[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.040 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
User schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:45:
Welke vertaling heb je? Er slingeren een paar uiterst treurige vertalingen rond.

Also, de beste vertaling zit geen copyright meer op. Kzal na het eten deze post updaten met een link.
Heb de mijne gecancelled ... ik wacht dan even op een update.

[ Voor 23% gewijzigd door Catscratch op 25-04-2016 13:05 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:48
Catscratch schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:54:
[...]

Heb de mijne gecancelled ... ik wacht dan even op een update.
Ik heb zelf de versie van James Clavell. Hij geeft waar mogelijk ook voorbeelden/anekdotes vanuit de Chinese geschiedenis. Probleem is alleen dat hij redelijk ouderwets Engels gebruikt. Niet voor mensen die maar half Engels kunnen.

Edit:

De Giles vertaling op het internet: http://classics.mit.edu/Tzu/artwar.html
Helaasch zitten er her en der een paar spelfouten in.

[ Voor 14% gewijzigd door User op 25-04-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
User schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:12:
[...]
Ik heb zelf de versie van James Clavell. Hij geeft waar mogelijk ook voorbeelden/anekdotes vanuit de Chinese geschiedenis. Probleem is alleen dat hij redelijk ouderwets Engels gebruikt. Niet voor mensen die maar half Engels kunnen.

Edit:

De Giles vertaling op het internet: http://classics.mit.edu/Tzu/artwar.html
Helaasch zitten er her en der een paar spelfouten in.
Ik heb de James Clavell versie nog gevonden bij een partner van Amazon. Ik heb liever een papieren versie wat toch iets makkelijker leest. Bedankt voor de tip.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Catscratch schreef op maandag 25 april 2016 @ 13:32:
[...]

Ik heb de James Clavell versie nog gevonden bij een partner van Amazon. Ik heb liever een papieren versie wat toch iets makkelijker leest. Bedankt voor de tip.
Klopt, ik heb um op papier en als ebook. Papier werkt toch het beste met zo'n boek. :)

En als je er vragen over hebt, vragen staat vrij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:19
Bedankt voor de Tzu link. Dat boek staat al lang om mijn "nog te lezen lijst". Maar andere boeken die ik nog wil lezen zorgden voor een soort verdeel-en-heers strategie ;)

Daarover gesproken, ook naar aanleiding van de lemmingtrain vraag, dit filmpje van seven heeft mij veel geholpen.
YouTube: My strategy to winning WoT random battles

Net zoals User aangeeft/doet bouwt hij momenten in waarin hij het spelverloop evalueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

mkliko schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:25:
[...]

Je hebt helemaal gelijk. :9
Maar dan nog. Moet dit een bekende onder ons zijn? :?
Iemand die enorm graag onbekend wilt blijven. Toch bestofbest? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nemean schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:58:
[...]

They finally found me out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
[...]

Hij heeft zichzelf hier al zo vaak (per ongeluk) verraden, dat hij het net zo goed gewoon kan zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-07 18:30

G3n3t!cs

U Mad Bro?

ThomasG schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:25:
[...]
Hij heeft zichzelf hier al zo vaak (per ongeluk) verraden, dat hij het net zo goed gewoon kan zeggen :+
Idd Photomorti geef het maar toe

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Wauw, just... wauw...

Zojuist op Ensk op full speed tussen de treinrails en treinstellen op G7 ge one shot in mijn Leo1 door een 212A. Ik ga 60 km/h ofzo en ik word gewoon in 1x weg ge snapshot vanaf A2. Was al een redelijk mirakel dat ik gespot werd, maar dit?? Nee, gewoon nee game. Flikkerstraal een eind op :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Mr_Size schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:14:
Wauw, just... wauw...

Zojuist op Ensk op full speed tussen de treinrails en treinstellen op G7 ge one shot in mijn Leo1 door een 212A. Ik ga 60 km/h ofzo en ik word gewoon in 1x weg ge snapshot vanaf A2. Was al een redelijk mirakel dat ik gespot werd, maar dit?? Nee, gewoon nee game. Flikkerstraal een eind op :F
Moet je maar niet kempen violet studpudder!!!!! :+

Maar idd good shot arty!

Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een groot voordeel om met T9 te spelen - aangezien die max T10 games ziet - in vergelijking met een T8 die nog steeds T10 kan tegenkomen?

Was aan het denken aan de Jagdtiger die in feite op die manier sowieso al aan matchmaking advantage heeft tov Jagdpanther II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Uiteraard. Dat is het hele business model van WG - telkens een tier hoger, totdat je op tier 9/10 komt en je Premium nodig hebt om de tank te betalen waarmee je die lagere tiers kan sealclubben.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Ik ben de Maus ook echt helemaal zat, ik werd in 1 match 2 maal frontaal gepenned door een f*cking ISU (Upper plate). Ook de turret is gewoon helemaal niets waard, ook als je hem in een angle plaatst. Kortom dit ding gaat ook nog wel een keer mijn garage uit geknikkerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
ThomasG schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:25:
[...]
Ik zal niet rusten totdat ik hem gevonden heb! :9
Al heb ik wel een sterk vermoeden wie het is... Maar als die persoon graag anoniem wilt blijven dan zal ik dat respecteren. :X
(Het siert hem wel op niet te gaan braggen met zijn stats iig.)

Gisteravond eindelijk wat vorderingen gemaakt met de personal missions. (Moet arty nog, boring!)
Moet twee TD-ers of Arty's neerknallen. Worden er twee hugging hetzers gespot. Even in het midden: *click*.
BOMBS away! En ja hoor. Dubbele kill. :*) Gelijk de missie gehaald.

