Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik ben sinds zaterdag begonnen aan dezelfde grind en had niet al teveel verwachtingen maar valt reuze mee. Zit alleen wat weinig ammo in de tank.. Ik vind de 13-90 samen met de t54 LT de leukste LT 9 op dit momentwsLy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 22:23:
Daarstraks met Mr_size en Quantor in platoon gespeeld, voor het eerst weer eens de amx 13 90 gespeeld sinds hij aangepast is geworden. Damn! Die gun handling is echt zoveel beter! Dat de clipsize van 6 naar 4 is gegaan valt erg goed mee te werken, mede dankzij de kortere reload in de drum en de complete clip reload.
Ik denk dat ik nog veel plezier ga hebben met deze grind af te ronden!
Same here. Echt te gek voor woorden.wsLy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 16:51:
Wat een gigantische ruk teams de laatste paar dagen, gisteren vielen de teams al gigantisch tegen en konden wij met een 3 man superunicum platoon bijna niks inbrengen om de battle nog te winnen... vandaag is het niet veel anders, 33% gewonnen en 4100wn8...
Gigantisch veel shitlords met 30-40k battles en 200-300 wn8 online, steevast de spelers die iedere battle weer opnieuw onderaan staan met damage, als ze al damage doen of überhaupt schieten...

Vooral de heavies maken er een potje van, mijn z'n allen campen in de basis.
Whatever.
Is dat 3.075 xp in je T49? Ik denk dat je nog iets van boosters ofso aan hebt staan. Lijkt me een beetje veel XP voor "maar" 4,6k damage en 5 kills?Mr_Size schreef op zondag 25 juni 2017 @ 14:42:
Vanmiddag tot 2x toe een crash gehad op El Halluf. Leek een videokaart geheugen probleem. Omgeving werd eerst wazig en toen plop, terug in windows. Bij 1 van die games desondanks in de T49 toch mijn 1e ace gehaald
[afbeelding]
2e game ben ik helaas gekilled in mijn Type 64 in godlike MM. Tank is naar achter blijven rijden en in het open terecht gekomen.
Ook nog een epische carry gehad met de RU 251 en mijn 2e Fadins gehaald. Komt nog wel op YT over een paar weken
[video]
Ja dat kun je toch toch zien links bovenin. Daar staat nog 26 minuten.jantje 2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:04:
[...]
Is dat 3.075 xp in je T49? Ik denk dat je nog iets van boosters ofso aan hebt staan. Lijkt me een beetje veel XP voor "maar" 4,6k damage en 5 kills?
Nickname KasPlantje.
Daar kan je alleen zien dat er boosters aan staan wellicht is dit alleen maar crew experience of creditsGerGio schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:19:
[...]
Ja dat kun je toch toch zien links bovenin. Daar staat nog 26 minuten.
Maar het moet haast wel XP boost zijn want Size haalt nooit zoveel xp
Maar had ik inderdaad nog niet naar gekeken

[YouTube: https://youtu.be/Ph1buMPH0QY]
TOG III:
[YouTube: https://youtu.be/jtHNRxVZy9g?t=107]
[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 26-06-2017 19:45 ]
Fixed that for you, Wargaming.Boot Camp
Added a new functionality for newcomers and those players who want to improve their game skill. The Boot Camp will replace the current Battle Training. The tutorial in the Boot Camp will explain the basic elements of World of Tanks: driving, victory conditions, finding vulnerable spots shooting gold in enemy armor, explanation of the View Range and visibility systems, purchase of vehicles and improving their technical characteristics, crew management, equipment, and consumables.

Is 1363 basic XP, met prem 2045. Een dubbel maakt het 4090 en de 100% personal reserve bonus gooit er nog eens 2045 bovenop. 6135 XP dus.jantje 2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:04:
Is dat 3.075 xp in je T49? Ik denk dat je nog iets van boosters ofso aan hebt staan. Lijkt me een beetje veel XP voor "maar" 4,6k damage en 5 kills?
Ik weet niet hoe je aan 3075 XP komt, dat zie ik nergens staan op het screenshot
edit: vanavond weer eens een ouderwetse dra-ma sessie gehad. Ik heb in ieder geval 1 les geleerd: begin nooit een speelsessie met de Challenger, want dat moet toch wel de kutste tank in de game zijn zeg. Wat een graf apparaat. Er is echt NIETS goeds te vertellen over die tank. Geen armor, lage alpha, slechte view range, niet heel mobiel en het allerergste: GEEN TURRET TRAVERSE. Ga je je turret draaien, dan kan je rustig een kop koffie zetten. Kom je dan terug achter je pc is je turret net aan gedraaid

