[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:46
PcDealer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Moet je niet in het open gaan staan.
Wat precies het hele probleem benoemt, meer dan 3/4 van een map is open dus je kunt maar 1/4 van de map gebruiken. Oftewel een groot deel van de dynamiek (dat wat het spel juist leuk maakt) gaat verloren doordat er arty in het spel zit.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:06:
[...]

Ja al 3 x denk ik :) Heb het maar opgegeven vandaag kan gewoon geen arty vrij potje krijgen vandaag beetje zinloos om te spelen.
Hey daar ben je weer. Voorheen was je altijd op Fok! aan te klagen.

Zag je trouwens laatst nog aan het chatten op een stream @ Twitch. :) Althans, kon niet helemaal zien wat je zei want alles werd gecensureerd. Je was denk ik heel erg aan het schelden op RitaGamer. Speelt ze teveel arty in jouw ogen?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49

StarWing

Huh ?!?

Yay, TD15.2 *O*
Jammer van die noob ISU in het begin.

http://www.vbaddict.net/b...her_ii-165906762667702182

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Hey daar ben je weer. Voorheen was je altijd op Fok! aan te klagen.

Zag je trouwens laatst nog aan het chatten op een stream @ Twitch. :) Althans, kon niet helemaal zien wat je zei want alles werd gecensureerd. Je was denk ik heel erg aan het schelden op RitaGamer. Speelt ze teveel arty in jouw ogen?
Wie is Rita? Of bedoel je ritardgamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit, wat deed die ISU? jou blokken ofzo? Verder ook nog last gehad van suicidale teams? Ik kan wel janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Verwijderd schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:40:
[...]

Ziet er goed uit, wat deed die ISU? jou blokken ofzo? Verder ook nog last gehad van suicidale teams? Ik kan wel janken.
Stond op de hill hull down peekaboo te doen, idioot kwam achter me staat zodat ik niet kon terugtrekken en shells moest koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
PcDealer schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:47:

[...]

Had je die andere spg ook daar te pakken?
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Of ik later die andere SPG ook nog (zo) heb weten te killen?
Of dat ik met dit schot twee arty's in één keer te pakken had?

Met het schot in de video had ik naast 1 arty ook de AT2 onverwachts gekilled.
Terugkijkend snap ik het niet eens helemaal. ('t is al een ouder filmpje, heb de battle results niet meer om het na te kunnen kijken).
't was echt een bizarre treffer.
Bij de AT2 vol raken en arty erbij killen door splash damage kan ik me nog wel wat voorstellen, maar ik lijk toch echt de arty vol te raken, andersom dus.

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
net na je kill zie je nog een trace van een andere arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 22:16

Roozzz

Plus ultra

Soms heb je ineens zo'n potje waarbij er fatsoenlijk samengewerkt wordt en je ineens weer een beetje vertrouwen krijgt in je teamgenoten:
T9 pot op lakeville, noordspawn en ik rij in de IS-3. Praktisch het hele team gaat naar de stad en alleen een T30 gaat richting valley dus ik besluit ook die kant op te gaan. Vervolgens ben ik gaan peeken over de hill en heb ik samen met die T30 en een m40/43 daar een vracht vijanden gekilled terwijl we zwaar in de minderheid waren, oa een Conqueror, T-54, T32, O-ho en indien, om vervolgens op te rukken richten base.
Faith restored en als extra bonus meteen de 2e mark of excellence binnengehaald :)

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vandaag 2 doelen gehaald:
Skoda T-25 gekocht op de laatste dag dat de Tsjechen in de aanbieding zijn.
Recent WN8 op 1600 laten uitkomen (blauw, here I come!)

Maar ten koste van wat... ongelooflijk. De T-24 had besloten niet meer mee te werken. Ondanks prima scores (consistent 1,5 - 2 keer mijn eigen hitpoints als damage doen), was het loss op loss op loss. Na 7 potten had ik de dubbel nog niet gepakt. Uiteindelijk was er een Ace Tanker potje met 5 kills voor nodig om ter nauwernood een win met het ding te pakken.
Omdat ik ook nog wat met de PTA en T-54 heb gerost, kom ik na 14 games uiteindelijk uit op een winrate van...

28.57%

_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, vanavond de grind naar de 50B afgerond en gelijk de tank gekocht met de laatste korting dag. Nog niet gespeeld, maar wel blij dat ik de 50 120 achter me kan laten. Heb hem wel netjes afgesloten met 73% WR, maar de avg dmg is gewoon lager dan op de 50 100. Met de 50 100 voel ik me een stuk sterker in een gevecht, wellicht omdat je een clip van 6 shells hebt. Ik vermoed dat de 50B een stuk lekkerder gaat spelen door zijn betere snelheid, reload en gun depression.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Edmin schreef op zondag 24 januari 2016 @ 21:21:
De T-24 had besloten niet meer mee te werken. Ondanks prima scores (consistent 1,5 - 2 keer mijn eigen hitpoints als damage doen), was het loss op loss op loss. Na 7 potten had ik de dubbel nog niet gepakt. Uiteindelijk was er een Ace Tanker potje met 5 kills voor nodig om ter nauwernood een win met het ding te pakken.
Persoonlijk vind ik die Skoda T-24 maar een flut ding! Trage reload en nog ergere aiming en nauwkeurigheid.
Veranderd die top-turret veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De gun handling blijft behelpen. Het is gelukkig maar een grind van 30k, dus te overzien ;)
Het is geen extreem slecht apparaat, maar tier 3 autocannons slopen je volledig van dichtbij. De T-24 heeft nul carry capaciteit. Snipen is er ook niet bij. Je moet flanken en geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 21:51
Zodra de grind naar de action X is afgerond wil ik ook richting de 50b.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik ben sinds gisteren verlost van de SU-101 en heb de SU-122-54 gekocht. Aangezien ik de topgun al op de SU-101 heb gehaald, alleen een korte grind naar de tracks en dan op naar de 263! De motor en radio had ik al, waarschijnlijk door de heavy of medium lijnen. Ben wel blij dat dit de laatste turretloze TD grind voor mij is, want het blijft toch behelpen, helemaal met weinig gun depressie.

