Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Ik had tijdens de grind ( nog voor MoE uitkwam ) eigenlijk precies ditzelfde gevoel over de tank dus zelfs na de buffs vind ik hem persoonlijk niet heel fijn om te spelen, prefeer ik toch liever de E-50.
Bij gebrek aan inspiratie de Leo PTA teruggekocht, dat ding schijnt zoveel buffs gehad te hebben dat ik hem wilde uitproberen opnieuw. Laatste keer dat ik hem speelde had dat ding ongeveer 10-11 sec reload. Moet zeggen dat de tank me goed bevalt, en als die meer gun deppresion had gehad zou ik hem tier voor tier beter vinden dan de Leo 1. Vooral geen gun depression over de rear is zwaar vervelend, op één of andere manier speel ik zo vaak over de achterkant dat ik daar gewoon last van heb ^^
Gun heeft opzich lange aimtime maar voelt wel accurate aan. Vooral met de nieuwe pyshics voelt het rijden in dat ding wel grappig. Overal slide je als je wilt stoppen etc. Gisteren al een game op verloren omdat ik te ver door gleed me gun geen depression had en daardoor de turret raakte ivp hull van een Conqueror>.<
Ook een game op Westfield reed ik van die heuvel aan de stadkant af stuurde een beetje naar links slaat dat ding ineens totaal random 4x over de kop. Kan nog niet echt zeggen dat ik "happy" wordt van die pyshics. Enige plekje waar ik tot nu toe voordeel heb gezien is op El Halluf saaie brawl corner.
Trouwens voor de volgende aankoop zit ik te twijfelen tussen de Conway en de T95. Beide 2 klote tanks maar moet toch de twee grinds nog afronden. Welke zal ik eerst aan beginnen?
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 29-03-2016 11:14 ]
Kan iemand uitleggen wat uberhaupt goed is aan die tank? Want na de toch best leuke Charrioteer is dit echt een flinke afknapper. Ding is niet erg snel, heeft het formaat van een huis en 0 armour. Bovendien wordt je van de andere kant van de map nog gespot en is de gun ook nog eens niet geweldig qua accuracy/aimtijd etc. Enige wat er goed aan zou moeten zijn is zijn reload/dpm, maar die is nog steeds slechter dan de tortoise....
Edit 1:
Zit momenteel een beetje in een dipje, maar dat komt omdat ik bijna alleen nog maar "mindere" grinds heb, zoals die conway, constructa en O-ho. Alle leuke lijnen heb ik nu zo ongeveer uitgegrind enige die daarvan nog resteren zijn de wz-120 en de conqueror, maar die zijn bijna klaar. Toch maar wat meer leuke tanks en type 59 potjes gaan doen
Edit 2:
@user, tnx thuis maar eens ff checken
[ Voor 27% gewijzigd door themaxter op 29-03-2016 11:45 ]
Schaamteloze zelfpromotie:themaxter schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:40:
Ik heb die Conway vorige week gekocht, ik raad m niet aan, wat een gedrocht is me dat zeg.....
Kan iemand uitleggen wat uberhaupt goed is aan die tank? Want na de toch best leuke Charrioteer is dit echt een flinke afknapper. Ding is niet erg snel, heeft het formaat van een huis en 0 armour. Bovendien wordt je van de andere kant van de map nog gespot en is de gun ook nog eens niet geweldig qua accuracy/aimtijd etc. Enige wat er goed aan zou moeten zijn is zijn reload/dpm, maar die is nog steeds slechter dan de tortoise....
Granted, ik heb um niet echt veel gespeeld omdat die tier 10 echt een gedrocht is.
één zwaluw maakt nog geen zomer heUser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Schaamteloze zelfpromotie:
[video]
Granted, ik heb um niet echt veel gespeeld omdat die tier 10 echt een gedrocht is.
Ik heb precies hetzelfde. De 2e gun is de topgun van de IS. Daar doet die het vrij behoorlijk, maar op de IS3 is ie echt ruk. Ik schiet zelfs met heat vaak, puur omdat ik niets meer kan pennen.Gwatholthar schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 08:58:
[...]
Maar ben wel blij met de betere gun. Deze schiet nog wel eens wat raak. voor mijn idee doet gun nummer 2 (topgun van is?) het beter in de is dan in de IS3
Ik vind het geen super fijne tank.
Gisteren ook nog eens vrij lastige MM. Kwam vaak uit tegen tier 10, en dan zit je werkelijk voor spek en bonen te spelen.
Ik hoop toch echt dat de BL-9 gun op de IS3 een flinke vooruitgang is.......
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Met die gun ben je ook een gevaar voor veel tier X tanks, geloof me!CORVETTE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:12:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. De 2e gun is de topgun van de IS. Daar doet die het vrij behoorlijk, maar op de IS3 is ie echt ruk. Ik schiet zelfs met heat vaak, puur omdat ik niets meer kan pennen.
Gisteren ook nog eens vrij lastige MM. Kwam vaak uit tegen tier 10, en dan zit je werkelijk voor spek en bonen te spelen.
Ik hoop toch echt dat de BL-9 gun op de IS3 een flinke vooruitgang is.......
Wat vinden jullie dan van die tier 9 en 10 Skoda's ?
ik vind niets echt OP, maar die krengen komen toch aardig in de buurt. Meestal als ik ze zie, heb ik net zoiets als bij een JP E-100, wegwezen. Maar ja, de JP E-100, is niet zo mobiel. Die skoda's halen je wel in.
Gisteren een meerdere keren tegen een platoon van 2 of 3 skoda's gespeeld. Geen schijn van kans.
Klopt, maar 1 klacht maakt de tank nog niet slecht he.
Ik kon hem wel waarderen, maar heb er niet denderend veel potjes in gedaan. En het is al een poosje geleden dat ik hem gespeeld heb, dus ik durf er niet al te veel over te claimen.
