[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.954 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen dagen the tjechische lijn gestart, hier de beste resultaten van de eerste 3 tanks. :D

K-housenka

Afbeeldingslocatie: http://prntscr.com/9rq9ud
http://prntscr.com/9rqa0d

LT vz 35

http://prntscr.com/9rqam6
http://prntscr.com/9rqapk

LT vz 38

http://prntscr.com/9rqar7
http://prntscr.com/9rqbm1

https://www.youtube.com/channel/UCHA8a18b4GUOENq26vq-tug

[ Voor 9% gewijzigd door Edmin op 18-01-2016 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetings tanker! Your best position in Hall of Fame is 247 in [D/B] rating!
You have risen by +6 positions in [D/B] rating and set your best result.

Gaat de goeie kant op laatste tijd veel progressie gemaakt als speler.
Alleen de obj 140 3 marken wil maar niet lukken op de 1 of andere manier.

zat op 93.9% en na een paar matige dmg games zat ik weer op 88% :)
Dit weekend eens even een 2de poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor m'n Cromwell B crew? Heb bij aanschaf die BiA crew in de barakken gezet omdat m'n bestaande Cromwell crew tenminste Sixth Sense had. Gewoon houden voor de Bromwell of later omtrainen voor een andere Britse medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wij zijn zojuist de slechtste speler ooit tegen gekomen. Geen verrassing dat het een Pool was uiteraard :+ Had groene stats, maar snapte er HE-LE-MAAL geen fuck van. Keken we achteraf naar z'n account, bleek hij 3,3K battles in zijn Dicker Max te hebben waarmee hij zijn groene rating heeft 'gepad'. Op verder bijna al zijn tanks dik rood en oranje ratings, unreal gewoon. Stonden 7-3 voor en we dachten dat hij ging pushen. Blijft ie stilstaan, voor niks dood gegaan. En die fucking game nog verliezen (nou ja draw) ook uiteraard, just wow :D

Verder ging het gelukkig prima overigens, maar ik kan niet echt onder woorden brengen wat we zojuist gezien hebben. |:( Blijkbaar kan de game me na bijna 17K battles nog behoorlijk verrassen..

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Size op 18-01-2016 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:52:
Iemand nog tips voor m'n Cromwell B crew? Heb bij aanschaf die BiA crew in de barakken gezet omdat m'n bestaande Cromwell crew tenminste Sixth Sense had. Gewoon houden voor de Bromwell of later omtrainen voor een andere Britse medium?
Als je de Cromwell houdt, zet je CromwellB crew dan op je volgende Brit (de Comet).

Premiums hebben geen eigen crew nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:51:
[...]

Als je de Cromwell houdt, zet je CromwellB crew dan op je volgende Brit (de Comet).

Premiums hebben geen eigen crew nodig ;)
Ja daarom. Comet was ik al een tijdje mee bezig en die crew zit ook al bijna tegen z'n eerste skill aan. Bewaar ze dan wel voor de Centurion. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:45:
Wij zijn zojuist de slechtste speler ooit tegen gekomen. Geen verrassing dat het een Pool was uiteraard :+ Had groene stats, maar snapte er HE-LE-MAAL geen fuck van. Keken we achteraf naar z'n account, bleek hij 3,3K battles in zijn Dicker Max te hebben waarmee hij zijn groene rating heeft 'gepad'. Op verder bijna al zijn tanks dik rood en oranje ratings, unreal gewoon. Stonden 7-3 voor en we dachten dat hij ging pushen. Blijft ie stilstaan, voor niks dood gegaan. En die fucking game nog verliezen (nou ja draw) ook uiteraard, just wow :D

Verder ging het gelukkig prima overigens, maar ik kan niet echt onder woorden brengen wat we zojuist gezien hebben. |:( Blijkbaar kan de game me na bijna 17K battles nog behoorlijk verrassen..
Ja dat was echt te bizar voor woorden :9 die dude snapte het écht niet 8)7
Jammer dat je de avond met zo'n bizzare draw moet eindigen, maar goed het is niet anders..

Het is trouwens wel heerlijk zeg om niet standaard gefocust te worden door het halve enemy team, net nog even wat potjes op mijn `stealth` account gespeeld 8)

Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/Snoeptomaatje/signature.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Zo vandaag weer de zoveelste poging gedaan om Ace te halen op de Skoda T-50. Dat ding ligt zo onwijs hoog dat ik na 246 games me ace nog niet gehaald had. Ongeveer 1600 base is ervoor nodig. En toen eindelijk na veel proberen en onwijs Lucky op het einde mijn ace kunnen halen ! _/-\o_ _/-\o_

Skoda ace

Einde was nog geniaal was laatste over tegen 1 arty die op mijn cap stond, ik had nog een paar seconden over om hem te vinden en hij schiet me recht in me zijkant. Ik had nog 450hp voordat ik werd geraakt maar hij raakte gelukkig mijn gun waardoor ik met 36hp overleefde ( BC58 arty ) en hem kon clippen net voordat de tijd over was.

Daarna gelijk even de T10 TVP 50/51 geprobeerd om te zien of die een stukje beter is, en de tweede game in de tank ook maar gelijk ace tanker binnen geharkt, gewoon omdat het kan. Helaas game niet kunnen winnen. Was 4 tegen 1 en had er 3 nog kunnen killen toen de laatste net in me reet kwam en kon afmaken.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/JAbFnc44ryZEfdfF12EThWjh/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Feli kerel, 2 aces in 1 klap :D
En dat 1700 base xp, damn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Congrats ik wou aan de chezch line beginnen maar vanaf zaterdag ligt ziggo er al uit en de monteur kan morgen pas komen :(

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Da's precies op tijd, Kepro. Vanaf morgen is die lijn in de doscount :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Kepro schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:26:
Congrats ik wou aan de chezch line beginnen maar vanaf zaterdag ligt ziggo er al uit en de monteur kan morgen pas komen :(
Dr komt een monteur bij je thuis? Benieuwd wat die gaat doen wat jij als Tweakert niet zelf kan? routertje omruilen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 17:12
Hoi,

Voordat ik mijn vraag stel, zal ik me ook even voorstellen. Ik ben Dirk, Dwentink op de eu servers(I know, maar veranderen kost 1500 gold :( ), en ik speel dit spel nu ruim 2 jaar.
Mijn ratings zijn "Above average", maar de afgelopen tijd dalende. De reden hiervoor is de VK45.02A.

