Ja die reserves zijn inderdaad wel handig, helaas vergeet ik altijd dat ik ze heb en snap ik eigenlijk niet wat nu wel en wat nu niet stacked als ik er meerdere aan wil. Dus meestal heb ik niets aan staan.Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 16:33:
Vanaf morgen kunnen we weer een hele lading personal reserves binnenharken (hoeveelheid hangt af van hoe lang je speelt). Dat personal reserves systeem vind ik toch wel een van de betere uitvindingen van WG... Heerlijk om een vervelende grind met dubbele XP weg te kunnen werken!
Misschien dat ik dan aan de AMX 50 120 begin... Nu ik de 3e mark op de AMX 50 100 heb, heb ik geen excuus meer om er niet aan te beginnen. 3,33 sec tussen elk schot lijkt me wel echt verschrikkelijk, zeker nu ik een Skoda T50 gewend ben
Ja als je de Skoda T50 gewend bent wordt de 50120 heel erg af zien en dan is time between shells nog maar 1 van de dingen die erg zullen tegenvallen

Ik heb het atm al met de batchat, dat ding is echt onspeelbaar als je veel TVP gespeeld hebt. Sowieso vind ik batchat al niets aan door die gun maar nu helemaal.
Meh account is van augustus 2011, dus mis net de laatste gratis spullekes. Ik dacht dat de game later uit beta was gekomen dan april, maar blijkbaar bestond het dus al een tijdje toen ik begon te spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2016 16:38 ]
Euhm speel ik dit spel alweer 5 jaar
Maar wel mooi 5 garage sloten erbij en een hoop personal reserves.
En volgens mij staat die exclusive emblem wel mooi op een duitse tank, zoals de Tiger
[ Voor 12% gewijzigd door Quantor op 11-04-2016 16:50 ]
Kijk, WG EU, now we're talking, dat is dan wel weer een mooie toepasselijke gift. Credits where credits due!
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
4 jaar verder en 1000 euro armer
Meer dan terecht vind ik
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Quantor schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:00:
Even opgezocht mijn registratie datum staat op 12/4/2011, dus neem aan dat ik de 5+ krijg, heb de beta nog gespeeld. Van de week zelfs toevallig de beta tank nog gespeeld.
Please note: If your account was created during our Beta Tests or at any time before the official launch, your registration date will be counted as the first time you logged in after the game's official release.
Ik denk dat ik ergens in 2012 ben begonnen.
edit --> net opgezocht 11/2011. De tijd vliegt...
[ Voor 25% gewijzigd door Dreekenkorin op 11-04-2016 17:41 ]
Onderin je Service Record staat je registratiedatum. Op de worldoftanks site kan je het ook vinden op je profielpagina.Dreekenkorin schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:20:
Waar vind je die registratiedatum?
Ik denk dat ik ergens in 2012 ben begonnen.
[ Voor 12% gewijzigd door InGen10 op 11-04-2016 17:32 ]
Fujifilm X-T5 | XF16mm f1.4 | XF35mm f2.0 | XF18-55 f2.8-4 | Helios 44-2 58mm f2.0 | Nikon Z5 | Nikon Z5ii | Z 40 f2.0 | Z 50 f1.8 S | Z 85 f1.8 S | Z 105 MC f2.8 | Tamron 28-70 F2.8 v2 |
pfewwwwww das me lang geleden
Ik 12.04.2011, dus dat wordt een leuke set reserves/slots e.d. Alleen jammer dat die premium maar 1 dag is, dat had van mij ook op mogen lopen naar speeltijd (b.v. een dag voor 1 jaar en een week voor 5 jaar)B-BRAIN schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:41:
Account created: 19.04.2011
pfewwwwww das me lang geleden
[removed]
Het blijft natuurlijk wel Wargamingredwing schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:16:
[...]
Ik 12.04.2011, dus dat wordt een leuke set reserves/slots e.d. Alleen jammer dat die premium maar 1 dag is, dat had van mij ook op mogen lopen naar speeltijd (b.v. een dag voor 1 jaar en een week voor 5 jaar)
Dus doe ik lekker mee, maar zoals gewoonlijk denk ik: "je wint toch niets".
Start ik tussendoor WoT op en mid-battle start er weer een Type 59 giveaway. Dus ik doe mee met de roll. Ga weer terug ingame en schiet lekker verder.
Hoor ik dat Orzanel ineens op de achtergrond mijn ingame naam roept.
Kan niet waar zijn? Toch even checken....Inderdaad...wow...win ik zomaar een Type 59.
Ben benieuwd wanneer WarGaming hem in mijn garage dropt.
Toch ineens een leuke dag.
WoT/WoWs name: Onarf
Geweldig, veel plezier ermeeBolleBeer schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:24:
Zit ik relaxed Orzanel te kijken op Twitch, start hij de WG 5th Anniversary giveaway, met een leuke prijzenpot.
Dus doe ik lekker mee, maar zoals gewoonlijk denk ik: "je wint toch niets".
Start ik tussendoor WoT op en mid-battle start er weer een Type 59 giveaway. Dus ik doe mee met de roll. Ga weer terug ingame en schiet lekker verder.
Hoor ik dat Orzanel ineens op de achtergrond mijn ingame naam roept.
Kan niet waar zijn? Toch even checken....Inderdaad...wow...win ik zomaar een Type 59.

Heb een paar stock grinds momenteel, dus dat maakt het allemaal niet makkelijker. Stock Pershing is niet veel aan, waren 3 games nodig voor een zeer matige dubbel. Vanwege de afgrijselijke teams de stock Type58 maar helemaal niet aangeraakt en mijn SU 100M1 en KV-4 ook maar laten zitten na allebei een loss te verwerken gehad als bottom tier.
