[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:03
jantje 2 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:01:
Gisteren toch maar opgestart om wat x5's te halen, helaas na 18 games afgesloten met 38% winrate |:(
5 games moeten doen voor arty x5, 4 games voor T95, 4x games voor conway.
Ik doe voor mijn doen laatste dagen juist heerlijke WR.
Vervelend toch die MM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22
iTitus schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:21:
[...]

Team damage altijd -1. Gewoon niet doen. Laat ze lekker.
Heb het een tijd terug ook gehad op Lake... Ik scouten in mijn SP1C op het weggetje langs het meer, komt er vervolgens een AMX 50 120 langs die mij opzettelijk bijna het water in duwde. Kon nog net voorkomen dat ik naar beneden viel.
Heb hem toen wel kwaad een schot in z'n kont gegeven. Vervolgens lag zijn focus op mij, werd hij door de tegenstander afgeknald en bleef ik alleen over, met een TD in mijn team vs 1 enemy.
Ik naar het stadje want we werden gecapped. Had die TD de taak op zich genomen om op mij te schieten i.p.v. de tegenstander. Tsja, game lost..

Aan de ene kant geïrriteerd natuurlijk, aan de andere kant ook wel voldoening dat we verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 00:31
Mr_Size schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:32:
Kwamen een streamende Anfield met zijn geleende EU account tegen. Hij vond het niet zo leuk dat ik 'hi twitch' in chat riep :P Verder weer een typische WoT avond: bijna elke game 3 arties, ons platoon heeft de volle laag gekregen iig :') In die Anfield game overigens ge-one-shot door een Conq GC in mijn T62a voor de volle 1950 HP. Volledig balanced amirite? 8)7
Gevonden!

https://www.twitch.tv/anfield_us/v/61417787?t=50m26s

Hij vond het niet zo fijn dat je dat in All chat riep zodat tegenstanders weten op wie ze moeten focussen of stream snipen. Je had inderdaad ook gewoon in team chat kunnen roepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 21:04
VorCha schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 07:53:
[...]

Mag ik er eentje voor mijn zoon gebruiken?
Natuurlijk, daar zijn ze voor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 12:04
Kser schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:13:
[...]

Gevonden!

https://www.twitch.tv/anfield_us/v/61417787?t=50m26s

Hij vond het niet zo fijn dat je dat in All chat riep zodat tegenstanders weten op wie ze moeten focussen of stream snipen. Je had inderdaad ook gewoon in team chat kunnen roepen. :)
Nou als je streamed weet je toch dat dat kan gebeuren, dan moet je maar niet streamen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
even een e50 ace naar 13 potjes.. toch best netjes :9 :9 :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lCAvicw.jpg

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 08:59
Ik kom normaliter hier niet wenen, maar nu moet het toch.
Na 4 potjes van 400 WN8 (don't ask: RNG is een schitterend concept), krijg ik zowaar twee brandjes in één game... beiden door AP... natuurlijk gaat die tweede brand gepaard met de rest van de modules (ammorack incluis). Zo gaat het snel... Nog niet gesproken over de onbegrijpelijke bounces en fully-aimed drop shots...
:-(. Het zou een ontspannende avond moeten worden.

Dat terzijde; ik merk een opmerkelijke stijging in Ammoracks de laatste weken. Anderen hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:27
Haaa, Ace Tanker in de CGC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10 22:23
Churchill gun Carrier? :+

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jawohl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

freelh schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:46:
Ik kom normaliter hier niet wenen, maar nu moet het toch.
Na 4 potjes van 400 WN8 (don't ask: RNG is een schitterend concept), krijg ik zowaar twee brandjes in één game... beiden door AP... natuurlijk gaat die tweede brand gepaard met de rest van de modules (ammorack incluis). Zo gaat het snel... Nog niet gesproken over de onbegrijpelijke bounces en fully-aimed drop shots...
:-(. Het zou een ontspannende avond moeten worden.

Dat terzijde; ik merk een opmerkelijke stijging in Ammoracks de laatste weken. Anderen hetzelfde?
Lol, been there done that. Had gisteren een mooie avond, probeer nu iets te minderen.
WoT + frustraties is een slechte combi. :o

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39
prima avond gehad. TVP grind schiet aardig op. Nog maar 50.000 xp tot de tier 9. Ik zie alweer een credit probleem opkomen.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 08:59
Harmen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 21:14:
[...]

Lol, been there done that. Had gisteren een mooie avond, probeer nu iets te minderen.
WoT + frustraties is een slechte combi. :o
Ik was gister énorm gefrustreerd. Maar de avond toch nog goed afgesloten met 2500 WN8. Waar dat vandaan kwam, dunno...

Ondertussen loopt de grind van de conqueror verrassend aangenaam; nog maar 25000XP voor de top gun. Desondanks nu al goede cijfers op (geen Ace, maar toch 1st) en 60% WR. Ik kan niet wachten op die alpha van 400! Hull down valt die wel goed mee en zelfs de hull bouncet een shell of twee. Het is er wel telkens op of onder met die tank :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
freelh schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:26:
[...]
Maar de avond toch nog goed afgesloten met 2500 WN8. Waar dat vandaan kwam, dunno...
Kom ik aan met een WN8 van 616.... :+

En toch komt er soms een aardige game uit mn handen...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/d2XwXdYlwV5NULbAMjfyzx3E/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Lz9pCdZSkYb85ySNIOgGbCLp/medium.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jkIxyhF9LgVH2UtNEAfQbJIv/medium.png

[ Voor 53% gewijzigd door VorCha op 20-04-2016 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Na wat gisteren voelde als alleen maar verliezen heb ik toch de dag afgesloten met 67% wimrate en 3.3k wn8, niet verkeerd.
Daarnaast is nu ook de SU-122-54 elite en heb ik de Chi-Ri gekocht.

Moet zeggen dat ik de Chi-Ri toch wel leuk vind met die autoloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
Gisterenmiddag bedroevend slechte middag gehad (van 16:00 tot 18:30 gespeeld ongeveer).
Dramatisch. Zelf goede potjes over het algemeen, maar de eerste 10 potjes waren allemaal een lose. RNG zat ook gigantisch tegen. Tank bijna volledig in de aimcircle en dan nog gaat de kogel 3x (!!) achter elkaar in de grond. Manmanman... Terwijl de crew inmiddels bijna aan zijn derder skill toe is en koel in een ventilatorbriesje zit.

