[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denk dat X-cessive bedoelt dat meestal LT15.3 wordt gebruikt om aan te geven dat het de 15e missie van de 3e tank is, tenminste dat heb ik het meeste gezien. Dus dat zou voor jou dan LT2.4 zijn, kwestie van interpretatie.

En gezien de opmerkingen gisteren over de GOT TS, iedereen kan nu ook zien wie er in onze Stronghold/CW kanalen zitten. Dus bijna geen verborgen mensen meer, op de server admin kanalen na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
Quantor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:44:
Denk dat X-cessive bedoelt dat meestal LT15.3 wordt gebruikt om aan te geven dat het de 15e missie van de 3e tank is, tenminste dat heb ik het meeste gezien. Dus dat zou voor jou dan LT2.4 zijn, kwestie van interpretatie.

En gezien de opmerkingen gisteren over de GOT TS, iedereen kan nu ook zien wie er in onze Stronghold/CW kanalen zitten. Dus bijna geen verborgen mensen meer, op de server admin kanalen na.
Goede zaak imho. Net als gisteravond zaten we met >10 man in SH kanalen dus activiteit genoeg. Dat mogen we ook naar buiten laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Quantor schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:44:
Jup zo bedoelde ik m!
Dat is toch ook de juiste notatie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Bedankt voor de invite voor GoT. Deze is geaccepteerd! :D
Zit ik te kijken bij strongholds(nooit gedaan) en zie de bonussen. Zijn die bonus dingen ook voor random battles? Als dat zo is, dan heb ik een partij xp/creds gemist :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
patrickos85 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 14:45:
Bedankt voor de invite voor GoT. Deze is geaccepteerd! :D
Zit ik te kijken bij strongholds(nooit gedaan) en zie de bonussen. Zijn die bonus dingen ook voor random battles? Als dat zo is, dan heb ik een partij xp/creds gemist :'(
Jazeker, als ze aan staan dan geldt dat voor de hele clan. Kijk even op het Gathering of Tanks forum voor het bonusbeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Gisteren de Tiger (P) gekocht en aardig kunnen upgraden iig met T7 gun, tracks, radio en motor. Volgens mij best een leuke tank welke frontaal best veel bounced, maar mijn winrate blijft hangen op 0% na 5 battles... De slechte start is erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Zucht, volgens mij zijn die St. Patricks emblemen vervloekt... Heb ze op de Cromwell B gezet en sinds die tijd mag ik niet winnen... Heb al tien potjes achter elkaar verloren met die tank sinds dat embleem erop zit.. Winrate gezakt van 66% naar 60%... Zelfs met een platoon mochten we niet winnen.
Gelukkig gaan de andere tanks nog wel goed!! :)

[ Voor 9% gewijzigd door JRacer op 23-03-2016 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 09:17

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Is er iemand die enig idee heeft of die sentinel een grappig tankje is om te kopen voor de collectie zeg maar. of hard van weglopen?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Gwatholthar schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:48:
Is er iemand die enig idee heeft of die sentinel een grappig tankje is om te kopen voor de collectie zeg maar. of hard van weglopen?
De enige reden om de Sentinel te kopen is als kamerplantje voor de heb. Het is een waardeloze tank, die werkelijk nergens goed in is. Als je van plan bent om hem te spelen, niet doen. Het heeft een hele lage alpha damage, waarbij de aim time langer is dan de laad tijd. Mobiliteit is ruk, armor is niet goed genoeg. Iemand out-dpm-en kun je niet, door de lage shell velocity en lange aim tijd kun je er niet of nauwelijks mee snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

ThomasG schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:53:
[...]
De enige reden om de Sentinel te kopen is als kamerplantje voor de heb. Het is een waardeloze tank, die werkelijk nergens goed in is. Als je van plan bent om hem te spelen, niet doen. Het heeft een hele lage alpha damage, waarbij de aim time langer is dan de laad tijd. Mobiliteit is ruk, armor is niet goed genoeg. Iemand out-dpm-en kun je niet, door de lage shell velocity en lange aim tijd kun je er niet of nauwelijks mee snipen.
Goed verhaal. SerB kan de boom in met zijn 8 euros

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
En toch lachen ze zich kapot bij WG omdat waarschijnlijk veel fanatiekelingen hem zullen kopen voor de heb. Zo heb ik ooit de fout gemaakt om de Loewe te kopen in plaats van de T34.

T34 is in de meeste opzichten veel en veel beter. Maar ze zijn even duur. :F

[ Voor 41% gewijzigd door Kliko op 23-03-2016 15:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

mkliko schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:46:
En toch lachen ze zich kapot bij WG omdat waarschijnlijk veel fanatiekelingen hem zullen kopen voor de heb. Zo heb ik ooit de fout gemaakt om de Loewe te kopen in plaats van de T34.

T34 is in de meeste opzichten veel en veel beter. Maar ze zijn even duur. :F
En toch schijnt dat als je de löwe doorhebt een fijne HT te zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
Gwatholthar schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:33:
[...]

En toch schijnt dat als je de löwe doorhebt een fijne HT te zijn...
Confirmed! Hull down snipen FTW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04

garathane

l'enfer, c'est les Autres

ThomasG schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 13:53:
[...]
Valt reuze mee. Ik heb hem toch maar eens gekocht, als fanboy van Engelse tanks, en de eerste battle wordt je misschien wat gematst, maar ik vind een WN8 van 2491 in een tier 4 battle niet verkeerd.
"24 hits received,6 penetrations, 941 damage blocked by armour" is ook niet slecht
Tenslotte 21 shots fired waarvan 17 hits en een total damage van 630: ik heb slechtere tanks in de garage dan wel potjes gespeeld.

Wat wel opviel was dat het kanon over wat grotere afstand onnauwkeurig is, dus iets langer aimen is noodzakelijk. Dat wordt een gun laying drive aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 07-10 19:46
De Skoda T50 eindelijk in de garage, de VTU direct verkocht. Nog even wat xp sparen voor de top gun en dan de rest unlocken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 14:04
wsLy schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 21:34:
De Skoda T50 eindelijk in de garage, de VTU direct verkocht. Nog even wat xp sparen voor de top gun en dan de rest unlocken.
Nice, na de t50 is elke andere tank even niet meer interessant:)

Zelf heb ik vanavond serb even blij gemaakt en oa de fv215b, bc en stb1 gekocht. De bc en stb1 geaced, maar weet inmiddels dat ik de heavies maar ff moet laten staan in mn garage lel. De stb1 is echt een leuke tank, de dpm is echt ziek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Wow, voor mijn gevoel echt een kutavond.. Upload ik mijn stats naar vbaddict, blijk ik 77% WR gehaald te hebben en toch nog 2800 WN8. Had op een gegeven moment 6 hele zure potjes op rij met nagenoeg geen dmg, dat waren echter wel allemaal wins. En als je dan verder 2 monsterpotten op een avond hebt dan komt het uiteindelijk wel goed.

En btw ook 2 missies gehaald, 1tje met de IS6: 6 kills maken op 3 verschillende klassen en 4K dmg doen als secondary. Had 4,6K dmg en 7 kills. IS6 buff, totally legit 8)7

Hmmm, misschien toch wat minder ranten op TS voortaan :+ O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 23-03-2016 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Jingles legt het goed uit:

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Razorbite schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:34:
[...]

