Zeker met premium tanks heb je de 1e skill vrij snel richting de 100% toch? Heb bijna geen crews zonder 1 of meer skills eigenlijk.
wg en rngezus hebben besloten dat het vandaag weer niet mag.
- zijkant is3 raken met wz-111 1-4 met alleen crit hit geen dmg? Check
- zijkant is3 raken met obj704 bl10 niet pennen? check
- later in hetzelfde potje voorkant is3 minder dan 500hp raken maar niet pennen? check
- met t54mod1 met gold rounds 1 keer door zijkant en 2 keer door 1-shotable t32 hull niet pennen? check
- meerder sub 30% win games achter elkaar? check
- top tier 3 man platoons met 2500+ wn8 bij vijandelijk team? eigen team rond 1000 rating platton? check
- wz-111 1-4 heel het potje nog geen dmg ontvangen, type 62 long range damaged ammorack, repaired, vervolgens type62 damaged ammorack voor 2de keer + detrack? check
oh wat kan dit spel frustrerend zijn
- later in hetzelfde potje voorkant is3 minder dan 500hp raken maar niet pennen? check
- met t54mod1 met gold rounds 1 keer door zijkant en 2 keer door 1-shotable t32 hull niet pennen? check
- top tier 3 man platoons met 2500+ wn8 bij vijandelijk team? eigen team rond 1000 rating platton? check
- wz-111 1-4 heel het potje nog geen dmg ontvangen, type 62 long range damaged ammorack, repaired, vervolgens type62 damaged ammorack voor 2de keer + detrack? check

Ik denk dat ik niet de enige ben maar meestal is mijn tank al uitgerind op tier vier of vijf voor ik een crew op 100% heb. Ik heb helaas alle tier 4 en tier 5 scouts al vrijgespeeld dus kan die niet als voorbeeld nemen, echter heb ik nog wel de M3Lee die ik op dit moment wil afronden. Hier heb ik 6 potjes in gespeeld en ben al op de helft van de xp om de M1 heavy of de M4 vrij te spelen. Met wat tegenslag heb ik daar nog tien potjes voor nodig en dan ben ik er klaar mee, dan loont het echt niet om daar al een crew voor te gaan trainen in een premium. Van tier vijf naar zes heb je denk ik genoeg aan 30-45 potjes._Anvil_ schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:29:
Zeker met premium tanks heb je de 1e skill vrij snel richting de 100% toch? Heb bijna geen crews zonder 1 of meer skills eigenlijk.
[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 07-02-2016 15:52 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
De zijkant van een IS3 heeft dan ook best wel troll armor, spaced armor met sloped armor eronder. Het beste wat je kan doen is op het voorste of achterste wiel mikken. Als dat lastig te raken is kun je het beste op de lower side hull mikken achter de tracks.stfn89 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:45:
wg en rngezus hebben besloten dat het vandaag weer niet mag.
Daarom speel ik in het weekend maximaal tier 8.
Gisteren lekker in platoon zitten klooien in onze Luchs en andere tankjes. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Gisteren lekker in platoon zitten klooien in onze Luchs en andere tankjes. Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Whatever.
Nou, dat was een korte speelsessie. Hele weekend niet kunnen spelen en dan kan ik eindelijk spelen en dan gaat mijn router/modem/ziggo/whatever lopen kloten. Constant packet loss waardoor ik van die lag spikes krijg ingame. Allemaal drama games dus. En de momenten dat je geen packet loss hebt besluit de game uiteraard om je te verneuken. Zijkant van een FCM 50t met 268 pen? Cent VII) Bounce uiteraard. Zijkant T30 fully aimed, ook 268 pen. Bounce! Legit

