[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gotfurrr schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:27:
ik zou wel van account willen ruilen met iemand die een overall wn8 heeft van 800, maar wel dezelfde tier X tanks heeft en premiums :) lijkt me fantastisch, blauwe spelers die je wel even denken te solo'en op tier X etc O-) oh ja, en geen arty focus uiteraard O+

hogere wn8 geeft af en toe ook wel een voordeel denk ik, soms zijn spelers toch eerder geneigd met je mee te komen naar een flank en tegenstanders yolo pushen minder snel (vermoed ik).

ik zou sowieso wel interesse hebben in een account (met lage wn8) met wat tier X tanks, iemand deze in de aanbieding? O-)
Ten tijde van de WZ-111 marathon vroeg een vriend van me of ik hem kon helpen (hij wil niet betalen voor het spel en had dus nog geen tier 8 premium). Hij had destijds een oranje WN8 en ik ging de uitdaging aan... ;)

Het was idd opmerkelijk om te zien hoe weinig ik door arty werd geraakt als ik samen met anderen op een flank stond en we allemaal gespot waren. Maar alsnog was ik regelmatig het doelwit van arty, puur omdat ik vaak vooraan sta en als eerste/enige van mijn team gespot ben. Van tegenstanders die mij onderschatten heb ik niks gemerkt. Sterker nog, tegenstanders namen geen extra risico meer om mij te kunnen beschieten/yolo'en.

En je merkt heel terecht op dat, zeker op hoge tiers, het hebben van lage stats ook nadelen heeft. Niemand neemt je serieus, dus als je ziet dat er gepusht moet worden en je dat bijv. in chat zegt of gewoon het initiatief neemt, gaat er regelmatig niemand mee. Of ze lieten mij alle klappen vangen, want dat je door goede spelers als meatshield word gebruikt merk je echt wel. Of dat je op een goede positie staat en een goede speler die ook wil, dus je in de weg gaat rijden...

Nee, het hebben van lage stats heeft absoluut voordelen, maar als unicum in disguise krijg je er een hoop frustratie voor terug. Volgens mij kun je, als je vooral tier 9 en 10 speelt, beter groene stats hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:11

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:49:
Aangezien ik vandaag een dagje thuis ben maar weer even een extra filmpje gemaakt ;)
Heb je alles al gecaptured in 9.13 voordat je geupdate hebt? Vanavond nog maar eerst even een aantal potje zelf capturen :/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 10:10
redwing schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:25:
[...]

Volgens mij speelt het merendeel al met XVM ? Ik zie iig zo'n beetje alle arties focussen op de beste spelers en merk het zelf ook al regelmatig.
Geloof mij.. ik hoor absoluut tot de groep SLECHTSTE spelers en ook ik ben prefered target voor arties.
Daarnaast ben ik ook een extreme goldmagnet volgens mij... wordt met mijn ST-1 geregeld door een lichte tank tier 7 of 8 gepenned terwijl hun teamgenoten met een tier 8 of 9 heavy mij niet eens een kras bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Rianata schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:18:
Heb je alles al gecaptured in 9.13 voordat je geupdate hebt? Vanavond nog maar eerst even een aantal potje zelf capturen :/
Had nog 1 game te doen, heb ik gisteren met über verrotte stem ingesproken, lijk wel een doorrookt Amsterdams viswijf :+
poderosoo schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:24:
al zou ik dat niet zo snel doen met een auto-loader met zo'n lange clip-reload maar goed.
Dit dus, waarom ga je blind firen met een 1 min reload tank? Zou ik niet doen tbfh.
Met een TVP is het een ander verhaal, die reload in 25 sec...

Maar hoe vaak komt het nou voor dat iemand dat doet, precies als jij op zo'n missie zit. 't Was nou ook niet echt een goede speler ofzo. Gewoon bs dat dat mij weer moet overkomen.. |:(

Wel eindelijk TD missie 4.8 gehaald, 5x je HP aan dmg doen. Uiteindelijk toch in de Hellcat gedaan, paar keer dichtbij geweest met E-25, maar met Hellcat voelt net wat easier. Geheel in stijl overigens in een dikke loss gehaald, ik had 2,9K dmg in een T8 pot, de nr 2 uit mijn team had 1,5K. En dat was niet 1 van de T8 tanks...
Heb echt een hoop speciale teams gehad vanmiddag. Speel nog compleet vanilla, dus geen xvm, maar er zal een hoop rood gespuis tussen hebben gezeten :+

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 10-03-2016 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Post, komt je modpackje er nog aan? (of was je helemaal gestopt?)

[ Voor 30% gewijzigd door Kepro op 10-03-2016 18:23 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

P0st gaat gewoon door.

Tier VIII UK med in de shop.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
Kepro schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:07:
Post, komt je modpackje er nog aan? (of was je helemaal gestopt?)
Volgens mij is hij er mee aan de slag! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
LOL die nieuwe physics, net een Waffletrager geholpen die op z'n kant tegen een huis aan stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52
Heb nu al een aantal keren lag gehad, voor een seconde of 10. Echt nog nooit last van gehad bij WOT....Meer mensen dit gehad soms?

[ Voor 11% gewijzigd door mach2 op 10-03-2016 20:17 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

mach2 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:15:
Heb nu al een aantal keren lag gehad, voor een seconde of 10. Echt nog nooit last van gehad bij WOT....Meer mensen dit gehad soms?
Check, zal wel aan de update liggen....

Stop er ook maar mee, wat een rampen teams. Heavies die campen als Td's. ;w

[ Voor 12% gewijzigd door Harmen op 10-03-2016 21:21 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:47

Roozzz

Plus ultra

mach2 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 20:15:
Jup.