Dat is lastig. Het is daarom ook aan te raden bijvoorbeeld een paar tier 5 of 6 tanks te behouden voor credits te grinden.O_A_B schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
Is het mogelijk om op T9/T10 zonder premium account nog gemiddeld netto winst te maken? Of moet je dan WR >55% en WN8 > 1500 hebben?
Ik denkt dat je sowieso >1500wn8 moet halen als je op t9 en t10 een fatsoenlijke bijdrage wilt leveren, mij lukt het nu op t9 aardig mee te doen (WR 50-55%) maar de t10 potjes in mn E100 blijven lastig (WR durf ik niet te melden, momenteel 9% onder mn account WR
Ze zijn totaal niet OP, vooral niet als je die dingen in platoon speelt. En ik had gister ook totaal geen 83% WR na een Skoda dagje.CORVETTE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
Ik hoop het !
ik vind niets echt OP, maar die krengen komen toch aardig in de buurt. Meestal als ik ze zie, heb ik net zoiets als bij een JP E-100, wegwezen. Maar ja, de JP E-100, is niet zo mobiel. Die skoda's halen je wel in.
Gisteren een meerdere keren tegen een platoon van 2 of 3 skoda's gespeeld. Geen schijn van kans.
Tier 10 heb ik nog niet, maar de Tier 9 heeft een enorm zwak ammorack. Voor de speler is dat een gigantisch nadeel, maar het is inconsistent. Ene potje wordt je niet geammoracked, potje erna drie keer.
De penetratie is ook niet heel denderend, het is op zich genoeg, maar als je wat zwaarder bepantserde dingen tegenkomt kan je het lastig krijgen. Eigenlijk ben je een redelijke aimtijd nodig, maar dat wil je niet. Je wil jezelf zo weinig mogelijk laten zien want je hebt totaal. geen. pantser. Oh, en de bestuurder moet wat meer eten, die gast valt om bij het minst of geringste stootje. Meestal valt ie dan tegen het ammorack aan dus gaat die ook kapot.
Dat is behoorlijk lastig als je geen verschillende bonussen aan hebt staan. Break-even gaat je waarschijnlijk nog wel lukken, maar winst maken niet.O_A_B schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
Is het mogelijk om op T9/T10 zonder premium account nog gemiddeld netto winst te maken? Of moet je dan WR >55% en WN8 > 1500 hebben?
Tenzij je 3000 WN8 haalt, dan geeft WG je 100% extra credits voor dat potje.
[ Voor 0% gewijzigd door User op 29-03-2016 12:45 . Reden: pantser => ammorack ]
Ik ben dus maar een middelmatige speler ( geen idee mbt stats ). Maar op Tier 9 wil premium meestal nog wel ok zijn. Maar tier 10 meestal niet. Op tier 10 draai ik dan meestal wel wat verlies. Heb altijd premium . Ik heb trouwens alleen heavies en TD's op tier 9 en 10. Geen meds. Ben druk bezig om de E-50 te grinden.O_A_B schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
de tier IX vind ik wel OP as fuck, een 1.8sec inner clipreload, een clip reload van rond de 19 seconden (met bia en food), Op viewrange met optics, vents en stabs, 248 roffolpen apcr op tier IX...CORVETTE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
Ik hoop het !
Het ding is Op omdat je veel tier 8 en 7 ziet en tegelijk ook nog op tier X kan meekomen. Het is wel een tank in het love or hate kamp, dat is met veel tanks zo natuurlijk, maar dit soort tanks hebben gewoon de potentie om heel veel damage te doen. Dat heeft elke tier IX medium in principe.
de tier X vind ik niet op, wel gewoon een goede tank, het is een betere tank dan de tier IX maar je zit gewoon altijd in tier X games waar meer goede tanks rond rijden.
Die T9 valt inderdaad wel in het OP kamp als je het mij vraagt, de T10 heel wat minder daar hij veel tegen russian meds wordt gematched die letterlijk alles laten verbleken. De 2450+ Ace tanker zegt dat eigenlijk al, net zoals de Bulldog had na launch.CORVETTE schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:32:
Ik hoop het !
Als er een goede Skoda speler in je team of platoon zit wordt er zo snel zoveel damage gekannibaliseerd dat het lastig om bij te blijven met een normale tank, zeker als je redelijk samen speelt in platoon ( haal tank X, samen zelfde flank ed. )
Daarnaast is de T9 in de tier zoals gotfurrr aangeeft heel sterk door zijn in verhouding hoge pen en het veel tegen komen van T7 en T8 tanks. Tegen heavy armor is de tank niet gemaakt, vooral de paper en lower tier tanks worden door die skoda's opgegeten.
Ik zeg eigenlijk zo dat de tanks in eerste instantie geen threat zijn totdat je off guard door ze gepakt wordt. Dit je moet je eigenlijk zien te voorkomen. Dat ze daarnaast je team farmen is een ander punt. Ik heb zelden dat ik geclipped wordt door deze tanks of een batchat ed. Doordat je dit al in de eerste plaats moet zien te voorkomen.
En als je geclipped wordt is het zeker tegen de skoda's te laat. Er is niets in te brengen tegen de in-clip reload. Dit is te snel om tegen te repairen of te timen.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Hmm 181 pen is niet bijster veel, maar de 250 heat maakt veel goed. Je verliest wel meer credits dan dat je er mee verdient (tis ook geen moneymaker natuurlijk). Maar je armor kan nog best wel wat bouncen en de snelheid is ook goed.User schreef op maandag 28 maart 2016 @ 21:45:
[...]
[...]
Is die E2 nog wat tegenwoordig? Toen ik um kreeg was het echt een regelrechte ramp om te spelen. Je kon er alleen tier 6/7 mee pesten, als je wat groters tegenkwam was je gewoon de sjaak.
No pun intended, maar heb je nou speciaal voor dit filmpje je mods gedelete?Frentik schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:37:
Omdat je niet iedere dag KAZNA 3x verslaat in skirmishes![]()
[video]

