Volgens mij hebben sommigen soms last van XVM-induced zelfoverschatting. Een pot met tomaten en bananen en dan 2 blauwe spelers aan jouw kant. Drie minuten later hebben die blauwen zich full YOLO stukgespeeld... why? Een tomaat in een ISU doet net zoveel pijn als hetzelfde schot van een unicum...jdh009 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:40:
[...]
Vergeet het soms zo onvoorspelbare gedrag van sommige spelers niet. Platoons/spelers die gekke moves maken wat totaal niet goed voor ze is maar ze toch doen om maar damage te kunnen doen of een kill te maken. Komt nog best vaak voor dat spelers zich suiciden op me terwijl ze er niets mee bereiken of mij als low tier kapot maken terwijl het hen 3 top tiers kost.
Ik heb ook het idee dat die XVM ratings, en dan met name de winchance, vaak meer kwaad doen dan goed. Zo zat ik laatst in een potje waar 2 mensen het bij voorbaat opgegeven hadden (we hebben toen uiteindelijk ook verloren, maar ik denk dat dat meer aan die 2 mensen ligt). De gemiddelde WOT speler snapt gewoon niet zo veel van statistiek heb ik het idee.Edmin schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:02:
[...]
Volgens mij hebben sommigen soms last van XVM-induced zelfoverschatting. Een pot met tomaten en bananen en dan 2 blauwe spelers aan jouw kant. Drie minuten later hebben die blauwen zich full YOLO stukgespeeld... why? Een tomaat in een ISU doet net zoveel pijn als hetzelfde schot van een unicum...
Edit: En volgens sommige mensen doet datzelfde schot van een tomaat zelfs meer damage omdat de RNG niet eerlijk zou zijn
[ Voor 7% gewijzigd door appel437 op 14-01-2016 12:16 ]
Ook wel vaker gehad dat een team met veel betere spelers dan het ander team, verliest omdat iedereen erg aggressief speelt, omdat ze bang zijn om geen damage te kunnen doen.
[ Voor 2% gewijzigd door Quantor op 14-01-2016 14:37 . Reden: Gefeliciteerd Ed ]
Ik zie dat heel vaak. Laatst nog tegen een blauw Type-59 platoon. Ik dacht bij mijzelf: Instant lose.Edmin schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:02:
[...]
Volgens mij hebben sommigen soms last van XVM-induced zelfoverschatting. Een pot met tomaten en bananen en dan 2 blauwe spelers aan jouw kant. Drie minuten later hebben die blauwen zich full YOLO stukgespeeld... why? Een tomaat in een ISU doet net zoveel pijn als hetzelfde schot van een unicum...
Maar ze ging zo YOLO erin dat ze 2 vs 6 stonden en keihard kapot gingen.
Offtopic:
Gefeliciteerd Ed!
Alleen tiegul speelde slecht, ik niet
Zoiets hadden Kepro, Size en ik gisteren nog, Wij Tier IX en proberen om 1 flank te verdedigen. Een T-43 rijdt in eerste instantie mee maar keert zich plots om en drownt zichzelf. Wij vragen in chat WTF ben je mee bezig gast. Zijn redenatie: Jullie zijn betere spelers (vooral richting Kepro en Size uiteraardappel437 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:12:
[...]
Ik heb ook het idee dat die XVM ratings, en dan met name de winchance, vaak meer kwaad doen dan goed. Zo zat ik laatst in een potje waar 2 mensen het bij voorbaat opgegeven hadden (we hebben toen uiteindelijk ook verloren, maar ik denk dat dat meer aan die 2 mensen ligt). De gemiddelde WOT speler snapt gewoon niet zo veel van statistiek heb ik het idee.
Edit: En volgens sommige mensen doet datzelfde schot van een tomaat zelfs meer damage omdat de RNG niet eerlijk zou zijn

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Het is toch duidelijk dat jullie zijn winrate aan het verpesten zijn?p0st schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:25:
[...]
Zoiets hadden Kepro, Size en ik gisteren nog, Wij Tier IX en proberen om 1 flank te verdedigen. Een T-43 rijdt in eerste instantie mee maar keert zich plots om en drownt zichzelf. Wij vragen in chat WTF ben je mee bezig gast. Zijn redenatie: Jullie zijn betere spelers (vooral richting Kepro en Size uiteraard) en ik ben bottom tier dus ik ga toch niets bijdragen. Vervolgens kregen we ook nog klachten van dezelfde speler "dat we te snel dood gingen". Sommige mensen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Verwijderd
Zijn weer flink veel 44% spelers die hun weg hebben gevonden naar de hogere tiers zucht.
Zoveel mensen die gewoon niks bijdragen.

Verwijderd
Onvoorstelbaar meer dan de helft van je team met 0 damage en dat op die tiers. Dan doe je echt iets goed mis. Zeker van die tomaten op een flank die een voor een het hoekje om rijden.Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:14:
Zijn weer flink veel 44% spelers die hun weg hebben gevonden naar de hogere tiers zucht.
[afbeelding]
Verschrikkelijk.. maarre... heb je nou 180k xp op je tank staan?Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 20:14:
[afbeelding]
Gisteravond met _Anvil_ 7vs7 stronghold gespeeld (mijn eerste keer). Was erg gezellig, de sfeer zat er goed in. Speelt heel anders dan een random battle zeg..!
Erg afwisselende potjes gehad, sommige erg mooi gewonnen, sommige best hard verloren.
Maar ik vond het verder een geslaagde avond!
(Nogmaals bedankt voor de invite!
)
Oh, en het blijkt toch wel dat ik eens moet gaan grinden naar de trollwell.
Erg afwisselende potjes gehad, sommige erg mooi gewonnen, sommige best hard verloren.
Maar ik vond het verder een geslaagde avond!
(Nogmaals bedankt voor de invite!
Oh, en het blijkt toch wel dat ik eens moet gaan grinden naar de trollwell.
