[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Eigen tier met een goede tank is altijd leuk.
Eindelijk zo'n potje met de t28 proto gehad, 14 keer op me geschoten en 0 dmg recieved :P

Heerlijk dat er nu ook een fan in kan, maakt hem net dat kleine stukje beter, de belabberde winrate van <50% is nu netjes naar 53%

Ik blijf nog wel een ramp met de O-I (exp) krijg ze niet van de 43% af.
Past denk niet echt bij mijn speel style, hide and snipe of yolo. Plus dat 22s reload erg lang is

[ Voor 24% gewijzigd door brid op 14-03-2016 21:32 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Helaas heeft de nieuwe patch nog steeds geen betere gameplay voor lights opgeleverd. Ze zijn nog even nutteloos als altijd. Ik heb &@#$%$&$ nog steeds fucking LT missie 4.2 niet. Weeeeeeeeeer een game 7 spots, net 1 te weinig. Rest van de games niet eens in de buurt geweest van die missie.

Zodra ik vanavond een light tank selecteerde bestond ons team steevast uit 12/13 complete randmongolen, alleen maar onwinbare games gespeeld aan het einde. Probeer alle agressieve spot plekken, zelfs in potjes met 3 arties mag het niet baten. E100 vol in het open, 50B hele pot gespot, onze 3 arties doen samen 1,6K dmg. Vraag achteraf aan de toptier arty hoe dit kan, zegt ie: E100 and 50B were safe. 8)7 |:(
Laatste potje (Arctic Region, bagger scout map) maar een keer niet agressief naar voren gereden. En toen werd ik gelijk door een Lttb in mijn team beticht van campen en ging hij achter mij staan en mij blocken.

Eeeeeeeeeeeeen, rage quit :r :r :r :F ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Mr_Size schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:22:
Helaas heeft de nieuwe patch nog steeds geen betere gameplay voor lights opgeleverd. Ze zijn nog even nutteloos als altijd. Ik heb &@#$%$&$ nog steeds fucking LT missie 4.2 niet. Weeeeeeeeeer een game 7 spots, net 1 te weinig. Rest van de games niet eens in de buurt geweest van die missie.

Zodra ik vanavond een light tank selecteerde bestond ons team steevast uit 12/13 complete randmongolen, alleen maar onwinbare games gespeeld aan het einde. Probeer alle agressieve spot plekken, zelfs in potjes met 3 arties mag het niet baten. E100 vol in het open, 50B hele pot gespot, onze 3 arties doen samen 1,6K dmg. Vraag achteraf aan de toptier arty hoe dit kan, zegt ie: E100 and 50B were safe. 8)7 |:(
Laatste potje (Arctic Region, bagger scout map) maar een keer niet agressief naar voren gereden. En toen werd ik gelijk door een Lttb in mijn team beticht van campen en ging hij achter mij staan en mij blocken.

Weet niet of er een tier limit op die missie zit. Anders een snelle t5 Light pakken en hopen op widepark South spawn. Dan moet acht zeker lukken.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren mn SU-152 terug gekocht, vorig jaar ergens verkocht omdat ik er niks mee kon.
Wonderbaarlijk ging het gisteren prima, top gun erop en knallen maar. Ook eindelijk TD-15 gehaald, heb nu een vrouwelijke crewlid erbij voor Skoda's. :+

Dez heeft weer een leuk filmpje online gezet, Stereotypes #4 - Tank Destroyer Players:
YouTube: ► World of Tanks: Stereotypes #4 - Tank Destroyer Players
:)

[ Voor 32% gewijzigd door Harmen op 15-03-2016 08:40 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:14

Rianata

Have you played Atari today?

brid schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:47:
[...]
Weet niet of er een tier limit op die missie zit. Anders een snelle t5 Light pakken en hopen op widepark South spawn. Dan moet acht zeker lukken.
Size is bezig met Object 260 missies en daarvoor geldt dat het minimaal tier 6 tanks moeten zijn, dus die vlieger gaat voor hem niet op 8)

Gelukkig kan ik mezelf nog een beetje afhouden van al te fanatiek die Object 260 najagen, want een groot deel zijn echt wel haast onmogelijk voor mij om te halen, daar komt gewoon hel veel geluk en dus frustratie bij kijken O-) Hoewel de medium missies dan wel weer meevallen, laatst de rammissie gehaald door een WTF-E100 dood te rammen met mijn E-50.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:31
Ik heb voornamelijk USA tanks. arty en med missie lijn is goed te doen. heavy en TD moeilijker. met heavy moet ik nu 3 andere heavies afmaken en met TD 3x mijn hp als dmg doen. Dat is 6k :'( gebeurt mij niet vaak genoeg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
patrickos85 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:09:
Ik heb voornamelijk USA tanks. arty en med missie lijn is goed te doen. heavy en TD moeilijker. met heavy moet ik nu 3 andere heavies afmaken en met TD 3x mijn hp als dmg doen. Dat is 6k :'( gebeurt mij niet vaak genoeg helaas.
Voor die TD missie kan je best een zo laag mogelijke tier nemen. Denk hierbij aan Hellcat en Dicker Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04

Ik ben er morgen weer. Ik zal wel weer wat geluk geven🙃

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

patrickos85 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:09:
Idd hellcat pakken health is maar 570 ofzo.
Dat is 7 a 8 goede schoten en missie gehaald

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Uurtje kunnen spelen vanavond. Begin was dramatisch helaas wel de dubbels in de T29 en Cent 7-1. In de Konstrukta zat gelukkig de MM mee en merkte ik niets van de 4.0 accuracy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mjKMMi1.png

Eindelijk.. nog maar een paar te gaan.. I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:41
Nemean schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:02:
[afbeelding]

Eindelijk.. nog maar een paar te gaan.. I guess..
En ik dacht dat ik goed bezig was met m'n Cromwell crew, kan bijna aan de 5e skill beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Miyazono schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 23:34:
[...]

