If you can see, look. If you can look, observe
http://battlecon.nl/battlegrounds
http://worldoftanks.eu/en...r/46/firstlook-rotterdam/
Dan is het wat irritanter ja, aan de andere kant hoort ook dat bij het spel
[removed]

Om vervolgens weer met x-aantal mensen een chatban te krijgen voor 1 dag
In 2014 hebben we did ook gedaan met Zer0 tijdens de campaign
Verschil met toen was dat je destijds ook niet op de minimap kon plingen met een chatban.wsLy schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 22:54:
In 2014 hebben we did ook gedaan met Zer0 tijdens de campaignToen waren we er ook in geslaagd om de helft van de clan aan een chatban van 1 dag te helpen haha.
Zorgde toen voor de nodige hilariteit omdat het potje erna niemand de tactiek kon uitleggen omdat alle FCs en de helft van de spelers een chatban hadden.
Verwijderd
Altijd grappig hoe je goed gemikte schoten (zoals op de TVP) missen en je snapshots raak gaan in Russian Tonks. Gisteren heb ik de IS-6 gekocht toen ik even klaar was met constant tier 10 potten in mijn Patton KR, en mijn ervaring is precies hetzelfde! Hilarische tank is dat trouwens als top tier, je kunt er erg leuke yolo-acties mee uitvoeren
Hoeveel XP was dat KV-4 potje trouwens? De beloofde statistieken zitten namelijk niet in de video
EDIT: En eindelijk de Ace Tanker op de Skoda T50

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2016 16:06 ]
Waarom rename je jezelf niet naar "Photomatometeentactischinzichtvaneenaap"?Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
YouTube: World of tanks arty very balanced
Niks mis hoor met arty. welnee
In een perfect rechte lijn blijven rijden terwijl je gespot bent en er arty in de match is. En het dan ook nog raar vinden dat je geartied wordt.

Dat heeft hij geprobeerd, helaas mag je naam niet zo lang zijn van WG....User schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:41:
[...]
Waarom rename je jezelf niet naar "Photomatometeentactischinzichtvaneenaap"?
In een perfect rechte lijn blijven rijden terwijl je gespot bent en er arty in de match is. En het dan ook nog raar vinden dat je geartied wordt.![]()
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Tja eigen schuld. Je had ook, zoals iedereen zou doen, gewoon in cover kunnen blijven staan totdat je niet meer gespot was.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
Mss moet je dit eens een keer lezen. Blijkbaar kun je daar nog wel wat van leren.Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
Misschien makkelijk voor je?Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
Verdorie Photo dit kost me elke keer 2500 gold !!!Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Ik zou er gewoon mee stoppen Pac Man is wel een goed alternatief.Dweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 03:13:
Zo, ook ff een avondje/nachtje gespeeld... Weer niks anders dan oostblokkers en statwhores die aan het goldspammen waren... Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit spel nog speel...
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Battle: Fisherman's Bay
Vehicles: KV-5
Experience received: 2.230
Credits earned: 102.219
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "I Class"
KV5 OP Confirmed

Defeat
Battle: Steppes
Experience received: 2.527
Credits earned: 147.627
Battle achievements: 2 Marks of Excellence, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -8 328
Ammunition: -96 800
Consumables: -20 000
Total: 22 499 WN8: 10 397 (100)
Toch eindelijk een keer?G3n3t!cs schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:18:
2 weken lang niet verder komen dan 82/83% 2de gunmark nu toch maar ff wat APCR er tegen aan gegooit xD
Defeat
Battle: Steppes
Experience received: 2.527
Credits earned: 147.627
Battle achievements: 2 Marks of Excellence, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -8 328
Ammunition: -96 800
Consumables: -20 000
Total: 22 499 WN8: 10 397 (100)
Dweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 03:13:
Zo, ook ff een avondje/nachtje gespeeld... Weer niks anders dan oostblokkers en statwhores die aan het goldspammen waren... Ik snap eigenlijk niet waarom ik dit spel nog speel...
G3n3t!cs schreef op zondag 01 mei 2016 @ 08:18:
2 weken lang niet verder komen dan 82/83% 2de gunmark nu toch maar ff wat APCR er tegen aan gegooit xD

Sounds Legit!!
Omfg, heb het verkeerde filmpje geüpload. Vroeg me al af waarom het zo lang duurdeVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:19:
Hoeveel XP was dat KV-4 potje trouwens? De beloofde statistieken zitten namelijk niet in de video
Had gisteren niet veel tijd en was met andere dingen bezig, dus heb er niet meer op gelet.
Ik zal vanmiddag de goede releasen
edit: is inmiddels gebeurd. Oude vid verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 01-05-2016 16:01 ]
Ja, dat bedoel ik dus...
Het wordt echt hoog tijd dat ze de dmg van die premium ammo flink omlaag halen.
Q_QDweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus...
Het is nu eenmaal een onderdeel van het spel. S3AL Deal with it.
[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 01-05-2016 15:54 ]
Waarom moet de dmg omlaag van gold ammo?Dweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Ja, dat bedoel ik dus...
En een kv5 heeft 170 pen ofzo, je ziet tier 9 heavies met dat ding, wil je dan flanken met je kv5 tegen een e75 op corridor wg mappen?
Dont heat on me m8 its part of the game.wsLy schreef op zondag 01 mei 2016 @ 15:54:
[...]
Q_Q
Het is nu eenmaal een onderdeel van het spel. S3AL Deal with it.
Verwijderd
hoezo kosten T9/10 tanks credits om te spelen dan ?Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 19:55:
Nu ik weet dat T9/10 blijkbaar credits kosten om te spelen heb ik mij terug een StuG III G gekocht. Fijne herinneringen die terugkomen en reeds goeie games erin. Moet enkel terug de crew optrainen...
Verwijderd
Repair cost + ammo cost > credit gainDaradius schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:17:
[...]
hoezo kosten T9/10 tanks credits om te spelen dan ?
blijkbaar
Omdat premium ammo best wel overpowered is? Het wordt tegenwoordig te vaak niet gebruikt omdat het nodig is, maar puur uit luiheid of onkunde. Gewoon spammen.. Tuurlijk, vanuit WG perspectief niet meer dan logisch om het zo te houden. Maar voor de beleving van het spel is het hondsberoerd.gotfurrr schreef op zondag 01 mei 2016 @ 16:01:
[...]
