[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.037 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:13
Quantor schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:43:
Denk dat er nog te weinig spelers zijn met een T50/51, ik verwacht dat het gemiddelde niveau van spelers met deze tank veel hoger ligt dan het gemiddelde niveau over alle spelers. Ik ben halverwege de T50, dus daarna zal het gemiddelde wel dalen :)

Maar 21 games met 5K damage gemiddeld is zeg maar best impressive.
Ja voor mij doen is dat ook aardig hoog en ik had daarom verwacht dat de mark wel harder zou stijgen dan normaal. Ff gekeken wat andere spelers die de mark wel hebben als average en die zitten rond de 5-5,1k combined. Ik zit momenteel op 4,95k combined. Kan best zijn dat de mark op 5k combined ligt.

Ik snap soms die mark grinds toch niet helemaal, maar komt denk ik door dat rolling average van 100 games dat je soms goede of soms slechte games wegwerkt waardoor het juist sneller of langzamer kan gaan.

Had laatst een tank waarbij bij mijn gemiddelde boven de average voor 3de mark lag en toch kon ik nog dalen met games als ik het average schoot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:46:
[...]

Ik snap soms die mark grinds toch niet helemaal, maar komt denk ik door dat rolling average van 100 games dat je soms goede of soms slechte games wegwerkt waardoor het juist sneller of langzamer kan gaan.

Had laatst een tank waarbij bij mijn gemiddelde boven de average voor 3de mark lag en toch kon ik nog dalen met games als ik het average schoot :+
Mooiste voorbeeld daarin blijft deze denk ik:
https://www.twitch.tv/circon/v/8823121

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Hehe zo zat ik gisteren al na een game met 3k damage 8)7 Als ik echt op de laatste loodjes zit ben ik zo snel pissed off /ragemode en kan ik een slechte game door RNG of een roflstomp echt niet hebben. :+

Maar dat ending wow! hoe kan je ooit met je mark stijgen als je letterlijk niets gedaan hebt 8)7 dat moet wel de beste 3rd mark ooit zijn haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Rianata schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:23:
Wow, WG's verjaardag... dan verwacht je toch wel iets!? Maar die aanbiedingen, om te janken man :(

http://worldoftanks.eu/en...shop-5anniversary-offers/
Eu stronk milkcow for wg, only give them buyable 5th year presents....

We need more stronk US payers..uh..players...give them something for our fifth year anniversary to make playing more atractive..

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 07-04-2016 11:25 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:23
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:37:

De kans dat ik nog een avondje op 5k average zal spelen is niet zo bijster groot dus ik hoop niet dat dit op een fiasco gaat uitdraaien |:( Met elke andere tank had ik een 3de mark al gehaald in 21 games als ik zulke stats zou halen :+
Denk dat ik dan nog maar een avondje de russische med moet spelen om alle tomaten die full allah akbar gaan op te vangen die je dan kan farmen :+

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
poderosoo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:24:
[...]

Denk dat ik dan nog maar een avondje de russische med moet spelen om alle tomaten die full allah akbar gaan op te vangen die je dan kan farmen :+
yes please O-) Die ene game was het inderdaad wel heel erg ja, echt iedereen suiciden op je haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:04
21 games met 5k damage average. Daaaaaaamn.

Ik had gisteren de meest lullige klotesessie sinds tijden(speelde gewoon zelf slecht), heb ook weer 1 gig glasvezel en streamde weer eens. Misschien dat het daar aan lag :) maar nu kijk ik mn stats terug en is het nog steeds 3350wn8, maarja tier ix meds... ben wel benieuwd wanneer wn9 wordt ingevoerd, dan is eigenlijk alleen de t50 nog een statshoerentank

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 07-04-2016 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:23
gotfurrr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:01:
21 games met 5k damage average. Daaaaaaamn.

Ik had gisteren de meest lullige klotesessie sinds tijden(speelde gewoon zelf slecht), heb ook weer 1 gig glasvezel en streamde weer eens. Misschien dat het daar aan lag :) maar nu kijk ik mn stats terug en is het nog steeds 3350wn8, maarja tier ix meds... ben wel benieuwd wanneer wn9 wordt ingevoerd, dan is eigenlijk alleen de t50 nog een statshoerentank
Waarin gaat wn9 dan zoveel verschillen van wn8 dat t9 meds minder hoge beoordeling krijgen?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
poderosoo schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:23:
[...]

Waarin gaat wn9 dan zoveel verschillen van wn8 dat t9 meds minder hoge beoordeling krijgen?
De precieze verandering weet ik niet, waarschijnlijk alleen expected dmg. Maar de e50 en m46 krijgen een lagere beoordeling in wn9 lijkt het, nog steeds krijg je hoge wn9 als je goed speelt in die tanks trouwens. Maar bijvoorbeeld de t50 behoudt zn hoge waardes met wn9 (so far)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
gotfurrr schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:47:
[...]

De precieze verandering weet ik niet, waarschijnlijk alleen expected dmg. Maar de e50 en m46 krijgen een lagere beoordeling in wn9 lijkt het, nog steeds krijg je hoge wn9 als je goed speelt in die tanks trouwens. Maar bijvoorbeeld de t50 behoudt zn hoge waardes met wn9 (so far)
Blijft een fascinerend iets dat mensen spelen voor een getalletje en een kleurtje (bv het spelen van tanks die het beste uit de wn9 rating komen, speel liver wat ik leuk vind op dat moment). Volgens mij is het doel van rating wel heel erg vaag geworden. Iedereen speelt het spelletje op zijn manier, maar het lijkt wel alsof de 101 andere dingen van world of tanks zo onderbelicht worden. Ik speel mijn potjes tegenwoordig zonder rating, levert heel wat minder frustratie op en heel wat meer plezier.

PS: Ik weet waarom mensen rating gebruiken, om jezelf te verbeteren en te meten, maar het lijkt een beetje uit de hand te lopen.

