Wat precies het hele probleem benoemt, meer dan 3/4 van een map is open dus je kunt maar 1/4 van de map gebruiken. Oftewel een groot deel van de dynamiek (dat wat het spel juist leuk maakt) gaat verloren doordat er arty in het spel zit.
[removed]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat precies het hele probleem benoemt, meer dan 3/4 van een map is open dus je kunt maar 1/4 van de map gebruiken. Oftewel een groot deel van de dynamiek (dat wat het spel juist leuk maakt) gaat verloren doordat er arty in het spel zit.
[removed]
Hey daar ben je weer. Voorheen was je altijd op Fok! aan te klagen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:06:
[...]
Ja al 3 x denk ikHeb het maar opgegeven vandaag kan gewoon geen arty vrij potje krijgen vandaag beetje zinloos om te spelen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Page intentionally left blank.
Verwijderd
Wie is Rita? Of bedoel je ritardgamer?MrJ schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:20:
[...]
Hey daar ben je weer. Voorheen was je altijd op Fok! aan te klagen.
Zag je trouwens laatst nog aan het chatten op een stream @ Twitch.Althans, kon niet helemaal zien wat je zei want alles werd gecensureerd. Je was denk ik heel erg aan het schelden op RitaGamer. Speelt ze teveel arty in jouw ogen?
Verwijderd
Ziet er goed uit, wat deed die ISU? jou blokken ofzo? Verder ook nog last gehad van suicidale teams? Ik kan wel janken.StarWing schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:53:
Yay, TD15.2![]()
Jammer van die noob ISU in het begin.
http://www.vbaddict.net/b...her_ii-165906762667702182
Stond op de hill hull down peekaboo te doen, idioot kwam achter me staat zodat ik niet kon terugtrekken en shells moest koppen.Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:40:
[...]
Ziet er goed uit, wat deed die ISU? jou blokken ofzo? Verder ook nog last gehad van suicidale teams? Ik kan wel janken.
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
If you can see, look. If you can look, observe
Persoonlijk vind ik die Skoda T-24 maar een flut ding! Trage reload en nog ergere aiming en nauwkeurigheid.Edmin schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:21:
De T-24 had besloten niet meer mee te werken. Ondanks prima scores (consistent 1,5 - 2 keer mijn eigen hitpoints als damage doen), was het loss op loss op loss. Na 7 potten had ik de dubbel nog niet gepakt. Uiteindelijk was er een Ace Tanker potje met 5 kills voor nodig om ter nauwernood een win met het ding te pakken.
Zie Quantor in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52"HirzoSchuurman schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:14:
[...]
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Ik heb toch best een aardig hoog IQ
yupHirzoSchuurman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:59:
[...]
Ik heb toch best een aardig hoog IQmaar snap nog steeds de vraag niet
![]()
Ik zie dat er nog een andere trace van die andere arty is.
Is de vraag of ik die daarna op een soortgelijke manier nog gekilled heb?
Aha! Lol
de 50/120 was de eerste tank waarbij ik er achter kwam dat er ook zoiets bestaat als gun elevationMr_Size schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:35:
Zo, vanavond de grind naar de 50B afgerond en gelijk de tank gekocht met de laatste korting dag. Nog niet gespeeld, maar wel blij dat ik de 50 120 achter me kan laten. Heb hem wel netjes afgesloten met 73% WR, maar de avg dmg is gewoon lager dan op de 50 100. Met de 50 100 voel ik me een stuk sterker in een gevecht, wellicht omdat je een clip van 6 shells hebt. Ik vermoed dat de 50B een stuk lekkerder gaat spelen door zijn betere snelheid, reload en gun depression.