Uit protest voor de rest van de avond alleen nog maar Tier 10 gespeeld, ging wel ietsje beter. Wel nog een hele leuke E-100 game gespeeld, NOT. Bounce op een Patton en fully aimed op de lower plate van een WZ. Allebei met HEAT. 300+ pen is blijkbaar niet genoeg om een Fatton frontaal in zijn hull te pennen van 50m afstand, sure game, sure.. Eindige het potje met 2 kills en 286 dmg
Het was zo'n avond waarop zelfs de wins geen ruk aan waren. Alle potjes die we wonnen gingen zo hard dat er bijna geen dmg meer te doen was.
Nee, momenteel beleef ik zeer weinig plezier aan WoT, de matige grinds helpen ook niet echt mee. Als het woensdag niet significant beter gaat overweeg ik een break in te lassen om eerlijk te zijn..
net een spel gehad waarbij een IS, een groene speler, van ons team het gewoon op zich nam om alle scouts van zijn eigen team te doden.
Na een minuut is het dus 3-0 terwijl we de vijand amper hebben gezien...
Ik zit bijna aan 50k xp op de skoda t50. Teams gisteren waren een drama. Het heeft gewoon geen zin om door te blijven gaan als jij 5k damage doet en dan de nummer 2 in je team ~1900 en vanaf de nummer 3 al <1000 damage...Nemean schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 01:42:
Zo tier 10 TVP ook unlocked.. nog maar 11 tier 10s te kopen.
Het blijft trouwens leuk hoe je continu de schuld blijft krijgen als de battle verloren wordt... Het maakt niet uit dat al je tier 10s aan de andere kant van de map samen 2000 damage hebben gedaan en zelf alle 5 dood zijn gegaan.. Nee, jij met je peloton (we waren met 2 spelers gisteren) zijn het schuld dat zij verliezen! Dat wij tegen 2 tier 10s en 2 tier 9s staat te vechten doet er blijkbaar niet toe.
Stelletje idioten in dit spel.
Gisteren in Rampage ook weer last gehad van een minimap en OTM bug... Ik zou tegen User en crashandburn; wtf.. Hoe kan die WTe100 zo snel rijden?
Bleek het een BatChat te zijn... Maar wij zagen zowel op de minimap als de over target marker de tank als een WTe100 weergegeven worden
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 12-04-2016 07:44 ]
Jup, zelfs zonder mods is het een buggy puinhoop. Ik heb al vaker gehad dat ik een hoekje niet om durfde te rijden omdat er een dikke TD oid stond.wsLy schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 07:30:
[...]
Gisteren in Rampage ook weer last gehad van een minimap en OTM bug... Ik zou tegen User en crashandburn; wtf.. Hoe kan die WTe100 zo snel rijden?
Bleek het een BatChat te zijn... Maar wij zagen zowel op de minimap als de over target marker de tank als een WTe100 weergegeven worden
Blijkt het een medium te zijn met een verkeerde tag.
Gaaf man! Gefeliciteerd!BolleBeer schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:24:
Quantor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:46:
Niemand tegen Mr_Size zeggen dat ik samen met Bananas, na het beeindigen van het platoon met hem en Kepro, nog een aantal zeer goede potten heb gespeeld waardoor m'n winrate over de hele avond toch nog 60% werd en m'n wn8 van 2100 naar 2600 gestegen is. En zelfs met m'n Type 4 Heavy gewonnen heb
Ja?
Mooi!

Nee, nogal logisch dat het niet in de Type 4 is, ik heb geen Type 4. Maar ik heb zeer zeker een tip voor de eigenaren van een Type 4. Je moet er hetzelfde mee omgaan als met de Type 5. Hoe ga je met de Type 5 om?Quantor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:40:
User dat is niet in een Type 4 Heavy. Iemand al ervaring ermee en misschien nog kleine tips voor dat onding? Lijkt wel of in sommige potten alle armor eraf gehaald is, want alles doet damage en in andere games bounced het ding JgdPzE100's en 183's en kun je >30 schoten zonder veel damage ontvangen.
Nou zo:

Heel simpel eigenlijk, de tank heeft overal 250mm armor en de average penetration op de tier is 250mm. Dat betekent dat 50% van de games je alles zult bouncen en 50% van de games niets zult bouncen.Quantor schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 09:40:
User dat is niet in een Type 4 Heavy. Iemand al ervaring ermee en misschien nog kleine tips voor dat onding? Lijkt wel of in sommige potten alle armor eraf gehaald is, want alles doet damage en in andere games bounced het ding JgdPzE100's en 183's en kun je >30 schoten zonder veel damage ontvangen.
De tank is gemaakt als premium ammosink, om het reliable te kunnen pennen moet je dus premium ammo spammen. Enige frontal weakspot is eigenlijk dat zijvlakje als die een beetje angled.
Nutteloze lijn die ze met een speciaal doel in de game hebben gebracht. Het mooiste was nog wel dat ze zeiden "experience players really gonna like these tanks, cause it takes skill to use the armor effectieve and play them good"
Stelletje grapjassen bij WG, tank is dubbel RR naar voren wat klikken wat bouncen en doodgaan meer kan die niet
Je hebt een maand de tijd om de 5 games te winnen, dus het zal wel meevallen.patrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 08:45:
Zal vanavond dankzij de jubileum een festijn worden met de mensen die online komen. minimaal 5 battles winnen en in op 10 terecht komen om de bonus binnen te halen. Ik ga het sowieso wel doen, want heb een 5+ jaar account. Dat 5+ embleem vind ik stoer
Van het weekend wel een mooie discount, 15% op elke T8 tot T10 vehicle en x5 voor elke 1ste win. Misschien toch maar de T95 en de Conway aanschaffen in de discount en met de x5 al wat xp op die dingen farmen.
