[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 114 Laatste
Acties:
  • 360.969 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:35:
Gisteren hardcore mijn challenger afgegrind uiteindelijk me dramatische stats nog iets weten op te trekken en tijdens de grind 3de mark op dat ding gehaald...iam so proud now :+
Rofl, waarschijnlijk ben jij de eerste en enige speler die 3 marks op een fucking Challenger heeft gehaald :+
Daarna de charioteer gekocht en had net genoeg free xp voor de tracks en de 2de gun dus heb met de 230 alpha gun gespeeld. Toen begon de drama pas echt. Ik dacht dat die challenger al vaak oneshotted werd door arty maar die charioteer is nog erger.. In 20 games 9x full health oneshot door arty, nadat ik in de hele game 1x gespot wordt. hoe bedoel je xvm focus much. Die dingen hebben minder armor dan een borsig |:(

Wat een dag, uiteindelijk gold convert naar de top gun toe ( dat gebeurd echt alleen bij hoge uitzondering ) en toen leek die tank ineens 3x zo goed. De games waren nog steeds drama. Maar zelf een stuk makkelijker richting de 2k kunnen schieten.
De Charioteer is neem ik aan waarom je deze lijn bent begonnen? Met die topgun is dat ding echt een beest, die gun is belachelijk goed voor zijn tier. Als je de Challenger overleefd hebt dan heb je het ergste gehad in ieder geval ;)
Heb beide tanks overigens zelf niet gespeeld.
Avond afgesloten met 2600 dramatische wn8, was weer een mooi dieptepunt in mijn Wot Carriere :+
Nu kan ik weer lekker een inhaalrace starten om 2,7-3k average op dat ding te gaan halen 8)7
Altijd weer grappig om te lezen met welke 'problemen' jij te maken hebt. Die zijn toch van een andere orde hoor ;) 2,6K WN8, dat kan ik toch met de beste wil van de wereld niet 'dramatisch' noemen. Ok, ligt weliswaar (ver) onder je avg en recent, maar kom op beetje reality check is niet verkeerd denk ik :)
90% van de spelers hier dromen van dat soort gemiddelden, vergeet dat niet..

Ik had zelf gisteren zowaar een erg goede dag. Flink wat scouts gespeeld, dus met de WN8 zit het dan automatisch wel goed :+ Was bezig met LT 4.2 (8 tanks spotten en surviven), helaas niet gelukt. 1x 11 tanks gespot in de Bulldog op Malinovka, echter toen ging ik dood.. En uiteraard een paar potjes 7 tanks gespot.
En genoeg potjes helemaal niet kunnen spotten, want Himmelsdorf etc etc..

Missie dus nog steeds niet gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Mr_Size schreef op maandag 07 maart 2016 @ 10:46:
[...]

Rofl, waarschijnlijk ben jij de eerste en enige speler die 3 marks op een fucking Challenger heeft gehaald :+
Je hebt inderdaad een primeur! Ik ben de eerste op de server met 3 marks op de challenger *O* *O* :+ nvm had verkeerd gekeken, wat ik kan zien ben ik nr 10 van de server :/
[...]
De Charioteer is neem ik aan waarom je deze lijn bent begonnen? Met die topgun is dat ding echt een beest, die gun is belachelijk goed voor zijn tier. Als je de Challenger overleefd hebt dan heb je het ergste gehad in ieder geval ;)
Heb beide tanks overigens zelf niet gespeeld.
Nee eigenlijk niet, ik speel de lijn omdat deze de makkelijkste van de twee was om naar de T10 te spelen. Koste minder crewmembers ( heb female crew ) en minder modules om vrij te spelen in verhouding met de 183 lijn. In principe kan ik bijna elke tank gelijk elite spelen in de 183 lijn als ik hiermee klaar ben.

Ik wil gewoon elke tank T10 tank unlocked, en alle tanks gespeeld, hebben om nog een beetje een doel te hebben. Alleen maar T10 spelen is zo saai ^^

Ik had echt niet verwacht dat deze lijn zo onwijs slecht was tegen arty en HE in general. Je kan gewoon full HE spammen en altijd pennen. Turret heeft maar 28mm armor, een borsig heeft 20mm..Die Conway zou iets meer armor moeten hebben maar we zullen het zien.
[...]
Altijd weer grappig om te lezen met welke 'problemen' jij te maken hebt. Die zijn toch van een andere orde hoor ;) 2,6K WN8, dat kan ik toch met de beste wil van de wereld niet 'dramatisch' noemen. Ok, ligt weliswaar (ver) onder je avg en recent, maar kom op beetje reality check is niet verkeerd denk ik :)

Ik had zelf gisteren zowaar een erg goede dag. Flink wat scouts gespeeld, dus met de WN8 zit het dan automatisch wel goed :+ Was bezig met LT 4.2 (8 tanks spotten en surviven), helaas niet gelukt. 1x 11 tanks gespot in de Bulldog op Malinovka, echter toen ging ik dood.. En uiteraard een paar potjes 7 tanks gespot.

Haha ja i know, maar je vergelijkt toch altijd je eigen average niveau. Het is ook een TD dus je wn8 is sowieso al lager dan wanneer je een andere class speelt, WN8 op TD's werken gewoon niet. Je hebt ook gewoon 0 carry potential en bent zo afhankelijk van je team.

Maar als jij je average niet haalt ben je er ook niet blij mee denk ik zo ;)

Ja altijd leuk die light missies, bestaat die missie nog dat je een X aantal tanks moet spotten voordat je zelf gespot wordt dat is ook altijd een leuke missie. Oude Karelia was daar goed voor helaas kan het daar ook niet meer op. Moet net ff de juiste map treffen, en suicide scouting is helaas niet toegestaan.

Ik weet nog wel dat ik dacht oh dan yolo ik ff phrorovoka middle voor me spots, werd ik tracked door T30 en dood wel de spots maar idd ook doodgegaan haha 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door jantje 2 op 07-03-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:18:
Iemand nog tips hoe je met de Crusader speelt? Hoe ik er nu over voel: Skippen met free xp, wat een waardeloze tank is dat!
Die kun je het best als medium spelen, niet als light.

De 6pdr is een goed kanon. Voorzichtig spelen, zorgen dat je lang onopgemerkt blijft (dat het een light tank is, helpt!) en flanken. Vond het wel een leuke tank, leuker dan de Cromwell die erna kwam, maar daarin ben ik geloof ik een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22

ik kan me het gevoel wel voorstellen, zelf vind ik (bij mezelf dan) tegenwoordig alles onder de 3k al wijzen op een kutsessie. Je bent gewend om toch een soort van groei te zien in je stats, maar die groei is er niet (bij mij iig) als ik hoge tier heavies speel en tier 8 grinds doe.

