[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.955 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:36
jdh009 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:13:
Hoe kon je die missie riggen dan? Heb dat geheel gemist.
Door het lage aantal spelers was het in de rustige uren mogelijk om het grootste deel van de teams uit bijv. 1 clan te laten bestaan.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

jdh009 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:13:
Hoe kon je die missie riggen dan? Heb dat geheel gemist.
Snel gekeken: p0st in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51"

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:39
jantje 2 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:50:
[...]

Pre-nerf van de missies was elke T22-SR rigged of iemand moet alle geluk van de wereld hebben. Post-nerf zijn er al voldoende de game in gekomen die legit gehaald worden. Eigenlijk alle T22-SRs die momenteel in de game komen kunnen legit zijn. Uiterarad zijn er nog genoeg bobs die hem riggen ( Mister 51% in zn T22 )

Ik moet zelf nog 1 missie en dan heb ik dat ding ook gehaald, vind alleen aan heel die modus geen reet aan dus ik kan me er niet echt voor in zetten. Om de zoveel tijd probeer ik een paar games om te zien of het werkt. Je hebt wel een platoonmaat nodig die de flag carried de hele game. En daarna is het een kwestie van geluk dat alles uitkomt.
Ben benieuwd wat je van de tank straks vind. Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden. Voor als ik het nu kijk is de DPM vrij laag. (Lange reload met lage alpha).

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goeie pot en feli met je eerste pools! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:48

p0st

Dutch Reefer

Kepro schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:37:
[...]

Ben benieuwd wat je van de tank straks vind. Als je hulp nodig hebt weet je me te vinden. Voor als ik het nu kijk is de DPM vrij laag. (Lange reload met lage alpha).
Wat dacht je van IS-7 like frontal armor (pike) en sides die in angle reliable 25 schoten van een WTE-100 absorben? Oh en natuurlijk goed mobiliteit, want stel je voor... Dan heb je een beetje een idee wat een bullshit deze tank is en waarom je 'm zou moeten willen hebben, ongeacht DPM :9

Edit: (p)review van QB

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 20-01-2016 12:00 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:58:
[...]

Wat dacht je van IS-7 like frontal armor (pike) en sides die in angle reliable 25 schoten van een WTE-100 absorben? Oh en natuurlijk goed mobiliteit, want stel je voor... Dan heb je een beetje een idee wat een bullshit deze tank is en waarom je 'm zou moeten willen hebben, ongeacht DPM :9

Edit: (p)review van QB

[video]
Oke dat is waar. Word een instant gold Shell richting die tank :+ . Helaas kan ik die missies niet uitstaan net zoals de andere 4 reward tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Kepro schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:37:
[...]

Effectieve DPM is insane hoog doordat hij heel accurate is met hele goede bloomstats. Daarnaast schijnt die tank rond te rijden als een light tank met een armor van een heavy. Het complete plaatje maakt die tank gewoon te sterk in randoms. Ik heb hem persoonlijk niet gespeeld maar de stats liegen er niet om :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Misschien toch maar eens kijken dan. :+ :P Word dan grinden richting de Maus en waffle E-100. Tanks die wel verreist zijn denk ik. Als het goed is heb ik Zometeen weer internet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
Voor degenen die interesse hebben in de FV4202 missies, SnelleBaby heeft een overview gemaakt:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=HHivU_Kw4vk"]YouTube: World of Tanks || FV4202 P - Mission Guide[/video]

Vooral het deel waar hij uitrekent hoeveel uur spelen nodig is voor de 450k dmg (verschillende voorbeelden, afhankelijk van tier en avg. damage) vond ik treffend.

Wat mij betreft bijna net zo'n no life mission als de Wz-111, alleen interessant voor spelers die zeer goed zijn en/of de hele dag op hun zolderkamertje zitten te gamen... Teleurstellend voor de gemiddelde speler die toch de action x klaar heeft staan nu. De meeste met baan/kids zullen echt niet 2 weken lang 3 uur per dag kunnen gamen, terwijl WoT juist ook populair is bij wat oudere gamers met een baan, kids etc.

Gelukkig kun je altijd op een andere server gaan spelen, waar je een tier 8 premium krijgt voor een maand lang dagelijks inloggen :p

[ Voor 70% gewijzigd door _Anvil_ op 20-01-2016 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:35:
Misschien toch maar eens kijken dan. :+ :P Word dan grinden richting de Maus en waffle E-100. Tanks die wel verreist zijn denk ik. Als het goed is heb ik Zometeen weer internet 8)
Maus is niet echt nodig, WTF is wel makkelijk om te hebben, eventueel werkt 183 met hesh ook wel. Daarnaast vooral russian meds, high dpm tanks, autoloaders en E5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:48:
Voor degenen die interesse hebben in de FV4202 missies, SnelleBaby heeft een overview gemaakt:

[video]

Vooral het deel waar hij uitrekent hoeveel uur spelen nodig is voor de 450k dmg (verschillende voorbeelden, afhankelijk van tier en avg. damage) vond ik treffend.

Wat mij betreft bijna net zo'n no life mission als de Wz-111, alleen interessant voor spelers die zeer goed zijn en/of de hele dag op hun zolderkamertje zitten te gamen... Teleurstellend voor de gemiddelde speler die toch de action x klaar heeft staan nu. De meeste met baan/kids zullen echt niet 2 weken lang 3 uur per dag kunnen gamen, terwijl WoT juist ook populair is bij wat oudere gamers met een baan, kids etc.

Gelukkig kun je altijd op een andere server gaan spelen, waar je een tier 8 premium krijgt voor een maand lang dagelijks inloggen :p
Persoonlijk vind ik het vervelender dat je van de 14 dagen 10x dient in te loggen en 1 game moet spelen op de Cent AX. Hierdoor heb je gewoon pech als je net een paar dagen niet kan spelen en is de missie niet meer haalbaar. Die damage kan je farmen en inderdaad no-lifen als het nodig is. Maar inloggen is zo afhankelijk van je persoonlijke situatie dat misschien meer mensen hier moeite mee hebben dan de damage req.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Wil deze graag toch nog even met jullie delen, is al wat ouder 2 december 2015.
Lekker kamperen op E7 en een niet al te slimme tegenstanders :)

T67

Ik zou willen dat al m'n t67 potjes zo gingen :+
Helaas heb ik niet veel van dit soort super potjes

[ Voor 49% gewijzigd door brid op 20-01-2016 14:06 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
_Anvil_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:48:

[video]

Tijdje terug was ik begonnen met de British medium grind. Cromwell ging wel, maar de Comet vind ik heel erg tegenvallen. Helaas zal ik die AX dus niet op tijd binnen hebben tenzij ik inderdaad als een zieke ga lopen spelen. Jammer.

