[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.964 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10:11
Al even eerder gevraagd maar toen geloof ik geen respons gehad:
Ik irriteer me aan de chat. Nu kan je medespelers gemakkelijk muten als het potje eenmaal begonnen is, maar het gepraat begint al in het laadscherm. Is er een manier om chat in het geheel te muten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Pepper92 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:47:
Ik irriteer me aan de chat. Nu kan je medespelers gemakkelijk muten als het potje eenmaal begonnen is, maar het gepraat begint al in het laadscherm. Is er een manier om chat in het geheel te muten?
Zeker, in je opties kun je de chat voor de randoms helemaal uitschakelen. Heerlijk rustig!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
zouden alle tomaten die optie aangevinkt hebben?

Dat verklaart waarom ze de smeekbedes in chat nooit lezen, als ze staan te botten, of cappen terwijl onze eigen cap al vol staat met rood, of andersinds een potje weggooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 11-09 19:21
Pepper92 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:47:
Dit klinkt als iets van de PS4, aangezien in de PC variant geen voicechat zit met randoms. Ik durf niet te zeggen of dat uit te zetten is, vraag het anders ff in het ps4 topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Laatst online: 10:11
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:51:
[...]

Dit klinkt als iets van de PS4, aangezien in de PC variant geen voicechat zit met randoms. Ik durf niet te zeggen of dat uit te zetten is, vraag het anders ff in het ps4 topic ;)
Haha oeps. Ik zit verkeerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:51:
[...]

Je gaat me toch niet zeggen dat je in de PS4 variant alle spelers kan HOREN? :o :? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

kreezjie schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:53:
[...]

Je gaat me toch niet zeggen dat je in de PS4 variant alle spelers kan HOREN? :o :? 8)7 |:(
Jup, is standaard op de console ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
[...]
Maar EFE is dan ook daadwerkelijk toxisch. :P

Ik merk als S3AL speler vrij weinig van de haat (misschien omdat ik een blauwe overall WN8 heb :+). Alleen als ik platoon met andere S3ALs is het zo nu en dan van "Oh, ze hebben een S3AL, we verliezen" of "S3AL kan niet zonder goud" (Dat ik ook met goud niet door hem heen kwam vergat ie dan maar even :z). Meer dan dat zie ik eigenlijk niet.
Oh haha, gelukkig maar! Ik ben er niet super in thuis, maar volgens mij heeft S3AL ook nog wel een goede reputatie. In de tijd dat ik het meest speelde, zaten mijn vaste platoongenootjes in 322. Nou, dat was ook drama! En het waren ook nog spelers die nooit iets in de chat zeiden en juist mij vertelden dat ik dat moest negeren :P

Later gingen ze naar SRSLY, toen nog een behoorlijke clan, en toen werd de rage ineens een stuk minder en kwamen er meer comments zoals jij die beschrijft idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Volgens mij heeft SEAL inderdaad een prima reputatie, al was het maar vanwege de aaibare forum avatars :)

Voor de duidelijkheid: wist niet dat het in die hall of shame om unicums ging, dat boeit wat mij betreft inderdaad niet. Ik was alleen oprecht verbaasd dat iemand die met zn kop tussen de WG leuague finalisten etc. staat zich verlaagd tot het toewensen van dodelijke ziektes in random chat.

Apparently Anfield was having a bad day :)

[ Voor 12% gewijzigd door _Anvil_ op 19-02-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:15
_Anvil_ schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:01:
Volgens mij heeft SEAL inderdaad een prima reputatie, al was het maar vanwege de aaibare forum avatars :)
Dan kan ik je aanraden om niet op onze TS te komen/ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 16:11:
[...]
Dan kan ik je aanraden om niet op onze TS te komen/ >:)
Inderdaad.

Afbeeldingslocatie: http://www.wsly.nl/sig_coldzero.png

Kappa.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:19
User schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:34:
[...]
"S3AL kan niet zonder goud" (Dat ik ook met goud niet door hem heen kwam vergat ie dan maar even :z).
Och, dat roepen ze altijd en zeker zodra er iemand met goud schiet. Laatst had ik daar trouwens wel een leuk potje van waarbij een tier8 med van ons overbleeg tegen een tier9 heavy van hun. Onze tier8 schoot schijnbaar met goud en kreeg daar veel commentaar op, zie ik achteraf dat ie een Fadin's medaille had gehaald oftewel hij had gewoon geen andere ammo meer bij :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wel vage teams vanavond, unicums die in de base staan te campen en pas in actie komen als het halve team is weg gevallen.

Net een potje in m'n Skoda T24, wordt ik gespamt door een FCM36Pak40. Blijkt die gast gewoon 10k games te hebben gespeeld in z'n tier 3 Td.. :F
http://www.noobmeter.com/player/eu/hotspur22/507362314/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Harmen schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:07:
Wel vage teams vanavond,unicums die in de base staan te campenn en pas in actie komen als het halve team is weg gevallen.
Sorry dat dit mijn setup is voor vanavond

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I6gmqVC.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Heuj, een Kepro'tje :D
Vanmiddag dit pareltje aangeschaft na het zien van de video van Mr_Size waarin Trac 'm speelde :)
Eerste game, gelijk raak!

Victory!
Airfield
SU-100Y
Experience received:4.112 ( x2) 71.819
Battle achievements High Caliber, Reaper, Master Gunner, Mastery Badge: "Ace Tanker"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 21:41
Mr_Size schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:10:
Ach ja, iedere streamer heeft zijn eigen stijl. Gelukkig maar, anders zou iedereen steeds naar dezelfde kijken. Persoonlijk vind ik Circon zijn stream juist 1 van de betere, QB is af en toe nogal overdreven in het 'well played to the enemy team' etc. Bovendien vind ik ook dat QB echt domme dingen doet, waardoor hij erom vraagt ge one shot of weggefocust te worden. Dat heb ik bij Circon minder.

