Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:34:
En dan ineens uit het niets winnen we weer 6 potjes op rij waarbij de laatste gewoon totaal belachelijk is. Is de T57 Hvy gebuffed ofzo? Ik mocht werkelijk ALLES raken. 2 FV 183's schandalig geraped, de 1e door mijn volledige clip te kunnen legen op zijn turret roof, waarbij de angle toch dubieus was. Maar goed, mocht allemaal. Einde van de pot is er nog een unicum 183 over, ik sta in cap wat loser points te farmen. Ik weet hem van >300m 3x te frontaal door zijn turret te pennen, gewoon met AP, en, nu komt het mooiste nog, IK ZET HEM IN DE BRAND. Compleet legit natuurlijk, een FV 183 frontaal door zijn turret in de fik zetten.

Was mijn Ace tanker pot (eindelijk!) en ook nog mijn 1e MoE. Komt nog wel op YT dat staaltje RNG
Schiet mij maar lek, ik begrijp er geen f*ck meer van.
Haha, die game moet ik zien, ben wel benieuwd wat voor soort BS schoten allemaal raken. Het klinkt totaal WG style bs dus dat wordt een mooie
Gisteren toch maar de game geprobeerd om ff te kijken hoe alle geluiden waren. 20 potjes met de charioteer gespeeld met een maatje in T9 ( oftewel nog meer bs als je t8 tegen standaard t9/10 ) Begon best lekker elk potje wel top damage en na een tijdje ff korte break gehouden. Daarna mocht echt werkelijk helemaal niets meer. Gun raakte niets meer fully aimed, raak ik een centurion in zn gun schiet ik zn tracks eraf ( ja die heb je ook in WoT

)
Wordt ik op de cap geblocked door een 45% winrate arty en die blijf maar duwen en duwen zodat je niet weg kan rijden schiet ik hem maar af. ( was al beetje tilt lel) had ik beter niet kunnen doen al zn 46% winrate vriendjes schoten me daarna ook. Letterlijk alles wat onder de 48% winrate zat schoot me instant terug terwijl ze niet in platoon zaten. Is dit een soort nieuwe code van bots? Uiteindelijk was heel het team zo onwijs retarded dat ze bij wijze vn spreke nog eerder dood waren dan dat ik het was. 15-1 loss ^^
Ohja of die ene bulldog die gewoon op tundra door het midden van de map kan vlammen, ik sta in ambush te wachten omdat ik niet meer van hem kan wegrijden. Schiet recht op zn tracks...geen track cause 105mm caliber. daarna raakt hij me 1x in de fik. GG game over.
Of als je op sand river achteruit uit het midden wilt weg rijden en je een beetje schuin van de heuvel afrijdt je tank 36x over de kop slaat cause psyhics....en tanks die ineens van papier gemaakt zijn. Ik kon letterlijk met me charioteer een Skoda ed. op heuvels duwen alsof ze super licht waren.
Heel de pyshics zijn ook weer zo onwijs belabberd gemaakt, je kan letterlijk tegen elke heuvel omhoog rijden alsof je fucking 1000000 pk engines hebt die even zieke 60* graden( whatever) heuvels kan meenemen. Enige wat ze hadden moeten doen is dat je niet meer op die randjes komt vast te zitten dan ws het probleem al gefixed, ze zijn
weer veel te ver doorgeslagen....
En die engine sounds, welke idioot bedacht heeft om die ff op standje gehoorbeschadiging te zetten. Wat zijn die onwijs hard en monotoom. Kan je het wel lager zetten maar nog is het vervelend.
Gun sounds van je eigen gun vind ik persoonlijk wel ok, maar een bulldog klinkt net alsof er een Skoda T50 loopt te schieten. Die propperschieter klonkt missn niet maar je weet wel dat er een bulldog schiet. Nu niet meer. Je hoort niet meer goed wanneer allies worden geraakt. Paar keer werd me platoonmaat geraakt maar ik hoorde helemaal geen sound feedback. Wellicht een bug ( ofc ) of bad gamedesign.
Gisteren totaal geen beleving gehad in de game zoals ik dit normaal had. Weinig sound feedback gehad meeste geluiden die hard moeten krijg ik niet harder ( bijvoorbeeld die commander die praat of je raakt of bounced onder welke slider staat die kerel? alle sliders geprobeerd hij werd niet harder ), pyshics weinig van gemerkt, en als je het merkt is vervelend.
En al die bots in de chat woah these pyshics, woah these sounds so cool.. fuck gameplay.
#best rant is good rant
[
Voor 5% gewijzigd door
jantje 2 op 11-03-2016 14:41
]