[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.963 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 21:41
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:31:
[...]

Beginnen met de Franse TD-lijn? Dan maak je het jezelf wel heel moeilijk ja!

De meest voor de hand liggende lijn is die van de KV-1, maar er zijn nog meer heavies heel vergevingsgezind en makkelijk te spelen. En als je totaal geen schaamte hebt kun je arty of de Japanse OverPowered lijn spelen, die laatste is specifiek ontworpen om Poolse tomaten ook eens bovenaan de lijst te laten eindigen. Met 800 alpha en 150mm armor op tier 6 voelt het net alsof ze het spel wel snappen :p
Thanks for the tip

Ja de kv1 lijn is best leuk om te doen. Ik heb nu een KV 1s en een IS6 als premium.
Met de TD lijn ben ik bij de SU152 dat schiet al lekker op. Dat vind ik persoonlijk een leuke lijn.

De Franse TD lijn heb ik de Foch 155 welke wel enig sinds gebroken is samen met de normale Foch. Die was altijd wel heerlijk om te spelen maar na de nerf zijn ze toch slechter geworden. De foch 155 speel ik nog wel regelmatig het blijft leuk om een complete IS7 of een T110E5te clippen. Maar dat gebeurt zelden. Meestal is het een enkel shot of een burst van 2 waarmee je degelijk schade kan doen. 5 seconden tussen schoten is echt lang

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:15
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Beginnen met de Franse TD-lijn? Dan maak je het jezelf wel heel moeilijk ja!

De meest voor de hand liggende lijn is die van de KV-1, maar er zijn nog meer heavies heel vergevingsgezind en makkelijk te spelen. En als je totaal geen schaamte hebt kun je arty of de Japanse OverPowered lijn spelen, .....
Met arty zul je het spel niet leren spelen. Je leert daarmee misschien overzicht te krijgen, maar mikken/anglen, positie-spel e.d. zul je daar niet mee krijgen. Naar mijn idee is arty gewoon een apart spel waar je ook heel andere skills voor nodig hebt. Ik zou arty dan ook alleen aanraden om het spel te leren als je ook daadwerkelijk van plan bent veel arty te spelen. Anders is het veel beter om met een gewone tank te beginnen. (daarnaast is arty ook nog eens heel erg saai en zou die sowieso niet in het spel moeten zitten ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Foch 155 al bij 4k games, dan heb je toch flink doorgegrind richting hogere tiers zeg. Dat is bij mij overigens de reden dat ik de Wr op mn E100 (mn eerste tier 10) waarschijnlijk nooit meer boven de 50% ga krijgen.. damage doen gaat steeds beter, maar winnen in dat ding lukt na bijna 250(?) potjes nog steeds niet :(

Ik heb mensen de Franse Td lijn uit pure wanhoop bij tier 6 op zien geven, je hebt i.e.g. doorzettingsvermogen :)

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 16-02-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
redwing schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:52:
[...]

Met arty zul je het spel niet leren spelen. Je leert daarmee misschien overzicht te krijgen, maar mikken/anglen, positie-spel e.d. zul je daar niet mee krijgen. Naar mijn idee is arty gewoon een apart spel waar je ook heel andere skills voor nodig hebt. Ik zou arty dan ook alleen aanraden om het spel te leren als je ook daadwerkelijk van plan bent veel arty te spelen. Anders is het veel beter om met een gewone tank te beginnen. (daarnaast is arty ook nog eens heel erg saai en zou die sowieso niet in het spel moeten zitten ;) )
Ik noemde hem ook eigenlijk meer voor de stet/wn8 padding :)

Van arty spelen leer je (bijna) geen zak over het rijden in echte tanks inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Arty is inderdaad niet een klasse om mee te beginnen, maar je kan er zeker wel wat van leren over andere tanks en waar niet te gaan staan :p

Als arty haal je de betere heavy spelers er meestal wel uit, bijna altijd in beweging in een iets wisselend patroon of ze hebben een plek waar ze safe staan. De slechtere gaan gewoon in een city map midden op straat staan of aan de verkeerde kant van de straat, thx :)

Hier ondertussen redelijke stats de wn8 900 is bijna gehaald en de winrate is 49.78, recent 54,3%

Hier bezig om richting cromwell+, at2+ en de skoda lijn te volgen.
Moet zeggen dat de eerste T1/T2 potjes wel weer wennen was, je verwacht iets van een structuur, maar het is gewoon 30 man die yolo gaan

[ Voor 16% gewijzigd door brid op 16-02-2016 16:09 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-09 21:41
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:54:
Foch 155 al bij 4k games, dan heb je toch flink doorgegrind richting hogere tiers zeg. Dat is bij mij overigens de reden dat ik de Wr op mn E100 (mn eerste tier 10) waarschijnlijk nooit meer boven de 50% ga krijgen.. damage doen gaat steeds beter, maar winnen in dat ding lukt na bijna 250(?) potjes nog steeds niet :(

Ik heb mensen de Franse Td lijn uit pure wanhoop bij tier 6 op zien geven, je hebt i.e.g. doorzettingsvermogen :)
Ow de tier 6 is echt een verschikking. De tier 7 is een stuk beter en het wordt beter vanaf dat moment alleen de foch en de foch 155 zijn minder vind ik. Dat was na de nerf daarvoor vond ik de foch een heerlijke tank maar nu gaat alles door door je zij armor heen met 40mm. De 155 is leuk als je iemand kan klippen. Maar ik RNG is zo dat je de kogels overal heen ziet vliegen behalve op doel.

Ik heb ook gewoon wat stappen terug gedaan en om gewoon goed HT te leren rijden. Om gewoon wat beter te worden op hogere tier. Dus gewoon weer bij tier 5 beginnen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Je bedoelt dat je slechts naar tier 5 bent gesprongen met free xp ipv tier 9? :p

Ik sla meestal tier 2 en 3 over tegenwoordig bij een lijn, vanaf tier 5-6 beginnen de medespelers een beetje voorspelbaar te worden. Tier 3 is gewoon een kudde kippen die random rondrent, met wat vossen/sealclubbers ertussen..

Ik zie op hogere tiers bijna geen Fochs.. daar moet een reden voor zijn :)

en waarom rijden er zoveel tomaten rond in Churchil 7's? Meestal gaan ze voor OP tanks, of de Is lijn.. wellicht omdat ze van de Tilda komen?

[ Voor 15% gewijzigd door _Anvil_ op 16-02-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:06

jdh009

FP ProMod
jantje 2 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 13:40:
[...]

Als de link van Anvil klopt zou je er goed aan doen om eens wat proberen te leren. Het is ronduit knap dat je na 50k games nog met zulke stats rondloopt. Ik vraag me dan ook serieus af of je uberhaupt wel plezier in dit spelletje hebt? Hoe kan het leuk zijn om elke game door betere spelers outplayed the worden en zelf maximaal 2 schoten per game af te vuren? Nee, geen tinfoil verhaaltjes of prem ammo aanhalen.

Misschien een replaytje uploaden met jouw denkwijze erbij? Kunnen wij ook eens wat leren van mensen die blijkbaar met een bord voor hun kop spelen, no offense ;)

Oh die stats zijn ook typisch voorbeeld dat arty geen skill vereist. Elke T8-T9 2 schoten per game damage ong 700-900 en met arty wordt er gemiddeld 1,4- 1,7k damage gehaald. Laat wel zien dat iemand met arty makkelijker damage kan dan doen met normale tanks :+ ( jaja, het vuurtje is weer ontbrandt /3 )

[...]