Anyway, 't is woensdag heren:

[video]
Welke mods gebruik jij eigenlijk als ik het vragen mag?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik had vier potten gespeeld en er pas 1 gewonnen, dus ik zat wat te bitchen op TS... De avond net afgesloten met 14 wins uit 19 (73% lol) en 2200 wn8. Heeeeeerlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
GerGio schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 00:05:
Welke mods gebruik jij eigenlijk als ik het vragen mag?
Ik gebruik het modpack van p0st, met o.a. XVM, zoom in mod en een statistics mod (YasenKrasen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, in mijn gedachten was de replay spannender dan 'ie uiteindelijk was... :P Maar wederom leuk om terug te zien met jouw commentaar erbij. En goed dat je eerlijk bent over het feit dat ik daar maar wat stond te kloten op de brug. Als ik dat zo terug zie denk ik ook 'wat ben je aan het doen!?' :P

En je hebt gelijk dat ik behoorlijk goede viewrange op dat ding had. Sowieso Vents + Optics, en destijds was food halve prijs, dus vanwege de verschrikkelijke gun handling heb ik dat er maar op gezet. Dat betekende 445m viewrange op tier 7, en dat is best lekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:13
Finally na 3 dagen tryharden:
http://wotreplays.com/sit...titus-bat_-ch_tillon_25_t
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/orZaOst.jpg
http://i.imgur.com/hil7e2b.jpg
http://i.imgur.com/l1IloXF.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Titus op 20-02-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:00
Eindelijk weer eens 2 fatsoenlijke dagen gehad. Zelfs de CAX teams vielen mee.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ging bij mij ook wel lekker moet ik zeggen.
Heb enkel de volgende tanks gespeeld: Panther, Luchs, T-54 Mod 1, Skoda T24, IS-3, E50-M (1pot)

E50-M 1 potjes gedaan, ook nog gewonnen, de winrate kruipt omhoog naar de 42%. Binnenkort maar eens een platoon sessie er tegen aan gooien. Tier 10 in random battles is haast niet meer te doen.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Mr_Size schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Nice hoor, was dit nou zo'n ffa battle?
Yep, zoals ik eerder schreef is hij als lone wolf met platoons alleen maar te doen als je oneindig RNG hebt(zelfs al haal je je 12k damage en dus 720 punten zonder kills, dan sta je waarschijnlijk te laag voor xp).

In FFA is hij in retrospect erg goed te doen. In het weekend zijn er meer dan genoeg FFA battles. Als je een Waffel en een BC hebt is hij zelfs nog 'makkelijk' ook :P Het mooie is dat je iedere FFA er kans op maakt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld LT15 missies op himmelsdorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand een idee of er nog een Crew XP extended mod is? Spoter maakte die eerst maar die is ermee gestopt...

Dit deed die mod, liet zien hoeveel XP je nog nodig had voor volgende % en totaal
Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-NSVSWkfVmJY/VNs6Dfz5D7I/AAAAAAAAvDI/u05SvqJ3thM/s1600/1.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door wsLy op 21-02-2016 14:20 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Weekend!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/z6FGgjpceU1n9U9dfSqBr05k/full.png

:X
Potje was gewoon klaar in 2min.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Whoop whoop :)
MT-8 missie gehaald voor de T28; top tier + stronk bush tactics :) begint al lekker op te schieten met die 2e serie missies.
(click 4 replay file)

Oh, en ik jokte laatst dat ik al een 4 skill crew in de Comet had zie ik, al zit het er wel aan te komen met de 3e skill op 95% inmiddels.
En nog bedankt voor de GoT2 clan invite!

Afbeeldingslocatie: http://hirzo.com/img/foto/fora/shot_086.jpg

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Sinds dit weekend begonnen met World of Tanks. Kende het spel uiteraard al veel langer maar nooit echt ingedoken. Sinds gisteren begonnen met spelen en uhm... ik moet nog veel leren. :+
Het is zo uitgebreid dat je af en toe niet weet wat je nu aan het kijken bent. Tevens wordt ik nogal snel kapot geschoten, hoe voorzichtig ik ook doe. ;)

Ben nu met de M2 wat battles aan het spelen om zoveel mogelijk Experience bijelkaar te rapen.. Iemand nog een must-read / must-see beginners-guide als tip?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:25:
Sinds dit weekend begonnen met World of Tanks. Kende het spel uiteraard al veel langer maar nooit echt ingedoken. Sinds gisteren begonnen met spelen en uhm... ik moet nog veel leren. :+
Het is zo uitgebreid dat je af en toe niet weet wat je nu aan het kijken bent. Tevens wordt ik nogal snel kapot geschoten, hoe voorzichtig ik ook doe. ;)

Ben nu met de M2 wat battles aan het spelen om zoveel mogelijk Experience bijelkaar te rapen.. Iemand nog een must-read / must-see beginners-guide als tip?
Pak een mod waarbij je draw range en view range in je mini map hebt, tevens de laatst gespotte locatie van je vijanden en XVM. Deze hulpmiddelen geeft je een beter overzicht over het speelveld.

Probeer de verschillen te ontdekken tussen heavy, medium, light en arty, met name de verwachtte taken, sterke en zwakke punten. Per land, per type tank, per module en zelfs per skill kan er al een verschil van dag of nacht zijn per tank of deze top/flop of mwah is.