Moet ze uiteindelijk toch beide een keer spelen om de T10's te halen
Scheelt dat er een maand de tijd voor is. Dan komt het sowieso wel goed.jantje 2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:25:
[...]
Je hebt een maand de tijd om de 5 games te winnen, dus het zal wel meevallen.
Van het weekend wel een mooie discount, 15% op elke T8 tot T10 vehicle en x5 voor elke 1ste win. Misschien toch maar de T95 en de Conway aanschaffen in de discount en met de x5 al wat xp op die dingen farmen.
Kijken of ik vanavond een game sessie kan starten. Heb er wel zin in. kijken of ik mijn missie kan halen om 8k dmg done/bounce/dmg taken missie kan halen met de E5. Raar genoeg is dat niet zo makkelijk als ik had gedacht
Naja, 2,2k heb je al van je eigen hp. Dus als je 2k kan bouncen en 4k kan schieten en daarna doodgaat heb je de missie gehaaldpatrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:29:
[...]
Scheelt dat er een maand de tijd voor is. Dan komt het sowieso wel goed.
Kijken of ik vanavond een game sessie kan starten. Heb er wel zin in. kijken of ik mijn missie kan halen om 8k dmg done/bounce/dmg taken missie kan halen met de E5. Raar genoeg is dat niet zo makkelijk als ik had gedacht
Misschien is dat doodgaan het probleem...jantje 2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:34:
[...]
Naja, 2,2k heb je al van je eigen hp. Dus als je 2k kan bouncen en 4k kan schieten en daarna doodgaat heb je de missie gehaaldDat is opzich wel te doen in de E-5 maar dan express doodgaan is soms wat lastiger
Dat dacht ik dus ook, maar weet niet of de 2.2k telt als je afgeknalt wordt. Maar misschien kwam ik net te kort tot 8k totaal. Vaak zat dat ik ergens te agressief heen rij en omsingelt word. Dan is het snel afgelopen met het E5'jejantje 2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:34:
[...]
Naja, 2,2k heb je al van je eigen hp. Dus als je 2k kan bouncen en 4k kan schieten en daarna doodgaat heb je de missie gehaaldDat is opzich wel te doen in de E-5 maar dan express doodgaan is soms wat lastiger
Ja dan telt het gewoon mee.patrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:45:
[...]
Dat dacht ik dus ook, maar weet niet of de 2.2k telt als je afgeknalt wordt.
Ok, bedankt! Dan zal het vanavond wel goed moeten komen
Geen idee of de aanbiedingen goed zijn. Ik hou mij daar niet mee bezig.
Van het weekend zijn T8 - T10 tanks 15% discount.Nemean schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:16:
Vind het maar een magere special.. niet eens tanks in de aanbieding.
http://worldoftanks.eu/en...cial-wot-5th-anniversary/
Als ik wil sealclubben platoon ik wel met Neo in een B2.patrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:21:
De Turan III staat nu op hun site icm andere gold aanbiedingen e.d.
Geen idee of de aanbiedingen goed zijn. Ik hou mij daar niet mee bezig.
Zat meer te denken aan een leuke premium ;-)jantje 2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:22:
[...]
Van het weekend zijn T8 - T10 tanks 15% discount.
http://worldoftanks.eu/en...cial-wot-5th-anniversary/
[ Voor 41% gewijzigd door Nemean op 12-04-2016 11:24 ]
Helaasch.
De random battles zijn ernstig slecht zo te horen?User schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:31:
En ik maar denken dat alle kindertjes vandaag op school zouden zitten.
Helaasch.
Niet als je met mij in platoon zit.Nemean schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:33:
[...]
De random battles zijn ernstig slecht zo te horen?
Mooi, word wat free XP voor de CAX gebruiken en de T32 moet ook wel vrij te spelen zijnjantje 2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 10:25:
[...]
Je hebt een maand de tijd om de 5 games te winnen, dus het zal wel meevallen.
Ik lijk het nergens terug te vinden. Ik zoek nog een Duitse crew trainer en heb nog altijd spijt dat ik de Pz 58 Mutz heb gemist.
Zelfde als de E50 lijn.Catscratch schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:26:
Iemand een idee wat de crew layout is van de TURÁN III?
Ik lijk het nergens terug te vinden. Ik zoek nog een Duitse crew trainer en heb nog altijd spijt dat ik de Pz 58 Mutz heb gemist.
Crew layout kan je hier zien.Catscratch schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:26:
Iemand een idee wat de crew layout is van de TURÁN III?
http://worldoftanks.eu/en/tankopedia/G116_Turan_III_prot
Commander
Gunner
Driver
Radio operator
Loader
Volle bak dus.
Als je de conspiracy theorieën mag geloven, komt dat natuurlijk omdat je de afgelopen tijd teveel gewonnen hebt, of niet genoeg goud gekocht hebt. Of je hebt gewoon geen "luck account" wat de laatste tijd ook wordt beweertpatrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:40:
2x frontale ammorack hit met E5? ik kap ermee /ragequit

RIP HT12.4. Voor de zoveelste keer niet gehaald op minder dan 50 damage na.
Ik heb juist 4 dagen geleden premium gekochtThomasG schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:42:
[...]