En ik dacht dat ik goed bezig was met m'n Cromwell crew, kan bijna aan de 5e skill beginnen.
Er zijn ergere mensen, paar jaar terug was er iemand die had alle skills op een MS-1. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

En nog steeds geen 3 marks op die tank, noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 14:04
ik ben solo mn hele win mojo kwijt, mijn win percentage zit gewoon onder mn overall winrate tegenwoordig. nou speel ik ook wel tanks die ik niet zo heel fijn vind, is7 voor die personal reserves en de type61, maar dan nog... weet niet zo goed meer wat ik precies fout doe, doe genoeg early damage in principe, maar ik doe zelf iets fout iig. het enige wat ik zo snel kan zien is dat mijn survive rate laag is, dit zou zo rond de 40 procent moeten zitten denk ik, maar ja, in heavies relocaten? ... je wil als top tier heavy toch ergens redelijk committed staan denk ik, wat ervoor zorgt dat als je flank gaat vallen je niet meer weg gaat komen. of is dat juist wat ik verkeerd doe. lel.

verder zijn de teams ook uiteraard kut ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
Zoals beloofd mijn bs RNG potje in de T57 Hvy van afgelopen weekend. Mijn 1e replay uit patch 9.14, speel momenteel met QB modpack, omdat ik met p0st zijn modpack een zwart laadscherm krijg :S
Wordt straks wel weer ff wennen, want ik heb nog een shotload aan 9.13 replays liggen die hiernaa weer eerst uitkomen.

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Mr_Size schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:36:
Zoals beloofd mijn bs RNG potje in de T57 Hvy van afgelopen weekend. Mijn 1e replay uit patch 9.14, speel momenteel met QB modpack, omdat ik met p0st zijn modpack een zwart laadscherm krijg :S
Wordt straks wel weer ff wennen, want ik heb nog een shotload aan 9.13 replays liggen die hiernaa weer eerst uitkomen.

Enjoy!

[video]
Ik ga het maar bij 1 of 2 mods houden. Momenteel heb ik GambitER zijn damage panel voor damage die ik heb gedaan en heb gekregen. Verder misschien nog battle assistant, maar dat weet ik nog niet zeker.

Als WG die damage counter nu eens gewoon zou inbouwen.. Hoefde je daar ook geen mod meer voor te gebruiken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolbyadt
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-10 08:31
Helaas ook regelmatig CTD. Word er niet goed van. Zit je lekker in een potje. Word je naar de dekstop gegooit. Log je snel op nieuw in +/- 10 seconden. Ben je af natuurlijk. grrrr........

SolarEdge SE3000HD Wave Totaal 3600WP (ZO 180°) 35°Dak. Daikin Pefera FTXM35n - RXM35N 3,5Kw, LG S09ET Split Airco 2,5KW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wsLy schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 11:58:
[...]

Ik ga het maar bij 1 of 2 mods houden. Momenteel heb ik GambitER zijn damage panel voor damage die ik heb gedaan en heb gekregen. Verder misschien nog battle assistant, maar dat weet ik nog niet zeker.

Als WG die damage counter nu eens gewoon zou inbouwen.. Hoefde je daar ook geen mod meer voor te gebruiken.
Ik gebruik sinds 9.14 geen mods meer, moet zeggen dat ik bepaalde mods wel mis, maar vind het wel prima zo. Gambiter is handig idd, ook omdat het een reload timer heeft van de enemy. Zonder mods vind ik wel dat je veel meta achtige info mist, aantal gespotte tanks en de healthpools van tanks op de minimap bijvoorbeeld. Nu ik dit schrijf is dat misschien wel oa de reden van mn matige winrate lol.

Zou fijn zijn als wg idd die damage counter zou inbouwen en die mod waarbij je ziet waar vandaan je geraakt werd, zonder mods is dat wel ff wennen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr

Enjoy!

[video]
Zieke rng clips :o je eerste en laatste clip zijn echt...... Wg stijl :+

Op welke bitrate encode je eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Zoals beloofd mijn bs RNG potje in de T57 Hvy van afgelopen weekend...
Mooie pot! Toch leuk als arty je niet weet te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48

Enjoy!

[video]
Size, misschien is het ook een idee om af en toe een SH potje te laten zien? Zit ook regelmatig aardige gameplay/teamplay tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Rianata schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:18:
[...]

Size is bezig met Object 260 missies en daarvoor geldt dat het minimaal tier 6 tanks moeten zijn, dus die vlieger gaat voor hem niet op 8)

Gelukkig kan ik mezelf nog een beetje afhouden van al te fanatiek die Object 260 najagen, want een groot deel zijn echt wel haast onmogelijk voor mij om te halen, daar komt gewoon hel veel geluk en dus frustratie bij kijken O-) Hoewel de medium missies dan wel weer meevallen, laatst de rammissie gehaald door een WTF-E100 dood te rammen met mijn E-50.
Kwam er gisteren achter dat T6 ook op die map mag, maar de kans is denk erg klein dat je top tier gaat zijn in een T6 light

Helaas doe ik die missies nog niet, had hem theoretisch voor elkaar met de bulldog 10 spots+ 1 kill + overleefd + win :P

Dat soort dingen gebeuren altijd als je er niet mee bezig bent, gisteren ook met de T28 proto 3x mijn eigen HP gedaan :+ Als je team er 5 minuten overdoen om de laatste is-3 te killen aan de andere kant van de map, dan heb ik wel de tijd om in positie halverwege de map te komen :9

