Sorry Photo, ik hoor je niet over het geluid van mijn Chieftain/T95.
Hoe je aan credits kunt komen?
1) Platoon met nog twee type 59's
2) Platoon met een type 59 en een M6A2E1
3) Druk op battle
Victory
Ensk
Type 59
Experience received:2.401 Credits earned 129.542
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Crucial Contribution, Mastery Badge: "Ace Tanker"
En twee potten later:
Victory
Prokhorovka
Type 59
Experience received:2.346 Credits earned 122.321
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Enige nadeel van deze platoon combo is dat chat wat minder gezellig is....
3) Druk op battle
Victory
Ensk
Type 59
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Crucial Contribution, Mastery Badge: "Ace Tanker"
En twee potten later:
Victory
Prokhorovka
Type 59
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Kan ook op deze manier, door urgent order te halen met credit bonus aan. Dit ook nog eens gehad met een obj 260 missie erbij gecomplete voor 450k, zat toen boven miljoen winst ondanks dat ik 80k aan ammo in de HEAT-54 had weggeschotenGJP80 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:30:

Omg, lekker avondje weer. Zag 3x xp staan, dat voorspelde weinig goeds.
WIN: 2 / 11 (18.18%)

Leek wel of ik steeds in de rode teams terecht, was op een gegeven moment in m'n T67 de enige gele. De rest allen rood.
WIN: 2 / 11 (18.18%)

Leek wel of ik steeds in de rode teams terecht, was op een gegeven moment in m'n T67 de enige gele. De rest allen rood.
[ Voor 37% gewijzigd door Harmen op 03-05-2016 22:04 ]
Whatever.
Matige avond maar wel de tier 9 T50 van de Tsjechen vrijgespeeld en gekocht. Meteen maar wat free xp voor de modules gebruikt
Ik dacht eens een avondje grinden in de Engelse lijn. Pffff... wat een ellende. Niet veel verschil met jouw score
In 1 potje begon één of andere gestoorde van mijn eigen team mij de hele tijd te rammen. wtf???
[ Voor 16% gewijzigd door smallblock op 04-05-2016 01:04 ]
Leuke lamp, overigens !!
Defeat
Himmelsdorf
Cromwell B
Experience received:1.916 Credits earned 48.652
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Defender, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -3 376
Ammunition: -59 500
Total: -14 224 WN8: 11 102 (100)
Kak
kreeg de laatste gast gewoon niet dood
Zou anders een Kolobanovs zijn geweest
Himmelsdorf
Cromwell B
Experience received:1.916 Credits earned 48.652
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Defender, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -3 376
Total: -14 224 WN8: 11 102 (100)
Kak
Zou anders een Kolobanovs zijn geweest
[ Voor 6% gewijzigd door ElPaco op 04-05-2016 09:24 . Reden: Kolobanov ]
Dat is een shitload aan premium ammo!ElPaco schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 08:45:
Zat je in een tier 8 game?
Het waren er 17 geloof ik, ben overgegaan op premium toen het 1v5 was en er 2 in de cap stonden. Daarna vergeten terug te switchen.VorCha schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:32:
[...]
Dat is een shitload aan premium ammo!
Zat je in een tier 8 game?
Was gewoon een tier6 pot, maar ik wilde de decap hebben.
Schiet op tracks. Telt als reset.ElPaco schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 09:37:
[...]
Het waren er 17 geloof ik, ben overgegaan op premium toen het 1v5 was en er 2 in de cap stonden. Daarna vergeten terug te switchen.
Was gewoon een tier6 pot, maar ik wilde de decap hebben.
Ik kom niet vaak in een 1 tegen 5 situatie, op dat moment was het in mijn hoofd vooral van shitshitshitshit
Gisteren een Tier 8 pot gewonnen met de T-150 op Sacred Valley, door gewoon stomweg rechtdoor te rijden naar hun cap en daar in te gaan staan 
(Ja, ik was er een beetje zat van dat ik een aantal potten achter elkaar laagste tier was, dus ik dacht ik ga gek doen)
Iedereen was braaf naar de flank-corridoors gegaan om daar op elkaars frontal armor te gaan schieten, dus niemand zag een f**king T-150, niet bepaald de onzichtbaarste tank, het veld oversteken...
En toen kwamen die sukkels aarzelend en keurig één voor één terug naar de cap, "waar issie nou?" om als voer voor de 107mm te dienen.
De laatste was een arty die me op 10m afstand mist
Een T-150 als een huis en hij mist 
Af en toe is het nog best slapstick, dit spel.
(Ja, ik was er een beetje zat van dat ik een aantal potten achter elkaar laagste tier was, dus ik dacht ik ga gek doen)
Iedereen was braaf naar de flank-corridoors gegaan om daar op elkaars frontal armor te gaan schieten, dus niemand zag een f**king T-150, niet bepaald de onzichtbaarste tank, het veld oversteken...
En toen kwamen die sukkels aarzelend en keurig één voor één terug naar de cap, "waar issie nou?" om als voer voor de 107mm te dienen.
De laatste was een arty die me op 10m afstand mist