Zeker nog nooit in een AMX 12t rondgereden?gotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:11:
[...]
de 50/120 was de eerste tank waarbij ik er achter kwam dat er ook zoiets bestaat als gun elevation
SU-122-54 heeft echt nog meer voordelen. Camo is goed, Top gun is goed (betere IS8/IS4/ST-1 gun) met redelijke aimtime, accuracy en DPM. En op het einde van een game ben je veel mobieler dan in een 704.Quantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:21:
Als iemand nog moet kiezen tussen de 263 en 268 grind, de ISU en 704 zijn veel leuker/beter te spelen, want dan heb je nog het afschrikkingseffect van de mogelijke 750 damage die je kan doen bij de tegenstander. Dat heb je dus bij de 101 en 122-54 niet, daar "maar" 440 damage per schot. In mijn ogen is het enige wat je als voordeel hebt op de 263 lijn, de mobiliteit.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Zelf ben ik gestopt bij de Su-122-54. Op zich een leuke lijn, er zijn alleen een paar problemen waar ik tegen aanliep. Gun depression slecht en het is lastig om die DPM te gebruiken. Niet elke map en situatie leent zich ervoor. Tier 7 en 8 hebben nog redelijk armour, maar tier 9 is niksQuantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:21:
Ik ben sinds gisteren verlost van de SU-101 en heb de SU-122-54 gekocht. Aangezien ik de topgun al op de SU-101 heb gehaald, alleen een korte grind naar de tracks en dan op naar de 263! De motor en radio had ik al, waarschijnlijk door de heavy of medium lijnen. Ben wel blij dat dit de laatste turretloze TD grind voor mij is, want het blijft toch behelpen, helemaal met weinig gun depressie.
Als iemand nog moet kiezen tussen de 263 en 268 grind, de ISU en 704 zijn veel leuker/beter te spelen, want dan heb je nog het afschrikkingseffect van de mogelijke 750 damage die je kan doen bij de tegenstander. Dat heb je dus bij de 101 en 122-54 niet, daar "maar" 440 damage per schot. In mijn ogen is het enige wat je als voordeel hebt op de 263 lijn, de mobiliteit.
ik zou je alleen maar kunnen adviseren om de volgende keer mee te rijden met de lemming train, met 2 man op een flank (in het algemeen) kan je niet zoveel,behalve de push van de tegenstander vertragen. je maakt het onnodig heel moeilijk voor jezelf. Soms doe ik het nog wel in een mobiele tank, als je van tevoren al een route hebt bedacht voor de terugwegRoozzz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:22:
Soms heb je ineens zo'n potje waarbij er fatsoenlijk samengewerkt wordt en je ineens weer een beetje vertrouwen krijgt in je teamgenoten:
T9 pot op lakeville, noordspawn en ik rij in de IS-3. Praktisch het hele team gaat naar de stad en alleen een T30 gaat richting valley dus ik besluit ook die kant op te gaan. Vervolgens ben ik gaan peeken over de hill en heb ik samen met die T30 en een m40/43 daar een vracht vijanden gekilled terwijl we zwaar in de minderheid waren, oa een Conqueror, T-54, T32, O-ho en indien, om vervolgens op te rukken richten base.
Faith restored en als extra bonus meteen de 2e mark of excellence binnengehaald
Pas op voor WTF E-100s die in stealth staan achter een halve boom. Ik dacht ook eens bijdehand te doen en de valley te pushen in TVP 50/51 ik had een paar keer gepeeked wetend dat de kans bestaat dat er een WTF stond. Naja niets gezien na het peeken. Wel gespot door een ST1 die dichtbij stond. Ik dacht dus die ga ik wel ff halen. Ik rij erover heen en ja hoor die wtf wordt pas gespot nadat die schiet terwijl die nog geen eens aan het einde van de valley stond op north spawn? Daarna reload die en flikt die hetzelfde bij een 263. Dat was zulke grote onzin dat ik nog steeds niet begrijp hoe dat überhaupt mogelijk isgotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:37:
[...]
ik zou je alleen maar kunnen adviseren om de volgende keer mee te rijden met de lemming train, met 2 man op een flank (in het algemeen) kan je niet zoveel,behalve de push van de tegenstander vertragen. je maakt het onnodig heel moeilijk voor jezelf. Soms doe ik het nog wel in een mobiele tank, als je van tevoren al een route hebt bedacht voor de terugweg
sowieso is de valley een grote clusterfuck, ik zou er sowieso nooit heen gaan, tenzij je in een 3 mans platoon top tier bent en zin hebt om te yolo pushen. (alhoewel yolo pushen in de valley nogal traag gaat)
Verwijderd
Ik zat ook ernstig in dubio. Normaal gesproken negeer ik de vallei volledig, ik vind het echt een hopeloos stuk, en rij ik inderdaad mee met de lemmings. Toevalligerwijs dit keer de goede keuze gemaakt (of mazzel gehadgotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:37:
[...]