Confirmed! Hull down snipen FTW.
Snipen? Met de Loewe? Meh... Er zijn betere en accuratere guns hoor...
Pz.IV S kun je veel beter mee snipen.
T34 is sneller. Betere gun en is minder eenvoudig hulldown te pennen.
Pen en dmg liggen wat hoger, maar door de langere reload is de DPM hetzelfde.
Heb ik liever de T34, hogere zekerheid dat je wat raakt.
Tuurlijk, de Loewe heeft wel een beetje troll-armor door zijn ronde vormen, maar ze pennen je echt overal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
mkliko schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:14:
[...]

Snipen? Met de Loewe? Meh... Er zijn betere en accuratere guns hoor...
Pz.IV S kun je veel beter mee snipen.
T34 is sneller. Betere gun en is minder eenvoudig hulldown te pennen.
Pen en dmg liggen wat hoger, maar door de langere reload is de DPM hetzelfde.
Heb ik liever de T34, hogere zekerheid dat je wat raakt.
Tuurlijk, de Loewe heeft wel een beetje troll-armor door zijn ronde vormen, maar ze pennen je echt overal...
Imho is er geen andere optie om de Lowe te spelen. Natuurlijk is de T34 een betere tank (ook al heb ik deze niet zelf, maar dat kan ik zo zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:19
Mr_Size schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:32:
Wow, voor mijn gevoel echt een kutavond.. Upload ik mijn stats naar vbaddict, blijk ik 77% WR gehaald te hebben en toch nog 2800 WN8. Had op een gegeven moment 6 hele zure potjes op rij met nagenoeg geen dmg, dat waren echter wel allemaal wins. En als je dan verder 2 monsterpotten op een avond hebt dan komt het uiteindelijk wel goed.

En btw ook 2 missies gehaald, 1tje met de IS6: 6 kills maken op 3 verschillende klassen en 4K dmg doen als secondary. Had 4,6K dmg en 7 kills. IS6 buff, totally legit 8)7

Daar ben ik ook op geëindigd. Totaal niet verwacht na onze sessie en helemaal niet door de laatste pot in de 263... Of het potje op Karelia dat ik binnen 4 seconden 2 keer in de brand stond. Of dat potje op tier 5 op Karelia....ja, het was een bijzondere avond.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 22:32:

Gewoon blijven ragen op ts size, dat zorgt iig voor vermaak. Misschien moet je ook gaan streamen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Het verschil tussen platoonen met Size en z'n Youtube filmpjes is inderdaad gigantisch, als ik een filmpje kijk dan denk ik wel eens: dat kan Mr_Size echt niet zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 13:41
Pff, werd net gewoon met mijn platoon uit een game gezet, foutmelding van het spel: Error joining battle (FINISHED). Verder al 2 CTD gehad vandaag. Het gaat volgens mij niet heel lekker bij WG.

Ook clanmates die van EU1 worden getrapt midden in een pot en daarom niet naar 2 kunnen connecten.

[ Voor 20% gewijzigd door ElPaco op 24-03-2016 12:40 . Reden: Clanmates ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ElPaco schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:39:
Pff, werd net gewoon met mijn platoon uit een game gezet, foutmelding van het spel: Error joining battle (FINISHED). Verder al 2 CTD gehad vandaag. Het gaat volgens mij niet heel lekker bij WG.

Ook clanmates die van EU1 worden getrapt midden in een pot en daarom niet naar 2 kunnen connecten.
Nieuwe feature van warpack *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 18:41

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Na 3,5 jaar pauze ben ik weer opnieuw met het spel begonnen. Het lijkt wel of al mijn tanks van karton gemaakt zijn met een blaaspijp als kanon. WTH??

Kunnen jullie me een fatsoenlijke medium aanraden?

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:36
Quantor schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:37:
Het verschil tussen platoonen met Size en z'n Youtube filmpjes is inderdaad gigantisch, als ik een filmpje kijk dan denk ik wel eens: dat kan Mr_Size echt niet zijn. :)
Volgens mij heb ik hem dan nog niet echt in rage mode meegemaakt :+ Of het staat tot niets in vergelijking met mijn rage dat kan natuurlijk ook. O-)

Laatste tijd toch heel weinig gespeeld en alleen wat prems gespeeld met creditbonus eigenlijk. Beetje easymode wat schieten. Was/ben een beetje klaar met alle bs in WoT dus veel tijd in the division atm.

Paar dagen geleden nog solo paar potjes patton gedaan. Maar na x3 in de unangled side van een IS-3 bouncen met 270 apcr pen en daarna een game op phorokova met 29 shots/14 hits/6 pens had ik het al wel weer gezien. 8)7
smallblock schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:06:
Na 3,5 jaar pauze ben ik weer opnieuw met het spel begonnen. Het lijkt wel of al mijn tanks van karton gemaakt zijn met een blaaspijp als kanon. WTH??

Zo klinken tank kannonnen in het echt, deal with it :9 in welke tier zit je en welke lijnen heb je al lopen? Beetje lastig wat aan te raden als we helemaal geen info hebben :+

[ Voor 22% gewijzigd door jantje 2 op 24-03-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Ik heb de lijnen die er een aantal jaar terug waren Duitsland (Panther2), USA (ShermanM4A3E8, M26, M46), Rusland (T34-85), en nog een verdwaalde Chinese T-59

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:23

Roozzz

Plus ultra

smallblock schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:06:

Ik vermaak me uitstekend in de Russische medium lijn. Inmiddels bij de T-44 aangeland en er zit eigenlijk geen slechtere tank in de hele lijn.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Even door de Panther II heen bijten en dan heb je (full ops) een leuke E50 om mee te spelen. Ook de M46 is blijkbaar nu ook goed om te spelen, mits volledig geresearched, maar dat is bij alle tanks.
De T-59, hoewel minder sterk dan voorheen, blijft een leuke tank om credits mee te farmen. Goed aimen op weakspots en flanken is heel belangrijk om veel damage te doen = veel credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik vond de panther 2 echt prima om te spelen. Staan me goede herinneringen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Istie ook wel maar hij heeft nogal een hoog profiel.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Panther 2 is compleet waardeloos. Tier 8 mediums zijn al de meest UP tier/class combinatie in de game en de panther 2 doet daar nog een schepje boven, namelijk: 1.GEEN Ammo-rack 2. Geen ammo-rack 3. Is traag 4. Heeft geen armor 5. Is groot 6. Geen alpha (enkel 416 heeft betere alpha op deze tier maargoed) 7. Owja, heeft geen ammo-rack.
Wordt daarnaast compleet out-classed door de T-44 en pershing in letterlijk alles behalve theoretische dpm. E-50 daarentegen is god-like.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Een Panther 2 is helemaal niet waardeloos. Medium tanks van verschillende naties verschillen, misschien meer dan welke klasse dan ook, in speelstijl. Je kunt een Duitse medium niet het zelfde spelen als een Russische medium. Ja, dat kan wel, maar het is meestal geen goed idee. De Panther II is, zoals hij in het spel zit, een sniper. En daar is hij behoorlijk goed in. De kunst zit hem in het goed in de gaten houden van het verloop van het gevecht. Ik moet bekennen, sniper tanks zijn niet mijn favoriet; ik ben daar best slecht in qua positionering. Maar daardoor is de Panther II niet ineens een slechte tank. Hij ligt mij gewoon niet.