Af en toe is het nog best slapstick, dit spel.
Ook bij mij ging het gisteren niet al te best en heb het grootste deel verloren. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik op sommige momenten ook gewoon ontzettend domme keuzes maakte (soms heb ik van die geweldige dagen
).
Dit ziet er wel weer mooi uit: Military Parade 2016. Toch maar eens gaan kijken naar deze aanbiedingen. Ik zou de Cromwell B nog best graag aan mijn garage willen toevoegen als deze ook deel uit gaat maken van deze special.

Dit ziet er wel weer mooi uit: Military Parade 2016. Toch maar eens gaan kijken naar deze aanbiedingen. Ik zou de Cromwell B nog best graag aan mijn garage willen toevoegen als deze ook deel uit gaat maken van deze special.
Ik kreeg van User nog een foto'tje door gestuurd dat hij even heeft lopen beesten met z'n KV5.
De grootste grap was eigenlijk nog dat hij de grootste scrub crew EU op de tank had zitten.
Namelijk non skilled crew. 1ste skill was net voor 50% getrained.
De grootste grap was eigenlijk nog dat hij de grootste scrub crew EU op de tank had zitten.
Namelijk non skilled crew. 1ste skill was net voor 50% getrained.

Geef nou maar gewoon toe dat jij op mijn account even de KV-5 wou spelen en spontaan mijn all-time XP record verbrak.
187k credits verdienen, en nog steeds 38k verlies maken
Kans op de Bromwell in de verkoop acht ik zeer groot, aangezien die tank als een malle zal verkopen ivm SH scrubs.Kingsanity schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:37:
Ook bij mij ging het gisteren niet al te best en heb het grootste deel verloren. Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik op sommige momenten ook gewoon ontzettend domme keuzes maakte (soms heb ik van die geweldige dagen).
Ik vind de normale Cromwell al een geweldige tank om te spelen dus het zou leuk zijn als ik er nog extra mee kan verdienen en mijn crew trainen.Razorbite schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Kans op de Bromwell in de verkoop acht ik zeer groot, aangezien die tank als een malle zal verkopen ivm SH scrubs.