Als iemand nog moet kiezen tussen de 263 en 268 grind, de ISU en 704 zijn veel leuker/beter te spelen, want dan heb je nog het afschrikkingseffect van de mogelijke 750 damage die je kan doen bij de tegenstander. Dat heb je dus bij de 101 en 122-54 niet, daar "maar" 440 damage per schot. In mijn ogen is het enige wat je als voordeel hebt op de 263 lijn, de mobiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Ik heb toch best een aardig hoog IQ O-) maar snap nog steeds de vraag niet 8)7
Ik zie dat er nog een andere trace van die andere arty is.
Is de vraag of ik die daarna op een soortgelijke manier nog gekilled heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
De vraag was of je die arty ook gekilled had, maar eigenlijk denk ik meer dat de vraag was of je die trace ook had gezien, want je was aan het typen in game :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

HirzoSchuurman schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:59:
[...]

Ik heb toch best een aardig hoog IQ O-) maar snap nog steeds de vraag niet 8)7
Ik zie dat er nog een andere trace van die andere arty is.
Is de vraag of ik die daarna op een soortgelijke manier nog gekilled heb?
yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Aha! Lol :)
Ik heb geen flauw idee. 't was een replay(filmpje) van apr. 2014 en ik heb de battle results niet bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Mr_Size schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:35:
Zo, vanavond de grind naar de 50B afgerond en gelijk de tank gekocht met de laatste korting dag. Nog niet gespeeld, maar wel blij dat ik de 50 120 achter me kan laten. Heb hem wel netjes afgesloten met 73% WR, maar de avg dmg is gewoon lager dan op de 50 100. Met de 50 100 voel ik me een stuk sterker in een gevecht, wellicht omdat je een clip van 6 shells hebt. Ik vermoed dat de 50B een stuk lekkerder gaat spelen door zijn betere snelheid, reload en gun depression.
de 50/120 was de eerste tank waarbij ik er achter kwam dat er ook zoiets bestaat als gun elevation :+ wat een ellendige tier IX vond ik dat zeg. de 50/100 is tier voor tier beter denk ik omdat je volgens mij elke tier 8 kan clippen, iets wat met de 50/120 niet kan.

de 50B is echt een hele goede tank, vooral het feit dat je redelijke gunhandling hebt icm mobiliteit, waardoor je nog kan relocaten. zelf speel ik de 50b niet goed, maar de tank heeft wel alles om shitloads aan damage te kunnen doen en is sowieso een enorme upgrade tov de 50/120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:24
gotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:11:
[...]
de 50/120 was de eerste tank waarbij ik er achter kwam dat er ook zoiets bestaat als gun elevation :+
Zeker nog nooit in een AMX 12t rondgereden? :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Quantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:21:
Als iemand nog moet kiezen tussen de 263 en 268 grind, de ISU en 704 zijn veel leuker/beter te spelen, want dan heb je nog het afschrikkingseffect van de mogelijke 750 damage die je kan doen bij de tegenstander. Dat heb je dus bij de 101 en 122-54 niet, daar "maar" 440 damage per schot. In mijn ogen is het enige wat je als voordeel hebt op de 263 lijn, de mobiliteit.
SU-122-54 heeft echt nog meer voordelen. Camo is goed, Top gun is goed (betere IS8/IS4/ST-1 gun) met redelijke aimtime, accuracy en DPM. En op het einde van een game ben je veel mobieler dan in een 704.
De 268 lijn heeft eigenlijk alleen de alpha en wat armour voor zich, maar bij mij is de BL-10 veels te wispelturig (veel crits en bounces op paper tanks etc.) om echt afschrikwekkend te zijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43
Quantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:21:
Ik ben sinds gisteren verlost van de SU-101 en heb de SU-122-54 gekocht. Aangezien ik de topgun al op de SU-101 heb gehaald, alleen een korte grind naar de tracks en dan op naar de 263! De motor en radio had ik al, waarschijnlijk door de heavy of medium lijnen. Ben wel blij dat dit de laatste turretloze TD grind voor mij is, want het blijft toch behelpen, helemaal met weinig gun depressie.

Zelf ben ik gestopt bij de Su-122-54. Op zich een leuke lijn, er zijn alleen een paar problemen waar ik tegen aanliep. Gun depression slecht en het is lastig om die DPM te gebruiken. Niet elke map en situatie leent zich ervoor. Tier 7 en 8 hebben nog redelijk armour, maar tier 9 is niks :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Heb de 122-54 nog maar een paar potjes gespeeld, moet de tank nog "leren spelen", Bijkomend probleem is dat de crew nu naar 5 man gegroeid is, dus geen bia en/of 100% camo training meer.

Heb trouwens TD15.3 in de T30 gehaald met een kleine 7K damage en 5 kills, de T30 is duidelijk mijn favo TD, turret + gun depression ftw!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Voor de liefhebbers =]

[ Voor 58% gewijzigd door FSXnoob op 25-01-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Roozzz schreef op zondag 24 januari 2016 @ 19:22:
Soms heb je ineens zo'n potje waarbij er fatsoenlijk samengewerkt wordt en je ineens weer een beetje vertrouwen krijgt in je teamgenoten:
T9 pot op lakeville, noordspawn en ik rij in de IS-3. Praktisch het hele team gaat naar de stad en alleen een T30 gaat richting valley dus ik besluit ook die kant op te gaan. Vervolgens ben ik gaan peeken over de hill en heb ik samen met die T30 en een m40/43 daar een vracht vijanden gekilled terwijl we zwaar in de minderheid waren, oa een Conqueror, T-54, T32, O-ho en indien, om vervolgens op te rukken richten base.
Faith restored en als extra bonus meteen de 2e mark of excellence binnengehaald :)
ik zou je alleen maar kunnen adviseren om de volgende keer mee te rijden met de lemming train, met 2 man op een flank (in het algemeen) kan je niet zoveel,behalve de push van de tegenstander vertragen. je maakt het onnodig heel moeilijk voor jezelf. Soms doe ik het nog wel in een mobiele tank, als je van tevoren al een route hebt bedacht voor de terugweg ;)

sowieso is de valley een grote clusterfuck, ik zou er sowieso nooit heen gaan, tenzij je in een 3 mans platoon top tier bent en zin hebt om te yolo pushen. (alhoewel yolo pushen in de valley nogal traag gaat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
gotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:37:
[...]