Tussen tier III en tier V zie je minder beginnende spelers (die echt geen idee hebben wat ze doen) en zul je iets meer spelers treffen die al wat meer inzicht hebben.(soms) In deze tiers worden fouten ook nog niet echt afgestraft en kan je relatief snel modules ontwikkelen/kopen en meerdere tanks per land/type proberen. Rond tier V ga je een beetje skills trainen en wat serieuzer spelen, dus gebruik lekker die tankjes om te "spelen" en de verschillen te leren (valkuil: te snel door stoten naar hoge tiers zonder ervaring of skills) Onder de tier V heeft goud, cammo, APCR/HEAT, decalls etc geen echte meerwaarde en die kan je beter bewaren voor hogere tiers of bepaalde lastige tanks te grinden.

De M2 is geen XP machine, maar een lichte scout met een gun die weinig of geen schade doet. Aangezien de rest van de spelers weinig zullen bijdragen aan je scout acties, krijg je daar zelf ook weinig XP voor. De heavy of medium tanks in die tiers krijgen veel meer XP per ronde...

De meeste XP krijg je door een beetje afwachtend (geduldig) te spelen, beetje laf achter rotsen,muurtjes,huizen en te zorgen dat je tegenstander meer schoten mist door te ongeduldig en wild te schieten of te rushen. Dus laat de rest maar racen naar de tegenstander, jij volgt wel op een afstandje, staat achter een beetje bescherming en neemt de tijd om te mikken/schieten, om vervolgens weer je bescherming op te zoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Breezers op 21-02-2016 19:56 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Thanks Breezers! :)
Hier kan ik wat mee. Dan ga ik maar overschakelen op een andere tank. ;) De M2 deelt inderdaad weinig damage uit.

Toevallig nog een aanrader qua land en/of tank om mee te beginnen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:51:
Hier kan ik wat mee. Dan ga ik maar overschakelen op een andere tank. ;) De M2 deelt inderdaad weinig damage uit.

Russisch, heavy lijn doet het altijd goed, kan niet missen. (of TD lijn van Duitsland/Rusland)

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:55

garathane

l'enfer, c'est les Autres

@Rivanov

Wat helpt is samen spelen met anderen. Dan kan je beter met bekenden spelen dan een random platoon maken tijdens de battle, voor je het weet zit met een Pool en een Roemeen in een platoon, en dan heb in elk geval communicatie problemen. Je mag mij altijd vragen, mijn in-game is dezelfde als hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
garathane schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:02:
@Rivanov

Wat helpt is samen spelen met anderen. Dan kan je beter met bekenden spelen dan een random platoon maken tijdens de battle, voor je het weet zit met een Pool en een Roemeen in een platoon, en dan heb in elk geval communicatie problemen. Je mag mij altijd vragen, mijn in-game is dezelfde als hier.
Heb je toegevoegd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik had best wel wat zin om te spelen na bijna 4 volle dagen droogte. Ik heb er grote spijt van. 1 van de meest bullshit avonden ooit meegemaakt. Niets, maar dan ook niets mocht. En natuurlijk mogen alle 47% figuren alles en iedereen snap shotten en weet ik niet wat allemaal meer. Ik heb in tijden niet meer een avond meegemaakt waarin ik letterlijk 0 fun heb gehad, werkelijk geen 1 game was leuk om te spelen, ook de gewonnen games niet. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb weer eens een inverse Kepro'the gedaan. Laatste pot op de PTA nog even de Ace tanker meegepakt. 5200dmg en met 1900xp was het voldoende om tegelijk de Leo1 te unlocken. Weer meer dan 70% WR na 2 uurtjes spelen, dus ik mag niet klagen. Volgende doel is de object 140 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
T55-A is binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iW2yfMA.jpg
http://wotreplays.com/sit...ery_salient-etitus-wz-132

[ Voor 8% gewijzigd door Titus op 22-02-2016 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zondag 21 februari 2016 @ 22:43:
Ik had best wel wat zin om te spelen na bijna 4 volle dagen droogte. Ik heb er grote spijt van. 1 van de meest bullshit avonden ooit meegemaakt. Niets, maar dan ook niets mocht. En natuurlijk mogen alle 47% figuren alles en iedereen snap shotten en weet ik niet wat allemaal meer. Ik heb in tijden niet meer een avond meegemaakt waarin ik letterlijk 0 fun heb gehad, werkelijk geen 1 game was leuk om te spelen, ook de gewonnen games niet. :r
Een van de redenen dat ik op dit moment even zeer beperkt speel :)
Frustratie en boosheid maken je leven er niet leuker op :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rivanov schreef op zondag 21 februari 2016 @ 19:51:

Zou richting de IS-7 of de T110E5 gaan. Beide goede heavy tanks en de lijn is heel leuk. IS lijn is het meest starters vriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
heb hetzelfde de laatste dagen, ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt, maar goed gaat het iig niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Van het weekend wat overuurtjes gedraaid in WoT volgens mij. Damage missie gehaald voor de cent AX, nu nog 4 dagen die 750 base xp halen en dan is die FV4202 premium ook weer in de pocket.

Wel grappig ik heb nu 100% MoE op de Cent AX. Ik zat met de oude FV4202 al op 99,75% maar heb het toch nog door kunnen trekken naar 100%. Is volgens mij mijn enige T10 atm met 100% MoE. de vraag is natuurlijk voor hoelang :+

Ook met arty A15.2 gehaald en een nieuwe female crewmember erbij. Kan ik eindelijk weer eens beginnen met een nieuwe lijn te grinden ( british TD's , boring! ) Had in die game een batchat recht in zn reet geschoten unspotted going 60 km/h.... en wat is de reward voor zo'n perfect shot....800 damage |:(

Ook sinds lange tijd de 268 weer eens gespeeld voor nog een poging om 3 MoE te halen. Na volgens mij 2x al op 94,xx% uit te komen en daarna weer na 90% terug gevallen nu wel eindelijk het door kunnen trekken naar 3 MoE.