Ik heb verschillende guides gelezen, filmpjes gekeken en methodes geprobeerd, maar ik kan de VK4502A maar niet werkend krijgen. Ik wil wel graag de VK4502B (voordat die vervangen wordt) en dus ben ik pijnvol aan het grinden.
Ik zou graag willen weten met welke tank de VK4502 goed een platoon vormt en of er mensen hier zijn die wel snappen hoe deze tank werkt. Ook zou ik graag een aantal keer platoonen met mensen die me tips kunnen geven. Momenteel verlies ik geld, rating en geduld met deze tank :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
appel437 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:15:
Hoi,

Voordat ik mijn vraag stel, zal ik me ook even voorstellen. Ik ben Dirk, Dwentink op de eu servers(I know, maar veranderen kost 1500 gold :( ), en ik speel dit spel nu ruim 2 jaar.
Mijn ratings zijn "Above average", maar de afgelopen tijd dalende. De reden hiervoor is de VK45.02A.

Ik heb verschillende guides gelezen, filmpjes gekeken en methodes geprobeerd, maar ik kan de VK4502A maar niet werkend krijgen. Ik wil wel graag de VK4502B (voordat die vervangen wordt) en dus ben ik pijnvol aan het grinden.
Ik zou graag willen weten met welke tank de VK4502 goed een platoon vormt en of er mensen hier zijn die wel snappen hoe deze tank werkt. Ook zou ik graag een aantal keer platoonen met mensen die me tips kunnen geven. Momenteel verlies ik geld, rating en geduld met deze tank :(
Recente uitleg van SnelleBaby:
YouTube: World of Tanks || Medium or Heavy?

De Caravan werd hier ook behandeld, de mijne heb ik een half jaar terug verkocht. De grind was verschrikkelijk, trok het niet meer. Wat heb je aan een Centurion met kapotte motor die als heavy tegen IS3s moet opboksen?

Sowieso zou ik de meeste nieuwe spelers de Brit hvy lijn afraden eigenlijk.. Was niet slim om die als 1e te kiezen destijds.

[ Voor 23% gewijzigd door _Anvil_ op 19-01-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:12:
[...]

Dr komt een monteur bij je thuis? Benieuwd wat die gaat doen wat jij als Tweakert niet zelf kan? routertje omruilen? :)
Nieuwe modem waarschijnlijk. Ik ben A technisch :X :P

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:24:
[...]

De Caravan werd hier ook behandeld, de mijne heb ik een half jaar terug verkocht. De grind was verschrikkelijk, trok het niet meer. Wat heb je aan een Centurion met kapotte motor die als heavy tegen IS3s moet opboksen?

Sowieso zou ik de meeste nieuwe spelers de Brit hvy lijn afraden eigenlijk.. Was niet slim om die als 1e te kiezen destijds.
Ja die had ik gezien. In dat filmpje zegt hij dat je meer als medium moet spelen (net als in de vorige filmpjes, waar QB de VK trouwens "1 of the worst tanks in the game" noemt) dus dat probeer ik ook. Maar waar hij voor de caernarvon best goede tips geeft over de sterke punten van de tank valt dat bij de VK tegen.
Het enige echte goede punt is de snelheid, hij is bijna net zo snel als een IS3... Overigens heb ik in de weken na dat filmpje wel mijn 1e mark of excellence gehaald in de VK :D

Wat betreft de britse heavies, ik ben gestopt bij de Black Prince. De prins is awesome :D

p.s. ik moet nog 55000 XP

[ Voor 21% gewijzigd door appel437 op 19-01-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Heeft de caravan niet inmiddels de CentAX turrent gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
[...]

Zelf ook begonnen met de Brit Hvy lijn en bezig met het elite maken van de Caravan (doorgaan voor de T9). Het is niet de gemakkelijkste lijn, maar je leert je tanks wel goed kennen. Ik heb er zelf heel veel plezier mee gehad (en nog steeds). Ik zie dit als een pluspunt: het aanboren van een andere lijn of natie nà de Britten maakt het spel plots toegankelijker/gemakkelijker. Mijns inziens.
Met de Britten leer je al snel geduld hebben, hoe je armor gebruiken (ik vind het armor op de Caravan nog steeds voldoende) en vanaf het begin de juiste keuzes maken (traag!). De 'nieuwe' turret op de Caravan maakt het spel compleet :9 .
Desondanks presteer ik beter op alle andere types, aldus WOTLabs... Maar die ben ik dan ook begonnen nà mijn devoties aan de Britten.

Maar ik raad ook andere lijnen aan voor starters (eg KV85?), we willen ze tenslotte niet wegjagen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
Ja hij heeft nu de CentAX turret en daar speelt hij heerlijk mee, ik ben op de helft naar de Conquerer maar heb veel plezier in de Caernarvon nu.

Caernarvon #battles:61 av damage: 1426,31 winrate: 60,66% wn8: 2036,35

VK ging ook wel lekker, natuurlijk is de B veel leuker.

VK 45.02 (P) Ausf. A #battles:82 av damage: 1393,50 winrate: 53,66% wn8: 1855,50

Scheelt misschien dat ik het liefst met mediums speel en die speelstijl ook gebruik voor deze 2 heavies. VK is alweer wat langer geleden dus ik kan niet meer goed herinneren hoe de turret was. Voor mijn gevoel is de Caer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-09 16:50
Hoi,

http://wotlabs.net/eu/player/Dwentink

Je winrate op de tank is inderdaad een stuk lager dan je gemiddelde rating (ondanks 206 battles). Maar wat me opvalt is dat de wn8 rating op de tank wél je gemiddelde is. Ik heb de tank zelf niet gespeeld, maar ik zou m als een medium proberen te spelen. Beetje schoten meepikken en zwakkere tanks uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Asia server heeft de special voor de FV4202 premium tank bekend gemaakt. Grote kans dat wij dezelfde missies zullen krijgen of in een iets andere vorm

http://worldoftanks.asia/...turion-action-x-marathon/

Kort gezegd bestaat het uit 3 stages :

- Haal 750 base xp in een random battle met CENT AX

- Haal 10x 750 base in een random battle met CENT AX

- Deal 450k damage in random battles met een willekeurige tank tussen T8 en T10

Voor de gemiddelde speler met 2k average betekent dit dus ongeveer 225 battles om de FV4202 tank in je garage te krijgen. Je hebt hiervoor 2 weken de tijd.

Persoonlijk vind ik de damage requirement een beetje aan de hoge kant voor een medicore tank. Zeker in het tijdsbestek van 2 weken moet je nog best wel wat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:39:
Asia server heeft de special voor de FV4202 premium tank bekend gemaakt. Grote kans dat wij dezelfde missies zullen krijgen of in een iets andere vorm

http://worldoftanks.asia/...turion-action-x-marathon/

Kort gezegd bestaat het uit 3 stages :

- Haal 750 base xp in een random battle met CENT AX

- Haal 10x 750 base in een random battle met CENT AX

- Deal 450k damage in random battles met een willekeurige tank tussen T8 en T10

Voor de gemiddelde speler met 2k average betekent dit dus ongeveer 225 battles om de FV4202 tank in je garage te krijgen. Je hebt hiervoor 2 weken de tijd.