Wn8 is de grootste vloek en zegen voor het spel. 8) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Gisteren naar de film Fury gekeken :)
Het is toch net iets anders dan het spelletje dat wij spelen.
Mooie film met helaas een droevig einde.

Al moet ik zeggen dat de fury tank aardig wat shells wist te bouchen terwijl die in ons spel een hit zouden zijn :p.
Zeker de moeite waard :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
nvidia666 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:42:
Gisteren naar de film Fury gekeken :)
Het is toch net iets anders dan het spelletje dat wij spelen.
Mooie film met helaas een droevig einde.

Al moet ik zeggen dat de fury tank aardig wat shells wist te bouchen terwijl die in ons spel een hit zouden zijn :p.
Zeker de moeite waard :)
Ik vond hem veel te MURICA F*** YEAH!!
- Een tiger 1 die op tanks afrijd terwijl hij op afstand niet te pennen is.
- 100+ ervaren duitsers die een kreupele tank niet kunnen uitschakelen.
- Die fury tank had de unlimited ammo hack aan staan :+

Daarnaast leek het wel starwars met die gekleurde tracer rounds :'(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
GJP80 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Daarnaast leek het wel starwars met die gekleurde tracer rounds :'(
sowieso is er heel weinig echte footage van tank vs tank gevechten. Volgens mij uit de gehele WWII maar 1 filmpje (die panther die door een pershing wordt uitgeschakeld)

en sinds WWII ken ik alleen een filmpje van een t72 die een andere t72 vanaf een metertje of 100 even in de koepel blaft. maar goed, ik ben geen filmpjes-verzamel-expert, dus wie weet is er meer.

moraal van dit verhaal, we weten niet hoe het er ooit uit zag, maar kan me nauwelijks voorstellen dat het er zo aan toe ging als in fury idd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:08:
Maar als jij je average niet haalt ben je er ook niet blij mee denk ik zo ;)
True, maar alles boven de 2,5K vind ik eigenlijk wel prima. 2600 ga ik never nooit als dramatisch kwalificeren iig ;)
Ja altijd leuk die light missies, bestaat die missie nog dat je een X aantal tanks moet spotten voordat je zelf gespot wordt dat is ook altijd een leuke missie. Oude Karelia was daar goed voor helaas kan het daar ook niet meer op. Moet net ff de juiste map treffen, en suicide scouting is helaas niet toegestaan.
Ja die bestaat nog, is LT missie 9 (Hawk Eyed). Heb ik wel goede herinneringen aan, voor de T-55A met de Bulldog gehaald op Malinovka. Beste potje ooit qua XP.
Voor de Obj 260 moet je 7 tanks spotten, gelukkig is surviven en winnen een secondary.

Maar die missie die ik nu doe, 4.2, daarbij is surviven een primary. WG plzzzzzzzzzzzz |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:52:
[...]

True, maar alles boven de 2,5K vind ik eigenlijk wel prima. 2600 ga ik never nooit als dramatisch kwalificeren iig ;)
2600 ligt een beetje in de buurt van je huidige wn8 ofc dus dan is het niet zo probleem. Voor mij is het 1k eronder wat natuurlijk een heel groot verschil is. Helemaal in verhouding met recents die helemaal gekelderd zijn door deze td lijn :P Als ik 3500 speel omdat ik wat td's ed. speel of arties vind ik het ook allemaal niet zo erg. Maar dit is in verhouding gewoon een flinke stap terug.

[...]
Mr_Size schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:52:
[...]
Ja die bestaat nog, is LT missie 9 (Hawk Eyed). Heb ik wel goede herinneringen aan, voor de T-55A met de Bulldog gehaald op Malinovka. Beste potje ooit qua XP.
Voor de Obj 260 moet je 7 tanks spotten, gelukkig is surviven en winnen een secondary.

Maar die missie die ik nu doe, 4.2, daarbij is surviven een primary. WG plzzzzzzzzzzzz |:( 8)7
Dat doen ze om suicide scouting tegen te gaan he, anders kan je zo ff door het midden rijden en missie halen. Op zich is dat wel logisch dat ze dat toepassen. Had het wel een stuk makkelijker gemaakt als dat had gemogen ofc :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
GJP80 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:49:
[...]

Oh ja, die discussie. :)
Maar in die periode van de oorlog was een Tiger I door geallieerde tanks gewoon frontaal te penetreren op middellange tot lange afstand; mits deze het 76mm of 17-ponder kanon hadden met een HVAP of soortgelijke granaat. Fury had een 76mm kanon, net als één van de andere tanks in zijn eskadron, als ik het me goed herinner.

Een vaakgebruikte tactiek voor de 75mm Shermans (en Cromwells, Churchills etc), was om fosfor te schieten. Dat gaat door alle kieren en naden heen en als 't eenmaal binnen was sprong de bemanning van de Tiger of Panther er gewoon uit. :D
Ja, die eindscène was aardig sneu. Vooral omdat ze het maar niet voor elkaar kregen om even een Panzerfaust in de tank te schieten. Zoals gebruikelijk,als je een tank tegenkomt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Okars schreef op maandag 07 maart 2016 @ 12:09:
[...]

[...]
Ja, die eindscène was aardig sneu. Vooral omdat ze het maar niet voor elkaar kregen om even een Panzerfaust in de tank te schieten. Zoals gebruikelijk,als je een tank tegenkomt. :')
Er is op het einde (als ik het goed heb) toch 1 door gekomen want hij killde namelijk de eerste die doodging van de bemanningsleden.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:30
Okars schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:21:
[...]
Die kun je het best als medium spelen, niet als light.

De 6pdr is een goed kanon. Voorzichtig spelen, zorgen dat je lang onopgemerkt blijft (dat het een light tank is, helpt!) en flanken. Vond het wel een leuke tank, leuker dan de Cromwell die erna kwam, maar daarin ben ik geloof ik een uitzondering.
Zal het eens proberen als medium. Lastige van niet gespot worden is natuurlijk dat je zonder 6th sense pas weet of je gespot bent of niet als je de eerste kogels om de oren krijgt.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

Eindelijk weer eens een filmpje gemaakt. Dit keer een hele leuke pot in Strongholds op tier 6. Credits grinden en een hoop lol maken kan prima in deze modus op deze tier :) Dit is alleen al een goede reden om in een clan samen te spelen 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Geinig filmpje... ook lekker slim heel lollig team damage op elkaar te doen als je nog een setje OIs moet opruimen zonder heavies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Rianata schreef op maandag 07 maart 2016 @ 14:25:
Eindelijk weer eens een filmpje gemaakt. Dit keer een hele leuke pot in Strongholds op tier 6. Credits grinden en een hoop lol maken kan prima in deze modus op deze tier :) Dit is alleen al een goede reden om in een clan samen te spelen 8)

[video]
Ik vind het sowieso knap dat je uberhaupt iets raakt, gelet op die crosshair die je gebruikt *O* oOo

Sinds de oi vind ik trouwens wel dat tier6 sh's soms veel te lang duren, omdat er vaak keihard gecamped wordt en je vaak moeite hebt die dingen te pennen

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 07-03-2016 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:21
gotfurrr schreef op maandag 07 maart 2016 @ 17:39:
[...]