Dus insta salty als je ook maar 10 sec gameplay met dat ding hebt gehad. Die ga ik voortaan ff tussendoor spelen, iig niet aan het begin van een sessie want dan is het humeur al direct verdwenen

Aan het einde nog even ranked gespeeld, dat ging dan wel weer redelijk soepeltjes. 1 game verloren, maar wel in de top 3 geëindigd omdat ik 4K combined heb weten te doen in ~4 min gameplay en al die 14 bots in mijn team in dik 10 minuten het voor elkaar krijgen minder bij te dragen
Dus nog even casual rank II gehaald en toch nog soort van positief de avond beëindigd
[ Voor 53% gewijzigd door Mr_Size op 27-06-2017 23:18 ]
Geen idee waarom maar in die tank heb ik 1635 wn8 en 63% win
ver boven het gemiddelde wat ik als gemiddelde speler ben.
Als ik puur naar stats kijk en de eerste aanblik dan geef ik je gelijk.
Ook voor mijn eerste game in de challenger dacht ik "laat deze grind maar zo snel mogelijk voorbij zijn"
De gun is redelijk accuraat en ik heb er erg leuke potjes mee gedaan gewoon.
Verwijderd
Op WoTlabs.net was (ofja is dit nog steeds) dit, maar daar moest dan wel iedereen een tooltje voor installeren zodat de data over de mappen die je had verstuurd kon worden naar hun servers en er dan een overzicht gemaakt kon worden van de mappen in de rotatie. Maar dit heeft geen zin als maar 10 mensen het doen, dan moet je al honderen of een paar duizend man hebben die dat tooltje geïnstalleerd hebben, dan zal het wel werken.Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:47:
Is er nog ergens een website ofzo waar je kunt zien per server welke maps er in de rotation zitten?
http://wotlabs.net/eu aan de rechterkant: Map Stats
Topic erover: http://forum.wotlabs.net/...970-map-rotation-checker/
Ik kan me blijven verbazen hoe laag het niveau is in deze game. Ik denk dat ik in een sessie van >3 uur misschien totaal 5 capable teammaten heb gehad. Rest heeft gewoon geen idee wat te doen.
Mooi voorbeeld: Een Emil I met nog 936 HP is de enige die over is in ons team, Karelia assault (defense). Met nog 20 sec op de klok is het enige dat hij hoeft te doen: achter een rots gaan staan en de tijd uitzitten. Werd hem ook door meerdere mensen verteld in chat. Wat doet hij? Vol in het open rijden uiteraard

Na afloop nog even verhaal gehaald. Zijn reactie: huh, why?
Compleet clueless

@Mr_Size ; gezien de 19 shots en 19 pens heeft hij de Chrysler toch niet geraakt de eerste keer...
Leuk filmpje btw 😊

Vandaag overigens 12 battles gedaan, 8 gewonnen en 5050wn8, mooie sessie kan ik zeggen. Nog een paar dikke tier 10 games gehad met de T110e4, 113 en TVP 50/51.

Whatever.
Vanavond ging het al stukken beter voor mij gelukkig. Eerst 8 chevrons op rij gehaald en in 1 ruk doorgestoomd van rank II naar rank IV en daarna nog ff T9 light platoon gedaan met Kepro.Harmen schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:40:
@Mr_Size Ben er ook snel mee gestopt. Net alsof het spel compleet anders is geworden. Niks gaat raak en teams zijn binnen no-time weg.
Als laatste pot nog ff Skorpion spelen:

214K netto winst in een T10 game
Verwijderd
Ik speel zelf niet op console, dus misschien heeft iemand anders er nog iets aan.
For all of us who can’t read them bukvas:
Health down by 200
Reload slower by 1.3 second
(from another source) Bottom hull armor nerfed from 250 to 50 mm
WoT 9.20 ST – Jagdtiger 88 rebalance
Posted by atikabubu
Quick info:
hull traverse buffed from 22 to 26 deg/s
hull traverse max. bloom worsened by about 20%
Same here, al ruim een week faal teams, standaard bottom tier en RNG met ghost shells en bizarre bounces in mn nadeel.. ik heb dat niet snel, maar ik ga bijna in de alu hoedjes theorieen geloven die sommigen hebben.Harmen schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:40:
@Mr_Size Ben er ook snel mee gestopt. Net alsof het spel compleet anders is geworden. Niks gaat raak en teams zijn binnen no-time weg.
Ik zit ook net op de grens tussen 52 en 53% Wr overall..nou ja zat. Ik speel ook slecht inmiddels, maar dat is een soort kip en ei verhaal uiteraard. Mn meest negatieve Wot ervaring sinds ik op tilt de JAgd e100 verkocht met uiteindelijk 47% winrate en een vrije val in avg dmg
Lol ik heb niet de indruk dat die zo overpowerd zijn.Kepro schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 08:35:
Supertest Maus Nerf;
For all of us who can’t read them bukvas:
Health down by 200
Reload slower by 1.3 second
(from another source) Bottom hull armor nerfed from 250 to 50 mm
WoT 9.20 ST – Jagdtiger 88 rebalance
Posted by atikabubu
Quick info:
hull traverse buffed from 22 to 26 deg/s
hull traverse max. bloom worsened by about 20%
Eerst buff van 200 om na 2 maand weer te nerfen tjah...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
je maakt echt leuke filmpjes op je channel!
/fanboyoff
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

En de nieuwe WZ juan Juan Juan 5a ziet er veel belovend uit zeg. Misschien toch de grind naar de 113 of WZ beginnen...
https://thearmoredpatrol....t-russian-medium-changes/
T-44:
LB-1 – aim time reduced from 2.3s to 2.1s
D-25-44 – accuracy increased from 0.43 to 0.42, aim time reduced from 3.4s to 3.2s, reload time reduced from 19.2s to 15.2s
T-54 Mod. 1
turret armor front buffed from 180mm to 190mm
view range buffed from 360m to 380m
aim time buffed from 2.4s to 2.2s
T-54:
D-54: accuracy increased from 0.39 to 0.33, aim time reduced from 2.9s to 2s, reload speed increased from 8.2s to 8.5s
D-10T2S: accuracy reduced from 0.35 to 0.39, aim time increased from 2.3s to 2.5s, reload time reduced from 7.8s to 7.4s
Object 140:
roof armor put on par with T-62A (hatches stay the same)
Dus verkoop je T62A maar^^ of kan iemand nog een reden noemen om hem te spelen boven de al beter gun depression en top speed van de 140?Kepro schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 18:20:
WoT 9.20 ST – Russian Medium Change
https://thearmoredpatrol....t-russian-medium-changes/
T-44:
LB-1 – aim time reduced from 2.3s to 2.1s
D-25-44 – accuracy increased from 0.43 to 0.42, aim time reduced from 3.4s to 3.2s, reload time reduced from 19.2s to 15.2s
T-54 Mod. 1
turret armor front buffed from 180mm to 190mm
view range buffed from 360m to 380m
aim time buffed from 2.4s to 2.2s
T-54:
D-54: accuracy increased from 0.39 to 0.33, aim time reduced from 2.9s to 2s, reload speed increased from 8.2s to 8.5s
D-10T2S: accuracy reduced from 0.35 to 0.39, aim time increased from 2.3s to 2.5s, reload time reduced from 7.8s to 7.4s
Object 140:
roof armor put on par with T-62A (hatches stay the same)
Ingame zegt men dat de max viewrange 445 meter is klopt dit of is het volgens de specificaties van de tank ?
Want bij mijn BC25 staat er 483 meter is dit ook effectief zo ?
Is gewoon om te weten als ik bond genoeg heb voor super equipment dat ik de viewrange zal verhogen.
Anders besteed ik het liever aan iets anders.
Thx voor antwoord
Verwijderd
Nee 445 is maximaal. Maar als je meer hebt countert dit de camouflage van de tegenstanders, dus ergens is het wel effectief.nvidia666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:21:
Hallo vraagje ,
Ingame zegt men dat de max viewrange 445 meter is klopt dit of is het volgens de specificaties van de tank ?
Want bij mijn BC25 staat er 483 meter is dit ook effectief zo ?
Is gewoon om te weten als ik bond genoeg heb voor super equipment dat ik de viewrange zal verhogen.
Anders besteed ik het liever aan iets anders.
Thx voor antwoord
Hopelijk hebben jullie meer geluk.
WoT/WoWs name: Onarf
Nou sinds ze de 140 HD hadden gemaakt was het dak een stuk zwakker door de andere vorm. Dus opzich wel blij met de buff, al is de 62 zo een beetje obsolete. Gun handling is nog wel ietsjes beter, maar 140 allround de betere tank ja. Maar goed, 907 is nog steeds easily king van de Russian meds.jantje 2 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 19:44:
[...]
Dus verkoop je T62A maar^^ of kan iemand nog een reden noemen om hem te spelen boven de al beter gun depression en top speed van de 140?
Benieuwd wat wargaming met Ranked mode gaat doen. Er zijn straks ongeveer 3500 spelers die een reward gewonnen hebben in 1 van de 3 klassen. Ik vind het wel erg mager hoor. Ikzelf zal net wel/niet op het leaderboard eindigen, maar daar krijg je dus niks voor. De verdiende bonds in 4 weken tijd zijn niet eens genoeg voor een half stuk equipement. Gaat zo wel ff duren voordat ik 1 tank met improved equipement vol heb.
i920 D0, UD3R, OCZ1600vlgk
nvidia666 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 22:21:
Hallo vraagje ,
Ingame zegt men dat de max viewrange 445 meter is.......
speciale aandacht rond 5:30
[ Voor 5% gewijzigd door Beetlejuise op 01-07-2017 12:53 ]
Ja hoor, ik stuur jou een replay met ruim 8K spotting en 1.6K damage en jij komt met zoiets aanzetten
Mooie pot, wel een paar bouches waar je blij voor mag zijn