Hmm, ik zie nu in de Event Calendar dat er bonussen aankomen voor de USSR, de USA, en Duitsland. Ik ben benieuwd wat dat dan mag wezen.
Ik hoop het ook, cromwell bevalt goed en heeft een redelijke crew. Mijn Comet geeft op dit moment helaas een crew zonder 1st skill. Zou mooi zijn als de cromwell er uit kan en ik de cromwell B als crew trainer kan gebruikenKingsanity schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:25:
[...]
Ik vind de normale Cromwell al een geweldige tank om te spelen dus het zou leuk zijn als ik er nog extra mee kan verdienen en mijn crew trainen.![]()
Hmm, ik zie nu in de Event Calendar dat er bonussen aankomen voor de USSR, de USA, en Duitsland. Ik ben benieuwd wat dat dan mag wezen.
Die speciale missies zullen wel zijn kill x tanks uit land y en krijg z repair en med kits zijn
[ Voor 6% gewijzigd door brid op 04-05-2016 11:50 ]
Gezien het mooie weer, zullen alle missies dit lange weekend aan mij voorbijgaan
Die luxe heb ik helaas niet. Ik ben momenteel in Engeland voor mijn stage, dat betekent geen lang weekend en als de voorspelling klopt, meer regen dan zonneschijn aankomen weekend.Flushing schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:13:
Gezien het mooie weer, zullen alle missies dit lange weekend aan mij voorbijgaan
Tja, met een naam als smallblock sta je natuurlijk geregeld in de wegsmallblock schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 00:35:
[...]
Ik dacht eens een avondje grinden in de Engelse lijn. Pffff... wat een ellende. Niet veel verschil met jouw score
In 1 potje begon één of andere gestoorde van mijn eigen team mij de hele tijd te rammen. wtf???
En eh.. als je geen Type 59 hebt?GJP80 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:30:
3) Druk op battle
Victory
Ensk
Type 59
En twee potten later:
Victory
Prokhorovka
Type 59
Maar zonder dollen, platoonen doe ik eigenlijk niet vaak. Heb geen bekenden meer die nog spelen, daarnaast speel ik 99% van de tijd zonder geluid dus met teamspeak werken zit er voor mij niet in helaas.
Als ik nou bigblock had geheten welGadgeteer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:43:
[...]
Tja, met een naam als smallblock sta je natuurlijk geregeld in de weg
In WoT heb ik trouwens een hele andere naam.
Al mijn oude speelmaatjes zijn ook allang vertrokken. Ik weet ook niet eens meer hoe ze heten na een pauze van ruim 3 jaar.
[ Voor 10% gewijzigd door smallblock op 04-05-2016 16:52 ]
Leuke lamp, overigens !!
Jahoor, wtf moment van de dag, en daar had ik er al genoeg van. Arty uit mijn team welke mij direct hit geeft, terwijl ik minimaal 50m van de target af ben. dood...
Voor mij weer genoeg lemmings en mongolen voor vandaag..

Ik zal vanavond eens kijken hoe het gaat. Ben tegenwoordig al blij als mijn team het langer dan 3 minuten volhoudt
Ik heb een tip voor je. Vermijd World of Tanks vandaag. Wat een pure drama teams, niet normaal meer.Gadgeteer schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:11:
Ik zal vanavond eens kijken hoe het gaat. Ben tegenwoordig al blij als mijn team het langer dan 3 minuten volhoudt
Mijn stats zijn toch al kl*te dus daar kan ik weinig meer aan verzieken.wsLy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:15:
[...]
Ik heb een tip voor je. Vermijd World of Tanks vandaag. Wat een pure drama teams, niet normaal meer.
Misschien nog even met mijn arty proberen de missies te halen zei ik dat hardop?
Verwijderd
Ik ben bijna net zo goed als orzanel dus dat is niet nodig2crashandburn schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:12:
[...]
Heeft orzanel je account weer ff gespeeld?
Hij vangt alleen minder arty shellsVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:00:
[...]
Ik ben bijna net zo goed als orzanel dus dat is niet nodig
Ff je typo gefixed.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 18:00:
[...]
Ik ben bijna net zo goed slecht als orzanel dus dat is niet nodig
Je bedoelt te zeggen dat je de rode lijn achter de spawn kan vinden?
Goed gedaan, heb je eindelijk wat bereikt in je leven.
Goed gedaan, heb je eindelijk wat bereikt in je leven.
Ik was gewaarschuwd. Het is inderdaad weer erg.patrickos85 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 16:57:
Jahoor, wtf moment van de dag, en daar had ik er al genoeg van. Arty uit mijn team welke mij direct hit geeft, terwijl ik minimaal 50m van de target af ben. dood...![]()
![]()
![]()
12 potjes gespeelt, 3 gewonnen
Echt mines bv, ik ga voor hill want ik rij een redelijke t6 medium skoda t25 kom op de hill en blijkt er niemand mee te zijn terwijl er toch nog een paar andere snelle mediums waren. En winnen van 2 rushende vijandelijke cromwells gaat echt niet lukken
Same shit, different daywsLy schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 17:15:
[...]
Ik heb een tip voor je. Vermijd World of Tanks vandaag. Wat een pure drama teams, niet normaal meer.
Ik lees zo nu en dan nog ff mee, maar elke dag dit soort comments... Best grappig als je er na 2 jaar lang dagelijks spelen ff tussenuit stapt en tot de conclusie komt dat er HE-LE-MAAL niets verandert
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Still the king 