Waarom moet de dmg omlaag van gold ammo?
En een kv5 heeft 170 pen ofzo, je ziet tier 9 heavies met dat ding, wil je dan flanken met je kv5 tegen een e75 op corridor wg mappen?
Laat het lekker de pen houden die het heeft, maar doe de dmg per shell omlaag. Dan wordt het gebruik er van al heel anders denk ik. Of misschien zelfs nog wat duurder maken..
User, User, User toch....User schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:41:
[...]
Waarom rename je jezelf niet naar "Photomatometeentactischinzichtvaneenaap"?
In een perfect rechte lijn blijven rijden terwijl je gespot bent en er arty in de match is. En het dan ook nog raar vinden dat je geartied wordt.![]()
Waarom kan ik jou niet 1000 +1's geven
Omdat de reparatie kosten van tier 9 en tier 10 tanks best hoog zijn... En dan moet je echt flink wat damage doen en/of geen damage pakken wil je een beetje winst maken.Daradius schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:17:
[...]
hoezo kosten T9/10 tanks credits om te spelen dan ?
En dat is dan zonder het gebruik van premium shells en consumables.
ahh, okwsLy schreef op maandag 02 mei 2016 @ 09:57:
[...]
Omdat de reparatie kosten van tier 9 en tier 10 tanks best hoog zijn... En dan moet je echt flink wat damage doen en/of geen damage pakken wil je een beetje winst maken.
En dat is dan zonder het gebruik van premium shells en consumables.
Op tier 9 heb ik nooit verlies gemaakt eigenlijk ...
Voor de rest een lekker weekend gehad. Na 8 maanden nog eens met de WT auf PZ4 gespeeld en gelijk de Ace gehaald. Mijn T1 Heavy verkocht en de M6 in huis gehaald. Die is ook al op de 4e game ge-Aced.
Kan ik met een gerust hart lekker verder grinden naar de Grille 15 en T29.
Iemand een idee wanneer 9.15 in productie komt?
[ Voor 33% gewijzigd door Catscratch op 02-05-2016 10:44 ]
Nee premium ammo is niet overpowered, juist standard ammo is underpowered. Door al die RNG in de game bestaat de kans dat je zelfs met een T10 TD nog een T8 bounced. Als ze die factoren nu verkleinen is de noodzaak om premium ammo te schieten al een stuk kleiner. Premium ammo laad je eigenlijk in 2 gevallenDweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:30:
[...]
Omdat premium ammo best wel overpowered is? Het wordt tegenwoordig te vaak niet gebruikt omdat het nodig is, maar puur uit luiheid of onkunde. Gewoon spammen.. Tuurlijk, vanuit WG perspectief niet meer dan logisch om het zo te houden. Maar voor de beleving van het spel is het hondsberoerd.
Laat het lekker de pen houden die het heeft, maar doe de dmg per shell omlaag. Dan wordt het gebruik er van al heel anders denk ik. Of misschien zelfs nog wat duurder maken..
1. Om RNG te counteren omdat het bullshit is
2. Om een dikke TD/Heavy die hulldown staat met alpha over 9000 weg te schieten.
In beide gevallen aim je nog steeds op die weakpoints die gelden voor dat type ammo. Soms is het misschien wat "to much" maar dat ligt meer aan het brakke systeem van WG.
Als je immuum wil zijn ga je maar IS-7 spelen en lekker hulldown staan, dan is er alleen maar arty om te counteren. Zou ook totaal onzin zijn als je met je TD lekker de choke kan dichthouden omdat niemand je kan pennen en dan nog is het aan RNG om te besluiten of je shell überhaupt komt waar je aimed.
Game heeft atm te veel high alpha guns die de gameplay negatief beinvloeden. 183/jagd e100/WTF e100 bijvoorbeeld. Vooral die 183 met Hesh is een joke, wat is dat ding simpel om te spelen.
Kortom: geef elke tank 0mm armor.jantje 2 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Nee premium ammo is niet overpowered, juist standard ammo is underpowered. Door al die RNG in de game bestaat de kans dat je zelfs met een T10 TD nog een T8 bounced. Als ze die factoren nu verkleinen is de noodzaak om premium ammo te schieten al een stuk kleiner. Premium ammo laad je eigenlijk in 2 gevallen
Dat dacht ik ook voor ik die tank kocht, maar het gras is altijd groener aan de overkant. Zeker bij WOT.jantje 2 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:17:
[...]
Als je immuum wil zijn ga je maar IS-7 spelen en lekker hulldown staan, dan is er alleen maar arty om te counteren. Zou ook totaal onzin zijn als je met je TD lekker de choke kan dichthouden omdat niemand je kan pennen en dan nog is het aan RNG om te besluiten of je shell überhaupt komt waar je aimed.
Toch nog ff reageren, je volgt erg netjes het weggetje, dat is inderdaad vragen om een arty shellVerwijderd schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:29:
Ik moet zeggen dat ik meestal als ik met de T30 speel er toch wel wat geld bij moet.
Nu doe ik ook nog te veel domme dingen met die tank en is de winrate <50%
[ Voor 18% gewijzigd door brid op 02-05-2016 12:01 ]
Kortom : de clue niet snappen
Zorg ervoor dat RNG niet zo erg invloed op de game heeft zodat je niet door de game gedwongen wordt om premium ammo te schieten. Ik laad vaak al prem ammo als ik weet dat ik tegen bijvoorbeeld een IS-7 moet vechten. Ook al moet 248 pen in theorie voldoende zijn om de lower plate te pennen of de zijkant in de praktijk kan bij WoT alles gebeuren.
En dan onder het mom van better safe than sorry moet je zoveel mogelijk variabele factoren uitsluiten om ervoor te zorgen dat je jou gevecht wint.
RNG is in de game gebracht om de mindere spelers kans te geven op het hogere niveau van de betere spelers mee te spelen. Zonder RNG zou de helft al stoppen omdat ze keihard worden ingemaakt. De meeste bakken er nu al helemaal niets van laat staan dat ze ineens zelf goed moeten mikken en bijvoorbeeld geen autoaim meer hebben.
Bij arty is het dan juist weer andersom, RNG houdt Arty nog enigszins in toom. Zonder RNG zou iedereen arty spelen en zou die class te dominant zijn. Arty is zo makkelijk om te spelen en als elk fully aimed shot deadcenter zou gaan is het spel helemaal onspeelbaar als je ziet hoe dominant arty nu al is.
