Zal het vanavond laten weten als ik hem gezien hebbrid schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:14:
Hij is weer lekker
YouTube: ► World of Tanks: Stereotypes #6 - Unicums - "Bad Boy" Edition
En welke zijn jantje en mr size
Ik had een ticket ingediend met replay files, heel vriendelijk dat ze er niets aan gaan doen. Dus..Frentik schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:10:
[...]
Dat is apart, een clangenoot had precies hetzelfde bij het halen van die de laatste TD missie...
Oh, dit is erg. hahahahabrid schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:14:
Hij is weer lekker
En dan te bedenken dat die gasten er ook echt zijn he.

Dat kan ik bevestigen!User schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:55:
[...]
Leugens. Ik ben ultra agressief, maar wordt nog steeds regelmatig gecanceld door arty.
*BOOM* RIP User....
User! Je moet ook niet campen met >50 km/u!
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Sowieso ben ik nummer 2, de arty magneet. En ook het laatste clipje is wel herkenbaarbrid schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:14:
Hij is weer lekker
Heeft niet veel met kapsones te maken, in elke replay in mijn World of Tanks folder wordt ik wel geraakt door arty (mits er arty in-game is). De hoeveelheid keren ik in de chat heb zien komen: "unicum player died", omdat ze mij totaal weg focussen, is niet meer op twee handen te tellen. Dat ervaren rode of groene spelers in de verste verte niet. Als het aan mij ligt mag XVM er wel uit. Veelste veel scrubs 'misbruiken' het.ThomasG schreef op donderdag 14 april 2016 @ 11:39:
Ze moeten gewoon de accuracy van een artillerie omdraaien. Hoe verder ze schieten, hoe accurater ze worden.
[...]
Zo de kapsones machine werkt blijkbaar ook weer. Misschien schieten ze wel op jouw omdat ze je gewoon persoonlijk niet mogen. Ik ben dan misschien niet paars maar wel 2300+ overall, en kan er dus redelijk over meepraten.
Arty is en blijft een broken gameplay element.
Eens, vanavond alle games met arta complete ellende. 3 arties die je focussen is gewoon gg, splash damage, brand, modules kapot, crew kapot, 1hit van een conq op mn bc.op open maps is het gewoon splash damage grinden, heerlijk:)Nemean schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:38:
[...]
Heeft niet veel met kapsones te maken, in elke replay in mijn World of Tanks folder wordt ik wel geraakt door arty (mits er arty in-game is). De hoeveelheid keren ik in de chat heb zien komen: "unicum player died", omdat ze mij totaal weg focussen, is niet meer op twee handen te tellen. Dat ervaren rode of groene spelers in de verste verte niet. Als het aan mij ligt mag XVM er wel uit. Veelste veel scrubs 'misbruiken' het.
Dat. Ik leun dan ook richting het vrijwel volledig negeren van arty (geen arty-cover zoeken, wel blijven bewegen). Of ze raken me, of niet. Zelf hebben arty-spelers daar een beperkte invloed op vanwege de RNG. Ze kunnen perfect aimen en ruim missen, of half snap-shotten en wel raken.Ilikebananas schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:21:
Hèt grote probleem met arty is de rng. Alles aan arty is random in het kwadraat (lees voor de grap het HE damage systeem eens door) en dat maakt het frustrerend. Als je naar bijvoorbeeld de damage-output kijkt (vbaddict), dan staat arty tier voor tier steevast onderaan. Ook oneshots komen maar zelden voor en je kunt in arty niet carryen. Maar het is gewoon zwaar klote wanneer je wèl door arty wordt ge-oneshot, of wanneer je alles goed doet en ineens tòch door uit het niets wordt geraakt en je tracks, engine en driver vliegen er uit.
Best case word ik niet geraakt (zie m'n pot in de VK3001P op youtube-channel van Mr_Size), worst case word ik geoneshot en kan ik een nieuwe pot starten met hopelijk minder arty. Nu ben ik pas een groene speler natuurlijk, en dus heb ik geen merkbare last van arty-focus, plus dat die houding een groene status langer in stand houdt.
Neemt niet weg dat het ontzettend jammer is als een veelbelovende pot van je wordt weggenomen door een arty-oneshot. Maar ja, om dan in de andere potten achter een rots te blijven schuilen terwijl RNG bepaalt of je fucked bent of niet, daar voel ik ook niet zoveel voor. Er is altijd een volgende pot. Zoals na regen zonneschijn komt, komt na arty een nieuwe mooie pot.
Heb gisteren om en om een paar potten in de jp2 en de ferdi gespeeld. Jp2 top engine maar nog niet de tracks. Ferdi tracks maar nog niet top engine. Het leek wel of er nauwelijks snelheidsverschil tusen de twee zat? Is de snelheid van de jp2 generft?
Ja klopt, gewoon relatief de beste spelers in een game worden gefocussed. Alleen naarmate je natuurlijk hogere tiers speelt wordt een groene speler 'minder interessant' voor een arty om te xvm-focussen aangezien daar vaker bluenicums/unicums rondrijden die natuurlijk veel leuker zijn om te one-shottenEdmin schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:43:
Overigens heb ik gisteravond meerdere malen gemerkt dat ook groene spelers arty focus kennen. Als tier6 heavy in een tier 7 pot. Volle bak tomaten in je team en alle 3 de arty's staan op jou gericht.

Ik kan je garanderen dat als je in een pot met max 1 unicum zit je als groene speler precies hetzelfde ervaart. De laatste tijd weer regelmatig in mijn LTTB gehad dat er 3 arties op mij gericht staan terwijl de heavies in het open aan het schieten zijn. Het gaat er om dat je een van de betere spelers in het spel (volgens XVM) bentNemean schreef op donderdag 14 april 2016 @ 23:38:
[...]
Heeft niet veel met kapsones te maken, in elke replay in mijn World of Tanks folder wordt ik wel geraakt door arty (mits er arty in-game is). De hoeveelheid keren ik in de chat heb zien komen: "unicum player died", omdat ze mij totaal weg focussen, is niet meer op twee handen te tellen. Dat ervaren rode of groene spelers in de verste verte niet. Als het aan mij ligt mag XVM er wel uit. Veelste veel scrubs 'misbruiken' het.
[removed]
Hieronder het perfecte voorbeeld van arty skill. Eerste 3-4 schoten gaan fully aimed mis. Daarna schiet ik frontal op een IS-7 en onshot ik hem voor de remaining HP. Moet ik een centurion klikken om te winnen mis ik letterlijk me schot maar door RNG oneshot ik hem voor 1k. Daarna blind een 1390 gekilled en op het einde was het arta tegen arta en win ik.
Gehele game gespeeld met 30fps en lagspikes omdat WoT het nodig vond, nog steeds geen idee waar dat aan lag. Normale tanks waren niet te spelen.

