[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.958 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
_Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:20:
Negatieve energie uiteraard, en vrij belachelijk want in tier 10 games ben ik vaak de "tomaat" met mn 1200(?) wn8. Heb me voorgenomen alleen nog maar positief opbouwende kritiek te geven in de chat, met veel smileys enzo :) "Dear team, please do not ignore the flank with the cap circle next time on this map, if you want to lemming at least do it on the correct flank :) " etc.
Dat doe ik eigenlijk altijd al, alleen ik combineer dat met lekker tegengas te geven aan anderen die wel echt aan het klagen/zeuren zijn. Levert toch veelal erg leuke reacties op en geeft je wat te doen tijdens het spel :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
_Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:20:
True. Positieve vibes in woT is iets waar we allemaal aan moeten werken.

Had vanochtend een leuk carry-the-tomatoes potje in mn IS-6, waarna ik om de 6e kill vroeg. Helaas was een t6 med die geen 0 damage wou me te snel af. Prima, vragen staat vrij.

Krijg ik daarna echter complimenten van een t54 prot diver in personal chat en dat ze me de 6e kill hadden moeten geven etc. En dat kwam van een speler met vrij slechte stats, waar ik onder andere omstandigheden in de chat over aan t klagen zou zijn.

Merk dat ik dat de laatste tijd vaker doe, naarmate mn eigen niveau stijgt, erger ik me meer aan spelers die in 14k potjes niets leren en als hersenloze schapen spelen.

Negatieve energie uiteraard, en vrij belachelijk want in tier 10 games ben ik vaak de "tomaat" met mn 1200(?) wn8. Heb me voorgenomen alleen nog maar positief opbouwende kritiek te geven in de chat, met veel smileys enzo :) "Dear team, please do not ignore the flank with the cap circle next time on this map, if you want to lemming at least do it on the correct flank :) " etc.
Ik hoor het al, jij moet niet met de KRNKT club spelen :P . Het gebeurt elke avond wel een keer. D'r zijn al meerdere Top Guns en BIAs 'verkloot' zo. Aan het eind van een potje klinkt het regelmatig: "X, kijk eens naar onze/mijn kills?", waarop meestal het antwoord "Oh..." komt. Over het algemeen onopzettelijk, maar een enkele keer... >:)

Bij Top Guns redeneer ik altijd van: Als je hem wil, moet je hem pakken voordat ik het kan. Je naam staat er niet op dus issie niet van jou. Met RWs doe ik dat niet, als je al 7 kills hebt ga ik er vanuit dat je me gecarried hebt* en dan staat wat mij betreft je naam wél op de achtste kill.

* Of je moet Rama heten, dan heb je ze ALLEMAAL GEJAT.

[ Voor 3% gewijzigd door User op 29-01-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Ik hoor het al, jij moet niet met de KRNKT club spelen :P . Het gebeurt elke avond wel een keer. D'r zijn al meerdere Top Guns en BIAs 'verkloot' zo. Aan het eind van een potje klinkt het regelmatig: "X, kijk eens naar onze/mijn kills?", waarop meestal het antwoord "Oh..." komt. Over het algemeen onopzettelijk, maar een enkele keer... >:)

Bij Top Guns redeneer ik altijd van: Als je hem wil, moet je hem pakken voordat ik het kan. Je naam staat er niet op dus issie niet van jou. Met RWs doe ik dat niet, als je al 7 kills hebt ga ik er vanuit dat je me gecarried hebt* en dan staat wat mij betreft je naam wél op de achtste kill.

Hij is goed op weg naar de titel 'koning killsteal'.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
User schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:40:
[...]

Al die moeilijke afkortingen daar.. als ik kan zien dat een platoon member een top gun kan halen of bijvoorbeeld radley met nog 2 kills te gaan gun ik hem die meestal wel gewoon. Gewoon ff aangeven he als jij die kills pakt dan heb je een leuke medal. Toch altijd een beetje een sport om het toch voor elkaar te krijgen als er nog wat random tanks leven.

Randoms gun ik principe ook wel eens een medal als ik weet dat hij echt zn best gedaan heeft om te winnen. Laatst nog iemand geholpen met MT15.2 of 3 en af en toe accept ik een random platoon invite als iemand zo'n damage missie moet. Zolang ze het netjes vragen geen probleem.

Wat ik helemaal leuk vind is van die bijdehande gastjes in het enemy team een topgun of radley te denyen. Of als ik weet dat ik doodga dat ik nog ff kijk wie mij niet mag killen >:) Gelukkig komt het heel weinig voor dat mensen in mijn games zoveel kills kunnen maken, maar meestal als ze het kunnen farmen ze alleen maar low tiers of bots dus hebben ze die medal sowieso niet verdiend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Al die moeilijke afkortingen daar.. als ik kan zien dat een platoon member een top gun kan halen of bijvoorbeeld radley met nog 2 kills te gaan gun ik hem die meestal wel gewoon. Gewoon ff aangeven he als jij die kills pakt dan heb je een leuke medal. Toch altijd een beetje een sport om het toch voor elkaar te krijgen als er nog wat random tanks leven.
Oh dat doe ik meestal ook wel, alleen is het probleem dat ik, en de rest*, het altijd pas door hebben als de laatste vijand wordt afgeschoten. :D

Ik hou zelf tijdens potjes echt nooit bij hoeveel kills ik heb. Klinkt misschien vaag, maar ik kom aan het eind van de potjes nog wel eens tot de conclusie dat ik, verrek, 6 kills heb.

* Behalve als je Rama heet, dan hou je de killcount angstvallig in de gaten. Stel je voor dat je teamgenoten ook kills krijgen. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
Mij valt het bij teamgenoten meestal eerder op dat ze tegen een topgun aan zitten dan bij mezelf. De meeste topguns die ik haal vallen me pas op in het after-battle scherm. Reden daarvan is dat dat meestal leuke potjes zijn en ik het te druk heb om naar kills te kijken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:58:
[...]
Oh dat doe ik meestal ook wel, alleen is het probleem dat ik, en de rest*, het altijd pas door hebben als de laatste vijand wordt afgeschoten. :D

Ik hou zelf tijdens potjes echt nooit bij hoeveel kills ik heb. Klinkt misschien vaag, maar ik kom aan het eind van de potjes nog wel eens tot de conclusie dat ik, verrek, 6 kills heb.

* Behalve als je Rama heet, dan hou je de killcount angstvallig in de gaten. Stel je voor dat je teamgenoten ook kills krijgen. :>
Ja dat klopt wel haha, ik heb het ook vaak niet door omdat ik er ook niet echt op let. Tenzij je ff zo'n dood moment hebt endgame dat je ff kan kijken, maar meestal is het endgame altijd rennen en vliegen geblazen om die laatste armvallige damage te farmen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:39
User schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:58:
[...]
jantje 2 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Ja dat klopt wel haha, ik heb het ook vaak niet door omdat ik er ook niet echt op let. Tenzij je ff zo'n dood moment hebt endgame dat je ff kan kijken, maar meestal is het endgame altijd rennen en vliegen geblazen om die laatste armvallige damage te farmen :9
Is dit voor een hoop mensen de langverwachte revelation?

[ Voor 21% gewijzigd door Razorbite op 29-01-2016 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Nyet comrade.