Toch blijft arty wel saai om te spelen. -O-

[ Voor 25% gewijzigd door Kliko op 26-04-2016 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-10 13:43
mkliko schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 07:44:
[...]

Ik zal niet rusten totdat ik hem gevonden heb! :9
Al heb ik wel een sterk vermoeden wie het is... Maar als die persoon graag anoniem wilt blijven dan zal ik dat respecteren. :X
(Het siert hem wel op niet te gaan braggen met zijn stats iig.)

Gisteravond eindelijk wat vorderingen gemaakt met de personal missions. (Moet arty nog, boring!)
Moet twee TD-ers of Arty's neerknallen. Worden er twee hugging hetzers gespot. Even in het midden: *click*.
BOMBS away! En ja hoor. Dubbele kill. :*) Gelijk de missie gehaald.

Toch blijft arty wel saai om te spelen. -O-
Dan kunnen we wel stellen dat Photospoortniet afvalt... :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren weer een WTF momentje gehad toen mijn IS-7 3x gepenetreerd werd door de voorkant van de turret door een WTe100 die met AP aan het schieten was -O-
3 rolls dus waarbij hij de maximale RNG bonus had... Denk je veilig hull-down te staan :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 03-10 16:11
GJP80 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:01:
[...]

Dan kunnen we wel stellen dat Photospoortniet afvalt... :+
Zijn nickname is ook zijn ingame name. Dusja, die valt sowieso al af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19
Catscratch schreef op maandag 25 april 2016 @ 11:46:
Wat doen jullie eigenlijk als er een lemmingtrein naar één kant van de map vertrekt? Mee gaan of toch maar de basis blijven bewaken voor jullie arties?

Dat laatste kan (uit eigen ervaring) beide richtingen uit gaan. Je kan je goed weg steken, bijvoorbeeld hull-down, en de arties helpen je mee aan de opkuis. Of je wordt hopeloos overrompeld en je verlaat de match met hopeloze statistieken ...

Ik probeer de laatste tijd meer alerter te zijn op map awareness en de positionering van het eigen team, maar echt gelukkiger word je hier niet altijd door.
Soms is een lemmingtrain zelfs de manier om een map makkelijk te winnen (bv: Erlenberg), win je eigen flank, defend je eigen base en dan push to cap.

Als je te laat bent om de push van de train te leiden, zorg dan dat je een 'rolling retreat' doet. Blijf in leven, trek je terug en doe zoveel mogelijk damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10 21:36
Flushing schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:44:
[...]

Soms is een lemmingtrain zelfs de manier om een map makkelijk te winnen (bv: Erlenberg), win je eigen flank, defend je eigen base en dan push to cap.

Als je te laat bent om de push van de train te leiden, zorg dan dat je een 'rolling retreat' doet. Blijf in leven, trek je terug en doe zoveel mogelijk damage.
De essentie van Blitzkrieg en waarom het goed werkt(e) is het toepassen van concentration of force aka een schwerpunkt. Je kunt een lemmingtrain zo ook bekijken.

Maar voor een Schwerpunkt om te werken is dat het wel in beweging moet blijven, zodra de lemmingtrain tot stilstand komt is het meestal afgelopen. En een paar TD's die dapper genoeg zijn om stand te houden en damage te nemen zijn in principe genoeg om zo'n beweging tot stilstand te brengen. Movement is alles, dus een belangrijk deel van de lemmingtrain moet wel ballen tonen.

Over cappen, ik ben absoluut voor cappen, maar er zijn genoeg spelers die altijd voor kill all gaan. Gisteravond nog een 128mm van een Borsig in de achterkant van mn Mutz geschoten gekregen omdat ik aan het cappen was, terwijl we 6-10 achter stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
JulesvH schreef op maandag 25 april 2016 @ 16:12:
Daarover gesproken, ook naar aanleiding van de lemmingtrain vraag, dit filmpje van seven heeft mij veel geholpen.
YouTube: My strategy to winning WoT random battles

Net zoals User aangeeft/doet bouwt hij momenten in waarin hij het spelverloop evalueert.
Dank voor de link. Interessant om zijn flow een beetje te volgen. Positionering > goed kunnen mikken. En situaties aanvoelen en de map goed kunnen lezen en interpreteren is imho iets wat enkel (of grotendeels) uit ervaring komt.

Interessant :)
Flushing schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:44:
[...]

En vooral bij dat laatste niet wachten tot je als enige overschiet. Da's al een les die ik geleerd heb. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:14
VorCha schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:25:
[...]
De essentie van Blitzkrieg en waarom het goed werkt(e) is het toepassen van concentration of force aka een schwerpunkt. Je kunt een lemmingtrain zo ook bekijken.
Kijk maar eens naar SH/CW, bijna altijd wordt daar met een lemmingtrain gewerkt. Het kan dus wel werken, alleen de afwerking maakt het verschil tussen winst en verlies :P
Maar voor een Schwerpunkt om te werken is dat het wel in beweging moet blijven, zodra de lemmingtrain tot stilstand komt is het meestal afgelopen. En een paar TD's die dapper genoeg zijn om stand te houden en damage te nemen zijn in principe genoeg om zo'n beweging tot stilstand te brengen. Movement is alles, dus een belangrijk deel van de lemmingtrain moet wel ballen tonen.
Inderdaad is dit het grote verschil, als je in SH/CW zit pushed iedereen door en kan die TD 1 of 2 schoten lossen voordat ie dood is. In randoms krijgt ie veelal de kans om veel vaker te schieten omdat iedereen gaat snapshotten van afstand en daar is die TD ruim bij in het voordeel.
Een lemmingtrain op zich is dus niets mis mee alleen moeten ze dan wel de ballen hebben om ook door te zetten (en inzien dat ze soms weer tijdig naar cap terug moeten komen)
Over cappen, ik ben absoluut voor cappen, maar er zijn genoeg spelers die altijd voor kill all gaan. Gisteravond nog een 128mm van een Borsig in de achterkant van mn Mutz geschoten gekregen omdat ik aan het cappen was, terwijl we 6-10 achter stonden.
Voordeel is dat ie dat max. 1 keer doet en daarna even rust mag gaan houden :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-09 13:10
Afgelopen zaterdag had ik een avond waarop alles mocht en een geweldig resultaat kunnen behalen. (Mijn Overall WN8 is 1031 en mijn Recent WN8 is 1337)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hoNYHiK.png