ff vraag aan de grote broer WOT ik vraag me af of er maps zijn waarop tactics en hotspots e.d bestaan.
want wij zijn op het punt gekomen dat het wel wat serieuzer gespeeld moet gaan worden om te winnen.
en dat is best nog wel moeilijk.. dus iemand tip? want nu is het toch wat gokken steeds.
want wij zijn op het punt gekomen dat het wel wat serieuzer gespeeld moet gaan worden om te winnen.
en dat is best nog wel moeilijk.. dus iemand tip? want nu is het toch wat gokken steeds.
[ Voor 7% gewijzigd door merlin1201 op 07-02-2016 21:49 ]
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt??merlin1201 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:49:
ff vraag aan de grote broer WOT ik vraag me af of er maps zijn waarop tactics en hotspots e.d bestaan.
Ik ga echt niet door naar een volgende tank met een crew die nog onder de 100 zit, zo eindig je op hoge tiers met hele slechte crews. Ik train door op dezelfde tank, afwisselend in de premium en de uitgegrinde tank (waar het accelerate crew training vinkje dus aan staat).jdh009 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:49:
[...]
Ik denk dat ik niet de enige ben maar meestal is mijn tank al uitgerind op tier vier of vijf voor ik een crew op 100% heb. Ik heb helaas alle tier 4 en tier 5 scouts al vrijgespeeld dus kan die niet als voorbeeld nemen, echter heb ik nog wel de M3Lee die ik op dit moment wil afronden. Hier heb ik 6 potjes in gespeeld en ben al op de helft van de xp om de M1 heavy of de M4 vrij te spelen. Met wat tegenslag heb ik daar nog tien potjes voor nodig en dan ben ik er klaar mee, dan loont het echt niet om daar al een crew voor te gaan trainen in een premium. Van tier vijf naar zes heb je denk ik genoeg aan 30-45 potjes.
[ Voor 52% gewijzigd door _Anvil_ op 08-02-2016 02:21 ]
Verwijderd
Denk dat Merlin dit bedoeld.
We spelen veel potjes, en een gebied defenden en 'campen' daar hebben we weinig problemen mee als de matchmaking fair is.
Maar zodra we het initiatief moeten nemen, vooral in de encounter modus dan weten we vaak niet wat we moeten doen.
Meteen op de vlag, dan zijn we sitting ducks.
Vanaf een afstand dekken, dan is het een 50/50
Omrijden om te flanken, dan is het potje afgelopen omdat de cap al compleet is.
Ook bij de andere spelmodi word het steeds anders, aangezien niet iedereen zeker weet wat ze willen doen en daardoor de ene helft iets anders doet dan de andere helft.
Dan is het potje eigenlijk al klaar voordat het is begonnen.
Ik ben altijd van mening, laat de tegenstander maar komen.
Destroy alle rushers en mensen die willen cappen, en dan kan je daarna altijd zelf nog cappen.
Lekker achter een rots of in bosjes zitten, en kom maar.
Maar matje zijn er bepaalde routes in mappen die je het beste kan nemen?
Verder vermaak ik me wel prima met het spel, alleen irriteer me nog steeds aan debiele randoms die erbij zitten af en toe.
En aan mortars.. wat heb ik een grafhekelde aan die overpowerde dingen..
We spelen veel potjes, en een gebied defenden en 'campen' daar hebben we weinig problemen mee als de matchmaking fair is.
Maar zodra we het initiatief moeten nemen, vooral in de encounter modus dan weten we vaak niet wat we moeten doen.
Meteen op de vlag, dan zijn we sitting ducks.
Vanaf een afstand dekken, dan is het een 50/50
Omrijden om te flanken, dan is het potje afgelopen omdat de cap al compleet is.
Ook bij de andere spelmodi word het steeds anders, aangezien niet iedereen zeker weet wat ze willen doen en daardoor de ene helft iets anders doet dan de andere helft.
Dan is het potje eigenlijk al klaar voordat het is begonnen.
Destroy alle rushers en mensen die willen cappen, en dan kan je daarna altijd zelf nog cappen.
Maar matje zijn er bepaalde routes in mappen die je het beste kan nemen?
Verder vermaak ik me wel prima met het spel, alleen irriteer me nog steeds aan debiele randoms die erbij zitten af en toe.
En aan mortars.. wat heb ik een grafhekelde aan die overpowerde dingen..
Dat was precies wat ik bedoelde 👍🏻. Aangezien WOT om tactiek draait.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hier al uitgebreid over nagedacht is, en zullen er maps zijn
Waarop aangegeven routes en defence zones, plaatsen voor heavy tanks en weer andere voor de mediums.
Ik kan me uit de killzone 2 tijd herineren dat die maps er waren en daar hebben wij toen veel gebruik van gemaakt.
Het is nu nog gokken waar je poities moet innemen en aan welke kant je aanval is.
Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hier al uitgebreid over nagedacht is, en zullen er maps zijn
Waarop aangegeven routes en defence zones, plaatsen voor heavy tanks en weer andere voor de mediums.
Ik kan me uit de killzone 2 tijd herineren dat die maps er waren en daar hebben wij toen veel gebruik van gemaakt.
Het is nu nog gokken waar je poities moet innemen en aan welke kant je aanval is.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Mijn ervaring is dat elk spel totaal anders verloopt op dezelfde map. Wat de ene keer een goede positie is, is de volgende keer een totaal verkeerde kan zijn. Sta je de ene keer mooi te snipen achter een rots, staat er de volgende keer een light tank achter je in je rug te knallen of gebeurd er zelfs helemaal niets en sta je daar mooi te zijn achter je rotsje.merlin1201 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:29:
*knip*
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ah ok, jullie hebben het over de console versie begrijp ik?
Wees echter voorzicht dat het niet verzand in te lang campen in posities waarin je team weinig aan je heeft, zeker als de mensen vooraan hulp nodig hebben. Ik vrees echter dat (zeker in het begin) het denkniveau van de gemiddelde speler nog veel lager ligt dan bij de PC versie van woT
Verder weet ik bar weinig van de andere versies van WoT, dus kan je niet helpen. Als de maps hetzelfde zijn , dan kun je de vele guides voor de PC maps gebruiken.
Op zich is het een goede zaak de tegenstander de fouten te laten maken en daarvan te profiteren, verder is jezelf in level houden 1 van de allerbelangrijkste basis dingen om te leren in wot.Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 04:25:
Wees echter voorzicht dat het niet verzand in te lang campen in posities waarin je team weinig aan je heeft, zeker als de mensen vooraan hulp nodig hebben. Ik vrees echter dat (zeker in het begin) het denkniveau van de gemiddelde speler nog veel lager ligt dan bij de PC versie van woT
Verder weet ik bar weinig van de andere versies van WoT, dus kan je niet helpen. Als de maps hetzelfde zijn , dan kun je de vele guides voor de PC maps gebruiken.
[ Voor 89% gewijzigd door _Anvil_ op 08-02-2016 09:37 ]
Met een T5 light kun je je prima vermaken in een T8 battle, je zal alleen zelf niet veel damage doen
Heb zelf een leopard en en t67 (is meer een light die alleen snel is in een rechte lijn )
Vooral t67 is af en toe fun met 2k+ assisted, enige wat je moet proberen is een goede spot te vinden en niet proberen te schieten. Nu heb ik mijn t67 wel in een spot config (bino, coated camo net, camo en crew op 90% 3de skill, bijna full camo, 1.2k battles)
Schieten is killing voor je camo je gaat van 50m naar 400m met de juiste spotter
MM is inderdaad af en toe piep vooral in het weekend, gewoon hele series met <40 en heb je dan eindelijk eens >55 dan gaan ze als lemmings over 1 flank en verlies je nog
bv op Prokhorovka, T67,standaard battle, zuid kant, goede kansen, geen/weinig spotters.
Ik ga naar de linker en vraag nog om hulp, niemand reageerde behalve een kv-1s.
Met zijn 2en waren we goed voor 9 kills de rest sneuvelde heel snel op de rechter flank
Helaas zelf de fout gemaakt door te bewegen in de cap circle, anders hadden we nog gewonnen ook (kv-1s verdedigde basis en ging dood)
Heb zelf een leopard en en t67 (is meer een light die alleen snel is in een rechte lijn )
Vooral t67 is af en toe fun met 2k+ assisted, enige wat je moet proberen is een goede spot te vinden en niet proberen te schieten. Nu heb ik mijn t67 wel in een spot config (bino, coated camo net, camo en crew op 90% 3de skill, bijna full camo, 1.2k battles)
Schieten is killing voor je camo je gaat van 50m naar 400m met de juiste spotter
MM is inderdaad af en toe piep vooral in het weekend, gewoon hele series met <40 en heb je dan eindelijk eens >55 dan gaan ze als lemmings over 1 flank en verlies je nog
bv op Prokhorovka, T67,standaard battle, zuid kant, goede kansen, geen/weinig spotters.
Ik ga naar de linker en vraag nog om hulp, niemand reageerde behalve een kv-1s.
Met zijn 2en waren we goed voor 9 kills de rest sneuvelde heel snel op de rechter flank
Helaas zelf de fout gemaakt door te bewegen in de cap circle, anders hadden we nog gewonnen ook (kv-1s verdedigde basis en ging dood)
[ Voor 35% gewijzigd door brid op 08-02-2016 10:12 ]
Laatste weken ook weer gestart met het spelen van WOT.
Merk toch dat ik wel weer moet wennen om niet te snel te gaan rushen, soms wil je gewoon te graag
.
Zit op een WN8 van 1330 met 2900 battles (last 1000, wn8 1600), en ben gestart met de grind voor de upgrade van de T-10 / IS-8.
Nu vroeg ik me af of het kanaal [Gathering of Tanks] nog bestaat, heb soms wel zin om te platonen met wat Nederlanders.. maar kanaal lijkt niet meer te bestaan?
Merk toch dat ik wel weer moet wennen om niet te snel te gaan rushen, soms wil je gewoon te graag
Zit op een WN8 van 1330 met 2900 battles (last 1000, wn8 1600), en ben gestart met de grind voor de upgrade van de T-10 / IS-8.
Nu vroeg ik me af of het kanaal [Gathering of Tanks] nog bestaat, heb soms wel zin om te platonen met wat Nederlanders.. maar kanaal lijkt niet meer te bestaan?
Je bent ook van harte welkom om wat met onze clan mee te rijden hoor, je hebt PM.
Toevallig zaterdag geweest? Toen was het namelijk de officiële niets mag lukken dag. Elke game was drama en eindigde in een 15-2tje of een arty hit. Ik heb in lange tijd niet zo'n slechte dag als zaterdag gehad. Ik kwam over het algemeen geen eens over de 3k damage ongeacht welke tank ik speelde. Uiteraard ook gestreamed dus de content was ook niet echt waardigMr_Size schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:31:
Nou, dat was een korte speelsessie. Hele weekend niet kunnen spelen en dan kan ik eindelijk spelen en dan gaat mijn router/modem/ziggo/whatever lopen kloten. Constant packet loss waardoor ik van die lag spikes krijg ingame. Allemaal drama games dus. En de momenten dat je geen packet loss hebt besluit de game uiteraard om je te verneuken. Zijkant van een FCM 50t met 268 pen? Cent VII) Bounce uiteraard. Zijkant T30 fully aimed, ook 268 pen. Bounce! Legit

Ik had ook totaal geen inspiratie wat ik moest spelen dus had ik de TVP 50/51 maar geprobeerd. Slechtste idee ooit