Geen idee, filmpje is door een clangenoot gemaakt van mijn replays..Zelf gebruik ik p0st zijn modpack minus alle HD icoontjes en mappen maar met een eigen softtone 10 kleuren XVM schema. En zodra WoT een ingame dmg log krijgt is het bye bye xvm voor mij.gotfurrr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:00:
No pun intended, maar heb je nou speciaal voor dit filmpje je mods gedelete?
edit: tip, je hoeft trouwens je mods niet te deleten, gewoon de res_mods folder renamen en een lege aanmaken (ook handig voor ESL etc)
Toch niet ongebruikelijk 1 arty in SH? Verder redelijk normale setup..iTitus schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:14:
[...]
Ja dat krijg je als een aantal mensen hun arty/TD willen grinden in SH
Die clutches met die IS3 though
[ Voor 61% gewijzigd door Frentik op 29-03-2016 15:25 ]
Ja dat krijg je als een aantal mensen hun arty/TD willen grinden in SHFrentik schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:37:
Omdat je niet iedere dag KAZNA 3x verslaat in skirmishes![]()
[video]

Die clutches met die IS3 though
In 15v15 niet ongebruikelijk. In 10v10 wel. Die arty en JPanther II kunnen een leuke tik uitdelen, maar niet zo vaak, ook gebruiken ze hun HP niet om damage te verdelen.Frentik schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:10:
Toch niet ongebruikelijk 1 arty in SH? Verder redelijk normale setup..
Effectief hebben ze 2 tanks minder, dus als je er instoot zoals je bijv op mines deed, ja dan heb je gewoon meer combat vehicles die gecontroleerd damage kunnen uitdelen en guns kunnen uitschakelijk. Easy win.
Maar je moet het nog steeds ook doen, en dat is waar veel teams falen, en waarom het dus voor Kazna prima te doen is om dit soort tanks in SH te farmen.
[ Voor 55% gewijzigd door Titus op 29-03-2016 15:37 ]
Kan ik switchen naar GOT? Vind het wel leuk om wat meer samen te spelen.
Whatever.
amen, zelfde probleem hier. eerst nooit veel tijd gehad, maar nu ik tijd heb is het steeds stiller aan het worden.Harmen schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:43:
Voorheen waren er nog wel eens Strongholds bij GOT2. Het lijkt wel uitgestorven, helaas weinig activiteiten.
Kan ik switchen naar GOT? Vind het wel leuk om wat meer samen te spelen.
had laatst wel een apply gedaan bij GOT.. alleen geen antwoord op gehad
gametag: estruqiarixs
Even het GOT forum in de gaten houden mannen! Tijdje geleden is grootste gedeelte van GOT2 naar GOT gegaan om de SH activiteit te verbeteren. Zou even op t forum een post hierover aanmaken met het verzoek voor een switch. Krijg je zeker binnen een dag een reply opHarm30 schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:59:
[...]
amen, zelfde probleem hier. eerst nooit veel tijd gehad, maar nu ik tijd heb is het steeds stiller aan het worden.
had laatst wel een apply gedaan bij GOT.. alleen geen antwoord op gehad
lekker ranzig wat user zegt in general chat om het begin van de pot . En getuigt nog al een beetje disrespect voor bepaalde mensenUser schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Schaamteloze zelfpromotie:
[video]
Hij zit in S3AL, dus moet wel een beetje het clan stigma hooghoudenB-BRAIN schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:48:
[...]
lekker ranzig wat user zegt in general chat om het begin van de pot . En getuigt nog al een beetje disrespect voor bepaalde mensen
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Dat zie je verkeerd... User houdt van interactie met zijn medespelers.B-BRAIN schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 19:48:
[...]
lekker ranzig wat user zegt in general chat om het begin van de pot . En getuigt nog al een beetje disrespect voor bepaalde mensen
Dit is gewoon de snelste manier om een goed gesprek te beginnen....
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Als we het over clan stigma's gaan hebben ken ik er ook nog wel een paar.Rianata schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Hij zit in S3AL, dus moet wel een beetje het clan stigma hooghouden
Also, proberen jullie hier nu te zeggen dat ik nazi's niet mag afbranden?

