[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.959 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
jdh009 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:32:
Heb sinds een tijdje de Bat.-Châtillon 25 t vrijgespeeld en heb nu de tweede gun, is die top gun van hem echt heel veel beter?
Ja:)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Dat helemaal niets mag en kan :+

Vandaag 42% winrate waarbij het grootste gedeelte mijn teams zo dramatisch slecht waren dat ik er gewoon niets tegen kon beginnen, en als ik wat kon beginnen zat RNG me dwars.

Sta alleen over tegen een M46 patton en 3 arties in mijn E4. Die patton had zich klem gereden op mines toen hij naar beneden wilde rijden. Ik had net gun elevation en kreeg het voor elkaar hem 2x detrack no damage te schieten terwijl die letterlijk voor me neus staat. Uiteindelijk dood doordat die arties me kilde.

Game daarna heb je 300 pen met je E4 bounce je twee keer achter elkaar de turret van een T57 onder zn gun in zn cheeks. Als iemand mij een how to penetrate T57 turret guide kan geven graag |:(

Met mijn M48 patton was alles mis en mocht ik niets raken of winnen ik had zelfs moeite om de 3k gemiddeld aan te tikken terwijl ik gem op 4,2k zit. ( nu niet meer dus 8)7 )

Lang geleden dat ik me zo gefrusteerd gevoeld heb in WoT door allemaal zaken die buiten je invloed liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:28:
[...]

Vandaag 42% winrate waarbij het grootste gedeelte mijn teams zo dramatisch slecht waren dat ik er gewoon niets tegen kon beginnen, en als ik wat kon beginnen zat RNG me dwars.

Sta alleen over tegen een M46 patton en 3 arties in mijn E4. Die patton had zich klem gereden op mines toen hij naar beneden wilde rijden. Ik had net gun elevation en kreeg het voor elkaar hem 2x detrack no damage te schieten terwijl die letterlijk voor me neus staat. Uiteindelijk dood doordat die arties me kilde.

Game daarna heb je 300 pen met je E4 bounce je twee keer achter elkaar de turret van een T57 onder zn gun in zn cheeks. Als iemand mij een how to penetrate T57 turret guide kan geven graag |:(

Met mijn M48 patton was alles mis en mocht ik niets raken of winnen ik had zelfs moeite om de 3k gemiddeld aan te tikken terwijl ik gem op 4,2k zit. ( nu niet meer dus 8)7 )

Lang geleden dat ik me zo gefrusteerd gevoeld heb in WoT door allemaal zaken die buiten je invloed liggen.
Ik heb gisteren een uurtje kunnen spelen en RNG was with me. _/-\o_ nog 15.000 xp tot de cent 7/1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
vandaag ongelofelijke pech.. ik schiet perongelijk een teammate dood in de cap circel waardoor ik blauw wordt.. een enemie ligt tank was hem aan het circlen terwijl hij in een jp e100 zat..

volgende potje: een team genoot ramt mij van achteren, en krijgt damage.. gevolg: 1 uur ban..

that's my luck..

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
[...]

Trots dat ik de E4 als eerste tier X tank had maar bouncen dat hij doet man :/
M'n T30 raakte dezelfde tanks op dezelfde plaats wel raak alsof ik minder pen heb in m'n E4 ;(

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
Harm30 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:36:
vandaag ongelofelijke pech.. ik schiet perongelijk een teammate dood in de cap circel waardoor ik blauw wordt.. een enemie ligt tank was hem aan het circlen terwijl hij in een jp e100 zat..

volgende potje: een team genoot ramt mij van achteren, en krijgt damage.. gevolg: 1 uur ban..

that's my luck..
Dat was dan niet je eerste teamdamage....

En btw... hebben wij niet gisteren een potje tegen elkaar gespeeld? Zit je in GOT2?

[ Voor 8% gewijzigd door Razorbite op 03-02-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
[...]

Ik heb gisteren heeel even naar je stream gekeken, toen ik zag dat je 3 van de 4 schoten bouncte met je tvp op een recht naar je toe rijdende t54e1 wist ik genoeg, ook spelers van jouw niveau hebben dus last van dit soort random wg onzin. 8)7 *;

edit: ik zou trouwens in je stream info gewoon je recent wn8 zetten, dat trekt waarschijnlijk meer kijkers dan je overall wn8 - aangezien jouw overall wn8 ongeveer de recent wn8 is van een goede wot speler :P

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 03-02-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
Razorbite schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Dat was dan niet je eerste teamdamage....

En btw... hebben wij niet gisteren een potje tegen elkaar gespeeld? Zit je in GOT2?
de cap stond rond de 80% dus vandaar dat ik blauw ging.. denk ik.

zou best kunnen, en ja ik zit in GOT2, let meestal niet erg de spelers waar ik tegen speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Harm30 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:52:
[...]

zou best kunnen, en ja ik zit in GOT2, let meestal niet erg de spelers waar ik tegen speel :P
Ik gok op "Harmen3k"? Lekker hull down in je E50 (M?) seal clubben op El Halluf. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
Razorbite schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:56:
[...]

Ik gok op "Harmen3k"? Lekker hull down in je E50 (M?) seal clubben op El Halluf. ;(
nee helaas :9 dat ben ik niet haha, ik ben "estruqiarixs" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:30

Roozzz

Plus ultra

Soms heb je van die potjes waar je het gevoel hebt dat je al het werk aan het doen bent:
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/6yi2jt.jpg

Erg fijne tank deze T34-85 trouwens, misschien hou ik hem wel :)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
Harm30 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:52:
[...]

Als je een friendly in de cap neerschiet wordt je normaal gesproken per direct blauw ongeacht of je al meer teamschade hebt gedaan of niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jdh009 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:32:
Heb sinds een tijdje de Bat.-Châtillon 25 t vrijgespeeld en heb nu de tweede gun, is die top gun van hem echt heel veel beter?
Is de Paus katholiek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:30

Roozzz

Plus ultra

Roozzz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:07:
Soms heb je van die potjes waar je het gevoel hebt dat je al het werk aan het doen bent:

Erg fijne tank deze T34-85 trouwens, misschien hou ik hem wel :)
En ook in tier 8 gaat het nog best leuk... Zojuist Nicols's Medal gehaald: vernietig tenminste 4 tanks 2 tiers hoger in een medium :*)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/d3z1j.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/v3lfmq.jpg
Wel zonde dat het geen win werd. Game werd een beetje weggegooid door enkele tomaten op het eind.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:23:
[...]

