[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.961 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

jdh009 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:51:

Ze zijn snel tegenwoordig:

[...]
Standaardreply kan snel gaan, ja :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja het is maar hoe je het bekijkt, als je scouts het tweede bosje ingaan dan heb je wel redelijk overzicht. Maar vanaf de andere kant is het een stuk makkelijker en veiliger om te scouten in principe. Vandaar dat ik het zo ff aangaf :P

Het is altijd wel knap hoe zulke spelers inderdaad je raken helemaal terwijl je rijdt. Moet je zelf maar eens kijken naar arty hoe een rijdende tank heel snel uit je arc verdwijnt en dan zeker nog met zoveel cover.

Gisteren zelf nog een paar potjes arty gedaan om ff de T28 HTC missies af te ronden( de arty missies dan ) zodat ik een extra female crewmember heb en weer een crew complete heb. Maar ongelooflijk waar die shells soms allemaal landen waar je aimed voelt het gewoon zo RNG based aan of je überhaupt wat raakt schiet. Raak je een tank in recht in zn engine deck gaat het schot te laag alleen detrack + damage. Schiet je eigenlijk mis omdat de tank net wegrijdt raak je hem doordat je shell scheef is :+

Waarschijnlijk heb ik wat tips van post nodig hoe je effectief spelers kan oneshotten in arty. *O* 7(8)7
Het blijft gewoon een kwestie van RNG wat je zelf ook al zegt. De laatste opmerking is helemaal correct "Schiet je eigenlijk mis omdat de tank net wegrijdt raak je hem doordat je shell scheef is". Het is dus soms heel frustrerend om SPG's te spelen omdat je soms potjes hebt dat je dus he-le-maal niks raakt terwijl je precies goed "klikt", en RNG besluit dat je shell toch echt 2m verder moet belanden. Het leukste in SPG's vind ik om shots te leaden en die dan raak te schieten door de shell travel time en route van je tegenstander in te schatten. Dat zijn eigenlijk de meest rewarding hits, niet de +1000 damage op een stilstaande heavy :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
jdh009 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:11:
[...]

Dan download ik binnenkort nog warpack :P
Alles mag op eu toch? Behalve transparante 3d models en lasers?

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05:24

StarWing

Huh ?!?

p0st schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:38:
[...]

Het blijft gewoon een kwestie van RNG wat je zelf ook al zegt. De laatste opmerking is helemaal correct "Schiet je eigenlijk mis omdat de tank net wegrijdt raak je hem doordat je shell scheef is". Het is dus soms heel frustrerend om SPG's te spelen omdat je soms potjes hebt dat je dus he-le-maal niks raakt terwijl je precies goed "klikt", en RNG besluit dat je shell toch echt 2m verder moet belanden. Het leukste in SPG's vind ik om shots te leaden en die dan raak te schieten door de shell travel time en route van je tegenstander in te schatten. Dat zijn eigenlijk de meest rewarding hits, niet de +1000 damage op een stilstaande heavy :9
^^ dit dus...eigenlijk mag de damage/rof naar beneden van de arties, maar ze moeten echt eens iets gaan doen aan de rng...
1 minuut reload, no problem, zolang je shell maar landt waar je geklikkerd hebt.

Page intentionally left blank.

• gotfurrr
StarWing schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:44:
[...]

^^ dit dus...eigenlijk mag de damage/rof naar beneden van de arties, maar ze moeten echt eens iets gaan doen aan de rng...
1 minuut reload, no problem, zolang je shell maar landt waar je geklikkerd hebt.
en elke minuut een tank oneshotten? O-)

imho: accuracy omhoog, rof hetzelfde, alpha omlaag naar 60% of zo, camo mag blijven - maar als je schiet ben je 2 seconden gespot. vooral die laatste zou ik er graag in willen hebben :+ O-) :z ;w }:| }:| }:| }:| }:|

als ze dat zouden doen -> fuck mn wn8, zodra artys worden gespot full yolo tunnelvisie wegblaffen. B)

[ Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 11-02-2016 12:00 ]

• gotfurrr
oh ja, wat betreft verboden mods:

http://forum.worldoftanks...ods-on-eu-server/#topmost

er zijn geen verboden mods op eu dus en zo lang WG eu geen lijst heeft, mag wat mij betreft iedereen elke mod gebruiken |:(

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
gotfurrr schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:08:
oh ja, wat betreft verboden mods:

http://forum.worldoftanks...ods-on-eu-server/#topmost

er zijn geen verboden mods op eu dus en zo lang WG eu geen lijst heeft, mag wat mij betreft iedereen elke mod gebruiken |:(
Volgens mij zijn zaken die unfair advantage geven wel verboden. Zoals de foilage remover, tank outlines door muren en gebouwen.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

gotfurrr schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:58:
[...]

maar als je schiet ben je 2 seconden gespot. vooral die laatste zou ik er graag in willen hebben :+ O-) :z ;w }:| }:| }:| }:| }:|
Je kunt de shells zien, dus eigenlijk is dat er al.

LinkedIn WoT Cash Converter

• jantje 2
PcDealer schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:21:
[...]

Je kunt de shells zien, dus eigenlijk is dat er al.
Je kan arty tracers alleen zien als ze gespot zijn wanneer je tanks speelt. Als je arty speelt zie je natuurlijk wel tracers alleen zijn deze minder goed zichtbaar dan ze vroegah waren toen elke tanks nog tracers had.

Ik weet nadat ze die patch gedaan hebben dat ik die tracers echt miste maar ik kan me nu eigenlijk niet meer voorstellen hoe het was ^^

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

ff knip/plak van de wiki
Tracers from unspotted enemy vehicles:
  • In Arcade View and Sniper View, tracers are only shown if they originate from within +/- 25° of the direction you are looking at and from within maximum spotting range.
  • In Strategic View, all tracers are shown that originate from within your Strategic View Port.
Wordt dus lastig om als niet arty de locatie van een arty te bepalen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Net voor het eerst de M48/T54e2 gespot in battle, zag er wel uit als een degelijke tank moet ik zeggen.
Alleen geen idee van wie het account is of van welk event dit account is.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/c53YUlz.jpg

Stichting Hobbyserver

• jantje 2
wsLy schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 17:03:
Net voor het eerst de M48/T54e2 gespot in battle, zag er wel uit als een degelijke tank moet ik zeggen.
Alleen geen idee van wie het account is of van welk event dit account is.

[afbeelding]
Balance departement obviously :+ how to make OP tenk so we can make moneyz and nerf later yesz! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Gaan we het weer over arty hebben? Leuk! (haalt vast de popcorn :) )

DezGames heeft gisteren een leuk stereotype filmpje gemaakt van artillery spelers:

[ Voor 21% gewijzigd door Rianata op 11-02-2016 20:17 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Priceless :P

It's funny because it's true _/-\o_

Over arty, spelers gesproken, kwam dit fenomeen gisteren tegen:

http://worldoftanks.eu/en...counts/504784454-momosss/

Let op zn winrate op 30k battles en zn meest gespeelde tanks...

Hoe kan dit? Waarom is deze gast niet gebanned?