Gisteren ging het gelukkig een stuk beter op een paar games na ( arty oneshots ftw ) en iig me damage weer naar 4k avg kunnen tillen. Maar die TVP wat een tank is dat zeg. Of alles gaat goed en je doet 5k of alles gaat mis en je hebt net 2k. Het is alles of niets in dat ding. Die tank is gewoon gemaakt om heel je team als meatshield te gebruiken en te farmen meer kan die niet.
Zaterdag was idd een vreemde dag
-5x dezelfde map achter elkaar (Ruinberg)
-2 x een bounce (Panther met 198 pen) op een leFH18B2 arty wtf
-Ammorack van de panther was ook steeds de sjaak
-Alles boven de Tier 7 was een instant loss
@Okars, de boxtanks gingen allen in de base zitten campen. Vreselijke OP tanks, die mogen ze van mij er wel uit slopen de volgende patch.
-5x dezelfde map achter elkaar (Ruinberg)
-2 x een bounce (Panther met 198 pen) op een leFH18B2 arty wtf
-Ammorack van de panther was ook steeds de sjaak
-Alles boven de Tier 7 was een instant loss
@Okars, de boxtanks gingen allen in de base zitten campen. Vreselijke OP tanks, die mogen ze van mij er wel uit slopen de volgende patch.
[ Voor 23% gewijzigd door Harmen op 08-02-2016 11:27 ]
Whatever.
Heb gemerkt dat in de weekends het slecht spelen is als pubber. Als je een beetje gemiddeld/bovengemiddeld bent, word je in slechte teams gedropt om het niveau een beetje te helpen omhoogkrikken of iets dergelijks. Heel soms pakt dat wel okee uit, als de tomaten luisteren of over inzicht blijken te beschikken, maar goed voor je winrate is het beslist niet...
Verder zag ik schandalig veel O-I's en O-Ni's dit weekend. Heb geen fatsoenlijke city battle kunnen doen of er stond weer zo'n nepjap op het hoekje. Ze hebben ook totaal geen aimtijd nodig lijkt het wel, met die scheepskanonnen. Maar ja, O-I's en realistisch hebben niets met elkaar te maken...
Verder zag ik schandalig veel O-I's en O-Ni's dit weekend. Heb geen fatsoenlijke city battle kunnen doen of er stond weer zo'n nepjap op het hoekje. Ze hebben ook totaal geen aimtijd nodig lijkt het wel, met die scheepskanonnen. Maar ja, O-I's en realistisch hebben niets met elkaar te maken...
Die moet steeds handmatig aangemaakt worden, want Wargaming vindt het niet nodig deze permanent te houden zoals in WoWs en WoWp wel het geval is. Gisteren weer eens ingelogd, kanaal aangemaakt, potje gespeeld, gewonnen en verder op de bank gelegenBraX schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:01:
Dat kanaal bestaat niet meer sinds we GOT hebben gemerged met GOT2 en dus (bijna) iedereen automatisch in het GOT clan kanaal zit, wat helaas niet toegankelijk is voor niet GOT leden. Maar onze teamspeak server is voor iedereen toegankelijk, dus je bent daar welkom.BraX schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:01:
...
Edit: wat PCdealer zegt is ook een reden
[ Voor 4% gewijzigd door Quantor op 08-02-2016 11:30 ]
Ik heb de cent 7 sinds vrijdag. Meteen top gun erop en snap meteen je frustratie over de lange reload.Mr_Size schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:31:
iemand is hier mee bezig geweest, zie:merlin1201 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:29:
Dat was precies wat ik bedoelde 👍🏻. Aangezien WOT om tactiek draait.
http://imgur.com/a/wMlN5
en:
https://www.reddit.com/r/...nterested_in_map_tactics/
Dan hop ik binnenkort weer een langs op de teamspeakQuantor schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:27:
[...]
Dat kanaal bestaat niet meer sinds we GOT hebben gemerged met GOT2 en dus (bijna) iedereen automatisch in het GOT clan kanaal zit, wat helaas niet toegankelijk is voor niet GOT leden. Maar onze teamspeak server is voor iedereen toegankelijk, dus je bent daar welkom.
Edit: wat PCdealer zegt is ook een reden
Verwijderd
Daar sla je de spijker op zijn kop.._Anvil_ schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:32:
Ah ok, jullie hebben het over de console versie begrijp ik?
[...]
Ik vrees echter dat (zeker in het begin) het denkniveau van de gemiddelde speler nog veel lager ligt dan bij de PC versie van woT
Van de meeste randoms heb ik het gevoel dat ze direct van c.o.d komen.
-met een light een long range gevecht houden met een destroyer
-met een light op eigen spawn campen.
-met een heavy of destroyer direct naar de eerste rode stip die je ziet rijden, terwijl het duidelijk een ambush is en direct dood gaan.
-In vuurgevecht precies voor of achter je staan.
-denken dat je rambo ben , en je die 2 heavy's wel kan pakken met je medium.
-bij de enemy flag staan maar er net buiten, en gewoon niet cappen waardoor je verliest.
-denken dat je met je tier 5 heavy een tier 7 heavy frontaal aankan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, meeste van deze dingen gebeuren ELK potje.
Daarom pleit ik voor een IQ test voordat je dit spel speelt, en op basis daarvan krijg je een lobby
Gisteren voor het eerst sinds een tijdje weer veel lights gespeeld i.v.m. lt15.2 (4 k spotting/dmg).
Alle tier 8 lights geprobeerd, maar uiteindelijk het meeste in de WZ-132 gespeeld, die bevalt mij op een of andere manier toch het beste.
Wel veel pech gehad, want ik heb in een dag de missie 4!!! keer gehaald maar telkens zonder honors. Een pot zelfs met dmg alleen de 4k aangetikt, maar telkens zulke faalteams ongelofelijk
Alle tier 8 lights geprobeerd, maar uiteindelijk het meeste in de WZ-132 gespeeld, die bevalt mij op een of andere manier toch het beste.
Wel veel pech gehad, want ik heb in een dag de missie 4!!! keer gehaald maar telkens zonder honors. Een pot zelfs met dmg alleen de 4k aangetikt, maar telkens zulke faalteams ongelofelijk
Niet langer dan twee weken geleden SH. Met CW zijn we aan de slag gegaan d.m.v. een clanconsultatie. Als dat afgerond is zullen we die regelmatig gaan spelen is de bedoeling.brid schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:23:
Als ik op de pagina van GOT kijk is er al een lange tijd geen stonghold of een global map battle geweest. Doen jullie daar niet aan ofzo?
Zaterdag via via op de NA server kunnen spelen.
Sodekneiter wat is dat easy-mode zeg. Taktieken zijn ook anders trouwens, dingen die je op de EU server beter niet doet, kun je op NA zonder problemen uitvoeren. Er zit, zo na 1 avondje spelen, meer verschil tussen EU en NA dan ik dacht.
Sodekneiter wat is dat easy-mode zeg. Taktieken zijn ook anders trouwens, dingen die je op de EU server beter niet doet, kun je op NA zonder problemen uitvoeren. Er zit, zo na 1 avondje spelen, meer verschil tussen EU en NA dan ik dacht.
grappig dat verschil, heb je ook wel eens op de russische servers gespeeld?User schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
Jazeker!gotfurrr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:45:
[...]
grappig dat verschil, heb je ook wel eens op de russische servers gespeeld?
1 potje in de premium Sexton destijds via de supertest.
Heb je ook wat voorbeelden ? (Ben wel eens benieuwd)User schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
OK, Top Of The Tree komt dan toch terug maar in een gewijzigde config. Dit kan je hier lezen.
Dus wat is er veranderd (zoals ik het begrijp)?
Je kan de maand vòòr de TOTT stemmen op een tier10 tank uit een bepaalde klasse(vanaf nu loopt de stemronde voor een heavy tank voor de TOTT van maart). Als je dan die tier10 behaald hebt tijdens de TOTT èn je hebt dus op die tank gestemd, krijg je 2 missies die crew XP en personal reserves geven.
Oh en de TOTT loopt nu dus voor een hele maand...
Valt wel mee vind ik, maar de kans dat je effectief een tier10 unlocked (en koopt) in die periode is niet zo groot denk ik (toch niet bij elke TOTT).
Je kan de maand vòòr de TOTT stemmen op een tier10 tank uit een bepaalde klasse(vanaf nu loopt de stemronde voor een heavy tank voor de TOTT van maart). Als je dan die tier10 behaald hebt tijdens de TOTT èn je hebt dus op die tank gestemd, krijg je 2 missies die crew XP en personal reserves geven.
Valt wel mee vind ik, maar de kans dat je effectief een tier10 unlocked (en koopt) in die periode is niet zo groot denk ik (toch niet bij elke TOTT).
de rage was mooiMr_Size schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:31:
heb dit weekend ook rare games gehad, maar toch nog een winrate van ruim 75% weten te halen.
Waar ik me het meest aan begin te storen is de fucked up verdeling die je soms krijgt in teams wat betreft meds/heavies/tds. Dat de verdeling wat betreft skill etc er niet is, ok, maar een beetje logische verdeling tussen de classes lijkt me toch vrij eenvoudig te implementeren...
Verder heb ik het idee dat je met dit soort faaldagen beter tier X kan spelen of een OP tier IX (zoals de e50 of t50), want dan heb je het iig nog een beetje zelf in de hand (een beetje, maar iets is beter dan niets