Ik vind zelf de Pershing een geweldige tank, omdat hij mijn speelstijl door zijn enorme gun depression en (voorheen) magische gun mantlet goed matched. Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die de Pershing vervloeken. Er bestaat niet zo iets als "de beste tier 8 medium", hooguit dat hij gemiddeld genomen beter wordt gespeeld omdat hij doordat bijvoorbeeld haar armor "monkey-proof" is. Hoewel er uitzonderingen zijn, zijn de meeste tanks uitstekend te spelen zolang je ze (probeert) te spelen zoals ze "bedoeld" zijn. Als je met een Panther II probeert te brawlen gaat het inderdaad vaak goed mis, maar dat komt omdat je de tank dan "verkeerd speelt", en niet omdat het een slechte tank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ThomasG schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:47:
Een Panther 2 is helemaal niet waardeloos. Medium tanks van verschillende naties verschillen, misschien meer dan welke klasse dan ook, in speelstijl. Je kunt een Duitse medium niet het zelfde spelen als een Russische medium. Ja, dat kan wel, maar het is meestal geen goed idee. De Panther II is, zoals hij in het spel zit, een sniper. En daar is hij behoorlijk goed in. De kunst zit hem in het goed in de gaten houden van het verloop van het gevecht. Ik moet bekennen, sniper tanks zijn niet mijn favoriet; ik ben daar best slecht in qua positionering. Maar daardoor is de Panther II niet ineens een slechte tank. Hij ligt mij gewoon niet.

Ik vind zelf de Pershing een geweldige tank, omdat hij mijn speelstijl door zijn enorme gun depression en (voorheen) magische gun mantlet goed matched. Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die de Pershing vervloeken. Er bestaat niet zo iets als "de beste tier 8 medium", hooguit dat hij gemiddeld genomen beter wordt gespeeld omdat hij doordat bijvoorbeeld haar armor "monkey-proof" is. Hoewel er uitzonderingen zijn, zijn de meeste tanks uitstekend te spelen zolang je ze (probeert) te spelen zoals ze "bedoeld" zijn. Als je met een Panther II probeert te brawlen gaat het inderdaad vaak goed mis, maar dat komt omdat je de tank dan "verkeerd speelt", en niet omdat het een slechte tank is.
Mja je hebt niet helemaal ongelijk, maar de tank dwingt je dus min of meer om te (redline) snipen. Bovendien zijn heel veel maps niet meer ingericht op dit soort support tanks. en wat pode zegt, tier viii meds worden imho echt wel genaaid door de maps en de mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:16

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb de Skoda T-25 nu een beetje door, vandaag heel wat potjes gedaan. Moet zeggen dat deze tank erg fijn aanvoelt, die 3 shell autoloader is ook wel erg fijn. :) Andere spelers verwachten het niet.

Heb een vrouwelijke commander erin gezet, dus gaat helemaal de goede kant op. Nog 20k tot de T-34/100.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Harmen schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:40:
Heb de Skoda T-25 nu een beetje door, vandaag heel wat potjes gedaan. Moet zeggen dat deze tank erg fijn aanvoelt, die 3 shell autoloader is ook wel erg fijn. :) Andere spelers verwachten het niet.

Heb een vrouwelijke commander erin gezet, dus gaat helemaal de goede kant op. Nog 20k tot de T-34/100.
En de rest van de crew? Uiteindelijk moeten al je crewnembers vrouwelijk zijn voor Sisterhood of Steel te kunnen gebruiken, vergeet dat niet.

Over de Panther II, die heb ik met liefde gespeeld, idem dito met de Panther. De TVP VTU daarentegen.....

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 25-03-2016 07:25 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:16

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@wsLy, oeps dat wist ik niet. Kan niet alles weten, lol. Heb haar maar even gedumpt en haar mannelijke variant erin gezet. Helaas geen sixth sense.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 07:11
Af en toe even uitleven op wat noobs :D
M44 4300dmg :D

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Appie Heijn schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:55:
Af en toe even uitleven op wat noobs :D
M44 4300dmg :D
Arty, nuff said. :F :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock

smallblock

Ja als sniper is de Panther2 geweldig, zeker met de superlange en nauwkeurige guns. Universeel inzetbaar is ie helaas dus totaal niet.

Ik wil ook niet een te hoge tier medium, want dan sta je tegenover allemaal massieve heayies aan te hikken. ;)

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-10 07:11
But it feels soooo good >:)
Alle heavies weggeschoten met premium AP
Met de andere arty welke ik heb is het geen succes helaas.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 15:46
smallblock schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:55:
Ik heb de lijnen die er een aantal jaar terug waren Duitsland (Panther2), USA (ShermanM4A3E8, M26, M46), Rusland (T34-85), en nog een verdwaalde Chinese T-59
Heb je behalve de type 59 nog meer gewilde premium tanks van vroegah? Verkoop je account voor 150 euro en begin een nieuwe, waarbij je de premiums naar keuze kunt kopen ;)

En bezint eer gij begint aan een tank lijn, er via de wiki doorheen lezen is bijvoorbeeld heel informatief:

http://wiki.wargaming.net/en/World_of_Tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
smallblock schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:59:
Ja als sniper is de Panther2 geweldig, zeker met de superlange en nauwkeurige guns. Universeel inzetbaar is ie helaas dus totaal niet.

Ik wil ook niet een te hoge tier medium, want dan sta je tegenover allemaal massieve heayies aan te hikken. ;)
Tier ix en x meds zijn misschien wel de beste tanks uit het spel. Tier ix meds zoals de e50, t54, t50 en m46 slopen tier 8 en 7 tanks en kunnen ook nog goed meekomen in tier x games. Tier x meds zijn in de huidige meta imho de beste class. Heavies zijn geen probleem op tier ix en x, meer hp om te farmen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Weer een feature die in 9.15 ingebakken lijkt te worden.
Dit is een screenshot van 9.15 supertest.

Check ook de Poolse vlag in de lijst. Benieuwd welke tanks dat gaan worden

Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/wot-news.com/uploads/img/032016/filter.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 25-03-2016 20:02 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-10 12:36
Tijdje geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb.

Maar deze week de E100 geresearched en vandaag ook de Batchat geresearched.
Word dus flink wat credits sparen want kan ook nog een M46 patton en T25/2 kopen. :+

Moet ik alleen nog beslissen welke ik het eerste ga kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
hop. 9.6k dmg en een loss en met got in het team :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M6Wd0yi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
wsLy schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:01:
Weer een feature die in 9.15 ingebakken lijkt te worden.
Dit is een screenshot van 9.15 supertest.

Check ook de Poolse vlag in de lijst. Benieuwd welke tanks dat gaan worden

[afbeelding]
Nice! Die functie mis ik echt nu, als ze nou ook die autoaim+ toevoegen ben ik helemaal een blije tomaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:14

Rianata

Have you played Atari today?

gotfurrr schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 22:09:
[...]

Nice! Die functie mis ik echt nu, als ze nou ook die autoaim+ toevoegen ben ik helemaal een blije tomaat
Net gisteren een discussie gehad over mods en welke legaal en illegaal aangemerkt zouden moeten worden en die autoaim+ vind ik een mod die eigenlijk gewoon niet past in de regels, die zelfs WG EU lijkt te hebben omschreven in hun Wargaming Developers Partner Program (WG DPP), die je hier vindt: https://eu.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/ Die mod geeft een dusdanig voordeel t.o.v. andere spelers en in mijn ogen ook een directe overtreding van "II Content Created by the Participants / Creation of Derivative Works / 5.4".

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 26-03-2016 12:54 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Rianata schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 12:51:
[...]