ik zou je alleen maar kunnen adviseren om de volgende keer mee te rijden met de lemming train, met 2 man op een flank (in het algemeen) kan je niet zoveel,behalve de push van de tegenstander vertragen. je maakt het onnodig heel moeilijk voor jezelf. Soms doe ik het nog wel in een mobiele tank, als je van tevoren al een route hebt bedacht voor de terugweg
sowieso is de valley een grote clusterfuck, ik zou er sowieso nooit heen gaan, tenzij je in een 3 mans platoon top tier bent en zin hebt om te yolo pushen. (alhoewel yolo pushen in de valley nogal traag gaat)
[ Voor 13% gewijzigd door jdh009 op 25-01-2016 17:41 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ik vond de SU-122-54 best fijn, het drama van de Su 101 ben je nu voorbij.Quantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:03:
Heb de 122-54 nog maar een paar potjes gespeeld, moet de tank nog "leren spelen", Bijkomend probleem is dat de crew nu naar 5 man gegroeid is, dus geen bia en/of 100% camo training meer.
heb hem ook het is gewoon een indien panzer speelt precies het zelfde!appel437 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:30:
Impulsief vanavond een Mutz gekocht. Tot nu toe (3 games) bevalt de tank me wel, ik ben alleen nog geen geweldige medium speler.
[ Voor 27% gewijzigd door Okars op 26-01-2016 08:14 ]
Ik speel de SU-122-54 niet echt meer, maar het blijft een leuke tank. Mensen onderschatten de draaisnelheid ook regelmatig. "Oh, een TD, die draaien altijd zo traag, kan ik mooi cirkelen". Ja, niet dus.Joindry schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:57:
[...]
Ik vond de SU-122-54 best fijn, het drama van de Su 101 ben je nu voorbij.
Ik ben nu bezig met de object 704 maar soms mis ik wel de SU-122-54. Vooral de mobiliteit. Ergens in een vorig deel heb ik wel eens een goeie samenvatting gegeven van die SU. Als ik de stats nu naast elkaar leg, ligt mijn gemiddelde schade wel hoger in de 704. (2500 tegen 2100) In de tier IX waffle haalde ik 2650 gemiddeld.
De SU-122-54 is eigenlijk gewoon een medium zonder turret, Mijn winrate lag daarop op 58%; in de waffle en de Obj 704 liggen die op 55%. Omdat hij zo snel is kan je je veel flexibeler opstellen naar de rest van je team, ook kan je beter wegrennen indien het moet. Voordel van de SU was dat iedereen je onderschatte, de Obj 704 doet 750 schade en iedereen in continu bang van je, maar ik kan je niet vertellen hoe vaak mensen niet wegrenden van mijn SU-122-54 en uiteindelijk 2 shells kopten en zo 880 dmg mochten oprapen... Wat mij betreft textbook support tank voor op een mediumflank.
De SU-122-54 lag me trouwens beter dan de obj 263
Die lijn moet ik nog steeds eens een keertje gaan grinden, hmmm. Eens kijken of ik nog een Russische crew heb die ik niet meer gebruikUser schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:05:
[...]
Ik speel de SU-122-54 niet echt meer, maar het blijft een leuke tank. Mensen onderschatten de draaisnelheid ook regelmatig. "Oh, een TD, die draaien altijd zo traag, kan ik mooi cirkelen". Ja, niet dus.
Jij weet wel uitdagende doelen te stellenjdh009 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:38:
Volgende doel? wn8 van 2k, ik moet nog minder dan een puntje en dan is dat ook gehaald.
- Ruud
De Leo Pta vind ik ook een erg leuke tank om te spelen. Die shell-velocity is echt super.Mr_Size schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:25:
... Ook de ace op de Leo Pta gehaald, is wel een erg fijne tank hoor eenmaal full ops. Een stuk beter dan de Cent VII, want sneller en veel betere DPM.
[ Voor 13% gewijzigd door Zaagmans op 26-01-2016 11:03 . Reden: oepsje ]
- Ruud
Ik vind hem heel leuk. De tank is best mobiel en de gun handling is vrij goed, maar de DPM en aim time vallen nog tegen. Ik heb ook het idee dat de camo rating redelijk goed is, maar ik heb nog geen sixth sense dus weet het nog niet zeker.mkliko schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:57:
Wat zijn de eerste bevindingen van de Mutz? Is het een leuk tankje?
