Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.380 views

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Harmen schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:33:
[...]

Heb zelf de T-54 First Prototype. Bevalt erg goed, als je de tank goed angled kan je veel bouncen.
Een gemiddeld potje is goed voor zo'n 30/40k.
Thanks, zou inderdaad ook een optie kunnen zijn om mijn T-54 crew te trainen.
Rianata schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:52:
[...]

CDC is geen makkelijke tank om te spelen. Ik weet niet hoe ervaren je al bent. Minder ervaren spelers zou ik de IS-6 aanraden, maar die is niet mobiel, dan dus de FCM.

Als je echte mobiliteit wilt en je bent niet vies van het spelen in een light dan zou ik deze week de German Bulldog aanschaffen.
Ik kan aardig meekomen, 2077 WN8 over de laatste 1000 potjes. De Duitse Bulldog ziet er interessant uit, maar ik alleen nog niet hoeveel credits je daarmee over het algemeen haalt.l7;
gotfurrr schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:22:
[...]

Ik zou inmiddels geen enkele tier 8 premium meer aanraden, omdat credits grinden in sh's veel effectiever is.

Voor tief 6 sh:
Bijna elke tier 6 premium is geschikt, t64, bromwell, rudy, t40 etc etc
Tier 6 sh is imho de meest efficiente tier om credits te farmen

Voor tier 8 sh:
Is5,is3a, en in mindere mate alle andere tier 8 premiums. Wij nemen ook nog wel eens cdc's, fcms, pattons en mutz mee en in nog mindere mate de rest van de tier 8 premiums

Natuurlijk kan het zo zijn dat je geen toegang hebt tot sh games, dan zou ik een tank kiezen met preferential mm. Gewoon omdat tier 8 tanks in tier x games helemaal niks in te brengen hebben. Enige uitzondering is misschien de is3a, maar die is dan weer erg traag

Dan heb je dus:
Fcm : goede pen en mobieler dan de meeste heavies. Is wel heel groot en veel module damage. Armour is er wel, maar verwacht er niet teveel van
Is6: supergoede armour, maar je moet veel gold schieten dus minder credits. Mobiliteit is wel ok vind ik, als heavy. Lang niet zo mobiel als een fcm
Superpershing:supertraag, supergoede frontale armour, je moet veel gold schieten dus minder credits
T343: erg mobiel vind ik, goede turret armour, jankend slechte gunhandling, goede alpha, lage ap pen (175, maar op een mobiele med is dit nog wel te doen)

Volgens mij moet je dus een fcm halen :)
Ik ga eens nader kijken naar de FCM, thanks. :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:53

PcDealer

HP ftw \o/

B-BRAIN schreef op zondag 03 april 2016 @ 12:01:
En ook mooi dat filmpje wat QB poste met aimbot
Deze bedoel je?

LinkedIn WoT Cash Converter

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:24
Ik heb alleen de T34 als premium tank, maar kan vaak lekker credits grinden in tier X matches, juist omdat de pen hoger is. Enige is dat brawlen niet kan.Medium range met goede posities kan veel opleveren.

Vandaag mijn beste pot met T34:
Afbeeldingslocatie: http://i264.photobucket.com/albums/ii163/patrickriem/shot_009_zpsffv7jhkn.jpg

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:26
Ik zat Neo wat te trollen in World of Tanks en op TeamSpeak3.. hij probeerde mij te teamdamagen (naja mis schieten): Resultaat:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZhFoGzW5Yk4]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Achterlijk gedrag.

• Nemean
Als dat naar ons was bedoeld hoop ik dat je een grapje maakt.. :/

Verwijderd

Achterlijk gedrag.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nemean schreef op zondag 03 april 2016 @ 21:02:
[...]

Als dat naar ons was bedoeld hoop ik dat je een grapje maakt.. :/
Niet op de vijand schieten maar in de grond of zelfs op je eigen teamlid.

• Nemean
PcDealer schreef op maandag 04 april 2016 @ 02:57:
[...]

Niet op de vijand schieten maar in de grond of zelfs op je eigen teamlid.
Want jij doet zulke dingen niet natuurlijk, je bent het voorbeeld van perfectie, iemand waar tegen op gekeken wordt. Een beetje plezier maken in platoon moet gewoon kunnen, elkaar detracken e.d. als grapje waarom niet?

Daarnaast won ons team wel de battle. Bal won met 5k damage en 10 kills.

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Na een lange winterstop ben ik terug begonnen met WOT. Ik speel casual, probeer toch aanzienlijk wat te lezen over bepaalde tanks, of kijk wat rond op youtube en zo kan ik toch m'n blauwe WN8 score behouden.

Ik heb nu eindelijk mijn eerste tier 10 tank kunnen unlocken, de IS-7. En voorlopig valt die dik tegen. Alle tanks in de lijn vond ik super, met goede resultaten. Ik zou dan denken dat het niveau op tier 10 veel moeilijker is. Maar met de T-10 zag ik evengoed tier 10 games, en da's statsgewijs één van mijn beste tanks. Na een 70 games in de IS-7 is m'n gemiddelde WN8 1480 ... niet echt denderend.

Natuurlijk ken ik de grootste flaws van de tank en probeer ik daar rond te werken. Ik probeer zoveel mogelijk de LFP te verbergen, maar eerlijk gezegd ken ik niet elk richeltje en glooiing van de maps uit het hoofd. Sidescrapen lukt niet altijd even goed, misschien omdat sidescrapen het effect van de spiked neus te niet doet. Is reverse scraping een mogelijkheid? Iets wat ik meermaals deed met de IS-3. Ik heb zeker niet het gevoel om te kunnen vertrouwen op de armor van de IS-7. Ik heb het gevoel dat ongeveer 70% van de shots die ik krijg, binnen gaan.

Oftewel ga ik er redelijk snel aan in't begin, oftewel zit ik in een team die over de vijand walst zodat ik naar mijn mening te weinig damage heb kunnen doen ...

Ik merk wel dat citymaps zoals Ensk en Siegfried mijn ding zijn en ik daar wel veel betere resultaten haal.

Tips zijn welkom :)

[ Voor 10% gewijzigd door Catscratch op 04-04-2016 09:16 ]

Frank Lenaerts

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:18
Catscratch schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:11:
Na een lange winterstop ben ik terug begonnen met WOT. Ik speel casual, probeer toch aanzienlijk wat te lezen over bepaalde tanks, of kijk wat rond op youtube en zo kan ik toch m'n blauwe WN8 score behouden.

Ik heb nu eindelijk mijn eerste tier 10 tank kunnen unlocken, de IS-7. En voorlopig valt die dik tegen. Alle tanks in de lijn vond ik super, met goede resultaten. Ik zou dan denken dat het niveau op tier 10 veel moeilijker is. Maar met de T-10 zag ik evengoed tier 10 games, en da's statsgewijs één van mijn beste tanks. Na een 70 games in de IS-7 is m'n gemiddelde WN8 1480 ... niet echt denderend.

Natuurlijk ken ik de grootste flaws van de tank en probeer ik daar rond te werken. Ik probeer zoveel mogelijk de LFP te verbergen, maar eerlijk gezegd ken ik niet elk richeltje en glooiing van de maps uit het hoofd. Sidescrapen lukt niet altijd even goed, misschien omdat sidescrapen het effect van de spiked neus te niet doet. Is reverse scraping een mogelijkheid? Iets wat ik meermaals deed met de IS-3. Ik heb zeker niet het gevoel om te kunnen vertrouwen op de armor van de IS-7. Ik heb het gevoel dat ongeveer 70% van de shots die ik krijg, binnen gaan.

Oftewel ga ik er redelijk snel aan in't begin, oftewel zit ik in een team die over de vijand walst zodat ik naar mijn mening te weinig damage heb kunnen doen ...

Ik merk wel dat citymaps zoals Ensk en Siegfried mijn ding zijn en ik daar wel veel betere resultaten haal.

Tips zijn welkom :)
Imho is de is7 geen goede random tank, dus daar heb je misschien wel een beetje pech mee. Reverse sidescrapen zou ik gewoon niet doen, de moeite niet waard met de is7. Je lfp verbergen is goed, maar dan sta je nog steeds niet safe : de meeste tier x's, zo niet allemaal, pennen je upper met gold. Om safe te zijn moet je dus hulldown staan.

Sidescrapen kan wel in de is7, maar is natuurlijk niet ideaal met die pikenose. Waar ik nog het meeste succes mee heb gehad in randoms is om ehhhh 1 vlak van de piked nose te gebruiken om een soort van te sidescrapen en zo shots te baiten die of autobouncen op de upper of de lower niet pennen. Maar goed, ik ben ook geen held in de is7 en ben blij dat die missies voorbij zijn lel.

De is4 is in randoms zoveel beter.

• User
  • Laatst online: 26-11 19:02
Nemean schreef op maandag 04 april 2016 @ 07:15:
[...]

Want jij doet zulke dingen niet natuurlijk, je bent het voorbeeld van perfectie, iemand waar tegen op gekeken wordt. Een beetje plezier maken in platoon moet gewoon kunnen, elkaar detracken e.d. als grapje waarom niet?

Daarnaast won ons team wel de battle. Bal won met 5k damage en 10 kills.
Jij moet ook eens op de S3AL TS gaan rondhangen, dit soort acties passen er precies tussen. :*)

Vorige week ook meerdere keren een paar klotescoutjes tegengekomen met Cold in platoon. Gasten denken dat het hun taak is om ons zo veel mogelijk te rammen, te blocken en algeheel irritant te zijn in een potje. Helaasch voor die lui heb ik tegenwoordig geen geduld met zulke snuiters en ze kunnen het potje dan ook eerder dan ze gepland hadden verlaten. Uiteraard wordt er dan keihard huilie huilie gedaan.
Als je het potje van andere spelers wil verzieken moet je niet gaan janken als je eigen potje verziekt wordt. :w

• Catscratch
gotfurrr schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:45:
[...]

Imho is de is7 geen goede random tank, dus daar heb je misschien wel een beetje pech mee. Reverse sidescrapen zou ik gewoon niet doen, de moeite niet waard met de is7. Je lfp verbergen is goed, maar dan sta je nog steeds niet safe : de meeste tier x's, zo niet allemaal, pennen je upper met gold. Om safe te zijn moet je dus hulldown staan.

Sidescrapen kan wel in de is7, maar is natuurlijk niet ideaal met die pikenose. Waar ik nog het meeste succes mee heb gehad in randoms is om ehhhh 1 vlak van de piked nose te gebruiken om een soort van te sidescrapen en zo shots te baiten die of autobouncen op de upper of de lower niet pennen. Maar goed, ik ben ook geen held in de is7 en ben blij dat die missies voorbij zijn lel.