Nu wil ik niemand verdedigen hoor, maar hij wordt gespot op +- 11 seconden. Hij draait daarna om en rijdt weg wat gezien wordt door arty. Hij wordt daarna op 26 seconden geraakt. Dat betekent dat hij ongeveer 6 seconden al unspotted hoort te zijn( but WG )brid schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:59:
[...]
Toch nog ff reageren, je volgt erg netjes het weggetje, dat is inderdaad vragen om een arty shell
Ik moet zeggen dat ik meestal als ik met de T30 speel er toch wel wat geld bij moet.
Nu doe ik ook nog te veel domme dingen met die tank en is de winrate <50%
HIj is dus waarschijnlijk blindfired en 6 seconden gelead door arty, aangezien ik ervan uit ga dat het een oranje rakkert is geweest zal het schot meer luck dan skill geweest zijn. Aangezien de meeste spelers een normale tank al niet kunnen leaden.
Zou wel benieuwd zijn naar die replay van die arty om te zien of hij nog daadwerkelijk op was, aangezien ik vaak het gevoel heb dat je langer gespot bent dan je überhaupt denkt.
Spotting seems to be random, super annoying.

[ Voor 29% gewijzigd door jantje 2 op 02-05-2016 12:07 ]
Wat jij in zegt is dat normale shells underpowered zijn, en daarmee impliceer jij dat ze een buff moeten krijgen. Waardoor armor in feiten nutteloos wordt. Wellicht heb je dat anders bedoelt.jantje 2 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:03:
[...]
Kortom : de clue niet snappen
Zorg ervoor dat RNG niet zo erg invloed op de game heeft zodat je niet door de game gedwongen wordt om premium ammo te schieten. Ik laad vaak al prem ammo als ik weet dat ik tegen bijvoorbeeld een IS-7 moet vechten. Ook al moet 248 pen in theorie voldoende zijn om de lower plate te pennen of de zijkant in de praktijk kan bij WoT alles gebeuren.
Het gehele spel is gebouwd als een arcade shooter voor huisvaders die een klein uurtje per dag kunnen spelen. Alles is daaromheen gebouwd: spot systeem, contouren om de vijand, hit points, economie, grinds, rng, etc. alles. Dat er nu veel mensen zijn die het "competitief" willen spelen, heeft wargaming in het ontwerp nooit rekening mee gehouden, en dat proberen ze nu op allemaal rare manieren af te dwingen. Ondanks dat Wargaming het graag wilt, is World of Tanks gewoon geen "e-sports" spel, en eigenlijk ook niet goed geschikt voor mensen die op top niveau willen spelen; met alle frustraties van dien. Je kunt dat leuk vinden of niet, maar zo is het nu eenmaal.
Wargaming moet op z'n mist:
- spot systeem real-time maken (vijand komt hoekje om poken, en je ziet hem pas wanneer hij terug rijd en weer in cover staat, etc.);
- actief aan tank "balance" doen (vooral oudere tanks zijn "slecht" ten opzichte van de recentere);
- RNG spread/distributie verkleinen/verbeteren;
- bijvoorbeeld diminishing returns invoeren (slaat werkelijk nergens op dat een commanders hatch altijd full damage krijgt; 1e schot 100%, 2e schot minder, 3e nog minder, etc.);
- AP, APCR, HEAT, HE en HESH/HEP op de schop nemen, dat er meer tactiek bij de shell keuze komt, en je zelf kunt kiezen welke 3 shell type je mee neemt. Elk met hun eigen voordelen en nadelen. (Net zoals bijvoorbeeld in World of Warships, waar een AP shells tegen een Destroyer zeer weinig effect heeft). Of dat bepaalde type shells minder damage doen naarmate de afstand groter wordt.
Artillerie zou een betere, minder "OP" rol kunnen krijgen als ze de mappen destructible maken. Wanneer je bijvoorbeeld elk gebouw aan gort kunt schieten, maar niet allemaal even makkelijk. Of een groter krater achterlaat na een 240mm HE shell.
Maar dat zijn allemaal dingen die zeer waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Dus kunnen we niets anders dan er maar mee leren leven dat het spel (af en toe) zeer kut is.
Dan kun je nog zo goed mikken met je gun maar als een pure RNG factor vervolgens besluit dat je een - 25 procent pen roll krijgt tja... Tja dat is dan het verschil tussen bouncen of damage doen.
Lage pen van sommige guns zou geen probleem moeten zijn als je de ruimte hebt om te flanken, helaas werkt het huidige mapdesign met we need more corridors daar niet echt aan mee.
Persoonlijk vind ik het vooral raar dat sommige guns van middelmaat naar extreem OP gaan door enkel 2 keer op 2 te drukken, kijk naar bijvoorbeeld de Amerikaanse 90mm en de T54 guns. Nogal logisch dat mensen indien ze het kunnen betalen met gold gaan schieten.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ja het spel is inderdaad bedoeld om casual een uurtje te spelen en vandaar dat WG vooral richt op deze personen die vaak binnen de categorie 48-52% vallen. Opzich is dat ook de charme van de game. De arcade stijl waarmee het gebracht wordt is voor het mij ook de rede waarom ik het ook leuker vindt dan een Warthunder of een Armored Warfare. De tanks en het schieten voelen goed.ThomasG schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:06:
[...]
Wat jij in zegt is dat normale shells underpowered zijn, en daarmee impliceer jij dat ze een buff moeten krijgen. Waardoor armor in feiten nutteloos wordt. Wellicht heb je dat anders bedoelt.
Het gehele spel is gebouwd als een arcade shooter voor huisvaders die een klein uurtje per dag kunnen spelen. Alles is daaromheen gebouwd: spot systeem, contouren om de vijand, hit points, economie, grinds, rng, etc. alles. Dat er nu veel mensen zijn die het "competitief" willen spelen, heeft wargaming in het ontwerp nooit rekening mee gehouden, en dat proberen ze nu op allemaal rare manieren af te dwingen. Ondanks dat Wargaming het graag wilt, is World of Tanks gewoon geen "e-sports" spel, en eigenlijk ook niet goed geschikt voor mensen die op top niveau willen spelen; met alle frustraties van dien. Je kunt dat leuk vinden of niet, maar zo is het nu eenmaal.