De missies (en tank) zijn dus niet voor mij weggelegd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Troost je, volgens QB is het de slechtste tier8 premium ever!

En dat komt van iemand die nooit echt negatief is over premium tanks, vaak met een wat misleidende replay waarin hij dingen doet die jou nooit gaan lukken :)

Ik ben zelf ook een paar dagen per week niet thuis en/of niet in de gelegenheid te gamen (kleine kids, uit met mn vriendin etc.) , maar even inloggen en een potje spelen kan iemand anders ook voor je doen he. Was ook handig met Togtober destijds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:54
Ik moet vooral eens kijken welke tanks ik het beste voor die missie zou kunnen gebruiken. Alleen tier 10s wordt wel erg duur en daarnaast mis ik sowieso de grootste damage-dealers. Maar eens op vbaddict gaan kijken of het misschien nog handig is om er een tankje bij te kopen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
brid schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:05:
Wil deze graag toch nog even met jullie delen, is al wat ouder 2 december 2015.
Lekker kamperen op E7 en een niet al te slimme tegenstanders :)

[pic]

Ik zou willen dat al m'n t67 potjes zo gingen :+
Helaas heb ik niet veel van dit soort super potjes
Heb jij nu een foto gemaakt van je scherm? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hou op schei uit, in de whatsapp groep van mn clan doet iedereen dat. Klaarblijkelijk ben ik de enige die weet waar de PrntScrn toets voor is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
_Anvil_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:31:
Hou op schei uit, in de whatsapp groep van mn clan doet iedereen dat. Klaarblijkelijk ben ik de enige die weet waar de PrntScrn toets voor is :p
Maar hier zitten dan ook tweakers hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

kreezjie schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Heb jij nu een foto gemaakt van je scherm? 8)7
Ja moest ff snel naar een collega via de whatsapp :+
Normaal gebruik ik netjes een printscreen 8)

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 20-01-2016 14:48 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Nu online
_Anvil_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:19:
Troost je, volgens QB is het de slechtste tier8 premium ever!

En dat komt van iemand die nooit echt negatief is over premium tanks, vaak met een wat misleidende replay waarin hij dingen doet die jou nooit gaan lukken :)

Ik ben zelf ook een paar dagen per week niet thuis en/of niet in de gelegenheid te gamen (kleine kids, uit met mn vriendin etc.) , maar even inloggen en een potje spelen kan iemand anders ook voor je doen he. Was ook handig met Togtober destijds.
Ik had hem wel willen hebben maar ik heb de britse medium tank lijn nog niet uitgespeeld.
Dus dat wordt hem niet. Het is misschien wel de makkelijkste missie maar niet als je de Action X mist

Ik moet zeggen dat ik steeds vaker naar de stream van Quicky baby kijk aangezien je ik daar wat meer van leer hopelijk kan ik dan iets beter worden dan mijn Wn8 van 900

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/WMVTiXXU0Gfiy1tXpPpUnqp6/thumb.jpg

Scouten bestaat dus nog, eindelijk weer eens een echt lekkere scout game terwijl ik zelf ook nog genoeg dmg kan doen (en zelfs top dmg eindig) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 23:40
Lekker met je x2 voor de dag ook nog er bij!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Mr_Size schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:07:
Scouten bestaat dus nog, eindelijk weer eens een echt lekkere scout game terwijl ik zelf ook nog genoeg dmg kan doen (en zelfs top dmg eindig) :D
Mooi! Het feit dat je nog zoveel damage hebt kunnen doen na (tijdens?) al dat scouten is toch wel speciaal. Meestal na die hoeveelheid spotting damage is het vijandelijke team praktisch helemaal opgerold... (omdat je ook niet ALLE tanks kan spotten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geen full camo skill op je scout als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
[afbeelding]

Daar gebruik ik mijn SP 1 C voor.
Ik was zo teleurgesteld toen de Aufkl. Pz werd verwijderd. Was een goede scout en qua damage kon je er lekker mee snipen. Maar de SP 1 C beleef ik misschien nog wel meer plezier aan. Zelfs in tier 10 games kun je vaak veel damage doen, als je je targets goed uitzoekt. En aangezien ik mijn WN8 wel een beetje omhoog wil halen is het handiger om dmg te doen dan te scouten, helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Waarom geen full camo skill op je scout als ik vragen mag?
Mja het is inderdaad wel een beetje een rare crew setup, vooral secondary skills erop gedaan in plaats van primary skills eerst. Ik ben ook wel benieuwd of dat met een rede is gedaan.

Persoonlijk zou ik doen

SS, camo, repair, Situational
Camo, repair, snapshot
Camo, repair, offroad
Camo repair, safestowage

Eventueel bij 4de skill omtrainen naar BIA en dan de laatste als 4de pakken.

[ Voor 22% gewijzigd door jantje 2 op 20-01-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mjah, het is een beetje een bij elkaar geraapte crew, 1tje is al in zijn 3e skill, rest nog niet. Moet nog een keer resetten en alles goed zetten. Enige wat nu niet heel erg boeiend is dat is Clutch Braking, rest is eigenlijk allemaal wel relevant imo. Ik speel de RU overigens niet als pure scout, vandaar ook geen camo net en binocs, maar vert stab en optics. In mijn ogen is de RU eigenlijk een medium, vandaar de wat meer 'med' skills, zoals Snap shot en Smooth ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:08:
Mjah, het is een beetje een bij een geraapte crew, 1tje is al in zijn 3e skill, rest nog niet. Moet nog een keer resetten en alles goed zetten. Enige wat nu niet heel erg boeiend is dat is Clutch Braking, rest is eigenlijk allemaal wel relevant imo. Ik speel de RU overigens niet als pure scout, vandaar ook geen camo net en binocs, maar vert stab en optics. In mijn ogen is de RU eigenlijk een medium, vandaar de wat meer 'med' skill, zoals Snap shot en Smooth ride.
Alleen gaan die 8% betere accuacry en 3% betere accuarcy on the move ( of wat het dan ook is ) niet opwegen tegen een full camo of repair crew. De softstats zijn al redelijk oke, dat die paar procentjes je geen noemswaardig voordeel oplevert.