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gotfurrr schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:12:
Zieke rng clips :o je eerste en laatste clip zijn echt...... Wg stijl :+

Op welke bitrate encode je eigenlijk?
Ja, RNGsus had wat goed te maken denk ik :+

Mijn bitrate is variabel, zit tussen de 12 en de 24 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
kreezjie schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Voor die TD missie kan je best een zo laag mogelijke tier nemen. Denk hierbij aan Hellcat en Dicker Max
Ben ik nu inderdaad mee bezig. Heb de Stug IV van vorige voltooide missies welke ik gebruik. Niet de beste, maar goed. Hellcat is op zich wel een leuke daarvoor inderdaad. Doet best nog wat dmg en niet altijd makkelijk te spotten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
gotfurrr schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:29:
ik ben solo mn hele win mojo kwijt, mijn win percentage zit gewoon onder mn overall winrate tegenwoordig.
Denk dat je dit altijd wel eens zal hebben. Mijn recent wr zat (praktisch) solo hele lange tijd rond de 66 a 67% en die is nu bij mij ook gezakt naar onder de 65% terwijl mijn recent wn8 wel gewoon rond de 3400 blijft hangen met praktisch dezelfde tanks gespeeld. Denk gewoon dat dit puur toeval is dat je wel eens een lange streak van teams krijgt die niet te winnen zijn solo.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:19
poderosoo schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:57:
[...]

Denk dat je dit altijd wel eens zal hebben. Mijn recent wr zat (praktisch) solo hele lange tijd rond de 66 a 67% en die is nu bij mij ook gezakt naar onder de 65% terwijl mijn recent wn8 wel gewoon rond de 3400 blijft hangen met praktisch dezelfde tanks gespeeld. Denk gewoon dat dit puur toeval is dat je wel eens een lange streak van teams krijgt die niet te winnen zijn solo.
*kuch*opschepper*kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
Voor mijzelf het meest makkelijke voorbeeld om te nemen natuurlijk :+
Daarnaast, was een tijdje geleden volgensmij al eens een discussie over hoe mensen relatief hun eigen spelniveau inschatten. Naarmate je beter wordt vraag je jezelf steeds meer af hoe mensen niet op jou niveau kunnen spelen. Volgensmij toen als voorbeeld aangehaald door tiegul dat je in principe alleen naar plek x op de map hoeft te rijden voor 2k wn8. En zelf heb ik ook het idee wanneer ik speel dat ik niets bijzonders doe, terwijl als ik dan een jantje zie spelen op 4 a 5k wn8 denk ik hoe doet die dat zo makkelijk. Het is maar dus net hoe goed je iets zelf relatief vind.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:19
ben al blij als ik mijn recent rond de 1500 heb met >50% winrate

[ Voor 17% gewijzigd door Arjant2 op 16-03-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
patrickos85 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 14:50:
[...]

Ben ik nu inderdaad mee bezig. Heb de Stug IV van vorige voltooide missies welke ik gebruik. Niet de beste, maar goed. Hellcat is op zich wel een leuke daarvoor inderdaad. Doet best nog wat dmg en niet altijd makkelijk te spotten :)
Als je de Stug IV hebt en voor TD8 missie kan gebruiken ben je nu dus bezig aan de T28 missies? Dan zou ik persoonlijk zelfs de T67 of de Wolverine nemen om deze missie te halen. (Ik heb waarschijnlijk de T67 hiervoor gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:36
poderosoo schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 15:08:
[...]

En zelf heb ik ook het idee wanneer ik speel dat ik niets bijzonders doe, terwijl als ik dan een jantje zie spelen op4 a 5k wn88 2,5k wn8 denk ik hoe doet die dat zo makkelijk. Het is maar dus net hoe goed je iets zelf relatief vind.
Ik kan geen WoT meer, sinds ik challenger/charioteer heb gespeeld is mijn account cursed en kan ik geen damage meer schieten. Raakt arty altijd oneshot. Wordt je uit cover geduwd door je eigen team om daarna geonshot te worden en bounce je zelf elke paper tank die er maar rondrijdt en krijg je alleen maar pilsen en overlord in de map rotation. En kan je een IS6 niet meer pennen ( Weer zo'n misbaskel bij WG.... lets buff IS6 cause it was so underpowered ) wat heb je 270 pen... ? Nope misschien moet je maar eens 350 pen proberen om reliable is6 te pennen.

Wordt ook helemaal gek van de haat en focus in de game atm. Dus heb chat maar eens uitgezet kijken of dat helpt. Kan zelf niet meer afreageren, maar iig altijd dat onzin ben ik ook vanaf.

Heb toevallig wel alle missies van de Stug t/m obj 260 met honors gehaald 8)7

Op arty missies na ofc.. what were you thinking |:(
Één woord..... wauw.... wat een totale bullshit was die game zeg, precies wat er mis is met World of Tanks. Die schots op die 183s sloegen echt totaal nergens op. Alles half geaimed maar pent toch. Op die 183 ook letterlijk alles erin. Maar een Jagd E100 lfp is dan weer niet te raken van dichtbij. Of die E5 die ene mis was totale onzin maar daar snipe je wel ff randje zijkant cupola voor de killshot.

De game is zo onwijs random en broken dat skill met schieten echt nutteloos is.

