Rofl, waarschijnlijk ben jij de eerste en enige speler die 3 marks op een fucking Challenger heeft gehaaldjantje 2 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:35:
Gisteren hardcore mijn challenger afgegrind uiteindelijk me dramatische stats nog iets weten op te trekken en tijdens de grind 3de mark op dat ding gehaald...iam so proud now
De Charioteer is neem ik aan waarom je deze lijn bent begonnen? Met die topgun is dat ding echt een beest, die gun is belachelijk goed voor zijn tier. Als je de Challenger overleefd hebt dan heb je het ergste gehad in ieder gevalDaarna de charioteer gekocht en had net genoeg free xp voor de tracks en de 2de gun dus heb met de 230 alpha gun gespeeld. Toen begon de drama pas echt. Ik dacht dat die challenger al vaak oneshotted werd door arty maar die charioteer is nog erger.. In 20 games 9x full health oneshot door arty, nadat ik in de hele game 1x gespot wordt. hoe bedoel je xvm focus much. Die dingen hebben minder armor dan een borsig![]()
Wat een dag, uiteindelijk gold convert naar de top gun toe ( dat gebeurd echt alleen bij hoge uitzondering ) en toen leek die tank ineens 3x zo goed. De games waren nog steeds drama. Maar zelf een stuk makkelijker richting de 2k kunnen schieten.
Heb beide tanks overigens zelf niet gespeeld.
Altijd weer grappig om te lezen met welke 'problemen' jij te maken hebt. Die zijn toch van een andere orde hoorAvond afgesloten met 2600 dramatische wn8, was weer een mooi dieptepunt in mijn Wot Carriere![]()
Nu kan ik weer lekker een inhaalrace starten om 2,7-3k average op dat ding te gaan halen
90% van de spelers hier dromen van dat soort gemiddelden, vergeet dat niet..
Ik had zelf gisteren zowaar een erg goede dag. Flink wat scouts gespeeld, dus met de WN8 zit het dan automatisch wel goed
En genoeg potjes helemaal niet kunnen spotten, want Himmelsdorf etc etc..
Missie dus nog steeds niet gehaald...