Highway, noord spawn: Je kan zonder problemen het plein in de stad oversteken. Als je dat op EU probeert wordt je aan puin geschoten.Breezers schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:09:
[...]
Heb je ook wat voorbeelden ? (Ben wel eens benieuwd)
Malinovka, zuid spawn: Geen spotters op F7, niemand die via het meer gaat spotten. Op EU staat er eigenlijk altijd wel iemand.
Lakeville, noord spawn: Mensen van de zuid spawn verspreiden veel meer over de stad, in plaats van alleen maar bovenin rondhangen.
Karelia, noord spawn: Zuid spawn gaat niet de heuvel op, maar pakt de noordflank.
Mind you, dit komt allemaal uit een extreem klein aantal potjes.
Karelia is helaas ook de nieuwe meta op EU, meer spelen userUser schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Highway, noord spawn: Je kan zonder problemen het plein in de stad oversteken. Als je dat op EU probeert wordt je aan puin geschoten.
Malinovka, zuid spawn: Geen spotters op F7, niemand die via het meer gaat spotten. Op EU staat er eigenlijk altijd wel iemand.
Lakeville, noord spawn: Mensen van de zuid spawn verspreiden veel meer over de stad, in plaats van alleen maar bovenin rondhangen.
Karelia, noord spawn: Zuid spawn gaat niet de heuvel op, maar pakt de noordflank.
Ja ik heb laatst QB op NA zien spelen maar wat je daar soms allemaal ziet dan denk je echt dat kan je op EU niet proberen. Het is ook wel grappig dat er in verhouding meer/vergelijkbaar unicums op NA zijn dan op EU terwijl de playerbase een stuk kleiner is. (ja er is een bron maar ik weet ff niet waar ik die staat

Inderdaad die MM spread is soms zo onwijs dom dat je al gewoon weet dat je gaat verliezen alleen maar gebaseerd op tanks. Scared valley hun team 7 heavies jouw team 2 zonder arty. instant loss als player skill gelijk is.gotfurrr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:23:
[...]
Waar ik me het meest aan begin te storen is de fucked up verdeling die je soms krijgt in teams wat betreft meds/heavies/tds. Dat de verdeling wat betreft skill etc er niet is, ok, maar een beetje logische verdeling tussen de classes lijkt me toch vrij eenvoudig te implementeren...
beter tier X kan spelen of een OP tier IX (zoals de e50 oft500), want dan heb je het iig nog een beetje zelf in de hand (een beetje, maar iets is beter dan niets)
Carry tanks zijn niet de Skoda T50 en TVP 50/51. Ik dacht die ook te spelen als het slecht gaat maar dat is gewoon letterlijk je average damage de grond in helpen. Die tanks werken niet in losing teams. Tanks zijn alleen goed om damage te farmen en je team als bait te gebruiken.
Onze leden zijn nu een poll aan het invullen om zo vaste dagen te plannen waarop we weer los gaan met SH. Dus dat komt er aanbrid schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:23:
Hoe zit het eigenlijk met clans?
Als ik op de pagina van GOT kijk is er al een lange tijd geen stonghold of een global map battle geweest. Doen jullie daar niet aan ofzo?
Ben het niet helemaal met je eens, de tvp heb ik zelf nog niet dus daar kan ik weinig over zeggen, maar de t50 vind ik wel de beste tier IX in de game (van de tier IX's die ik gespeeld heb dan).jantje 2 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:35:
[...]
Inderdaad die MM spread is soms zo onwijs dom dat je al gewoon weet dat je gaat verliezen alleen maar gebaseerd op tanks. Scared valley hun team 7 heavies jouw team 2 zonder arty. instant loss als player skill gelijk is.
Carry tanks zijn niet de Skoda T50 en TVP 50/51. Ik dacht die ook te spelen als het slecht gaat maar dat is gewoon letterlijk je average damage de grond in helpen. Die tanks werken niet in losing teams. Tanks zijn alleen goed om damage te farmen en je team als bait te gebruiken.
Heb er ook mn hoogste winrate op van al mn tier IX's (en wn8). nou is de samplesize van mijn games natuurlijk veel te klein om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar alles voelt imba aan van die tank. Imho is die tier IX de meeste belachelijke OP onzin tank in de game op dit moment, 248 standaard pen, clip leeg in 5.4 seconden, mobiel, <19 seconden reload, goede camo met camo crew.
Overigens verraden jouw t50 stats ook wel dat de tank gewoon OP is, daar doet een kutweekend niets aan af
Het grappige is dat ik in de T50 niet beter preform dan in een andere T9 med die ik recent heb gespeeld. Maar ik zeg ook niet dat hij niet OP is maar dat het geen carry tank is.gotfurrr schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:55:
[...]
Ben het niet helemaal met je eens, de tvp heb ik zelf nog niet dus daar kan ik weinig over zeggen, maar de t50 vind ik wel de beste tier IX in de game (van de tier IX's die ik gespeeld heb dan).
Heb er ook mn hoogste winrate op van al mn tier IX's (en wn8). nou is de samplesize van mijn games natuurlijk veel te klein om er echt iets zinnigs over te zeggen, maar alles voelt imba aan van die tank. Imho is die tier IX de meeste belachelijke OP onzin tank in de game op dit moment, 248 standaard pen, clip leeg in 5.4 seconden, mobiel, <19 seconden reload, goede camo met camo crew.
Overigens verraden jouw t50 stats ook wel dat de tank gewoon OP is, daar doet een kutweekend niets aan af![]()
Dit is een tank die in een winning game heel veel kan doen maar in een keihard losing team niets. De tank heeft geen carry potential en kan alleen damage farmen. Je kan hier geen straatje meehouden of pushen. Je team moet het werk doen terwijl jij iedereen loopt weg te farmen. Het enige is dat je hoopt zoveel damage te doen dat je wint, maar iets forceren is gewoon heel lastig.
Het ging bij mij om me T10 TVP 50/51 die waren echt massive gedropt incl. me 50% winrate op dat ding. Dat is dus precies wat er gebeurde losing team geen mogelijkheid damage te farmen en andere invloeden zoals RNG en arty. De clip is vaak ook hit or miss. Of je raakt alles of je mist alles.
Verwijderd
Ik vind dat die extra missie's maar weinig toegevoegde waarde hebben, het was beter/leuker/handiger geweest als je deze missie al van af tier 6 of 8 zou kunnen gebruiken.kreezjie schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:09:
OK, Top Of The Tree komt dan toch terug maar in een gewijzigde config. Dit kan je hier lezen.
Ik heb daar een jaartje GoT op gespeeld en ik kan je wel zeggen dat deze conclusie goed isUser schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:25:
[...]
Highway, noord spawn: Je kan zonder problemen het plein in de stad oversteken. Als je dat op EU probeert wordt je aan puin geschoten.
[removed]
Verwijderd
Als je afgelopen zaterdag op de NA server hebt gespeeld is dat niet echt representatief. De Mutz en de Ripper Patton kun je vrij spelen en "huren". Veel (beginnende) spelers die nu opeens een medium tier 8 spelen, dan is het niet lastig.User schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:40:
Nou, begint weer lekker. 4 potjes in de E50-M, 4 loss op een rij.
Wordt tijd dat ze op basis van wn8 een team gaan indelen, al hoewel ik zonet ook een blauwe Centurion de hele tijd in de base zag campen.
denk dat ik Tier X enkel maar in platoon ga spelen, winrate is om te janken. Object 140 - 45% en de E50-M - 47%
Wordt tijd dat ze op basis van wn8 een team gaan indelen, al hoewel ik zonet ook een blauwe Centurion de hele tijd in de base zag campen.
denk dat ik Tier X enkel maar in platoon ga spelen, winrate is om te janken. Object 140 - 45% en de E50-M - 47%
[ Voor 23% gewijzigd door Harmen op 08-02-2016 20:38 ]
Whatever.
Hoe doen jullie het meestal bij de aanschaf van een nieuwe tank met de crew? Gratis crew, met coins of gold? Of de crew overnemen van de vorige tank? Ik rij met de Wolverine en kan de Hellcat kopen, alleen twijfel ik over de manier waarop ik mijn crew aankoop doe. Vorige crews beschikken niet over perks/skills. Ik vind de Wolverine wel lekker spelen, dus die crew wil ik eigenlijk wel behouden, waarschijnlijk kan ik een skill/perk aanzetten vanavond aangezien ze bij 100% zijn.
PSN: Curvaa_
Hoe hoger de tiers, hoe beter je af bent met goede crew. Crew dus naar de Hellcat overzetten en eventueel nieuw in de Wolverine als je die wilt behouden
Riging tot het maximale vanavond. Vrij weinig lol gehad vandaag.
Helaas ja, de rigging was van een zeer apart niveau, moeilijk te omschrijven.. De standaard bullshit die wel te omschrijven is: constant 3 arty per game, waarbij de enemy arty uiteraard laser accuraat is en je eigen arty niet weet waar de linker muisknop zit of het concept van een minimap kent. Ultra frustrerend, games die NIET te carry-en zijn en daar dan 5 van op rij moeten spelen.Kepro schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:04:
Riging tot het maximale vanavond. Vrij weinig lol gehad vandaag.