Ik heb gisteren heeel even naar je stream gekeken, toen ik zag dat je 3 van de 4 schoten bouncte met je tvp op een recht naar je toe rijdende t54e1 wist ik genoeg, ook spelers van jouw niveau hebben dus last van dit soort random wg onzin. 8)7 *;

edit: ik zou trouwens in je stream info gewoon je recent wn8 zetten, dat trekt waarschijnlijk meer kijkers dan je overall wn8 - aangezien jouw overall wn8 ongeveer de recent wn8 is van een goede wot speler :P
Leuk dat je de stream gezien hebt :*) Ben er nog maar net mee begonnen als probeersel.

Het voordeel is inderdaad dat nu iedereen die onzin RNG in dit spel kan zien. Die game was inderdaad ook bizar, die T54e1 en die Ferdinand waren niet te pennen. Leek wel of gisteren helemaal niets mocht.

Ik weet niet of recent WN8 beter is, ik vind dat altijd weer zo "statswhoring" over komen haha. Het is niet zo dat ik het niveautje decha haal met zn 6k recent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:52:
[...]

Leuk dat je de stream gezien hebt :*) Ben er nog maar net mee begonnen als probeersel.

Het voordeel is inderdaad dat nu iedereen die onzin RNG in dit spel kan zien. Die game was inderdaad ook bizar, die T54e1 en die Ferdinand waren niet te pennen. Leek wel of gisteren helemaal niets mocht.

Ik weet niet of recent WN8 beter is, ik vind dat altijd weer zo "statswhoring" over komen haha. Het is niet zo dat ik het niveautje decha haal met zn 6k recent :+
5k recent is imho wel het vermelden waard hoor :+ sowieso alles boven de 4k vind ik wel speciaal genoeg om te vermelden. Verder zeggen recents imho meer dan overall. Zelf kijk ik weinig streams, maar als ik ze kijk dan let ik er wel op of er spelers aan het streamen zijn met zulke hoge recents.

waar stream je trouwens mee? en heeft dit impact op ingame performance? zelf zit ik er ook aan te denken om te gaan streamen, niet omdat ik denk dat andere mensen daar wat aan hebben :z maar meer om mezelf ervoor te beschermen full yolo te gaan in de eerste minuut van de game, iets met sociale druk etc O-)

[ Voor 14% gewijzigd door gotfurrr op 03-02-2016 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:33:
[...]

5k recent is imho wel het vermelden waard hoor :+ sowieso alles boven de 4k vind ik wel speciaal genoeg om te vermelden. Verder zeggen recents imho meer dan overall. Zelf kijk ik weinig streams, maar als ik ze kijk dan let ik er wel op of er spelers aan het streamen zijn met zulke hoge recents.

waar stream je trouwens mee? en heeft dit impact op ingame performance? zelf zit ik er ook aan te denken om te gaan streamen, niet omdat ik denk dat andere mensen daar wat aan hebben :z maar meer om mezelf ervoor te beschermen full yolo te gaan in de eerste minuut van de game, iets met sociale druk etc O-)
Die Knappe Russische vrouw met 4K WN8 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:33:
[...]

Ik heb OBS (gratis ) gedownload en ingesteld, was zo gebeurd eigenlijk. Enige wat ik niet weet is hoe ik TS kan muten van de stream bijvoorbeeld. Hij pakte alle geluiden op. Maar als je solo speelt is het eigenlijk 3 dingetjes aanpassen en knopje indrukken en je bent klaar ^^

Ik heb wel me graphics iets naar beneden gezet maar niet veel, shadows en water quality van extra high naar high enzo maar het meeste staat nog gewoon op max. Ik zit nu zo rond de 60fps maar in game merk ik vrij weing van de stream.
Kepro schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:51:
[...]

Die Knappe Russische vrouw met 4K WN8 <3
Haha, die Triss van KOPM of een andere? Er zijn echt wel veel Russische dames die streamen trouwens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Triss inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 03-02-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Wat is je kanaal eigenlijk Jan?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Damn, net een Kolobanovs misgelopen. Kon een full health T-95 nog wegschieten tot 380 HP in mijn T-54, maar toen wist hij me helaas te raken. Was een gegarandeerde YT pot geworden :'( Verder ging het niet slecht. Op 100 dmg na TD missie 8 (5x je eigen dmg doen) gehaald in de E-25 op Prokhorovka. Sowieso veel op die map gespeeld, stuk of 4x in 19 battles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 17:15:
Op 100 dmg na TD missie 8 (5x je eigen dmg doen) gehaald in de E-25 op Prokhorovka.
Ik ben ook met deze bezig voor de Object 260, maar nog niet gelukt. Probeer het in de Hellcat, Dicker Max, Borsig en ISU-152. Met die laatste ben ik nog het dichst bij gekomen (moet 5 x 1.010 = 5050 damage). Iemand nog andere tips om die missie mee te doen, want de E-25 is met 4.150 damage niet makkelijk 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
Rianata schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:51:
[...]

Ik ben ook met deze bezig voor de Object 260, maar nog niet gelukt. Probeer het in de Hellcat, Dicker Max, Borsig en ISU-152. Met die laatste ben ik nog het dichst bij gekomen (moet 5 x 1.010 = 5050 damage). Iemand nog andere tips om die missie mee te doen, want de E-25 is met 4.150 damage niet makkelijk 8)
De SU85B? SU85B heeft 2200 DPM en 260 HP en penetrate alles wat hij tegen komt, op tier 4... #sealclubbing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
appel437 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 19:22:
[...]

De SU85B? SU85B heeft 2200 DPM en 260 HP en penetrate alles wat hij tegen komt, op tier 4... #sealclubbing
Jammer genoeg minimaal tier 6, borsig is ook wel te doen, of JP2. Heb ik ook wel 5.5k a 6k mee gedaan.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
[...]

Toch zou ik het nog eens met de Dicker Max proberen. Voor de T55A heb ik hem gehaald met een huge carry en zou tevens ook voldoende zijn geweest voor de obj. 240.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kAtEivu.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/opTaHy6.png

Dicker heeft ook het minste hp op tier 6 http://tanks.gg/wot/stats#i:6.y:td.s:health

550 x 5 = 2750

andere opties zijn misschien de su-100 of su-122-44, respectievelijk 2900 en 4200 damage benodigd. su-122-44 heeft 3k dpm, maar is wel een premium

[ Voor 8% gewijzigd door stfn89 op 03-02-2016 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
[...]