Dat heb ik met japanse heaviesCranzai schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 18:27:
Vandaag de M41 HMC unlocked, man wat klinkt het lekker als je zo'n shell afknalt. Ook stunnen is nieuw maar erg vermakelijk.
Mijn tijdelijke videokaart, een GTX980 (asus strix) doet z'n dingetje keurig. 100fps maxed out 2560*1440
Echter zodra ik in game zit begint de GPU koeler meteen als een malle te blazen, hij wordt max 79 graden. Via de ASUS GPU Tweak staat ie al op silent mode maar geloof niet dat dit echt verschil maakt
Is dit normaal qua koelgedrag? Zodra ik in de garage ben is de koeler weer passief. En hangt de temp rond de 45 graden. Gevoelsmatig heeft de GPU koeler 2 standen, uit of volgas.
[ Voor 15% gewijzigd door Appie Heijn op 01-07-2017 19:40 ]
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Is dat alleen in WoT of elke game, als je AA lager/uit zet doet ie t dan nog?Appie Heijn schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:28:
Ik ben weer WOT'able, vraagje:
Mijn tijdelijke videokaart, een GTX980 (asus strix) doet z'n dingetje keurig. 100fps maxed out 2560*1440
Echter zodra ik in game zit begint de GPU koeler meteen als een malle te blazen, hij wordt max 79 graden. Via de ASUS GPU Tweak staat ie al op silent mode maar geloof niet dat dit echt verschil maakt
Is dit normaal qua koelgedrag? Zodra ik in de garage ben is de koeler weer passief. En hangt de temp rond de 45 graden. Gevoelsmatig heeft de GPU koeler 2 standen, uit of volgas.
Lijkt me eerder dat het aan jouw internet verbinding ligt, packet loss ofzo.kuwerti schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:24:
ik heb ook iets vaags. regelmatig 'freezed'het spel voor ongeveer 1 seconde,. Is erg irritant. Het is alleen niet altijd zo. Heb alle extra porgramma's uitgezet, maar dat helpt niet. kan het zijn dat dit aan de server ligt?
Vanavond weer ranked geprobeerd, toch kijken of ik rank V kan halen. Nou ik zou niet weten hoe. Rank IV is de allerergste rank. Alleen maar idioten die campen en/of de verkeerde kant op gaan. En toch ook nog een hoop dieprode bots die op de 1 of andere manier rank IV hebben gehaald. Kansloos dus.
Uiteindelijk geen enkele chevron erbij, toen maar randoms gaan spelen