Mijn avond was vergelijkbaar, liep van geen kanten, een paar goede games, maar veel meer slechte. Weet niet wat het is, lijkt wel alsof je als platoon de laatste tijd vaker niet top-tier bent.
De game met je E5 en de arty Shell was het meest BS van vanavond.!Mr_Size schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:19:
[...]
Helaas ja, de rigging was van een zeer apart niveau, moeilijk te omschrijven.. De standaard bullshit die wel te omschrijven is: constant 3 arty per game, waarbij de enemy arty uiteraard laser accuraat is en je eigen arty niet weet waar de linker muisknop zit of het concept van een minimap kent. Ultra frustrerend, games die NIET te carry-en zijn en daar dan 5 van op rij moeten spelen.
Het is verschrikkelijk vandaag. Hoe krijgt de MM het verzonnen om een Deathstar WTF100 en 2 T110E5 + een Type 5 damagesucker bij elkaar in een team te zetten tegen een failplutoon IS-7. Die waren werkelijk binnen 2 minuten dood. En toen kwam onze T95 aan. 
3 uit 10... voor de zoveelste avond deze 2 weken. Ik zit dicht tegen een lange WOT break aan.
3 uit 10... voor de zoveelste avond deze 2 weken. Ik zit dicht tegen een lange WOT break aan.
Of je bent gewoon 5x op rij bottom tier in je t6 medium en eindigt iedere keer bovenaan. 1 uit 5 mogen winnen. Qua wn8 best tevreden, maar wat een teams...
If you can see, look. If you can look, observe
Ja, blijkbaar is tussen gebouwen staan op Lakeville niet arty safe en kan een GW Tiger je gewoon voor 1K dmg one shotten terwijl je on the move bent, want arty is balanced enzo en prevents camping, etc etc etcKepro schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:31:
[...]
De game met je E5 en de arty Shell was het meest BS van vanavond.!

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 08-02-2016 22:55 ]
Ach, probeer dit eens:
Top tier in je IS-3, samen met platoonmaatjes jdh009 en Kwantum.
map: Airfield, oostelijke spawn.
Arty: een 3x FV403 platoon tegenover je.
Arty safe staan bestaat niet, dus in de rit naar de heavy street vanaf spawn word je al voortdurend door laser-targeted arty shells gederpt. Elke shell beschadigt een module en.... brand. Auto brandblusser gaat af, volgende hit direct weer brand.
Waar-de-loos
map: Airfield, oostelijke spawn.
Arty: een 3x FV403 platoon tegenover je.
Arty safe staan bestaat niet, dus in de rit naar de heavy street vanaf spawn word je al voortdurend door laser-targeted arty shells gederpt. Elke shell beschadigt een module en.... brand. Auto brandblusser gaat af, volgende hit direct weer brand.
Waar-de-loos
I lolled

En ja arty is echt goed voor dynamische gameplay enzo, mijn leukste games zijn altijd als er minimaal 3 arties per team zijn...

Ok genoeg arty rant weer voor vandaag. Heb, dankzij Edje hier, mijn lag spike problemen voorlopig opgelost.