Net gisteren een discussie gehad over mods en welke legaal en illegaal aangemerkt zouden moeten worden en die autoaim+ vind ik een mod die eigenlijk gewoon niet past in de regels, die zelfs WG EU lijkt te hebben omschreven in hun Wargaming Developers Partner Program (WG DPP), die je hier vindt: https://eu.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/ Die mod geeft een dusdanig voordeel t.o.v. andere spelers en in mijn ogen ook een directe overtreding van "II Content Created by the Participants / Creation of Derivative Works / 5.4".
Sinds 9.14 speel ik gewoon vanilla, maar die mod is toch wel erg handig in veel situaties. Ben het wel met je eens dat dit eigenlijk een illegale mod zou zijn volgens de regels, alhoewel deze mod wel als legaal wordt beschouwd so far

Maar zo zijn er meer mods die voordeel geven en nu gewoon legaal zijn
- spotted enemies
- spotted indication op hud (je krijgt een visuele popup in welke richting een gespotte tank zich bevind
- reload timers
- zoomout
- zoomin
- healthpools op minimap
- accurate dmg indicator
- hitlog waarbij je in beeld krijgt door wat je geraakt bent
- crosshairs met armour indicatie // angle
- track/ engine repair hotkeys

Al die shit is handig, maar moet zeggen dat ik er niks van merk dat ik geen mods meer heb. Dat mn recent wn8 van rond de 3.6k naar de 3k is gegaan komt vooral door mn laatste grinds en tier x heavies die ik niet goed speel maar toch wil leren. Maar denk nu toch echt dat die mods allemaal bizar weinig toevoegen als je puur let op wn8 performance, het voordeel is allemaal niet zo groot imho

[ Voor 31% gewijzigd door gotfurrr op 26-03-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

gotfurrr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:32:
[...]

..alhoewel deze mod wel als legaal wordt beschouwd so far
Oh, door wie dan, bron? We zijn binnen GOT (opnieuw) een discussie gestart, dus zou wel benieuwd zijn naar een bron, vergemakkelijkt een discussie :)
- spotted enemies
- spotted indication op hud (je krijgt een visuele popup in welke richting een gespotte tank zich bevind
- reload timers
- zoomout
- zoomin
- healthpools op minimap
- accurate dmg indicator
- hitlog waarbij je in beeld krijgt door wat je geraakt bent
- track/ engine repair hotkeys
Eigenlijk allemaal wel eens, maar moet je eens nagaan hoeveel spelers dit gebruiken en hier min of meer 'afhankelijk' van zijn geworden >:)
..het voordeel is allemaal niet zo groot imho
Bij een aantal vind ik het wel een enorm voordeel opleveren, vooral in een endgame, bijv 1 vs 1. Als een tegenstander dan al kan zien waar ik naartoe kijk m.b.v. een mod is dat in mijn ogen een cheat. Zelfde geldt voor de autoaim+. Als hij om het hoekje rijdt, terwijl hij zonder mods mij niet zou kunnen autoaimen, maar m.b.v. de mod wel en daardoor even een driveby shooting kan doen en me daarmee afmaakt, heeft hij wel een behoorlijk voordeel gehad! :'(

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

Wat betreft de mod discussie, dit is mijn standpunt (bijna copy paste van mijn post op ons clanforum):

Persoonlijk vind ik, niet gehinderd door kennis over het precieze 'standpunt' van WG, de volgende mods die hierboven genoemd zijn echt niet kunnen, buiten de al illegaal verklaarde mods uiteraard:

-witte skin/hitzone skin mods
-OTM reloads
-direction indicator
-minimap tankview (dit is misschien wel de grootste 'cheat' mod imho)

De auto aim snap mod zit op het randje. Het vergemakkelijkt voornamelijk auto aimen, maar om nou te zeggen dat ik dit illegaal vind, neuh. Lijkt me meer een feature die WG gewoon in de vanilla client moet gaan implementeren. Auto aimen is nu echt SUPER lastig, ik moet soms echt meerdere keren op de RMB raggen om een fucking Maus o.i.d. te kunnen locken. Het systeem pakt gewoon niet goed op. Die snap mod werkt echt heel relaxed en wat mij betreft implementeert WG die gewoon zodat iedereen er voordeel van kan hebben. Probleem met deze mod, waardoor ik hem op het randje vind zitten, is dat je toch wel wat voordeel hebt t.o.v. iemand die de mod niet gebruikt. Vandaar ook mijn pleidooi voor vanilla implementatie, maar goed, dat is weer een andere discussie :+

Maar de zoom in en zoom out mod, really? Echt IEDEREEN gebruikt die mod, ik bedoel QB heeft hem ook standaard in zijn modpack en volgens mij gebruiken heel veel mensen zijn modpack. Hierdoor is het imo al bijna een standaard onderdeel van de game geworden. Deze mod vind ik dan ook absoluut niet illegaal. Ook hier vind ik dat WG het standaard zoomniveau in hun client gewoon dient aan te passen, conform de mod.

Ik bedoel, ze hebben al aardig wat features van XVM over genomen, dus blijkbaar zien ze wel in welke mods echt een verrijking zijn voor het spel. Daar valt extended zoom wmb ook absoluut onder.

Verder ben ik het wel met Tiegul en Rianata eens dat mods een niet te groot voordeel mogen opleveren t.o.v. iemand die volledig Vanilla speelt. Maar of iets wel of niet een voordeel oplevert, daar kan je vervolgens ook weer over discussiëren natuurlijk ;)

Het zou om te beginnen al eens een hoop schelen als WG nou eens een duidelijk standpunt inneemt hierin en een aantal mods gewoon expliciet verbiedt.

My 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Mr_Size schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:14:

De auto aim snap mod zit op het randje. Het vergemakkelijkt voornamelijk auto aimen, maar om nou te zeggen dat ik dit illegaal vind, neuh. Lijkt me meer een feature die WG gewoon in de vanilla client moet gaan implementeren. Auto aimen is nu echt SUPER lastig, ik moet soms echt meerdere keren op de RMB raggen om een fucking Maus o.i.d. te kunnen locken. Het systeem pakt gewoon niet goed op. Die snap mod werkt echt heel relaxed en wat mij betreft implementeert WG die gewoon zodat iedereen er voordeel van kan hebben. Probleem met deze mod, waardoor ik hem op het randje vind zitten, is dat je toch wel wat voordeel hebt t.o.v. iemand die de mod niet gebruikt. Vandaar ook mijn pleidooi voor vanilla implementatie, maar goed, dat is weer een andere discussie :+

...

Verder ben ik het wel met Tiegul en Rianata eens dat mods een niet te groot voordeel mogen opleveren t.o.v. iemand die volledig Vanilla speelt. Maar of iets wel of niet een voordeel oplevert, daar kan je vervolgens ook weer over discussiëren natuurlijk ;)
Nou, JDH toont hier even dat de autoaim mod geen enkel voordeel oplevert... 8)7 Het gaat natuurlijk om de situaties waarin een (illegale) mod wordt gebruikt op de juiste manier en daarmee een voordeel oplevert t.o.v. een vanilla speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Laatst online: 20-09 01:13
Zolang WG geen complete duidelijke lijst geeft met wat illegaal is of wat niet gebruik ik wat ik zelf handig vind. Auto-Aim+ is bijvoorbeeld onmisbaar op tier 10 SH in een brawl of bij relocaten en on te move schieten.
Maar als er toch een lijst zou komen verbied dan in ieder geval XVM, is pure xvm-focus op goede spelers geen probleem meer.

