mode on!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ja vooral de combi wordt leuk. Want ik kan nu een Foch 155 maken met 0.31 disp en een aimtijd van 2.0 seconden. Gewoon de beste vents eropzetten en twee keer een gun lane drive en food. Dat wordt nu alweer een beest van een tank en ik had er al zo'n lol in

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
GerGio schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:31:
[...]

Ja vooral de combi wordt leuk. Want ik kan nu een Foch 155 maken met 0.31 disp en een aimtijd van 2.0 seconden. Gewoon de beste vents eropzetten en twee keer een gun lane drive en food. Dat wordt nu alweer een beest van een tank en ik had er al zo'n lol in
Je kan niet 2x een gun laying drive erop zetten. Als je de improved wil doen moet je de gewone er af halen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
DirtySanchez schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 11:39:
Trouwens, wat vinden jullie van die "Enhanced equipment" discussie? In patch 9.19 zitten de Ranked Battles (enkel voor Tier X) met een nieuwe currency. Naast Gold en Credits, nu ook Bonds. En daarmee kun je 'super' equipment kopen die je een voordeel geeft van 2,5% - 5%. Nog meer viewrange, snellere reload, snellere aim time etc.

De ellende is... je mag die equipment 'meenemen' naar Random Battles.. en ook op lower tier tanks...

Zie je het voor je?? Een super gepimpte Tier 4 of 5 die gaat seal clubben in randoms??? QuickyBaby noemt het de grootste onzin en ik vind dat eigenlijk ook. Ik heb Tier X tanks etc. dus ja,.. als het in game zit, ga je het doen toch?

Equipment 'scoren' in Ranked Battles en dan daarmee je lower tier tanks uitrusten om een voordeel te hebben in Randoms...

Niet echt slim van Wargaming als je het mij vraagt.. maar ja,.. we blijven spelen...
the better get even better :z Onzin, delete from game. Aangezien de betere spelers meer kans op bonds hebben profiteren die er meer van. Tenzij iedereen er aan kan komen dan is het niet erg, maar dan veranderd de best in slot ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jantje 2 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:37:
[...]

the better get even better :z Onzin, delete from game. Aangezien de betere spelers meer kans op bonds hebben profiteren die er meer van. Tenzij iedereen er aan kan komen dan is het niet erg, maar dan veranderd de best in slot ook weer.
Ze hebben al aangegeven dat je bonds niet kan kopen, enkel door het spelen van ranked battles.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DirtySanchez

DirtySanchez

ElPaco schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:38:
[...]

Ze hebben al aangegeven dat je bonds niet kan kopen, enkel door het spelen van ranked battles.
Dat is het hem precies... niet iedereen kan aan Bonds komen. Je moet een Tier X hebben en ook nog eens zin hebben om Ranked Battles te spelen. Niet iedereen heeft of wil een Tier X. Dit is geen level playing field meer. Niet direct 'pay to win', maar het lijkt er wel op....

In theorie kan ik de specs van mijn lower tier tanks hoger maken dan andere spelers, zonder dat zij dat zelf ook kunnen. Premium ammo er tegenaan gooien kan iedereen,... maar een 'innovative loading system' monteren, dat mijn reload time met 12,5% verlaagd, kan niet iedereen. Samen met een ' venting system' dat mijn crew skills met 7,5% verhoogd, is dat toch een paar procent betere specs....

Inderdaad... de "betere" spelers (spelers die al in Tier X rondrijden...) worden beter, de beginners zijn het slachtoffer.... en hoe graag ik ook damage farm... dit is een typische Wargaming FAIL!!!! Benieuwd of het ook echt in 9.19 terecht gaat komen.

Mooi voorbeeld: Tier IV,... daar spelen toch veel seal pups....

Mijn gepimpte SU-85B

DPM: 2,868.51
Reload time (sec): 1.78
Rate of fire (rnds/min): 33.75
Aim time (sec): 1.53
Dispersion: 0.31

De eerste in de tracks,.. en daarna afmaken. Pffff...vanavond gelijk even testen!!!!

[ Voor 11% gewijzigd door DirtySanchez op 10-05-2017 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 18:38
DirtySanchez schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Dat is het hem precies... niet iedereen kan aan Bonds komen. Je moet een Tier X hebben en ook nog eens zin hebben om Ranked Battles te spelen. Niet iedereen heeft of wil een Tier X. Dit is geen level playing field meer. Niet direct 'pay to win', maar het lijkt er wel op....