Mag je het met tier 5? T67 is dan nog een optie.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
T5 mag bij de T55a missies al niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:41
Ik vind het een leuke replay. Altijd leerzaam om naar te kijken. Ik heb namelijk nog wel wat te leren.

Om een of andere wonderbaarlijke reden heb ik net mijn tweede Ace tanker gehaald in een SU100. Voor mij is dat al een uitdaging aangezien ik er maar 4 ace tankers heb. Alleen niet met bijna 3800 dmg maar met 1400 damage en 2900 spotting damage. >:)

Hieronder is de link mocht iemand nog tips hebben.
http://wotreplays.com/sit...linovka-kasplantje-su-100

[ Voor 17% gewijzigd door GerGio op 04-02-2016 06:13 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
GerGio schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 06:11:
[...]

Om een of andere wonderbaarlijke reden heb ik net mijn tweede Ace tanker gehaald in een SU100. Voor mij is dat al een uitdaging aangezien ik er maar 4 ace tankers heb. Alleen niet met bijna 3800 dmg maar met 1400 damage en 2900 spotting damage. >:)
Maar 4 keer? Ik heb maximaal 2x een Ace in dezelfde tank gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Vannacht mijn derde Pools medal binnen geharkt in mijn T67 tijdens mijn 3rd mark grind, wat was dat even spannend op het einde omdat de rest van mijn team uit alleen maar bots bestond. Vond het alleen wel vervelend spelen qua matchmaking omdat je rond 2 uur blijkbaar (bijna) alleen ingedeeld word als toptier. Je moet echt veel moeite doen om dan je schade te kunnen pakken. De 3rd mark ligt volgens mij rond de 1400 waardoor je eigenlijk altijd een dikke high caliber moet halen om i.i.g. gelijk te zitten met de grenswaarde dat je hem haalt.

Victory!
Battle: Tundra
Vehicles: T67
Experience received: 1.345
Credits earned: 27.167
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Pool's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

WN8: 9 701 (100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
jdh009 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:36:

Victory!
Battle: Tundra
Vehicles: T67
Experience received: 1.345
Credits earned: 27.167
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Pool's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

WN8: 9 701 (100)
Hoe goed is je crew in de T67? Als je al 3 pools medals gehaald hebt in de T67 moet je die tank aardig gespeeld hebben lijkt me zo. Al die kleine baby seals die daar keihard gelubbed worden door je 8)

Maar netjes hoor is altijd leuk om een pools medal te halen ;) 3de mark al binnen op T67?

Ik heb toevallig na lange tijd gisteren ook weer een pools gehaald. Dit keer in de M48 patton, gisteren mocht die tank wel eindelijk werken. Was opzich wel een beetje een kill confirmed gevalletje maar toch nog 10k combined gedaan ( 7k damage, 3k spotting )

Highlight staat op me stream mocht iemand hem graag willen zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
jantje 2 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:47:
[...]

Hoe goed is je crew in de T67? Als je al 3 pools medals gehaald hebt in de T67 moet je die tank aardig gespeeld hebben lijkt me zo. Al die kleine baby seals die daar keihard gelubbed worden door je 8)

Maar netjes hoor is altijd leuk om een pools medal te halen ;) 3de mark al binnen op T67?

Ik heb toevallig na lange tijd gisteren ook weer een pools gehaald. Dit keer in de M48 patton, gisteren mocht die tank wel eindelijk werken. Was opzich wel een beetje een kill confirmed gevalletje maar toch nog 10k combined gedaan ( 7k damage, 3k spotting )

Highlight staat op me stream mocht iemand hem graag willen zien :+
Vannacht uiteindelijk mijn derde mark op dat ding verdiend. De t67 is daarmee nu mijn elfde tank daarmee. Heb tussen de wachttijden door bij je gekeken en zag het gebeuren. Echt een mooi potje en echt voor de kills leek je niet te gaan. Het lijkt zo gemakkelijk als je jou ziet spelen :P.

Mijn T67 crew heeft maar 3 skills, speel al een tijd zonder premium en had daarvoor de crew met 2/3 skills doorgestuurd naar de Hellcat en verder.

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 04-02-2016 13:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 04-06 06:14
Een potje WoT twee man type 59 platoon:

We moeten over over die IS3 heen pushen zodat we veilig staan tegen arty.
We pushen er over heen, ik sta achter de is3 en de andere type staat naast de IS3.
Die heeft net geschoten en gemist, dus die zou dood zijn voor hij weer een shell had.
*BOEM* GJP geraakt door een arty AP shell... 1122HP armer zo dood als een pier...
He? We staan hier toch veilig tegen arty?
*Kijkt naar hitlog"
Ah arty van ons eigen team heeft me overhoop geschoten.

Na die game nog even een chat geopend met het verzoek om niet dat soort schoten te nemen.
Antwoord:
Had je maar niet zo dicht bij die tank moeten staan.
En voor de duidelijkheid, hij had niet aangegeven om te gaan schieten op die is3. :(

Soms heb je geen tegenstander nodig :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

GJP80 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:31:
Na die game nog even een chat geopend met het verzoek om niet dat soort schoten te nemen.
Antwoord:
Had je maar niet zo dicht bij die tank moeten staan.
En voor de duidelijkheid, hij had niet aangegeven om te gaan schieten op die is3. :(

Soms heb je geen tegenstander nodig :P
Afbeeldingslocatie: http://i.qkme.me/3qz98d.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
t67 is idd een superfijn tankje. heb er zelf 2700 battles mee gedaan en er 2 pools mee gehaald. ook mijn XP record 2600nog iets heb ik met dit kleine monster gehaald.

de wolverine is trouwens ook een leuke tank een stuk trager maar betere gunhandling en super viewrange. altijd goed voor "hacker / cheater" commentaar als je ze 1 voor 1 unspotted wegknalt.

jaja ik weet het, ben een dirty sealclubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Ik ga gewoon met heat beginnen schieten in m'n E4 dat ding bouncet echt alles :(

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Zo, heb er bijna een week over gedaan maar de T-34-85 staat gewoon weer op 50%.