Los daarvan gaat geen enkele mod ervoor zorgen dat een shitter een unicum wordt aangezien zoveel factoren een grotere rol spelen.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

poderosoo schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:25:
Zolang WG geen complete duidelijke lijst geeft met wat illegaal is of wat niet gebruik ik wat ik zelf handig vind. Auto-Aim+ is bijvoorbeeld onmisbaar op tier 10 SH in een brawl of bij relocaten en on te move schieten.
Maar als er toch een lijst zou komen verbied dan in ieder geval XVM, is pure xvm-focus op goede spelers geen probleem meer.
XVM geeft je geen voordeel in het spel. Ik ben het met je eens dat het irritant kan zijn voor mensen die XVM-target worden, maar het beinvloed niet de kans op winnen/verliezen. Het zou zelfs beter zijn dat je gedurende een battle dan ook niet de namen van spelers ziet, pas in de battle-results en daar kun je dan ook nog de XVM ratings laten zien, anders zijn al die rerollers zo zuur... 8)
Los daarvan gaat geen enkele mod ervoor zorgen dat een shitter een unicum wordt aangezien zoveel factoren een grotere rol spelen.
Klopt ook, maar wel in de eerder genoemde 1 vs 1 situaties of vergelijkbare, waarin dergelijke mods juist net wel het verschil kunnen maken. En juist die situaties zijn zo zuur :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-10 18:17
poderosoo schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:25:
Gebruik je dan ook boompjes mods, glassbox skins etc? Of mogen die niet vanwege 5.1 en 5.6 uit deze lijst?
https://eu.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/

Maar waarom gebruik je dan wel een aanpassing aan auto aim, terwijl "any changes to auto aim" er tussen staat onder 5.4?

Ik heb zelf ook meningen over wat wel en niet kan, maar als je zo selectief bepaalt wat wel en niet mag uit een lijst vind ik dat raar.

Als ik je nu tegen kom in een SH tier X brawl dan staan we er behoorlijk anders voor als ik je mag geloven omdat ik geen auto aim mods gebruik? Dat is best wel een dingetje dan :P

[ Voor 11% gewijzigd door Titus op 26-03-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Gebruik je dan ook boompjes mods, glassbox skins etc? Of mogen die niet vanwege 5.1 en 5.6 uit deze lijst?
https://eu.wargaming.net/...ocumentation/rules/rules/

Maar waarom gebruik je dan wel een aanpassing aan auto aim, terwijl "any changes to auto aim" er tussen staat onder 5.4?

Ik heb zelf ook meningen over wat wel en niet kan, maar als je zo selectief bepaalt wat wel en niet mag uit een lijst vind ik dat raar.

Als ik je nu tegen kom in een SH tier X brawl dan staan we er behoorlijk anders voor als ik je mag geloven omdat ik geen auto aim mods gebruik? Dat is best wel een dingetje dan :P
@size, van mij mogen alle mods hoor, in wot is er imho maar 1 hele vervelende mod en dat is de mod die laat zien op de minimap of er wat is kapot gereden. Verder vind ik arty ingame nog steeds oneindig veel irritanter dan welke modgebruiker dan ook

@titus, dit is een kwestie van interpretatie natuurlijk. Daarom zou wg gewoon met een lijstje moeten komen. In dit voorbeeld zou het zomaar kunnen gaan om de werking van de autaim zelf, er worden ook 2 voorbeelden genoemd die dit doen. Het locken van een target zou je kunnen zien als iets wat niet de werking van autoaim zelf beinvloed, er wordt immers nog steeds center mass geaimed. Ergo, interpretatie zorgt voor onduidelijkheid en het zou mooi zijn als wg gewoon een lijst maakt met verboden mods.

Edit: de arty view mod is nou precies een voorbeeld van een mod die ook een voordeel geeft. Wat ik hoor is dat bijvoorbeeld deze mod het schieten met ap makkelijker maakt met arties. En die mod is door wg uitgeroepen tot mod van het jaar

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 26-03-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
@Tiegul, dan is het imo nog steeds een overtreding van 5.10, partial automation of its operating.

De mod doet iets automatisch voor jou wat andere spelers handmatig moeten doen.

Overigens is de term any vrij duidelijk, en het feit dat er e.g. for the sake of example voorbeelden worden gegeven waar ie niet tussen staat wil niet zeggen dat het opeens wel mag. Erboven staat nog "includes but not limited to"

[ Voor 39% gewijzigd door Titus op 26-03-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heb ik een weekend vrij gaat de dvi uitgang kapot van of mijn gpu of m'n monitor. Kan het vanavond pas testen. :/ (kabel al getest, die is het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Overigens deel ik de mening dat wot een aantal mods gewoon moet implementeren en een duidelijkere lijst/handhavingsbeleid moet publiceren of WoT vanilla forceren.

Uiteindelijk moet iedereen zelf weten wat hij gebruikt en ik vind het moedig van de mensen die vanilla spelen, zelf ben ik ook steeds meer onderweg naar vanilla weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-10 18:28
Wat WG aan mij geeft, geeft mij volgens sommigen hier een behoorlijk oneerlijk voordeel, maar ik heb er geen problemen mee. Voor wat hoort wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
iTitus schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:17:
@Tiegul, dan is het imo nog steeds een overtreding van 5.10, partial automation of its operating.

De mod doet iets automatisch voor jou wat andere spelers handmatig moeten doen.

Overigens is de term any vrij duidelijk, en het feit dat er e.g. for the sake of example voorbeelden worden gegeven waar ie niet tussen staat wil niet zeggen dat het opeens wel mag. Erboven staat nog "includes but not limited to"
Nou technisch gezien misschien dus niet, het klikken op een tank is geen onderdeel van autoaim (misschien) autoaim locked namelijk de crosshair op een pixel van een 3d model. Het klikken op een tank geeft alleen door dat autoaim in werking moet treden, die eerste klik is dus geen onderdeel van de autoaim functie, er verandert namelijk niets aan de autoaim functie zelf (zelfde pixel wordt gelocked). Tenzij de eerste klik op een tank door wg ook als autoaim functie wordt gezien, ze moeten dus wat duidelijker zijn

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 26-03-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

gotfurrr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:05:
[...]

Nou technisch gezien misschien dus niet, het klikken op een tank is geen onderdeel van autoaim (misschien) autoaim locked namelijk de crosshair op een pixel van een 3d model. Het klikken op een tank geeft alleen door dat autoaim in werking moet treden, die eerste klik is dus geen onderdeel van de autoaim functie, er verandert namelijk niets aan de autoaim functie zelf (zelfde pixel wordt gelocked). Tenzij de eerste klik op een tank door wg ook als autoaim functie wordt gezien, ze moeten dus wat duidelijker zijn
Ik vind de autoaim+ wel over het randje door het feit dat deze ook werkt op tanks die achter objecten staan en daarvan vind ik dat je dan geen autoaim zou moeten kunnen zetten, want dan heb je inderdaad een groot voordeel op vanilla spelers maar ook ga je voorbij aan de beoogde game mechanics dat (3D) objecten achter andere (3D) objecten niet auto-aimed zouden moeten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik zie het grote voordeel nog steeds niet van autoaim 1v1, als je met autoaim peaked tegen iemand die zelf aimed pak je altijd zelf het eerste schot, bovendien kan je iemand die zn center mass zeg maar achter een object heeft staan niet eens raken met autoaim.