Wargaming moet op z'n mist:
- spot systeem real-time maken (vijand komt hoekje om poken, en je ziet hem pas wanneer hij terug rijd en weer in cover staat, etc.);
- actief aan tank "balance" doen (vooral oudere tanks zijn "slecht" ten opzichte van de recentere);
- RNG spread/distributie verkleinen/verbeteren;
- bijvoorbeeld diminishing returns invoeren (slaat werkelijk nergens op dat een commanders hatch altijd full damage krijgt; 1e schot 100%, 2e schot minder, 3e nog minder, etc.);
- AP, APCR, HEAT, HE en HESH/HEP op de schop nemen, dat er meer tactiek bij de shell keuze komt, en je zelf kunt kiezen welke 3 shell type je mee neemt. Elk met hun eigen voordelen en nadelen. (Net zoals bijvoorbeeld in World of Warships, waar een AP shells tegen een Destroyer zeer weinig effect heeft). Of dat bepaalde type shells minder damage doen naarmate de afstand groter wordt.
Artillerie zou een betere, minder "OP" rol kunnen krijgen als ze de mappen destructible maken. Wanneer je bijvoorbeeld elk gebouw aan gort kunt schieten, maar niet allemaal even makkelijk. Of een groter krater achterlaat na een 240mm HE shell.
Maar dat zijn allemaal dingen die zeer waarschijnlijk nooit gaan gebeuren. Dus kunnen we niets anders dan er maar mee leren leven dat het spel (af en toe) zeer kut is.
Over de punten die jij noemt ben ik het wel enigszins eens. Het spotsysteem moet aangepast worden zodat tanks ook daadwerkelijk gespot worden als ze een hoekje om rijden en niet driekwartier later als ze weer in dekking zijn. Daarnaast dient het duidelijk te zijn hoelang je gespot bent en waar dit vandaan komt zodat je, als je wilt, hier op kan letten en naar kan spelen.
Over diminishing returns ben ik het dan niet eens, dit maakt het juist al ingewikkelder dan het is en levert alleen extra frustratie. Een cupola op een VK4502B is bijvoorbeeld de enige reliable weakspot en als je hier maar halve op damage op zou doen zou frusterend zijn.
Destructible cover ben ik ook niet echt een fan van, je hebt nu al huisjes die kapot kunnen ed. wat al vervelend genoeg kan zijn. Ik haat eigenlijk de keuze van de mapdesign. WG is vooral bezig brawlzones te maken met daar achter een hele grote killzone waar je niet uit kan komen. Je commit dus eigenlijk een kant en hoopt te winnen als je niet wint ben je dood. ( Overlord, Scared Valley en Pilsen bijv ) Er dient juist meer hard cover te zijn waardoor je iig nog tactisch kan terugtrekken.
Eigenlijk is het meer dat de maps niet tactisch genoeg meer zijn, vroeger kon je vaak intel krijgen wat je op je flank had en kon je op basis daarvan je afweging maken of je die flank ook kan winnen. Nu moet je vaak "blind" een flank op en als er dan een overmacht is ben je eigenlijk al doomed op te verliezen. De rede dat zulke maps ook haast onspeelbaar zijn. Bovenste 2 maps zijn ook een beetje mijn least favourable maps. Ik dacht namelijk dat het niet slechter kon dan de oude Scared valley maar ze hebben het toch voor elkaar gekregen de map nog slechter te maken. De reworked Malinovka hill heeft dat bijvoorbeeld ook aan 1 kant.
Jantje heeft al heel veel gezegd wat ik ook wilde zeggen, maar toch nog even dit:Dweebus schreef op zondag 01 mei 2016 @ 21:30:
[...]
Omdat premium ammo best wel overpowered is? Het wordt tegenwoordig te vaak niet gebruikt omdat het nodig is, maar puur uit luiheid of onkunde. Gewoon spammen.. Tuurlijk, vanuit WG perspectief niet meer dan logisch om het zo te houden. Maar voor de beleving van het spel is het hondsberoerd.
Ik zie redelijk vaak bovenstaande argumenten op de verschillende fora tegen gold ammo, maar IMHO zijn deze toch vaak slecht onderbouwd of op zn minst niet altijd goed te onderbouwen.
* luiheid en onkunde
- Je moet met gold ammo nog steeds aimen op weakspots, tenminste ik doe dat wel en ik spam best veel tot heel veel gold

Ik heb altijd het idee dat mensen denken dat je met gold ammo niet meer hoeft na te denken en dat het je daarom lui maakt en een bewijs is van onkunde. maar stel dat dit zo is (wat ik dus ontken), is het dan niet juist heel erg dom om er geen gebruik van te maken?

En stel dat het het spel zo makkelijk zou maken omdat je zelf niet meer hoeft na te denken, ga eens een dag met gold ammo only spelen en bewijs dan eens dat JIJ met gold ammo veel beter speelt.
Mijn gevoel zegt namelijk dat dit argument altijd wordt gebruikt door mensen die worden geroflstomped in een paar idioot slechte games en dan de schuld maar bij de "luiheid" en "onkunde"van goldspammers leggen, terwijl ze zelf in stompzinnige locaties staan, te laat een flank verlaten, niet sidescrapen etc etc etc.
hetzelfde soort QQQQQ wat je nu vaak ziet over aimbots "oh ik wordt geraakt, tegenstander moet wel aimbot hebben want QQQQQQ"
* voor de beleving van het spel hondsberoerd
Als ik het zo lees dan boeien luiheid en onkunde jou eigenlijk helemaal niet, maar gaat het erom dat het JOUW beleving van het spel hondsberoerd maakt.
Hier ben ik wel oprecht benieuwd naar, wat zorgt ervoor dat die spelbeleving zo hondsberoerd wordt? en hoe denk je dat de beleving gaat veranderen als er bijvoorbeeld geen gold ammo meer in het spel zou zitten. Heb je dan nagedacht over wat de nieuwe meta wordt en of dat nog wel leuk is, hoe zou jij de nieuwe meta voorstellen zonder gold ammo?
Dus geen gold ammo meer zou resulteren in minder inkomsten.
Als het aan mij lag had ik er al gold ammo +++ ingestoken voor 50 gold per shell
En zoveel mogelijk dingen verzinnen die de tank beter maken die je zonder gold kan doen maar met gold veel rapper gaan enz.