Na lange tijd World of tanks weer eens opgestart. Na een 3-tal patches geinstalleerd te hebben, blij verrast met het spel. Het voelt iets soepeler aan en betere visuals en geluid. En genoeg nieuwe tanks om weer eens te gaan grinden.

[ Voor 22% gewijzigd door defiler1974 op 07-04-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:00:
[...]

Hehe zo zat ik gisteren al na een game met 3k damage 8)7 Als ik echt op de laatste loodjes zit ben ik zo snel pissed off /ragemode en kan ik een slechte game door RNG of een roflstomp echt niet hebben. :+

Maar dat ending wow! hoe kan je ooit met je mark stijgen als je letterlijk niets gedaan hebt 8)7 dat moet wel de beste 3rd mark ooit zijn haha!
Ik kan me alleen bedenken dat 101 en 102 games eerder een nóg slechtere games waren die nu worden vervangen door gemiddeld betere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Razorbite schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:43:
[...]

Ik kan me alleen bedenken dat 101 en 102 games eerder een nóg slechtere games waren die nu worden vervangen door gemiddeld betere games?
onderste regel had betrekking op dat filmpje van Gaius.
Daar haalt Circon z'n 3de mark op de hellcat in een game waar hij 0 damage en 0 assistance doet.

Hoe is dat überhaupt mogelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:47:
[...]

Daar haalt Circon z'n 3de mark op de hellcat in een game waar hij 0 damage en 0 assistance doet.

Het zijn gemiddeldes, als je er net wel, net niet bent, kan het met afronding te maken hebben. Dan kan net de ene potje extra voor een goede afronding zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:19
Vorst8 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:20:
[...]

Het zijn gemiddeldes, als je er net wel, net niet bent, kan het met afronding te maken hebben. Dan kan net de ene potje extra voor een goede afronding zorgen.
Maar slechter dan die laatste pot kan niet, 0 damage, 0 assistance en verliezen. Volgens mij is dat de laagst mogelijke xp wat je dan krijgt.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lijkt mij dat de gemiddelde damage van een tank niet on the fly wordt berekend na elk pot die je speelt, dus dat wordt 1x per week(?) gedaan. Net na een berekenings ronde waarbij de 3e mark gemiddelde best veel gedaald is (maar absoluut waarschijnlijk maar heel weinig) speel je die tank, je gemiddelde incl die laatste pot is hoger dan de 3e mark gemiddelde, dus dan kan je zelfs met een 0 score je 3e mark halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:29:
[...]

Maar slechter dan die laatste pot kan niet, 0 damage, 0 assistance en verliezen. Volgens mij is dat de laagst mogelijke xp wat je dan krijgt.
Het enige wat ik kan verzinnen is dat tussen deze pot en de vorige pot in de Hellcat wat meer tijd zat en dat in die tijd andere spelers de Hellcat slechter gespeeld hebben waardoor de 95%-grens wat omlaag is gegaan. En dat daardoor dus het nieuwe berekende percentage incl. de 0 pot opeens wel boven de 95% uitkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gaius schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:42:
[...]

Het enige wat ik kan verzinnen is dat tussen deze pot en de vorige pot in de Hellcat wat meer tijd zat en dat in die tijd andere spelers de Hellcat slechter gespeeld hebben waardoor de 95%-grens wat omlaag is gegaan. En dat daardoor dus het nieuwe berekende percentage incl. de 0 pot opeens wel boven de 95% uitkwam.
Als ik het filmpje zo bekijk was Circon bezig met een 3rd mark run, en zal hij dus langer die avond de Hellcat gespeeld hebben. Achja, WG's manieren zijn toch niet te doorgronden ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:20

Rianata

Have you played Atari today?

jantje 2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:47:
[...]

Ik was toen live bij de stream en het verhaal erachter is dat hij de tank al tijden niet had gespeeld, omdat deze destijds generfd was o.a. op de snelheid achteruit rijdend. Voorheen was het zijn eerste tank die hij iedere speelsessie speelde. In die stream pakte hij voor het eerst weer de Hellcat en werd voor het eerst zijn MoE berekend en ondanks het 0 damage / 0 assistence potje zat hij gemiddeld nog steeds boven de 95%.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:49:
[...]

Ik was toen live bij de stream en het verhaal erachter is dat hij de tank al tijden niet had gespeeld, omdat deze destijds generfd was o.a. op de snelheid achteruit rijdend. Voorheen was het zijn eerste tank die hij iedere speelsessie speelde. In die stream pakte hij voor het eerst weer de Hellcat en werd voor het eerst zijn MoE berekend en ondanks het 0 damage / 0 assistence potje zat hij gemiddeld nog steeds boven de 95%.
Ja idd, dat zou inderdaad het enige logische zijn, maar de kans dat zoiets gebeurd is denk ik wel onwijs klein haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 18:41

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

defiler1974 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:06:
[...]

Blijft een fascinerend iets dat mensen spelen voor een getalletje en een kleurtje (bv het spelen van tanks die het beste uit de wn9 rating komen, speel liver wat ik leuk vind op dat moment). Volgens mij is het doel van rating wel heel erg vaag geworden. Iedereen speelt het spelletje op zijn manier, maar het lijkt wel alsof de 101 andere dingen van world of tanks zo onderbelicht worden. Ik speel mijn potjes tegenwoordig zonder rating, levert heel wat minder frustratie op en heel wat meer plezier.

PS: Ik weet waarom mensen rating gebruiken, om jezelf te verbeteren en te meten, maar het lijkt een beetje uit de hand te lopen.

Na lange tijd World of tanks weer eens opgestart. Na een 3-tal patches geinstalleerd te hebben, blij verrast met het spel. Het voelt iets soepeler aan en betere visuals en geluid. En genoeg nieuwe tanks om weer eens te gaan grinden.
Zelfde hier. Ben er na 3 jaar uit geweest te zijn weer eens begonnen. Zo jammer dat er vrijwel continu gekankerd wordt in de battlechat. Ik speel gewoon voor de lol en heb helemaal geen zin in al dat streberige gezeik. De stomste zijn wel degenen die elke keer op hun eigen team afgeven. Daar maken ze dus zelf ook deel van uit :P

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:27
Nog een special van WG. Extra goud als je goud koopt met Paypal: https://eu.wargaming.net/shop/wot/gold/3146/

Hier een analyse van de aanbieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
smallblock schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:20:
[...]