Persoonlijk vind ik de damage requirement een beetje aan de hoge kant voor een medicore tank. Zeker in het tijdsbestek van 2 weken moet je nog best wel wat spelen.
Ik vind de requirements met de CENT AX compleet gestoord. Ik kan dit echt niet waarderen van WG. Er zijn meer dan genoeg mensen zoals ik die de tank niet hebben (en m in die tijd ook niet kunnen grinden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:42:
Ik vind de requirements met de CENT AX compleet gestoord. Ik kan dit echt niet waarderen van WG. Er zijn meer dan genoeg mensen zoals ik die de tank niet hebben (en m in die tijd ook niet kunnen grinden).
[sarcasmmode]
Tja want het is niet al zeker een paar maanden bekend dat dit er aan zat te komen, waardoor je dus totaal geen gelegenheid hebt gehad om deze lijn te grinden..... 8)7 .
[/sarcasmmode]

Je hebt meer dan een jaar de tijd gehad om de lijn te grinden - Straight Outta Supertest - 29-10-2014
Als je dat niet wist of omdat je net begonnen bent, heb je dikke pech. Maar om WG daar nu de schuld van te geven... |:(
-edit- En het begint pas op 5 Februari, dus je hebt nog dik 2 weken om de lijn af te maken....

Als we op de EU dezelfde vereisten krijgen is het goed te doen. 450k damage is wel onder de 200 battles te doen. Op dit moment met missies voor de Object 260 bezig dus goed te combineren.

[ Voor 14% gewijzigd door Zertaxka op 19-01-2016 12:28 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:23
[...]
Deze missie is dan ook bedoeld voor mensen die de FV4202 al hadden tijdens de vervanging door de CENT AX en nu de kans krijgen om hem gratis als premium terug te krijgen. Je hebt dus eigenlijk al een paar maanden extra gekregen om de CENT AX te halen en als je vanaf de 1e melding van deze change gaat kijken heb je al meer dan een jaar gehad om hem te halen.

Ik ben trouwens na die 1e melding van deze change pas begonnen met grinden en heb hem al een tijdje in de garage staan. Je hebt dus tijd genoeg gehad en heb je hem nog niet kun je moeilijk WG hiervan de schuld geven.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

[...]

Dikke vette pech dan oOo
Als je 'm niet hebt, dan heb je er ook geen hinder van ondervonden dat de FV vervangen is door de AX
Verder staat hierboven al genoeg beschreven over de historie van deze "special"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 09:46
450 K is pittig in 2 weken tijd maar is wel te doen. Het hoeft ook niet super makkelijk te zijn het is een "uitdaging" :)
Gelukkig kan ik alle autoloaders gebruiken die ik heb en zit je niet aan de Centurion AX zelf vast om de damage te doen.
En het is ook fijn dat je niet afhankelijk bent van je team, winnen of verliezen maakt niet uit, ook geen kill stealers dus wat mij betreft prima missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
jdh009 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 13:10:
[...]

Leuke tank, veel plezier ermee!
THNX. Gister equipt (rammer,bino,camo) SU-100 crew erin en gaan met de banaan. Het ging heerlijk. De gun arc is even wennen, maar de mobiliteit en de gun maken alles goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
jantje 2 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:30:
Zo vandaag weer de zoveelste poging gedaan om Ace te halen op de Skoda T-50. Dat ding ligt zo onwijs hoog dat ik na 246 games me ace nog niet gehaald had. Ongeveer 1600 base is ervoor nodig. En toen eindelijk na veel proberen en onwijs Lucky op het einde mijn ace kunnen halen ! _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]

Einde was nog geniaal was laatste over tegen 1 arty die op mijn cap stond, ik had nog een paar seconden over om hem te vinden en hij schiet me recht in me zijkant. Ik had nog 450hp voordat ik werd geraakt maar hij raakte gelukkig mijn gun waardoor ik met 36hp overleefde ( BC58 arty ) en hem kon clippen net voordat de tijd over was.

Daarna gelijk even de T10 TVP 50/51 geprobeerd om te zien of die een stukje beter is, en de tweede game in de tank ook maar gelijk ace tanker binnen geharkt, gewoon omdat het kan. Helaas game niet kunnen winnen. Was 4 tegen 1 en had er 3 nog kunnen killen toen de laatste net in me reet kwam en kon afmaken.

[afbeelding]
Nice!!! De t50 is inderdaad lastig te acen, mij is het nog niet gelukt terwijl ik toch wel een aantal goede games heb gehad. De tier x heb ik op de testserver gespeeld, ben wel benieuwd wat men er hier van vindt.

Ik vond de tank iig redelijk op aanvoelen, damage output is te snel (inner reload, en clip reload), mobiliteit icm met die damage output zorgt ervoor dat je imho te makkelijk tanks kan opruimen. Wel denk ik dat de tank alleen in handen van een echt goede speler op is, de matige spelers zullen helemaal worden weggeschoten in tier x (paper armour, hoog/groot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Hoi,

Als je mij ingame ziet (the_maxter), spreek me maar aan, de VK tier 8 is mijn meest gespeelde tank ingame zo ongeveer :)

Oh en wat die Cent AX betreft.Het is wel pittig, maar het is wel te doen. Ik vond die marathons voor de Superpershing en WZ111 een stuk irritanter eerlijk gezegd.
Maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk alleen nog maar tier 8 - 10 grinds heb dus is voor mij gewoon een kwestie van genoeg spelen. Als ik wotlabs moet geloven heb ik de afgelopen week met niet eens veel spelen en ook redelijk wat light potjes iets van 170k dmg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Superpershing marathon, huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
p0st schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Dikke vette pech dan oOo
Als je 'm niet hebt, dan heb je er ook geen hinder van ondervonden dat de FV vervangen is door de AX
Verder staat hierboven al genoeg beschreven over de historie van deze "special"
8)7 Help me even: sinds wanneer is "hinder" een mission requirement?

Het gaat me erom dat ik vind dat een special waarbij een tank te verdienen valt in beginsel voor iedereen open zou moeten staan en niet op deze nogal rigoreuze wijze gelimiteerd is. Dit is namelijk omdat ik WoT niet "noobfriendly" vind. Zie ook de eerdere specials waarbij een tank te verdienen viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Het gaat me erom dat ik vind dat een special waarbij een tank te verdienen valt in beginsel voor iedereen open zou moeten staan en niet op deze nogal rigoreuze wijze gelimiteerd is. Dit is namelijk omdat ik WoT niet noobfriendly vind. Zie ook de eerdere specials waarbij een tank te verdienen viel.
De missie is voor iedereen te spelen, niets houdt jou tegen een centurion ax te halen. Zelf heb ik er bewust voor gekozen die tank niet te halen omdat ik niets met britse tanks heb. Dus pech voor mij, maar ik heb er ook geen probleem mee.