iets met kappa.Rianata schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:51:
[...]
Hij zit in S3AL, dus moet wel een beetje het clan stigma hooghouden
[ Voor 18% gewijzigd door gotfurrr op 29-03-2016 22:56 ]
...gotfurrr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:51:
[...]
*edit*Kappa OpieOP DansGame BibleThump RIG RIG RIG HeyGuys 4Head 4Head*edit*
Je geeft S3AL op deze manier een slechte naam

[ Voor 32% gewijzigd door wsLy op 29-03-2016 23:02 ]
Volgens mij miste jij de sarcasme in mijn berichtgotfurrr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:56:
[...]
nee dan moet je me vooral even quoten ipv een prive berichtje sturen zodat ik het zou kunnen editen. overigens was enige vorm van zelfspot/ironie/sarcasme je ontgaan in mijn berichtje maar je heb dan wel weer een punt dat het wellicht verkeerd over komt. maar laten we ook niet roomser zijn dan de paus he...
ok, fair enoughwsLy schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:58:
[...]
Volgens mij miste jij de sarcasme in mijn bericht

Gewoon vragen om een account rename... dat doen wel meer S3ALs als het ze te heet onder de voeten aan het worden is.gotfurrr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 23:20:
Tijd om dit tweakers account met pensioen te sturen![]()
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
User schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:09:
[...]
Also, proberen jullie hier nu te zeggen dat ik nazi's niet mag afbranden?

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sa
[ Voor 94% gewijzigd door p0st op 29-03-2016 23:32 ]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Daar slechts 6673 damage + 6 kills voor nodig gehad.
274 om precies te zijn voor mijgotfurrr schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 09:52:
Nice! Skoda acen is echt een ramp, netjes dat je hem nu al gehaald hebt. Volgens mij had ik er 200 games voor nodig lel
1500 base is wat? 2250? Dan is die ace wel aardig aan het zakken al.
Kan je dat ergens zien hoeveel games je nodig had? Het zou me ook niet helemaal verbazen als ik er 400 games voor nodig heb gehad, het voelde als onmogelijk iig hahajantje 2 schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:08:
[...]
274 om precies te zijn voor mij2,6k xp voor mijn ace. Hij lag wel wat lager ongeveer 2,400-2450 maar toch was het aardig werken om die Ace eindelijk te halen. Zat 2k-2,3k games gehad maar hoger moet net alles een beetje goed vallen.
1500 base is wat? 2250? Dan is die ace wel aardig aan het zakken al.
En idd is de xp wel wat aan het zakken, volgens mij zat ik rond de 1600-1650 base xp, maar 1500 base xp is nog steeds erg hoog.
Ik ben gestopt met spelen nadat ik de Ace heb gehaald en toen doorgegaan naar de T10, dus vandaar dat ik het weet hehegotfurrr schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:12:
[...]
Kan je dat ergens zien hoeveel games je nodig had? Het zou me ook niet helemaal verbazen als ik er 400 games voor nodig heb gehad, het voelde als onmogelijk iig haha
En idd is de xp wel wat aan het zakken, volgens mij zat ik rond de 1600-1650 base xp, maar 1500 base xp is nog steeds erg hoog.