Of bv. personal reserves 10x 5x crew ervaring aanbieden in de shop voor €9.95
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
newsflash gold ammo is er ook voor credits. daarom heet het ook geen gold ammo maar premium ammo.nvidia666 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:48:
Iedereen moet natuurlijk in het achterhoofd houden dat WG geen liefdadigheidsinstelling is en nog steeds de bedoeling is dat er geld verdiend moet worden.
Dus geen gold ammo meer zou resulteren in minder inkomsten.
Als het aan mij lag had ik er al gold ammo +++ ingestoken voor 50 gold per shell
En zoveel mogelijk dingen verzinnen die de tank beter maken die je zonder gold kan doen maar met gold veel rapper gaan enz.
Of bv. personal reserves 10x 5x crew ervaring aanbieden in de shop voor €9.95
Waarschijnlijk wist je dat wel en snap ik de gedachte gang. Meer credits wegschieten is meer gold kopen.
Zoals ze zelf hebben aangegeven willen ze P2W zien te voorkomen, en tot nu toe lukt ze dat aardig. Iedereen heeft in principe een gelijk playing field. Alleen als je centjes spendeert kan je ergens eerder zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 02-05-2016 16:00 ]
Ik zeg ook niet dat gold ammo weg moet. Ik vind wel dat de implementatie anders moet. Zoals bijvoorbeeld de DMG/shell naar beneden.gotfurrr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:00:
[...]
Jantje heeft al heel veel gezegd wat ik ook wilde zeggen, maar toch nog even dit:
Ik zie redelijk vaak bovenstaande argumenten op de verschillende fora tegen gold ammo, maar IMHO zijn deze toch vaak slecht onderbouwd of op zn minst niet altijd goed te onderbouwen.
* luiheid en onkunde
- Je moet met gold ammo nog steeds aimen op weakspots, tenminste ik doe dat wel en ik spam best veel tot heel veel gold. Ik autoaim echt ZELDEN met gold ammo, omdat je met bijvoorbeeld heat moet weten waar je vooral niet moet schieten. Je moet ook met gold ammo nog steeds op plekken schieten waar je weet dat het kan pennen.
Ik heb altijd het idee dat mensen denken dat je met gold ammo niet meer hoeft na te denken en dat het je daarom lui maakt en een bewijs is van onkunde. maar stel dat dit zo is (wat ik dus ontken), is het dan niet juist heel erg dom om er geen gebruik van te maken?![]()
En stel dat het het spel zo makkelijk zou maken omdat je zelf niet meer hoeft na te denken, ga eens een dag met gold ammo only spelen en bewijs dan eens dat JIJ met gold ammo veel beter speelt.
Mijn gevoel zegt namelijk dat dit argument altijd wordt gebruikt door mensen die worden geroflstomped in een paar idioot slechte games en dan de schuld maar bij de "luiheid" en "onkunde"van goldspammers leggen, terwijl ze zelf in stompzinnige locaties staan, te laat een flank verlaten, niet sidescrapen etc etc etc.
hetzelfde soort QQQQQ wat je nu vaak ziet over aimbots "oh ik wordt geraakt, tegenstander moet wel aimbot hebben want QQQQQQ"
* voor de beleving van het spel hondsberoerd
Als ik het zo lees dan boeien luiheid en onkunde jou eigenlijk helemaal niet, maar gaat het erom dat het JOUW beleving van het spel hondsberoerd maakt.
Hier ben ik wel oprecht benieuwd naar, wat zorgt ervoor dat die spelbeleving zo hondsberoerd wordt? en hoe denk je dat de beleving gaat veranderen als er bijvoorbeeld geen gold ammo meer in het spel zou zitten. Heb je dan nagedacht over wat de nieuwe meta wordt en of dat nog wel leuk is, hoe zou jij de nieuwe meta voorstellen zonder gold ammo?
Je houdt dan wel de penetration, maar doet minder damage. Hierdoor wordt het gebruik van gold ammo veel tactischer, lijkt mij. Ik gebruik het in elk geval wel zo.
En ja, tuurlijk gaat het om mijn beleving. Laten we vooropstellen dat ik maar een gemiddelde speler ben.
Een tijdje geleden nog met mijn KV-4 tegenover een (knalrode) enemy KV-4 gestaan. Ik anglen en bewegen en mikken op weakspots. Hij staat gewoon stil, doet geen moeite, maar knalt met gold continu door mij heen. Die gast met 20k battles en een WN8 van 300 die lacht zich dood met zijn gold spamming. Als je al iets minder HP hebt, dan verlies je het gewoon.
De lol is er dan gauw af, omdat je weet dat hij de mindere speler is en je het toch verliest. Eigenlijk word ik dan gedwongen ook gold te spammen om de "onkunde" van mijn tegenspeler te compenseren? Is toch krom?
Of dat je 3 of 4 keer met gold wordt geraakt door een E5 terwijl je in een Panther 2 rijdt... Is het nodig? Neuh. Dan is mijn conclusie al gauw dat het luiheid is.
Aan het gebruik van gold ammo zit op dit moment nauwelijks een risico. Afgezien van dat het duurder is / gold kost. Geef het gebruik er van iets meer risico in de vorm van minder schade. (En misschien zelfs iets meer Pen?) Dan geef je het slachtoffer van de "gold attack" nog wat meer kans..
En ik zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt, gezien de chats ingame
Maar ja... Zoals ik zei, ik ben maar een gemiddelde speler... Misschien is het wel een onwijs slecht idee... Weet ik veel
Ik persoonlijk laad altijd goldshells om een bepaalde tank te pennen (e100,e5,jgpze100 etc..). Mocht er dan ineens een panther 2 achter deze tanks in zicht komen die makkelijker te schieten is, schiet je sneller die panther 2. Voor de volgende shell hou ik het gewoon op goud want stel deze e100 komt naar voren dan sta ik daar met een ap shell...Dweebus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Ik zeg ook niet dat gold ammo weg moet. Ik vind wel dat de implementatie anders moet. Zoals bijvoorbeeld de DMG/shell naar beneden.
Je houdt dan wel de penetration, maar doet minder damage. Hierdoor wordt het gebruik van gold ammo veel tactischer, lijkt mij. Ik gebruik het in elk geval wel zo.