[ Voor 10% gewijzigd door appel437 op 26-01-2016 11:09 ]
Daar kwam ik gisteravond in mijn PTA ook al achter iddUser schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:05:
[...]
Ik speel de SU-122-54 niet echt meer, maar het blijft een leuke tank. Mensen onderschatten de draaisnelheid ook regelmatig. "Oh, een TD, die draaien altijd zo traag, kan ik mooi cirkelen". Ja, niet dus.
Vents eraf en optics en GLD mounten. De extra viewrange en aimtime is belangrijker dan de extra RoFappel437 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Heeft iemand nog ideeen voor de equipment om erop te doen? Ik twijvel tussen Gun laying drive en coated optics, naast de vents en gun rammer die er nu op zitten.
[ Voor 34% gewijzigd door Edmin op 26-01-2016 11:43 ]
De valley bewaken (dus niet aanvallen) met 2 tanks is nog geeneens zo stom imho. Gratis damageIk zat ook ernstig in dubio. Normaal gesproken negeer ik de vallei volledig, ik vind het echt een hopeloos stuk, en rij ik inderdaad mee met de lemmings. Toevalligerwijs dit keer de goede keuze gemaakt (of mazzel gehad). Ik stond net ongeveer hull-down toen de conqueror en T-54 behoorlijk yolo gingen pushen
Qua equipment kan je (als het op de tank past) beter Vertical Stabilizer nemen dan GLD, dat effect is groter.appel437 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Heeft iemand nog ideeen voor de equipment om erop te doen? Ik twijvel tussen Gun laying drive en coated optics, naast de vents en gun rammer die er nu op zitten.
I like ..mkliko schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:57:
Wat zijn de eerste bevindingen van de Mutz? Is het een leuk tankje?
Wat is zijn alpha damage ?
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ligt er ook erg aan wat voor tank je hebt. Een T29/T30 zijn natuurlijk wel de beste tanks voor de valley en als er geen arty is zou ik het daarmee best aan durven om de valley te bewaken met maar 2 tanks.Flushing schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:42:
[...]
De valley bewaken (dus niet aanvallen) met 2 tanks is nog geeneens zo stom imho. Gratis damage.
Ik heb er zelfs HT15.2 gehaald in mijn T29 (artiloze pot)
[removed]
Church I is niet de makkelijkste heavy line voor een beginnende speler, tot tier 9 blijft het bikkelen ivm andere lijnen wat mij betreft. Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik een paar duizend potjes later in een KV1 zatOkars schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:13:
Ik speel maar tiers V t/m VII, maar ik herken de variatie in "avonden" nu al wel. Gisteravond had ik maar een winrate van 33%, maar toch met hoge WN8 scores. En: de Ace gehaald op mijn Churchill I - en die heeft nog maar een 90% crew!
Als die crew eenmaal 100% is, laat staan als de eerste skill gereed is... dan wordt het dus gewoon nóg leuker!
Je moet wel voorbij de Su101, die vond ik echt verschrikkelijk door zijn -1 depression. En ik klaag niet snel over een tank...wsLy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:52:
[...]
Die lijn moet ik nog steeds eens een keertje gaan grinden, hmmm. Eens kijken of ik nog een Russische crew heb die ik niet meer gebruik
Daar hebben we strongholds voorJoindry schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:56:
[...]
Je moet wel voorbij de Su101, die vond ik echt verschrikkelijk door zijn -1 depression. En ik klaag niet snel over een tank...
[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 26-01-2016 22:56 ]
RIG RIG RIGjantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:43:
Vanavond voor de grap nog maar eens domination mode geprobeerd om D-15 te proberen te halen. Poderooso en Titus hadden namelijk wel zin om wat potjes te proberen. Eerste games waren dramatisch telkens pilsen( wat is die map nutteloos voor de missies zeg ) en daarna hadden we eindelijk ghost town met 1 flag.