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:06

jdh009

FP ProMod
Rianata schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:16:

DezGames heeft gisteren een leuk stereotype filmpje gemaakt van artillery spelers:

[video]
Ik miste het fapgeluid :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Verwijderd

StarWing schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Jij snapt hem. Dat is exact wat ze bij AW gedaan hebben. Spot on, en minder damage dan een normaal voertuig. En arties kunnen elkaar spotten.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik had net wel een heerlijk scumbag potje. De ace op de M44 gehaald. Die had ik nog niet. :P

http://wotreplays.com/site/2475782#sand_river-mojogot-m44

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/McYZSCsJqf3xxphflH2lDGKb/full.png

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Die gast waarvan ik hierboven een linkje plaatste, heeft dus 7700 potjes in zn M44!!

Met een winrate van 41%. Zn Overall Wr is ook zoiets, Bij 30k potjes betekent dat volgens mij dat je actief je team hindert, want zelfs als je niets doet kom je op 46-47% gemiddelde winrate uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Over arties gesproken: had gisteren op Winter Himmelsdorf 3 kils en ruim 3K damage met m'n GW E100 (zeker niet geschikt voor deze map), vooral de eerste splash van in totaal 1K op een ongespotte PzjE100 en gespotte Batchat fired up the rage! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:27
Rianata schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 20:16:

[video]
m
Stiekem had ik plezier in het kijken van het filmpje.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zat gisteren nog een ff te spammen in mn M12. Ook dikke 2,5k damage.
Zelfs een Rhm. B WT bijna oneshot, had nog 72hp over. :+
Blijft op zn tijd leuk.

Heb wel vaak het idee dat rode en oranje speler er goed mee overweg kunnen, die weten mij altijd goed te raken. Zelfs oneshots. :?

[ Voor 30% gewijzigd door Harmen op 12-02-2016 09:15 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 18:24
_Anvil_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 08:12:
Die gast waarvan ik hierboven een linkje plaatste, heeft dus 7700 potjes in zn M44!!

Met een winrate van 41%. Zn Overall Wr is ook zoiets, Bij 30k potjes betekent dat volgens mij dat je actief je team hindert, want zelfs als je niets doet kom je op 46-47% gemiddelde winrate uit.
Ik vind die stats op zijn FV304 nog veel schokkender, 37% na 3775 potjes 8)7

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Momenteel is de T59 in de winkel op de PS4 en dit duurt nog tot volgende week. Heb wat oude reviews gevonden waarin gezegd word dat het een van de beste premium tanks was alleen dat hij nu verschrikkelijk is generfd.

Nu wil ik eigenlijk maar 1 premium tank aanschaffen, van alle premium tanks die er zijn voor all-round purpose (silver making/fun times) zou het dan deze tank moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Ik wil ook van die tegenstanders als in dat filmpje, ze blijven verdomd netjes op hun plek staan :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:26:
Momenteel is de T59 in de winkel op de PS4 en dit duurt nog tot volgende week. Heb wat oude reviews gevonden waarin gezegd word dat het een van de beste premium tanks was alleen dat hij nu verschrikkelijk is generfd.

Nu wil ik eigenlijk maar 1 premium tank aanschaffen, van alle premium tanks die er zijn voor all-round purpose (silver making/fun times) zou het dan deze tank moeten zijn?
Ps4 en PC versie verschillen nogal, dus geen idee hoe de credit income van de Type 59 is op de ps4. Op de PC speel ik hem nog steeds graag en best vaak samen in platoon met GJP.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 09:26:

Aimtime en accucary zijn niet gelijk op de PS4 als aan die op de PC zover ik begrepen heb. Ik zou dan ook geen oude reviews kijken maar alleen decidicated PS4 reviews. Anders trek je een verkeerd beeld van de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Niet lullig bedoeld, maar al die vragen over de console versies die we de laatste tijd hier zien hebben weinig zin. De details zijn toch te verschillend om goed advies te kunnen geven in de meeste gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:05:
Niet lullig bedoeld, maar al die vragen over de console versies die we de laatste tijd hier zien hebben weinig zin. De details zijn toch te verschillend om goed advies te kunnen geven in de meeste gevallen.
Precies; resultaten uit het verleden op de PC bieden geen garantie voor de toekomst op de PS4/XBox. Zie link in roze box onderaan de pagina voor een link naar de juiste console topic!

PS het linkje naar het Christmas gift spreadsheet mag wel weer weg :)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Na 5 keer LT 15.2 gehaald te hebben zonder honours gisteren eindelijk met honours!

En wel op arctic region, toch niet echt een lightmap :+
7,3 k spotting/assistance en zelf 1,7 k dmg
(het helpt als je aan het eind een bijna full health E100 van achteren permatracked terwijl de rest hem af knalt.

Voor de light missies bevalt op dit moment de WZ-132 mij het beste ondanks dat ik alle andere tier 8 lights heb gespeeld voor de missies. Op een of andere manier bevalt mij deze beter dan bijvoorbeeld de ru of lightweight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Rianata schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Precies; resultaten uit het verleden op de PC bieden geen garantie voor de toekomst op de PS4/XBox. Zie link in roze box onderaan de pagina voor een link naar de juiste console topic!

PS het linkje naar het Christmas gift spreadsheet mag wel weer weg :)
Ook gezien wie een van OP's daar is?

Probleem is dat geen van onze spelers daar deze tank heeft, maar de stats zouden gelijk moeten zijn aan PC, zon hele rare vraag vind ik het dus niet.

Vraag me ook af wat jullie nou zo heel anders vinden aan de console versie buiten de packages om, ik heb 3 jaar gespeeld op PC en ben nu overgegaan naar console omdat ik van plan ben de PC de deur uit te doen gezien deze eigenlijk alleen voor WOT gebruikt word en heel af en toe voor league of legends, met de kleine op komst is de ps4 praktischer.

Ik vind qua gameplay er niet noemenswaardig verschil in zitten buiten dat het niveau nog heel laag is (ik doe het op console heel goed terwijl ik op pc geen noemenswaardige speler ben)

Zou fijn zijn als de community hier iets meer geduld heeft met consolespelers in plaats van nu drect al te verwijzen naar het andere topic gezien het spel pas een paar weken op de console uit is en we geen echte player-base met veel ervaring hebben kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:06

jdh009

FP ProMod
themaxter schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:33:
Na 5 keer LT 15.2 gehaald te hebben zonder honours gisteren eindelijk met honours!

En wel op arctic region, toch niet echt een lightmap :+
7,3 k spotting/assistance en zelf 1,7 k dmg
(het helpt als je aan het eind een bijna full health E100 van achteren permatracked terwijl de rest hem af knalt.

Voor de light missies bevalt op dit moment de WZ-132 mij het beste ondanks dat ik alle andere tier 8 lights heb gespeeld voor de missies. Op een of andere manier bevalt mij deze beter dan bijvoorbeeld de ru of lightweight.
Heb je een replay van de game beschikbaar? Ben zeer benieuwd naar de game, hoe het ging en waar je dan stond.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net 5 potjes gedaan, winrate 0%..... 4 in de T-54 first prot en 1 in de luchs....

Gaat weer lekker. :/

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

jdh009 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:35:
[...]

Heb je een replay van de game beschikbaar? Ben zeer benieuwd naar de game, hoe het ging en waar je dan stond.
Ja die heb ik, kom er net trouwens achter dat het toch minder spotting was (6,1k), wel apart want ik dacht toch echt andere getallen te hebben gezien na de match :?

http://wotreplays.com/site/2476425

Oh en een stel unicum platoongenoten helpt natuurlijk wel mee om eindelijk eens te winnen :+

[ Voor 9% gewijzigd door themaxter op 12-02-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:34:
[...]
Zou fijn zijn als de community hier iets meer geduld heeft met consolespelers in plaats van nu drect al te verwijzen naar het andere topic gezien het spel pas een paar weken op de console uit is en we geen echte player-base met veel ervaring hebben kunnen krijgen.
Heel veel verschillen aan te wijzen! Het feit dat PC gespeeld wordt met TB en muis vs controller is al een wereld van verschil. De maps zijn anders en inderdaad zoals jij zegt de spelersbase ook en daarmee de meta van de game op de verschillende daarmee ook.