Daarnaast mag ik echt helemaal niks meer raken in mijn meds. Als ik al iets raak dan weet ik zeker dan het niet pent. Compleet bizar.
-edit- om over de teams nog maar niet te beginnen... dit wordt een korte avond zo :+

[ Voor 10% gewijzigd door Roozzz op 10-03-2016 20:34 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die nieuwe physics en geluiden echt vet! Voelt veel meer aan als een tank game vind ik nu. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 16:19
Ik ben vandaag de Foch 155 aan het testen man man man wat een ramp na 5 potjes ongeveer huilend opgegeven. Er staat een heel team voor me. Ik sta netjes te wachten op mijn 3 eeuwen reload. vervolgens schiet ik. wordt gespot en kop een artyshell. Dat was zo 4 van de 5 potjes Wat een ramp.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben het ff helemaal kwijt, snap niets meer van de game. Eerste deel van de avond de grootste bs ooit meegemaakt de eerste paar potjes. Werkelijk ALLE 45% shitlord arties weten mij te hitten. Toppunt was een snap shottende S-51 die zijn hull nog aan het draaien was en mij wist te killen in mijn T-20, terwijl ik half hull down stond en de arty feitelijk nog naar beneden moest schieten ook. Dat schot was echt totale BS, vraag Kepro, dat was echt insane.

Ook een heerlijke pot in de Leo Pta waar mijn 1e 4 shells keurig geaimed bouncen op soft targets, en mijn 5e shell, veel minder ge aimed, een crit doet op een rijdende bat chat die 50 km/h gaat, zonder dmg of tracking. Legit, comrade. Vervolgens winnen we die flank (was Highway), konden we gaan starten aan de dmg farm in de city, gaat een shitlord platoon uit ons team in T10 meds uitcappen. U have got to be kidding me WG :r

En dan ineens uit het niets winnen we weer 6 potjes op rij waarbij de laatste gewoon totaal belachelijk is. Is de T57 Hvy gebuffed ofzo? Ik mocht werkelijk ALLES raken. 2 FV 183's schandalig geraped, de 1e door mijn volledige clip te kunnen legen op zijn turret roof, waarbij de angle toch dubieus was. Maar goed, mocht allemaal. Einde van de pot is er nog een unicum 183 over, ik sta in cap wat loser points te farmen. Ik weet hem van >300m 3x te frontaal door zijn turret te pennen, gewoon met AP, en, nu komt het mooiste nog, IK ZET HEM IN DE BRAND. Compleet legit natuurlijk, een FV 183 frontaal door zijn turret in de fik zetten. 8)7
Was mijn Ace tanker pot (eindelijk!) en ook nog mijn 1e MoE. Komt nog wel op YT dat staaltje RNG :+

Schiet mij maar lek, ik begrijp er geen f*ck meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:16

CORVETTE

---- American V8 ---

GerGio schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:07:
Ik ben vandaag de Foch 155 aan het testen man man man wat een ramp na 5 potjes ongeveer huilend opgegeven. Er staat een heel team voor me. Ik sta netjes te wachten op mijn 3 eeuwen reload. vervolgens schiet ik. wordt gespot en kop een artyshell. Dat was zo 4 van de 5 potjes Wat een ramp.
Ja, ik heb hem nu 1 week. En het is werkelijk een rampen ding. echt compleet kapot generfed.
Ik had gehoopt dat ie in ieder geval gehoopt dat ie net zo bounced als de foch. Maar werkelijk alles iedereen pent je aan de voorkant. De gun is totaal niet accuraat, dus eigenlijk moet je dichtbij de tegenstander staan. Maar ja, dan wordt je gelijk aan gort geschoten.
Ding is bedoelt om aan te vallen, maar dat kan ie niet meer.

Werkelijk zonde van de tijd voor de grind. Ik baal er behoorlijk van. Denk dat ik hem maar in de garage laat, in de hoop dat ze er eens wat aan buffen.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 22:55

p0st

Dutch Reefer

Toch maar weer even wat lopen prutsen vanavond :) http://p0st.nl/mods/p0st914.zip

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Lekker snel P0st!

Even net een dingetje.
Ik wil even een drive-by shooting doen in mijn RU, doet de auto-aim het niet.
Ik gebruik het nooit, behalve in deze tank...

Hebben meer mensen hier last van? o.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
mkliko schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:38:
Lekker snel P0st!

Even net een dingetje.
Ik wil even een drive-by shooting doen in mijn RU, doet de auto-aim het niet.
Ik gebruik het nooit, behalve in deze tank...

Hebben meer mensen hier last van? o.0
Ja, is mij ook opgevallen. Iemand locken met auto aim is veel lastiger geworden, je moet echt recht erop klikken. Behoorlijk hinderlijk. In p0st zijn modpack zat overigens een mod waarbij je echt super easy kon locken, hopelijk zit dat er nog steeds in. Goed bezig weer p0st :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:41:
[...]

Ja, is mij ook opgevallen. Iemand locken met auto aim is veel lastiger geworden, je moet echt recht erop klikken. Behoorlijk hinderlijk. In p0st zijn modpack zat overigens een mod waarbij je echt super easy kon locken, hopelijk zit dat er nog steeds in. Goed bezig weer p0st :D
Jazeker :)

Oh en leuk die nieuwe physics :/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eFZWplBl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
ah, dan was dat het. Snel weer de mods installeren dus. :D
Wist niet dat dit een onderdeel was van de mods!

Thanks voor t snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:41:
[...]