[ Voor 38% gewijzigd door Mr_Size op 08-02-2016 23:11 ]
Ik geloof dat ik beide heren ook mijn excuses verschuldigd ben i.v.m. mijn zure performance. Maar goed, voor dat soort rommel ben je clanmaatjes. Beter zo verliezen dan in je eentje.Mr_Size schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:09:
[...]
Ben meer dan ooit salty eigenlijk, echt super kwaad geworden een paar keer op TS. Sry voor dat
En YW
Enige voordeel van light spelen, heb opeens stuk minder last van arty 
Die wz-132 bevalt me echt prima, vandaag weer 2 games met 3000+ dmg. Ja ik weet het, een scout hoort te spotten, maar veel succes als je op mountain pass zit East spawn, dus dan maar dmg doen.
Ik pad nooit wn8, maar dat lukt zo wel aardig (2 boven genoemde games zijn goed voor 12k wn8).
Die wz-132 bevalt me echt prima, vandaag weer 2 games met 3000+ dmg. Ja ik weet het, een scout hoort te spotten, maar veel succes als je op mountain pass zit East spawn, dus dan maar dmg doen.
Ik pad nooit wn8, maar dat lukt zo wel aardig (2 boven genoemde games zijn goed voor 12k wn8).
Het was gisteren avond weer dramatisch. leek geen potje te kunnen winnen en zowat niks kunnen raken met mijn GW Panther
Het lijkt er op dat de reboot van 6 uur de servers goed heeft gedaan
12 potjes 80% win en als topper een game met de gw panther met 5 kills
Gelukkig zijn Baptisme of Fire en Brothers in Arms weer terug als daily mission.
Weer ff wat gold verdiend
Het lijkt er op dat de reboot van 6 uur de servers goed heeft gedaan
12 potjes 80% win en als topper een game met de gw panther met 5 kills
Gelukkig zijn Baptisme of Fire en Brothers in Arms weer terug als daily mission.
Weer ff wat gold verdiend
[ Voor 17% gewijzigd door brid op 09-02-2016 09:14 ]
Kwantum? Really Ed?Edmin schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:06:
Ach, probeer dit eens:
...
Echt, werkt powerline?Mr_Size schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:09:
[...]
Ok genoeg arty rant weer voor vandaag. Heb, dankzij Edje hier, mijn lag spike problemen voorlopig opgelost.Ben van socket geswitched met de powerline, blijkbaar helpt dat
In tegenstelling tot de meeste ervaringen hier, heb ik gisteren nog eens een top avond mogen beleven zowel op vlak van wn8 als op winrate.
Nu, dit mocht ook wel want mijn winrate is al een maand lang dramatisch te noemen en heb totaal geen idee hoe dit komt. Speelde gisteren hetzelfde zoals de weken ervoor maar opeens mag het dan allemaal opeens wel lukken...
Je kan mij niet wijsmaken dat dit uitsluitend aan mijn performance ligt hoor, daarvoor is het verschil véél te groot...
Nu, dit mocht ook wel want mijn winrate is al een maand lang dramatisch te noemen en heb totaal geen idee hoe dit komt. Speelde gisteren hetzelfde zoals de weken ervoor maar opeens mag het dan allemaal opeens wel lukken...
Je kan mij niet wijsmaken dat dit uitsluitend aan mijn performance ligt hoor, daarvoor is het verschil véél te groot...
Toevallig south spawn( de slechte scout kan laat maar zeggen ) in de bovenkant in de stad tussen die gebouwtje daar? Blijkbaar kan arty daar gewoon raken ik ben daar volgens mij ook al twee keer geoneshot en telkens verbaas ik me weer hoe ze zulke shots kunnen snipen.Mr_Size schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:55:
[...]
Ja, blijkbaar is tussen gebouwen staan op Lakeville niet arty safe en kan een GW Tiger je gewoon voor 1K dmg one shotten terwijl je on the move bent, want arty is balanced enzo en prevents camping, etc etc etc
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had gisteren echt twee drama potten op Windstorm. Die map is momenteel echt niet speelbaar meer. Iedereen gaat door mid of iedereen in de stad. Twee keer 15-2tje verloren geen kans gehad. 1x 0 damage ( lel ) en 1x 2k.
Zelfde op El halluf de meta in T10 op die map is momenteel ook hard verpest. Iedereen en je moeder gaat naar die medium kant maakt niet uit welke heavy ze spelen. Heel die kant is onspeelbaar geworden.
Me TVP games waren wel leuk gisteren, jammer dat er een 0 damage game tussen zat. Kostte me gelijk me average damage
Koosnaampjes heb ik alleen voor matties. Jeweettog.
Er zijn inderdaad wel een paar plekken in de city die je kan raken vanaf de noord kant.jantje 2 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:04:
[...]
Toevallig south spawn( de slechte scout kan laat maar zeggen ) in de bovenkant in de stad tussen die gebouwtje daar? Blijkbaar kan arty daar gewoon raken ik ben daar volgens mij ook al twee keer geoneshot en telkens verbaas ik me weer hoe ze zulke shots kunnen snipen.
Ik had gisteren echt twee drama potten op Windstorm. Die map is momenteel echt niet speelbaar meer. Iedereen gaat door mid of iedereen in de stad. Twee keer 15-2tje verloren geen kans gehad. 1x 0 damage ( lel ) en 1x 2k.
Zelfde op El halluf de meta in T10 op die map is momenteel ook hard verpest. Iedereen en je moeder gaat naar die medium kant maakt niet uit welke heavy ze spelen. Heel die kant is onspeelbaar geworden.
Me TVP games waren wel leuk gisteren, jammer dat er een 0 damage game tussen zat. Kostte me gelijk me average damageDerest van de games waren eigenlijk gewoon slecht.
Waarschijnlijk had je pech dat je de enige was waar er een zeer kleine mogelijkheid was om je te raken.
Kan natuurlijk ook zijn de arty zich rechts op de map heeft gepositioneerd in plaats van links
Speel maar eens arty met de battle assistant of de wel bekende p0st mod, shift en dan G
Bij sommige rotsen kun je dan nog net 1/3 of een kwart van de tank zien.
Kans dat je raakt is wel extreem klein, aangezien dat maar een fractie van je aim circle is
Zelf laat ik dit soort shot meestal links liggen, tenzij er verder geen betere opties zijn of de des betreffende tank een grote bedreiging voor het team of mij is
[ Voor 8% gewijzigd door brid op 09-02-2016 12:11 ]
Ze kunnen schuin vanuit de base precies tussen die gebouwtjes schieten alleen de kans dat je raakt is heel klein. De keer dat ik arty had op die map heb ik ff gekeken hoeveel je daadwerkelijk kan raken. ( beetje afhankelijk van welke arty ofc ) Maar met die battle assistant mod zal het wss wel makkelijker zijn. Neemt niet weg dat het onzin is dat ze daar kunnen schietenbrid schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:05:
[...]
Er zijn inderdaad wel een paar plekken in de city die je kan raken vanaf de noord kant.
Waarschijnlijk had je pech dat je de enige was waar er een zeer kleine mogelijkheid was om je te raken.
Kan natuurlijk ook zijn de arty zich rechts op de map heeft gepositioneerd in plaats van links
Speel maar eens arty met de battle assistant of de wel bekende p0st mod, shift en dan G
Bij sommige rotsen kun je dan nog net 1/3 of een kwart van de tank zien.
Kans dat je raakt is wel extreem klein, aangezien dat maar een fractie van je aim circle is
Zelf laat ik dit soort shot meestal links liggen, tenzij er verder geen betere opties zijn of de des betreffende tank een grote bedreiging voor het team of mij is

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik heb net een fijn potje in de Comet gehad.
Speelde er de laatste tijd meer mee omdat ik de tweede mark of excellence op de loop wilde hebben,
en die heb ik er nu op deze pot
MM zat mee (ook wel eens fijn voor de verandering
)
1529 base XP, 3613 damage, top gun, high caliber, mastery badge, en missie met honors gehaad, best aardig zeg maar
Vraagje, een tijd terug zat ik in GoT2, maar heb door persoonlijke omstandigheden meer dan drie maanden niet kunnen spelen en ben er toen uitgeknikkerd.
Moet ik dan nu dat hele formulieren gebeuren weer invullen of kan ik gewoon een invite krijgen?
Speelde er de laatste tijd meer mee omdat ik de tweede mark of excellence op de loop wilde hebben,
en die heb ik er nu op deze pot
MM zat mee (ook wel eens fijn voor de verandering