Ook deze keer zat ik weer in de 94% en dan krijg je zo'n game dat je een T57 niet kan pennen met 300 pen en daarna zelfs met 400 pen nog bounced ( T57 stronk armor ) om daarna door een 183 in je zijkant te worden geoneshot 8)7. Was weer terug naar 93% gezakt toen ik daarna deze game speelde.

Obj 268 3 Moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

gotfurrr schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:11:
[...]

heb hetzelfde de laatste dagen, ik weet nog steeds niet waar het precies aan ligt, maar goed gaat het iig niet -O-
Speel daarom low tiers, dat is nog wel te doen.

Lag dubbel om het volgende filmpje:
YouTube: ► World of Tanks: Error 404: Team Not Found! - AMX 50B feat. IS-4 Gameplay

:o

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren na de wat minder verlopen platoon sessie met Mr_Size (zie hierboven), even nog een paar potjes solo proberen te spelen, want ik zit pas rond de 200K damage voor de FV4202 missie, gebeurd het volgende:

Map Sacred Valley, ik in een object 140, ga met een paar mediums naar de heuvel (rechtsonder), een T57 volgt.

Na een paar minuten waarbij er 2 mediums worden gespot en ik al wat damage heb kunnen doen op een 121, krijg ik opeens 3 shells (1 bounce, 2 damage) te verwerken van een T57 en je raadt het al, het was onze T57. Deze was helemaal de hoek ingereden en staat daar tegenover een tier 9 med (een E50 uit m'n hoofd) Op m'n vraag waarom hij op mij schoot, was het antwoord dat ik hem niet hielp. Hij is daarna gemakkelijk afgemaakt door die 121 en E50, want ik was in dekking gereden in eerste instantie op zoek naar een enemy T57 en daarna natuurlijk boos naar hem aan het typen waarom hij dat deed. Pot verloren, what else, en ik wil wel verraden hoeveel shells deze T57 in totaal had verschoten: 4, waarvan dus 3 op mij.

Toen was het voor mij wel genoeg World of Tanks geweest op dat moment.

TLDR: T57 schiet van z'n eerste en enige clip minstens 3 shells op mijn Obj140 omdat ik hem zogenaamd niet hielp binnen een paar minuten van een battle. GG World of Tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Dus spotting damage telt niet voor WN8 ?
Zo is het ook niet moeilijk hé heel een waffetrager E100 damage gespot maar 145 WN8 door 1 shot :/

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:05
klopt, spotting dmg doet niet mee in de wn8 rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Zit niet in de API waar mod devs tegenaan coderen schijnbaar, stronk russian programming.

In other news: net de e50M unlocked, mn 2e tier 10! :) heb 10M credits, maar geen haast. Wacht wel ff op een discount denk ik.

Kan ik het vinkje accelerate crew training niet aanzetten?? ... click click... ok.. ik moet dus die belachelijke lange 88mm gaan researchen eerst?

[ Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 22-02-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
gotfurrr schreef op maandag 22 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Ik heb de laatste weken ook weinig plezier beleefd aan het spelletje. Het gehalte bullshit momenten is gewoon erg hoog. Winrate van de afgelopen tijd is ook zeer matig.

Gisteren begon het eindelijk weer een keer lekker met steeds tussen de 65% en 70% wr, maar dan verlies ik vervolgens 6 potjes op een rij waardoor ik weer in de tendens van de afgelopen weken kom |:(
(ik begin bijna die knakker te geloven die over "wg rigged je om bepaald % winrate te behouden" begon)

Ik zit er ook steeds meer over na te denken om wat minder solo te gaan spelen en is bij GOT op ts op bezoek te komen om in iedere geval het leuke erin te houden.

Nog wel een lichtpuntje gisteren TD15.3 gehaald.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WjHuXRF.png

Op het laatst was het een arty en ik tegen 5 (su-152, bulldog, kv-4 en 2 arties), ik zat op 5300 damage en wist dus dat ik nog 1 goed shot nodig had. Ik besloot om te blijven campen bij de huisjes rond D2, mn teammate werd afgeschoten door de su-152, die vervolgens gespot wordt op < 100 hp. Ik schiet hem mis en hij ging daarna in cover. Vervolgens wordt er achter mij gecapped ik besluit om te draaien om de capper neer te knallen. Word een keer geraakt door de su-152 en door de arty, met nog een paar honderd hp over rij ik richting cap. De KV-4 wordt vervolgens gespot met nog 701 hp ik raak hem en bam dat is dan TD15.3 binnen. Ik overleeft dat wel ternauwernood, maar wordt later door de arty gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Zo, 3 potjes, gespeeld, 3 kansloos verloren. 2 keer top dmg in de St. Emil en 1 keer top 5 dmg in de Sp 1 C in een tier 10 game...
Genoeg gespeeld voor vandaag. Kijk morgen wel weer of de teams beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:06

jdh009

FP ProMod
Zal ik dan maar het positieve nieuws brengen van vandaag :). De games moet je natuurlijk ook een beetje kunnen afdwingen en dat kan niet iedereen :P. 37 gespeeld waarvan 23 gewonnen, tevens mijn 3rd mark gehaald op mijn comet.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Update 9.14: Additional Features Summary
http://worldoftanks.eu/en...4-other-features-summary/

Ze nemen weer een aantal XVM functionaliteiten over in de client. Samen met de overige wijzigingen gaat dit de mod-devs veel tijd kosten :) Wellicht na de update of even niet spelen of vanilla aanwennen :D

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Researched:
Leopard Prototyp A researched. Undistributed experience spent: 183000. Free Experience spent: 0.