Zelfde hier. Ben er na 3 jaar uit geweest te zijn weer eens begonnen. Zo jammer dat er vrijwel continu gekankerd wordt in de battlechat. Ik speel gewoon voor de lol en heb helemaal geen zin in al dat streberige gezeik. De stomste zijn wel degenen die elke keer op hun eigen team afgeven. Daar maken ze dus zelf ook deel van uit :P
chat off = profit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wauw, ik heb al jaren de SU-76I & SU-85I premiums in me garage,zeldzame dingetjes maar nooit gebruikt, eigenlijk, nu heb ik ze ontdekt en ze zijn zoooooooooo tof :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 18:41

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

I know ;)
Het geeft alleen wel aan hoe de sfeer soms is en dat vind ik jammer...

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Lmfao, zojuist haalt een dieprode SP bot uit mijn team zijn 1e Kolobanovs medal. Hoe? Doordat hij samen met een ISU uitcapt, de ISU net na 100 cappunten wordt gekilled, waarna de battle over was en onze SP de enige overlevende was tegen 5 enemies...

8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _O- _O- :') :')

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 07-04-2016 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Psssh, dat is niets. Ik heb een keer een AFK bot een Kolobanovs gegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Vanavond onze vrienden van RANG tegen gekomen in SH. Ze zoeken nog een sponsor, want zij beklaagden zich over onze gold spam. Gold was inderdaad een garantie voor een win ;)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Rianata schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 02:05:
Vanavond onze vrienden van RANG tegen gekomen in SH. Ze zoeken nog een sponsor, want zij beklaagden zich over onze gold spam. Gold was inderdaad een garantie voor een win ;)
Gisteren een aantal clans tegengekomen in SH die een bijna volledige O-i setup hadden.. En dan gaan ze janken dat we premium shells schieten.

Of een shitlord in Domination, ik pakte mijn Skoda t50 en had een HEAT clip geladen voor een t10 heavy maar toen kwam net een M46 patton over t heuveltje, dus ik beschiet hem; noob gold skoda!!1!1!1
Ernaar heb ik een HEAT clip geladen voor een Obj 260.. Komt die gast weer peeken, nu in z'n obj 140, dus ik schiet en weer flink huilie huilie doen in de chat.

Die gast was behoorlijk salty. Zo salty dat zelfs zijn team het erover had...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Toch maar weer premium aangeschaft sinds lange tijd. alleen maar wow...slechte avond, maar zelfs een meerdere verloren battles met E5 waar ik alsnog winst uithaal :o
Paar uurtjes spelen en had 300k extra gold!

En eindelijk ramming missie voor HT gehaald *O* meerdere keren was ik op een heuvel, maar reed ik niet snel genoeg om de andere tank goed te raken. Nu in city map raakte ik een T8 TD met 2% *BOOM* :+

Random is random

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik heb net de meest onbevredigende Ace ooit gescoord. En dan nog op de IS-7. :|
3500 damage en 3700 spotted damage.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Catscratch schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 08:27:
Ik heb net de meest onbevredigende Ace ooit gescoord. En dan nog op de IS-7. :|
3500 damage en 3700 spotted damage.
geen blocked dmg oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:25
Volgens mij is XP voor damage blocked nog steeds niet geimplementeerd, iemand daar al andere dingen over gehoord?

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Frunz schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is XP voor damage blocked nog steeds niet geimplementeerd, iemand daar al andere dingen over gehoord?
ik kan niet iets recentelijks over xp voor blocked dmg vinden. Dacht dat dit wel geimplementeerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
patrickos85 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:54:
[...]

ik kan niet iets recentelijks over xp voor blocked dmg vinden. Dacht dat dit wel geimplementeerd was.
Nope, omdat het met sommige tanks gigantisch makkelijk was om enorme ladingen XP binnen te harken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
User schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:11:
[...]
Nope, omdat het met sommige tanks gigantisch makkelijk was om enorme ladingen XP binnen te harken.
Dat kan ik mij wel voorstellen ja. Zeker als je geluk hebt en geen goldspammers in de battle zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rianata schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 02:05:
We moesten al het geld uitgeven aan een rename :P Maar ik snap dat inderdaad ook niet, je schiet wat nodig is om te winnen. En ik denk niet dat dure shells het probleem waren, eerder die 3 heavies die redelijk afgezonderd stonden van de rest ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:47
Frentik schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:11:
[...]
We moesten al het geld uitgeven aan een rename :P Maar ik snap dat inderdaad ook niet, je schiet wat nodig is om te winnen. En ik denk niet dat dure shells het probleem waren, eerder die 3 heavies die redelijk afgezonderd stonden van de rest ;)
Sowieso is SH juist een goede plek om gold te schieten. Meestal maak je toch makkelijk winst dus schakel je ook makkelijk over naar duurdere shells. Ik speel SH zelfs standaard met gold en switch alleen terug als we toch al zeker gewonnen hebben of als we tegenover tanks staan waar het toch geen nut bij heeft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Jammer dat je voor 6 kills in een tier 8 SH geen TopGun medal krijgt... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Klopt die had ik gisteren ook niet in m'n laatste SH pot, had ook een Ace moeten zijn met ruim 1400 exp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Heb twee nog 1 invite code liggen via: http://www.razerzone.com/wot-grand-finals-2016, stuur maar een PB bij interesse. De codes bevatten:
- T15 - German Premium Light Tank
- Garage Slot
- 500 Gold
- 3 Days of Premium
Empty!