De controls waren bij mij reset. Dus misschien die optie bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Physics: ik zag een 13 75/90 tegen een huis op z'n kant geduwd worden door een td? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Moet zeggen gisteren ging het met mij in platoon met Blue Boon en Reijnemans in het begin erg slecht, mijn schoten gingen allemaal richting buitenkant aim cirkel. Na 8 potten onder de 1000 wn8 en 50% win, om te eindigen met 2650 met 68% win (17/22)

Aslain heeft eigenlijk al het belangrijke in z'n modpack al werkende, incl autoaim+ waarmee je gemakkelijker kan locken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Quantor schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:52:
Physics: ik zag een 13 75/90 tegen een huis op z'n kant geduwd worden door een td? Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Moet zeggen gisteren ging het met mij in platoon met Blue Boon en Reijnemans in het begin erg slecht, mijn schoten gingen allemaal richting buitenkant aim cirkel. Na 8 potten onder de 1000 wn8 en 50% win, om te eindigen met 2650 met 68% win (17/22)

Aslain heeft eigenlijk al het belangrijke in z'n modpack al werkende, incl autoaim+ waarmee je gemakkelijker kan locken.
Ik zag gisteren een T57 kantelen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:31
Weet niet of het door mijn headset komt, maar ik vind het geluid van guns minder dan voor 9.14...Alles lijkt op elkaar qua geluid. Ik hoor weinig verschil tussen artyschot en een e5 bijvoorbeeld. Ik hoor nu wel dat mijn arty schiet, terwijl ik aan de andere kant van de map aant aimen ben. Dat vind ik wel tof.

Buiten dat, heb ik gisteren rond 10 battles gedaan. Alles ging fout/verkeerd en mis :/
Voelt aan als een compleet ander spel met nieuwe physics. Flink wennen.

Merkte wel dat de VK6004P (dacht ik) cupola veel meer bounced. Soms zelfs van I-O, met een beetje geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Hier ook al een aantal potjes gedaan zonder Mods
Moet zeggen dat ik het xvm spul niet eens mis, nu is ieder pot een kans om te winnen.
Niet zucht allemaal rood of <50% kans.

Mis wel de mod die het target/auto-aim systeem aanpast, paar keer dood gegaan omdat ik de auto-aim niet gelocked kreeg. Zeker in scout erg vervelend

Audio is wel leuk, zeker bij het bounce.
Engine sounds vind ik wat minder, alles klinkt bij het weg rijden het zelfde

[ Voor 15% gewijzigd door brid op 11-03-2016 11:02 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

brid schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:
Engine sounds vind ik wat minder, alles klinkt bij het weg rijden het zelfde
Ik merk toch wel verschil hoor. Zeker op lagere tiers heb je het idee dat je op een grasmaaier rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:28
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:41:
[...]

Had nog 1 game te doen, heb ik gisteren met über verrotte stem ingesproken, lijk wel een doorrookt Amsterdams viswijf :+
Toch niet mijn replay hoop ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:46
Vanmorgen een leuke Jagdtiger pot gehad. De 6e kill werd me gegund door de light die samen met mij de game won, er is nog hoop voor de WoT gemeenschap :)

http://wotreplays.com/sit...eville-ronny555-jagdtiger

Hoor graag jullie commentaar en afkrakerij op mn speelstijl. Als de JGD E100 de volgende top of the tree wordt ga ik de lijn toch maar doorgrinden naar de t10 (volgende zou anders de t57 heavy moeten zijn, maar heb de t54e1 pas net gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 08:31
De nieuw update van gister avond. Een woord geweldig qua geluid en driften met de T71 heerlijk. Maar helaas crashed mij game terwijl ik helemaal geen mods draaide op dat moment. Baal er steeds meer van dat regelmatig in game terug naar mijn desktop gegooid word. Grrrr. Niet leuk. Zijn ook avonden dat ik nergens last van heb. Maar het gebeurd ook wel dat ik op 1 avond meerdere keren terug naar de desktop gegooid word in game.

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:41
Dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door ElPaco op 11-03-2016 13:05 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Victory
Fjords
Cromwell B
Experience received:3.478 (x2 for the first victory each day) Credits earned 34.218
Battle achievements Mastery Badge: "II Class"

Repairs: -1 764
Ammunition: -2 600
Total: 29 854 WN8: 4 183 (100)
Victory
Murovanka
Cromwell B
Experience received:2.624 Credits earned 37.951
Battle achievements Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "I Class"

Repairs: -952
Ammunition: -1 900
Total: 35 099 WN8: 4 187 (100)
Ik ga mijn Cromwell niet snel meer spelen, die cijfers ga ik voorlopig niet halen :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
Mr_Size schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:34:

En dan ineens uit het niets winnen we weer 6 potjes op rij waarbij de laatste gewoon totaal belachelijk is. Is de T57 Hvy gebuffed ofzo? Ik mocht werkelijk ALLES raken. 2 FV 183's schandalig geraped, de 1e door mijn volledige clip te kunnen legen op zijn turret roof, waarbij de angle toch dubieus was. Maar goed, mocht allemaal. Einde van de pot is er nog een unicum 183 over, ik sta in cap wat loser points te farmen. Ik weet hem van >300m 3x te frontaal door zijn turret te pennen, gewoon met AP, en, nu komt het mooiste nog, IK ZET HEM IN DE BRAND. Compleet legit natuurlijk, een FV 183 frontaal door zijn turret in de fik zetten. 8)7
Was mijn Ace tanker pot (eindelijk!) en ook nog mijn 1e MoE. Komt nog wel op YT dat staaltje RNG :+

Schiet mij maar lek, ik begrijp er geen f*ck meer van.
Haha, die game moet ik zien, ben wel benieuwd wat voor soort BS schoten allemaal raken. Het klinkt totaal WG style bs dus dat wordt een mooie :+

Gisteren toch maar de game geprobeerd om ff te kijken hoe alle geluiden waren. 20 potjes met de charioteer gespeeld met een maatje in T9 ( oftewel nog meer bs als je t8 tegen standaard t9/10 ) Begon best lekker elk potje wel top damage en na een tijdje ff korte break gehouden. Daarna mocht echt werkelijk helemaal niets meer. Gun raakte niets meer fully aimed, raak ik een centurion in zn gun schiet ik zn tracks eraf ( ja die heb je ook in WoT 8)7 )

Wordt ik op de cap geblocked door een 45% winrate arty en die blijf maar duwen en duwen zodat je niet weg kan rijden schiet ik hem maar af. ( was al beetje tilt lel) had ik beter niet kunnen doen al zn 46% winrate vriendjes schoten me daarna ook. Letterlijk alles wat onder de 48% winrate zat schoot me instant terug terwijl ze niet in platoon zaten. Is dit een soort nieuwe code van bots? Uiteindelijk was heel het team zo onwijs retarded dat ze bij wijze vn spreke nog eerder dood waren dan dat ik het was. 15-1 loss ^^

Ohja of die ene bulldog die gewoon op tundra door het midden van de map kan vlammen, ik sta in ambush te wachten omdat ik niet meer van hem kan wegrijden. Schiet recht op zn tracks...geen track cause 105mm caliber. daarna raakt hij me 1x in de fik. GG game over.