And remember, the glorious Soviet Union will never lie to its communist comrades.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
Ik hou meestal de killcount in de gaten om te kijken hoe mijn team het doet aan de andere kant. Als de heavies bijvoorbeeld geen kills maken en langzaam sneuvelen dan weet je dat ze support nodig hebben. Andersom als ze lekker kills aan het maken zijn en ik weet dat ze hun kant gaan winnen permiteer ik mezelf soms meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
http://imgur.com/E33kOOE

Dit is echt de afbeelding die mijn ervaring met de panther 2 (edit: shitter 2) opsomt. Ik heb 67 games erin gespeeld, al 5x voor volledige hp ammo-racked en 2x bijna volledig. Ik denk dat 7x ammo-rack opgeblazen ook al ongeveer evenveel is als al mijn andere tanks bij elkaar. 8)7
Slaat echt compleet nergens op, helemaal aangezien de t-44 bijvoorbeeld minder ammo rack hp heeft en daarin werd uberhaubt nauwelijks mijn ammo-rack gedamaged. Ben ook blij als ik eenmaal met deze grind klaar ben, imo ook by far de slechste tier 8 tank ooit gespeeld.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
Panter 2. Goede herinnering aan. Ammoracks herinner ik me totaal niet.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hoe was de rage? Heb ik iets gemist? Ik had hier bij willen zijn :P :D

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Hoe was de rage? Heb ik iets gemist? Ik had hier bij willen zijn :P :D
Ik weet wel hoe Coldzero zijn rage zou zijn bij zo'n hit... O+
Iets wat zal resulteren in een chatban... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

_Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:11:
Schande! Alleen kinderen zijn een universeel excuus om te slacken bij WoT, werk etc. :p

serieuze tip: 2 schermen, of laptop ernaast zoals ik wel eens doe.
In windows knippert je taakbalk toch gewoon rood als de counter bijna afloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Klopt en geel als er chatberichten zijn. Maar als je fullscreen in een andere app zit zie je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Ik weet wel hoe Coldzero zijn rage zou zijn bij zo'n hit... O+
Iets wat zal resulteren in een chatban... :+
Ik denk wel wat meer dan een chatban.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Hehe... Eindelijk mijn ruit binnen! :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RuzjXPA.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ehmm, die crew skills lijken me niet handig zo. Perks (zoals Bia in dit geval) kun je beter bij een reset direct op 100% zetten.

Er zijn genoeg andere skills die je had kunnen kiezen, waar je wel profijt van hebt terwijl ze nog geen 100% zijn.

Overigens is een crew skill reset volgens mij zelfs in de aanbieding nu, je kunt dus direct een reset doen en BiA als eerste skill kiezen.

Als je voor credits reset moet elke crew member zn 3e skill op minimaal 50% hebben, zo hou je 100% over op de eerste 2. In dit geval kun je de commander dus BiA en 6th sense als perks geven en als 3e skill repairs oid weer optrainen.

EDIT: lol, zie nu pas mn eigen ingame naam bij je chat messages staan :p

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 30-01-2016 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik zou ze niet resetten met credits, je verliest daarmee teveel xp imho. Of gewoon alles met gold resetten of gewoon zo laten en bia grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Voor geld resetten of anders gewoon de hele grind naar de 4e skill geen profijt ervan hebben? Vind ik persoonlijk een slecht idee.

Ik doe de meeste dingen gewoon met credits, dat komt omdat ik niet 150 euro per maand uitgeef aan premium shop paketten met gold etc. erbij zoals sommigen hier :p Of bakken goud verdien met clanwars en/of stronghold lvl10 missies, dat kan natuurlijk ook als je goed bent en veel tijd hebt.

Nu moet ik zeggen, ik heb heb vrij veel premium tanks (gelukkig de meeste niet zelf betaald ;)) dus een crew weer optrainen is zo gebeurd wat mij betreft.

Dr zijn ook veel spelers die doodleuk met crews (ver) onder de 75% spelen, dat vind ik dan weer zonde.

Er zijn tig manieren om gratis aan goede crews te komen. zoals het eerder aangehaalde voorbeeld van de 100% IS-7 rental crews, als je een paar ruski heavy premiums hebt train je die zo op voor gebruik in een andere tank. Of de 3 Winter games crews van vorig jaar, die waren zo op hun 3e skill te krijgen met die geinige minigames. Of de gratis 2 skill crewleden die je met het recruit a friend programma krijgt. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Purchased:
'E 50 Ausf. M' successfully purchased. Spent credits: 6.100.000.

Eindelijk, de E50 grind goed afgerond, helaas wel jammer dat de winrate op het eind maar 46% was.
Hopelijk bevalt de E50M beter. :+

@Anvil, niet helemaal....
-Betere gun, 50mm meer pen
-300 PK meer, dus hopelijk maar meer snelheid
-Betere draai snelheid
-Upper plate heeft een betere angle, zo meer bounces

Eerste 5 potjes zijn een feit.... winrate 17% :(

[ Voor 36% gewijzigd door Harmen op 30-01-2016 21:28 . Reden: aanvulling ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Umm, das dezelfde tank...

EDIT: weet ik, maar in de basis is het exact dezelfde tank, met dezelfde speelstijl.

[ Voor 63% gewijzigd door _Anvil_ op 30-01-2016 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:11:
Voor geld resetten of anders gewoon de hele grind naar de 4e skill geen profijt ervan hebben? Vind ik persoonlijk een slecht idee.

Ik doe de meeste dingen gewoon met credits, dat komt omdat ik niet 150 euro per maand uitgeef aan premium shop paketten met gold etc. erbij zoals sommigen hier :p Of bakken goud verdien met clanwars en/of stronghold lvl10 missies, dat kan natuurlijk ook als je goed bent en veel tijd hebt.

Nu moet ik zeggen, ik heb heb vrij veel premium tanks (gelukkig de meeste niet zelf betaald ;)) dus een crew weer optrainen is zo gebeurd wat mij betreft.

Dr zijn ook veel spelers die doodleuk met crews (ver) onder de 75% spelen, dat vind ik dan weer zonde.

Er zijn tig manieren om gratis aan goede crews te komen. zoals het eerder aangehaalde voorbeeld van de 100% IS-7 rental crews, als je een paar ruski heavy premiums hebt train je die zo op voor gebruik in een andere tank. Of de 3 Winter games crews van vorig jaar, die waren zo op hun 3e skill te krijgen met die geinige minigames. Of de gratis 2 skill crewleden die je met het recruit a friend programma krijgt. etc. etc.
Om een derde skill van 0-75% te trainen heb je volgens mij richting de 250k xp nodig. Dat zijn geen paar potjes, dat zijn er veel. Tenzij ik dit getal totaal verkeerd heb dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:04
zie je een light tank rijden in het open. crit, crit, crit, bounce .... why? gebeurde in het eerste potje van de dag. Ok... het gaat zo dus vandaag.