Maar zijn nationale missies (die er wel eens zijn) zoals bv x2 xp als je in een amerikaanse tank een duitse tank killed dan ook oneerlijk in jou ogen? Daarnaast zouden er van mij wel meer dingen mogen zijn waarbij niet elke random speler direct aan mee hoeft te kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld je mag pas een tier 10 kopen als je average damage van X haalt op je tier 9.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Enige tijd terug kon je net als bij de laatste WZ111 missies ook een Superpershing krijgen door een rij missies te doen. Dit betrof toen (dacht ik) een x hoeveelheid dmg en kills per elke natie ingame doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Dat moet dan lange tijd terug zijn, want ik zie al anderhalf jaar mensen gewoon cash betalen voor een SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Vandaag zou WoT ook voor de PS4 verkrijgbaar zijn. Ik kan alleen nog niks vinden in de store. Voor USA was het spel al in december verkrijgbaar. Iemand een idee of die al daadwerkelijk in de store staat?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:17:
[...]
Die requirement is er sinds dat ze bedacht hebben dat ze mensen gingen compenseren voor het feit dat een Tier 10 zomaar vervangen ging worden door een andere tank. De enige reden van deze missie is dan ook dat mensen er hinder van kunnen hebben dat de FV4202 vervangen is door de CENT AX. Had je die FV4202 echter niet, had je er ook geen hinder van en is deze missie dus ook niet bedoelt voor jou :)
Het gaat me erom dat ik vind dat een special waarbij een tank te verdienen valt in beginsel voor iedereen open zou moeten staan en niet op deze nogal rigoreuze wijze gelimiteerd is. Dit is namelijk omdat ik WoT niet "noobfriendly" vind. Zie ook de eerdere specials waarbij een tank te verdienen viel.
Normaal gesproken ben ik het hiermee eens, maar het gaat hier niet om een missie om iedereen een kans op een tank te geven. Daarnaast zou het ook wel raar zijn om een tier 8 tank op een noobfriendly manier weg te geven. Dat doe je hooguit met tier 1 t/m 5 tankjes maar voor hogere tiers zal de lat altijd hoger liggen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
poderosoo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Zoals bijvoorbeeld je mag pas een tier 10 kopen als je average damage van X haalt op je tier 9.
Dit.

Is een briljant idee tegen de meeste bots ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:51:
[...]
Dit.

Is een briljant idee tegen de meeste bots ook.
Ook tegen een hele hoop spelers :+ Maar juist daardoor zal WG nooit zoiets in het spel stoppen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
redwing schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Ook tegen een hele hoop spelers :+ Maar juist daardoor zal WG nooit zoiets in het spel stoppen.
Eens! Het verbaast me nog altijd dat je spelers met 17 games 250 wn8 rating 44% wr in een tier X ziet rijden. Dan kún je toch nooit fun in je grind gehad hebben?

Overigens zat er tot een jaar of 2 geleden wel een soort van limiter op tier X. Toen kostte niet goed spelen gewoon teveel credits. Maar toen is het credit income op een tier X met geloof 30% gebuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel al een week zonder chat en alsnog krijg je zomaar een UC ban omdat je schijnbaar te goed speelt.
Zie dit de laatste tijd enorm veel ook bij streamers.

Ook toevallig op mijn vrije dag geweldig :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tfYhCL4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:08:
Speel al een week zonder chat en alsnog krijg je zomaar een UC ban omdat je schijnbaar te goed speelt.
Zie dit de laatste tijd enorm veel ook bij streamers.

Ook toevallig op mijn vrije dag geweldig :)

[afbeelding]
Gezien jou "questionable reputation" zou ik het niet persé op "goed spelen" willen gooien. Of ben je gestopt met het killen van friendly artillery :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Die damage voor de FV4202 moet wel te doen zijn, zelfs voor mij :) Zie hieronder, over 7 dagen gemeten met een gemiddelde tier gespeeld op 8 over bijna 200 potjes zit ik op bijna 320K damage, dus voor mij zal het met minder dan 350 potjes moeten lukken als ik met gemiddeld hogere tier tanks ga spelen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2l9popx.jpg

Oh ja, en hier zit een dramatische avond met p0st en Mr_Size in waarin ik in 8 potjes volledig wegge-artied ben en ik de andere heren dus keurig buiten schot hield. Later nog met ETitus geplatoond, maar daar wederom een keer voor 1.200+ gedamaged door arty en toen vond ik het welletjes... wel mijn AMX 30 proto tier 9 grind af kunnen ronden :9

[ Voor 32% gewijzigd door Rianata op 19-01-2016 14:37 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Ohja daar kun je het natuurlijk makkelijk zien... Ik zit op 182.000 damage in 7 dagen over 91 potjes. Normaal zou ik er dus ongeveer 2,5 week over doen om dit te halen. Iets meer focus op Tier IX en X en het zou zonder al te veel extra grinden in 2 weken te doen moeten zijn :)

Edit: laatste 7 dagen gemiddeld 2k damage per potje met gem. tier van 8,5. Dus 450k zou in maximaal 225 potjes te doen moeten zijn in theorie als ik een mix van Tier 8, 9 en 10 speel. Dat is 112 per week, oftewel 16 potjes per dag. Vind ik toch nog wel een fors aantal... maar wellicht ga ik me er aan wagen.

Nu hopen dat het niet samenvalt met onze verhuizing (vanaf a.s. vrijdag t/m 7 februari) :+

[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 19-01-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Afgelopen weken voor mijn doen weer veel WoT gespeeld, waarschijnlijk door de nieuwe lijn Tsjech lijn en een nieuwe 3rde mark grind die gehad heb, hierdoor eigenlijk wel heel veel battles gespeeld.

En van hieruit wat nieuwe platoonmaatjes om het interessant te houden hielp ook wel :+
Solo kan ik me vaak minder lang vermaken in de game en raak ik het snel zat.

Ik heb afgelopen 7 dagen 200 battles gedaan met een total damage van 747436.
gotfurrr schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:06:
[...]

De tier x heb ik op de testserver gespeeld, ben wel benieuwd wat men er hier van vindt.
Ik heb gisteren de tank ook even in rampage mode gespeeld om te kijken of het een goede kandidaat is voor de D-15 missie voor T22 SR. Hij mag dan wel heel snel clippen hij is niet al te accuraat en je DPM is ook niet geweldig. Hierdoor sta je veel te reloaden. In random battles voelde hij wel een stuk beter aan, aangezien daar de games wat minder snel gespeeld worden. Als je inderdaad close combat bij iemand in zijn zijkant staat kan die haast niets doen tegen je clip. Heb er nu pas 2 battles in gedaan dus een echt oordeel heb ik nog niet.