In theorie kan ik de specs van mijn lower tier tanks hoger maken dan andere spelers, zonder dat zij dat zelf ook kunnen. Premium ammo er tegenaan gooien kan iedereen,... maar een 'innovative loading system' monteren, dat mijn reload time met 12,5% verlaagd, kan niet iedereen. Samen met een ' venting system' dat mijn crew skills met 7,5% verhoogd, is dat toch een paar procent betere specs....

Inderdaad... de "betere" spelers (spelers die al in Tier X rondrijden...) worden beter, de beginners zijn het slachtoffer.... en hoe graag ik ook damage farm... dit is een typische Wargaming FAIL!!!! Benieuwd of het ook echt in 9.19 terecht gaat komen.

Mooi voorbeeld: Tier IV,... daar spelen toch veel seal pups....

Mijn gepimpte SU-85B

DPM: 2,868.51
Reload time (sec): 1.78
Rate of fire (rnds/min): 33.75
Aim time (sec): 1.53
Dispersion: 0.31

De eerste in de tracks,.. en daarna afmaken. Pffff...vanavond gelijk even testen!!!!
tja zoiets ja minder dan 2 seconden reload man man man dat wordt echt wat.
Ik zat net ook even de kijken naar een TorToise met een dpm van 4500 Dat is echt ziek.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
Over lage tiers gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/PL9EkYf.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door 2crashandburn op 10-05-2017 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hoe hard verveel jij je dat je de AT2 hebt ge-3-markt?

Ik wou nog vragen of het misschien per ongeluk is gegaan toen je er mee speelde, maar ja, waarom zou je vrijwillig met de AT2 spelen is dan de vraag :+

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
ElPaco schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:39:
[...]

Ik wou nog vragen of het misschien per ongeluk is gegaan toen je er mee speelde, maar ja, waarom zou je vrijwillig met de AT2 spelen is dan de vraag :+
Omdat AT-2 de meest geniale tank op T5 is. Niemand kan je pennen en je kan overal door heen stompen als de MM mee zit. Die tank is standaard steel walls farmen en die stock gun is hiliarsch met nog geen 2 seconden reload.

Het is dat die traag is... maar dat is ook echt het enige 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rianata schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 01:10:
[...]

Ik zie het idd ook op de stream van https://www.twitch.tv/skill4ltu . Lijkt nog te werken ook... 8)7
Het lek vanochtend te werken, maar na drie Tier8 only potten kwam ik in mijn 1-man platoon in de Ravioli toch tegen TierX te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-09 14:01
ElPaco schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:39:
[...]

Ik vind het een heerlijke tank om gewoon af en toe te spelen. Heb em ge-2-markt, weet niet of ik de 3 zou kunnen halen. Het idee van het ding is zo veel mogelijk DPM en traverse speed (voor al die matches dat je op het eind gerushed wordt door 3+ tanks gelijk). Als je dat eenmaal op orde hebt issie zowaar leuk om te spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 23:30

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Geldt voor alle AT's, trouwens. (zolang je maar niet door een sniper door je cupola wordt geschoten.)
Ik vind ze stuk voor stuk geniaal

[ Voor 14% gewijzigd door garathane op 10-05-2017 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
jantje 2 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 14:40:
[...]

Omdat AT-2 de meest geniale tank op T5 is. Niemand kan je pennen en je kan overal door heen stompen als de MM mee zit. Die tank is standaard steel walls farmen en die stock gun is hiliarsch met nog geen 2 seconden reload.

Het is dat die traag is... maar dat is ook echt het enige 8)7
ZIt de MM mee of gebruik je de toptier bug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
looyenss schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:05:
[...]

Ik heb hem enige tijd geleden gespeeld tijdens de grind, ik was niet diegene met de 3 mark. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

looyenss schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:05:
[...]

Zoals ik al zei: vandaag heeft voor mij die toptier bug niet volledig gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ze zeggen dat ze het derpen op grote afstand wat hebben generfed, maar merk er weinig van, net weer gesniped door een O-Ni van meer dan 450m (ik spotte hem niet in mijn light tank toen hij vuurde).

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

[afbeelding]
Niet in de buurt... Je zit er 900 dmg vanaf idioot :+ En de kill requirements, wat met afstand het lastigste is aan de missie, heb je opl nog dik. 8)7

Zo dichtbij ben ik nog never nooit geweest. Heb 1x 8,5K dmg gehaald, maar toen had ik maar 1 kill ofzo.