Daarna gelukkig een paar heerlijke potten gehad afgewisseld met de altijd irritante oneshots in de eerste minuut door arty. De haat voor arty is met de jaren niet minder geworden :P

Zijn genoeg andere dingen veranderd. Penetraties, snapshots vind ik moeilijker en sommige bomen zijn steviger gemaakt :P wilde net een 704 omcirkelen, alleen reed met 30 km per uur tegen een boom aan die niet mee gaf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Heb nu heerlijk een weekje vakantie er op zitten en nog een week te gaan :)
en (te) veel gespeeld.

ben nu voor de t28 prot voor de top gun aan het sparen, nog 40k xp te gaan :'(
Kan wel merken dat het weekend is, kan zowat niks winnen en waar ik met de gw panther normaal minimaal 1k dmg doe, lukt het nu amper om wat te raken(wel een keer 4 kills weekend missie gehaald 8) ). Om nog maar te zwijgen over alle crashende lemming trains, prima als je met 14 man 1 kant op gaat, maar wordt dan niet door 5 tegenstanders weg geknald

Gelukkig zitten er ook heerlijke potjes tussen:
m41, nice

Ook weereens met de oude vertrouwde hellcat,su-100 en Leopart gespeelt. Blijft leuk

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Na 8 potjes heb ik de Ace Tanker binnen. lol

Battle: Karelia
Vehicles: E 50 Ausf. M
Experience received: 1.424
Credits earned: 61.560
Battle achievements: Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Mission completed! Reward: Added: Large Repair Kit (x3)
WN8: 6 427 (100)

Ging best mooi, eerst afwachten wat en dan na een minuutje of 3 naar het midden om de cap te spotten. :+
Replay: http://wotreplays.com/site/2447835

Iemand nog tips en tricks?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
gotfurrr schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 20:30:
[...]

Om een derde skill van 0-75% te trainen heb je volgens mij richting de 250k xp nodig. Dat zijn geen paar potjes, dat zijn er veel. Tenzij ik dit getal totaal verkeerd heb dan.
Ik snap het niet helemaal, help ff.

Als je voor credits ipv gold reset val je toch geen 75% terug?

En juist omdat het trainen van die derde skill zo lang duurt, kun je toch beter een skill hebben om van te profiteren dan een incomplete bia waar je al die potjes 0 profijt van hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

E-50m unlocked. De laatste games in de E-50 waren prima. Ik parkeer hem voorlopig nog even. Zit enorm in dubio of ik hem zal verkopen. De E-50M lonkt, maar ik heb alleen de creds of de crew als ik de 50 verkoop...
Dan maar verder in de leoPTA grijd.vook een fijne tank, maar daarnis het nóg moeilijker carryen. Oh well... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:53:
[...]

Ik snap het niet helemaal, help ff.

Als je voor credits ipv gold reset val je toch geen 75% terug?

En juist omdat het trainen van die derde skill zo lang duurt, kun je toch beter een skill hebben om van te profiteren dan een incomplete bia waar je al die potjes 0 profijt van hebt?
ik dacht dat je eerder zei dat je met credits terugviel naar 2 skill ipv 2 skill en 75%. ik hertrain nooit met credits dus ik nam dit als feit aan van je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Typisch dat je dan iemand adviseert het niet te doen, terwijl je geen idee hebt hoe het werkt :p

Een skill reset voor credits geeft 10% terugval, net als een retrain naar hetzelfde tanktype. Bij de 2e skill kun je dit dus doen als ie op 40% is om een 100% perk over te houden, bij de 3e rond de 50% volgens mij.

http://wiki.wargaming.net/en/Crew#Managing_Skills_and_Perks
Edmin schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 22:55:
E-50m unlocked. De laatste games in de E-50 waren prima. Ik parkeer hem voorlopig nog even. Zit enorm in dubio of ik hem zal verkopen. De E-50M lonkt, maar ik heb alleen de creds of de crew als ik de 50 verkoop...
Dan maar verder in de leoPTA grijd.vook een fijne tank, maar daarnis het nóg moeilijker carryen. Oh well... :P
Heb een vergelijkbare situatie, e50m bijna unlocked, maar slechts 1 goede crew.

Ik heb echter de 100% crew die ik bij mn StugIV kreeg een tijdje opgetraind qua skills (heb ook een dicker Max) en daarna omgetraind naar een vers teruggekochte Panzer IV H. In onze clan rijden we deze af en toe voor de lol in 105mm derp platoon. Deze crew zit ook bijna dagelijks in mn T-25 premium. Uiteindelijk gaat deze crew door naar de e50, zodat mn 4 skill crew in de e50M kan.

Ik vind "garage management" 1 van de leuke aspecten aan WoT, als je een beetje nadenkt kun je door zo efficient mogelijk dit soort zaken te plannen veel credits en xp besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:01:
Typisch dat je dan iemand adviseert het niet te doen, terwijl je geen idee hebt hoe het werkt :p

Een skill reset voor credits geeft 10% terugval, net als een retrain naar hetzelfde tanktype. Bij de 2e skill kun je dit dus doen als ie op 40% is om een 100% perk over te houden, bij de 3e rond de 50% volgens mij.

http://wiki.wargaming.net/en/Crew#Managing_Skills_and_Perks

[...]

Heb een vergelijkbare situatie, e50m bijna unlocked, maar slechts 1 goede crew.

Ik heb echter de 100% crew die ik bij mn StugIV kreeg een tijdje opgetraind qua skills (heb ook een dicker Max) en daarna omgetraind naar een vers teruggekochte Panzer IV H. In onze clan rijden we deze af en toe voor de lol in 105mm derp platoon. Deze crew zit ook bijna dagelijks in mn T-25 premium. Uiteindelijk gaat deze crew door naar de e50, zodat mn 4 skill crew in de e50M kan.

Ik vind "garage management" 1 van de leuke aspecten aan WoT, als je een beetje nadenkt kun je door zo efficient mogelijk dit soort zaken te plannen veel credits en xp besparen.
tussen geen idee hebben en alles weten zit nog wel een groot gebied toch? of is de hele wereld binair voor jou })

anyhoe, ik heb even naar de cijfers gekeken. Vond het op zich wel even leerzaam. Het is minder dramatisch dan het volgens mijn gevoel zou zijn..... maar:

Het is nog steeds een rampzalige drop in XP, die ik het nooit waard zou vinden. Dit moet natuurlijk iedereen voor zichzelf beslissen :z , ik wil alleen even aangeven dat mensen zich wel bewust zouden moeten zijn van het feit dat ze echt tientallen games aan XP weggooien en dit kan zelfs richting de 100'en games gaan als je al veel verder in de skills zit.

voorbeeldje: ik heb een crew op 89% 3e skill, als ik retrain voor credits valt deze terug naar 84%.

klinkt niet slecht toch? nee. maar het gaat wel om 105,184 xp wat je verliest

stel dat je van 50% terugvalt naar 0% op de 3e skill dan gaat het om 76,387xp wat je kwijt bent.

stel dat ik mijn 5 skill crew op mn object met credits reset, dan drop ik van 96 naar 91 op de 5e skill, DAT IS 580,779 XP..... |:( |:( |:( |:(

edit: viel stukje tekst weg ofzo, maar het komt er dus op neer hoe hoger je in de skills zit, hoe meer games je weg gooit. :O

edit2: zie http://www.planetwot.com/Crewxp/

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 31-01-2016 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

WR is stuk. ;(

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2cy2mif.jpg

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik verbaas me over het feit dat mensen bij zulke kleine aantallen games al naar hun winrate kijken, kom maar terug als je na 60 games 16,7% winrate hebt denk ik dan :p

Mijn ergste loss streak is denk ik 8 a 9 potjes, meerdere keren gebeurd al. Gek genoeg kan ik me niet herinneren ooit meer dan 3 a 4 potjes achter elkaar te winnen...