[ Voor 11% gewijzigd door Kliko op 15-01-2016 08:30 ]
Graag gedaan, je weet onze TS te vinden nu. De gezelligheid van onze clan gaat soms wat ten koste van de prestaties in het veld, maar we doen het vrij aardig voor een zooitje ongeregelde n00bs 
Tis wat mij betreft echt een ideale afwisseling als je ff genoeg hebt van fail teams in de randoms.
Wat de trollwel betreft, ik heb er ook geen.. zoals je (soms) kon zien bij mij doet een type64 het ook vrij aardig, zelfs tegen grote domme heavies
Tis wat mij betreft echt een ideale afwisseling als je ff genoeg hebt van fail teams in de randoms.
Wat de trollwel betreft, ik heb er ook geen.. zoals je (soms) kon zien bij mij doet een type64 het ook vrij aardig, zelfs tegen grote domme heavies
[ Voor 25% gewijzigd door _Anvil_ op 15-01-2016 08:42 ]
Gisteren een aantal potjes gespeeld met de top Tiers zoals E50 en Object 140.
Het lukt me maar niet de winrate omhoog te krijgen, deze blijven beide steken op een schamele 46%. (wn8 +/- 1330)
Iemand tips? Probeer vaak wel agressief te spelen, maar merk vaak dat er veel spelers gaan campen.
Het lukt me maar niet de winrate omhoog te krijgen, deze blijven beide steken op een schamele 46%. (wn8 +/- 1330)
Iemand tips? Probeer vaak wel agressief te spelen, maar merk vaak dat er veel spelers gaan campen.
Whatever.
WANTED: NOOB FRIENDLY Premium -credit maker
Ik ben op zoek naar een goede credit maker voor gemiddelde speler (WR 50,5% en WN8>1000 (laatste 1k battles))
Heb het oog laten vallen op Super Pershing en SU 122-44.: Zijn deze enigszins NOOB friendly? Of is een goede alternatief? CDC en TM50T lijken me niet zo NOOB friedly.
Ik ben op zoek naar een goede credit maker voor gemiddelde speler (WR 50,5% en WN8>1000 (laatste 1k battles))
Heb het oog laten vallen op Super Pershing en SU 122-44.: Zijn deze enigszins NOOB friendly? Of is een goede alternatief? CDC en TM50T lijken me niet zo NOOB friedly.
[ Voor 3% gewijzigd door O_A_B op 15-01-2016 10:34 ]
Super Pershing is zeer leuk om te spelen en zeer noob friendly vanwege zijn trollerige frontal armor. Hij is alleen niet zo snel, en je moet af en toe wat APCR schieten om de Tier IX's te pennen. Verder heeft hij wel preferential matchmaking wat zeer nice is. SU-122-44 is ook leuk, belachelijke DPM en prima mobiliteit, maar in potentie iets minder credits omdat je ook gewoon Tier IX ziet en geen gun hebt waarmee je gericht op weakspots kunt schieten
Ik zou ook nog de IS6 vermelden als noob friendly die ook pref. MM heeft maar waarbij je dus ook wel wat 'gold' moet schieten.p0st schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:35:
Super Pershing is zeer leuk om te spelen en zeer noob friendly vanwege zijn trollerige frontal armor. Hij is alleen niet zo snel, en je moet af en toe wat APCR schieten om de Tier IX's te pennen. Verder heeft hij wel preferential matchmaking wat zeer nice is. SU-122-44 is ook leuk, belachelijke DPM en prima mobiliteit, maar in potentie iets minder credits omdat je ook gewoon Tier IX ziet en geen gun hebt waarmee je gericht op weakspots kunt schieten
Die kost ook gelijk veel meer gold though, maar eens dat dit ook een prima keuze is.kreezjie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Ik zou ook nog de IS6 vermelden als noob friendly die ook pref. MM heeft maar waarbij je dus ook wel wat 'gold' moet schieten.
Gisteren eindelijk de ISU-152 kunnen aanschaffen. Wat een hopeloos ding was de SU-152, de top 122mm gun is best leuk maar je bent zo ontzettend afhankelijk van je team. En als er iets is waar je niet op kan vertrouwen is het je team
Gisteren meerdere potjes waarbij ik bottomtier was en qua damage done dik bovenaan eindig (dik verloren uiteraard). Potjes waarbij je net 1k damage doet worden afgewisseld met potjes van 4k. Het is allemaal zo ontzetten situationeel.
Tijdens deze grind is mijn winrate ook behoorlijk gezakt. Hiermee scoor ik namelijk net 50%. Hopelijk wil de ISU wat beter... maar ik vrees dat TD's en ik gewoon geen goede match zijn
Tijdens deze grind is mijn winrate ook behoorlijk gezakt. Hiermee scoor ik namelijk net 50%. Hopelijk wil de ISU wat beter... maar ik vrees dat TD's en ik gewoon geen goede match zijn
If you can see, look. If you can look, observe
Noob friendly ja, maar niet als je tier 8 nog moet leren. ik kocht de mijne toen ik net bij t7 was en ik probeer anderhalf jaar later nog de WR boven de 48% (mn overall WR is 52%) te krijgenkreezjie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Ik zou ook nog de IS6 vermelden als noob friendly die ook pref. MM heeft maar waarbij je dus ook wel wat 'gold' moet schieten.
Ik vrees dat je nog even gaat moeten doorbijten totdat je de BL-10 gun erop hebt zitten. Pas op dat moment wordt dit een beest.Roozzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:46:
Gisteren eindelijk de ISU-152 kunnen aanschaffen. Wat een hopeloos ding was de SU-152, de top 122mm gun is best leuk maar je bent zo ontzettend afhankelijk van je team. En als er iets is waar je niet op kan vertrouwen is het je teamGisteren meerdere potjes waarbij ik bottomtier was en qua damage done dik bovenaan eindig (dik verloren uiteraard). Potjes waarbij je net 1k damage doet worden afgewisseld met potjes van 4k. Het is allemaal zo ontzetten situationeel.