Waarom is de IS-4 zoveel beter? De IS-4 is toch trager en slechtere armor voor zover ik weet. Wel de sublieme gun van de T-10 :)

En waarom is de IS-7 niet goed voor randoms? Zou het wel zonde vinden om meer dan een jaar, in mijn geval, te grinden voor m'n eerste tier 10 en dan deze tank links te laten liggen ...

Nu dat gold ammo gebruik valt nog wel mee vind ik op tier 10. Van de 70 games heb ik nog maar één match gehad waar gans m'n hit log in het geel stond. Af en toe heb je er wel eentje dat wel ...

Thanks voor de feedback btw!

Frank Lenaerts

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 13:58
Catscratch schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:35:
[...]

Waarom is de IS-4 zoveel beter? De IS-4 is toch trager en slechtere armor voor zover ik weet. Wel de sublieme gun van de T-10 :)

En waarom is de IS-7 niet goed voor randoms? Zou het wel zonde vinden om meer dan een jaar, in mijn geval, te grinden voor m'n eerste tier 10 en dan deze tank links te laten liggen ...

Nu dat gold ammo gebruik valt nog wel mee vind ik op tier 10. Van de 70 games heb ik nog maar één match gehad waar gans m'n hit log in het geel stond. Af en toe heb je er wel eentje dat wel ...

Thanks voor de feedback btw!
Ik vind de IS-7 ook tegenvallen. Je kunt er eigenlijk alleen mee brawlen op city maps omdat de gun wel een hoge alpha heeft maar een matige reload en een zeer slechte accuracy, daarnaast is de pen op tier 10 matig. De gun op de T-10 heeft dan inderdaad mijn voorkeur.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11 08:15
User schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:03:
[...]
Jij moet ook eens op de S3AL TS gaan rondhangen, dit soort acties passen er precies tussen. :*)

Vorige week ook meerdere keren een paar klotescoutjes tegengekomen met Cold in platoon. Gasten denken dat het hun taak is om ons zo veel mogelijk te rammen, te blocken en algeheel irritant te zijn in een potje. Helaasch voor die lui heb ik tegenwoordig geen geduld met zulke snuiters en ze kunnen het potje dan ook eerder dan ze gepland hadden verlaten. Uiteraard wordt er dan keihard huilie huilie gedaan.
Als je het potje van andere spelers wil verzieken moet je niet gaan janken als je eigen potje verziekt wordt. :w
Yep, helemaal mee eens, laatst met platoonmaatje op Redshire rijden we weg van cap is daar echt zeeën en zeeën en zeeën aan ruimte en wat doet zon T49 die gaat letterlijk voor langs bij me platoonmaat en ofc rijden ze tegen elkaar aan en gaat die T49 hem daarna blocken cause reasons. Wat denk je dan op zo'n moment he? Dus die mocht gelijk terug naar de garage en een uur ban voor platoon maat :+

Ik had het eergisteren ook met T22-med stond ik op die verhoging op airfield met een 140. Komen 3 tanks het hoekje om pushen die ik wil engagen en die vent durft niets te doen in zn 140. Ik wil er dus langs maar hij rijdt achteruit tegen mij aan waardoor ik vast zit, cause new pyshics. Die vent had het gewoon niet door wat die aan het doen is. Dus ik schiet hem in zn reet = bounce cause 140 armor. Daarna nog een keer. toen had die ineens door hoe die niet meer naar achter moest rijden. Maar wel hoe hij terug kon schieten op mij en mij moest gaan duwen terwijl ik die gasten wilde gaan schieten. Aan het einde wilde hij weg met zn 300 damage omdat stel je voor dat je op tanks zou schieten. Heb ik hem geblocked dat hij de heuvel niet afkon en gingen we beide dood. Zelf ook een klote game maar totally worth it.

Game erna geteamkilled omdat T22-med rigged is en die gele bot van de tegenstander hem natuurlijk wel legit had right....Btw T22-med is echt geen heilige graal qua armor. Ding heeft alleen side armor frontal is het helemaal niets. En die side armor werkte ook niet echt meer, hij lijkt wel stealth nerfed |:(

Ander mooi voorbeeld. Ik werd arty focussed in mn leo PTA cause xvm dus heel de tijd arty safe staan. Daarna wil ik ff een stukje oversteken om weer arty safe te kunnen staan. Kom er weer zon aap in zn 140 ( tzijn wel vaak die 140 spelers he ) die vol gas tegen me aanrijdt waardoor me tank stil staat en ik weer moet bijsturen en op gang moet komen. Bam oneshotted by arty.

Als mensen mij gewoon laten spelen en me gewoon niet in de wegrijden of irritant doen winnen ze tenminste nog eens games. Maar al zo vaak dat je gewoon verliest doordat je eigen team er alles aandoet om je eerder dood te krijgen.

Gelukkig kan het ook anders, laatst was het 2 tegen 7 ik was samen met een oranje T54e1 over. Daar verwacht je in eerste niet veel van maar gelukkig kon die vent de chat lezen. Dus ik telkens typen wat we gaan doen en hij volgde mee. HIj bakte er verder niets van qua shots maar hij gebruikte tenminste wel zijn HP die ik niet meer had om de game uiteindelijk samen te winnen. Dan krijgt hij gewoon een gg en well played van mij te horen.

Ik kan uren doorgaan over zulke zaken elke game is er wel wat waarvoor je je hoofd tegen de muur aan wilt slaan en als dit gemiddelde wereldbevolking moet voorstellen is het echt droevig met ons gesteld.

Gewoon een klein stukje common sense is bij de meeste mensen gewoon niet te vinden en voor dit hoef je echt geen wereldster zijn om bepaalde dingen te snappen. Je hoeft zelfs geen goede reflexen te hebben of geen IQ van 130.

TL DR: droevig niveau van WoT spelers, teamkilling for greater good, je team is vaak schijt irritant,
arty is life, hail to QB, lichtpuntjes bestaan ook.

Het hele verhaal is een halve TK/ Rant verhaal geworden. misschien net als Titus er een dagboek van maken :+

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 04 april 2016 @ 09:45:
[...]

pleasse...................................................... 8)7

De IS-7 is letterlijk de beste pubstomp heavy die er in de hele game is. op de Gebuffde e-5 na nu dan :+ Met die tank kan je letterlijk overal hulldown staan, heb je god armor en een gun met zo weinig bloom dat je letterlijk bijna alles kan raken zonder te mikken.

Hulldown kan niemand je überhaupt raken, noem 1 tank die dat kan in deze game. Daarnaast als je lfp hide en je alleen je pike is te zien hoef je geen eens te anglen en kan je hem zelfs met heat niet pennen.

Dit is letterlijk waar de makkelijkste tank om te spelen en je kan gewoon dubbel RR overal door heen walsen. Dit is volgens mij ook de makkelijkste 3de mark die ik in T10 gehaald hebt.

IS4 is echt 10x slechter. Geen armor, geen mobility alleen wat side armor. Heat pent ufp als boter en je kan eigenlijk niet anglen tegen T10 tds.

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:18:
[...]

pleasse...................................................... 8)7

De IS-7 is letterlijk de beste pubstomp heavy die er in de hele game is. op de Gebuffde e-5 na nu dan :+ Met die tank kan je letterlijk overal hulldown staan, heb je god armor en een gun met zo weinig bloom dat je letterlijk bijna alles kan raken zonder te mikken.

Hulldown kan niemand je überhaupt raken, noem 1 tank die dat kan in deze game. Daarnaast als je lfp hide en je alleen je pike is te zien hoef je geen eens te anglen en kan je hem zelfs met heat niet pennen.

Dit is letterlijk waar de makkelijkste tank om te spelen en je kan gewoon dubbel RR overal door heen walsen. Dit is volgens mij ook de makkelijkste 3de mark die ik in T10 gehaald hebt.

IS4 is echt 10x slechter. Geen armor, geen mobility alleen wat side armor. Heat pent ufp als boter en je kan eigenlijk niet anglen tegen T10 tds.
alles was imho he, iedereen heeft bepaalde tanks die goed zouden moeten zijn maar waar geen klik mee is.

Het punt is precies wat je zegt, je hoeft de pike niet eens te anglen om niet gepenned te worden met heat. Dat zou moeten zijn: je MOET NIET EN MAG NOOIT de pike anglen :*) .

In randoms vind ik een platoon van 3 is7's totaal geen issue, een platoon van e5's bij de tegenstander wel. Dat komt IMHO omdat je de is7 gewoon relatief gezien betrouwbaar kan pennen frontaal, behalve als deze echt hull down staat. Zodra een is7 gaat sidescrapen moet hij precies in de juiste hoek eruit komen om niet in de schouders te worden gepenned, de lower is sowieso betrouwbaar te pennen en het drivewheel ook.

De armour layout is natuurlijk fantastisch van een is7, maar ik krijg em zelf niet werkend en heb er ook zelden problemen mee om een is7 te pennen.

De is4 vind ik een veel betere pubtank, omdat je nog steeds heat nodig hebt om door de upper te schieten, maar zodra je kan sidescrapen ben je bijna immuun voor alles en zodra je iets van gun depr hebt schiet ook (bijna) niemand meer door je turret.

Misschien heeft de is7 wel de betere armour, maar het grootste voordeel is dat veel mensen niet weten hoe ze een is4 moeten pennen. Dat idee heb ik in ieder geval.

Daarnaast is de 303apcr pen (of zoiets) van de is7 echt wel een heel erg groot nadeel in een heavy brawl, ik heb echt zo vaak gehad dat je een E100 gewoon niet kan pennen omdat deze toevallig heel ietsiepietsie geangled staat. De 303 apcr pen van de is7 vind ik gewoon niet altijd even nuttig.

de 340 heat pen van de is4 vind ik dan fijner, ondanks dat het heat is. je kan iig veel meer betrouwbaar pennen frontaal dan met een is7.

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:54:
[...]

alles was imho he, iedereen heeft bepaalde tanks die goed zouden moeten zijn maar waar geen klik mee is.

Het punt is precies wat je zegt, je hoeft de pike niet eens te anglen om niet gepenned te worden met heat. Dat zou moeten zijn: je MOET NIET EN MAG NOOIT de pike anglen :*) .