ik zou je alleen maar kunnen adviseren om de volgende keer mee te rijden met de lemming train, met 2 man op een flank (in het algemeen) kan je niet zoveel,behalve de push van de tegenstander vertragen. je maakt het onnodig heel moeilijk voor jezelf. Soms doe ik het nog wel in een mobiele tank, als je van tevoren al een route hebt bedacht voor de terugweg ;)

sowieso is de valley een grote clusterfuck, ik zou er sowieso nooit heen gaan, tenzij je in een 3 mans platoon top tier bent en zin hebt om te yolo pushen. (alhoewel yolo pushen in de valley nogal traag gaat :P)
Pas op voor WTF E-100s die in stealth staan achter een halve boom. Ik dacht ook eens bijdehand te doen en de valley te pushen in TVP 50/51 ik had een paar keer gepeeked wetend dat de kans bestaat dat er een WTF stond. Naja niets gezien na het peeken. Wel gespot door een ST1 die dichtbij stond. Ik dacht dus die ga ik wel ff halen. Ik rij erover heen en ja hoor die wtf wordt pas gespot nadat die schiet terwijl die nog geen eens aan het einde van de valley stond op north spawn? Daarna reload die en flikt die hetzelfde bij een 263. Dat was zulke grote onzin dat ik nog steeds niet begrijp hoe dat überhaupt mogelijk is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lange tijd proberen, zelfs de A43 voor aangeschaft, nu eindelijk mt-12 (voor de t55a) binnen
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/910izelql/shot_001.jpg

Potje daarna Tankaas en RW
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/7s9ys7zvl/shot_002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

gotfurrr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:37:
[...]

Ik zat ook ernstig in dubio. Normaal gesproken negeer ik de vallei volledig, ik vind het echt een hopeloos stuk, en rij ik inderdaad mee met de lemmings. Toevalligerwijs dit keer de goede keuze gemaakt (of mazzel gehad :P ). Ik stond net ongeveer hull-down toen de conqueror en T-54 behoorlijk yolo gingen pushen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Zat gisteren nog te denken welk voertuig ik zou kopen. Had genoeg voor de duitse tier 8 TDs (Rhm, Ferdi, JPanther 2) of een IS-3.
Uiteindelijk de IS-3 gekozen, hopende dat ik de IS dan toch eindelijk een keer zou acen. Lukte gisteren net niet, maar heb hem net binnen met 1260 XP. Dag dag IS !!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/69Xl4Pi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R3AXwuM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Wat een matchmaking is het vandaag toch weer maar toch mooi net voor het eten even mijn 9de 3rd mark binnen gehengeld. Kreeg alleen maar toptier potten terwijl ik juist voor +1 of +2 wilde omdat je daar meer damage kunt doen. Volgende doel? wn8 van 2k, ik moet nog minder dan een puntje en dan is dat ook gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wZAYEw1GhDf7Fl5XD4ThBRnR/full.jpg

(ja, de laatste 0,5% was met gold)

[ Voor 13% gewijzigd door jdh009 op 25-01-2016 17:41 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Quantor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:03:
Heb de 122-54 nog maar een paar potjes gespeeld, moet de tank nog "leren spelen", Bijkomend probleem is dat de crew nu naar 5 man gegroeid is, dus geen bia en/of 100% camo training meer.
Ik vond de SU-122-54 best fijn, het drama van de Su 101 ben je nu voorbij.
Ik ben nu bezig met de object 704 maar soms mis ik wel de SU-122-54. Vooral de mobiliteit. Ergens in een vorig deel heb ik wel eens een goeie samenvatting gegeven van die SU. Als ik de stats nu naast elkaar leg, ligt mijn gemiddelde schade wel hoger in de 704. (2500 tegen 2100) In de tier IX waffle haalde ik 2650 gemiddeld.

De SU-122-54 is eigenlijk gewoon een medium zonder turret, Mijn winrate lag daarop op 58%; in de waffle en de Obj 704 liggen die op 55%. Omdat hij zo snel is kan je je veel flexibeler opstellen naar de rest van je team, ook kan je beter wegrennen indien het moet. Voordel van de SU was dat iedereen je onderschatte, de Obj 704 doet 750 schade en iedereen in continu bang van je, maar ik kan je niet vertellen hoe vaak mensen niet wegrenden van mijn SU-122-54 en uiteindelijk 2 shells kopten en zo 880 dmg mochten oprapen... Wat mij betreft textbook support tank voor op een mediumflank.
De SU-122-54 lag me trouwens beter dan de obj 263 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
Impulsief vanavond een Mutz gekocht. Tot nu toe (3 games) bevalt de tank me wel, ik ben alleen nog geen geweldige medium speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
appel437 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:30:
Impulsief vanavond een Mutz gekocht. Tot nu toe (3 games) bevalt de tank me wel, ik ben alleen nog geen geweldige medium speler.
heb hem ook het is gewoon een indien panzer speelt precies het zelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Je hebt van die dagen ertussen... Vandaag is in bijna iedere battle met mijn Type 59 het ammorack beschadigd geraakt tijdens de eerste of tweede hit... Tijdens de laatste vijf battles is het in ieder geval iedere keer tijdens de eerste hit geweest... En dan meestal ook nog door LT tanks of t6 mediums (cromwell).

Dat het eens een keer kan gebeuren dat begrijp ik, maar bijna iedere battle?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik had vanavond juist alles mee zitten. Tweede keer ace gehaald in de Cent VII, 1e keer met de topgun. Werkelijk alle snap shots vlogen raak, terwijl die gun me meestal gigantisch trolled. Ook de ace op de Leo Pta gehaald, is wel een erg fijne tank hoor eenmaal full ops. Een stuk beter dan de Cent VII, want sneller en veel betere DPM.
En mijn 1e twee potjes 50B achter de rug. 1e game was gerigged, die was onmogelijk te winnen. Tweede game leek een loss te gaan worden, maar uiteindelijk tocch gewonnen. Maar geen Keprootje dus helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik speel maar tiers V t/m VII, maar ik herken de variatie in "avonden" nu al wel. Gisteravond had ik maar een winrate van 33%, maar toch met hoge WN8 scores. En: de Ace gehaald op mijn Churchill I - en die heeft nog maar een 90% crew!

Als die crew eenmaal 100% is, laat staan als de eerste skill gereed is... dan wordt het dus gewoon nóg leuker! 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Okars op 26-01-2016 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Joindry schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:57:
[...]

Ik vond de SU-122-54 best fijn, het drama van de Su 101 ben je nu voorbij.
Ik ben nu bezig met de object 704 maar soms mis ik wel de SU-122-54. Vooral de mobiliteit. Ergens in een vorig deel heb ik wel eens een goeie samenvatting gegeven van die SU. Als ik de stats nu naast elkaar leg, ligt mijn gemiddelde schade wel hoger in de 704. (2500 tegen 2100) In de tier IX waffle haalde ik 2650 gemiddeld.