En zonet mijn tweede Mark of Excellence gehaald op het ding *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
grand admiral Mause schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:08:
t67 is idd een superfijn tankje. heb er zelf 2700 battles mee gedaan en er 2 pools mee gehaald. ook mijn XP record 2600nog iets heb ik met dit kleine monster gehaald.

de wolverine is trouwens ook een leuke tank een stuk trager maar betere gunhandling en super viewrange. altijd goed voor "hacker / cheater" commentaar als je ze 1 voor 1 unspotted wegknalt.

jaja ik weet het, ben een dirty sealclubber.
met 2700 battles kom je net kijken in dat ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Woohoo eindelijk de 1900 average damage gepasseerd op mijn account :) Nu op naar de 2000 :P

Battles 23,288
Win Rate 62.31%
WN8 2880
Average Damage 1,900.28

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
wsLy schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 19:48:
Woohoo eindelijk de 1900 average damage gepasseerd op mijn account :) Nu op naar de 2000 :P

Battles 23,288
Win Rate 62.31%
WN8 2880
Average Damage 1,900.28
Statspadder detected :P }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Red line snipah yooooo

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Na een aantal frustrerende potjes had ik net een erg fijne pot in de IS-7.
Beetje jammer dat ik op 't laatste niet de topgun er bij kon krijgen, maar mastery badge en bijna 7K damage is eigenlijk ook wel genoeg :)

edit: net nog even de replay terug gekeken en op't laatst toch nogal careless gespeeld.
Na hoe het t/m de arty kill ging in zo'n mood van "we got this, voor de ckrheid nog even gold shells laden voor de topgun en "ff afmaken", maar had zo snel niet in de gaten/gekeken dat ik qua tanks alleen nog met de 140 over was.

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/is7game.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door BeetjeVreemd op 04-02-2016 22:25 ]

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Zegt onze rode IS3 tegenstander ineens: Lol, lees jullie clantags eens van boven naar beneden :+
We lol'd :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3f91RVH.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 21:44:
Zegt onze rode IS3 tegenstander ineens: Lol, lees jullie clantags eens van boven naar beneden :+
We lol'd :9

[afbeelding]
"Ze hebben iig wel humor die tomaten"
"Ja dat moet je ook wel hebben als je 46% WR hebt en nog rondrijdt in deze game"

Was een relaxte avond 8)

Na een lange periode van missie droogte vandaag weer eens twee MT missies gehaald. Moet nog 4 MT missies excl MT 15, jammer genoeg zijn dat allemaal van die bs missies waarbij je tanks 1 of 2 tier hoger moet hebben en dat soort ongein..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ik heb niet altijd bij mijn equipment het vakje met mijn camonet (ingame). Er staat dan gewoon niks. Kan dit een bug zijn in een van de mods?

Hebben meer mensen hier last van?

In mijn garage zie ik wel gewoon camonet erbij staan. Best weird... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo, spannend potje net op Mountain Pass waarbij ik naast een full-oneshot op een 50b aan het einde ook nog 2 tanks weet te shotgunnen :9 waaronder een re-rollende E50M met bijna 4k overall WN8, die het gelukkig wel kon waarderen en me na de game nog gewoon vriendelijk te woord stond :p

p0st_ (9:16:27) well at least I put in some effort right :P
WatchitCarefully (9:16:42) wp
WatchitCarefully (9:16:45) i hate artys but
WatchitCarefully (9:16:48) some of them are really funny
WatchitCarefully (9:16:50) like u, lol
p0st_ (9:16:55) yeah well i occasionally like to click :P
WatchitCarefully (9:16:59) me2 :D
WatchitCarefully (9:17:04) gl
p0st_ (9:17:09) ok well gl to you too, cheers!

Voor de arty liefhebbers/haters een replay link :9 http://wotreplays.com/sit...ountain_pass-p0st-m53_m55

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lEdNk53.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
  • Laatst online: 09-09 17:12
p0st schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:23:
Zo, spannend potje net op Mountain Pass waarbij ik naast een full-oneshot op een 50b aan het einde ook nog 2 tanks weet te shotgunnen :9 waaronder een re-rollende E50M met bijna 4k overall WN8, die het gelukkig wel kon waarderen en me na de game nog gewoon vriendelijk te woord stond :p

Voor de arty liefhebbers/haters een replay link :9 http://wotreplays.com/sit...ountain_pass-p0st-m53_m55

[afbeelding]
Dat was best inspirerend, hoe heb jij je camera zo gekregen? Is dat een mod? Het ziet er best prettig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

p0st schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 09:23:

[afbeelding]
Hoe kan ik zo'n replay bekijken? Ik zie de optie download replay, maar dat werkt bij mij niet. Kan ik het streamen of zoiets?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
janvanduschoten schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Hoe kan ik zo'n replay bekijken? Ik zie de optie download replay, maar dat werkt bij mij niet. Kan ik het streamen of zoiets?
Replay downloaden. Zorgen dat wot niet opgestart is. De replay opstarten met behulp van wot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
Mr_Size schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:37:
[...]
"Ja dat moet je ook wel hebben als je 46% WR hebt en nog rondrijdt in deze game"
tja we zijn niet allemaal zo goed als jij ;) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Arjant2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:58:
[...]

Gewoon over zijn aantal poolsmedals beginnen, dan gaat ie weer terug zijn hoek in :P }:O.

Maar even serieus, we kunnen niet allemaal goede stats halen en gelukkig blijven er genoeg spelers doorgaan die hierdoor zich niet uit het veld laten slaan en er mee stoppen. Gelukkig blijven die spelers spelen anders loopt de game totaal leeg.Ben nu met de m3 lee grind bezig en ben een van de
weinige die een winrate van over 50% heeft en een wn8 van 1000+ heeft. Als er straks 30 super unicums in een game zitten zal er uiteindelijk toch iemand als eerste dood moeten en niet iedereen kan dan 4k dmg doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Ik speel het spel niet supervaak, laatste week weer een beetje opgepakt, maar mijn winrate is net onder de 47%. Maar eigenlijk boeit me dat ook niet zo veel, als ik er maar plezier in heb.
Natuurlijk wil ik beter worden en is het leuk als je wint, maar als iedereen onder de 46/47% zou stoppen dan is inderdaad het spel dood.