's avonds had WG het waarschijnlijk door dat ze wat goed moesten maken. 61.7% win an 1700 WN8. Dik boven mijn gemiddelde dus. :)

Op dit moment hard aan het sparen voor mijn STA-1. Eindelijk geunlocked en dan ben ik van de &*%$#$*-Chi-Ri af. Wat een pokke-hok is dat zeg... :'(

edit:
Haha, lees nu pas de post boven mij. :9
Tja, je kan goede potjes hebben in die tank (Chi-Ri). Maar dan moet je in mijn ogen mazzel hebben.
Meestal ben je gewoon eenvoudig schietvoer voor iedereen die je tegen komt.
Het verschil kan je niet maken in een pot.

Accuracy is te laag. Shellvelocity is te laag. Dus safe vanaf een afstandje staan snipen is ook niet echt te doen.
In een city map wachten ze gewoon tot je om te hoek komt. Gemiddelde tank heeft een hogere DPM dan die 3 speldenprikjes die jij doet. Dus daar leg je het ook altijd op af. Het enige wat goed werkt is afwachten totdat een enemy tank druk aan t sparren is zodat je hem af en toe kan flanken. Maar die situaties zijn vrij zeldzaam.
Ook die flanking positions verkrijgen is niet eenvoudig aangezien je best groot en lomp bent. Je sprint niet even snel ergens naartoe.

[ Voor 37% gewijzigd door Kliko op 20-04-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
VorCha schreef op woensdag 20 april 2016 @ 07:33:
[...]

Kom ik aan met een WN8 van 616.... :+

En toch komt er soms een aardige game uit mn handen...
Met alle respect maar die Panther 8.8 is toch een afschuwelijke tank om mee te spelen. Ik had deze aangekocht in een zotte bui toen deze pas uit was. Consistent goede resultaten heb ik daar toch niet echt mee gehaald. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 13:22
Gatverdamme, ik hoop dat ie meteen is gaan douchen na dit potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 13:13
Waauw, die tank is een gratis WN8 farm daar wordt je eng van, 1 potje per dag met dat ding en je kan 10 slechte games hebben en nog 5k gemiddeld spelen :+

Misschien kleine tip voor user, haal die AP shells lekker weg, als je ze toch niet gebruikt kan je net zo goed full prem loadout gebruiken voor het geval dat je ze allemaal een keer op schiet.

Is een panther hull met PZv turret als ik het zo zie, wel grappig in T6. Panther hull is best wel oke namelijk tegen die low tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
haha wat een tank, ik zag ook dat user er gelijk maar even 768 games in heeft gespeeld. gg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Laatst online: 05-10 21:36
Catscratch schreef op woensdag 20 april 2016 @ 10:47:
[...]
Met alle respect maar die Panther 8.8 is toch een afschuwelijke tank om mee te spelen. Ik had deze aangekocht in een zotte bui toen deze pas uit was. Consistent goede resultaten heb ik daar toch niet echt mee gehaald. ;)
En mij ligt deze tank nou juist lekker, ik vind het een fijne tank om te spelen.

Maar elke tank en bijbehorende speelstijl is denk ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 12:03:
[...]

Waauw, die tank is een gratis WN8 farm daar wordt je eng van, 1 potje per dag met dat ding en je kan 10 slechte games hebben en nog 5k gemiddeld spelen :+

Misschien kleine tip voor user, haal die AP shells lekker weg, als je ze toch niet gebruikt kan je net zo goed full prem loadout gebruiken voor het geval dat je ze allemaal een keer op schiet.

Is een panther hull met PZv turret als ik het zo zie, wel grappig in T6. Panther hull is best wel oke namelijk tegen die low tiers.
Eigen HP aan damage en 1 kill is iets van 3k WN8. :+

Die AP zijn voor wanneer ik vergeet APCR te laden. En ik ben te lui om een paar sliders aan te passen. :+

Klopt, daarom ook de naam Pz V/IV. :P

Also, de Panzer IV toren is niet echt denderend goed, iedereen knalt er doorheen en de modules zijn niet denderend sterk.

Vroeger had hij trouwens een gun depression van -3. En omdat je zo hoog bent betekende dat dat je alleen maar torens kon raken als je redelijk dichtbij stond. Poos terug kreeg ie -4 aan de voorkant en -8 aan de zijkanten. Plots werd de tank een stuk beter. :P
Ik hoorde dat ze hem tier 5 willen maken. Voor de armor leuk, maar ik denk dat ze de mobiliteit (weer) gaan nerfen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
Ik probeer MoE met T30 te halen. Gisteren paar leuke battles gedaan rond de 4k dmg, met een uitschieter met 6k dmg. Helaas ook paar minderen, waarbij dmg bleef steken rond 2k dmg. Maar in dit tempo zou ik binnenkort wel mijn 2e ster krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
25 games gespeeld, 48% WR. Leuk man, al die onzin rigged games. Ook weer 6(!) games nodig gehad om de M41 90 mm te dubbelen, die tank heeft echt de hardste vloek die ik ooit gezien heb. Het is gewoon niet te beschrijven hoeveel retards die tank aantrekt. O.a. een 2,6K en 2,8K dmg game was bij lange na nog niet genoeg voor een win.

Het 'mooiste' aan de 48% vind ik nog dat de tegenstander in geen enkele van die 13 losses een beter team had. Sterker nog, vaak hadden wij een beter team, zeker als je mij en Pode meerekent. Stats wise zou je dan eerder aan een 60% WR denken. Maar de oude WoT regel, in ieder geval eentje die geplakt zit aan mijn account, ging weer eens op: een 48% speler in mijn team is in werkelijkheid een kwijlende tomaat die, als het meezit, 1x raak schiet. Een 48% speler in het team van de tegenstander daarentegen doet 5 kills en 4K dmg gemiddeld.

Het spel is gewoon onspeelbaar als je in elke game al na 2 min 5-0 achterstaat. Op zich speelde ik zelf wel redelijk, dus kon het nog aardig volhouden ondanks de losses. Maar om nou te zeggen dat ik voor fun heb gespeeld, neuh :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik verbaas me er serieus over dat jij je nog laat misleiden door XVM overall stats. Ik kan je aanraden om Sun Tzu's boekje een keer door te lezen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Aanpassingen aan de Physics & sound in 9.15:
http://worldoftanks.eu/en/news/pc-browser/46/ver915/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wat een avond zeg, jemig. Echt vage teams die er niks van bakken. Eerste pot in de E50M was een mooie win, daarna ging het bergaf. WIN: 5 / 15 (33.33%)
Heb een zware balansdag gehad, 750 wn8. Heb een aantal dagen niet gespeeld, begint weer mooi.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

Ook maar weer eens begonnen na heel lange tijd weggeweest te zijn. Eerst weer even wennen met T1 en 2 tankjes om de controls wat te oefenen.

En dat mod-pack van Aquanton.. (p0st_m0ds) .. is het gewoon alles in res_mods > 0.9.14.1 plaatsen?