De SU-122-54 is eigenlijk gewoon een medium zonder turret, Mijn winrate lag daarop op 58%; in de waffle en de Obj 704 liggen die op 55%. Omdat hij zo snel is kan je je veel flexibeler opstellen naar de rest van je team, ook kan je beter wegrennen indien het moet. Voordel van de SU was dat iedereen je onderschatte, de Obj 704 doet 750 schade en iedereen in continu bang van je, maar ik kan je niet vertellen hoe vaak mensen niet wegrenden van mijn SU-122-54 en uiteindelijk 2 shells kopten en zo 880 dmg mochten oprapen... Wat mij betreft textbook support tank voor op een mediumflank.
De SU-122-54 lag me trouwens beter dan de obj 263 :(
Ik speel de SU-122-54 niet echt meer, maar het blijft een leuke tank. Mensen onderschatten de draaisnelheid ook regelmatig. "Oh, een TD, die draaien altijd zo traag, kan ik mooi cirkelen". Ja, niet dus. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:05:
[...]
Ik speel de SU-122-54 niet echt meer, maar het blijft een leuke tank. Mensen onderschatten de draaisnelheid ook regelmatig. "Oh, een TD, die draaien altijd zo traag, kan ik mooi cirkelen". Ja, niet dus. :9
Die lijn moet ik nog steeds eens een keertje gaan grinden, hmmm. Eens kijken of ik nog een Russische crew heb die ik niet meer gebruik :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Wat zijn de eerste bevindingen van de Mutz? Is het een leuk tankje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
jdh009 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 17:38:
Volgende doel? wn8 van 2k, ik moet nog minder dan een puntje en dan is dat ook gehaald.
Jij weet wel uitdagende doelen te stellen >:)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Mr_Size schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:25:
... Ook de ace op de Leo Pta gehaald, is wel een erg fijne tank hoor eenmaal full ops. Een stuk beter dan de Cent VII, want sneller en veel betere DPM.
De Leo Pta vind ik ook een erg leuke tank om te spelen. Die shell-velocity is echt super.

(oops had dit ook bij mijn laatste reactie kunnen zetten, excuus. Kan helaas deze reactie niet verwijderen?)

[ Voor 13% gewijzigd door Zaagmans op 26-01-2016 11:03 . Reden: oepsje ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
mkliko schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:57:
Ik vind hem heel leuk. De tank is best mobiel en de gun handling is vrij goed, maar de DPM en aim time vallen nog tegen. Ik heb ook het idee dat de camo rating redelijk goed is, maar ik heb nog geen sixth sense dus weet het nog niet zeker.
Ik ben nog niet heel goed met de tank. Mijn beste potje was slechts een mastery 2, met 1600 dmg, 1600 spotting en 3 kills. Ik heb nog behoorlijk veel moeite met city maps, maar met grote open maps als sand river, live oaks en redshire heb ik erg leuke games gehad.

Heeft iemand nog ideeen voor de equipment om erop te doen? Ik twijvel tussen Gun laying drive en coated optics, naast de vents en gun rammer die er nu op zitten.

[ Voor 10% gewijzigd door appel437 op 26-01-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:05:
[...]
Daar kwam ik gisteravond in mijn PTA ook al achter idd :(

appel437 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:06:
[...]

Heeft iemand nog ideeen voor de equipment om erop te doen? Ik twijvel tussen Gun laying drive en coated optics, naast de vents en gun rammer die er nu op zitten.
Vents eraf en optics en GLD mounten. De extra viewrange en aimtime is belangrijker dan de extra RoF

[ Voor 34% gewijzigd door Edmin op 26-01-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Laatst online: 15-04 10:19
Ik zat ook ernstig in dubio. Normaal gesproken negeer ik de vallei volledig, ik vind het echt een hopeloos stuk, en rij ik inderdaad mee met de lemmings. Toevalligerwijs dit keer de goede keuze gemaakt (of mazzel gehad :P ). Ik stond net ongeveer hull-down toen de conqueror en T-54 behoorlijk yolo gingen pushen 8)
De valley bewaken (dus niet aanvallen) met 2 tanks is nog geeneens zo stom imho. Gratis damage :D.
Ik heb er zelfs HT15.2 gehaald in mijn T29 (artiloze pot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

appel437 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:06:
[...]
Qua equipment kan je (als het op de tank past) beter Vertical Stabilizer nemen dan GLD, dat effect is groter.
Ik zou voor deze tank denk ik gewoon gaan een "standaard" medium setup: GLD / Rammer/ Coated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Laatst online: 15-04 10:19
mkliko schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:57:
I like ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Wat is zijn alpha damage ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Flushing schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:42:
[...]
De valley bewaken (dus niet aanvallen) met 2 tanks is nog geeneens zo stom imho. Gratis damage :D.
Ik heb er zelfs HT15.2 gehaald in mijn T29 (artiloze pot)
Ligt er ook erg aan wat voor tank je hebt. Een T29/T30 zijn natuurlijk wel de beste tanks voor de valley en als er geen arty is zou ik het daarmee best aan durven om de valley te bewaken met maar 2 tanks.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
240 Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Okars schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 08:13:
Ik speel maar tiers V t/m VII, maar ik herken de variatie in "avonden" nu al wel. Gisteravond had ik maar een winrate van 33%, maar toch met hoge WN8 scores. En: de Ace gehaald op mijn Churchill I - en die heeft nog maar een 90% crew!

Als die crew eenmaal 100% is, laat staan als de eerste skill gereed is... dan wordt het dus gewoon nóg leuker! 8)7
Church I is niet de makkelijkste heavy line voor een beginnende speler, tot tier 9 blijft het bikkelen ivm andere lijnen wat mij betreft. Ik wist niet wat ik meemaakte toen ik een paar duizend potjes later in een KV1 zat :)

Ook zou ik afdoende crew training (evt. met premium tanks) niet onderschatten, alvorens je voorbij tier 6 gaat will je toch wel crews minimaal op hun 2e skill hebben.

De church I heeft een prima gun (op t6 en t7 heb je bijna dezelfde gun nog helaas :p ), tis alleen jammer dat hij alleen op luchtdoelen kan schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

wsLy schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:52:
[...]

Die lijn moet ik nog steeds eens een keertje gaan grinden, hmmm. Eens kijken of ik nog een Russische crew heb die ik niet meer gebruik :p
Je moet wel voorbij de Su101, die vond ik echt verschrikkelijk door zijn -1 depression. En ik klaag niet snel over een tank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:56:
[...]

Je moet wel voorbij de Su101, die vond ik echt verschrikkelijk door zijn -1 depression. En ik klaag niet snel over een tank...
Daar hebben we strongholds voor ;)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tanks grinden in SH.... dus daar halen jullie je paarse WN8 vandaan, stelletje statspadders! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik snap niet waarom ik, in een tier 8 tank (centurion 1) in drie tier 10 matches gefocused word door artillerie. Kansloos.

