Thanks for the tip_Anvil_ schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:31:
[...]
Beginnen met de Franse TD-lijn? Dan maak je het jezelf wel heel moeilijk ja!
De meest voor de hand liggende lijn is die van de KV-1, maar er zijn nog meer heavies heel vergevingsgezind en makkelijk te spelen. En als je totaal geen schaamte hebt kun je arty of de Japanse OverPowered lijn spelen, die laatste is specifiek ontworpen om Poolse tomaten ook eens bovenaan de lijst te laten eindigen. Met 800 alpha en 150mm armor op tier 6 voelt het net alsof ze het spel wel snappen
Ja de kv1 lijn is best leuk om te doen. Ik heb nu een KV 1s en een IS6 als premium.
Met de TD lijn ben ik bij de SU152 dat schiet al lekker op. Dat vind ik persoonlijk een leuke lijn.
De Franse TD lijn heb ik de Foch 155 welke wel enig sinds gebroken is samen met de normale Foch. Die was altijd wel heerlijk om te spelen maar na de nerf zijn ze toch slechter geworden. De foch 155 speel ik nog wel regelmatig het blijft leuk om een complete IS7 of een T110E5te clippen. Maar dat gebeurt zelden. Meestal is het een enkel shot of een burst van 2 waarmee je degelijk schade kan doen. 5 seconden tussen schoten is echt lang
Nickname KasPlantje.