[ Voor 30% gewijzigd door jantje 2 op 15-04-2016 09:32 ]
Geldt dat niet zo'n beetje voor elke dag?TweakJerommeke schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:35:
Wat je ook doet, ga geen WoT spelen vandaag.
Nu zit ik te denken om mijn Tiger I crew tijdelije in beide Tigers te gebruiken. Volgens mij wordt de base expierence dan als penalty 80% (meer dan nieuwe bemanning voor credits/minder dan retrain 100% crew Tiger I voor credits). Maar werken dan de skills (six sense, etc) nog wel?
Dan kan ik de bemanning van de vk3601h doortrainen om verder te gaan in de Tiger I (heerlijke tank)
Als ik de Tiger I crew dan later omtrain voor Tiger II kan ik hem op 90% zetten voor cerdits? Of begint hij dan op 80% omdat ik ze eerder op de Tiger II heb laten spelen?
Nee.O_A_B schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:44:
Ik heb de Tiger II unlocked en wil hem dit weekend aanschaffen. Nu is de bedoeling dat mijn Tiger I crew er in gaat, maar ik heb nog geen bemanning die goed genoeg is voor in de Tiger I als opvolger.
Nu zit ik te denken om mijn Tiger I crew tijdelije in beide Tigers te gebruiken. Volgens mij wordt de base expierence dan als penalty 80% (meer dan nieuwe bemanning voor credits/minder dan retrain 100% crew Tiger I voor credits). Maar werken dan de skills (six sense, etc) nog wel?
hij begint gewoon op het aantal %en wat ervoor staat als je ze omtraint met credits.Dan kan ik de bemanning van de vk3601h doortrainen om verder te gaan in de Tiger I (heerlijke tank)
Als ik de Tiger I crew dan later omtrain voor Tiger II kan ik hem op 90% zetten voor cerdits? Of begint hij dan op 80% omdat ik ze eerder op de Tiger II heb laten spelen?
Zou gewoon nu al je 3601 crew in je Tiger I gooien en Tiger II crew omtrainen.
Het is echt een no go om met een ongetrainde Tiger I crew je Tiger II te rijden, je kan in tier X potjes terechtkomen en met een stock Tiger II met ongetrainde crew..good luck with that...
[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 15-04-2016 12:03 ]
Tiger I crew heeft 80% second skill dus aals lleen basic skill geen 90% is zoals normaal met retrainen dan is het nog niet zo erg. Als skills dan ook niet werken is het zeker een no goShockWave schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:00:
[...]
Nee.
[...]
hij begint gewoon op het aantal %en wat ervoor staat als je ze omtraint met credits.
Zou gewoon nu al je 3601 crew in je Tiger I gooien en Tiger II crew omtrainen.
Het is echt een no go om met een ongetrainde Tiger I crew je Tiger II te rijden, je kan in tier X potjes terechtkomen en met een stock Tiger II met ongetrainde crew..good luck with that...
Kan altijd nog campen
Vanaf tier 8 lijkt me dat niet handig, op tier 9/10 wil je toch een goeie crew met Bia etc. hebben? Zelf vertik ik het om tanks met slechte crews te spelen, dan maar wachten en eerst optrainen.
Heb je helemaal geen Duitse premiums waarmee je crews kunt trainen? Voorbeeld: optrainen in een T-25 med en dan later omtrainen? Dan is de main skill even 80% ,maar je hebt dan al wel 1 of 2 crew skills die direct werken (sixth sense, repairs etc.)
Ik heb de t7, t9 en t10 uit die lijn gehouden. De Tiger2 is historisch gezien geweldig, maar ingame een middelmatig hok.
Niet om flauw te doen, maar je weet dat je de werking vd missies kunt nalezen voordat je begint met spelen? Dan voorkom je dit soort ellende, doet me denken aan oude clanmaatjes die het altijd presteren om tanks in discount te verkopen ("waarom krijg ik zo weinig!") of net voor de discounts aan te schaffen. en dan helemaal boos en verbaasd als ze een dag later -30% doen, lolElPaco schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 08:18:
Pff, vanmorgen nog even snel een potje gespeeld en die 5 jaar verjaardag missie gehaald. Krijg ik er 1 dag premium voor wat blijkbaar meteen in gaat, lekker handig. Komende 24 uur ben ik niet in de gelegenheid om te spelen dus lekker nutteloze premiumtijd zo. Beetje jammer dat je niet zelf kan aangeven wanneer het in moet gaan (zoals met je personal reserves).
[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 15-04-2016 13:05 ]
Had er vanochtend niet over nagedacht, en was lichtelijk gefrustreerd_Anvil_ schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:03:
Niet om flauw te doen, maar je weet dat je de werking vd missies kunt nalezen voordat je begint met spelen? Dan voorkom je dit soort ellende, doet me denken aan oude clanmaatjes die het altijd presteren om tanks in discount te verkopen ("waarom krijg ik zo weinig!") of net voor de discounts aan te schaffen. en dan helemaal boos en verbaasd als ze een dag later -30% doen, lol
Ik had dit gisteren bij het spelen van SH met de clan. Helaas weinig aan te doen, om nu niet te gaan spelen omdat je dan een dag premium op de verkeerde tijd activeert is ook niet echt handigElPaco schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 13:13:
[...]
Had er vanochtend niet over nagedacht, en was lichtelijk gefrustreerdDat verkopen en kopen heb ik dan minder last van gelukkig.
[removed]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Na 3 games al de Ace op de CAXKepro schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 18:57:
Centurion Action X en de T32 aangeschaft met de korting.

Edit: avondje solo gespeeld en ging weer als vanouds
[ Voor 16% gewijzigd door Kepro op 15-04-2016 23:46 ]
Eindelijk van die t28 proto af
Dacht ook ff de amx 13 AM te grinden naar de amx 13 F3, hoefde maar 4k xp.
Normaal is dat met een premium account zo gedaan, maar had echt een mega lose streak met 200XP potjes
Gelukkig wel in stijl afgesloten, ace game met 100% hitratio, 1.5k damage, 800 assisted en 822 base xp(1233 premium)
F3 begon slecht, maar de vijfde game al een ace te pakken
Het zal *&^%$@@#$!!^&& ook eens niet

Hoe blijft het toch mogelijk?
Ik heb besloten om een soort tussenvariant te implementeren voor wat betreft WoT break. Ik laat de donderagavond nu voor wat het zijn en speel dan dus niet. In het weekend speel ik nog wel, maar ik denk wel minder. Heb de afgelopen 2 weken eigenlijk nul fun gehad in WoT, dus heb het afgelopen donderdag absoluut niet gemist. Vanavond maar eens ff wat tanks met korting aanschaffen (Leo1 en de SU101).
Tijdje de tanks spelen die je leuk vind, heb ik ook een tijdje gedaan zoals gisteren weer. Grinds alleen gedubbeld en de rest alleen de tanks gespeeld waar ik zin in had. Gisteren heb ik zelf echt een hele leuke avond gehad. Net snel 2 uur gespeeld en had zowaar plezier in het spel.Mr_Size schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 12:45:
[...]
Het zal *&^%$@@#$!!^&& ook eens niet![]()
![]()
Hoe blijft het toch mogelijk?
Ik heb besloten om een soort tussenvariant te implementeren voor wat betreft WoT break. Ik laat de donderagavond nu voor wat het zijn en speel dan dus niet. In het weekend speel ik nog wel, maar ik denk wel minder. Heb de afgelopen 2 weken eigenlijk nul fun gehad in WoT, dus heb het afgelopen donderdag absoluut niet gemist. Vanavond maar eens ff wat tanks met korting aanschaffen (Leo1 en de SU101).
Sorry, dan ben je denk ik een uitzondering. Er is namelijk geen donder aan vandaag!Kepro schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:32:
[...]
Tijdje de tanks spelen die je leuk vind, heb ik ook een tijdje gedaan zoals gisteren weer. Grinds alleen gedubbeld en de rest alleen de tanks gespeeld waar ik zin in had. Gisteren heb ik zelf echt een hele leuke avond gehad. Net snel 2 uur gespeeld en had zowaar plezier in het spel.