Eindelijk. De RU 251 was totaal niet mijn tankje, dus ook grotendeels in SH lopen grinden. Nu maar eens wat XP en free XP sparen en dan de turret en gun unlocken..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
jdh009 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:38:
Zal ik dan maar het positieve nieuws brengen van vandaag :). De games moet je natuurlijk ook een beetje kunnen afdwingen en dat kan niet iedereen :P. 37 gespeeld waarvan 23 gewonnen, tevens mijn 3rd mark gehaald op mijn comet.
vandaag was ook een positieve dag, veel lukte en niet een keer geoneshotartied. de tier IX conq en t50 gespeeld O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LkiR6Iq.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Bizar hoe verneukt deze game is als je solo speelt. Van de 11 games er 4 solo gewonnen. Alleen de laatste van die potjes was echt leuk (Ace gehaald in Cent VII) en enigszins spannend, de rest was allemaal binnen 3 minuten voorbij zonder dat ik ook maar iets kon beginnen.

Vervolgens ga je platoonen en win je 9 van de 10 potjes 8)7

Solo is echt niet aan mij besteed. Sowieso is het al leuker om te platoonen vanwege de gezelligheid, maar je haalt ook echt meer uit een game vind ik. Jantje zal het wel niet met mij eens zijn, maar ik heb echt een paar games solo gespeeld waar enig fatsoenlijke dmg doen gewoon onmogelijk was.

Ik bedoel, wat moet je als toptier in je Centurion VII doen op Cliff als de andere T9 uit jouw team besluit zich van de cliff te storten en de rest van het team bestaat uit bots? En oh ja, er waren ook nog 3 arties per team... Maar voor de 9 lijn gekozen, maar ja daar kwamen 4 t8 heavies oprukken die mij gewoon ongestoord mochten wegschieten. En inmiddels was mid ook gevallen, dus terugvallen kon ook niet want dan werd ik in me rug geschoten. Ik HAAT dat soort per definitie onwinbare games echt zeeeeeer grondig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:05:
Bizar hoe verneukt deze game is als je solo speelt. Van de 11 games er 4 solo gewonnen. Alleen de laatste van die potjes was echt leuk (Ace gehaald in Cent VII) en enigszins spannend, de rest was allemaal binnen 3 minuten voorbij zonder dat ik ook maar iets kon beginnen.

Solo is echt niet aan mij besteed. Sowieso is het al leuker om te platoonen vanwege de gezelligheid, maar je haalt ook echt meer uit een game vind ik. Jantje zal het wel niet met mij eens zijn, maar ik heb echt een paar games solo gespeeld waar enig fatsoenlijke dmg doen gewoon onmogelijk was.

Ik bedoel, wat moet je als toptier in je Centurion VII doen op Cliff als de andere T9 uit jouw team besluit zich van de cliff te storten en de rest van het team bestaat uit bots? En oh ja, er waren ook nog 3 arties per team... Maar voor de 9 lijn gekozen, maar ja daar kwamen 4 t8 heavies oprukken die mij gewoon ongestoord mochten wegschieten. En inmiddels was mid ook gevallen, dus terugvallen kon ook niet want dan werd ik in me rug geschoten. Ik HAAT dat soort per definitie onwinbare games echt zeeeeeer grondig..
En met quantor zijn lach in een platoon is het helemaal leuk/episch _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ohw? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Ik ben het wel met je eens dat platoonen over het algemeen leuker is hoor ;) Van het weekend heb ik eig alleen maar in 3 mans platoon gespeeld en dat ging best wel prima en makkelijk me damage kunnen doen. Heb bijna al mijn marks ook gewoon in platoon gehaald :+ Het ligt vaak ook een beetje aan de dag en de tanks die je speelt ofc.

Al blijft mijn voorkeur wel bij een 2-mans platoon zodat beide gewoon voldoende kunnen doen. BIj 3mans merk je soms dat één van het platoon toch een beetje buiten de boot valt. Maar je kan soms ook leuke pushes doen. Ice road push op Mountain pass, Phrohorovka 1/2 rush met 5 arties ed. ( 3 min prhoho game een recordtje? )

Solo speel ik laatste tijd weer wat meer maar is opzich wel goed te doen maar je bent inderdaad wel afhankelijker van je team omdat het soms lastig is alleen te pushen.

Gisteren alleen ff solo me Cent AX gespeeld voor de missie, zit je uiteraard tegen Decha in zn patton op mines dus werd wel een mooie game. Uiteindelijk werd het een gevalletje wie farmed het andere team harder en wint. Doordat ik hill gewonnen had kon ik gelukkig zijn farms wat denyen en de game winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op maandag 22 februari 2016 @ 21:10:
Researched:
Leopard Prototyp A researched. Undistributed experience spent: 183000. Free Experience spent: 0.

Eindelijk. De RU 251 was totaal niet mijn tankje, dus ook grotendeels in SH lopen grinden. Nu maar eens wat XP en free XP sparen en dan de turret en gun unlocken..
Ik heb net eergisteren de Leo1 unlockt. Uiteindelijk slechts 2 x de Ace Tanker badge gescoord, maar vooral omdat de start in deze tank wat lastig ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:05
slechts 2x? pfff 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 23-02-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Inderdaad, ik ben al blij als ik er iedere paar weken eens eentje win :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:48:
[...]