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 08-04-2016 15:13 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Frentik schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:50:
Heb twee nog 1 invite code liggen via: http://www.razerzone.com/wot-grand-finals-2016, stuur maar een PB bij interesse. De codes bevatten:
- Garage Slot
- 500 Gold
- 3 Days of Premium
Empty!
Ik heb ook2 codes1 code als iemand wil! Geen codes meer :)

Die Franse artillerie (105 LEFH18B2) is trouwens weer te koop, incl 30 dagen premium en 5750 gold voor 30 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door ElPaco op 08-04-2016 17:15 . Reden: Tank toegevoegd. 1 code ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08-06-2024
toevallig nog iemand die een invite code heeft?
Ik ben wel geïnteresseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:28
Je kan ze zelf aanvragen he:
http://www.razerzone.com/wot-grand-finals-2016/
Er staat zelfs een nieuwsberichtje online: http://worldoftanks.eu/en...er-promo-grandfinals2016/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Check,
heb me net ingeschreven.

Ik heb dus ook 2 invite-codes nog 1 code. PM me als iemand ze wenst.

[ Voor 8% gewijzigd door Dreekenkorin op 08-04-2016 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Laatst online: 15-09 14:25
INVITE CODE
RZN2Z-RFTCV-CKHZF-Z8WUX
RZN2T-B7C4R-DGF6C-4X2BZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

smallblock schreef op donderdag 07 april 2016 @ 16:20:
[...]

Cancer heb ik al maanden niet meer gezien in de chat.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Ik let gewoon niet op de chat, totdat we maar met een paar meer over zijn, want dan kan het zijn dat er via chat samengewerkt wordt.
Maakt dat het spel des te amusanter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 21:04
Voor de liefhebbers, nog 2 invite codes voor WoT afkomstig van de Razer site.

- Garage Slot
- 500 Gold
- 3 Days of Premium

RZNR4-W35UG-7VYER-H53Z6

RZNR8-PCF9W-5PDCF-DSYX7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
ter info: bovenstaande enkel als je een nieuwe account opent.
Bij een bestaande account krijg je 1 dag premium en iets van equipment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, d'r was weer weinig eer te behalen vanmiddag. RNGsus mocht mij niet vandaag, het aantal shelldrops is op 2 handen niet te tellen. 23 games gespeeld en eigenlijk geen 1 daarvan was echt leuk of goed. Zonde van de tijd eigenlijk :X

Enige lichtpuntje is weer 2 nieuwe tanks gekocht, de Pershing en de Type 58. Maar ja, allebei nog stock dus uiteraard alleen maar drama games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08-10 23:01
Heb hier nog 2 invite codes voor WoT van de Razer Arena:

RZN9K-SWU37-V2CB7-4A3DS

RZNXM-TASGH-BXE6K-2VZR7

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

ElPaco schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 15:27:
[...]

Ik heb ook2 codes1 code als iemand wil! Geen codes meer :)

Die Franse artillerie (105 LEFH18B2) is trouwens weer te koop, incl 30 dagen premium en 5750 gold voor 30 euro.
Ik heb maar weer wat geld uit gegeven, leuke tank arty met 8s reload (rammer + 100% crew) en zeer goede view range. Jammer dat er alleen gold en premium bij zit.

Consumables enzo zijn op dit moment ook 50%, Ik zeg hamsteren :+

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Wat een k*t teams... uiteindelijk maar gestopt toen mijn team in een battle achterstond met 1-6.... en toen was de battle 1,5 minuut bezig... Best knap moet ik zeggen... En dan vooral een volledige tier 10 battle.
Dit spel, teams en spelers blijven mij keer op keer verbazen...

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 09-04-2016 20:37 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Kwam vandaag Photomato2Stronk tegen in het enemy team onze arty liefhebber :D. Onze arty gelijk maar even 2500 gold belooft als die hem zou killen. Dit deed hij met plezier _/-\o_ man man man wat kan Photomato2Stronk ragen in de chat geen wonder dat meneer zo vaak gebant is.

Achievement Unlocked. Let arty kill Photomato2Stronk.
http://i.imgur.com/SdwCyjm.jpg
#Neverforget

[ Voor 9% gewijzigd door G3n3t!cs op 09-04-2016 23:34 ]

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
G3n3t!cs schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:15:
Kwam vandaag Photomato2Stronk tegen in het enemy team onze arty liefhebber :D. Onze arty gelijk maar even 2500 gold belooft als die hem zou killen. Dit deed hij met plezier _/-\o_ man man man wat kan Photomato2Stronk ragen in de chat geen wonder dat meneer zo vaak gebant is.

#Neverforget
Like a boss. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:37

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

#Neverforget
Trieste is nog wel dat meneer met kanker scheld.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Nemean schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:36:
[...]

Trieste is nog wel dat meneer met kanker scheld.. :F
Ja dat staat er gelukkig net niet op anders had ik hem ook niet geplaatst.

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Ik ben tergelijkertijd begonnen met de Amerikaanse buldog (stock) en de premium Duitse buldog. Ik moet zeggen, die Duitse bevalt me wel.
Die Amerikaanse kan stock echt wel niks...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dreekenkorin schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:43:
Ik ben tergelijkertijd begonnen met de Amerikaanse buldog (stock) en de premium Duitse buldog. Ik moet zeggen, die Duitse bevalt me wel.
Die Amerikaanse kan stock echt wel niks...
Is die Duitse ook stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

garathane

l'enfer, c'est les Autres

#Neverforget
Wat mij opvalt is dat hij (ik ken hem overigens in het geheel niet) in 7 clans heeft gezeten, met als langste periode 83 dagen in FORD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 08:59
Gisteren de live stream bekeken van de WG Finals. De vrouw begreep het allemaal niet zo goed, maar ik vond het wel eens vermakelijk.
Er werden af en toe (ik ben er 2 tegen gekomen) bonuscodes meegegeven voor WoT players. Die kreeg ik helaas niet aan de praat... :-(. In de chat (twitch) werd daar dan ook hard op geklaagd. Iemand een gegronde reden waarom deze niet werkten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04

#Neverforget
Jammer dat je geen 10 duimpjes tegelijk mag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
freelh schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:39:
Gisteren de live stream bekeken van de WG Finals. De vrouw begreep het allemaal niet zo goed, maar ik vond het wel eens vermakelijk.
Er werden af en toe (ik ben er 2 tegen gekomen) bonuscodes meegegeven voor WoT players. Die kreeg ik helaas niet aan de praat... :-(. In de chat (twitch) werd daar dan ook hard op geklaagd. Iemand een gegronde reden waarom deze niet werkten?
Is het niet enkel voor NA of Russian server spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Nemean schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 23:47:
[...]