Moet alleen eerst de 3de mark op de T10 nog halen, laatste tijd zowat niet aangeraakt die tank.
Premium telt niet mee voor Ace tanker. Steker nog, de standaard 50% bonus die je voor een victory krijgt telt ook niet mee. Stel de lat voor een ace tanker ligt op 1500 bij een victory, dan ligt hij eigenlijk op 1000 exp, krijg je hem dus ook als je 1000 experience haalt in een defeat. Bij sommige tanks het daardoor gemakkelijker om ace tanker een defeat te halen, wanneer je zelf een goed potje hebt maar toch net niet kunt winnen.Quantor schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 10:44:
Ik weet het niet meer precies maar volgens mij had ik rond de 1540 base exp. met premium komt daar nog eens 50% bij, dus ongeveer 2310 exp.
Weet ik, was ook meer voor Jantje die blijkbaar gemakkelijker z'n Ace scores incl premium onthoud.ThomasG schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:56:
[...]
Premium telt niet mee voor Ace tanker. Steker nog, de standaard 50% bonus die je voor een victory krijgt telt ook niet mee. Stel de lat voor een ace tanker ligt op 1500 bij een victory, dan ligt hij eigenlijk op 1000 exp, krijg je hem dus ook als je 1000 experience haalt in een defeat. Bij sommige tanks het daardoor gemakkelijker om ace tanker een defeat te halen, wanneer je zelf een goed potje hebt maar toch net niet kunt winnen.
Ja klopt ik speel altijd met premium dus vandaar dat ik eigenlijk totaal niet weet hoeveel base xp ik ergens voor nodig heb.Quantor schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 12:59:
[...]
Weet ik, was ook meer voor Jantje die blijkbaar gemakkelijker z'n Ace scores incl premium onthoud.

Past volgens mij wel goed in de you can't win em all serie van size
http://wotreplays.com/sit...field-trappelaar-cromwell
If you want to be the best, you need to work with the best :)
Met de Skoda T50 hoef ik ook alleen nog maar de tracks en een van de guns (die ik niet gebruik, maar het is toch 48000xp voor de crew
Gisteren niet gespeeld omdat ik laat thuis was en ik hoorde dat de teams weer eens puur drama waren.
Maar nee, krijg ik een error pop-up met UNKNOWN_FAILURE COULD NOT PARTICIPATE IN THE BATTLE. En mijn battle count bleef nog steeds op 3 staan. Nice feature, good fucking job WG.
Extra zoom-in in de supertest...
http://ritastatusreport.l...ing-options-in-supertest/
Nu nog zoom out en damage log
lel, wat een bedrijf is het toch ook. mooie error ook : unknown failure.poderosoo schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:07:
Had tot dusver 3 battles in mijn skoda t24 gespeeld. Nu probeerde ik de dubbel van de dag te halen. Zat midden in een game op himmelsdorf, stond op dat moment 7-11 oid en ineens is de battle klaar. Ik dacht, ow zal wel niet goed op de cap gelet hebben ofzo.
Maar nee, krijg ik een error pop-up met UNKNOWN_FAILURE COULD NOT PARTICIPATE IN THE BATTLE. En mijn battle count bleef nog steeds op 3 staan. Nice feature, good fucking job WG.
iets anders dan, ik lees en zie net dat WG morgen actief gaat bannen op:
- zoomout mods
- damage panels met playernames en unspotted tanks
- reload timers
- autoaim+
- spotted indicators op hud
- xvm
Ze hebben er zelfs een WG info youtube filmpje voor gemaakt

https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

WG en "actief" bannengotfurrr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:55:
[...]
- zoomout mods
- reload timers
- autoaim+
- xvm
Je bent een dag te vroeg kerel.gotfurrr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:55:
[...]
lel, wat een bedrijf is het toch ook. mooie error ook : unknown failure.
- zoomout mods
- reload timers
- autoaim+
- xvm
Ze hebben er zelfs een WG info youtube filmpje voor gemaakt![]()
Cap je de volledige base bijna twee keer. De eerste keer had ik wat last van die TVP.
Je wint dus de game voor het team en je staat ergens in het midden qua score

Nickname KasPlantje.
Haha, je had me toch even te pakken om op de link te klikkengotfurrr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:55:
[...]
lel, wat een bedrijf is het toch ook. mooie error ook : unknown failure.
- zoomout mods
- reload timers
- autoaim+
- xvm
Ze hebben er zelfs een WG info youtube filmpje voor gemaakt![]()

Ook jij bent één dag te vroeg met je 1 april grappenGerGio schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 13:14:
Man ze mogen ook weleens aan het aantal XP je krijgt voor het cappen van een base.
Cap je de volledige base bijna twee keer. De eerste keer had ik wat last van die TVP.
Je wint dus de game voor het team en je staat ergens in het midden qua score
[afbeelding]

[ Voor 40% gewijzigd door jantje 2 op 31-03-2016 14:12 ]
Ook heerlijk dat ik gespot werd trouwens vanaf de andere kant van de map en gespot BLEEF voor >20 sec..