Free xpen dat gedrocht 8)7 een van de minst leuke tanks in de game die gun is zo onwijs slecht dat je er niets meekan. Elke hit frontal is engine eruit en fik. Probeer eigen tier games te sidescrapen en te brawlen dan is die nog wel enigszins speelbaar. Aim elk schot want unaimed raak je niets. Probeer tegen andere meds vooral schots te traden aangezien je alpha wel super hoog is. Als je tegen vijanden staat met low pen guns kan je eigenlijk alles wel bouncen met je ufp, zorg ervoor dat je net dicht genoeg bijstaat dat ze je lfp niet kunnen raken maar niet dicht genoeg dat de angle op je ufp weg is. Qua equipment is je keuze goed.
Ik vond de A-44 een leuke tank die zwaar onderschat werd door de meeste spelers en de meeste daarvoor worden afgestraft door de alpha. Tevens een mooi afschrikkend effect. Voordeel, zeker tegenover de Object 416 is dat de turret geheel rond kan draaien wat je in de tier erna niet meer kan. Ik speel hem zelf met Rammer,optics en vents waarmee ik uiteindelijk de 3rd mark heb gehaald. Durf mijn precieze speelstijl niet meer te zeggen omdat ik hem al een jaar ofzo bijna niet meer heb aangeraakt.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Optics? Heb ik op veel mediums, maar de basis viewrange is daar bij de A44 toch veel te slecht voor? En het ding kan zelf alleen doelen tot 100m raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 16:51:
Optics? Heb ik op veel mediums, maar de basis viewrange is daar bij de A44 toch veel te slecht voor? En het ding kan zelf alleen doelen tot 100m raken :(
Heb even in mijn garage gekeken en heb nu een actual viewrange van 423 wat ik super fijn vind. Dat is toch best prima? Ik had zelf de GLD eraf gehaald na een statistisch filmpje van ETitus omdat netto je er te weinig mee vooruitging tegenover vents en dus die te vervangen met vents. Nooit echt problemen gehad met de tragere aim tijd dus GLD niet echt gemist.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Eens, GLD heeft weinig zin op de meeste gewone tanks,

Vert stabs zijn veel beter, mits ze op de tank kunnen. In dit geval leek het me wel terecht, omdat de viewrange toch al crap was. Vermoed dat jij ook wat crew skills ervoor hebt.

Ik rij momenteel klaarblijkelijk teveel tanks met rond de 2sec aimtijd, dus erger me suf bij de A44..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:02:
Eens, GLD heeft weinig zin op de meeste gewone tanks,

Vert stabs zijn veel beter, mits ze op de tank kunnen. In dit geval leek het me wel terecht, omdat de viewrange toch al crap was. Vermoed dat jij ook wat crew skills ervoor hebt.

Ik rij momenteel klaarblijkelijk teveel tanks met rond de 2sec aimtijd, dus erger me suf bij de A44..
Yup, alle hebben minimaal 3 skills waarbij de radio en loader op 4 en 5 zitten omdat die volgens mij niet door kunnen naar de 416. Heb in totaal 400+ games in de A44 al is een deel daarvan gespeeld met de crew die nu in de 416 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:11:
Mensen als QB waar ik wel serieus eens tijdje mee heb gespeelt, en Jingles, die ken ik totaal niet, die mensen verdienen echt miljoenen hieraan. Neem het ze niet kwalijk. Ik moet nog 4 10s ofzo. En heb werkelijk nog nooit een gouden kogel geschoten.

Manmanman, als je dat hier leest, dat piemel "wil je wat leren" gedrag.
Dat is de reden dat je 46% winrate hebt natuurlijk na 47.000 games ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:25:
[...]
Dat is de reden dat je 46% winrate hebt natuurlijk na 47.000 games ;)
Maar hij heeft iig. wel alle potjes zelf gespeeld :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Lol, true dat :)

Overigens denk ik niet dat Jingles (na 45 jaar eindelijk ontmaagd door die irritant blatende ophoping lillend wit vlees a.k.a. cat mother begreep ik) en SnelleBaby miljoenen verdienen, gezien hun shabby woningen etc.

Maar ze doen het vast bovenmodaal goed, dat zeker. Ben altijd erg van de Jingles geweest, maar het wordt wel repetitief.. dat gelach om dezelfde eigen grapjes etc. Kijk wat vaker Circon, Anfield etc. de laatste tijd.

Jingles blijft wel onovertroffen in zijn kennis van en verhalen over Military history en is natuurlijk veel meer een man (ok nerd) van de wereld vergeleken met die andere bleke zolderkamergamertjes (no offense tegen sommigen in dit topic)

Ben nog wat aan t rondkijken naar andere streamers/youtubers, maar vaak hebben ze vervelend dikke oost europese accenten. Of gebruiken ze het woord fuck 2 keer per seconde.

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 16-02-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 18:08:
[...]

Maar hij heeft iig. wel alle potjes zelf gespeeld :+
Nou nou 75 potjes van 8300 games wat zal dat een groot verschil hebben gemaakt zeg not :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 21:58:
[...]
Nou nou 75 potjes van 8300 games wat zal dat een groot verschil hebben gemaakt zeg not :P
Gezien je andere praatjes heb ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in dat het bij 75 potjes is gebleven. Maar hoe dan ook zijn de stats op jouw account niet eerlijk. En ik zie dan toch echt liever iemand met 45% die daar eerlijk aan gekomen is dan een cheater die met 65% aankomt :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik denk dat ik mijn tier 10 tanks even lekker in de garage laat staan totdat die special voorbij is. Momenteel is het gewoon helemaal niet leuk om tier 10 te spelen, teveel mediums (op reddit een screenshot van iemand die 27 Cent. aX tanks in battle had..) online en teveel mensen die alleen maar spelen om zo snel mogelijk wat damage te doen en zich daarbij ook opofferen..

Door de grote hoeveelheid mediums gaan volledige teams zich anders gedragen, ik heb al genoeg teams gezien waarvan de heavies en TD's gewoon achter de mediums aanrijden gewoon omdat ze maar met 3-4en zijn.. Hierdoor kan de vijand soms zover doorpushen dat ze in de rug van het andere team kunnen schieten!

Nja ik ga denk ik wel wat lagere tiers spelen en een paar grinds afronden.

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 16-02-2016 22:53 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
wsLy schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:52:
Ik denk dat ik mijn tier 10 tanks even lekker in de garage laat staan totdat die special voorbij is. Momenteel is het gewoon helemaal niet leuk om tier 10 te spelen, teveel mediums (op reddit een screenshot van iemand die 27 Cent. aX tanks in battle had..) online en teveel mensen die alleen maar spelen om zo snel mogelijk wat damage te doen en zich daarbij ook opofferen..

Door de grote hoeveelheid mediums gaan volledige teams zich anders gedragen, ik heb al genoeg teams gezien waarvan de heavies en TD's gewoon achter de mediums aanrijden gewoon omdat ze maar met 3-4en zijn.. Hierdoor kan de vijand soms zover doorpushen dat ze in de rug van het andere team kunnen schieten!

Ik speel ook alleen mijn Cent AX om die 750XP te halen en daarna switch ik weer naar tier8. Alles hoger levert inderdaad allemaal rare battles op dus dat heb ik al opgegeven.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
redwing schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:59:
[...]