Of als je op sand river achteruit uit het midden wilt weg rijden en je een beetje schuin van de heuvel afrijdt je tank 36x over de kop slaat cause psyhics....en tanks die ineens van papier gemaakt zijn. Ik kon letterlijk met me charioteer een Skoda ed. op heuvels duwen alsof ze super licht waren.

Heel de pyshics zijn ook weer zo onwijs belabberd gemaakt, je kan letterlijk tegen elke heuvel omhoog rijden alsof je fucking 1000000 pk engines hebt die even zieke 60* graden( whatever) heuvels kan meenemen. Enige wat ze hadden moeten doen is dat je niet meer op die randjes komt vast te zitten dan ws het probleem al gefixed, ze zijn weer veel te ver doorgeslagen....

En die engine sounds, welke idioot bedacht heeft om die ff op standje gehoorbeschadiging te zetten. Wat zijn die onwijs hard en monotoom. Kan je het wel lager zetten maar nog is het vervelend.

Gun sounds van je eigen gun vind ik persoonlijk wel ok, maar een bulldog klinkt net alsof er een Skoda T50 loopt te schieten. Die propperschieter klonkt missn niet maar je weet wel dat er een bulldog schiet. Nu niet meer. Je hoort niet meer goed wanneer allies worden geraakt. Paar keer werd me platoonmaat geraakt maar ik hoorde helemaal geen sound feedback. Wellicht een bug ( ofc ) of bad gamedesign.

Gisteren totaal geen beleving gehad in de game zoals ik dit normaal had. Weinig sound feedback gehad meeste geluiden die hard moeten krijg ik niet harder ( bijvoorbeeld die commander die praat of je raakt of bounced onder welke slider staat die kerel? alle sliders geprobeerd hij werd niet harder ), pyshics weinig van gemerkt, en als je het merkt is vervelend.

En al die bots in de chat woah these pyshics, woah these sounds so cool.. fuck gameplay.

#best rant is good rant

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 11-03-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heerlijk verhaal haha. Ik zie het wel aan en anders weer terug naar gnomefather. Size, met die t57 game. Wil je je commentaar opnieuw inspreken? Dit was gister hilarisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:51
Tnx P0st,

Mods doen het weer lekker.
Nu kan ik tenminste van te voren zien of ik in een tomatenteam zit.... ;-)

Nemean,

Vraagje wat zijn die getallen bovenaan de tankmarkers in jouw mods.
Is dat hoeveel damage een tank heeft gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:41

StarWing

Huh ?!?

Man man, wat is me dat voor een k*t patch... Totaal om zeep.
Geluid van naaimachines en proppenschieters. En het ergste van al, ik kan niets meer raken.
Kilometers naast of domweg bouncen.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:46
En dan de wel heel erg slechte teams op het moment. Plus dat je nu met een O-I met HE bounched op een chaffee?? Het is wel heel erg anders dan de 9.13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Iemand die de Aslain’s XVM Mod + ModPack Installer v9.14.00 al gedownload heeft en ergens kan uploaden? Ik ben al 8 uur bezig met downloaden en nog geen eind in zicht. In 1993 had ik files nog sneller binnen pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Vedrano schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:13:
Iemand die de Aslain’s XVM Mod + ModPack Installer v9.14.00 al gedownload heeft en ergens kan uploaden? Ik ben al 8 uur bezig met downloaden en nog geen eind in zicht. In 1993 had ik files nog sneller binnen pff.
Zal hem na het volgende potje uploaden voor je!

Modpack!

[ Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 11-03-2016 20:47 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fiesta1958 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:37:
Tnx P0st,

Mods doen het weer lekker.
Nu kan ik tenminste van te voren zien of ik in een tomatenteam zit.... ;-)
Ghehe ja da's toch wel handig eh :)
Inmiddels een nieuwe versie met wat fixes: http://p0st.nl/mods/p0st914v2.zip
Oh even even je mapje legen voordat je unzipt om issues te voorkomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 06-10 13:48
p0st schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Thank you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 14:04
pffft manmanman, wat ben ik blij dat ik van 2 grinds af ben, de conq en de lorraine, beide type tanks zijn allergisch voor me en dat heb ik geweten ook lol. nu nog ff credits verzamelen voor de bc en fv215 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
http://worldoftanks.eu/en...lets-play-japanese-tanks/

Great, nog meer tomaten in OI's en OI exes :(

IF target= light AND light.speed >50 THEN OI.gunacc = 0.2

(code extract dat ik net uit de 9.14 client haal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 08:42:
http://worldoftanks.eu/en...lets-play-japanese-tanks/

Great, nog meer tomaten in OI's en OI exes :(

IF target= light AND light.speed >50 THEN OI.gunacc = 0.2

(code extract dat ik net uit de 9.14 client haal)
In randoms vond ik het eerst kut tanks om tegen te spelen omdat ik de weakspots nog niet echt door had, tegenwoordig zie ik ze als grote sappige xp pinata's (ergo, load gold en farm O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
[...]

het rode cirkeltje blijft bij mij wel hangen :o hij blijft dan in het midden van het scherm hangen nadat ik een potje heb gespeeld. en de wn8 score bijhoud dingetje crashed zo nu en dan ook. verder geen problemen :)