100% camo crew op een scout daarentegen kan zo 50-100m schelen voordat je gespot wordt. En repairs kan zo 5 seconden schelen op je tracks als je tracked wordt, wat bij scouts te vaak voor komt. Bijna elk eerste schot is detrack.

Qua setup heb ik hetzelfde, camonet en bino's zijn overal het algemeen niet echt nodig op T8 scouts. Speelde alleen een combi van optics en bino's op het moment dat ik hardcore LT-15 moest doen.

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 20-01-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ben recentelijk aan de Amerikaanse heavy lijn begonnen en heb de T1 Heavy bijna afgerond, maar wat ben ik helemaal klaar met die Japanse heavies zeg! Ik kan me herinneren dat de 107mm van de SU-85 werd gehaald omdat 300 alpha op tier 5 te OP zou zijn, en nu hebben ze 300 alpha op een redelijk mobiele heavy met 700 HP.

En de O-I is zo mogelijk nog erger. Leuk XP farmen als je er naast kan komen te staan, maar in city maps kan dat natuurlijk niet. De M6 grinden zal een feest zijn als er enkele van die dingen in de pot zitten. Dan moet ik maar doen alsof ik een gigantische medium ben om te voorkomen dat ik een 700 damage AP shell in mijn gezicht krijg, of nog erger, een HE shell in de zijkant :(

Ik hoop maar dat de T29 zo leuk is als iedereen zegt, en dat je er HT-12 mee kan doen, zodat deze helse grind het iig waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
100% perfect is die crew setup niet idd, maar heeeeel slecht is het allemaal nou ook weer niet toch? :) (ik zou zelf ook overigens voor camo gaan eerst).

ennn tromroffel, na 12846 games 2450 wn8 :), vind het nu inmiddels toch wel een leuke mijlpaal om gehaald te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:24:
Hmm, ik ben recentelijk aan de Amerikaanse heavy lijn begonnen en heb de T1 Heavy bijna afgerond, maar wat ben ik helemaal klaar met die Japanse heavies zeg! Ik kan me herinneren dat de 107mm van de SU-85 werd gehaald omdat 300 alpha op tier 5 te OP zou zijn, en nu hebben ze 300 alpha op een redelijk mobiele heavy met 700 HP.
En de O-I is zo mogelijk nog erger. Leuk XP farmen als je er naast kan komen te staan, maar in city maps kan dat natuurlijk niet. De M6 grinden zal een feest zijn als er enkele van die dingen in de pot zitten. Dan moet ik maar doen alsof ik een gigantische medium ben om te voorkomen dat ik een 700 damage AP shell in mijn gezicht krijg, of nog erger, een HE shell in de zijkant :(
De M6 is juist de tank die wij soms meenemen in tier 6 strongholds als we de OI's moe zijn (we kunnen ze met lights en crommies wel langzaam afmaken, maar dat duurt altijd erg lang en bij het kleinste foutje schieten die hyperaccurate derps natuurlijk raak).. De M6 kan namelijk geweldig hulldown snipen en heeft 243 APCR pen, je raakt OI's dus van lange afstand betrouwbaar van elke angle. Heerlijke tank wat mij betreft en ik ben zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 17:39:
[...]

De M6 is juist de tank die wij soms meenemen in tier 6 strongholds als we de OI's moe zijn (we kunnen ze met lights en crommies wel langzaam afmaken, maar dat duurt altijd erg lang en bij het kleinste foutje schieten die hyperaccurate derps natuurlijk raak).. De M6 kan namelijk geweldig hulldown snipen en heeft 243 APCR pen, je raakt OI's dus van lange afstand betrouwbaar van elke angle. Heerlijke tank wat mij betreft en ik ben zeker niet de enige.
De gun lijkt me ook wel prima. Die zat ook op de T20 en de M6 heeft nog een betere RoF ook. Alleen ja, als top tier heavy wil je toch een impact hebben en agressief kunnen spelen, en dat lijkt me in random gameplay erg lastig als er enkele O-I's bij de tegenstander zijn. Een foutje en je bent zo'n beetje al je HP kwijt. En zo goed is die turret toch ook niet, of wel? In de T1 Heavy kwam alles er iig doorheen (op de lower plate bouncete ik meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Bah, wat een drama avond. Enige lichtpuntjes zijn dat ik de T-29 en de T-25 Tjsech heb gekocht.

Mijn gevoel is dat er veel free XP in de Tsjechische lijn gaat zitten.

[ Voor 30% gewijzigd door Kepro op 20-01-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik ben de Skoda t-25 in SH aan het doen, de t-34/100 moet wel in randoms en de tier 8 gaat weer in SH gedaan worden grotendeels.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

T-24 is anders niet eens heel slecht.

Tenzij een Tier 4 Luchs tegenover je staat. Dan ben je gatenkaas. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Hatelijk
Doe met een St1 3790 damage en 5 kills en hou non premium 14000 over
Doe ik een iets minderwaardige pot met m'n CDC heb ik evenveel :/
Ik vind het redelijk moeilijk om je credits op peil te houden met hogere tier tanks...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Gisteren weer eens gezellig een platoon met mijn broertje gedaan, we waren binnen de teams erg goed, maar helaas een dramatische winrate

Ook de mod van P0st eens geprobeerd en moet zeggen dat het erg bevalt. Moet alleen wenen aan de HD minimaps. Ook is de kleuren voor de player rating anders dan die van quickybaby, ben te minste niet meer rood :)
De WN8 tracker is ook leuke, vanochtend net de derp gun op O-I. Hark gewoon 3x mijn gemiddelde WN8 met een redelijk potje :P

Die gun is gruwelijke tegen sommige lagere of gelijke tier.
Dicker Max, Hellcat: see, click, where are they :p eerste potje gelijk een Reaper te pakken :+

[ Voor 14% gewijzigd door brid op 21-01-2016 09:13 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Interesting...
http://ritastatusreport.b...potted-vehicle-cheat.html

P0st? Wat doe je ons aan?!?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nvidia666 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 00:00:
Hatelijk
Doe met een St1 3790 damage en 5 kills en hou non premium 14000 over
Doe ik een iets minderwaardige pot met m'n CDC heb ik evenveel :/
Ik vind het redelijk moeilijk om je credits op peil te houden met hogere tier tanks...
Dat is het ook. Daarom heb je een tier8 premium tonk in je garage staan waar je creds mee farmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Als je dit nu combineert met een timer zodat iedereen die 1 minuut stil staat pas gespot wordt kun je arty verwijderen omdat dan toch niemand meer kan campen. Doen zou ik zeggen ! :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren met o.a Poderooso even geprobeerd D-15 binnen te harken om de T22 SR te halen. Na wat 13-14k games en telkens net niet dacht ik de heilige graal binnen te hebben. Eindelijk domination met 1 flag in handen van platoon early farms gingen kei lekker zat binnen no time op 14k.