Omdat de meeste PC spelers niet ook console spelen, omdat de accounts niet unified zijn en je neem ik aan niet nog een keer alle tanks gaat grinden op een ander platform, kunnen de spelers hier weinig voor je betekenen als het aankomt op tips en tricks voor WoT op de consoles. En in mijn ogen veroorzaak je daarmee vervuiling van dit topic, doordat er dan twee stromen ontstaan in een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
Rianata schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:06:
[...]

Omdat de meeste PC spelers niet ook console spelen, omdat de accounts niet unified zijn en je neem ik aan niet nog een keer alle tanks gaat grinden op een ander platform, kunnen de spelers hier weinig voor je betekenen als het aankomt op tips en tricks voor WoT op de consoles. En in mijn ogen veroorzaak je daarmee vervuiling van dit topic, doordat er dan twee stromen ontstaan in een topic.
Ik vraag niet om tips and tricks, vraag om ervaringen met een specifieke tank welke dezelfde stats heeft op beide platformen. En ja ik ga alle tanks nog een keer grinden op console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

wildcardxl schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:16:
[...]

Ik vraag niet om tips and tricks, vraag om ervaringen met een specifieke tank welke dezelfde stats heeft op beide platformen. En ja ik ga alle tanks nog een keer grinden op console?
Je leest niet helemaal wat ik bedoel. Ook al zijn tanks op papier qua stats gelijk, door ongelijkheden in maps, meta en de manier waarop je speelt (TB+muis vs controller) is de vergelijking van tanks tussen PC en consoles onzinnig.

Daarbij vraag ik me af of de hitmodels tussen de platformen uberhaupt gelijk zijn!?

[ Voor 7% gewijzigd door Rianata op 12-02-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

http://forum-console.worl...-is-the-type-59-worth-it/

http://forum-console.worl...98-these-type-59-bundles/

http://console.worldoftan...hicles/china/Ch01_Type59/

http://worldoftanks.eu/en/tankopedia/Ch01_Type59/

enjoy

hier nog een xbox review om het af te maken

http://forum-console.worl...110-type-59-review-video/

Oh en hier nog 2 uur footage van PS4 type 59 gameplay

YouTube: World Of Tanks: Time Of Type 59 PS4

Wasn't that hard right ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jantje 2 op 12-02-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
[...]

Voor de duidelijkheid, mijn opmerking was niet op de jouwe persoonlijk gericht. Jouw post kon ik tenminste nog prima ontcijferen, qua Nederlandsche taal enzo :) *slikt flauwe grappen over console unter-gamer-mensch in*

Inhoudelijk: ik geloof niet dat de type 59 echt generfd is, al roepen boze tongen wel eens dat de soft stats nu anders zijn. Ik denk dat eerder powercreep zn werk heeft gedaan. Verder zijn type 59 rijders vaak veteranen met bovengemiddelde skills, dat effect zul je op de console niet merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
De Type 59 is aantoonbaar meerdere malen generfed. Ik weet alleen niet of destijds de patchnotes zo gedetailleerd waren. En ik weet niet meer in welke patches het gebeurt is dus je zal even moeten zoeken als je het wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Do tell, echt merkbaar verminderd in stats bedoel je?

Dat moet toch vrij gevoelig liggen bij een premium tank? Zeker eentje die een soort heilig status heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:18:
Do tell, echt merkbaar verminderd in stats bedoel je?
Jup, de Type 59 zonder goeie crew is echt een regelrechte ramp. Etitus heeft er recent 1 gewonnen, gelukkig wist hij er van want anders zou het een redelijke let-down zijn geweest. :P
Dat moet toch vrij gevoelig liggen bij een premium tank? Zeker eentje die een soort heilig status heeft?
Mwoa viel wel mee. Iedereen had door dat ie zwaar overpowered was, en het is in een paar kleine stapjes gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:13
User schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 15:21:
[...]
Jup, de Type 59 zonder goeie crew is echt een regelrechte ramp. Etitus heeft er recent 1 gewonnen, gelukkig wist hij er van want anders zou het een redelijke let-down zijn geweest. :P
Yup, female crew in gegooid en ook maar de Chinese medium lijn gaan grinden. Inmiddels 232 battles (pas?) en met de reguliere lijn op de tier 8 en een 3,7 skill crew. Is nog steeds te weinig |:( Die gun handeling is zo slecht xD
Dat gezegd hebbende, de credits die dat ding maakt zijn nog steeds awesome, en het is qua WN8 mijn beste tank(WZ131 van 36 battles daargelaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Aangezien het weekend is (5 potjes, 1 gewonnen) heb de T67 maar weer van stal gehaald.
Gelijk het eerste potje een: Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Pascucci's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
http://wotreplays.com/site/2478704#malinovka-harmen3k-t67

:7

[ Voor 4% gewijzigd door Harmen op 13-02-2016 12:20 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Ik probeer de test server te bereiken, die lijkt al de hele ochtend down. Gisteren al even gespeeld, die sounds zijn awesome imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit weekend zijn de Lowe en de IS-6 sterk in de aanbieding (al is dat alleen i.c.m. een zut equipment). Met de aankomende patch 9.14 wordt het HD model van de IS-6 geintroduceerd en die lijkt een aardige armor buff te krijgen.

De CC brandt in de zak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Version 9.14: Improved Vehicle Movement Physics and Sounds

http://worldoftanks.eu/en...rsion-914-sounds-physics/

Vehicle hull rocking The hull can now be rocked back and forth, thereby altering the vehicle's scaled armour value by changing the vehicle's hull inclination. This ability depends on the vehicle's speed and the manoeuvres it performs.
Important: hull rocking does not affect the behaviour of the reticle.

Vehicle dynamics while turning When making a turn, while holding down the W button, vehicles now lose much less speed.

Fix for issues with stuck vehicles Vehicles now lose much less speed thanks to their improved suspension. Also, vehicles now behave more naturally when driving over small terrain irregularities.

Fix for issues with getting stuck when trying to climb a hill When driving across a hill, vehicles do not lose linear velocity. At a certain angle, vehicles start to slip off the hill.

New movement effects Added a new graphical effect for the track's interaction with the terrain—skidding and sliding, which are displayed at certain conditions that are calculated on the server.

New Manoeuvres

Turning radius controll Due to a change in driving speed (by pressing or releasing the W button), you can now control the turning radius. In this way, the radius and time required to complete a turn will be less than that at high speed. The player can better control the vehicle's behaviour when manoeuvring by holding down the W button.

Sharp manoeuvres that change the direction of movement Locking the tracks while on the move allows you to perform controlled drifting and make sharp turns. Pressing the SPACE bar locks both tracks and the vehicle performs sharp braking. Pressing the SPACE bar and a directional button simultaneously locks out a track and allows you to perform a sharp turn with a loss of speed.