De laatste tijd in kan ik merken dat ik super veel geleerd heb, onder andere door filmpjes te kijken en te lezen hoe hier op het forum iedereen speelt. Ik vind het dan dus ook super gaaf om te zien dat mijn stats stijgen en heb heel veel plezier in het spel.

(Ik had overigens eerst een andere Tweakers.net account en lees hier al een hele tijd mee. Echter heb ik een nieuwe account aangemaakt omdat mijn oude naam heel erg over datum is en ik mijn huidige username overal ben gaan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10 13:22
Mr_Size schreef op maandag 25 april 2016 @ 21:14:
Wauw, just... wauw...

Ik merkte dat met strongholden laatst ook al, "de game" is een soort levende entiteit voor je... waar je tegen roept als "de game" RNG -technisch niet lief voor je is... gaat het allemaal nog wel goed met je? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
_Anvil_ schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:08:
[...]

Ik merkte dat met strongholden laatst ook al, "de game" is een soort levende entiteit voor je... waar je tegen roept als "de game" RNG -technisch niet lief voor je is... gaat het allemaal nog wel goed met je? :P
World of Tanks is gewoon een sociaal experiment voor het Phd. van Victor Kislyi over woede en schelden in online games :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren ook een 10tal potjes gehad, 3 keer getroffen door een arty shell.
-T-54, reed +/- 35km/u van een bult af, was net gespot tijdens het doden van een is3. One shot door een T92.
-T-54 mod 1, sta op een heuvel ongespot, krijg een arty shell van een Hummel op mn dak, -980hp
-T-67 Top gun, laatste enemy is een arty... weet mij te one shotten terwijl ik de heuvel af rijd.

Begin er toch een hekel aan te krijgen. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Die physics heeft toch nog wel wat irritante bugs er in zitten. Gisteren weer eens met mijn LTTB met 2 km/hr van een rots van 10cm hoog op zijn kop gevallen. Op zijn kop daarna nog wel de laatste enemy kunnen neerschieten doordat mijn loop precies goed stond maar handig is toch anders :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 19:31
redwing schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:22:
Die physics heeft toch nog wel wat irritante bugs er in zitten. Gisteren weer eens met mijn LTTB met 2 km/hr van een rots van 10cm hoog op zijn kop gevallen. Op zijn kop daarna nog wel de laatste enemy kunnen neerschieten doordat mijn loop precies goed stond maar handig is toch anders :+
Snel hopen dat 9.15 uitkomt. Ook paar keer gehad dat ik ineens vast met mijn track tegen de gevel van een gebouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

Kingsanity schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:37:

(Ik had overigens eerst een andere Tweakers.net account en lees hier al een hele tijd mee. Echter heb ik een nieuwe account aangemaakt omdat mijn oude naam heel erg over datum is en ik mijn huidige username overal ben gaan gebruiken)
Was een nickchange niet handiger?
Nickchange regels

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
[...]

Ik heb nog steeds geen idee wie het moet zijn, maar hij was enkele dagen terug de eerste persoon in de afgelopen twee jaar die ingame een PM stuurde waarin niet werd geraged.. chapeau! :)

Ik was de T-54 die in je bazenpot op Live Oaks in de laatste seconden over je shell heen sprong waarna je werd afgemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kingsanity
Ooh, dat had ik niet gezien. Maar nu heb ik de moeite zo al gedaan en ik had gelukkig ook geen gigantische hoeveelheid karma. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer aub normaal, schelden is echt not done!

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2016 14:45 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ThomasG
Mensen die niet normaal kunnen doen verdienen het misschien wel om zo vaak als mogelijk door artillerie geraakt te worden. Als ik dit allemaal zo lees heb ik er totaal geen medelijden mee als jij elk potje wordt geoneshot door artillerie.

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2016 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Daarstraks iets te enthousiast van een richel af gejumpt met mijn TD, en de gunner ging dood.

Zwakke gunner seg, die mag een tijdje op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
ThomasG schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:22:
[...]
Mensen die niet normaal kunnen doen verdienen het misschien wel om zo vaak als mogelijk door artillerie geraakt te worden. Als ik dit allemaal zo lees heb ik er totaal geen medelijden mee als jij elk potje wordt geoneshot door artillerie.
* VorCha stoft z'n Hummel alvast af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
wsLy schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:04:
Gisteren weer een WTF momentje gehad toen mijn IS-7 3x gepenetreerd werd door de voorkant van de turret door een WTe100 die met AP aan het schieten was -O-
3 rolls dus waarbij hij de maximale RNG bonus had... Denk je veilig hull-down te staan :')
Was je loop toevallig omhoog gericht? Dan komt er een weak spot tevoorschijn net onder de gun.