Je zal richting de 5K dmg moeten en minimaal 4 kills denk ikDreekenkorin schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:35:
Hoe goed moet een battle wel niet zijn met de Lorrie om een betere mastery class te halen??
Weer prima video. Alleen 2 kleine puntjes.Mr_Size schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 13:51:
[...]
Je zal richting de 5K dmg moeten en minimaal 4 kills denk ik
[video]
Volgensmij is de tier 8 wel de slechtste van de hele lijn. De tier 5 is namelijk decent, de tier 6 vrij goed, 7 mediocre, t9 en t10 richting OP.
En daarnaast denk ik dat je op erlenberg altijd aan de kant moet blijven waar je spawned en dus niet moet oversteken. Simpelweg omdat je team niet weet hoe ze moeten crossen (praktisch redline) en daardoor ongelofelijk veel dmg pakken. Wat simpelweg ook andersom geldt, als je aan je eigen kant blijft kan je tomaten farmen die niet weten hoe ze moeten oversteken
Dat is precies wat ik ook zeg: niet oversteken, altijd rechts gaan: dus spawn je noord dan ga je naar rechts richting kasteel, spawn je zuid dan ga je rechts richting 9-0 lijnpoderosoo schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:20:
[...]
Weer prima video. Alleen 2 kleine puntjes.
Volgensmij is de tier 8 wel de slechtste van de hele lijn. De tier 5 is namelijk decent, de tier 6 vrij goed, 7 mediocre, t9 en t10 richting OP.
En daarnaast denk ik dat je op erlenberg altijd aan de kant moet blijven waar je spawned en dus niet moet oversteken. Simpelweg omdat je team niet weet hoe ze moeten crossen (praktisch redline) en daardoor ongelofelijk veel dmg pakken. Wat simpelweg ook andersom geldt, als je aan je eigen kant blijft kan je tomaten farmen die niet weten hoe ze moeten overstekenEnige is dan wel weer dat Erlenberg vaak hetzelfde afspeelt doordat beide teams hun 'eigen' kant winnen en het dan een stale-mate wordt, beetje wat je ook op swamp ziet (nu wel 'beter' geworden na de rework).
wat betreft welke de slechtste is in deze lijn, daarover kan ik eigenlijk niet oordelen, aangezien ik de tanks zelf nog niet heb gespeeld
Mijn fout en verkeerd begrepen dan, dacht dat je bedoelde altijd naar 'rechts'op de kaart dus de 8/9/0 lijn.Mr_Size schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 14:38:
[...]
Dat is precies wat ik ook zeg: niet oversteken, altijd rechts gaan: dus spawn je noord dan ga je naar rechts richting kasteel, spawn je zuid dan ga je rechts richting 9-0 lijn
wat betreft welke de slechtste is in deze lijn, daarover kan ik eigenlijk niet oordelen, aangezien ik de tanks zelf nog niet heb gespeeld
Zelf nu bij de tier 7 (tier 6 praktisch helemaal in sh gegrind
Verwijderd
Bedankt weer voor het posten van de replay! Het commentaar over mijn positionering (en af en toe dom peaken) is terecht. Nadat ik in het begin gespot werd en niet werd beschoten vanuit het midden, nam ik aan dat er niemand was. Maar als bijv. die 13 75 daar alsnog heen was gereden, was ik natuurlijk gewoon de sjaak geweest
Wat betreft de tank heb ik zowel het 105mm als het 88mm kanon geprobeerd, en ik vond de 88mm veel fijner. Zoals je in de replay ziet is snapshotten een stuk eenvoudiger met de 88mm (hoewel ik wel food gebruikte in die replay; was destijds halve prijs), en de betere RoF, accuracy, en shell velocity zijn ook fijn. Die 88mm deed me een beetje denken aan het kanon van de Pershing qua on-the-move schieten en snapshotten, maar dan met een seconde minder herlaadtijd.
De grind vond ik trouwens wel meevallen. Het is absoluut geen geweldige tank, maar best te spelen. Ik heb er iig totaal geen free XP aan uitgegeven
Edit: Moet nog 90.000XP tot de tier 9 zie ik net.
[ Voor 36% gewijzigd door Kepro op 16-04-2016 16:34 ]
Heb de Leo1 en de SU101 aangeschaft. Gelijk een potje in de SU101 gespeeld, maar was vergeten dat ik in de gauwigheid maar 9 shells had gekocht in afwachting van eventueel een andere gun. Toen toch maar met de stock gun een game gestart, zonder verder aan die shells te hebben gedacht. Dom dom dom, dus dat was niet zo'n goede x5
Om die reden heb ik dus in XVM (gebruik het eigenlijk alleen voor de garage filters, 120+ tanks) ingesteld dat ik niet eens op battle kan klikken als niet de maximale shell capacity is geladen. ("blockVehicleIfLowAmmo" en "lowAmmoPercentage" in hangar.xc). Zodat ik zulke fouten niet meer kan maken.Mr_Size schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:36:
Zojuist ff gespeeld en het ging zowaar eigenlijk prima7 uit 8 gewonnen en de meest relevante grinds lekker ge-x5-ed. Had zelfs een somewhat capabel team met de M41 90 mm, het moet nu niet gekker worden hé?
Heb de Leo1 en de SU101 aangeschaft. Gelijk een potje in de SU101 gespeeld, maar was vergeten dat ik in de gauwigheid maar 9 shells had gekocht in afwachting van eventueel een andere gun. Toen toch maar met de stock gun een game gestart, zonder verder aan die shells te hebben gedacht. Dom dom dom, dus dat was niet zo'n goede x5
http://forum.worldoftanks...ll-moviesyoutubesnapchat/
Plus heb nog een Caleb mod:
http://forum.worldoftanks...6-09141-caleb-crew-voice/
If you can see, look. If you can look, observe

Sinds zondag een griep te pakken, merk dat gelijk in mijn manier van spelen, ben toch minder scherp dan normaal.
Whatever.

hoe spelen jullie de Panther II??
Ik kan redelijk wat damage blokken door te side scrapen, maar ik heb voorlopig enkel het 7.5 cm Kw.k L/100 kanon vrijgespeeld, maar dat doet dus niks van damage (1350)...
Ik was onlangs tegen een Comet aan het spelen. Ik kon al zijn damage blokken en al mijn schoten waren raak, maar hij wou niet sterven... uiteindelijk door een STA2 in mijn rug gekregen waardoor ik snel dood was.
Op zich is de 7.5 L/100 geen slechte gun, wat je moet proberen is vijanden de-tracken en door je hoge ROF kan je zorgen dat ze niet meer terug kunnen trekken. Overigens als je met één tegen twee tanks staat zou je altijd moeten verliezen, alleen als de tegenstander echt te dom is kan je dit winnen.Dreekenkorin schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:18:
Heren,
hoe spelen jullie de Panther II??
Ik kan redelijk wat damage blokken door te side scrapen, maar ik heb voorlopig enkel het 7.5 cm Kw.k L/100 kanon vrijgespeeld, maar dat doet dus niks van damage (1350)...
Ik was onlangs tegen een Comet aan het spelen. Ik kon al zijn damage blokken en al mijn schoten waren raak, maar hij wou niet sterven... uiteindelijk door een STA2 in mijn rug gekregen waardoor ik snel dood was.
Probeer in ieder geval niet shots te traden, zorg altijd dat je meerdere schoten kan doen, want één om één schieten verlies je door de lage alpha damage.
Overigens is de 8.8cm een verbetering door de hogere alpha, dus gewoon lekker doorspelen, de E50 en E50m zijn het waard.
Wat maakt de e50M nu eigenlijk de moeite als je al lol hebt met de t9? (met gezonde lading dure apcr, dat is de standard ammo bij de t10.. dat dan weer wel)
Mn huidige tier 10 plan is de E100 houden (al was het maar om mn totale noob stats erop weg te werken ooit) en de pas aangeschafte Jagaroo (-30% discount) wegdoen voor de credits zodra ik de t57 heavy unlocked heb.
De E 50M staat op het lijstje om vervangen te worden, omdat het een door Wargaming verzonnen tank is. De E 50 wordt dan de tier 10, en komt er een nieuwe tier 9. Maar voordat ze dat gaan doen zitten we al in 2025_Anvil_ schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:34:
Ik heb de e50M al heel lang unlocked, maar hij trekt me toch niet echt. Voor mn gevoel (bijna) dezelfde tank, maar dan een tier hoger.
Wat maakt de e50M nu eigenlijk de moeite als je al lol hebt met de t9? (met gezonde lading dure apcr, dat is de standard ammo bij de t10.. dat dan weer wel)