[ Voor 26% gewijzigd door jantje 2 op 16-03-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 00:27:
En nog steeds geen 3 marks op die tank, noob :P
Hou op.. klote teams. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, ben weer dichterbij een uninstall dan ooit. Wat een grafgame kan dit toch zijn. NIETS mag, zelfs in een unicum platoon met Cold en Pode worden we nog genaaid door de game. Cold krijgt de befaamde ammorack na repair en ik krijg de befaamde bat chat arty hit terwijl ik 50 km/h per uur rij in mijn 30B en aan het zigzaggen ben. En oh ja, hij raakt me niet alleen voor 1100HP, hij beschadigt mijn engine én tracks waardoor mijn game over is. LEGIT!!!!!!

Of de 1600 HP arty hit op mijn E5 terwijl ik helemaal tegen de berg aan sta op Fjords (J5). LEGIT!!!

Of de 4 losses op rij in mijn 59-16 waarbij ik werkelijk waar 4x op rij 14 volslagen randdebielen in mijn team heb. Het grappige is dan dat de enemy statistisch gezien 15 randdebielen heeft, maar die weten op de een of andere manier ineens wel hoe het spelletje werkt als ze tegen mij vechten.

Hou nou eens op met het riggen van mijn games WG, echt fuck off :r

#Saltyrant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Mr_Size schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:10:
Zo, ben weer dichterbij een uninstall dan ooit. Wat een grafgame kan dit toch zijn. NIETS mag, zelfs in een unicum platoon met Cold en Pode worden we nog genaaid door de game. Cold krijgt de befaamde ammorack na repair en ik krijg de befaamde bat chat arty hit terwijl ik 50 km/h per uur rij in mijn 30B en aan het zigzaggen ben. En oh ja, hij raakt me niet alleen voor 1100HP, hij beschadigt mijn engine én tracks waardoor mijn game over is. LEGIT!!!!!!

Of de 1600 HP arty hit op mijn E5 terwijl ik helemaal tegen de berg aan sta op Fjords (J5). LEGIT!!!

Of de 4 losses op rij in mijn 59-16 waarbij ik werkelijk waar 4x op rij 14 volslagen randdebielen in mijn team heb. Het grappige is dan dat de enemy statistisch gezien 15 randdebielen heeft, maar die weten op de een of andere manier ineens wel hoe het spelletje werkt als ze tegen mij vechten.

#Saltyrant
ach je hebt blijkbaar vaker goede games dan slechte.. anders was je wn8 niet zo hoog.. 8)7
kan het niet gewoon zijn dat je minder scherp bent? lange dag gehad op werk? oid..

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:28
Harm30 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:30:
[...]
ach je hebt blijkbaar vaker goede games dan slechte.. anders was je wn8 niet zo hoog.. 8)7
kan het niet gewoon zijn dat je minder scherp bent? lange dag gehad op werk? oid..
Ach, je hebt waarschijnlijk net zoveel potjes waar het juist extra meezit maar die worden over het algemeen vergeten of toegeschreven aan eigen skill ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
redwing schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:17:
[...]

Ach, je hebt waarschijnlijk net zoveel potjes waar het juist extra meezit maar die worden over het algemeen vergeten of toegeschreven aan eigen skill ;)
mijn hele punt inderdaad, dit topic wil nog wel eens meer zout hebben dan de Nederlandse winter voorraad voor de wegen..

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:09

jdh009

FP ProMod
Harm30 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 19:28:
[...]

mijn hele punt inderdaad, dit topic wil nog wel eens meer zout hebben dan de Nederlandse winter voorraad voor de wegen..
Helaas is dat na één dag echt winterweer al weer op dus dat is dan niet zo heel veel :P.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Jammer dit...

Defeat
Battle: Windstorm
Vehicles: M4A1 Revalorisé
Experience received: 2,716
Credits earned: 136,712
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Defender, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -9 279
Ammunition: -56 860
Consumables: -3 000
Total: 67 573 WN8: 13 148 (100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, dankzij Kepro en Reijnemans de WR van de dag nog wat opgekrikt. Damn wat is platoonen toch 1248175457812785235x leuker dan solo spelen.

Scheelt ook wel dat ik geen lights heb gespeeld vanavond O-)

@Nemean, doe eens replay opsturen, lijkt een mooie pot voor mijn UCWTA serie ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mr_Size op 16-03-2016 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Vandaag afgeloten met een lekkere pot in de t28 prot.
Ace tanker binnen gehaald, dacht echt dit potje te verliezen maar gelukkig waren de meds zo aardig om 1 voor 1 te komen :P
http://wotreplays.com/sit...sen-thabrid-t28_prototype

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01:41
Laatste paar dagen alleen de SU-122-54 aan het spelen en ik moet zeggen dat dat toch best goed gaat.
Maar damn, die gun, het verbaasd mij dat ik meer als 70% hitrate heb in die tank.
Ach ja, ben tenminste well dichtbij de 2e mark :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lobotm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-10 21:19
Helaas heeft de nieuwe patch nog steeds geen betere gameplay voor lights opgeleverd. Ze zijn nog even nutteloos als altijd. Ik heb &@#$%$&$ nog steeds fucking LT missie 4.2 niet.
Ik heb misschien een tip voor die missie zonder problemen op ruinberg/winterberg gehaald had 9 spots met de huidige patch...Rondje om de fontein in het begin en alle kogels dodgen ... southspawn.. maar heb die missie niet nodig moet alleen td3.15 maar heb geen t10 tds :( met mijn rhoomba kom ik niet boven de 6k uit ..

al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 18:10:

#Saltyrant
Yep, zat er zelfs aan te twijfelen om gewoon 2 repair kits mee te nemen...
Maarja.. WTe100 raakt mij 2 keer en ik ben 60% van mijn HP kwijt en mijn ammorack ligt eruit... 1200 damage in 2 schoten binnen 3 seconden.
En dan sta je daar met nog 40% HP en bijna 15 sec reload op een medium... Wel nog top damage gedaan die pot, dat was eigenlijk best triest... Zo vroeg al zoveel schade en dan toch nog op de 1e plek van je team eindigen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:45
lobotm schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 02:09:
[...]
maar heb die missie niet nodig moet alleen td3.15 maar heb geen t10 tds :( met mijn rhoomba kom ik niet boven de 6k uit ..
Op zich kan het ook met een tier 8, zelf met de JP2 5600 dmg gedaan, dus zat er maar één schot naast. Maar een tier 9 is al iets makkelijker, omdat er meer HP in de game zit. Heb hem zelf gehaald in de Jagdtiger.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb TD15.3 gehaald in een T30, maar moet nog steeds LT15.3 of MT15.3 met honours, maar hoeveel keer kom ik tegenwoordig in een pot met 2 TD's een tier hoger? Echt zo goed als niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Quantor schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:13:
Ik heb TD15.3 gehaald in een T30, maar moet nog steeds LT15.3 of MT15.3 met honours, maar hoeveel keer kom ik tegenwoordig in een pot met 2 TD's een tier hoger? Echt zo goed als niet.
MT15.3 heb ik gedaan met een comet en dan platoonen met een tier 8 met special matchmaking (type 59, is-6 etc). Dan zie je maximaal tier 9 en heb je toch een grotere kans om t8 TDs te zien.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
wsLy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:35:
[...]

MT15.3 heb ik gedaan met een comet en dan platoonen met een tier 8 met special matchmaking (type 59, is-6 etc). Dan zie je maximaal tier 9 en heb je toch een grotere kans om t8 TDs te zien.
Ik heb alleen een T23 als MT op tier 7. Misschien toch maar eens kijken een andere T7 medium terug te kopen. Denk je dat een Comet de beste keuze is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Had gisteravond een bijzondere avond in WOT - 10 van de 11 gewonnen. Zelfs de potjes die ik inschatte als loss gingen aardig.

Zaten helaas een paar 15-0 potten tussen, dan mag je blij zijn als je 3-4 keer raak schiet in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Gisteravond type 59 platoon gedaan, flink credits binnen geharkt :)
Had de meeste matches gewoon medelijden met het enemy team, zoals onderstaande game,
hun toptiers bleven maar bouncen zelfs na switchen naar premium shells :+
Helaas aan het eind gedacht misschien nog mijn missie om 3 arty's te killen te halen, maar ik bounce natuurlijk weer magisch op de eerste de beste arty die wordt gespot.

http://wotreplays.com/sit...region-the_maxter-type_59

Enige aparte was dat dit zo 10 matches ging met alleen wins en toen was de koek op eens op en alleen maar losses.

[ Voor 26% gewijzigd door themaxter op 17-03-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Quantor schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Ik heb alleen een T23 als MT op tier 7. Misschien toch maar eens kijken een andere T7 medium terug te kopen. Denk je dat een Comet de beste keuze is?
Comet heeft een hoge RoF en lekkere gold pen, en die had ik op dat moment in de garage :p
Ik zou wel sowieso kijken voor een medium met hoge RoF en goede pen, zodat je snel opnieuw kan schieten. Laat je platoongenoten de vijand naar lage HP knallen en dan maak jij de kill.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 21:47:
Zo, dankzij Kepro en Reijnemans de WR van de dag nog wat opgekrikt. Damn wat is platoonen toch 1248175457812785235x leuker dan solo spelen.

Scheelt ook wel dat ik geen lights heb gespeeld vanavond O-)

@Nemean, doe eens replay opsturen, lijkt een mooie pot voor mijn UCWTA serie ;)
platoonen is voor je winrate sowieso beter, zelf gisteren na een erg lange werkdag (iets van 13 uur ofzo) even wat games gedaan, maar dat is geen aanrader. lel. op een gegeven moment leek het me een goed idee om met een fcm even te peaken tegen een fireline van is7's (geen is7's natuurlijk, is3's, maar dat is net zo erg ;) ) en met een t54 proto te proberen een wte100 te outplayen. nope. nope. nope. Ongeveer 70% van de games speelde ik zelf heel slecht, de andere 30% werd compleet verneukt door top tier spelers die aan het redline campen waren.

Ik begrijp dat nog steeds niet, ok redline sniping is goed om damage te farmen, MAAR DAN MOET JE GVD WEL IN RENDERRANGE STAAN HE. dus toen ik in mn laatste game weer een tier X med uit renderrange ergens in een bosje tegen de redline aan zag staan ben ik maar gaan teamkillen 8)7 . yep. als het vandaag weer zo'n dag wordt -> uninstall en ga ik weer csgo spelen |:( O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:46
Gisteren in tier 10 heavy platoon op Prokhorovka... we hadden weinig mediums en jawel hoor, niemand in het midden, nul vision... Waar waren de (tomaten) meds?

Juist... kamperen tegen de achterlijn, zoals een t-54 met 8k games... ik heb inderdaad serieus overwogen hem te teamkillen. uiteindelijk een persoonlijk berichtje in chat gedaan, opbouwend positief. je moet wat. Hij had niet eens heel slechte stats... vanwege 3k games in dezelfde tier 4 bleek later. Blijf dan van tier 9's af aub! Retards, grrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
_Anvil_ schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:25:
Gisteren in tier 10 heavy platoon op Prokhorovka... we hadden weinig mediums en jawel hoor, niemand in het midden, nul vision... Waar waren de (tomaten) meds?