Maar goed, was gelukkig maar 1 game en die wonnen we wel nog.. Verder bijna alleen maar bazenpotten gespeeld samen met Reijn en Quantor
Is een nieuwe versie map gemaakt in res_mods namelijk 0.9.14.1.
Ga kijken of p0st z'n mod werkt als ik de boel verplaats.
Update:
Verplaatsten lijkt te werken.
Dus kopieer de inhoud van 0.9.14 naar 0.9.14.1 en je mods doen het weer
[ Voor 24% gewijzigd door J0rn op 01-04-2016 07:00 . Reden: Aanvulling ]
Klik alleen niet op de 8-ball tankJ0rn schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 06:58:
Hmmm.. update geweest vanmorgen en mods werken niet meer.
Update:
Blijft bij mij dan hangen op updating tank
[ Voor 4% gewijzigd door brid op 01-04-2016 08:50 ]
Dat doet hij bij mijn ook. Als ik de modfolder leeg maak dan is het weer oke. Dan kun je die gamemodus spelen.brid schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 08:49:
[...]
Klik alleen niet op de 8-ball tank
Blijft bij mij dan hangen op updating tank
[ Voor 16% gewijzigd door GerGio op 01-04-2016 09:40 ]
Nickname KasPlantje.
Ik dacht gisteren die FV4202 prem een kans te geven. Creditbonus active dus ik dacht ff wat credits proberen te farmen. Elke game bottom tier of T9 met minmaal 3 arties... Survival rate 28% en winrate 85%.Mr_Size schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 23:00:
Echt een prima avond gehad, paar heerlijke potjes gespeeld. Jammer genoeg moest er 1 game tussen zitten waar ik na 40 sec ge one shot werd door een T92 in mijn Centurion AX. De enige T10 med waarop ik food run en uiteraard mist hij me voor 1083 dmg, waarna er een brand ontstaat. Tuurlijk WG, sure.
Ook heerlijk dat ik gespot werd trouwens vanaf de andere kant van de map en gespot BLEEF voor >20 sec..
Maar goed, was gelukkig maar 1 game en die wonnen we wel nog.. Verder bijna alleen maar bazenpotten gespeeld samen met Reijn en Quantor
Wat ben ik gecarried gisteren op winrate lel. Van de 7 games gespeeld 50% weggeartied want die T10s die de game aan het winnen zijn hoeven geen arty shells te koppen

En de enige T8 game die ik heb gehad was dan redelijk een 3k damage game waarbij ik een soort van "teamplay" had met een random. Maar op het moment dat hij moest shinen was hij te bang om het hoekje om te rijden en de 1ste hit te pakken. Daardoor kwam er 1 achter ons. Gelukkig bestaat XVM focus nog waardoor ik main target was ipv van de 390 alpha gun. Uiteindelijk die game daardoor ook gewonnen

Indirect heb ik mezelf gecarried doordat iedereen liep te xvm hoeren hehe

pz2j alle polen kopen het ding en de komende week kan je geen tier 3 meer spelen.
en die hydro pz4 raken ze waarschijnlijk aan de straat stenen niet kwijt.
EDIt: crap verkeerde shop.....(asia)
[ Voor 8% gewijzigd door Gwatholthar op 01-04-2016 11:51 ]
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
... zaten alle Polen maar op de ASIA server.Gwatholthar schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:48:
wat een rare bundels zijn er in de verkoop bijgekomen.
pz2j alle polen kopen het ding en de komende week kan je geen tier 3 meer spelen.
Wie speelt er überhaupt op tier 3? als de Polen allemaal in T3 zitten te spelen met de PZII J hoor je mij ook niet klagen hoorGwatholthar schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 11:48:
wat een rare bundels zijn er in de verkoop bijgekomen.