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:31
Harm30 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:12:
[...]

het rode cirkeltje blijft bij mij wel hangen :o hij blijft dan in het midden van het scherm hangen nadat ik een potje heb gespeeld. en de wn8 score bijhoud dingetje crashed zo nu en dan ook. verder geen problemen :)
Ik heb juist dat mijn artysight blijft hangen. Dat is het enige voor mij. gebruik geen andere mods dan het pakket van P0st. een reboot verhelpt het wel, anders heb ik 2x de artysight

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Het mod pakket dat de meeste S3AL's gebruiken is ook weer geupdate voor 9.14

http://wsly.nl/S3AL/S3ALpack/

Enjoy.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
wsLy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:42:
Het mod pakket dat de meeste S3AL's gebruiken is ook weer geupdate voor 9.14

http://wsly.nl/S3AL/S3ALpack/

Enjoy.
Werkt weer super!
Installeer een paar seal mods en je WN8 gaat met 500 omhoog.

Bedankt Cold :D

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Werkt weer super!
Installeer een paar seal mods en je WN8 gaat met 500 omhoog.

Bedankt Cold :D
Dat is de kracht van mijn 72 maagden d:)b

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Harm30 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:12:
[...]

patrickos85 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:35:
[...]

Ik heb juist dat mijn artysight blijft hangen. Dat is het enige voor mij. gebruik geen andere mods dan het pakket van P0st. een reboot verhelpt het wel, anders heb ik 2x de artysight
Fix? http://p0st.nl/mods/p0st914v2.1.zip wel weer ff mapje legen van tevoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
p0st schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:58:
[...]

[...]

Fix? http://p0st.nl/mods/p0st914v2.1.zip wel weer ff mapje legen van tevoren :)
helaas, aim cirkel blijft rood en hangen, ook in de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ja kak weet al hoe het komt ik zocht in de verkeerde hoek fix het vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:36:
Haha, die game moet ik zien, ben wel benieuwd wat voor soort BS schoten allemaal raken. Het klinkt totaal WG style bs dus dat wordt een mooie :+
Kepro schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:11:
Size, met die t57 game. Wil je je commentaar opnieuw inspreken? Dit was gister hilarisch
Ik denk dat ik de vid dan woensdag maak aangezien jullie zo eager zijn (hopelijk heb ik mijn stem dan helemaal terug en klink ik weer normaal), as we speak komt er een mooie T10 pot van Kreezjie aan. Die release ik over een uurtje.
En Kepro, ik zal proberen te reproduceren wat ik op TS allemaal zei, maar zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet :+
Ben zelf 2x over de kop geslagen in de Bulldog en 1x op mijn zijtracks belandt, verder viel het me reuze mee. Qua game performance had ik het gevoel hetzelfde te presteren als in patch 9.13. Heb nog niet echt rare dingen gezien, wel wat mensen die zoals ik op hun side waren beland en niet meer konden bewegen. Maar dat je nu overal kan komen dat gevoel deel ik (nog) niet. Wat iig wel een dikke verbetering is, ColdZero haalde het eerder ook al aan, je kan nu lekker smooth over train tracks heen rijden. Super chill op maps als Ensk en Himmelsdorf waar je eigenlijk elke game wel over die tracks moet rijden. Heerlijk om in je light of snelle med gewoon door te kunnen gassen zonder dat je ineens random wordt afgeremd of zelfs helemaal tot stilstand komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 12-03-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
[...]

Held! _/-\o_

Edit:
Ik weet niet of het al bekend is...
Maar de crosshair van arty in battle assistant mode (zo heet dat toch? :? ) blijft hangen als je in die mode de game eindigt.

Volgende game en in de garage was de crosshair ook nog zichtbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LX1ggfr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IyMgf1f.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Kliko op 12-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
mkliko schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:46:
[...]

Held! _/-\o_

Edit:
Maar de crosshair van arty in battle assistant mode (zo heet dat toch? :? ) blijft hangen als je in die mode de game eindigt.

Volgende game en in de garage was de crosshair ook nog zichtbaar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gevalletje karma dat je arty speel }) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Victory!
Battle: Highway
Vehicles: AMX 50 B
Experience received: 5.067 (x3 for the first victory each day)
Credits earned: 91.197
Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "I Class"

7.5k damage waarvan 6k op close range op tier 9 en tier 10 tanks en niet eens een ace badge, wat???

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Kepro schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:24:
[...]

Gevalletje karma dat je arty speel }) :+
klopt, maar moet toch een keer die missies halen. :X :-(
Zo leuk vind ik het ook eigenlijk niet... |:(

Edit:
Gewone crosshair blijft ook staan...
@p0st: Hoe kan ik die crosshair verwijderen? |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Kliko op 12-03-2016 13:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:30:
Toch niet mijn replay hoop ik? :+
Nope, die eer gaat naar Ilikebananas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ah het lijkt erop dat de random CTD's weer terug zijn met patch 9.14... Een aantal patches helemaal geen last van gehad en nu weer wel... Wilde net een killshot maken op een tank en toen crashte mijn spel... Legit.

O ja.. geen mods geïnstalleerd.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wsLy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:14:
Ah het lijkt erop dat de random CTD's weer terug zijn met patch 9.14... Een aantal patches helemaal geen last van gehad en nu weer wel... Wilde net een killshot maken op een tank en toen crashte mijn spel... Legit.

O ja.. geen mods geïnstalleerd.
Fishermans bay crashed ook nog steeds af en toe..... (hier ook geen mods meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:22
Vandaag ook ff een inhaalslag gedaan. Hele week niet gespeeld. (Ook wel een verademing trouwens.)
Ben niet echt gecharmeerd van de nieuwe patch.