Als je de conspiracy theorieën mag geloven, komt dat natuurlijk omdat je de afgelopen tijd teveel gewonnen hebt, of niet genoeg goud gekocht hebt. Of je hebt gewoon geen "luck account" wat de laatste tijd ook wordt beweert
Net weer even met beide gespeeld, bounces op de Ferdinand en op de JP2 was elke hit ook een penThomasG schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:33:
[...]
Toch vind ik dat de JPanther II betere armor heeft. De Ferdinand is een grote blokhut waar iedereen zo door heen schiet, en meteen naar HEAT/APCR wisselen als ze een keer bouncen. Wanneer je agressief hull-down flanked met de JPanther II, is de armor zoveel beter. Ik bounce heel veel schoten met de superstructure van de JPanther II, zelfs tegen goede spelers, terwijl dat met de Ferdinand weinig nut om te proberen.

WIN: 4 / 12 (33.33%)
Had eerder moeten stoppen.
Whatever.
gewoon genoeg nieuwe tanks unlocken/kopen. valt me op dat het er op lijkt dat je in het begin vaker top tier bent.patrickos85 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:13:
[...]
Ik heb juist 4 dagen geleden premium gekocht
De mission is al binnen, garage slot gelijk maar gebruikt om de comet aan te schaffen en het goud wat bij de lefufufufu premium zat gebruikt voor een 100% crew. Eerste 2 battles gelijk gewonnen
Moet zeggen dat de cromwell zo lekker speelt dat ik zo genoeg XP had voor de Comet(minder dan 75 battles), scheelt dat ik met de britse heavies al tot de churchill VII was
Dit weekend maar nog een slot aanschaffen en de t30 aanschaffen, hopelijk bevalt deze beter dan de t28 proto. Soms gaat deze tank heerlijk, maar meestal gaat de battle gewoon te snel en om nu het team te vragen om iedere keer de tegenstander dicht bij te laten komen gaat ook niet werken
@Harmen gewoon ff stoppen en weer verder spelen, 12 battles is natuurlijk niks
Iemand nog mee gedaan met de QB+Jingles give away op twitch? wat een chaos zeg, 17k kijkers de chat hield het niet meer bij. Helaas zelf niks gewonnen
[ Voor 10% gewijzigd door brid op 13-04-2016 06:53 ]
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Je gaat ons toch niet vertellen dat je geen Amerikaanse mediums hebt? Als er een tank belachelijk is, in goede zin, is het de M46 Patton welKepro schreef op woensdag 13 april 2016 @ 08:28:
Gisteren een heerlijke sessie gehad. T32 vrijgespeeld en in de laatste pot in de T29 toch nog de ace gehaald. Kan ik de tier 8 mooi met de aankomende korting aanschaffen. Nog 25.000 xp tot de CAX, ook dat moet wel lukken voor zaterdag. Eens kijken aan welke medium lijn ik nu zal beginnen. Alle Duitse, Franse en Russische meds heb ik al.
De hele World of Tanks community is zo verziekt dat giveaways gewoon niet leuk zijn en bijna niet te doen, zeker niet op Twitch streams. Zodra de menigte het door krijgt overstroomt het met spelers die constant bedelen om een Type 59. Zo zijn er zat streamers die alleen daarom al geen Giveaways willen doen. Zo was er een streamer die 5 keer een Type 59 mocht weggeven, en dat maar zo snel mogelijk had gedaan om van het gezeik af te zijn.brid schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:41:
[...]
Iemand nog mee gedaan met de QB+Jingles give away op twitch? wat een chaos zeg, 17k kijkers de chat hield het niet meer bij. Helaas zelf niks gewonnen
[ Voor 37% gewijzigd door ThomasG op 13-04-2016 09:12 ]
Daarna meegedaan met 2 SH battles met mijn VK P. Sorry guys, zal zorgen dat ik een snellere tank krijg
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Dat ben ik inderdaad. Het ging acceptabel, maar zag wel dat ik op sommige momenten achter raakte. qua snelheid.Gwatholthar schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:24:
als je iktankniet bent. ging het best prima toch met de VK.P.
T-37 en Cromwell ben je zo joh! Op Mines kon je nog net mee idd.patrickos85 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:58:
[...]
Dat ben ik inderdaad. Het ging acceptabel, maar zag wel dat ik op sommige momenten achter raakte. qua snelheid.
Chaffee had ik toevallig pas gekocht, dus binnenkort met de T37 mee racenRazorbite schreef op woensdag 13 april 2016 @ 14:20:
[...]
T-37 en Cromwell ben je zo joh! Op Mines kon je nog net mee idd.
goed bezigMr_Size schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:04:
Een nieuwe serie, hopelijk bevalt het en kan deze mooi uitgroeien
[video]
ik heb nog 50 replays van het weekend liggen met de TVP 50/51 van 1k damage tot 8k. Inclusief harde carries, epic fails, harde chatrage, epic clutches en andere ongein mocht je geïnteresseerd zijn.gotfurrr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:29:
[...]
goed bezigwat mij nog steeds interessant lijkt is als iemand een replay pack van een bepaalde speler en tank reviewed. bijvoorbeeld 10 games met een obj140 van speler A, zelf zou ik dat erg leuk vinden om naar te kijken, maar wellicht dat het teveel werk is om dat te maken
Helaas zonder bijgeluiden anders had je nog gratis geschreeuw, bureau smashes en rondvliegende zaken gehoord hebben

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 13-04-2016 15:39 ]
die replays wil ik sowieso wel hebben, dus doe maarjantje 2 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:38:
[...]
ik heb nog 50 replays van het weekend liggen met de TVP 50/51 van 1k damage tot 8k. Inclusief harde carries, epic fails, harde chatrage, epic clutches en andere ongein mocht je geïnteresseerd zijn.