Na een weekje heerlijk van de zon genoten te hebben in de Algarve, vanavond WoT maar weer eens aanslingeren. Kijken hoe lang het duurt voordat ik fully triggered ben :+

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 10-05-2017 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zojuist m'n eerste tier 10 pot gespeeld. In (toevallig) de Centurion AX. Holy crap, wat een verschil met de Cent 7/1. :D Had iedere keer "wat, nu al gereload :D". Enfin, 3500 dmg en gewonnen. Geen monsterpot zoals Selks, maar voor m'n eerste tier 10 pot mag ik niet klagen.

Vandaag ook voor het eerst de Thunderbolt tegengekomen. Ik dacht dat ie goede armor had, maar de Firefly had er geen moeite mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Zo, net de ELC verkocht, ge-Aced en ge-3-markt en kapotgenerfd. Nu knallen in de batchat 12t om wat Franse mediums vrij te spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Is de ELC generfed ja?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De gehele avond gaat het een beetje meh. Laatste game solo en haal ik bijna TD 4.15 typisch. WN8 over de avond is dan wel weer prima maar de games waren gewoon raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Dat krijg je blijkbaar als je met mij speelt. Uiteraard een graf avond moeten ondergaan... Weer geen een noemenswaardige game gespeeld, alleen maar vage games met onbegrijpelijke RNG. Valt me op dat sinds de nieuwe patch en de 'nieuwe' MM er nog meer games zijn die in 15-2 of 2-15 eindigen. En zowel aan de winnende kant als aan de verliezende kant zitten is geen reet aan in zo'n game.
We hadden welgeteld 1 spannende game, die helaas voor mij persoonlijk dan weer niet zo geweldig was omdat de game had besloten dat de achterkant turret van een O-Ho niet gepenned mocht worden met mijn Skorpion G gun. Die toch 246 pen heeft.. En de achterkant turret O-Ho is 201 mm. Blijkbaar dus een min pen roll ofzo, whatever game..

Ook leuk: mijn laatste HT missie voordat ik aan HT 15 kan beginnen is 2 heavy tanks killen die 2 tiers hoger zijn. Maar met die nieuwe MM kom je max 3 tanks tegen die 2 tiers hoger zijn. En daarvan zijn er vrijwel nooit 2 heavy tanks. Onbegrijpelijk dat deze missie niet is aangepast door WG, de missie lijkt nu schier onmogelijk. Heb technisch gezien pas 1x de kans gehad.. Pas dan die missie aan naar 2 tiers hoger van whatever tank klasse of 2 heavy tanks 1 tier hoger. Al lastig zat lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Is een grapje toch, hoop ik? :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ElPaco schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:04:
[...]

Is een grapje toch, hoop ik? :P
Nee, ik lees het nu net pas :)

Maar de MM voor het ding is ook aangepast toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 07:43:
[...]

Nee, ik lees het nu net pas :)

Maar de MM voor het ding is ook aangepast toch?
Klopt. Maar ik denk dat de meeste mensen liever hadden gezien dat de ELC naar tier 6 was gegaan en kleine buffs had gehad, ipv dat het nu eigenlijk een compleet andere tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:33
Ik vind die ELC anders verdomd vervelend om tegen te komen in een tier 5 potje. Dan is het toch nog wel een beest hoor.

Gister er eens voor gaan zitten om mijn Pz.Kpfw. IV Ausf. H te 3 marken, schommel al dagen rond de 93%, maar als je er voor gaat zitten dan kan je het natuurlijk wel vergeten. Het ene BS potje na het andere, doe je een goed potje stijg je een paar tienden tot boven de 94, en dan weer 2 shit potjes en sta je weer op 92%.... Uiteindelijk dus op 91,5% geeindigd... pff

[ Voor 60% gewijzigd door Arjant2 op 11-05-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Het is nu inderdaad een compleet andere tank geworden, wat wel jammer is. Voor mijn gevoel is de ELC veel meer generfd dan andere tier 5 lights. Aan de andere kant, als je een beetje fatsoenlijk team hebt kan je nog prima spotten, je camo is nog wel goed.

Gisteren wat potjes in de BatChat 12t, is even wennen. Mensen schieten en dan minder dan 200 damage doen op tier 8 is niet super leuk, gelukkig heeft de tanks genoeg sterke punten zoals camo. Met een beetje leuke crew is er goed in te spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
Alleen zn gun is aangepast, boeie, het is een spotter. Zoveel schiet ik er niet mee :-)

Pagina: 1 ... 94 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).