Is die Duitse ook stock?
Nee, die heeft het 90mm kanon. M41 90 GF

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dreekenkorin schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:55:
[...]

Nee, die heeft het 90mm kanon. M41 90 GF
Troll is succesfull !!!! :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Installeren van World of Tanks..

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Kepro schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:27:
.. is de grootste fout die je kunt maken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

...is rustgevend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Na bijna twee weken weg te zijn geweest mis ik WoT wel :P

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dreekenkorin
... daar gaat je vrije tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag mooie winstreak op mijn Jagdpanther II gehad. Mijn WR is wel nog steeds barslecht van in de tijd dat ik nog niet de top gun had geresearched. Was er eindelijk bovenop aan het komen.

Nu vandaag heb ik tamelijk goeie games met om en bij de 3k damage, maar nog steeds verliezen. Ook een paar games waarin ik duidelijk in het betere team zit, en dan nog verliezen.

Vreemde opeenvolging van events in die games. :-)

Ik was nog aan het denken. Overal zijn er goeie en slechte spelers. Maar kan de MM daar geen rekening mee houden, dat de balans goed is voor zowel tank sterktes als speler sterktes? Waarvoor dient die tanker score anders. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
ik denk dat een MM nooit aan iedereens wensen zal voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dreekenkorin schreef op zondag 10 april 2016 @ 20:07:
ik denk dat een MM nooit aan iedereens wensen zal voldoen.
Geef arty een eigen matchmaking waar ze tegen elkaar kunnen falen en je hebt 99% van de spelers blij gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Heerlijk 9 wins op rij, alles lukte, alles mocht, 5,5K WN8 gemiddeld.

Toen ging ik platoonen en besloot de game in te grijpen. Vrijwel alleen nog mare gare MM en 12 randdebielen aan onze kant. Geëindigd op 55% WR en 3K WN8. Op zich nog niet zo slecht natuurlijk, maar de manier waarop dat dan gaat daar erger ik me groen en geel aan. Mooiste voorbeeld was een pot op Winterberg, wij reden in een Leo 1, een Bat Chat en een STB1. Enige andere Tier10 was een arty. Wat had de tegenstander? 2 IS-7s en een E100. Wij hadden welgeteld 1 Heavy, een dieprode T-10 die natuurlijk geen idee had waar wsad en linker muisknop zit.

Quizvraagje1: hoeveel tanks van ons gingen de stad in?
Quizvraagje2: hoe snel was de game voorbij?

:r :r :r

Pot erna hebben we een grotendeels heavy setup en dan krijgen we uiteraard wel een geschikte map voor een wolfpack platoon. En weer 12 randdebielen aan onze kant + snapshottende goden bij de enemy waardoor we weer, compleet, maar dan ook compleet kansloos, verliezen.

Laatste pot op Overlord weer terug in het wolfpack platoon en zowaar een match zonder arty. Hadden we eigenlijk moeten winnen, maar murw gebeukt door alle BS die over ons is uitgestort spelen we nu zelf ook slecht waardoor we toch verliezen.

Mooiste quote uit die match? Een 49% IS-7 die over de beach is gegaan en als laatste dood gaat en vervolgens in chat zijn team beticht van 'n00bs'.... 8)7 8)7 |:( |:( :F :F

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 10-04-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ja dat was niet best gisteravond. Heb wel m'n zoveelste tier 10 in de garage staan, de Obj 263 en gelijk in de 1e pot heerlijk aggressief ermee gespeeld 4K damage blocked en 3K gedaan, mede daardoor de game gewonnen, dat ding heeft best potentieel. Nog te gaan de TVP 50/51 (nog maar 30K exp, leuke tank dus dat gaat heel snel) en de Type 5 Heavy (die duurt nog wel even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Mr_Size schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:54:
Mooiste quote uit die match? Een 49% IS-7 die over de beach is gegaan en als laatste dood gaat en vervolgens in chat zijn team beticht van 'n00bs'.... 8)7 8)7 |:( |:( :F :F
Dat strand heeft imho geen enkele toegevoegde waarde. Ik krijg al direct de kriebels als 50% van het team naar beneden rijdt. En daar sta je dan boven als enige heavy ...

Ik heb zelf dit weekend enkel en alleen met de IS-7 gespeeld. En dat ging best lekker, 80% van m'n potjes hadden paarse scores met een winrate van 60%.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreekenkorin
Catscratch schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:27:
[...]

Dat strand heeft imho geen enkele toegevoegde waarde. Ik krijg al direct de kriebels als 50% van het team naar beneden rijdt. En daar sta je dan boven als enige heavy ...
Ik vind het veelal leuk als er veel tegenstanders via het strand gaan. Dan heb je tijd om bovenaan iets te proberen te forceren en voldoende tijd om dan degene die via het strand komen nog een mooi ontvangst te geven.
En als het even meezit, heb je heel snel boven gewonnen en zitten ze op het strand in een stand-off. Dan kan je gewoon damage farmen door van bovenop de kliffen naar de gasten op het strand te schieten...

edit: ik kan me niet herinneren dat ik ook maar één potje heb meegemaakt dat gewonnen werd door degenen die via het strand gingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Dreekenkorin op 11-04-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Dreekenkorin schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:39:
[...]

Ik vind het veelal leuk als er veel tegenstanders via het strand gaan. Dan heb je tijd om bovenaan iets te proberen te forceren en voldoende tijd om dan degene die via het strand komen nog een mooi ontvangst te geven.
En als het even meezit, heb je heel snel boven gewonnen en zitten ze op het strand in een stand-off. Dan kan je gewoon damage farmen door van bovenop de kliffen naar de gasten op het strand te schieten...

edit: ik kan me niet herinneren dat ik ook maar één potje heb meegemaakt dat gewonnen werd door degenen die via het strand gingen.
Awel ja, meestal zit ik dan bij de tegenstanders zoals jij het hier beschrijft ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Dreekenkorin schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:39:
[...]