Maar dat geldt voor elke tier8 premium hoor! En dan heeft deze nog pref. MM. Stel je voor dat je op dat moment een gewone tier 8 premium had gekocht die dus ook tier 10 tanks tegen komt..._Anvil_ schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Noob friendly ja, maar niet als je tier 8 nog moet leren. ik kocht de mijne toen ik net bij t7 was en ik probeer anderhalf jaar later nog de WR boven de 48% (mn overall WR is 52%) te krijgen
[ Voor 22% gewijzigd door kreezjie op 15-01-2016 11:01 ]
dubbel...
[ Voor 95% gewijzigd door kreezjie op 15-01-2016 11:00 ]
Dat vrees ik ook jakreezjie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Ik vrees dat je nog even gaat moeten doorbijten totdat je de BL-10 gun erop hebt zitten. Pas op dat moment wordt dit een beest.
[...]
If you can see, look. If you can look, observe
Su-152: Derp erop en full heat schietenRoozzz schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:46:
Gisteren eindelijk de ISU-152 kunnen aanschaffen. Wat een hopeloos ding was de SU-152, de top 122mm gun is best leuk maar je bent zo ontzettend afhankelijk van je team. En als er iets is waar je niet op kan vertrouwen is het je teamGisteren meerdere potjes waarbij ik bottomtier was en qua damage done dik bovenaan eindig (dik verloren uiteraard). Potjes waarbij je net 1k damage doet worden afgewisseld met potjes van 4k. Het is allemaal zo ontzetten situationeel.
De Super Pershing was mijn eerste Premium tank twee jaar geleden en laatste twee weken weer gaan spelen. Je kunt er niet mee yolo-en en daarom juist noobvriendelijk. Wel hull down staan ergens, schieten en duck&cover tactics doen. Ik heb voor mijn doen ook goede stats op de SU122-44 en de IS-2.O_A_B schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:17:
Welke tier wil je spelen en welke klasse tankcrew wil je eventueel trainen?
[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 15-01-2016 11:53 ]
Heb momenteel 2x T8 (IS3/KV4) en aantal T7 (Jp I, Tiger I, T25/2 en IS). Vind met T7 spelen redelijk goed gaan. Met T8 nog erg wisselend.PcDealer schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:53:
[...]
De Super Pershing was mijn eerste Premium tank twee jaar geleden en laatste twee weken weer gaan spelen. Je kunt er niet mee yolo-en en daarom juist noobvriendelijk. Wel hull down staan ergens, schieten en duck&cover tactics doen. Ik heb voor mijn doen ook goede stats op de SU122-44 en de IS-2.
Welke tier wil je spelen en welke klasse tankcrew wil je eventueel trainen?
Aangezien ik standaard account heb zal ik nog wel een tijdje T7/T8 spelen. Hoger wordt mogelijk credit probleem. Nu af en toe al behoorlijk in de min als een T8 battle slecht valt.
Ben meer een TD/heavy speler. Als een dolle rond crossen is niet mijn ding. De slow medium SP is meer voor de credits dan crew training.
Wil USSR TD lijn wel trainen. Zit op SU100
SU-122-44 is een zeer leuke premium. Heeft een hoge rate of fire en leuke credit income. Het enige nadeel is dat hij tier 9's ziet... Hierdoor moet je soms prem shells schieten. Maar mocht je in een tier 7 of 8 pot terecht komen dan is het echt smullen met dat ding.
Ik zou eerder een premium account nemen dan een premium tank.
Ben nog aan het wennen aan de Su 122 44, tis een Td die niet kan snipen. Lastig af te leren als je Accurate duitsers gewend bent..
Alternatief is brawlen als een medium, maar ja... geen turret..
Armor en mobiliteit zijn vrij OK uiteraard, dpm is heerlijk... maar hoe dien je die te gebruiken?
Alternatief is brawlen als een medium, maar ja... geen turret..
Armor en mobiliteit zijn vrij OK uiteraard, dpm is heerlijk... maar hoe dien je die te gebruiken?
122-44 is wel mobiel: dus rijden, om een hoek draaien, schieten en weer terug. Dat ding draait als een malle (ben de UK AT-lijn gewend) en anders Clutch Braking er op voor nog meer fun.
[ Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 15-01-2016 13:20 ]
Kan ook een voordeel zijn om geen pref mm te hebben. Je bent met pref naar verhouding vaker top tier en dan moet je ook vaker een team kunnen dragen om de pot binnen te slepen.kreezjie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:55:
[...]
Maar dat geldt voor elke tier8 premium hoor! En dan heeft deze nog pref. MM. Stel je voor dat je op dat moment een gewone tier 8 premium had gekocht die dus ook tier 10 tanks tegen komt...
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Ik zou een Premium kiezen in een lijn waar je zelf ook je tanks aan het grinden bent. Dan kan je de tank naast de credit income ook gebruiken om je crew mee te trainen.O_A_B schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:17:
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik had altijd een gruwelijke hekel aan dat ding toen ik nog vooral in tier 6 tanks speelde. Vergeet het flanken maar (tenzij je 'm 2x achter elkaar kunt tracken dan) en je outdpm't 'm ook niet.wsLy schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:37:
SU-122-44 is een zeer leuke premium. Heeft een hoge rate of fire en leuke credit income. Het enige nadeel is dat hij tier 9's ziet... Hierdoor moet je soms prem shells schieten. Maar mocht je in een tier 7 of 8 pot terecht komen dan is het echt smullen met dat ding.
Nu heb ik er zelf één en het voelt nog net zo oneerlijk aan, alleen nu ben ik de uitdeler.
Ik speel alleen veel te agressief (als medium eigenlijk in de frontlinie), dus na enkele minuten heb ik dan pak 'm beet 1000 - 1500 dmg gedaan en sta ik weer in de garage terwijl de battle nog een tijdje voortraast.