Ik vind het sowieso knap dat je uberhaupt iets raakt, gelet op die crosshair die je gebruikt *O* oOo

Sinds de oi vind ik trouwens wel dat tier6 sh's soms veel te lang duren, omdat er vaak keihard gecamped wordt en je vaak moeite hebt die dingen te pennen
Yup, soms ontmantelen we het langzaam, soms yolo'en we er alsnog in als het er 3-4 max zijn. Want als ze schieten en missen win je nog, als ze je wel wegderpen wordt het krap.

Een med/light vs med/light potje duurt soms max 1,5 minuten. Met die OIs toch al snel een minuut of 5-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gisteren de grind van de t-34/100 naar de tvp afgerond. De laatste 30 battles zijn gewoon compleet bagger geweest, de gun die liep te trollen als een gek.. Veel bounces en veel misses.. De matchmaking die tegenwerkte, van de laatste 30 battles heb ik misschien 5 battles gehad waar ik top tier was, de rest van de tijd was ik een van de 3-4 en soms 5 tier 7's in een tier 8 of 9 battle... Mooiste was nog dat ik de enige tier 7 was in een volledige tier 9 battle.. Ofja.. De vijand had een 13 90... Toch wat soft targets weten te beschieten maar verder kun je niet heel veel doen.

Wat mij het meest heeft geïrriteerd is toch wel het gebrek aan gun depression. Veel tanks zijn bijna te laag om te beschieten als je tegen ze aan staat, dus die tactiek werkte ook niet... En als er ook maar een klein steentje in de weg lag kon je de vijand al niet meer raken :')

Op de TVP in ieder geval de 88mm en tracks geresearched, rest doe ik wel in SH en heb al van meerdere mensen gehoord dat het aangeraden wordt om met de stick turret en 88mm te spelen ivm de gun depression. Vandaag maar eens kijken hoe het gaat ermee.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gisteren ook getroffen door het x3 virus, bijna 60 battles en 43%WR :(

Met diverse mensen geplatooned, zowel van GOT als van mn oude clan..schijnbaar hadden ze allemaal te weinig geld naar Minsk over gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wsLy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 06:00:...Op de TVP in ieder geval de 88mm en tracks geresearched, rest doe ik wel in SH en heb al van meerdere mensen gehoord dat het aangeraden wordt om met de stick turret en 88mm te spelen ivm de gun depression. Vandaag maar eens kijken hoe het gaat ermee.
Ben wel benieuwd hoe jij de TVP ervaart, ik heb er toch best al een aantal leuke potten mee gehad, maar ook veel slechte. Het is zeker geen front line tank. Speel ook (weer) met de standaardkoepel en de 88.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Worth it :)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-09 16:22
_Anvil_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:59:
Gisteren ook getroffen door het x3 virus, bijna 60 battles en 43%WR :(

Met diverse mensen geplatooned, zowel van GOT als van mn oude clan..schijnbaar hadden ze allemaal te weinig geld naar Minsk over gemaakt ;)
Gelukkig geen last van gehad. 60% WR in 38 potjes. Helaas wel erg vaak arty plattoons. Zelfs in de cromwell shell op mn dak van 658 dmg van een Wespe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tegenwoordig lees ik meestal het Armoredpatrol blog omdat ik Rita een irritante #@$#$%$#% vind, maar toen ik vanmorgen ff keek kwam ik ( naast het gebruikelijke copy paste werk, vreemd genoeg exact gelijk aan het AP blog) toch wat aparts tegen:

http://ritastatusreport.l...is-ineffective/#more-1912

T-22 rigging saga continues.. triest. WG moet het gewoon opgeven en die game mode eruit halen, die rental missions zijn alleen maar irritante ruis in the GUI ("mission complete!" op results screen etc.)

Ik denk dat je maar 3 soorten spelers hebt tov domination:

1. 90% van de players negeert ze, wellicht na het een keer geprobeerd te hebben.
2. Een klein % spelers met de juiste tanks en skills heeft de T-22 vrijgespeeld, nadat de missies aangepast werden. Zal niet lang duren voor iedereen in deze groep ermee klaar is.
3. De resterende groep, de riggers, oftewel de enigen die je nog in SH/domination zult aantreffen.

Gewoon uit de volgende patch halen die zooi.

[ Voor 31% gewijzigd door _Anvil_ op 08-03-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Hopla WN8 is nu 1000 nu nog 250 voor ik in GOT mag komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Riggen of gewoon heel veel spelen, je zult toch uitgemaakt blijven worden voor rigger door deze shit playerbase.

Gisteren waren GJP, Ramasha en ik een type 59 platoon aan het doen.. De countdown was net 5 seconden bezig of we werden al uitgemaakt voor 'platoon 1 cheaters' omdat we goede stats hebben. Hele battle door bleven 2 gasten liggen te janken, uiteindelijk begon hun eigen team het voor ons op te nemen 'they don't cheat, they just play very good'. En zo zal het altijd blijven in dit spel...

Heel af en toe doe ik wat van die missies, maar ben er niet echt volop mee bezig.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
nvidia666 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:40:
Hopla WN8 is nu 1000 nu nog 250 voor ik in GOT mag komen :)
De meeste clans zijn meer geinteresseerd in je recent stats, laatste 1000 battles bijvoorbeeld. Kijk maar eens op noobmeter of wotlife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:57:
[...]

De meeste clans zijn meer geinteresseerd in je recent stats, laatste 1000 battles bijvoorbeeld. Kijk maar eens op noobmeter of wotlife.
Laatste 1000 games zegt ook veel meer over je huidige spel, al ligt het er natuurlijk wel aan welke tank je speelt. Het is voor een clan fijner als een speler het (alleen) goed doet in een Cromwell B ipv (alleen) in een TOG(tier 6 random voorbeeld).

Sinds ik de CDC heb gekocht stromen de credits weer binnen. Zeker qua mm is die een stuk fijner, als je top tier bent kun je veel meer controle krijgen over de game dan de FCM. FCM vind ik altijd een nadeel dat je tegen een tegenstanders IS-3 gematcht kan worden.