Inderdaad, ik ben al blij als ik er iedere paar weken eens eentje win :+
Hoe win jij ace tanker bagdes? 8)7 Ik moet er vaak toch wel wat moeite voor doen en wat tanks schieten of spotten enzo. Ik heb ze helaas nog nooit gewonnen -O- #flauwe grap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
Gisterenavond ook stuk of 30 potjes solo gespeeld. Geweldige winrate van 40% behaald, en WN8 zakte lekker naar ~1400. Het feit dat je na 3 min al ongeveer alleen over bent maakt het gewoon moeilijker om je stempel te drukken op een potje, of je moet racen om uberhaupt schade te doen.
Daarnaast gaat de T-10 met IS-3 gun ook niet echt fantastisch in tier-X potjes. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

BraX schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:03:

Daarnaast gaat de T-10 met IS-3 gun ook niet echt fantastisch in tier-X potjes. :|
Ik ken het probleem. Gelukkig is het slechts 59K XP naar de gun en je hebt geen turret of tracks nodig. Dit is echt één van de makkelijkere TierIX grinds tot dusver. Probeer eens een E75 of E50... die zijn stock pas rot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:19:

Ze nemen weer een aantal XVM functionaliteiten over in de client. Samen met de overige wijzigingen gaat dit de mod-devs veel tijd kosten :) Wellicht na de update of even niet spelen of vanilla aanwennen :D
Hmm goed om te weten, dan ga ik ook geen haast maken met mijn modpack zodra 9.14 uit is. Meestal zorgen dat soort ingrijpende releases de eerste dagen voor veel frustratie en niet-werkende dingen in 't modpackje :9
Kepro schreef op maandag 22 februari 2016 @ 22:36:
[...]
En met quantor zijn lach in een platoon is het helemaal leuk/episch _/-\o_
Quantor best Kwantum O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:18:
[...]

Hmm goed om te weten, dan ga ik ook geen haast maken met mijn modpack zodra 9.14 uit is. Meestal zorgen dat soort ingrijpende releases de eerste dagen voor veel frustratie en niet-werkende dingen in 't modpackje :9
Ik denk dat ik in 9.14 mod-loos ga spelen. Hoewel het handig is om te weten wie wel/niet gespot zijn. Gebruik 'XVM' alleen voor HP-data, wel/niet gespot en spotting cirkels. Nu kan ik lekker lui spelen, zonder die info moet ik daadwerkelijk gaan nadenken. :-(

[ Voor 9% gewijzigd door User op 23-02-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:11:
[...]

Ik ken het probleem. Gelukkig is het slechts 59K XP naar de gun en je hebt geen turret of tracks nodig. Dit is echt één van de makkelijkere TierIX grinds tot dusver. Probeer eens een E75 of E50... die zijn stock pas rot.
Nja ik kan de Leo PTA spelen met top gun en zonder top turret, maar dan mis ik 1,5e shell per minuut... Hoop dat er binnenkort weer een discount komt op het converten van XP.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
na +/- een halfjaar niet gespeeld te hebben, vandaag maar weer eens opgepakt. Heb verdorie geen flauw idee meer wat ik doe ahahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:33:
[...]

Nja ik kan de Leo PTA spelen met top gun en zonder top turret, maar dan mis ik 1,5e shell per minuut... Hoop dat er binnenkort weer een discount komt op het converten van XP.
Ed had het over de T-10 volgens mij en niet de PTA. Bij de PTA is inderdaad de turret het belangrijkste en kan je beter die eerst researchen. Hiermee gaat je gun preformance er erg op voorruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Rianata schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:19:

Prima updates!
Het zal inderdaad wel een nachtmerrie worden voor de mod-devvers :9

Nu nog alleen de hitlog en dmg dealt log toevoegen aan de client en ik hoef geen mods meer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
mkliko schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:51:
[...]

Prima updates!
Het zal inderdaad wel een nachtmerrie worden voor de mod-devvers :9

Nu nog alleen de hitlog en dmg dealt log toevoegen aan de client en ik hoef geen mods meer. :D
Dit inderdaad. Ik heb het idee dat op de testserver de geluiden dat je schade krijgt niet heel erg duidelijk zijn. Paar keer na een gevecht had ik niet het idee dat ik geraakt was. Kijk ik naar mijn HP, jawel, driekwart weg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 13:50:
[...]

Ed had het over de T-10 volgens mij en niet de PTA. Bij de PTA is inderdaad de turret het belangrijkste en kan je beter die eerst researchen. Hiermee gaat je gun preformance er erg op voorruit.
Ik haakte in op zijn laatste zinnetje.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
Edmin schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:11:
[...]

Ik heb er voor gekozen om eerst de tracks te researchen omdat ik anders ook geen equipment kon dragen. Toch best spijt van ;(. Maar nog maar kleine 30k naar de topgun :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
BraX schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:13:
[...]

Ik heb er voor gekozen om eerst de tracks te researchen omdat ik anders ook geen equipment kon dragen. Toch best spijt van ;(. Maar nog maar kleine 30k naar de topgun :9
In zulk een geval kan je eigenlijk best torsion bars erop zetten zodat je toch nog 2 equipment slots kan gebruiken en dan de trax als laatste doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
BraX schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:13:
[...]

In zo'n geval kun je ook enhanched suspension pakken en de minst belangrijke equipment even achterwege laten totdat je de tracks hebt. Zo doe ik het soms ook.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
wsLy schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:19:
[...]

In zo'n geval kun je ook enhanched suspension pakken en de minst belangrijke equipment even achterwege laten totdat je de tracks hebt. Zo doe ik het soms ook.
doh!
Dit bedoelde ik eigenlijk 8)7
Torsion bars doen iets geheel anders...
edit: Alhoewel het volgens mij wel afhankelijk is van tank tot tank welke soort je er kan opzetten om hetzelfde te bekomen nl. hoger maximum gewicht...

[ Voor 17% gewijzigd door kreezjie op 23-02-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
wsLy schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 14:19:
[...]

Komen jullie nu mee 8)7(Had ik zelf natuurlijk ook allang kunnen bedenken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr

Dmg doen solo vind ik wel wat makkelijker dan in een platoon, maar soms kan je gewoon niks beginnen vanwege mm, map, spawn, verdeling team etc etc. vond dit soort shit de afgelopen dagen wel meer voorkomen, en ging er zelf ook slechter door spelen. Eigenlijk moet je dan net zoals jij gewoon stoppen, maar ik heb toen 99 |:( 8)7 8)7 games verder gespeeld :X wat mn stats op mm t50 behoorlijk heeft ver$:&&;@kt oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maerer
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:28

Solo is verschrikkelijk ja. Ik ben absoluut geen top speler maar de meeste games die je hebt kan je niks uitmaken lijkt het soms. Spelers die geen besef hebben wat er op de map te zien valt en dat je ieder moment de vijand van achter kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Maerer schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:47:
[...]

Solo is verschrikkelijk ja. Ik ben absoluut geen top speler maar de meeste games die je hebt kan je niks uitmaken lijkt het soms. Spelers die geen besef hebben wat er op de map te zien valt en dat je ieder moment de vijand van achter kan verwachten.
Zo vaak van die lemming teams, waardoor 1 kant helemaal open blijft. Ik heb me afgeleerd om dan niet meer te proberen de held uit te hangen en die kant in mijn uppie te verdedigen. In een snelle wagen wil ik dan nog wel even een kijkje nemen om zo snel mogelijk weer weg te kunnen. Meestal ga ik dan, na wat gefrustreerd geklik op de kaart, in de achterhoede van mijn team campen. Beetje damage binnen harken en bidden dat het andere team nog achterlijker is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Dweebus schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:39:
[...]
Beetje damage binnen harken en bidden dat het andere team nog achterlijker is :P
Wat gelukkig toch nog vaak het geval is :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

YouTube: ► World of Tanks: Stereotypes #2 - Heavy Tank Players

Ik kom niet meer bij..... zo herkenbaar! :D

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
deel 1 van arta is ook zo geweldig :)

enigste stream wie ik nog wel is bekijken is die van Jacky. Die speelt gewoon zo chill maar kan af en toe onwijs ragen :)

[ Voor 16% gewijzigd door B-BRAIN op 23-02-2016 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Kan iemand even kijken waarom ik geen goud krijg?
Waarschijnlijk kijk ik er over heen..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5bAJK70.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Je krijgt goud pas ná de eerste overwinning, mits je dan wint en 2 kills of meer maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
garathane schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:35:
Je krijgt goud pas ná de eerste overwinning, mits je dan wint en 2 kills of meer maakt
Lijkt me stug... Potje daarvoor met de AT-8 ook al gewonnen. (Maar niet aan de eisen voldaan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Dat stukje in de Lowe is hilarisch! Die eerste ' schoten' ook op die T54... _O-

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Dweebus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:41:
[...]

Lijkt me stug... Potje daarvoor met de AT-8 ook al gewonnen. (Maar niet aan de eisen voldaan.)
de eerste win met een tank is voor de dubbel, daarna de tweede met dezelfde tank is voor het goud (mits je dus die 2+ kills maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Dweebus schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 00:41:
[...]
Je moet wel de win met dezelfde tank maken, dus de dubbel al hebben gehaald. Daarna gaat deze missie pas in.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Gisteren besloten om het een keer anders aan te pakken. In plaats van proberen al die dubbels binnen te halen heb ik me op 1 tank gefocused., de KV-85.
Het leek effect te hebben gehad. Ondanks dat de winrate nog steeds dramatisch was (42%) was mijn gemiddelde wn8 een stuk hoger dan normaal, kwam aan het eind van de dag op ongeveer 1500 uit. Daarnaast in de laatste pot ook m'n eerste mark of excellence op de tank gehaald.

Het enige waar ik vaak erg mee zit is wat ik nu het beste kan doen als ik bv. met mijn tier 6 heavy in een tier 8 pot kom. meestal probeer ik achter een hoge tier heavy te blijven en prober ik weakspots te raken, maar meestal bouncen al mijn shots en ben ik na 2 minute terug in de garage. zijn er algemene tips wat je het beste kan doen in zo'n situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hij is hilarisch _O-

Voor al die wallet warrior, kwam toevallig gisteren een platoon met 2 HT no IV en 0.0K games tegen 8)7

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vanavond maar weer eens een spelletje starten, ben benieuwd of het een beetje gaat :)
Ik zie aan alle comments de laatste dagen dat ik i.v.m. de Cent X missie beter lagere tiers kan gaan spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
oxoid schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:14:

Het enige waar ik vaak erg mee zit is wat ik nu het beste kan doen als ik bv. met mijn tier 6 heavy in een tier 8 pot kom. meestal probeer ik achter een hoge tier heavy te blijven en prober ik weakspots te raken, maar meestal bouncen al mijn shots en ben ik na 2 minute terug in de garage. zijn er algemene tips wat je het beste kan doen in zo'n situatie?
Als bottom tier ben je eigenlijk gewoon useless. Ik heb gisteren na lange tijd weer eens gegrind ( sherman III en Sherman Firefly ) maar Sherman III 70% van de games T7 gehad. Je kan gewoon niets uitbrengen helemaal als jouw top tiers hard falen. In T6 hetzelfde liedje als je T8s gewoon niet genoeg brengen kan jij in je T6 ook te weinig uitbrengen. Bottom tier is dit spel grotendeels onspeelbaar en saai.