Le Meow

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kser
  • Laatst online: 06-10 00:31
Ik geef het toe, Ik ben zo iemand die teveel tijd heeft om aan prijsvragen mee te doen. Heb toch wel vrij veel geluk gehad en zo ook afgelopen week. Graag wil ik mijn verhaal met WoT prijzen met jullie delen.

Ik ben twee jaar geleden begonnen met WoT, rond de tijd dat de SP missie er was, was meteen mijn eerste premium tank. Ik had destijds 20 euro in de game gestopt. Met verschillende evenementen en streams werd mij al snel duidelijk dat de Type 59 toch wel een fel begeerde tank is, een die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen.

Ik keek af en toe de WG NA stream en won af en toe wat gold maar ik kreeg ook een hele mooie Micro Maus van Pico Mause.

Heb wat rondgehangen op de WoT forum en kreeg onder andere een TOG 2 en een uiterst zeldzame Pz. Hydrostat van iemand. Ook nog eens een keer 1000 gold gewonnen met een prijsvraag van een forumlid.

Vorig jaar besloot ik toch maar eens wat uit te geven aan WoT en kocht een FCM50t. Ik vond het best veel geld voor een enkele item, maar goed.
Een maand later won ik mijn grootste prijs tot nu toe voor WoT. WG was op een PAX event en tijdens de stream won ik een Plantronics RIG headset, maar helaas ze sturen niets richting Europa. :( Maar ik kreeg wel een alternatief: de waarde van de headset in gold ($99). 25k in mijn account! :D
Later in het jaar won ik ook een code voor een tank jacket ter waarde van $99. Hmm ik heb het nog niet verzilverd, weet niet of het nog werkt...

Twee weken terug was het WGL Grand Finals, ik deed mee met de chat en kreeg ineens een bericht van een moderator dat ik 5k gold had gewonnen omdat ik zo behulpzaam was in de chat.

Vorig week was het tijd voor de grote 5 jaar WoT viering en WG pakte het vrij groots uit met vele Type 59's en premium account prijsvragen via community contributors. En er loopt nog steeds een contest van WoT zelf waarbij ze ruim 500 prijzen weggeven.
Ik heb teveel tijd en joinde alle streams en prijsvragen die ik maar kon. Maar helaas, niet bij QB+Jingles gewonnen, niets op de SirHavoc stream, niets op de SirFoch stream, PointyHairedJedi ook niet, en ook niets op de FILO 5 jaar stream waar ze honderden euros aan WOT prijzen weggaven uit hun eigen portemonnee.

Ik probeerde in mijn tier 5 medium tank een van de vele contests te winnen, maar het schoot niet op. Kreeg wel een 9 kill in een van mijn games, maar dat zal toch wel niet genoeg zijn.

Ineens zag ik op Twitch een random channel van iemand met minder dan 100 viewers die een tier 8 premium tank weg geeft ter promotie van zijn stream... mja, kan het daar ook wel proberen, en jaar hoor, ik win! Kreeg ik zomaar ineens een T8 premium naar keuze. Ben nu een trotse eigenaar van een T34. :)

Afgelopen maandag was het Rita die als laatste van de streamers toch maar eens haar Type 59's en premium weggaf. Helaas ook niets van Rita gewonnen, maar wacht wat is dat in mijn Inbox? Een PM van SirHavoc! Gefelicteerd met je Type59?!?!? Blijkbaar was mijn 9 kill replay wel genoeg om een van de contests van SirHavoc te winnen!

En ja hoor, eerder vandaag kreeg ik een mailtje van WG en de fel begeerde Type 59 zit in mijn garage.

Nog eens op een rij:
- Micro Maus
- Tog 2
- Hydrostat
- 1k gold prijsvraag
- 25k gold (PAX)
- $99 Commander Jacket
- 5k gold WGL GF
- T34
- Type 59

Niet slecht voor een game waar ik zelf slechts 65 euro in heb gestopt. :)

Vanaf morgen is WG weer aanwezig op PAX, ik weet niet of er weer een stream is met vele prijzen. Ook al sturen ze fysieke prijzen niet naar ons toe, is het toch wel mooi om eventuele prijzen in gold te ontvangen.

Ik dacht vroeger altijd dat prijsvragen niet te winnen waren, maar op een of andere manier is het voor mij met betrekking tot WoT wel degelijk mogelijk. Hebben jullie weleens iets moois gewonnen voor WoT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23

Rianata

Have you played Atari today?

Stronk water physics...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KAj7cyw.jpg

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Trucjes verspreiden zich snel, nu nog de mechanics erachter vinden Ria ;).

offtopic:
lees ik daar nou "useless cunt"? _/-\o_ _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Frozen op 21-04-2016 03:04 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, gisteren weer een paar potjes verder met de T25/2. Ik heb het idee dat ik 'm steeds slechter ga spelen. Datzelfde geldt ook voor de SU-122-44 trouwens. Kan ook zijn dat de MM + maprotation me net niet ligt. Ik had gisteren het idee veel corridor-maps te krijgen en dan heb ik het lastig met de T25/2. Geen armor, eigenlijk niet snel genoeg om dat te compenseren en de gun is meh (alpha is okay, pen is bleh).

Voor m'n gevoel liep het beter eerst, maar kan niet zeggen of ik nu anders speel en hoe zich dat dan uit. Wat dat betreft heeft WoT altijd zo'n ongrijpbaar iets (voor mij dan).

Maar goed, moet er toch doorheen in m'n jacht op TD15, dus we gaan door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
User schreef op woensdag 20 april 2016 @ 17:11:
Ik verbaas me er serieus over dat jij je nog laat misleiden door XVM overall stats. Ik kan je aanraden om Sun Tzu's boekje een keer door te lezen. ;)
En soms is zijn regel "the best battles are the ones not being fought" voor ons WoT-spelers ook zeer opvolgwaardig. ;)

Ik heb inmiddels afgeleerd om verder te spelen als de eerste twee potjes ronduit slecht gaan, ook al heb ik de hele avond gepland voor WoT. Speel het spel nog altijd voor de lol en voor niets anders.

Hebben jullie nog tips voor de Achilles? Ik probeer de tweede MoE op het ding te krijgen maar dat is niet eenvoudig met die lage alpha. Ik krijg 'm maar niet hoger dan 74%... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Okars schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:24:
[...]

En soms is zijn regel "the best battles are the ones not being fought" voor ons WoT-spelers ook zeer opvolgwaardig. ;)

Ik heb inmiddels afgeleerd om verder te spelen als de eerste twee potjes ronduit slecht gaan, ook al heb ik de hele avond gepland voor WoT. Speel het spel nog altijd voor de lol en voor niets anders.

Hebben jullie nog tips voor de Achilles? Ik probeer de tweede MoE op het ding te krijgen maar dat is niet eenvoudig met die lage alpha. Ik krijg 'm maar niet hoger dan 74%... :{
Waar is te zien hoe hoog het percentage is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
patrickos85 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:38:
[...]