Fierry saillant ben ik ook al minstens 2 weken niet tegen gekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 26-01-2016 22:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
Vanavond voor de grap nog maar eens domination mode geprobeerd om D-15 te proberen te halen. Poderooso en Titus hadden namelijk wel zin om wat potjes te proberen. Eerste games waren dramatisch telkens pilsen( wat is die map nutteloos voor de missies zeg ) en daarna hadden we eindelijk ghost town met 1 flag.

Had voor de verandering op de WTF E100 de 15CM gun erop gezet om te zien of dat werkte. Game liep best wel lekker met de WTF uiteindelijk 12,5k geschoten voordat ik me tank kwijt raakte aan een airstrike. Daarna de TVP weer uit de kast getrokken en binnen no time zat ik over de 14k damage heen. Toen werd het spannend, ik had nog een tank over dus besloten te yoloen om die laatste clip te kunnen farmen. Gelukkig stond er een solo M103 waar ik er 3/4 shells in kon krijgen en net aan de 15k aantikte. Betekende wel gelijk dat ik nog 1 tank over had. Even snel op het scorebord gekeken en het was nog krapjes qua VP lead. Ik wilde dus eigenlijk nog de flag afleveren om zeker te zijn dat ik top VP en top XP was. Gelukkig was het platoon maatje met de vlag oneshot en wilde de andere platoonmaat hem wel afschieten zodat ik de vlag kon meenemen ( ik durfde het niet aan, stel je voor dat je daar gebanned wordt ) Uiteindelijk naar de cap gereden voor de zekerheid nog 2 shells damage gedaan en toen de game uitgespeeld.

Toen ik terug kwam in de garage stond er een mooi plaatje me op te wachten _/-\o_

T22 sr in garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:05
Yup, dat was een mooi potje! Close call, maar net genoeg.

Daarna nog D11 voor Pode en SH13 en SH14 voor mij binnengesleept, met dank aan de T-22 troll armor :P Waarom zouden ze nog op ons schieten als ze een achterkant van een T-22 zien? Juist, bounce bounce bounce en wij lekker farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:43:
Vanavond voor de grap nog maar eens domination mode geprobeerd om D-15 te proberen te halen. Poderooso en Titus hadden namelijk wel zin om wat potjes te proberen. Eerste games waren dramatisch telkens pilsen( wat is die map nutteloos voor de missies zeg ) en daarna hadden we eindelijk ghost town met 1 flag.

Had voor de verandering op de WTF E100 de 15CM gun erop gezet om te zien of dat werkte. Game liep best wel lekker met de WTF uiteindelijk 12,5k geschoten voordat ik me tank kwijt raakte aan een airstrike. Daarna de TVP weer uit de kast getrokken en binnen no time zat ik over de 14k damage heen. Toen werd het spannend, ik had nog een tank over dus besloten te yoloen om die laatste clip te kunnen farmen. Gelukkig stond er een solo M103 waar ik er 3/4 shells in kon krijgen en net aan de 15k aantikte. Betekende wel gelijk dat ik nog 1 tank over had. Even snel op het scorebord gekeken en het was nog krapjes qua VP lead. Ik wilde dus eigenlijk nog de flag afleveren om zeker te zijn dat ik top VP en top XP was. Gelukkig was het platoon maatje met de vlag oneshot en wilde de andere platoonmaat hem wel afschieten zodat ik de vlag kon meenemen ( ik durfde het niet aan, stel je voor dat je daar gebanned wordt ) Uiteindelijk naar de cap gereden voor de zekerheid nog 2 shells damage gedaan en toen de game uitgespeeld.

Toen ik terug kwam in de garage stond er een mooi plaatje me op te wachten _/-\o_

[afbeelding]
RIG RIG RIG :+

Veel plezier met je UC ban als je dat ding gaat spelen, veel mensen zijn nogal butthurt als ze een T-22 zien...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Proficiat, mooi gedaan mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

[afbeelding]
Congrats, hoe lang heb je nu over de missies gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:27:
[...]

Congrats, hoe lang heb je nu over de missies gedaan?
Ik heb er precies 250 battles over gedaan. Meeste games duren ongeveer 8 minuten denk ik. Dus 33 uur in totaal. Ik heb wel het gevoel dat mijn battlecount aan de lage kant is, de mensen die ik ken die de T22 hebben zitten meestal tussen de 300-400.
wsLy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 04:23:
[...]

RIG RIG RIG :+

Veel plezier met je UC ban als je dat ding gaat spelen, veel mensen zijn nogal butthurt als ze een T-22 zien...
Dankje, gaat goedkomen als ik hem in randoms ga spelen :+ Ben ook niet van plan hem in randoms te spelen gezien de haat die momenteel speelt. Heb gisteren alleen wat games in rampage gedaan om ff te kijken hoe die tank speelt en mensen hebben het daar wss iets minder door ( al die 45% winrate bots )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr

[afbeelding]
damn, nice! jaloers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:01:
[...]

Ik heb er precies 250 battles over gedaan. Meeste games duren ongeveer 8 minuten denk ik. Dus 33 uur in totaal. Ik heb wel het gevoel dat mijn battlecount aan de lage kant is, de mensen die ik ken die de T22 hebben zitten meestal tussen de 300-400.

[...]

Dankje, gaat goedkomen als ik hem in randoms ga spelen :+ Ben ook niet van plan hem in randoms te spelen gezien de haat die momenteel speelt. Heb gisteren alleen wat games in rampage gedaan om ff te kijken hoe die tank speelt en mensen hebben het daar wss iets minder door ( al die 45% winrate bots )
Poeh, dat aantal battles steek ik liever in grinds tenzij ik iemand zo gek krijgt om tegen een vergoeding die tank voor me te grinden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Poeh, dat aantal battles steek ik liever in grinds tenzij ik iemand zo gek krijgt om tegen een vergoeding die tank voor me te grinden :9
Mij zie je voor geen goud meer terug in die rampage mode 8)7 , zo blij dat ik nu klaar met die onzin ben. Enige is nog wat mensen helpen die mij geholpen hebben. Maar voor me plezier raak ik die mode niet meer aan. Al moet ik zeggen dat het gisteren best wel grappig was te helpen missies te completen :+

En de missies zijn er nu sinds november volgens mij? Dus ongeveer 10 uur per maand eraan besteed. Als je het zo bekijkt valt het wel mee he :P Volgens mij had ik de 260 ook in 3 maanden gehaald haha, dat is dan wel weer grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Zojuist iets vreemds gehad met de WoT cliënt:
  • Game start ineens op in Windowed modus ipv full screen
  • Alle inloggegevens zijn leeg
  • Krijg een popup in garage dat alle video instellingen zijn aangepast
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2016-01-27_1213.png

:?