Voor D-15 ga ik maar proberen WTF-E100/ STB1/907 vooral die STB1 werkte gisteren wel lekker. helaas telkens rond de 12-13k geschoten en was de game over of hadden we verloren. 1x had ik 14k en kon ik nog farmen reed me platoonmaat met de vlag per ongeluk de cap in en hadden we gewonnen lel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

HT-15 moeilijk? :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1lsiv71l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BGENFmYl.jpg

Ik heb er een coolheaded medaille voor gekregen ook nog (bounce 10 schoten op rij), en dat van een patton, object en 50B :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mooi moment meegemaakt in randoms. Een dieprode T29 van mijn team stond tegenover 2 tier 6 tanks met lage HP en een arty. De T29 was nog full HP aangezien hij/zij/het op Redshire de hele game op de heuvel gecamped had. Op aandringen van scheldende teamgenoten begon de T29 te rijden en de eerste tier 6 tank werd gekilled ten koste van maar liefst 1000 HP dankzij 90 graden angling en een daaropvolgend brandje.

Toen de volgende tier 6 tank gespot werd deed het me zo veel pijn aan de ogen dat ik voor het eerst in lange tijd weer eens een poging deed iemand wat bij te brengen. Ik vertelde dat de voorkant van een T29 veel sterker is en dat de tier 6 medium daar niet doorheen zou komen, en dat 'ie dit potje nog makkelijk kon winnen. En zowaar: de T29 reageerde met "okay, I will try", deed vervolgens alles goed en de pot werd gewonnen :*)

Na de pot bedankte de T29 me dat ik tips gaf en hem niet uitschold zoals de rest van het team, en ik maakte van de gelegenheid gebruik ook nog maar even uit te leggen hoe je een brandblusser op een tank zet :)

Uiteraard werkt bovenstaande in 99,9% van de gevallen niet, maar ik vond dit toch wel erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Fordox schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:
HT-15 moeilijk? :p
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik heb er een coolheaded medaille voor gekregen ook nog (bounce 10 schoten op rij), en dat van een patton, object en 50B :)
Niet om de fun te verpesten, maar je hebt hem niet met honors gehaald :+ Dus je mag weer lekker gaan bouncen om geen arty te hoeven spelen( of iets anders ) of tenzij je alle classes speelt maakt het niet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Niet om de fun te verpesten, maar je hebt hem niet met honors gehaald :+ Dus je mag weer lekker gaan bouncen om geen arty te hoeven spelen( of iets anders ) of tenzij je alle classes speelt maakt het niet uit :P
HT-15 is zo simpel in een IS-7 of T110E5...

Maar ja nu heb ik niet de juiste tanks voor LT en TD

[ Voor 6% gewijzigd door Razorbite op 19-01-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 11:49

Fordox

00101010

Ach, t valt wel nog een keer te doen. Dit is mijn record trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1rB9iTpl.jpg

Lange tijd geleden, maar ik weet wel hoe mn maus werkt :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:25:
[...]

Nah Maus ---> all others. Heb ze alle 4 met de maus gehaald. Wss kan je het in de nieuwe E-5 nu ook wel halen. IS7 is niet praktisch genoeg omdat de meeste mensen toch niet op je schieten. Maus heeft toch nog een bepaalde "farm" aantrekking waardoor mensen eerder geneigd zijn op je te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel437
Razorbite schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:25:
[...]

Maar ja nu heb ik niet de juiste tanks voor LT en TD
HT-15 heb ik gehaald in de tier 7 Tiger P, dat was best lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
freelh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:56:
[...]

Zelf ook begonnen met de Brit Hvy lijn en bezig met het elite maken van de Caravan (doorgaan voor de T9). Het is niet de gemakkelijkste lijn, maar je leert je tanks wel goed kennen. Ik heb er zelf heel veel plezier mee gehad (en nog steeds). Ik zie dit als een pluspunt: het aanboren van een andere lijn of natie nà de Britten maakt het spel plots toegankelijker/gemakkelijker. Mijns inziens.
Met de Britten leer je al snel geduld hebben, hoe je armor gebruiken (ik vind het armor op de Caravan nog steeds voldoende) en vanaf het begin de juiste keuzes maken (traag!). De 'nieuwe' turret op de Caravan maakt het spel compleet :9 .
Desondanks presteer ik beter op alle andere types, aldus WOTLabs... Maar die ben ik dan ook begonnen nà mijn devoties aan de Britten.

Maar ik raad ook andere lijnen aan voor starters (eg KV85?), we willen ze tenslotte niet wegjagen :+ .
Wat mij opvalt aan de britse heavy lijn is dat in het begin het erg wennen is, maar zodra je aan het einde van de grind bent van die bepaalde tank (Chuch, BP of Caern) vond ik het echt jammer dat ik door 'moest' naar de volgende. Want uiteindelijk had ik erg leuke potjes en goede stats met die tanks.

In het begin dramatisch dus. Maar zodra alles full ops is en de crew is weer een beetje fatsoenlijk, dan zijn het leuke tanks in mijn ogen. Iets meer damage per schot en het zijn gelijk mijn favoriete tanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

jantje 2 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Kijk maar naar de screenshot, hij is een scumbag. :+

Net als ik in de M44. Gister ook weer in een T8 pot. 11 HEAT shells op Malinovka. 1 raak.... Jammer dat het niet zo werkt als de KV-2 en de Stalins. :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Mojo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:17:
[...]

Kijk maar naar de screenshot, hij is een scumbag. :+

Net als ik in de M44. Gister ook weer in een T8 pot. 11 HEAT shells op Malinovka. 1 raak.... Jammer dat het niet zo werkt als de KV-2 en de Stalins. :P
In de screenshot zie ik ook dat je de clients op NL hebt staan, lol.. waarom in vredesnaam?

Wat een tomatenteam dag weer vandaag, tenenkrommend om aan te moeten zien als je elke keer bottom tier bent... ik ga vanavond weer lekker "touw 6 Sterkgreep gevechten" spelen, proest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:07:
[...]

In de screenshot zie ik ook dat je de clients op NL hebt staan, lol.. waarom in vredesnaam?