Als je je hull-down kunt wegsteken kan meestal alles wel geblokt worden, maar soms heb ik ook pens waar ik niet aan uit kan. Ik ga er maar van uit dat de tank - net zoals mij - ook zijn goede en slechte dagen heeft. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Anvil_
Voortaan eerst medicijnen innemen, dan pas op fora posten.

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2016 14:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:10:
[...]

Voortaan eerst medicijnen innemen, dan pas op fora posten.
En zodra je medicijnen ingenomen hebt, alsnog niet op fora posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-10 13:55

ShockWave

Lost it somewhere

Ennnn kunnen we nu weer even gezellig doen hier op het forum en weer overgaan tot de orde van de dag door over E-Peen te kletsen ofzo?

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 18:41

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Kon de verleiding niet weerstaan om mezelf op een FCM 50T te trakteren. Leuke tank. Alleen jammer dat ie elke keer als een echte heavy in het team komt ipv als een T8 medium.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Ja, ik begrijp van een maatje van me dat je teamgenoten nogal eens gaan piepen als je (terecht) met de meds meegaat.

Het nadeel van de classificatie van de FCM blijft natuurlijk dat je soms letterlijk een IS3 oid tekort komt tegenover die van de tegenstander..

Hij speelt hem vaak in platoon met een IS-6 oid, dan weet je zeker dat je iets van armored "city heavies" bij je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 19:25

Mojo

The Power Within

Catscratch schreef op woensdag 27 april 2016 @ 09:01:
[...]

Was je loop toevallig omhoog gericht? Dan komt er een weak spot tevoorschijn net onder de gun.

Als je je hull-down kunt wegsteken kan meestal alles wel geblokt worden, maar soms heb ik ook pens waar ik niet aan uit kan. Ik ga er maar van uit dat de tank - net zoals mij - ook zijn goede en slechte dagen heeft. ;)
Je bedoelt dat ook tanks wel eens een maandagmorgenmodelletje hebben?... :p

Net de Panther (1) unlocked. Free XP voor de gun. Moet wel wennen aan een sniper medium hoor...

Maar die pen is wel :9

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
Mojo schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:11:
[...]
Net de Panther (1) unlocked. Free XP voor de gun. Moet wel wennen aan een sniper medium hoor...

Maar die pen is wel :9
de penentration is inderdaad geweldig, de alpha wat minder. Tracking levert overigens geweldig veel experience op en met de accuracy kan je van echt ver goed raak schieten.

De Panther II en 8.8 zijn nog leuker om te spelen imho, vooral omdat de alpha hoger is met de 88mm L/71, ook al zit je dan wel een tier hoger.

Als je de hull goed kunt verstoppen, draai dan wel de turret als je aan het reloaden bent, de voorkant van de turret is vrijwel vlak als je niet angled.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Catscratch
Mag er een beetje zout zijn op de open arty-wonde?

http://forum.worldoftanks...op-kemping-meny-pictures/

Frank Lenaerts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Dit filmpje is helaas ingesproken met mijn meest verragte stem ooit, maar ik had destijds geen keus :+
Hopelijk is het te pruimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MSalters schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:53:
Uiteraard. Dat is het hele business model van WG - telkens een tier hoger, totdat je op tier 9/10 komt en je Premium nodig hebt om de tank te betalen waarmee je die lagere tiers kan sealclubben.
Dus een T9/10 kost zodanig veel aan repairs en ammo dat je netto verlies maakt? :-(

Een premium tank maakt netto veel winst, dus stel je voor om daarmee te farmen, maar dat kost zo'n €50 zie ik in de Premium shop...

Heb ik weinig zin in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3n3t!cs

G3n3t!cs

U Mad Bro?

Victory!
Battle: Live Oaks
Vehicles: Churchill Gun Carrier
Experience received: 1.887
Credits earned: 54.911
Battle achievements: 2 Marks of Excellence, Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -3 815
Ammunition: -94 290
Consumables: -20 000
Total: -63 194 WN8: 15 989 (100)

GET REKT!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 15:05:
[...]

Dus een T9/10 kost zodanig veel aan repairs en ammo dat je netto verlies maakt? :-(

Een premium tank maakt netto veel winst, dus stel je voor om daarmee te farmen, maar dat kost zo'n €50 zie ik in de Premium shop...

Heb ik weinig zin in hoor.
Vanaf zo'n EUR 27,00 tot nog geen EUR 45,00. Ik weet niet waar jij kijkt: https://eu.wargaming.net/shop/wot/vehicles/?level=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op woensdag 27 april 2016 @ 16:22:
[...]

Vanaf zo'n EUR 27,00 tot nog geen EUR 45,00. Ik weet niet waar jij kijkt: https://eu.wargaming.net/shop/wot/vehicles/?level=8
Koop de m41 gf bulldog , 25 euro en die verdiend prima credits en is nog leuk om te spelen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
M41 90 is vrij hoog voor een light dus nog makkelijker on-the-move te raken met arty. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:38:
[...]

Koop de m41 gf bulldog , 25 euro en die verdiend prima credits en is nog leuk om te spelen ook.
Dat is inderdaad een tijdelijke in de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:43
Mr_Size schreef op woensdag 27 april 2016 @ 13:29:
Dit filmpje is helaas ingesproken met mijn meest verragte stem ooit, maar ik had destijds geen keus :+
Hopelijk is het te pruimen :P

[video]
Je lijkt verrast door het feit dat hij de arty gevonden heeft, maar een tegenstander heeft in de chat zijn positie verraden he ;)
Als arty had je volgens mij beter weg kunnen rijden daar een je verstoppen om een draw te forceren.

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-10 16:41

StarWing

Huh ?!?