Had voor de verandering op de WTF E100 de 15CM gun erop gezet om te zien of dat werkte. Game liep best wel lekker met de WTF uiteindelijk 12,5k geschoten voordat ik me tank kwijt raakte aan een airstrike. Daarna de TVP weer uit de kast getrokken en binnen no time zat ik over de 14k damage heen. Toen werd het spannend, ik had nog een tank over dus besloten te yoloen om die laatste clip te kunnen farmen. Gelukkig stond er een solo M103 waar ik er 3/4 shells in kon krijgen en net aan de 15k aantikte. Betekende wel gelijk dat ik nog 1 tank over had. Even snel op het scorebord gekeken en het was nog krapjes qua VP lead. Ik wilde dus eigenlijk nog de flag afleveren om zeker te zijn dat ik top VP en top XP was. Gelukkig was het platoon maatje met de vlag oneshot en wilde de andere platoonmaat hem wel afschieten zodat ik de vlag kon meenemen ( ik durfde het niet aan, stel je voor dat je daar gebanned wordt ) Uiteindelijk naar de cap gereden voor de zekerheid nog 2 shells damage gedaan en toen de game uitgespeeld.
Toen ik terug kwam in de garage stond er een mooi plaatje me op te wachten![]()
[afbeelding]
Congrats, hoe lang heb je nu over de missies gedaan?jantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:43:
Vanavond voor de grap nog maar eens domination mode geprobeerd om D-15 te proberen te halen. Poderooso en Titus hadden namelijk wel zin om wat potjes te proberen. Eerste games waren dramatisch telkens pilsen( wat is die map nutteloos voor de missies zeg ) en daarna hadden we eindelijk ghost town met 1 flag.
Had voor de verandering op de WTF E100 de 15CM gun erop gezet om te zien of dat werkte. Game liep best wel lekker met de WTF uiteindelijk 12,5k geschoten voordat ik me tank kwijt raakte aan een airstrike. Daarna de TVP weer uit de kast getrokken en binnen no time zat ik over de 14k damage heen. Toen werd het spannend, ik had nog een tank over dus besloten te yoloen om die laatste clip te kunnen farmen. Gelukkig stond er een solo M103 waar ik er 3/4 shells in kon krijgen en net aan de 15k aantikte. Betekende wel gelijk dat ik nog 1 tank over had. Even snel op het scorebord gekeken en het was nog krapjes qua VP lead. Ik wilde dus eigenlijk nog de flag afleveren om zeker te zijn dat ik top VP en top XP was. Gelukkig was het platoon maatje met de vlag oneshot en wilde de andere platoonmaat hem wel afschieten zodat ik de vlag kon meenemen ( ik durfde het niet aan, stel je voor dat je daar gebanned wordt ) Uiteindelijk naar de cap gereden voor de zekerheid nog 2 shells damage gedaan en toen de game uitgespeeld.
[afbeelding]
Ik heb er precies 250 battles over gedaan. Meeste games duren ongeveer 8 minuten denk ik. Dus 33 uur in totaal. Ik heb wel het gevoel dat mijn battlecount aan de lage kant is, de mensen die ik ken die de T22 hebben zitten meestal tussen de 300-400.Kepro schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:27:
[...]
Congrats, hoe lang heb je nu over de missies gedaan?
Dankje, gaat goedkomen als ik hem in randoms ga spelenwsLy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 04:23:
[...]
RIG RIG RIG
Veel plezier met je UC ban als je dat ding gaat spelen, veel mensen zijn nogal butthurt als ze een T-22 zien...
damn, nice! jaloersjantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:43:
[afbeelding]
Poeh, dat aantal battles steek ik liever in grinds tenzij ik iemand zo gek krijgt om tegen een vergoeding die tank voor me te grindenjantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:01:
[...]
Ik heb er precies 250 battles over gedaan. Meeste games duren ongeveer 8 minuten denk ik. Dus 33 uur in totaal. Ik heb wel het gevoel dat mijn battlecount aan de lage kant is, de mensen die ik ken die de T22 hebben zitten meestal tussen de 300-400.
[...]
Dankje, gaat goedkomen als ik hem in randoms ga spelenBen ook niet van plan hem in randoms te spelen gezien de haat die momenteel speelt. Heb gisteren alleen wat games in rampage gedaan om ff te kijken hoe die tank speelt en mensen hebben het daar wss iets minder door ( al die 45% winrate bots )
Mij zie je voor geen goud meer terug in die rampage modeKepro schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:55:
[...]