Important: locking out the tracks is only available to light, medium, and heavy tanks.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Filmpje gezien van 9.14, zag er goed uit. Helaas is de test server iedere keer offline als ik erop wil spelen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag de AMX 30 B unlocked en gekocht. Wat was de grind van de laatste 20k toch weer een regelrechte hel.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
WG trolling weekeind is weer begonnen lijkt het. Eerst een battle tier 9 pot met 9 gasten in het team met minder dan 500 wn8 tegen 1 onder de 500 wn8 in het vijandelijke team. Volgende pot als enige tier 5 medium in de game tegen 9 tier 7's op himmelsdorf.

Kan gebeuren, maar hopelijk is het geen voorbode voor de rest van het weekeind. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 21:40:
Vandaag de AMX 30 B unlocked en gekocht. Wat was de grind van de laatste 20k toch weer een regelrechte hel.
De mensen die samen met je op teamspeak zaten zijn het daar mee eens!
p.s. Ik krijg nog nieuwe trommelvliezen van je... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik had wel zo een rukdag, dat ik de CC heb getrokken om een IS-6 te kopen.

Well pld WG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Geen idee wat mensen met weekenden hebben, maar heb vanavond toch een heerlijk potje gespeeld.
Gewonnen door goed samen te werken met mijn 2 duitse vrienden in platoon :)

Enjoy: http://wotreplays.com/site/2483114#murovanka-debanus-isu-152

Edit:
Tevens na 190 battles eindlijk de Ace gehaald, plus TD missie 2.4 ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Bertvdk op 15-02-2016 00:37 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Denk dat je de uitzondering bent... 4 van de 13 gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Edmin schreef op zondag 14 februari 2016 @ 23:29:
Ik had wel zo een rukdag, dat ik de CC heb getrokken om een IS-6 te kopen.

Well pld WG
En instantly better MM right? 😂

Dit weekend was een beetje up en down. Zaterdag was niet zo best, 's nachts met iets meer dan 52% WR in platoon kunnen afsluiten. Gisterenmiddag echter was het een stuk beter, zowel qua WR als WN8. Ik merk wel dat ik anders moet spelen, want in het weekend spelen relatief meer minder ervaren spelers waar je minder op kunt vertrouwen en ook andere 'tactieken' hanteren.

Vandaag maar gelijk starten met de FV missie, je moet immers 10 dagen hebben gespeeld in je Action X!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Moet zeggen dat het weekend de MM behoorlijk in mijn voordeel was.
Zaterdag zat ik rond de 70% tot ik in een platoon met mijn broerje ging, eindigde op 60%
Zondag was het minder extreem, maar zat ook weer tegen de 60% aan.

Zelfs met de t67(V) een Tiger 1(VII) weten te killen, +- 800dmg op hem gedaan :)
Tuurlijk gelijk top speler van het potje :P

Ook op de GW Panther de 2nd mark gehaald
* brid is een ubber-clicker :+

Daarnaast HT laatste missie gehaald met O-I, waren drie tanks 90s op me aan het schieten, dan haal je 6k dmg+bounce+recieved wel :P zelf natuurlijk ook genoeg damage gedaan

[ Voor 26% gewijzigd door brid op 15-02-2016 10:18 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik had juist een top weekend qua games, over het hele weekend (ca 50 games) een winrate van 75% en wn8 van 3000+

Zowieso na een periode van een maand of twee waar in ik regelmatig onder mijn overal wn8 presteerde de weg naar boven weer gevonden. Hoop binnenkort de 58% winrate en 2k wn8 overall aan te gaan tikken, toch wel een paar mijlpalen :)

Momenteel stromen de credits ook weer binnen, heb afgelopen week de laatste missie voor de HTC gehaald en inmiddels al een hele sloot missies voor de T55A gehaald incl honors. 300k credits per missie is best lekker!

Eigenlijk de enige faalpottten van dit weekend waren games waarin ik weer eens door arty werd geklikt voor 3/4 van mijn health (en dan vaak ook nog 2 tier lagere met een wn 8 van dieprood....) :'(

[ Voor 15% gewijzigd door themaxter op 15-02-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
themaxter schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:20:
Ik had juist een top weekend qua games, over het hele weekend (ca 50 games) een winrate van 75% en wn8 van 3000+

Zowieso na een periode van een maand of twee waar in ik regelmatig onder mijn overal wn8 presteerde de weg naar boven weer gevonden. Hoop binnenkort de 58% winrate en 2k wn8 overall aan te gaan tikken, toch wel een paar mijlpalen :)

Momenteel stromen de credits ook weer binnen, heb afgelopen week de laatste missie voor de HTC gehaald en inmiddels al een hele sloot missies voor de T55A gehaald incl honors. 300k credits per missie is best lekker!

Eigenlijk de enige faalpottten van dit weekend waren games waarin ik weer eens door arty werd geklikt voor 3/4 van mijn health (en dan vaak ook nog 2 tier lagere met een wn 8 van dieprood....) :'(
Minder met van die faalhazen platoonen helpt, Benno ;-)
Vanavond weer je winrate vernaggelen? Ik wil je altijd helpen. 8)7

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Wie gaat er grinden voor de FV4202P?

Ik dacht er eerst over om de tank te behalen, maar na het bekijken van wat reviews en de stats blijf ik er maar een eind vandaan. Ik race wel rond met mijn type 59 :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:31:

Ik dacht er eerst over om de tank te behalen, maar na het bekijken van wat reviews en de stats blijf ik er maar een eind vandaan. Ik race wel rond met mijn type 59 :+ :+
Kan het altijd proberen. Mooi dat het alleen damage is en geen kills.

Schijnt trouwens dat ie in 9.14 gebuffed gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door User op 15-02-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:30

Roozzz

Plus ultra

Een nieuw dieptepunt weten te bereiken: een t7 pot waarbij maar liefst 10(!) teamgenoten 0 damage wisten te doen. Na 3 van dit soort potjes ben ik maar snel gestopt. Te bizar.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Meh, net TD15.3 gehaald, dus nu alleen nog LT15.3 (en/of HT12.3+HT15.3). Dus ga de komende tijd niet echt veel damage doen. Zuur dat het geen XP is die je moet halen.

@Roozzz, dat is juist mooi man! Meer damage voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wontcachme schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:31:

BIj gebrek aan betere alternatieven om te grinden ga ik die missie inderdaad proberen. Vind alleen annoying dat je persé 10 dagen moet spelen met die cent AX. Heb namelijk helemaal geen zin om die tank te spelen :+

Een gratis premium is altijd mooi meegenomen, maarja gaat toch wel weer 100-150 potjes kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:30

Roozzz

Plus ultra

iTitus schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:39:
Meh, net TD15.3 gehaald, dus nu alleen nog LT15.3 (en/of HT12.3+HT15.3). Dus ga de komende tijd niet echt veel damage doen. Zuur dat het geen XP is die je moet halen.

@Roozzz, dat is juist mooi man! Meer damage voor jou!
Dat wel :) De 3 spelers die wel enig idee hadden waar ze mee bezig waren gingen best leuk qua damage :P

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Holy shit, zoveel AXen -_- Het lijkt NA wel met de Mutz.
Ik zeg, tier X arty/TD spelen om AX te one shotten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:13
Ik had weer een knappe actie gisteren (sorry MrSize ;) ). Ik had nog even tijd voor een paar potjes en ben lekker met mijn LTTB aan het rondcrossen, ik zie dat we game gaan winnen en spam dus een paar keer de platoonknop om de valentine missie te halen. Uiteindelijk zijn er 2 die hem aannemen waarmee ik dus mooi die missie even simpel haal.