In randoms vind ik een platoon van 3 is7's totaal geen issue, een platoon van e5's bij de tegenstander wel. Dat komt IMHO omdat je de is7 gewoon relatief gezien betrouwbaar kan pennen frontaal, behalve als deze echt hull down staat. Zodra een is7 gaat sidescrapen moet hij precies in de juiste hoek eruit komen om niet in de schouders te worden gepenned, de lower is sowieso betrouwbaar te pennen en het drivewheel ook.

De armour layout is natuurlijk fantastisch van een is7, maar ik krijg em zelf niet werkend en heb er ook zelden problemen mee om een is7 te pennen.

De is4 vind ik een veel betere pubtank, omdat je nog steeds heat nodig hebt om door de upper te schieten, maar zodra je kan sidescrapen ben je bijna immuun voor alles en zodra je iets van gun depr hebt schiet ook (bijna) niemand meer door je turret.

Misschien heeft de is7 wel de betere armour, maar het grootste voordeel is dat veel mensen niet weten hoe ze een is4 moeten pennen. Dat idee heb ik in ieder geval.

Daarnaast is de 303apcr pen (of zoiets) van de is7 echt wel een heel erg groot nadeel in een heavy brawl, ik heb echt zo vaak gehad dat je een E100 gewoon niet kan pennen omdat deze toevallig heel ietsiepietsie geangled staat. De 303 apcr pen van de is7 vind ik gewoon niet altijd even nuttig.

de 340 heat pen van de is4 vind ik dan fijner, ondanks dat het heat is. je kan iig veel meer betrouwbaar pennen frontaal dan met een is7.
De IS-4 heeft alleen armor wanneer je aan het sidescrapping bent en dan ook allen tegen tanks met 250 pen of minder. Het is een hele defensieve tank dus echt pubstompen gaat niet omdat je niet aggresive kan spelen met IS-4. Zeker gezien de snelheid en mobility is dat al een drama :+

Daarnaast als je tegen een E-100 of een T10 Td staat te brawlen ga je het gevecht altijd verliezen omdat je hier haast niet tegen kan anglen. Of je bent overangled met je side armor of je staat goed geangled met je side maar dan kunnen ze ook je vlakje van je ufp zien.

Daarnaast heeft IS-4 nog de turret roof weakspot net zoals de IS-3 heeft waardoor je die sowieso makkelijker kan pennen. Volgens mij is de gun depression van IS-4 ook nog eens slechter dan IS-7.

Lower plate van IS-7 is niet betrouwbaar te pennen hiervoor heb je toch minimaal 250mm pen nodig en dan nog is het aan RNG of je hem raakt of niet. Een IS-4 lfp kan je al met 200mm pennen en is ook een stuk groter om te raken. Daarnaast is de 350mm sidespace armor een stuk beter dan de zijkant van een IS-4.

Als je tegen een E-100 / Jagd E100 of Maus / Cupola E5 staat is de HEAT pen van de IS-4 wel een voordeel inderdaad, maar dat is ook het enige in alle andere gevallen kan je beter apcr hebben.

Feitelijk gezien onafhankelijk van je eigen voorkeur is denk ik de IS-7 overall de veel betere tank.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:54
Ik heb een haat-Liefde verhouding met de IS7. Met food is de tank stukken beter alleen brand mijn IS7 vaak af. Nog een weekje en dan is m'n nieuwe pc binnen en ben ik terug online *O*

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:03:
[...]

De IS-4 heeft alleen armor wanneer je aan het sidescrapping bent en dan ook allen tegen tanks met 250 pen of minder. Het is een hele defensieve tank dus echt pubstompen gaat niet omdat je niet aggresive kan spelen met IS-4. Zeker gezien de snelheid en mobility is dat al een drama :+

Daarnaast als je tegen een E-100 of een T10 Td staat te brawlen ga je het gevecht altijd verliezen omdat je hier haast niet tegen kan anglen. Of je bent overangled met je side armor of je staat goed geangled met je side maar dan kunnen ze ook je vlakje van je ufp zien.

Daarnaast heeft IS-4 nog de turret roof weakspot net zoals de IS-3 heeft waardoor je die sowieso makkelijker kan pennen. Volgens mij is de gun depression van IS-4 ook nog eens slechter dan IS-7.

Lower plate van IS-7 is niet betrouwbaar te pennen hiervoor heb je toch minimaal 250mm pen nodig en dan nog is het aan RNG of je hem raakt of niet. Een IS-4 lfp kan je al met 200mm pennen en is ook een stuk groter om te raken. Daarnaast is de 350mm sidespace armor een stuk beter dan de zijkant van een IS-4.

Als je tegen een E-100 / Jagd E100 of Maus / Cupola E5 staat is de HEAT pen van de IS-4 wel een voordeel inderdaad, maar dat is ook het enige in alle andere gevallen kan je beter apcr hebben.

Feitelijk gezien onafhankelijk van je eigen voorkeur is denk ik de IS-7 overall de veel betere tank.
ik kan je geen ongelijk geven, maar toch voelt de praktijk bij mij anders aan. wellicht omdat ik met de is4 veel makkelijker kan sidescrapen omdat het drivewheel niet voor damage zorgt en omdat je veel makkelijker shots kan baiten om daarna zelf gewoon uit je hoek te rijden en wel raak te schieten.

Heb even naar de armour layout gekeken van de is7 in AI, het is verbazend hoe goed deze is tegen heat frontaal. ook zoiets vaags, ik heb er naar mijn gevoel nooit problemen mee. Wellicht omdat je vaak niet op 1 hoogte staat met andere tanks waardoor je er in de praktijk niet altijd wat van mee krijgt (e100 schiet natuurlijk naar beneden bijna, dus dan is die hele armour layout irrelevant).

maar dit bedoel ik dus, is7 apcr vs is7 en is4, nou maakt dit ene ding natuurlijk niet de is4 opeens superieur, maar dit laat wel zien dat imho de sidearmour van de is4 iig beter is dan die van de is7 in veel situaties. (tanks staan hetzelfde geangled, weakspot is te zien bij de is4 op de turret en bij de is7 op de schouders/pikevlak en drivewheel)

edit: in pubs kan je dus gewoon je zijkant laten zien, mensen pompen er heat, ap, apcr in en bouncen, je rijdt 2 meter naar achter en schiet wel raak. rinse and repeat :+
edit2: en waarom dat beter is dan een is7 in pubs? een is7 kan natuurlijk gewoon hulldown gaan staan, maar de meeste mensen proberen daar niet eens meer op te schieten en rijden weg of gaan achter een muurtje staan. de zijkant van de is4 ziet er voor de meeste mensen zo weak uit dat ze daar wel op willen schieten, ergo, je kan makkelijker damage farmen ;)
edit3: maar misschien doe ik wel gewoon iets helemaal fout in mn is7 :'(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hCOq4KH.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I3Uox6t.png

[ Voor 9% gewijzigd door gotfurrr op 04-04-2016 12:48 ]

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 22:23
Ik ben ook geen fan van de IS-7 hoor, geef mij any day een E5. Ik ben ook geen fan van de Obj 140 en de T62a, speel liever de E50M of de 30B. Heb in alle 3 die Ruski tanks de ace nog niet, zegt ook wel wat. De tanks liggen me gewoon veel minder, ik kan niet precies verklaren waarom. Occasionally heb ik er uiteraard wel eens goede potjes mee, maar over het algemeen presteer ik er veel minder consistent in dan in de non-russian genoemde tanks..

Jantje vergeet volgens mij dat hij tot de absolute top behoort en dat niet iedereen op dat niveau zit :+ Ik vraag me echt nog steeds serieus af hoe hij het voor elkaar krijgt om zo consistent te spelen. Ik heb gewoon te vaak kut potjes om echt (super) unicum averages te halen in tanks. E50M, E5, T57 Hvy, Conqueror. Dat zijn zo'n beetje mijn meest consistente tanks.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:06
Waar haal je die hippe screenshots vandaan? :D 8) :*)

• gotfurrr
Mr_Size schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:54:
Ik ben ook geen fan van de IS-7 hoor, geef mij any day een E5. Ik ben ook geen fan van de Obj 140 en de T62a, speel liever de E50M of de 30B. Heb in alle 3 die Ruski tanks de ace nog niet, zegt ook wel wat. De tanks liggen me gewoon veel minder, ik kan niet precies verklaren waarom. Occasionally heb ik er uiteraard wel eens goede potjes mee, maar over het algemeen presteer ik er veel minder consistent in dan in de non-russian genoemde tanks..

Jantje vergeet volgens mij dat hij tot de absolute top behoort en dat niet iedereen op dat niveau zit :+ Ik vraag me echt nog steeds serieus af hoe hij het voor elkaar krijgt om zo consistent te spelen. Ik heb gewoon te vaak kut potjes om echt (super) unicum averages te halen in tanks. E50M, E5, T57 Hvy, Conqueror. Dat zijn zo'n beetje mijn meest consistente tanks.
Haha dat laatste dus. Als ze een koekblik als tank introduceren schiet hij er waarschijnlijk nog steeds 4k average mee _/-\o_

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die IS4 roof weak point heeft me al een paar keer aardig wat damage opgeleverd in m'n Type 4 Heavy. Want je kunt er zo mooi van boven af inschieten. Goed om zulke zwakke plekken te kennen, mede dank zij dit topic :)

Ben wel benieuwd hoe bijv. een Jantje in een Type 4 Heavy op de verschillende maps zal spelen, ding is veel te traag om actief te reageren op de tegenstander.

• gotfurrr
mkliko schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:56:
[...]

Waar haal je die hippe screenshots vandaan? :D 8) :*)
Armour inspector op ipad.

@quantor, als je een is7 facehugged kan je bovenop ook door de 2 cupola's schieten + de achterkant van de turret, dit kan met een e100 iig (de cupola iig). alhoewel ik die achterkant nog nooit heb geprobeerd, dat zie ik nu pas :o binnenkort maar eens een trainingroom openen :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WCLY3cS.png

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 04-04-2016 13:11 ]

• jantje 2
gotfurrr schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:11:
[...]

Armour inspector op ipad.

@quantor, als je een is7 facehugged kan je bovenop ook door de 2 cupola's schieten + de achterkant van de turret, dit kan met een e100 iig (de cupola iig). alhoewel ik die achterkant nog nooit heb geprobeerd, dat zie ik nu pas :o binnenkort maar eens een trainingroom openen :o

[afbeelding]
Klopt dit is de enige weakpoint op de turret van de IS-7. Alleen is dit vaak een critical hit no damage omdat het een viewport is volgens mij. En de kans dat je dat daadwerkelijk raakt terwijl je heen en weer rijdt is zowat onmogelijk :+ Daarnaast kan je als je een IS-7 facehugged wachten totdat hij zn gun in de lucht steekt om dan onder zijn gun in die "leegte" te schieten is namelijk een weakpoint. Daarnaast kan je in een facehug ook net op het randje van zn turret ring schieten naast zn gun als je met prem ammo schiet. Niet 100% reliable maar wel 50-50% dat je pent.