En ja, tuurlijk gaat het om mijn beleving. Laten we vooropstellen dat ik maar een gemiddelde speler ben.
Een tijdje geleden nog met mijn KV-4 tegenover een (knalrode) enemy KV-4 gestaan. Ik anglen en bewegen en mikken op weakspots. Hij staat gewoon stil, doet geen moeite, maar knalt met gold continu door mij heen. Die gast met 20k battles en een WN8 van 300 die lacht zich dood met zijn gold spamming. Als je al iets minder HP hebt, dan verlies je het gewoon.
De lol is er dan gauw af, omdat je weet dat hij de mindere speler is en je het toch verliest. Eigenlijk word ik dan gedwongen ook gold te spammen om de "onkunde" van mijn tegenspeler te compenseren? Is toch krom?
Of dat je 3 of 4 keer met gold wordt geraakt door een E5 terwijl je in een Panther 2 rijdt... Is het nodig? Neuh. Dan is mijn conclusie al gauw dat het luiheid is.
Aan het gebruik van gold ammo zit op dit moment nauwelijks een risico. Afgezien van dat het duurder is / gold kost. Geef het gebruik er van iets meer risico in de vorm van minder schade. (En misschien zelfs iets meer Pen?) Dan geef je het slachtoffer van de "gold attack" nog wat meer kans..
En ik zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt, gezien de chats ingame
Maar ja... Zoals ik zei, ik ben maar een gemiddelde speler... Misschien is het wel een onwijs slecht idee... Weet ik veel![]()
De vraag is waarom laat je je afschieten door een dieprode KV4 als je het gevecht niet kan winnen? Niemand verplicht je te blijven staan en hits te blijven pakken. Daarnaast kan hij zelfs met gold een sidescraping KV-4 niet pennen en zou jij ook voldoende pen met AP moeten hebben op hem te kunnen raken. En waarom maak je je druk om die E5 die gold schiet op je panther II als die vent AP schiet had hij je ook wel gepenned. Dat hij z'n credits wil wasten is zijn probleem.Dweebus schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:12:
[...]
Dat jij er van slag van raakt is eerder een probleem die jij met de game hebt, net zoals veel mensen hebben. Ze denken dat gold schieten gelijk staat aan 5k WN8 dikke unicum stats/ instant win / pro l33t 1337 zonder hun hersens te gebruiken.
Het is vrij voor iedereen om te gebruiken en als iemand het wil spammen moet hij dat zelf weten. Of die gast er ook daadwerkelijk iets mee opschiet en nuttig is een tweede. Ik snap die try hard full prem gasten met 800 WN8 ook niet hoor, als full prem hun ineens unicum zullen maken.
Ook al mik ik naar de weakspots.
Probeer maar eens een IS7 hulldown te pennen met je IS4
Als het echt hopeloos is schiet ik zelfs heat
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Hoe verdienen jullie een beetje vlot credits? Het wil mij de laatste tijd haast niet lukken om iets te verdienen. (heb geen premium tanks overigens, budgetair probleem:))
Ik speel voornamelijk op Tier 6 zodat ik nog een beetje winst kan maken (heb toch geen credits om meer tanks boven deze tier te kopen:)).
Hoe lang doen jullie er bijvoorbeeld over om 1 miljoen credits te verdienen (kost mij echt weken)
Met een premium account, enkele t8 premium tanks, 10-20 goede battles.Gadgeteer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:07:
Jeez... zie ik dat nu goed? Sommige van jullie knallen in 1 ronde voor meer dan 90K credits aan gold ammo weg?...
Hoe verdienen jullie een beetje vlot credits? Het wil mij de laatste tijd haast niet lukken om iets te verdienen. (heb geen premium tanks overigens, budgetair probleem:))
Ik speel voornamelijk op Tier 6 zodat ik nog een beetje winst kan maken (heb toch geen credits om meer tanks boven deze tier te kopen:)).
Hoe lang doen jullie er bijvoorbeeld over om 1 miljoen credits te verdienen (kost mij echt weken)
ik heb wel premium, maar speel voornamelijk tier 5/6 op dit moment. had zaterdag nog maar 800k credits, maar zit nu alweer boven de 2,2 miljoen (heb ondertussen ook nog een tank voor 400k gekocht en upgrades.Gadgeteer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:07:
Jeez... zie ik dat nu goed? Sommige van jullie knallen in 1 ronde voor meer dan 90K credits aan gold ammo weg?...
ik moet er wel bij zeggen dat ik redelijk veel speel de laatste tijd.
Ander target of locatie zoeken, flanken, andere random spelers als meat shield gebruiken, etc.nvidia666 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:43:
Jah als ik in een brawl battle al 3 keer een bounce gedaan heb , heb ik ook de neiging om gold te laden
Ook al mik ik naar de weakspots.
Probeer maar eens een IS7 hulldown te pennen met je IS4
Als het echt hopeloos is schiet ik zelfs heat
Alhoewel, ik had dit weekend ook een IS-7 die hull down stond in de rivier van Sand River, hij bounced dus ik rij schuin voor hem zodat ik van opzij in zijn UFP kon schieten met APCR ... ammoracked voor de volle health. Dat zijn toch dé momenten? Het gezeik op chat neem je er bij.
Tier 5 en 6 zijn wel de tiers om credits mee te verdienen. Hoger zou ik niet gaan.Gadgeteer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:07:
Er is ergens een website waarop de meest verdienende tanks staan, maar uiteindelijk zou ik een tank pakken die het meest bij je past. Zelf heb ik tier 5 en 7 premium tanks, maar ik heb daarvoor veel met de bdr (t5 frans) gespeeld.
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
tier 7's verdienen absoluut niet slecht, zo ben ik dol op mn IS-2. Met de tier 8's vind het ook nog niet slecht verdienen.ZTeeVeR schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:00:
[...]
Tier 5 en 6 zijn wel de tiers om credits mee te verdienen. Hoger zou ik niet gaan.
Er is ergens een website waarop de meest verdienende tanks staan, maar uiteindelijk zou ik een tank pakken die het meest bij je past. Zelf heb ik tier 5 en 7 premium tanks, maar ik heb daarvoor veel met de bdr (t5 frans) gespeeld.
Maar wat je zegt, kies vooral een tank die bij je past. Ik hou meestal en vooral van sniping mediums en td's. Het is geheel persoonlijk wat je fijn vind, er is niet 1 ultieme verdien tank.