Page intentionally left blank.
Ik doe het ook meestal goed met mijn derpinator
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Gisteren heb ik na bloed, zweet en tranen eindelijk 3de mark op de Conway ( a.k.a. garbage can ) gehaald. Dit is de meest frusterende mark die ik volgens mij tot nu toe heb gehaald, ben helemaal gek geworden.
Zat tijdens de grind op 94,5% game erna 0 damage terug gezet naar 93,2%. Weer goede games erachter aan 94,93% gehaald en hoppakee de game erna 0 damage game. weer terug naar 93,7%. Uiteindelijk weer kunnen optrekken naar 94,8% en weer een 400 damage game. Toen zat ik op 94,38% en uiteindelijk mocht het toen uiteindelijk wel.
Ik heb nog nooit zo'n grote tinfoil hoed op me kop gehad als afgelopen dag de frustatie was dik over de top.
Zat tijdens de grind op 94,5% game erna 0 damage terug gezet naar 93,2%. Weer goede games erachter aan 94,93% gehaald en hoppakee de game erna 0 damage game. weer terug naar 93,7%. Uiteindelijk weer kunnen optrekken naar 94,8% en weer een 400 damage game. Toen zat ik op 94,38% en uiteindelijk mocht het toen uiteindelijk wel.
Ik heb nog nooit zo'n grote tinfoil hoed op me kop gehad als afgelopen dag de frustatie was dik over de top.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 06-05-2016 11:17 ]
Verwijderd
Zo, idd! En als ik mijn Tech Tree bekijk hebben ALLE tanks korting, niet alleen tier 8-10 zoals aangegeven staat.
Uiteraard heb ik net gisteren mijn garage opgeschoond door de Duitse TDs na het ToTT-event te verkopen en een hoop tanks aan te schaffen die ik nog wil grinden. Maar met ook nog een x5 voor de eerste overwinning en een Consumables+Equipment discount mag dat de pret niet drukken
Je moet natuurlijk wel goed kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Zo, idd! En als ik mijn Tech Tree bekijk hebben ALLE tanks korting, niet alleen tier 8-10 zoals aangegeven staat.
Verwijderd
Nu wel, toen ik dit postte nog nietThomasG schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:19:
[...]
Je moet natuurlijk wel goed kijken.Er staat dat tier 8-10 15% korting heeft, tier 6-7 30% korting en tier 2 t/m 5 heeft 50% korting.
Consumables weer in de aanbiedingVerwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 13:40:
[...]
Uiteraard heb ik net gisteren mijn garage opgeschoond door de Duitse TDs na het ToTT-event te verkopen en een hoop tanks aan te schaffen die ik nog wil grinden. Maar met ook nog een x5 voor de eerste overwinning en een Consumables+Equipment discount mag dat de pret niet drukken
Dat wordt weer food en repairkits hamster
Gisteren de meest vreemde battle in Rampage Domination mode gespeeld met Quantor en ETitus, die alleen nog missie D-15 hoeft te halen en dat op een eerlijke wijze wil doen:
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Weet iemand toevallig al welke bonus items hierbij horen?
http://worldoftanksbooks.com/product/pre-order-deal/
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Er zijn twee verschillende bonus items:Rianata schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 00:48:
Weet iemand toevallig al welke bonus items hierbij horen?
- de pre order van de twee boeken heeft "bonus items"
- elk van de twee boeken hebben een bonus code voor items
De pre order heeft als bonus :
- digitale boek "SU-152 book – Advanced Reader Edition"
- "SU-152 Illustrated Reference & Tutorial: 8-page graphic history and World of Tanks player tips PDF"
De SU-152 PDF krijg je in mei als PDF en wordt ook uitgeprint met de boeken meeverstuurd
Nu, de WoT bonus items...
Het SU-152 boek heeft als bonus items :
- 7 day premium
- 1000 gold
- 100.000 credits
- SU-85i
Het T-34 boek heeft:
- 7 day premium
- 1000 gold
- 100.000 credits
- T-34-85M
Op deze manier schiet een grind wel lekker op, heerlijk die x5:

Hmm, niet echt bijzonder dus... als WG zijnde zou ik er een iets zeldzamere tank in stoppen als kick-off van de verkoopKser schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 01:23:
[...]
Nu, de WoT bonus items...
Het SU-152 boek heeft als bonus items :
- 7 day premium
- 1000 gold
- 100.000 credits
- SU-85i
Het T-34 boek heeft:
- 7 day premium
- 1000 gold
- 100.000 credits
- T-34-85M

Verwijderd
Heeft Dezgamez echt zo een accent of is dat maar een rolletje? Ik weet het niet zeker met zijn sarcastische video's altijd. Anders wel een zeer stereotiep accent.
Zijn accent is authentiek, ik heb al 1x met hem geplatoond en een keer geholpen met de O-I vs KV-2 & JgdPz-E100 vs Deathstar filmpjes. Ik kan me niet voorstellen dat hij dit continue vol houdtVerwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:32:
Heeft Dezgamez echt zo een accent of is dat maar een rolletje? Ik weet het niet zeker met zijn sarcastische video's altijd. Anders wel een zeer stereotiep accent.
Misschien een idee om dit naar Wargaming te sturen of op hun forum posten waarbij zij kunnen zien wat er gebeurd?Rianata schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:35:
Gisteren de meest vreemde battle in Rampage Domination mode gespeeld met Quantor en ETitus, die alleen nog missie D-15 hoeft te halen en dat op een eerlijke wijze wil doen:
[video]
BTW een clan member van mij heeft hem wel eerlijk gehaald. Liep al 4 maanden vast met die missie
Dan moet ik de video weer aanpassen en alles anonimiseren, want volgens mij geldt op het Wargaming forum dat je niet mag namen&shamen en dan riskeer ik zelf een strafRedeta schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:54:
[...]
Misschien een idee om dit naar Wargaming te sturen of op hun forum posten waarbij zij kunnen zien wat er gebeurd?
Op WG forum zou Ria een ban krijgen vanwege name and shame, dus dat werkt niet 
Inmiddels staat ie al op armored patrol, dus misschien op Rita over een week xD. Ben benieuwd wat WG hier mee doet.
Zelf zit ik ook al een tijd vast op die missie, misschien had ik moeten vragen of ik mee mocht doen
Nee dit was echt de zuurste pot ooit.
Inmiddels staat ie al op armored patrol, dus misschien op Rita over een week xD. Ben benieuwd wat WG hier mee doet.
Zelf zit ik ook al een tijd vast op die missie, misschien had ik moeten vragen of ik mee mocht doen

Ik weet het niet hoor, maar als ik alleen nog d15 zou moeten doen zou ik ook keihard riggen. Ik had ze ff naar hun ts adres gevraagd
Net het eerste potje voor vandaag:

