DuidelijkGJP80 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 17:46:
[...]
Bij >300m spot je meestal je eigen targets niet, en krijg je dus maar de helft van de XP, de andere helft gaat naar je spotter als ik het goed heb.
Weet iemand toevallig al iets?iTitus schreef op zondag 28 februari 2016 @ 20:05:
[...]
@Gergio:
Zo te zien is je aanvraag ontvangen en in behandeling genomen. Een dezer hoor je meer gok ik!
Nickname KasPlantje.
Kleine frustratie.
Heb net 4 spelletjes WOT gespeeld en alle 4 lager dan 35 % winrate en ook nog verloren. Ik heb geen idee hoe WOT dat indeelt, maar voor vanavond ben ik er klaar mee.
Heb net 4 spelletjes WOT gespeeld en alle 4 lager dan 35 % winrate en ook nog verloren. Ik heb geen idee hoe WOT dat indeelt, maar voor vanavond ben ik er klaar mee.
Hier de fix zet je Winkans % uit problem solveddick53 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 19:42:
Kleine frustratie.
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Jup, en slechts 4 potjes?
Ik verlies er regelmatig veel meer achter elkaar. Shit happens, gewoon even switchen van tank/tier.
Of voor de afwisseling een avond stronghold/ team battles oid gaan doen etc.
Ik verlies er regelmatig veel meer achter elkaar. Shit happens, gewoon even switchen van tank/tier.
[ Voor 9% gewijzigd door _Anvil_ op 01-03-2016 20:23 ]
Wisselen van tank/tear werkt soms wel. MAAR waarom is dat?? Ligt dat aan de vorm van het moment bij jezelf of zijn er programma regels??_Anvil_ schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:22:
Jup, en slechts 4 potjes?
Ik kon het toch niet laten om weer WoT te gaan doen. Maar ik doe het wel zonder XVM, dat scheelt een hoop frustratie. Maar irritante is, ik merk dat anderen mij als prio target behandelen omdat mijn stats nog steeds boven gemiddeld zijn.. Mooi voorbeeld, een arty welke perse alleen op mij wilde schieten...na 5+ arty shells + andere dmg eindelijk ten onder gegaan. Dat is echt stront vervelend

De winkans je die per potje voor je neus krijgt is uberhaupt niet eens van Wargaming maar van een mod.dick53 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:28:
[...]
Wisselen van tank/tear werkt soms wel. MAAR waarom is dat?? Ligt dat aan de vorm van het moment bij jezelf of zijn er programma regels??
En dat word volgens mij ook heel erg gebaseerd op de wn8 van je medespelersUser schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:04:
[...]
De winkans je die per potje voor je neus krijgt is uberhaupt niet eens van Wargaming maar van een mod.
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Ja, en voor zover ik weet zit daar geen gewicht aan tanks. Een unicum in een LTTB telt dus even zwaar als een unicum in een T110E5. Drie keer raden wie meer invloed op het potje uitoefent.G3n3t!cs schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:08:
[...]
En dat word volgens mij ook heel erg gebaseerd op de wn8 van je medespelers
De SPGs die voor dynamic gameplay zorgen?User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ja, en voor zover ik weet zit daar geen gewicht aan tanks. Een unicum in een LTTB telt dus even zwaar als een unicum in een T110E5. Drie keer raden wie meer invloed op het potje uitoefent.
En daarom gebruik ik die zooi ook niet het is alleen maar storend en het leid gewoon af.User schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ja, en voor zover ik weet zit daar geen gewicht aan tanks. Een unicum in een LTTB telt dus even zwaar als een unicum in een T110E5. Drie keer raden wie meer invloed op het potje uitoefent.
De tier 7 tank van de Tsjechen gekocht en meteen fully ops want teveel free xp. Tot heden een prima tank. Ga hier wel lol aan hebben. Ook prima avond gehad.
[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 01-03-2016 21:34 ]
Gisteren erachter gekomen dat het WoT statsscript nogal erg handige informatie toont op je wot player profile.
Denk hierbij aan de totale assisting damage van al je battles, totaal aantal hits, totaal aan schoten en oik het penetration percentage.
Gisteren even de accounts van mij, GJP en usertmp bekeken. Alle drie rond de 75% hit ratio en alle drie rond de 40-45% penetration ratio..
Ik had bij Jerrycan van SANTI gekeken, 80% hitratio en 33% penetrarion ratio.. Dat zijn 2 uit 3 shells die biuncen...
Link: http://forum.worldoftanks...forums-and-tourney-teams/
Denk hierbij aan de totale assisting damage van al je battles, totaal aantal hits, totaal aan schoten en oik het penetration percentage.
Gisteren even de accounts van mij, GJP en usertmp bekeken. Alle drie rond de 75% hit ratio en alle drie rond de 40-45% penetration ratio..
Ik had bij Jerrycan van SANTI gekeken, 80% hitratio en 33% penetrarion ratio.. Dat zijn 2 uit 3 shells die biuncen...
[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 02-03-2016 05:54 ]
Had verwacht dat jullie toch iets meer zouden pennen. Ik heb zelf een iets lagere hitratio maar van mijn schoten gaat wel 73.21% in het target.wsLy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 05:51:
Gisteren erachter gekomen dat het WoT statsscript nogal erg handige informatie toont op je wot player profile.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Komt door al die HEAT die spaced armor raakt
Gisteren heeft de king of WoT QB nog even haarfijn uitgelegd dat SPG's dynamic gameplay bezorgen en niet verwijderd moeten worden uit WoT en aardig balanced zijn. Aangezien hij dit gezegd heeft moet dit waar zijn.
Ik ben vanaf nu een groot voorstander van arty en hoop er minimaal 3 per game te hebben. Je zou af en toe ook eens naar deze goeroe moeten kijken. Je kijk op het WoT leven veranderd in no-time.
Gisteren zelf nog de ultimate pools deny gehad. Had 9 kills met patton en was nog een full health 110 over voor de laatste kill. Ik was als eerste bij de tank en besloot maar wat extra damage te doen uiteindelijk 2 keer geschoten toen me team hem naar 375hp schoot. In de backline kwam al een ISU en een RHM borsig aan rijden dus ik moest de schot maken. Uiteraard ongeveeer 55% kans voor de killshot voor de pools medal. Maar nope raak je die vent voor 344 en killt iemand anders hem. Had uiteindelijk met 3 schoten 1074 geraakt echt super veel pech.

Zou je voor de grap voor mij ook kunnen kijken? Volgens mij moet het bij mij nog meer drama zijnwsLy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 05:51:
Ik heb en een lage hitratio en ik denk een lage penratio. #blames RNG

[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 02-03-2016 10:14 ]
Ik zit op bijna dezelfde stats als user cold etc. 72% hitrate met 41% pen.jdh009 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 06:36:
[...]
Had verwacht dat jullie toch iets meer zouden pennen. Ik heb zelf een iets lagere hitratio maar van mijn schoten gaat wel 73.21% in het target.
Die hoge pen ratio van jouw verbaasd mij eigenlijk nog al. Ik bedoel 10% verschil kijk ik niet van op maar zoveel. En ik spam nauwelijks heat shells ofzo.
Enige verklaring die ik momenteel heb als ik ons vergelijk is dat jij veel meer lagere tiers hebt gespeeld (tier 4 en ik tier 8/9) en dat die in verhouding minder armour hebben.
Als ik zo kijk (en ik t goede account voor me heb, jij zat in fame toch?) zit je op 74% hitrate met 52% penrate, beter als mij en de andere heren dusjantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Zou je voor de grap voor mij ook kunnen kijken? Volgens mij moet het bij mij nog meer drama zijn![]()
Ik heb en een lage hitratio en ik denk een lage penratio. #blames RNG
[ Voor 25% gewijzigd door themaxter op 02-03-2016 10:22 ]
Heb je QB gisteravond op zn stream leiding zien geven aan t10 stronghold met QSF? Na 5 losses op rij (Waaronder games met 75% Winchance) begon ie toch een beetje pissig te worden 
Ow en nog even over de a-44 medium: niet kopen!
Ik ga proberen hem nog een paar keer te dubbelen (hoewel, vanmorgen waren daar 6 potjes voor nodig, zelfs in platoon met 2 blauwe spelers in een IS-6 kon het niet)
Ik heb een berg free xp en die ga ik gebruiken, doe ik anders nooit, maar dit is de ergste grind ever in mn woT carriere:
- gun is verschrikkelijk, 0,45 acc, 10 minuten aimtime. stats lijken in de praktijk nog slechter te zijn.. Pen is ook 30 minder dan advertised voor mn gevoel.
- armor is non existent in de praktijk, elke treffer op je voorkant is een fikkende motor.. nee ik overdrijf niet, elke hit op je front plate!
- zero gun depression en rear mounted turret (ok, dat is wennen voor mij). Enigzins gecompenseerd door de goede mobiliteit.
- Hits op andere plekken beschadigen 2 modules of crew members tegelijk. Schuin van voren standaard motor plus tracks, ook een leuke.
- ding is vervloekt, MM en RNG werken altijd tegen, altijd. Bizar.
*gaat SirFoch review van object 416 kijken*
Ow en nog even over de a-44 medium: niet kopen!
Ik ga proberen hem nog een paar keer te dubbelen (hoewel, vanmorgen waren daar 6 potjes voor nodig, zelfs in platoon met 2 blauwe spelers in een IS-6 kon het niet)
Ik heb een berg free xp en die ga ik gebruiken, doe ik anders nooit, maar dit is de ergste grind ever in mn woT carriere:
- gun is verschrikkelijk, 0,45 acc, 10 minuten aimtime. stats lijken in de praktijk nog slechter te zijn.. Pen is ook 30 minder dan advertised voor mn gevoel.
- armor is non existent in de praktijk, elke treffer op je voorkant is een fikkende motor.. nee ik overdrijf niet, elke hit op je front plate!
- zero gun depression en rear mounted turret (ok, dat is wennen voor mij). Enigzins gecompenseerd door de goede mobiliteit.
- Hits op andere plekken beschadigen 2 modules of crew members tegelijk. Schuin van voren standaard motor plus tracks, ook een leuke.
- ding is vervloekt, MM en RNG werken altijd tegen, altijd. Bizar.
*gaat SirFoch review van object 416 kijken*
[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 02-03-2016 10:23 ]
dit komt gewoon door de tier waarop je het meest speelt, waarschijnlijk speel jij nauwelijks of geen tier IX en X.jdh009 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 06:36:
[...]
Had verwacht dat jullie toch iets meer zouden pennen. Ik heb zelf een iets lagere hitratio maar van mijn schoten gaat wel 73.21% in het target.
Op tier X no way dat je 73% penned, daarvoor zijn er teveel rng factoren. probeer maar eens op enige afstand een is7, e5, is4, e100, jpz, etc etc etc te pennen, zelfs als deze gewoon ergens midden in een open stuk staan is het niet zo dat je deze tanks consistent kan pennen, ook niet met gold ammo. Dit gaat dan over middellange/lange afstand, van dichterbij is het natuurlijk een stuk makkelijker maar zelfs dan is 73% op tier X niet te doen imho.
Op tier IV, V, VI vast wel.
leljantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Gisteren heeft de king of WoT QB nog even haarfijn uitgelegd dat SPG's dynamic gameplay bezorgen en niet verwijderd moeten worden uit WoT en aardig balanced zijn. Aangezien hij dit gezegd heeft moet dit waar zijn.
Ik ben vanaf nu een groot voorstander van arty en hoop er minimaal 3 per game te hebben. Je zou af en toe ook eens naar deze goeroe moeten kijken. Je kijk op het WoT leven veranderd in no-time.

ik vind het wel grappig hoe veel haat QB krijgt, volgens mij zat de helft van mn clan gisteren in de twitch chat QB te trollen. Zelf vind ik het ook geen supergoede speler of zo, maar waar ik wel respect voor heb is hoe hij zo'n hele community heeft opgezet.
z'n SH fc was fantastisch overigens

Precies. GJP en ik spelen heel veel Type 59 en andere hoge tiers. En iedereen weet wel wat voor pain in the ass het is om IS-3's te killen met een premium tank...gotfurrr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:31:
[...]
dit komt gewoon door de tier waarop je het meest speelt, waarschijnlijk speel jij nauwelijks of geen tier IX en X.
Op tier X no way dat je 73% penned, daarvoor zijn er teveel rng factoren. probeer maar eens op enige afstand een is7, e5, is4, e100, jpz, etc etc etc te pennen, zelfs als deze gewoon ergens midden in een open stuk staan is het niet zo dat je deze tanks consistent kan pennen, ook niet met gold ammo. Dit gaat dan over middellange/lange afstand, van dichterbij is het natuurlijk een stuk makkelijker maar zelfs dan is 73% op tier X niet te doen imho.
De stats zijn alleen relevant in combinatie met de hoeveelheid schoten die je gemiddeld per potje doet.gotfurrr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:31:
[...]
dit komt gewoon door de tier waarop je het meest speelt, waarschijnlijk speel jij nauwelijks of geen tier IX en X.
Oftewel: Hoeveel pens heeft een speler gemiddeld per potje?
Top of the tree IS-7! Toevallig zit ik in mijn T-10 en zwaar op weg naar de IS-7.
Gisteravond moest ik nog 25k voor de topgun in de T-10. Met die gratis 1,5 crew experience is de grind een stuk minder erg geworden. Gelukkig na 15 potjes en 75% WR de 122 mm M62-T2 kunnen binnenharken.
Nu moet ik de turret en engine nog. De turret is een must, maar zal ik de engine skippen en direct doorgaan naar de IS-7 grind.. hmmm
Gisteravond moest ik nog 25k voor de topgun in de T-10. Met die gratis 1,5 crew experience is de grind een stuk minder erg geworden. Gelukkig na 15 potjes en 75% WR de 122 mm M62-T2 kunnen binnenharken.
Nu moet ik de turret en engine nog. De turret is een must, maar zal ik de engine skippen en direct doorgaan naar de IS-7 grind.. hmmm
Ja dat was zeer vermakelijk. Zelf de hele tijd tegenstrijdige orders geven en dan achteraf de spelers de schuld geven. Met als uitschieter de game op murovanka waarbij hij zei dat de E5's defensive positions moesten innemen en hij boos werd toen zijn mediums gepushed werden omdat de E5's zogenaamd niet agressief genoeg waren

Had die één van onze main-arty spelers (meer dan 20k games in alleen arty) maar geen scrub moeten noemen. Karma dat die vanaf de game tegen F15 er ongeveer 5 a 6 verloor
Klopt helaas. Server 2 heeft onderhoud en als je ingelogd was op 2 kan je helaas niet naar 1... geduld hebben maar...HirzoSchuurman schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:39:
hmmm? ik kan niet inloggen, raar.
EU2 is "de server reageert niet", en EU1 zou vol zitten.
Heb ik net mijn 100% reserve ingezet

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11
Hmm, lukte net hele tijd niet, maar nu zit ik ineens wel weer zo op EU2, onderhoud klaar i guess.Chiel340 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:41:
[...]
Klopt helaas. Server 2 heeft onderhoud en als je ingelogd was op 2 kan je helaas niet naar 1... geduld hebben maar...
Heb ik net mijn 100% reserve ingezet
Snel weer inloggen en van je reserves gebruik maken
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Je weet dat er 15 enemy tanks zijn he? Dus na 3 kills al op je louweren gaan rusten is wat vroegbrid schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:26:
pfff weer wat rare potjes vandaag, gewoon met t67 3 kills doen en 2k dmg en nog lukt het om te verliezen
Had gelukkig wel personal van +100% XP + premium netjes 2,5K XP
Thanks, dat valt nog mee dan. Speel meestal tussen t8-10 en die verhouding valt me eigenlijk nog mee. Toch maar weer het bewijs dat armor wel degelijk in de game zitthemaxter schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:19:
Als ik zo kijk (en ik t goede account voor me heb, jij zat in fame toch?) zit je op 74% hitrate met 52% penrate, beter als mij en de andere heren dus
20% van de geraakte schoten pennen niet. Grappig dat dat bijna gelijk is aan de 25% RNG in de game ^^
Heb helaas de stronghold games niet gezien heb echt maar 1 of 2 games gekeken gisteren wat later op de avond. Jullie hebben hem dus gesloopt met F15 hahapoderosoo schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:33:
[...]
Ja dat was zeer vermakelijk. Zelf de hele tijd tegenstrijdige orders geven en dan achteraf de spelers de schuld geven. Met als uitschieter de game op murovanka waarbij hij zei dat de E5's defensive positions moesten innemen en hij boos werd toen zijn mediums gepushed werden omdat de E5's zogenaamd niet agressief genoeg waren
Had die één van onze main-arty spelers (meer dan 20k games in alleen arty) maar geen scrub moeten noemen. Karma dat die vanaf de game tegen F15 er ongeveer 5 a 6 verloor

Snellebaby was even BozeBaby... en zn Fc instructies leken inderdaad meer op danspasjes:
"T110e5s move forward, no wait back.. ow wait there pushing with their meds FORWARD!1 umm no wait, sorry.. try to.. um... JUST GO BACK!"
LOL
"T110e5s move forward, no wait back.. ow wait there pushing with their meds FORWARD!1 umm no wait, sorry.. try to.. um... JUST GO BACK!"
LOL
Ik speelde zelf toen nog niet mee maar zat wel in de ts-channel te luisteren. Wat wel weer ironisch was dat de oprichter van QSF wel die game meespeelde aan de kant van F15jantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 11:53:
[...]
Heb helaas de stronghold games niet gezien heb echt maar 1 of 2 games gekeken gisteren wat later op de avond. Jullie hebben hem dus gesloopt met F15 hahaZal het misschien vanavond wel ff terugkijken als het zo goed was.
Ja maat
Dit is echt heel veel geluk hebben
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Goeie dag zeg, wat een faalteam en wat een bak geluk!
Zijn wel de mooiste potjes.
[ Voor 5% gewijzigd door Kliko op 02-03-2016 13:07 ]
73,46% hitrate en 52.52% penratio hier (thx maxter voor het checken). ik schiet dan natuurlijk ook alles full goldwsLy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 05:51:

wel een grappige stat die pen ratio als je het ook nog zou kunnen filteren op normale ammo en gold ammo

De matchmaking soms... Wij kregen dit in ons gezicht geduwd op Pilsen, waren blijkbaar geen andere tier 7's meer in de wachtrij -,-
Ik stond 3e plek van mijn team met meeste damage done... 1345... Op 3 tier 9's na zaten ze allemaal onder de 1000 damage, ALS ZE AL DAMAGE HADDEN GEDAAN...
Ik stond 3e plek van mijn team met meeste damage done... 1345... Op 3 tier 9's na zaten ze allemaal onder de 1000 damage, ALS ZE AL DAMAGE HADDEN GEDAAN...

[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 02-03-2016 16:44 ]
Hij ging ook even in op 'illegale' modsjantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:11:
[...]

Yup, we did it live!Gisteren zelf nog de ultimate pools deny gehad. Had 9 kills met patton en was nog een full health 110 over voor de laatste kill. Ik was als eerste bij de tank en besloot maar wat extra damage te doen uiteindelijk 2 keer geschoten toen me team hem naar 375hp schoot. In de backline kwam al een ISU en een RHM borsig aan rijden dus ik moest de schot maken. Uiteraard ongeveeer 55% kans voor de killshot voor de pools medal. Maar nope raak je die vent voor 344 en killt iemand anders hem. Had uiteindelijk met 3 schoten 1074 geraakt echt super veel pech.
ElPaco schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:40:
[...]
Rianata hoeft de komende maand niet te spelen, zijn geluk is op
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ah dat was het ja! Ik heb ze al te lang geen geld gegeven, duidelijkRianata schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 17:33:
Gewoon premium tanks blijven kopen jongens, je weet toch dat dat een gunstig effect heeft op je RNG!
probleem met qb is hij zit part time bij wg of heb ik dat nu fout. Dus hij moet toch wel hetzelfde standpunt als wg hebben.
Tsja.. QB dan noem je ook wel iemand op.jantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:11:
[...]
Ach was hij niet degene die de E-50M slecht vond? Ja een hele meute fanboys.. die spelers die je tegen komt in-game zijn echt dramaaaaa.gotfurrr schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:42:
[...]
lel![]()
![]()
ik vind het wel grappig hoe veel haat QB krijgt, volgens mij zat de helft van mn clan gisteren in de twitch chat QB te trollen. Zelf vind ik het ook geen supergoede speler of zo, maar waar ik wel respect voor heb is hoe hij zo'n hele community heeft opgezet.
Anyway nog een leuk potje aan rage van de enemy. 5 skill crew, in-camo is blijkbaar warpack. Als hij nou over HEAT had gejankt had ik het nog kunnen begrijpen.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dYG9ZIYITs0]
Wat is/doet die mod die de blauwe ring indicator oplicht als je aimt/inzoomt en schiet ?Nemean schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:53:
[...]
Tsja.. QB dan noem je ook wel iemand op.
[...]
Ach was hij niet degene die de E-50M slecht vond? Ja een hele meute fanboys.. die spelers die je tegen komt in-game zijn echt dramaaaaa.
Anyway nog een leuk potje aan rage van de enemy. 5 skill crew, in-camo is blijkbaar warpack. Als hij nou over HEAT had gejankt had ik het nog kunnen begrijpen.![]()
[video]
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Volgens mij is hij blauw als ik gereload ben en licht ie op wanneer ik volledig geaimt ben. Ik gebruik Anfield zijn modpack. 1 van de betere spelers in World of Tanks. http://www.twitch.tv/anfield_usBreezers schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:10:
[...]
Wat is/doet die mod die de blauwe ring indicator oplicht als je aimt/inzoomt en schiet ?
Lijkt erop dat er sinds deze week weer een stijgende lijn in zit. Konstrukta grind zit alweer op 1/4.
Ik ga denk ik maar weer csgo spelen, geen random shit meer en geen arta lel.
Mja, blauwe E-100 die nog niet weet hoe malinovka werkt. Ook al had je 50% aardappel crew had je daar nog unspotted die E-100 kunnen schieten. Dubbel-tripple bush position. Waarbij de T62a en later de T71 de E-100 voor jou en je STB1 maatje spotten. Dat die E100 als een mongool de hill op rijdt en totaal niet nadenkt was die denk ik even vergeten.Nemean schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 20:53:
[...]
Tsja.. QB dan noem je ook wel iemand op.
[...]
Ach was hij niet degene die de E-50M slecht vond? Ja een hele meute fanboys.. die spelers die je tegen komt in-game zijn echt dramaaaaa.
Anyway nog een leuk potje aan rage van de enemy. 5 skill crew, in-camo is blijkbaar warpack. Als hij nou over HEAT had gejankt had ik het nog kunnen begrijpen.![]()
[video]
Ook lekker op het begin blijven hangen met twee E-100s terwijl er minimaal 2 arties in het enemy zitten.
Zulke mensen zijn zo triest lol en ik vraag me af hoe zulke gasten ooit blauw zijn geworden

Common sense to hard to master

btw weer begonnen met spelen, of deed je dat al een lange tijd, ik dacht dat je een break ed had?
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 02-03-2016 22:59 ]
Blauw worden is niet moeilijk in dit spel, er zijn zat unicums en blue smurfs die denken dat ze goed zijn maar totaal geen inzicht hebben in dit spel. Ik heb net met The_Maxter 7 potjes gedaan we hebben werkelijk 1 potje gewonnen. Terwijl de spelers toch echt niet slecht waren in ons team 'statswise' maar gewoon niet goed bij hun paasei zijn.jantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:57:
[...]
Mja, blauwe E-100 die nog niet weet hoe malinovka werkt. Ook al had je 50% aardappel crew had je daar nog unspotted die E-100 kunnen schieten. Dubbel-tripple bush position. Waarbij de T62a en later de T71 de E-100 voor jou en je STB1 maatje spotten. Dat die E100 als een mongool de hill op rijdt en totaal niet nadenkt was die denk ik even vergeten.
Ook lekker op het begin blijven hangen met twee E-100s terwijl er minimaal 2 arties in het enemy zitten.
Zulke mensen zijn zo triest lol en ik vraag me af hoe zulke gasten ooit blauw zijn geworden
Common sense to hard to master![]()
btw weer begonnen met spelen, of deed je dat al een lange tijd, ik dacht dat je een break ed had?
Ik ben sinds 4 maandjes ofzo weer begonnen inderdaad. Wat heb ik de tijd gemist zeg met de goeie teams, arty spelers en de hoeveelheid leuke chats die ik na een battle ontvang!
Maar ach we zingen nog een liedje met zijn twee en het komt helemaal goed, toch Benno?
kijk uit maloot een kokosnoot
wie laat ons lachen gieren?
ovide en zijn vrienden
wat zij ook doen
we leven mee.
jah met ovide's vrienden op tv!! (op tv!)
het eiland is een speelterrein
je kunt ze niks verbieden
de vrienden van ovide
een hoop kabaal
loopt uit de hand
ovide's vrienden springen uit de band (uit de band!)
[ Voor 13% gewijzigd door Nemean op 02-03-2016 23:36 ]
Ja dat liedje zit na die games wel in mijn hoofd, en bedankt 
Waren inderdaad "bijzondere" potjes....
Campende heavies naast arty, falende lemmings. Onmogelijke 0 dmg shells, maar ja what's new....
Waren inderdaad "bijzondere" potjes....
Campende heavies naast arty, falende lemmings. Onmogelijke 0 dmg shells, maar ja what's new....
Gisteren ook weer flink opgeschoten met de t-34/100, ik had 2 uur lang de 100% XP bonus aanstaan, jammer genoeg dat we van de laatste 6 battles er 1 hebben weten te winnen. Dat waren echt complete bs teams.Kepro schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 21:54:
Lijkt erop dat er sinds deze week weer een stijgende lijn in zit. Konstrukta grind zit alweer op 1/4.
Mensen die je uit cover aan het duwen zijn, mensen die op je lopen te schieten, top tiers die maximaal 2 keer schieten en dan doodgaan.. Dat helpt niet echt allemaal.. Vooral niet als je maar 30 shells hebt...
Dat de tank weinig shells heb is vrij irritant en dan is de tank nog inaccuraat ook. Ik vergeet die bonussen steeds...wsLy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 06:45:
[...]
Gisteren ook weer flink opgeschoten met de t-34/100, ik had 2 uur lang de 100% XP bonus aanstaan, jammer genoeg dat we van de laatste 6 battles er 1 hebben weten te winnen. Dat waren echt complete bs teams.
Mensen die je uit cover aan het duwen zijn, mensen die op je lopen te schieten, top tiers die maximaal 2 keer schieten en dan doodgaan.. Dat helpt niet echt allemaal.. Vooral niet als je maar 30 shells hebt...
Wat je vaak kunt doen is kijken wat hun winrate is vergeleken met de WN8. 9/10 keer hebben dit soort blauwe lui een relatief lage winrate. Ze weten dan ook vaak wel waar ze moeten gaan staan om damage te doen, alleen ze hebben geen flauw benul van hoe ze nu echt het potje kunnen winnen. Oftewel wel kennis van de mappen, maar verder totaal geen inzicht in hoe een spel verloopt. Zo had ik gisteren een blauwe T44 (tier 8 potje) welke in Malinovka niet uit de struiken onderaan de heuvel is gekomen. Precies zo'n leuke plek om wat damage te kunnen doen, maar totaal ongeschikt om invloed op het potje te hebben.jantje 2 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 22:57:
[...]
Common sense to hard to master
[removed]
Ja de echte redline snipers zitten vooral tussen de blauwe spelers, die kunnen inderdaad wat farmen en blauw worden en that's it. Ook spelers die net aan blauw zijn met 50k+ battles zijn leuk. Die gasten hebben er zo lang over moeten doen om wat te begrijpen dat het nog steeds lastig voor ze is.redwing schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:57:
[...]
Wat je vaak kunt doen is kijken wat hun winrate is vergeleken met de WN8. 9/10 keer hebben dit soort blauwe lui een relatief lage winrate. Ze weten dan ook vaak wel waar ze moeten gaan staan om damage te doen, alleen ze hebben geen flauw benul van hoe ze nu echt het potje kunnen winnen. Oftewel wel kennis van de mappen, maar verder totaal geen inzicht in hoe een spel verloopt. Zo had ik gisteren een blauwe T44 (tier 8 potje) welke in Malinovka niet uit de struiken onderaan de heuvel is gekomen. Precies zo'n leuke plek om wat damage te kunnen doen, maar totaal ongeschikt om invloed op het potje te hebben.
Gisteren nog ff paar potjes challenger gedaan, zit ik in T7 MM met de grootste drama teams EU. wordt ik outspotted op 390m himmelsdorf door een church IV ( t6 ) met 44% winrate terwijl ik full camo heb en nog niet had geschoten. Enige wat ik kan bedenken is dat hij bino's had.....

Of misschien spelen ze al 50k potjes op hun plateau? Niet iedereen kan superunicum worden. Ik zit zelf al jaren op een recente WN8 van ~3.2k, hoger kom ik niet zonder te padden. Terwijl gasten zoals Aaveq, Poltto, Xena etc zonder al te veel moeite 4-5k WN8 uit de mouw schudden. Mij lukt dat echt niet hoor.jantje 2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Ja de echte redline snipers zitten vooral tussen de blauwe spelers, die kunnen inderdaad wat farmen en blauw worden en that's it. Ook spelers die net aan blauw zijn met 50k+ battles zijn leuk. Die gasten hebben er zo lang over moeten doen om wat te begrijpen dat het nog steeds lastig voor ze is.
Ik vraag me wel eens af, hoe kan ik mijn stats omhoog krijgen. (Zal ik eeuwig groen blijvenUser schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:31:
[...]
Of misschien spelen ze al 50k potjes op hun plateau? Niet iedereen kan superunicum worden. Ik zit zelf al jaren op een recente WN8 van ~3.2k, hoger kom ik niet zonder te padden. Terwijl gasten zoals Aaveq, Poltto, Xena etc zonder al te veel moeite 4-5k WN8 uit de mouw schudden. Mij lukt dat echt niet hoor.
Het grinden van T8- T10 met redelijk stock tanks, en crews met 1 skill helpt natuurlijk niet mee.
Daarnaast valt het me op dat ik gewoon te vaak te aggresief speel. (Tips?)
Maar is het zo dat je gemiddeld meer WN8 haalt uit T9/T10 potjes dan de T6-T8 potjes?
Uiteraard zijn dat goede spelers die in hogere spectrum van de game zitten, maar die maken ook handig gebruik van de WN8 farm methodes. Denk aan T9 full prem spam en bepaalde T10 tanks, dat maakt het allemaal net wat makkelijker. Niet dat hun stats heel erg inflated zijn door prem spam ed. hun awareness is ook gewoon erg goed, maar zeker in de hoge WN8 scheelt die paar bounces zo aardig wat wn8User schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 10:31:
[...]
Of misschien spelen ze al 50k potjes op hun plateau? Niet iedereen kan superunicum worden. Ik zit zelf al jaren op een recente WN8 van ~3.2k, hoger kom ik niet zonder te padden. Terwijl gasten zoals Aaveq, Poltto, Xena etc zonder al te veel moeite 4-5k WN8 uit de mouw schudden. Mij lukt dat echt niet hoor.
Ik bedoelde meer spelers die net aan randje blauw zijn en blijven schommelen tussen groen/blauw. Jij speelt recent super unicum en daar is niets mis mee. Iedereen speelt inderdaad op zijn niveau en dat is ook helemaal prima zolang je yellow bent heb je het spel begrepen en heb ik daar ook geen problemen mee.
Dat laatste iig niet echt. Ikzelf zit al tijden rond de 1250 WN8 en 52-53% WR en wat ik vooral merk is dat ik de helft van de potjes 1600+ WN8 speel maar dat helaas weer compenseer door een paar keer teveel te yolo'en. Volgens mij is dat ook het grootste probleem bij de meeste mensen die groen zijnBraX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:02:
[...]
Ik vraag me wel eens af, hoe kan ik mijn stats omhoog krijgen. (Zal ik eeuwig groen blijven) Met een kleine 3K games ben ik eigenlijk nog een redelijk beginnend speler. 1350 WN8, 52,5% WR.
Het grinden van T8- T10 met redelijk stock tanks, en crews met 1 skill helpt natuurlijk niet mee.
Maar is het zo dat je gemiddeld meer WN8 haalt uit T9/T10 potjes dan de T6-T8 potjes?
Dat grinden maakt natuurlijk wel veel uit, maar voor de rest is het vooral op de goede momenten aggresief te spelen en weten wanneer je juist even moet wachten. Wil je dus echt nog beter worden zul je veel video's moeten kijken en platoonen met spelers die beter zijn. Dan ga je met een beetje geluk de situaties wat beter inschatten en daarmee ook minder vaak snel dood.
[removed]
ik vraag me wel eens af hoe het kan dat spelers rond de 1200-1500 wn8 blijven hangen, dit is geen kritiek maar ben er gewoon benieuwd naar, wat gaat er fout. Zonder te letten op teamsamenstelling en verdeling op de map, kom je al heel makkelijk aan de 2k wn8 als je de map een beetje kent en op een goede spot gaat staan. mijn eerste indruk is dat het daar dus fout gaat, je rijdt gewoon naar een verkeerde plek op de map in het begin, waar je geen damage kan doen of teveel open staat voor crossfire. of sla ik de plank mis, enlighten meredwing schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:25:
[...]
Dat laatste iig niet echt. Ikzelf zit al tijden rond de 1250 WN8 en 52-53% WR en wat ik vooral merk is dat ik de helft van de potjes 1600+ WN8 speel maar dat helaas weer compenseer door een paar keer teveel te yolo'en. Volgens mij is dat ook het grootste probleem bij de meeste mensen die groen zijn
Dat grinden maakt natuurlijk wel veel uit, maar voor de rest is het vooral op de goede momenten aggresief te spelen en weten wanneer je juist even moet wachten. Wil je dus echt nog beter worden zul je veel video's moeten kijken en platoonen met spelers die beter zijn. Dan ga je met een beetje geluk de situaties wat beter inschatten en daarmee ook minder vaak snel dood.
volgens mij is 2k wn8 namelijk vrij eenvoudig te regelen, zonder enige vorm van inzicht in het spel, als je de goede spots maar kent. ik zal eens een try hard post maken vanavond met maps/spots waar je vroeg damage kan doen.
edit: ik heb het hier over tier 8-10 zonder stock grinds
heel kort door de bocht:BraX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:02:
[...]
Ik vraag me wel eens af, hoe kan ik mijn stats omhoog krijgen. (Zal ik eeuwig groen blijven) Met een kleine 3K games ben ik eigenlijk nog een redelijk beginnend speler. 1350 WN8, 52,5% WR.
* je haalt de hoogste wn8 in tier 6(?)-8 scouts door niet te scouten, maar damage te doen (lees, full gold te schieten en te spelen als een med)
* T9 is de tier waar je met normale tanks de hoogste wn8 haalt
* T10 is de tier waar je in het algemeen minder hoge wn8 haalt dan T9, maar in principe moet je hier hogere wn8 scores kunnen halen dan op tier 8 en lager met normale tanks. gewoon omdat je altijd top tier bent en er meer hp in de games zit.
Edit: 1350 wn8 met 3k games is echt heel erg goed hoor, zeker omdat je ook stock tanks moet grinden met slechte crews
[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 03-03-2016 12:51 ]
Ik denk wel dat ze de goeie posities kunnen kiezen, maar wat daarna komt gaat fout. Wanneer pushen, wanneer wachten, wanneer flanken, wanneer terugtrekken etc. Doe je die dingen niet, of verkeerd, lever je flink wat effectiviteit in.gotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:43:
[...]
ik vraag me wel eens af hoe het kan dat spelers rond de 1200-1500 wn8 blijven hangen, dit is geen kritiek maar ben er gewoon benieuwd naar, wat gaat er fout. Zonder te letten op teamsamenstelling en verdeling op de map, kom je al heel makkelijk aan de 2k wn8 als je de map een beetje kent en op een goede spot gaat staan. mijn eerste indruk is dat het daar dus fout gaat, je rijdt gewoon naar een verkeerde plek op de map in het begin, waar je geen damage kan doen of teveel open staat voor crossfire. of sla ik de plank mis, enlighten me
volgens mij is 2k wn8 namelijk vrij eenvoudig te regelen, zonder enige vorm van inzicht in het spel, als je de goede spots maar kent. ik zal eens een try hard post maken vanavond met maps/spots waar je vroeg damage kan doen.
Doe geen moeite met je post, dit is wat je zoekt: http://forum.wotlabs.net/...esome-spots-now-compiled/
dat bespaart een hoop moeite iddUser schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:56:
[...]
Ik denk wel dat ze de goeie posities kunnen kiezen, maar wat daarna komt gaat fout. Wanneer pushen, wanneer wachten, wanneer flanken, wanneer terugtrekken etc. Doe je die dingen niet, of verkeerd, lever je flink wat effectiviteit in.
Doe geen moeite met je post, dit is wat je zoekt: http://forum.wotlabs.net/...esome-spots-now-compiled/
Ik denk (!) dat je hier niet gelijk hebt: 1200-1500 wn8 heeft een percentile van 82%. 2k wn8 zelfs 99%, als het heel makkelijk is om hieraan te komen lijkt me niet dat maar 1% van de spelers dit haalt.gotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:43:
[...]
ik vraag me wel eens af hoe het kan dat spelers rond de 1200-1500 wn8 blijven hangen, dit is geen kritiek maar ben er gewoon benieuwd naar, wat gaat er fout. Zonder te letten op teamsamenstelling en verdeling op de map, kom je al heel makkelijk aan de 2k wn8 als je de map een beetje kent en op een goede spot gaat staan. mijn eerste indruk is dat het daar dus fout gaat, je rijdt gewoon naar een verkeerde plek op de map in het begin, waar je geen damage kan doen of teveel open staat voor crossfire. of sla ik de plank mis, enlighten me
Als je wel gelijk hebt ben ik ook heel benieuwd, ik zit na 9k games rond de 1450 wn8. Ik speel voornamelijk voor de fun, maar wil wel graag beter worden, meer invloed krijgen. Als je het geheim hebt ondekt, let me know
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Gib replays.MerijnB schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:13:
Als je wel gelijk hebt ben ik ook heel benieuwd, ik zit na 9k games rond de 1450 wn8. Ik speel voornamelijk voor de fun, maar wil wel graag beter worden, meer invloed krijgen. Als je het geheim hebt ondekt, let me know
Gib?
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Weledelgestrenge heer MerijnB, zou u zo vriendelijk willen zijn om mij van enkele van uwen replays willen te voorzien?
Dit inderdaadUser schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:56:
[...]
Ik denk wel dat ze de goeie posities kunnen kiezen, maar wat daarna komt gaat fout. Wanneer pushen, wanneer wachten, wanneer flanken, wanneer terugtrekken etc. Doe je die dingen niet, of verkeerd, lever je flink wat effectiviteit in.

En daarnaast zoals in een andere post staat, met een WN8 boven de 1200 heb je het over zo'n 20% van de spelers die dat maar haalt. Ruim 80% tikt de 1200 dus nog niet eens aan. Maar net zoals jij niet snapt dat de 2k lastig te halen is snap ik weer niet dat er mensen onder de 1000 rond rijden, want dan moet je dus nog meer fouten maken dan ik doe
[removed]
Of ze kijken niet goed naar de teamsamenstelling of verdeling en rijden doelloos naar positie A of B omdat ze dat altijd doen op die map. Dat er niemand komt om te helpen of er geen ruimte is om terug te trekken denken ze niet bij na. Iedereen kan een beetje random klikken naar enemy tanks. Kijk maar hoe vaak iemand niet aimed en raakt. Het schieten maakt het verschil niet in dit spel. RNG beslist toch het meeste.gotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:43:
[...]
edit: ik heb het hier over tier 8-10 zonder stock grinds
Zoals User ook zei is wat ga je midgame doen ook erg belangrijk. Als je net een flank gecleared heb ga je terug richting je eigen base, push je door voor die paar TD's die nog achterin staan. Relocate je naar mid om de andere flank te helpen ed. Hier moet de juiste keuze gemaakt worden en meestal gaat het hier ook vaak al mis.
Persoonlijk denk ik dat een normaal functionerend persoon een WN8 van 1100-1500( Gele stats ) moet kunnen halen zonder hier moeite voor te doen en gewoon voor de fun te spelen. Dit zijn ongeveer 3-4 schoten per game en zou voor iedereen haalbaar moeten zijn. Uiteraard wel in verhouding met je battles. In het begin van de game zal dit nog wat lager zijn maar na 5-7k games moet dit wel ongeveer op dat niveau zitten.
Graag geen superduper ik deed 9k damage en ik heb verloren potje. Maar gewoon een paar average games zoals normaal je average avonden eruit zien. Dit zijn de games waar in je kan verbeteren en niet de games waar je superduper veel geluk heb gehad en alle sterretjes een keer meezaten.
Zulke replays zijn leuk om naar te kijken maar om van te leren meestal niet
[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 03-03-2016 14:06 ]
Tja ik zit op de 2k wn8 grens waar jullie het nu telkens over hebben en beschouw mezelf ook zeker niet als een hele goede speler. Qua winrate zit ik eigenlijk ook aan de bovenkant van wat voor mijn wn8 waarde gewoon is (57,4% momenteel).
Grootste probleem voor mijn wn8 zijn vooral nog een te grote hoeveelheid faalgames (games van max 2 a 3 schoten en te vroeg dood gaan).
Als ik naar streams van betere spelers en betere platoongenoten (zoals Nemean) etc kijk hebben zij al vaak eerder een paar schoten dmg gedaan dan ik. Alleen als ik dat probeer forceer ik snel te veel waardoor ik juist te early game al teveel hp kwijt ben.
Volgens mij scheelt ook best veel welke tanks je op een bepaald moment speelt en wat voor tanks je fijn vind spelen (ik heb bijvoorbeeld in de japanse medium lijn veel betere stats als in bijv de russische).
Zowieso viel het me de laatste tijd op dat het verschil tussen een game van 2k wn8 of 3k wn8 in de meeste gevallen eigenlijk maar 1 of 2 hits meer is.
Grootste probleem voor mijn wn8 zijn vooral nog een te grote hoeveelheid faalgames (games van max 2 a 3 schoten en te vroeg dood gaan).
Als ik naar streams van betere spelers en betere platoongenoten (zoals Nemean) etc kijk hebben zij al vaak eerder een paar schoten dmg gedaan dan ik. Alleen als ik dat probeer forceer ik snel te veel waardoor ik juist te early game al teveel hp kwijt ben.
Volgens mij scheelt ook best veel welke tanks je op een bepaald moment speelt en wat voor tanks je fijn vind spelen (ik heb bijvoorbeeld in de japanse medium lijn veel betere stats als in bijv de russische).
Zowieso viel het me de laatste tijd op dat het verschil tussen een game van 2k wn8 of 3k wn8 in de meeste gevallen eigenlijk maar 1 of 2 hits meer is.
[ Voor 22% gewijzigd door themaxter op 03-03-2016 14:18 ]
volgens mij is mijn post niet duidelijk genoeg, midgame relocaten, inschatten teamsamenstelling/locatie, pushen of niet etc etc etc maakt je imho een 3k speler. voor 2k zou je met een goede positie op de map nog niet eens hoeven nadenken over dit soort midgame beslissingen.
2 voorbeelden met een hoge tier med
airfield:
je rijdt gewoon naar het balkon ,elke spawn heeft er 1 (ga er even vanuit dat bekend is waar dit is), je hoeft niet op teamsamenstelling te letten, hoeveel support je krijgt etc etc. alleen op je eigen spawn en of die goed genoeg is om naar boven te kunnen rijden zonder dmg te krijgen, maar goed, je hebt een goede spawn en je rijdt naar boven. Zondere dat je midgame beslissingen hoeft te maken kan je daar gewoon makkelijk 2k wn8 halen, je kan mid raken, je kan richting andere balkon voorzichtig peaken, en als ze je komen halen kan je nog steeds genoeg damage doen omdat ze letterlijk het hoekje om moeten rijden en omhoog moeten komen terwijl je dan nog genoeg damage kan doen en achteruit het balkon kan afvallen. Zelfs als je dat laatste niet doet kan je nog steeds genoeg damage doen, zonder te relocaten.
fishermans bay:
noord spawn:
je rijdt richting het welbekende huisje op E6, dit is het eerste huisje links naast de molen met het bosje naast de zijkant van het huisje (beetje onduidelijk dit, maar heb even geen betere manier om het aan te geven, dit is een vrij bekende spot). je gaat in het bosje staan, spot de heavies die naar de stad rijden, je schiet net zo lang totdat je gespot wordt en dan rij je ASAP weg naar de ditch die in E4 is, vanuit de ditch in E4 kan je de 1/2 lijn raken. Stel dat de 1/2 lijn pushed dan moeten ze op een gegeven moment omhoog komen, waardoor je dmg kan doen. zonder te relocaten ga je dood, maar je haalt nog steeds makkelijk 2kwn8
je kan vanuit hier ook het midden raken als daar tanks niet goed opletten.
stel dat de stad pushed, dan komen ze op een gegeven moment uit de stad, dan ga je dood, maar omdat je semi hull down staat kan je nog steeds genoeg damage doen voor 2k wn8
zo zijn er op bijna op elke map wel spots, waar je en snel even 1-3 schoten early damage kan doen en op een relatief veilige spot damage kan doen - waarbij je ongetwijfeld dood gaat als de enemy een flank pushed en je niet relocate, maar waar je nog steeds genoeg damage kan doen voor 2k wn8
airfield:
je rijdt gewoon naar het balkon ,elke spawn heeft er 1 (ga er even vanuit dat bekend is waar dit is), je hoeft niet op teamsamenstelling te letten, hoeveel support je krijgt etc etc. alleen op je eigen spawn en of die goed genoeg is om naar boven te kunnen rijden zonder dmg te krijgen, maar goed, je hebt een goede spawn en je rijdt naar boven. Zondere dat je midgame beslissingen hoeft te maken kan je daar gewoon makkelijk 2k wn8 halen, je kan mid raken, je kan richting andere balkon voorzichtig peaken, en als ze je komen halen kan je nog steeds genoeg damage doen omdat ze letterlijk het hoekje om moeten rijden en omhoog moeten komen terwijl je dan nog genoeg damage kan doen en achteruit het balkon kan afvallen. Zelfs als je dat laatste niet doet kan je nog steeds genoeg damage doen, zonder te relocaten.
fishermans bay:
noord spawn:
je rijdt richting het welbekende huisje op E6, dit is het eerste huisje links naast de molen met het bosje naast de zijkant van het huisje (beetje onduidelijk dit, maar heb even geen betere manier om het aan te geven, dit is een vrij bekende spot). je gaat in het bosje staan, spot de heavies die naar de stad rijden, je schiet net zo lang totdat je gespot wordt en dan rij je ASAP weg naar de ditch die in E4 is, vanuit de ditch in E4 kan je de 1/2 lijn raken. Stel dat de 1/2 lijn pushed dan moeten ze op een gegeven moment omhoog komen, waardoor je dmg kan doen. zonder te relocaten ga je dood, maar je haalt nog steeds makkelijk 2kwn8
stel dat de stad pushed, dan komen ze op een gegeven moment uit de stad, dan ga je dood, maar omdat je semi hull down staat kan je nog steeds genoeg damage doen voor 2k wn8
zo zijn er op bijna op elke map wel spots, waar je en snel even 1-3 schoten early damage kan doen en op een relatief veilige spot damage kan doen - waarbij je ongetwijfeld dood gaat als de enemy een flank pushed en je niet relocate, maar waar je nog steeds genoeg damage kan doen voor 2k wn8
Ik weet niet of je het zo zwart/wit kan zien als jij stelt, want als die 2k wn8 zo zou werken, dan moet ik die spots eens goed nakijken, want juist dat doe ik dus niet, heb geen "vaste" spots waar ik elke match altijd heen ga.gotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:54:
volgens mij is mijn post niet duidelijk genoeg, midgame relocaten, inschatten teamsamenstelling/locatie, pushen of niet etc etc etc maakt je imho een 3k speler. voor 2k zou je met een goede positie op de map nog niet eens hoeven nadenken over dit soort midgame beslissingen.
Ik kijk altijd naar wat voor team ik heb en waar ik ze verwacht en wat ik kan doen om te winnen. Ook dingen als relocaten etc probeer ik tijdens een game goed in de gaten te houden.
Misschien dat dit ook mijn relatief hogere winrate/tov wn8/dmg verklaart. Ik speel niet voor de dmg maar voor een win.
Je denkt nu als een blauwe speler. Balcony op airfield is te ingewikkeld en te gevaarlijk voor meeste spelers en early damage op lakeville is eigenlijk hetzelfde verhaal. Te ingewikkeld.gotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 14:54:
airfield:
KNIP
fishermans bay:
noord spawn:
KNIP
Ga een lijntje terug, de camp spots waar de TD's staan. Beide maps hebben perfecte campspots waar je early game heel goed kan vertoeven. Als je daar een paar schoten kan doen zit je al dicht tegen blauwe stats aan. Dit is alleen maar zitten en wat klikken als het voorbij komt.
Je hoge winrate komt denk ik meer door platoons dan spelen voor de win. Alle damage die early-mid game gedaan wordt draagt namelijk bij aan een win. Hoe eerder de damage gedaan wordt hoe meer het bijdraagt aan de win. Heel zwart/wit gezet ofc aangezien er veel meer is. Maar in de basis blijft dit zo.themaxter schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:04:
[...]
Misschien dat dit ook mijn relatief hogere winrate/tov wn8/dmg verklaart. Ik speel niet voor de dmg maar voor een win.
Endgame damage is in de meeste gevallen useless aangezien de meeste games in midgame al beslist zijn.
[ Voor 35% gewijzigd door jantje 2 op 03-03-2016 15:07 ]
Ik ben beter geworden door o.a. met betere spelers te spelen.
Dat zal zeker meehelpen, platoon regelmatig, maar speel ook wel solojantje 2 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:04:
Je hoge winrate komt denk ik meer door platoons dan spelen voor de win. Alle damage die early-mid game gedaan wordt draagt namelijk bij aan een win. Hoe eerder de damage gedaan wordt hoe meer het bijdraagt aan de win. Heel zwart/wit gezet ofc aangezien er veel meer is. Maar in de basis blijft dit zo.
Endgame damage is in de meeste gevallen useless aangezien de meeste games in midgame al beslist zijn.
Maar zal er toch eens meer op letten om early game meer dmg te doen (zonder meteen yolo te gaan).
Dat helpt zeker, speel ook vaker met spelers als Nemean etc die toch wel een stuk beter zijn dan ik, leer je altijd vanKepro schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:12:
Ik ben beter geworden door o.a. met betere spelers te spelen.
de discussie ging ook niet zozeer over winnen of over een beter inzicht krijgen in de game, het ging over het feit dat je imho "makkelijk" van 1200-1500 wn8 naar 2k wn8 games kan gaan zonder al teveel moeite.themaxter schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:04:
[...]
Ik weet niet of je het zo zwart/wit kan zien als jij stelt, want als die 2k wn8 zo zou werken, dan moet ik die spots eens goed nakijken, want juist dat doe ik dus niet, heb geen "vaste" spots waar ik elke match altijd heen ga.
Ik kijk altijd naar wat voor team ik heb en waar ik ze verwacht en wat ik kan doen om te winnen. Ook dingen als relocaten etc probeer ik tijdens een game goed in de gaten te houden.
Op veel maps, niet allemaal, zijn er vaak spots waar je gratis damage kan doen, ongeacht teamverdeling/samenstelling etc. ook zijn er vaak plekken waar je relatief safe staat en toch veel bereik hebt, als een bot elke game naar deze plekken rijden maakt je geen betere speler, maar deze plekken kennen maakt je wel een betere speler.
ik zie niet in waarom je, als je solo speelt in een med en de noord spawn hebt (op fishermans bay), niet altijd naar het bosje op e6 zou rijden, enige reden die ik kan bedenken is als het enemy team geen heavies heeft. Het is gewoon gegarandeerd 1-3 schot(en) damage. zonder moeite. Je moet er alleen niet blijven staan als je gespot bent.
Omgekeerd dus ook, maar dan gaat het weer het 2k verhaal voorbij, als je de zuid spawn hebt, dan zorg ik ervoor dat ik naar dat bosje rij om de tank, die daar gegarandeerd staat,weg te schieten, weg als in: hij moet weg want anders vangen de tomato heavies (edit: dit is niet minachtend bedoeld, maar slechte spelers in heavies crossen daar verkeerd, waardoor ze altijd gespot worden vanuit E6) early game al veel te veel damage. bovendien kan je dan vanuit de zuid spawn altijd al gegarandeerd damage doen (minder safe dan de noord spawn, want je wordt zelf ook altijd geraakt, maar dat heb ik er wel voor over).
stel dat je nu af en toe 0 dmg games hebt, verander je dat door early gratis damage al in bijvoorbeeld een 600dmg game. als je nu al op 2k wn8 games zit, dan gaat het vooral midgame mis vermoed ik, inzicht wanneer je weg moet, waar je damage kan farmen, op tijd zijn om te flanken (niet te vroeg en niet te laat) etc. maar het ging nu dus om 2k wn8 te halen.
edit: zelfde idee op swamp met de noord spawn, je rijdt gewoon naar c7/8 op het hoekje en je schiet alles kapot (misschien niet kapot, maar je bezorgt ze wel pijn )wat op de 0 lijn naar het noorden rijdt vanuit de zuid spawn. Gratis, low risk early damage. als je in een platoon dat doet is het helemaal zielig. dit soort spots kan je gewoon altijd naar toe, waarom zou je het niet doen?

edit2: nog een op sand river, oost spawn, je rijdt de ditch in in het midden en je rijdt ergens op G6 omhoog, dan spot je heavies die richting de 1/2 naar het zuiden aan het crossen zijn, gratis early damage in de zijkant

Edit 100: dit gaat allemaal over hoge tier meds. Heavies is een ander verhaal
[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 03-03-2016 16:25 ]
Allé plezant op overlord sta ik op een goede sidescrape positie (STI) ik kon 5 man afhouden maar door campende T34 en Vk 40** A werd ik overrompeld helaas had zeker 4000+ damage kunnen doen en zeker evenveel kunnen bouncen

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Inderdaad, alleen kom ik er meestal achter dat ik gespot ben doordat ik een schot om mijn oren krijggotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 15:55:
[...]
ik zie niet in waarom je, als je solo speelt in een med en de noord spawn hebt (op fishermans bay), niet altijd naar het bosje op e6 zou rijden, enige reden die ik kan bedenken is als het enemy team geen heavies heeft. Het is gewoon gegarandeerd 1-3 schot(en) damage. zonder moeite. Je moet er alleen niet blijven staan als je gespot bent.
Dit dusOmgekeerd dus ook, maar dan gaat het weer het 2k verhaal voorbij, als je de zuid spawn hebt, dan zorg ik ervoor dat ik naar dat bosje rij om de tank, die daar gegarandeerd staat,weg te schieten, weg als in: hij moet weg want anders vangen de tomato heavies (edit: dit is niet minachtend bedoeld, maar slechte spelers in heavies crossen daar verkeerd, waardoor ze altijd gespot worden vanuit E6) early game al veel te veel damage. bovendien kan je dan vanuit de zuid spawn altijd al gegarandeerd damage doen (minder safe dan de noord spawn, want je wordt zelf ook altijd geraakt, maar dat heb ik er wel voor over).
Maar je vergeet even dat je in je hele verhaal al een hele hoop aannames doet waardoor het niet alleen maar simpel naar een spot toegaan en wegwezen is. Want blijf je net te lang staan ben je al dood met een low-damage pot. Blijf je te lang staan kun je midgame weer minder doen en heb je uiteindelijk ook low-damage. Ga je naar die spot terwijl de vijand hetzelfde doet heb je al een probleem als je dat niet op tijd door hebt. Jij doet dus met je rijden naar die spots al veel meer dan alleen maar domweg erheen rijden en damage doen. En dat is ook wel erg logisch want maar 5% van de spelers krijgt die 2k WN8 voor elkaar, oftewel dat houdt wel wat meer aan dan een paar spots kennen en daar gaan schieten.
Ik speel alle tanks dus niet alleen meds en ik ken dus sowieso al niet van elke tank de precieze spot waar ik zeker heen zou moeten gaan. En in de gevallen dat ik dat wel weet gaat dat ook nog eens niet altijd goedEdit 100: dit gaat allemaal over hoge tier meds. Heavies is een ander verhaal
[removed]
zodra je vanaf de spot die ik bedoel schiet, ben je gespot. in een obj140 schiet ik meestal maar 2 keer en dan ben ik weg, het klinkt misschien als weinig damage, maar je hebt wel binnen 30 seconden ongeveer 640 dmg gedaan. als een tegenstander bewust je leuke bosje komt spotten, dan is het gedaan met die spot en moet je weg. vaak kan je nog wel 1 schot in die tank krijgen zonder zelf geraakt te worden overigens, en anders trade je 1 voor 1. dat is niet goed, maar in de 10 games op die map komt er denk ik 3 keer een tank heel bewust naar die plek gereden.redwing schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:54:
[...]
Inderdaad, alleen kom ik er meestal achter dat ik gespot ben doordat ik een schot om mijn oren krijgEn daarnaast, wat doe je dan als iemand daar al gaat staan, er zijn nl. wel meer meds ? En wat te doen als de tegenpartij ook een med heeft die slim genoeg is om die spot te spotten ?
[...]
Dit dus![]()
Maar je vergeet even dat je in je hele verhaal al een hele hoop aannames doet waardoor het niet alleen maar simpel naar een spot toegaan en wegwezen is. Want blijf je net te lang staan ben je al dood met een low-damage pot. Blijf je te lang staan kun je midgame weer minder doen en heb je uiteindelijk ook low-damage. Ga je naar die spot terwijl de vijand hetzelfde doet heb je al een probleem als je dat niet op tijd door hebt. Jij doet dus met je rijden naar die spots al veel meer dan alleen maar domweg erheen rijden en damage doen. En dat is ook wel erg logisch want maar 5% van de spelers krijgt die 2k WN8 voor elkaar, oftewel dat houdt wel wat meer aan dan een paar spots kennen en daar gaan schieten.
[...]
Ik speel alle tanks dus niet alleen meds en ik ken dus sowieso al niet van elke tank de precieze spot waar ik zeker heen zou moeten gaan. En in de gevallen dat ik dat wel weet gaat dat ook nog eens niet altijd goed
losstaand van het feit dat je 2 schoten early damage doet, maak je ook initial spots. die tellen ook mee voor je wn8 en nog belangrijker het geeft je team de kans ook early dmg te doen.
natuurlijk is het zo dat dit soort situaties je niet automatisch 2k wn8 laten halen, maar alle beetjes helpen toch? en als je al op 1200-1500wn8 speelt, dan zijn die 2 schoten extra denk ik het verschil waardoor je op 2k uit komt.
Behalve dan dat ik dat soort schoten vaak al doe vroeg in het spelgotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 17:12:
[...]
natuurlijk is het zo dat dit soort situaties je niet automatisch 2k wn8 laten halen, maar alle beetjes helpen toch? en als je al op 1200-1500wn8 speelt, dan zijn die 2 schoten extra denk ik het verschil waardoor je op 2k uit komt.
[removed]
Mijn lage wn8 (1300, 1700 recent) wijt ik volledig aan mijn grinds. Als ik alleen de tanks zou spelen waar ik lol in heb, zou het geweldig gaan. De realiteit is dat ik gerust lange tijd met stock tier 8 en 9 tanks rondrijd waarmee ik mijn wn8 volledig om zeep help.
@Hele discussie... hoeveel procent is een "hardcore" speler wat iedere avond minimaal 1-2 uur speelt en daarbij ook nog voor een hoge WN8?? En hoeveel van de spelers doet ff een paar potjes voor de fun?? Die interesseert het geen ene moer wat hun WN8 is, vraag zo'n rode speler eens een keer wat WN8 is, waarschijnlijk weet tie het geeneens..
Gisteravond wilde ik iemand even iets laten zien en maakte een trainings room aan, er zijn zo'n 30 kaarten waar ik uit kon kiezen, north - south spawn en attack en defense. In de voorbeelden die ik voorbij zag komen werden 2 of 3 maps genoemd. Ga ik van 30 maps onthouden waar al die "handige spots" zijn. Nee... Waarom niet, ik had een keer een replay gezien van mrSize, ik dacht "hee da's een handig plekje" en probeerde het ook met mn t9 medium. ik was binnen een minuut de helft van mn HP kwijt omdat ik net niet goed stond, dat laat ik dus ook wel de volgende keer. Is jou commentaar waarschijnlijk: dan heb je te lang gewacht of was je te snel of te langzaam en je hebt de map niet goed in gaten gehouden... Klopt, ik ben zo'n NOOB die net iets minder gevoel voor het spelletje heeft en waarschijnlijk ook wat minder tijd erin steekt. Waarom moet dat beargumenteerd worden / hoe wil je dat beargumenteren???
Het komt bij mij een beetje over als: ik snap niet dat de rest zo slecht is en ik zo goed...
Gisteravond wilde ik iemand even iets laten zien en maakte een trainings room aan, er zijn zo'n 30 kaarten waar ik uit kon kiezen, north - south spawn en attack en defense. In de voorbeelden die ik voorbij zag komen werden 2 of 3 maps genoemd. Ga ik van 30 maps onthouden waar al die "handige spots" zijn. Nee... Waarom niet, ik had een keer een replay gezien van mrSize, ik dacht "hee da's een handig plekje" en probeerde het ook met mn t9 medium. ik was binnen een minuut de helft van mn HP kwijt omdat ik net niet goed stond, dat laat ik dus ook wel de volgende keer. Is jou commentaar waarschijnlijk: dan heb je te lang gewacht of was je te snel of te langzaam en je hebt de map niet goed in gaten gehouden... Klopt, ik ben zo'n NOOB die net iets minder gevoel voor het spelletje heeft en waarschijnlijk ook wat minder tijd erin steekt. Waarom moet dat beargumenteerd worden / hoe wil je dat beargumenteren???
Het komt bij mij een beetje over als: ik snap niet dat de rest zo slecht is en ik zo goed...
Zucht.. slechte RNG en personal reserves lijken wel met elkaar verbonden... Ik had echt een heerlijke sessie, alles gewonnen en 4.4k WN8 en 2700 damage gemiddeld met mijn t-34/100. Ernaar zet ik personal reserves aan en ik kom met leed en moeite aan 1000 damage per potje, because reasons...
@hierboven
@hierboven
Daarom lopen ze puur op blauwe en paarse spelers te focussen wanneer ze arty spelen, of gooien ze hun tank volledig weg om een blauwe/paarse speler uit te schakelen. Maar nee ze weten niet wat WN8 is, ze weten alleen dan blauw en paars goed is, zover zijn ze wel.vraag zo'n rode speler eens een keer wat WN8 is, waarschijnlijk weet tie het geeneens..
Klopt, maar zoals ik ook al als reaktie gaf merk ik dat ik dat zelf ook wel een beetje doe. Ik speel gewoon en haal met alle domme dingen die ik doe nog steeds 1250 WN8. En je vraagt je dan al snel af hoe het kan dat mensen toch veel lager presteren ? Je gaat dingen toch met jezelf vergelijken en omdat je van jezelf meestal vind dat je normaal speelt verwacht je dat anderen dat ook makkelijk moeten kunnen_Z3 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:55:
[removed]
Voor een groot deel zit dit volgens mij tussen de oren en is het een combinatie van hun idiote speelstijl en die van jou dat botst. Ik hoor geregeld dat er geklaagd word in het platoon over de focus van een arty op WN8 of een gekke actie van iemand. Wanneer je dan kijkt naar het overzichtsscherm zie je dat die speler niet eens XVM heeft/gebruikt om dit te kunnen zien. Idem met de speelstijl, de meeste goede spelers kamperen niet en spelen redelijk aanvallend met als gevolg dat ze vaak gespot zijn waardoor er weer een grootte kans is dat arty op ze gaat schieten. Maarja we moeten wat te klagen hebben.wsLy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 19:57:
Zucht.. slechte RNG en personal reserves lijken wel met elkaar verbonden... Ik had echt een heerlijke sessie, alles gewonnen en 4.4k WN8 en 2700 damage gemiddeld met mijn t-34/100. Ernaar zet ik personal reserves aan en ik kom met leed en moeite aan 1000 damage per potje, because reasons...
@hierboven
[...]
Daarom lopen ze puur op blauwe en paarse spelers te focussen wanneer ze arty spelen, of gooien ze hun tank volledig weg om een blauwe/paarse speler uit te schakelen. Maar nee ze weten niet wat WN8 is, ze weten alleen dan blauw en paars goed is, zover zijn ze wel.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Goede post, wellicht dat je hiermee de spreekwoordelijke spijker op de kop slaat. Het was ook niet mijn bedoeling om te wn8 bashen, maar meer een soort van interesse.redwing schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 20:05:
[...]
Klopt, maar zoals ik ook al als reaktie gaf merk ik dat ik dat zelf ook wel een beetje doe. Ik speel gewoon en haal met alle domme dingen die ik doe nog steeds 1250 WN8. En je vraagt je dan al snel af hoe het kan dat mensen toch veel lager presteren ? Je gaat dingen toch met jezelf vergelijken en omdat je van jezelf meestal vind dat je normaal speelt verwacht je dat anderen dat ook makkelijk moeten kunnen
Dat was me al duidelijkgotfurrr schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:00:
[...]
Goede post, wellicht dat je hiermee de spreekwoordelijke spijker op de kop slaat. Het was ook niet mijn bedoeling om te wn8 bashen, maar meer een soort van interesse.
Kijk maar eens naar wat potjes van een superunicum, grote kans dat je hem eigenlijk niets echt aparts zien doen maar toch lukt het hem wel en worden wij kapot geschten
[removed]
Limiet klopt ook niet, er zijn veel meer dan 1000 spelers die jou op de blacklist hebben staanwsLy schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 16:56:
[afbeelding]
Een limiet van 1000 is gewoon te laag...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Als je het toch over spijkers met koppen hebtredwing schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 21:33:
[...]
Dat was me al duidelijkMaar ik denk dat verschil vooral komt doordat je stiekem toch meer rekening houdt met allerlei dingen dan dat je jezelf bewust bent. Wat jij als simpel ziet gaat bij mij vaak fout. Wat ik weer als simpel zie zal een 1000WN8'er weer fout doen etc.
Kijk maar eens naar wat potjes van een superunicum, grote kans dat je hem eigenlijk niets echt aparts zien doen maar toch lukt het hem wel en worden wij kapot geschten
Iemand vind dingen van zijn eigen niveau vaak simpel, maar er zit ook een verschil tussen zien en in de praktijk brengen. Gewoon kritisch naar je eigen spel/games kijken en beetje analyseren om beter te worden is niks mis mee
Ben ik er 1 van waarschijnlijk, weet niet meer waarom hij er op staat..Breezers schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:05:
[...]
Limiet klopt ook niet, er zijn veel meer dan 1000 spelers die jou op de blacklist hebben staan

Mij lukt het gewoonweg niet om boven de 1300 Wn8 te komen, omdat ik niet regelmatig genoeg het spelletje speel. En als ik dan speel (1 tot 2 maal per week), ben ik aan de alcohol. Dan wordt ik onvoorzichtig en let ik ook niet meer op alle andere signalen.
Ik yolo dan niet, maar ik ben dan net wel te onvoorzichtig en ga te snel dood.
Ik waardeer het wel enorm dat gotfurrr een aantal spots prijsgeeft om een betere wn8 te krijgen. Ik heb ze opgeschreven en zal ze zekers gaan testen. Dank je.
Ik yolo dan niet, maar ik ben dan net wel te onvoorzichtig en ga te snel dood.
Ik waardeer het wel enorm dat gotfurrr een aantal spots prijsgeeft om een betere wn8 te krijgen. Ik heb ze opgeschreven en zal ze zekers gaan testen. Dank je.
WoT/WoWs name: Onarf
Lol jullie vinden het zo gemakkelijk om 1250 of 2000 WN8 te hebben.
Ik alvast niet gezien de minimum voor GOT1 1250 is ben ik er echt op aan het focussen maar dan nog is het nog niet vanzelfsprekend.
Dus ik veronderstel heb je meer dan 1250 WN8 dat je beter speelt dan een gemiddelde WOT speler
Ik alvast niet gezien de minimum voor GOT1 1250 is ben ik er echt op aan het focussen maar dan nog is het nog niet vanzelfsprekend.
Dus ik veronderstel heb je meer dan 1250 WN8 dat je beter speelt dan een gemiddelde WOT speler
Waarom de focus leggen op WN8? Als je alleen maar voor de WN8 gaat spelen verziek je het spel alleen maar voor jezelf. Probeer gewoon zoveel mogelijk damage te doen, spotting, destroy de tracks van tanks etc. Dan komt dat cijfertje en kleurtje van zelf wel.nvidia666 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 00:43:
Lol jullie vinden het zo gemakkelijk om 1250 of 2000 WN8 te hebben.
Overigens is die: T-28E with F-30 wel echt ziekelijk OP, echt bizar.
Eerste pot..
Victory!
Map: Westfield
Vehicles: T-28E with F-30
Exp: 4,598 (x2 for the first victory each day) Credits: 53,171 (compensation for damage caused by allies: 276)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -678
Ammunition: -3 488
Consumables: -3 000
Total: 46 005 WN8: 13 521 (100)
Enige keer dat wij elkaar in dit spel hebben gezien was toen wij samen in Lowlands Steel zaten. Daarvoor en daarna zijn we elkaar nooit tegengekomen.Nemean schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 22:24:
[...]
Ben ik er 1 van waarschijnlijk, weet niet meer waarom hij er op staat..![]()
[afbeelding]
alleen raak schieten met deze daar heb je wat geduld voor nodig. grappig is wel je komt ze bijna nooit tegen.Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:43:
[...]
Waarom de focus leggen op WN8? Als je alleen maar voor de WN8 gaat spelen verziek je het spel alleen maar voor jezelf. Probeer gewoon zoveel mogelijk damage te doen, spotting, destroy de tracks van tanks etc. Dan komt dat cijfertje en kleurtje van zelf wel.
Overigens is die: T-28E with F-30 wel echt ziekelijk OP, echt bizar.
Eerste pot..
Victory!
Map: Westfield
Vehicles: T-28E with F-30
Exp: 4,598 (x2 for the first victory each day) Credits: 53,171 (compensation for damage caused by allies: 276)
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -678
Ammunition: -3 488
Consumables: -3 000
Total: 46 005 WN8: 13 521 (100)
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Beter: Speel om te winnen.Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 01:43:
[...]
Waarom de focus leggen op WN8? Als je alleen maar voor de WN8 gaat spelen verziek je het spel alleen maar voor jezelf. Probeer gewoon zoveel mogelijk damage te doen, spotting, destroy de tracks van tanks etc. Dan komt dat cijfertje en kleurtje van zelf wel.
Je kan best ergens gaan zitten kamperen om damage te doen, te spotten en de flank te ondersteunen. Maar als je weigert om een vallende flank te ondersteunen ben je net zo hard een statpadder."But muh damuge!".
Iedereen loopt inderdaad maar te praten over je je WN8 moet opkrikken, maar uiteindelijk moet het wel om plezier blijven draaien. WN8 farmen is leuk maar geeft vaak wel een verkeerde speelstijl of instelling die ervoor kan zorgen dat je anders gaat spelen dan je eigenlijk zou moeten.
Ik speel in principe altijd om de games te winnen en als ik dan een keertje een 2k damage game moet winnen door cap zo be it. Uiteindelijk levelt je skill over een x aantal games toch wel weer uit. (Naja je hebt soms van die dagen er tussen zitten ofc )
Gisteren echt een dag gehad waarbij de teams zo dieptriest waren dat er niets te redden viel. Redshire waarbij je top tier heavies midden in het open veld staan of achterin de map campen. Phrohorokva heel je team zit op A2. Himmelsdorf heel het team de hill including alle heavies terwijl heel enemy team beneden staat. Tjah dan ga je met je poep challenger weinig inbrengen.
Als iedereen die average is nou gewoon het ding doet wat hij moet doen. een heavy gaat brawlen een td gaat campen en een medium gaat flanken of de medium kant op zou het spel al een stuk makkelijker zijn. Maar omdat die mensen altijd weer van die rare dingen uithalen is het soms onbegonnen werk. En dit is dus ook één van de redenen waarom die gasten geen hoge WN8 kunnen halen. Ze weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn.
Ik speel in principe altijd om de games te winnen en als ik dan een keertje een 2k damage game moet winnen door cap zo be it. Uiteindelijk levelt je skill over een x aantal games toch wel weer uit. (Naja je hebt soms van die dagen er tussen zitten ofc )
Gisteren echt een dag gehad waarbij de teams zo dieptriest waren dat er niets te redden viel. Redshire waarbij je top tier heavies midden in het open veld staan of achterin de map campen. Phrohorokva heel je team zit op A2. Himmelsdorf heel het team de hill including alle heavies terwijl heel enemy team beneden staat. Tjah dan ga je met je poep challenger weinig inbrengen.
Als iedereen die average is nou gewoon het ding doet wat hij moet doen. een heavy gaat brawlen een td gaat campen en een medium gaat flanken of de medium kant op zou het spel al een stuk makkelijker zijn. Maar omdat die mensen altijd weer van die rare dingen uithalen is het soms onbegonnen werk. En dit is dus ook één van de redenen waarom die gasten geen hoge WN8 kunnen halen. Ze weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn.
Moet je dus niet bij mij in een platoon gaan zitten. Ik heb de laatste tijd nogal wat "Waarom rij ik hierheen?"-momenten.jantje 2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:13:
En dit is dus ook één van de redenen waarom die gasten geen hoge WN8 kunnen halen. Ze weten gewoon niet wat ze aan het doen zijn.

Tankverwarring, ook weleens last van
Met een t28 proto naar een plek proberen te rijden waar je normaal met een hellcat of t67 staat en dan in de basis(south) op Malinovka weg worden geknald omdat je anders nooit last heb van een goede spotter.
Of roepen dat je gaat spotten terwijl je in een arty rijdt
Met een t28 proto naar een plek proberen te rijden waar je normaal met een hellcat of t67 staat en dan in de basis(south) op Malinovka weg worden geknald omdat je anders nooit last heb van een goede spotter.
Of roepen dat je gaat spotten terwijl je in een arty rijdt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).