In het kader van U can't win them all:

Had geen shells meer aan het einde, door flink wat APCR bounces op een O-Ni, terwijl de vorige 5 shells er wel door gingen. Maar ja, zodra een scrub op minder dan 5% van zijn HP komt is hij ineens magisch bepantserd en onpenbaar geworden... De TOG, IS en T-150 waren nog full HP.. gg, was close

edit: WAUW, letterlijk het potje erna krijg ik dit:

WG plzzzzzz

edit2: WR was weer belachelijk vanmiddag, maar een 5,1K WN8 gemiddeld is best ziek tbh
[ Voor 30% gewijzigd door Mr_Size op 17-04-2016 18:10 ]
Verwijderd
Daar had ik ook last van (alleen dan met iets minder zieke WN8Mr_Size schreef op zondag 17 april 2016 @ 17:36:
WR was weer belachelijk vanmiddag

Toppunt was een tier 8 pot in de AMX 50 100 waarin ik 6.7k schade deed en alsnog verloor. Maar ach, ik heb wel fun gehad vandaag; liever dit dan bijv. 60% winnen en zelf keihard falen.
En vandaag nog eens 2 missies gehaald! Dat was al zo lang geleden dat ik bijna was vergeten dat die nog bestonden
nvm, sorry.
Was niet nodig om mijn frustraties hier te uiten.
[ Voor 83% gewijzigd door BolleBeer op 17-04-2016 22:38 . Reden: frustratie verhaal verwijderd ]
WoT/WoWs name: Onarf
Gisteren op Fjords met de IS-7 rij ik naar het punt waar de heavies brawlen komende van het kuststadje. Komt er achter mij een platoon van 2 Jagdpanzers E 100, die mij gewoon gelijk open en bloot achter de hoek duwen, terwijl ik terug naar achter cover wil zoeken. Krijg ik direct de ganse chat volgespuwd van retard en reroll account van het platoon. Gelukkig kan ik naar een lager gelegen gebied rijden en me hull down wegsteken. Op het einde van de rit een carry van 6 kills en +5000 dmg. Dan heb je veel zin, om terug te liggen mekkeren ... toch maar gelaten.
Speel ik daarna op Winterberg. Is het nog 2 vs 4, ik op 150 health met een tomato (no offence meant) Jagdpanzer E 100. Ik gebruik hem als cover en alsnog winnen we de game. Spreek ik die speler aan om hem te complementeren en hem te bedanken voor de cover. Krijg ik daar weer de lading vol van idioot.
Ik blijf volhouden om de verzuring toch ietwat tegen te gaan!
Wel mijn KV4 verkocht gezien ik me echt niet kan motiveren om er mee te spelen. (Met veel moeite kan ik soms de IS3 spelen om zijn dubbel te halen, maar meer ook niet) Die Russische tanks liggen me niet.
De conway heeft op papier 0,33 acc en 1,9 aimtime, maar het is een wonder als je überhaupt iets raakt met die tank. Als het een zijkant is van een stilstaande tank gaat het net lukken, op het moment dat het rijdt kan je net zo goed stoppen.
Daarnaast alleen maar drama, heel deze game is een grote drama. Het is zo tenenkrommend om te zien dat iedereen wordt geholpen door RNG en ik er alleen maar last van heb. Had geen idee wat ik wilde spelen aangezien niets leuk was door de snelle en saaie games. Toen maar besloten T22 med weer te spelen maar ook dat ding werkte voor geen meter. Ding heeft geen armor, het enige wanneer het armor echt werkt is reveserved sidescraping waar je 9/10 keer geen tijd of zin in hebt. Daarnaast zou die gun op papier 0,33 acc 1,9 aimtime en goede softstats hebben. Letterlijk niets komt ook maar in de buurt van waar je aimed.
Daarnaast wordt ik ook helemaal gestoord van die nieuwe pyshics, zit je iets te dicht bij een randje huppakee van 60 naar 0 km/h in 1 sec. Moet je eerst achteruit omdat je vast zit, dan sturen en dan weer naar voren. Huppakee weer 1k hp kwijt of 2x achter elkaar in de fik. Oh rijd je tegen een steen aan verdwijn je toch gewoon in een steen.
Ik werd van het weekend ook 3 gepenned in cupola e5 met alleen maar AP achter elkaar, dus ik dacht dat ik ga in de testroom opnieuw proberen met een maatje. Hij ongeveer 2500 wn8 raakte met E50M in dezelfde angle ongeveer 80% door me cupola, en in 140 ongeveer 50%.
Daarna wisselde we het om en deed ik het met E50-M en 140. Ik denk met E-50m had ik 20% gepenned en met 140 ongeveer 10%. Beide 20x geschoten of totdat de tank dood was.
Dit was wel heel erg apart als je het mij vraagt. zonder enige tinfoil erbij te pakken.
Het is gewoon jammer dat het beloont wordt als je deze game casual speelt, dan is deze game onwijs leuk om te doen. Maar als je ook maar een klein beetje competitief bent en niet houdt van onrechtvaardigheid is deze game zo frustrerend.
Dat was juist het doel van het spel. World of Tanks is "ontworpen" met als doelgroep mannen van 30+ met een redelijke portemonnee die na het werken een paar battles gaan spelen. Competitie en e-sports was nooit het doel geweest. Dat lopen ze nu wel de pushen, maar niet op de juiste manier. Zo kun je van de 400+ tanks waar de grote baas Viktor het altijd over heeft, er maar een stuk of 10 gebruiken voor "e-sports" in World of Tanks.jantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:34:
Het is gewoon jammer dat het beloont wordt als je deze game casual speelt, dan is deze game onwijs leuk om te doen. Maar als je ook maar een klein beetje competitief bent en niet houdt van onrechtvaardigheid is deze game zo frustrerend.
daarom wissel ik wot af en toe af met een shooter waar geen rng in zit, of tenminste heel weinig -> csgo.jantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:34:
Van het weekend de T95 en de Conway gekocht in de korting, wist dat het drama zou zijn. Maar het is nog erger dan ik had gedacht. De X5's met de T95 waren allemaal met 0-76 damage.
De conway heeft op papier 0,33 acc en 1,9 aimtime, maar het is een wonder als je überhaupt iets raakt met die tank. Als het een zijkant is van een stilstaande tank gaat het net lukken, op het moment dat het rijdt kan je net zo goed stoppen.
Daarnaast alleen maar drama, heel deze game is een grote drama. Het is zo tenenkrommend om te zien dat iedereen wordt geholpen door RNG en ik er alleen maar last van heb. Had geen idee wat ik wilde spelen aangezien niets leuk was door de snelle en saaie games. Toen maar besloten T22 med weer te spelen maar ook dat ding werkte voor geen meter. Ding heeft geen armor, het enige wanneer het armor echt werkt is reveserved sidescraping waar je 9/10 keer geen tijd of zin in hebt. Daarnaast zou die gun op papier 0,33 acc 1,9 aimtime en goede softstats hebben. Letterlijk niets komt ook maar in de buurt van waar je aimed.
Daarnaast wordt ik ook helemaal gestoord van die nieuwe pyshics, zit je iets te dicht bij een randje huppakee van 60 naar 0 km/h in 1 sec. Moet je eerst achteruit omdat je vast zit, dan sturen en dan weer naar voren. Huppakee weer 1k hp kwijt of 2x achter elkaar in de fik. Oh rijd je tegen een steen aan verdwijn je toch gewoon in een steen.
Ik werd van het weekend ook 3 gepenned in cupola e5 met alleen maar AP achter elkaar, dus ik dacht dat ik ga in de testroom opnieuw proberen met een maatje. Hij ongeveer 2500 wn8 raakte met E50M in dezelfde angle ongeveer 80% door me cupola, en in 140 ongeveer 50%.
Daarna wisselde we het om en deed ik het met E50-M en 140. Ik denk met E-50m had ik 20% gepenned en met 140 ongeveer 10%. Beide 20x geschoten of totdat de tank dood was.
Dit was wel heel erg apart als je het mij vraagt. zonder enige tinfoil erbij te pakken.
dat is gewoon een game waarbij slechtere spelers echt bijna 0 kans hebben tegen een significant betere speler. ook in een 1v5 wint een zeer goede speler van casuals, no way in WoT dat je consistent een 1v5 wint op tier X, WoT is gewoon een game voor de casual speler en dat heeft zn voor en nadelen.
pen kans is gewoon rng, maar rng is ook geprogrammeerd. dus zo moeilijk is het niet om er iets in te bouwen dat een bepaalde speler positieve rng ervaart en een andere speler negatieve