Misschien moet ik de IS-4 dan meer spelen want ik heb het nog niet voor elkaar gekregen dat ik heat shells of T10 tds shells reliable kan bouncen in dat ding, persoonlijk vind ik hem ook niet echt tof om te spelen. en 320 armor is nog steeds een 60-70% kans voor heat om te pennen en je moet echt in een perfecte angle staan.

IS-7 is daarentegen veel makkelijker te spelen omdat je eigenlijk helemaal niets hoeft te doen om ook daadwerkelijk shells te bouncen.

Helaas is mijn niveau de laatste tijd niet zo heel goed meer, heb geen geduld en zin meer om moeilijk te doen. Leo Pta 3de mark grind ging nog wel lekker, in 91 games afgerond. Maar ook daar had ik veel games tussen zitten die gewoon beter hadden gekund. Vaak is het zo als ik map X krijg heb ik ook al geen zin meer zoals Overlord of Scared Valley.

Tijdje terug ook de charioteer gegrind, nog steeds nachtmerries van :+ dat was echt een aanslag op me stats. Geen idee waarom ik in dat ding echt niets voor elkaar kon krijgen. Denk dat ik in dat ding ook geen geduld had en te veel als med aan het spelen was. Zovaak oneshotted door arty of andere HE.

Edit : nog even over de premium tank discussie schijnt die nieuwe M41 90MM Bulldog een erg goede premium tank te zijn, één van de beste die er momenteel te krijgen is. Heel mijn clan heeft dan ding zowat aangeschaft.

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 04-04-2016 14:25 ]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
Kepro schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:18:
Ik heb een haat-Liefde verhouding met de IS7. Met food is de tank stukken beter alleen brand mijn IS7 vaak af. Nog een weekje en dan is m'n nieuwe pc binnen en ben ik terug online *O*
Large Repair Kit + Food + Auto Fire Extinguisher + Jack of all Trades op je commander is ook een goede combinatie ;)

Stichting Hobbyserver

• jantje 2
wsLy schreef op maandag 04 april 2016 @ 14:33:
[...]

Large Repair Kit + Food + Auto Fire Extinguisher + Jack of all Trades op je commander is ook een goede combinatie ;)
Dat heb ik op de IS-7 maar met een dode driver ( wat vaak voorkomt net zoals op 260 ) is hij toch niet zo heel mobiel meer. Volgens speel ik hem nu zelfs zonder FE want dat ding gaat frontal bijna nooit in de fik.

Al durf ik dat niet met zekerheid te zeggen heb dat ding in weken/maanden niet meer aangeraakt.

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:05
WG at its best:
http://worldoftanks.eu/en...rampage-mode-termination/

Of te wel, geen T22sr meer te halen, maar treur niet! Hij wordt toch "gerebalanced" oftewel kapot generft.
In other news, misschien wordt de shitter-2 gebufft samen met wat andere tanks:
http://worldoftanks.eu/en...ent/new-vehicles-changes/

• gotfurrr
iTitus schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:15:
WG at its best:

Of te wel, geen T22sr meer te halen, maar treur niet! Hij wordt toch "gerebalanced" oftewel kapot generft.
lel, we krijgen allemaal op 12 april een t22sr 8)

• Mr_Size
Ook maar weer eens de portemonnee getrokken en die Duitse Bulldog aangeschaft. Helaas 2x op rij 14 randdebielen in mijn team, waardoor er nog een mooie 0% WR aan kleeft. Altijd fijn, een nieuwe tank beginnen met losses :r

edit, omg, wordt het zo'n avond. De Leo Pta is weer eens een leugen. 268 pen m'n reet. Heb al een 13 90, M41 Duitser en 2x een T54E1 gebounced... Legit stuff WG 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Mr_Size op 04-04-2016 19:24 ]

• wsLy
Iemand uit S3AL had weer een leuke aanvaring met een T49
IkStinkNL (20:25:41) T49's are so funny playing my 62a first shot 200 dmg from t49 gunner and loader 2nd shot 100 splash driver
IkStinkNL (20:25:52) At the end only my commander alive with 1500HP left
Ik kreeg daarnet ook een 900hp snapshot van een T49, becuz reasons.

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 04-04-2016 20:37 ]

Stichting Hobbyserver

• tomtomaatje
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-11-2023
wsLy schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:36:
Iemand uit S3AL had weer een leuke aanvaring met een T49

[...]

Ik kreeg daarnet ook een 900hp snapshot van een T49, becuz reasons.
Zozo mij zomaar als lijdend voorwerp gebruiken! Ben ik niet van je gewend Coldje :P

• wsLy
tomtomaatje schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:00:
[...]

Zozo mij zomaar als lijdend voorwerp gebruiken! Ben ik niet van je gewend Coldje :P
})

Overigens:
Vehicles in Futures Updates

Updated: April 4

The following Premium vehicles will be rebalanced in the next update. This is due to their weak performance in comparison to other Premium vehicles. Detailed characteristics will be published in the future.

This change is the first part of an upcoming complete vehicle rebalance.

Pz.Kpfw. V/IV Alpha (German tier VI medium tank)
STA2 (Japanese tier VIII medium tank)
112 (Chinese tier VIII heavy tank)
T95E2 (American tier VIII medium tank)
M56 Scorpion (Amerian tier VII tank destroyer)
59 Patton (Chinese tier VIII medium tank)
A-32 (Soviet tier IV medium tank)
Kanonenjagdpanzer (German tier VIII tank destroyer)

Stichting Hobbyserver

• GerGio
  • Laatst online: 00:15
Nou vanavond met Blue_Boon gespeeld in Platoon ging echt super lekker. We waren beide onze tier 7 aan het grinden. Ook nog mijn Ace tanker op de IS gehaald. Man je weet wel dat je platoon de game gecaried heeft als je met zijn twee meer damage hebt gedaan dan de rest van het team samen. Bij een game met een winkans van 33%

Nickname KasPlantje.

• wsLy
GerGio schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 00:27:
Bij een game met een winkans van 33%
Zet die winkans gewoon uit en staar je er niet blind op. Want die winkans zegt echt 3 keer niks.

Gisteren was het weer nationale ammorack dag volgens mij.. In meer dan de helft van al mijn battles klapte mijn ammorack eruit, ongeacht welke tank ik speelde. De 2 dagen ervoor met dezelfde tanks gespeeld en toen is mijn ammorack misschien in 5-6 battles eruit geklapt.

Tijd geleden heb ik dat nog eens gehad, toen had ik in zeker 75% van mijn battles dat mijn ammorack beschadigd raakte... Freaking BS dat het is.

Stichting Hobbyserver

• Quantor
  • Niet online
Gisteravond na een zeer slechte start, 0/6, toch nog een kleine 60% winrate kunnen halen en bijna 3K wn8. Hoe het soms om kan slaan van slecht naar goed is bizar, helaas komt vice versa ook voor.

Helaas net niet MT15.3 met honours gehaald, stond in m'n FV4202 even te wachten tot die laatste overgebleven JgdPzE100 voor mij te killen was (600 health over en er stonden nog 3 andere tanks van mijn team omheen), maar helaas onze JgdPzE100 duwde er van heel ver een shell in. Had net daarvoor een T30 geammoracked door een shot in z'n turret, op het randje van m'n drawing distance :)

• jantje 2
iTitus schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:15:
WG at its best:

Ye, T22sr more rare than type 59 please :+ heb de balance changes gezien en ipv van armor aanpassen
( wat volgens de meeste broken is ) gaan ze alleen maar de gun en ground restitance nerfen.

Ik ben benieuwd hoe dat ding zal preformen, ik ga nu wat meer games in dat ding spelen kijken of ik er wat van bak. Laatste tijd werkte dat armor totaal niet en had ik zoveel games dat ik gewoon 0 bounce zelf met angled sides. Frontal is het armor trouwens slechter dan dat van een T62a of 140.

Me average damage is van 4,2k naar 3,6k gedaald |:( maarja ik had ook echt iets van 4-6 games met 300-1200 damage :+ getting teamkilled ftw :F

Edit : Oh M60 naar HD, please buff dat ding zoals de M48 patton buffed is. Dan is dat ding weer fatsoenlijk te spelen :9~

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2016 10:19 ]

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:35
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:17:
[...]

Edit : Oh M60 naar HD, please buff dat ding zoals de M48 patton buffed is. Dan is dat ding weer fatsoenlijk te spelen :9~
Laat ze maar eens beginnen met de M48 zijn pre-nerf stats terug te geven, want ondanks de "buff" is hij nog steeds out-classed by andere mediums en zelfs de FV215b heavy tank.

• jantje 2
ThomasG schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:48:
[...]
Laat ze maar eens beginnen met de M48 zijn pre-nerf stats terug te geven, want ondanks de "buff" is hij nog steeds out-classed by andere mediums en zelfs de FV215b heavy tank.
De nieuwe M48 patton is echt onwijs goed hoor, waarschijnlijk niet zo goed als toen hij net was released maar hij doet nu echt niet onder voor andere T10 meds met 390 alpha. ( niets outclassed russian meds :+ )

Enige nadeeel is dat zijn top speed niet zo heel hoog is, maar de gun en armor is gewoon zeer decent.
En ik heb hem post buff met plezier gespeeld moet ik zeggen.

• ThomasG
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:58:
[...]

De nieuwe M48 patton is echt onwijs goed hoor, waarschijnlijk niet zo goed als toen hij net was released maar hij doet nu echt niet onder voor andere T10 meds met 390 alpha. ( niets outclassed russian meds :+ )

Enige nadeeel is dat zijn top speed niet zo heel hoog is, maar de gun en armor is gewoon zeer decent.
Het is ook geen slechte tank, zo is hij rijdend de meest accurate tank in het spel. Hij is alleen ooit onnodig generfed in de tijd dat er nog maar 3 tier X mediums in het spel zaten, inmiddels komen er allemaal nieuwe tanks welke belachelijke stats hebben, maar WG weigert om de M48 zijn oude snelheid terug te geven; reload en reticle bloom heeft hij slechts deels terug gekregen. Wargaming moet echt meer aan balance gaan doen.