Is mijn cliënt gecrasht oid of is dit een mini update geweest die de boel heeft gereset ? Iemand anders hier ook last van ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik zag ook een mini update langskomen vanochtend, verder niets gemerkt. Ik denk dat de OI betere gun handling heeft gekregen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:23:
Ik zag ook een mini update langskomen vanochtend, verder niets gemerkt. Ik denk dat de OI betere gun handling heeft gekregen :p
Of betere camo-waardes :P
Waarom die flatgebouwen mij in een light regelmatig eerder spotten dan ik hun in mijn lights en me vervolgens weten te snapshotten is me nog steeds een raadsel 8)7

Wat mij betreft mogen die japanners wel een beetje generfed worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:10:
[...]

Mij zie je voor geen goud meer terug in die rampage mode 8)7 , zo blij dat ik nu klaar met die onzin ben. Enige is nog wat mensen helpen die mij geholpen hebben. Maar voor me plezier raak ik die mode niet meer aan. Al moet ik zeggen dat het gisteren best wel grappig was te helpen missies te completen :+

En de missies zijn er nu sinds november volgens mij? Dus ongeveer 10 uur per maand eraan besteed. Als je het zo bekijkt valt het wel mee he :P Volgens mij had ik de 260 ook in 3 maanden gehaald haha, dat is dan wel weer grappig.
Ik heb een hekel aan alle missies :9 gister nog een 260 tegen gekomen maar iedereen focused meteen op die tank dat die zo weg is :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Feli met de T22 sr die je voorlopig niet kan spelen vanwege auto reports Jantje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Zo, eerste potje sinds 2,5/3 weken ofzo. Was even bang dat ik t zou hebben verleerd. ;) Kijken of t de rest van de dag zo blijft. :P

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2uij380.jpg

/edit:
Nu maar even stoppen, wil t niet verpesten. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ifcw.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door MrJ op 27-01-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:17:
Feli met de T22 sr die je voorlopig niet kan spelen vanwege auto reports Jantje :+

[video]
ik zit inderdaad als een retard in en out te zoomen, waarschijnlijk had ik muziek aan staan :z O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
@ MrJ
Welke mod gebruik jij om de statistieken van je battles van deze sessie bij te houden (links onder op je printscreen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Dreekenkorin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:33:
@ MrJ
Welke mod gebruik jij om de statistieken van je battles van deze sessie bij te houden (links onder op je printscreen)?
Die mod is van "YasenKrasen".

Die zit mede in P0st zijn modpack. http://forum.worldoftanks...s-v2-clean-minimal-21-12/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dreekenkorin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:33:
@ MrJ
Ik neem aan dat je Andere Links bedoeld, maar dat is Yasenkrasen's session statistics mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Yay, LT15.2 *O*
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/starwing01/sacred_valley-usa-m41_walker_bulldog-145706711136149461.png

[ Voor 9% gewijzigd door StarWing op 27-01-2016 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik snap er even niets meer van. Mijn WN8 klimt. 2000 wordt eerder norm dan uitzondering. Tegelijkertijd daalt mijn WR enorm. Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.

Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de potten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Edmin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 22:13:
Ik snap er even niets meer van. Mijn WN8 klimt. 2000 wordt eerder norm dan uitzondering. Tegelijkertijd daalt mijn WR enorm. Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.

Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de poten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.
Ik heb dat altijd, of ik heb een hoge WN8 of ik heb een hoge winrate. Gecombineerd komt het maar zelden voor.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:24

_Z3

Heb je continue tanks zitten tracken? Ik zit ook met LT15.2 en zit te wachten tot de juiste map voorbij komt om te spotten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

_Z3 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:53:
[...]

Heb je continue tanks zitten tracken? Ik zit ook met LT15.2 en zit te wachten tot de juiste map voorbij komt om te spotten...
Ik had het geluk dat ik de goede kant van de spawn zat, ten zuiden van het bruggetje.
Nadien eigenlijk niet meer dan peekaboo over het heuveltje en af en toe een low hp tank killen, met op het einde een rush om voor de zekerheid nog wat extra dmg te doen. Achteraf niet nodig aangezien ik 5k spotting had.
Ik had 'm al eens gehaald op steppes door in een bosje te campen, maar toen kopte ik op het einde nog een shell en had ik de secondary niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Vanavond WEER afgesloten met 33%. Gemiddeld over de afgelopen maand is hij dan ook onder de 49% gedoken.
Same here! Is echt om van te janken! Al zeker een maand dat mijn winrate een vrije val beleeft :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Nu mijn bloeddruk weer ietwat op peil is, probeer ik de oorzaak te vinden. Het overgrote deel van de potten de laatste weken waren in de E-50 en ik vermoed dat die er iets mee te maken heeft. Heerlijke tank, dikke flysquater, maar ik kan er maar moeilijk in carryen. Ik moet nog 20K XP tot de E-50M, maar ik ben bang dat ik daar dezelfde sores mee zal hebben. Dammit.
Ik denk niet dat het aan de tank ligt, E50 is één van de betere carry tanks in de game. Ik denk dat het met deze tank het makkelijkste is van alle T9 meds om games te winnen( uitgaande van elite status wat je denk ik al een tijdje hebt )

Misschien speel je de tank verkeerd, maar de tank kan je niet de schuld ervan geven :+

Het is op basis van alleen stukje tekst lastig aan te geven waarom je niet veel wint, misschien heeft het te maken met het feit dat je het lastiger vindt om hogere tiers te spelen? Als ik even snel kijk liggen al je T9 tanks tussen de 48-52% winrate en de e50 wijkt hierin niet af van je gemiddelde.

Zeker als je top tier een e50 bent bekent dat jij de game moet dragen, aggresive zijn en niet passive snipen. Als top tier kan je letterlijk door games heen wandelen in de e50 namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Dan speel je voor WN8, niet voor de win. O-)

E-50 is inderdaad 1 van de 'beste' statpadders, maar het is zeer zeker ook een goeie tank, dus winnen zou geen probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:51:
[...]