Helaas zonder bijgeluiden anders had je nog gratis geschreeuw, bureau smashes en rondvliegende zaken gehoord hebben
maar ik maak geen youtube content, dus dit is alleen voor mezelf dan
heb je toevallig ook nog 9.14 replays van de fv215b heavy? want ik kan helemaal niks goed doen in die tank
Wel een Domination 14 eringotfurrr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:56:
[...]
die replays wil ik sowieso wel hebben, dus doe maar
maar ik maak geen youtube content, dus dit is alleen voor mezelf danmijn voorstel was dat size zoiets zou gaan maken
![]()
heb je toevallig ook nog 9.14 replays van de fv215b heavy? want ik kan helemaal niks goed doen in die tank
No but serious, zie je een medium, sta je hoger dan een heavy en zie je zijn engine dek, HE is the way to go, 120 is echt best wel veel, als je weet waar je moet schieten.
Verwijderd
Daar zou ik ook wel geïnteresseerd in zijn! Ben in de Skoda T50 nog te vaak niks aan het doen omdat ik geen positie kan vinden om schade te doen zonder zelf schade te ontvangen, dus daar zou ik nog wat van kunnen leren. En wat chatrage als amusement is bonusjantje 2 schreef op woensdag 13 april 2016 @ 15:38:
[...]
ik heb nog 50 replays van het weekend liggen met de TVP 50/51 van 1k damage tot 8k. Inclusief harde carries, epic fails, harde chatrage, epic clutches en andere ongein mocht je geïnteresseerd zijn.
De speelstijl van een tank is toch erg map-afhankelijk imho en zo krijg je op elke map goede potjes en tactieken te zien.
Ik vind je filmpjes altijd leuk om te zien en zeker ook erg waardevol. Maar waarom spreek je ze niet in het Engels in? Dat geeft een veel breder publiek. Hoewel in het Nederlands ook wel z'n charme heeft.Mr_Size schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:04:
Een nieuwe serie, hopelijk bevalt het en kan deze mooi uitgroeien
[video]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ja maar ik wil juist ook de mindere potten zien, de mappen ken ik wel in de zin van waar je early damage kan doen. Maar midgame/endgame gameplay vind ik veel leerzamer, bovendien zijn de monsterpotten op youtube wel leuk om te zien , maar vaak zit er ook een flinke dosis geluk in.Catscratch schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:10:
FWIW, wat ik geregeld doe bij een nieuwe tank is op Youtube de tank te zoeken (met ace vermelding bv) en de filter te gebruiken zodat je enkel uploads hebt van de voorbije maand ofzo. Zo krijg je enkel goede potten te zien in combinatie met een map zoals die nu nog altijd is in WOT. Vind het een pak minder replays te bekijken op een map die al hopeloos verouderd is ...
De speelstijl van een tank is toch erg map-afhankelijk imho en zo krijg je op elke map goede potjes en tactieken te zien.
Ik vind het Nederlands tenminste beter te volgen dan sommige filmpjes met "buitenlands Engels"Mojo schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:29:
[...]
Ik vind je filmpjes altijd leuk om te zien en zeker ook erg waardevol. Maar waarom spreek je ze niet in het Engels in? Dat geeft een veel breder publiek. Hoewel in het Nederlands ook wel z'n charme heeft.
Die zet ik soms heel vlug uit.
Gewoon Nederlands lulle
Dan blijf ik ze volgen.
WoT = only luck no skill of unfair plane bush wanking hax0rsgotfurrr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:33:
[...]
Ja maar ik wil juist ook de mindere potten zien, de mappen ken ik wel in de zin van waar je early damage kan doen. Maar midgame/endgame gameplay vind ik veel leerzamer, bovendien zijn de monsterpotten op youtube wel leuk om te zien , maar vaak zit er ook een flinke dosis geluk in.

Volgens mij Is daar juist Twitch (of de Google concurrent) geschikt voor, om met een goede speler mee kijken. Natuurlijk heb je daar minder invloed op welke tank/map er gespeeld wordt, maar ik denk niet dat veel spelers hun middelmatige (of minder) games op youtube knallen.gotfurrr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:33:
[...]
Ja maar ik wil juist ook de mindere potten zien, de mappen ken ik wel in de zin van waar je early damage kan doen. Maar midgame/endgame gameplay vind ik veel leerzamer, bovendien zijn de monsterpotten op youtube wel leuk om te zien , maar vaak zit er ook een flinke dosis geluk in.
Late-game is voor 90% de tactisch inzicht en de minimap goed in de gaten houden, vooral als jouw team in de minderheid is. Je kunt dat slechts voor een deel afkijken bij andere, omdat de battles vaak niet het zelfde enigen (andere tanks, andere verspreiding over de map, andere hp-pool, etc.). Dat is voor een groot ervaring. Je kunt dan beter eigen replays terug kijken, op cruciale punten pauzeren, en kijken of je met de informatie van dat moment een andere en wellicht betere beslissing had kunnen nemen.gotfurrr schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:33:
[...]
Er worden 2 dingen door elkaar gehaald.Quantor schreef op woensdag 13 april 2016 @ 16:58:
[...]
Volgens mij Is daar juist Twitch (of de Google concurrent) geschikt voor, om met een goede speler mee kijken. Natuurlijk heb je daar minder invloed op welke tank/map er gespeeld wordt, maar ik denk niet dat veel spelers hun middelmatige (of minder) games op youtube knallen.