De pot erna druk ik echter gelijk weer op de battle-knop, maar was ik dus even vergeten dat ik nog met die 2 in een platoon zat. Komen we dus met ons 3en (allemaal tier7) in een tier X battle terecht en natuurlijk precies deze keer kom ik Mr_Size tegen...... Aparte was trouwens wel dat ik dus van alle 3 de arties wel een paar shells heb mogen koppen. Schijnbaar was ik toch echt een major threat of zo.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vergeet niet dat FV4202 eigenaren op de NA server de FV4202P gratis kregen.

Thanks, WG EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Zaagmans schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:27:
[...]

Minder met van die faalhazen platoonen helpt, Benno ;-)
Vanavond weer je winrate vernaggelen? Ik wil je altijd helpen. 8)7
Haha, ik heb inderdaad wel meer met unicums geplatooned O-)
Maar komt goed hoor met platoonen ;)

Ik twijfel nog een beetje over die fv marathon, zowieso de aankomende weken wordt niet leuk als je tier 8+ speelt, waarschijnlijk continu tier x met een lading AX tanks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
themaxter schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:20:

Niet normaal he! Ik heb iets van 9M credits nu, puur door die missies. Ongeveer de eerste 5 voor elk tank type denk ik.. de vieze clickmissies heb ik nog helemaal niet gedaan voor de T-55a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik ga wel voor de FV4202 en ik vind de AX best leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:40:
[...]

BIj gebrek aan betere alternatieven om te grinden ga ik die missie inderdaad proberen. Vind alleen annoying dat je persé 10 dagen moet spelen met die cent AX. Heb namelijk helemaal geen zin om die tank te spelen :+

Een gratis premium is altijd mooi meegenomen, maarja gaat toch wel weer 100-150 potjes kosten...
Die tank is toch geen drama/teleurstelling? Is mijn hoofd grind en moet nog 120.000xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Als je de Cent 7/1 leuk vind om te spelen, dan zal je de AX ook leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:14:
[...]

Die tank is toch geen drama/teleurstelling? Is mijn hoofd grind en moet nog 120.000xp
Ik heb hem nog niet echt gespeeld om eerlijk te zijn. :+ Marks waren over gegaan van de FV4202 dus nooit echt een rede gehad om hem te spelen. Maar ik speelde altijd best wel ok in de FV4202 dat de cent AX missn alleen maar kan tegenvallen :z

Het schijnt wel een fijne tank te zijn om te spelen al lijkt de gun nog steeds dat je fully aimed moet zijn door veel bloom. Alleen wat games in rampage mode geprobeerd. En veel ammorack damage net zoals de Cent 7/1 had. Eig is het een betere cent 7/1.

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 15-02-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:30:
Vergeet niet dat FV4202 eigenaren op de NA server de FV4202P gratis kregen.

Thanks, WG EU.
Tja, ten eerste denkt/doet WG NA wat meer. Daarnaast zitten ze daar natuurlijk wel veel meer met het probleem om de server-populatie hoog genoeg te houden. Het is van daaruit gezien dus ook wel logisch dat ze wat soepeler met gifts omgaan. Aan de andere kant had WG EU die FV challenge natuurlijk best wat makkelijker haalbaar kunnen maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:22:
[...]

Tja, ten eerste denkt/doet WG NA wat meer. Daarnaast zitten ze daar natuurlijk wel veel meer met het probleem om de server-populatie hoog genoeg te houden. Het is van daaruit gezien dus ook wel logisch dat ze wat soepeler met gifts omgaan. Aan de andere kant had WG EU die FV challenge natuurlijk best wat makkelijker haalbaar kunnen maken.
WG EU kan hun imago omhoog krikken als ze hetzelfde als WG NA doen. Maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:16:
[...]

Ik heb hem nog niet echt gespeeld om eerlijk te zijn. :+ Marks waren over gegaan van de FV4202 dus nooit echt een rede gehad om hem te spelen. Maar ik speelde altijd best wel ok in de FV4202 dat de cent AX missn alleen maar kan tegenvallen :z

Het schijnt wel een fijne tank te zijn om te spelen al lijkt de gun nog steeds dat je fully aimed moet zijn door veel bloom. Alleen wat games in rampage mode geprobeerd. En veel ammorack damage net zoals de Cent 7/1 had. Eig is het een betere cent 7/1.
Snel naar de tvp als ik de AX heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik ben nu met de tier 8 TVP bezig maar kan je vertellen dat de centurion veel leuker mee te spelen is!
Geen armor, gun is redelijk (de 8.8), 6 graden depressie (8 met de stock turret)
Ik begrijp dat de tier 9 wel de moeite waard is, om niet te spreken over de tier 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Quantor schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:39:
Ik ben nu met de tier 8 TVP bezig maar kan je vertellen dat de centurion veel leuker mee te spelen is!
Geen armor, gun is redelijk (de 8.8), 6 graden depressie (8 met de stock turret)
Ik begrijp dat de tier 9 wel de moeite waard is, om niet te spreken over de tier 10.
T9 is een beetje de sweetspot van de lijn. Tier voor tier de beste tank in de lijn. de T10 speelt tegenover T10 russian meds en dan ben je al snel niet meer zo sterk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:29:
[...]
WG EU kan hun imago omhoog krikken als ze hetzelfde als WG NA doen. Maar nee.
Dat zie ik inderdaad niet snel gebeuren. Eens een keer wat akties die voor de gewone speler ook haalbaar zijn en echt iets opleveren zou wel eens leuk zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bam baM BAaaam

gekocht:
'STB-1' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 6.100.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Okars schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:34:
[...]
Tips alstublieft? :)
Hoe speel je het beste met die tank?

De Comet is momenteel mijn hoogste tier tankje en ik speel 'm als de Easy 8; supporten en flanken. Dat werkt an-sich aardig maar ik heb het idee dat er meer in zit.
Ik speel de Comet nog niet zo lang. Was erg fan geworden v/d Cromwell en daar blijven steken tot aan een 4 skill crew ofzo (die zit nu in de Comet).
Was in eerste instantie wennen na de Cromwell, ik wilde hem op een zelfde manier spelen (cromwell on steroids zeg maar) maar dat werkt niet.
Het werkt voor mij beter om met de Comet iets rustiger aan te doen (met de cromwell wil ik nog wel eens een spotting run aan't begin doen bijv.), met name in het begin.
Schade uitdelen waar je kan natuurlijk, maar vergooi niet teveel health in het begin want de Comet is ook een goede tank om later in het potje (enemy op inmiddels minder health punten) het slagveld flink op te ruimen.
En met die gun depression v/d Comet kun je ook dingen doen die je met andere tanks wel kan vergeten, dat is echt hét verkooppunt van die tank.
Lage alpha, goede rate of fire though. Rustig aan in het begin, maar ook weer niet te passief, wel schade doen en niet campen. Soort van slowly but steady (vergeleken met de cromwell) en veel op de map kijken want je bent minder mobiel dan de Cromwell maar afstanden zijn ook met Comet nog goed te overbruggen.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
redwing schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:19:
Ik had weer een knappe actie gisteren (sorry MrSize ;) ). Ik had nog even tijd voor een paar potjes en ben lekker met mijn LTTB aan het rondcrossen, ik zie dat we game gaan winnen en spam dus een paar keer de platoonknop om de valentine missie te halen. Uiteindelijk zijn er 2 die hem aannemen waarmee ik dus mooi die missie even simpel haal.