En dan begint het ineens spannend te worden, je kijkt naar je team, je staat voor, je kijkt naar je vp's je staat voor. Je moet die 1k nog binnen harken. Je laad heat just to be sure, en bounced daarna 6 shells op T10 meds in de zijkant en dealt maar 300 damage en raakt je tank kwijt. Shit. Nog 1 tank over 3 shots te gaan in ongeveer 1 minuut. Uiteindelijk op 15,9k uitgekomen en ik voelde hem al een beetje aankomen.

Totdat Poderooso doodleuk aangeeft, goh volgens mij heeft die laatste enemy meer VP's dan jouw............gg was close :+

Uiteraard heb je net in die game een enemy zitten die meer kills haalt dan jou maar wel 1/3de minder damage doet maar door de kills meer VP's krijgt. Dan is al je motivatie wel echt gelijk weg. Volgens mij is dit het minst voorkomende scenario waarop je de D-15 niet kan halen, en die moet ik weer net hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

brid schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:10:
Gisteren weer eens gezellig een platoon met mijn broertje gedaan, we waren binnen de teams erg goed, maar helaas een dramatische winrate

Ook de mod van P0st eens geprobeerd en moet zeggen dat het erg bevalt. Moet alleen wenen aan de HD minimaps. Ook is de kleuren voor de player rating anders dan die van quickybaby, ben te minste niet meer rood :)
De WN8 tracker is ook leuke, vanochtend net de derp gun op O-I. Hark gewoon 3x mijn gemiddelde WN8 met een redelijk potje :P

Die gun is gruwelijke tegen sommige lagere of gelijke tier.
Dicker Max, Hellcat: see, click, where are they :p eerste potje gelijk een Reaper te pakken :+
Goed om te horen dat het bevalt, veel plezier ermee! De minimaps is even wennen ja, maar vind het zelf wel fijner werken.
Ghehe ik zeg niks :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
vandaag mijn ace tanker gehaald in de object 140. had een agressieve spot ingenomen en dus veel spotting kunnen doen :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rrwRAxy.jpg

een replay voor de liefhebber, erg mooie spot als je zuid spawn hebt op siegfried line bij geen assault

http://replays.quickybaby.com/result.php?id=191405

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 12:16
Die was echt heel zuur inderdaad. Maargoed, volgende keer gaan we hem gewoon halen 8) Enige positieve aan die avond was nog dat ik per game minimaal 100k credits winst maakte door de SH credit bonus erbij van 50% 8)7

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
poderosoo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:23:
[...]

Die was echt heel zuur inderdaad. Maargoed, volgende keer gaan we hem gewoon halen 8) Enige positieve aan die avond was nog dat ik per game minimaal 100k credits winst maakte door de SH credit bonus erbij van 50% 8)7
Ja haha, helaas hadden wij geen credit bonus geactiveerd op dat moment, dus ik heb wel aardig wat centjes verloren. Dat is nog het enige wat het enigszins draagbaar kan maken, want domination is zo onzettend saai |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
jantje 2 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:58:
[...]

Ja haha, helaas hadden wij geen credit bonus geactiveerd op dat moment, dus ik heb wel aardig wat centjes verloren. Dat is nog het enige wat het enigszins draagbaar kan maken, want domination is zo onzettend saai |:(
die hele modus is !@#!@ omdat de games meestal niet lang genoeg duren imho, vaak weet je al heel vroeg of je nog kans hebt de missie te halen en moet je de rest van de tijd "uitzitten". ik zit nu bij D-8, 150 vp en 2 arty/airstrike kills. Op zich prima te doen, ware het niet dat ik al teveel games de 150vp haal, maar de 2 kills niet omdat deze consequent worden weggeschoten als ik ze track en mn arty erop gooi. :z

Wellicht dat het hele rampage gebeuren wel handig is om tier X crews te trainen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
gotfurrr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:15:
[...]

die hele modus is !@#!@ omdat de games meestal niet lang genoeg duren imho, vaak weet je al heel vroeg of je nog kans hebt de missie te halen en moet je de rest van de tijd "uitzitten". ik zit nu bij D-8, 150 vp en 2 arty/airstrike kills. Op zich prima te doen, ware het niet dat ik al teveel games de 150vp haal, maar de 2 kills niet omdat deze consequent worden weggeschoten als ik ze track en mn arty erop gooi. :z

Wellicht dat het hele rampage gebeuren wel handig is om tier X crews te trainen :O
Zit zelf vast op D-11 (Steelhunt wel alles complete) uit mijn hoofd, 8 regular kills en 2 met reserves. Maar die D-8 heb ik ook op een zeer 'legit' manier gehaald. Ik had al 1 kill met een airstike, en zat rond de 100vp. Dus moest eigenlijk nog een vlag inleveren (60vp of iets dergelijks waard) en een kill met een reserve halen. Toen maar een 200 wn8 rental scrub is7 geteamkilled die een vlag had, die ingeleverd waardoor ik weer een arty-strike kreeg 8)7 Met die airstrike iemand gekilled en zodoende de missie gehaald. :+ Wel een mooi voorbeeld hoe retarded die missies zijn.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
poderosoo schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:42:
[...]