Tsjah...
Afbeeldingslocatie: http://www.vbaddict.net/battleimage/starwing01/ruinberg-soviet_union-su_100-134319099279901923.png

Positieve noot, 2de Radley Walters *O*

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:51
StarWing schreef op woensdag 27 april 2016 @ 20:40:
Tsjah...
[afbeelding]

Positieve noot, 2de Radley Walters *O*
Misschien een leuke voor MrSize's you can't win them all?

Verder tuurlijk congrats met de Radley!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Laatst online: 19:04
Arghhhh..ik ben echt niet super (zit op mijn normale wn8 van rond de 1250), maar vandaag lukt echt niets. Zit alweer dik onder de 40% WR. :(

Even een vraagje voor de type 59 tankers (ik heb er zelf pas een paar matches mee gereden), hoeveel goud shells neem je ongeveer mee? 15%?

[ Voor 33% gewijzigd door BolleBeer op 28-04-2016 00:02 ]

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:11
Hangt er vanaf in welk clan je zit en wat je credit bonus is :P nee d onderplaat jagdtiger8,8 is bijv sinds de buff een probleem geworden voor AP.
Ik heb meestal iets van 10-15 shells gold mee, 2-3 HE en de rest (16-22 ) AP.
Zoals vaker aangegeven, type 59 is een aardige tank, maar zeker niet OP, je hebt er gewoon een goede crew voor nodig! Hij maakt wel lekker credit in een goede pot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Ugh, vandaag was echt de verschrikkelijkste dag in wot ooit...
Alleen maar verloren... 1.8k wn8...

Het enige goede is dan dat ik tenminste de Borsig heb unlocked en gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Laatst online: 19:04
iTitus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 00:49:
Hangt er vanaf in welk clan je zit en wat je credit bonus is :P nee d onderplaat jagdtiger8,8 is bijv sinds de buff een probleem geworden voor AP.
Ik heb meestal iets van 10-15 shells gold mee, 2-3 HE en de rest (16-22 ) AP.
Zoals vaker aangegeven, type 59 is een aardige tank, maar zeker niet OP, je hebt er gewoon een goede crew voor nodig! Hij maakt wel lekker credit in een goede pot!
Dank je voor de info.
Ik zal mijn munitie dan even aanpassen, iets meer goud ammo erbij dan. :)

Mijn crew stelt nog niets voor, is bezig met 1ste skill en heb er pas 8 potjes mee gereden. (is type 58 crew).
De gun mist idd vaak of bounced, best frustrerend om er fatsoenlijk schade mee te doen (om de wn8 omhoog te krikken), zonder goud.

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren toch maar eens anders gaan spelen met de wz-111 1-4 en dat pakte goed uit. Maar de matchmaking zat dan ook wel goed mee. Alleen is het toch een beetje een alles of niets tank als je het mij vraagt... De gun is nogal wonky en je hebt een reload van boven de 11 seconden. Je front armor kan ook niet veel hebben en hull-down is ook een beetje meh.. Ondanks dat je best goede armor op de turret hebt.

Nog ongeveer 62k en dan heb ik de grind afgerond. Straks maar eens kijken om dat te doen als ik thuis ben.

@bollebeer, een tip; probeer altijd om in de zijkant/achterkant van een vijand aan te vallen met de type 59. Frontaal mis je vaak genoeg gewoon de penetratie. Tevens neem ~14-16 APCR shells mee voor IS-3's eventueel frontaal te penetreren en om tegen tier 9 meds te vechten.
Per pot maak je toch genoeg winst met een type 59 :p

[ Voor 24% gewijzigd door wsLy op 28-04-2016 09:42 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Ik heb gisteren de laatste paar duizend xp voor mijn IS-3 bij elkaar gereden. Vanavond alleen nog even kijken of ik ~700,000 credits bij elkaar kan sprokkelen zodat ik hem kan kopen. :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kingsanity op 28-04-2016 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faxie
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:46:
[...]

Maar mensen die arty spelen verdienen die ziekte nou eenmaal. Heb ik 0 medelijden mee.
Zou jij het naar vinden als hitler kanker had gekregen?
Ben je wel helemaal lekker? Het is een game, en niet een dictator die miljoenen mensen over de kling heeft gejaagd. Arti hoort nu eenmaal bij dit spel, niet mee eens? Ga wat anders spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Flushing schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:14:
[...]
Ben je wel helemaal lekker? Het is een game, en niet een dictator die miljoenen mensen over de kling heeft gejaagd. Arti hoort nu eenmaal bij dit spel, niet mee eens? Ga wat anders spelen.
Bij Photomorti zitten nu eenmaal een heel aantal steekjes los. Ik hoop dat hij daar zelf achter komt voordat het een keer echt fout loopt, maar aangezien enige zelfreflectie ver te zoeken is ben ik er bang voor.

Die laatste opmerking van jou ben ik het trouwens dan weer totaal niet mee eens :+ Ik ben het nl. totaal niet eens met arty in dit spel omdat het gewoon slecht geimplementeerd is en vooral het spel verpest. Aangezien de rest van het spel echter wel geweldig is, compenseert dat de bug die arty heet en blijf ik het spel dus spelen. Je kunt het dus best niet met arty eens zijn, daarover klagen maar toch het spel spelen.

Als ik elk spel waar ik iets op aan te merken heb niet meer zou mogen spelen zou er maar weinig over blijven :+

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-10 18:41

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Een spel speel je voor de lol en ontspanning. Als het je dat niet geeft, heb je er niks te zoeken.
Sfeerverpestende ettertjes mogen wmb een permanente ban krijgen.

Leuke lamp, overigens !!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
redwing schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:50:
[...]