Waar is te zien hoe hoog het percentage is?
Best lastig eigenlijk. Je moet dan naar Service Record, naar de voertuigen, dan moet je op 't voertuig klikken en dan aan de rechterkant op het Mark of Excellence-veldje gaan staan. Dan zie je "Current rating is better than xx% of other players".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Okars schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:43:
[...]

Best lastig eigenlijk. Je moet dan naar Service Record, naar de voertuigen, dan moet je op 't voertuig klikken en dan aan de rechterkant op het Mark of Excellence-veldje gaan staan. Dan zie je "Current rating is better than xx% of other players".
Ah ok bedankt. Ik dacht dat het alleen via een addon kon ingame of een site waarbij statistieken werden bekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 06-10 13:48
Kser schreef op donderdag 21 april 2016 @ 01:26:
Ik geef het toe, Ik ben zo iemand die teveel tijd heeft om aan prijsvragen mee te doen. Heb toch wel vrij veel geluk gehad en zo ook afgelopen week. Graag wil ik mijn verhaal met WoT prijzen met jullie delen.

Ik ben twee jaar geleden begonnen met WoT, rond de tijd dat de SP missie er was, was meteen mijn eerste premium tank. Ik had destijds 20 euro in de game gestopt. Met verschillende evenementen en streams werd mij al snel duidelijk dat de Type 59 toch wel een fel begeerde tank is, een die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen.

Ik keek af en toe de WG NA stream en won af en toe wat gold maar ik kreeg ook een hele mooie Micro Maus van Pico Mause.

Heb wat rondgehangen op de WoT forum en kreeg onder andere een TOG 2 en een uiterst zeldzame Pz. Hydrostat van iemand. Ook nog eens een keer 1000 gold gewonnen met een prijsvraag van een forumlid.

Vorig jaar besloot ik toch maar eens wat uit te geven aan WoT en kocht een FCM50t. Ik vond het best veel geld voor een enkele item, maar goed.
Een maand later won ik mijn grootste prijs tot nu toe voor WoT. WG was op een PAX event en tijdens de stream won ik een Plantronics RIG headset, maar helaas ze sturen niets richting Europa. :( Maar ik kreeg wel een alternatief: de waarde van de headset in gold ($99). 25k in mijn account! :D
Later in het jaar won ik ook een code voor een tank jacket ter waarde van $99. Hmm ik heb het nog niet verzilverd, weet niet of het nog werkt...

Twee weken terug was het WGL Grand Finals, ik deed mee met de chat en kreeg ineens een bericht van een moderator dat ik 5k gold had gewonnen omdat ik zo behulpzaam was in de chat.

Vorig week was het tijd voor de grote 5 jaar WoT viering en WG pakte het vrij groots uit met vele Type 59's en premium account prijsvragen via community contributors. En er loopt nog steeds een contest van WoT zelf waarbij ze ruim 500 prijzen weggeven.
Ik heb teveel tijd en joinde alle streams en prijsvragen die ik maar kon. Maar helaas, niet bij QB+Jingles gewonnen, niets op de SirHavoc stream, niets op de SirFoch stream, PointyHairedJedi ook niet, en ook niets op de FILO 5 jaar stream waar ze honderden euros aan WOT prijzen weggaven uit hun eigen portemonnee.

Ik probeerde in mijn tier 5 medium tank een van de vele contests te winnen, maar het schoot niet op. Kreeg wel een 9 kill in een van mijn games, maar dat zal toch wel niet genoeg zijn.

Ineens zag ik op Twitch een random channel van iemand met minder dan 100 viewers die een tier 8 premium tank weg geeft ter promotie van zijn stream... mja, kan het daar ook wel proberen, en jaar hoor, ik win! Kreeg ik zomaar ineens een T8 premium naar keuze. Ben nu een trotse eigenaar van een T34. :)

Afgelopen maandag was het Rita die als laatste van de streamers toch maar eens haar Type 59's en premium weggaf. Helaas ook niets van Rita gewonnen, maar wacht wat is dat in mijn Inbox? Een PM van SirHavoc! Gefelicteerd met je Type59?!?!? Blijkbaar was mijn 9 kill replay wel genoeg om een van de contests van SirHavoc te winnen!

En ja hoor, eerder vandaag kreeg ik een mailtje van WG en de fel begeerde Type 59 zit in mijn garage.

Nog eens op een rij:
- Micro Maus
- Tog 2
- Hydrostat
- 1k gold prijsvraag
- 25k gold (PAX)
- $99 Commander Jacket
- 5k gold WGL GF
- T34
- Type 59

Vanaf morgen is WG weer aanwezig op PAX, ik weet niet of er weer een stream is met vele prijzen. Ook al sturen ze fysieke prijzen niet naar ons toe, is het toch wel mooi om eventuele prijzen in gold te ontvangen.

Ik dacht vroeger altijd dat prijsvragen niet te winnen waren, maar op een of andere manier is het voor mij met betrekking tot WoT wel degelijk mogelijk. Hebben jullie weleens iets moois gewonnen voor WoT?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Okars schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:24:
[...]

Het hele boek is een goudmijn voor dingen die ook in WoT werken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10 22:23
'
Ik blijf me altijd verbazen hoe retarded spelers op allerlei eilandjes komen en andere nutteloze spots waarvan ik niet eens wist dat ze er waren/ er kon komen. Je zou dan denken, dat hebben ze een keer opgezocht of ze hebben nog de hersencapaciteit om het zelf te vinden. Maar waarom de fuck als ze het opzoeken of niet compleet achterlijk zijn waarom rijden ze dan niet een keer naar sterke posities op de map toe? 8)7

Wot-stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0rn
poderosoo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:59:
[...]
'
Maar waarom de fuck als ze het opzoeken of niet compleet achterlijk zijn waarom rijden ze dan niet een keer naar sterke posities op de map toe? 8)7
To boldly go where no other cheeky scrublord has gone before :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

poderosoo schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:59:
[...]
'
Ik blijf me altijd verbazen hoe retarded spelers op allerlei eilandjes komen en andere nutteloze spots waarvan ik niet eens wist dat ze er waren/ er kon komen. Je zou dan denken, dat hebben ze een keer opgezocht of ze hebben nog de hersencapaciteit om het zelf te vinden. Maar waarom de fuck als ze het opzoeken of niet compleet achterlijk zijn waarom rijden ze dan niet een keer naar sterke posities op de map toe? 8)7
Was wel weer jammer dat hij niet de breincellen had om binocs mee te nemen, dus uiteindelijk spotte hij niets dat in de base stond en verloor op cap 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik geef het toe, Ik ben zo iemand die teveel tijd heeft om aan prijsvragen mee te doen.