[ Voor 20% gewijzigd door jdh009 op 08-03-2016 12:11 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Laatst online: 11:51
Quantor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Ben wel benieuwd hoe jij de TVP ervaart, ik heb er toch best al een aantal leuke potten mee gehad, maar ook veel slechte. Het is zeker geen front line tank. Speel ook (weer) met de standaardkoepel en de 88.
Ik wil de set up van Foch proberen. Moet alleen nog 50.000xp.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jdh009 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Laatste 1000 games zegt ook veel meer over je huidige spel, al ligt het er natuurlijk wel aan welke tank je speelt. Het is voor een clan fijner als een speler het (alleen) goed doet in een Cromwell B ipv (alleen) in een TOG(tier 6 random voorbeeld).

Sinds ik de CDC heb gekocht stromen de credits weer binnen. Zeker qua mm is die een stuk fijner, als je top tier bent kun je veel meer controle krijgen over de game dan de FCM. FCM vind ik altijd een nadeel dat je tegen een tegenstanders IS-3 gematcht kan worden.
Het ligt er denk ik aan wat voor een soort clan je wil joinen, men let nou eenmaal op verschillende dingen. De ene clan vind houding/gedrag belangrijker dan stats en bij de "betere" clans kijkt men naast overall en recent stats ook naar stats op tier x tanks en of je niet 50000 games full gold lights hebt gespeeld of 5000000 games op tier ix meds bijvoorbeeld.

Mijn persoonlijke mening is dat stats op lagere tier tanks weinig zeggen, dit is natuurlijk ook geen perfecte manier om te kijken naar skill, omdat op lagere tiers de mm zo facking irritant kan zijn dat het ook een kunst is om daar redelijke wn8 te halen. Maar ik denk in het algemeen dat stats op tier x tanks meer zeggen dan stats op alle tiers eronder, simpelweg omdat het laat zien wat je kan in een game waarbij je altijd top tier bent maar wel in een gelijker "veld".

het verschil tussen tier x en ix tanks vind ik zelf relatief gezien een stuk kleiner dan het verschil tussen tier ix en viii en tussen viii en vii etc etc etc. Ergo, de game is echt veel makkelijker als je top tier bent op tier ix en lager dan op tier x. Imho that is.

Volgens mij klopt je fcm/cdc verhaal niet helemaal, de matchmaking let niet op classes maar op mm weight. Sterker nog, het is een feature van de mm om de classes bewust te mixen soms (dus team 1 heeft 5 heavies en team 2 heeft er 1, maar wel meer meds etc ) . Je fcm wordt dus niet gekoppeld aan is3's. Als je bedoeld dat je in een game is3's tegenkomt op heavy chokepoints, je kan de fcm ook beter als medium spelen O-) (ben het wel eens met je dat de cdc daar beter in is, maar die ziet ook tier x, wat volgens mij de fcm bijna automatisch de betere premium tank maakt)

[ Voor 13% gewijzigd door gotfurrr op 08-03-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 12-09 12:16
jdh009 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:08:
[...]
Wat? 8)7
Hoe kan je de MM van de CDC fijner vinden dan die van de FCM? En ik kom toch echt liever een IS-3 tegen met mijn FCM die ik met de standaard AP frontaal kan pennen dan dat ik ineens een E5 moet pennen met de CDC die je met de FCM überhaubt niet eens tegenkomt. Daarnaast zijn tier 8 meds (met normale mm) tier voor tier waarschijnlijk de meest UP tanks in de game op de hogere tiers.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
poderosoo schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:43:
[...]

Wat? 8)7
Hoe kan je de MM van de CDC fijner vinden dan die van de FCM? En ik kom toch echt liever een IS-3 tegen met mijn FCM die ik met de standaard AP frontaal kan pennen dan dat ik ineens een E5 moet pennen met de CDC die je met de FCM überhaubt niet eens tegenkomt. Daarnaast zijn tier 8 meds (met normale mm) tier voor tier waarschijnlijk de meest UP tanks in de game op de hogere tiers.
Eens, tier 8 meds die in tier x games komen zijn gewoon cannon fodder. Enige uitzondering is misschien de pershing met zn 2000000 apcr pen. Maar dan nog... Je hebt gewoon gelijk.
Edit: tier 8 meds in tier ix games zijn al up imho

[ Voor 4% gewijzigd door gotfurrr op 08-03-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ben het eigenlijk wel met jdh eens. De CDC is baas. Ok T10 potjes zijn uiteraard niet ideaal, maar je gun heeft genoeg pen (helemaal als je APCR laadt) om T10's te pennen.

De CDC is godlike in credit making, voor mijn gevoel beter dan de FCM. Ik heb het al vaker gezegd, maar de CDC is in mijn ogen de beste premium tank in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
Had een heel verhaal getypt over waarom ik hem beter vind maar PC viel uit: Hieronder een zeer korte samenvatting.

Het kan een gevoel zijn maar ik heb zelf mee grip op een match met de CDC dan met de FCM, ondanks de +2 mm. Ik speel de +1 games van de FCM ook beter dan de top tier maar dat zou ook aan mijn persoonlijke skills/manier van spelen kunnen liggen. Ik had daarom ook altijd het gevoel dat de CDC prima mee kan komen in een tier 10 game.

Edit: verder sluit ik me aan bij size

[ Voor 17% gewijzigd door jdh009 op 08-03-2016 13:38 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:41:
Riggen of gewoon heel veel spelen, je zult toch uitgemaakt blijven worden voor rigger door deze shit playerbase.

Gisteren waren GJP, Ramasha en ik een type 59 platoon aan het doen.. De countdown was net 5 seconden bezig of we werden al uitgemaakt voor 'platoon 1 cheaters' omdat we goede stats hebben. Hele battle door bleven 2 gasten liggen te janken, uiteindelijk begon hun eigen team het voor ons op te nemen 'they don't cheat, they just play very good'. En zo zal het altijd blijven in dit spel...