Zit zelf vast op D-11 (Steelhunt wel alles complete) uit mijn hoofd, 8 regular kills en 2 met reserves. Maar die D-8 heb ik ook op een zeer 'legit' manier gehaald. Ik had al 1 kill met een airstike, en zat rond de 100vp. Dus moest eigenlijk nog een vlag inleveren (60vp of iets dergelijks waard) en een kill met een reserve halen. Toen maar een 200 wn8 rental scrub is7 geteamkilled die een vlag had, die ingeleverd waardoor ik weer een arty-strike kreeg 8)7 Met die airstrike iemand gekilled en zodoende de missie gehaald. :+ Wel een mooi voorbeeld hoe retarded die missies zijn.
Lmao 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WDxumGT.jpg

Geplatooned met een maat van me. Ging erg lekker!
Voor het eerst een avond in de M103 dat ik geen kutpotjes had. Wat een verademing.
Toch wel jammer dat ik die tank eindelijk fijn begin te vinden op het moment dat ik bijna de opvolger heb vrijgespeeld... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Kliko op 21-01-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Bijna een perfecte score vanavond, totdat de game besloot dat Henkie ge ammo rackt moest worden, waardoor we niet op tijd terug konden zijn voor een decap... Maar goed, 93% WR is ook niet slecht natuurlijk :+ Van het weekend de 50 120 grind afronden, nog 7K XP te gaan en de 50B is mine *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zonder je tirades was er niks aan, Size -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk:
Defeat
Battle: Lakeville
Vehicles: FV3805
Experience received: 428
Credits earned: 30,021
Mission completed! Reward:
Vehicles added: StuG IV (100% crew sent to Barracks)
Slots added: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Is het Gathering kanaal in-game niet meer in gebruik?
Wou ff joinen kijken of er mensen zin hadden om te platoonen, maar lijkt niet meer te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Dweebus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:34:
Wou ff joinen kijken of er mensen zin hadden om te platoonen, maar lijkt niet meer te bestaan.
Gewoon op onze TS server komen. Omdat we GOT1 en 2 samengevoegd hebben is er geen reden meer voor een Gathering of Tanks kanaal, alle actieve spelers zitten in het clan kanaal GOT, maar die is niet bereikbaar voor niet-leden :/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mr_Size schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:35:
Bijna een perfecte score vanavond, totdat de game besloot dat Henkie ge ammo rackt moest worden, waardoor we niet op tijd terug konden zijn voor een decap... Maar goed, 93% WR is ook niet slecht natuurlijk :+ Van het weekend de 50 120 grind afronden, nog 7K XP te gaan en de 50B is mine *O*
Moet je nou weer stoer doen en over mijn mooie score heengaan? :-( ;)
En ik dacht dat ik een keer een beetje een avond op jullie niveau stond te spelen. meh. :X

Nog een andere feestje. Mn avg winrate is eindelijk boven de 50%!!!! *O* :)F oOo :*)
Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/klikotank/signature.png

Next mission:
WN8 avg boven de 1000 krijgen :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Kliko op 22-01-2016 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dweebus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 23:34:
Als ik ingelogd ben of een ander meubel (Greenwing?), wordt indien nodig het kanaal aangemaakt zodat zowel GOT als GOT2 en geïnteresseerden er in kunnen. Inderdaad is op TS komen veel beter: ts3.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
PcDealer schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:49:
[...]
ALs ik ingelogd ben of een ander meubel (Greenwing?), wordt indien nodig het kanaal aangemaakt zodat zowel GOT als GOT2 en geïnteresseerden er in. Inderdaad is op TS komen veel beter: ts3.gatheringoftanks.nl
Yup, volgens mij zijn er de laatste tijd maar 3 man die dat kanaal aanmaken. Veelal bestaat ie niet, maar zodra ik inlog zit ik er altijd in. Punt is wel dat als je een platoon zoekt TS meestal sneller/makkelijker is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
\0/ :)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
Ik snap sowieso niet waarom mensen de M3 Lee zo kut vonden. Ik heb volgens mij wel 5 Ace badges gehaald in de 53 matches dat ik het apparaat had.
Overigens is de meest overpowerede tank op tier 4 most definitely de Ke-ho, dat is een tank die iedereen zou moeten hebben :P. Het is ook een zeer goede introductie voor het spotting en camouflage systeem op de lagere tiers.

[ Voor 10% gewijzigd door appel437 op 22-01-2016 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
Ik vond de M3-Lee echt een nachtmerrie. Maar het was ook mijn eerste tank op dat niveau, misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Ik zou hem eigenlijk eens moeten terug kopen en kijken hoe ik er nu in zou spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lol, sinds ik TD15 "probeer" op de SU-122-44 kom ik niet verder dan 2 schoten die damage doen. Als ik al geluk heb tenminste. :D

Overigens is de DW2 natuurlijk de meest OP tier 4. 2 aces in 8 potten, en dat als noob. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52

jdh009

FP ProMod

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Met die crew?
Vieze seal clubber, you cheeky scrublord :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren wederom met poderooso D-15 geprobeerd, ik zit nu een beetje in de try-hard flow dus wil die missie graag gedaan hebben. Weer hetzelfde liedje als eergisteren. Veel redelijke games 2x heel close geweest met 13,8 en 14,5k en dan nog het pareltje van de avond.

Game begon redelijk, aardige clips in de WTF, daarna door getrokken naar 12k in de TVP 50/51 die ik helaas door een airstrike kwijt raakte. Wat zijn die airstrikes onzin trouwens. Ik wordt zovaak full health door die dingen geoneshot. Daarna 907 over als laatste tank en ik moest nog 4k. Tevens had een vijand op miraceulze wijze een flag delivered dus ik stond achter in VP's.

Met een paar minuten op de klok leek het een onbegonnen zaak, zeker omdat het ondersteuningsplatoon al gesneuveld was in de strijd. Uiteindelijk op kunnen farmen naar 14,2k. met ongeveer een minuut op de klok en de vlag in handen van een vriendelijke 145wn8/43% winrate IS7 speler met 200hp. Ik moest op dat moment all in om die game nog te winnen door middel van flag deliver en nog 800 damage schieten.

Bij wijze van hoge uitzondering de IS7 van ons team geteamkilled, god rest his soul. De vlag gepakt kon nog 1 schot planten in een wegrijdende FV4005. wat betekende dat ik nog ongeveer 500 damage moest doen en de flag deliveren. Op de map werd iets daarvoor nog een full health indien gespot naast de flag. De gouden kans, een easy farm en potential om af te leveren. Echter begon de tijd te dringen minder dan 45 seconden over voor die laatste 500 damage en de flag cap. Ik dacht gelijk, gewoon recht door de vijandelijke linies naar die indien toe om daar de 2 schoten te doen en gelijk daarna de flag af te leveren..