• Vaudtje
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
/delurk
Ik had al tijden last van stotteren van mijn game zodra ik mijn muis bewoog, behalve als er een knop ingedrukt was. Na veel vogelen met de graphics settings bleek dat niet relevant, maar vond ik een topic op het WoT forum.
Ik had het probleem niet geassocieerd met de aanschaf van mijn nieuwe muis, maar ik vond de G402 eigenlijk al wel teleurstellend ten opzichte van mijn oude G5 (die default op 500/s polling rate staat)

Heeft iemand anders hier last van? Ik heb een ticket ingestuurd en ze geloven me bijna. Ik heb nu met een andere muis (Logitech G5) getest, daarmee heb ik hetzelfde, tenminste op mijn PC.
Op mijn laptop (Core i7-2630QM, 4GB RAM, Quadro 1000M) zie ik geen verschil in frame rate of stotteren als ik de hoge polling rate instel :?
Andere games doen wel normaal, het probleem lijkt uniek voor WoT.

An sich is voor mij het probleem over nu ik mijn G402 op 500/s zet, maar ik ben toch benieuwd of dit uniek is voor mijn PC.

In deeze zin staan drie fauten

• patrickos85
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:58:
[...]

M48 degelijke bepantsering? Praten we over dezelfde tank? :+ Elk schot behalve 30x30cm op de turrent rondom de gun is standaard een pen.

Ik heb en ben een degelijk speler naar mijn mening. maar eenmaal spotted ben ik zo weg. Ook hulldown, dankzij de turret op turret.

Snelheid van de tank icm bepantsering is erg slecht. Andere T10 meds hebben hogere snelheid, of meer armor. Soms zelfs beide

Grootste voordeel van M48 is velocity van shells, accuratie en hoge dmg per shell. Dat maakt um lekker als sniper, maar brawlen is no go.

mijn winrate met M48 is 44% :'(
ThomasG schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:06:
[...]
Het is ook geen slechte tank, zo is hij rijdend de meest accurate tank in het spel. Hij is alleen ooit onnodig generfed in de tijd dat er nog maar 3 tier X mediums in het spel zaten, inmiddels komen er allemaal nieuwe tanks welke belachelijke stats hebben, maar WG weigert om de M48 zijn oude snelheid terug te geven; reload en reticle bloom heeft hij slechts deels terug gekregen. Wargaming moet echt meer aan balance gaan doen.
Balans raakt beetje kwijt met de O-I,O-NI en vergelijkbare tanks. Geldt voor meerdere tanks, niet alleen op T10 niveau.

Ik kon met mijn t71 een O-NI tank alleen achter op zijn lower plate penetraten. voorkant en zijkant zijn teveel, terwijl hij maar 1 tier hoger is...

[ Voor 28% gewijzigd door patrickos85 op 05-04-2016 12:43 ]

• wsLy
patrickos85 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:22:
[...]
[...]

Balans raakt beetje kwijt met de O-I,O-NI en vergelijkbare tanks. Geldt voor meerdere tanks, niet alleen op T10 niveau.

Ik kon met mijn t71 een O-NI tank alleen achter op zijn lower plate penetraten. voorkant en zijkant zijn teveel, terwijl hij maar 1 tier hoger is...
O-ni is zelfs dezelfde tier... Of bedoel je de O-Ho?
Het zijn in ieder geval irritante tanks om tegen te komen, vooral voor mensen die geen premium shells willen/kunnen schieten.

Stichting Hobbyserver

• patrickos85
wsLy schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:52:
[...]

O-ni is zelfs dezelfde tier... Of bedoel je de O-Ho?
Het zijn in ieder geval irritante tanks om tegen te komen, vooral voor mensen die geen premium shells willen/kunnen schieten.
Dan zal het wel de O-Ho geweest zijn inderdaad. Mijn voorbeeld ging over een situatie van vorige week oid. Vele battles geleden :p

Op de t71 heb ik idd geen gold shells zitten. kan wel winst maken met de tank, maar als ik gold ga laden is het einde zoek :)

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-11 18:24

brid

Onze excuses voor het ongemak

Heb altijd wel premium bij me, maar met auto-loader zoals de M41 Bulldog kost ff een clip leeg pompen 43K :o
Daar gaat de mogelijkheid tot winst, niet dat ik vaak premium nodig heb. De meeste T9 HT's zijn nog wel in de sides te pennen en ff snel switchen zit er niet in.

En ik vind dat als je een large repair kit van 20k bij je hebt, je ook gewoon een aantal premium shells bij je moet hebben om je zelf te verdedigen als dat nodig is.(maar ja mijn saldo is ook genoeg voor meer dan 700 bulldog clips heat)

[ Voor 7% gewijzigd door brid op 05-04-2016 13:31 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• jantje 2
patrickos85 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:22:
[...]

M48 degelijke bepantsering? Praten we over dezelfde tank? :+ Elk schot behalve 30x30cm op de turrent rondom de gun is standaard een pen.

Ik heb en ben een degelijk speler naar mijn mening. maar eenmaal spotted ben ik zo weg. Ook hulldown, dankzij de turret op turret.

Snelheid van de tank icm bepantsering is erg slecht. Andere T10 meds hebben hogere snelheid, of meer armor. Soms zelfs beide

Grootste voordeel van M48 is velocity van shells, accuratie en hoge dmg per shell. Dat maakt um lekker als sniper, maar brawlen is no go.

mijn winrate met M48 is 44% :'(
In verhouding met de M60 patton bounced de M48 nog redelijk wat shells zelfs op de turret. Als je rigde fight heeft je mantle nog redelijk kans om te bouncen en is het lastig de cupola goed te raken. Hij heeft zeker meer armor dan een M60, AMX30B, leopard 1, en beetje vergelijkbaar met STB1 troll turret.

Accucrate is de M48 dan totaal niet met zn 0,36 accucary en is totaal geen sniper. M48 is juist een rigde line brawler doordat je haast geen bloom hebt. Dit betekent peeken en schieten.

Ik snap waarom je 44% winrate heb op je M48 omdat je het niet helemaal speelt zoals hij bedoelt is :+

• patrickos85
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:49:
[...]

In verhouding met de M60 patton bounced de M48 nog redelijk wat shells zelfs op de turret. Als je rigde fight heeft je mantle nog redelijk kans om te bouncen en is het lastig de cupola goed te raken. Hij heeft zeker meer armor dan een M60, AMX30B, leopard 1, en beetje vergelijkbaar met STB1 troll turret.

Accucrate is de M48 dan totaal niet met zn 0,36 accucary en is totaal geen sniper. M48 is juist een rigde line brawler doordat je haast geen bloom hebt. Dit betekent peeken en schieten.

Ik snap waarom je 44% winrate heb op je M48 omdat je het niet helemaal speelt zoals hij bedoelt is :+
Als iets achter een heuvel is kan je het lastig raken ja. Zou zeggen dat deze tank daarvoor is gebouwd, maar de elevation/depression van de gun kan daarvoor niet goed genoeg. En het is een hoge medium. komt sneller boven heuvels uit.

m48 niet accuraat? Kan behoorlijk pinpoint schieten naar mijn idee. Tzal goed mogelijk zijn dat de tank niet goed past bij mijn speelstijl en wat je noemt ridge fighting. Daarentegen kan ik wel goed met T34/T30 overweg, welke hull down top zijn.

• jantje 2
patrickos85 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:15:
[...]

Als iets achter een heuvel is kan je het lastig raken ja. Zou zeggen dat deze tank daarvoor is gebouwd, maar de elevation/depression van de gun kan daarvoor niet goed genoeg. En het is een hoge medium. komt sneller boven heuvels uit.

m48 niet accuraat? Kan behoorlijk pinpoint schieten naar mijn idee. Tzal goed mogelijk zijn dat de tank niet goed past bij mijn speelstijl en wat je noemt ridge fighting. Daarentegen kan ik wel goed met T34/T30 overweg, welke hull down top zijn.
De reden waarom het lijkt alsof de tank accurate is komt doordat de bloomstats van de gun goed zijn, hierdoor heb je een hele korte aimtime en een kleine reticle. De shells daarentegen vliegen in de reticle alle kanten op en daarom heb je soms echt van die derp shots met de M48 patton.

Aangezien accuacry in WoT weinig uitmaakt door de belachelijke RNG in de game maakt het inderdaad soms niet uit of je op 50m aan het schieten bent of op 500m.

De gun deppresion is volgens mij -9? dus is een van de betere op de tanks maar enkele hebben -10.
Mix dat met redelijke turret armor en een snel aimede gun en je kan zeer goed rigde fighten.
Niet zo reliable als een T30 en T34 kan omdat die turrets nog vele malen beter zijn, maar zeker wel effectief.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:39
Ligt het aan mij of lijkt het er op dat er de laatste tijd meer mensen met een aimbot achtige mod rondrijden?

Gister potje stronghold en 4 van de 7 werden geammoracked, waarvan 1 zelfs 2 maal. No way dat dat toeval was, zeker niet in een rush die we deden, elk schot was een ammorack.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Vaudtje schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:49:
Heeft iemand anders hier last van? Ik heb een ticket ingestuurd en ze geloven me bijna. Ik heb nu met een andere muis (Logitech G5) getest, daarmee heb ik hetzelfde, tenminste op mijn PC.
Op mijn laptop (Core i7-2630QM, 4GB RAM, Quadro 1000M) zie ik geen verschil in frame rate of stotteren als ik de hoge polling rate instel :?
Andere games doen wel normaal, het probleem lijkt uniek voor WoT.

An sich is voor mij het probleem over nu ik mijn G402 op 500/s zet, maar ik ben toch benieuwd of dit uniek is voor mijn PC.
Ik heb ook een G402 maar heb geen last van stotteren in WoT, ik weet alleen niet wat de instellingen precies zijn dat zal ik vanavond even checken. Ik heb wel last van stotteringen als ik mijn muis beweeg tijdens het afspelen van een filmpje op youtube/dumpert etc maar niet als het filmpje fullscreen afgespeeld wordt..Ik zal eens kijken wat het effect van polling rate hier op is.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• patrickos85
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:30:
[...]

De reden waarom het lijkt alsof de tank accurate is komt doordat de bloomstats van de gun goed zijn, hierdoor heb je een hele korte aimtime en een kleine reticle. De shells daarentegen vliegen in de reticle alle kanten op en daarom heb je soms echt van die derp shots met de M48 patton.

Aangezien accuacry in WoT weinig uitmaakt door de belachelijke RNG in de game maakt het inderdaad soms niet uit of je op 50m aan het schieten bent of op 500m.