[ Voor 33% gewijzigd door _Anvil_ op 31-01-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

60 games op 1 dag?

Ben al blij als ik 1,5 uur kan missen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ah, je hebt geen WZ-111 dus, net als ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
MrJ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:45:
60 games op 1 dag?

Ben al blij als ik 1,5 uur kan missen. :p
Als je hard genoeg door rijdt naar de tegenstander zou je er best 60 kunnen halen in 1,5 uur. Met 1 min om dood te gaan en 30 sec wachten tot een nieuwe game begint zou je het toch net moeten redden. Je zou best wat leuke ptojes er tussen hebben zitten qua efficiency.

Maar zelf kijk ik eigenlijk nooit naar mijn winrate als ik minder dan 20 games heb gespeeld. Je kan met een kleine win/lossstreak je winrate aardig opkrikken/verpesten als je zo weinig games op de teller hebt. Daarom kies ik er ook voor mijn teller niet elke dag te laten resetten.

[ Voor 24% gewijzigd door jdh009 op 31-01-2016 15:34 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Volgens mij is 60 potjes het maximale wat ik ooit heb gedaan op een dag, volgens mij op een zaterdag of zondag. Maar dat waren geen yolo-potjes maar gewoon potjes waar we gewoon normaal aan het spelen waren en dus soms ook 10 minuten duurde.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mijn punt was uiteraard niet 60 potjes op een dag, maar dat men bij een zeer gering aantal potjes al naar de winrate kijkt, zegt vrij weinig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
Ik zie dat het probleem met de crossair is verholpen? :)

Qua damage mijn meest epische game ooit!

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Zo was weer een "lekkere" dag, wr 43% :(
Gelukkig als laatste af gesloten met de GW Panther, ace en een t-54 en t28 prot met een one-shot afgemaakt :)
gw_panther

Moet zeggen dat ik de T28 prot steeds meer begin te waarderen.
Kreeg van iemand de tip ga met de heavies mee en dat lijkt redelijk te werken zolang me neus maar de juiste kant op staat en de mini turret niet/lastig te raken is

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Probeer de missies te halen. spot voor 4k in een light, geen probleem. raak 3 verschillende soorten tanks, geen probleem. Meest gekke missies vaak in 1 of 2 keer.

Maaarrrrrrr.... raak 1 light, 8 potjes voor nodig waarbij ik maar 3 lights in totaal ben tegengekomen :P nu aan mij de taak om een arty te slopen. Je raad het al: 5 potjes op een rij geen arty :D ga deze missie expres niet halen! heerlijk zo zonder arty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Rest vd dag geprobeerd mijn WR te fixen. Paar keer nog 1 win nodig om 50% te halen op een tank, en dan weer 2 verliezen gelijk. Houd je wel van de straat zeg maar.

Heb verder wel mijn best gedaan. :P

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2a0kjm1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/1syrma.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Goedenmorgen heren,

kreeg net een Bootcamp pop-up... special missions 1 to 5 feb blabla..check news section.

Nergens iets te vinden uiteraard, prutsers van wargaming EU ook altijd :(

In other news, de NA server blijft het troetelkind van WG he:

http://ritastatusreport.b...202-p-on-na-for-free.html

EDIT: ik heb 2x 20 gold gehad voor missies die om half 10 verschenen, nog steeds geen uitleg of bericht..zucht :)

[ Voor 41% gewijzigd door _Anvil_ op 01-02-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

MrJ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 00:32:
[...]
Rest vd dag geprobeerd mijn WR te fixen. Paar keer nog 1 win nodig om 50% te halen op een tank, en dan weer 2 verliezen gelijk. Houd je wel van de straat zeg maar.

[afbeelding]

[afbeelding]
Herkenbaar, daarom zijn mijn top tiers nu onder de 50% winrate gegaan.
Wel vreemd sommige dagen heb je 70% winrate en een dag later 30%.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
MrJ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 00:32:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb idioot genoeg precies hetzelfde gehad dit weekend.

Ik had op donderdag alle modules van de T-34-85 unlocked en de tank op 50% WR gezet. Op vrijdagavond liep ik echter tegen een onverklaarbare loss-streak van 13 op. Raar genoeg waren de potjes wel reuze leuk; gemiddeld 2500 WN8 wat voor mijn doen extreem goed is.

Dus ben ik op zaterdag maar begonnen met het inhalen van die 13 losses, want die 50% moest natuurlijk worden hersteld :)

Geen enkele andere tank aangeraakt, alleen deze maar gedaan. Heb zelfs de tweede Mark of Excellence aangekieteld (ik zat op 84,05%), maar deze nét niet gehaald. En opnieuw soms torenhoge WN8-scores. Meerdere keren de Master gehaald, veel potjes gecarried, het ging echt lekker. Maar het viel me wel op dat ik steeds in de teams met de minste blauwen, groenen en gelen werd geplaatst, het hele weekend lang.

Uiteindelijk heb ik zondag het spel beëindigd met 101 potjes in de T-34-85... en is het verschil nog steeds 13. :D 8)7

Zoveel spelen was wel goed voor die triple Free XP bonus, want ik heb ook op de motor na, alle modules van de T-150 kunnen unlocken zonder ermee te spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Probeer een keer een andere server.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
PcDealer schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:36:
Probeer een keer een andere server.
Heb ik wel gedaan, maakte niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Okars schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Heb ik wel gedaan, maakte niets uit.
Dan is het zuur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Het viel me dus wel op dat ik als gele speler vaak in de teams met de meeste tomaten en/of de minste paarsen, blauwen, groenen en gelen zat. Misschien doet het spel dat expres, omdat het spel let op je gemiddelde prestatie of zo, en je daarom in de zwakkere teams stopt o.i.d.. Wel een eer, want zo goed vind ik mezelf niet. :)

Ik ben op een gegeven moment screenshots gaan maken van het startscherm en die eens bekeken achteraf. De P0st-mod heeft geen winkans-teller, maar ik schat dat die bij de meeste potjes zo rond de 35% a 40% heeft gelegen. Dan heb ik 't met 44% nog niet zo slecht gedaan. :)

In het weekend spelen er trouwens ook heel wat beginnelingen en superslechte spelers mee; in de weken ligt het niveau voor mijn gevoel een stuk hoger en ben ik juist de beginneling.