1529 base XP, 3613 damage, top gun, high caliber, mastery badge, en missie met honors gehaad, best aardig zeg maar
Vraagje, een tijd terug zat ik in GoT2, maar heb door persoonlijke omstandigheden meer dan drie maanden niet kunnen spelen en ben er toen uitgeknikkerd.
Moet ik dan nu dat hele formulieren gebeuren weer invullen of kan ik gewoon een invite krijgen?
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Had je je afwezigheid aangegeven?HirzoSchuurman schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:02:
Kom op TeamSpeak?Moet ik dan nu dat hele formulieren gebeuren weer invullen of kan ik gewoon een invite krijgen?
Nope, had het niet aangegeven. Was ook geen beschuldiging, snap het wel.PcDealer schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:13:
[...]
Had je je afwezigheid aangegeven?
[...]
Kom op TeamSpeak?
Ik kan nu ff niet op teamspeak komen, vind het anders ook best om die formulieren nog een keer in te vullen hoor. Meer ff praktisch van is't nodig of kan ik zo een invite krijgen.
'k heb nu 16K potjes ofzo, en eerste jaar ofzo niet super serieus gespeeld en spendeer ook amper geld aan de game, heel af en toe een keer een dagje premium dus veel grinden met nog up te graden (=that a word
'k heb na een paar jaar nu inmiddels wel een leuke verzameling tanks, maar kan wel wat meer in peloton spelen gebruiken nu ik stiekem toch een beetje ook een statpadder aan't worden ben \0/
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Was idd south spawn, is dat de slechtere scout kant? Valt wel mee toch, zo lang je scout maar 'bosje 2' pakt tenminste...jantje 2 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 11:04:
Toevallig south spawn( de slechte scout kan laat maar zeggen ) in de bovenkant in de stad tussen die gebouwtje daar? Blijkbaar kan arty daar gewoon raken ik ben daar volgens mij ook al twee keer geoneshot en telkens verbaas ik me weer hoe ze zulke shots kunnen snipen.
Maar het schot was gewoon totale bs en (aluhoedje) complete rigging. Was een lastig gevecht waarbij ik steeds moest peek-a-boo-en tegen nagenoeg one shot obj 140's en bat chats en een WZ-111-14 (met de bijbehorende crits in zijkanten en een bounce op een batchat, je weet hoe dat gaat). Maar goed uiteindelijk de laatste one shot bat chat opgeruimd tussen de huisjes op C9/D9. Was een behoorlijke come back van 4-9 achter tot 9-11 achter. Op dat moment konden we de pot nog winnen. Ware het niet dat die arty mij dus tussen al die gebouwtjes door wist te raken voor ~1050 dmg en mij dus ook in 1x uitschakelt. Dat hij nou in de buurt splashed voor ~200 dmg, dat had ik nog kunnen geloven. Maar een directe hit, terwijl ik tussen die gebouwen door rij en dus ook niet stil sta. Sure WG

Gisteren ook 1 drama pot op Windstorm gehad. Zij hadden meer meds dus wij pushten met onze T10 meds mee de stad in. Stad opgeruimd, echter toen stonden er al 3 droeftoeters van de tegenpartij in de cap. Ik kon nog 1x decappen, maar het was al te laat. Wint de tegenstander op cap bij een 6-6 stand. Hoe kansloos ben je dan, leuk man 1400 dmg doen in je Obj 140 en dan met ~35 capppunten per persoon de pot winnen. Goed voor je XP ookIk had gisteren echt twee drama potten op Windstorm. Die map is momenteel echt niet speelbaar meer. Iedereen gaat door mid of iedereen in de stad. Twee keer 15-2tje verloren geen kans gehad. 1x 0 damage ( lel ) en 1x 2k.

Windstorm is typisch zo'n map waarbij je ultra snel gecapped wordt als je 1 flank niet genoeg bezet. En als ik ergens een grafhekel aan heb dan is het wel bovenstaand voorbeeld, waarbij eigenlijk niemand wint. De enemies hadden hooguit 600-700 base XP ofzo, in een win... op T10...
Ik vind die hele map al ruk en al helemaal de rotatie de laatste weken.
QQQQQQQ en moaarrr QQQQQQ, geniet eens van het spel mensen
Arty balanced, mm balanced, mappen balanced. wat wil je nog meer? 
maar on a more serious note, ik ben er inmiddels achter dat bij mij het plezier in de game weer op oud niveau zit nu ik geen sessie statistieken meer heb in mn mods, ik zie het de volgende dag op wotlabs wel
zelf heb ik de volgende tier regels:
tier X : 4k dmg + 1kill is goed
tier IX : 3.2k dmg +1 kill is goed
tier VIII: 2700dmg +1 kill is goed
Zodra ik wordt geoneshot in een game, dan is het gewoon exit game en hop naar de volgende poging zonder in het statistieken overzicht eraan te worden herinnerd.
ik wil niet zeggen dat dit alle frustratie bij iedereen weg neemt, maar bij mij wel en wellicht dat je er wat aan hebt haha.
qqqq. arty. qqq
maar on a more serious note, ik ben er inmiddels achter dat bij mij het plezier in de game weer op oud niveau zit nu ik geen sessie statistieken meer heb in mn mods, ik zie het de volgende dag op wotlabs wel
zelf heb ik de volgende tier regels:
tier X : 4k dmg + 1kill is goed
tier IX : 3.2k dmg +1 kill is goed
tier VIII: 2700dmg +1 kill is goed
Zodra ik wordt geoneshot in een game, dan is het gewoon exit game en hop naar de volgende poging zonder in het statistieken overzicht eraan te worden herinnerd.
ik wil niet zeggen dat dit alle frustratie bij iedereen weg neemt, maar bij mij wel en wellicht dat je er wat aan hebt haha.
qqqq. arty. qqq
Zat wat op een motorforum te bladeren....kom ik een world of tanks topic tegen...
http://www.motor-forum.nl...s-make-it-personal-1.html

User not allowed to access this forumShockWave schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:48:
Zat wat op een motorforum te bladeren....kom ik een world of tanks topic tegen...![]()
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ja haal User er maar weer bij...

Zo dit was een geslaagde dag 
Vooral T67 en GW Panther, met de t67 nog een mooie jump kill gemaakt en top speler in een T7 batle
Battle Finances:
Earnings: 667.624
Services: 269.747
Net Income: 397.877
Session Statistics:
Wins/Battles: 24 (30) (80.0%)
Efficiency/WN8: 957 1.561
Vooral T67 en GW Panther, met de t67 nog een mooie jump kill gemaakt en top speler in een T7 batle
Battle Finances:
Session Statistics:
[ Voor 4% gewijzigd door brid op 09-02-2016 21:22 ]
Ik zou liever toegeven warpack te gebruiken dan toegeven dat je een vieze clicker bentbrid schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:20:
Zo dit was een geslaagde dag
Vooral T67 en GW Panther, met de t67 nog een mooie jump kill gemaakt en top speler in een T7 batle![]()
Battle Finances:
Session Statistics:
Hier ging het vanavond minder, tier 10 laat ik voorlopig maar in de garage staan. Zo bizarre botjes gehad, 5 van de 5 verloren. Denk dat ik maar eventjes een aantal dagen een break neem. Ben er een beetje klaar mee.
Whatever.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Tips alstublieft?HirzoSchuurman schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:02:
Ik heb net een fijn potje in de Comet gehad.
en die heb ik er nu op deze pot![]()
MM zat mee (ook wel eens fijn voor de verandering)
Hoe speel je het beste met die tank?
De Comet is momenteel mijn hoogste tier tankje en ik speel 'm als de Easy 8; supporten en flanken. Dat werkt an-sich aardig maar ik heb het idee dat er meer in zit.
Gebruik je gun depression. Door de extra hoek die je maakt met de turret wordt deze redelijk bouncy (al is dat met het HD model wel minder geworden). Verder: misbruik je RoF. Detracken, pennen, detracken, pennen. Rinse and repeat.Okars schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 08:34:
[...]
Tips alstublieft?
Hoe speel je het beste met die tank?
De Comet is momenteel mijn hoogste tier tankje en ik speel 'm als de Easy 8; supporten en flanken. Dat werkt an-sich aardig maar ik heb het idee dat er meer in zit.
Ik ben niet zo'n goede 'lights' of 'SPG' speler en worstel dan ook met die missions voor de stug. Gisteren de LT10.1 (meeste XP van je team) gehaald in mijn 59-16, zonder honors.
Ik zat in zo'n fail team dat zelfs mijn 230xp voldoende was voor deze mission. LOL. We verloren 15-2 en die twee kills waren van mij.
Ik zat in zo'n fail team dat zelfs mijn 230xp voldoende was voor deze mission. LOL. We verloren 15-2 en die twee kills waren van mij.
Voor mij gold hetzelfde toen ik begon aan de missies.PRR schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:02:
Ik ben niet zo'n goede 'lights' of 'SPG' speler en worstel dan ook met die missions voor de stug. Gisteren de LT10.1 (meeste XP van je team) gehaald in mijn 59-16, zonder honors.
De chaffee > bulldog lijn is een goede eerste keus, omdat deze te spelen zijn als een pocket medium, veel direct damage dus. Verder moet je wel goed op de hoogste zijn van de ideale omstandigheden om in dat ene magische bosje die 5k spotting binnen te harken voor de laatste missie.
SPG missies heb ik met de S-51 gedaan (makkelijk te grinden via de kv2), maar ik vind hier echt weinig aan. Ben bij de T-55a campagne, maar voor de T28HTC moet ik de SPg missies ook nog doen. Wellicht dat ik het alsnog doe voor de extra female crew member, maar daarna ben ik echt klaar met arty. Ik speel liever world of tanks, dan elke 30 seconden achterover hangend in mn stoel die hendel van de slotmachine over te halen
Goede tip. Had ik ook nog niet aan gedacht. Thx_Anvil_ schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:26:
[...]
SPG missies heb ik met de S-51 gedaan (makkelijk te grinden via de kv2),
Platoonen en zorgen dat ze op jouw spots schieten.PRR schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 10:02:
Ik ben niet zo'n goede 'lights' of 'SPG' speler en worstel dan ook met die missions voor de stug.
Wie zegt dat beide niet van toepassing zijn?gotfurrr schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:44:
[...]
Ik zou liever toegeven warpack te gebruiken dan toegeven dat je een vieze clicker bent
een gevalletje if u can't beat them join them?