Tanks haperen soms met rijden.
En nog veel irritanter, mijn Enter en Escape toetsen hebben kuren in het spel. Af en toe reageren ze niet. Voor de patch nergens last van. Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dweebus schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:28:
Vandaag ook ff een inhaalslag gedaan. Hele week niet gespeeld. (Ook wel een verademing trouwens.)

En nog veel irritanter, mijn Enter en Escape toetsen hebben kuren in het spel. Af en toe reageren ze niet. Voor de patch nergens last van. Zeer vreemd.
Had daarstraks ook in een battle dat alleen mijn WASD toetsen en mijn muis werkten... De rest deed niks... Ok dan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Dweebus schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:28:

Klinkt bekend. Toetsen die haperen cq blijven hangen. Diverse ctd etc. Ze hebben nog wat werk te doen :P
Geluid vind ik trouwens erg twijfelachtig, het klinkt mooi maar niet zo functioneel. Ik heb de nodige problemen om te bepalen wat er precies om me heen gebeurt. Een friendly tank die 100m verder afgeschoten wordt maakt meer kabaal dan iemand die op 10m in mijn rug staat te knallen. Van de crew hoor ik amper iets. Dus ik blijf maar eindeloos de sliders aanpassen, maar echt beter wil het nog niet worden :/

Ik heb de patchnotes nog even doorgespit naar veranderingen in tanks, maar kwam daar niets tegen. Ik vroeg me dit af omdat ik sinds deze patch echt helemaal niets meer mag in oa mijn T43. Schoten vliegen alle kanten op, ik pen nagenoeg niets meer en wordt door alles gepenned. Tamelijk bizar sinds ik niet anders speel dan de afgelopen weken gedurende de grind. Heavies gaan me dan wel weer prima af (als normaal zeg maar, dus voor mij prima :+ ). Iemand toevallig ergens iets gezien over veranderingen? Of vinden mediums me ineens niet meer lief?

[ Voor 15% gewijzigd door Roozzz op 12-03-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
Heeft er iemand nog toevallig een invite voor mij over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Roozzz schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:58:
[...]

Klinkt bekend. Toetsen die haperen cq blijven hangen. Diverse ctd etc. Ze hebben nog wat werk te doen :P
Geluid vind ik trouwens erg twijfelachtig, het klinkt mooi maar niet zo functioneel. Ik heb de nodige problemen om te bepalen wat er precies om me heen gebeurt. Een friendly tank die 100m verder afgeschoten wordt maakt meer kabaal dan iemand die op 10m in mijn rug staat te knallen. Van de crew hoor ik amper iets. Dus ik blijf maar eindeloos de sliders aanpassen, maar echt beter wil het nog niet worden :/

Ik heb de patchnotes nog even doorgespit naar veranderingen in tanks, maar kwam daar niets tegen. Ik vroeg me dit af omdat ik sinds deze patch echt helemaal niets meer mag in oa mijn T43. Schoten vliegen alle kanten op, ik pen nagenoeg niets meer en wordt door alles gepenned. Tamelijk bizar sinds ik niet anders speel dan de afgelopen weken gedurende de grind. Heavies gaan me dan wel weer prima af (als normaal zeg maar, dus voor mij prima :+ ). Iemand toevallig ergens iets gezien over veranderingen? Of vinden mediums me ineens niet meer lief?
De geluiden zelf zijn wel goed, maar imho heeft wg de geluiden niet goed bewerkt en geintegreerd in het spel. Zie het als de soundcheck van een band, waarbij ze letten of alle geluiden van de band wel door het publiek worden gehoord zoals het door de band bedoeld is.

Technisch verhaal, maar volgens mij zou het al een hele verbetering zijn als ze de mid frequenties van de gunsounds zouden boosten en de compressie die plaatsvind ingame zouden tweaken (bepaalde geluiden drukken andere geluiden naar de achtergrond, imho gebeurd dit nu soms te agressief waardoor de explosie van die gast op 100m afstand ervoor zorgt dat tijdelijk andere geluiden worden weggedrukt en die je dus ook minder goed hoort als je pech hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:34:
[...]

Had daarstraks ook in een battle dat alleen mijn WASD toetsen en mijn muis werkten... De rest deed niks... Ok dan.
Misschien had ik dat wel in de game met Size donderdag. Linkte het toen aan controls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

mkliko schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:46:
Jep, had een foutje gemaakt door wat oude bestanden uit 9.13 terug te zetten die die veroorzaakten! Inmiddels gefixt en ditmaal een aantal games getest, zo op het eerste oog geen issues meer!

http://p0st.nl/mods/p0st914v3.zip

Oh en even res_mods legen van tevoren, dat is cruciaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
p0st schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:09:
[...]

Jep, had een foutje gemaakt door wat oude bestanden uit 9.13 terug te zetten die die veroorzaakten! Inmiddels gefixt en ditmaal een aantal games getest, zo op het eerste oog geen issues meer!

crosair probleem opgelost! topper _/-\o_ nu al een 20ish potjes geen probleem dus zou goed moeten zijn :D

edit: Potje nr 21.. WN8 counter klapt er uit.. niet erg belangrijk maar dan weet je het even :)

[ Voor 8% gewijzigd door Harm30 op 13-03-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

^^ with stjoepid, na een aantal games doet de WN8 counter 'et nie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

StarWing schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:39:
^^ with stjoepid, na een aantal games doet de WN8 counter 'et nie meer.
Klopt, is buggy maar verstoort verder de gameplay niet dus duely noted 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
p0st schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:48:
[...]