Wat een tomatenteam dag weer vandaag, tenenkrommend om aan te moeten zien als je elke keer bottom tier bent... ik ga vanavond weer lekker "touw 6 Sterkgreep gevechten" spelen, proest :)
Wil je serieus deze discussie weer voeren? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor de VK 3001H? Schade kun je er amper mee doen, het ding is traag en heeft geen (werkende) armor. Daarnet al 3 potjes op rij een engine fire..... Dacht ik net even dat het niet erger kon dan de M3 Lee nou ik weet nu wel beter. De M3 Lee was een verademing vergeleken met dit stuk stront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Heb je de topgun al?? Platform is inderdaad waardeloos, maar tis prima snipen met de Waffe.
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:24:
[...]
Gast, geen idee waar je t over hebt, ik zit "pas" een jaar in dit topic :) Never mind, wil verder geen zieltjes kwetsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03:01

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:15:
Heb je de topgun al?? Platform is inderdaad waardeloos, maar tis prima snipen met de Waffe.

[...]

Gast, geen idee waar je t over hebt, ik zit "pas" een jaar in dit topic :) Never mind, wil verder geen zieltjes kwetsen.
Hij zegt dit omdat hij onderdeel was van het vertalingsteam voor de Nederlandse versie en denkt dat die versie niet onderdoet voor de Engelse versie. Ieder zo zijn voorkeur, al is natuurlijk de Engelse versie beter... :P :+

[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 19-01-2016 18:42 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:24:
[...]
Jaaa, nog meer gezelligheid in dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:15:
[...]

Een vertaling belachelijk lopen maken in een topic waar minstens 3 vertalers rondhangen is niet handig. Just saying.

[ Voor 13% gewijzigd door User op 19-01-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:48:
[...]
Een vertaling belachelijk lopen maken in een topic waar minstens 3 vertalers rondhangen is niet handig. Just saying.
Wellicht niet, maar geef toe.. Dat is wel een grappige vertaling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:48:
[...]
Lange tenen?
Toegegeven, Anvil is niet de subtielste op dit moment.
Maar je kunt ook vragen wat hij dan een betere vertaling zou vinden? Dan houden we het op zijn minst nog een beetje constructief. Met dit gebek naar elkaar bereik je sowieso niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Never mind, ik hou er al over op. Ik prefereer met board en Pc games meestal Engels, ongeacht hoe goed de vertaling is.

Sidenote: studenten bijbaan, of hangen hier zo veel professionele vertalers rond? Op tweakers? Dit is een tech forum he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat boeit het in godsnaam wat voor cliënt je hebt, het doet echt geen afbreuk aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
en om het weer over tanks te hebben... wat vinden jullie van de t69? en die lijn opzich?

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
@AZF: wij hebben 1 persoon in de clan die hem op Nederlands heeft staan en tis altijd hilariteit alom op Teamspeak als hij zn missie vereisten voorleest. Maar inderdaad, doet in dit geval verder geen afbreuk. Al is het me een raadsel waarom ze een NL vertaling hebben gemaakt (gemikt op 50 plussers oid, lijkt me niet toch).. wellicht standaard policy, gezien het grote aantal landen waar ook jongeren slecht engels spreken.
Harm30 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:18:
en om het weer over tanks te hebben... wat vinden jullie van de t69? en die lijn opzich?
Trok me niet aan, bulldog lijn gekozen en geen spijt. Grind via T49 richting T54e1 lijkt me wel vrij lang nu, voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Heb hem maar een paar keer zelf gespeeld maar kon me herinneren dat ie niet zo heel veel pen had.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
mkliko schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:51:
[...]

Lange tenen?
Toegegeven, Anvil is niet de subtielste op dit moment.
Maar je kunt ook vragen wat hij dan een betere vertaling zou vinden? Dan houden we het op zijn minst nog een beetje constructief. Met dit gebek naar elkaar bereik je sowieso niets!
Hij geeft uberhaupt niet aan dat er fouten in zitten. Nope, direct een poging tot grappen maken. Prima, maar niet over mijn werk.
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:35:
@AZF: wij hebben 1 persoon in de clan die hem op Nederlands heeft staan en tis altijd hilariteit alom op Teamspeak als hij zn missie vereisten voorleest. Maar inderdaad, doet in dit geval verder geen afbreuk. Al is het me een raadsel waarom ze een NL vertaling hebben gemaakt (gemikt op 50 plussers oid, lijkt me niet toch).. wellicht standaard policy, gezien het grote aantal landen waar ook jongeren slecht engels spreken.
Als je Engels gewend bent, klinkt het Nederlands 'raar', maar het is niet fout. Als er wel fouten in zitten, dan horen we dat graag. :)

Gezien het spel een 7+ rating heeft, denk ik dat het gericht is op die kinderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:37:
[...]
Hij geeft uberhaupt niet aan dat er fouten in zitten. Nope, direct een poging tot grappen maken. Prima, maar niet over mijn werk.
Je bent je bewust van het feit dat we op een openbaar internetforum zitten en jij voor mij een anonieme vreemde bent? Of moet ik eerst de LinkedIn proefielen van elke tweakers doorworstelen? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Je bent je bewust van het feit dat we op een openbaar internetforum zitten en jij voor mij een anonieme vreemde bent? Of moet ik eerst de LinkedIn proefielen van elke tweakers doorworstelen? LOL
Je zit al een jaar in dit topic, en je wist niet dat ik vertaler was? LOL

Maareh, hoe lang gaan we dit gebekvecht volhouden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
Kinders... Klaar nu. |:(
Allebei in de hoek! :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:49:
[...]

Misschien moeten we het in de OP zetten? Dan is het voor iedereen duidelijk dat dit zo is of zet het in je sig. Het lijkt wel of er hier nooit iets gezegd mag worden over de client taal. Maar who cares en waarom voel jij je zo op je tenen getrapt als iemand zich hierover uitlaat? Je kunt hem ook gewoon een privéberichtje mocht je echt willen dat hij weet dat je vertaler was/bent.

Maar terug naar de T69, volgens mij heeft ie sinds ik hem gespeeld heb een buff gekregen van iets van 8 pen wat al een hoop scheelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
User schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:49:
[...]

Dacht je echt dat ik in een excel sheet ging bijhouden wie wat schreef? njet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jdh009 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:57:
[...]