Ik speel ook alleen mijn Cent AX om die 750XP te halen en daarna switch ik weer naar tier8. Alles hoger levert inderdaad allemaal rare battles op dus dat heb ik al opgegeven.
T8 is inderdaad heel leuk op dit moment, je komt eigenlijk geen moment in een t10 veld. 27 action x ben ik nog niet tegen gekomen, mijn record is 23 en dat is niet leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
wsLy schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 22:52:

Dan ben ik gelukkig niet de enige wat een drama afgelopen twee dagen. Inclusief RNG die ook kei-kei-keihard trollt. Games die niet te spelen zijn. Ik speel de afgelopen dagen ongeveer 1,5-2k Wn8 onder me normale recent...Het is gewoon niet te doen. Me tafel heeft al wat klappen moeten incasseren :+

Het hoogtepunt van gisteren was een bc58 arty die naar links keek, ik kwam een heuveltje over unspotted iets rechts van hem zodat hij zn gun ongeveer nog 30-45 graden moest draaien. Ik schoot ( achteraf ) zn turret eruit en hij kon met een kapotte turret mij bijhouden terwijl ik met ong 65 km/h de heuvel afkwam terwijl de afstand missn nog maar 40-60m was. In de replay lagt zijn turret achter mijn tank aan omdat hij zn hull beweegt en wss door RNG gaat die shell scheef uit zn gun en oneshot hij mij en denied radley walters... Oh en die CQC oneshot op ensk achter een gebouw terwijl hij in me verlengde stond was ook wel een toppertje. Ik denk dat ik in een avond nog nooit zoveel mensen in me ignorelijst heb gezet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:00:
[...]
In de replay lagt zijn turret achter mijn tank aan omdat hij zn hull beweegt en wss door RNG gaat die shell scheef uit zn gun en oneshot hij mij en denied radley walters...
Ik heb het idee dat sinds een paar patches geleden de graphics wat achter lopen op waar de turret daadwerkelijk heen staat. Ik heb iig al verschillende keren gehad dat iemand me raakte terwijl zijn turret toch echt nog 20-30 graden verder moest draaien.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:08
redwing schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Ik heb het idee dat sinds een paar patches geleden de graphics wat achter lopen op waar de turret daadwerkelijk heen staat. Ik heb iig al verschillende keren gehad dat iemand me raakte terwijl zijn turret toch echt nog 20-30 graden verder moest draaien.
Ook opgemerkt en vooral met Russische bias tanks. Gister drama avond.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:58

Roozzz

Plus ultra

redwing schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:29:
[...]

Exact dit merk ik ook al enige tijd. Ik dacht dat het aan mij lag, maar kennelijk niet.

-edit-
Iemand trouwens tips hoe om te gaan met de skoda t25? Ik ben al enige tijd bezig met het grinden van de T 34-85, maar de skoda t25 lijkt me consistent te out dpmen/aimen/pennen alles eigenlijk. Op papier valt het wel mee, maar in de praktijk schiet het bepaald niet op. Alle tips welkom!

[ Voor 24% gewijzigd door Roozzz op 17-02-2016 10:38 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Het maximale wat ik tegenkom aan AC X is 3 of 4 stuks na 3 potjes gisteren en eergisteren. Haal idd ook alleen de 750xp battle daarmee en de damage doe ik wel met tier 8 of dikkere tier 10s zoals de JagdPzE100 :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 19:31:
Lol, true dat :)

Overigens denk ik niet dat Jingles (na 45 jaar eindelijk ontmaagd door die irritant blatende ophoping lillend wit vlees a.k.a. cat mother begreep ik) en SnelleBaby miljoenen verdienen, gezien hun shabby woningen etc.

Maar ze doen het vast bovenmodaal goed, dat zeker. Ben altijd erg van de Jingles geweest, maar het wordt wel repetitief.. dat gelach om dezelfde eigen grapjes etc. Kijk wat vaker Circon, Anfield etc. de laatste tijd.

Jingles blijft wel onovertroffen in zijn kennis van en verhalen over Military history en is natuurlijk veel meer een man (ok nerd) van de wereld vergeleken met die andere bleke zolderkamergamertjes (no offense tegen sommigen in dit topic)

Ben nog wat aan t rondkijken naar andere streamers/youtubers, maar vaak hebben ze vervelend dikke oost europese accenten. Of gebruiken ze het woord fuck 2 keer per seconde.
Tjonge jonge, wat een aannames en vooroordelen gooi jij er weer uit zeg :N Ben je altijd zo of ben je gewoon nutteloos aan het trollen?

Jij mag mij vertellen wat Jingles allemaal gedaan heeft in zijn leven, jij schijnt goed op de hoogte te zijn namelijk ;)

Persoonlijk kijk ik alle WoT filmpjes van Jingles, QB, Circon, Anfield en SirFoch. Gewoon goede YT kanalen waar je flink wat van opsteekt (vnl Foch, Anfield en Circon) en/of allround entertainment geven (QB, Jingles). Je moet die mensen toch flinke credit geven voor wat ze allemaal bereiken en hoe groot hun publiek bereik is. Met name QB en Jingles krijgen echt ziek veel views.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Jingles met zijn kennis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:49:
[...]
Jij mag mij vertellen wat Jingles allemaal gedaan heeft in zijn leven, jij schijnt goed op de hoogte te zijn namelijk ;)
Ah kom op, je weet best wat ik bedoel :)

Jingles heeft veel verhalen over zijn tijd bij de Royal Navy, rondreizend over heel de wereld etc. Daarnaast ben ik zelf een krijgshistorie liefhebber, dus waardeer zn verhalen erg. Dat onderscheid hem van veel streamende gamers, die hun hele leventje al op dat zolder kamertje zitten. En ja, ik was een beetje aan het trollen, mea culpa :)

(soms raak ik gewoon gefrustreerd van al die 60% Wr players, in hun platoons op de achterlijn gouden granaatjes knallend :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Mr_Size schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 10:49:
[...]
Persoonlijk kijk ik alle WoT filmpjes van Jingles, QB, Circon, Anfield en SirFoch. Gewoon goede YT kanalen waar je flink wat van opsteekt (vnl Foch, Anfield en Circon) en/of allround entertainment geven (QB, Jingles). Je moet die mensen toch flinke credit geven voor wat ze allemaal bereiken en hoe groot hun publiek bereik is. Met name QB en Jingles krijgen echt ziek veel views.. _/-\o_
Ik vind Circon echt een heel vervelende speler om naar te kijken. Z'n stijl van praten en commentaar geven bevalt me totaal niet, zeer denigrerend. Zat laatst in een game met hem en toen even zn stream aangezet. Zat alles en iedereen af te zeiken, maar deed zelf geen bal. Geef mij maar QB.
_Anvil_ schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:12:
[...]

Ah kom op, je weet best wat ik bedoel :)
Vertell... En pics or it didn't happen!

[ Voor 23% gewijzigd door Razorbite op 17-02-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 23:07:
WoT is 40 jarigen met gouden granaatjes helemaal achterin met een platoontje met een hele grote waffel en 60% win. En maar campen. Dat is WoT inmiddels geworden....

En ik doel niet op de meneer hierboven. Wel het spel in het algemeen.
Wat is er mis met 40-jarigen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 12:16
Die man is echt een complete grap omtrent artillery. "Good shot arty, well played to you". Nee, geef mij maar streamers met een realistischer kijk op het spelletje zoals sirfoch, orzanel en marty_vole.

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Ach ja, iedere streamer heeft zijn eigen stijl. Gelukkig maar, anders zou iedereen steeds naar dezelfde kijken. Persoonlijk vind ik Circon zijn stream juist 1 van de betere, QB is af en toe nogal overdreven in het 'well played to the enemy team' etc. Bovendien vind ik ook dat QB echt domme dingen doet, waardoor hij erom vraagt ge one shot of weggefocust te worden. Dat heb ik bij Circon minder.

Anyway, 't is woensdag heren:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
Mr_Size schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:
Ach ja, iedere streamer heeft zijn eigen stijl. Gelukkig maar, anders zou iedereen steeds naar dezelfde kijken. Persoonlijk vind ik Circon zijn stream juist 1 van de betere, QB is af en toe nogal overdreven in het 'well played to the enemy team' etc. Bovendien vind ik ook dat QB echt domme dingen doet, waardoor hij erom vraagt ge one shot of weggefocust te worden. Dat heb ik bij Circon minder.

[video]
Niets speciaals noem jij dat ? 5800 damage doen ?
Je legt de laat wel erg hoog in mijn ogen _O-

Heb mij aangemeld om bij de GOT clan te zitten , moet ik iets speciaals doen ?

[ Voor 5% gewijzigd door nvidia666 op 17-02-2016 12:28 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Zit hem nu te kijken op youtube.. als trouwe subscriber van Size O-)

Mn onvermijdelijke public comment over "mannen van 40 op de achterlijn met gouden granaatjes platoons" ben ik al aan het typen :p

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 17-02-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:13
nvidia666 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:21:
[...]