Juist... kamperen tegen de achterlijn, zoals een t-54 met 8k games... ik heb inderdaad serieus overwogen hem te teamkillen. uiteindelijk een persoonlijk berichtje in chat gedaan, opbouwend positief. je moet wat. Hij had niet eens heel slechte stats... vanwege 3k games in dezelfde tier 4 bleek later. Blijf dan van tier 9's af aub! Retards, grrr...
Mn enige loss van gisteren was door een teamkill van een dieprode T-10 tomaat op een T30, die werd vervolgens door het team de match uit geschoten. + geen vision op het midden. Dat is zó dodelijk op die map als je de hill wilt controleren. Je kunt niet zonder visie en pressie in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-10 10:10
Ik speel eigenlijk alleen maar solo. Is het echt een vereiste om over een mic te beschikken (voor teamspeak ofzo) om te kunnen platoonen? Ik wil ook wel wat sneller credits binnen halen, heb nog heel wat tanks terug te kopen nadat mijn oudste mijn account had misbruikt, dat geeft me nu wel af en toe een voordeel tegen die lui die blindstaren op mijn kleur, mijn stats zijn zo triest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
er zijn oa 3 goede premiums te koop....

http://worldoftanks.eu/en...al-stpatrick-2016/?page=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ok... We hebben weer een pareltje dames en heren! Een platoon dat 8000 teamdamage heeft gedaan!

Link: http://wotreplays.com/site/2552747#teams

Zie het platoon in het andere team... ___FOKKER___ zal bij een aantal mensen hier wel bekend zijn...

[ Voor 19% gewijzigd door wsLy op 17-03-2016 20:19 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

wsLy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:18:
Ok... We hebben weer een pareltje dames en heren! Een platoon dat 8000 teamdamage heeft gedaan!

Zie het platoon in het andere team... ___FOKKER___ zal bij een aantal mensen hier wel bekend zijn...
Fokker is altijd al een prutser geweest.

Best message ever:

British_Pro (3/17/2016 11:40:26 PM) nice banned mods
British_Pro (3/17/2016 11:40:54 PM) I will make sure u get flagged to war gaming support
Nemean (3/17/2016 11:41:02 PM) banned mods?
Nemean (3/17/2016 11:41:07 PM) hahahaha
British_Pro (3/17/2016 11:41:09 PM) your account needs to be investgated
Nemean (3/17/2016 11:41:10 PM) I am playing default

Of toch deze:
tigerstreak (3/17/2016 10:49:06 PM) gj report going to wg +no you cant rape my children u pedophile

[ Voor 39% gewijzigd door Nemean op 17-03-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Nemean schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 21:07:
[...]

Fokker is altijd al een prutser geweest.

Best message ever:

British_Pro (3/17/2016 11:40:26 PM) nice banned mods
British_Pro (3/17/2016 11:40:54 PM) I will make sure u get flagged to war gaming support
Nemean (3/17/2016 11:41:02 PM) banned mods?
Nemean (3/17/2016 11:41:07 PM) hahahaha
British_Pro (3/17/2016 11:41:09 PM) your account needs to be investgated
Nemean (3/17/2016 11:41:10 PM) I am playing default

Of toch deze:
tigerstreak (3/17/2016 10:49:06 PM) gj report going to wg +no you cant rape my children u pedophile
Nah. Ik heb al betere berichten gezien en ontvangen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
wsLy schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 04:45:
[...]

Nah. Ik heb al betere berichten gezien en ontvangen gestuurd :p
Fixed that for you... O-)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
wsLy schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 20:18:

WTF!?!
Heb de replay niet gezien. Maar waarom?? 8)7 |:(

Ik mag hopen dat ze gebanned zijn...

Gisteravond geplatooned met een maat van me. We hebben tier 6 - 10 gespeeld. Man man, was een aardig drama... |:(
Sommige wins dat je denk: Totaal niet verdient. Andere potjes lekker gespeeld, aan jou flank zit ruim meer dan de helft van de enemy. En dan nog legt de andere flank het af. 8)7
Beetje rare avond dus. :/

Oohja, ook nog een T54 gezien die op zijn kop lag. Maar wonderbaarlijk ineens omdraaid en verder speelt. :F

[ Voor 32% gewijzigd door Kliko op 18-03-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:23

Roozzz

Plus ultra

mkliko schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 08:13:
[...]
Oohja, ook nog een T54 gezien die op zijn kop lag. Maar wonderbaarlijk ineens omdraaid en verder speelt. :F
Ik had gisteren iets vergelijkbaars op Sand river. Ik reed met mijn IS de kloof in het midden in, om vervolgens een halve salto voorwaarts te maken en op mijn dak te landen. Toen ik stil op mijn dak lag begon ik spontaan zijwaarts om te vallen en eindigde ik op mijn tracks. Wonderbaarlijk genoeg had ik na dit alles 50 hp over... Tamelijk interessant die nieuwe physics 8)7

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 16:19
Zo lekker monster pot in een Cromwell,
Dit was net als mr_size zei in zijn video het was een pot waarin alles mocht.
Uiteindelijk een monsterlijke 1659 base xp gehaald en 3262 damage in een Cromwell 8)7

http://wotreplays.com/sit..._line-kasplantje-cromwell

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:21

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Oei, had eerder moeten stoppen. Uit pure rage een rode T67 geteamkilled, blokkeerde mij bewust en ging steeds achter mij staan en dan vervolgens rammen. Heb nu dus een ban van 1u te pakken....
Grrr, wat een teams ook vandaag. Niet leuk meer.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 06-10 13:48
Even een noob vraagje, snapshot voor mijn gunner op de su-85 heeft dat zin?
Of geldt die bonus alleen voor tanks met een turret.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Donderdagmiddag met een aantal WoT'ters onder leiding van DezGames/ShipTheNuts een King of Derp sessie gedaan: KV-2 vs O-I's. Hilarisch en leuk om te doen. Voor Dez was dit materiaal om een nieuwe serie mee te beginnen:

Volgens mij is de eerstvolgende sessie die hij toont T110E5's vs IS-7's waaraan ik ook nog heb meegedaan.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Hij is weer leuk... :+

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 13:41
Ok, wie heeft mijn T34 gesloopt? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pxVYasC.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gisteren een redelijke avond gehad. Nog 10.000 xp en dat eindelijk van de Konstrukta af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Net weer topstukje triestheid gehad. Platoon van Madmen [-MM] Kenneth_95 en 2 andere MM apen. beginnen gelijk met kanker arty dit, kanker arty dat te schelden. ik geef een weerwoord dattie normaal moet doen *BAM* teamkill en nog meer gekanker. alle reports op hem gebruikt en een bericht gestuurt naar officer. Te zielig voor woorden zulke mensen. hoop dattie uit de guild word gekickt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Dagje later dan gebruikelijk, maar had gisteren andere prioriteiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oh, de frustratie. Ik probeer mijn lights te dubbelen, maar de city maps worden afgewisseld met desert maps en ik pak 8 losses op rij. Uit frustratie pak ik mijn T-54 en...

Die wordt geoneshot door een E4 op 300 meter afstand :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP best driver EU
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LKL3JVn.jpg

En ik kreeg even splash damage van een BatChat arty...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EkAkwly.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 20-03-2016 15:34 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Wheelie VTU best VTU. :+

[ Voor 6% gewijzigd door 2crashandburn op 20-03-2016 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weekend teams, best teams.
Paar mensen uit ons team, onder andere de ISU-152, waren op ons aan het bitchen dat we niks deden...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cXU2cF7.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Even snel de konstrukta gedubbeld en daarmee de TVP VTU vrijgespeeld. Mooi meegenomen nu tier 8 nog in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:02
wsLy schreef op zondag 20 maart 2016 @ 15:34:

En ik kreeg even splash damage van een BatChat arty...
[afbeelding]
niet mopperen he? Je hebt de arty tenminste overleeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ja, en ook lullig voor die arty dat zn verdiende kill werd afgenomen. die deed toch zn stinkende best die linker muis knop zo goed mogelijk in te drukken na 40 secondes chips eten en youtube kijken... arme jongen..

[ Voor 9% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Vannacht weer eens WoT gespeeld voor het eerst sinds een lange tijd, 3e potje ofzo iemand die zeikt hoe slecht ons team wel niet is, was een 15-4 win ofzo. Dat en als ik de reacties hier zo even snel lees, is WoT ook geen steek verandert zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Is het zo dat de GoT chat in WoT amper gebruikt wordt? paar keer opgezocht, maar blijkt elke keer leeg te zijn. Daarnaast heb ik mij aangemeld voor GoT2, beetje gezelligheid/platoonen zal vast goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
http://wotreplays.com/site/2562001#lakeville-ronny555-t29

T29 lakeville, top tier, geen arty..easy peasy dus... en dan nog de 9e kill plus de winst verpesten door een faal aan t eind :(

Gelukkig was de Radley Walter al wel binnen, verder is 10k wn8 vrij goed voor een aardappel als ik ;)
patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:17:
Is het zo dat de GoT chat in WoT amper gebruikt wordt? paar keer opgezocht, maar blijkt elke keer leeg te zijn. Daarnaast heb ik mij aangemeld voor GoT2, beetje gezelligheid/platoonen zal vast goed doen :)
Op de GoT teamspeak is volk genoeg doorgaans.

[ Voor 48% gewijzigd door _Anvil_ op 21-03-2016 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:17:
De TS is zo ingesteld dat je als guest geen SH/teams channels kan zien. Zou dus kunnen zijn dat er 15 man in een SH kanaal zit maar je ze gewoon niet ziet. Nogal storend aan die TS imo.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:28
poderosoo schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:31:
[...]

De TS is zo ingesteld dat je als guest geen SH/teams channels kan zien. Zou dus kunnen zijn dat er 15 man in een SH kanaal zit maar je ze gewoon niet ziet. Nogal storend aan die TS imo.
Hah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

[...]

Volgens mij bedoeld hij het ingame gathering of tanks channel ;)
Sinds veel leden van GoT2 naar GoT zijn overgegaan connecten de meesten niet meer naar het gathering of tanks kanaal. Dan kan je zowieso beter even op de TS server kijken of er mensen online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
_Anvil_ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:58:
Ja, en ook lullig voor die arty dat zn verdiende kill werd afgenomen. die deed toch zn stinkende best die linker muis knop zo goed mogelijk in te drukken na 40 secondes chips eten en youtube kijken... arme jongen..
Deze arty speler moet anders wel 4 keer achter elkaar iedere 6 seconden klikken! Gelukkig heeft hij daarna 80 seconden de tijd om weer op adem te komen!

Playing arty is tough! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
themaxter schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Volgens mij bedoeld hij het ingame gathering of tanks channel ;)
Sinds veel leden van GoT2 naar GoT zijn overgegaan connecten de meesten niet meer naar het gathering of tanks kanaal. Dan kan je zowieso beter even op de TS server kijken of er mensen online zijn :)
Ik qoute jou alleen even, maar inderdaad bedoelde de chat. Ga niet zomaar op TS als ik niet in de guild zit, tenzij ik het mag doen :)

Ik heb voor GoT2 applied, maar kan dus beter GoT1 doen? qua stats zou ik er inkunnen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:03:
[...]