E-50 is inderdaad 1 van de 'beste' statpadders, maar het is zeer zeker ook een goeie tank, dus winnen zou geen probleem moeten zijn.
Ik heb op die bak hetzelfde probleem, sinds ie maxed is is het een hele leuke tank alleen kan ik er op de een of andere manier niet mee winnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Ik denk niet dat het aan de tank ligt, E50 is één van de betere carry tanks in de game. Ik denk dat het met deze tank het makkelijkste is van alle T9 meds om games te winnen( uitgaande van elite status wat je denk ik al een tijdje hebt )

Misschien speel je de tank verkeerd, maar de tank kan je niet de schuld ervan geven :+

Het is op basis van alleen stukje tekst lastig aan te geven waarom je niet veel wint, misschien heeft het te maken met het feit dat je het lastiger vindt om hogere tiers te spelen? Als ik even snel kijk liggen al je T9 tanks tussen de 48-52% winrate en de e50 wijkt hierin niet af van je gemiddelde.

Zeker als je top tier een e50 bent bekent dat jij de game moet dragen, aggresive zijn en niet passive snipen. Als top tier kan je letterlijk door games heen wandelen in de e50 namelijk. ;)
Oh, dat het aan mezelf ligt zal ongetwijfeld. De tank is prima, maar ik heb de winning formula niet gevonden.

Of nou ja... mijn WR was 57%. Is nu 52%. Dat frustreert enorm. Natuurlijk ligt het ook aan mezelf. Op Tier 8 ben ik als een vis in het water, maar Tier 9 is weer net even anders.

User schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:51:
[...]
Dat zou kunnen, maar het is zeker niet het geval. Ik sta niet als stronk TD kemp in bush vanuit de achterste lijn laf te snipen. Sterker nog, in een poging mijn team te leiden, strand ik nog te vaak in de frontlinie met tegenover een rits heavies.
Ik heb die winnersformula nog niet ontdekt. Veel damage doen schijnt in ieder geval niet de oplossing te zijn :P

[ Voor 49% gewijzigd door Edmin op 28-01-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteravond een paar potjes gedaan, RNG zat totaal niet mee. Veel ghost shells en drops, soms gingen ze wel meters naast de target.

Net 6 potjes gedaan, waarvan 1 gewonnen.
Wordt er niet leuker op.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Edmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:

Ik heb die winnersformula nog niet ontdekt. Veel damage doen schijnt in ieder geval niet de oplossing te zijn :P
Veel schade doen zegt niet zo veel wanneer je dit doet gedurende het einde van de game. Dan doe je het wel maar is die bijdrage eigenlijk niet nuttig geweest voor je team.Idem met het als een kip zonder kop doorrijden naar voren en dan doodgaan terwijl je probeert te leiden.Balans is hierin fijn in combinatie met het killen van zo veel mogelijk guns zodat die geen schade meer doen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Edmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:12:
[...]

De E50 als top tier is de meest OP onzin die er is, ok wellicht dat de t50 nog meer OP is, alleen de t50 kan niet pushen en dat kan de e50 wel.

Wat je sowieso zou helpen is om replay packs te kijken van de superuberunicums, eigenlijk zou jantje2 een replay pack moeten uploaden, maar dan is zijn zorgvuldig beschermde identiteit bekend ;)

Er staan echter op youtube ook een flink aantal e50 games van x3n4, op zich ook een aanrader om die te kijken. Ik probeer zelf altijd te begrijpen waarom iemand dan ergens staat (of juist niet), waarom iemand relocate en vaak zie je zo'n speler in het begin op een map een spot pakken waarbij hij flink wat early damage kan doen. Soms hoef je niet alles zelf uit te vinden ;), ik zou alleen niet zomaar alles na doen zonder te willen begrijpen waarom iemand wat doet, maar dat allemaal imho ;)

Sowieso scheelt het al heel veel als je de e50 met full apcr speelt en food, ja het hoeft idd niet perse en is vaak niet nodig, maar het maakt het wel makkelijker. Je doet makkelijker damage, ivm pen en shell speed. Ook zou ik eerder clutch braking als crew skill kiezen dan gun skills.

om games te winnen met de e50 als top tier
:
Eigenlijk is het belangrijkste om door te hebben wanneer je wel en niet agressief kan spelen op een bepaalde spot op de map op basis van samenstelling van je team en de verdeling van je team. Dit is vooral iets dat met ervaring komt denk ik, maar iets heel simpels om mee te beginnen is om te kijken naar de team samenstelling voordat de game begint en naar welke spawn je hebt op een bepaalde map.

check dus de map spawn (duh) en de lineup, check hoeveel (top tier) heavies en mediums er in je team zitten tov de tegenstander. je kan dan een inschatting maken welke spots op een map als eerste verliezen. de map is belangrijk uiteraard omdat sommige spawns veel betere posities bieden voor een e50 early game.

Als er significant meer tier IX heavies edit:mediums dus in het andere team zitten, dan weet je al voor dat de game begint dat de kans groot is dat de medium lijn/spot op de map als eerste eraan gaat. pas je plan daar op aan, ga dan of mee met de heavies en help ze pushen, of ga naar de medium lijn met alvast een exit route in gedachten of kies een centraal punt op de map waarbij je flexibel bent om overal damage te kunnen doen (kan niet op elke map, maar heeft wel mijn voorkeur in dit soort situaties).

De exit route is belangrijk omdat je tijdens deze route nog steeds damage wil blijven doen op pushende tanks, dit valt eigenlijk onder het relocate verhaal wat gelijk een van de meest lastige dingen is in wot om te leren imho.

het heeft in bovenstaande situatie imho weinig zin om de medium lijn heel agressief te gaan pushen. Een e50 is OP, maar ook een e50 verliest tegen 2 tier IX's die pushen en weten hoe ze moeten schieten. Maar het is natuurlijk niet allemaal zo zwart wit, soms/vaak kan je alsnog agressief spelen omdat er in je rug 4 TD's staan, waardoor een overmacht aan tier IX mediums niet durft te pushen en jij fijn damage kan farmen :)
edit2: tegen tier 8 en 7 tanks is het gewoon sealclubmodus on, je maakt gewoon alles kapot :9

Maar het analyseren van de teamsamenstelling is wel stap 1.

stap 2 is dat je een sessie alleen je e50 speelt, imho leer je pas een tank goed spelen als je niet constant wisselt van tank in een sessie.

en ik zal vast nog meer dingen vergeten zijn,

moraal van het verhaal

we willen een replay pack jantje. :+ _/-\o_

edit: YouTube: Epic Games daar staan volgens mij een stuk of 30 e50 replays van x3n4.

en http://forum.wotlabs.net/...ple-poaster-replay-place/ voor normale replay packs.

