Ik geef het toe, Ik ben zo iemand die teveel tijd heeft om aan prijsvragen mee te doen. Heb toch wel vrij veel geluk gehad en zo ook afgelopen week. Graag wil ik mijn verhaal met WoT prijzen met jullie delen.
Ik ben twee jaar geleden begonnen met WoT, rond de tijd dat de SP missie er was, was meteen mijn eerste premium tank. Ik had destijds 20 euro in de game gestopt. Met verschillende evenementen en streams werd mij al snel duidelijk dat de Type 59 toch wel een fel begeerde tank is, een die ik waarschijnlijk nooit zal krijgen.
Ik keek af en toe de WG NA stream en won af en toe wat gold maar ik kreeg ook een hele mooie Micro Maus van Pico Mause.
Heb wat rondgehangen op de WoT forum en kreeg onder andere een TOG 2 en een uiterst zeldzame Pz. Hydrostat van iemand. Ook nog eens een keer 1000 gold gewonnen met een prijsvraag van een forumlid.
Vorig jaar besloot ik toch maar eens wat uit te geven aan WoT en kocht een FCM50t. Ik vond het best veel geld voor een enkele item, maar goed.
Een maand later won ik mijn grootste prijs tot nu toe voor WoT. WG was op een PAX event en tijdens de stream won ik een Plantronics RIG headset, maar helaas ze sturen niets richting Europa.

Maar ik kreeg wel een alternatief: de waarde van de headset in gold ($99). 25k in mijn account!

Later in het jaar won ik ook een code voor een tank jacket ter waarde van $99. Hmm ik heb het nog niet verzilverd, weet niet of het nog werkt...
Twee weken terug was het WGL Grand Finals, ik deed mee met de chat en kreeg ineens een bericht van een moderator dat ik 5k gold had gewonnen omdat ik zo behulpzaam was in de chat.
Vorig week was het tijd voor de grote 5 jaar WoT viering en WG pakte het vrij groots uit met vele Type 59's en premium account prijsvragen via community contributors. En er loopt nog steeds een contest van WoT zelf waarbij ze ruim 500 prijzen weggeven.
Ik heb teveel tijd en joinde alle streams en prijsvragen die ik maar kon. Maar helaas, niet bij QB+Jingles gewonnen, niets op de SirHavoc stream, niets op de SirFoch stream, PointyHairedJedi ook niet, en ook niets op de FILO 5 jaar stream waar ze honderden euros aan WOT prijzen weggaven uit hun eigen portemonnee.
Ik probeerde in mijn tier 5 medium tank een van de vele contests te winnen, maar het schoot niet op. Kreeg wel een 9 kill in een van mijn games, maar dat zal toch wel niet genoeg zijn.
Ineens zag ik op Twitch een random channel van iemand met minder dan 100 viewers die een tier 8 premium tank weg geeft ter promotie van zijn stream... mja, kan het daar ook wel proberen, en jaar hoor, ik win! Kreeg ik zomaar ineens een T8 premium naar keuze. Ben nu een trotse eigenaar van een T34.
Afgelopen maandag was het Rita die als laatste van de streamers toch maar eens haar Type 59's en premium weggaf. Helaas ook niets van Rita gewonnen, maar wacht wat is dat in mijn Inbox? Een PM van SirHavoc! Gefelicteerd met je Type59?!?!? Blijkbaar was mijn 9 kill replay wel genoeg om een van de contests van SirHavoc te winnen!
En ja hoor, eerder vandaag kreeg ik een mailtje van WG en de fel begeerde Type 59 zit in mijn garage.
Nog eens op een rij:
- Micro Maus
- Tog 2
- Hydrostat
- 1k gold prijsvraag
- 25k gold (PAX)
- $99 Commander Jacket
- 5k gold WGL GF
- T34
- Type 59
Niet slecht voor een game waar ik zelf slechts 65 euro in heb gestopt.
Vanaf morgen is WG weer aanwezig op PAX, ik weet niet of er weer een stream is met vele prijzen. Ook al sturen ze fysieke prijzen niet naar ons toe, is het toch wel mooi om eventuele prijzen in gold te ontvangen.
Ik dacht vroeger altijd dat prijsvragen niet te winnen waren, maar op een of andere manier is het voor mij met betrekking tot WoT wel degelijk mogelijk. Hebben jullie weleens iets moois gewonnen voor WoT?