1. Jantje biedt een replay pack aan van zn tvp, die wil ik graag want ik vind replay packs erg leerzaam om te kijken. Ook de mindere potten in zon replay pack vind ik interessant, meestal interessanter dan de 10k dmg gamesop youtube. Meestal komt dit omdat ik meer leer van een speler die toch nog ff 4k damage doet in een lost game ipv iemand doe 10k farmed op afk tomatoes.
2. Het had een ideetje waarbij je youtube content maakt waarbij je een aantal games uit een replay pack reviewed, dat zou ik interessant vinden om naar te kijken, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het interessant moet vinden uiteraard
Bovendien leer ik van de meeste streams weinig omdat er duizend verschillende tanks worden gespeeld, een aantal streamers focussed wel tijdens een sessie op een beperkt aantal tanks en dat vind ik wel leerzaam.
Het is gewoon NIET te doen om in deze game ook maar iets te bereiken als je elke fucking game 14 hersendoden aan je zijde hebt. En het is niet alsof die wins geweldig waren. Een cap win op encounter Lakeville terwijl ik nog maar 400 dmg had kunnen doen bijv. Het stond 8-8.. Flikker op echt.
Scouts hoef je sowieso niet te proberen, maar goed dat hoef ik eigenlijk niemand uit te leggen. De M41 90 mm trekt bij mij nog steeds 14 randdebielen per potje aan en ook de 59-16 mocht niet gedubbeld worden. Zelfs een 2K dmg potje en 4 kills, waaronder 2 T8s was NOG LANG niet voldoende om die game te winnen, want mijn t8's hadden nagenoeg alleen maar met hun lul gespeeld ipv met de muis en het toetsenbord...
Ik probeer vanavond nog wat platoons, wellicht dat het dan wel lukt. Hoewel de afgelopen dagen heeft laten zien dat het dan zo mogelijk nog slechter kan gaan
Je kunt vanaf volgende week waarschijnlijk wel wat potjes meedoen in CW event, GOT gaat met een team proberen in 14 dagen een aantal spelers een tank te laten halenMr_Size schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:38:
Zo, de break is weer een stapje dichterbij...
...
Ik probeer vanavond nog wat platoons, wellicht dat het dan wel lukt. Hoewel de afgelopen dagen heeft laten zien dat het dan zo mogelijk nog slechter kan gaan
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Leuke lamp, overigens !!
Qua winrate was het niet verkeerd we hadden 100% gewonnen op die ene game na waar ik arty speelde. Qua WN8 was het een ander verhaal, in geen enkele game zat meer dan 3k damage maar wel elke keer 3 arties. Ben ook snel weer gestopt met WoT gisteren, was echt niets te halen behalve arty shells en RNGMr_Size schreef op woensdag 13 april 2016 @ 18:38:
Zo, de break is weer een stapje dichterbij... 4 wins uit 12 games met een WN8 van 4K.
Het is gewoon NIET te doen om in deze game ook maar iets te bereiken als je elke fucking game 14 hersendoden aan je zijde hebt. En het is niet alsof die wins geweldig waren. Een cap win op encounter Lakeville terwijl ik nog maar 400 dmg had kunnen doen bijv. Het stond 8-8.. Flikker op echt.
Scouts hoef je sowieso niet te proberen, maar goed dat hoef ik eigenlijk niemand uit te leggen. De M41 90 mm trekt bij mij nog steeds 14 randdebielen per potje aan en ook de 59-16 mocht niet gedubbeld worden. Zelfs een 2K dmg potje en 4 kills, waaronder 2 T8s was NOG LANG niet voldoende om die game te winnen, want mijn t8's hadden nagenoeg alleen maar met hun lul gespeeld ipv met de muis en het toetsenbord...
![]()

Hopelijk gaat het straks weer beter, anders inderdaad even een pauze inlassen.
Speel jij arta? Omg!jantje 2 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:01:
[...]
Qua winrate was het niet verkeerd we hadden 100% gewonnen op die ene game na waar ik arty speelde. Qua WN8 was het een ander verhaal, in geen enkele game zat meer dan 3k damage maar wel elke keer 3 arties. Ben ook snel weer gestopt met WoT gisteren, was echt niets te halen behalve arty shells en RNG
Gisteren savonds een twintig games kunnen spelen, veel matige games maar ook een flink aantal 6-9k dmg games die alles weer goed maakten. Wel lopen camp.. ehh snipen als een idioot, maarja wat moet je anders als er 3 arta in games zijn en je bepaalde maps krijgt die je gewoon forceren om vooral niet naar bepaalde chokepoints te rijden
het is ook niet op alle maps zo, maar op sommige maps dus wel(heb het hier over tier X games) bijvoorbeeld:ThomasG schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:19:
Ik snap dat campen/snipen omdat er arty is nooit. Er wordt blijkbaar altijd vergeten hoe ongelofelijk kut de RNG is voor arty. "Arty safe" is een illusie, want dat is afhankelijk van waar de arty staat, maar daar vertrouwen mensen te veel op. Als je zelf af en toe arty speelt krijg je door wat de arty wel of juist niet kan, zo is het heel moeilijk om een shell over een bepaalde ridge-line te krijgen als arty, zonder dat je daarbij ontiegelijk ver naast schiet (zelfs met de arty mod). Als je daar handig gebruik van maakt om de arty te treiteren, en pushed tussen de schoten is, en arty helemaal niet zo'n groot probleem als de meeste hier doen geloven.