Poeh, dat aantal battles steek ik liever in grinds tenzij ik iemand zo gek krijgt om tegen een vergoeding die tank voor me te grinden
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Of betere camo-waardes_Anvil_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:23:
Ik zag ook een mini update langskomen vanochtend, verder niets gemerkt. Ik denk dat de OI betere gun handling heeft gekregen
Ik heb een hekel aan alle missiesjantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:10:
[...]
Mij zie je voor geen goud meer terug in die rampage mode, zo blij dat ik nu klaar met die onzin ben. Enige is nog wat mensen helpen die mij geholpen hebben. Maar voor me plezier raak ik die mode niet meer aan. Al moet ik zeggen dat het gisteren best wel grappig was te helpen missies te completen
![]()
En de missies zijn er nu sinds november volgens mij? Dus ongeveer 10 uur per maand eraan besteed. Als je het zo bekijkt valt het wel mee heVolgens mij had ik de 260 ook in 3 maanden gehaald haha, dat is dan wel weer grappig.
[ Voor 23% gewijzigd door MrJ op 27-01-2016 14:56 ]
ik zit inderdaad als een retard in en out te zoomen, waarschijnlijk had ik muziek aan staanMr_Size schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:17:
Feli met de T22 sr die je voorlopig niet kan spelen vanwege auto reports Jantje
[video]
Die mod is van "YasenKrasen".Dreekenkorin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:33:
@ MrJ
Welke mod gebruik jij om de statistieken van je battles van deze sessie bij te houden (links onder op je printscreen)?
Ik neem aan dat je Andere Links bedoeld, maar dat is Yasenkrasen's session statistics mod.Dreekenkorin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:33:
@ MrJ
Welke mod gebruik jij om de statistieken van je battles van deze sessie bij te houden (links onder op je printscreen)?
Ik heb dat altijd, of ik heb een hoge WN8 of ik heb een hoge winrate. Gecombineerd komt het maar zelden voor.Edmin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
Ik snap er even niets meer van. Mijn WN8 klimt. 2000 wordt eerder norm dan uitzondering. Tegelijkertijd daalt mijn WR enorm. Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.
Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de poten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.
[removed]
Heb je continue tanks zitten tracken? Ik zit ook met LT15.2 en zit te wachten tot de juiste map voorbij komt om te spotten...
Ik had het geluk dat ik de goede kant van de spawn zat, ten zuiden van het bruggetje._Z3 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:53:
[...]
Heb je continue tanks zitten tracken? Ik zit ook met LT15.2 en zit te wachten tot de juiste map voorbij komt om te spotten...
Same here! Is echt om van te janken! Al zeker een maand dat mijn winrate een vrije val beleeftEdmin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.
Ik denk niet dat het aan de tank ligt, E50 is één van de betere carry tanks in de game. Ik denk dat het met deze tank het makkelijkste is van alle T9 meds om games te winnen( uitgaande van elite status wat je denk ik al een tijdje hebt )Edmin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
Ik snap er even niets meer van. Mijn WN8 klimt. 2000 wordt eerder norm dan uitzondering. Tegelijkertijd daalt mijn WR enorm. Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.
Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de potten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.
Dan speel je voor WN8, niet voor de win.Edmin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de potten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.
Ik heb op die bak hetzelfde probleem, sinds ie maxed is is het een hele leuke tank alleen kan ik er op de een of andere manier niet mee winnen.User schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:51:
[...]
Dan speel je voor WN8, niet voor de win.![]()
E-50 is inderdaad 1 van de 'beste' statpadders, maar het is zeer zeker ook een goeie tank, dus winnen zou geen probleem moeten zijn.
[removed]
Oh, dat het aan mezelf ligt zal ongetwijfeld. De tank is prima, maar ik heb de winning formula niet gevonden.jantje 2 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:50:
[...]