Het recruitment formulier invullen: http://gatheringoftanks.nl/recruitment/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maerer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 20:46
Mr_Size schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:

[video]
Sinds vandaag sub van je kanaal. ;) Leuk om te zien wat je met een platoon allemaal kan bereiken.
Laatste paar solo potjes die ik heb zijn niet om over naar huis te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:31:
[...]

T8 is inderdaad heel leuk op dit moment, je komt eigenlijk geen moment in een t10 veld. 27 action x ben ik nog niet tegen gekomen, mijn record is 23 en dat is niet leuk!
Ja, dat is ook mijn ervaring idd! Ik help een goede vriend van me om zijn FV binnen te halen (hij heeft geen tijd om de missie helemaal zelf te doen i.v.m. full-time werk plus een vrouw en kleine kinderen), en ik had erg weining fun in tier 10 games met bijna alleen maar mediums.

Toen besloot ik naar tier 8 tanks te switchen waarmee je relatief veel schade kunt doen, zoals de Borsig, de 50 100 en de IS-5. Van de ±25 potjes had ik geen een tier 10 game, 5 tier 9 games en de rest allemaal tier 8. Oké, met deze tier 8s doe ik gemiddeld ongeveer 500 schade minder per game dan met tier 10s, maar ik krijg er een hoop meer fun voor terug! :)

Bovendien heb ik het idee (ook al is dat gebaseerd op 1 avond) dat er minder goede spelers tier 8 spelen op dit moment. Misschien ziet niet iedereen dit als een voordeel, maar voor de 450k schade is dat toch wel prettig. En je kunt ook meer potjes omzetten in een win :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
Met welke magische gun schiet kepro met zijn batchat trouwens? Letterlijk elk schot raak, ook nog snapshots en dat schot frontaal op de turret van de E-100 en dat ook nog zonder food 8)7 Bij mij zou waarschijnlijk de helft ergens in de grond gekomen zijn, of criticals :+
Overigens wel altijd leuk om een crucial contribution te halen.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nvidia666 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:21:
[...]

meg
Gewoon gemiddeld 5800 dmg doen. De rest gaat vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
poderosoo schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:18:
[...]

Met welke magische gun schiet kepro met zijn batchat trouwens? Letterlijk elk schot raak, ook nog snapshots en dat schot frontaal op de turret van de E-100 en dat ook nog zonder food 8)7 Bij mij zou waarschijnlijk de helft ergens in de grond gekomen zijn, of criticals :+
Dat heb ik zo vaak als ik tegenover unicums sta. ... ik sta pre-aimed en mijn schot gaat alle kanten op, zij nemen en potshot en schieten dwars door de zwaarste bepantsering heen... Ik moet toch ook eens wat meer gold gaan besteden, misschien dat ze mijn RNG dan ook aan kunnen passen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
redwing schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 18:17:
[...]

Dat heb ik zo vaak als ik tegenover unicums sta. ... ik sta pre-aimed en mijn schot gaat alle kanten op, zij nemen en potshot en schieten dwars door de zwaarste bepantsering heen... Ik moet toch ook eens wat meer gold gaan besteden, misschien dat ze mijn RNG dan ook aan kunnen passen :+
Haha, dat heeft iedereen wel eens ;)
Soms maakt RNG niet eens zoveel uit; namelijk als je tegenstanders compleet achterlijk zijn:

"Stupid enemies are the best enemies" : http://wotreplays.com/sit...ed_valley-debanus-isu-152

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
poderosoo schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 17:18:
Geen magische gun, just warpack :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Ik ben na een paar jaar niet gespeeld te hebben ook weer een goede 2 maanden bezig. De winrate was rond de 50% maar is sinds ik weer begonnen ben gestaag aan het dalen :( Ik moet het echt weer doorkrijgen merk ik.

Ik denk dat ik toch nog vaak te agressief speel waardoor ik te snel door m'n hitpoints heen ben. Meestal lijkt dat te komen doordat mijn team erg terughoudend is waardoor "ik dan maar de aanval probeer te leiden". Dat pakt meestal niet goed uit.

Het gaat wel steeds beter en merk dat ik een hoop opsteek van filmpjes en streams bekijken. We blijven het in ieder geval proberen en hopelijk gaat die winrate dan ook weer een beetje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Damn daarnet toch een lekker potje gehad met de Comet! Wel zowat volledig APCR lopen spammen maar Who Cares :P Was de enige tier 7 in mijn team :') en battle payments staat aan dus dan kan ik wel wat hebben haha.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CWim9Zt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6QKbFSK.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NbebXSr.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
wat zijn tegenwoordig de eisen voor GOT? ik zit momenteel in GOT2 maar die raakt vrij leeg...

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Harm30 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:33:
wat zijn tegenwoordig de eisen voor GOT? ik zit momenteel in GOT2 maar die raakt vrij leeg...
Moet je aan iemand van de council vragen op de TS, die kan je dat sneller vertellen dan hier.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Legit mm en nog winnen. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://oi68.tinypic.com/2hfnj9g.jpg

• _Anvil_
Harm30 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:33:
Stond toch op de vorige pagina een linkje?

1250 wn8 en 50% Wr dacht ik? Plus een clanwar fahige tier10 en een 2e onderweg. Valt mee, zelf een prutser als ik haalt dat nog :p

• jantje 2
Niet zo gek al die cent AX spelers zitten normaal in T5 tanks te spelen die gasten kunnen er niets van. Ik ga denk ik komende twee weken stoppen met T10. Meta is onspeelbaar en na 3 dagen net aan 3k wn8 te halen heb ik het wel gezien. Ik kan helemaal niets meer atm in t10 klaar spelen. Elke game duurt 3 min en als je 2,5k-3k schade schiet sta je bovenaan je team met damage.

Ik ga voor die damage missie maar eens T8 T9 proberen kijken of je daar niet in die onzin mm's wordt gegooid die momenteel rond doen. Weer heeft WG het voor elkaar om hun eigen game te verpesten.

Het probleem zit hem vooral in het korte tijdbestek van 2 weken denk ik, we hebben al eerder damage missies gehad maar dat was over een maand en dan spelen mensen nog enigszins normaal en hoefde je niet een bepaalde tank te spelen. Die gasten bij WG kunnen ook nooit eens wat goed doen, triest. |:(

• redwing
jantje 2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:41:
[...]
Het probleem zit hem vooral in het korte tijdbestek van 2 weken denk ik, we hebben al eerder damage missies gehad maar dat was over een maand en dan spelen mensen nog enigszins normaal en hoefde je niet een bepaalde tank te spelen. Die gasten bij WG kunnen ook nooit eens wat goed doen, triest. |:(
Daarnaast zit je nog met het grote probleem dat 750 XP halen met die Cent AX al snel betekent dat je 3-4k damage moet doen. Als je in het afterbattle scherm kijkt zie je dat de meesten dat niet halen en daarmee ook die 750XP niet. Daarnaast moet je dan ook nog het geluk hebben dat je in het goede team zit want bij een verliespotje ga je die 750XP al helemaal niet halen. Het gros van de Cent AX spelers hebben dus veel gevechten nodig om die missie te halen.

Ik had de eerste dag trouwens ook 13 potjes nodig om die 750 XP te halen omdat ik steevast in potjes terecht kwam die of 15-1 of 1-15 werden. In beide gevallen is het haast onmogelijk (iig voor mij ;) ) om genoeg schade te doen. Gelukkig ging hij vandaag een stuk beter en was het het 1e potje al raak en zowaar nog in een leuke pot ook.

Tier 8 levert naar mijn idee trouwens momenteel inderdaad leukere potjes op. De enige tier X tank waar ik momenteel nog goed mee uit de voeten kom is de T110E5.

[ Voor 6% gewijzigd door redwing op 18-02-2016 11:30 ]

[removed]

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had gisteren met 1500 damage, maar ook ruim 1500 assisted damage wel 800 base exp met de AX, maar het klopt wel, de "meta" is inderdaad veranderd, er wordt duidelijk anders gespeeld. Ik weet niet of ik de 450K damage kan halen binnen 2 weken, ook omdat mijn 3 grinds, TVP/O-Ho/SU-122-54 niet echt dragende tanks zijn.