Ik zou zeggen, ben je een (boven) gemiddelde speler, kijk gewoon naar deze lijst:
http://www.vbaddict.net/s...edits_per_minuten&server=
En wat ook eerder is aangegeven, kijk ook vooral naar crew die je wil en kan trainen. Ik heb bijv. een Cromwell B met 67% winrate maar verder geen enkele UK tank, stiekem dus zonde... Al wil ik ooit wel die UK medium lijn beginnen. Zelfde voor mijn T34, die heb ik ook een tijd gespeeld zonder dat ik eigenlijk met de US heavy line bezig was (nu nog pas bij de M6 zonder top gun).
Gekeken naar je tanks en je aangegeven speelstijl kan je gaan voor de Löwe voor de german heavy crew, JT8.8 voor de german TD crew of een IS-6 voor je suvies heavy crews. waarbij de Löwe en JT8.8 statistisch gezien de beste credit printers zijn.
http://www.vbaddict.net/s...edits_per_minuten&server=
En wat ook eerder is aangegeven, kijk ook vooral naar crew die je wil en kan trainen. Ik heb bijv. een Cromwell B met 67% winrate maar verder geen enkele UK tank, stiekem dus zonde... Al wil ik ooit wel die UK medium lijn beginnen. Zelfde voor mijn T34, die heb ik ook een tijd gespeeld zonder dat ik eigenlijk met de US heavy line bezig was (nu nog pas bij de M6 zonder top gun).
Gekeken naar je tanks en je aangegeven speelstijl kan je gaan voor de Löwe voor de german heavy crew, JT8.8 voor de german TD crew of een IS-6 voor je suvies heavy crews. waarbij de Löwe en JT8.8 statistisch gezien de beste credit printers zijn.
Ja maar statistisch gezien zijn de Löwe en JT8.8 ook gewoon k*ttanks, dus daar zou ik zo 1-2-3 niet voor kiezen
... Noob-friendly nog steeds het advies voor de Super Pershing (als je van plan bent US Meds te gaan doen) of de IS-6, van beide ga je geen spijt krijgen
ALs je de Pershing neemt moet je wel redelijk weten waar je naar toe gaat en hoe je staat. Zie ze regelmatig verdwaald rijden en door hun trage snelheid kun je er daarna weinig meer aan corrigeren.p0st schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:00:
Ja maar statistisch gezien zijn de Löwe en JT8.8 ook gewoon k*ttanks, dus daar zou ik zo 1-2-3 niet voor kiezen... Noob-friendly nog steeds het advies voor de Super Pershing (als je van plan bent US Meds te gaan doen) of de IS-6, van beide ga je geen spijt krijgen
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[Sarcasm on] Neejoh! Löwe is een hele makkelijke OP stronk tonk!p0st schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:00:
Ja maar statistisch gezien zijn de Löwe en JT8.8 ook gewoon k*ttanks, dus daar zou ik zo 1-2-3 niet voor kiezen... Noob-friendly nog steeds het advies voor de Super Pershing (als je van plan bent US Meds te gaan doen) of de IS-6, van beide ga je geen spijt krijgen
Het is gewoon echt een kloteding.

[ Voor 3% gewijzigd door Kliko op 15-01-2016 16:26 ]
Verwijderd
Ja ik gebruikte eerst nooit accelerate crew training omdat ik free aan het opsparen was_Anvil_ schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 08:09:
[...]
Verschrikkelijk.. maarre... heb je nou 180k xp op je tank staan?
Ik had gehoopt op een glass canon maar helaas.
Review foch: YouTube: Panzer 58 Mutz review! Is it WORTH the gold?
[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 15-01-2016 18:38 ]
Iemand met in-game nickname LostArmour zit toch ook op dit forum?
Komt me ergens bekend voor..
Komt me ergens bekend voor..
Jup, het was lastig om vandaag de 50% vast te houden 
Had ook geen zin meer om nog langer door te spelen haha..

Gisterenavond met een Object 140 platoon hetzelfde ervaren, de eerste 4 potjes gingen voortreffelijk en dan opeens is het over. Dus naar 1 loss maar weer gestopt met de Object.
Platonen is toch wel leuker idd, kan je elkaar helpen en ondersteunen.
Platonen is toch wel leuker idd, kan je elkaar helpen en ondersteunen.
Whatever.
Toch zie je vaak dat mensen een Löwe kopen, en vervolgens niet begrijpen hoe ze hem moeten gebruiken.
Verwijderd
Die kijken niet naar stats. Zeg nou zelf die Löwe is toch een van de 'mooiste' tanks uit de game?Razorbite schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:26:
[...]
Toch zie je vaak dat mensen een Löwe kopen, en vervolgens niet begrijpen hoe ze hem moeten gebruiken.
WN8 van 0? 5% hitrate? Nog slechter dan een bot! Deze moet wel in de base campen en wachten tot er een bijna afgeschoten tank er aan komt en toevallig een keer raken.
Speelt alleen premiums btw:
http://worldoftanks.eu/en...31785367-Alexandre_Buchs/
http://www.noobmeter.com/player/eu/Alexandre_Buchs/531785367
[ Voor 88% gewijzigd door PcDealer op 16-01-2016 14:48 ]
Verwijderd
Ik had gisteren ook zo'n dag, redelijke wn8 en een fantastische super winrate van minder dan 40%. Voornamelijk op tier x en geen red line kemp bush wn8 farm, ik speelde gewoon zelf als een idioot en heb nu maar besloten om geen wot te spelen als ik de nacht ervoor minder dan drie uur heb geslapenp0st schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:03:
Jup, het was lastig om vandaag de 50% vast te houden
[afbeelding]
Meh.. een premium Indien. Foch deelt het enthousiasme van QB duidelijk niet.
