User schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:03:
[...]
Jij moet ook eens op de S3AL TS gaan rondhangen, dit soort acties passen er precies tussen.
Vorige week ook meerdere keren een paar klotescoutjes tegengekomen met Cold in platoon. Gasten denken dat het hun taak is om ons zo veel mogelijk te rammen, te blocken en algeheel irritant te zijn in een potje. Helaasch voor die lui heb ik tegenwoordig geen geduld met zulke snuiters en ze kunnen het potje dan ook eerder dan ze gepland hadden verlaten. Uiteraard wordt er dan keihard huilie huilie gedaan.
Als je het potje van andere spelers wil verzieken moet je niet gaan janken als je eigen potje verziekt wordt.

Yep, helemaal mee eens, laatst met platoonmaatje op Redshire rijden we weg van cap is daar echt zeeën en zeeën en zeeën aan ruimte en wat doet zon T49 die gaat letterlijk voor langs bij me platoonmaat en ofc rijden ze tegen elkaar aan en gaat die T49 hem daarna blocken cause reasons. Wat denk je dan op zo'n moment he? Dus die mocht gelijk terug naar de garage en een uur ban voor platoon maat
Ik had het eergisteren ook met T22-med stond ik op die verhoging op airfield met een 140. Komen 3 tanks het hoekje om pushen die ik wil engagen en die vent durft niets te doen in zn 140. Ik wil er dus langs maar hij rijdt achteruit tegen mij aan waardoor ik vast zit, cause new pyshics. Die vent had het gewoon niet door wat die aan het doen is. Dus ik schiet hem in zn reet = bounce cause 140 armor. Daarna nog een keer. toen had die ineens door hoe die niet meer naar achter moest rijden. Maar wel hoe hij terug kon schieten op mij en mij moest gaan duwen terwijl ik die gasten wilde gaan schieten. Aan het einde wilde hij weg met zn 300 damage omdat stel je voor dat je op tanks zou schieten. Heb ik hem geblocked dat hij de heuvel niet afkon en gingen we beide dood. Zelf ook een klote game maar totally worth it.
Game erna geteamkilled omdat T22-med rigged is en die gele bot van de tegenstander hem natuurlijk wel legit had right....Btw T22-med is echt geen heilige graal qua armor. Ding heeft alleen side armor frontal is het helemaal niets. En die side armor werkte ook niet echt meer, hij lijkt wel stealth nerfed
Ander mooi voorbeeld. Ik werd arty focussed in mn leo PTA cause xvm dus heel de tijd arty safe staan. Daarna wil ik ff een stukje oversteken om weer arty safe te kunnen staan. Kom er weer zon aap in zn 140 ( tzijn wel vaak die 140 spelers he ) die vol gas tegen me aanrijdt waardoor me tank stil staat en ik weer moet bijsturen en op gang moet komen. Bam oneshotted by arty.
Als mensen mij gewoon laten spelen en me gewoon niet in de wegrijden of irritant doen winnen ze tenminste nog eens games. Maar al zo vaak dat je gewoon verliest doordat je eigen team er alles aandoet om je eerder dood te krijgen.
Gelukkig kan het ook anders, laatst was het 2 tegen 7 ik was samen met een oranje T54e1 over. Daar verwacht je in eerste niet veel van maar gelukkig kon die vent de chat lezen. Dus ik telkens typen wat we gaan doen en hij volgde mee. HIj bakte er verder niets van qua shots maar hij gebruikte tenminste wel zijn HP die ik niet meer had om de game uiteindelijk samen te winnen. Dan krijgt hij gewoon een gg en well played van mij te horen.
Ik kan uren doorgaan over zulke zaken elke game is er wel wat waarvoor je je hoofd tegen de muur aan wilt slaan en als dit gemiddelde wereldbevolking moet voorstellen is het echt droevig met ons gesteld.
Gewoon een klein stukje common sense is bij de meeste mensen gewoon niet te vinden en voor dit hoef je echt geen wereldster zijn om bepaalde dingen te snappen. Je hoeft zelfs geen goede reflexen te hebben of geen IQ van 130.
TL DR: droevig niveau van WoT spelers, teamkilling for greater good, je team is vaak schijt irritant,
arty is life, hail to QB, lichtpuntjes bestaan ook.
Het hele verhaal is een halve TK/ Rant verhaal geworden. misschien net als Titus er een dagboek van maken