De gun deppresion is volgens mij -9? dus is een van de betere op de tanks maar enkele hebben -10.
Mix dat met redelijke turret armor en een snel aimede gun en je kan zeer goed rigde fighten.
Niet zo reliable als een T30 en T34 kan omdat die turrets nog vele malen beter zijn, maar zeker wel effectief.
Als ik eens tijd heb zal ik een tijdje proberen met de M48 op jou manier te spelen. kijken hoe die eruit komt.

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-11 16:31
Arjant2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:33:
Ligt het aan mij of lijkt het er op dat er de laatste tijd meer mensen met een aimbot achtige mod rondrijden?

Gister potje stronghold en 4 van de 7 werden geammoracked, waarvan 1 zelfs 2 maal. No way dat dat toeval was, zeker niet in een rush die we deden, elk schot was een ammorack.
Ja, zoiets heet auto-aim en is een standaard feature in wot 8)7 Daarnaast hebben tier 6 meds/lights nauwelijks module hp dus is gewoon puur rng. Zet je aluminium-hoedje maar weer af.

Wot-stats

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

poderosoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:58:
Ja, zoiets heet auto-aim en is een standaard feature in wot 8)7 Daarnaast hebben tier 6 meds/lights nauwelijks module hp dus is gewoon puur rng. Zet je aluminium-hoedje maar weer af.
De standaard autoaim mikt op het midden van de tank, niet op modules/weakspots en geeft geen lead op basis van enemy rijrichting en snelheid.. maar er zijn mods die dat wel kunnen.

• poderosoo
Frentik schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:01:
[...]
De standaard autoaim mikt op het midden van de tank, mikt niet op modules/weakspots en geeft geen lead op basis van enemy rijrichting en snelheid.. maar er zijn mods die dat wel doen...
I know... Maar we hebben het hier over een rush/brawl op tier 6, niet over super specifieke advanced situations. Je verliest een tier 6 skirmish omdat de tegenstander betere focus fire heeft, get over it. Anders ontstijg je nooit het niveau dat je denkt dat elke unicum hacked/cheat.

Edit: Daarnaast maken dit soort mods van een shitter geen unicum + redelijk useless dit op hogere tiers.

[ Voor 8% gewijzigd door poderosoo op 05-04-2016 15:08 ]

Wot-stats

• Arjant2
poderosoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:58:
[...]

Auto aim richt niet op specifieke modules zoals hierboven al gemeld wordt.
5 ammoracks binnen 30 seconden?
En focus fire had er niets mee te doen in dit geval.
Elk eerste schot was een ammorack. En unicums waren het zeker niet...
Niks aluminium hoedje.
Je kan ook normaal reageren, reageer anders lekker niet.
Ik stel gewoon een normale vraag.

[ Voor 13% gewijzigd door Arjant2 op 05-04-2016 15:16 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

poderosoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:06:
I know... Maar we hebben het hier over een rush/brawl op tier 6, niet over super specifieke advanced situations. Je verliest een tier 6 skirmish omdat de tegenstander betere focus fire heeft, get over it.
Eens, maar het helpt de tegenstander natuurlijk wel als ze mbv mods vaker modules beschadigen dan jij.
Anders ontstijg je nooit het niveau dat je denkt dat elke unicum hacked/cheat.

Edit: Daarnaast maken dit soort mods van een shitter geen unicum + redelijk useless dit op hogere tiers.
Ook eens, maar niet relevant mbt de vraag van de originele poster.

• ThomasG
De standaard (non-cheat) auto-aim werkt heel goed met tanks als de KV-2, om gespotte campers te "snipen" :+

• poderosoo
Arjant2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:10:
[...]

Auto aim richt niet op specifieke modules zoals hierboven al gemeld wordt.
5 ammoracks binnen een minuut?
En focus fire had er niets mee te doen in dit geval.
Elk eerste schot was een ammorack. En unicums waren het zeker niet...
Niks aluminium hoedje.
Je kan ook normaal reageren, reageer anders lekker niet.
Ik stel gewoon een normale vraag.
Zucht... Ik zal het je allemaal uitleggen misschien is je volgende post dan wat van een hoger niveau dan: "Huil huil ik heb verloren door cheats".

Kijk voor de grap eens waar de ammo-rack van de cromwell zit. JUIST, in het midden van de side-hull waar ook de auto-aim standaard op richt. Er vanuitgaande dat de tegenstander jullie omsingeld en in een crossfire heeft (aka gerushed worden) hebben ze sideshots op jullie tanks. En dan gaat RNG bepalen of jou ammo-rack eruit wordt geschoten of niet. Het is niet zo dat wanneer je iemand op een plek hit waar een interne module achter zit dat die standaard gedamaged wordt :F

Wot-stats

• Arjant2
in dit geval allemaal mediums en lights die er in kwamen vliegen en pas op allerlaatste moment zichtbaar waren, aangezien de tegenstander in dekking stond achter rotsen...
poderosoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:18:
[...]

Zucht... Ik zal het je allemaal uitleggen misschien is je volgende post dan wat van een hoger niveau dan: "Huil huil ik heb verloren door cheats".

Kijk voor de grap eens waar de ammo-rack van de cromwell zit. JUIST, in het midden van de side-hull waar ook de auto-aim standaard op richt. Er vanuitgaande dat de tegenstander jullie omsingeld en in een crossfire heeft (aka gerushed worden) hebben ze sideshots op jullie tanks. En dan gaat RNG bepalen of jou ammo-rack eruit wordt geschoten of niet. Het is niet zo dat wanneer je iemand op een plek hit waar een interne module achter zit dat die standaard gedamaged wordt :F
Als het je zoveel moeite kost om normaal te reageren, wat je nog steeds niet lukt, misschien gewoon niet reageren? Stel toch gewoon een normale vraag of niet?
Niks met huilen te maken, ging allemaal hartstikke lekker gister, maar t viel me gewoon op, dus vandaar mijn vraag.

[ Voor 77% gewijzigd door Arjant2 op 05-04-2016 15:23 ]

• jantje 2
Arjant2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:19:
in dit geval allemaal mediums en lights die er in kwamen vliegen en pas op allerlaatste moment zichtbaar waren, aangezien de tegenstander in dekking stond achter rotsen...

[...]

Als het je zoveel moeite kost om normaal te reageren, wat je nog steeds niet lukt, misschien gewoon niet reageren? Stel toch gewoon een normale vraag of niet?
Niks met huilen te maken, ging allemaal hartstikke lekker gister, maar t viel me gewoon op, dus vandaar mijn vraag.
Er zijn geen cheats die specifiek op bepaalde modules richten, en als ze er wel zijn dan is het nog RNG of de shell ook daadwerkelijk daar uit komt en of de shell ook daadwerkelijk voldoende doet om een ammorack te beschadigden. Oftewel het is puur RNG of zoiets gebeurd en heeft niets met cheats te maken.

Wat Poderosoo probeert de zeggen is dat je eerst zelf even moet achterhalen wat er precies is gebeurd voordat je het gelijk op cheats gaat schuiven. Mensen in WoT roepen bij het eerste wat ze niet begrijpen dat het dan maar gelijk cheats moet zijn zonder zich eerst ff in te lezen of de situatie juist te beoordelen.

Vandaar dat zijn reactie op die manier is gestructureerd.

[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2016 15:27 ]

• Arjant2
oke helder, dat was mijn vraag, thanks. (zo kan reageren dus ook)

Ik stel de vraag toch op een open manier, 'het LIJKT alsof'. Meer kan ik er niet van maken, ik beschuldig niemand. En dan verwacht ik toch nog steeds op een normale manier antwoord, en niet alsof ik een of andere randdebiel ben. Op geen enkele manier is reageren op die manier gerechtvaardigd.

[ Voor 88% gewijzigd door Arjant2 op 05-04-2016 15:46 ]

• gotfurrr
Arjant2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:41:
oke helder, dat was mijn vraag, thanks. (zo kan reageren dus ook)

Ik stel de vraag toch op een open manier, 'het LIJKT alsof'. Meer kan ik er niet van maken, ik beschuldig niemand. En dan verwacht ik toch nog steeds op een normale manier antwoord, en niet alsof ik een of andere randdebiel ben. Op geen enkele manier is reageren op die manier gerechtvaardigd.
Het zou al helpen als je een replay hebt....

Verder is een t37 bijvoorbeeld een ammorack op tracks. Aimbots die modules targetten, ach die zullen er vast wel zijn, maar ook zonder dat soort shit vliegen er in een tier 6 brawl allerlei modules uit

• brid

brid

Die Bots zijn er vast en je kan natuurlijk altijd een texture mod downloaden ;)

DIY NAS, Hoofd PC

• Arjant2
gotfurrr schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:03:
[...]

Het zou al helpen als je een replay hebt....

Verder is een t37 bijvoorbeeld een ammorack op tracks. Aimbots die modules targetten, ach die zullen er vast wel zijn, maar ook zonder dat soort shit vliegen er in een tier 6 brawl allerlei modules uit
zal vanavond eens kijken of ik een replay heb, moet ik ff zoeken tussen de tig battles van gister ;)
Sowieso wel goed om hem zelf ook nog eens te bekijken om te zien wat er mis ging.

En natuurlijk kijk ik er niet van op dat er hier en daar een module uitvliegt, maar was zwaar verbaasd dat de een na de ander t had, en misschien wel gewoon RNG hoor, soms zit t mee soms tegen, maar nu wel erg tegen.

Daarbij komt zit ik net een week in een nieuwe clan, daarvoor nooit veel strongholds gespeeld en tier 6 lights is voor mij al helemaal nieuw. Dus qua tactiek en speelwijze ff wennen.

[ Voor 26% gewijzigd door Arjant2 op 05-04-2016 17:22 ]

• brid

brid

iemand hier trouwens nog tips voor de su-152?

Bij de topgun is de pen echt een drama met maar 175, de alpha is natuurlijk wel lekker :)
mijn M41 en sp-c hebben de zelfde pen, maar daar kun je lekker mee flanken.
HE laden heeft ook niet echt zin, komt dan meestal op een heavy op +- 120 dmg uit, kun je zo wat beter de stock gun mounten :P
Armor is ook niks, meeste T7's pennen je met gemak
net even op tanks.gg gekeken en van het live model is het 1 groene zee aan de voorkant, maakt niet uit welke angle je gebruik ;(

[ Voor 14% gewijzigd door brid op 05-04-2016 21:15 ]

DIY NAS, Hoofd PC

• Nemean
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:25:
[...]
Er zijn geen cheats die specifiek op bepaalde modules richten, en als ze er wel zijn dan is het nog RNG of de shell ook daadwerkelijk daar uit komt en of de shell ook daadwerkelijk voldoende doet om een ammorack te beschadigden. Oftewel het is puur RNG of zoiets gebeurd en heeft niets met cheats te maken.
Niet geheel mee eens (en ga even de advocaat van de duivel spelen). Ik zelf ervaar de afgelopen weken steeds vaker dat mijn ammorack kapot gaat dan in de voorgaande weken. En er zijn meer mensen die dit kunnen bevestigen.