Bij Photomorti zitten nu eenmaal een heel aantal steekjes los.
"Een heel aantal steekjes"?
Man daar zit een heel breiwerk los, als het uberhaupt al aanwezig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-10 10:48
User schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:04:
[...]
Dit is een terugkerend fenomeen. En iedere keer met de ziekte schelden. Bestaat er niet iets op tweakers als een permaban?

Schaamteloze copy/paste uit de regels:
Extreem wangedrag
Zwaar 'over the limit' gedrag zoals discriminatie, extreme verwensingen etc.

Reactie: je posts worden verwijderd of aangepast en de toegang tot Tweakers.net wordt je ontzegd.
Het algemeen beleid

Maar volgens mij slapen de mods op dit forum behoorlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Razorbite op 28-04-2016 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Razorbite schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:05:
[...]

Dit is een terugkerend fenomeen. En iedere keer met de ziekte schelden. Bestaat er niet iets op tweakers als een permaban?
Zelf was ik aan het kijken naar een ignore functie, maar helaas.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
redwing schreef op donderdag 28 april 2016 @ 11:50:
[...]

Bij Photomorti zitten nu eenmaal een heel aantal steekjes los. Ik hoop dat hij daar zelf achter komt voordat het een keer echt fout loopt, maar aangezien enige zelfreflectie ver te zoeken is ben ik er bang voor.

Die laatste opmerking van jou ben ik het trouwens dan weer totaal niet mee eens :+ Ik ben het nl. totaal niet eens met arty in dit spel omdat het gewoon slecht geimplementeerd is en vooral het spel verpest. Aangezien de rest van het spel echter wel geweldig is, compenseert dat de bug die arty heet en blijf ik het spel dus spelen. Je kunt het dus best niet met arty eens zijn, daarover klagen maar toch het spel spelen.

Als ik elk spel waar ik iets op aan te merken heb niet meer zou mogen spelen zou er maar weinig over blijven :+
Ik had het wat genuanceerder kunnen brengen, maar gezien de idiote vergelijking met Hitler, was ik bang dat die nuance volledig aan hem/haar voorbij zou gaan.

Ik vind de huidige vorm van arty ook niet goed geïmplementeerd, en namen als: 'Dirty Clicker' en 'Skypig' neem ik ook regelmatig in de mond (tenzij ik het zelf aan spelen ben vanwege de missies natuurlijk 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:04:
[...]
Ik probeer mijn kritiek nog een beetje netjes te houden maar je hebt helemaal gelijk :+
Razorbite schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:05:
[...]
Hier houdt ie het meestal nog netjes, maar het simpele feit dat hij nog geen permaban heeft op WoT zegt wel genoeg over hoe goed het report-systeem werkt.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Flushing schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:17:
[...]

Ik had het wat genuanceerder kunnen brengen, maar gezien de idiote vergelijking met Hitler, was ik bang dat die nuance volledig aan hem/haar voorbij zou gaan.

Ik vind de huidige vorm van arty ook niet goed geïmplementeerd, en namen als: 'Dirty Clicker' en 'Skypig' neem ik ook regelmatig in de mond (tenzij ik het zelf aan spelen ben vanwege de missies natuurlijk 8) )
Ik kwam gisteren iemand tegen die SkyEbola als naam had en arty speelde.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
ben zelf net weer begonnen met WoT en vind het echt een leuk spel om te doen. speel voornamelijk nu de Russian heavy tanks en de en de franse light tanks (richting de bc 25t omdat ik die tank gwn erg vet vind). enige wat jammer is dat ik meestal alleen speel omdat vrienden van me toch voor andere games kiezen :P.

toch moet ik zeggen dat ik het wel een lastig spel vind in sommige situaties. dus mijn vraag ook: heeft iemand misschien nog tips of trics die helpen bij het positioneren van me tanks? of wat een beetje het verschil is in speelstijl van een medium light of heavy tank. ook vroeg ik me af of er nog meer mensen rond de tier 6 - 7 zitten die een keer samen willen spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
Daradius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:58:
ben zelf net weer begonnen met WoT en vind het echt een leuk spel om te doen. speel voornamelijk nu de Russian heavy tanks en de en de franse light tanks (richting de bc 25t omdat ik die tank gwn erg vet vind). enige wat jammer is dat ik meestal alleen speel omdat vrienden van me toch voor andere games kiezen :P.

toch moet ik zeggen dat ik het wel een lastig spel vind in sommige situaties. dus mijn vraag ook: heeft iemand misschien nog tips of trics die helpen bij het positioneren van me tanks? of wat een beetje het verschil is in speelstijl van een medium light of heavy tank. ook vroeg ik me af of er nog meer mensen rond de tier 6 - 7 zitten die een keer samen willen spelen :).
Join een clan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingsanity
Daradius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:58:

Sure, voeg me maar toe dan kunnen we platoonen. Ik ben bijna iedere dag online en speel voornamelijk heavy tanks, mediums en af en toe lights. :*)

(Mijn ingame naam is hetzelfde als hier op tweakers)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
Kingsanity schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:09:
[...]

Sure, voeg me maar toe dan kunnen we platoonen. Ik ben bijna iedere dag online en speel voornamelijk heavy tanks, mediums en af en toe lights. :*)

(Mijn ingame naam is hetzelfde als hier op tweakers)
nice :D ik zal je even toevoegen zodra ik thuis ben !, ik heb ook een teamspeak server beschikbaar mocht je het makkelijk vinden om ook fatsoenlijk te communiceren :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-10 08:59
Daradius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:12:
[...]

nice :D ik zal je even toevoegen zodra ik thuis ben !, ik heb ook een teamspeak server beschikbaar mocht je het makkelijk vinden om ook fatsoenlijk te communiceren :P.
De Clan van tweakers (GOT) heeft ook een teamspeak beschikbaar. Als trouwe bezoeker van GoT ben je er vast welkom om een kanaaltje te gebruiken ;-). Zo kom je misschien nog wel platoonpartners tegen. Wel even lief rechten aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
freelh schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:30:
[...]