Niet dat het alleen de polen zijn die slecht in deze game zijn, ze zijn gewoon in een groter getal aanwezig waardoor onze opinie lijkt alsof het alleen de polen zijn. 20% van de playerbase is gewoon dieptriest helaas
[ Voor 79% gewijzigd door jantje 2 op 01-04-2016 16:05 ]
En als we nu met zen allen al jdh zen posts de middenvinger geven dan wordt zen notificationbar overrompeldmkliko schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:09:
Zo, jdh009 loopt lekker middelvingertjes uit te delen hier in het forum.
lol
Verwijderd
Dacht dat ik de enige was..mkliko schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:09:
Zo, jdh009 loopt lekker middelvingertjes uit te delen hier in het forum.
lol
Beetje vreemd

@boven mij..
Ik ga er geen moeite aan besteden..
Dat is precies wat zulkje gastjes willen, aandacht..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2016 17:25 ]
Ja reporten bij een mod. Helaas staat er op zijn profiel geen mogelijkheid een report aan te maken. Aangezien ik me normaal niet druk om maak zou ik eig niet weten hoe het moet. Maar dit is gewoon onzinning dingetjes aanklikken. Ff snel doorgekeken maar de meeste zaken zijn gewoon totaal random.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:19:
[...]
Dacht dat ik de enige was..
Beetje vreemd
@boven mij..
Ik er geen moeite aan besteden..
Dat is precies wat zulkje gastjes willen, aandacht..

Ja eigenlijk wel, had dan iedereen een brofist ed. gegeven. Dit is geen grap en is gewoon kleuterig gedrag als je het mij vraagt en ik heb ook niet echt het gevoel dat dit als 1 april grap bedoelt is.User schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:26:
...gaan we nu serieus huiliehuilie doen over een 1 april grap?
Edit; User ik denk dat je die emoticons bedoelt misschien als een 1 april grap? Dat is inderdaad wel leuk gedaan, had ik eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Alleen die f*ck is wel een beetje de kat op het spek trout binden natuurlijk
[ Voor 34% gewijzigd door jantje 2 op 01-04-2016 15:50 ]
Tja daar ben ik het wel mee eens beetje raar. Ik denk ineens wat een hoop meldingen maar goed nu lees ik het dat het bij meerdere mensen zo is. Ik vind dit inderdaad niet echt hoogstaand gedrag en het was zo te zien ook nog selectief gedrag.jantje 2 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 15:45:
[...]
Ja eigenlijk wel, had dan iedereen een brofist ed. gegeven. Dit is geen grap en is gewoon kleuterig gedrag als je het mij vraagt en ik heb ook niet echt het gevoel dat dit als 1 april grap bedoelt is.
Nickname KasPlantje.
Lief WoT dagboek,
Vandaag heb ik maar even WoT gespeeld, namelijk om de 1 april grap modus te testen en de bonus daar te behalen. Merkte behoorlijke RNG afhankelijkheid, zeker met die random events, die overigens wel grappig waren. Sampel size kleiner dan 20 toont aan dat de space arty eigenlijk vaker mis schiet dan raak. Maar de XVM focus is wel real in deze modus

Misschien ga ik zo de WoT Flashgame 1 april editie nog even spelen: http://wotsteelriot.eu/
Overigens sparen sommige mensen al aardig veel ponies:
http://tweakers.net/gallery/#emotions
De rest van de post staat namelijk helemaal in het teken van schaamteloos whinen om al het gewhine. De ironie... Och en wee, wat kunnen we toch met zijn alle slecht tegen sommige dingen.
</sarcasm>
Goed, minder zeuren met zijn allen, dagboeken en meer discussiëren over dingen

In game kregen een aantal mensen een berichtje van Raf over de viewing party/tournament dat ze organiseren volgende week in Antwerpen voor de Wargaming League Finals. Voor de mensen die dat nog niet gezien hadden en wellicht interessant vinden: https://www.facebook.com/events/923400441062704/
Weet alleen niet of er nog plek is in het tournament.
Edit: added <sarcasm> tags
Alleen om het weer voor veel goud om te zetten naar freeXP?
Eindelijk die reserves binnen. Nooit meer met die dingen spelen.
Als je normaal gesproken last hebt van die oostblokkers, moet je dit absoluut niet spelen.
[ Voor 41% gewijzigd door Dweebus op 01-04-2016 20:56 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Verwijderd
Work around. Bij res_mods de versie nummer map leeg maken of hernoemen en lege map toevoegen. WoT opnieuw opstarten. Dan kun je wel naar service van je tank. En daarna kun de "oude" situatie weer terug zetten.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2016 12:02 . Reden: Work around toegevoegd. ]
Of je updatet gewoon even je XVM. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 11:49:
Bij mij werken de mods ook, met uitzondering wanneer ik naar service van een tank ga. Dan krijg ik geen keuze te zien.
Work around. Bij res_mods de versie nummer map leeg maken of hernoemen en lege map toevoegen. WoT opnieuw opstarten. Dan kun je wel naar service van je tank. En daarna kun de "oude" situatie weer terug zetten.

Thanks!J0rn schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 06:58:
Hmmm.. update geweest vanmorgen en mods werken niet meer.
Update:
edit:
Je moet alleen niet de moon-map willen spelen met die sphere-tank. De garage loopt dan vast...

edit2:
Nog leuker, hij onthoud je laatst geselecteerde tank. Dus weer een vastloper na een reboot. Mods maar even verwijderen...