Je top tier moet van zo dusdanige invloed zijn dat zij een gedeelte van de map kunnen beheersen zodat jij hun daar kan supporten. Gebeurt dit niet valt er niets voor je te doen dan te wachten totdat je een schot kan doen op iemand die overextend. Zeker met weinig mobiliteit ben je gedwongen bij de grote jongens te blijven en daar inderdaad wat proberen te schieten. Met 175 pen zou je de meeste t8s wel kunnen raken, maar anders kan je altijd wat premium ammo meenemen om het wat makkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 20:19
- Aim for weak spots.
- Probeer ook eens de achter de mediums aan te gaan naar een flank. De (toptier) heavies gaan vaak brawlen en daar leg je het zowieso.
- Of blijf achter de toptier heavies en verdedig hun flanks
- Pik de andere lower tiers eruit.
- Schiet met HE; vaak minder damage, maar je handicapped de tegenstander wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

jantje 2 schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:08:
[...]

Als bottom tier ben je eigenlijk gewoon useless. Ik heb gisteren na lange tijd weer eens gegrind ( sherman III en Sherman Firefly ) maar Sherman III 70% van de games T7 gehad. Je kan gewoon niets uitbrengen helemaal als jouw top tiers hard falen. In T6 hetzelfde liedje als je T8s gewoon niet genoeg brengen kan jij in je T6 ook te weinig uitbrengen. Bottom tier is dit spel grotendeels onspeelbaar en saai.

Je top tier moet van zo dusdanige invloed zijn dat zij een gedeelte van de map kunnen beheersen zodat jij hun daar kan supporten. Gebeurt dit niet valt er niets voor je te doen dan te wachten totdat je een schot kan doen op iemand die overextend. Zeker met weinig mobiliteit ben je gedwongen bij de grote jongens te blijven en daar inderdaad wat proberen te schieten. Met 175 pen zou je de meeste t8s wel kunnen raken, maar anders kan je altijd wat premium ammo meenemen om het wat makkelijker te maken.
Of je als bottum tier useless bent ligt er aan hoe de verdeling is en wat je tank kan.
Ben je snel of heb je max view range kun je altijd nog gaan spotten
Heb je nog een redelijke pen + dmg kun je nog altijd tracks snippen en een met een beetje geluk dmg doen

Bij menig t6/t7 potje sta ik boven aan met m'n t5 t67, meestal dankzij assisted dmg en wat random dmg

Of dat met een medium /heavy lukt? geen idee

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
brid schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 11:17:
[...]

Of je als bottum tier useless bent ligt er aan hoe de verdeling is en wat je tank kan.
Ben je snel of heb je max view range kun je altijd nog gaan spotten
Heb je nog een redelijke pen + dmg kun je nog altijd tracks snippen en een met een beetje geluk dmg doen

Bij menig t6/t7 potje sta ik boven aan met m'n t5 t67, meestal dankzij assisted dmg en wat random dmg

Of dat met een medium /heavy lukt? geen idee
Dan noem je ook een OP T5 sealclub tank hé :+ Ik heb met 85% crew gespeeld dus dat is ook geen succes natuurlijk. Feit is dat je als oneshot niets te zoeken hebt in T7 MM. T6 MM is fine ( OP OI's na )

Gisteren 12 games gespeeld in T5 waarvan 50% in T7/ 25% in T6 en 25% in T5. dus 75% van de tijd gewoon zo goed als bottom tier is gewoon geen fun. Helemaal niet als jouw top diep donker rood is en je met 400-600 damage top bent.

Daarna had ik firefly gespeeld met stock gun en zelfs met prem (110 pen ) kon ik de zijkant van T7 heavies niet pennen op 10m afstand. Gewoon belachelijk. Werd gewoon verplicht de 2de gun te free xpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Extra lange woensdag video ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
Yay! Weer de woensdagspam! :)

Maarem... zit die Churchill van het eerste potje niet in het GOT B-team? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Er bestaat geen GOT B-teasm, wel GOT ll, 2 dus

[ Voor 8% gewijzigd door garathane op 24-02-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
garathane schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 15:03:
Er bestaat geen GOT B-teasm, wel GOT ll, 2 dus
I know. Het was ook een geintje. ;)
Maar misschien was ik niet duidelijk genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Lijkt erg op deze, van een paar dagen eerder

Helemaal zuur 13 kills en dan zo eindigen

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

mkliko schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 16:15:
[...]

I know. Het was ook een geintje. ;)
Maar misschien was ik niet duidelijk genoeg. :)
Altijd jammer, als een grapje niet werkt. :)

S**t happens, zoals de Fransen dan zeggen (ook een grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/orf4EvUs2apXQZENq0SIGDbc/thumb.jpg

Tot nu toe nauwelijks "last" gehad van de missie wat dat betreft, maar dit was wel een pareltje. 18 AX in 1 game 8)7

Een hoop bs weer gezien vanavond verder. Kepro en ik doen beide 5,3K dmg in een T10 pot, loss. Beide 4 kills in een T10 pot met 2 superunicums in ons team: 15-8 loss. GG was close |:(

[ Voor 24% gewijzigd door Mr_Size op 24-02-2016 21:45 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).