Natuurlijk zijn er situaties dat het handig is, maar imho is zelf aimen altijd beter als je het hebt over het richten zelf. Op lange afstanden gebruik ik vaak wel autoaim als je in de zijkant van statische of traag bewegende tanks moet schieten, maar dan alleen omdat autoaim serverside is en dus geen lag, daarnaast is autoaim in een 1v1 brawl alleen handig tegen een edit: zoiets als een e100 als je die sidehugged. Imho dan uiteraard

Edit 2: dit laatste stuk is nogal onzinnig, /ignore that ;)

[ Voor 5% gewijzigd door gotfurrr op 26-03-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 16:41

StarWing

Huh ?!?

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
gotfurrr schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:32:
[...]

- reload timers
Serieus? Legaal?

Sportief in elk geval niet imho, lijkt me ook dat je met zulke stumperhulpjes slechte gewoontes aanleert (je minimap negeren bijvoorbeeld).

Ik gebruik zelf alleen QB's xvm en merk er dus weinig van als ik zonder mods moet spelen, maar goed, heb ook een flinke leercurve te gaan en denk dat dat soort mods averechts bij me zouden werken (kom niet hoger dan 1400 -1500 wn8 gemiddeld )

Verder win ik graag, maar dan wel met fair play. Geen arty (ok een S51 voor de missies heb ik nog) of Oi's dus voor mij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Lol, Eerder vanmiddag al per ongeluk een heavy missie gehaald in mijn KV-4: finish top dmg van beide teams. Had 1,8K dmg en dat was genoeg, rofl. Ook nog de secondary gehaald, dus nog 200K credits extra ook nog.

Haal ik net, in mijn f*cking SU100M1 nota bene, per ongeluk TD missie 7: 4 kills doen zonder schade op te lopen. Heb praktisch rr gedaan en de enemies keihard opgerold, had een paar lucky bounces waardoor ik geen dmg ontving. Aan het einde nog net op tijd arty weten te killen, waardoor ik 4 kills had.

Had echter geen idee dat dit mijn missie was, ook hier weer de secondary gehaald.

Wat zijn die missies toch hilarisch random, als je tryhard faal je 100%, als je het niet doorhebt haal je ze makkelijk _O-

edit: leuk man, VIER keer op rij bottom tier in je stock ISU. In de 4e game eindelijk soort van competente toptiers in mijn team waardoor de triple werd binnengehaald. Kan zelf 0,niks bijdragen, stock tracks ook nog, dus het ding draait voor geen meter. En met die 122mm gun met 217 APCR pen heb je niets te zoeken in T10 games. Enige game waar ik nog wat dmg kon doen was een T9 game, waarbij mijn tier 9's als blinde paarden door blijven rijden terwijl het al 3 min lang fucking obvious was dat we gecapped gingen worden. Maar ja, minimap, what the hell is dat?? 8)7
Ga zeker wel free XP gebruiken voor de BL10, maar vind 80K (tracks + gun) toch wat te gortig..

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 27-03-2016 16:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-10 19:52

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ben weer ff aan het grinden met de Jappen heavies and clickers (if you can't beat join em, solo dan). Maar de teams zijn zo erg om te huilen omdat je zo langzaam bent worden we zo vaak gecapped omdat geen enkele baviaan op de kaart kijkt! Mediums die wat hersendood in hun eentje tegen een heavy inrijden ipv te spotten en decappen elders op de kaart. Ook al vraag ik het op een normale manier na 5x is het wel leuk geweest dan komt het bloed echt onder je nagels vandaan. Blijkbaar is de chat er alleen om elkaar uit te schelden ipv om als team nog iets van tactische waarde uit te voeren, man man man. Of als je een clicker RNG class speelt laten ze weer grote delen van het level open waardoor je meer dan de helft van de tijd kwijt bent om uit het gevaar te komen, om daarna maar te uitgescholden te worden dat ze geen arty support hadden wat een aardappelen! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Na 7 maanden terug WOT van onder het stof gehaald. En 't kriebelt weer :)

Ik was bezig met de grind van de IS-7. Ik weet nog goed dat ik een haat liefde verhouding had met de IS-8. Nu ondertussen is de T-10 een statpadder tank geworden? Precies een wereld van verschil qua armor of zit het enkel tussen m'n oren?

Ook gelijk m'n Ace gehaald op de ISU-152 zodat ik de Object 704 heb kunnen kopen. Ik ga stiekem altijd verder in een tier nadat ik een Ace gescoord heb. Fenomenaal ding ... soms. Oftewel scoor ik beestig goede games, oftewel echt slecht :)

Ondertussen ook een nieuwe lijn begonnen. De Britse heavy lijn, ben benieuwd. Ik wou eerst naar de E-100 te gaan, maar tegen die Tigers zie ik zo hard tegenop ...

Nuja ... ik heb mij voorgenomen niet meer zo fanatiek te spelen. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
_Anvil_ schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 20:28:
[...]

Serieus? Legaal?

Sportief in elk geval niet imho, lijkt me ook dat je met zulke stumperhulpjes slechte gewoontes aanleert (je minimap negeren bijvoorbeeld).

Ik gebruik zelf alleen QB's xvm en merk er dus weinig van als ik zonder mods moet spelen, maar goed, heb ook een flinke leercurve te gaan en denk dat dat soort mods averechts bij me zouden werken (kom niet hoger dan 1400 -1500 wn8 gemiddeld )

Verder win ik graag, maar dan wel met fair play. Geen arty (ok een S51 voor de missies heb ik nog) of Oi's dus voor mij ;)
Mja wanneer is iets onsportief, bijna alle mods geven wel een soort van voordeel tov vanilla toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Een leuke match, ik met +/- 100 hitpoints tegen over een 1000+/- hp CDC. Ik rijd een heuveltje zachtjes af en die CDC er vol achteraan en hij crashed. Match gewonnen.

Ik start een nieuwe game kom terug in-game:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZaSwrRU.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
paar potjes gespeelt maar lijkt wel of de tanks nu veel anders reageren en ook al een tank op zijn zij gelegt. Was ff vergeten dat dat ook nog kon :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Nemean schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:49:
Een leuke match, ik met +/- 100 hitpoints tegen over een 1000+/- hp CDC. Ik rijd een heuveltje zachtjes af en die CDC er vol achteraan en hij crashed. Match gewonnen.

[afbeelding]

Hey, is dat de recuit reward tank? Heb hem ook bijna, al wordt het mn 4e premium USA medium, dus verheug me meer op de skilled commander :)

Ik miste eigenlijk de doodsverwensingen afkomstig van de CDC in die chatberichten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10 15:01
TweakJerommeke schreef op zondag 27 maart 2016 @ 18:51:
Blijkbaar is de chat er alleen om elkaar uit te schelden ipv om als team nog iets van tactische waarde uit te voeren, man man man.
Dit.
Vooral voordat het spel al begonnen is lopen zeiken over stats en theoretische winstkansen. Triest en kansloos!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Catscratch schreef op zondag 27 maart 2016 @ 19:07:
Na 7 maanden terug WOT van onder het stof gehaald. En 't kriebelt weer :)

Ik was bezig met de grind van de IS-7. Ik weet nog goed dat ik een haat liefde verhouding had met de IS-8. Nu ondertussen is de T-10 een statpadder tank geworden? Precies een wereld van verschil qua armor of zit het enkel tussen m'n oren?

Ook gelijk m'n Ace gehaald op de ISU-152 zodat ik de Object 704 heb kunnen kopen. Ik ga stiekem altijd verder in een tier nadat ik een Ace gescoord heb. Fenomenaal ding ... soms. Oftewel scoor ik beestig goede games, oftewel echt slecht :)

Ondertussen ook een nieuwe lijn begonnen. De Britse heavy lijn, ben benieuwd. Ik wou eerst naar de E-100 te gaan, maar tegen die Tigers zie ik zo hard tegenop ...