4 J''s in een battle.. en niemand kan elkaar killen op het eind. Zo hopeloos
Dacht dat een van de gasten hier van het forum was 

[ Voor 17% gewijzigd door FSXnoob op 16-01-2016 17:44 ]
Hij stond dan ook in de base niks te doen en af en toe in de lucht te schieten...PcDealer schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 14:42:
WN8 van 0? 5% hitrate? Nog slechter dan een bot! Deze moet wel in de base campen en wachten tot er een bijna afgeschoten tank er aan komt en toevallig een keer raken.
Gehandicapt? Kind van 9? (wel veel zakgeld dan 
Ik ga ze toe voegen als friends en met ze platoonen denk ik, gewoon om het live te zien LOL
Overigens, die 36% haal je niet door alleen slecht te zijn, dan moet je standaard je team hinderen en beschieten toch?
Ik ga ze toe voegen als friends en met ze platoonen denk ik, gewoon om het live te zien LOL
Overigens, die 36% haal je niet door alleen slecht te zijn, dan moet je standaard je team hinderen en beschieten toch?
[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 16-01-2016 22:16 ]
Vanwege de GOT mini meet vandaag een verlate video:
Nice, spannend potje idd. Feli met het halen van je missie.Mr_Size schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:47:
[video]
Whatever.
Ah het veelbesproken potje, was vermakelijk om te zien! We bizar dat ze opeens full ham op Ria gingenMr_Size schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:47:
[video]
Lekkerrrrr hoor! Zonde van de incomplete BiA op je crew.Mr_Size schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 21:47:
[video]
Tja, WG logic om een volledige grind met 5 crew members te moeten doen, om dan vervolgens pas in de Tier10 tank 6 nodig te hebben..PcDealer schreef op zondag 17 januari 2016 @ 01:47:
Zonde van de incomplete BiA op je crew.

Ach het kan nog erger, heb je in de japanse lijn eerst twee man nodig om de radio aan te sturen, maken ze uiteindelijk de granaten zo groot dat je die ineens met twee mensen moet verslepenMr_Size schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:21:
[...]
Tja, WG logic om een volledige grind met 5 crew members te moeten doen, om dan vervolgens pas in de Tier10 tank 6 nodig te hebben..
En op zich traint het wel snel met accelerated crew training voor de laatste crew member.
[ Voor 7% gewijzigd door Frunz op 17-01-2016 11:19 ]
THNX voor alle input.
Het is de SU 122-44 geworden. Nu nog even equipen en dan uitlaten
Leuke tank, veel plezier ermee!O_A_B schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:50:
THNX voor alle input.![]()
http://wotreplays.com/sit...dox-bat_-ch_tillon_155_55
Aww yeah, ik speel even een paar potjes sinds een lange tijd. Pak ik mn arty erbij en de blindshots en accuracy is real
Al die damage is geschoten met blindshots
Leuk om naar te kijken
Aww yeah, ik speel even een paar potjes sinds een lange tijd. Pak ik mn arty erbij en de blindshots en accuracy is real
Al die damage is geschoten met blindshots
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Nou, echt blind zijn ze niet omdat je van tevoren hebt gezien dat er iets zit.
Nou, die T-34-1 was puur op de gok en de arty zag ik alleen een tracer van. Ze waren ook allemaal slap bang recht.
Het was gewoon bijzonder
Vooral ook het eind hoe de 3 arties tegelijk missen als afsluiter
Het was gewoon bijzonder
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Deze week ook weer begonnen met WOT. Voel me net een museum stuk als ik al die nieuwe tanks en maps zie. Speel vanaf de beta en als ik zo de laatste berichten lees, zijn de spelers vrij weinig veranderd
genoeg tomaten en bots die boel verpesten.
Zelf heb ik geen xvm erop staan, ga ik teveel focussen op statistieken. Merk aan het einde van de pot wel hoe de spelers waren
Meestal kan je gaandeweg wel de balans opmaken en je speelstijl aanpassen. Als het eruit ziet dat je team gaat verliezen, lekker een mooie positie opzoeken en rustig wachten. kan je vaak nog een hoop schade doen voordat ze je overrompelen.
De games die ik afgelopen week heb gespeeld, zijn lekker gegaan. Goede motivator om door te gaan met dit spelletje
Zag ook iets voorbij komen over wn9. Is daar al iets meer over bekend? Vooral de spotted damage zou ik daar graag in terug zien.
Zelf heb ik geen xvm erop staan, ga ik teveel focussen op statistieken. Merk aan het einde van de pot wel hoe de spelers waren
De games die ik afgelopen week heb gespeeld, zijn lekker gegaan. Goede motivator om door te gaan met dit spelletje
Zag ook iets voorbij komen over wn9. Is daar al iets meer over bekend? Vooral de spotted damage zou ik daar graag in terug zien.
Verwijderd
Hier een video van mijn top matches in de Lorr 155 ml 51
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kL_C_S1MydE]
https://www.youtube.com/channel/UCHA8a18b4GUOENq26vq-tug
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kL_C_S1MydE]
Wow, @4:07, a bit fishy to me... what regular program? En respect voor je grafische instellingen, dat is bijna terug naar patch 0.7.0Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:26:
Hier een video van mijn top matches in de Lorr 155 ml 51
[video]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Recording program, niet regular zo te horenRianata schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:00:
[...]
Wow, @4:07, a bit fishy to me... what regular program? En respect voor je grafische instellingen, dat is bijna terug naar patch 0.7.0
Ik zou het geluid van je game iets zachter zetten, dan ben je zelf wat beter te horen. Verder weet ik niet wat voor een computer je hebt/op welke instellingen je speelt, dus ik weet niet of het beeld te maken heeft met je client of met het programma waarmee je opneemt.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:29:
Opgenomen met Dxtory, en bewerkt met movie maker.
Misschien wat tips hoe het beter kan?
Verwijderd
goeie tip, het is idd slecht te verstaan. Ik zal me game ook is op medium graphics zetten. Dat zal ook wel een hoop schelen wat beeld betreft.
Verwijderd
Goeden avond mede Tankers
.
Ben net nieuw hier op het forum.