1. serene coast
als er 2 of meer arta in de game zitten, dan wordt je compleet weggeschoten op de med heuvel in het noordwesten. Dit komt omdat je daar in een peak gevecht terecht komt, waarbij je gewoon niet veel ruimte hebt om onvoorspelbaar te zijn, in games met 2 of meer arta ga ik daar dus niet eens meer heen, omdat je meestal ook nog met xvm focus te maken krijgt.
pushen tussen schoten? nope, dat kan daar helemaal niet in het begin
2. malinovka
ook hier, als er meer dan 2 arta in game zitten, dan is de heuvel gewoon een deathtrap. je team wordt helemaal naar den tering geschoten door arta als je rond de molen speelt.
pushen tussen schoten? idem dito.
3. karelia
als je richting de heuvel gaat zijn er veel plekken arty safe als je achter een rots blijft staan, maar zodra je beweegt ben je de sjaak. ook als je de heuvel op rijdt (en stel dat je dat uberhaupt lukt) sta je alleen arty safe als je door rijdt naar de andere kant, met als gevolg dat je 100% committed bent en onderweg waarschijnlijk al zoveel dmg pakt dat je game al voorbij is.
pushen tussen schoten? hallo td fireline, hallo heavy fireline. nope.
4. highway
oh je wil de 0 line met meds pushen? prima, totdat je iets verder doorrijd richting de enemy spawn en je niet er in kan yolo'en omdat je tegen hulldown tanks staat. hallo arta.
edit: ik denk dat ik 8 van de 10 keer toch maar naar dit soort spots rij, maar al wel met het gevoel "dit gaat mis" en vaak is dat dan ook zo

[ Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 14-04-2016 11:33 ]
Gisteren in 8 games ook 5 keer een 600+ arty shell gevangen terwijl ik in een med zat, on te move.
Waaronder een game op ruinberg waarin een batchat tier x arty die mij in tier 9 med als target had uitgekozen in het kleine stadje terwijl in een open deel van de stad 3 tier x heavies rustig kunnen door pushen van ons
Maar dit geldt net zo goed andersom. Voor hetzelfde geval hit die tier 10 arty je wel en is je tank gewoon naar de klote en je game over omdat er één zo'n ramenlikker op zijn linkermuisknop kan klikken terwijl jij in je tank al met tig aantal andere factoren rekening moet houden. Completely balanced game-design.ThomasG schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:19:
Ik snap dat campen/snipen omdat er arty is nooit. Er wordt blijkbaar altijd vergeten hoe ongelofelijk kut de RNG is voor arty. "Arty safe" is een illusie, want dat is afhankelijk van waar de arty staat, maar daar vertrouwen mensen te veel op. Als je zelf af en toe arty speelt krijg je door wat de arty wel of juist niet kan, zo is het heel moeilijk om een shell over een bepaalde ridge-line te krijgen als arty, zonder dat je daarbij ontiegelijk ver naast schiet (zelfs met de arty mod). Als je daar handig gebruik van maakt om de arty te treiteren, en pushed tussen de schoten is, en arty helemaal niet zo'n groot probleem als de meeste hier doen geloven.
Daarnaast tussen schoten door pushen?? Vaak op hogere tiers besluit je slechts 1 a 2 keer te pushen om iets te forceren in een game, je pushed niet 2x per minuut tussen schoten van arty door

Nog los van het feit dat er zoiets bestaat als xvm-focus, maar aan de strekking van je reactie te zien heb je daar waarschijnlijk geen last.
Zo de kapsones machine werkt blijkbaar ook weer. Misschien schieten ze wel op jouw omdat ze je gewoon persoonlijk niet mogen. Ik ben dan misschien niet paars maar wel 2300+ overall, en kan er dus redelijk over meepraten.poderosoo schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:36:
[...]
Nog los van het feit dat er zoiets bestaat als xvm-focus, maar aan de strekking van je reactie te zien heb je daar waarschijnlijk geen last.
[ Voor 69% gewijzigd door ThomasG op 14-04-2016 11:43 ]
Nog maar weer een weekje 183'en dan..
Also, als je niet gespot bent kan je ook niet gefocust worden.
Wel... dan gebruiken de arties die ik tegenkom nooit XVM. Als ik in mijn ST-I rij ben ik ook altijd de cigaar terwijl er veel gevaarlijkere spelers zijn dan ik (en dat zijn er denk ik ongeveer 14 in mijn teamthemaxter schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:30:
Wat gotfurr zegt. Het probleem is voor als je een game met 3 arty hebt + xvm, dan kan je gewoon niet pushen tussen die schoten want dan kan je hoog uit 6 a 7 seconden bewegen voor dat er weer een arty shell op je kan landen.
Gisteren in 8 games ook 5 keer een 600+ arty shell gevangen terwijl ik in een med zat, on te move.
Waaronder een game op ruinberg waarin een batchat tier x arty die mij in tier 9 med als target had uitgekozen in het kleine stadje terwijl in een open deel van de stad 3 tier x heavies rustig kunnen door pushen van ons
Mijn WN8 zal dramatisch laag zijn (controleer ik nooit) maar nog verlies ik vaak met dank aan echt vreemde eigenwijze en domme acties van mijn team.
Ook hebben mijn tanks een echt uniek device aan boord, de gold magnet. Met mijn ST-I word ik regelmatig frontaal gepenned door lights van tier 7 en hoger, zelfs van flinke afstand terwijl de heavies rond mijn eigen tier me dan van dichtbij weinig doen.
ST-I is ook trage heavy tank, dus makkelijk arty voerGadgeteer schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:16:
[...]