Maar je raadt het al..... die indien had nog maar 474 over, waarschijnlijk geraakt door een airstrike toen hij niet gespot was. Heb hem afgemaakt en had 14984 damage en had nog maar 5 seconden over. Het enige wat ik nog kon doen was de vlag inleveren om te winnen en hopen dat iets misschien niet goed was geregistreerd. Maar helaas. Top VP, top XP en 16 damage te kort om D-15 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
jantje 2 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:44:
... Top VP, top XP en 16 damage te kort om D-15 te halen.
wow...da's pas zuur :(

Edit:
Het volgende nieuws is trouwens ook zuur. Dit is het antwoord dat ik kreeg van Ectar (English Community Manager van Wargaming) op de vraag of er in februari een nieuwe Top of the Tree zal starten:
I've checked about this today, sadly there will be no Top of the Tree in February for EU. It may return in March or it could be replaced for something else specific to higher tiers.
source

[ Voor 56% gewijzigd door kreezjie op 22-01-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Dat plaatje boven de statistieken met dat groene gras ziet er echt bruut uit.
Daar zou WG wat van kunnen leren. Zijn niet de meest belangrijke dingen of course.
Maar als je daar wat wisselende plaatjes hebt, is dat best vet! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
J0rn schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Met die crew?
Vieze seal clubber, you cheeky scrublord :+ ;)
No gold was used! >:) Was mijn eerste potje in dat ding met een WN8 van 13 790.
mkliko schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Dat plaatje boven de statistieken met dat groene gras ziet er echt bruut uit.
Daar zou WG wat van kunnen leren. Zijn niet de meest belangrijke dingen of course.
Maar als je daar wat wisselende plaatjes hebt, is dat best vet! :o
Zit in het OMC modpack waarbij je volgens mij meer info te zien krijgt op alle tabbladen in je battleresults. (Kan het mis hebben want ik speel al heel lang geen vanille meer)

[ Voor 59% gewijzigd door jdh009 op 22-01-2016 14:33 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren een line-up gemaakt die bestond uit 'Freedom & Democracy' en toen kwamen we een clan tegen die onder andere ook uit Russen bestaat ;) Oh the Freedom & Democracy spam in chat was real :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iphS0dq.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Er is op het forum een poll actief waarbij je kan voten voor least favourite map, uit de mappool die ze daar noemen. Ik raad iedereen aan dit ff te doen, wellicht kunnen een paar slechte maps uit de game gehaald worden.

http://forum.worldoftanks...p-poll-22012016-29012016/

Mijn keuze, in volgorde van slechtste naar iets minder slecht, is al volgt ( follow the lead please :P )
Vooral die top 3 mag van mij uit de game worden gehaald.

- Kharkov
- Windstorm
- Highway
- Stalingrad
- Tundra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:44:
Gisteren wederom met poderooso D-15 geprobeerd,..

Uiteindelijk op kunnen farmen naar 14,2k. met ongeveer een minuut op de klok en de vlag in handen van een vriendelijke 145wn8/43% winrate IS7 speler met 200hp. Ik moest op dat moment all in om die game nog te winnen door middel van flag deliver en nog 800 damage schieten.

Bij wijze van hoge uitzondering de IS7 van ons team geteamkilled, god rest his soul.
Ik ben absoluut geen fan van tomaten in tier 10's, maar vind je dit echt kunnen? Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets lees, schijnbaar halen deze bullshit missies nog steeds het slechtste in mensen naar boven..

Ze hadden de hele
Steel hunt/domination boel beter kunnen afblazen na het vorige PR fiasco bij WG, wie speelt die mode nog überhaupt? Alleen goede spelers die het nooit meer doen zodra ze de T22 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
wsLy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:35:
Gisteren een line-up gemaakt die bestond uit 'Freedom & Democracy' en toen kwamen we een clan tegen die onder andere ook uit Russen bestaat ;) Oh the Freedom & Democracy spam in chat was real :P

[afbeelding]
Heb je er een replay van? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:39:
Er is op het forum een poll actief waarbij je kan voten voor least favourite map, uit de mappool die ze daar noemen. Ik raad iedereen aan dit ff te doen, wellicht kunnen een paar slechte maps uit de game gehaald worden.

Mijn keuze, in volgorde van slechtste naar iets minder slecht, is al volgt ( follow the lead please :P )

- Kharkov
- Windstorm
- Highway
- Stalingrad
- Tundra
Inderdaad een paar stadsmappen mogen er van mij wel uit. Heb Kharkov, Stalingrad en Ensk gestemd. Jammer dat ze in het verleden maps zoals NorthWest en Komarin eruit hebben gehaald. Wel jammer dat men nu enkel praat over wat eruit moet en niet wat voor soort maps we erin willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Ik ben absoluut geen fan van tomaten in tier 10's, maar vind je dit echt kunnen? Dit is niet de eerste keer dat ik zoiets lees, schijnbaar halen deze bullshit missies nog steeds het slechtste in mensen naar boven..

Ze hadden de hele
Steel hunt/domination boel beter kunnen afblazen na het vorige PR fiasco bij WG, wie speelt die mode nog überhaupt? Alleen goede spelers die het nooit meer doen zodra ze de T22 hebben?
Netjes is anders maar nood breekt wet. Die kerel weet zelf geen eens waar de achterkant van zijn tank zit dus hij heeft het geen eens door dat hij door een friendly wordt gekilled. Daarnaast kost het hem niets,raakt hij niets kwijt of dergelijke. Hij schaadt mij meer dan ik hem schaadt. In normale random battles zou ik het ook niet doen.

Die missie is voor mij het belangrijkste in die gamemode, derest intereseert me niet en heel die modes zijn gewoon dom. Alleen steel hunt is wel grappig omdat je nog kan respawnen. Ik zal die mode ook nooit meer vrijwillig aanraken als ik die tank gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:47:
[...]