<knip>

Nog eens op een rij:
- Micro Maus
- Tog 2
- Hydrostat
- 1k gold prijsvraag
- 25k gold (PAX)
- $99 Commander Jacket
- 5k gold WGL GF
- T34
- Type 59

wauw, erg cool om voor zo weinig geld zo'n mooie garage te hebben inderdaad! Ik heb wel redelijk wat tanks cadeau gehad voor mn verjaardag, verdiend met missies (Tog2) etc. Maar nooit geluk met prijsvragen, doe ook weinig mee.

Laatst bij QB, maar ach, zo belangrijk is een type59 niet voor mij. Heb al 2 t8 premiums en 2 t7 premiums. Is zat voor mij.

Ik verbaas me er wel eens over, ken mensen die t8 tanks via twitter contacten hebben gehad, of een t5 via de random chat. gewoon van wildvreemden..
Rianata schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:16:
[...]

Was wel weer jammer dat hij niet de breincellen had om binocs mee te nemen, dus uiteindelijk spotte hij niets dat in de base stond en verloor op cap 8)7
Maarre... hoe kom je daar?

[ Voor 10% gewijzigd door _Anvil_ op 21-04-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Niet online
Rianata schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:16:
[...]

-edit- ik kijk met m'n neus :P

[ Voor 13% gewijzigd door Okars op 21-04-2016 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ye eindelijk fixt WG iets op tijd, ik werd zo onwijs gek van die pyshics dat je letterlijk achter alles bleef steken. Hoevaak ik daar niet onnodig HP of dood ben gegaan is te veel de laatste tijd. Daarnaast is het ook wel nice dat je eindelijk weer verschil in caliber kan horen.

Ik speel zoveel op geluid dat het soms vervelend is dat oude feedback niet meer gegeven wordt. Nu nog dat je ook kan horen dat je teammates naast je wordt geraakt en het is gelijk aan het oude systeem.

Gisteren zelf nog ff paar potjes Conway gedaan, maar quality of games waren zo bedroevend dat je niets kan uitbrengen. Of je wint als een rapetrain of verliest onwijs hard. Zeker met een conway ben je niet flexibel omdat het een bak stront is. na 5 games lekker gestopt.

Ik dacht 1 vs 1 tegen een 90mm Bulldog wel met 2 hesh shells te kunnen finishen. Je kan gewoon niet reliable schieten met turret rotation door die grote bloom. Conway is leuk close range-midrange als je iemand detracked hebt. Maar verder is het weinig.
Vroeger weet ik dat mensen dat ook hadden geprobeerd maar toen haalde ze het niet om daar uiteindelijk te komen. Wel mooi dat die vent dat ook in een random battle gwoon gaat doen lol. Snap zoals Pode zegt echt niet wat mensen allemaal uitspoken. Waarom speel je niet gewoon de game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Frozen schreef op donderdag 21 april 2016 @ 03:03:
[...]

Trucjes verspreiden zich snel, nu nog de mechanics erachter vinden Ria ;).

offtopic:
lees ik daar nou "useless cunt"? _/-\o_ _O-
Is niet zo moeilijk, je kunt daar zelfs met een Arty komen, oa Bert of een Franse Arty kan er komen. Terug gaat echter niet.

Bino's zijn wel een vereiste, anders zie je niets. Met Bert kun je zo mooi op de heavylane schieten, ze kunnen met geen mogelijkheid meer artysave staan. 8) MrSize

Sommige plaatsen waar je op die manier komt hebben inderdaad geen waarde, maar er zijn er bij die wel heel waardevol kunnen zijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xuhdNi3qzCCffuPqxnsCu1st/full.jpg

Dit is op mines, vanaf hier kun je de Hill vanboven beschieten, ongespot, er zijn namelijk genoeg bosjes, als je iets doorrijd kun je de cap beschieten en je hebt zicht op de heavies die om de heuvel proberen te komen.
Je kunt er met oa een t67, een t54 light en een batchat komen. T37 en bulldog lukt ook, black dog krijg ik er niet op. Cromwell B lukt ook,

[ Voor 50% gewijzigd door Vorst8 op 21-04-2016 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:13

Nog eens op een rij:
- Micro Maus
- Tog 2
- Hydrostat
- 1k gold prijsvraag
- 25k gold (PAX)
- $99 Commander Jacket
- 5k gold WGL GF
- T34
- Type 59

Hmm, vandaar dat ik nooit wat win/krijg... alles gaat naar jou toe ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Vorst8 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:58:
[...]

Is niet zo moeilijk, je kunt daar zelfs met een Arty komen, oa Bert of een Franse Arty kan er komen. Terug gaat echter niet.

Bino's zijn wel een vereiste, anders zie je niets. Met Bert kun je zo mooi op de heavylane schieten, ze kunnen met geen mogelijkheid meer artysave staan. 8) MrSize

Sommige plaatsen waar je op die manier komt hebben inderdaad geen waarde, maar er zijn er bij die wel heel waardevol kunnen zijn.
[afbeelding]

Dit is op mines, vanaf hier kun je de Hill vanboven beschieten, ongespot, er zijn namelijk genoeg bosjes, als je iets doorrijd kun je de cap beschieten en je hebt zicht op de heavies die om de heuvel proberen te komen.
Je kunt er met oa een t67, een t54 light en een batchat komen. T37 en bulldog lukt ook, black dog krijg ik er niet op. Cromwell B lukt ook,
Prachtige foto Vorst. Ik zie wel dat die foto niet "Approved" is ;) ;) ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

Damn.. is wel echt weer wennen :D En is er ergens een goldmine aangeboord ofzo dat ik steeds apcr zie waardoor ik geraakt word? 8)7

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net Kepro van GOT ingame tegen in mijn team :) Helaas had ik een chatban dus kon niks zeggen en een muah 2200 dmg game in batchat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 19:43:
Kwam net Kepro van GOT ingame tegen in mijn team :) Helaas had ik een chatban dus kon niks zeggen en een muah 2200 dmg game in batchat :P
Als je een chat ban hebt verdien je het ook niet om iets te kunnen zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasG schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:08:
[...]
Als je een chat ban hebt verdien je het ook niet om iets te kunnen zeggen :+
Arty af en toe een ziekte wensen moet kunnen als je oneshot word moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:13:
[...]

Of je beweegt gewoon of staat arty-safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks-wot.com/upload_images/1461255353_screen-19.15.34%5B21.04.2016%5D.png
AHAHAAHAHHAH

AHAHAHAHHAHAHHAHHAAHAH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frozen schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:15:
[...]

Of je beweegt gewoon of staat arty-safe
Daar speel ik te aggresief voor. En uiteindelijk raken ze je ook als je constant beweegt. Is gewoon niet aan te ontkomen.