Paar potjes in mijn Type 59 of andere premium tank. Of 2 uurtjes stronghold met credit bonus. Vaak genoeg dat ik in 2 uur tijd tussen de 1,5 en 2 miljoen credits kon verdienen ermee.Gadgeteer schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:07:
Ik haal het niet hoor.. Ik schiet in mijn premium tanks premium ammo. Dat is de bedoeling toch?GreenEye schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:22:
[...]
Met een premium account, enkele t8 premium tanks, 10-20 goede battles.
ehum, Nee dat is misschien waar WG blij van wordt, maar nee dat is niet de bedoeling.Razorbite schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:16:
[...]
Ik haal het niet hoor.. Ik schiet in mijn premium tanks premium ammo. Dat is de bedoeling toch?
Natuurlijk kan je daarmee met premium schieten maar dan verdien je er niet zoveel mee.Razorbite schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:16:
[...]
Ik haal het niet hoor.. Ik schiet in mijn premium tanks premium ammo. Dat is de bedoeling toch?
Neem nou bijv. de Jagdtiger 8.8, als je daar een leuke battle doet dan schuif je daarmee zo 80.000 tot wel 125.000 credits binnen.
Leuke lamp, overigens !!
Moest ik geen CDC hebben was ik wss nog 2 maand bezig om mijn IS4 bijeen te harken.
Nu de tortoise en dat zal op een rustig tempo wel lukken.
En trouwens een CDC of 57 GF zijn wel degelijk leuke tanks om mee te spelen
Ik heb wss al een kleine 500 euro uit gegeven aan premium tanks.
Het is dan ook maar het enigste spel dat ik al zo lang speel
Toen stond ik met de KV-4 op Abbey, langs het water naar rechtsonder gereden. Fatsoenlijk wegrijden is er dan niet meer bij. Kun je net een beetje schuilen achter een bultje of half om het hoekje.jantje 2 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:26:
[...]
De vraag is waarom laat je je afschieten door een dieprode KV4 als je het gevecht niet kan winnen? Niemand verplicht je te blijven staan en hits te blijven pakken. Daarnaast kan hij zelfs met gold een sidescraping KV-4 niet pennen en zou jij ook voldoende pen met AP moeten hebben op hem te kunnen raken. En waarom maak je je druk om die E5 die gold schiet op je panther II als die vent AP schiet had hij je ook wel gepenned. Dat hij z'n credits wil wasten is zijn probleem.
Dat jij er van slag van raakt is eerder een probleem die jij met de game hebt, net zoals veel mensen hebben. Ze denken dat gold schieten gelijk staat aan 5k WN8 dikke unicum stats/ instant win / pro l33t 1337 zonder hun hersens te gebruiken.
Het is vrij voor iedereen om te gebruiken en als iemand het wil spammen moet hij dat zelf weten. Of die gast er ook daadwerkelijk iets mee opschiet en nuttig is een tweede. Ik snap die try hard full prem gasten met 800 WN8 ook niet hoor, als full prem hun ineens unicum zullen maken.
Dat met die E5 is juist de indicatie dat het bij zoveel van die gasten om luiheid gaat. Ik zeg niet dat ze er beter van gaan spelen. Maar ze willen er wel zo min mogelijk moeite voor doen, lijkt het althans.
Het zijn slechts voorbeelden. Genoeg andere gevallen. Maar wel gevallen waarbij ik denk, dat er een counter tegen onnodig / overbodig gebruik van gold ammo moet komen. Bij mij kwamen er 2 opties naar boven: minder dmg per shell (zelfde pen) of duurder maken.
Hoe dan ook, de balans qua ammo, zoals je zelf ook al aangeeft, heeft wat werk nodig.
Je opmerking over hersens niet gebruiken zal ik maar niet persoonlijk opvatten
Mwah, de Churchill III komt voor mij toch aardig in de buurt. Per ronde levert dat toch wel minstens 25.000 credits op met een hele slechte ronde en 50.000 als je lekker bezig bent geweest. En dat gaat nogal gauw in die tank.VorCha schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:14:
[...]
tier 7's verdienen absoluut niet slecht, zo ben ik dol op mn IS-2. Met de tier 8's vind het ook nog niet slecht verdienen.
Maar wat je zegt, kies vooral een tank die bij je past. Ik hou meestal en vooral van sniping mediums en td's. Het is geheel persoonlijk wat je fijn vind, er is niet 1 ultieme verdien tank.
[ Voor 9% gewijzigd door Okars op 03-05-2016 09:28 ]
Lijkt geen verlate 1 april grap te zijn

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Met de nieuwe physics van World of Tanks op de PC zou die tank toch totaal onspeelbaar zijn. Bij elke bocht rol je minimaal 3 keer over de kop.Rianata schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:39:
Well I'll Be Damned!
[video]
Lijkt geen verlate 1 april grap te zijn
Wát een ongelofelijke eencelligen hebben de leiding bij dit bedrijf zeg.
Wargaming heeft in principe geen controle over het beleid van de Chinese PC server, en de Console versies. Die kunnen dus gewoon doen wat ze willen, en hebben Storm, SerB of de grote Victor niets over te zeggen.Razorbite schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:46:
Ja, proberen de goodwill van je PCgamers terug te winnen werkt op deze manier echt goed!
Wát een ongelofelijke eencelligen hebben de leiding bij dit bedrijf zeg.
Niet over de console versies? Bron? Dit komt me onbekend voor.ThomasG schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Wargaming heeft in principe geen controle over het beleid van de Chinese PC server, en de Console versies. Die kunnen dus gewoon doen wat ze willen, en hebben Storm, SerB of de grote Victor niets over te zeggen.
Het wordt door een compleet andere studio gemaakt dan World of Tanks voor de PC. Het heet inmiddels "Wargaming West", en in theorie heeft Wargaming er iets over te zeggen, maar ze kunnen compleet hun eigen gang gaan ten opzichte van de PC versie. De Console versie heeft bijvoorbeeld ook weer effecten, wat ze in de PC versie maar niet willen toevoegen.Razorbite schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:48:
[...]
Niet over de console versies? Bron? Dit komt me onbekend voor.