[ Voor 4% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Arjant2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:28:
Ik speel het spel niet supervaak, laatste week weer een beetje opgepakt, maar mijn winrate is net onder de 47%. Maar eigenlijk boeit me dat ook niet zo veel, als ik er maar plezier in heb.
Natuurlijk wil ik beter worden en is het leuk als je wint, maar als iedereen onder de 46/47% zou stoppen dan is inderdaad het spel dood.
Even uit nieuwsgierigheid hoeveel battles heb je in totaal gespeeld en bepaalde tanks die je meestal speelt? En waar zit voor jou het plezier in het spel? Enig idee waarom je winrate bijvoorbeeld aan de lage kant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jdh009 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:25:
[...]
Als er straks 30 super unicums in een game zitten zal er uiteindelijk toch iemand als eerste dood moeten en niet iedereen kan dan 4k dmg doen.
Als iedereen de skill van een superunium bereikt, dan nog zullen de tomaten er zijn. Alles is relatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Razorbite schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:44:
[...]

Als iedereen de skill van een superunium bereikt, dan nog zullen de tomaten er zijn. Alles is relatief.
I know, daar het laatste stuk ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

appel437 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:31:
[...]

Dat was best inspirerend, hoe heb jij je camera zo gekregen? Is dat een mod? Het ziet er best prettig uit
Grappig dat je dat in de replay ook ziet.. Die mod heet Battle Assistant en activeer je met de "G" knop.
janvanduschoten schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Idd downloaden en dan openen met de WoT client als WoT niet gestart is :-)
Arjant2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:58:
[...]

Voor 46% winrate en <500 WN8 moet je wel heel erg hard je best doen hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
jantje 2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:41:
[...]

Even uit nieuwsgierigheid hoeveel battles heb je in totaal gespeeld en bepaalde tanks die je meestal speelt? En waar zit voor jou het plezier in het spel? Enig idee waarom je winrate bijvoorbeeld aan de lage kant is?
https://wot-life.com/eu/player/arjant/

Minder dan 500 WN8 is ook wel knap ja ;) maar ging even over de winrate.

Waarom mijn winrate zo laag is weet ik niet. Ik denk dat het vooral komt door het begin, maar ja dat heeft iedereen toch lijkt mij.
Laatste 1000 potjes een winrate van 51,5%.
http://www.noobmeter.com/player/eu/arjant/511778960/

[ Voor 48% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Arjant2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:15:
[...]

Waarom mijn winrate zo laag is weet ik niet. Ik denk dat het vooral komt door het begin, maar ja dat heeft iedereen toch lijkt mij.
Ja nu ben je gewoon average met je recents in het begin inderdaad op een verkeerde manier gespeeld. En je wn8 nu is ook average idd. Het ging in zijn voorbeeld denk ik meer inderdaad over 46% winrate en 500 wn8 spelers.

Iedereen is inderdaad ergens begonnen. Ik was op mijn 1ste account ( 2011 opgestart ) na 6k battles net niet blauw iets van 1565 wn8. Het is ook een beetje aanleg en hoeveel tijd je ergens in wil steken. En ja dat is nog in de tijd van +3 MM en geen prem ammo :+ Op mijn 1ste T5 heb ik ook 46% winrate 8)7

Ik had eigenlijk gehoopt dat je wel een lage wn8 zou hebben zodat we ook eens inzicht in de denkwijze van zulke spelers kunnen krijgen. Wat voor hun leuk is en waarom ze nu precies spelen, helaas haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
[...]

Ziet er opzich niet heel slecht uit, zeker als je kijkt naar je recents. Wat me vooral opvalt is dat je een ontzetten laag percentage van je battles overleeft. 18% van je recents en 22% overall. Mijn grootste progressie in WN8 en winrate heb ik gemaakt toen ik probeerde iets meer te overleven zodat je zelf nog schade kunt doen en kills kan maken. (heb zelf 45% recent en 38% overall). Zolang je leeft kun je het gevecht nog beïnvloeden en dus winnen. Nu moet je natuurlijk geen bushcampmaster gaan uithangen maar iets voorzichtiger spelen zou misschien een optie zijn voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
tja zulke figuren hadden wij ook wel in onze clan hoor.
Ook wel eens gevraagd, maar dan is het vooral de reactie: oh die wn8 boeit me niet, kijk ik niet naar.
Ik speel gewoon voor de lol.

Dat ik weinig battles overleef is zeker waar, had eigenlijk nooit op gelet wat een normaal percentage daarin is. Ik ben inderdaad wel iemand die redelijk vooraan rijdt altijd. Ook omdat ik altijd het gevoel heb dat als ik dat niet doe, ik overal achter aan rij en nul damage doe (wat dan weer slecht is voor de wn8) en ook niet veel oplevert qua spelplezier. Wellicht toch eens een idee om niet meer voorop te rijden en dat gedurende langere tijd vol te houden, eens kijken wat dat brengt.

[ Voor 56% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
jantje 2 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:17:

Ik had eigenlijk gehoopt dat je wel een lage wn8 zou hebben zodat we ook eens inzicht in de denkwijze van zulke spelers kunnen krijgen. Wat voor hun leuk is en waarom ze nu precies spelen, helaas haha :+
In de clan waar ik nu in zit (een van de Havocs) zitten zat spelers met >6K battles en een WN8 van <500. Die spelen idd voor de fun, klinken over het algemeen of niet al te snugger, of zijn wat ouder/trager.

Merk vaak genoeg dat ik dan degene in het platoon ben met het meeste spelinzicht, terwijl ik <2K battles heb. Op het moment dat iemand dan ook tegen ze zegt waar ze heen moeten en hoe ze moeten spelen gaat het al een stuk beter, maar dat komt mijn eigen spel dan niet ten goede. Kan me dan niet genoeg op mijn eigen spel concentreren (still learning).

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
ElPaco schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:25:
...over het algemeen of niet al te snugger, of zijn wat ouder/trager.
Sorry dat ik het zeg maar...dan komt deze onzin...
Leeftijd heeft hier niets mee te maken,integendeel, dan zou je juist een beetje voorzichtiger moeten spelen (verstand icm jaren zoiets)
Wat WEL telt is spelinzicht en daar is geen leeftijd op te plakken. (en nee, ik wil niet zeggen dat ik zo'n goed spelinzicht heb maar wou dit toch even vermelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Gedeeltelijk mee eens.
De leeftijd heeft er toch wel iets mee te maken durf ik te beweren.
De ouderen zijn vaak (niet altijd) wat minder gefocused op goed spelen, dat zag ik bij ons in de clan ook.
Die wn8 gevallen onder de 500 waren bij ons ook ouderen (en dan heb ik het over 50+).
Iets met tragere reactietijd, of toch nog meer het gevoel van, als ik maar lol heb, dan maakt het niet uit.