En wat is die m48 patton toch een fijne tank na de buffs. Mijn hoogste avarage dmg ooit.
Ik hoop dat ik dit tot de 100 games kan volhouden en dan misschien 3 marks halen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y3GZxI2.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Best lastig om een geschikte clan te vinden, no?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:45:
Best lastig om een geschikte clan te vinden, no?
Thja FORD beviel me wel alleen ging de clan dood.
Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor EATME. Alleen opeens werd mij gevraagd wat voor campaign tanks ik had. Nou ik had er geen 1 dus ik werd gekicked :P

Maar heb wel invitation voor V-TER en Jckal.

Maar ik ga denk even solo yolo voor een tijd weer. Alleen het missen van credit bonus is een beetje jammer maar heb ook de m41 GF premium dus die verdiend ook fijn en is ook leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:48:
[...]

Thja FORD beviel me wel alleen ging de clan dood.
Vervolgens kreeg ik een uitnodiging voor EATME. Alleen opeens werd mij gevraagd wat voor campaign tanks ik had. Nou ik had er geen 1 dus ik werd gekicked :P

Maar heb wel invitation voor V-TER en Jckal.

Maar ik ga denk even solo yolo voor een tijd weer. Alleen het missen van credit bonus is een beetje jammer maar heb ook de m41 GF premium dus die verdiend ook fijn en is ook leuk om te spelen.
Nog arties aan het teamkillen geweest de laatste tijd?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:49:
[...]

Nog arties aan het teamkillen geweest de laatste tijd?
Of tegenstanders dood gewenst

Of teammates verzopen

Of teammates teamkilled

Of teammates uitgescholden omdat ze niet deden wat je zei

Of...

Volgens mij kan ik er nog wel een paar verzinnen, misschien heb jij wat toevoegingen, cold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Laatst online: 06-10 13:43
[...]

Hij heeft duidelijk zijn leven gebeterd User.... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:51:
[...]

Hij heeft duidelijk zijn leven gebeterd User.... :+
Oh inderdaad. Hij zorgt ook voor dat arty goud krijgt door zichzelf te laten killen door arty.

[ Voor 4% gewijzigd door User op 21-04-2016 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
User schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:52:
[...]
Oh inderdaad. Hij zorgt ook voor dat arty goud krijgt door zichzelf te laten killen door arty.
Dat doet mij denken aan de tijd dat Wargaming nog werknemers liet spelen op speciale accounts (vaak met de M7 medium, etc.), waarop zij in de chat spamde en de vijand die hem afschoot 500 gold (of hoeveel het ook was) kreeg. Hele teams die yolo gingen die daardoor verloren, en mensen die een ban riskeerde als ze de positie gingen verraden. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Wtf: Photomorti is een Nederlander :| :N

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 21-04-2016 22:47 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:47:
Wtf: Photomorti is een Nederlander :| :N
I am? wow :D

En nee arty teamkillen doe ik niet meer na 3x een 3 maanden ban was het wel leuk geweest ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ben maar trots op jezelf...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

Sommigen zijn met weinig al trots.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:27:
[afbeelding]
AHAHAAHAHHAH

AHAHAHAHHAHAHHAHHAAHAH
Lever 1/3 van je hp in voor betere gunstats en een lagere tier... Is dat echt de enige aanpassing? WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 08:57:
[...]

Lever 1/3 van je hp in voor betere gunstats en een lagere tier... Is dat echt de enige aanpassing? WTF
En hij heeft nog steeds meer HP dan de gemiddelde tier 5 medium. En hij behoud zijn pref mm, dus hij ziet ook geen tier 7 meer. Uitgezonderd HP is het dus een tier 6 tank die max tier 6 ziet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
umm, hij heeft dus een Panther hull op t5? Soort snelle kv220 dus, lol..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
_Anvil_ schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:17:
umm, hij heeft dus een Panther hull op t5? Soort snelle kv220 dus, lol..
Wargaming's manier van tanks buffen. Want logisch nadenken kunnen ze daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:54
Aparte lui daar bij WG :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
En het is niet eens een stronk Russian tank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 09:05:
[...]
En hij heeft nog steeds meer HP dan de gemiddelde tier 4 medium. En hij behoud zijn pref mm, dus hij ziet ook geen tier 7 meer. Uitgezonderd HP is het dus een tier 6 tank die max tier 6 ziet. :9
Inderdaad onder het mom van "to be more competitive" buffen ze een ancient medium tank die welgeteld 3 mensen hebben op de server naar een lagere tier met betere stats dan toen die T6 was.

Als dat ding z'n panther hull qua armor wordt het helemaal triest, dan ben je frontal niet te raken daar. Alleen je turret is vergelijkbaar aan T5.

WG at its finest, nou User volgens mij wordt die 20k WN8 per game nu je average :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nee want er is minder damage om te jatten en de expected stats gaan niet omlaag.

Aan de andere kant, de damage die er wel is, is beter te jatten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ik zie dat een van mijn favoriete outsiders ook leuk verbeterd wordt:

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/worldoftanks-wot.com/upload_images/1461253254_screen-18.35.40%5B21.04.2016%5D.png

Afgelopen week een leuke pot in gespeeld, misschien dat ik die dit weekend voorzien van wat commentaar, even op Youtube plemp.

De hogere pen voor de Skoda T40 en HT VI vind ik wel terecht. Op het moment zijn ze niet echt competitief en om nou standaard altijd 100% premium ammo te schieten in een premium tank... gaat het idee van een premium tank om credits mee te grinden een beetje verloren. En ja, credits farmen kun je beter op tier 8 prems, maar wie knuppelt er nou niet af en toe graag op lagere tiers en wordt daarvoor ook nog betaald? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dingen die me snel opvallen uit de patch list.

-When playing in a Platoon, you will earn bonus experience that will depend on the Tier of the vehicle in which you fought the battle.
- Added two new magnification options — x16 and x25.
- Re-designed a number of personal missions (fixed the ill logic of some personal missions).
- Replaced the Waffenträger auf E 100 with the Grille 15.

Vooral die nieuwe zooms vind ik meh, hopelijk kan je zelf kiezen of je dat wil of niet. Anders moet ik weer gaan wennen aan de verschillende zooms. Vind persoonlijk de x8? die we nu hebben wel best. Nooit met zoom in of zoom out gespeeld en zie dan ook niet het nut van dit in.

Vertekent alleen het beeld wat je hebt van tanks fully zoomed, RNG beslist toch wat de shells doen een extra zoom geeft alleen maar een vals beeld waarop je aan het aimen bent.