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ik begin ook wel te twijfelen wat ik ga doen, wil op zich wel die tank halen, maar aan de andere kant de potten die ik de afgelopen dagen heb gedaan zijn echt waardeloos. Iedereen gaat full yolo zo ongeveer en om te zeggen dat ik daar nu vrolijk van word....
Je ziet ook alleen maar games met meer dan 50% mediums op tier x, terwijl dit normaal maar rond de 25% is.

Ga vandaag/morgen maar eens kijken hoe het gaat, anders wordt het twee weken geen wot ipv die missie :P

• Titus
Gisteren avond SH15 tryharden. Uiteindelijk helemaal uitgerekend en gepland:
<salt>
Ok, als lone wolf in Steel Hunt is SH15 onmogelijk. Met 12k damage zit je op 720 punten(700 = end of game). Maar goed, als je het goed speelt kan je het halen, alleen je mag dus 0 kills halen(fikt er eentje af, haal je je damage niet voor de game end) oneshots moet je dus negeren, en dus heb je geen top XP.

Ik heb de freaking game gewonnen, top damage gedaan. En LAAGSTE XP? WG PLS:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/p7OoCUS.jpg
In platoon is hij bijna onmogelijk ook tenzij NIEMAND vlaggen bezorgd, en je platoonmaatjes de vlaggen voor je naar de spawn brengen en doodgaan zodat jij ze kan inleveren.

Je moet hem dus in FFA modus halen. Maar raad eens welke modus je bijna nooit krijgt. Juist.
</salt>

• Razorbite
Blogger

Blog is verwijderd

Helaas, de blog op ritastatusreport.blogspot.com is verwijderd. Dit adres is niet beschikbaar voor nieuwe blogs.

----------------

LOLWHUT?

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Razorbite schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:46:
Blogger

Blog is verwijderd

Helaas, de blog op ritastatusreport.blogspot.com is verwijderd. Dit adres is niet beschikbaar voor nieuwe blogs.

----------------

LOLWHUT?
Zou ze gestopt zijn? Of mag ze niet meer bloggen van <insert random suspect: WOT/Jingles/blablat> >:)

• Kepro
[quote]iTitus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 13:46:
Gisteren avond SH15 tryharden. Uiteindelijk helemaal uitgerekend en gepland:
<salt>
Ok, als lone wolf in Steel Hunt is SH15 onmogelijk. Met 12k damage zit je op 720 punten(700 = end of game). Maar goed, als je het goed speelt kan je het halen, alleen je mag dus 0 kills halen(fikt er eentje af, haal je je damage niet voor de game end) oneshots moet je dus negeren, en dus heb je geen top XP.

Ik heb de freaking game gewonnen, top damage gedaan. En LAAGSTE XP? WG PLS:
[afbeelding]
In platoon is hij bijna onmogelijk ook tenzij NIEMAND vlaggen bezorgd, en je platoonmaatjes de vlaggen voor je naar de spawn brengen en doodgaan zodat jij ze kan inleveren.

Je moet hem dus in FFA modus halen. Maar raad eens welke modus je bijna nooit krijgt. Juist.
</salt>
[/quote

Faal. Wist niet eens dat je er zo actief mee bezig was

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
jantje 2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:41:
[...]

Niet zo gek al die cent AX spelers zitten normaal in T5 tanks te spelen die gasten kunnen er niets van. Ik ga denk ik komende twee weken stoppen met T10. Meta is onspeelbaar en na 3 dagen net aan 3k wn8 te halen heb ik het wel gezien. Ik kan helemaal niets meer atm in t10 klaar spelen. Elke game duurt 3 min en als je 2,5k-3k schade schiet sta je bovenaan je team met damage.

Ik ga voor die damage missie maar eens T8 T9 proberen kijken of je daar niet in die onzin mm's wordt gegooid die momenteel rond doen. Weer heeft WG het voor elkaar om hun eigen game te verpesten.

ik zit iets onder mn recent, rond de 3400 wn8 ipv rond de 3600-4k. maar wel met een redelijke winrate van rond de 69%.

volgens mij komt het vooral omdat er veel minder hp in de game zit (ergo ,games zijn sneller voorbij en je kan minder potentiele dmg doen) + het feit dat er midgame/endgame minder hard gefarmed kan worden omdat er veel meer snelle mediums in de games zitten die met zn allen de laatste tanks kunnen klikken.

Dat er opeens veel slechtere spelers spelen maakt volgens mij voor je wn8 wel iets uit, maar niet significant veel.

Overigens kom je in tier IX meds nu bijna altijd in tier X games, daar gaan mn t50 stats |:( O-)

• _Anvil_
gotfurrr schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:09:
[...]
ik zit iets onder mn recent, rond de 3400 wn8 ipv rond de 3600-4k. maar wel met een redelijke winrate van rond de 69%.
Lol, 3400 wn8 is weinig en 69% winrate is "redelijk".. jullie doen het erom he? Vind je het gek dat de gemiddelde WoT spelende tweaker niet durft te reageren in dit topic? (behalve als ze s avonds dronken achter de Pc zitten en net geragequit zijn :p )

• Razorbite
_Anvil_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Lol, 3400 wn8 is weinig en 69% winrate is "redelijk".. jullie doen het erom he? Vind je het gek dat de gemiddelde WoT spelende tweaker niet durft te reageren in dit topic? (behalve als ze s avonds dronken achter de Pc zitten en net geragequit zijn :p )
Alsjeblieft... deze discussie is hier al zo vaak gevoerd.

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:12:
[...]

Ik meld het alleen omdat ik ook een kleine drop zie in mn stats op tanks waar ik de laatste tijd een bepaalde wn8 op haal. De wn8 waarde zelf stelt niet zoveel voor, ik doe nog zoveel random domme shit. Zie mijn videos op mn twitch kanaal, daar is niks speciaals aan lol.

Op tier ix en x kan je makkelijk, echt heel makkelijk op zn minst 2k wn8 halen door gewoon met de lemming train mee te gaan, nooit te flanken voordat er op zn minst 5 enemies dood zijn en alle td's zijn gespot en gewoon tanks te tellen op je flank. 4v5 ? Dan winnen de 5 tanks meestal en is het tijd om naar de andere flank te rijden. Zo simpel is het voor 2k wn8, en dat zegt dus nog heel weinig over of je een goede speler bent.

Verder moet gewoon iedereen posten, alleen als je jantje2 heet en een recent hebt van 5k mag je wat van anderen vinden;)

• Titus
Kepro schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:03:
Faal. Wist niet eens dat je er zo actief mee bezig was
Wil vooral de female crew members, maar moet in totaal nog 4 missies, waarvan 2 nog prima te doen. Dus beetje try harden voor SH15 en D15 voor de tank is wel leuk. Heb samen met Pode Jantje geholpen voor zijn D15. Pode zelf is bij D14 dacht ik, dus met een groepje beetje try harden maakt het leuker. En die tank is imba :P Jammer dat ie niet in ESL gebruikt mag worden O-)

• jantje 2
gotfurrr schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:25:
[...]

Verder moet gewoon iedereen posten, alleen als je jantje2 heet en een recent hebt van 5k mag je wat van anderen vinden;)
Haha :+ Nou die WN8 van mij heeft een gratis vrije val gemaakt de afgelopen dagen. Volgens mij is die nu ergens rond de 4,5k nog "maar" |:( Ik kan er helemaal niet meer van atm in de huidige meta -O-

Moet zeggen dat ik ook regelmatig arty aan het spelen ben voor A15.2. Laatste missie voor female crewmemb zodat ik weer een volledige crew heb voor een nieuwe lijn. Maar dat arty is zo RNG based...
iTitus schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:44:
[...]