Misschien moeten we het in de OP zetten? Dan is het voor iedereen duidelijk dat dit zo is of zet het in je sig. Het lijkt wel of er hier nooit iets gezegd mag worden over de client taal. Maar who cares en waarom voel jij je zo op je tenen getrapt als iemand zich hierover uitlaat? Je kunt hem ook gewoon een privéberichtje mocht je echt willen dat hij weet dat je vertaler was/bent.
Ik zeg nergens dat mensen niets over de NL client mogen zeggen. Elke freaking keer als deze discussie gehouden wordt schreeuw ik hard rond dat iedereen vrij is om verbeteringen door te geven. Ik heb nog geen enkele PM gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Goed even een ander onderwerp ;)

Ik zie net de stats van die FV4202, man ik wil die tank niet eens meer geloof ik. Alleen pen is beter dan de andere meds, verder helemaal niks goeds aan heel die tank helaas :(
Britse meds draaien meestal om precisie, dit ding is slechter dan een ruski :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
jdh009 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 19:57:
[...]
Je mag gerust commentaar hebben, maar dan wel graag onderbouwd. Ik val ook over mensen die de Nederlandse client afkraken puur omdat het Nederlands is en dus per definitie fout zou zijn. En dat deed ik al voordat ik vertaler was (meerdere discussie over gehad en 1 van de redenen dat ik vertaler kon worden)

Zo net als waar het dit keer mee begon : "In de screenshot zie ik ook dat je de clients op NL hebt staan, lol.. waarom in vredesnaam? " --> Leg mij eens uit waarom iemand hem niet op Nederlands zou mogen zetten, want nu komt het over alsof dat zo slecht zou zijn. Dat iemand zelf als voorkeur Engels heeft moet ie natuurlijk zelf weten maar ga niet klagen over wat anderen ingesteld hebben.

En mocht je echt fouten tegen komen horen we het graag. In de 52 delen die we op dit forum gehad hebben heb ik in totaal denk ik 2 fouten gecorrigeerd naar aanleiding van gegeven feedback. Zo slecht is dat Nederlands dus niet :)
themaxter schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:35:
Goed even een ander onderwerp ;)

Ik zie net de stats van die FV4202, man ik wil die tank niet eens meer geloof ik. Alleen pen is beter dan de andere meds, verder helemaal niks goeds aan heel die tank helaas :(
Britse meds draaien meestal om precisie, dit ding is slechter dan een ruski :P
Het blijft een gratis tier 8 tank dus zullen veel mensen hem krijgen. Ik had dus niet anders verwacht dan dat ie met slechte stats zou beginnen.

[ Voor 16% gewijzigd door redwing op 19-01-2016 20:40 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

redwing schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:38:

En mocht je echt fouten tegen komen horen we het graag. In de 52 delen die we op dit forum gehad hebben heb ik in totaal denk ik 2 fouten gecorrigeerd naar aanleiding van gegeven feedback. Zo slecht is dat Nederlands dus niet :)
Dan komt daar nog bij dat je als Nederlanders en Vlamingen samen één client moet delen.
Als Nederlander ooit al eens naar een Vlaams journaal gekeken? Of omgekeerd?
Dan kan je het toch niet vreemd vinden dat je in een gedeelde cliënt niet 100% je eigen voorkeur kwa zinscontructies, woordkeuzes, ... terugvindt?

Lag het alleen aan Vlamingen zag de cliënt er nog héél anders uit. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:42

Oxigeon

En zo is dat!

Op dit moment is er nog geen GoT PS4 clan. Zal ik deze eventueel oprichten of is iemand anders dit al van plan?

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Oxigeon schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:54:
Op dit moment is er nog geen GoT PS4 clan. Zal ik deze eventueel oprichten of is iemand anders dit al van plan?
Betwijfel of er genoeg mensen op Tweakers zijn die de PS4 versie spelen, bijna iedereen die hier komt speelt WoT op de PC.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Zitten hier ook graphic UI designers van Wargaming op het forum, want ik wou een flauwe grap over het minimap design maken en will niemand kwetsen.. O-)

(ok ok.. ik hou al op)

User, ik kijk regelmatig naar je youtube filmpjes (good stuff) en wist echt niet dat jij vertalingen deed voor WG. No malicious intent.

Vraagje: kwam laatst voor t eerst in tijden weer een T22 medium tegen, clanloze speler.. Dacht dat ze zo'n beetje allemaal weer terug genomen waren, ook op EU?

EDIT: sorry dat was mr size he? zo zie je maar hoe goed ik op de hoogte ben ;)

[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 19-01-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:19
Ik ben net begonnen op de PS4. Moet het allemaal nog uitvogelen, maar volgens mij heb ik 3 potjes gewonnen en 7 kills gemaakt :p

verder weet ik niet met welke tank ik het beste kan beginnen.

T1E6-PS
T22- Protype
Pz.Kpfw

Moet het allemaal nog een btje uitvogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
_Anvil_ schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:35:

Vraagje: kwam laatst voor t eerst in tijden weer een T22 medium tegen, clanloze speler.. Dacht dat ze zo'n beetje allemaal weer terug genomen waren, ook op EU?
Niet iedereen met een t-22 heeft missies gerigged. Er zijn mensen die gewoon gespeeld hebben en de tank zo gekregen hebben.

In S3AL zit ook zo iemand, echter durft hij zijn tank niet te spelen omdat mensen massaal t-22 spelers reporten voor unsportmanlike conduct, butthurt much?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/q47u8ne1d/T54_Proto.jpg

Lekker potje op de T54 proto, hou echt van dit tankje!!!!
Wel door al mijn shells heen, op het laatst nog met HE aan het schieten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi potje Thabi (J00dje) lekkere credits ook:P T54 proto je favoriete tank? wat is je winrate op de T54 proto?

YouTube: JohnthePantzer

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2016 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:12:
Mooi potje Thabi (J00dje) lekkere credits ook:P T54 proto je favoriete tank? wat is je winrate op de T54 proto?

YouTube: JohnthePantzer
Ja, credits waren niet verkeerd 60K winst.

WR is om en bij de 60%, wotlabs is wel nog niet geupdate. Echter is belange niet van hoge mate gelijk sommige andere posters hier. Voor hun is dit een standaard potje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Thabi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:55:
[afbeelding]

Lekker potje op de T54 proto, hou echt van dit tankje!!!!
Wel door al mijn shells heen, op het laatst nog met HE aan het schieten :9
Mooi potje, maar heb je geen xvm? Zo zien we de direct/assisted dmg niet op je screenshot namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Nu online

p0st

Dutch Reefer

Thabi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:16:
[...]
WR is om en bij de 60%, wotlabs is wel nog niet geupdate. Echter is belange niet van hoge mate gelijk sommige andere posters hier. Voor hun is dit een standaard potje :+
Vrijwel elk potje waarin je op hogere tiers een Ace haalt is bijzonder, dus deze ook :9 ongeacht je overall stats of wat dan ook :D

Zie trouwens dat je het echt goed doet in de Prototype als je naar je overall stats kijkt, mooi dat je een tank gevonden hebt die voor je werkt! Ik heb 'm zelf een paar keer voor de laatste patch gespeeld, toen vond ik 'm niet super, maar ben wel benieuwd hoe hij nu speelt, ga er vanavond ook weer eens een paar potjes in doen :)

[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 20-01-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
p0st schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:11:
[...]