Klopt, is buggy maar verstoort verder de gameplay niet dus duely noted 8)
+ hij is zeer inaccuraat. Maar ik ben blij met het modpackje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
Gaat niet lekker met de WOT EU servers, kan niet connecten ... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herrie_V
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06-2023
pns333 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:21:
Gaat niet lekker met de WOT EU servers, kan niet connecten ... :? :?
Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 16:51
Ik zit al de hele dag op EU1.
Geen probleem hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Server vol omdat iedereen een OI aan t grinden is ? :p
pns333 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:35:
Heeft er iemand nog toevallig een invite voor mij over?
Online zijn er genoeg invite codes te vinden, en zorg ook dat je start als iemand recuit. dikke xp bonus in platoon.
mkliko schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:33:
[...]
klopt, maar moet toch een keer die missies halen. :X :-(
Zo leuk vind ik het ook eigenlijk niet... |:(
Same here, ik wil graag een vrouwtje erbij hebben (in mn type 64 zitten 4 dames en 1 vent), maar ben pas net begonnen aan de T55a campaign. zodoende dus toch alsnog maar aan de arty missies van de T28 HTc campaign begonnen...

Drama.. ik heb alleen een S51 en *haat* arty spelen. Nu bij die missie dat je 2 arties moet killen met je arty, hoe bedoel je frustrerend. Probeer het alleen nog maar in platoon met 2 andere arties, dat leek beter te werken. Zo 2 keer al bijna gehaald, maar de 0,9acc en/of RNG zorgt er altijd voor dat je op cruciale momenten net mis schiet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

gotfurrr schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:42:
[...]

De geluiden zelf zijn wel goed, maar imho heeft wg de geluiden niet goed bewerkt en geintegreerd in het spel. Zie het als de soundcheck van een band, waarbij ze letten of alle geluiden van de band wel door het publiek worden gehoord zoals het door de band bedoeld is.

Technisch verhaal, maar volgens mij zou het al een hele verbetering zijn als ze de mid frequenties van de gunsounds zouden boosten en de compressie die plaatsvind ingame zouden tweaken (bepaalde geluiden drukken andere geluiden naar de achtergrond, imho gebeurd dit nu soms te agressief waardoor de explosie van die gast op 100m afstand ervoor zorgt dat tijdelijk andere geluiden worden weggedrukt en die je dus ook minder goed hoort als je pech hebt)
Ik denk dat je de spijker op de kop slaat met deze uitleg :Y Ik hoop wel dat men hier nog even serieus mee aan de slag gaat, want ik vind het nu knap vervelend spelen.

-edit-
Zijn er trouwens anderen bij wie de laadtijd van de game aanzienlijk verlengd is? Het opstarten tot ik kan inloggen lijkt zeker 2x zo lang te duren sinds deze patch.

[ Voor 7% gewijzigd door Roozzz op 13-03-2016 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hier nog toevallig mensen die ook problemen hebben dat 6th sense soms niet werkt? Afgelopen 2 battles had ik er last van, ik rij ergens richting de vijand en zij spotten mij maar mijn 6th sense gaat niet af... de battle ernaar ben ik aan het rijden en ineens krijg ik een shell in mijn gezicht van een Borsig, mijn 6th sense was niet afgegaan... Ongeveer een halve minuut later ga ik brawlen met een vijandelijke tank en wederom gaat mijn 6th sense gewoon niet aan.. Pas later in die battle werkte hij voor de eerste keer weer... Echt gigantisch irritant is dit.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wsLy schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:28:
Hier nog toevallig mensen die ook problemen hebben dat 6th sense soms niet werkt? Afgelopen 2 battles had ik er last van, ik rij ergens richting de vijand en zij spotten mij maar mijn 6th sense gaat niet af... de battle ernaar ben ik aan het rijden en ineens krijg ik een shell in mijn gezicht van een Borsig, mijn 6th sense was niet afgegaan... Ongeveer een halve minuut later ga ik brawlen met een vijandelijke tank en wederom gaat mijn 6th sense gewoon niet aan.. Pas later in die battle werkte hij voor de eerste keer weer... Echt gigantisch irritant is dit.
nope nog geen problemen mee gehad, klinkt wel als een echt hele nare bug 8)7

verder, tijd om deze tank lekker te laten shinen met zn wn8 en winrate en nooit meer te spelen O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cECvuoG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:53
Zelf heb ik hier geen last van, gebruik je toevallig mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Niet gehad. Wel elke keer bizarre critical hits op mezelf, heb nu echt al enkele keren gehad dat mijn ammorack om de match er wel uit ligt in diverse tanks. Ik kan soms ook niet typen in een battle (op te lossen door F1 en CTRL te spammen). Daarnaast ontiegelijk veel CTDs. En het valt mij op dat de IS-6 battle tier 8 tot 10 krijgt (ready de IS-6 maar in een platoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Miyazono schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:52:
[...]

Zelf heb ik hier geen last van, gebruik je toevallig mods?
Nope, op dat moment had ik geen mods geïnstalleerd.

@Nemean, ja de CTD's zijn ook weer terug met deze patch... En van dat niet typen heb ik ook al een aantal keren gehad.

Het blijft me verbazen dat ze met iedere patch wel weer iets weten te slopen...

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 14-03-2016 04:06 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 22:53
wsLy schreef op maandag 14 maart 2016 @ 04:00:
[...]
Het blijft me verbazen dat ze met iedere patch wel weer iets weten te slopen...
*kuch* chat windows *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
p0st schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 22:09:
[...]

Gisteren de mod even getest. Werk super nu. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
Roozzz schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:21:
[...]

Zijn er trouwens anderen bij wie de laadtijd van de game aanzienlijk verlengd is? Het opstarten tot ik kan inloggen lijkt zeker 2x zo lang te duren sinds deze patch.
ik kwam er zondagmiddag helemaal niet in zelfs....'s avond uiteindelijk wel, maar erg traag met inloggen en laden inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ik hoorde ook zoiets, servers zaten vol ofzo?
Heb zelf gistermiddag gewoon kunnen inloggen zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Nemean schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:30:
[...]