Wil vooral de female crew members, maar moet in totaal nog 4 missies, waarvan 2 nog prima te doen. Dus beetje try harden voor SH15 en D15 voor de tank is wel leuk. Heb samen met Pode Jantje geholpen voor zijn D15. Pode zelf is bij D14 dacht ik, dus met een groepje beetje try harden maakt het leuker. En die tank is imba :P Jammer dat ie niet in ESL gebruikt mag worden O-)
Als je nog een keertje wat hulp nodig hebt laat het maar ff weten hoor, als ik tijd heb wil je best wel ff helpen. Ik heb die T22-sr al welgeteld 0 keer in randoms gespeeld dus hij is zeker de moeite waard 8)7

Nadat deze missie afgelopen is zal ik hem maar eens gaan proberen dan is iedereen hem misschien een beetje vergeten ;)

• poderosoo
jantje 2 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:56:
Nadat deze missie afgelopen is zal ik hem maar eens gaan proberen dan is iedereen hem misschien een beetje vergeten ;)
Tier 10 Stronghold Skirmishes zie je er steeds meer voorbij komen, randoms eigenlijk nog maar weinig. Sommige (top)clans komen wel met 5 a 6 van die dingen aanzetten. Daarnnaast ook overduidelijk geriggde, zoals spelers met 16 a 1700 wn8 en rond de 150 games in rampage.

Wot-stats

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
Voila aangemeld ben benieuwd

Heb mij in GOT 1 aangemeld omdat ik beetje tussen de 2 GOT's zit

Ik wil er vooral plezier aan hebben (en dat ook al m'n schots pennen >:) )
Met 6000 battles heb ik al beetje ervaring ;)

Tot eens op een platoon partijtje :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
J0rn schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 14:01:
[...]

Zou ze gestopt zijn? Of mag ze niet meer bloggen van <insert random suspect: WOT/Jingles/blablat> >:)
Misschien hier iets mee te maken :
So, it’s been almost a year since I stopped writing For the Record. Some things have changed – some, not at all. But before we get into that – let me ask you first:

Do you feel satisfied with how Rita took over? And if not – would you like FTR to return?
http://ftr.wot-news.com/2016/02/04/almost-a-year/

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Nope;

The Mighty Jingles
1 uur ·
For those of you who have been asking, yes, RitaGamers' "Status Report" blog has been disabled. She's been the victim of a fraudulent "Phishing" report and has, of course, appealed. This happened multiple times to her predecessor, "For The Record" and now it's happening to her.

On the bright side, I guess when someone hates you enough to go to all this trouble you know you've made it.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Lekkere eerste battle op de T-34/100 (waar ik alleen de gun op heb geresearched momenteel :p)

Victory!
Battle: Fisherman's Bay
Vehicles: Konštrukta T-34/100
Experience received: 4.554 (x2 for the first victory each day)
Credits earned: 52.040
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gLYbuPL.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rOaEK4G.jpg

Stichting Hobbyserver

• gotfurrr
wsLy schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 17:35:
Lekkere eerste battle op de T-34/100 (waar ik alleen de gun op heb geresearched momenteel :p)

Victory!
Battle: Fisherman's Bay
Vehicles: Konštrukta T-34/100
Experience received: 4.554 (x2 for the first victory each day)
Credits earned: 52.040
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[afbeelding]
[afbeelding]
nice ace in first game _/-\o_

• wsLy
Ja en ernaar direct 3 schijtgames gehad waarin ik niks kon pennen because stronk russian spaced armor en tier 9 tanks... Van de 7 battles die ik heb gespeeld heb ik er 2 gehad zonder t8 en t9 tanks..

Stichting Hobbyserver

• _Anvil_
Wargaming ESL season 2016 tanks and gold giveaway, 2 van mn clannies hebben schijnbaar 1000g gewonnen vorig jaar, dus het proberen waard:

http://splur.gy/r/pPMpC/r/37Yqy1ZWB2B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
_Anvil_ schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:50:
Wargaming ESL season 2016 tanks and gold giveaway, 2 van mn clannies hebben schijnbaar 1000g gewonnen vorig jaar, dus het proberen waard:

http://splur.gy/r/pPMpC/r/37Yqy1ZWB2B
Nice referral;)
Zit type 59 enzo bij. Hieronder referral en de original voor mensen die die liever gebruiken:
Referal: http://splur.gy/r/pPMpC/r/37Xhl2KtBDj
Original: http://splur.gy/r/pPMpC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Zo... In het kader van niet kunnen slapen; 35% winrate vanavond. en een (voor mij) nette 1900 WN8.
St. Emil is niet echt een carry-machine vanwege z'n immobiliteit. Je rijdt niet zomaar even terug naar de basis of de andere kant van de map.Te afhankelijk van mijn eigen team daar mee. Dat blijkt dan ook meteen weer uit de winrate.

Nu dichtbij mijn 2e MOE en dan maar de Borsig kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Sturer Emil heb ik verkocht. De grind ging best goed (ben dicker Max veteraan), maar ik vind die kampeer Td's zooooo saai. Heb ook nog een SU-100 maar rijdt er nooit mee, doe mij maar een assault gun Td, zoals de Jagdtiger dan.
iTitus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 01:43:
[...]

Nice referral;)
Zit type 59 enzo bij. Hieronder referral en de original voor mensen die die liever gebruiken:
Referal: http://splur.gy/r/pPMpC/r/37Xhl2KtBDj
Original: http://splur.gy/r/pPMpC
ah ok, had er niet eens op gelet.. maarre, wat is de toegevoegde waarde van de orginele link? Als mensen hun gegevens invullen krijg ze toch weer een eigen referal link, ongeacht welke link ze gebruiken om er te komen? :)

[ Voor 9% gewijzigd door _Anvil_ op 19-02-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Sommige mensen willen graag meedoen zonder iemand anders meer kans te geven (referral links geven de persoon van wie hij Is 3 entries dacht ik). De meeste zijn al blij dat wij ze er op attenderen dat er een Giveaway is :P

Ben sh 15 grinden nu wel zat zeg... perfect gespeeld als lone wolf. Kansloos qua xp. In platoon kansloos qua vp, en kansloos om de FFA modus überhaupt te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
iTitus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:45:
Sommige mensen willen graag meedoen zonder iemand anders meer kans te geven (referral links geven de persoon van wie hij Is 3 entries dacht ik).
Sommige mensen? Ik heb daar een andere term voor :p

Wat vinden we van TheArmoredPatrol.com? Gerund door studentjes uit Roemenie geloof ik, maar sneller en informatiever dan ritajankers blog. En geen gelul over cat mammas en lekker in je vel zitten, pffffffff

[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 19-02-2016 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Wat vinden we van TheArmoredPatrol.com? Gerund door studentjes uit Roemenie geloof ik, maar sneller en informatiever dan ritajankers blog. En geen gelul over cat mammas en lekker in je vel zitten, pffffffff
Ja ik zet het er altijd bij, voordat mensen butthurt zijn.

De vraag is, doen die gasten ook copy pasta van wg site over de specials van dit weekend, nadat ze al op de wg site staan. Daar ergerde ik me pas aan. Zo kan ik ook een wot "leak" blog maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 10:48:
[...]

Aangezien ik een schijthekel heb aan ritardgamer kijk ik vaker op the armored patrol. Ik vind dat wel een fijne site om alles te volgen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mensen butthurt? Gebeurt toch wel standaard op deze (verder fraaie) site, zitten toch wel wat gevoelige zieltjes. Maar op de snelweg of in de kroeg durven die typjes hun mond weer niet open te trekken, gniffel :p

"wat een lul die Anvil, die gast denkt echt dat ie alles is! Ik ga een boze mail schrijven!"

----------------

Wat TAP betreft, de stijl van SilentStalker hebben ze niet (die sebabstian kan soms ook een jankertje zijn begreep ik), maar ze steken er duidelijk meer moeite en inhoudelijke kennis in dan die Portugese copy-paste geit.

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 19-02-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
Ach, alles beter dan silentstalker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Vind je? Hij had een hoog conpiracy theory gehalte met alles, maar stak in elk geval de moeite er in.