De Clan van tweakers (GOT) heeft ook een teamspeak beschikbaar. Als trouwe bezoeker van GoT ben je er vast welkom om een kanaaltje te gebruiken ;-). Zo kom je misschien nog wel platoonpartners tegen. Wel even lief rechten aanvragen.
ok, thanks!! zal zeker even kijken. had ook al een persoonlijk berichtje gekregen over de tweakers clans van WoT. maar had al meteen gezien dat ik daar kwa persoonlijke statistieken in game nog niet echt welkom ben :P dus het word nog even goed oefenen en me stats wat omhoog krikken en dan maar is aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58

Rianata

Have you played Atari today?

Daradius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:40:
[...]

ok, thanks!! zal zeker even kijken. had ook al een persoonlijk berichtje gekregen over de tweakers clans van WoT. maar had al meteen gezien dat ik daar kwa persoonlijke statistieken in game nog niet echt welkom ben :P dus het word nog even goed oefenen en me stats wat omhoog krikken en dan maar is aanmelden.
Precies, je bent altijd welkom op ts3.gatheringoftanks.nl. Als je in de Lobby zit wordt er vast wel door iemand rechten verstrekt zodat je naar de platoonkanalen en de general chat kunt.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Even iets anders... ik heb een korte replay van een Stronghold battle op Youtube geplemd. De spanning loopt je dun door je broek! :r

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Rianata schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:43:
[...]

Precies, je bent altijd welkom op ts3.gatheringoftanks.nl. Als je in de Lobby zit wordt er vast wel door iemand rechten verstrekt zodat je naar de platoonkanalen en de general chat kunt.
ok thanks!! kom vanavond wel ff kijken op de teamspeak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Rianata schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:45:
Even iets anders... ik heb een korte replay van een Stronghold battle op Youtube geplemd. De spanning loopt je dun door je broek! :r

[video]
Niet echt veel speciaals aan... wij zijn vaak genoeg teams tegengekomen die daar aan het campen zijn. Soms staan ze daar met 4 O-I's te campen.
En sowieso, als ze niet bij de hill zijn en niet op de linkerflank, dan weet je dat ze in de base staan te campen.

Die 'tactieken' van de teams in SH zijn zo makkelijk te voorspellen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

wsLy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:50:
Die 'tactieken' van de teams in SH zijn zo makkelijk te voorspellen.
Voornamelijk omdat je de setup al tijdens het laadscherm ziet, ik denk dat met Fog-of-War aan sommige battles heel anders zouden verlopen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Frentik schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:00:
[...]
Voornamleijk omdat je de setup al tijdens het laadscherm ziet, ik denk dat met Fog-of-War aan sommige battles heel anders zouden verlopen.
Maar juist met hun setup, 3 Hellcats (er vanuit gaande dat ze een beetje crew erin hebben zitten) met goede viewrange en goede snipegun, dan zet je je verdediging toch iets volwassener op en laat je de andere tanks profiteren van die viewrange. Lijkt het nog iets meer op een tankbattle. Dit is voor beide partijen tijdsverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius

[video]
nog even een vraagje, ik zag in het filmpje dat je een hele andere kleuren (de dmg) gebruikt en een heel andere crosshair. gebruik je daar een bepaalde mod voor ? of is er iets van een modpack beschikbaar? en zo ja, welke gebruik jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Daradius schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:32:
[...]

nog even een vraagje, ik zag in het filmpje dat je een hele andere kleuren (de dmg) gebruikt en een heel andere crosshair. gebruik je daar een bepaalde mod voor ? of is er iets van een modpack beschikbaar? en zo ja, welke gebruik jij ?
Ik gebruik Aslain's modpack, dat is een installer waarin je alle losse mods kunt selecteren met een preview en die worden dan netjes geinstalleerd. Toevallig heb ik gisteren net een bestandje met screenshots gemaakt met mijn keuzes: https://www.dropbox.com/s...dpack%20choices.docx?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rianata schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:02:
Maar juist met hun setup, 3 Hellcats (er vanuit gaande dat ze een beetje crew erin hebben zitten) met goede viewrange en goede snipegun, dan zet je je verdediging toch iets volwassener op en laat je de andere tanks profiteren van die viewrange. Lijkt het nog iets meer op een tankbattle. Dit is voor beide partijen tijdsverspilling.
Kopt met deze setup had je inderdaad iets anders verwacht..alhoewel tier 6 natuurlijk meestal uitloopt op een clash waarbij degene met de beste focus fire en RNG wint ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
Rianata schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:40:
[...]

Ik gebruik Aslain's modpack, dat is een installer waarin je alle losse mods kunt selecteren met een preview en die worden dan netjes geinstalleerd. Toevallig heb ik gisteren net een bestandje met screenshots gemaakt met mijn keuzes: https://www.dropbox.com/s...dpack%20choices.docx?dl=0
thx voor de link! zal er thuis ook even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:13

[video]
Spot ik daar een buitenbeentje in jullie team? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Had een lekkere sessie met Windy en ernaar met 2crashandburn en toen zei WG ineens Haha fck you fegelein...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RkU7AOm.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:38:
Had een lekkere sessie met Windy en ernaar met 2crashandburn en toen zei WG ineens Haha fck you fegelein...