Niet gehad. Wel elke keer bizarre critical hits op mezelf, heb nu echt al enkele keren gehad dat mijn ammorack om de match er wel uit ligt in diverse tanks. Ik kan soms ook niet typen in een battle (op te lossen door F1 en CTRL te spammen). Daarnaast ontiegelijk veel CTDs. En het valt mij op dat de IS-6 battle tier 8 tot 10 krijgt (ready de IS-6 maar in een platoon).
weet je het zeker van de is6? heb je niet geplatooned met mensen die normale tier VIII tanks mee namen? dan krijg je namelijk in platoon gewoon ook tier X games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Volgens mij is dat platoon window gewoon bugged, toont vaak de verkeerde tiers. #RussianProgramming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Dit weekend veel gespeelt en toch een paar keer mijn tank onzinnig op z'n kant.
Raak je een hobbel ofzo full speed, niks aan de hand. doe het achteruit met 10km/u en je valt om :?
Gooi je zelf op El Halluf (north) van de heuvel(d7) af amper damage. Doe je het vanaf 1/3 van die hoogte zowat hele tank aan gort 8)7

Ook toch regelmatig wat crashes van de client, geen idee of het aan de initiele mod van P0st ligt of toch de client zelf. Ook na een uur spelen opeens last van kleine happeringen/schokken

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
brid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:27:
Dit weekend veel gespeelt en toch een paar keer mijn tank onzinnig op z'n kant.
Raak je een hobbel ofzo full speed, niks aan de hand. doe het achteruit met 10km/u en je valt om :?
Gooi je zelf op El Halluf (north) van de heuvel(d7) af amper damage. Doe je het vanaf 1/3 van die hoogte zowat hele tank aan gort 8)7

Ook toch regelmatig wat crashes van de client, geen idee of het aan de initiele mod van P0st ligt of toch de client zelf. Ook na een uur spelen opeens last van kleine happeringen/schokken
Client heeft last van CTD's, ook zonder mods.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier nog toevallig mensen die ook problemen hebben dat 6th sense soms niet werkt?
Vorige patches wel wat last van gehad, sinds 9.14 nog maar 2-3 keer.
Nemean schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:30:
Wel een aantal bizarre hits op vijandige tanks gehad. Shells die visueel missen en toch damage doen, hit in de turret = fire en tracking shots die toch de tracks er niet af gooien.
Typen en de battle niet kunnen verlaten (esc werkt niet) gebeurd ook regelmatig.

IS-6 voelt nu als de E5 van de premiums, de HD reworks is echt wel een buff geweest.
Mastery games met dik 120k profit zijn geen uitzondering.
Chat windows die niet werken heb ik ook maar dat schijnt aan Kaspersky software te liggen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Enkele keren last van gehad dit weekend. Wordt je ineens van meerdere kanten beschoten en geen melding. Zeer naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Zertaxka schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:20:
Chat windows die niet werken heb ik ook maar dat schijnt aan Kaspersky software te liggen.
Bij mij werken esc en chat ook vaak niet, en ik draai geen Kaspersky ;) Sowieso zitten er gewoon veel bugs in. Zal wel niet te lang duren voor er minor patches uitkomen voor de bugs.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:20

garathane

l'enfer, c'est les Autres

ElPaco schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:38:
[...]

Bij mij werken esc en chat ook vaak niet, en ik draai geen Kaspersky ;) Sowieso zitten er gewoon veel bugs in. Zal wel niet te lang duren voor er minor patches uitkomen voor de bugs.
Idem. Geen Kaspersky ( AVG) maar ik heb ook af en toe deze klachten. En dan weer een tijd niet. Ach ja, als dit het ergste is wat je leven bepaalt ben je een gelukkig mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Laatst online: 06-10 11:16

CORVETTE

---- American V8 ---

Buiten het langer laden ben ik nog 2 andere vreemde zaken tegengekomen:

Op had ik een soort van onzichtbare muur, waar ik niet doorheen kon. Moest achteruit en omrijden.
Op siegfried had ik allemaal huizen en voorwerpen in de lucht. Waar ik met de tank tegenaan reed. Kon totaal niet mijn game spelen, zo erg was het.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 09:17

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

als ik het internet moet geloven is een is-6 redelijk OP geworden op zijn eigen tier. LFP verstoppen en eet shells :)

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Gwatholthar schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:25:
als ik het internet moet geloven is een is-6 redelijk OP geworden op zijn eigen tier. LFP verstoppen en eet shells :)
klopt, heb het op Pilsen geprobeert, stond tussen de fabriekshallen aan de rechterkant (zuidspan), werd door 5 tanks beschoten, 13 keer geraakt, 5 keer gepend, waarvan 3 keer met gold.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
*gaat Is-6 afstoffen*

Wel laatst zo'n momentje in de E100 gehad, 38 keer geraakt, 3 keer gepend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 16:19
CORVETTE schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:38:
[...]

Ja, ik heb hem nu 1 week. En het is werkelijk een rampen ding. echt compleet kapot generfed.
Ik had gehoopt dat ie in ieder geval gehoopt dat ie net zo bounced als de foch. Maar werkelijk alles iedereen pent je aan de voorkant. De gun is totaal niet accuraat, dus eigenlijk moet je dichtbij de tegenstander staan. Maar ja, dan wordt je gelijk aan gort geschoten.
Ding is bedoelt om aan te vallen, maar dat kan ie niet meer.

Werkelijk zonde van de tijd voor de grind. Ik baal er behoorlijk van. Denk dat ik hem maar in de garage laat, in de hoop dat ze er eens wat aan buffen.
Dat is nog niet zo erg maar om een of andere reden kun je amper bewegen als je unload anders gaan je shells mis en als je niet beweegt dan kop je een gigantische HE van de arty want die schijnen je echt altijd te moeten hebben. Ik wordt er knetter gek van. Alles wat in de buurt komt van je zijkant gaat er in. Alles schiet je voorkant aan gort en je hebt een gun die alles schijnt te missen. Ja het potentieel van een clip. Man wat een illusie

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

CTD's ? wazda ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Laatst online: 22:54
Crash to desktop

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Pagina: 1 ... 17 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).