Hoppaaaa, potje met de RU251. 10.500 spotting damage op lakeville. heerlijk!
[ Voor 27% gewijzigd door Kliko op 02-04-2016 16:12 ]
Volgens mij is dit echt geen 296 pen want met de 276 van de T30 lukt merendeel van de schoten wel.
Kan toch echt niet zijn dat ik 2x de onderplaat van een JP E100 letterlijk frontaal gewoon bounce ???
Voor is de pen eerder 200 dan 296

Dan maar met heat lopen schieten heb dan tenminste nog damage

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
2x licht geangled op de achterkant, en 3x vol op de zijkant ( zonder angle ). Geen pen.
Heb zelf de T-54 First Prototype. Bevalt erg goed, als je de tank goed angled kan je veel bouncen.rgras schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:13:
Wat is jullie favoriete premium tank? Ik ben een liefhebben van mobiliteit en ik zoek één die veel credits oplevert, waarmee je volgens mij uitkomt bij de CDC. Is dit een aanrader?
Een gemiddeld potje is goed voor zo'n 30/40k.
Whatever.
CDC is geen makkelijke tank om te spelen. Ik weet niet hoe ervaren je al bent. Minder ervaren spelers zou ik de IS-6 aanraden, maar die is niet mobiel, dan dus de FCM.rgras schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:13:
Wat is jullie favoriete premium tank? Ik ben een liefhebben van mobiliteit en ik zoek één die veel credits oplevert, waarmee je volgens mij uitkomt bij de CDC. Is dit een aanrader?
Als je echte mobiliteit wilt en je bent niet vies van het spelen in een light dan zou ik deze week de German Bulldog aanschaffen.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
En ook mooi dat filmpje wat QB poste met aimbot
Verwijderd
Als ik dit zo zie dan snap ik ineens waarom diep rode spelers af en toe de meest belachelijke snap shots maken

Inderdaad. Is er ook zoiets voor arty?Mr_Size schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:27:
Tja, bizar dat er nu ineens filmpjes opduiken van aimbots. Is er recent een dergelijke nieuwe mod gemaakt of is dit al jaren aan de gang en hebben we er nooit echt eerder van gehoord?
Als ik dit zo zie dan snap ik ineens waarom diep rode spelers af en toe de meest belachelijke snap shots maken
Verwijderd
Altijd mooi om te zien dat zulke agressieve posities beloond worden. Dat moment met die IS-7 deed me wel denken aan mijn eigen potjes deze week. Ik speelde sinds enige tijd weer solo en, naast het feit dat ik zelf slecht speelde, werd ik regelmatig ge-yolo'd op de meest vreemde plekken door de meest vreemde tanks (een O-Ho in het midden van Fisherman's Bay bijv

Gisteren speelde ik wel weer in platoon en werd mijn week helemaal goed gemaakt. Het hoogtepunt was een sessie in de AMX 50 100 en twee platoonmaten in hun T34s. We hadden echt bizar goede MM: bijna alleen maar tier 8 potjes en de helft van de games zonder arty! We wonnen maar liefst 14 keer op rij en met deze pot haalde ik ook nog eens mijn Ace Tanker in een pot die in de top 5 staat van mijn meeste XP ooit gehaald (wel een klein beetje geluk op het einde

Ik zou inmiddels geen enkele tier 8 premium meer aanraden, omdat credits grinden in sh's veel effectiever is.rgras schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:13:
Voor tief 6 sh:
Bijna elke tier 6 premium is geschikt, t64, bromwell, rudy, t40 etc etc
Tier 6 sh is imho de meest efficiente tier om credits te farmen
Voor tier 8 sh:
Is5,is3a, en in mindere mate alle andere tier 8 premiums. Wij nemen ook nog wel eens cdc's, fcms, pattons en mutz mee en in nog mindere mate de rest van de tier 8 premiums
Natuurlijk kan het zo zijn dat je geen toegang hebt tot sh games, dan zou ik een tank kiezen met preferential mm. Gewoon omdat tier 8 tanks in tier x games helemaal niks in te brengen hebben. Enige uitzondering is misschien de is3a, maar die is dan weer erg traag
Dan heb je dus:
Fcm : goede pen en mobieler dan de meeste heavies. Is wel heel groot en veel module damage. Armour is er wel, maar verwacht er niet teveel van
Is6: supergoede armour, maar je moet veel gold schieten dus minder credits. Mobiliteit is wel ok vind ik, als heavy. Lang niet zo mobiel als een fcm
Superpershing:supertraag, supergoede frontale armour, je moet veel gold schieten dus minder credits
T343: erg mobiel vind ik, goede turret armour, jankend slechte gunhandling, goede alpha, lage ap pen (175, maar op een mobiele med is dit nog wel te doen)
Volgens mij moet je dus een fcm halen
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).