Wie weet kan ik er deze week weer vol erop en erover. Die tweede MoE wil ik eigenlijk best graag hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dit winkans staat sinds een paar patches standaard uit. Je kan het zelf activeren, maar ik weet zelf niet ho. Check zijn topic op het Wargaming forum, daar staat het een paar keer uitgelegd dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
PcDealer schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:20:
Dit winkans staat sinds een paar patches standaard uit. Je kan het zelf activeren, maar ik weet zelf niet ho. Check zijn topic op het Wargaming forum, daar staat het een paar keer uitgelegd dacht ik.
Heel simpel: op de xvm site inloggen en dan bij instellingen wat vinkjes aanzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 01-02-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Okars schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:58:
[...]
Het viel me dus wel op dat ik als gele speler vaak in de teams met de meeste tomaten en/of de minste paarsen, blauwen, groenen en gelen zat. Misschien doet het spel dat expres, omdat het spel let op je gemiddelde prestatie of zo, en je daarom in de zwakkere teams stopt o.i.d.. Wel een eer, want zo goed vind ik mezelf niet. :)

Ik ben op een gegeven moment screenshots gaan maken van het startscherm en die eens bekeken achteraf. De P0st-mod heeft geen winkans-teller, maar ik schat dat die bij de meeste potjes zo rond de 35% a 40% heeft gelegen. Dan heb ik 't met 44% nog niet zo slecht gedaan. :)

In het weekend spelen er trouwens ook heel wat beginnelingen en superslechte spelers mee; in de weken ligt het niveau voor mijn gevoel een stuk hoger en ben ik juist de beginneling.

Wie weet kan ik er deze week weer vol erop en erover. Die tweede MoE wil ik eigenlijk best graag hebben. :P
Mja, dat zou betekenen dat ik altijd een team moet zitten met 30% winkans, wat ook niet zo is. Soms voelt het wel zo dat je keihard wordt benadeeld. Jouw team volledig oranje enemy team geel/groen. Dan weet je dat het een verloren strijd is, want oranje en lager is echt het dieptepunt in WoT.

Gisteren weer het levende bewijs hiervan gezien, het is gewoon hilarisch triest hoe slecht die mensen zijn.

Maar over het algemeen is de tin-foil in WoT onwijs groot en soms voelt het ook of het echt zo is. Maar ik zie mezelf meestal als bewijs dat je eigen invloed toch altijd bepalend blijft. Je zal ze niet allemaal winnen, daarom is er niemand met 100% winrate. Maar 60-65% van de games zijn solo te dragen als je enigszins goed bent in het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Afgelopen weekend WOT op de ps4 geinstalleerd na altijd op mijn oude pc-tje te hebben gespeeld.

Raakte helemaal de weg kwijt doordat alles er 100 keer mooier uit zag en ik daardoor de levels niet 1,2,3 herkende. Denk dat ik het gras weer rap ga uitzetten want dat helpt me niet bepaald.

Er lopen momenteel wat aanbiedingen op de ps4, kan iemand me daarop wat aanraden? En weet iemand of de persoonlijke missies straks ook op console komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Mja, dat zou betekenen dat ik altijd een team moet zitten met 30% winkans, wat ook niet zo is. Soms voelt het wel zo dat je keihard wordt benadeeld. Jouw team volledig oranje enemy team geel/groen. Dan weet je dat het een verloren strijd is, want oranje en lager is echt het dieptepunt in WoT.

Gisteren weer het levende bewijs hiervan gezien, het is gewoon hilarisch triest hoe slecht die mensen zijn.

Maar over het algemeen is de tin-foil in WoT onwijs groot en soms voelt het ook of het echt zo is. Maar ik zie mezelf meestal als bewijs dat je eigen invloed toch altijd bepalend blijft. Je zal ze niet allemaal winnen, daarom is er niemand met 100% winrate. Maar 60-65% van de games zijn solo te dragen als je enigszins goed bent in het spelletje.
Tóch zegt het niet instant verlies. Ik heb die potjes regelmatig gewonnen omdat het team van de tegenstanders lemmingt over een kant/ te agressief is tegen de tomaten.. Of soms verrassen tomaten je gewoon _/-\o_

Overigens ben ik van mening dat XVM ingame verboden zou moeten worden. Stats in de garage is prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Razorbite schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Tóch zegt het niet instant verlies. Ik heb die potjes regelmatig gewonnen omdat het team van de tegenstanders lemmingt over een kant/ te agressief is tegen de tomaten.. Of soms verrassen tomaten je gewoon _/-\o_

Overigens ben ik van mening dat XVM ingame verboden zou moeten worden. Stats in de garage is prima toch?
Ik ben vaak één van de laatste die zegt dat een game instant loss is, maar bij bepaalde teams/tanks setup weet ik gewoon dat de match verloren gaat. Sommige games zijn niet te dragen ook al doe je nog zo je best. Dit zijn vaak de teams met volledig oranje. Wellicht zit er een keer een cap win bij maar dat is het dan vaak ook.

Ik vind het zelf wel prettig op XVM te hebben ( zonder winchance ) ik wil graag weten wat ik in me team heb zitten zodat ik weet of ik überhaupt iets aan die persoon ga hebben of dat hij lekker mag meat shielden. Bij de enemy maakt het me wat minder uit. Maar als je weet dat er nog een bot leeft kan je iig nog lekker makkelijk damage farmen.

Gisteren nog echt iets tegen gekomen wat typisch een average speler doet in XVM. Ik stond tegenover een 183 full health en ik had nog 850hp over in mijn 140. De game was al lost voor de tegenstander en het was nog even de laatst 3 tanks ruimen, waaronder die 183. Ik zie dat die 183 op me aimed en ik wacht totdat me team bij is om de hit te tanken aangezien die nog full health zijn. Die 183 laat letterlijk 4-5 tanks voor zich voorbij rijden zonder te schieten en wacht net zolang totdat ik zou peeken.

Hij had daar dus nog makkelijk 1 heel misschien 2 schoten kunnen doen maar omdat hij persé mij wil schieten laat hij alles en iedereen gewoon gaan. Uber triest en zielig als je zo bent. Uiteindelijk ben ik dan ook wel weer zo dat ik liever die 1 hit damage nog mee pak dus heb ik die hit maar gewoon getanked en daarna die vent in ignore gezet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
"getanked en in ignore gezet"? Zn shell gebounced en daarna preventief hem geblocked in chat oid? Snap ff niet hoe je verhaal afloopt :)

Overigens blijven slechte spelers vaak ingezoomd op hun target, ongeacht wat er om ze heen gebeurd. Tis ook lastig die turret te verplaatsen met de gare trackpad op je vaders laptop :p

Ik heb wel eens een churchill 3 gezien die anderhalve minuut bleef snipen op doelen in cover op 400m, terwijl er letterlijk 2 tanks op 20m achter hem zn rear hull volpompten met schot na schot.. (was uiteraard een 80wn8 speler met allemaal tier 8 premiums, icm tier 3 normale tanks, winrate een strakke 45% op alles.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
_Anvil_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:19:
"getanked en in ignore gezet"? Zn shell gebounced en daarna preventief hem geblocked in chat oid? Snap ff niet hoe je verhaal afloopt :)
Ja, dat tanken van die schade snap ik, alleen wat het nut van ignoren is ontgaat me een beetje ?
Overigens blijven slechte spelers vaak ingezoomd op hun target, ongeacht wat er om ze heen gebeurd. Tis ook lastig die turret te verplaatsen met de gare trackpad op je vaders laptop :p
Geen geklaag over trackpads he..... :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Razorbite schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:14:
[...]

Klopt, vele potjes met een 30% winrate werden gewonnen, maar enkele met 60% ook verloren. Zo gaat dat.
Winkans hoef ik persoonlijk eigenlijk niet te weten. Ik was alleen dit weekend even benieuwd naar de gemiddelde winkans, omdat het winnen maar niet wilde lukken. Maar ik wil wel graag weten of er bots in het spel zitten. Spelers met 10k spelletjes en een WN8-rate van 300 of zo. Dat vind ik nog veel belangrijker.