De pot erna druk ik echter gelijk weer op de battle-knop, maar was ik dus even vergeten dat ik nog met die 2 in een platoon zat. Komen we dus met ons 3en (allemaal tier7) in een tier X battle terecht en natuurlijk precies deze keer kom ik Mr_Size tegen...... Aparte was trouwens wel dat ik dus van alle 3 de arties wel een paar shells heb mogen koppen. Schijnbaar was ik toch echt een major threat of zo.
Tja, ik was wel redelijk salty over deze actie.. Ik merk dat soort dingen gelijk op, dus ik zeg tegen mijn eigen platoonmaten: ah we hebben weer eens een faalplatoon in ons midden.. Blijkt het onze eigen Greenwing te zijn |:( Niet meer doen he! Het jammere was namelijk dat jullie platoon met zijn 3-en precies 0 dmg heeft gedaan die pot en we die pot dan ook meteen keihard verloren. 3-0 achter staan aan het begin van de pot dat maak je lang niet altijd meer goed zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mr_Size schreef op maandag 15 februari 2016 @ 19:00:
[...]
Tja, ik was wel redelijk salty over deze actie.. Ik merk dat soort dingen gelijk op, dus ik zeg tegen mijn eigen platoonmaten: ah we hebben weer eens een faalplatoon in ons midden.. Blijkt het onze eigen Greenwing te zijn |:( Niet meer doen he! Het jammere was namelijk dat jullie platoon met zijn 3-en precies 0 dmg heeft gedaan die pot en we die pot dan ook meteen keihard verloren. 3-0 achter staan aan het begin van de pot dat maak je lang niet altijd meer goed zeg maar..
Nou, ook al was het natuurlijk een enorme faalplatoon in dat potje (O-) ) het grootste probleem was naar mijn idee dat alleen een WT en een T110E3 de stad in gingen (Ensk) en er 8 of 9 man over het veld gingen. De stad werd daardoor heel snel opgerold en ondanks dat jullie over het veld een aantal goede kills hadden was het daardoor wel te laat om de cap te gaan verdedigen. Als er een paar man iets verder of eerder terug waren gebleven was het alsnog een aardig easy win geworden.

Maar ja, achteraf makkelijk praten, ik zal volgende keer proberen wat minder snel door te klikken. Mocht ik je wederom tegen komen zal dat in een wat betere conditie zijn :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoT is 40 jarigen met gouden granaatjes helemaal achterin met een platoontje met een hele grote waffel en 60% win. En maar campen. Dat is WoT inmiddels geworden....

En ik doel niet op de meneer hierboven. Wel het spel in het algemeen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen als QB waar ik wel serieus eens tijdje mee heb gespeelt, en Jingles, die ken ik totaal niet, die mensen verdienen echt miljoenen hieraan. Neem het ze niet kwalijk. Ik moet nog 4 10s ofzo. En heb werkelijk nog nooit een gouden kogel geschoten.

Manmanman, als je dat hier leest, dat piemel "wil je wat leren" gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zal ik je eens een cursus geven in het gebruiken van de edit-knop als je dronken bent, jadiela?

Gisteren een beetje een meh avondje gehad, sommige potten verliepen goed en dan een paar anderen (vooral op tier 10) die verliepen slecht. Geen idee wat de teamgenoten aan het doen waren, maar we hebben vaak genoeg gezien dat onze mediums richting de stad gingen op bijv. Highway... En dat terwijl het vijandelijke team een stuk of 7-8 mediums had... Nja dan kun je van alles proberen maar met je platoontje van 3 man doe je daar niet heel veel tegen, vooral niet als de vijand ook nog eens 2 TD's gewoon op het veld kan neerzetten om side-shots te geven... Maarja aan het einde van de battle was het resultaat dan ook dat 3 van onze t10 mediums die de stad in waren gegaan 0 damage hadden gedaan.. Nice.

[ Voor 79% gewijzigd door wsLy op 16-02-2016 07:25 . Reden: Spelfoutje en een toevoeging ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jadiela, lekker bezig. Kan iemand deze posts verwijderen? Voegt niet echt veel toe.

Had gisteravond ook maar weer de E50M van stal gehaald, 2 mooie potjes en daarna 2x keihard een loss. Blijft hij alsnog steken op 41% winrate.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:11:
Mensen als QB waar ik wel serieus eens tijdje mee heb gespeelt, en Jingles, die ken ik totaal niet, die mensen verdienen echt miljoenen hieraan. Neem het ze niet kwalijk. Ik moet nog 4 10s ofzo. En heb werkelijk nog nooit een gouden kogel geschoten.

Emm, beetje gefrustreerd na een slechte avond? Zo te zien ben je wel een echte veteraan, 50k battles, wauw.

http://worldoftanks.eu/en...nts/500926399-yodelihiti/

Vraagje aan de heren hier: hoe speel ik de A-44 ruski medium? Heb ik net de T-49 USA derp scout een beetje onder de knie, heb ik weer een nieuwe rare tank gevonden :) Ik wou niet de (te) voor de hand liggende T34-85 lijn direct gaan volgen, was i.e.g. wel een stuk makkelijker geweest..

Sinds een paar potjes de 300 alpha gun er op, wat een gedrocht... die aim time... en 0,45 accuracy?? De zero gun depression en gevoelige modules heb ik ook al mogen ervaren... Huidige setup: vents, rammer, GLD.. Al uw tips zijn welkom O-)

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 16-02-2016 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:11:

Als de link van Anvil klopt zou je er goed aan doen om eens wat proberen te leren. Het is ronduit knap dat je na 50k games nog met zulke stats rondloopt. Ik vraag me dan ook serieus af of je uberhaupt wel plezier in dit spelletje hebt? Hoe kan het leuk zijn om elke game door betere spelers outplayed the worden en zelf maximaal 2 schoten per game af te vuren? Nee, geen tinfoil verhaaltjes of prem ammo aanhalen.

Misschien een replaytje uploaden met jouw denkwijze erbij? Kunnen wij ook eens wat leren van mensen die blijkbaar met een bord voor hun kop spelen, no offense ;)

Oh die stats zijn ook typisch voorbeeld dat arty geen skill vereist. Elke T8-T9 2 schoten per game damage ong 700-900 en met arty wordt er gemiddeld 1,4- 1,7k damage gehaald. Laat wel zien dat iemand met arty makkelijker damage kan dan doen met normale tanks :+ ( jaja, het vuurtje is weer ontbrandt /3 )
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:28:
[...]

http://worldoftanks.eu/en...nts/500926399-yodelihiti/

Sinds een paar potjes de 300 alpha gun er op, wat een gedrocht... die aim time... en 0,45 accuracy?? De zero gun depression en gevoelige modules heb ik ook al mogen ervaren... Huidige setup: vents, rammer, GLD.. Al uw tips zijn welkom O-)
Free xpen dat gedrocht 8)7 een van de minst leuke tanks in de game die gun is zo onwijs slecht dat je er niets meekan. Elke hit frontal is engine eruit en fik. Probeer eigen tier games te sidescrapen en te brawlen dan is die nog wel enigszins speelbaar. Aim elk schot want unaimed raak je niets. Probeer tegen andere meds vooral schots te traden aangezien je alpha wel super hoog is. Als je tegen vijanden staat met low pen guns kan je eigenlijk alles wel bouncen met je ufp, zorg ervoor dat je net dicht genoeg bijstaat dat ze je lfp niet kunnen raken maar niet dicht genoeg dat de angle op je ufp weg is. Qua equipment is je keuze goed.

[ Voor 28% gewijzigd door jantje 2 op 16-02-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:28:
[...]

