_Anvil_ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:01:
Typisch dat je dan iemand adviseert het niet te doen, terwijl je geen idee hebt hoe het werkt
Een skill reset voor credits geeft 10% terugval, net als een retrain naar hetzelfde tanktype. Bij de 2e skill kun je dit dus doen als ie op 40% is om een 100% perk over te houden, bij de 3e rond de 50% volgens mij.
http://wiki.wargaming.net/en/Crew#Managing_Skills_and_Perks
[...]
Heb een vergelijkbare situatie, e50m bijna unlocked, maar slechts 1 goede crew.
Ik heb echter de 100% crew die ik bij mn StugIV kreeg een tijdje opgetraind qua skills (heb ook een dicker Max) en daarna omgetraind naar een vers teruggekochte Panzer IV H. In onze clan rijden we deze af en toe voor de lol in 105mm derp platoon. Deze crew zit ook bijna dagelijks in mn T-25 premium. Uiteindelijk gaat deze crew door naar de e50, zodat mn 4 skill crew in de e50M kan.
Ik vind "garage management" 1 van de leuke aspecten aan WoT, als je een beetje nadenkt kun je door zo efficient mogelijk dit soort zaken te plannen veel credits en xp besparen.
tussen geen idee hebben en alles weten zit nog wel een groot gebied toch? of is de hele wereld binair voor jou
anyhoe, ik heb even naar de cijfers gekeken. Vond het op zich wel even leerzaam. Het is minder dramatisch dan het volgens mijn gevoel zou zijn..... maar:
Het is nog steeds een rampzalige drop in XP, die
ik het nooit waard zou vinden.
Dit moet natuurlijk iedereen voor zichzelf beslissen 
, ik wil alleen even aangeven dat mensen zich wel bewust zouden moeten zijn van het feit dat ze echt tientallen games aan XP weggooien en dit kan zelfs richting de 100'en games gaan als je al veel verder in de skills zit.
voorbeeldje: ik heb een crew op 89% 3e skill, als ik retrain voor credits valt deze terug naar 84%.
klinkt niet slecht toch? nee. maar het gaat wel om 105,184 xp wat je verliest
stel dat je van 50% terugvalt naar 0% op de 3e skill dan gaat het om 76,387xp wat je kwijt bent.
stel dat ik mijn 5 skill crew op mn object met credits reset, dan drop ik van 96 naar 91 op de 5e skill, DAT IS 580,779 XP.....
edit: viel stukje tekst weg ofzo, maar het komt er dus op neer hoe hoger je in de skills zit, hoe meer games je weg gooit.
edit2: zie
http://www.planetwot.com/Crewxp/
[
Voor 7% gewijzigd door
gotfurrr op 31-01-2016 11:18
]