Wel... dan gebruiken de arties die ik tegenkom nooit XVM. Als ik in mijn ST-I rij ben ik ook altijd de cigaar terwijl er veel gevaarlijkere spelers zijn dan ik (en dat zijn er denk ik ongeveer 14 in mijn team)
Mijn WN8 zal dramatisch laag zijn (controleer ik nooit) maar nog verlies ik vaak met dank aan echt vreemde eigenwijze en domme acties van mijn team.
Ook hebben mijn tanks een echt uniek device aan boord, de gold magnet. Met mijn ST-I word ik regelmatig frontaal gepenned door lights van tier 7 en hoger, zelfs van flinke afstand terwijl de heavies rond mijn eigen tier me dan van dichtbij weinig doen.
Voor bijna elke heavy (zeker hogere tier) switchen spelers in light tanks etc naar gold shells. Maar zeker de hull van een ST-1 is recht van voren niet zo heel sterk, dit in tegenstelling tot de turret.
Probeer als je toch de hull laat zien deze te angelen, het zij armour is bijna net zo sterk als front want dan wordt het al een stuk lastiger. Kijk hier maar eens:
http://tanks.gg/wot/tank/st-i#tab:model
Als je zegt dat arty geen probleem is, dan mis je blijkbaar wel wat in de game. Gisteren paar games IS-4 gespeeld en telkens met 3 arties. Artic Region, map onspeelbaar omdat arty. Malinovka 3 arties, map onspeelbaar omdat arty. Phrorovoka 3 arties map onspeelbaar. Westfield 3 arties map onspeelbaar.ThomasG schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:39:
Ze moeten gewoon de accuracy van een artillerie omdraaien. Hoe verder ze schieten, hoe accurater ze worden.
[...]
Zo de kapsones machine werkt blijkbaar ook weer. Misschien schieten ze wel op jouw omdat ze je gewoon persoonlijk niet mogen. Ik ben dan misschien niet paars maar wel 2300+ overall, en kan er dus redelijk over meepraten.
Als er arties in de game zijn, ben ik eigenlijk 90% van de tijd bezig om arty safe te spelen, maar soms moet je een stukje oversteken of een 2de schot doen en dan pak je gewoon arty hits omdat ze focussen.
Arty is ook super easy om te spelen, voor het leaden en aimen heb je geen skill nodig, alles is RNG. Alleen snelle meds leaden 60 km/h is wat lastiger en iedereen die die schoten maakt heeft gewoon luck.
Gisteren zelf nog 4 potjes arty gespeeld en elk schot fully aimed en lead. 1 game komt er niets aan en de andere game raak je alles deadcenter. Skill involved = 0.
Arty voegt niets toe, zonder arties komen er misschien meer heavy tanks maar dan hebben we atlijd nog premium ammo om ze te balancen. Alsof de heavies atm in de game nog niet goed genoeg zijn zoals een E5 / IS7 / E100 ed.
Grap is ook dat de betere spelers heel de tijd moeite aan het doen zijn om niet geraakt te worden door arties en worden nog hard focussen, gek he dat er gewhined wordt. De average bobs hebben vaak geen eens door wat ze doen en worden dan ook wel eens geartied ja, maar meestal staan ze ergens unspotted achterin zodat arty ze niet kan raken.
Bottom line is als jij actief aan het spelen bent om games te winnen kom je onvermijdelijk in range van arty en als je hogere xvm stats heb wordt je gewoon sneller gefocussed dan een of andere onbekende bob.
Enige arty counter die er is, is ultra aggresion of ultra passive play. Alles er tussen in wordt afgemaakt door arty.
Leugens. Ik ben ultra agressief, maar wordt nog steeds regelmatig gecanceld door arty.jantje 2 schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:49:
Enige arty counter die er is, is ultra aggresion of ultra passive play. Alles er tussen in wordt afgemaakt door arty.
Inderdaad. Ik kemp regelmatig achterin als een orzanel average bob en krijg nog steeds een arty shell naar me toe gegooid zo gauw ik gespot ben.User schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:55:
[...]
Leugens. Ik ben ultra agressief, maar wordt nog steeds regelmatig gecanceld door arty.
[ Voor 3% gewijzigd door 2crashandburn op 14-04-2016 14:01 ]
Dat is apart, een clangenoot had precies hetzelfde bij het halen van die de laatste TD missie...Artemiev schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:54:
Gisteren eindelijk TD15.3 gehaald met secondary. Unknown failure, game aborted :")
Nog maar weer een weekje 183'en dan..
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Het enige wat arty aan het spel toevoegt is dat mensen met minder gaming skills eens een keer dikke damage kunnen doen en hun centjes naar wargaming over blijven maken. (En voor mensen zoals mij die af en toe easy-mode willen spelen
Niet aggresief genoeg, je moet zo hard gaan dat je in de eerste minuut arty killt zodat ze niet meer hun eerste shell kunnen doenUser schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:55:
[...]
Leugens. Ik ben ultra agressief, maar wordt nog steeds regelmatig gecanceld door arty.
Nog verder dan een orzanel average bob moet je zijn, echt letterlijk redline hoekje van de map.2crashandburn schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:00:
[...]
Inderdaad. Ik kemp regelmatig achterin als een orzanel average bob en krijg nog steeds een arty shell naar me toe gegooid zo gauw ik gespot ben.
Jullie moeten beide nog veel leren van de kunst van arty safe zijn dat heb ik al door

Arty en RNG zit gewoon in de game om unicums te balancen. Aint no fun for the pubbies to get stomped dus moeten ze wat hulp van de makers krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 14-04-2016 14:23 ]
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).