Ik denk niet dat het aan de tank ligt, E50 is één van de betere carry tanks in de game. Ik denk dat het met deze tank het makkelijkste is van alle T9 meds om games te winnen( uitgaande van elite status wat je denk ik al een tijdje hebt )
Misschien speel je de tank verkeerd, maar de tank kan je niet de schuld ervan geven![]()
Het is op basis van alleen stukje tekst lastig aan te geven waarom je niet veel wint, misschien heeft het te maken met het feit dat je het lastiger vindt om hogere tiers te spelen? Als ik even snel kijk liggen al je T9 tanks tussen de 48-52% winrate en de e50 wijkt hierin niet af van je gemiddelde.
Zeker als je top tier een e50 bent bekent dat jij de game moet dragen, aggresive zijn en niet passive snipen. Als top tier kan je letterlijk door games heen wandelen in de e50 namelijk.
Dat zou kunnen, maar het is zeker niet het geval. Ik sta niet als stronk TD kemp in bush vanuit de achterste lijn laf te snipen. Sterker nog, in een poging mijn team te leiden, strand ik nog te vaak in de frontlinie met tegenover een rits heavies.
Ik heb die winnersformula nog niet ontdekt. Veel damage doen schijnt in ieder geval niet de oplossing te zijnE-50 is inderdaad 1 van de 'beste' statpadders, maar het is zeer zeker ook een goeie tank, dus winnen zou geen probleem moeten zijn.
[ Voor 49% gewijzigd door Edmin op 28-01-2016 13:25 ]
Whatever.
Veel schade doen zegt niet zo veel wanneer je dit doet gedurende het einde van de game. Dan doe je het wel maar is die bijdrage eigenlijk niet nuttig geweest voor je team.Idem met het als een kip zonder kop doorrijden naar voren en dan doodgaan terwijl je probeert te leiden.Balans is hierin fijn in combinatie met het killen van zo veel mogelijk guns zodat die geen schade meer doen.Edmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
Ik heb die winnersformula nog niet ontdekt. Veel damage doen schijnt in ieder geval niet de oplossing te zijn
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
De E50 als top tier is de meest OP onzin die er is, ok wellicht dat de t50 nog meer OP is, alleen de t50 kan niet pushen en dat kan de e50 wel.Edmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
[...]
Ik heb die winnersformula nog niet ontdekt. Veel damage doen schijnt in ieder geval niet de oplossing te zijn
[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 28-01-2016 16:46 ]
[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 28-01-2016 17:28 ]
Nickname KasPlantje.
Upload de replay naar wotreplays.com en je ziet alles van post game statsGerGio schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 06:08:
Heb ik weer haal ik eindelijk een Ace tanker met mijn SU100 met 3033 damage en weet ik niet hoeveel spotting damage. Wil ik naar de post game stats kijken. Is de server offline voor onderhoud. Nu ben ik niet zo denderend dus voor mij is een Ace tanker een aardige prestatie. Blijft toch jammer
aha, ik ben dus niet de enige die zn tank wel eens achter een rots moet parkeren omdat er boven kids wakker worden.. eigenlijk zouden wij een wn8 bonus moeten krijgen voor het spelen onder die omstandighedenEdmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:59:
Unjixed. Vanavond 5 van de 7 potten in de E-50 gewonnen, waarbij 1 van de losses werd veroorzaakt doordat mijn dochtertje bij 9 - 6 voorsprong besloot te gaan slaapwandelen
Toch een iets minder aggressieve pose aangenomen. Lijkt zijn vruchten af te werpen
Lol_Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:27:
[...]
aha, ik ben dus niet de enige die zn tank wel eens achter een rots moet parkeren omdat er boven kids wakker worden.. eigenlijk zouden wij een wn8 bonus moeten krijgen voor het spelen onder die omstandigheden
Had ik pas ook, één gast flipte helemaal omdat ik dus een paar minuten afk was. Tja mn kinderen hebben toch hoge prioriteit dan een spelletje._Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:27:
[...]
aha, ik ben dus niet de enige die zn tank wel eens achter een rots moet parkeren omdat er boven kids wakker worden.. eigenlijk zouden wij een wn8 bonus moeten krijgen voor het spelen onder die omstandigheden
Haha. Herkenbaar. Vind het alleen wel altijd frustrerend als je net een lekkere pot aan het doen bent. En je moet maar net een goede grote rots weten te vinden..._Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:27:
[...]
[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 29-01-2016 10:12 ]
Will be afk: kids
Afk: mail man
[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 29-01-2016 10:13 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq