[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.968 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:29:
[...]
Moet je dus niet bij mij in een platoon gaan zitten. Ik heb de laatste tijd nogal wat "Waarom rij ik hierheen?"-momenten. :P Van die momenten dat je denkt in een snelle medium te rijden, maar je zit eigenlijk in een trage TD. Krijg je altijd van die leuke situaties mee :X
Haha dat had ik ( en nog steeds een beetje ) met de challenger. sniping meta in TD's werkt niet dus probeer ik dat ding als een halfbakken medium te spelen ...helaas werkt dat ding totaal niet als medium. Ik verlies bijna elke 1 on 1 met die tank :+

Maar ik zie jou nog niet zo snel midden in het open veld staan terwijl er een heuvel vol met tanks op je aan het schieten is en dan met je reet naar de vijand toe gaat staan met de loop de andere kant op. Jij rijdt gewoon headfirst die heuvel op toch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik snap die focus op WN8 niet zo goed. De 'personal rating' lijkt mij meer zeggen over iemands inzicht. Iemand die vooral lights rijdt, een perfecte spotter is, 5k spotting damage per battle haalt en nooit schiet omdat hij zich niet wil verraden heeft een WN8 die dieprood is, toch ? Terwijl hij wel de overwinning regelt en vermoedelijk een personal rating van vijf cijfers heeft.
Of zie ik dat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
jantje 2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:51:
[...]

Haha dat had ik ( en nog steeds een beetje ) met de challenger. sniping meta in TD's werkt niet dus probeer ik dat ding als een halfbakken medium te spelen ...helaas werkt dat ding totaal niet als medium. Ik verlies bijna elke 1 on 1 met die tank :+

Maar ik zie jou nog niet zo snel midden in het open veld staan terwijl er een heuvel vol met tanks op je aan het schieten is en dan met je reet naar de vijand toe gaat staan met de loop de andere kant op. Jij rijdt gewoon headfirst die heuvel op toch 8)7
Over het algemeen rij ik inderdaad door totdat ik fysiek geblokkeerd wordt door een tank van de vijand. :+
garathane schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:24:
Ik snap die focus op WN8 niet zo goed. De 'personal rating' lijkt mij meer zeggen over iemands inzicht. Iemand die vooral lights rijdt, een perfecte spotter is, 5k spotting damage per battle haalt en nooit schiet omdat hij zich niet wil verraden heeft een WN8 die dieprood is, toch ? Terwijl hij wel de overwinning regelt en vermoedelijk een personal rating van vijf cijfers heeft.
Of zie ik dat verkeerd ?
Ergens op WoTLabs heeft iemand WN8 en PR naast elkaar gelegd en daaruit bleek dat voor de gemiddelde speler de beide ratings ongeveer even accuraat zijn. Beide WN8 en PR zijn min of meer gemaakt om voor het gros van de spelers relevant te zijn. Die paar tiende/honderdste procent die niet goed binnen de WN8/PR formule vallen zal ze een zorg zijn.

In je voorbeeld is inderdaad WN8 zeer slecht (blame WG), maar wijs mij iemand aan die dat duizenden potjes kan volhouden, of überhaupt kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:29:
[...]
Over het algemeen rij ik inderdaad door totdat ik fysiek geblokkeerd wordt door een tank van de vijand. :+
Can confirm :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:29:
[...]

[...]
In je voorbeeld is inderdaad WN8 zeer slecht (blame WG), maar wijs mij iemand aan die dat duizenden potjes kan volhouden, of überhaupt kan.
Natuurlijk,dat is de doel van het spel ook niet, maar het maakt wel dat iemand die een goede light-speler is, dat niet terug ziet in zijn WN8 en wel in zijn PR (Dit gaat overigens niet over mijzelf :+ ). Zo iemand wordt door zijn leuke teamgenoten dan regelmatig voor 'noob' uitgescholden, met z'n lage WN8.

[ Voor 8% gewijzigd door garathane op 04-03-2016 11:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
garathane schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:37:
[...]

Natuurlijk,dat is de doel van het spel ook niet, maar het maakt wel dat iemand die een goede light-speler is, dat niet terug ziet in zijn WN8 en wel in zijn PR (Dit gaat overigens niet over mijzelf :+ ). Zo iemand wordt door zijn leuke teamgenoten dan regelmatig voor 'noob' uitgescholden, met z'n lage WN8.
Een goeie light speler gaat, zodra er een goeie opening is in de linies, op zoek naar alleenstaande vijanden, arties en dergelijke om zo de vijand te irriteren. ;)
Een light die alleen maar spot en niet de arties oprolt wanneer hij de kans heeft, is wat mij betreft een slechte light speler. Een light die op een goed moment de vijand in de rug komt aanvallen kan het de vijand flink moeilijk maken. Het is nogal lastig richten als de ene vijand voor je staat en de ander achter je. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:41:
[...]
Een goeie light speler gaat, zodra er een goeie opening is in de linies, op zoek naar alleenstaande vijanden, arties en dergelijke om zo de vijand te irriteren. ;)
Een light die alleen maar spot en niet de arties oprolt wanneer hij de kans heeft, is wat mij betreft een slechte light speler. Een light die op een goed moment de vijand in de rug komt aanvallen kan het de vijand flink moeilijk maken. Het is nogal lastig richten als de ene vijand voor je staat en de ander achter je. :+
Er is niks irritanter dan een light die rond scheurt en af en toe gespot wordt en gelijk weer verdwijnt.
Aan dat verdwijnen moet ik nog werken :+

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-09 11:04

PRR

brid schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:47:
[...]

Aan dat verdwijnen moet ik nog werken :+
In dat verdwijnen ben ik een echte topper!
Nadat ik gespot ben in mijn light, ben ik meteen weer verdwenen.... naar de garage :+

[ Voor 0% gewijzigd door PRR op 04-03-2016 11:51 . Reden: mine mine mine ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:41:
[...]
Helaas snapt je team dat soms weer niet en blijven ze lekker wachten in cover tot jij in je light bent afgeknald en gaan dan pas weer vol in de aanval om er vervolgens achter te komen dat de enemy niet meer afgeleid is.
Maar je hebt gelijk, vindt het zelf dikke fun om ergens een gaatje te vinden, erdoorheen te sneaken en dan achter ze op te duiken.

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:31
ShockWave schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 12:30:
[...]

Helaas snapt je team dat soms weer niet en blijven ze lekker wachten in cover tot jij in je light bent afgeknald en gaan dan pas weer vol in de aanval om er vervolgens achter te komen dat de enemy niet meer afgeleid is.
Maar je hebt gelijk, vindt het zelf dikke fun om ergens een gaatje te vinden, erdoorheen te sneaken en dan achter ze op te duiken.
Dat kan je dan soms weer afvangen door als light ook maar achter te blijven. Net achter de eerste linie tanks dus. Je spot dan wel de enemies, maar je wordt niet echt beschoten, de tanks voor je vangen de klappen bijvoorbeeld.

Op die manier gisteren in m'n AMX 12t in een tier 9 pot toch nog redelijk wat kunnen uithalen, terwijl ik op voorhand geen idee had hoe ik het moest aanvliegen. Door steeds wel vooraan mee te blijven gaan ook geen commentaar gehad van mijn teamgenoten.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren nog mooi kunnen flanken op de map Erlenberg, ging links in mn Y67. Op een gegeven moment naar B1 gescheurd, helemaal in de hoek linksboven. Leuke plek om te staan, kan je ze 1 voor 1 oprollen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

ElPaco schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 13:00:
[...]

Dat kan je dan soms weer afvangen door als light ook maar achter te blijven. Net achter de eerste linie tanks dus. Je spot dan wel de enemies, maar je wordt niet echt beschoten, de tanks voor je vangen de klappen bijvoorbeeld.

Op die manier gisteren in m'n AMX 12t in een tier 9 pot toch nog redelijk wat kunnen uithalen, terwijl ik op voorhand geen idee had hoe ik het moest aanvliegen. Door steeds wel vooraan mee te blijven gaan ook geen commentaar gehad van mijn teamgenoten.
Helaas kom je daar als light vaak pas achter als je al achter de vijand zit..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 07:01:
[...]

Enige keer dat wij elkaar in dit spel hebben gezien was toen wij samen in Lowlands Steel zaten. Daarvoor en daarna zijn we elkaar nooit tegengekomen.
GoT ook voor zover ik weet. Maar bedacht me later waarom ik je geblokkeerd had. :+

Er is een tijd geweest dat er mensen waren die continue me zaten te inviten in-game, waardoor ik na elke battle (ondanks ik al in een platoon zat) van die rete vervelende pop-ups kreeg. Je verwijderen uit de vriendenlijst werkte niet, dan maar op de blocklist. Een vinkje zetten om alleen invites te krijgen van uit je vriendenlijst werkte ook niet (gehele game installatie was gebugged). En die oplossing werkte wel goed. Ik denk dat ik iets van 10+ GoTers in mijn blacklist heb staan.
User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Beter: Speel om te winnen.
Je kan best ergens gaan zitten kamperen om damage te doen, te spotten en de flank te ondersteunen. Maar als je weigert om een vallende flank te ondersteunen ben je net zo hard een statpadder."But muh damuge!".
Good point, maar dat is ook waar ik op aan stuurde.
[...]
Moet je dus niet bij mij in een platoon gaan zitten. Ik heb de laatste tijd nogal wat "Waarom rij ik hierheen?"-momenten. :P Van die momenten dat je denkt in een snelle medium te rijden, maar je zit eigenlijk in een trage TD. Krijg je altijd van die leuke situaties mee :X
Nah mijn ervaring met jou is, getracked worden op random momenten of op het einde van de match geteamkilled worden. Good times. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
garathane schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 11:24:
Of zie ik dat verkeerd ?
Juist.. dat is de reden dan mijn WN8 vast en zeker niet best is (weet eigenlijk niet hoe hoog hij is).
Ik rijd meestal in heavies en ben een perfecte "EARLY" spotter. :+

Ben na maanden van niet spelen toch maar weer gaan installeren:
1. er is best veel veranderd (Skoda??? :))
2. ik was al niet zo goed maar ben nu wel weer compleet noob.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:42:
Nah mijn ervaring met jou is, getracked worden op random momenten of op het einde van de match geteamkilled worden. Good times. :+
Dat deden we in die goeie ouwe ZER0 tijd ook. Als we een nieuw lid hadden en hij zat bij mij en waxx25 in platoon werd hij aan het eind van het eerste potje geteamkilled.

Many lolz were had. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Beter: Speel om te winnen.
Je kan best ergens gaan zitten kamperen om damage te doen, te spotten en de flank te ondersteunen. Maar als je weigert om een vallende flank te ondersteunen ben je net zo hard een statpadder."But muh damuge!".
Ben ik het wel mee eens. Ook al rij je in één keer van je startpunt naar hun vlag en er komt niemand om je eraf te jagen, dan nog gaat het om de win. Ik negeer ook gewoon die "no cap" berichtjes. Soms heb je er gewoon potten tussen zitten die je met 200xp wint, zonder een schot te lossen. Boeien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Okars schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:21:
[...]

Ben ik het wel mee eens. Ook al rij je in één keer van je startpunt naar hun vlag en er komt niemand om je eraf te jagen, dan nog gaat het om de win. Ik negeer ook gewoon die "no cap" berichtjes. Soms heb je er gewoon potten tussen zitten die je met 200xp wint, zonder een schot te lossen. Boeien. :)
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Win is win? Daar gaat het hele spel toch om? Winnen?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
:w

maar ff serieus, dat soort kansloze capwins slaan nergens op. natuurlijk zit het in het spel en blablabla hoort erbij blablabla win. maar het verneukt gewoon games, als je capped omdat het niet anders kan om te winnen vind ik heel anders dan een flank rushen en dan maar als een bot in de cap cirkel te gaan staan. Ik vind dat net zo irritant als geoneshot worden door arty. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 14:42:
[...]

GoT ook voor zover ik weet. Maar bedacht me later waarom ik je geblokkeerd had. :+

Er is een tijd geweest dat er mensen waren die continue me zaten te inviten in-game, waardoor ik na elke battle (ondanks ik al in een platoon zat) van die rete vervelende pop-ups kreeg. Je verwijderen uit de vriendenlijst werkte niet, dan maar op de blocklist. Een vinkje zetten om alleen invites te krijgen van uit je vriendenlijst werkte ook niet (gehele game installatie was gebugged). En die oplossing werkte wel goed. Ik denk dat ik iets van 10+ GoTers in mijn blacklist heb staan.
Hmm nu je het zegt :p clan invites spammen kan best irritant zijn ja haha

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:38:
[...]

maar ff serieus, dat soort kansloze capwins slaan nergens op. natuurlijk zit het in het spel en blablabla hoort erbij blablabla win. maar het verneukt gewoon games, als je capped omdat het niet anders kan om te winnen vind ik heel anders dan een flank rushen en dan maar als een bot in de cap cirkel te gaan staan. Ik vind dat net zo irritant als geoneshot worden door arty. -O-
Tja, dat kan. De winst is waar 't om gaat in mijn opinie, maar daar kun je anders over denken natuurlijk.

Het overkomt me helemaal niet zo vaak, en soms laat ik me ook wel eens verleiden om toch de cirkel weer uit te gaan en ze van achteren te bestoken. Maar het is me meer dan eens overkomen dat daardoor de pot dan toch nog verloren gaat, dus tegenwoordig kies ik toch voor de cap. Zeker in trage heavies als de Churchills. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
[...]

Win = win. Ik rij alleen uit de cap als een pelotongenoot nog wat nuttigs kan doen, anders blijf ik lekker in de cap staan. Sterker nog, als iemand gaat janken van "no cap" ga ik meestal ook lekker in de cap staan (als ik daar al niet sta). Zal je leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
[...]

Had je dan niet gewoon op de minimap moeten letten? Met z'n alle in de hoek gaan brawlen is leuk voor iederen maar als je daardoor een cap open laat dan vraag je er gewoon om.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
wat mij betreft zou de hele cap zooi uit de game mogen, maar daar gaat het nu niet om. dit ging over een specifiek geval waarbij je eigen team caprushed en in de cap blijft staan om op cap te winnen met 0 dmg en 200xp. ik zie daar de fun niet van in, sterker nog, ik verlies liever in een goede game dan dat soort wins. het gaat hier om wat je eigen team doet, niet dat je niet goed oplet en wordt gecapped.

verder begrijp ik nooit waarom mensen in een 100% winst situatie niet uit de cap rijden, sure je bereikt er vaak zelf niks mee, maar als er nog 2 full hp tanks zijn bij de enemy dan gun je dat toch gewoon aan iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
gotfurrr schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:54:
wat mij betreft zou de hele cap zooi uit de game mogen, maar daar gaat het nu niet om. dit ging over een specifiek geval waarbij je eigen team caprushed en in de cap blijft staan om op cap te winnen met 0 dmg en 200xp. ik zie daar de fun niet van in, sterker nog, ik verlies liever in een goede game dan dat soort wins. het gaat hier om wat je eigen team doet, niet dat je niet goed oplet en wordt gecapped.

verder begrijp ik nooit waarom mensen in een 100% winst situatie niet uit de cap rijden, sure je bereikt er vaak zelf niks mee, maar als er nog 2 full hp tanks zijn bij de enemy dan gun je dat toch gewoon aan iemand.
Je levert er dan wel je punten die je voor het cappen krijgt mee in, dus dat is een keuze.

Nogmaals, die potjes zijn er ook, net als de potjes dat je er als eerste uitvliegt of dat alles mis gaat. Zo vaak gebeurt dat nou ook weer niet, zeker niet in Tier 6+. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

+1, niets irritanter dan een first win of the day waarbij je bij een 3-3 stand op cap wint door een platoon van idioten met 45% WR die niet eens geschoten hebben in de game...

Dat is dus NIET waar deze game om draait!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:58:
[...]

+1, niets irritanter dan een first win of the day waarbij je bij een 3-3 stand op cap wint door een platoon van idioten met 45% WR die niet eens geschoten hebben in de game...

Volgens mij is de eerste statistiek die je in de spelersstatistieken tegenkomt toch echt de winrate. Maar vooruit, iedereen vind dat het spel om iets anders draait. Ik vind dat het om wins draait, mag ik dan tegen anderen schreeuwen dat ze geen schade meer mogen doen maar in de cap moeten staan? Mag ik überhaupt tegen mensen schreeuwen dat ze het spel moeten spelen zoals ik het speel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
[...]
Ach het kan nog erger.... Cold hobbelt in zijn arty naar een medium plek, om er vervolgens achter te komen dat hij een arty zit.

(Ok, er waren wat "verzachtende" factoren) :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:18:
[...]

Ach het kan nog erger.... Cold hobbelt in zijn arty naar een medium plek, om er vervolgens achter te komen dat hij een arty zit.

(Ok, er waren wat "verzachtende" factoren) :+
Ohja, dat was hilarisch. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:00:
[...]
Volgens mij is de eerste statistiek die je in de spelersstatistieken tegenkomt toch echt de winrate. Maar vooruit, iedereen vind dat het spel om iets anders draait. Ik vind dat het om wins draait, mag ik dan tegen anderen schreeuwen dat ze geen schade meer mogen doen maar in de cap moeten staan? Mag ik überhaupt tegen mensen schreeuwen dat ze het spel moeten spelen zoals ik het speel?
Speelde ze het spel maar zoals ik het speelde, waren er in ieder geval geen arty spelers meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Speelde ze het spel maar zoals ik het speelde, waren er in ieder geval geen arty spelers meer.
Spelen ze het spel maar zoals ik het speel. Komt, op één iemand na, niemand meer de spawn uit.

De andere 14 zijn geteamkilled.

Also:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/nuyeY/392f55569e.png
Wat is daarop uw antwoord, Herr Nemean?

[ Voor 13% gewijzigd door User op 04-03-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:30:
[...]
Spelen ze het spel maar zoals ik het speel. Komt, op één iemand na, niemand meer de spawn uit.

Also:
[afbeelding]
beste post 2016. O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:30:
[...]

Also:
[afbeelding]
Heb je ook bij het aantal SPGs gekeken in mijn garage? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:44:
[...]

Heb je ook bij het aantal SPGs gekeken in mijn garage? ;)
Je hebt ze gespeeld, dus als je wil dat iedereen hetzelfde doet als jij, moeten zij ook arties spelen of gespeeld hebben. Dus kan je arties tegenkomen in een potje. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:46:
[...]
Je hebt ze gespeeld, dus als je wil dat iedereen hetzelfde doet als jij, moeten zij ook arties spelen of gespeeld hebben. Dus kan je arties tegenkomen in een potje. :>
Je logica is redelijk ver te zoeken. Als ik in geen arty zit hoef ik deze ook niet tegen te komen ;-).

Maar dit is off-topic. Arty spelers zijn de noob-tubers in shooters. End of story.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Je logica is redelijk ver te zoeken. Als ik in geen arty zit hoef ik deze ook niet tegen te komen ;-).
Zo af en toe uitrusten van een LT, TD of MT game met je broek op je enkels terwijl je arty speelt is voor mij anders het toppunt van ontspanning. Ik kan daarna altijd weer met frisse moed een nieuw normaal potje starten. Ik raad het daarom ook iedereen aan.

[ Voor 4% gewijzigd door jdh009 op 04-03-2016 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:48:
[...]

...wat? Dat jij niet in een arty zit wil niet zeggen dat er niemand in een arty zit. Als ze willen zijn zoals jij, moeten ze arty spelen, want dat heb jij ook gedaan.

Jij wil dat iedereen zoals jij speelt.
Jij hebt arty gespeeld.
Dus als iemand zoals jij wil zijn.
Moet hij ook arty spelen.
Dus zitten er arty spelers in het spel.
Dus kan je ze tegenkomen.

Zo moeilijk is het toch niet? :?

Tenzij arty alleen maar tegen andere arty kan spelen, dan kom je ze niet tegen.

Maargoed, laten we lekker whinen over arty en schreeuwen dat arty weg moet. Zodra er geen arty meer is, pak ik mooi mijn 263. Have fun met aanvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:54:
[...]
Blaat blaat blaat /3 /3 /3 /3

Maargoed, laten we lekker whinen over arty en schreeuwen dat arty weg moet. Zodra er geen arty meer is, pak ik mooi mijn 263. Have fun met aanvallen.
Arty hoeft voor mij niet weg, dat heb je mij nooit horen zeggen. Op de huidige manier is arty gewoon niet balanced, dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.
jdh009 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Zo af en toe uitrusten van een LT, TD of MT game met je broek op je enkels terwijl je arty speelt is voor mij anders het toppunt van ontspanning. Ik kan daarna altijd weer met frisse moed een nieuw normaal potje starten. Ik raad het daarom ook iedereen aan.
Snap ik dat het ontspannend is, je hoeft je toetsenbord amper aan te raken, tijdens het reloaden kun je nog even alt+tabben en een YouTube filmpje op zetten. d:)b

[ Voor 39% gewijzigd door Nemean op 04-03-2016 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 16:54:
[...]
Kom maar op met die 263, eindelijk een rede om full heat dat ding weg te spammen. Als je dat al nodig hebt met die mantle gemaakt van billendoekjes....Beetje stoer doen dat 263 zo'n armored TD is 8)7 Kan je beter je jagd E100 pakken heb je tenminste nog echte alpha voor een TD :+

De grap is juist nog erger, als je die laatste full hp tanks weg schiet krijgt je team nog meer xp ook dan wanneer je gaat cappen. de XP wordt namelijk berekend voor het gehele team naar gelang het aantal damage en kills gedaan is. Niet naar het aantal cappunten. Waarom denk je dat je zo weinig xp krijgt in een cap game? Cappen is eigenlijk voor iedereen nadelig als het niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
jantje 2 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:04:
[...]

De grap is juist nog erger, als je die laatste full hp tanks weg schiet krijgt je team nog meer xp ook dan wanneer je gaat cappen. de XP wordt namelijk berekend voor het gehele team naar gelang het aantal damage en kills gedaan is. Niet naar het aantal cappunten. Waarom denk je dat je zo weinig xp krijgt in een cap game? Cappen is eigenlijk voor iedereen nadelig als het niet nodig is.
Dat ligt er een beetje aan hoe lang de game nog duurt nadat je uit de cap bent gereden. Als dit vrij snel daarna is dan misschien wel maar wanneer er tig man achter een scout aan het crossen zijn dan kan het onnodig lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
jdh009 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:07:
[...]

Dat ligt er een beetje aan hoe lang de game nog duurt nadat je uit de cap bent gereden. Als dit vrij snel daarna is dan misschien wel maar wanneer er tig man achter een scout aan het crossen zijn dan kan het onnodig lang duren.
Daarom staat er ook de laatste full hp tanks, als je inderdaad achter 1 tank aan moet racen schiet het niet op maar dat leek me wel logisch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean, wat verkeerds gegeten? Sodekneiter.

Jantje, tegen noobs/pubbies is het een prima gepantserde TD. Heb um al een poosje niet meer van stal gehaald, maar de meeste spelers hadden er toen behoorlijk moeite mee.

263 > JPE100 all day erry day. Ik kan die Jagdpretzel echt niet uitstaan. Slome bak dat het is. :+ En met heat kan je nog steeds bouncen op de superstructure van de 263. De JPE100? Daar gaat mijn heat altijd prima doorheen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Ik blijf alleen in de cap als ik denk dat het de enige manier om te winnen is, anders rij ik er uit om anderen hun dmg/farming te gunnen.

Met cappen verdien je toch geen zak, dus ik gun een ander zn damage en credits en hoop dat het andersom ook zo is de volgende keer.

Die 0 dmg lui die altijd blijven cappen snappen inderdaad het spel niet, ja wel dat ze zo kunnen winnen.. maar verder dan dat ene basis concept komen ze niet nee.

Laatst nog om een 6e kill gevraagd en mn team hield netjes zn vuur in om mij dat te gunnen na een carry potje, is zelfs wel eens in mn Tog2 gebeurd en dan kan je team toch lang wachten :p

Dat zijn de momenten dat mn geloof in de Wot gemeenschap weer een twinkeling van leven vertoond. als we allemaal de cap uitrijden voor anderen die nog dmg kunnen doen, verdienen we per saldo allemaal veel meer credits en xp, simpel toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:12:
Nemean, wat verkeerds gegeten? Sodekneiter.

Jantje, tegen noobs/pubbies is het een prima gepantserde TD. Heb um al een poosje niet meer van stal gehaald, maar de meeste spelers hadden er toen behoorlijk moeite mee.

263 > JPE100 all day erry day. Ik kan die Jagdpretzel echt niet uitstaan. Slome bak dat het is. :+ En met heat kan je nog steeds bouncen op de superstructure van de 263. De JPE100? Daar gaat mijn heat altijd prima doorheen.
Nee hoor User. :>

JPE-100 is inderdaad traag, dan heb ik liever de E3 (betere armor en ook traag). Hoe is de 263? De grind is pijnlijk toch of niet?

Overigens in het kader van arty nog een goed filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 17:22:
[...]

Nee hoor User. :>

JPE-100 is inderdaad traag, dan heb ik liever de E3 (betere armor en ook traag). Hoe is de 263? De grind is pijnlijk toch of niet?
De tier 7 heb ik nooit gespeeld, maar de tier8 en 9 zijn wel chille tanks. Oké, je moet met wendbare en snelle TDs overweg kunnen, maar het zijn zeer zeker geen slechte TDs. Ze spelen alleen anders dan standaard TDs en niet iedereen kan daar aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:05
Ik vind de 263 ook fantastisch. Zal wel 1 van de weinige zijn. Oja, en je moet het met max -4 gun dep doen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
Mr_Size schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Maar waar draait het wel om dan? Niet om winnen? Individual performance?

Want het draait zeker niet om teamplay. Tenzij je met iemand in een platoon zit. Verder is het niks anders dan ego-trippers die nergens op letten en maling hebben aan alles. Je ziet het in elke match waarbij spelers elkaar totaal niet helpen en maar doen wat ze willen i.p.v. wat ze zouden moeten doen om te winnen. Het individuele WN8 is heilig, zodat iedereen maar kan zeuren dat ze gefocused worden etc. Of ze verstaan geen woord engels, waardoor je ook al niks aan ze hebt..

Oh ja, de MM van WoT zelf helpt ook niet mee. Die lijkt maar willekeurig wat tanks en spelers bij elkaar te gooien.

Dit is overigens geen flame naar jou toe hoor. Meer een flame naar WG, hehe. Je gaf alleen een mooi opstapje :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Dweebus schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:22:

Niet raar gaan doen, uiteindelijk gaat het om winnen ja. Maar in de basis is dit een schietspel, niet een 'laten we zo snel mogelijk naar de enemy base rijden om daar 1,5 min. te gaan zitten wachten racegame'. Het gaat erom dat je lekker op andere tanks kan knallen, doe dat dan ook. Ga niet als een randdebiel naar de cap rijden 'omdat het kan'.
Want het draait zeker niet om teamplay. Tenzij je met iemand in een platoon zit. Verder is het niks anders dan ego-trippers die nergens op letten en maling hebben aan alles. Je ziet het in elke match waarbij spelers elkaar totaal niet helpen en maar doen wat ze willen i.p.v. wat ze zouden moeten doen om te winnen. Het individuele WN8 is heilig, zodat iedereen maar kan zeuren dat ze gefocused worden etc. Of ze verstaan geen woord engels, waardoor je ook al niks aan ze hebt..
Het gaat zeker wel om teamplay, zodra je enige vorm van teamplay hebt in random ga je 9 van de 10 keer de pot winnen. Het klopt dat teamplay vaak ver te zoeken is, daarom vind ik platoonen ook veel leuker dan solo spelen. Dan weet je tenminste zeker dat je minimaal 1 iemand bij je hebt die meewerkt en kan je lekker op tankjes knallen.
Oh ja, de MM van WoT zelf helpt ook niet mee. Die lijkt maar willekeurig wat tanks en spelers bij elkaar te gooien.
De MM heeft wel wat flaws ja, wat ik nogal eens tegenkom is een disbalans in tiers. Gebeurt te vaak imo. Ook een fijne is 1 team allemaal meds geven en het andere team alleen TD's en trage heavies. En don't get me started on + 2 MM.

Maar ik moet zeggen, over het algemeen is de MM wel prima. Het merendeel van de potjes is goed in balans qua tiering en tank setups.
Dit is overigens geen flame naar jou toe hoor. Meer een flame naar WG, hehe. Je gaf alleen een mooi opstapje :)
Ik snap je frustratie, heb ik ook regelmatig last van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

[...]

Je ziet het in elke match waarbij spelers elkaar totaal niet helpen en maar doen wat ze willen i.p.v. wat ze zouden moeten doen om te winnen.
Er bestaat ook nog zoiets als tunnelvisie waardoor spelers gewoon niet zien wat er om hen heen gebeurd.
Lekker schieten op die heavy die ver weg half in cover staat maar de med die hun in de kont schiet van dichtbij en welke 1 shot is wordt totaal niet opgemerkt of afgemaakt..
Vervolgens wel whinen als ze daardoor doodgaan.
Door dat soort acties heb je dus niks aan dat soort mensen en lijkt het dus of ze maar doen wat ze zelf willen.

Dit gebeurd overal, gister nog in World of Warships, een full HP tier 5 battleship neemt een nme battleship onder vuur op 15+ km maar wordt door een kruiser welke op 6km vaart volledig aan gort geschoten.
Speler had alleen de gedachte "must kill battleship" wat dus totaal niet lukte.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

OMFG, best movie evva!

Ook leuk:
He was lucky to be able to penetrate me. I was sidescraping.

[ Voor 24% gewijzigd door PcDealer op 05-03-2016 10:50 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
[...]

Het is vrij simpel denk ik, de game beloont je idd als je wint, maar als je wint op cap krijg je dus minder xp en credits. Dit gegeven alleen al is op zich een soort van bewijs dat winnen op cap niet de beste manier is om een game te winnen. Als je dus als team een cap rushed en met 200xp en 0 dmg wint, benadeel je dus in principe iedereen in het team als je let op xp/credits.

De game is gewoon niet ingericht op cap zooi in randoms. Vergelijk het met bijvoorbeeld csgo, daar draait ook elke ronde om winst, je krijgt daar echter extra geld per ronde als je een bom plant. Dit komt omdat het doel van 1 team puur gericht is op het planten van een bom. Die game is dus ingericht op die manier van spelen, wot is dus helemaal niet ingericht op winnen op cap.

Puur theoretisch voorbeeld: stel dat je letterlijk alle games wint op cap met 0 dmg, dan gaat je hele wargaming rating naar de klote. Stel dat je elke ronde wint in csgo met 0 kills en 0 dmg, dan ben je de beste speler van het spel. En waarom? Juist, omdat wot niet is ingericht op capwins, niet wat betreft beloning, maar ook niet gelet op alle andere game mechanics die erin zitten. Imho that is. Maar verschil is er wel degelijk.

Om dit voorbeeld nog wat aan te vullen. Stel in wot mag je een speler als platoonmaat kiezen, waardoor je op magische wijze elke game die je met hem speelt wint, maar wel met 0dmg en 200xp. Zou je dat doen?

Nu in csgo, je mag een teamgenoot kiezen die op magische wijze ervoor zorgt dat je elke rond wint, maar dat je nooit kills of dmg doet. Zou je die kiezen?

Het eerste antwoord ben ik nieuwschierig naar, het 2e antwoord is altijd JA

Edit: waar het dan wel om draait? De game zelf is niet eens gericht op winst/verlies imho, het lijkt meer te gaan om beleving (vanuit wg). Er zit gewoon teveel random shit in om dit te bevorderen, 25% rng op pen en dmg, het feit dat je een oneshot vaak net niet oneshot (is een feature, wg vind dit een leuke toevoeging op de gameplay), de class verdeling in de mm (is een feature, geen random shit) etc etc.

[ Voor 16% gewijzigd door gotfurrr op 05-03-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Aan de andere kant levert een cap in 3 minuten met 400 XP per minuut meer op dan een kill all van 15 minuten met 1500 XP ;) Nu is een kill all natuurlijk leuker maar aan de andere kant als je bij de cap staat en alle vijandelijke tanks aan de andere kant kun je toch niets anders doen en kun je net zo goed cappen en snel een volgend potje beginnen :P

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Vrij kort filmpje, dus wellicht volgt er morgen nog 1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Pls team. Check ook even onze 2 O-I's... 1 van hun had 38 wn8 met 8k battles... HOE DAN

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5k9vTri.jpg

[ Voor 203% gewijzigd door wsLy op 05-03-2016 13:56 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 13:41:
Pls team. Check ook even onze 2 O-I's... 1 van hun had 38 wn8 met 8k battles... HOE DAN

[afbeelding]
Ik zal er eens mijn analyse op los laten:

1) Het schijnt zo te zijn dat je weinig WN8 krijgt als je geen damage doet!
2) Nu kan het natuurlijk zo zijn dat hij veel spotting damage regelt, maar dat telt niet mee voor je WN8 aangezien de API dat niet vrijgeeft.
3) Hij heeft gewoon pech gehad met zijn teams.

Ik persoonlijk zou gaan voor scenario 1 :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Damn, wat een RNG based bende weer vandaag. De enige games dat ik een beetje fatsoenlijk dmg kan doen (in de E5) gaan kansloos verloren, de games waar ik bijna niets kan uitvoeren worden uiteraard wel magisch gewonnen. Typisch toch weer... :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:06:
Damn, wat een RNG based bende weer vandaag. De enige games dat ik een beetje fatsoenlijk dmg kan doen (in de E5) gaan kansloos verloren, de games waar ik bijna niets kan uitvoeren worden uiteraard wel magisch gewonnen. Typisch toch weer... :N
Ja hier ook bagger gegaan. Ben maar gestopt... Zit nu even een paar speciaal biertjes te drinken in de kroeg :9

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Ben der sowieso weer beetje klaar mee...zodra ik ben gespot gaat er altijd wel een arty non-stop op mij knallen...\

ik zou graag de optie zien om je eigen stats niet publiekelijk te maken oid. XVM werkt niet, heerlijk geen gezeik om alles

[ Voor 35% gewijzigd door patrickos85 op 05-03-2016 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ja werd even flink "gebalanced" voor mijn gekamp daar.... wtf

Game erna weer een 1100+ shell van een T92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 16:06:
Nog een uurtje solo doorgespeeld na ons platoontje. Qua teams niets veranderd maar RNG was mij goed gegund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
themaxter schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:58:
Ja werd even flink "gebalanced" voor mijn gekamp daar.... wtf

Game erna weer een 1100+ shell van een T92
Zodra der arty op Mines is is de game al vergaggeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
Wow.. just wow..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
vooral die laatste pot, zeg maar vanaf 28,10 sec.... Hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vorst8 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 21:43:
[...]

Ja die bedoelde ik ook. Jammer dat de video niet daar wilde starten, had de link met tijd misschien nog moeten plaatsen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Laatst online: 13-09 18:37
Het is wel erg lastig om vanavond de tanks te 3x xp-en. :(
Ik neem nog maar een glaasje booze om de pijn te verlichten.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

[...]

Ik ga stuk :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
zie je wel, dat je ALTIJD moet cappen..... zelfs als je 7 tanks voor staat.
Er is altijd wel een idioot die het weet te verknallen, of in dit geval, 7 idioten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Vorst8 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 00:02:
[...]
Er is altijd wel een idioot die het weet te verknallen, of in dit geval, 7 idioten.
In zo'n geval ga ik altijd cappen en als ik zie dat we zeker gaan winnen ga ik er pas uit. Op zo'n manier verliezen wil je toch zeker voorkomen :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Laatst online: 13-09 18:37
Vorst8 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 00:02:
[...]

Zo waar :P

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

yolo tank gezocht

heb er inmiddels 6k aan potjes opzitten, en kom soms tot de conclusie dat ik de verkeerde tanks grind.
Heb de vs heavy lijn compleet, maar de e5 ligt me eigenlijk niet zo.
De franse td lijn heb ik bijna af, vandaag of morgen heb ik de foch 155. Ooit de ultieme yolo tank, maar als ik verhalen moet geloven, is die dat al lang niet meer.
Verder heb ik een grind lopen naar de is7, zit nu bijna op de is3.
Ook heb ik de t28 prot. Maar ik heb het gevoel dat zowel de e4 als e3 mij niet echt kunnen bekoren. Traag.
En een grind naar de e50m. Kan nu de panther 2 aanschaffen.
Ik doe het vrij ok in de meds toe nu toe.

Maar ik wil een echt leuke tank hebben, eentje waarmee ik echt lol kan beleven en die bij mij past.
De foch gaat vrij aardig, maar daar mis ik wat armor ( front ) en wat meer alpha zou wel beter zijn.

Dus verder gaan op die foch, de wel ok is. kwam ik uit bij de 263. De lijn schijnt alleen echt ruk te zijn.

Wat is jullie idee ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
E50 lijn lijkt me prima om mee door te gaan, daarnaast kun je met hogere tier Ruski mediums natuurlijk ultiem hakken en zagen :)

Zelf leek het me leuk om de onconventionele route met rear moumnted turrets (a-44) te volgen, niet doen dus, tenzij je 7331 skillz hebt (En die heb ik niet als 52% winrate 1200 wn8 scrub). Anders gewoon lekker via de t35-85.

Frans Td lijn is berucht slecht inderdaad, dan liever de duitse of russische lijn.

Qua lights pak je met de USA bulldog lijn een paar pseudo mediums waarmee je lekker veel direct dmg kunt doen.

Hoe de huidige e5 je niet kan bekoren moet je ff uitleggen, ding had al prima mobiliteit en door het foutje in het HD model is de armor ook nog OP nu.. dus whats not to like?

Als je meer allround armor wilt wellicht de IS lijn of voor de combi met giga alpha de e100 lijn. Met een e75 of ST-1 kan zelfs een tomaat carryen.

[ Voor 27% gewijzigd door _Anvil_ op 06-03-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
CORVETTE schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:18:
Wait, whut? De E5 ligt je niet? 8)7

Was voor de buff al een hele sterke tank en 1 van mijn favorieten, na de buff is hij helemaal godlike.
Redelijk mobiel, goede gun, goede RoF, sterk armor. Really, wat bevalt je niet dan? :S

Maar goed, als meds meer je ding zijn dan is de E50M lijn absoluut de moeite waard. Eigenlijk alleen maar goede tanks vanaf T6 imho.. (en stiekem vond ik de T4 en T5 ook heerlijk wegspelen :P)

Anyway, zoals gisteren aangekondigd vandaag nog een extra weekendfilmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

patrickos85 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:09:
Ben der sowieso weer beetje klaar mee...zodra ik ben gespot gaat er altijd wel een arty non-stop op mij knallen...\

ik zou graag de optie zien om je eigen stats niet publiekelijk te maken oid. XVM werkt niet, heerlijk geen gezeik om alles
Kan je op je account bij world of warships wel uitzetten maar xvm werkt weer samen met WoT denk ik omdat als je inlogt bij xvm je makkelijk kan koppelen aan je WoT.
Op je account staat ook ergens dat er third party software samenwerkt....
https://eu.wargaming.net/...ternal_applications/edit/
Denk dus niet dat ze het ooit onzichtbaar gaan maken..

[ Voor 4% gewijzigd door ShockWave op 06-03-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:37

Roozzz

Plus ultra

CORVETTE schreef op zondag 06 maart 2016 @ 09:18:
yolo tank gezocht

heb er inmiddels 6k aan potjes opzitten, en kom soms tot de conclusie dat ik de verkeerde tanks grind.

Wat is jullie idee ?
Is het misschien niet deels dat je nog moet wennen aan het spelen op de hogere tiers? Ik heb zo'n 1k potjes meer gespeeld en ik krijg nu pas het idee dat ik met mijn t8 tanks goed uit de voeten kan. Keihard naar t10 grinden is dan ook niet mijn ding. Ik heb nu meerdere t9's unlockt, maar twijfel nog of ik die al zal aanschaffen.
Een "makkelijkere" tank spelen op hogere tiers is dan wel een goed plan (zoals de e5 :P )

Ik heb trouwens geen idee wat je bedoelt met een yolo tank. Maar ik zou zelf gewoon enkele lijnen uitproberen en kijken wat je ligt. Daar wordt je uiteindelijk ook gewoon een betere speler van, een light speelt toch even iets anders dan een heavy etc. Met jouw lijstje in gedachten zou ik zeggen een medium lijn, of anders de amerikaanse lights tot de Bulldog (semi-meds).

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Nou, ik heb de e5 na de buff eigenlijk vrij weinig gespeeld ......... voor de buff schoot werkelijk iedereen je aan gort door die coppola.
Maar misschien moet ik die e5 ook niet spelen als een heavy maar meer als een med.

Qua lights zit op tier 6 bij de usa. Ik wilde ooit naar de t57 grinden, maar ben gekapt. Maar misschien vind ik de t57 juist wel relaxt.

Ben iemand die niet passief speelt, overal vooraan staat, en totaal niet van campen / snipen houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

Roozzz schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:32:
[...]

Is het misschien niet deels dat je nog moet wennen aan het spelen op de hogere tiers? Ik heb zo'n 1k potjes meer gespeeld en ik krijg nu pas het idee dat ik met mijn t8 tanks goed uit de voeten kan. Keihard naar t10 grinden is dan ook niet mijn ding. Ik heb nu meerdere t9's unlockt, maar twijfel nog of ik die al zal aanschaffen.
Een "makkelijkere" tank spelen op hogere tiers is dan wel een goed plan (zoals de e5 :P )

Ik heb trouwens geen idee wat je bedoelt met een yolo tank. Maar ik zou zelf gewoon enkele lijnen uitproberen en kijken wat je ligt. Daar wordt je uiteindelijk ook gewoon een betere speler van, een light speelt toch even iets anders dan een heavy etc. Met jouw lijstje in gedachten zou ik zeggen een medium lijn, of anders de amerikaanse lights tot de Bulldog (semi-meds).
De bulldog heb ik dan nooit gespeeld, wel de hellcat. Maar dat vond ik niet echt relaxt.

Maar toen ik na 4k potjes voor het eerst met een med ( duits ) speelde schoot ik gelijk tank ace met de eerste pot.
Denk idd dat het bouncy van de e50 me wel gaat liggen. Kan nu de panther 2 kopen, maar die schijnt juist het minste te zijn van de lijn.

Ik wilde graag naar de t30 toe. De t34 heb ik ook, en met een betere gun zal dat waarschijnlijk wel relaxt.
Maar de t28 prot vind ik werkelijk een ramp. Totaal niet mijn ding. Idem met de hellcat.

[ Voor 7% gewijzigd door CORVETTE op 06-03-2016 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
ShockWave schreef op zondag 06 maart 2016 @ 11:27:
[...]

Kan je op je account bij world of warships wel uitzetten maar xvm werkt weer samen met WoT denk ik omdat als je inlogt bij xvm je makkelijk kan koppelen aan je WoT.
Op je account staat ook ergens dat er third party software samenwerkt....
https://eu.wargaming.net/...ternal_applications/edit/
Denk dus niet dat ze het ooit onzichtbaar gaan maken..
Deze melding krijg ik:

"You do not have authorized third-party websites yet."

Zal wel slaan op persoonlijke info, zoals email e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

patrickos85 schreef op zaterdag 05 maart 2016 @ 18:09:
Platoon met Neo en the_maxter en loof een beloning van 500 gold uit voor de arty of speler die hen killed. Werkt goed, heb in geen enkel potje een arty shells gekregen. The_maxter en Neo daarentegen.. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Volgende keer pakken wij gewoon allebei een arty, veel succes :+

Maar afgelopen dagen was de arty focus weer unreal.... Gisteren een obj 261 die het zijn missie had gemaakt mij te killen. Werd dan ook weg geschoten door hem, after battle results: enige dmg van hem was dus op mij... :F

En dan begin ik maar niet meer over die T92 van YT eerder en de rest van de 1200+ dmg shells die ik heb gevangen.

[ Voor 79% gewijzigd door themaxter op 06-03-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

Nemean schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Platoon met Neo en the_maxter en loof een beloning van 500 gold uit voor de arty of speler die hen killed. Werkt goed, heb in geen enkel potje een arty shells gekregen. The_maxter en Neo daarentegen.. :>
Ik heb inderdaad nog 500 goud van je tegoed! 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Nemean schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:07:
[...]

Als ik 500 op mijn account had, had ik het misschien wel gedaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Zojuist, na een uiterst matige t49 grind, de t54E1 unlocked en in gebruik genomen, laatste stap op weg naar de T57 heavy.. iemand nog tips?

Heb er een 4 skill crew ingezet (Brad Pitt en zn Fury maten :p ), dus dat zit wel goed. Verder voor Vert stabs en GLD gegaan, daarnaast Optics gekozen ipv vents omdat ik die nog had rondslingeren. Verder vind ik view range op een medium altijd fijn.

Tot nu toe is de e50 mn enige andere t9 med en qua autoloaders heb ik alleen ervaring met de Bulldog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

_Anvil_ schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:28:
Zojuist, na een uiterst matige t49 grind, de t54E1 unlocked en in gebruik genomen, laatste stap op weg naar de T57 heavy.. iemand nog tips?

Heb er een 4 skill crew ingezet (Brad Pitt en zn Fury maten :p ), dus dat zit wel goed. Verder voor Vert stabs en GLD gegaan, daarnaast Optics gekozen ipv vents omdat ik die nog had rondslingeren. Verder vind ik view range op een medium altijd fijn.

Tot nu toe is de e50 mn enige andere t9 med en qua autoloaders heb ik alleen ervaring met de Bulldog.
Tip: ga voor VertStabs, Vents en Optics.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
themaxter schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:10:
Volgende keer pakken wij gewoon allebei een arty, veel succes :+

Maar afgelopen dagen was de arty focus weer unreal.... Gisteren een obj 261 die het zijn missie had gemaakt mij te killen. Werd dan ook weg geschoten door hem, after battle results: enige dmg van hem was dus op mij... :F

En dan begin ik maar niet meer over die T92 van YT eerder en de rest van de 1200+ dmg shells die ik heb gevangen.
Ik heb de laatste dagen ook enorm veel last gehad van arty, nou speelde ik zelf ook als een idioot, maar dan nog... ben wel tanks aan het spelen die ik normaal echt kut vind om in randoms te spelen is7, e100, t57 en de sta1. Mijn arme wn8.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Rianata schreef op zondag 06 maart 2016 @ 12:33:
[...]

Tip: ga voor VertStabs, Vents en Optics.
Thanks, normaliter gebruik ik nooit GLd (behalve op mn s51 arty en wellicht tanks als de KV2), maar zowel de wiki als diverse forum threads bevalen hem toch aan omdat de aimtime zo cruciaal is bij het legen van je clip.

Meestal ga ik zelf ook voor vents, dus wellicht dat ik dat toch nog doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zondag 06 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Thanks, normaliter gebruik ik nooit GLd (behalve op mn s51 arty en wellicht tanks als de KV2), maar zowel de wiki als diverse forum threads bevalen hem toch aan omdat de aimtime zo cruciaal is bij het legen van je clip.

Meestal ga ik zelf ook voor vents, dus wellicht dat ik dat toch nog doe.
Ik zou gewoon gaan voor vents stab gld met food. Zeker als je ook viewrange skills op je crew hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

[...]

Yup..... _/-\o_

Heb helaas eens zoiets meegemaakt met nog 1 T95 over aan de enemyside...
Wij hadden bijna cap dus wat doen ze...eruitrijden, flanken was niet mogelijk dus we gaan 1 voor 1 die TD frontaal aanvallen..... |:(
Hij mocht 4 kills en een win bijschrijven..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Iemand nog tips hoe je met de Crusader speelt? Hoe ik er nu over voel: Skippen met free xp, wat een waardeloze tank is dat!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

ElPaco schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:18:
Iemand nog tips hoe je met de Crusader speelt? Hoe ik er nu over voel: Skippen met free xp, wat een waardeloze tank is dat!
Ben ook met die tank aan het grinden.
Weet ook niet echt wat ik er mee aan moet.
Snelheid, viewrange en armor zijn laag en de gun is een drama.

Denk gewoon alleen encounter spellen. Naar de cap scheuren en maar kijken wat er gebeurd :+

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
brid schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:10:
[...]

Ben ook met die tank aan het grinden.
Weet ook niet echt wat ik er mee aan moet.
Snelheid, viewrange en armor zijn laag en de gun is een drama.

Denk gewoon alleen encounter spellen. Naar de cap scheuren en maar kijken wat er gebeurd :+
Ik heb er zelf een paar potjes in gespeeld en moet zeggen dat ik de gun redelijk goed vind. Tevens wordt de Cruseder door vele zwaar onderschat waardoor je vaak niet het eerste prio bent van spelers. Door zijn overweldigende DPM en redellijke wendbaarheid (20.76 hp/t is veel meer dan de meeste mediums op die tier) kun je daarmee genoeg tanks flanken en volledig kapot schieten. Tevens is de Crusader een light zonder scout mm wat zeer in zijn voordeel werkt. Met een optics erop is 360 meter ruim voldoende voor licht scoutwerk.Al met al een leuke tank waarmee de mogelijkheid er is om de game te bepalen, zelfs op tier 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

jdh009 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:32:
[...]

Ik heb er zelf een paar potjes in gespeeld en moet zeggen dat ik de gun redelijk goed vind. Tevens wordt de Cruseder door vele zwaar onderschat waardoor je vaak niet het eerste prio bent van spelers. Door zijn overweldigende DPM en redellijke wendbaarheid (20.76 hp/t is veel meer dan de meeste mediums op die tier) kun je daarmee genoeg tanks flanken en volledig kapot schieten. Tevens is de Crusader een light zonder scout mm wat zeer in zijn voordeel werkt. Met een optics erop is 360 meter ruim voldoende voor licht scoutwerk.Al met al een leuke tank waarmee de mogelijkheid er is om de game te bepalen, zelfs op tier 7.
Had de gun niet helemaal goed in het geheugen zitten, heeft zeker een nette reload

Net af gesloten met een heerlijke pot, winchange 24% en gelukkig een teamgenoot die met nog 2s te gaan de timer stop _/-\o_
Helaas werd de topgun me niet gegund

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Kleine rant;

Soms verbaas ik me echt over het niveau van sommige Nederlandse spelers. Iemand kanker toewensen omdat je gedood wordt? Are you serious..? Vanaf zo'n moment weet je dat iemand nooit zo'n lastige periode heeft mee gemaakt.

Zeg dan dat ik wat bleekwater moet drinken ofzo, maar jemig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
jdh009 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 18:32:
[...]

Mijn ervaring is juist dat veel spelers je als een lekkere snack zien en in 3 schoten van de kaart vegen (hoewel ge-one-shot worden eigenlijk ook wel regelmatig voorkomt). Wat niet helpt is dat ik geen 6th sense heb. Wil ik ook niet op deze crew, want straks heb ik de Cromwell en dan ga ik als mediums verder, en heb ik niks aan de light crew.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Nemean schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:01:
Kleine rant;

Soms verbaas ik me echt over het niveau van sommige Nederlandse spelers. Iemand kanker toewensen omdat je gedood wordt? Are you serious..? Vanaf zo'n moment weet je dat iemand nooit zo'n lastige periode heeft mee gemaakt.

Zeg dan dat ik wat bleekwater moet drinken ofzo, maar jemig..
Kan ik mij ook altijd erg aan storen. Die (sorry, ik ga generaliseren) VMBO-mentaliteit. kanker-dit, kanker-dat. Op het moment dat iemand zo gaat praten neem ik ze niet meer serieus en denk ik meteen dat ze het IQ van een visstick hebben. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mkliko schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:50:
[...]

Kan ik mij ook altijd erg aan storen. Die (sorry, ik ga generaliseren) VMBO-mentaliteit. kanker-dit, kanker-dat. Op het moment dat iemand zo gaat praten neem ik ze niet meer serieus en denk ik meteen dat ze het IQ van een visstick hebben. ;w
Is dat niet wat beledigend naar de vissticks toe? >:)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
ElPaco schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:53:
[...]

Is dat niet wat beledigend naar de vissticks toe? >:)
Hmm... Misschien heb je gelijk. Wat stel jij voor? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mkliko schreef op maandag 07 maart 2016 @ 09:54:
[...]

Hmm... Misschien heb je gelijk. Wat stel jij voor? :9
Ik kom niet verder dan een zeekomkommer, mja, wat hebben die de mensheid ooit misdaan?

On a positive note; gisteren eindelijk weer eens kunnen spelen (na 3 weken ofzo) en meteen m'n ace in de T25/2 gehaald zonder enige upgrade er op. Verder TD15.1 en HT 12.1 t/m 14.1 gehaald. Was er best tevreden over!

Met de T25/2 op het einde van de pot een full health O-Ni kunnen afknallen door onder zijn gun aan de zijkant van de tank te blijven. Blijkbaar was mijn tank laag genoeg :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren hardcore mijn challenger afgegrind uiteindelijk me dramatische stats nog iets weten op te trekken en tijdens de grind 3de mark op dat ding gehaald...iam so proud now :+

Daarna de charioteer gekocht en had net genoeg free xp voor de tracks en de 2de gun dus heb met de 230 alpha gun gespeeld. Toen begon de drama pas echt. Ik dacht dat die challenger al vaak oneshotted werd door arty maar die charioteer is nog erger.. In 20 games 9x full health oneshot door arty, nadat ik in de hele game 1x gespot wordt. hoe bedoel je xvm focus much. Die dingen hebben minder armor dan een borsig |:(

Wordt je oneshot geschoten door je eigen blauwe T54e1 met 56% winrate ( moar redline sniping plz ) omdat ik mijn tank omwilde draaien zodat ik snel weg kon rijden maar dat mocht niet van meneer. En ik toen ik zei wtf why cant i just turn my tank kreeg ik nog een extra schot op de koop toe....

Ohja die FV304s arties moeten ook uit de game gehaald worden, die dingen twee schotten je in je T8 tank.
Krijg je een keer een t8 game doe je 1k damage en hebben al jouw andere t8s 0 damage... ( één van de trieste teams ooit gezien )

Wat een dag, uiteindelijk gold convert naar de top gun toe ( dat gebeurd echt alleen bij hoge uitzondering ) en toen leek die tank ineens 3x zo goed. De games waren nog steeds drama. Maar zelf een stuk makkelijker richting de 2k kunnen schieten.

Avond afgesloten met 2600 dramatische wn8, was weer een mooi dieptepunt in mijn Wot Carriere :+
Nu kan ik weer lekker een inhaalrace starten om 2,7-3k average op dat ding te gaan halen 8)7
Pagina: 1 ... 15 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).