Da's niets nieuws imho en is al 5 jaar zo.gotfurrr schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:05:
[...]
no way in WoT dat je consistent een 1v5 wint op tier X, WoT is gewoon een game voor de casual speler en dat heeft zn voor en nadelen.
Als er zo'n mechanics in de code zitten, volgens mij val je als bedrijf nogal snel door de mand. Er moet maar één ontevreden ex-werknemer tussen zitten.gotfurrr schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:05:
[...]pen kans is gewoon rng, maar rng is ook geprogrammeerd. dus zo moeilijk is het niet om er iets in te bouwen dat een bepaalde speler positieve rng ervaart en een andere speler negatievehet zou me niet verbazen als dit daadwerkelijk zo is.
- een casual speler van 30+ jaar met een premium account die ook geregeld onverklaarbare bounces en ghost shells ziet.
Ik had ook niet de bedoeling iets nieuws te melden;) bovendien vind ik het prima dat het een casual game is, sterker nog, daarom speel ik het nu. Maar soms zit gewoon alles tegen, meestal door artyCatscratch schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:33:
[...]
Da's niets nieuws imho en is al 5 jaar zo.
[...]
Als er zo'n mechanics in de code zitten, volgens mij val je als bedrijf nogal snel door de mand. Er moet maar één ontevreden ex-werknemer tussen zitten.
- een casual speler van 30+ jaar met een premium account die ook geregeld onverklaarbare bounces en ghost shells ziet.
Ik geloof ook niet dat in wot de accuracy en pen gerigged is, maar de mm is dat bijvoorbeeld wel (want, feature van wg, geen zin om de bron te zoeken maar de mm maakt het een goede speler steeds lastiger volgens mij. Als dat niet zo is, dan is mn geheugen brak - wat heel goed het geval kan zijn;))
Heeft er nog iemand een code voor een nieuw te beginnen speler? Collega wil ook aan het spel beginnen en het is altijd lekkerder met een beetje poen.
Alvast bedankt.
Tiger 2, heerlijke tank. Maar je hebt echt wel een fatsoenlijke crew nodig om alles er uit te halen. En dat is wel nodig, anders kost ie je alleen maar credits.O_A_B schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:44:
Ik heb de Tiger II unlocked en wil hem dit weekend aanschaffen. Nu is de bedoeling dat mijn Tiger I crew er in gaat, maar ik heb nog geen bemanning die goed genoeg is voor in de Tiger I als opvolger.
Dan kan ik de bemanning van de vk3601h doortrainen om verder te gaan in de Tiger I (heerlijke tank)
Kun je hem dan niet betere als referral uitnodigen? Dan krijgt hij als jullie samenspelen allebei een experience bonus zodat hij zijn eerste tanks sneller grind. En jij krijgt daar als recruiter zelf ook leuke bonuses voor terug. Ik weet alleen of niet of je dat kunt doen in combinatie met een invite code, ik geloof van wel.UdiBenLudi schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:05:
Even een vraagje.
Heeft er nog iemand een code voor een nieuw te beginnen speler? Collega wil ook aan het spel beginnen en het is altijd lekkerder met een beetje poen.
Alvast bedankt.
http://worldoftanks.eu/en/content/docs/invitefriend/
Er schijnt inderdaad een patent te zijn, maar is nooit in werking getreden volgens WG, daar is toen een hele shitstorm over geweest.gotfurrr schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:41:
[...]
Ik had ook niet de bedoeling iets nieuws te melden;) bovendien vind ik het prima dat het een casual game is, sterker nog, daarom speel ik het nu. Maar soms zit gewoon alles tegen, meestal door artymaar soms ook door shells die alle kanten op vliegen en vage bounces, waardoor ik iig af en toe wel zou willen dat de rng minder invloed heeft op de uitkomst van alles.
Ik geloof ook niet dat in wot de accuracy en pen gerigged is, maar de mm is dat bijvoorbeeld wel (want, feature van wg, geen zin om de bron te zoeken maar de mm maakt het een goede speler steeds lastiger volgens mij. Als dat niet zo is, dan is mn geheugen brak - wat heel goed het geval kan zijn;))
Als het goed is hebben alle spelers gelijke RNG dus iedereen heeft wel eens van die onzin. Maar als jij het spelletje zoals het hoort, aka goed aimen weakpoints, proberen een goede flank of positie te krijgen en dan nog outplayed worden door een statisch mindere speler omdat hij RNG mee heeft is gewoon schijt irritant.
Net als het feit hoe weinig mensen ook daadwerkelijk fully aimen met hun schots, ik denk 70% van de hits die ik pak zijn gewoon mensen die gewoon maar wat klikken in de richting van een tank zonder dat ze weten waarop ze schieten en ook nog eens deadcenter raken Ik heb meestal al moeite om fully aimed shots te raken.
Het systeem zoals het nu is klopt gewoon niet en beloont eigenlijk spelers die niet aimen, aangezien accucary op dit moment een waardeloze stat is. Je kan op accuacry namelijk alleen maar 0 tot - 25% RNG hebben beter dan deadcenter kan je niet schieten. Mensen die aimen worden dus hard gestraft.
Ik heb geprobeerd me mindset te veranderen maar het voelt gewoon vies en unfair als je weer eens door casual wordt outplayed terwijl die vent echt totaal niet weer waar die mee bezig is en daarvoor alsnog geholpen wordt.
Gisteren ook bij een platoonmaatje was het 1 tegen 4 waarvan 3 arties en 1 1390 met 3 shells in zn clip. Mijn platoonmaatje speelde E50. Die 1390 komt al rijdend op hem afrijden en schiet 3x on the move met een 1390 op een E-50 en pent ze alle drie.. Echt waar is zo'n vent mee bezig? die vent hoort die shells niet raken en keihard de game te verliezen. Maar het was een casual die totaal niet weet waar die mee bezig is en wordt weer beloond door WG. Ik kan je garanderen dat zoiets mij nooit zal lukken uit 100 attemps.
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 18-04-2016 14:22 ]
Foch zegt toch ook steeds in zijn video's dat hij eigenlijk nooit meer fatsoenlijk aimed, want de kans om een shell te koppen is zoveel groter dan schieten en wegwezen, en je bent hoe dan ook afhankelijk van RNG.jantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:19:
[...]
Er schijnt inderdaad een patent te zijn, maar is nooit in werking getreden volgens WG, daar is toen een hele shitstorm over geweest.
Als het goed is hebben alle spelers gelijke RNG dus iedereen heeft wel eens van die onzin. Maar als jij het spelletje zoals het hoort, aka goed aimen weakpoints, proberen een goede flank of positie te krijgen en dan nog outplayed worden door een statisch mindere speler omdat hij RNG mee heeft is gewoon schijt irritant.
Net als het feit hoe weinig mensen ook daadwerkelijk fully aimen met hun schots, ik denk 70% van de hits die ik pak zijn gewoon mensen die gewoon maar wat klikken in de richting van een tank zonder dat ze weten waarop ze schieten en ook nog eens deadcenter raken Ik heb meestal al moeite om fully aimed shots te raken.
Het systeem zoals het nu is klopt gewoon niet en beloont eigenlijk spelers die niet aimen, aangezien accucary op dit moment een waardeloze stat is. Je kan op accuacry namelijk alleen maar 0 tot - 25% RNG hebben beter dan deadcenter kan je niet schieten. Mensen die aimen worden dus hard gestraft.
Ik heb geprobeerd me mindset te veranderen maar het voelt gewoon vies en unfair als je weer eens door casual wordt outplayed terwijl die vent echt totaal niet weer waar die mee bezig is en daarvoor alsnog geholpen wordt.
Gisteren ook bij een platoonmaatje was het 1 tegen 4 waarvan 3 arties en 1 1390 met 3 shells in zn clip. Mijn platoonmaatje speelde E50. Die 1390 komt al rijdend op hem afrijden en schiet 3x on the move met een 1390 op een E-50 en pent ze alle drie.. Echt waar is zo'n vent mee bezig? die vent hoort die shells niet raken en keihard de game te verliezen. Maar het was een casual die totaal niet weet waar die mee bezig is en wordt weer beloond door WG. Ik kan je garanderen dat zoiets mij nooit zal lukken uit 100 attemps.
Wie zegt jou dat dit niet zijn 1000e poging was?jantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:19:
[...]
Ik kan je garanderen dat zoiets mij nooit zal lukken uit 100 attemps.
Overigens ben ik het met je eens. RNG op aimen moet veel kleiner. Op pennen heb ik er nog niet zo'n moeite mee.
Ik denk dat hier veel meer meespeelt dat een goede speler doorheeft wanneer hij een slechte RNG heeft. Een slechte speler ziet gewoon x% van zijn schoten raak gaan en heeft niet eens door dat hij bounced op een weakspot of juist pent op een haast onmogelijke plaats.gotfurrr schreef op maandag 18 april 2016 @ 12:05:
[...]
pen kans is gewoon rng, maar rng is ook geprogrammeerd. dus zo moeilijk is het niet om er iets in te bouwen dat een bepaalde speler positieve rng ervaart en een andere speler negatievehet zou me niet verbazen als dit daadwerkelijk zo is.
[removed]