Nuja ... ik heb mij voorgenomen niet meer zo fanatiek te spelen. :)
T-10 is volgens mij alleen een naamswijziging. En verder een tank met een zeer goede gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Niet helemaal. De T-10 heeft een paar kleine buffs gekregen een paar versies geleden. Ook het naar HD gaan deed de tank goed. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
JRacer schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:27:
Niet helemaal. De T-10 heeft een paar kleine buffs gekregen een paar versies geleden. Ook het naar HD gaan deed de tank goed. :-)
Het deed de tank een beetje té goed.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Inderdaad! Maar mij hoor je niet klagen.
Ondertussen ook mijn Ace gehaald op de T-10. 3609 damage met 3608 spotting damage op Redshire. :*)

Eindelijk nu mijn eerste tier 10 aangekocht, de IS-7. Hopelijk doet die oude rot het nog goed!

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Van het SU-100M1 potje waar ik gisteren aan refereerde maar een bonus video gemaakt:

Beetje jammer dat het geluid ineens out of sync is, geen idee hoe dat komt. Zit al in de originele recording, dus heeft niets met YT te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zojuist de T-54 unlocked en ik zit te twijfelen over de upgrade path. Op de WoT-fora is hierover geen consensus, dus hoe kijken jullie hier tegenaan?

Voor mijn gevoel zou ik moeten investeren in mobiliteit (tracks/engine) -> turret -> top gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
rgras schreef op maandag 28 maart 2016 @ 11:56:
Zojuist de T-54 unlocked en ik zit te twijfelen over de upgrade path. Op de WoT-fora is hierover geen consensus, dus hoe kijken jullie hier tegenaan?

Voor mijn gevoel zou ik moeten investeren in mobiliteit (tracks/engine) -> turret -> top gun.
Het ligt er aan via welke tank je gekomen bent wat je al unlocked hebt. Het beste zou zijn als je de T-44 en T-54 ltwt. beide hebt gespeeld. Ik denk dat de beste volgorde is:
  • LB-1 (als je die nog niet had)
  • Turret
  • D-10T2S
  • Suspension
  • Engine
Je hebt de suspension namelijk niet nodig voor de modules en equipment, en zonder de turret en top gun ben je redelijk het haasje, omdat je armor en firepower mist. En met de top gun grind je de rest sneller bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De T-54 is een heerlijke tank, maar zoals met veel tier 9 tanks is het upgradepad zwaar. Voornaamste reden is imho dat tier 8 modules (m.n. Guns) het belabberd doen tegen het tier 10 geweld dat je veel tegen komt. Met de T-54 zit je dus met die T-44 gun waar je geen donder aan hebt, maar je bent ook nog eens weinig mobiel. Ik ben dan ook eerst voor tracks en engine gegaan. De gun was mijn laatste upgrade en pas vanaf dat moment ben ik er plezier aan gaan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit paasweekend heb ik me er eindelijk toe gezet om aan de St. Emil te beginnen; zonder free XP maar met personal reserves. Dat het een lomp, traag hok was wist ik, maar dat 'ie amper horizontale gun traverse had en dat de gun niks raakt als je niet volledig mikt was nieuw voor me. En voor een nog meer hardcore ervaring had ik slechts een ±85% crew zonder skills. Wat een verschrikking! Als top tier was ik echt een last voor het team.

Na 50 potjes ploeteren inmiddels het 12,8 cm kanon unlocked, en dat maakt hem toch wel een stuk leuker. Het eerste potje was meteen de Ace Tanker met ruim 1600 basis XP :*) Alleen jammer dat 'ie maar 15 shells heeft, want die waren op een gegeven moment op.
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image472909.jpg

En dan nog een vraag: heeft er iemand ervaring met de KV-3 en KV-4? Ik vraag me af hoe de mobiliteit van de KV-4 zich verhoudt tot die van de KV-3. Ik heb de KV-3 gespeeld en die is nog net op de limiet van wat voor mij acceptabel is qua traagheid (behalve met draaien dan, mijn god :P). Nu is de KV-3 een vrij snelle grind, maar om de ST-I te unlocken heb je zoveel XP nodig dat ik me afvraag of het dat waard gaat zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
KV4 Is trager dan de KV3 en de STI is niet veel beter maar als je armor goed gebruikt kan je veel doen :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
De ST-I is een van de beter tier 9 heavy tanks wanneer het op "tanken" aankomt, dus meer dan waard. Sowieso is die hele lijn het grinden waard, omdat ik persoonlijk de IS-4 een leukere (en betere) tank vind om te spelen dan de IS-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-10 13:41
Sjezus, een paar mensen hebben hun verstand niet meegenomen naar WoT vandaag... Het is gewoon frustrerend om al 3 minuten voor het eind (want een potje in dit weekend duurt maar 4 minuten) te zien dat je gaat verliezen omdat een stel hersenlozen niet snappen dat je soms je cap moet defenden. In een wat tragere TD heeft het dan vaak geen nut meer. Enige wat dan nog een beetje wil is damage farmen zodat enkel de WR er onder te lijden heeft en niet de WN8.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:40:
En dan nog een vraag: heeft er iemand ervaring met de KV-3 en KV-4? Ik vraag me af hoe de mobiliteit van de KV-4 zich verhoudt tot die van de KV-3. Ik heb de KV-3 gespeeld en die is nog net op de limiet van wat voor mij acceptabel is qua traagheid (behalve met draaien dan, mijn god :P). Nu is de KV-3 een vrij snelle grind, maar om de ST-I te unlocken heb je zoveel XP nodig dat ik me afvraag of het dat waard gaat zijn...
Ik heb beide gespeeld. De KV-3 heb ik erg goede ervaringen mee, een paar monsterpotjes mee gehad en afgelsoten met meer dan 80% WR. Is fully upgraded goed te doen qua mobiliteit.

De KV-4 is wat dat betreft wat minder, stock is het absolute horror. Full ops gaat het een stuk beter, vooral de gun kan redelijk mee komen. De mobiliteit is nog steeds drama, het ding is traag qua topsnelheid en ook qua draaisnelheid. De enige leuke potjes zijn top tier potjes in (kleine) city maps, liefst zonder arty, waarbij je niet een 14 kops debielen team aan je zijde hebt. Dan maak je een kans. Aangezien bovenstaande voorwaarden nauwelijks voorkomen, begrijp je dat de KV-4 voor mij nogal tegenvalt..
Het verschil met de IS-3 kan niet groter, met die tank vind ik het absoluut geen bezwaar om T10 potjes te krijgen. Maar goed, ik ben benieuwd naar de ST-I en ook wel de IS-4, dus ik grind langzaam (1 winst potje per dag) door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

_Anvil_ schreef op maandag 28 maart 2016 @ 09:09:
[...]

Hey, is dat de recuit reward tank? Heb hem ook bijna, al wordt het mn 4e premium USA medium, dus verheug me meer op de skilled commander :)

Ik miste eigenlijk de doodsverwensingen afkomstig van de CDC in die chatberichten :)
Jup klopt! Is ook mijn 4e premium, om lekker de dubbels op te halen voor mijn M46 crew.