Heel af en toe doe ik wat van die missies, maar ben er niet echt volop mee bezig.
O ja, dat was inderdaad erg grappig! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Leuke kill, maar eigenlijk een beetje zonde. Hij heeft uiteindelijk meer dmg gedaan dan jij. :F

edit: ah, ik zie dat hij niet de kill krijgt.
Alsnog zonde van jouw eigen hp. Maar wel geinig. :9

[ Voor 14% gewijzigd door Kliko op 08-03-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12:31
mkliko schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Leuke kill, maar eigenlijk een beetje zonde. Hij heeft uiteindelijk meer dmg gedaan dan jij. :F

edit: ah, ik zie dat hij niet de kill krijgt.
Alsnog zonde van jouw eigen hp. Maar wel geinig. :9
Klopt maar je mag dan wel een Kamikaze Medal aan je collectie toevoegen

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Carry much? :+
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2vjooif.jpg

Was wel een beetje jammer dat de andere 2 teamgenoten besloten uit te cappen. Ik was druk bezig de laatste 2 enemies op te ruimen en had nog 3 schoten nodig gehad. Opvallend genoeg kon die t34/100 mij niet spotten wanneer ik schoot, terwijl we toch een vergelijkbare viewrange hebben.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
Ben bezig mijn ratings weer wat op te krikken.
Zag dat mijn oudste(7) al maanden lang mijn account aan het misbruiken was :s
Heb zelf lange tijd niet gespeeld en nu net weer een beetje begonnen sinds kort. Mijn WN8 staat nu onder de 1000 :s

Al mijn credits ook nog eens op. Verschillende tanks verkocht... kost me weer weken om ze terug te kopen.

Dit gaat me tijd kosten
Eerst maar een accountje voor hem zelf gemaakt.. tot dusver redt hij zich aardig in die lagere tiers, scoort geregeld 3-4 kills in een ronde.

[ Voor 11% gewijzigd door Gadgeteer op 08-03-2016 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Gadgeteer schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:31:
Ben bezig mijn ratings weer wat op te krikken.
Zag dat mijn oudste(7) al maanden lang mijn account aan het misbruiken was :s
Heb zelf lange tijd niet gespeeld en nu net weer een beetje begonnen sinds kort. Mijn WN8 staat nu onder de 1000 :s

Al mijn credits ook nog eens op. Verschillende tanks verkocht... kost me weer weken om ze terug te kopen.

Dit gaat me tijd kosten
Eerst maar een accountje voor hem zelf gemaakt.. tot dusver redt hij zich aardig in die lagere tiers, scoort geregeld 3-4 kills in een ronde.
Dat kereltje van jou heeft waarschijnlijk wel de tijd van zijn leven gehad. haha. 8) :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33
mkliko schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Dat kereltje van jou heeft waarschijnlijk wel de tijd van zijn leven gehad. haha. 8) :9 :D
Hij vraagt nu steeds wanneer hij zulke grote tanks krijgt. En dan te bedenken dat ik nog niet eens een Tier10 tank heb :s

Ik probeer hem wel te vertellen dat elke soort tank een andere rol vervult. Hij lijkt dat zowaar op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
GerGio schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:15:
[...]

Klopt maar je mag dan wel een Kamikaze Medal aan je collectie toevoegen
Klopt, die medaille kreeg ik er inderdaad voor :)
Verder ging 't nergens om, maar had daarvoor 2 keer gebounced op een andere sherman die er vlakbij stond met apcr (die 'k geladen had voor de O-I) en dacht f*ck it, moet wel goed komen qua deze pot winnen(i know, dé meest gevaarlijke aanname die je kan doen in random battles), ik spring er gewoon bovenop :) :)

[ Voor 12% gewijzigd door BeetjeVreemd op 08-03-2016 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Quantor schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 08:59:
[...]

Tot nu toe bevalt hij wel, het is alleen erg opletten in t9 en 10 battles, beetje achteraan snipen of in een flank proberen te komen want anders zul je geen damage doen.
De gun (88mm) is wel ok, heb 6,30sec reload erop momentewl zonder BIA en Food.
Morgen nog even de laatste engine researchen en dan de rest.

Je bent trouwens wel echt freaking gevoelig voor HE shells... Daarstraks iets van 800 of 900 hp damage gepakt door een HE shell van een KV-2..
Maarja.. Stalinium shells he.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wsLy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 21:57:
[...]

Maarja.. Stalinium shells he.
T49 shells wil je anders ook niet koppen, maar precies wat ik ook ervaar, zeker op hogere tiers, beetje sneaky spelen. Zeker niet in het begin teveel aandacht op je laten vestigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Quantor schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 08:49:
[...]

T49 shells wil je anders ook niet koppen, maar precies wat ik ook ervaar, zeker op hogere tiers, beetje sneaky spelen. Zeker niet in het begin teveel aandacht op je laten vestigen
Ja, maar tot nu toe alleen een aanvaring gehad met een KV-2 die mij vanaf 500m ofzo aan het snipen was :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Geloof me, dat kan een t49 niet. De mijne mist regelmatig pointblank schoten op 5m afstand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:02:
Geloof me, dat kan een t49 niet. De mijne mist regelmatig pointblank schoten op 5m afstand :(
KV-2 heeft shells die door Stalin gezegend zijn.

Afbeeldingslocatie: http://40.media.tumblr.com/5e90cb1865f08cc045314b3417dee550/tumblr_ntvscu7Y9l1rvtvymo2_1280.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik heb spijt dat ik hem niet terug gekocht heb toen laatst de t6 heavies in de aanbieding waren. Ik dacht dat het met al het OI geweld geen leuke tank meer was, maar who cares eigenlijk... KV-2 wint altijd door cool-factor alleen al :)

Ik koop hem later zeker alsnog terug, momenteel speel ik vooral tier 9 omdat ik mn carry vermogen op hogere tiers wil ontwikkelen. Ik kom vanavond ook weer lurken op de GoT clan TS server om jullie 7331 skillz af te kijken ;)

[ Voor 32% gewijzigd door _Anvil_ op 09-03-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 06:00:
Gisteren de grind van de t-34/100 naar de tvp afgerond. De laatste 30 battles zijn gewoon compleet bagger geweest, de gun die liep te trollen als een gek.. Veel bounces en veel misses.. De matchmaking die tegenwerkte, van de laatste 30 battles heb ik misschien 5 battles gehad waar ik top tier was, de rest van de tijd was ik een van de 3-4 en soms 5 tier 7's in een tier 8 of 9 battle... Mooiste was nog dat ik de enige tier 7 was in een volledige tier 9 battle.. Ofja.. De vijand had een 13 90... Toch wat soft targets weten te beschieten maar verder kun je niet heel veel doen.

Wat mij het meest heeft geïrriteerd is toch wel het gebrek aan gun depression. Veel tanks zijn bijna te laag om te beschieten als je tegen ze aan staat, dus die tactiek werkte ook niet... En als er ook maar een klein steentje in de weg lag kon je de vijand al niet meer raken :')

Op de TVP in ieder geval de 88mm en tracks geresearched, rest doe ik wel in SH en heb al van meerdere mensen gehoord dat het aangeraden wordt om met de stick turret en 88mm te spelen ivm de gun depression. Vandaag maar eens kijken hoe het gaat ermee.
Gisteren ein-de-lijk de ace op de konstrukta gehaald. Maar 10.000 xp opgeschoten gisteren omdat bijna alle games verloren gingen en 75% games waren weer in tier 9 games. Om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
wsLy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:08:
[...]