Inderdaad een paar stadsmappen mogen er van mij wel uit. Heb Kharkov, Stalingrad en Ensk gestemd. Jammer dat ze in het verleden maps zoals NorthWest en Komarin eruit hebben gehaald. Wel jammer dat men nu enkel praat over wat eruit moet en niet wat voor soort maps we erin willen hebben.
Ik vind het gebrek aan variatie als ik een avond lekker aan het spelen ben nog veel irritanter eigenlijk. Meestal zie ik maar 3-5 verschillende maps over een battle of 30 al dan niet in verschillende game modes. Ik zie echter nooit officiële discussie over dit onderwerp, alleen uit de usercommunity waar alsmaar aangehaald wordt dat dit is om server resources te besparen.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo geheel onverwachts de 2nd Mark of Excellence op mijn Cromwell. Gezien de populariteit van de Cromwell nooit gedacht deze nog eens te halen, maar staat mooi natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poderosoo
_Anvil_ schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:42:
[...]

Ja, slechte teammaten zijn gewoon vijanden met een groen kleurtje. Zeker in deze gamemodus maakt het niets uit, doel heiligt de middelen. Plus dat er daarnaast gewoon een automatisch systeem is dat als je het te vaak doet gewoon bestraft wordt.

Edit: Over die map poll. Allereerst opvallend dat sacred valley, overlord en mines (op alles tier 7+ onspeelbaar imo) niet tussenstaan, aangezien dit ongelofelijk matige maps zijn. Daarnaast als highway, malinovka en fisherman's bay geremoved zouden worden (want dat is de reden dat ze een poll houden toch?) dan kan je net zo goed alle light tanks uit de game halen. Dit zijn namelijk nog 3 maps waar je als light zijnde actief dingen kan ondernemen aan het begin van een battle. En daarnaast zijn het gewoon decent tot prima maps.

Zelf gevote voor Stalingrad, Kharkov, Fjords, Ensk en Windstorm. Stuk voor stuk maps waar corridors te prominent aanwezig zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door poderosoo op 22-01-2016 15:38 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
poderosoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Edit: Over die map poll. Allereerst opvallend dat sacred valley, overlord en mines (op alles tier 7+ onspeelbaar imo) niet tussenstaan, aangezien dit ongelofelijk matige maps zijn. Daarnaast als highway, malinovka en fisherman's bay geremoved zouden worden (want dat is de reden dat ze een poll houden toch?) dan kan je net zo goed alle light tanks uit de game halen. Dit zijn namelijk nog 3 maps waar je als light zijnde actief dingen kan ondernemen aan het begin van een battle. En daarnaast zijn het gewoon decent tot prima maps.

Zelf gevote voor Stalingrad, Kharkov, Fjords, Ensk en Windstorm. Stuk voor stuk maps waar corridors te prominent aanwezig zijn.
Ja het is jammer dat bepaalde maps er niet bij staan zoals de maps die jij noemt, die mogen zeker uit de game gehaald worden. Als scared valley of Overlord erop hadden gestaan had ik die allebei dubbel aangeklikt.

Persoonlijk vind ik highway ook geen hoogvlieger vooral met arty is die map eigenlijk alleen in de stad speelbaar. Daarnaast dient de tank MM goed te zien om die map speelbaar te houden.

Fjords vind ik opzich wel oke, zolang ze hierin 2 dingen aanpassen. Ten eerste dient de heavy brawl ook wijder te zijn zodat je daar normaal kan rijden en zou deze hoek niet meer naar het midden van de map mogen schieten. Dit slaat namelijk nergens op en zorgt ervoor dat het midden niet meer gebruikt kan worden.

Ensk is fine wat mij betreft, altijd een leuke map gevonden en in principe heeft elke class nog wel nut op die map. Ik vind de design en de verschillende flank mogelijkheden op die map goed uitgwerkt en je ziet dat gewoon een map is van de oude generatie die nog wel goed werkt over het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Geeft weer aan hoe fout Wargaming bezig is, over een tijdje speelt niemand hun gefaalde game modes nog.. het enige verschil is dat dan alle echt goede spelers er een OP sealclubber tank bij hebben, zucht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Type 59 blijft lekker om te spelen, net nog eventjes wat credits gaan grinden samen met GJP. Toch nog maar even gebruiken maken van de consumables discount.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gD0aENv.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
poderosoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Ja, slechte teammaten zijn gewoon vijanden met een groen kleurtje. Zeker in deze gamemodus maakt het niets uit, doel heiligt de middelen. Plus dat er daarnaast gewoon een automatisch systeem is dat als je het te vaak doet gewoon bestraft wordt.

Mines en Sacred valley vind ik wel erg leuke maps op de lagere tiers, met name als er geen artillery bij zit. Misschien moeten ze die map gewoon limiteren tot max tier 6 oid.

Overlord is veel te groot voor de lagere tiers en niet geschikt voor hogere tiers. En eigelijk ook niet geschikt voor de hoeveelheid tanks die er zijn. Maar overlord is vrij nieuw dus die zullen ze bij WG er wel in willen laten ;(

Fishermans bay is broken op hogere tiers. Als je een tier 5 of 6 scout hebt met binocs of coated optics hoef je niet eens naar het midden van de map te rijden om het halve team op te lichten. Het team in het zuiden heeft dat eerste bosje waar het niet eens risicovol is (getest met een type 64 met optics).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
appel437 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:15:
[...]

Mines en Sacred valley vind ik wel erg leuke maps op de lagere tiers, met name als er geen artillery bij zit. Misschien moeten ze die map gewoon limiteren tot max tier 6 oid.

Overlord is veel te groot voor de lagere tiers en niet geschikt voor hogere tiers. En eigelijk ook niet geschikt voor de hoeveelheid tanks die er zijn. Maar overlord is vrij nieuw dus die zullen ze bij WG er wel in willen laten ;(

Fishermans bay is broken op hogere tiers. Als je een tier 5 of 6 scout hebt met binocs of coated optics hoef je niet eens naar het midden van de map te rijden om het halve team op te lichten. Het team in het zuiden heeft dat eerste bosje waar het niet eens risicovol is (getest met een type 64 met optics).
Nee, die map is juist niet broken op hogere tiers. Op lagere tiers juist eerder door de hogere viewrange van lights tov mediums. Er is niet een class die daar een overduidelijk voordeel heeft of een class die echt niets kan doen. Alleen dat al maakt die map al beter dan 80 a 90% van alle maps. Los van het feit dat er op dit moment technische problemen met die map zijn en je door de grond heen kan zakken 8)7 . Maargoed, dat heeft natuurlijk niets met de lay-out an sich te maken.