Ik wel. Ik hou ook regelmatig de minimap goed in de gaten, als er geen enemies via het strand komen en je hebt een paar vlotte mediums kun je best succesvol zijn. Hangt echt van de situatie af natuurlijk, maar altijd maar het strand negeren is ook niet handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:47
Mr_Size schreef op zondag 10 april 2016 @ 22:54:
Mooiste voorbeeld was een pot op Winterberg, wij reden in een Leo 1, een Bat Chat en een STB1. Enige andere Tier10 was een arty. Wat had de tegenstander? 2 IS-7s en een E100. Wij hadden welgeteld 1 Heavy, een dieprode T-10 die natuurlijk geen idee had waar wsad en linker muisknop zit.

Quizvraagje1: hoeveel tanks van ons gingen de stad in?
Quizvraagje2: hoe snel was de game voorbij?

:r :r :r

Pot erna hebben we een grotendeels heavy setup en dan krijgen we uiteraard wel een geschikte map voor een wolfpack platoon. En weer 12 randdebielen aan onze kant + snapshottende goden bij de enemy waardoor we weer, compleet, maar dan ook compleet kansloos, verliezen.

Laatste pot op Overlord weer terug in het wolfpack platoon en zowaar een match zonder arty. Hadden we eigenlijk moeten winnen, maar murw gebeukt door alle BS die over ons is uitgestort spelen we nu zelf ook slecht waardoor we toch verliezen.
Dit is natuurlijk ook wel het nadeel van een platoon met 1 type tank. De kans is dan redelijk aanwezig dat je op de verkeerde map terecht komt tegen tegenstanders die wel de goede tanks hebben. Zolang de MM van WoT geen rekening houdt met de type tanks zal dat ook niet gaan veranderen.

En die tegenstanders, zolang 90% slechter speelt dan hoe je zelf speelt is de kans ook groot dat je veel randdebielen tegen komt. Het is eerder verbazend dat je nog regelmatig in potten terecht komt waar het best wel mee valt :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

De MM is tegenwoordig wat vaker "creatief" 1 team meer mediums en TD's en het andere team meer heavies

Nu wint helaas meestal het team met de meeste heavies.

Helaas soms ook als het gelijk is. Zit jouw top tier vol met Tomatos en heeft de tegenpartij groene/blauwe spelers in de top tier, wordt je meestal ook redelijk snel weg geknald

[ Voor 36% gewijzigd door brid op 11-04-2016 11:18 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jantje 2
Nadat ik donderdag met Poderooso een aardige sessie had neergezet met de TVP 50/51 besloten om het weekend die laatste 1,2% door te zetten en voor 3de mark te gaan.

Dit was het domste wat ik had kunnen doen, in het weekend op zo'n tank voor een mark gaan is niet handig. De teams waren episch faal de RNG ging door het dak en volledige clips kwamen gewoon niet aan. Alles wat tegen kan zitten zat weer tegen. Uiteindelijk betekende dit nog 3,5k average damage.

Maar voor de mark betekende dit alsnog dat ik was gedaald naar 89%.Na een ragequit dacht ik het zondagochtend weer te proberen, het begon lekker, mark teruggebracht naar 92% en toen 1 klote game met 1k omdat een andere tvp het zonodig vond om een clip te traden en daarna werd gesnapshot door iemand aan de andere kant van de map dus was ik weer teruggezet naar 90%.

Toen maar besloten om wat IS-4 te spelen om ff te kijken hoe dat ding ook alweer was n.a.v. de discussie die we hier laatst hadden over het armor ed. Zoals ik al had gezegd werkt het armor redelijk tegen 250 pen guns maar zodra mensen heat schieten is er niet meer te anglen. En wat is de IS-4 sloom en saai om te spelen. Na x games achter de feiten aangelopen te hebben die ook maar weer ff shelved.

Toen was het zondagavond en wilde ik het nog één laatste kans geven om de TVP te marken en waarempel volgens mij stonden de zon en de maan op één lijn want eindelijk kon ik normale games hebben en was me RNG niet zo bs als normaal. Na meedere 8k + damage carries zat ik eindelijk weer op 94,8%.

Zoals iedereen weet zodra je op de laatste % zit drop je weer. Had ik 2 games met ong 3k damage terug naar 94,4%. Ik zei 1x een 7k+ game moet voldoende zijn voor 3de mark en kregen we highway zonder arty maar zonder med advantage toch maar med kant opgegaan en gelukkig alles kunnen opruimen en hard doorgereden naar de stad en ondertussen hard geroepen DONT CAP KILL ALL.

Het resultaat mocht er wezen O-)

TVP 3de mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Nice, grats kerel. Maar absurd dat dit dan een Mastery 2nd class is, die Ace ligt echt heel hoog op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
jantje 2 schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:17:
Nadat ik donderdag met Poderooso een aardige sessie had neergezet met de TVP 50/51 besloten om het weekend die laatste 1,2% door te zetten en voor 3de mark te gaan.

Dit was het domste wat ik had kunnen doen, in het weekend op zo'n tank voor een mark gaan is niet handig. De teams waren episch faal de RNG ging door het dak en volledige clips kwamen gewoon niet aan. Alles wat tegen kan zitten zat weer tegen. Uiteindelijk betekende dit nog 3,5k average damage.

Maar voor de mark betekende dit alsnog dat ik was gedaald naar 89%.Na een ragequit dacht ik het zondagochtend weer te proberen, het begon lekker, mark teruggebracht naar 92% en toen 1 klote game met 1k omdat een andere tvp het zonodig vond om een clip te traden en daarna werd gesnapshot door iemand aan de andere kant van de map dus was ik weer teruggezet naar 90%.

