[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.965 views

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

themaxter

Bugged..

Tja, ik heb al wel een paar keer last van yolo dmg teams gehad (Bijvoorbeeld een T57 Heavy die op winterberg full yolo door het kleine stadje komt om mij te clippen. Niet eens reload maar vervolgens alleen nog ramt en zegt "I have done enough dmg bye". wtf.....

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Mr_Size schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 21:42:
[afbeelding]

Tot nu toe nauwelijks "last" gehad van de missie wat dat betreft, maar dit was wel een pareltje. 18 AX in 1 game 8)7

Een hoop bs weer gezien vanavond verder. Kepro en ik doen beide 5,3K dmg in een T10 pot, loss. Beide 4 kills in een T10 pot met 2 superunicums in ons team: 15-8 loss. GG was close |:(
Heb je niets aan die superunicums, gasten staan toch allen maar te redline snipen of te low tier padden :+

Ik ben straks blij om niet tegen die cent AX te hoeven te spelen. Die turret is echt ongelooflijk goed als je hulldown staat. Krijg dat ding vaak niet gepenned ook al gebruiken ze missn maar -5 van hun gun depression.

Vanavond voor mij de laatste game in de cent AX. Hopelijk haal ik het in 1x met een goede game wil me 100% MoE niet kwijt. Na gisteren 3 drama games gehad te hebben voor de missie zit het nu op het randje -O-

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik mag het afkloppen met de cent AX, op 2 dagen na elke dag de missie in een game gehaald :)
Blijf het ook wel een fijne tank vinden om in te spelen. Voor die dmg missie heb ik voornamelijk de STB-1 gebruikt, dat vind ik nog net even een fijnere tank, geen idee waarom eigenlijk. Moet nog iets van 45K, maar dat moet wel lukken voor het einde.

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-08 22:57
Ik hoop vandaag ook de AX missie te halen. Moet nog 25k qua damage doen en dan heb ik het behaald.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Ik koop die bak gewoon. Probeerde in het begin wel de missie te halen, maar alle tier 10 potjes zijn drama. Tier 8 daarentegen is wel relaxed nu, ik kom vrij weinig in tier 10 potjes terecht, dat was eerst wel anders.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:25
User schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 14:00:
Ik koop die bak gewoon. Probeerde in het begin wel de missie te halen, maar alle tier 10 potjes zijn drama. Tier 8 daarentegen is wel relaxed nu, ik kom vrij weinig in tier 10 potjes terecht, dat was eerst wel anders.
Ik moet nog zo'n 100k maar ik speel juist vooral met tier 8 tanks. Verder speel ik alleen de cent AX zelf voor die 750XP en de T110E4 omdat ik daar wat meer mee wil spelen. Op zich is die tank dan best makkelijk te halen.

[removed]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

x2, na de buffs dan he :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:07

jdh009

FP ProMod
Met scout mm is het nu juist best fijn om erbij te komen. Al meerdere games gehad waarbij ik een van de weinige niet tier negen/tien was (tier 7 scout) in de game. Vooral gisteravond was het super met de vele scoutmaps die in de maprotatie zaten. Verwacht op deze manier binnen no time mijn 3rd mark te halen op de AMX 13 75 als je zo kunt spotten.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Pfff, ragequit today...

Wat een godsgruwelijk irritante tank is die VK45.02B... Geen gun depression, godvergeten traag, ammorack die aan de buitenkant van de tank lijkt te zitten. En dan loop je ook nog eens tegen al die goldspammers aan waardoor je armour ook al bijna waardeloos is.

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Vandaag de grind naar de ISU-152 afgerond met de SU-152. 2 losses nog erbij, waarom niet. Ben nooit vrienden geworden met de SU-152, ook geen Ace erin gehaald. De games dat ik niets doe wonnen we steeds en de games dat ik rond de 3K dmg kon doen gingen 15-5 of harder verloren. Hopelijk gaat de ISU als ik eenmaal de BL-10 heb een hoop goedmaken, want de SU-152 heb ik eigenlijk weinig lol aan beleefd. Paar geinige momenten met de derp gun, maar uiteindelijk met de 122mm gespeeld voor wat meer consistency.

Laatste pot van de avond, net als gisteren, een bs T10 loss waarbij ons team 3x zo goed was en toch keihard faalt. Fucking fake (blu)nicums in mijn team, ga weg... -O- Ook nog een GW E100 in ons team die 0 dmg weet te doen (was Malinovka), terwijl hij genoeg targets kreeg. Nee, in plaats daarvan gaat hij de map spammen en lopen ragen in chat. 54% groene speler... Hoe, is mij een fucking raadsel |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 25-02-2016 22:46 ]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:00
De game op Overlord al vergeten? 8)7

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Niet 100% ingame on-topic, maar ik vond het leuk om te delen hier. (Misschien hebben sommige van jullie het al eens gelezen/gezien.)

Een aantal jaar geleden (video op youtube zelf stamt uit 2012) hebben een aantal historici een ISU-152 weer aan de praat gekregen nadat hij lang stil had gestaan.

Na wat verder zoeken wat achtergrond info gevonden:
ISU-152 was achtergelaten in Oekraïne na de tweede wereld oorlog en de lokale gemeente had het doel om hier een standbeeld van te maken. Echter zijn er nooit de financiële middelen gevonden om een mooie sokkel te bouwen om deze tank op te plaatsen.

Na de oorlog is de tank nog regelmatig gebruikt voor diverse doeleinden zoals grond verzetten en bomen uit de grond trekken.

Het afvuurmechanisme is destijds verwijderd/onklaar gemaakt en ondertussen is de tank van binnen helemaal leeggeroofd op de motor en aandrijflijn na (daar konden ze niet bij, staat niet bij waarom).

De historici gaan de tank nu opknappen en gebruiken voor onderzoeken en zal uiteindelijk wel ergens in een museum belanden gok ik.

Ik vond het een mooi verhaal om te delen. Erg machtig om te zien hoe zo'n brute machine na zoveel jaren weer tot leven komt en gewoon rijdt!

YouTube: Оживший "Зверобой" ИСУ-152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Mr_Size schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 22:44:
Vandaag de grind naar de ISU-152 afgerond met de SU-152. 2 losses nog erbij, waarom niet. Ben nooit vrienden geworden met de SU-152, ook geen Ace erin gehaald. De games dat ik niets doe wonnen we steeds en de games dat ik rond de 3K dmg kon doen gingen 15-5 of harder verloren. Hopelijk gaat de ISU als ik eenmaal de BL-10 heb een hoop goedmaken, want de SU-152 heb ik eigenlijk weinig lol aan beleefd. Paar geinige momenten met de derp gun, maar uiteindelijk met de 122mm gespeeld voor wat meer consistency.

Laatste pot van de avond, net als gisteren, een bs T10 loss waarbij ons team 3x zo goed was en toch keihard faalt. Fucking fake (blu)nicums in mijn team, ga weg... -O- Ook nog een GW E100 in ons team die 0 dmg weet te doen (was Malinovka), terwijl hij genoeg targets kreeg. Nee, in plaats daarvan gaat hij de map spammen en lopen ragen in chat. 54% groene speler... Hoe, is mij een fucking raadsel |:(
Zodra je de BL10 heb op de ISU wordt hij leuk. De object 704 is echt een tank om mee te trollen

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:04

PRR

mkliko schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 09:32:
Niet 100% ingame on-topic, maar ik vond het leuk om te delen hier. (Misschien hebben sommige van jullie het al eens gelezen/gezien.)

Een aantal jaar geleden (video op youtube zelf stamt uit 2012) hebben een aantal historici een ISU-152 weer aan de praat gekregen nadat hij lang stil had gestaan.

Na wat verder zoeken wat achtergrond info gevonden:
ISU-152 was achtergelaten in Oekraïne na de tweede wereld oorlog en de lokale gemeente had het doel om hier een standbeeld van te maken. Echter zijn er nooit de financiële middelen gevonden om een mooie sokkel te bouwen om deze tank op te plaatsen.

Na de oorlog is de tank nog regelmatig gebruikt voor diverse doeleinden zoals grond verzetten en bomen uit de grond trekken.

Het afvuurmechanisme is destijds verwijderd/onklaar gemaakt en ondertussen is de tank van binnen helemaal leeggeroofd op de motor en aandrijflijn na (daar konden ze niet bij, staat niet bij waarom).

De historici gaan de tank nu opknappen en gebruiken voor onderzoeken en zal uiteindelijk wel ergens in een museum belanden gok ik.

Ik vond het een mooi verhaal om te delen. Erg machtig om te zien hoe zo'n brute machine na zoveel jaren weer tot leven komt en gewoon rijdt!

YouTube: Оживший "Зверобой" ИСУ-152
Prachtige beelden. Bedankt voor het delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-08 22:57
Ik heb gisteravond eindelijk de FV4202 P gehaald. Wat een leuke tank. En genereerd lekker veel geld waarvoor de premium tank bedoel is. En vooral een leuke tank om te spelen. Helaas is de tank wel erg langzaam voor een medium.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hmmm de weekend special stel weer niet veel voor:

Earn a total of 50,000 XP over any number of battles
Be in the top 10 players on your team by base experience earned (bonuses for the first victory, premium account, etc., will not be counted to determine the rankings)

Reward 1d premium

Laat ik er nog iets van 300d premium hebben :/

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30

StarWing

Huh ?!?

Yay *O*

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/41497024/shot_008.jpg

Op naar de volgende.. En ja.. ik ben een vuile clicker :)

[ Voor 6% gewijzigd door StarWing op 26-02-2016 21:11 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Was een prima avond... totdat ik de 50B selecteerde. Instant bs teams, rng en de hele mikmak. Toppunt was de 3e game waarbij we bij een 5-3 voorsprong gecapped werden door 3 mongolen die 0 dmg hadden gedaan. En ja, daar zat ook een T10 tank bij... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Mr_Size schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 22:41: Toppunt was de 3e game waarbij we bij een 5-3 voorsprong gecapped werden door 3 mongolen die 0 dmg hadden gedaan. En ja, daar zat ook een T10 tank bij... :')
win = win :P

[ Voor 14% gewijzigd door jdh009 op 26-02-2016 22:44 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Vindt het wel weer jammer dat hij op de US server gewoon gratis verkregen kan worden als je al 1 potje in de Tier X FV4202 had gedaan...
Typisch WG EU...altijd anders om geld uit de zak te kloppen.....ben blij dat ik het niet veel meer speel..

[ Voor 6% gewijzigd door ShockWave op 26-02-2016 22:51 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op maandag 15 februari 2016 @ 10:20:
Ik had juist een top weekend qua games, over het hele weekend (ca 50 games) een winrate van 75% en wn8 van 3000+
Hoe was je weekend Benno? :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:30

StarWing

Huh ?!?

Eindelijk, mijn eerste 3th Mark na ~12K games :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/41497024/3thmark.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door StarWing op 28-02-2016 10:15 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hij is weer mooi ;) _/-\o_

Weekendfilmpje een dag later dan usual:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Top potje in Pz IIG
Afbeeldingslocatie: http://i1303.photobucket.com/albums/ag156/onearm2006/shot_019_zpsgyfabkkp.jpg

http://wotreplays.com/sit...-1abwot-pz_kpfw_ii_ausf_g

[ Voor 42% gewijzigd door O_A_B op 28-02-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Nemean schreef op zondag 28 februari 2016 @ 03:08:
[...]

Hoe was je weekend Benno? :+ :+ :+ :+
Dit zegt genoeg denk ik: |:( 8)7 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Mr_Size schreef op zondag 28 februari 2016 @ 13:06:
[...]

Hij is weer mooi ;) _/-\o_

Weekendfilmpje een dag later dan usual:

[video]
Toch blijf ik het iedere keer als ik dit soort filmpjes zie het op een hoop geluk vinden lijken ;) Want als ik hetzelfde doe zal ik 9/10 keer dood gaan doordat 1 van die tegenstanders een pen heeft ipv een bounce. Maar ja, ik krijg het maar zelden voor elkaar dus het zal toch wel echt skill zijn :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12-09 21:41
He jongens,

Hoe wordt ik eigenlijk lid van de GoT Clan. Ik wil namelijk wat meer met andere mensen gaat spelen en omdat ik beter wil worden. Ik heb me nu aangemeld onder de naam KasPlantje is er iets anders wat ik nog moet doen?

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:51
redwing schreef op zondag 28 februari 2016 @ 18:39:
[...]

Toch blijf ik het iedere keer als ik dit soort filmpjes zie het op een hoop geluk vinden lijken ;) Want als ik hetzelfde doe zal ik 9/10 keer dood gaan doordat 1 van die tegenstanders een pen heeft ipv een bounce. Maar ja, ik krijg het maar zelden voor elkaar dus het zal toch wel echt skill zijn :+
Die 9 keer upload Size gewoon niet 8)7
Nee ik vraag me ook altijd af waarom het me soms wel en soms niet lukt.

@Gergio:
Zo te zien is je aanvraag ontvangen en in behandeling genomen. Een dezer hoor je meer gok ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
GerGio schreef op zondag 28 februari 2016 @ 19:02:
He jongens,

Hoe wordt ik eigenlijk lid van de GoT Clan. Ik wil namelijk wat meer met andere mensen gaat spelen en omdat ik beter wil worden. Ik heb me nu aangemeld onder de naam KasPlantje is er iets anders wat ik nog moet doen?
Ik overweeg ook in de toekomst een andere clan te zoeken, mn huidige heeft een harde kern van vrienden/collega's en is supergezellig, maar verder dan tier 6 stronghold en af en toe een ranked team battle komen we niet. Platoonen met deze groep kan ook zonder clan tag, dus wellicht eens een serieuzere club proberen.

Lijkt me leuk een clan te zoeken die wat verder gaat met stronghold, clan wars etc en daarnaast veel spelers heeft waar ik van kan leren.

Ik hang zelf al duizenden potjes op 1600wn8 gemiddeld nu, overall account stats ong. 52%WR en een kleine 1200 wn8, 12k battles.

In onze eigen clan vind ik het leuk beginners te begeleiden en de t6 strongholds te leiden (niemand wil dat doorgaans doen verder :p ), maar zelf blijf ik een beetje hangen op mn huidige level.

Denk dat GoT1 daar de beste optie voor is, de meesten daar hebben ook betere stats dan ik. Zie nu overigens wel dat de stronghold buildings slechts lvl 5 zijn?? Is daar een reden voor, beetje jammer gezien de bonussen op de hogere building levels toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 09:38:
[...]

Ik overweeg ook in de toekomst een andere clan te zoeken, mn huidige heeft een harde kern van vrienden/collega's en is supergezellig, maar verder dan tier 6 stronghold en af en toe een ranked team battle komen we niet. Platoonen met deze groep kan ook zonder clan tag, dus wellicht eens een serieuzere club proberen.

Lijkt me leuk een clan te proberen die wat verder gaat met stronghold, clan wars etc en daarnaast veel spelers heeft waar ik van kan leren.

Ik hang zelf al duizenden potjes op 1600wn8 gemiddeld nu, account stats ong. 52%WR en een kleine 1200 wn8, 12k battles. In onze eigen clan vind ik het leuk beginners te begeleiden en de t6 strongholds te leiden (niemand wil dat doorgaans doen verder :p ), maar zelf blijf ik een beetje hangen op mn huidige level.

Denk dat Got 1 daar de beste optie voor is, de meesten daar hebben ook betere stats dan mijzelf. Zie nu overigens wel dat de stronghold bildingas slechts lvl 5 zijn?? Is daar een reden voor, beetje jammer gezien de bonussen op de hogere tiers toch?
GoT was tot een tijd terug meer CW /Campaign georiënteerd met was stronghold on the side. Sinds een week of één a twee is de focus voornamelijk of SH vandaar dat de buidlings nog zo laag zijn. Deze zullen naar verloop van tijd wel geupgrade worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Ik ben bezig om de 7e crewskill voor mijn type 59 compleet te krijgen...
Helaas heb ik nu 290 battles nodig per procent crewskill.

Maar er zijn ergere dingen dan type 59 in een platoon spelen!
Vooral als je dit soort games krijgt:

Victory
Cliff
Type 59
Experience received:2.709 Credits earned 166.794
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
5.9k dmg done 1.5k assist.

Ze bleven maar voor mijn gun komen :P :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:10:
Ik ben bezig om de 7e crewskill voor mijn type 59 compleet te krijgen...
Helaas heb ik nu 290 battles nodig per procent crewskill.

Maar er zijn ergere dingen dan type 59 in een platoon spelen!
Vooral als je dit soort games krijgt:

Victory
Cliff
Type 59
Experience received:2.709 Credits earned 166.794
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
5.9k dmg done 1.5k assist.

Ze bleven maar voor mijn gun komen :P :+
Oh, als we goeie potjes gaan spammen:
http://wotreplays.com/site/2510315#ensk-usertmp-isu-130

Volgens mij mijn eerste Top Gun in de ISU-130. Kwas er op dat moment best wel blij mee. :P

Helaas gaat dit potje er voor zorgen dat ik gebanned ga worden. :(

[ Voor 4% gewijzigd door User op 29-02-2016 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:41:
[...]

Volgens mij mijn eerste Top Gun in de ISU-130. Kwas er op dat moment best wel blij mee. :P

O pls... :+ verkapt zie mij eens een zeldzame tank hebben post... 8) >:)

Die replay is zeker het kijken waard als je altijd al eens Seal Warpack in werking hebt willen zien. O+

[ Voor 10% gewijzigd door GJP80 op 29-02-2016 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:47:
[...]

Hey. Dat wou ik nog even geheim houden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Gisteren met ilikebananas nog een goede afsluitende game gehad, helemaal leuk als je een speler uit een andere NL clan (dit keer RANG) tegenkomt, elkaar sportief goedeavond wenst en daarna hem als eerste een schot kan verkopen met m'n AX. En tot slot ook nog aan bijna het eind van de battle het kill shot kan doen en hem weer een goede avond kan wensen :) Had bijna 7K damage, een van die games waarin alles lukt. Zal wel in het midden laten wat zijn damage was, want zulke waarin niets lukt potten heb ik helaas ook geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:41:
[...]

Waarom zou je gebanned worden? Wellicht dat de ISU-130 als zeldzame reward tank reacties oproept, maar zie je hier niks verkeerd doen?

Je schiet die Is3a in zn zij en deze weet direct te melden dat je gebanned gaat worden voor 72h? (leuk ook dat ie de replay van een lopend potje weet te verzenden :) )

Of verwart hij je met je platoonmaat, die over joden begint te razen tegen de arty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
GJP80 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 12:47:
[...]
Is die zeldzaam dan ? Ik meen me te herinneren dat ik die een tijdje geleden ook zomaar heb gekregen ? :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 15:27:
[...]

Waarom zou je gebanned worden? Wellicht dat de ISU-130 als zeldzame reward tank reacties oproept, maar zie je hier niks verkeerd doen?

Je schiet die Is3a in zn zij en deze weet direct te melden dat je gebanned gaat worden voor 72h?
Thatsthejoke.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door User op 29-02-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ach iedere gratis tank wordt vanzelf wel zelf zeldzaam, heb liever garage slot dan een BT-7 artillery of Toldi III en ik zal niet de enige zijn :P

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
RIP Cold's account.

It was a nice ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:15:
RIP Cold's account.

It was a nice ride.
He will be missed... o7

[ Voor 7% gewijzigd door GJP80 op 29-02-2016 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:15:
RIP Cold's account.

It was a nice ride.
permabanned? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
huh? Leg ff uit? whipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik denk dat Cold dit treurige verhaal beter zelf kan uitleggen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:50:
[...]
Ik denk dat Cold dit treurige verhaal beter zelf kan uitleggen. ;w
Nu ben ik wel benieuwd, want dit gebeurt toch niet zo vaak.

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Bonus code for 1-day of premium: WOTEXTRADAY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ze whipen je account niet voor niks. Mischien toch iets minder ragen in chat of zet chat uit. hielp bij mij heel goed. :)

me lekker ragen in chat resulteerde in een clan kick. het beste wat me is overkomen.

[ Voor 26% gewijzigd door B-BRAIN op 29-02-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
B-BRAIN schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:01:
ze whipen je account niet voor niks. Mischien toch iets minder ragen in chat of zet chat uit. hielp bij mij heel goed. :)

me lekker ragen in chat resulteerde in een clan kick. het beste wat me is overkomen.
...welke account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy

Maar ragen is zo lekker.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39

Want uit een clan stappen is overrated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
2crashandburn schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:08:
[...]

Kost te veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Jammer genoeg kun je in S3AL voor dat soort dingen niet gekicked worden, dus moet je alsnog op eigen houtje de clan verlaten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:10:
[...]

Jammer genoeg kun je in S3AL voor dat soort dingen niet gekicked worden, dus moet je alsnog op eigen houtje de clan verlaten.
Inderdaad. Ik bedoel, je wordt zelfs niet gekicked als je gebanned wordt voor riggen of het maken van hacks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:10:
[...]
Inderdaad. Ik bedoel, je wordt zelfs niet gekicked als je gebanned wordt voor riggen of het maken van hacks!
S3ALpack confirmed!

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 29-02-2016 20:12 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
2crashandburn schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:08:
[...]

ach meningsverschil mag er toch altijd zijn daarvoor zijn we mensen. heb mensen uit die clan zelfs zien ragen op youtube maar daar wordt niks op uit gedaan, Mompelt iets van vriendjes politiek ;)

en mijn vorige reactie was over dat plaatje wat er gepost werd met nul battles

[ Voor 16% gewijzigd door B-BRAIN op 29-02-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
B-BRAIN schreef op maandag 29 februari 2016 @ 20:24:
[...]

ach meningsverschil mag er toch altijd zijn daarvoor zijn we mensen. heb mensen uit die clan zelfs zien ragen op youtube maar daar wordt niks op uit gedaan, Mompelt iets van vriendjes politiek ;)

en mijn vorige reactie was over dat plaatje wat er gepost werd met nul battles
coldzero0 was niet mijn account...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zuur man, is er toch wel heel wat moeite en tijd verloren gegaan..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Krijgen we nog te horen waar jullie het over hebben? Of blijven we een paar pagina's vaag doen? :)

[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 29-02-2016 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

_Anvil_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 23:06:
Krijgen we nog te horen waar jullie het over hebben? Of blijven we een paar pagina's vaag doen? :)
Ik gok dat laatste :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Dan maar weer beginnen over de MM? Ik vond hem gister fijn in mijn voordeel uitvallen. Veel scoutmaps gehad om leuk te spotten, merk wel dat je soms met de MT-25 toch net de viewrange (370m) mist om dingen te doen die je met de andere tier 6 scouts wel kunt doen. Hierdoor zijn niet alle spots even goed om te gebruiken. Waar ik me ook vooral aan erger is de matige gun depression. Door de snelheid is het echter nog best een leuk beestje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hell no, we willen de waarheid boven tafel. Mn huidige hypothese is dat coldzero is gebanned vanwege zn gescheld op den Joodse medemensch, dus veel erger kan het niet worden :)

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 01-03-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:40:
Hell no, we willen de waarheid boven tafel. Mn huidige hypothese is dat coldzero is gebanned vanwege zn gescheld op den Joodse medemensch, dus veel erger kan het niet worden :)

[video]
Mijn account is niet gebanned. Niet eens gechatbanned.

Overigens was dat geen potje van mijzelf, maar een clangenoot van me die op mijn account speelde die dag, hij is zelf gebanned wegens riggen :') en ik heb dit weekend niet kunnen spelen zelf door verschillende afspraken die ik had staan

[ Voor 22% gewijzigd door wsLy op 01-03-2016 09:58 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ok, verwijderd dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Accounts worden niet verwijderd in WoT. Enkel gepermaband. Maar dan zie je de naam met een streep erdoor.

Wist niet dat het zo lastig was om te gokken wat het precies is :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Je hebt hem zelf verwijderd, preventief no doubt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Accounts worden niet verwijderd in WoT. Enkel gepermaband. Maar dan zie je de naam met een streep erdoor.

Je werd gek van je slechte stats na zoveel battles en hebt aan support gevraagd om je account te resetten zodat je nu echt ff een dikke reroll account kan maken ? :+ Zodat nog meer arty focus, chat rage wegens reroll en nazi deportisme? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Of gewoon zen naam veranderd naar My72VirginsAreGhey ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Pffff, best zuur zeg.
Zit toch een hoop tijd, geld, trots en plezier in zo'n account wat je hebt opgebouwd.

Cursusje anger management nodig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
kreezjie schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:12:
Of gewoon zen naam veranderd naar My72VirginsAreGhey ? O-)
Wow rude.

Edit: Koekje voor jou trouwens.
jantje 2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:03:
[...]

Je werd gek van je slechte stats na zoveel battles en hebt aan support gevraagd om je account te resetten zodat je nu echt ff een dikke reroll account kan maken ? :+ Zodat nog meer arty focus, chat rage wegens reroll en nazi deportisme? *O*
...waarom zou Cold nazi's willen deporteren dan?

[ Voor 57% gewijzigd door User op 01-03-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Wow rude.

[...]
haha, thnx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:52:
[...]
Wow rude.

[...]
Wat ik ervan begrijp is Cold nogal into het treinvervoer met een specifieke eindbestemming en de joden. Dus vandaar een mooi 1,2tje die als je hem letterlijk leest inderdaad een andere betekenis krijgt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Joh, ik dacht dat die gasten alleen maar grammar nazi's waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:15:
[...]

Wat ik ervan begrijp is Cold nogal into het treinvervoer met een specifieke eindbestemming en de joden. Dus vandaar een mooi 1,2tje die als je hem letterlijk leest inderdaad een andere betekenis krijgt 8)7
Ik ben meer van het Free Kurdistan, dat is mijn specialiteit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Ik ben meer van het Free Kurdistan, dat is mijn specialiteit.
Ja dat is ook een mooie, in de tijd van PTS was dit altijd een mooi main topic met overnames forumposts. Laatste tijd is dit niet meer zo in opspraak dan het was, goed dat jij er nog aandacht aanbesteed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand trouwens een idee wanneer 9.14 ongeveer zal komen? Volgende week? Week ernaar?
Had hem even op de testserver gespeeld en het beviel me wel. Geluiden zijn sowieso een stuk beter en het manoeuvreren ging ook wel lekker, maar je moet er wel aan wennen, gaat nog leuke situaties opleveren denk ik :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik dacht 14 maart. Ik heb altijd al dick koele en fette geluiden met de gnomefather sound mod.

[ Voor 67% gewijzigd door Kepro op 01-03-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:36:
Ik dacht 14 maart. Ik heb altijd al dick koele en fette geluiden met de gnomefather sound mod.
Je bedoelt onrealistische geluiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kepro schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:36:
Heb die mod eens een keer gebruikt, niet mijn ding :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:42:
[...]

Heb die mod eens een keer gebruikt, niet mijn ding :p
Zonder geluidsmod vind ik WoT geen zak aan :P
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:40:
[...]
Je bedoelt onrealistische geluiden?
Alles beter dan de standaard geluiden. Grandpa of de ww2 mod blazen m'n trommelvlies kapot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:44:
[...]

Zonder geluidsmod vind ik WoT geen zak aan :P

[...]

Alles beter dan de standaard geluiden. Grandpa of de ww2 mod blazen m'n trommelvlies kapot 8)7
Huidige geluiden zijn redelijk meh inderdaad. Maar wat er in 9.14 komt is bijna spot-on. De geluiden in de verte zijn superrealistisch. Dichtbij is een beetje lastig om te bepalen omdat ieder weldenkend mens niet zonder dubbele gehoorbescherming naast een kanon gaat staan.

Wel vind ik de motorgeluiden een beetje te zacht, maar daar hebben we volume sliders voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:48:
[...]
Huidige geluiden zijn redelijk meh inderdaad. Maar wat er in 9.14 komt is bijna spot-on. De geluiden in de verte zijn superrealistisch. Dichtbij is een beetje lastig om te bepalen omdat ieder weldenkend mens niet zonder dubbele gehoorbescherming naast een kanon gaat staan.

Wel vind ik de motorgeluiden een beetje te zacht, maar daar hebben we volume sliders voor.
Ik heb nog geen goed filmpje van de nieuwe geluiden gezien/gehoord dus ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:59:
[...]

Ik heb nog geen goed filmpje van de nieuwe geluiden gezien/gehoord dus ik ben zeer benieuwd.
QQbaby heeft wel een goed filmpje over de nieuwe geluiden op zijn Youtube staan, voor het geval je de nieuwe geluiden wil horen voordat de patch uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Ik dacht dat 9.14 'aangekondigd' was 'vlak na 8 maart'. Dus ik vermoed dat die ergens volgende week zal arriveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:48:
[...]

Ik heb altijd met vanilla geluiden gespeeld en daar ook heel erg aangewend. Ik kan bijna alles wel onderscheiden qua geluid en manier van inslag. Zal weer leuk worden om te wennen aan de nieuwe geluiden.

Heb heel even de eerste versie van de test gespeeld maar vond alle geluiden wel erg overheersen en werd eigenlijk een beetje gek/hoofdpijn van de "hardheid" van de geluiden. Niet qua volume maar qua overheersing.

Misschien een kwestie van gewenning maar ik vond van WoT altijd juist zo lekker dat alles best rustig overkomt en je niet snel fatigued bent lichamelijk en geestelijk gezien in verhouding met andere games
( de rage en onzin niet meegerekend ofc 8)7 )

Wat trouwens helemaal irritant was het SS geluid, net alsof er heel de tijd een foto gemaakt werd.
Ik las wel in de tweede test dat dit was aangepast maar ik wil eigenlijk geen SS geluid. :+

Qua pyshics te kort gespeeld om echt verschil te merken. Wat wel EINDELIJK gefixed is dat je niet meer vast komt te zitten op de zijkant van de rots of muur dat was zo irritant in de huidige game. Wel lijkt fall damage helemaal broken te zijn. Op plekken waar je eerder zonder damage naar beneden reed ( mountain pass naast brigde bijvoorbeeld ) rij je nu instant dood.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 01-03-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:09:
[...]

Ik heb altijd met vanilla geluiden gespeeld en daar ook heel erg aangewend. Ik kan bijna alles wel onderscheiden qua geluid en manier van inslag. Zal weer leuk worden om te wennen aan de nieuwe geluiden.

Heb heel even de eerste versie van de test gespeeld maar vond alle geluiden wel erg overheersen en werd eigenlijk een beetje gek/hoofdpijn van de "hardheid" van de geluiden. Niet qua volume maar qua overheersing.

Misschien een kwestie van gewenning maar ik vond van WoT altijd juist zo lekker dat alles best rustig overkomt en je niet snel fatigued bent lichamelijk en geestelijk gezien in verhouding met andere games
( de rage en onzin niet meegerekend ofc 8)7 )

Wat trouwens helemaal irritant was het SS geluid, net alsof er heel de tijd een foto gemaakt werd.
Ik las wel in de tweede test dat dit was aangepast maar ik wil eigenlijk geen SS geluid. :+
Ik kreeg van die nieuwe geluiden bijna flashbacks naar mijn tijd bij Defensie. :P
Iets meer dan een half jaar op het Artillerieschietkamp gewerkt. Ingame geluiden klinken bijna hetzelfde als de dreunen daar. En nee, het kaliber schatten aan de hand van het geluid is extreem lastig. Uiteindelijk leer je het verschil tussen de verschillende kalibers wel kennen, maar in het begin lijken ze allemaal op elkaar.
Eén ding die ik nog niet tegengekomen ben is de supersoon-fluit van granaten bij het afvuren. Iedereen kent dat geluid als "kogels die om je hoofd vliegen", maar het is ook zeer duidelijk te horen bij het afvuren van een kanon, het is namelijk een best luid geluid. Maar je kan het alleen horen als je enkele tientallen meters van het kanon staat. Sta je naast het kanon, hoor je alleen de klap.

Volgens mij zag ik iets in de opties langsvliegen dat je dat SS geluidje kan uitschakelen, maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
goh, wat veranderen jullie handig van onderwerp :)

Ik vind de 9.14 geluiden erg dik klinken, leuk stukje immersion op zich. Al kan het ook verwarrend werken denk ik ja. Hopelijk kun je de boel goed tweaken in de opties.

In other news: de IS-7 top of the tree is begonnen, fijn om te zien dat het eea is aangepast sinds het eerste nieuws bericht. Je hoeft niet op dezelfde tank te stemmen en je hoeft de tier10 niet exact tijdens de periode te unlocken. Typische domme WG plannen, maar in elk geval luisteren ze beter naar de community.

Apart dat ze niet gewoon het NA server format gebruiken, maar dat is natuurlijk te veel goodies voor de uitmelk market EU :)

Verder een nieuw Ranked team battles season vanaf vandaag, met een "surprise halfway in the season", zal mij benieuwen... maar eens kijken of ik weer een team kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Voelen de tanks nu ook net zo lompzwaar aan als ze in War Thunder doen? Daar heb je echt het gevoel dat een tank een tank is, een loodzwaar stalen monster; en niet een RC modelletje zoals in WoT toch wel een beetje het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:09:
[...]

Qua pyshics te kort gespeeld om echt verschil te merken. Wat wel EINDELIJK gefixed is dat je niet meer vast komt te zitten op de zijkant van de rots of muur dat was zo irritant in de huidige game. Wel lijkt fall damage helemaal broken te zijn. Op plekken waar je eerder zonder damage naar beneden reed ( mountain pass naast brigde bijvoorbeeld ) rij je nu instant dood.
Wat dacht je van de spoorrails waar je nu eindelijk normaal overheen kunt rijden.. Als er iets was waar ik mij aan irriteerde...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Okars schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:38:
Voelen de tanks nu ook net zo lompzwaar aan als ze in War Thunder doen? Daar heb je echt het gevoel dat een tank een tank is, een loodzwaar stalen monster; en niet een RC modelletje zoals in WoT toch wel een beetje het geval is.
Ik heb bij War Thunder meer het idee dat ik aan het ijsschaatsen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:44:
[...]
Ik heb bij War Thunder meer het idee dat ik aan het ijsschaatsen ben.
Oh ja, dat is ook zo, dat is met Arcade mode heel erg inderdaad.

Ik had het allicht over de Realistic mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Okars schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Oh ja, dat is ook zo, dat is met Arcade mode heel erg inderdaad.

Ik had het allicht over de Realistic mode.
Juist, en dan zit je appels met peren te vergelijken. :)
Hoewel WG zegt dat WoT een simulator is, is dat het absoluut niet.
New players can jump into battle in less than a minute to take part in short, decisive combat actions designed to ensure fast and action-oriented warfare. As you are thrown onto the battlefield, you must be bold, decisive and flexible to succeed in the maelstrom of iron and fire-based warfare.

Dive into intense tank-on-tank combat to enjoy an amazing new battlefield experience that provides a combination of multiple genres. A unique blend of gameplay "ingredients,” supported by top-notch graphics and stunning audio-visual effects, provides endless challenge and excitement.

Simulator. Authentic models and vehicle characteristics make you feel like a real tank commander taking part in a furious armored offensive.

RPG. Your armored steed isn't just a tin can on tracks - it’s a living, evolving mechanism that should be treated accordingly. Research your available upgrades and modifications to enhance its performance on the battlefield.

Action. Take part in joint operations to spot, track, and destroy enemy units and engage in head-on-head duels where your speed and reaction time is as important as in any co-op shooter.

Strategy. There’s only one simple rule to follow - don't be a loner. Rally your comrades to devise a battle plan and assign roles, then move out and defeat your enemy on the field of honor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

wsLy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 10:01:
[...]

Namechange? Afbeeldingslocatie: http://cdn-frm-eu.wargaming.net/4.5/style_emoticons/wot/Smile-hiding.gif

[ Voor 12% gewijzigd door ShockWave op 01-03-2016 16:25 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Je kan natuurlijk ook je chat uitzetten en je antisemi gedachtengoed verder via foldertjes verspreiden ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Kan iemand mij uitleggen waarom dit een Mastery Badge: ACE is ?!

Damage: 4,302
Assist: 1,188
Blocked: 0
Base Exp: 1,285

Link naar de replay, voor als jullie echt niets te doen hebben: http://wotreplays.com/sit...erberg-debanus-object_704 (van 3-7 achter, naar 15-13 winst :9 :9 :9 )

Screenshots:
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/5gxvbvadzmx.png

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/qthxk0fvqur.png

[ Voor 24% gewijzigd door Bertvdk op 01-03-2016 17:40 ]

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Bertvdk schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:36:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit een Mastery Badge: ACE is ?!

Damage: 4,302
Assist: 1,188
Blocked: 0
Base Exp: 1,285

Link naar de replay, voor als jullie echt niets te doen hebben: http://wotreplays.com/sit...erberg-debanus-object_704 (van 3-7 achter, naar 15-13 winst :9 :9 :9 )

Screenshots:
[afbeelding]

[afbeelding]
Je hebt alle damage gedaan binnen de 300 meter, en dus vermoedelijk je eigen targets gespot.
Dan gaat het vrij rap met je XP en dus een ACE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
GJP80 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:42:
[...]

Je hebt alle damage gedaan binnen de 300 meter, en dus vermoedelijk je eigen targets gespot.
Dan gaat het vrij rap met je XP en dus een ACE :)
Is het verschil tussen 300m+ (snipen) en close combat zo groot dan?
Gezien het resultaat moet dat dan wel 8)

Noobmeter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
Bertvdk schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:44:
[...]

Is het verschil tussen 300m+ (snipen) en close combat zo groot dan?
Gezien het resultaat moet dat dan wel 8)
Bij >300m spot je meestal je eigen targets niet, en krijg je dus maar de helft van de XP, de andere helft gaat naar je spotter als ik het goed heb.

Pagina: 1 ... 13 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).