KV-2 heeft shells die door Stalin gezegend zijn.

[afbeelding]
Dat kan ik beamen :)
Eergisteren had ik nog zo'n game in de KV-2.
Heb em even opgezocht en een filmpje van gemaakt.

Meeste van 't team zat aan de oost kant v/d map, op een gegeven moment lijkt het in 't westen fout te gaan
en al teveel games verloren met een team dat niet op de map kijkt en dan door pushed i.p.v. terug gaat om te verdedigen en aangezien ik in een snelle (kuch 8)7) KV-2 zat ben ik maar helemaal terug gereden (2.98 km gereden in een KV-2 in een 10 min. game :) ), waarna 3 snipe shots volgden achter elkaar: 1e 548m, 2e 560m en de 3e 576m.
Gotta love those Stalin guided shells _/-\o_ :)
Denk dat het wel het verschil heeft gemaakt dat ik terug ging, game uiteindelijk ook gewonnen.

edit: Owja, en de KV-2 die ik vol in z'n face derp op't laatst maakt me nog uit voor gold noob terwijl ik met HE schiet :) |:(

[ Voor 5% gewijzigd door BeetjeVreemd op 09-03-2016 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

wsLy schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:10:
[...]

Ja, maar tot nu toe alleen een aanvaring gehad met een KV-2 die mij vanaf 500m ofzo aan het snipen was :')
Is mogelijk ja....Malinovka in een KV2
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/shot_020.jpg

Maar pz IV met derp werkte ook goed met snipen, 594 meter....

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/shot_011.jpg

Star Citizen referralcode

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerGio
Hehe eindelijk mijn Ace Tanker gehaald voor mijn Cromwel Berlin :)
Het was voorbij voor dat ik er erg in had. Het was wel even jagen op die topgun want de arty werkte niet helemaal mee maar goed zou ik ook niet doen. Die cromwell was de laaste kill en die branden af dus dat was lekker. Het gaat lekker zo.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kG55jR49oakC660hF3uoHRR8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dauep0IitYc1HC6CJw0SKioH/full.jpg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

netjes!

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
ShockWave schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:51:
[...]

Is mogelijk ja....Malinovka in een KV2
[afbeelding]
Ook leuk om even de naam van die enemy te bekijken, Erwin Rommel is destroyed by stronk russiah tenk comrade! :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tjonge jonge wat een hoop bots weer online vanmiddag zeg. Weer wat lights gespeeld, nog steeds niet gelukt om die 8 spots binnen te halen 8)7 Wel 2 bazen potjes in de Bulldog en de Ru 251, maar ja dat had weinig met spotten te maken. Die tanks speel ik als halve meds en dat resulteerde in 2 ace tanker games (grappig genoeg allebei 1377 base XP).

De 13 90 was vervloekt. Toppunt was een match op Lakeville waarbij de tegenstander 3(!) tier10 tanks meer had en daar zat uiteraard ook nog een Waffle platoon bij voor extra broken balance |:(
Maar nu komt het: een T-55A uit mijn team reed voor me uit en stopte ineens waardoor ik keihard tegen hem aan reed. Ik was op weg naar de bekende bush vanuit noord spawn om nog te proberen de game wat te balanceren. Ik natuurlijk uit mijn stekkerdoos in chat, want game is dan praktisch voorbij. Toch nog, tegen beter weten in, de spot plek geprobeerd te pakken, maar werd uiteraard ninja gespot door iets. Ik kop een E4 shell, maar daar blijft het bij en miraculeus genoeg overleef ik nog. Ik rijd weer terug naar spawn, ondertussen nadenkend over mijn next move. Blijkt dat monneertje T-55A nog niet klaar met mij was. Hij schiet me ineens van achteren 350 HP weg en ramt me vervolgens dood en is vervolgens insta banned. Ik ging bijna dwars door mijn bureau van woede, wat heb ik daar een godsgruwelijke grafhekel aan. En de game uiteraard snoeihard verloren, niet dat we al veel kans hadden vanaf seconde 1 maar dit was dus een fijne 0 dmg game en dus ook niets kunnen spotten :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Morgen word de nieuwe patch vrijgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
jantje 2 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Ook leuk om even de naam van die enemy te bekijken, Erwin Rommel is destroyed by stronk russiah tenk comrade! :+ _/-\o_
Haha zie het nu pas. Episch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 00:38

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb 6 potjes gedaan vandaag, de ene bounce na de andere. De ene shit team na de andere. Alleen maar critical hits en ga zo maar door. Fijn joh dit soort games ala WarGaming Style. Echt meest random bullshit in 6 potjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 20:38:
Heb 6 potjes gedaan vandaag, de ene bounce na de andere. De ene shit team na de andere. Alleen maar critical hits en ga zo maar door. Fijn joh dit soort games ala WarGaming Style. Echt meest random bullshit in 6 potjes.
Eigenlijk had ik het spel niet moeten opstarten, toch even gedaan om een x2 te PROBEREN te halen op de TVP. Had ik het maar niet gedaan, wat een freaking drama.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Lekker hoor mijn tweede ace tanker vandaag dit keer voor de Comet

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NDFaNAIyicJLIhK4ejdAmfwg/full.jpg

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ah, iemand die *geen* faalavond heeft. Platoonen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
_Anvil_ schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:08:
ah, iemand die *geen* faalavond heeft. Platoonen? :)
Dat kan altijd

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:30
Pff, na 5 potjes in de T25/2 nog geen win te pakken, laat dan ook maar :(

Had na jullie berichten vandaag ook gewoon het spel niet moeten opstarten :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mjah, vanavond was ook heel wisselend. Solo weer wat lights gespeeld, weer die 8 spots niet gehaald, wel weer een paar goede games. Ook weer een mooie pot met 7 spots schoon aan de haak :+

Paar heerlijk gerigde potjes met de 50B gespeeld, enemy alleen maar meds op Cliff, dat soort ongein.

Laatste pot was dan weer wel hilarisch, kon in mijn E5 een full HP E100 farmen, hij schoot geen eens HEAT. Wist me dan weer wel magisch te pennen met een AP shell, cause reasons. Maar het mooiste was het einde: Er was nog 1 arty over en Henkie dacht hem wel ff te gaan opruimen in zijn T62A. Schiet ie 2x mis en wordt hij vervolgens gekilled door onze eigen arty waarna ik de dmg + kill mag meenemen *O* _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Kepro schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:49:
Morgen word de nieuwe patch vrijgegeven
Kijk dat verklaart waarom ik dus nu waarschijnlijk niet op de servers kom :)
Dacht nog ff een paar potjes voor het werk te doen :'(

update 6:12 er wordt een update gedownload :)

6:29 Kom nog niet op de servers, volgens http://wiki.wargaming.net/en/Servers 3 users per server

[ Voor 20% gewijzigd door brid op 10-03-2016 06:29 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
brid schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 05:58:
[...]