Vraagje aan de heren hier: hoe speel ik de A-44 ruski medium? Heb ik net de T-49 USA derp scout een beetje onder de knie, heb ik weer een nieuwe rare tank gevonden :) Ik wou niet de (te) voor de hand liggende T34-85 lijn direct gaan volgen, was i.e.g. wel een stuk makkelijker geweest..

Lastige grind, geen gun depression en gecombineerd met die accuratie + RNG (tevens laadtijd) is het geen leuke tank om te spelen. Ik speel deze vanuit een 2e lijn als support naast heavies, maar je moet echt lang stilstaan op een rechte ondergrond en veel geduld/geluk hebben om iets te raken (meer dan eens echt niets geraakt op een paar meter afstand bij slechte ondergrond of beweging :X ) Het enige wat wel handig is, is om achter een rots te staan en je turret om te draaien en zo telkens snel om het hoekje te schieten (al schieten ze toch snel je track, engine, full, etc kapot)

Voordelen: laag, redelijke frontarmour, snelheid en hoge alpha
Nadelen: Alles/heel veel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Dank voor de input op de A-44 heren... al zijn de reacties niet bemoedigend.

Mn winrate is na 15 potjes nu al dramatisch, dus dat wordt weer een dikke rode vlek in mn stats vrees ik.. wellicht moet ik hem na de eerste winstreak hem niet meer in pubs spelen, maar alleen in team battles :)

De obj416 is wel de moeite toch?? (please say yes!)
jantje 2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:40:
[...]

Als de link van Anvil klopt zou je er goed aan doen om eens wat proberen te leren. Het is ronduit knap dat je na 50k games nog met zulke stats rondloopt. Ik vraag me dan ook serieus af of je uberhaupt wel plezier in dit spelletje hebt?
Tja, misschien is er wel een hele grote meerderheid van zwijgende 47%Wr spelers die meelezen in dit topic? In game ben ik zeer regematig qua wn8 de beste van mn team, maar als ik dit topic lees voel ik me een soort bot :)

Bijna alle regelmatige posters hier zijn groen, blauw of paars. Vaak leerzaam, maar bedenk je goed dat de doorsnee speler 48% WR heeft en 900 wn8 ofzo... Het geeft een vertekend beeld en kan voor sommigen frustrerend zijn. Waarvan akte in de reactie hierboven vermoed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-09 21:41
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:58:
Tja, misschien is er wel een hele grote meerderheid van zwijgende 47%Wr spelers die meelezen in dit topic? In game ben ik zeer regematig qua wn8 de beste van mn team, maar als ik dit topic lees voel ik me een soort bot :)

Bijna alle regelmatige posters hier zijn groen, blauw of paars. Vaak leerzaam, maar bedenk je goed dat de doorsnee speler 48% WR heeft en 900 wn8 ofzo... Het geeft een vertekend beeld en kan voor sommigen frustrerend zijn. Waarvan akte in de reactie hierboven vermoed ik...
Ja hier ben ik dan de gemiddelde speler. Ik heb nu een wn8 van 900 met iets van 4k aan games.

Aan de ene kant heb ik het idee dat ik soms compleet waardeloos ben in een game terwijl ik het idee dat ik in een andere game zo een redelijke grote impact heb waardoor ik bovenaan eindig en soms de pot weet te winnen voor het team. Maar ik heb er meestal nog lol in

Ik wordt wel een beetje moedeloos van is van die kerels die gaan lopen klagen als er iets niet goed gaat. Gisteren had ik ook zo'n idioot die me even vertelde dat ik de game beter van mijn computer af kon halen.
Ja natuurlijk ik met mijn wn8 van 900 ben natuurlijk veel slechter dan hij met die van 1000 en 31k aan games. 31k en een wn8 van 1000 wat heb je dan geleerd in 31k aan potjes?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:16:
[...]

Ja hier ben ik dan de gemiddelde speler. Ik heb nu een wn8 van 900 met iets van 4k aan games.

Aan de ene kant heb ik het idee dat ik soms compleet waardeloos ben in een game terwijl ik het idee dat ik in een andere game zo een redelijke grote impact heb waardoor ik bovenaan eindig en soms de pot weet te winnen voor het team. Maar ik heb er meestal nog lol in

Ik wordt wel een beetje moedeloos van is van die kerels die gaan lopen klagen als er iets niet goed gaat. Gisteren had ik ook zo'n idioot die me even vertelde dat ik de game beter van mijn computer af kon halen.
Ja natuurlijk ik met mijn wn8 van 900 ben natuurlijk veel slechter dan hij met die van 1000 en 31k aan games. 31k en een wn8 van 1000 wat heb je dan geleerd in 31k aan potjes?
Op zulke spelers moet je geen eens ingaan. Die kerels snappen niet dat het probleem bij hun ligt en niet zozeer bij jou. Met 4k games ben je eigenlijk nog aan het leren en kan je niet overal de schuld van hebben. Uiteraard zal je genoeg dingen fout doen, maar zolang iemand wil leren en openstaat voor suggesties is dat niet erg.

Maar als je na 30-50k games nog steeds ergens rond de 46% bungelt met 400-600 WN8 dan moet het probleem ergens anders worden gezocht. Ik verbaas me dan ook vaak over zulke spelers.

_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:58:

De obj416 is wel de moeite toch?? (please say yes!)
De 416 is inderdaad een stuk beter net zoals de 430 II ( best armored med van T9 al faalde ik er mee :+ ) 416 is de ultimate sniper met een zeer goede gun. Het is meer een soort halve TD dan een echte med.

Je moet hem dan ook meer als een soort sniper spelen en je DPM en camo gebruiken dan daadwerkelijk brawlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
Mij hoor je nooit klagen met een super 270 wn8 en een kleine 4k games ;)
Ik weet dat ik slecht ben maar moet er bij zeggen dat het wel lekkerder speelt op tier 5 a 6 dan lager dan tier 3. En ja ik doe nog wat nuttigs ook van tijd tot tijd ;)
Overigens speel ik voor de lol (lukt niet altijd) en niet voor de stats.

Laatst een leuke game gehad in mijn franse light (AMX nog wat die platte kleine) en had een IS-3 gespot waar ik rondjes omheen bleef rijden omdat hij zijn loop op me aan het richten was en ik niet weg kon komen...zie ik opeens in de chat staan: hold on amx I'm coming to the rescue...en inderdaad 30 seconden later was de IS-3 kaput :)
Ik had nog niet eens zo'n slechte score vond ik en het spelverloop was gewoon leuk (en overleeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Leuk dat de niet-paarse spelers zich opeens melden hier, and why shouldn't they??

Tis maar een spelletje he, ieder bepaald voor zich hoe fanatiek hij is. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze streams gaan zitten kijken en op youtube alle carry games analyseren,

Er zijn ook spelers die tussen werk en avondeten ff voor de lol wat klikken met hun baby op hun knie en 2 ruziende kids achter zich op de bank, besef dat voor je iemand voor bot retard uitmaakt :P

@idef1x: Ik zou me er geen zak van aan trekken. Laatst werd ik in mn top tier e50 in 20 seconden compleet van 3 kanten weggeknald door 5 tanks, waaronder 3 uit een SEAL/IDEAL 3k wn8 platoon... met 0 dmg naar de garage, extreem zeldzaam met de E50 maar t gebeurd.