Er zit nu eenmaal rng in wot en je stats tonen aan dat je het vele malen beter doet dan casuals. Mocht de rng toch rigged zijn betekent dat alleen maar dat het niveauverschil tussen jou en casuals nòg groter isjantje 2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:19:
[...]
Er schijnt inderdaad een patent te zijn, maar is nooit in werking getreden volgens WG, daar is toen een hele shitstorm over geweest.
Tel daarbij op dat mensen een selectief geheugen hebben en hopeloos slecht zijn in het omgaan met statistieken...redwing schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:47:
[...]
Ik denk dat hier veel meer meespeelt dat een goede speler doorheeft wanneer hij een slechte RNG heeft. Een slechte speler ziet gewoon x% van zijn schoten raak gaan en heeft niet eens door dat hij bounced op een weakspot of juist pent op een haast onmogelijke plaats.
Als er geen RNG zou zijn, zou ik beter spelen als nu denk ik. RNG zit alleen maar op het schietgedeelte van de game. Op de overige zaken haal ik mijn verschil. In schieten ben ik niet beter dan iemand die geel of groen is en ik denk zelfs slechter.Ilikebananas schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:57:
[...]
Er zit nu eenmaal rng in wot en je stats tonen aan dat je het vele malen beter doet dan casuals. Mocht de rng toch rigged zijn betekent dat alleen maar dat het niveauverschil tussen jou en casuals nòg groter is.
[...]
Tel daarbij op dat mensen een selectief geheugen hebben en hopeloos slecht zijn in het omgaan met statistieken...
Ik schiet weinig 3rd person, ik autoaim bijna niet het hoekje om. Ik neem geen risky shots als ik shots moet maken. Want ik weet als ik zulke ongein uithaal ik gewoon niets raak. Dat is mijn eigen fout, ik aim gewoon te veel in dit spelletje waarbij je eigenlijk niet moet aimen.
Ja mensen onthouden de slechte dingen meer dan de goede zaken, opzich logisch. Maar dat wil niet zeggen dat ik nooit Lucky ben. Ik heb ook wel eens dat een arty me recht in me reet schiet en alleen me detracked en 900 damage doet. Of dat een T10 TD me alleen tracked.
Maar de keren dat zoiets voorkomt is vele malen minder dan wanneer hun op RNG bouwen gewoon om het feit dat ik zulke situaties vermijd, ik probeer er altijd voor te zorgen dat ik in een beter situatie zit dan de tegenstander.
Mooi voorbeeld was gisteren van een leo PTA ik in de conway. Hij detrackt mij zonder damage terwijl ik 2 schot was. ik schiet hem daarna een keertje en ga hem halen. Daarna schiet hij mis( was unlucky dat hij miste ) en killde hem. Begint die vent helemaal te whinen dat ik Lucky was omdat hij geen damage op me had gedaan en dat ik dood had moeten wezen. Nee, ik was unlucky geweest als hij me ziek had gehighrolled en dood was gegaan. Die vent die hoopte op RNG high roll en rekent niet met average numbers. Die mensen snappen ook gewoon niet hoe het werkt en denken ook echt dat RNG hun wel weer carried.
Een theorie over xvm focus en spelers die over rigged RNG klagen:
Volgens de theorie merk je de lucky RNG niet omdat je dat ziet als je eigen skill ziet. Dat komt omdat het vaak ook lastig is om het te onderscheiden: i.e. sta ik goed geangled, of heeft ie pech met een pen roll. Sta ik safe voor arty, of mist zijn RNG gewoon totaal. Trackte die JgdPz E100 me nou alleen maar in mijn 13 90 ipv oneshot omdat ik net mijn tank draaide of omdat hij gewoon bad rng had en te laag door mijn tracks schoot.
Vervolgens zie je de bad RNG, die heel normaal is, namelijk 50% van de keren, als rigged, juist omdat je de andere 50% good RNG niet bewust onderscheid. Verwar dit niet met observer bias, volgens welke je ziet wat je wilt zien(meestal bad RNG om aan te tonen dat het niet eerlijk is).
Wat ik wel echt een probleem vind in het hele RNG systeem is tijdens het aimen, dat in principe 'dead center', 'mu' aimt. Als je kijkt naar de oppervlakte van de mu±sigma is dat een aardige indicatie van waar je shell meestal zou moeten landen(hence de 2 aimcirkel mod van jimbo).
Maar je kan dus alleen maar uitwijken van de perfecte aim(mu), je kan niet betere aim RNG krijgen als je het goed doet. Uiteraard is de situatie dat je mu buiten een tank ligt en je die tank wel raakt een vorm van positieve RNG, maar laten we even ervan uitgaan dat je altijd goed aimt.
Met pen/damage rolls heb je mu, en alles wat daarboven zit is beter. Daar heb je dus wel positieve en negatieve RNG. Ik kan me herinneren dat iemand in dit topic dit ook al een keer verwoord had.
Nickname KasPlantje.
Dat klopt. Het gaat om damage:team damage ratio. Een teamkill is gegarandeerd een ban, maar als je tussen schoten door een paar keer een legitieme tegenstander raakt en voldoende damage doet, dan kan je een hoop van zijn HP afschaven zonder consequenties van WG. Niet dat ik dat toejuich overigens...GerGio schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:04:
Jawel in mijn Centurion 1 vandaag. Tier 9 pot met een platoon van een walter bulldog m41 en een grille en een Pz.Sfl. IVb arty. Ik zeg jongens das niet handig. Nog geen 5 seconden later kop ik een shell van die grille dus ik al chagrijnig. Vervolgens report ik de hele benden en zeg dat tegen ze in chat weer een shell van die grille. Dus ik teamkill die gast. Krijg ik een ban van een uur. WTF Iemand kan wel gewoon twee keer op mij schieten maar dan mag ik me niet verdedigen.
Dat is het voordeel van HE shells, je doet je aim net naast je slachtoffer en raakt hem volgens het systeem "per ongeluk". Jij aimde waarschijnlijk echt op Grill en dat vindt het systeem minder tof.GerGio schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:04:
Jawel in mijn Centurion 1 vandaag. Tier 9 pot met een platoon van een walter bulldog m41 en een grille en een Pz.Sfl. IVb arty. Ik zeg jongens das niet handig. Nog geen 5 seconden later kop ik een shell van die grille dus ik al chagrijnig. Vervolgens report ik de hele benden en zeg dat tegen ze in chat weer een shell van die grille. Dus ik teamkill die gast. Krijg ik een ban van een uur. WTF Iemand kan wel gewoon twee keer op mij schieten maar dan mag ik me niet verdedigen.
Je kan natuurlijk altijd een support case aanmaken met je replay en misschien dat ze nog gestraft worden.
Ik kan me een pot herinneren waar wij ook zo'n platoon hadden. werden alle drie afgeschoten(1 door mij in arty) zonder dat er iemand blue ging
[ Voor 5% gewijzigd door brid op 18-04-2016 16:11 ]
Team damage altijd -1. Gewoon niet doen. Laat ze lekker.GerGio schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:04:
In principe zou je die grille in 50% van de gevallen one-shotten en andere 50% 2 shotten, tenzij je HE in zijn tracks schiet oid. Ervanuitgaande dat je 2 keer (dus maximaal aantal benodigde schoten op hem) op hem hebt geschoten zou je niet gebanned moeten zijn, dus heb je nog een derde schot gedaan en klopt je verhaal niet helemaal.GerGio schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:04:
Overigens ook eens met tiegul zo'n pot gehad op highway in onze FCM's. Vond een friendly arty het 'grappig' om op mij te schieten terwijl ik al half gerekked was door hun arty en tiegul volgens mij al geoneshot. Toen maar terug naar base gereden om hem te one-shotten met HE.
Verder terug naar Rng/arty voordeel voor shitters: Gister nog outskilled door een 30k games 400wn8 T92 speler die AP op mijn 50B schoot terwijl ik 65 van een hill afreed. GG nice mechanic dat een complete shitter je op zo'n manier kan one-shotten terwijl die in elke andere tank compleet kansloos zou zijn.
Team damage is altijd -1 kan ik half inkomen. Ik schiet nooit op een teammate omdat die mijn per ongeluk raak rijd en daardoor een shot mis of wat. Maar deze gasten spanden echt de kroon ze gingen te ver eerst een faalplatoon. en dan ook nog eens gaan teamkillen.iTitus schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:21:
[...]
Team damage altijd -1. Gewoon niet doen. Laat ze lekker.
Nickname KasPlantje.
Het koelt wel lekker afbrid schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:32:
Meestal is 3 shots blue, vergeet ik nog wel eens als ik een slechte avond heb
Maar af een toe een uurtje niet kunnen spelen heeft zo zijn voordelen
Nickname KasPlantje.
Ah, dank je dit is een boost voor mijn ingame zelfvertrouwen. Ik dacht dat mijn skills gewoon slecht waren maar het blijkt andersom, ik beschik over "late uber skillz" / "masterskillz" of geef het een naam en de MM maakt het mij aldoor zo moeilijk hieromgotfurrr schreef op maandag 18 april 2016 @ 13:41:
[...]
Ik had ook niet de bedoeling iets nieuws te melden;) bovendien vind ik het prima dat het een casual game is, sterker nog, daarom speel ik het nu. Maar soms zit gewoon alles tegen, meestal door artymaar soms ook door shells die alle kanten op vliegen en vage bounces, waardoor ik iig af en toe wel zou willen dat de rng minder invloed heeft op de uitkomst van alles.