Ik heb in bijvoorbeeld america's army een wel iets andere beleving. hij bouwt langzaam aan rpm op en blijft ook stiller dan WOT, bij WOt is het echt binnen 5 sec optoeren, alt tab naar windows is binnen 5 sec weer rustiglooyenss schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 20:11:
[...]
Is dat alleen in WoT of elke game, als je AA lager/uit zet doet ie t dan nog?
AA stond al uit.
Verwijderd
Ik heb dit soms ook wel hoor. Vooral wanneer je voor het eerst in sniper mode gaat.kuwerti schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 21:24:
ik heb ook iets vaags. regelmatig 'freezed'het spel voor ongeveer 1 seconde,. Is erg irritant. Het is alleen niet altijd zo. Heb alle extra porgramma's uitgezet, maar dat helpt niet. kan het zijn dat dit aan de server ligt?
ja, is normaal. Garage heeft fps cap, dus veel minder belasting op je gpu. Met afterburner oid kan je het fanprofiel aanpassen: bij lagere temps beginnen met koelen zodat het aan-uit effect van de fan minder wordt.Appie Heijn schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 19:28:
Is dit normaal qua koelgedrag? Zodra ik in de garage ben is de koeler weer passief.
Ok, bedankt voor het aanwijzen mbt de richting waar ik het moet zoeken.xVJ schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:09:
[...]
ja, is normaal. Garage heeft fps cap, dus veel minder belasting op je gpu. Met afterburner oid kan je het fanprofiel aanpassen: bij lagere temps beginnen met koelen zodat het aan-uit effect van de fan minder wordt.
Met GPU Tweak II(Asus):
Heb hem inmiddels op:
40 graden passief gekoeld bij kantoorwerk
70-75 graden met redelijk geluidsniveau met WOT
Zal maar niet zeggen met welke tank anders gaan jullie ogen weer draaien
Dan in chat Du bist echt gut krijgen is ook wel aangenaam is ook vermoedelijk de eerste keer
De rode tomaat als mij kan toch iets
T34-85M Marathon Coming on EU
Posted by Sebastianul
According to the Polish WoT Youtube channel, the marathon will begin on 7 July and end on 24 July. No details were shown. You’ll also have a x4 for the first win of the day between 22 and 25 July. Plus some normal xp to free and crew experience conversion bonuses will come this month. (1xp=10 crew xp, 1xp=35 free xp)
[ Voor 111% gewijzigd door Kepro op 03-07-2017 08:33 ]
http://circon.wot-record....romwell_b_9_kills_10k_wn8
Ook een Radley-Walters!
Selks
Gisteren middag zonder premium een paar potjes proberen te spelen maar dan voel ik echt totaal nutteloos. Stuk of wat IS5 games gedaan die wel redelijk waren maar 1 game erbij met 2 hits omdat het team dacht dat ze allemaal arties waren en niet van de base waren gekomen. En een potje chieftain op cliff waarbij er tanks op de hill staan die letterlijk hun hele clip kunnen legen en niet geraakt worden door je eigen teamMr_Size schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 23:18:
[...]
Lijkt me eerder dat het aan jouw internet verbinding ligt, packet loss ofzo.
Vanavond weer ranked geprobeerd, toch kijken of ik rank V kan halen. Nou ik zou niet weten hoe. Rank IV is de allerergste rank. Alleen maar idioten die campen en/of de verkeerde kant op gaan. En toch ook nog een hoop dieprode bots die op de 1 of andere manier rank IV hebben gehaald. Kansloos dus.
Uiteindelijk geen enkele chevron erbij, toen maar randoms gaan spelen
Toen was het alweer prima, boring af. Marking gaat te traag, kan geen credits verdienen zonder prem en de tanks vind ik ook niet leuk om te spelen