Vrijwel elk potje waarin je op hogere tiers een Ace haalt is bijzonder, dus deze ook :9 ongeacht je overall stats of wat dan ook :D

Zie trouwens dat je het echt goed doet in de Prototype als je naar je overall stats kijkt, mooi dat je een tank gevonden hebt die voor je werkt! Ik heb 'm zelf een paar keer voor de laatste patch gespeeld, toen vond ik 'm niet super, maar ben wel benieuwd hoe hij nu speelt, ga er vanavond ook weer eens een paar potjes in doen :)
Ik speel m ook veel, heb de tank afgelopen vakantie gekocht. M'n stats op deze tank zijn echt ver boven mn gemiddelde. De armor is echt beestachtig, je hoeft m veel minder voorzichtig te spelen als de T-44. Je levert alleen wel flink snelheid in. Damage is OK, tegen TierX ben je wel behoorlijk kansloos. Heb er een tijdje voer in plaats van medkit op gehad. Dat zou ik niet meer aanraden, je gunner is namelijk zeer gevoelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Niet iedereen met een t-22 heeft missies gerigged. Er zijn mensen die gewoon gespeeld hebben en de tank zo gekregen hebben.

In S3AL zit ook zo iemand, echter durft hij zijn tank niet te spelen omdat mensen massaal t-22 spelers reporten voor unsportmanlike conduct, butthurt much?
Dat reporten op zich is niet zo gek omdat 99% van die tanks gerigged verkregen waren. Wat wel erg gek is, is dat WG nog steeds mensen banned zonder enige controle..... je zou verwachten dat ze minimaal wat checks hebben of de reports ook daadwerkelijk kloppen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
redwing schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:38:
[...]

Dat reporten op zich is niet zo gek omdat 99% van die tanks gerigged verkregen waren. Wat wel erg gek is, is dat WG nog steeds mensen banned zonder enige controle..... je zou verwachten dat ze minimaal wat checks hebben of de reports ook daadwerkelijk kloppen.
Het is gewoon zonde. De tank is super hyped, de missies zijn vrijwel ondoenlijk, al is het maar omdat er nauwelijks battles zijn. En door het riggen is je beloning al helemaal aan glans verloren. Gewoon de missies laten staan, en de tank in een marathon beschikbaar maken lijkt me een mooie optie. Weet niemand hoe je de tank gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:33:
Iemand tips voor de VK 3001H? Schade kun je er amper mee doen, het ding is traag en heeft geen (werkende) armor. Daarnet al 3 potjes op rij een engine fire..... Dacht ik net even dat het niet erger kon dan de M3 Lee nou ik weet nu wel beter. De M3 Lee was een verademing vergeleken met dit stuk stront.
Ik heb er wel lol in gehad. Het is opnieuw niet echt een heavy tank, maar meer een heavy medium/supporter. Feitelijk is het een D.W.2 met een beter kanon en zo moet je hem ook spelen. Terughoudendheid gaat je helpen en als het echt niet anders kan, anglen. Het is een goede tank om dat mee te leren.

Maar het wapen, de 75mm Waffe, is een verademing! In tegenstelling tot de D.W.2 kun je echt heel erg veel damage doen.

Zelfs de opvolger, de VK36.01H, speelt lekker met die 75mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

[...]

Jingles had al een mooi item in zijn blog hierover. Er worden gewoon mensen gebanned, om ook arty omdat er maar genoeg mensen reporten.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:33:
Met de topgun is het best een aardige tank. In een T7 pot kan je snipen, in een T5 pot is de armor nog wel enigzins bruikbaar.
Ik vond het een heerlijke tank. Pen was 170, nu 181 dus wel wat laag voor T8. Maar de autoloader laad best snel en 960dmg burst in 6 seconden is best in orde. Genoeg om een T6 te oneshotten. Je moet alleen vanaf T8 veel flanken.

Ook de HEAT is met 240 pen ook best in orde.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 02-09 22:48
Is mojo de Mojo?
Met dat leuke deuntje :+.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

timmie271 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:10:
[...]

Is mojo de Mojo?
Met dat leuke deuntje :+.
Denk het niet. De Mojo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 02-09 22:48
Mojo schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Denk het niet. De Mojo? :P
mojomaker dacht ik als ingame naam :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:20:
Net een mooi moment meegemaakt in randoms. Een dieprode T29 van mijn team stond tegenover 2 tier 6 tanks met lage HP en een arty. De T29 was nog full HP aangezien hij/zij/het op Redshire de hele game op de heuvel gecamped had. Op aandringen van scheldende teamgenoten begon de T29 te rijden en de eerste tier 6 tank werd gekilled ten koste van maar liefst 1000 HP dankzij 90 graden angling en een daaropvolgend brandje.

Toen de volgende tier 6 tank gespot werd deed het me zo veel pijn aan de ogen dat ik voor het eerst in lange tijd weer eens een poging deed iemand wat bij te brengen. Ik vertelde dat de voorkant van een T29 veel sterker is en dat de tier 6 medium daar niet doorheen zou komen, en dat 'ie dit potje nog makkelijk kon winnen. En zowaar: de T29 reageerde met "okay, I will try", deed vervolgens alles goed en de pot werd gewonnen :*)

Na de pot bedankte de T29 me dat ik tips gaf en hem niet uitschold zoals de rest van het team, en ik maakte van de gelegenheid gebruik ook nog maar even uit te leggen hoe je een brandblusser op een tank zet :)

Uiteraard werkt bovenstaande in 99,9% van de gevallen niet, maar ik vond dit toch wel erg leuk.
Pics/replay, or it didn't happen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Pre-nerf van de missies was elke T22-SR rigged of iemand moet alle geluk van de wereld hebben. Post-nerf zijn er al voldoende de game in gekomen die legit gehaald worden. Eigenlijk alle T22-SRs die momenteel in de game komen kunnen legit zijn. Uiterarad zijn er nog genoeg bobs die hem riggen ( Mister 51% in zn T22 )

Ik moet zelf nog 1 missie en dan heb ik dat ding ook gehaald, vind alleen aan heel die modus geen reet aan dus ik kan me er niet echt voor in zetten. Om de zoveel tijd probeer ik een paar games om te zien of het werkt. Je hebt wel een platoonmaat nodig die de flag carried de hele game. En daarna is het een kwestie van geluk dat alles uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Nu online
Ok, dus we hoeven niet meer elke T22 bezitter aan de schandpaal te nagelen, check :)

domination mode wordt nu dus alleen bevolkt door goede spelers die die tank willen en daarna nooit meer spelen dus? Ik had er na een paar pogingen voor die missies direct genoeg van. Toen had je nog al die rigging clans tegenover je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Hoe kon je die missie riggen dan? Heb dat geheel gemist.

Pagina: 1 ... 4 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).