Kijk dat verklaart waarom ik dus nu waarschijnlijk niet op de servers kom :)
Dacht nog ff een paar potjes voor het werk te doen :'(

update 6:12 er wordt een update gedownload :)

6:29 Kom nog niet op de servers, volgens http://wiki.wargaming.net/en/Servers 3 users per server
Servers zijn offline tot 9 uur ofzo

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

wsLy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:01:
[...]

Servers zijn offline tot 9 uur ofzo
Das balen, wel stom dat er in de client of op worldoftanks.eu helemaal geen melding staat

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
brid schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:08:
[...]

Das balen, wel stom dat er in de client of op worldoftanks.eu helemaal geen melding staat
Dat is al heel lang zo..

Hier staat het overigens wel, maar geen idee waarom ze dat niet op de gewone website vermelden. Zullen het wel weer vergeten zijn.

https://eu.wargaming.net/support/news/20

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:06:
Mjah, vanavond was ook heel wisselend. Solo weer wat lights gespeeld, weer die 8 spots niet gehaald, wel weer een paar goede games. Ook weer een mooie pot met 7 spots schoon aan de haak :+

Paar heerlijk gerigde potjes met de 50B gespeeld, enemy alleen maar meds op Cliff, dat soort ongein.

Laatste pot was dan weer wel hilarisch, kon in mijn E5 een full HP E100 farmen, hij schoot geen eens HEAT. Wist me dan weer wel magisch te pennen met een AP shell, cause reasons. Maar het mooiste was het einde: Er was nog 1 arty over en Henkie dacht hem wel ff te gaan opruimen in zijn T62A. Schiet ie 2x mis en wordt hij vervolgens gekilled door onze eigen arty waarna ik de dmg + kill mag meenemen *O* _O-
Ik mag vanavond weer. Eergisteren waren de teams tomaten kleur galore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
wsLy schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 07:22:
[...]

Dat is al heel lang zo..

Hier staat het overigens wel, maar geen idee waarom ze dat niet op de gewone website vermelden. Zullen het wel weer vergeten zijn.

https://eu.wargaming.net/support/news/20
Waarschijnlijk omdat ze dit een tijdje wel hebben geprobeerd maar iedere keer de datum/tijd fout hadden of vergaten hem aan te passen als er iets ging schuiven.....

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Eens kijken of ik vanaf 9.14 helemaal zonder mods kan spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:29:
Geen XVM statistieken voor na een game sessie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:32:
[...]

Geen XVM statistieken voor na een game sessie?
Wat heb je er aan?

Also, daar heb je wotlabs voor.

Edit: Server is up. :)

WOT RESET JE GELUIDSINSTELLINGEN
Als je het geluid zacht hebt staan, zet je volume wat zachter als je het spel opstart.

[ Voor 34% gewijzigd door User op 10-03-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Man die nieuwe geluiden en physics ik vind het vet gedaan. ik werd geraaakt in mijn ammorack en ik hoorde al mijn shells door mijn tank heen vallen. Ook het verschil in geluid tussen vuren uit snipermode en het vuren in derde persoon is leuk gedaan. Tot dus ver vind ik het een vooruitgang. Daarnaast voelt mijn cromwel wat mobieler

overigens rijd je in Sacred Valley kom je ineens een heel kasteel tegen in het midden van de map. Man die hebben ze even overhoop gegooit

[ Voor 17% gewijzigd door GerGio op 10-03-2016 09:39 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Als ik het goed begrijp kun je nu scherpere bochten maken door je gas los te laten en met spatie een "handbrake turn" maken?

Ben benieuwd wat dat eerste nu voor het cirkelen van heavies betekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
OH Jeeh, is de patch uit vandaag, afgelopen dagen eigenlijk alleen maar the Division gespeeld. Voordeel is wel dat ik al een paar avonden zen ben en niet heb hoeven ragen hehe ^^

Misschien vanavond weer wat potjes proberen om te zien hoe de update bevalt nu die live is.

Ja je hebt zo'n handbreak, het is makkelijk als je ineens snel wilt draaien de andere kant als je op snelheid bent. Voor heavies weet ik idd niet wat het gaat betekenen. Hoop dat ze fall damage wel gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Je bedoelt dat je af en toe met kleine stukje vallen giga veel hp verloor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-09 23:51
Light tanks en dan vooral de T49 zijn leuker geworden. Het is makkelijker om kogels te ontwijken door even de handbreak in te drukken. Hierdoor in 2 van de 4 potjes arty's makkelijk ontwijkt, vanwege andere kant op driften. En hun verspillen dan weer hun kogels. xD

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:21:
OH Jeeh, is de patch uit vandaag, afgelopen dagen eigenlijk alleen maar the Division gespeeld. Voordeel is wel dat ik al een paar avonden zen ben en niet heb hoeven ragen hehe ^^
Klinkt bekend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
User schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 08:29:
ik ga het ook zeker proberen, wat ik het meeste zal missen

1. scroll lock op zoom
2. fixed zoom level (dit vind ik echt heel irritant als die er niet is)
3. zoomout mod

dat zijn echt de enige mods die ik mis in het spel nu ze die render/viewrange cirkels er standaard in hebben gebouwd.

natuurlijk zijn garage mods ook handig, maar die beinvloeden niet de ingame ervaring.

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 10-03-2016 12:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Aangezien ik vandaag een dagje thuis ben maar weer even een extra filmpje gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Is er tegenwoordig beetje ruimte in GoT2? Zou voor de gezelligheid willen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:49:
Aangezien ik vandaag een dagje thuis ben maar weer even een extra filmpje gemaakt ;)

[video]
Chille baan heb jij. Ik moet nog tot half 6 maar ben gelukkig vanavond wel vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Kepro schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:57:
[...]