Wat die recente post op het oude blog "how do you like rita en should I restart the old blog?" nu moet betekenen snap ik echter niet, rare schreeuw om aandacht. Hij heeft haar zelf gekozen en als Obsydian medewerker kan hij niet meer objectief schrijven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:36:
Vind je? Hij had een hoog conpiracy theory gehalte met alles, maar stak in elk geval de moeite er in.

Wat die recente post op het oude blog "how do you like rita en should I restart the old blog?" nu moet betekenen snap ik echter niet, rare schreeuw om aandacht. Hij heeft haar zelf gekozen en als Obsydian medewerker kan hij niet meer objectief schrijven..
Hij had meerdere malen (compleet) verkeerde informatie gepubliceerd, zonder dat later aan te geven. Of dat hij tig keer op een bepaalde tank hamert van "dit wordt de nieuwe premium tank!", en dan een week voordat de tank komt ineens "nee het is deze tank!" (wat dan iedereen allang door heeft). En op het moment dat de tank dan komt trots verkondigen van "zie je wel, ik had wel gelijk!". Hij vergeet dan maar even dat hij het eerst 10 keer verkeerd had,

Plus hij is een racist en homofoob.

En hij is de reden dat de EU supertest dicht is gegooid.

Kan nog wel even door gaan zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:
[...]
Hij had meerdere malen (compleet) verkeerde informatie gepubliceerd, zonder dat later aan te geven. Of dat hij tig keer op een bepaalde tank hamert van "dit wordt de nieuwe premium tank!", en dan een week voordat de tank komt ineens "nee het is deze tank!" (wat dan iedereen allang door heeft). En op het moment dat de tank dan komt trots verkondigen van "zie je wel, ik had wel gelijk!". Hij vergeet dan maar even dat hij het eerst 10 keer verkeerd had,

Waarom geven jullie die gast dan uberhaubt aandacht of volgde je hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik merk weer duidelijk dat ik niet lang genoeg meeloop in het WoT wereldje :)

Kan me nog wel herinneren dat zn maandelijkse WoT special/mission leak opeens totaal verkeerd was, maar verder weinig germerkt van grote missers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jdh009 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:49:
[...]

Waarom geven jullie die gast dan uberhaubt aandacht of volgde je hem?
Voor de Q&As?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:47:
[...]

Het zit wel diep he :+

Al ben ik het wel met je eens dat de persoon zelf maar een raar mannetje was. Autoreport mod voor betere spelers, altijd de unicum haat van hem. Die hall of shame was ook maar een beetje triest. Alleen waren zijn Q&A's altijd wel duidelijk en goed uitgeschreven. De rest van die history articles ed. kunnnen me gestolen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Hoe vaak deed ie een Q&A en met wie? Ken hem namelijk niet en geen idee wat ie dus allemaal deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:09:
[...]

Die hall of shame was ook maar een beetje triest.
Echt? Die gasten die dit soort taal gebruiken in de chat verdienen allemaal een serieuze ban wat mij betreft:

http://ftr.wot-news.com/2014/09/09/hall-of-shame-10/

Zag laatst in-game ook een teleurgestelde Kazna member medespelers kanker toewensen, heel sjiek als gesponsorde e sports pro...

Historische artikelen vind ik persoonlijk heel interessant, toch 1 van de aantrekkelijke aspecten van WoT voor mij persoonlijk. Hoop dat ze de historische gevechten terugbrengen, ipv tijd verspillien met onzin als domination/steel hunt mode.

[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 19-02-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:05:
[...]

Echt? Die gasten die dit soort taal gebruiken in de chat verdienen allemaal een serieuze ban wat mij betreft:

http://ftr.wot-news.com/2014/09/09/hall-of-shame-10/

Zag laatst in-game ook een teleurgestelde Kazna member medespelers kanker toewensen, heel sjiek als gesponsorde e sports pro...

Historische artikelen vind ik persoonlijk heel interessant, toch 1 van de aantrekkelijke aspecten van WoT voor mij persoonlijk. Hoop dat ze de historische gevechten terugbrengen, ipv tijd verspillien met onzin als domination/steel hunt mode.
Ik zeg niet dat ik het goedkeur wat die mensen allemaal in chat roepen. Persoonlijk vind ik dat ook allemaal te ver gaan. Maar om nu een hele witchhunt op te zetten om persé een bepaalde groep personen uit te lichten terwijl er in iedere class spelers zijn die zo grof zijn. Ik krijg ook genoeg verwensingen naar me hoofd, but i couldn't care less.

Daarnaast is niet iedere speler van Kazna een e-sport speler he. Je hebt ook een clan Kazna en waarschijnlijk was hij alleen onderdeel daarvan. Wat maakt het überhaupt uit of een ventje van Kazna iets zegt of van een of andere onbekende clan. Een maatschappelijke functie is niet echt van toepassing in WoT als je het mij vraagt.

Mensen trekken zich veel te snel dingen aan en gaan butthurt lopen doen terwijl ze zich beter op belangrijkere dingen kunnen focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:36:
[...]
Mensen trekken zich veel te snel dingen aan en gaan butthurt lopen doen terwijl ze zich beter op belangrijkere dingen kunnen focussen.
Ik heb de chat gewoon helemaal uitgezet. Werd een beetje moe van om ook iedere keer met ziektes te worden geconfronteerd die in mn dagelijks leven al genoeg ellende veroorzaken. Dus ik vind dat je wel mag opassen met mensen butthurt noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Meestal valt het schelden wel mee, maar had vanochtend weer een O-Ni speler met mijn gw panther over de zeik.
Begrijp dat je het niet leuk vindt dat ik met een pen+highroll en nog een schot je tank sloop, maar om dan mijn familie kanker toe te wensen :?

Nu moet ik wel zeggen dat ik echt skycancer was in dat potje: 80%(8/10) hit, 5 kills en 4k damage :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:36:
[...]
Daarnaast is niet iedere speler van Kazna een e-sport speler he. Je hebt ook een clan Kazna en waarschijnlijk was hij alleen onderdeel daarvan. Wat maakt het überhaupt uit of een ventje van Kazna iets zegt of van een of andere onbekende clan. Een maatschappelijke functie is niet echt van toepassing in WoT als je het mij vraagt.
Dit was wel degelijk een bekend e-sport teamlid, heb nog wel ergens een screenshot rondslingeren. Dus als Wot je werk is en je een "publiek" figuur bent, vind ik het extra triest. Onprofessioneel is hier het juiste woord zelfs, lekker voorbeeld voor al die jonge spelertjes.

Even los van Silentstalker en zn methodes, vind ik het een goede zaak dat die gasten die consequent verschrikkelijke zooi in de chat gooien aangepakt worden.

Ongelofelijk, waar halen al die jonge oost Europese gasten dat joden-holocaust gedoe vandaan? In elk geval positief dat zoveel jongen mensen nog interesse in historie hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 12:09:
[...]

Het zit wel diep he :+

Al ben ik het wel met je eens dat de persoon zelf maar een raar mannetje was. Autoreport mod voor betere spelers, altijd de unicum haat van hem. Die hall of shame was ook maar een beetje triest. Alleen waren zijn Q&A's altijd wel duidelijk en goed uitgeschreven. De rest van die history articles ed. kunnnen me gestolen worden.
Jup, ik was destijds supertester. In gesprekken met Russische verantwoordelijken van de supertest werd Herr Silentstalker rechtstreeks aangewezen als boosdoener. Als hij destijds gewoon fatsoenlijk met WG had gepraat waren er geen problemen geweest. Maar neeeeeee. Serieus, de huidige supertest 'leaks' zijn rechtstreeks afkomstig van WG. Maar silentstalker had er geen boodschap aan om met WG in overleg te gaan. Als hij dat wel had gedaan had hij alles legaal kunnen 'leaken' zonder dat mensen in de problemen kwamen.