Volgens mij zit er toch ook nog een stukje historie in, oftewel wordt ergens bijgehouden of, wanneer en hoe vaak je in x-tijd al team damage hebt gedaan en kun je afhankelijk daarvan eerder blauw c.q. gebanned worden?brid schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:32:
Meestal is 3 shots blue, vergeet ik nog wel eens als ik een slechte avond heb
Maar af een toe een uurtje niet kunnen spelen heeft zo zijn voordelen
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
RZNR4-W35UG-7VYER-H53Z6
RZNR8-PCF9W-5PDCF-DSYX7
INVITE CODE (FOR NEW WARGAMING ACCOUNT) INCLUDES:
- T15 - German Premium Light Tank
- Garage Slot
- 500 Gold
- 3 Days of Premium
Verwijderd
Heb wat video's bekeken en z'n zwakke plekken zijn basically de hull onderaan en de commander's hatch op de turret. Maar meestal laten ze enkel hun turret zien en ik heb nog NOOIT succesvol dat dingetje op de turret kunnen raken.
Wat is dan de oplossing, weglopen?
Een goed hull down staande T29 is nagenoeg niet te pennen op gelijke tier. Dus verspil daar geen schoten aan... Je kan proberen een schot te baiten en vervolgens op te rukken tot je wel iets penbaars kan raken. Anders flanken of hem het initiatief laten nemen als ie erg goed staat opgesteld. Wegrijden kan altijd ook nog. Vaak zijn het one-trick ponies, dus zodra jij niet frontaal nadert en op zijn turret schiet, is men vaak snel uit positie en is het een stuk eenvoudiger.Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:05:
Wat kan je best tegen een T29 doen? In bvb een Tiger I?
Heb wat video's bekeken en z'n zwakke plekken zijn basically de hull onderaan en de commander's hatch op de turret. Maar meestal laten ze enkel hun turret zien en ik heb nog NOOIT succesvol dat dingetje op de turret kunnen raken.
Wat is dan de oplossing, weglopen?
If you can see, look. If you can look, observe