Mijn naam is Tim(ingame naam nl1joo) speel al sinds 2011, en ben al redelijk ervaren in het spel.
Mijn favoriete tanks zijn de Churchill 3(kun je lekker veel geld mee grinden) en de STI. hier ben ik het beste mee.
Mijn favoriete manier om te spelen is van een afstand schieten (Snipen) maar ik wil nu wat beter worden in het gevecht op korte afstand.
Ben net nieuw hier op het forum.
Mijn naam is Tim(ingame naam nl1joo) speel al sinds 2011, en ben al redelijk ervaren in het spel.
Mijn favoriete tanks zijn de Churchill 3(kun je lekker veel geld mee grinden) en de STI. hier ben ik het beste mee.
Mijn favoriete manier om te spelen is van een afstand schieten (Snipen) maar ik wil nu wat beter worden in het gevecht op korte afstand.
Welkom! Gezien je al een tijdje mee gaat, ga ik er vanuit dat je voldoende kennis hebt van dit spelletje? Wat wil je verbeteren in gevechten op korte afstand, of beter gezegd. Wat gaat er fout?
Paar algemene tips:
- gebruik het terrein
- zoveel mogelijk hull down
- gebruik een gun met hoge alpha damage
- leer accuraat te gokken wanneer de tegenstander herladen is
- sidescraping!
- blijf bewust van de wereld om je heen. Geen tunnelvisie.
Paar algemene tips:
- gebruik het terrein
- sidescraping!
Verwijderd
Goeden avond,
Zal mij ook nog even voorstellen, ben namelijk ook nieuw.
Ik ben John, speel nu 2,5 jaar WOT. In het spel heet ik JohnThePantzer. Ik bezit een groot scala aan tanks: hier de Tier 10:
Leopard 1
Object 430
T110E5
FV215b 183
113
en op dit moment bezig voor de STB 1 in mijn type 61.
Verder ben ik altijd in voor een peleton, dus laat je maar horen
Zal mij ook nog even voorstellen, ben namelijk ook nieuw.
Ik ben John, speel nu 2,5 jaar WOT. In het spel heet ik JohnThePantzer. Ik bezit een groot scala aan tanks: hier de Tier 10:
Leopard 1
Object 430
T110E5
FV215b 183
113
en op dit moment bezig voor de STB 1 in mijn type 61.
Verder ben ik altijd in voor een peleton, dus laat je maar horen
Waarom? UK heavies hebben een lagere alpha, maar een hogere rof, een lagere aimtijd en een hogere accutaresse.oosterhofjf schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
Welkom! Gezien je al een tijdje mee gaat, ga ik er vanuit dat je voldoende kennis hebt van dit spelletje? Wat wil je verbeteren in gevechten op korte afstand, of beter gezegd. Wat gaat er fout?
Paar algemene tips:
Het blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. Op korte afstand gaat mijn voorkeur uit naar een hoge Alpha. Vaak zijn gevechten op korte afstand in gebieden waar veel obstakels staan. 1 x flinke alpha en verstoppen en herladen. repeat.PcDealer schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:58:
[...]
Waarom? UK heavies hebben een lagere alpha, maar een hogere rof, een lagere aimtijd en een hogere accutaresse.
De API waar mods tegenaan programmeren laten niet toe dat je assisted DMG gebruikt volgens mij.oosterhofjf schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:15:
Deze week ook weer begonnen met WOT. Voel me net een museum stuk als ik al die nieuwe tanks en maps zie. Speel vanaf de beta en als ik zo de laatste berichten lees, zijn de spelers vrij weinig veranderd
.......
Als je lang niet gespeeld hebt, hopelijk er wel aan gedacht iemands recruit te worden? En de "we want you back reward missies"uit je mailbox gevist?
Lekkere platoon avond met Quantor en Tystro. O.a. een mooie game met een Crucial Contribution die zijn weg wel naar YT weet te vinden denk ik ;+ En laatste game van de avond een afsluitend potje als E-25 platoon. 6 kills, 4K dmg en 'per ongeluk' TD missie 4 met honours gehaald. 450K credits erbij, yes plz 
Trouwens en passant in die E-25 pot ook nog uitgemaakt voor 'stupid hacker' door een VK M die ik ammrackte

Trouwens en passant in die E-25 pot ook nog uitgemaakt voor 'stupid hacker' door een VK M die ik ammrackte
[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 17-01-2016 22:58 ]
Over beide niet nagedacht. heb al 40+ games gespeeld. Zeker te laat nu?_Anvil_ schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:18:
[...]
De API waar mods tegenaan programmeren laten niet toe dat je assisted DMG gebruikt volgens mij.
Als je lang niet gespeeld hebt, hopelijk er wel aan gedacht iemands recruit te worden? En de "we want you back reward missies"uit je mailbox gevist?
btw. Is er ook iets veranderd in de hoeveelheid exp die je krijgt. Het is me al een paar keer opgevallen soms de verhoudingen een beetje zoek zijn. Net een mooi voorbeeld. Beide tier X medium, vrijwel identieke stats. Hij 1 meer gescout. Daarentegen had ik 1 kill meer en 1000 assistend damage extra. Evenveel exp
[ Voor 26% gewijzigd door oosterhofjf op 17-01-2016 22:50 ]
Er zijn veel factoren die xp bepalen he, hij kan hogere tiers beschadigd hebben, of zn eigen targets ook gespot hebben etc.
Verwijderd
Dankjeweloosterhofjf schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
Paar algemene tips:
- gebruik het terrein
- sidescraping!
Algemene tips heb ik niet nodig. Ik heb mezelf al tot personal rating van 4000 geschopt wat best hoog is al zeg ik het zelf.
Wat er fout gaat is altijd het teamspel. Ik probeer vanalles door voorop te rijden maar dan rijdt er niemand met mij mee.
Dus het is niet volledig mijn fout. Ik heb een hekel aan mensen met 6000 rating of hoger die achter me blijven staan.