Die Grille 15 al wel op russian server gezien in randoms, had niet verwacht dat die al zou komen in 9,15 tbh.
Net die challenger gemarked tijdens de grind, gaan ze hem buffen, Speel tanks altijd net voordat ze buffed worden lol.

t22 nerf

GG was close

Geen mobility, geen turret traverse, geen gun, geen accuacry alleen side armor. How to nerf tanks 1 on 1 WG style.

[ Voor 94% gewijzigd door jantje 2 op 22-04-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dus iedereen zal in battles platoons aanmaken voor de extra xp, om het na battle te disbanden en in nieuwe battle opnieuw te beginnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

jantje 2 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:08:

Vooral die nieuwe zooms vind ik meh, hopelijk kan je zelf kiezen of je dat wil of niet.
Het hebben van opties is inherent aan de optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
PcDealer schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:38:
[...]

Er is een screenshot van de supertest waar het een optie is in het interface menu. Je kunt echter alleen kiezen voor x16 en x25, of enkel tot x8. Niet voor bijvoorbeeld enkel tot x16. Er komt ook een optie dat je niet in/uit sniperview kunt scrollen, maar dat je daarvoor specifiek op shift moet drukken (zoals de noscroll mod doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
PcDealer schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 14:38:
[...]

Dat klopt, maar het kon ook een optie zijn binnen de zoom zelf, of een optie die je kan aanvinken in de settings. Ik vind het wel goed dat wg steeds meer van dit soort dingen toevoegt, nu nog een standaard start zoom optie en ik ben helemaal happy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-10 23:34

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

[...]
Ik ben niet het type persoon die zou zeggen 'Ik hoop dat je het zelf krijgt' maar wie ben ik om niet te zeggen dat je jezelf ooit wel eens tegen komt? Ik kan je in ieder geval 1 ding uit ervaring vertellen, die shit die jij mensen toewenst mag je hopen zelf nooit te ervaren. Ik heb de dingen al gezien die jij roept in de chat en op 1 of andere manier vind ik je een steeds triester persoon worden, best vreemd vind je niet? Maar ach kun je ook niets aan doen, he knul.. je bent gewoon een beetje speciaal.
User schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:52:
[...]
Dat blijft inderdaad wel gelden. Triest spelers krijgen altijd een prijs boven hun hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms blijft WoT je maar verbazen... Dit moet toch wel kandidaat zijn voor slechtste vijandelijk team ooit! :P
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image482733.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Meathead Militia blijft echt een grappige kerel. Hij streamt nu ook (af en toe) op Twitch. Dit filmpje is ook wel weer lachen:

En iemand anders vond de Stalin's Balls IS-8 April Fools modus wel heel erg leuk :Y

[ Voor 28% gewijzigd door Rianata op 23-04-2016 01:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

edit: Ging zowaar lekker vanavond, lekker relaxed gespeeld. 75% WR, yes plz.

Also, dit werd net in Circon zijn stream gepost:

https://docs.google.com/s...iew?pref=2&pli=1&sle=true

Iemand met teveel tijd heeft een google docs spreadsheet gemaakt. Is een lijst van spelers met de meeste 3 MoE's. Orzanel staat op 1, die gast 3 marked ook echt alles. Kijk eens wie er op plaats 13 staat :+

[ Voor 79% gewijzigd door Mr_Size op 23-04-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:39
Mr_Size schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:50:
[video]

Iemand met teveel tijd heeft een google docs spreadsheet gemaakt. Is een lijst van spelers met de meeste 3 MoE's. Orzanel staat op 1, die gast 3 marked ook echt alles. Kijk eens wie er op plaats 13 staat :+
Gister middag aardig wat credits verzameld met de FCM. Blijft voor mij de fijnste premium tank.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GreenEye
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 21:04
Kepro schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:58:
[...]

Gister middag aardig wat credits verzameld met de FCM. Blijft voor mij de fijnste premium tank.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Heerlijk tankje.

FCM 36 Pak 40. :P
Afbeeldingslocatie: http://wotbase.ru/wp-content/uploads/FCM36Pak40leFH18B2_10D4D/FCM36Pak40_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
't Was vanavond weer huilen met de pet op met de teams. Gelukkig wel bijna al mijn grinds in 1x gedaan. Maar de FCM 50t en de RU mochten niet van WG. 3x behoorlijk goede MM in de FCM, maar mijn team was 3x op rij binnen 3-4 minuten volledig gewiped.

Enige lekkere game had ik in de Leopard1, die tank begint mij steeds aardiger te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren was echt een rot dag. Bijna niks wilde lukken. RNG zat ook niet bepaald mee, idem dito voor de teams.

Heb genoeg battles gehad waarin ik bijna niks kon pennen (30-40% pen ratio ongeveer..) met mijn Skoda t50.. Was bijvoorbeeld een kv-3 op 150m afstand aan het beschieten... 2x bounce op zijkant turret, 2x bounce op zijn zijkant, 2x bounce op zijn lower front plate...

Maarja, ook een battle ertussen gehad dat ik 11 kills had gemaakt en 6,4k damage had gedaan, terwijl ik de halve battle met 130hp ofzo heb rondgereden...

Hopelijk gaat het de rest van de week een stuk beter.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Een beetje wisselend inderdaad. Na lang niet gespeeld te hebben dacht ik, ik haal die loyalty missie eventjes (in mij geval de 4-5 jaar rewards). Na 7 potjes 3 win, maar wel een wn8 van gemiddeld 2000 (das ongeveer 1200 boven mijn avg).

Beetje frusterend...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hmmm, interessante aanpassingen aan een paar missies.

H Y P E B O I S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:50:
[video]

bij mij doet die spreadsheet het alleen met deze link:

https://docs.google.com/s...ajYJ8_0zL2OuxVqOUP_wr-vHY

maar idd, als je op nr 13 staat doe je wel iets goed ja _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Maarem, wie is "bestofbest" dan? Wat is zijn tweakers-nickname?

Wat ik mij afvraag:
Zijn dit soort mensen nou professioneel fulltime bezig met WOT?
Zie je deze top 100 dan ook op de WOT-toernooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:58
Waarom lezen mensen nou altijd verkeerd, hij staat op plek 12....

Anyway, nee dit zijn niet de mensen die je op toernooien ziet spelen, die zijn met met specifieke tanks, tactics en maps. Ze zullen vast marks hebben op een aantal tanks, maar hun doel Is niet om dat te halen.

Ik weet niet wat ik van de fik missie aanpassingen vind. Fik+3k damage is misschien wel taaier dan 2 keer fik. Je moet iig op High tier spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
mkliko schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:23:
Maarem, wie is "bestofbest" dan? Wat is zijn tweakers-nickname?