Daar kun je dan rekening mee houden. Want daarvan weet je dat die dus geen basissen gaan veroveren, dat die niet naar de andere flank gaat scheuren en dat die gaan schieten zodra ze hun kanon hebben gericht (waardoor de granaat er meestal meters naast vliegt). Ik heb dit weekend een full-health Tiger(P) bot zien verliezen van een SU-85 die de helft van zijn hitpoints kwijt was... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:19:

Ik heb wel eens een churchill 3 gezien die anderhalve minuut bleef snipen op doelen in cover op 400m, terwijl er letterlijk 2 tanks op 20m achter hem zn rear hull volpompten met schot na schot.. (was uiteraard een 80wn8 speler met allemaal tier 8 premiums, icm tier 3 normale tanks, winrate een strakke 45% op alles.)
Deze kerel was express op mij aan het wachten, er rijden namelijk tanks recht voor zijn neus langs in een rechte lijn op hem af en zijn toen naast hem gaan staan. Die kan zelfs een blinde nog niet missen. Het was ook geen slechte speler, hij was groen met 53% winrate. Die heeft daar geen last van.

Het was een 183 die schieten bijna altijd HESH, dus ik dacht ik probeer zijn hit te vangen en te overleven. Omdat ik graag nog damage wilde doen. Dus ik heb gewoon de hit gepakt en daarna in mijn ignorelist gezet voor het gevoel, en eventueel als ik hem een keer tegenkom in randoms ( niet dat ik zn naam nog weet ) weet ik dat ik moet opletten dat het een xvm spelertje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:41:
[...]
Deze kerel was express op mij aan het wachten, er rijden namelijk tanks recht voor zijn neus langs in een rechte lijn op hem af en zijn toen naast hem gaan staan. Die kan zelfs een blinde nog niet missen. Het was ook geen slechte speler, hij was groen met 53% winrate. Die heeft daar geen last van.

Het was een 183 die schieten bijna altijd HESH, dus ik dacht ik probeer zijn hit te vangen en te overleven. Omdat ik graag nog damage wilde doen. Dus ik heb gewoon de hit gepakt en daarna in mijn ignorelist gezet voor het gevoel, en eventueel als ik hem een keer tegenkom in randoms ( niet dat ik zn naam nog weet ) weet ik dat ik moet opletten dat het een xvm spelertje is.
Of had hij gewoon gehoopt dat hij nog een kill kon maken door jou te pakken en liet hij daarom de rest voorbij gaan ? Als je in een 183 zit met tanks die je rushen weet je dat je nog maar 1 schot kunt maken. Als ik in die situatie zit pak ik degene die ik de meeste damage kan doen of als het mogelijk is nog een kill.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:41
jantje 2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:02:
[...]

Wel als oranje speler ben ik zeer blij met die quote.

Ik denk dat het ook gedeeltelijk te maken heeft met welke lijn je speel. Ik ben zo stom geweest om te beginnen met de Franse TD lijn en de Franse HT lijn. Nu ik bijvoorbeeld russische lijnen aan het doen ben is het ineens een stuk makkelijker. Met een SU100 kan ik een stuk meer doen. Mijn rating gaat aardig omhoog en ik denk dat ik binnen redelijke tijd naar geel kan gaan als ik zo door blijf spelen.

Nu moet ik ook zeggen dat ze die franse TD lijn wel echt verkloot hebben. Daar valt niet veel plezier mee te hebben. Ik heb nu meer lol in mijn SU100 dan in die Foch 155

[ Voor 11% gewijzigd door GerGio op 01-02-2016 15:55 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:50:
[...]

Of had hij gewoon gehoopt dat hij nog een kill kon maken door jou te pakken en liet hij daarom de rest voorbij gaan ? Als je in een 183 zit met tanks die je rushen weet je dat je nog maar 1 schot kunt maken. Als ik in die situatie zit pak ik degene die ik de meeste damage kan doen of als het mogelijk is nog een kill.
Naja als ik er al eventje sta zeg 10-20 seconden. En achter mij komen 4 tanks aanrijden waaronder 2 oneshots en een full health E5 ( ja die mocht hij zelfs in de zijkant schieten als die had gewild ) naast en achter hem gaan staan en hem gaan beschieten terwijl ik nog in dekking sta. En op het moment dat ik heel voorzichtig sidescrape om hem te raken en hij een minimale target heeft wel schiet dan is het een gevalletje Obvious things are obivous.

Ik snap dat je wilt proberen te geloven dat XVM focus een fabeltje is, maar geloof me je wilt niet weten hoe erg het aanwezig is in de game.
GerGio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:52:
[...]

Wel als oranje speler ben ik zeer blij met die quote.
knip
Iedereen is ergens begonnen en als je nog niet heel veel gespeeld hebt kan het zijn dat je nog niet zo goed bent en uiteindelijk wel zal stijgen. Ik heb hier dan ook over de 10-30k spelers die nog niets geleerd hebben. Die mensen willen gewoon niet leren en snappen ook totaal niet waar ze mee bezig zijn.

Ik speel ook alleen maar high tiers waardoor het skill verschil ook wel erg opvalt. In lagere tiers is dat allemaal wat minder omdat iedereen nog niet zo goed is en vaak nog bezig is met leren. Alleen als je in T10 nog oranje bent na 15-20k games is er geen hoop meer voor je en kan je beter stoppen met spelen of heel de tijd gefarmed worden en MM blamen ofc :+

Ff typisch voorbeeld van gisteren. Wij hadden lakeville heel ons team was geel/groen en hadden 1 T-10 die oranje was. De meeste spelers weten nu zo langzamerhand wel dat je bovenlangs moet rijden om niet gespot te worden. Deze jongen niet hoor, die rijdt op zn dooie gemak kort langs de waterkant en wordt afgemaakt en gaat daarna haten in chat. 8)7 hopeloos.... |:(

[ Voor 37% gewijzigd door jantje 2 op 01-02-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:58:
[...]
Ik snap dat je wilt proberen te geloven dat XVM focus een fabeltje is, maar geloof me je wilt niet weten hoe erg het aanwezig is in de game.
Dat hoor je mij niet zeggen, ik ben er van overtuigd dat er XVM focus is :) Alleen als ik een groene speler tegenkom zie je die vaak wel het beste target uitzoeken en alleen voor XVM te gaan als er meerdere gelijkwaardige targets zijn. Vandaar ook de vraag of er misschien een andere reden voor zijn keuze was.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 09-09 09:56
oosterhofjf schreef op zondag 31 januari 2016 @ 23:31:
Probeer de missies te halen. spot voor 4k in een light, geen probleem. raak 3 verschillende soorten tanks, geen probleem. Meest gekke missies vaak in 1 of 2 keer.

Maaarrrrrrr.... raak 1 light, 8 potjes voor nodig waarbij ik maar 3 lights in totaal ben tegengekomen :P nu aan mij de taak om een arty te slopen. Je raad het al: 5 potjes op een rij geen arty :D ga deze missie expres niet halen! heerlijk zo zonder arty
Ga dan in een platoon met arty, kans is vrij hoog dat je een arty gaat tegen komen.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pfff het heeft lang geduurd maar eindelijk heb ik SPG15 voor de T-55A. Nu alleen nog 6 LT missies en dan heb ik alle missies voltooid.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VgiKUiA.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:41
jantje 2 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:58:

[...]