Daarnaast denkt iemand uit OMNI toch ook daar anders over. 1 van zijn subscribers (dit moet echt een dom figuur zijn geweest) stuurde hem een replay toe waarin hij een 'meesterlijke' battle had. Waarin overduidelijk een aimbot zichtbaar is welke op weakspots mikte. Uiteraard speelt RNG mee in dit verhaal om te beslissen of iets een module damage/hit krijgt, maar een script wat standaard op weakspots/modules aimt heeft vast een hogere kans op module damage dan iemand die dat niet doet.
poderosoo schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:06:
[...]
Zijn overal was 1200 WN8 en zijn recent was 2k voor dat zijn account was gebanned.

Daarnaast kun je niet ontkennen dat aimbots niet makkelijker te krijgen zijn: *kuch* http://www.ebay.com/sch/i...t+world+of+tanks&_sacat=0 *kuch*
jantje 2 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:25:
[...]
Mensen in WoT roepen bij het eerste wat ze niet begrijpen dat het dan maar gelijk cheats moet zijn zonder zich eerst ff in te lezen of de situatie juist te beoordelen.
Eensch! Ik ben ook niet iemand die gauw cheater of hacker roept.. hell dit is mijn verzameling van een paar dagen. Maar het valt mij wel op dat de critical hits enorm toenemen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BuDyErL.png

Ik zal blij zijn als mods verboden worden, laat WarGaming de garage verbeteren (meer rijen), een damagelog en een hitlog erin en ik ben tevreden. Mensen moeten maar eens leren te spelen zonder weakspot skins, reload timers, armourvalue berekeningstools en de meest irritante: XVM. Er is geen enkel leuk potje waarin je niet prio target bent omdat mensen denken dat ze de match winnen als ze je afmaken, met andere woorden ik zou geld neerleggen om een 1200 WN8 rating te hebben.

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 04:16
brid schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:01:

Bij de topgun is de pen echt een drama met maar 175, de alpha is natuurlijk wel lekker :)
HE laden heeft ook niet echt zin, komt dan meestal op een heavy op +- 120 dmg uit, kun je zo wat beter de stock gun mounten :P
net even op tanks.gg gekeken en van het live model is het 1 groene zee aan de voorkant, maakt niet uit welke angle je gebruik ;(
Probeer anders eens de stock 152mm met HE ammo

Naar mijn mening is de 122mm gewoon erg goed, redelijke pen, damage en erg goede dpm, moet alleen een beetje mee richten wat natuurlijk niet altijd wilt lukken. Nu heb ik zelf geen ervaring met de 122mm op de SU-152 omdat ik voor de andere TD lijn ben gegaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Miyazono op 06-04-2016 01:18 ]

• Kepro
Yes, donderdag is m'n nieuwe pc klaar en ben ik terug online. *O*

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:10

Roozzz

Plus ultra

De 122mm is de beste optie in mijn ogen. De derp is te onbetrouwbaar, met de 122 kan je in ieder geval consistent damage doen.
Ik herinner me geen hele grote problemen met de pen, maar t8 en t9 zijn wel uitdagender. Vooral goed richten op weakspots en zorgen dat je niet hoeft te traden. Dat verlies je bijna altijd ;)
Ik probeerde in het begin van de game wat passiever te snipen, om later agressief naar voren te gaan om de resten op te ruimen. Als jij dan nog veel hp hebt helpt de rof behoorlijk.

Persoonlijk had ik nog wel lol in de su, maar de daaropvolgende isu152 vind ik een drama. De grind naar de topgun is behoorlijk lang in een tank waar je absoluut niet mee kan carryen oid. Als je team zuigt, dan ben je gewoon de sjaak.

If you can see, look. If you can look, observe

• patrickos85
Nemean schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:39:
[...]

Niet geheel mee eens (en ga even de advocaat van de duivel spelen). Ik zelf ervaar de afgelopen weken steeds vaker dat mijn ammorack kapot gaat dan in de voorgaande weken. En er zijn meer mensen die dit kunnen bevestigen.

Daarnaast denkt iemand uit OMNI toch ook daar anders over. 1 van zijn subscribers (dit moet echt een dom figuur zijn geweest) stuurde hem een replay toe waarin hij een 'meesterlijke' battle had. Waarin overduidelijk een aimbot zichtbaar is welke op weakspots mikte. Uiteraard speelt RNG mee in dit verhaal om te beslissen of iets een module damage/hit krijgt, maar een script wat standaard op weakspots/modules aimt heeft vast een hogere kans op module damage dan iemand die dat niet doet.

[...]

Eensch! Ik ben ook niet iemand die gauw cheater of hacker roept.. hell dit is mijn verzameling van een paar dagen. Maar het valt mij wel op dat de critical hits enorm toenemen.

Ik zal blij zijn als mods verboden worden, laat WarGaming de garage verbeteren (meer rijen), een damagelog en een hitlog erin en ik ben tevreden. Mensen moeten maar eens leren te spelen zonder weakspot skins, reload timers, armourvalue berekeningstools en de meest irritante: XVM. Er is geen enkel leuk potje waarin je niet prio target bent omdat mensen denken dat ze de match winnen als ze je afmaken, met andere woorden ik zou geld neerleggen om een 1200 WN8 rating te hebben.
Helemaal eens. Gisteren paar battles in M48 geprobeerd, maar freaking hopeloos. Alsnog werd ik bij 1 battle cheater genoemd door meerdere mensen(al mijn hits waren penetrations), ondanks dat ik aan flarden werd geschoten.

Als XVM geblokkeerd zal worden, krijgen we een mod waarbij in-game rating wordt weergegeven. Maar ik ben wel fan van om rating mods te bannen.

Wel succes met de E5 gisteravond. platoon missies gehaald en een mooie pot met 5k dmg, waarbij ik alleen tegen 3/4 tanks stond (4e tank liet zich niet zien). Andere battle waarbij ik 1on1 tegen andere e5 ging, waarbij hij zelfs met gold niet kon pennen en ik dat niet nodig had om hem aan te pakken. Dat waren battles zonder arty. Waren toch wel erg leuk zonder "death from above".

Oja, was vergeten dat ik op T34 en M53/M55 mijn eerst MoE tekens heb mogen ontvangen. *O*

• Catscratch
Heb de IS-7 reacties nog doorgenomen, not sure of ik concrete tips heb gelezen maar het begint beter en beter te lukken. M'n potjes beginnen beter te gaan met meer carry potentieel. :)
Roozzz schreef op woensdag 06 april 2016 @ 08:43:
De 122mm is de beste optie in mijn ogen. De derp is te onbetrouwbaar, met de 122 kan je in ieder geval consistent damage doen.
Ik herinner me geen hele grote problemen met de pen, maar t8 en t9 zijn wel uitdagender. Vooral goed richten op weakspots en zorgen dat je niet hoeft te traden. Dat verlies je bijna altijd ;)
Ik probeerde in het begin van de game wat passiever te snipen, om later agressief naar voren te gaan om de resten op te ruimen. Als jij dan nog veel hp hebt helpt de rof behoorlijk.

Persoonlijk had ik nog wel lol in de su, maar de daaropvolgende isu152 vind ik een drama. De grind naar de topgun is behoorlijk lang in een tank waar je absoluut niet mee kan carryen oid. Als je team zuigt, dan ben je gewoon de sjaak.
[...]
Ik vond de SU-152 één van de leukere TD's. Ik speelde altijd met de troll gun, de standaard gun geloof ik en dan blazen met HE. Ongeacht welke tier, damage doe je altijd. Als je pent, is het helemaal feest. Zeker als je top tier bent als je wat agressiever kan spelen. >:)

De ISU-152 was om één of andere reden ook m'n ding niet. De Object 704 heb ik nu pas ge-unlocked en die speelt toch heel wat prettiger.

Frank Lenaerts

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19

Ik had dezelfde problemen met kiezen en heb gekozen voor de 152 full heat, met elk schot raak verdien je er zelfs nog een beetje op. De andere guns heb ik pas onderzocht op de SU nadat ik de ISU had aangezien ik daar dezelfde gun gebruikte tot de BL-10

• Arjant2
Nemean schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:39:
[...]

ruilen? :*)
Ik gebruik eigenlijk ook geen mods verder, alleen andere gunsight. XVM gebruik ik dan wel, maar eigenlijk alleen om beetje bij te houden of ik zelf progressie maak in mijn spel. Verder boeien winkansen enzo me niet zo heel veel.

[ Voor 15% gewijzigd door Arjant2 op 06-04-2016 10:59 ]

• gotfurrr
Arjant2 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:57:
[...]

ruilen? :*)
Ik gebruik eigenlijk ook geen mods verder, alleen andere gunsight. XVM gebruik ik dan wel, maar eigenlijk alleen om beetje bij te houden of ik zelf progressie maak in mijn spel. Verder boeien winkansen enzo me niet zo heel veel.
Wat is je wn8? Ik zou wel eens op een echt laag wn8 account willen spelen om te zien hoe dat is(niet dat mijn overall nou zo bijzonder hoog is, maar arty focus is er wel) Als je een type59 hebt toevallig wil ik je account wel kopen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 06-04-2016 11:13 ]

• Arjant2
https://wot-life.com/eu/player/arjant/

maaruh laat ik hem maar niet verkopen, dan moet ik zelf opnieuw beginnen hehe. Echt laag is WN8 ook weer niet, zit in ieder geval nog steeds stijgende lijn in.

[ Voor 25% gewijzigd door Arjant2 op 06-04-2016 11:15 ]

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 09:56

Rianata

Have you played Atari today?

Arjant2 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:14:

maaruh laat ik hem maar niet verkopen, dan moet ik zelf opnieuw beginnen hehe. Echt laag is WN8 ook weer niet, zit in ieder geval nog steeds stijgende lijn in.
Volgens mij wil hij van account ruilen, toch? Zou ik doen :+ Alleen als je ook een type 59 hebt wil hij het account zelfs kopen ;)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• gotfurrr
Arjant2 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:14:

je hebt ook te goede stats, ik wil een diep, diep, diep rood account :+

• brid

brid

onder de 1200 heb je soms ook arty focus, ik ben net licht groen en gisteren in een T5/6 pot in een covenanter de arty focus te pakken :+
Ga lekker heavies schieten :9 nu was naast mij alleen een sentinel groen en ik had al 2 kills te pakken en dat zal ook niet mee hebben geholpen :)

@gotfurrr

ff ergens een hele slechte bot downloaden en deze een paar dagen laten spelen met een nieuw account ;)
Helaas heb je alleen dan nog geen goede tanks en om nu premium tanks te kopen voor zo'n account

[ Voor 27% gewijzigd door brid op 06-04-2016 12:10 ]

DIY NAS, Hoofd PC

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
gotfurrr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:48:
[...]