Tot nu toe werkt het voor mij het beste om mezelf naast een tank jager neer te zetten en later de cap te verdedigen en dus te kopieeren wat de 'betere' spelers doen. Maar dat is niet altijd leuk.
Dus hoe overtuig ik mijn team om mee te rijden naar de overwinning?
En het is ook een deel van mijn tank. Ik weet precies wat en hoe ik alles moet doen maar iedereen schiet altijd door de armor van mn STI heen met van die dure kogels. Moet ik dan zelf ook gaan schieten met die kogels? Dat gaat wel tegen mn principes in en het is zo duur zonder premium account. Ik spaar namelijk voor de tier 10 tanks en heb daar nu 15 miljoen voor neergezet.
Het spel is pay to win op de hogere tiers.
Ha Wapper, long time no seeoosterhofjf schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:39:
[...]
Over beide niet nagedacht. heb al 40+ games gespeeld. Zeker te laat nu?
btw. Is er ook iets veranderd in de hoeveelheid exp die je krijgt. Het is me al een paar keer opgevallen soms de verhoudingen een beetje zoek zijn. Net een mooi voorbeeld. Beide tier X medium, vrijwel identieke stats. Hij 1 meer gescout. Daarentegen had ik 1 kill meer en 1000 assistend damage extra. Evenveel exp

Ja dan ben je inderdaad te laat. Of je moet weer een pauze van 3 maanden+ inlassen
Qua xp ligt het er aan of je zelf de spotting heeft gedaan of een ander (anders deel je de xp), maar die berekening blijft nog steeds vaak genoeg heel krom.
Ik denk trouwens dat voor jou de grootste verandering de render-range is (cirkel ipv vierkant) wat je kan raken.
Vandaag na een heerlijke sessie (3k+ wn8 en 80+ winrate na iets van 20 games) twee tanks in de japanse tree unlocked. De STB-1 en de O-HO. Moet nog wel even ergens voor het eind van de kortingen eeen miljoen credits grinden, wordt dus voornamelijk premiums spelen.
[ Voor 12% gewijzigd door themaxter op 18-01-2016 01:41 ]
Niet, je kunt een paar keer pingen maar als er niemand komt zul je het daar mee moeten doen. Afhankelijk van de tank en tier waar je meer rijdt kun je dan kiezen om toch een flank te verdedigen of met de rest mee te rijden. Daarnaast kan achter anderen gaan staan juist je winkans verhogen. De truc is om te leren wanneer je vooraan met staan en wanneer je beter achter kunt blijven hangen.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 00:09:
[...]
Wat er fout gaat is altijd het teamspel. Ik probeer vanalles door voorop te rijden maar dan rijdt er niemand met mij mee.
Dus het is niet volledig mijn fout. Ik heb een hekel aan mensen met 6000 rating of hoger die achter me blijven staan.
Tot nu toe werkt het voor mij het beste om mezelf naast een tank jager neer te zetten en later de cap te verdedigen en dus te kopieeren wat de 'betere' spelers doen. Maar dat is niet altijd leuk.
Positiespel is het alerbelangrijkste in dit spel en ook het lastigste om te leren
Dat laatste is onzin. Als je leert wanneer je met premium moet schieten en wanneer niet kost het je niets extra maar levert het juist extra op. Als je alleen maar premium gaat schieten is het natuurlijk wel een duur geintje, maar 5 of 10 shells meenemen kan nooit kwaad.En het is ook een deel van mijn tank. Ik weet precies wat en hoe ik alles moet doen maar iedereen schiet altijd door de armor van mn STI heen met van die dure kogels. Moet ik dan zelf ook gaan schieten met die kogels? Dat gaat wel tegen mn principes in en het is zo duur zonder premium account. Ik spaar namelijk voor de tier 10 tanks en heb daar nu 15 miljoen voor neergezet.
Daarnaast goed leren waar je weakpoints en die van de vijand zitten, weten wanneer je met je loop moet wiebelen etc. Er valt altijd nog een hoop te leren
[removed]
Als ik dit zo lees, no offense, denk ik dat voor jou contributie in het team ervoor zorgt dat je minder wint. Ik denk dat je te enthousiast er in rijdt en daardoor door meerdere tanks wordt weggeschoten. Er zijn genoeg spelers in je team die ook willen aanvallen, blijf bij hun een beetje in de buurt zodat je niet telkens alleen staat.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 00:09:
[...]
Dankjewel
Algemene tips heb ik niet nodig. Ik heb mezelf al tot personal rating van 4000 geschopt wat best hoog is al zeg ik het zelf.
En het is ook een deel van mijn tank. Ik weet precies wat en hoe ik alles moet doen maar iedereen schiet altijd door de armor van mn STI heen met van die dure kogels. Moet ik dan zelf ook gaan schieten met die kogels? Dat gaat wel tegen mn principes in en het is zo duur zonder premium account. Ik spaar namelijk voor de tier 10 tanks en heb daar nu 15 miljoen voor neergezet.
Er zullen allicht mensen zijn die premium ammo op de ST1 schieten maar er zijn ook genoeg die het niet doen. Zeker de koepel kan zal niet door die ammo geraakt worden omdat die gewoon te sterk is. Zorg er dus voor dat ze alleen de koepel zien en je zal merken dat het een stuk makkelijker wordt.
Ik raad je ook ten zeerste af om met je ST-1 naast de TD"s te staan, je bent heavy tank wat betekent dat je vooraan in de strijd hoort te gaan met je mede heavy tanks. Achterin de map hangen = verliezen.
Ik heb even de stats erop nagekeken en dat is best wel bedroevend, je hebt misschien het gevoel dat je goed met de tank bent, maar de stats laten zien dat je nog veel te leren hebt. Het eerste proces is dat inzien, en vanuit daar willen groeien. Momenteel schiet je 2 schoten raak per game in je ST-1 dat is gewoon te weinig om te winnen. Als je hier al progessie in kan boeken, 1-2 schoten meer per game, zal je zien dat je meer zult winnen.