Vervolgens kreeg ik ook wat fanmail via de chat.. De grap is dat mn platoonmaat met 2400 wn8 dezelfde verwensingen in private chat kreeg als ik LOL Die gasten hadden samen niet eens zoveel wn8, maar klagen doen ze toch.

270wn8 is vwel erg aan de lage kant, maar kan goed zijn dat je veel scouts of lage tiers speelt, dat helpt niet bepaald qua wn8 score. Voor wie wil leren zijn er genoeg opties, maar wie geen tijd of zin heeft mag ook gewoon spelen wat mij betreft.. Alleen jammer dat die gasten altijd toptier in een IS-3 of 7 zitten in mijn teams :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Af en toe kom je weer accounts tegen waar ik geen snars van begrijp: :|

nick: Typhooner
1.773 games
3391 xvm
47% win

Staat op Erlenberg de gehele game te campen op de heuvel in een Leopard PT A (Tier IX) en zorgt voor een whopping ! 681 damage.....0,0 toegevoegde waarde of teamplayer

http://www.wotstats.org/stats/eu/typhooner/

reroller account lijkt mij niet logisch gezien lage stats, wellicht een account pompen voor wars ? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 16-02-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-09 21:41
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:46:
Leuk dat de niet-paarse spelers zich opeens melden hier, and why shouldn't they??

Tis maar een spelletje he, ieder bepaald voor zich hoe fanatiek hij is. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze streams gaan zitten kijken en op youtube alle carry games analyseren,

Er zijn ook spelers die tussen werk en avondeten ff voor de lol wat klikken met hun baby op hun knie en 2 ruziende kids achter zich op de bank, besef dat voor je iemand voor bot retard uitmaakt :P
Daar heb je een goed punt. Ik zelf vind het gewoon leuk om af en toe even te spelen. Al merk ik wel dat het handig zou zijn om een soort beginners guide te hebben. Ik ben begonnen met de franse TD lijn wel die was niet echt heel erg makkelijk. Nu de Russische HT en TD lijnen aan het doen die zijn toch een stuk leuker

Ik probeer wel het een en ander op te pikken van het forum zoals door de games van mz_size

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:46:
Schaamte vanwege de lage score? ;)
Euh ik bekijk wel van tijd tot tijd youtibe filmpjes, maar daar lijkt het zo makkelijk :P
@idef1x: Ik zou me er geen zak van aan trekken. Laatst werd ik in mn top tier e50 in 20 seconden compleet van 3 kanten weggeknald door 5 tanks, waaronder 3 uit een SEAL/IDEAL 3k wn8 platoon... met 0 dmg naar de garage, extreem zeldzaam met de E50 maar t gebeurd.
Tsja of je hebt eindelijk eens een lekker lopende game en weet e.e.a. te killen, kijk je weer eens op de minimap en zie je dat de rest van je team op de andere flank is afgeslacht en denk je van okee dan waar kan ik me verstoppen want ik weet zeker dat ze mij nu willen afschieten
270wn8 is vwel erg aan de lage kant, maar kan goed zijn dat je veel scouts of lage tiers speelt, dat helpt niet bepaald qua wn8 score. Voor wie wil leren zijn er genoeg opties, maar wie geen tijd of zin heeft mag ook gewoon spelen wat mij betreft.. Alleen jammer dat die gasten altijd toptier in een IS-3 of 7 zitten in mijn teams :p
Ik weet dat erg laag is. Dat is het resultaat van de eerste x games een beetje aanklooien en kijken of het spel wel wat voor me was en dus zonder enige kennis van zaken aan het yolo-en geslagen (die term heb ik dan wel weer van WOT geleerd :+ ). Later ben ik pas wat serieuzer gaan spelen, maar ja dan heb je wat goed te maken. Ben ook al eens opnieuw begonnen (ander account), wat al stukke beter ging qua score, maar dacht uiteindelijk van ik ben toch niet gek? Op mijn 1e account had ik na wat presentjes extra garagesloten en was inmiddels op enkele tier 6's beland wat al veel beter speelt (meer team work merk ik, maar ook niet altijd). Dus toch maar weer naar mijn idef1x account terug gegaan.
Inmiddels ook een OI-exp in mijn garage weten te krijgen. Kan ik tenminste een beetje fatsoenlijk mijn angeling oefenen (lukt nog niet zo best) zonder na 1 schot alweer terug naar de garage te kunnen, want dis OI kan wel wat hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Breezers schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:06:
Af en toe kom je weer accounts tegen waar ik geen snars van begrijp: :|

nick: Typhooner
1.773 games
3391 xvm
47% win

Staat op Erlenberg de gehele game te campen op de heuvel in een Leopard PT A (Tier IX) en zorgt voor een whopping ! 681 damage.....0,0 toegevoegde waarde of teamplayer

http://www.wotstats.org/stats/eu/typhooner/

reroller account lijkt mij niet logisch gezien lage stats, wellicht een account pompen voor wars ? :?
Dit zijn typisch stats voor de genoemde speelstijl. Door lekker achter te blijven doe je over het algemeen redelijk wat schade alleen dan wel op een moment dat je een potje niet meer kunt redden. Je krijgt dan dus een aardige WN8, maar een lage win.

Net als dat als je naar mijn stats kijkt mijn WN8 laag is voor de winrate. De reden daarvan is dat ik altijd voor de win speel en daarvoor best een doel laat liggen. Zou ik b.v. niet naar de cap terug gaan als die in gevaar is maar juist voor de schade gaan zou ik achteraf een hogere WN8 krijgen maar wel de pot verliezen.
Als je naar wat (vooral blauwe) spelers kijkt zie je dan ook dat er regelmatig eentje tussen zit met een hoge WN8 maar een relatief lage winrate. Dat zijn dan bijna altijd spelers die je heel ver achter de rest ziet rijden waarbij ze makkelijk schade kunnen doen maar niet het potje kunnen bepalen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
GerGio schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Daar heb je een goed punt. Ik zelf vind het gewoon leuk om af en toe even te spelen. Al merk ik wel dat het handig zou zijn om een soort beginners guide te hebben. Ik ben begonnen met de franse TD lijn wel die was niet echt heel erg makkelijk. Nu de Russische HT en TD lijnen aan het doen die zijn toch een stuk leuker

Ik probeer wel het een en ander op te pikken van het forum zoals door de games van mz_size
Beginnen met de Franse TD-lijn? Dan maak je het jezelf wel heel moeilijk ja!

De meest voor de hand liggende lijn is die van de KV-1, maar er zijn nog meer heavies heel vergevingsgezind en makkelijk te spelen. En als je totaal geen schaamte hebt kun je arty of de Japanse OverPowered lijn spelen, die laatste is specifiek ontworpen om Poolse tomaten ook eens bovenaan de lijst te laten eindigen. Met 800 alpha en 150mm armor op tier 6 voelt het net alsof ze het spel wel snappen :p

Heavies en daarna MEdiums lijkt me de beste manier om het spel te leren, met TDs leer je toch door de passieve speelstijl veel slechte gewoontes aan. Of je moet meer Assault guns spelen, in een Britse AT-2 kun je bijvoorbeeld schandalig domme dingen doen.

Beginners guides zijn er overigens genoeg he, zelfs in game tegenwoordig. Als je iets verder bent kan ik je de road to Unicum serie aanraden:

YouTube: World of Tanks | Taugrim's "Road to Unicum" Tank Reviews and Guides

Prettig om naar te luisteren, super leerzaam en hij schiet niets eens premium ammo (ik wel hoor, never leave home without some)
Pagina: 1 ... 10 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).