En omdat ik destijds zijn Q&A's vertaalde naar het Nederlands voor Tankable.nl kan ik je vertellen dat 'zijn' vertalingen regelmatig nergens op sloegen. Moest regelmatig zoeken naar wat ie precies bedoelde.
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 11:50:
Kan me nog wel herinneren dat zn maandelijkse WoT special/mission leak opeens totaal verkeerd was, maar verder weinig germerkt van grote missers.
Klopt. Kan ik je nog wel meer over vertellen, maar dan wordt Herr Ectar boos. Toch, Ectar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
brid schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 13:53:
Meestal valt het schelden wel mee, maar had vanochtend weer een O-Ni speler met mijn gw panther over de zeik.
Begrijp dat je het niet leuk vindt dat ik met een pen+highroll en nog een schot je tank sloop, maar om dan mijn familie kanker toe te wensen :?

Nu moet ik wel zeggen dat ik echt skycancer was in dat potje: 80%(8/10) hit, 5 kills en 4k damage :+
Clicker. :o

Maar O-Ni rijders hebben geen enkel recht van schelden, met die vreselijke neptanks van ze. En dat geldt voor die hele Japanse neplijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Juist, het enige positieve aan arty is dat ze OI's eten :)

Let op, over een jaar zie je allemaal superslechte spelers met goede stats die de helft van hun potjes in een OI t6 blijken te hebben gereden.

Geniale manier van WG om bots als klant te behouden, voelen ze zich ook een keertje de uitblinker in een random battle :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Wat is het probleem de OI's, zowel de o-i exp/o-i/o-ni kan ik gewoon regelmatig in de side/turret pennen met een t67.
Het zijn gewoon tanks die je moet flanken/rushen en niet met z'n 5en de front proberen te pennen( zoals mijn team genoten in dat potje)

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 19-02-2016 15:16 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 14:05:
[...]
Dit was wel degelijk een bekend e-sport teamlid, heb nog wel ergens een screenshot rondslingeren. Dus als Wot je werk is en je een "publiek" figuur bent, vind ik het extra triest. Onprofessioneel is hier het juiste woord zelfs, lekker voorbeeld voor al die jonge spelertjes.
Dit argument doet me denken aan een forumrel over D34DSH0T, een commander van FAME. Een Youtuber postte twee games waarin min of meer hetzelfde gebeurde: een scout stond op een nutteloze positie op Erlenberg waarop de 'daders' de scout duwde, blockte en teamdamage deden. Een van de daders was de FAME commander, de ander was een platoon van oranje spelers. Het resultaat? Een forumrage van 28 pagina's over D34DSH0T. Helemaal niemand boeide het iets dat oranje spelers zich misdroegen.

Later postte D34DSH0T een post waarin een oranje speler hem expres blockte en teamkillde. Wederom niemand geïnteresseerd. Het argument was dat leden van bekende clans zich maar moeten gedragen, omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. Dat vind ik echt zo'n bullshit. Sinds D34DSH0T in FAME zit platoon ik nog zelden met hem, maar de keren dat ik samen met hem speelde kreeg hij in een hoop potjes allerlei verwensingen of ongefundeerde reports naar zijn hoofd geworpen. Maar dat moet natuurlijk allemaal maar kunnen, want die spelers hebben geen voorbeeldfunctie ;)

De Hall of Shame van SS was ook zoiets: daar zag SS de mogelijkheid om de chatrage te posten van de door hem zo gehate unicums. En uiteraard stonden de comments vol met wat voor een ***clan EFE (zij kwamen er geloof ik het vaakst in voor) is.

Zoals jantje al zei, in elke spelersklasse zitten helaas spelers die een hoop rotzooi de chat in gooien, en om dan een hele witchhunt op te zetten om de goede spelers eruit te lichten vind ik erg sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
brid schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:13:
Wat is het probleem de OI's, zowel de o-i exp/o-i/o-ni kan ik gewoon regelmatig in de side/turret pennen met een t67.
Het zijn gewoon tanks die je moet flanken/rushen en niet met z'n 5en de front proberen te pennen( zoals mijn team genoten in dat potje)
In pubmatches is dat niet altijd een optie en in dorpen en steden, of op corridoor-veldjes, al helemaal niet. Dan moet je gewoon goud schieten of die dingen hebben vrij spel. Die tanks zijn gewoon een plaag voor hun tier; vooral de O-I als je zelf in een Tier 6 zit.

Laatst probeerde ik de T-34-85 tegen de zijkant van een O-I aan te parkeren in de hoop dat zijn kanon niet ver genoeg omlaag kon draaien om me te raken. Helaas kon ie dat dus nét wel, maar ik moet dat nog altijd eens in m'n Bromwell of Comet proberen. Daar zit wel potentie in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:24:
[...]

Dit argument doet me denken aan een forumrel over D34DSH0T, een commander van FAME. Een Youtuber postte twee games waarin min of meer hetzelfde gebeurde: een scout stond op een nutteloze positie op Erlenberg waarop de 'daders' de scout duwde, blockte en teamdamage deden. Een van de daders was de FAME commander, de ander was een platoon van oranje spelers. Het resultaat? Een forumrage van 28 pagina's over D34DSH0T. Helemaal niemand boeide het iets dat oranje spelers zich misdroegen.

Later postte D34DSH0T een post waarin een oranje speler hem expres blockte en teamkillde. Wederom niemand geïnteresseerd. Het argument was dat leden van bekende clans zich maar moeten gedragen, omdat ze een voorbeeldfunctie hebben. Dat vind ik echt zo'n bullshit. Sinds D34DSH0T in FAME zit platoon ik nog zelden met hem, maar de keren dat ik samen met hem speelde kreeg hij in een hoop potjes allerlei verwensingen of ongefundeerde reports naar zijn hoofd geworpen. Maar dat moet natuurlijk allemaal maar kunnen, want die spelers hebben geen voorbeeldfunctie ;)

De Hall of Shame van SS was ook zoiets: daar zag SS de mogelijkheid om de chatrage te posten van de door hem zo gehate unicums. En uiteraard stonden de comments vol met wat voor een ***clan EFE (zij kwamen er geloof ik het vaakst in voor) is.

Zoals jantje al zei, in elke spelersklasse zitten helaas spelers die een hoop rotzooi de chat in gooien, en om dan een hele witchhunt op te zetten om de goede spelers eruit te lichten vind ik erg sneu.
Maar EFE is dan ook daadwerkelijk toxisch. :P

Ik merk als S3AL speler vrij weinig van de haat (misschien omdat ik een blauwe overall WN8 heb :+). Alleen als ik platoon met andere S3ALs is het zo nu en dan van "Oh, ze hebben een S3AL, we verliezen" of "S3AL kan niet zonder goud" (Dat ik ook met goud niet door hem heen kwam vergat ie dan maar even :z). Meer dan dat zie ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Het result staat van de map poll http://worldoftanks.eu/en...future-maps-poll-results/

Stalingrad: map occurrence probability remains on the lowered level, introduced with Update 9.13
Kharkov: map occurrence probability reduced four times to match the level of Stalingrad
Windstorm: map occurrence probability remains unchanged for the time being
Map availability for lower-tier tanks (Battle Tiers 4+) will also be changed. Players will experience a greater map variety.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Maar EFE is dan ook daadwerkelijk toxisch. :P

Ik merk als S3AL speler vrij weinig van de haat (misschien omdat ik een blauwe overall WN8 heb :+). Alleen als ik platoon met andere S3ALs is het zo nu en dan van "Oh, ze hebben een S3AL, we verliezen" of "S3AL kan niet zonder goud" (Dat ik ook met goud niet door hem heen kwam vergat ie dan maar even :z). Meer dan dat zie ik eigenlijk niet.
EFE hoor je zowiezo niet veel meer van. Ik had gisteren een kerel van EFE in me team en die heeft heel de game geraged. Al had hij wel gelijk in wat hij zei :+

Ik merk wel genoeg zaken die voorkomen zowel positief maar vooral negatief. Zeker als ik zelf nog wat in chat ga tikken kan het wel eens grappig worden 8)7 Niet dat het me echt interesseert allemaal.

Vind het altijd wel leuk om af en toe lekker tegen die gasten in te gaan of mee te tikken.
Pagina: 1 ... 11 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).