Ik zat gisteren ochtend ook even in de Chill wel relax. Op mijn gemak grinden naar de 50B. Was heerlijk.Kepro schreef op maandag 3 juli 2017 @ 10:35:
Buy skorpion G of Lorrainesinds ik de obj 260 is mijn frustratie niveau omlaag gegaan en zit ik helemaal in de Chill.
Na het eten moest ik nog 5k exp en dat was me een struggle man er mocht niks meer. Dat was beslist geen chill mode meer
Nickname KasPlantje.
Gewoon de missies vd andere 4 classes met honours halen en met de volgende campaign verder gaan, dan krijg je ook nieuwe female crew members.looyenss schreef op maandag 3 juli 2017 @ 12:11:
Is er een manier om de SPG missies over te slaan en toch een vrouwtje te krijgen? wat een vreselijke class om te spelen...
Zelf een verschrikkelijk avondje WoT achter de rug. Mn winrate is bijna 52,5% en best netjes verdeeld over de tiers, t/m 50-54% WR op mn meeste tier 9's. Maar mn winrate op t10 is een dingetje inmiddels, iets met een E100 die ik honderden battles als totale n00b speelde en die ik nooit meer op de 50% krijg, plus een vervelende run in de Jagaroo die ik uiteindelijk full tilt verkocht heb met 47% WR. ((wel vlak nadat ik die stomme top of the tree 50 wins missie had gehaald)
Nu heb ik mn laatste 2 t10's (de e50m die ik van de jagaroo credits kocht en een T57hvy) op 50% en 51%, dus langzaam werd het wat...
Dus vol goede moed de obj140 gekocht... juist.. 3 skill biA crew erin... de juiste equip erop.. goed...
ik begon dus met 5 mega losses op rij met 2k average dmg (voor mijn doen best netjes.), een battle of 20 verder zitten we op 46% WR en is de avg. dmg gezakt naar 1600 *schaam* Ik ben nu vrij snel geagiteerd als ik dat ding speel dus... self fulfilling prophecy enzo
Wellicht tijd voor een pauze, de bedoeling is dat games leuk en ontspannend zijn, ook al hoort fanatiek zijn en winnen er voor mij echt bij
PRUTSERS ZIJN HET! Vooral die Nederlandse vertalingen ook ingame #failUser schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:18:
Max. twee weken wachten op de rewards van Ranked. Weer lekker geregeld, WG.
Zal ik een paar potjes 140 voor je doen dan? Met m'n ogen dicht en alleen maar achteruit rijdend haal ik nog 3,,5k average cause easiest tank alive_Anvil_ schreef op maandag 3 juli 2017 @ 14:15:
[...]
Gewoon de missies vd andere 4 classes met honours halen en met de volgende campaign verder gaan, dan krijg je ook nieuwe female crew members.
Zelf een verschrikkelijk avondje WoT achter de rug. Mn winrate is bijna 52,5% en best netjes verdeeld over de tiers, t/m 50-54% WR op mn meeste tier 9's. Maar mn winrate op t10 is een dingetje inmiddels, iets met een E100 die ik honderden battles als totale n00b speelde en die ik nooit meer op de 50% krijg, plus een vervelende run in de Jagaroo die ik uiteindelijk full tilt verkocht heb met 47% WR. ((wel vlak nadat ik die stomme top of the tree 50 wins missie had gehaald)
Nu heb ik mn laatste 2 t10's (de e50m die ik van de jagaroo credits kocht en een T57hvy) op 50% en 51%, dus langzaam werd het wat...
Dus vol goede moed de obj140 gekocht... juist.. 3 skill biA crew erin... de juiste equip erop.. goed...
ik begon dus met 5 mega losses op rij met 2k average dmg (voor mijn doen best netjes.), een battle of 20 verder zitten we op 46% WR en is de avg. dmg gezakt naar 1600 *schaam* Ik ben nu vrij snel geagiteerd als ik dat ding speel dus... self fulfilling prophecy enzo
Wellicht tijd voor een pauze, de bedoeling is dat games leuk en ontspannend zijn, ook al hoort fanatiek zijn en winnen er voor mij echt bij

haha, ik denk dat ik gewoon wat moet platoonen met mensen die het *wel* snappen.jantje 2 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 19:24:
[...]
Zal ik een paar potjes 140 voor je doen dan? Met m'n ogen dicht en alleen maar achteruit rijdend haal ik nog 3,,5k average cause easiest tank alive#Pleb
Maar ik wil je best mn login gegevens sturen hoor, moet heerlijk zijn voor jou om met iets van 1350-1400 wn8(??) rond te rijden en dus onderschat te worden... en genegeerd door arty
Wat betreft die vertalingen ga je hier mensen tegen hun schenen trappen. Als je opmerkingen over de vertaling hebt of een beter voorstel voor een bepaalde vertaling kun je het gewoon netjes melden._Anvil_ schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:37:
[...]
PRUTSERS ZIJN HET! Vooral die Nederlandse vertalingen ook ingame #fail
Inderdaad!_Anvil_ schreef op maandag 3 juli 2017 @ 18:37:
[...]
PRUTSERS ZIJN HET! Vooral die Nederlandse vertalingen ook ingame #fail
In 9.19.1 worden er dan ook het een en ander aangepast.
nee hoor, dat heb ik hier 2 jaar geleden al gedaan, vervolgens heb ik zelfs bij die mafkezen in de clan gezetenJulesvH schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:42:
[...]
Wat betreft die vertalingen ga je hier mensen tegen hun schenen trappen.
Inderdaad, die vertalers hebben echt belachelijk lange tenen, niet normaal meer.JulesvH schreef op maandag 3 juli 2017 @ 20:42:
[...]
Wat betreft die vertalingen ga je hier mensen tegen hun schenen trappen. Als je opmerkingen over de vertaling hebt of een beter voorstel voor een bepaalde vertaling kun je het gewoon netjes melden.
Alles gelijktrekken is toch ook maar saai op den duur speelt iedere tank hetzelfdeUser schreef op maandag 3 juli 2017 @ 23:01:
WG stronk ninja nerfs aan een paar zweedse TDs: http://imgur.com/a/efwgM