Iedereen is ergens begonnen en als je nog niet heel veel gespeeld hebt kan het zijn dat je nog niet zo goed bent en uiteindelijk wel zal stijgen. Ik heb hier dan ook over de 10-30k spelers die nog niets geleerd hebben. Die mensen willen gewoon niet leren en snappen ook totaal niet waar ze mee bezig zijn.

Ik speel ook alleen maar high tiers waardoor het skill verschil ook wel erg opvalt. In lagere tiers is dat allemaal wat minder omdat iedereen nog niet zo goed is en vaak nog bezig is met leren. Alleen als je in T10 nog oranje bent na 15-20k games is er geen hoop meer voor je en kan je beter stoppen met spelen of heel de tijd gefarmed worden en MM blamen ofc :+
Hmm, ik heb nu de teller op 4k games staan maar ik loop wat achter omdat ik een maand in China heb geprobeerd te spelen op mijn EU account maar met een ping van 300 is geen goed idee.

Ik ga nu wel omhoog ik ben wat aan het proberen wat meer gangbare lijnen te volgen zoals de Object 268 lijn en de de T110e5 lijn en ergen de IS7 lijn. Dat zou moeten helpen met het wat omhoog brengen van mijn WN8

Ik denk dat het geen fabeltje is dat de XVM focus er aardig is. Ik vind het alleen bijzonder jammer om te zien dat er redelijk wat bots in de game zitten. Dat bederft de spelervaring wel een beetje. Vroeger kreeg je nog skill om zelf te spelen en vond zat het genot van grinden hem er nog in hoe blij je was met je eerste tank. Dat had ik in elk geval. Nu is het gewoon wachten totdat de computer het voor je doet om vervolgens met 0 skill een tier 10 tank te hebben.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag begonnen met World of tanks op de PS4.

Zijn er hier nog mensen die het leuk vinden om samen te spelen?, heb het vroeger wel een tijdje op de PC gespeeld maar het is wel weer eventjes opnieuw beginnen op de PS4.

Dus als er mensen het leuk vinden om samen te spelen, dan graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:15:
Ben vandaag begonnen met World of tanks op de PS4.

Zijn er hier nog mensen die het leuk vinden om samen te spelen?, heb het vroeger wel een tijdje op de PC gespeeld maar het is wel weer eventjes opnieuw beginnen op de PS4.

Dus als er mensen het leuk vinden om samen te spelen, dan graag :).
De laatste die het over de PS4 versie hebben gehad zijn wildcardxl, Lekkerboeie86 en Oxigeon. De meeste die hier zitten spelen op de PC zover ik weet.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdh009 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:32:
[...]

De laatste die het over de PS4 versie zijn gehad zijn wildcardxl, Lekkerboeie86 en Oxigeon. De meeste die hier zitten spelen op de PC zover ik weet.
Thanks..

Als deze mensen het leuk vinden om eventjes samen te spelen dan zou dat toppie zijn ;) .
Met randoms is het toch een stuk minder leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49

StarWing

Huh ?!?

Lol.... That RNG:
YouTube: That RNG

[ Voor 25% gewijzigd door StarWing op 01-02-2016 21:13 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

jdh009 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:32:
[...]

De laatste die het over de PS4 versie hebben gehad zijn wildcardxl, Lekkerboeie86 en Oxigeon. De meeste die hier zitten spelen op de PC zover ik weet.
En xbox One :*)

Pc ook, beide hebben wel wat.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

LOL. Good luck daarmee.

janvanduschoten schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:32:
[...]

En xbox One :*)

Pc ook, beide hebben wel wat.
Heb je al bijna een TierX, padawan? :P

[ Voor 41% gewijzigd door Edmin op 01-02-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/609tM3q.png
Prima avond gehad vandaag! :)
Eerste paar potjes alleen zelf 9/9 win. :)
Daarna platoonen en we verloren de eerste drie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:25
Jammer dat er in world of tanks voor de PS4 geen Leopard 1 zit.
De ps4 versie is eigelijk best gestript als je deze vergelijkt met de pc versie, hoop dat ze ook deze gaan uitbreiden zodat je ook clans e.d kan maken, maar ook dezelfde tanks als in de pc versie.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie nog tips voor iemand die dit spel ongeveer 3 jaar voor het laatst heeft aangeraakt?

Weet nog uit het verleden dat ik rustig mijn tijd moet nemen en dat het het beste is met friends en communicatie...

Maar voor de rest is het wel weer erg wennen allemaal, wel erg verslavend weer.
Hier gaan weer veel vrije avonden aan besteed worden.

Mijn excuses als deze vraag al 936x is gevraagd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2016 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Edmin schreef op maandag 01 februari 2016 @ 21:40:
[...]

LOL. Good luck daarmee.

[...]

Heb je al bijna een TierX, padawan? :P
Not even close, Jedi master :P

Pc op tier 4, xbox tier 7. Wel jammer dat je niet op hetzelfde account kunt spelen op diverse platforms. Ook niet allemaal dezelfde tanks, wat minder op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
mkliko schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 00:09:
[afbeelding]
Prima avond gehad vandaag! :)
Eerste paar potjes alleen zelf 9/9 win. :)
Daarna platoonen en we verloren de eerste drie. 8)7
Ik had 4/20. Dat was lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 01 februari 2016 @ 20:56:
[...]

Thanks..

Als deze mensen het leuk vinden om eventjes samen te spelen dan zou dat toppie zijn ;) .
Met randoms is het toch een stuk minder leuk..
Stuur me maar even een pb met je username en dan voeg ik je toe :)

(misschien een idee om een 'voorlopig' casual ps4 clan aan te maken?)

[ Voor 9% gewijzigd door wildcardxl op 02-02-2016 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:29
Heb het spel inmiddels ook ontdekt en al aardig wat uurtjes gemaakt op de ps4.
Voor mensen die samen willen spelen:
Psn battletag: denniz0229

Verder misschien een eigen console topic?
Want volgens mij verschillen beide versies nog al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Razorbite schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:37:
[...]

Blaze it!

Soms heb je winstreaks van 20, soms haal je niet eens een streak van 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Razorbite schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:37:
[...]

Meestal is mijn conclusie dan:
WG haat mij vandaag/geeft mij een balansdag:
Ik gun ze het niet en ik stop lekker! Tot morgen WG. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
En ik ging juist m'n T-54 voor het eerst spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

janvanduschoten schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 07:33:
[...]

Not even close, Jedi master :P

Pc op tier 4, xbox tier 7. Wel jammer dat je niet op hetzelfde account kunt spelen op diverse platforms. Ook niet allemaal dezelfde tanks, wat minder op de xbox.
Vanaf Tier 6 gaan de grinds wat langer duren. Aangezien wij een XP bonus krijgen bij platoonen is het misschien makkelijk als we tegen die tijd even wat potten samen optrekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
@Just_Jan als mede beginner kan ik je aanraden om in ieder geval de eerste filmpjes even te bekijken en misschien zoals wij 2 of 3 tanks vrij te spelen zodat je steeds snel een nieuwe game kan starten.
Wij spelen momentel met 4 man samen en zijn begonnen met een Duitse en Russische tank en zitten nu ongeveer op Tier IV. Hopelijk krijgen we genoeg mensen bij elkaar dan kun je platoons vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
wildcardxl schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:47:
[...]