Edit: Ook echt een raadsel waarom Mountain Pass niet in de poll erbij staat, als je geen top tier heavy bent kan je direct heel weinig. Helemaal als je ook nog eens de westelijke spawn hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door poderosoo op 22-01-2016 18:56 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
poderosoo schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 17:25:
[...]

Nee, die map is juist niet broken op hogere tiers. Op lagere tiers juist eerder door de hogere viewrange van lights tov mediums. Er is niet een class die daar een overduidelijk voordeel heeft of een class die echt niets kan doen. Alleen dat al maakt die map al beter dan 80 a 90% van alle maps. Los van het feit dat er op dit moment technische problemen met die map zijn en je door de grond heen kan zakken 8)7 . Maargoed, dat heeft natuurlijk niets met de lay-out an sich te maken.

Edit: Ook echt een raadsel waarom Mountain Pass niet in de poll erbij staat, als je geen top tier heavy bent kan je direct heel weinig. Helemaal als je ook nog eens de westelijke spawn hebt.
My bad, ik was in de war met Lakeville |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 14:39:

- Kharkov
- Windstorm
- Highway
- Stalingrad
- Tundra
Zelf gestemd op Highway, Tundra en Fisherman's Bay. Andere mappen die ik kut vind, in volgorde van grote naar kleine kutheid: Mountain Pass, Abbey en Mines (in high tiers). Bizar dat Abbey en Mountain Pass er niet tussen staan, als je het over 2 echte corridor maps hebt dan zijn die het wel.

Fisherman's Bay heb ik nooit een leuke map gevonden, alleen in een heavy platoon is hij leuk omdat je dan meestal lekker de stad kunt pushen. In een med ben je al gauw veroordeeld tot het midden en dat vind ik een kut stuk. TD's staan standaard op de 2 lijn te campen en om nou te zeggen dat light daar veel kunnen doen, niet echt.

Tundra is ook verschrikkelijk. Solo wil ik die map echt niet tegen komen. Hij is te doen als heavy of med platoon, maar als light of TD heb je 90% van de keren niets te zoeken daar.

En Highway, tja. Kan leuk zijn, maar meestal gewoon meh.

Tegen Stalingrad of Kharkov heb ik niet zoveel. Zijn alleen niet light friendly, voor de rest kan je met elke klasse tank uit de voeten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Wanneer gaan ze die RNG eens fixen, want ik krijg echt de grootst mogelijke bullshit over me heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het leekt wel of mijn platoon vanavond vervloekt was. Later nog een uurtje even alleen gespeeld en alles mocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Zodeknetters, ik werd echt helemaal gek gisteravond joh |:(
MM zat bijna constant tegen, veel plus minus 35% winst kans potjes, en de teams...
Dit soort verlies potjes... gek worden... :( :
Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/t29.jpg

Voor m'n laatste potje nog maar even de M41 Walker Bulldog gepakt, en die ging wel geniaal gelukkig, incl. LoL moment op't laatst _/-\o_ :)
Was ook nog een 30 procenter, top XP, en 2e met damage. (battle results aan't eind van het filmpje)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 00:41:
Het leekt wel of mijn platoon vanavond vervloekt was. Later nog een uurtje even alleen gespeeld en alles mocht.
No shit, je speelde met mij en ik had de dag ervoor 93% WR. Vond WG blijkbaar te hoog... :F

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 23-01-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N4LdYI1omYA]

Dat was wel weer even genoeg world of tanks voor vandaag zucht..

2 potjes achter elkaar verpest door clickers en zowiezo elk potje heeft er minimaal 3 tegenwoordig.
Word steeds moeizamer om nog plezier te hebben in dit spel op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
EINDELIJK STUG IV. oOo

Gisteravond heeft de bijna hagelnieuwe SU 122-44 zijn dienst bewezen. Een 3,2k dmg potje met 3 kills leverde mijn TD 15.1 missie op.

Nu op naar de T28HTC. De missie beloningen zijn weer welkom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:45:
[video]

2 potjes achter elkaar verpest door clickers en zowiezo elk potje heeft er minimaal 3 tegenwoordig.
Was je (kort daarvoor) wel gespot?
't kan nog erger hoor trouwens, ik heb met een incidenteel sky pig potje wel eens met m'n eerste schot, blind ook nog 2 kills gescoord :) 8)7 _/-\o_ ('k dacht eerst ff dat ik twee arty's te pakken had toen zoals te lezen is in chat)

[ Voor 5% gewijzigd door BeetjeVreemd op 23-01-2016 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gruuwlijk schot, nog nooit zo iets gezien _/-\o_

YouTube: JohnthePantzer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HirzoSchuurman schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:22:
[...]

't kan nog erger hoor trouwens, ik heb met een incidenteel sky pig potje wel eens met m'n eerste schot, blind ook nog 2 kills gescoord :) 8)7 _/-\o_ ('k dacht eerst ff dat ik twee arty's te pakken had toen zoals te lezen is in chat)
[video]
Ja al 3 x denk ik :) Heb het maar opgegeven vandaag kan gewoon geen arty vrij potje krijgen vandaag beetje zinloos om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Alles mocht vandaag _/-\o_ FCM tank van de dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Je hoeft niet in elke post een link naar je YT channel te spammen hoor <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:55
Epic Beer & Music SH @ GOT:
http://www.twitch.tv/gathering_of_tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19
Was een leuke pot .. Dank Post/Goldnoob en Quantor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Flushing schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:52:
Was een leuke pot .. Dank Post/Goldnoob en Quantor :D
Dat ging best ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:45:
[video]

Moet je niet in het open gaan staan.
Mr_Size schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:11:
[...]

No shit, je speelde met mij en ik had de dag ervoor 93% WR. Vond WG blijkbaar te hoog... :F

[video]
Erg mooie pot. Het leukste vind ik altijd het "Laten we kijken naar de statistieken..." :)
HirzoSchuurman schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:22:
[...]

[video]
Had je die andere spg ook daar te pakken?

[ Voor 49% gewijzigd door PcDealer op 24-01-2016 09:57 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).