Toen maar besloten om wat IS-4 te spelen om ff te kijken hoe dat ding ook alweer was n.a.v. de discussie die we hier laatst hadden over het armor ed. Zoals ik al had gezegd werkt het armor redelijk tegen 250 pen guns maar zodra mensen heat schieten is er niet meer te anglen. En wat is de IS-4 sloom en saai om te spelen. Na x games achter de feiten aangelopen te hebben die ook maar weer ff shelved.

Toen was het zondagavond en wilde ik het nog één laatste kans geven om de TVP te marken en waarempel volgens mij stonden de zon en de maan op één lijn want eindelijk kon ik normale games hebben en was me RNG niet zo bs als normaal. Na meedere 8k + damage carries zat ik eindelijk weer op 94,8%.

Zoals iedereen weet zodra je op de laatste % zit drop je weer. Had ik 2 games met ong 3k damage terug naar 94,4%. Ik zei 1x een 7k+ game moet voldoende zijn voor 3de mark en kregen we highway zonder arty maar zonder med advantage toch maar med kant opgegaan en gelukkig alles kunnen opruimen en hard doorgereden naar de stad en ondertussen hard geroepen DONT CAP KILL ALL.

[afbeelding]
Best toch wel indrukwekkend. Proficiat! :)

Even terzijde ... een goede mediumlijn om aan te snijden? Ik ben nu onlangs van de KV-13 naar de T-43 gegaan, maar ik zie er ZO tegen op om met de T-43 en T-44 te grinden. De KV-13 vond ik nog wel apart, wel leuk.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:28:
[...]

Nice, grats kerel. Maar absurd dat dit dan een Mastery 2nd class is, die Ace ligt echt heel hoog op het moment.
Het is maar 1538 XP met premium account, dit is veel te weinig voor Ace badge. Heb de eerste 3k van meer dan 300m geschoten, vandaar ook de tanker sniper badge. ( 140's en batchat ) Daarna alles in de stad geschoten op lower tiers. Dus de damage die ik dichtbij deed was op de lagere tier tanks.

Ace ligt ongeveer op de 2000-2050 denk ik. Heb volgens mij 3-4x een ace gehaald in de afgelopen 50 games. Opzich wel hoog voor een T10 tank, maar ook niet uitzonderlijk hoog zoals sommige T9's hebben.
Catscratch schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:28:
[...]

Best toch wel indrukwekkend. Proficiat! :)

Even terzijde ... een goede mediumlijn om aan te snijden? Ik ben nu onlangs van de KV-13 naar de T-43 gegaan, maar ik zie er ZO tegen op om met de T-43 en T-44 te grinden. De KV-13 vond ik nog wel apart, wel leuk.
Persoonlijk vind ik de T-43 en T-44 geen eens zo heel slecht om te spelen, redelijke guns met goede RoF alleen wat lacking in penetration dus wat premium shells zijn wel aan te raden. Eventueel de Amerikaanse medium lijn is ook erg leuk om te doen, eigenlijk elke tank is wel goed in die lijn.( M48 patton lijn )

[ Voor 32% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2016 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

World of Tanks rap - bounce with tanks boyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
Rianata schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:28:
[...]

Ria, het verschil kan m zitten in de kills. Ondanks dat het een monsterpot is "maar" 3 kills. Ik heb laatst een Ace gehaald op de T-54 met 5k damage en 6 kills. En ik heb al eerder van die potjes gehad maar dan met minder kills.

Blijft staan dat 2nd echt bizar is bij zo'n goede pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
jantje 2 schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:17:

[afbeelding]
damn, nice man! en ik heb ook nergens gezegd dat de is4 leuk is he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:16

CORVETTE

---- American V8 ---

Hoe zijn jullie ervaringen met de JPanther ? Ik heb niet de topgun, maar die gun eronder, maar ik kan er werkelijk helemaal niets mee. Gun inaccuraat, iedere kogel is gelijk een pen. Langzaam .....

Ik heb bijna de E50. En zag dat er echt lange grinds op die tank zijn. Ik geloof alleen al 100k op de topgun te krijgen ( = verplicht koepel erbij ). Dus ik zat eraan te denken, om eerst de motor te doen. Is dat een idee ? Als we geen goede gun hebben, kunnen we misschien eens wat gaan rammen. Daar staat de E50 om bekent.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Nee, altijd de gun eerst, want daarmee doe je veel meer damage dan dat je ooit rammen kan. En damage = XP. Mocht je free XP hebben staan, dat daarvoor inzetten, niet voor de laatste XP om een nieuwe tank te researchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:22
Ik zou toch een sloot free xp overwegen, tegelijkertijd dus veel premium tanks rijden en je hebt zo een paar modules bij elkaar.

EDIT: what he said :)

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 11-04-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
CORVETTE schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:46:
Hoe zijn jullie ervaringen met de JPanther ? Ik heb niet de topgun, maar die gun eronder, maar ik kan er werkelijk helemaal niets mee. Gun inaccuraat, iedere kogel is gelijk een pen. Langzaam .....

Ik heb bijna de E50. En zag dat er echt lange grinds op die tank zijn. Ik geloof alleen al 100k op de topgun te krijgen ( = verplicht koepel erbij ). Dus ik zat eraan te denken, om eerst de motor te doen. Is dat een idee ? Als we geen goede gun hebben, kunnen we misschien eens wat gaan rammen. Daar staat de E50 om bekent.
Jagdpanther en Jagdpanther II zijn in mijn beleving erg leuke tanks om te spelen. De jagdpanther kan je zowel met de lange 8.8 spelen als de 10,5cm. Is beetje persoonlijke voorkeur RoF of Alpha. Ik zou uiteindelijk de jagdpanther wel de met 10,5cm spelen aangezien alpha beter werkt dan RoF.

Tank heeft weinig armor maar redelijke camo. Gebruik hem dus als sniper en probeer niet te veel te frontlinen. Endgame kan je wel van zn snelheid gebruik maken om eventueel dichterbij te komen en je hp te gebruiken in een brawl.