Chille baan heb jij. Ik moet nog tot half 6 maar ben gelukkig vanavond wel vrij.
Of aan het thuis"werken" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
Opzich prima dat ze functionaliteit van xvm zoals last spotted en view range cirkels toevoegen. Ik hoop alleen niet dat dit in de toekomst ook betekent dat er default xvm stats voor iedereen komen. Dan wordt het spel officieel onspeelbaar voor blauwe spelers en beter, zeker met de huidige implementatie van arta.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
poderosoo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:15:
Opzich prima dat ze functionaliteit van xvm zoals last spotted en view range cirkels toevoegen. Ik hoop alleen niet dat dit in de toekomst ook betekent dat er default xvm stats voor iedereen komen. Dan wordt het spel officieel onspeelbaar voor blauwe spelers en beter, zeker met de huidige implementatie van arta.
Volgens mij speelt het merendeel al met XVM ? Ik zie iig zo'n beetje alle arties focussen op de beste spelers en merk het zelf ook al regelmatig.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik zou wel van account willen ruilen met iemand die een overall wn8 heeft van 800, maar wel dezelfde tier X tanks heeft en premiums :) lijkt me fantastisch, blauwe spelers die je wel even denken te solo'en op tier X etc O-) oh ja, en geen arty focus uiteraard O+

hogere wn8 geeft af en toe ook wel een voordeel denk ik, soms zijn spelers toch eerder geneigd met je mee te komen naar een flank en tegenstanders yolo pushen minder snel (vermoed ik).

ik zou sowieso wel interesse hebben in een account (met lage wn8) met wat tier X tanks, iemand deze in de aanbieding? O-)

[ Voor 70% gewijzigd door gotfurrr op 10-03-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Sodemieters, haha. Het nieuwe sound systeem klinkt echt erg vet. Draagt niet veel bij deze post, maar moest het even kwijt :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
patrickos85 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:56:
Is er tegenwoordig beetje ruimte in GoT2? Zou voor de gezelligheid willen joinen.
Volgensmij is er ruimte, maar wordt er vrij weinig met GOT2 gedaan. Zou namelijk ook graag GOT2 voor de fun joinen, gewoon om af en toe te platoonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
BraX schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:13:
[...]

Volgensmij is er ruimte, maar wordt er vrij weinig met GOT2 gedaan. Zou namelijk ook graag GOT2 voor de fun joinen, gewoon om af en toe te platoonen.
Ik ook !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Kwestie van recruitmentformulier invullen op www.gatheringoftanks.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

x-cessive schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Enige probleem dat ik zelf heb is dat ik geen TS gebruik en ook niet van plan ben weer te gaan gebruiken (iets met verslavingsgevoeligheid ed ;) ) Anders had ik het formulier allang ingevuld.

Anyway, ik ben door jullie nu wel benieuwd naar de nieuwe geluiden. Als het goed is vanavond wat tijd om te spelen.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
x-cessive schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:19:
[...]

Ge-applied op de website van WOT, op gatheringoftanks.nl, en ingame (zal zelfde zijn als WOT website).
Heb wel TS, maar ik klink alsof ik in de badkamer zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
%$^&&**@@@

Krijg ik Malinovka met mijn 13 90, rij naar de agressieve spot bush QB style, doe 10 spots. Hun scout is dood, ik denk game en missie is binnen. Gaat zo'n vieze gore Waffle blind firen op die bush en die raakt mij uiteraard ook nog. Bij het wegrijden word ik gespot en gekilled. Dus weer die missie niet gehaald, want niet overleefd. Hoeveel fucking pech kan iemand hebben echt?

|:( 8)7 ;( :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:46:
%$^&&**@@@

Krijg ik Malinovka met mijn 13 90, rij naar de agressieve spot bush QB style, doe 10 spots. Hun scout is dood, ik denk game en missie is binnen. Gaat zo'n vieze gore Waffle blind firen op die bush en die raakt mij uiteraard ook nog. Bij het wegrijden word ik gespot en gekilled. Dus weer die missie niet gehaald, want niet overleefd. Hoeveel fucking pech kan iemand hebben echt?

moet je maar niet lights statspadden.

...

...

;) <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
%$^&&**@@@

Nadat je de spots had al weg moeten rijden naar A1 of K1 whatever gaan staan en koffie halen = win :+
Blijkbaar keek die Waffle ook wel eens QB haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 14:59:
Nadat je de spots had al weg moeten rijden naar A1 of K1 whatever gaan staan en koffie halen = win :+
Blijkbaar keek die Waffle ook wel eens QB haha 8)7
Vind je? Ik had wel 10K spotting kunnen halen. Light was dood, geen gevaar meer. Wanneer maak je dat nou mee? Het is gewoon f*cking BS dat hij me nog mag raken ook, gtfo WG.

Ik vind de nieuwe sounds wel vet btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Vind je? Ik had wel 10K spotting kunnen halen. Light was dood, geen gevaar meer. Wanneer maak je dat nou mee? Het is gewoon f*cking BS dat hij me nog mag raken ook, gtfo WG.

Ik vind de nieuwe sounds wel vet btw ;)
Mja als het je missie was waar al je dagen op vast zit zou ik het safe spelen als ik de spots binnen heb. Fuck die 2k exp die je krijgt door spotting. Missies is all what matters right?

Als ik had geweten dat er een scout staat schiet ik ook vaak dat bosje overhoop. Vaak genoeg al wat lights uit gehaald. Het beste is gewoon blijven staan, klein beetje naar voor of achteren afhankelijk van zijn schot.

Keer gehad dat ik 3x een gun van een bulldog had destroyed, ik wist zeker dat hij er stond maar hij ging maar niet dood. Ik snapte er niets meer van. End game werd het me duidelijk hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
%$^&&**@@@

Mwah, ik vind het eerder goed gespeeld van die waffle. Als ik niets te doen heb ga ik ook wel eens op obvious bushes/camp-spots schieten (al zou ik dat niet zo snel doen met een auto-loader met zo'n lange clip-reload maargoed). Kan je vaak genoeg nog 1 a 2 schoten extra damage opleveren.

Weet nog een goed voorbeeld met jantje ingame op Lakeville. Wij hadden northspawn, jantje in zijn tvp en de tegenstander had een ru251. Jantje leegt zijn clip op dat obvious bosje in het midden en een paar seconden later in de chat: 'I hate good players' :D

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
poderosoo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:24:
[...]
Mwah, ik vind het eerder goed gespeeld van die waffle. Als ik niets te doen heb ga ik ook wel eens op obvious bushes/camp-spots schieten (al zou ik dat niet zo snel doen met een auto-loader met zo'n lange clip-reload maargoed). Kan je vaak genoeg nog 1 a 2 schoten extra damage opleveren.
Zeker op een map als Malinovka kan je dit proberen.
Als je ziet dat half je team beschoten wordt, momenten na de start, wees er dan maar zeker van dat er een scout in één van die bosjes zit. En dan kan je best even de tijd nemen om daar wat op te schieten want alleen al die scout gaat de enemy de win geven door je hele team op te lichten.
Pagina: 1 ... 16 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).