[afbeelding]
Hans Georg Otto Hermann Fegelein (30 October 1906 – 28 April 1945) was an SS-Gruppenführer (general) of the Waffen-SS in Nazi Germany. He was a member of Adolf Hitler's entourage and brother-in-law to Eva Braun through his marriage to her sister, Gretl.
Literally Hitler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
:| -O-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
O-I best camo value worldwide.

http://coub.com/view/c36y7

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Ik ben vergeten hoe te light-tanken...

Ben bezig met de T37, maar het is een dráma. Ik weet totaal niet wat ik moet doen. :')
Heb nu de eerste 76mm, die prima is behalve als je in Tier 8 of 9 battles komt (en dat is altijd). Het ding is te groot om in een bosje te gaan zitten en als medium gebruiken gaat ook niet. Echt heel wat anders dan de Tier 5 Chaffee...

Wat is toch ook alweer het geheim van light-tanks? En zeker de LT's met Scout MM?

[ Voor 10% gewijzigd door Okars op 29-04-2016 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Faxie
Okars schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 08:40:
Ik ben vergeten hoe te light-tanken...

Ben bezig met de T37, maar het is een dráma. Ik weet totaal niet wat ik moet doen. :')
Heb nu de eerste 76mm, die prima is behalve als je in Tier 8 of 9 battles komt (en dat is altijd). Het ding is te groot om in een bosje te gaan zitten en als medium gebruiken gaat ook niet. Echt heel wat anders dan de Tier 5 Chaffee...

Wat is toch ook alweer het geheim van light-tanks? En zeker de LT's met Scout MM?
In een light tank ben je in early battle alleen support. Zorg ervoor dat je de tegensander spot en schiet alleen als het je geen HP kost. Alleen al hun deployement in kaart brengen verhoogt je winkansen! Vanaf mid to end battle ben je een flanker en scout ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Damn... net de Grille 15 gespeeld op de test server... Dat ding gaat echt voor veel problemen en frustratie zorgen... Waarom?

- Je bent snel genoeg om met mediums samen naar voren te rushen en een goede positie in te nemen en zo de vijand op te wachten.
- Je hebt 8 graden gun depression.
- Je hebt een turret met een hoek van 50°, dus je hoeft niet zovaak te draaien met je hull.
- Je hebt een accuracy van 0.24!!!!
- Je hebt een aim time van 1.55 sec!!!
- Je hebt een reload van 13,3 sec (mèt Rammer, BIA, Food)!!
- Je hebt 750hp average damage met 279mm penetration!!!

De DPM is met bovengenoemde setup een whopping 3712!

Dit ding is echt niet normaal OP op dit moment, denk dat ze hier nog wel flink aan gaan sleutelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Laatst online: 08-10 19:31
wsLy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:52:
Damn... net de Grille 15 gespeeld op de test server... Dat ding gaat echt voor veel problemen en frustratie zorgen... Waarom?

- Je bent snel genoeg om met mediums samen naar voren te rushen en een goede positie in te nemen en zo de vijand op te wachten.
- Je hebt een turret met een hoek van 50°, dus je hoeft niet zovaak te draaien met je hull.

Dit ding is echt niet normaal OP op dit moment, denk dat ze hier nog wel flink aan gaan sleutelen.
Klinkt als een veel betere versie van de T30. Die 13 seconde reload is wel erg OP. met mijn E3 heb ik nog steeds 16 seconde voor zelfde avg dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG

Wargaming is wargaming. Ga er maar vanuit dat het ding OP blijft, en dat de enige mogelijke nerf aim tijd en bloom zullen zijn. Want het is onderhand bewezen dat ze bij Wargaming niet logisch kunnen nadenken, geen enkel spel besef hebben, en totaal niet kunnen inschatten wat de consequenties zijn van hun beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-10 10:22

Whaha, ik zie "Grille" staan en dacht "WTF is dat voor super-arty?!"
Weinig WOT-news gevolgd recent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:53

Misschien toch maar eens die St Emil skippen met free xp en aan de borsig beginnen. En hoe zit het met de IS8 met het kanon van de 268??

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-10 22:23
Kepro schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 12:39:
[...]

Misschien toch maar eens die St Emil skippen met free xp en aan de borsig beginnen. En hoe zit het met de IS8 met het kanon van de 268??
Denk zelf dat dit reward gaat worden voor 5th cw campaign. Reward voor nieuwe set aan personal missions lijkt me nog wat vroeg tbh, ook omdat ze geen lagere tier rewards tanks klaar hebben staan volgensmij. Stats ervan leken niet zo heel goed overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door poderosoo op 29-04-2016 14:30 ]

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:20

Roozzz

Plus ultra

Grmbl soms heb je van die teams. Nadat je zo ongeveer het hele enemy team hebt opgeruimd besluiten je teammates gewoon uit te cappen, terwijl er alleen nog 2 dieprode arties over zijn. Dag Topgun, dag missie :(
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/11tl73p.jpg

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Roozzz schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 16:01:
Grmbl soms heb je van die teams. Nadat je zo ongeveer het hele enemy team hebt opgeruimd besluiten je teammates gewoon uit te cappen, terwijl er alleen nog 2 dieprode arties over zijn. Dag Topgun, dag missie :(
[afbeelding]
Ik weet niet hoe kapot die 2 al waren ? Als ik weinig HP over zou hebben zou ik iig in een 3 vs 2 ook gaan cappen. Het zal niet de eerste keer zijn dat dieprode spelers plotseling heel irritante trucjes uithalen :+

[removed]

Pagina: 1 ... 26 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).