Ze gaan dan de E25 nog eens een buff geven om deze dan voor 1 dag voor heel veel geld verkopen , ik bedoel dat ding heeft een DPM van bijna 3000 dat is normaal tier 9 toestanden.

[ Voor 28% gewijzigd door nvidia666 op 04-07-2017 00:08 ]
Je hebt door dat ze nu dus stiekem een premium tank hebben generfed? Iets wat ze altijd van de daken hebben lopen schreeuwen dat ze dat nooit zouden doen.nvidia666 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:02:
[...]
Alles gelijktrekken is toch ook maar saai op den duur speelt iedere tank hetzelfde
Ze gaan dan de E25 nog eens een buff geven om deze dan voor 1 dag voor heel veel geld verkopen , ik bedoel dat ding heeft een DPM van bijna 3000 dat is normaal tier 9 toestanden.
E25 eigenaar
Wat ze uiteraard niet gaan doen.
Je kunt ook een SU-122-44, ISU-122S of SU-152 kopen als je meer dan 3k dpm wilt hebben op tier 7.nvidia666 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:02:
[...]
Alles gelijktrekken is toch ook maar saai op den duur speelt iedere tank hetzelfde
E25 eigenaar
Verwijderd
Waar haal je dat vandaan dat ze die E25 gaan buffen? Meer pennvidia666 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 00:02:
[...]
E25 eigenaar
Jammer, de T26E5 in de aanbieding... Ik wacht enkel op de Defender...
Psssh, get on my level:Gaius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:21:
[...]
Je kunt ook een SU-122-44, ISU-122S of SU-152 kopen als je meer dan 3k dpm wilt hebben op tier 7.

Maar das tier 8, en dan heb je het nodig vanwege de matchmaking.User schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:07:
[...]
Psssh, get on my level:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neemt niet weg dat het de twee-na hoogste DPM in het spel is.Gaius schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:13:
[...]
Maar das tier 8, en dan heb je het nodig vanwege de matchmaking.
Nergens het gaat gewoon om het feit dat ze nu de zweedse TD lijn gaan nerfen en mijn mening daarover is dat ze op die manier alle tanks gaan gelijk trekken en zo op den duur eenheidsworst is maar dat ze dan $WG$ kennende de way to strong E25 dan nog een buff zouden geven om deze dan terug 1 dag eens te koop zetten voor veel geld...Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 08:47:
[...]
Waar haal je dat vandaan dat ze die E25 gaan buffen? Meer pen![]()
Jammer, de T26E5 in de aanbieding... Ik wacht enkel op de Defender...
Nee nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat er niet om wat de nerfs precies zijn, het gaat er om dat...nvidia666 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:17:
[...]
Nergens het gaat gewoon om het feit dat ze nu de zweedse TD lijn gaan nerfen en mijn mening daarover is dat ze op die manier alle tanks gaan gelijk trekken en zo op den duur eenheidsworst is maar dat ze dan $WG$ kennende de way to strong E25 dan nog een buff zouden geven om deze dan terug 1 dag eens te koop zetten voor veel geld...
ze de Zweedse TD lijn niet gaan nerfen. Hij is al generfed, maar dat is nergens in de patchnotes te vinden.
Azo my badUser schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:22:
[...]
Nee nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat er niet om wat de nerfs precies zijn, het gaat er om dat...
ze de Zweedse TD lijn niet gaan nerfen. Hij is al generfed, maar dat is nergens in de patchnotes te vinden.
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:R111_ISU130 ?User schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:07:
[...]
Psssh, get on my level:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er dan ook nerfs op die T10 en T9? Daar zag ik in dat overzicht niets staan of ben ik nu ook dom?User schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:22:
[...]
Nee nee je begrijpt het verkeerd. Het gaat er niet om wat de nerfs precies zijn, het gaat er om dat...
Alsof die T9 en T10 tanks een nerf nodig hebben, ja ze kunnen goed zijn. Maar zoooo situationeel.
Beter kijken.jantje 2 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:04:
[...]
Zijn er dan ook nerfs op die T10 en T9? Daar zag ik in dat overzicht niets staan of ben ik nu ook dom?![]()
Alsof die T9 en T10 tanks een nerf nodig hebben, ja ze kunnen goed zijn. Maar zoooo situationeel.
Strv 103-0:

Strv 103B is niet aangepast.
Stiekem had ik alleen bij de T10 gekekenUser schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:09:
[...]
Beter kijken.![]()
Strv 103-0:
[afbeelding]

Die is het belangrijkste ook, die moet ik nog marken, die T9 komt nog wel eens ooit
Het zou er verdomme bij moeten komen dat ze de tier 10 zouden gaan nerfen, heb ik dat ding voor noppes lopen grinden...User schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 10:09:
[...]
Beter kijken.![]()
Strv 103-0:
[afbeelding]

"That's what I do. I drink and I know things."
Verwijderd
Charioteer met HESH?User schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:07:
[...]
Psssh, get on my level:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Oh nog nooit van gehoord of gezien in-game. Is dat zo'n reward tank?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2017 20:24 ]
Jup, WG reward tank. D'r zijn iets van 20 van die bakken op de EU server dus de kans dat je er 1 tegen komt is erg laag.Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 20:24:
[...]
Oh nog nooit van gehoord of gezien in-game. Is dat zo'n reward tank?
Ja is goed, als de games door de weeks zijn kan ik wel. Op zaterdag is het wat lastig alleen.
Even doorgelezen maar het meeste is doordeweek en als we gamescom halen dan gaat het wel lukken
Alleen geen rules met betrekking tot tanks, dus alle OP prems mogen ook mee doen>.<
[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 05-07-2017 09:37 ]
Eerste battles zijn op 11 en 12 juli (een dinsdag en woensdag) en volgens mij zijn alle andere battles ook doordeweeks.jantje 2 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:30:
[...]
Ja is goed, als de games door de weeks zijn kan ik wel. Op zaterdag is het wat lastig alleen..
Edit: De finale is wel op een zaterdag (22 juli).
[ Voor 7% gewijzigd door User op 05-07-2017 09:39 ]
19-22 July staat er, dus als we het zo ver schoppen dan zien we dan wel even hoe het loopt.User schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 09:38:
[...]
Eerste battles zijn op 11 en 12 juli (een dinsdag en woensdag) en volgens mij zijn alle andere battles ook doordeweeks.
Edit: De finale is wel op een zaterdag (22 juli).
Maak jij een team aan? Of wie regelt dat?
Edit : even door de teams gebladerd maar er zitten mar 2-3 teams bij die nog redelijke spelers hebben.
De rest stelt weinig voor
[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 05-07-2017 10:17 ]
Cold regelt dat.jantje 2 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:04:
[...]
19-22 July staat er, dus als we het zo ver schoppen dan zien we dan wel even hoe het loopt.
Maak jij een team aan? Of wie regelt dat?
Edit : even door de teams gebladerd maar er zitten mar 2-3 teams bij die nog redelijke spelers hebben.
De rest stelt weinig voor
@wsLy
Ik regel dat niet en jij weet ook waarom... ik weet niet of ik iedere avond thuis ben ivm mijn werk, daarom ook nog even kijken hoe het zit met reserve spelers...
Dus doe jij dat maar User
Inderdaad @jantje 2 je hoort het, maak jij het team aan?wsLy schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:15:
[...]
Ik regel dat niet en jij weet ook waarom... ik weet niet of ik iedere avond thuis ben ivm mijn werk, daarom ook nog even kijken hoe het zit met reserve spelers...
Dus doe jij dat maar User
jonguh jonguh jonguh @User @wsLyUser schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 11:24:
[...]
Inderdaad @jantje 2 je hoort het, maak jij het team aan?

Ik zal het team wel maken hoor stelletje prutsers, RNG#Warriors akkoord met de naam of een beter idee?
Of wil je oer hollandse naam doen? Suggesties please
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).