Dat is precies waarom ze eencellig zijn.Ilikebananas schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:49:
Bovendien geeft WG geen ene f*ck om jouw goodwill...
Helemaal mee eens, helemaal. Ik speel mn tier 5 premiums gewoon alleen een stuk minder dan de 7's en 8's die ik heb.Okars schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Mwah, de Churchill III komt voor mij toch aardig in de buurt. Per ronde levert dat toch wel minstens 25.000 credits op met een hele slechte ronde en 50.000 als je lekker bezig bent geweest. En dat gaat nogal gauw in die tank.
Een clangenoot, die dacht dat hij veilig was, is net 50 plekken buiten de 8000 gezakt ofzo... En hij was gisteren niet online, jammer genoeg.
Cold, vind je het wel kunnen dat je hier stoer loopt te doen dat je CW tank krijgt, terwijl er hier meerdere mensen rondlopen die goed hun best hebben gedaan om de tank te krijgen, maar dat niet gelukt is? Hou zou jij je voelen als mensen het even in je neus wreven dat ze met gemak de tank hebben kunnen krijgen, terwijl je zelf avonden hebt zitten spelen, maar toch de tank niet hebt kunnen krijgen? Komop Cold, denk een beetje aan je medemens.wsLy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
De campaign nog in de top 5000 geëindigd. Dus weer een premium tank erbij.
Een clangenoot, die dacht dat hij veilig was, is net 50 plekken buiten de 8000 gezakt ofzo... En hij was gisteren niet online, jammer genoeg.
Ik heb de tank trouwens ook.
Laatste paar dagen niet op mijn eigen account gespeeld, en toch heb ik um nog met redelijk gemak kunnen krijgen.
Ik kan niet met iedereen rekening houden.User schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Cold, vind je het wel kunnen dat je hier stoer loopt te doen dat je CW tank krijgt, terwijl er hier meerdere mensen rondlopen die goed hun best hebben gedaan om de tank te krijgen, maar dat niet gelukt is? Hou zou jij je voelen als mensen het even in je neus wreven dat ze met gemak de tank hebben kunnen krijgen, terwijl je zelf avonden hebt zitten spelen, maar toch de tank niet hebt kunnen krijgen? Komop Cold, denk een beetje aan je medemens.
Laatste paar dagen niet op mijn eigen account gespeeld, en toch heb ik um nog met redelijk gemak kunnen krijgen.
Ik zit niet voor niets in S3AL he Kappa
[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 03-05-2016 11:31 ]
Ja nu ben ik echt verdrietig dat ik hem niet hebUser schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Cold op de vingers tikken
Oh wacht dan moet je natuurlijk wel mee doen
[ Voor 7% gewijzigd door brid op 03-05-2016 11:33 ]
PS: Van die IS-5 heb ik toch wel een beetje spijt.
Ik ben uiteindelijk op plaats 1600 ofso geëindigd. In het begin dacht ik dat het wel lastig zou worden, maar het viel op zich wel mee om uiteindelijk in de top 8k te eindigen.wsLy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
Helaas is het een reward tank en geen premium tank toch? Of heeft WG er toch een premium tank van gemaakt. Ik hoop het wel iig
Het enige "premium" aan de tank is dat je zonder penalty je Britse heavy crew kunt gebruiken.jantje 2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Helaas is het een reward tank en geen premium tank toch? Of heeft WG er toch een premium tank van gemaakt. Ik hoop het wel iig
Volgens WG's eigen Tankopedia:jantje 2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:42:
[...]
*This is a Premium vehicle. Premium vehicles earn more credits and experience per battle and provide a range of other bonuses.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik heb hem niet, dus snap de tip ook niet echtUser schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:08:
Dweebus, één ding is zeker: Jij moet geen SU-100Y kopen.
Leg uit...
Een van de weinige tanks in het spel waar gold ammo meer schade doet dan normale ammo.Dweebus schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:23:
[...]
Ik heb hem niet, dus snap de tip ook niet echt
Leg uit...
Heb et tankje ook. Had maar 22 battles nodig om net buiten de top 4k te vallen.wsLy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:14:
wsLy schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:27:
[...]
Ik kan niet met iedereen rekening houden.
Ik zit niet voor niets in S3AL he Kappa
jantje 2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Ik ben uiteindelijk op plaats 1600 ofso geëindigd. In het begin dacht ik dat het wel lastig zou worden, maar het viel op zich wel mee om uiteindelijk in de top 8k te eindigen.
User schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Cold, vind je het wel kunnen dat je hier stoer loopt te doen dat je CW tank krijgt, terwijl er hier meerdere mensen rondlopen die goed hun best hebben gedaan om de tank te krijgen, maar dat niet gelukt is? Hou zou jij je voelen als mensen het even in je neus wreven dat ze met gemak de tank hebben kunnen krijgen, terwijl je zelf avonden hebt zitten spelen, maar toch de tank niet hebt kunnen krijgen? Komop Cold, denk een beetje aan je medemens.
Het is nogal onwenselijk om driemaal een bericht onder elkaar te plaatsen als je zelf steeds de laatste bent die gereageerd heeft. Als je berichten wilt toevoegen aan je bericht kun je je bericht gewoon aanpassen.
[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2016 16:15 ]
Maar wel minder penetration heeft. Dus eigenlijk een soort omgekeerde premium shellUser schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:42:
[...]
Een van de weinige tanks in het spel waar gold ammo meer schade doet dan normale ammo.
Helaas gaat dat verhaal niet op omdat dat bij elke reward tank staat, ook bij tanks die geen premium income hebben.
http://worldoftanks.eu/en/tankopedia/R120_T22SR_A22/
Bijvoorbeeld bovenstaande.
Date: 3-5-2016 14:06:32
Vehicles added: Chieftain/T95
Slots added: 1
En hij is binnen!
Had het kunnen weten natuurlijk..ach het is een leuke AX crewtrainer als er x3/x5-jes te halen zijnjantje 2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:59:
Helaas gaat dat verhaal niet op omdat dat bij elke reward tank staat, ook bij tanks die geen premium income hebben.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Heeft orzanel je account weer ff gespeeld?Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:01:
En die is ook binnenWas moeilijker als verwacht.
[afbeelding]
Neej dit is met zijn nieuwe Bot2crashandburn schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Heeft orzanel je account weer ff gespeeld?
Dit topic is gesloten.
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).