Stuur me maar even een pb met je username en dan voeg ik je toe :)

(misschien een idee om een 'voorlopig' casual ps4 clan aan te maken?)
Er kan toch een community aangemaakt worden ?
Idd is het misschien wel beter om een Console topic aan te maken.
Ik wil wel een eerste opzetje maken, ens kijken of het wat toevoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Edmin schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:16:
[...]

Vanaf Tier 6 gaan de grinds wat langer duren. Aangezien wij een XP bonus krijgen bij platoonen is het misschien makkelijk als we tegen die tijd even wat potten samen optrekken :)
Goed plan, ik kreeg pas geleden al de melding dat ik xxxx potjes heb gespeeld en er extra XP binnengeharkt kan worden door te platoonen met jou. Ik moet wel weer even wennen aan de lage hitpoints op de lagere tiers, wordt regelmatig ge-oneshot als ik om een hoekje kijk :P

Ik vind het afvuren op de PC wel wat knulliger eruit zien dan op de Xbox, net alsof je een zakje zand weggooit ipv een granaat afvuurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
Ik heb voor de console gebruikers inmiddels een apart topic aangemaakt.
Mochten er spelers zijn die hieraan willen meewerken, ik kan wel wat hulp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

merlin1201 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:41:
Ik heb voor de console gebruikers inmiddels een apart topic aangemaakt.
Mochten er spelers zijn die hieraan willen meewerken, ik kan wel wat hulp gebruiken.
Misschien handig, Xbox / PS4 / PC zijn toch gescheiden spellen.Maak je een console topic of specifiek PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
voor PS4 en XBOX aangezien deze volgens mij hetzelfde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
merlin1201 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:47:
voor PS4 en XBOX aangezien deze volgens mij hetzelfde zijn
Niet 100%, in principe zijn het losse spellen maar de meeste dingen werken wel hetzelfde. Ondanks dat ze niet helemaal hetzelfde zijn zou ik gezien de kleine verschillen er inderdaad 1 topic van maken. Mochten er toch 2 discussies naast elkaar in 1 topic gaan lopen kun je ze altijd nog splitsen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Vind het een prima idee om ze op te splitsen, zeker omdat er weinig tot niet over de andere twee platforms word gesproken in dit topic (opmerkingen raken snel ondergesneeuwd door de vele posts over de PC versie). Denk ook niet dat het kwaad kan om één topic meer te hebben binnen de shooterscatogorie van de spielerij, tevens is het voor naslag gemakkelijker terug te vinden als je specifiek info wilt over een console versie.

Gister nog een avondje geplatoont maar vond de teams en hoe ze zich gedroegen toch vrij vaag. Mediums die niet naar medium plekken gingen en heavies die ook naar de gekste plekken reden. Uiteindelijk met een redelijke winrate en wn8 afgesloten maar dat kwam vooral door het solospel vannacht toen ik niet kon slapen.

[ Voor 9% gewijzigd door jdh009 op 02-02-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je hebt van die avonden...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/E9ufxOqiffpLRlnoiOEA0Pp8/full.png
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3NgL3itHgnBRB31Qb0J7erBu/full.png

En omdat dan echt alles mag:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/q7bFGRbGKc2B6r94QW9tey91/full.png
Radley Walters en (uiteraard) de Ace op de PTA. Fick jaa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Vandaag sinds lange tijd weer is geplatoont met een random iemand die mij een invite stuurde (2k battles, wn8 454 en alleen tier 2 en 4 beschikbaar). Wel leuk om weer is te doen maar sommige spelers zijn meer een blok aan het been dan dat ze echt waarde toevoegen qua spel. Uiteindelijk vijf potjes gespeeld en vijf gewonnen maar het was vaak even overleggen waar we heen gingen en daarna leek het alsof hij op R drukte en gewoon zonder goed te kijken door reed tot ie eigenlijk te ver ging. Vond het uiteindelijk wel leuk dat ie daarna wel probeerde wat te doen met mijn advies.

[ Voor 5% gewijzigd door jdh009 op 02-02-2016 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
jdh009 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:16:
Vandaag sinds lange tijd weer is geplatoont met een random iemand die mij een invite stuurde (2k battles, wn8 454 en alleen tier 2 en 4 beschikbaar). Wel leuk om weer is te doen maar sommige spelers zijn meer een blok aan het been dan dat ze echt waarde toevoegen qua spel. Uiteindelijk vijf potjes gespeeld en vijf gewonnen maar het was vaak even overleggen waar we heen gingen en daarna leek het alsof hij op R drukte en gewoon zonder goed te kijken door reed tot ie eigenlijk te ver ging. Vond het uiteindelijk wel leuk dat ie daarna wel probeerde wat te doen met mijn advies.
Er zijn een aantal spelers ingame die regelmatig contact opnemen met mij om advies te krijgen over hoe ze een bepaalde tank moeten spelen.
Dit zijn mensen die niet echt denderende stats hebben, maar wel de intentie hebben om zichzelf te verbeteren en ook bereid zijn hier iets voor te doen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
Het einde van dit potje zorgt voor urgente drang om een roestige vork in je oog te stoppen.

http://wotreplays.com/sit...teppes-wapper-pz_kpfw_iii

Meteen even gebruik maken van de gelegenheid om wat meer te vertellen over dit kleine duitse tankje. Snel, redelijke front armour, prima camo en een snel vurend geweertje. Standaard kogels hebben niet bijster veel penetratie, de premium daarentegen ineens twee keer zoveel :P Dit was een van mijn eerste tanks in WOT en faalde behoorlijk hard ermee. Nu druk bezig om die stats recht te trekken. Alleen ben je in Tier 6 games een half pensioen aan premium kwijt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Heb sinds een tijdje de Bat.-Châtillon 25 t vrijgespeeld en heb nu de tweede gun, is die top gun van hem echt heel veel beter?

[ Voor 18% gewijzigd door jdh009 op 02-02-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 21:24:
[...]

Er zijn een aantal spelers ingame die regelmatig contact opnemen met mij om advies te krijgen over hoe ze een bepaalde tank moeten spelen.
Dit zijn mensen die niet echt denderende stats hebben, maar wel de intentie hebben om zichzelf te verbeteren en ook bereid zijn hier iets voor te doen.
Ik ben dan vandaag ook weer ermee begonnen, vanaf 0 eigenlijk.

De eerste 10 potjes is het gewoon erg wennen, en hopen dat je uberhaubt een Hit heb..
Maar ik speelde gelukkig met een aantal aardige mensen die mij continu tips gaven, waar ik heen moest gaan, wat de beste dekking is enz.
53 potjes gespeeld vandaag.
31 gewonnen
33 Enemies destroyed.
19 survived

Voor de meeste van jullie zijn dat nachtmerrie cijfers :P , maar voor een eerste dag vond ik het niet zo verkeerd :).

Zolang je maar goed je tijd neemt, en luistert naar de mensen die er wat verstand van hebben :)
Pagina: 1 ... 7 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).