Doet er niets aan af dat er ook vast hele goede spelers ouder zijn, of dat er jonge spelers zijn <500.

Maar goed, het is niet alleen het aantal battles wat iemand speelt. Het gaat er ook om hoe je t doet. Investeer je in kaarten en tanks leren kennen? Kijk je reviews over tanks, wat zwakke punten zijn, hoe je op welke kaart met welke tank welke strategie kan voeren etc.
Daarnaast denk ik ook zeker dat een goede clan met ervaren spelers heel waardevol kan zijn, tips over wat wel en niet te doen zijn erg waardevol.

[ Voor 54% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik bedoelde ook mensen van 50+ ofzo (heb het niet gevraagd). Het zijn gewoon de ervaringen die ik heb binnen de clan waar ik in zit. Kan je onzin vinden of niet.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
kreezjie schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Sorry dat ik het zeg maar...dan komt deze onzin...
Leeftijd heeft hier niets mee te maken,integendeel, dan zou je juist een beetje voorzichtiger moeten spelen (verstand icm jaren zoiets)
Wat WEL telt is spelinzicht en daar is geen leeftijd op te plakken. (en nee, ik wil niet zeggen dat ik zo'n goed spelinzicht heb maar wou dit toch even vermelden)
Helemaal mee eens! Je begrijpt weinig van WoT als je zegt dat traagheid van invloed is op je spel. Ik ken weinig games (MMOG - shooterachtig) met tragere gameplay dan WoT. Ik bedoel: reloadtijden van 10 seconden... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjant2
Razorbite schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 14:53:
[...]

Helemaal mee eens! Je begrijpt weinig van WoT als je zegt dat traagheid van invloed is op je spel. Ik ken weinig games (MMOG - shooterachtig) met tragere gameplay dan WoT. Ik bedoel: reloadtijden van 10 seconden... _/-\o_
helemaal mee oneens!
Je begrijpt weinig van het begrip traagheid waar wij het over hebben.
Nee het is geen FPS waar je in een fractie van een seconde moet reageren.
Maar het is wel het vermogen om te handelen naar wat je ziet. Je moet nog steeds vaak in een seconde ergens op reageren, een tank die je tegenkomt, het feit dat je gespot wordt. Als je niet of laat reageert op veranderende omstandigheden in een battle dan is dat zeker van invloed. En ja dan kan ervaring helpen, maar als je ouder ben wil je niet zeggen dat je meer ervaring in een spel hebt. En dan heb je ervaring omdat je weet waar je heen moet, maar dan hou je geen rekening met 29 andere spelers in een battle die niet altijd doen wat logisch is (dan zou je saaie battles krijgen), daar zal je toch echt op moeten reageren.

En dat is wel wat ik ervaar bij vaak wat oudere spelers. En dat accepteer ik dan, veroordeel hen er niet op! Ik hoop dat over een jaar of 10/15 ook nog mezelf zo kan vermaken. En oke dan kan ik niet meer overal zo snel op reageren, het zij zo.
Het mag duidelijk zijn dat ik zelf ook geen sterspeler ben en waarschijnlijk ook nooit zal worden ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
[...]

Toch een aardige garage met 4x T10 ondanks een 46.9% WR op "slechts" 5800 battles (waarvan +1900 in IS6). Veel FREE XP? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Eindelijk! TD8 voor de Obj.260 is binnen. Dank voor jullie tips over welke TD het meest geschikt zou zijn, maar uiteindelijk is het toch met de Hellcat gelukt, waarmee ik het al een tijd probeerde :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KwoftbF.jpg
http://imgur.com/KwoftbF

EDIT:

niet veel later heeft iemand mij doorzien _O- Bring the popcorn! oOo

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/agX2B3F.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Rianata op 05-02-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
ja idd wel aardig wat free xp gebruikt in het verleden, inmiddels doe ik dat niet meer.

Maar dat was dan meer om een paar tier IX en X te hebben voor een keer een peleton ofzo.
Aantal battles wat ik daar in speel is vrij weinig.

Denk dat dat ook wel een fout is die ik in het begin maakte. Ik had te veel tanks om een tank echt te leren kennen, met als gevolg dat de leercurve op een tank erg laag is.
Inmiddels speel ik vooral met een paar vaste tanks en dat werkt wel beter. Veel IS-6 ook vooral, wat ik toch een heerlijke tank vind. Daar zie je dan ook wel een fatsoenlijke winrate en wn8 op (voor mijn doen dan).

[ Voor 27% gewijzigd door Arjant2 op 05-02-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rianata schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:29:

niet veel later heeft iemand mij doorzien _O- Bring the popcorn! oOo

[afbeelding]
Congrats met de missie. Heb je hem nog wat gevoerd of heb je het gelaten voor wat het was? Altijd leuk om beetje olie op het vuur te gooien op zulke momenten })

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

ElPaco schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:57:
[...]

Congrats met de missie. Heb je hem nog wat gevoerd of heb je het gelaten voor wat het was? Altijd leuk om beetje olie op het vuur te gooien op zulke momenten })
Nee, ik laat het maar voor wat het is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bij de PC ook zo waardeloos met Matchmaking?..

Met een Tier 4 bij een Tier 8 komen, en alles daar tussen in.

Het slaat echt nergens op met momenten, je bent van nature al wat underpowered met een stocktank.
Maar als je tegen een team moet spelen die allemaal minimaal 3 a 4 tiers hoger zijn, dat is gewoon Unfair...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
jdh009 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:25:
[...]

Gewoon over zijn aantal poolsmedals beginnen, dan gaat ie weer terug zijn hoek in :P }:O.

Maar even serieus, we kunnen niet allemaal goede stats halen en gelukkig blijven er genoeg spelers doorgaan die hierdoor zich niet uit het veld laten slaan en er mee stoppen. Gelukkig blijven die spelers spelen anders loopt de game totaal leeg.Ben nu met de m3 lee grind bezig en ben een van de
weinige die een winrate van over 50% heeft en een wn8 van 1000+ heeft. Als er straks 30 super unicums in een game zitten zal er uiteindelijk toch iemand als eerste dood moeten en niet iedereen kan dan 4k dmg doen.
Ik denk dat heel veel unicums juist unicums zijn vanwege het feit dat ze tomaten kunnen farmen, het liefst wil je een paar goede spelers in je eigen team, maar ook niet teveel. En een hele hoop slechte spelers in het andere team O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Rianata schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 15:58:
[...]