Voor de E-50 is het lastig T9 tanks zijn stock altijd vervelend om te spelen. Weet niet hoeveel meer pk de motor levert maar als dit echt een sloot meer is kan het wel waard zijn om eerst voor de motor te gaan zodat je mobilier ben en meer damage kan schieten. De top gun van de panther 2 met 200 pen? kan nog enigszins meekomen in T9 battles. Ga iig niet voor die lange spriet die is zonde van je xp. gelijk door naar die 390 alpha gun.

Mocht je eventueel nog free xp hebben is dit wel een goede optie om hem hiervoor te gebruiken. Stock tanks zijn nooit leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:12:
[...]

Jagdpanther en Jagdpanther II zijn in mijn beleving erg leuke tanks om te spelen. De jagdpanther kan je zowel met de lange 8.8 spelen als de 10,5cm. Is beetje persoonlijke voorkeur RoF of Alpha. Ik zou uiteindelijk de jagdpanther wel de met 10,5cm spelen aangezien alpha beter werkt dan RoF.
Om het iets door te trekken: ik zat laatst QB te kijken en daar werd de vraag gesteld: Ferdinand of Jagdpanther II? QB gaf als antwoord dat de JP2 de betere tank is, maar dat de Ferdinand de betere keus is als je verder wilt met de lijn, omdat dat qua speelstijl beter aansluit bij de Jagdtiger.

Hoe zijn de gedachten daarover? Ik zit nog steeds pas bij de Hetzer, en met mijn tempo wordt die vraag pas interessant over 1,5 jaar, maar toch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:17:
[...]

Om het iets door te trekken: ik zat laatst QB te kijken en daar werd de vraag gesteld: Ferdinand of Jagdpanther II? QB gaf als antwoord dat de JP2 de betere tank is, maar dat de Ferdinand de betere keus is als je verder wilt met de lijn, omdat dat qua speelstijl beter aansluit bij de Jagdtiger.

Hoe zijn de gedachten daarover? Ik zit nog steeds pas bij de Hetzer, en met mijn tempo wordt die vraag pas interessant over 1,5 jaar, maar toch. :+
Ik denk, maar doe het ff uit me hoofd, dat het te maken heeft met de crew load-out. De Jagdpanther II heeft namelijk 1 crewmember minder( loader volgens mij ) Hierdoor sluit de crew minder goed aan op de Jagdtiger omdat je hier dan een extra crewlid weer voor bij moet nemen die zonder skills begint.

Enige nadeel is dat je dan bijvoorbeeld niet gelijk met BIA kan spelen, maar dit is het wel waard als je ziet hoeveel leuker Jagdpanther II is. Ferdinand is traag en heeft alleen maar armor in eigen tier. Tegen hogere tiers is het niets en met je mobility kan je ook niets klaarspelen.

Edit : vraag verkeerd gelezen, ja qua speelstijl lijkt de ferdi wel meer op de jagdtiger dan op de Jagdpanther II. Beide zijn TD"s met een "sterke" superstructure en weinig mobiliteit. Vooral een tank die dus hulldown dient te spelen en zijn gun gebruiken voor een punch.

De Jagdpanther II leunt meer op mobiliteit dan zijn armor, terwijl deze hulldown wel weer sterker is dan de Ferdi. Het is alleen een stuk moeilijker om hulldown te staan met de Jagdpanther II

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2016 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Als je plezier wilt beleven aan een tier 8 "tank destroyer" kies je voor de JPanther II. Wil je zorgen dat je een extra loader klaar hebt voor de JagdTiger, kies je voor de Ferdinand. Qua speelstijl verschillen de Ferdinand en de JagdTiger groot (al kun je natuurlijk met beide goed redline snipen :+), dat je het daarvoor niet zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Gaius schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:17:
[...]

Ik heb ze allebei, maar meestal speel ik de Ferdinand ipv de JP2. Iets meer armor ligt mij beter bij turretless TD's dan mobility.
Ik wilde toch ook de JP2 spelen omdat ik het als tegenstander echt een troll tank vond.

Kwa crews komt de Ferdinand meer overeen met de JagdTiger, dus als je de crew meeneemt is dat misschien ook een overweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
VorCha schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:28:
[...]

Ik heb ze allebei, maar meestal speel ik de Ferdinand ipv de JP2. Iets meer armor ligt mij beter bij turretless TD's dan mobility.
Toch vind ik dat de JPanther II betere armor heeft. De Ferdinand is een grote blokhut waar iedereen zo door heen schiet, en meteen naar HEAT/APCR wisselen als ze een keer bouncen. Wanneer je agressief hull-down flanked met de JPanther II, is de armor zoveel beter. Ik bounce heel veel schoten met de superstructure van de JPanther II, zelfs tegen goede spelers, terwijl dat met de Ferdinand weinig nut om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:22
Heb voor de zelfde keuze gestaan (pre hp buff Ferdi), de JP2 is toch echt de beste keus. Zelfde goede gun (ok, handling is ietsje beter bij Ferdi) en veel betere mobiliteit waardoor je er gewoon veel mee kunt, ook in tier10 matches.

Had graag de Ferdi genomen (want historisch, dus cool), maar de JP2 is simpelweg leuker en beter. Verder kan de JP2 top tier gewoon hull down, maar dan moet dus alleen de casemate uitsteken.

Bij de overgang naar de JT (ook leuk, met beter werkende armor dan de Ferdi) heb ik een extra loader van een andere crew afgehaald om snel weer biA te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf morgen kunnen we weer een hele lading personal reserves binnenharken (hoeveelheid hangt af van hoe lang je speelt). Dat personal reserves systeem vind ik toch wel een van de betere uitvindingen van WG... Heerlijk om een vervelende grind met dubbele XP weg te kunnen werken! :D

Misschien dat ik dan aan de AMX 50 120 begin... Nu ik de 3e mark op de AMX 50 100 heb, heb ik geen excuus meer om er niet aan te beginnen. 3,33 sec tussen elk schot lijkt me wel echt verschrikkelijk, zeker nu ik een Skoda T50 gewend ben :P
Pagina: 1 ... 22 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).