Kan je wel zo'n account regelen, alleen geen Type 59 :(
[

@gotfurrr

ff ergens een hele slechte bot downloaden en deze een paar dagen laten spelen met een nieuw account ;)
Helaas heb je alleen dan nog geen goede tanks en om nu premium tanks te kopen voor zo'n account
Daarom kan die de account van mijn zo'n overnemen ;-) diep rode account, maar wel met een stuk of 8 premiums als niet meer >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Thabi op 06-04-2016 12:51 ]

• Kepro
De nerf voor de T-22. Via Rita's blog.

Mobility:

Reduction of the dynamics at the expense of resistance to all types of Terrain;
Manoeuvrability:

Turret traverse: from 48 to 40.
Weaponry:

Aimtime: from 1.9 to 2.2;
Accuracy: from 0.33 to 0.36;
Turret Traverse spread: from 0.08 to 0.1;
Hull Traverse spread: from 0.08 to 0.1;

• Mr_Size

Weer eens wat anders, een Stronghold match van een week geleden ;)

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mr_Size schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:52:
Pff inderdaad zeer irritant die teams met alleen maar O-I's en/of KV2's, wel geluk dat je een lekker open map hebt waarbij je goed op viewrange kon spelen...

PS die Tier 8 SH van onlangs die gaan we niet posten hè ;)

• Titus
Frentik schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:22:
[...]
Pff inderdaad zeer irritant die teams met alleen maar O-I's en/of KV2's, wel geluk dat je een lekker open map hebt waarbij je goed op viewrange kon spelen...

PS die Tier 8 SH van onlangs die gaan we niet posten hè ;)
Uhm, ik kan me even niet herinneren welke map het was, maar het was wel een leuke battle O-)

• jantje 2
Kepro schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:39:
De nerf voor de T-22. Via Rita's blog.

Mobility:

Reduction of the dynamics at the expense of resistance to all types of Terrain;
Manoeuvrability:

Turret traverse: from 48 to 40.
Weaponry:

Aimtime: from 1.9 to 2.2;
Accuracy: from 0.33 to 0.36;
Turret Traverse spread: from 0.08 to 0.1;
Hull Traverse spread: from 0.08 to 0.1;
Turret traverse nerf is voor mij onwijs vaag, waarom zou dit anders moeten zijn dan de T10 russian meds?

accuacry wordt gelijk getrokken met de 907 zonder de rate of fire en de aimtime is vergelijkbaar aan de 430. Oftewel het wordt een medicore tank die de zwaktes heeft van de 907 en 430 maar niet de sterkte.

Oftewel het enige waar iedereen over klaagde, het armor, blijft onveranderd. Ook hier heb je alleen maar wat aan in defensive play omdat je niet kan sidecrappen als je wilt aanvallen. Ding heef alleen side armor de rest is slechter dan elke andere russian med.

Zo te zien wordt T22 dus useless en kan je beter 140 spelen aangezien die wel frontal armor heeft, redelijke goede sidearmor, betere rate of fire en aiming time.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 06-04-2016 13:55 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

iTitus schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:46:
[...]

Uhm, ik kan me even niet herinneren welke map het was, maar het was wel een leuke battle O-)
Tundra, jullie gingen hill en wij de andere kant..toen onze lights niks spotten daar hadden we gelijk moeten gaan cappen of terug om jullie te onderscheppen maar zeker niet doorrijden naar de "random arty hoek" Maar ja, leermomentje voor de FC :)

• Titus
Oh ja, dat is zo'n stront map als beide teams elkaar niet tegenkomen. Dan krijg je altijd 2 cappende teams, en dan is het wie het beste de decappers weet te stoppen. Daar is helemaal niets leuks aan om terug te kijken.
Battle for Hill is veel leuker :P

Also funny @Size, in je filmpje: "Stats zijn helemaal niet belangrijk in SH, het gaat om de win! Het maakt niet uit wie de damage doet, als je maar wint."
Behalve als je caprusht right ;)

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-11 13:58
[video]

Leuk om terug te zien Size!

En ook een leermoment voor ons om toch full O-I setups proberen uit te spelen met geduld. Dat lukt nog verrassend vaak.

• gotfurrr
[video]

Nice, zeker met de kant die zij verdedigen is hun positie met oi's lastig te breken. Wp ;)

Verder zie ik gelukkig steeds minder oi's in shs (ookal heb ik heel weinig shs gespeeld afgelopen weken), maar ik denk dat veel mensen er inmiddels achter zijn gekomen dat je zelden wint met een full oi setup, en als je wint je drie uur bezig bent. De oi's zijn echt zo bizar irritant, de meta van ff snel credits grinden is toch wel veranderd.

Als ik zou fcen zou ik dit soort potjes asap achter de rug willen hebben, of snel dood of snel win. Meestal dat eerste maar fuck it, helaas zit ik in een clan waarin iedereen perse wil winnen :z

• x-cessive
  • Laatst online: 27-11 22:59
gotfurrr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:24:
[...]
Als ik zou fcen zou ik dit soort potjes asap achter de rug willen hebben, of snel dood of snel win. Meestal dat eerste maar fuck it, helaas zit ik in een clan waarin iedereen perse wil winnen :z
Het is meer dat we de andere partij de win niet gunnen met dit soort setups.

We hadden inderdaad geluk dat deze map lekker open was, paar week geleden kwamen we uit in Himmelsdorf.... tsja zie dan maar eens te winnen (was ook niet gelukt dus).

• gotfurrr
x-cessive schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:26:
[...]

Het is meer dat we de andere partij de win niet gunnen met dit soort setups.

We hadden inderdaad geluk dat deze map lekker open was, paar week geleden kwamen we uit in Himmelsdorf.... tsja zie dan maar eens te winnen (was ook niet gelukt dus).
Begrijp dat ook wel, maar persoonlijk speel ik tier vi shs voor de credits, ik wil gewoon elke 3 minuten 50k binnenharken (want moet full gold schieten op e50 en m46 :p ). Tegen een full oi setup kan je best winnen, maar dan moet je allerlei lastige dingen doen, zoals niet in 1 rechte lijn naar de enemy cap rijden. :+

Je bent toch vaak een minuut of 10 bezig om zo'n setup te breken, dat is dus 50k ipv meer dan 150k. Daar erger ik me het meeste aan, de verspilde tijd.

• jantje 2
gotfurrr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 15:30:
[...]

Begrijp dat ook wel, maar persoonlijk speel ik tier vi shs voor de credits, ik wil gewoon elke 3 minuten 50k binnenharken (want moet full gold schieten op e50 en m46 :p ). Tegen een full oi setup kan je best winnen, maar dan moet je allerlei lastige dingen doen, zoals niet in 1 rechte lijn naar de enemy cap rijden. :+

Je bent toch vaak een minuut of 10 bezig om zo'n setup te breken, dat is dus 50k ipv meer dan 150k. Daar erger ik me het meeste aan, de verspilde tijd.
But....But.....they play for fun.... wat is er nu leuker dan 10 minuten achter in een hoekje te staan met 6 OI's terwijl al die zielige cromwells en andere zooi proberen te credits te farmen. Er is geen beter vermaak dan leedvermaak. Op die manier kunnen ze gelijk ook de full prem unfair plane i kemp bush spelers aanpakken die bepaalde tanks allemaal voor stats spelen. O-)

net goed }:O

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21-11 12:10

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

was een mooie pot! :)

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-11 07:40
gotfurrr schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:48:
[...]

Pas op waar je om vraagt, voordat ik je mijn account mail ;) Dieper rood kan haast niet.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Meer mensen last van dat er wat mis gaat met Ideal? Premium en aantal tanks gekocht maar zie nog steeds niks in de garage. Wacht nu al een uur....

• Mr_Size
Damn, vanavond leek weer een grote beproeving te worden na 2 wins uit 10 games. Uiteindelijk viel de MM toch wat meer onze kant op en ben ik nog geëindigd op 60% WR. Alleen jammer dat ik weer 4(!) potjes op rij moest verliezen in die M41 90 mm, waardoor ik nu na 9 games een 22% WR heb :') Bizar hoe slecht de teams zijn zodra ik die tank pick. Ik wil de tank heel graag leuk vinden, maar op deze manier begin je er snel tegen op te zien...

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 09:56

Rianata

Have you played Atari today?

Wow, WG's verjaardag... dan verwacht je toch wel iets!? Maar die aanbiedingen, om te janken man :(

http://worldoftanks.eu/en...shop-5anniversary-offers/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• User
  • Laatst online: 26-11 19:02
Rianata schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:23:
Wow, WG's verjaardag... dan verwacht je toch wel iets!? Maar die aanbiedingen, om te janken man :(

http://worldoftanks.eu/en...shop-5anniversary-offers/
Ja echt he, gaat nergens over allemaal. :(

• jantje 2
Eergisteren begonnen om de 3de mark proberen te halen op de TVP 50/51. Ik weet dat hij in het begin lastig was maar hij is nu een tijdje uit dus had gehoopt dat de requirement wel wat gedaald zou zijn.

Starting point was 90% na 180 games dus zoveel meer procentjes hoefde ik niet te halen. In 2 dagen tijd nu 21 games gespeeld met een gemiddelde damage van 5k... en nog ben ik maar 3,8% gestegen en moet ik nog 1,2% halen.

De kans dat ik nog een avondje op 5k average zal spelen is niet zo bijster groot dus ik hoop niet dat dit op een fiasco gaat uitdraaien |:( Met elke andere tank had ik een 3de mark al gehaald in 21 games als ik zulke stats zou halen :+

• Quantor
  • Niet online
Denk dat er nog te weinig spelers zijn met een T50/51, ik verwacht dat het gemiddelde niveau van spelers met deze tank veel hoger ligt dan het gemiddelde niveau over alle spelers. Ik ben halverwege de T50, dus daarna zal het gemiddelde wel dalen :)

Maar 21 games met 5K damage gemiddeld is zeg maar best impressive.
Pagina: 1 ... 21 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).