[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 18-04-2016 22:44 ]
Mag ik er eentje voor mijn zoon gebruiken?GreenEye schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:28:
Ik heb nog 2 invite codes voor nieuwe spelers
RZNR4-W35UG-7VYER-H53Z6
RZNR8-PCF9W-5PDCF-DSYX7
INVITE CODE (FOR NEW WARGAMING ACCOUNT) INCLUDES:
- T15 - German Premium Light Tank
- Garage Slot
- 500 Gold
- 3 Days of Premium
Waarschijnlijk was je gewoon weer met 40km/h aan het campen, moet je ook niet doen!Mr_Size schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:32:
In die Anfield game overigens ge-one-shot door een Conq GC in mijn T62a voor de volle 1950 HP. Volledig balanced amirite?
http://wotreplays.com/sit...ronny555-jagdpanzer_e_100
Let op die Jagdtiger die aankomt als ik aan het peeken ben vs de e100 en andere Jagaroo

Mr_Size schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:32:
Hij vond het niet zo leuk dat ik 'hi twitch' in chat riepV

5 games moeten doen voor arty x5, 4 games voor T95, 4x games voor conway.
ik denk de helft van de games wist ik al dat we gingen verliezen voordat we gestart waren, volledig oranje team tegen geel + groen/blauw en was het ook snel al game over. Andere helft had ik wss wel gewonnen als ik een normale tank had gespeeld, het is altijd triest om te zien hoeveel invloed je zelf op een game uitoefent als je een tank speelt die het niet kan.
Daarnaast nog wat T10 meds geprobeerd maar ook dat stelde niet veel voor, dus nadat de belangrijke X5's binnen waren besloten lekker te stoppen.
Vandaag begint volgens mij de nieuwe CW campgain, eigenlijk helemaal geen zin in. Moet iedereen weer voor persoonlijke fame points gaan spelen, is altijd zo'n drama. Meer vechten voor een plek in teams dan daadwerkelijk spelen. Inclusief het hele dagen wachten op die games weer
Nee, ik stond dit keer wel stil. Maar dan nog, kan hij me dan niet 'slechts' splashen voor 900 dmg ofzo? Is ook al gruwelijk unbalanced. Waarom moet het meteen weer een one shot hit zijn?ElPaco schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:55:
Waarschijnlijk was je gewoon weer met 40km/h aan het campen, moet je ook niet doen!
Waarschijnlijk wil hij niet dat het algemeen bekend wordt dat Dem0c in feite heel vaak Anfield is
Then again, hij streamed het zelf. En ik kijk die stream wel eens, of de games die hij op YT post waarin hij met het account van Dem0c speelt. Dus ik werd een beetje enthousiast om met hem in een team te zitten. Als je een streamer bent moet je wel rekening houden met dit soort reacties imho, dus ik vond het ook een beetje flauw van hem. Maar goed, verder maar zo gelaten
Ik had dit gisteren met de E5. 3 potjes op rij snoeihard verloren, doordat ons team binnen 3 min was verdampt. Kan je wel hulldown gaan staan in een E5, maar als je vervolgens geswarmed wordt door 4 enemies is er weinig meer aan te doen. Het was echter niet zo dat de tegenstanders veel beter waren dan onze teamgenoten, vaak zelfs slechter. Maar ja de regel is bij mij zo: een 48% teamgenoot is in feite een 42% 150 WN8 bot. Een 48% tegenstander is meestal een 65% superunicum die alles dubbel R doet, alles mag snapshotten en >4K dmg doetjantje 2 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:01:
Gisteren toch maar opgestart om wat x5's te halen, helaas na 18 games afgesloten met 38% winrate![]()
5 games moeten doen voor arty x5, 4 games voor T95, 4x games voor conway.
ik denk de helft van de games wist ik al dat we gingen verliezen voordat we gestart waren, volledig oranje team tegen geel + groen/blauw en was het ook snel al game over. Andere helft had ik wss wel gewonnen als ik een normale tank had gespeeld, het is altijd triest om te zien hoeveel invloed je zelf op een game uitoefent als je een tank speelt die het niet kan.
Daarnaast nog wat T10 meds geprobeerd maar ook dat stelde niet veel voor, dus nadat de belangrijke X5's binnen waren besloten lekker te stoppen.

Ben blij dat ik die campaigns gewoon skip. Fuck het verplichte spelen en het elke dag online moeten zijn. Dat zal jij minder hebben denk ik, want je zult veel minder battles nodig hebben om in de top zoveel te eindigen..Vandaag begint volgens mij de nieuwe CW campgain, eigenlijk helemaal geen zin in. Moet iedereen weer voor persoonlijke fame points gaan spelen, is altijd zo'n drama. Meer vechten voor een plek in teams dan daadwerkelijk spelen. Inclusief het hele dagen wachten op die games weer
Vergeet ook niet dat een Tiger H volledig gehakt maakt van een T29 als deze niet hulldown staat, je hebt veel meer HP (1500 vs 1250 geloof ik) en DPM, eigenlijk ben je dan in elk opzicht in het voordeel.Roozzz schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:56:
[...]
Een goed hull down staande T29 is nagenoeg niet te pennen op gelijke tier. Dus verspil daar geen schoten aan... Je kan proberen een schot te baiten en vervolgens op te rukken tot je wel iets penbaars kan raken. Anders flanken of hem het initiatief laten nemen als ie erg goed staat opgesteld. Wegrijden kan altijd ook nog. Vaak zijn het one-trick ponies, dus zodra jij niet frontaal nadert en op zijn turret schiet, is men vaak snel uit positie en is het een stuk eenvoudiger.
En als je echt op dakjes/cuppolas moet snipen, dan is de Tiger een heavy die daadwerkelijk accuraat genoeg is ervoor (of een IS uiteraard, maar dan alleen snapshot en on the move, cause Stalin
@Size: wat raar dat Anfield daar moeilijk over doet, de naam Democ zie je altijd duidelijk staan in zn streams en YT filmpjes. Was je wellicht gewoon niet respectvol en slijmerig genoeg tegen deze WoT god? (of nolife kabouter, take your pick
Niet per definitie, dat geldt alleen als een Tiger en T29 beide in het open staan, en elkaar constant kunnen beschieten. Wanneer het aankomt op bijvoorbeeld een peek-a-boo schoten uitwisselen waarbij de T29 het initiatief heeft, gaat een Tiger dat niet winnen door de lagere alpha, en een gemiddeld een schot meer moet doen (1250 / 240 = 5.21 = ~6 tegen 1500 / 320 = 4.69 = ~5). Het is afhankelijk van de situatie, en je moet proberen de sterkte punten van je eigen tank zoveel mogelijk te benutten en de zwakte van de vijand te misbruiken. Een vs. situatie zal een T29 schoten moeten uitwisselen door hogere alpha, terwijl een tiger head-on zou moeten gaan door zijn hogere DPM._Anvil_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:59:
[...]
Vergeet ook niet dat een Tiger H volledig gehakt maakt van een T29 als deze niet hulldown staat, je hebt veel meer HP (1500 vs 1250 geloof ik) en DPM, eigenlijk ben je dan in elk opzicht in het voordeel.
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).