Ik qoute jou alleen even, maar inderdaad bedoelde de chat. Ga niet zomaar op TS als ik niet in de guild zit, tenzij ik het mag doen :)

Ik heb voor GoT2 applied, maar kan dus beter GoT1 doen? qua stats zou ik er inkunnen denk ik
Dat kunnen de recruiters je vertellen. Geef het even aan! Een paar van hen zitten ook op dit forum dus zou je ze kunnen PM-en, of pas je apply post op het forum even aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Razorbite op 21-03-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Razorbite schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Dat kunnen de recruiters je vertellen. Geef het even aan! Een paar van hen zitten ook op dit forum dus zou je ze kunnen PM-en, of pas je apply post op het forum even aan.
ik heb via de site een post gemaakt, niet via het forum. Ik kan de post helaas niet aanpassen. Maar goed, zie Mr_size genoeg posten, hopelijk pikt hij of 1 van zijn mij onbekende collega's het oppakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:38:
[...]

ik heb via de site een post gemaakt, niet via het forum. Ik kan de post helaas niet aanpassen. Maar goed, zie Mr_size genoeg posten, hopelijk pikt hij of 1 van zijn mij onbekende collega's het oppakken :+
Wat is je ingame name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

[...]

Dit passen we aan indien mogelijk :) We krijgen steeds meer niet- / oud-GOT spelers op TS en dat is heel gezellig en zien we graag. Uiteraard is het dan wel handig als deze mensen kunnen zien wanneer het grootste deel van de GOT spelers in SH zitten en eventueel een poke of berichtje kunnen sturen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rianata op 21-03-2016 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Rianata schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:47:
[...]

Dit passen we aan indien mogelijk :) We krijgen steeds meer niet- / oud-GOT spelers op TS en dat is heel gezellig en zien we graag. Uiteraard is het dan wel handig als deze mensen kunnen zien wanneer het grootste deel van de GOT spelers in SH zitten en eventueel een poke of berichtje kunnen sturen.

[...]
Ingame: Iktankniet

Bedankt voor de snelle reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:48:
[...]

Die is in behandeling en we dachten zelf al: waarom applied hij voor GOT2 als hij ook in GOT1 zou kunnen?! 8) Kom vanavond even op onze TS, dan kunnen we het heel snel rond maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Rianata schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:49:
[...]

Die is in behandeling en we dachten zelf al: waarom applied hij voor GOT2 als hij ook in GOT1 zou kunnen?! 8) Kom vanavond even op onze TS, dan kunnen we het heel snel rond maken.
Weet niet of ik vanavond kan.Een mini The Walking Dead marathonnetje. Zal een poging wagen, maar zal niet een lang zijn :)

(sorry voor het offtopic mensen)

zal niet meer posten over recruitment!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
patrickos85 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:48:
[...]

Nou dan hopen we je snel te begroeten :*) Hoe meer (SH) zielen hoe meer vreugd.

[ Voor 7% gewijzigd door Razorbite op 21-03-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
En gedraag je in wot anders is het een snelle kick in GOT :)

maar heb me goed vermaakt daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Paar hele speciale teams gehad vandaag, maar over het algemeen wel lekker gespeeld. Beste van alles is dat ik EINDELIJK LT 4.2 heb gehaald, in mijn 59-16 nota bene op Erlenberg Assault. Precies 8 spots gedaan, overleefd en gewonnen. 450K credits erbij :+

En later op de avond zelfs nog een medium tank missie 9 gehaald: 2K dmg doen op heavies 1 tier hoger. Gehaald in de Leo Pta, door iets van 2100 dmg te doen. Net aan dus ;)

Het mooie aan die laatste missie is dat ik totaal niet door had dat ik die missie zou gaan halen. Was er totaal niet mee bezig en dan haal je hem. Typisch, try harden is blijkbaar toch niet the way to go.. Overigens ook die missie gelijk met honors gehaald, dus dat schiet lekker op qua credits.

Ook mijn 1e game gespeeld in de AX, niets speciaals, maar tank voelt wel lekker aan. Speel hem meteen maar met food, 6,95 sec reload. Not bad 8)

[ Voor 34% gewijzigd door Mr_Size op 21-03-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
TVP VTU grind bijna afgerond, nog 28.000 XP en dan heb ik de tier 9. Morgen of overmorgen zal ik hem wel in de garage hebben staan.
Dan heb ik weer 3 tier 9 grinds om te doen.
- WZ-111 1-4
- Leopard PTA
- Skoda

De laatste 2 hebben prioriteit, die WZ speel ik niet graag.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wsLy schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 07:28:
TVP VTU grind bijna afgerond, nog 28.000 XP en dan heb ik de tier 9. Morgen of overmorgen zal ik hem wel in de garage hebben staan.
Dan heb ik weer 3 tier 9 grinds om te doen.
- WZ-111 1-4
- Leopard PTA
- Skoda

De laatste 2 hebben prioriteit, die WZ speel ik niet graag.
Die skoda is geen grind, het is een feestje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Klopt, ik heb nu 3 tier 9 grinds, de Type 4 Heavy, SU-122-54 en de Skoda T-50, maar die T-50 is echt leuk te spelen. De Type 4 en SU zijn erg situationeel / map afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Mr_Size schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:54:
Paar hele speciale teams gehad vandaag, maar over het algemeen wel lekker gespeeld. Beste van alles is dat ik EINDELIJK LT 4.2 heb gehaald, in mijn 59-16 nota bene op Erlenberg Assault. Precies 8 spots gedaan, overleefd en gewonnen. 450K credits erbij :+
Je bedoelt LT 2.4 zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nope, de 4 staat voor de Obj 260, de 4e reward tank. En de 2 staat voor missie 2, ik kan er niets anders van maken :P
Pagina: 1 ... 18 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).