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 28-01-2016 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik had met de e50 het ergste fiasco van mn Wot carriere.. 36% WR na 100 games. *schaam* Daar zat ook een halve stock grind bij, maar dan nog.

Mijn overall WR is 52% en de e75 (mn eerste t9) heb ik met 56% WR afgerond (daar zat dan wel weer mazzel bij, tov de pech bij de e50, maar die 36% is deels natuurlijk keihard mn eigen schuld).

Meer apcr geladen en zelfs een tijdje food en daarna 2 dagen bijna alleen maar e50 gespeeld. Toevallig begon Anfield op zn stream net de e50 MoE grind op een EU account, dat was ook leerzaam.

Nu op 170 games met inmiddels 49% WR en heb er alle vertrouwen in dat deze ver over de 50% gaat lopen, wat een heerlijke tank!!!

Het spelen kost me veel meer concentratie dan andere tanks, maar je komt in een bepaalde vibe en kunt dan voor je gevoel alles en iedereen aan. Hij kan (bijna) alles en is nergens bang van!! Sidescrapen tegen heavies, snipen, flexen, rammen.. you name it. Mn wn8 nam ook een lekker vluchtje viel me inderdaad op :)

Nu nog de blaam die e100 heet uitwissen, 44% Wr had ik er op na 150 battles :(

Je kent het wel: eerste tier 10, in 1 rechte lijn naartoe gegrind en na de heerlijke e75 snapte ik gewoon niet hoe ik het minder goed kon doen in een op papier sterkere tank??

Had nog wel een hoop te leren over tier 10 (nog steeds) en je moet uiteraard *altijd* carryen in een e100. Dat ik vrij lang gewoon AP probeerde te schieten hielp niet, ik elke keer 5 seconden of meer mikken op weakspots terwijl mn tegenstanders gewoon heat in mn turret pompten en weer in cover gingen.

Inmiddels veel bijgeleerd, Vooral ook dat alle 3 de ammosoorten hun eigen doelwitten hebben (gisteren een WF auf E100 geraakt met HE voor 1300 dmg lol, inclusief brandje). WR is echter nog steeds maar 45%, eigenlijk moet ik gewoon een paar dagen alleen E100 spelen.. Vind het verder wel een prachtige tank, de mijne heet Brunhilde :)

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 28-01-2016 17:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Unjixed. Vanavond 5 van de 7 potten in de E-50 gewonnen, waarbij 1 van de losses werd veroorzaakt doordat mijn dochtertje bij 9 - 6 voorsprong besloot te gaan slaapwandelen :P

Toch een iets minder aggressieve pose aangenomen. Lijkt zijn vruchten af te werpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 21:41
Heb ik weer haal ik eindelijk een Ace tanker met mijn SU100 met 3033 damage en weet ik niet hoeveel spotting damage. Wil ik naar de post game stats kijken. Is de server offline voor onderhoud. Nu ben ik niet zo denderend dus voor mij is een Ace tanker een aardige prestatie. Blijft toch jammer

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
GerGio schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 06:08:
Heb ik weer haal ik eindelijk een Ace tanker met mijn SU100 met 3033 damage en weet ik niet hoeveel spotting damage. Wil ik naar de post game stats kijken. Is de server offline voor onderhoud. Nu ben ik niet zo denderend dus voor mij is een Ace tanker een aardige prestatie. Blijft toch jammer
Upload de replay naar wotreplays.com en je ziet alles van post game stats

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Edmin schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:59:
Unjixed. Vanavond 5 van de 7 potten in de E-50 gewonnen, waarbij 1 van de losses werd veroorzaakt doordat mijn dochtertje bij 9 - 6 voorsprong besloot te gaan slaapwandelen :P

Toch een iets minder aggressieve pose aangenomen. Lijkt zijn vruchten af te werpen :)
aha, ik ben dus niet de enige die zn tank wel eens achter een rots moet parkeren omdat er boven kids wakker worden.. eigenlijk zouden wij een wn8 bonus moeten krijgen voor het spelen onder die omstandigheden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
_Anvil_ schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:27:
[...]

aha, ik ben dus niet de enige die zn tank wel eens achter een rots moet parkeren omdat er boven kids wakker worden.. eigenlijk zouden wij een wn8 bonus moeten krijgen voor het spelen onder die omstandigheden :p
Lol :9 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:24

_Z3

[...]

Had ik pas ook, één gast flipte helemaal omdat ik dus een paar minuten afk was. Tja mn kinderen hebben toch hoge prioriteit dan een spelletje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:04

PRR

[...]

Haha. Herkenbaar. Vind het alleen wel altijd frustrerend als je net een lekkere pot aan het doen bent. En je moet maar net een goede grote rots weten te vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Ik alt-tab regelmatig aan het begin van een potje. Meestal heb ik CC aanstaan zodat ik ook nog *iets* nuttigs aan het doen ben. Alleen alt-tab ik wel eens ietsje te laat terug. Oops. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Schande! Alleen kinderen zijn een universeel excuus om te slacken bij WoT, werk etc. :p

serieuze tip: 2 schermen, of laptop ernaast zoals ik wel eens doe.

[ Voor 28% gewijzigd door _Anvil_ op 29-01-2016 10:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wel zo netjes om te melden dat je afk gaat en waarom. Een paar woorden zijn voldoende. Bij terugkomst (binnen de battle) wel even excuus maken.
Will be afk: kids
Afk: mail man

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 29-01-2016 10:13 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
True. Positieve vibes in woT is iets waar we allemaal aan moeten werken.

Had vanochtend een leuk carry-the-tomatoes potje in mn IS-6, waarna ik om de 6e kill vroeg. Helaas was een t6 med die geen 0 damage wou me te snel af. Prima, vragen staat vrij.

Krijg ik daarna echter complimenten van een t54 prot diver in personal chat en dat ze me de 6e kill hadden moeten geven etc. En dat kwam van een speler met vrij slechte stats, waar ik onder andere omstandigheden in de chat over aan t klagen zou zijn.

Merk dat ik dat de laatste tijd vaker doe, naarmate mn eigen niveau stijgt, erger ik me meer aan spelers die in 14k potjes niets leren en als hersenloze schapen spelen.

Negatieve energie uiteraard, en vrij belachelijk want in tier 10 games ben ik vaak de "tomaat" met mn 1200(?) wn8. Heb me voorgenomen alleen nog maar positief opbouwende kritiek te geven in de chat, met veel smileys enzo :) "Dear team, please do not ignore the flank with the cap circle next time on this map, if you want to lemming at least do it on the correct flank :) " etc.
Pagina: 1 ... 6 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).