Nee, ik laat het maar voor wat het is 8)
Jammer zulke mensen opstoken is alleen maar leuk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:50:

Het slaat echt nergens op met momenten, je bent van nature al wat underpowered met een stocktank.
Maar als je tegen een team moet spelen die allemaal minimaal 3 a 4 tiers hoger zijn, dat is gewoon Unfair...
Als je lights speelt, kom je gerust met een T4 tussen T8 tanks terecht.

Als je met een T4 med/heavy/TD speelt en met een T4 light in platoon zit, kom je ook gerust tussen T8 tanks terecht.

Solo in een T4 med zou dat echter niet voor mogen komen. Of is de MM op de console anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:30:
[...]

Als je lights speelt, kom je gerust met een T4 tussen T8 tanks terecht.

Als je met een T4 med/heavy/TD speelt en met een T4 light in platoon zit, kom je ook gerust tussen T8 tanks terecht.

Solo in een T4 med zou dat echter niet voor mogen komen. Of is de MM op de console anders?
Gebeurt helaas wel.

Maar het grootste irritatie punt blijft gewoon de random teamgenoten die denken dat ze cod aan het spelen zijn..
Blind naar voren rushen en binnen een minuut is het halve team alweer kapot..
EN keer op keer zitten wij dan met 3 a 4 man op het einde tegen het hele enemy team...

Het is echt een top spel, maar soms word je er echt moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 19:07:
[...]

Gebeurt helaas wel.

Maar het grootste irritatie punt blijft gewoon de random teamgenoten die denken dat ze cod aan het spelen zijn..
Blind naar voren rushen en binnen een minuut is het halve team alweer kapot..
EN keer op keer zitten wij dan met 3 a 4 man op het einde tegen het hele enemy team...

Het is echt een top spel, maar soms word je er echt moe van
Oh, ik had net 2 teamgenoten (Type 59 en AMX CDC) die vonden dat ik moest gaan scouten met mijn Comet. Voordat ze zeiden wat ik moest doen probeerden ze het duidelijk te maken door 800+ HP van mij weg te schieten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:16:
[...]

Oh, ik had net 2 teamgenoten (Type 59 en AMX CDC) die vonden dat ik moest gaan scouten met mijn Comet. Voordat ze zeiden wat ik moest doen probeerden ze het duidelijk te maken door 800+ HP van mij weg te schieten :s
Gelukkig heb je "nog" geen friendly fire op de ps4.
Anders waren er al heel veel friendly kills geweest..

En ik zeg heel eerlijk, dat zouden er een paar van mij zijn geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag weer even 7 battles gedaan, een potje was echt een derp potje... de rest allemaal gewoon goed gespeeld en een WN8 van 4.7k gemiddeld.

Nu WoT maar even aan de kant laten liggen tot woensdag, tijd om weer flink carnaval te vieren ;)!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 17:50:

Zal wel een tier 4 met scout matchmaking zijn geweest?

Had laatst voor de zoveelste keer weer zo'n potje: tier 7 match op Malinovka.... onze scouts waren t4 en 5 lights, knalrode wn8.... in de chat direct klagen dat het niet eerlijk was.. ik smeek nog "please spot field from bush guys"

De ene ging campen tussen wat heavies en werd ge one shot... de 2e ging yolo het open veld in en werd ge one shot.. 30 seconden in de pot en wij hadden geen vision...

Hoe moeilijk is om te snappen dat het juist geweldig is om in een low tier scout te zitten op deze map?

Met je camo en snelheid rush je direct naar een spotting bosje en je gaat een bak koffie halen terwijl je 3-5k aan spotting dmg en bergen xp (want high tiers) binnen harkt! Waarom snappen die lui dat niet na 8k battles? En waarom rij je dan in een fukin chaffee of luchs?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 15:49:
[...]

Zal wel een tier 4 met scout matchmaking zijn geweest?

Had laatst voor de zoveelste keer weer zo'n potje: tier 7 match op Malinovka.... onze scouts waren t4 en 5 lights, knalrode wn8.... in de chat direct klagen dat het niet eerlijk was.. ik smeek nog "please spot field from bush guys"

De ene ging campen tussen wat heavies en werd ge one shot... de 2e ging yolo het open veld in en werd ge one shot.. 30 seconden in de pot en wij hadden geen vision...

Hoe moeilijk is om te snappen dat het juist geweldig is om in een low tier scout te zitten op deze map?

Met je camo en snelheid rush je direct naar een spotting bosje en je gaat een bak koffie halen terwijl je 3-5k aan spotting dmg en bergen xp (want high tiers) binnen harkt! Waarom snappen die lui dat niet na 8k battles? En waarom rij je dan in een fukin chaffee of luchs?? :(
Scout mm kan bij de pc versie maar +3 zijn. In normale gevallen is het niet mogelijk om met een tier 4 scout bij een tier 8 te komen. Gezien je max tier 7 tegen kunt komen. De persoon in kwestie zou dus met iemand anders in een platoon moeten hebben gezeten om dit voor elkaar te krijgen. En anders is mm broken....:P

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 06-02-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat je met grote regelmaat 3 a 4 tiers lager dan je tegenstanders bent in een Wot game.

Je zou zeggen dat ze van de PC versie geleerd hebben, waar je ooit in je tier 3 Kv2's tegen kwam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Nieuwe intro! *O*
Wat een pot ook weer, die E5 is echt OP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:54:
Inderdaad, kan me niet voorstellen dat je met grote regelmaat 3 a 4 tiers lager dan je tegenstanders bent in een Wot game.

Je zou zeggen dat ze van de PC versie geleerd hebben, waar je ooit in je tier 3 Kv2's tegen kwam :p
Misschien omdat de spelersbase nog te klein is en dan maken ze een afweging tussen tier MM en queue tijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Nieuwe intro! *O*
Wat een pot ook weer, die E5 is echt OP
De e5 is inderdaad redelijk op, imho moeten ze of de cupola iets minder armour geven of de lower plate. Beide zijn gewoon bs op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
jdh009 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 16:42:
[...]