No offense, maar kijk eens naar een site als deze: http://wotlabs.net/eu/player/nl1joo. Dan zie je dat er echt nog een heleboel te verbeteren is voor jeVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 00:09:
[...]
Wat er fout gaat is altijd het teamspel.
Een dergelijke score met al meer dan 13K games op je conto geeft aan dat je de game mechanics nog niet goed kent (of 8K games met een bot hebt rondgereden oid), dus kijk vooral eens naar streams van goede spelers om te zien wat zij doen.WN8
563
Win Rate
47.66%
dat je niet op 3k wn8 zit na 14k battles begrijp ik, maar hoe is het mogelijk om 550 wn8 te hebben na zoveel games? ik ben serieus nieuwschierig, want:
volgens mij krijg je al letterlijk meer wn8 als je in een random tank W ingedrukt houdt en 1 keer raak schiet? heb je dan idd een bot laten "meespelen" ?
volgens mij krijg je al letterlijk meer wn8 als je in een random tank W ingedrukt houdt en 1 keer raak schiet? heb je dan idd een bot laten "meespelen" ?
Standaard WN8 is iets van 145 voor enkel aanwezigheid. Als je team ook nog wint is het wellicht nog iets hoger.gotfurrr schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:41:
dat je niet op 3k wn8 zit na 14k battles begrijp ik, maar hoe is het mogelijk om 550 wn8 te hebben na zoveel games? ik ben serieus nieuwschierig, want:
Jaja, door schade en schande aan deze wetenschap gekomen

Veel te veel YOLO van mijn kant, (in de frontlinie gaan staan met je ISU-152 met Trollcanon). met name wat later op de avond haha.
2x schieten hé per gamegotfurrr schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:41:
op z'n meest gespeelde tank Churchill III ( 4k battles ) had hij 545 damage. Ik niet dat hij die games " gebot " heeft aangezien die damage denk ik te hoog is voor een bot progamma.
Denk je dat dat te hoog is voor een botprogramma? Check mijn nieuwe projectje (for shits & giggles) en dan met name de Matilda BP: http://wotlabs.net/eu/player/Snoeptomaatjejantje 2 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:20:
[...]
2x schieten hé per game848 damage op z'n ST1
op z'n meest gespeelde tank Churchill III ( 4k battles ) had hij 545 damage. Ik niet dat hij die games " gebot " heeft aangezien die damage denk ik te hoog is voor een bot progamma.
Excelsior en T110E5 stats zijn van mij, de andere stats van een "geautomatiseerde Pool"
Wel goede xvm camo als je op je E5 speelt. Denk dat rest van je team toch aardig verbaasd is al die 'bot' ineens 5k dmg doetp0st schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:46:
[...]
Denk je dat dat te hoog is voor een botprogramma? Check mijn nieuwe projectje (for shits & giggles) en dan met name de Matilda BP: http://wotlabs.net/eu/player/Snoeptomaatje
Excelsior en T110E5 stats zijn van mij, de andere stats van een "geautomatiseerde Pool"
Jup, eerste potje in de E5 was dan ook gelijk een Acepoderosoo schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:04:
[...]
Wel goede xvm camo als je op je E5 speelt. Denk dat rest van je team toch aardig verbaasd is al die 'bot' ineens 5k dmg doet

Damn, die bot doet t nog best goed op de Mathilda BP..! 
Hoe werkt zo'n bot eigenlijk? Start een game. Ze de cruise control aan. Er wordt wat gespot. Lock daarop met auto aim en dan vol op klikken?
Hoe werkt zo'n bot eigenlijk? Start een game. Ze de cruise control aan. Er wordt wat gespot. Lock daarop met auto aim en dan vol op klikken?
Ik heb me er eerlijk gezegd niet al te veel in verdiept. Ik begreep in ieder geval van die dude dat hij een commerciële bot gebruikt (die zijn er dus blijkbaar) dus daar zal wel iets van AI ingebakken zitten. Ik vermoed dat veelgebruikte routes ingeprogrammeerd zijn en dat er idd gebruik wordt gemaakt van Autoaim. Die BP heeft natuurlijk matchmaking waarbij hij ook in III's tegenkomt, die zijn zo weg te klikken.mkliko schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:24:
Damn, die bot doet t nog best goed op de Mathilda BP..!
Disclaimer: Ik kwam er pas achter dat hij een bot gebruikte toen ik na twee dagen zag dat hij al 300+ battles gespeeld had, toen heb ik om opheldering gevraagd en vertelde hij bovenstaande. Om het goed te maken dat jullie door mijn toedoen wellicht "mijn" bot zijn tegengekomen speel ik het account nu zelf zo nu en dan
Niet lullig bedoeld, maar ik lees "geen tips nodig, want al 4000 rating"en "het ligt aan mn team" en "het is niet mijn fout".Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 00:09:
[...]
Dankjewel
Dus het is niet volledig mijn fout. Ik heb een hekel aan mensen met 6000 rating of hoger die achter me blijven staan...
En het is ook een deel van mijn tank. Ik weet precies wat en hoe ik alles moet doen maar iedereen schiet altijd door de armor van mn STI heen met van die dure kogels. ..
Dat is een heel slecht uitgangspunt als je jezelf wilt verbeteren. Reality check: je stats zijn gewoon matig tot slecht met de meeste tanks, "goed met de ST-I" houdt in dat je gemiddeld een paar duizend dmg (ipv jouw 800) doet en hoger dan 45% WR hebt bijvoorbeeld
Niet arrogant bedoeld, ik ben ook verre van perfect: op mn eerste tier 10 heb ik nog steeds een WR van 44%, maar toegeven dat je er geen zak van kunt is dan stap 1 in het proces zeg maar
Edit: respect voor je doorzettingsvermogen overigens, 4k potjes in een church3 wens ik niemand toe in de huidige "World of OI tanks" meta die op tier 5/6 de boel verpest
[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 18-01-2016 13:48 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).