Wat ik mij afvraag:
Zijn dit soort mensen nou professioneel fulltime bezig met WOT?
Zie je deze top 100 dan ook op de WOT-toernooien?
De lijst heeft alleen te maken met het halen van 3 marks op tanks. Dit is een kwestie van tijd en goed met de bepaalde tank spelen. Iedereen kan dit in principe halen. Hoe hoger de tier hoe moelijker de mark vaak wordt.

Meestal haalt een goede speler een normale 3de mark in ongeveer 100-150 games met die bepaalde tank.
De meeste spelers die in de lijst staan( iig de top ) speelt zover ik weet niet mee op de WOT toernooien. Ze zouden het in principe wel kunnen waarschijnlijk maar willen hier geen tijd in investeren of hebben andere redenen.

Spelers die op WOT toernooien spelen zitten eigenlijk een beetje in elke klasse van 2500 WN8 tot 5000 WN8 denk ik. Je kan WOT toernooien ook niet echt vergelijken met de normale random games. Het zijn eigenlijk 2 games apart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Wat doen jullie eigenlijk als er een lemmingtrein naar één kant van de map vertrekt? Mee gaan of toch maar de basis blijven bewaken voor jullie arties?

Dat laatste kan (uit eigen ervaring) beide richtingen uit gaan. Je kan je goed weg steken, bijvoorbeeld hull-down, en de arties helpen je mee aan de opkuis. Of je wordt hopeloos overrompeld en je verlaat de match met hopeloze statistieken ...

Ik probeer de laatste tijd meer alerter te zijn op map awareness en de positionering van het eigen team, maar echt gelukkiger word je hier niet altijd door.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Catscratch schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:46:
Wat doen jullie eigenlijk als er een lemmingtrein naar één kant van de map vertrekt? Mee gaan of toch maar de basis blijven bewaken voor jullie arties?

Dat laatste kan (uit eigen ervaring) beide richtingen uit gaan. Je kan je goed weg steken, bijvoorbeeld hull-down, en de arties helpen je mee aan de opkuis. Of je wordt hopeloos overrompeld en je verlaat de match met hopeloze statistieken ...

Ik probeer de laatste tijd meer alerter te zijn op map awareness en de positionering van het eigen team, maar echt gelukkiger word je hier niet altijd door.
Met de lemming meegaan, in je uppie ga je het niet winnen tegen 4-5 tegenstanders (Tenzij je NAVI_Straik heet). Je gaat dan behoorlijk rap dood terwijl je vrij weinig tot geen invloed hebt op het resultaat van het potje.
Dan kan je beter met de lemming meegaan, of zelfs voorop rijden en er voor zorgen dat er goed doorgepushed wordt. Als dan de vijand dan via de andere flank de basis bereikt rijden er meestal wel een paar mensen terug, als je dan meegaat kan je redelijk makkelijk de basis verdedigen. Over het algemeen gaat de vijand in zo'n situatie niet massaal cappen, maar pushen er een paar door. Schiet die aan puin en rol daarna de cappers op.

Waar ik zelf een stuk beter van ben geworden is het lezen van The Art of War door onze grote vriend Sun Tzu. En nee, dat is geen geintje, heel veel van wat die snuiter schrijft over het bespelen/misleiden van de vijand werkt ook prima in WoT. Aanrader om te lezen.

Wat je ook kan (moet) doen is zodra je jouw flank hebt gewonnen niet doorpushen, maar kijken of een andere flank of positie versterking nodig is. Zo ja, ga daar heen. Zo nee, push door. Het lijkt een beetje overbodig (omdat je jouw flank toch al gewonnen hebt), maar het is een goed en duidelijk moment om het gevecht te bestuderen. Hierdoor leer je inzien wanneer een bepaald punt hulp nodig heeft. En als je een beslissing genomen hebt moet je natuurlijk wel in de gaten houden of het een goeie beslissing was ja of nee. ;) Zodra je zoiets geleerd hebt kan je het op meer punten gaan toepassen. Om te beginnen is het goed om een duidelijk gespecificeerd moment te hebben om het gevecht te bestuderen in plaats van een "ohja laat ik even naar de minimap kijken"-moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
iTitus schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:36:
Waarom lezen mensen nou altijd verkeerd, hij staat op plek 12....

[...]
Je hebt helemaal gelijk. :9
Maar dan nog. Moet dit een bekende onder ons zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
User schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:01:
[...]
Met de lemming meegaan, in je uppie ga je het niet winnen tegen 4-5 tegenstanders (Tenzij je NAVI_Straik heet). Je gaat dan behoorlijk rap dood terwijl je vrij weinig tot geen invloed hebt op het resultaat van het potje.
Dan kan je beter met de lemming meegaan, of zelfs voorop rijden en er voor zorgen dat er goed doorgepushed wordt. Als dan de vijand dan via de andere flank de basis bereikt rijden er meestal wel een paar mensen terug, als je dan meegaat kan je redelijk makkelijk de basis verdedigen. Over het algemeen gaat de vijand in zo'n situatie niet massaal cappen, maar pushen er een paar door. Schiet die aan puin en rol daarna de cappers op.

Waar ik zelf een stuk beter van ben geworden is het lezen van The Art of War door onze grote vriend Sun Tzu. En nee, dat is geen geintje, heel veel van wat die snuiter schrijft over het bespelen/misleiden van de vijand werkt ook prima in WoT. Aanrader om te lezen.

Wat je ook kan (moet) doen is zodra je jouw flank hebt gewonnen niet doorpushen, maar kijken of een andere flank of positie versterking nodig is. Zo ja, ga daar heen. Zo nee, push door. Het lijkt een beetje overbodig (omdat je jouw flank toch al gewonnen hebt), maar het is een goed en duidelijk moment om het gevecht te bestuderen. Hierdoor leer je inzien wanneer een bepaald punt hulp nodig heeft. En als je een beslissing genomen hebt moet je natuurlijk wel in de gaten houden of het een goeie beslissing was ja of nee. ;) Zodra je zoiets geleerd hebt kan je het op meer punten gaan toepassen. Om te beginnen is het goed om een duidelijk gespecificeerd moment te hebben om het gevecht te bestuderen in plaats van een "ohja laat ik even naar de minimap kijken"-moment.
Hier ben ik wat mee bedankt!

Heb trouwens even gekeken naar The Art of War. Lijkt me nog een interessant boekje ongeacht of je WoT speelt. Blijkbaar volgens de reviews ook handig voor "business-mensen". Ik heb het besteld en met wat geluk kan ik het hier op mijn werk als onkosten ingeven. >:)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Welke vertaling heb je? Er slingeren een paar uiterst treurige vertalingen rond.

Also, de beste vertaling zit geen copyright meer op. Kzal na het eten deze post updaten met een link.

[ Voor 39% gewijzigd door User op 25-04-2016 12:46 ]

Pagina: 1 ... 25 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).