Scout mm kan bij de pc versie maar +3 zijn. In normale gevallen is het niet mogelijk om met een tier 4 scout bij een tier 8 te komen. Gezien je max tier 7 tegen kunt komen. De persoon in kwestie zou dus met iemand anders in een platoon moeten hebben gezeten om dit voor elkaar te krijgen. En anders is mm broken....:P
ik weet dat de luchs wel +4 MM heeft.. misschien dat deze mee was in het platoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Kleine correctie: De luchs heeft geen +4 MM. Samen met de M5 Stuart (en misschien een andere Tier IV light?) hebben ze als light tank nog steeds max +3 MM, maar ze kunnen ook in Tier IV battles komen (dus top tier). :D
Dus Tier 4,5,6 en 7.

[ Voor 3% gewijzigd door JRacer op 06-02-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook vaak luchs en stuarts in mn T34-85. Jammer dat ze gaan yolo'en. Soms zit er een goede kerel bij die niet meteen dood gaat maar die gaat dan weer niet spotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:00:
Ik zie ook vaak luchs en stuarts in mn T34-85. Jammer dat ze gaan yolo'en. Soms zit er een goede kerel bij die niet meteen dood gaat maar die gaat dan weer niet spotten
Ze hebben ook niet helemaal ongelijk, aangezien de viewrange nog niet bijzonder hoog is bij lage tier light tanks. Dan kunnen ze endgame meer betekenen met hun snelheid, als ze nog leven.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 15:49:
[...]

Wat een bullshit, Als jij met een 50% of 75% crew, en zelfs met een 100% crew zit in je chaffee word je door tier 7 tanks gewoon gespot voor je ook maar in een bosje kan komen. Als er een comet binnen 330m staat ben je gespot, T29 binnen 330m idem... Dus 9 van de 10x KAN je niet eens naar een bosje komen als je weer eens gefuckt word door de MM en je de laagste tier scout bent! Zelfs als je in een ELC zit word je nog binnen 300m gespot... Daarnaast zijn de meeste teamgenoten in de 1ste 2 minuten bijna alleen maar bezig met naar een plek rijden waardoor ze dus niet eens schieten naar de targets welke jij oplicht...

Als je geluk heb lukt het om naar het magische bosje te gaan, maar meestal gaat het feest niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie had dat ooit gedacht:
Battle achievements: 1 Mark of Excellence.

En nog een 9 kills, en LOSS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze was wel raak:
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_371.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
gotfurrr schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:39:
[...]

De e5 is inderdaad redelijk op, imho moeten ze of de cupola iets minder armour geven of de lower plate. Beide zijn gewoon bs op dit moment
Idd graag de cupola iets minder armour geven van de 7 keer geschoten met m'n STI is er maar 1 doorgeraakt
terwijl ik op een E75 4 tot 5 keer doorgeraak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Gaat de WT auf E100 eruit ? Las net de 8.14 docs .....

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
gotfurrr schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:39:
[...]

Een tier 5 scout kan de e5 nog penetraten aan zijkant/achterkant. zo op is het niet.

Gisteren en vandaag 20-30 battles gedaan voor het eerst sinds 9 maanden oid. Ik zie het niet meer zitten...Het is meer world of rushing met arty support geworden...

[ Voor 19% gewijzigd door patrickos85 op 07-02-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
patrickos85 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 12:26:
[...]

Een tier 5 scout kan de e5 nog penetraten aan zijkant/achterkant. zo op is het niet.

Gisteren en vandaag 20-30 battles gedaan voor het eerst sinds 9 maanden oid. Ik zie het niet meer zitten...Het is meer world of rushing met arty support geworden...
Volgens jouw logica is dan de definitie of een tank OP is ja of nee, het feit of de tank armour heeft aan de zij -en achterkant?? Een tank zou dus volgens jou frontaal 3000000000mm armour mogen hebben, de snelheid van een bc, de dpm van de stb1 -> als z'n zijkant en achterkant maar gepenned kan worden door een tier V scout? 8)7 :P

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 07-02-2016 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Laatst online: 01:13
JRacer schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:56:
Kleine correctie: De luchs heeft geen +4 MM. Samen met de M5 Stuart (en misschien een andere Tier IV light?) hebben ze als light tank nog steeds max +3 MM, maar ze kunnen ook in Tier IV battles komen (dus top tier). :D
Dus Tier 4,5,6 en 7.
T-50 is ook een T4 scout :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 23:14:
[...]

Wat een bullshit, Als jij met een 50% of 75% crew, en zelfs met een 100% crew zit in je chaffee word je door tier 7 tanks gewoon gespot voor je ook maar in een bosje kan komen. Als er een comet binnen 330m staat ben je gespot, T29 binnen 330m idem... Dus 9 van de 10x KAN je niet eens naar een bosje komen als je weer eens gefuckt word door de MM en je de laagste tier scout bent! Zelfs als je in een ELC zit word je nog binnen 300m gespot... Daarnaast zijn de meeste teamgenoten in de 1ste 2 minuten bijna alleen maar bezig met naar een plek rijden waardoor ze dus niet eens schieten naar de targets welke jij oplicht...

Als je geluk heb lukt het om naar het magische bosje te gaan, maar meestal gaat het feest niet door
Ben ik niet met je eens, met binos en full camo crew kan je vaak een prima bijdrage als passive scout leveren. Zelfs als je de race naar het ideale bosje niet aandurft.

Heb met mn t3 lights (Locust bijvoorbeeld) ook vaak fijne t5 potjes vaak op die manier.

En ik ben een vrij middelmatige speler (1200wn8 /52% WR) die het LT gebeuren nog aan het leren is.

Ik wed dat het eerder een afspiegeling van je eigen ervaring/prestaties is, niet zozeer de "oneerlijke" spotting mechanics van het spel als je bottom tier bent. Ik snap je punt wel: hogere tier tanks zijn vaak in het voordeel met view range en snelheid, dus dien je hier rekening mee te houden..

Stukje leerproces, ook voor mij uiteraard. Maar om het direct op te geven of yolo te gaan zoals in mijn voorbeeld? uninstall en go play tetris, denk ik dan.

[ Voor 20% gewijzigd door _Anvil_ op 07-02-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Ben ik niet met je eens, met binos en full camo crew kan je vaak een prima bijdrage als passive scout leveren. Zelfs als je de race naar het ideale bosje niet aandurft.

Heb met mn t3 lights (Locust bijvoorbeeld) ook vaak fijne t5 potjes vaak op die manier.
Full camocrew op een T5 scout? Bij mij zijn de crews dan nog niet zo ver ontwikkeld.

Pagina: 1 ... 8 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).