Die miste ik helaas ook, was echt slecht gespeeld door hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
ThomasG schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:16:
[...]
Het ligt er aan via welke tank je gekomen bent wat je al unlocked hebt. Het beste zou zijn als je de T-44 en T-54 ltwt. beide hebt gespeeld. Ik denk dat de beste volgorde is:
  • LB-1 (als je die nog niet had)
  • Turret
  • D-10T2S
  • Suspension
  • Engine
Je hebt de suspension namelijk niet nodig voor de modules en equipment, en zonder de turret en top gun ben je redelijk het haasje, omdat je armor en firepower mist. En met de top gun grind je de rest sneller bij elkaar.
Edmin schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:16:
De T-54 is een heerlijke tank, maar zoals met veel tier 9 tanks is het upgradepad zwaar. Voornaamste reden is imho dat tier 8 modules (m.n. Guns) het belabberd doen tegen het tier 10 geweld dat je veel tegen komt. Met de T-54 zit je dus met die T-44 gun waar je geen donder aan hebt, maar je bent ook nog eens weinig mobiel. Ik ben dan ook eerst voor tracks en engine gegaan. De gun was mijn laatste upgrade en pas vanaf dat moment ben ik er plezier aan gaan beleven.
Thanks, maar weer twee tegengestelde meningen. :+

Ik houd van flanken dus ga waarschijnlijk voor tracks > engine > rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties. De IS-4 lijkt me idd ook wel leuk, maar dat de KV-4 nóg trager is dan de KV-3, is precies waar ik bang voor was.

En het gevoel wat jij bij de KV-4 beschrijft Mr. Size, is precies hoe ik elk potje al bij de KV-3 zat te hopen. Ik denk dat ik het ook ga houden bij enkel dailies dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:16

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik dit weekend de IS3 en T30 aangeschaft. Voor beide had ik geen free xp over. Dus helemaal stock.
En vreemd genoeg is een stock T30 redelijk ok te spelen. Men verwacht het echt niet dat je geen 20 sec reload hebt. Dus dat valt me reuze mee.

Maar stock een IS3 is werkelijk een ramp, daar schiet je werkelijk geen deuk in een pakje boter mee. Stock totaal niets mee te doen.

En van tevoren verwachte ik precies het omgekeerde: dacht dat de T30 stock verschrikkelijk zou zijn .....

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rgras schreef op maandag 28 maart 2016 @ 18:14:
[...]

[...]

Thanks, maar weer twee tegengestelde meningen. :+

Ik houd van flanken dus ga waarschijnlijk voor tracks > engine > rest.
Alleen heb je dan nog steeds pen problemen én de vijand kan zien dat je half-stock bent dus zijn ze minder/niet bang voor je. Dit kan behoorlijk in je nadeel werken. Ik ben eerst voor het beste kanon gegaan, daarna pas voor de rupsbanden en motor, onder het simpele idee van "als ik meer schade kan doen krijg ik meer XP, dus gaat de rest van de grind sneller".
Nemean schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:49:

[afbeelding]

Is die E2 nog wat tegenwoordig? Toen ik um kreeg was het echt een regelrechte ramp om te spelen. Je kon er alleen tier 6/7 mee pesten, als je wat groters tegenkwam was je gewoon de sjaak.

[ Voor 35% gewijzigd door User op 28-03-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
*whoops*

[ Voor 98% gewijzigd door User op 28-03-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Laatst online: 13-04 21:43
Waande me even een fv215b 183 1085 damage op een wegrijdende E4 met mijn E4 :)
Ik schiet regelmatig heat omdat ap redelijk irritant bouncet :/

Btw ben aan het grinden naar de fv215b 183 maar dan met free XP dus AT15 heb ik gedaan met free XP en Tortoise zal ik ook zo unlocken ik ga de AT15 niet eens kopen , wat geld gespaard >:) 8)7
Saaie slome tanks die ATxx
Tortoise zal wel leuker zijn met z'n OP dpm :)

[ Voor 48% gewijzigd door nvidia666 op 28-03-2016 22:01 ]

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

CORVETTE schreef op maandag 28 maart 2016 @ 20:37:

Maar stock een IS3 is werkelijk een ramp, daar schiet je werkelijk geen deuk in een pakje boter mee. Stock totaal niets mee te doen.
Ik heb sinds kort de top gun en de top turret. De engine moet ik nog grinden. ik heb hem puur gaan spelen omdat hij bij stronhold gebruikt word. Vind een tiger II veel fijner spelen ook al is hij langzamer. Heb al een paar keer me hull verstopt achter een steen en dan toch in je turret gepend worden.

Maar ben wel blij met de betere gun. Deze schiet nog wel eens wat raak. voor mijn idee doet gun nummer 2 (topgun van is?) het beter in de is dan in de IS3

Ik vind het geen super fijne tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gwatholthar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:58:
[...]

Ik heb sinds kort de top gun en de top turret. De engine moet ik nog grinden. ik heb hem puur gaan spelen omdat hij bij stronhold gebruikt word. Vind een tiger II veel fijner spelen ook al is hij langzamer. Heb al een paar keer me hull verstopt achter een steen en dan toch in je turret gepend worden.

Maar ben wel blij met de betere gun. Deze schiet nog wel eens wat raak. voor mijn idee doet gun nummer 2 (topgun van is?) het beter in de is dan in de IS3

Ik vind het geen super fijne tank.
De IS-3 is toch één van m'n favorieten. Armor waar je (meestal) op kan rekenen, en die gun knalt echt goed. :)

Ik heb me een tijdje geleden de IS-6 aangekocht om een extra HT crew te trainen, maar die tank valt me toch ietwat tegen. Armor is dik ok, maar die gun in een tier 9 match ... gelukkig kan je met APCR knallen en nog steeds winst maken, maar toch.

Hoe zijn die Tigers eigenlijk? Dat lijken me tanks waar iedereen zo door knalt?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Catscratch schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:41:
[...]

Hoe zijn die Tigers eigenlijk? Dat lijken me tanks waar iedereen zo door knalt?
In tier 9 knalt iedereen er zo doorheen. Stadsmap: IS-3 absoluut koning. Maar een wat wijder verspreide map prefereer ik de tiger II. ik geloof dat het qwa DPM niet echt super verschilt. topgun tiger heeft minder damage maar een snellere reload. Tiger II is echt een sniper. en als je duitse guns gewend bent en je gaat russische tanks spelen... man de duitse gun sniped iedereen de moeder. voor mijn idee heeft een tiger II geneens een aim time. in de aim cirkel betekend raak.

Weaksport tiger 2 ( commanders cupola / dak van de turret / gun poort / lfp) met andere woorden you cant hide them all. zelfs met side scrapen blijven er altijd weakspots over om te raken.

Ook is een tiger II stock best te doen. mijn ervaringen met de IS3 stock zijn anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

ahh. ik heb de weakspot in de is3 die mij de das omdoet ook gevonden. boven de gun zit een stukje turretroof waar je lachend doorheen schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gwatholthar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:12:
ahh. ik heb de weakspot in de is3 die mij de das omdoet ook gevonden. boven de gun zit een stukje turretroof waar je lachend doorheen schiet.
Nooit stilstaan met je tank en turret tussen het schieten door? Ik mik zelf ook altijd op die turretroof als een IS-3 hull-down staat, maar die's toch lastig te raken hoor. Maar dat komt misschien ook omdat ik meestal met een Russische tank speel. ;)

Trouwens snipen met een Tiger? Wordt dat wel in dank afgenomen door je team als je met je heavy niet in de frontlinie staat?

Dat was ook een beetje het probleem wat ik had met de IS-8. Speel de tank als een medium zeggen ze. En daar sta je dan als top tier heavy. Die situatie is nu wel veranderd met de T-10. :)

Frank Lenaerts

Pagina: 1 ... 19 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).