Kijk met dat soort getallen begin toch weer te twijfelen om toch weer hoger te gaan dan T7 met de duitse arty.
Had de Tiger P, maar met de gun traverce range van 10 graden is het verdomt lastig om een tank te tracen. iedere 20/30m van de tegenstanderd moet de hull worden bij gedraaid en ben je een groot deel van je aim kwijt. plus dat met een afwijking van 0.83m/100m echt een gok is of je iets raakt op 600m-800m(5m-7m afwijking)
Als Xbox speler (en af en toe op de pc) zegt dit plaatje me niet zo veel, wat betekend het?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dat p0st een scumbag clicker is.janvanduschoten schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:48:
[...]
Als Xbox speler (en af en toe op de pc) zegt dit plaatje me niet zo veel, wat betekend het?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
op de pc wordt arty ook wel eens skycancer genoemd, dat zegt al genoeg. vooral op hogere tiers doen arty's zoveel damage dat je vaak na 1 schot al redelijk ver bent richting een nutteloze game.janvanduschoten schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 11:48:
[...]
Daar komt bij dat op de pc er ook sprake is van xvm focus door arty (vaak, niet altijd), xvm is een mod die ingame de wn8 waarde laat zien van een speler, waarbij wn8 een getal is dat de skill van een speler zou moeten weergeven (staat los van de WG rating)
Het gevolg is dat, als je wn8 redelijk hoog is, je soms in hogere tiers letterlijk de hele map over wordt gevolgd door arty, helemaal grappig zijn de arty platoons in dat geval.
lang verhaal kort: hoge tier arty wordt door de ontvangende kant zelden als leuk ervaren

Ja het is maar hoe je het bekijkt, als je scouts het tweede bosje ingaan dan heb je wel redelijk overzicht. Maar vanaf de andere kant is het een stuk makkelijker en veiliger om te scouten in principe. Vandaar dat ik het zo ff aangafMr_Size schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:23:
[...]
Was idd south spawn, is dat de slechtere scout kant? Valt wel mee toch, zo lang je scout maar 'bosje 2' pakt tenminste...
Maar het schot was gewoon totale bs en (aluhoedje) complete rigging. Was een lastig gevecht waarbij ik steeds moest peek-a-boo-en tegen nagenoeg one shot obj 140's en bat chats en een WZ-111-14 (met de bijbehorende crits in zijkanten en een bounce op een batchat, je weet hoe dat gaat). Maar goed uiteindelijk de laatste one shot bat chat opgeruimd tussen de huisjes op C9/D9. Was een behoorlijke come back van 4-9 achter tot 9-11 achter. Op dat moment konden we de pot nog winnen. Ware het niet dat die arty mij dus tussen al die gebouwtjes door wist te raken voor ~1050 dmg en mij dus ook in 1x uitschakelt. Dat hij nou in de buurt splashed voor ~200 dmg, dat had ik nog kunnen geloven. Maar een directe hit, terwijl ik tussen die gebouwen door rij en dus ook niet stil sta. Sure WG![]()
Het is altijd wel knap hoe zulke spelers inderdaad je raken helemaal terwijl je rijdt. Moet je zelf maar eens kijken naar arty hoe een rijdende tank heel snel uit je arc verdwijnt en dan zeker nog met zoveel cover.
Gisteren zelf nog een paar potjes arty gedaan om ff de T28 HTC missies af te ronden( de arty missies dan ) zodat ik een extra female crewmember heb en weer een crew complete heb. Maar ongelooflijk waar die shells soms allemaal landen waar je aimed voelt het gewoon zo RNG based aan of je überhaupt wat raakt schiet. Raak je een tank in recht in zn engine deck gaat het schot te laag alleen detrack + damage. Schiet je eigenlijk mis omdat de tank net wegrijdt raak je hem doordat je shell scheef is
Waarschijnlijk heb ik wat tips van post nodig hoe je effectief spelers kan oneshotten in arty.

One shot is meestal puur geluk of je moet op light en medium gaan jagen, dan is er net naast meestal ook wel goed.
T28 prot is meestal wel een goede kandidaat. side en back armor zijn zo laag dat je die met een beetje artie wel pent. denk dat die me al 3 of 4 keer is gelukt. laatste keer 1149 shot dmg + 1 fire
T28 prot is meestal wel een goede kandidaat. side en back armor zijn zo laag dat je die met een beetje artie wel pent. denk dat die me al 3 of 4 keer is gelukt. laatste keer 1149 shot dmg + 1 fire
Net een potje gehad waar iemand openlijk toegaf verschillende illigale mods te gebruiken om vervolgens alle info in de chat te plempen. Toch maar even de replay doorgestuurd naar WG in de hoop dat zij er wat aan doen.
Ze zijn snel tegenwoordig:
Hello jdh009,
Thank you for contacting Wargaming Customer Support.
We are really sorry that you had to endure such poor behavior in one of our games. We will investigate the case further and will take the appropriate measures against this player if necessary. Please note that due to data privacy regulations we cannot disclose the exact nature of the penalty.
We hope you understand.
Much success on the battlefield!
Let us know if you require further assistance.
Best regards,
Stefan Nicholas
Wargaming.net Customer Service Representative
https://eu.wargaming.net/support/
EN: Your feedback matters! Fill in our survey once your issue is resolved.
DE: Deine Meinung zählt! Fülle die Umfrage aus, so bald deine Anfrage beantwortet wurde.
[ Voor 65% gewijzigd door jdh009 op 10-02-2016 15:59 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Welke info wist die dan allemaal dankzij die mods?jdh009 schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:51:
Net een potje gehad waar iemand openlijk toegaf verschillende illigale mods te gebruiken om vervolgens alle info in de chat te plempen. Toch maar even de replay doorgestuurd naar WG in de hoop dat zij er wat aan doen.
[...]
Dan download ik binnenkort nog warpackgotfurrr schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:05:
er zijn geen illegale mods toch?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).