Het begint goed dit weekend zeg

Het begint goed dit weekend zeg
Werd al wel uitgenodigd op een andere TS van een ander kleinschaliger groepjegotfurrr schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:28:
Ik weet het niet hoor, maar als ik alleen nog d15 zou moeten doen zou ik ook keihard riggen. Ik had ze ff naar hun ts adres gevraagd
iemand die Jackpot missies gezien?
Schijnbaar een proefballon van het WG marketing team, een random aantal spelers kunnen 1 M credits of 3 dagen prem/250g verdienen.
Schijnbaar een proefballon van het WG marketing team, een random aantal spelers kunnen 1 M credits of 3 dagen prem/250g verdienen.
Zou het toch even naar Jingles, SnelleBaby etc. sturen. Wat die op hun channel zetten wordt namelijk wel degelijk door WG in de gaten gehouden..iTitus schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:16:
Op WG forum zou Ria een ban krijgen vanwege name and shame, dus dat werkt niet
[ Voor 57% gewijzigd door _Anvil_ op 08-05-2016 12:08 ]
Verwijderd
Bij mij toont die missie gewoon dat je 3 dagen prem + 250g krijgt als je 35 games wint?_Anvil_ schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:50:
Iemand die Jackpot missies gezien?
Ja, en bij mij dus 1 miljoen credits.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:03:
[...]
Bij mij toont die missie gewoon dat je 3 dagen prem + 250g krijgt als je 35 games wint?
Bij mij ook en gisteren binnen gesleept. Maar het klopt dat een aantal spelers geen van de 2 varianten heeft en ik heb tot nu toe niet kunnen vinden wat de criteria voor het krijgen van de mogelijkheid om 1 van de 2 missies te spelen zijn.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:03:
[...]
Bij mij toont die missie gewoon dat je 3 dagen prem + 250g krijgt als je 35 games wint?
Zal wel te maken hebben met het aantal credits en premium dagen dat je hebt. Weinig of geen premium/goud: 3 dagen premium + 250g. Weinig to geen credits: 1 miljoen credits. Veel van beide? Niets.Rianata schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:28:
[...]
Bij mij ook en gisteren binnen gesleept. Maar het klopt dat een aantal spelers geen van de 2 varianten heeft en ik heb tot nu toe niet kunnen vinden wat de criteria voor het krijgen van de mogelijkheid om 1 van de 2 missies te spelen zijn.
Nope, dan zou ik de Millionaire missie gehad moeten hebben, niet de JackpotThomasG schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:30:
[...]
Zal wel te maken hebben met het aantal credits en premium dagen dat je hebt. Weinig of geen premium/goud: 3 dagen premium + 250g. Weinig to geen credits: 1 miljoen credits. Veel van beide? Niets.
Volgens mij geven ze je wat je niet nodig hebt, goud plus prem. Mensen die niets hebben hebben dus allebei de missies niet
Yup, WG logiciTitus schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:50:
Volgens mij geven ze je wat je niet nodig hebt, goud plus prem. Mensen die niets hebben hebben dus allebei de missies niet

Geen probleem, een paar werknemers van WG weten het nu alRianata schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 12:16:
[...]
Dan moet ik de video weer aanpassen en alles anonimiseren, want volgens mij geldt op het Wargaming forum dat je niet mag namen&shamen en dan riskeer ik zelf een strafHet staat inmiddels al op https://thearmoredpatrol.com/ en hopelijk krijgt het van daar uit nog meer tractie en komt het zo toch nog onder de aandacht van WG.
Verwijderd
Leuk spel man , 99% van de games 3 arties.
Niet nodig te schelden
Niet nodig te schelden

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:03 ]
6 augustusVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:04 ]
Tja misschien zou je eens naar jezelf moeten kijken?Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:04 ]
Hahahaha, more like WG says: "fuck you"Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:04 ]
Het wordt nog erger, want de volgende Top of the Tree in juni wordt per definitie artyVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:09:
Spel is toch bullshit op het moment. Veels teveel mensen spelen arty.
http://worldoftanks.eu/en.../top-tree-june-2016-vote/
Pick your poison dusRianata schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:11:
[...]
Het wordt nog erger, want de volgende Top of the Tree in juni wordt per definitie arty![]()

Verwijderd
Dan heb ik het goed getimedRianata schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:11:
[...]
Het wordt nog erger, want de volgende Top of the Tree in juni wordt per definitie arty![]()
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:05 ]
Awww zuur, het enige dat hij had moeten doen was iets verder naar voren rijden, tracken, doorrijden en gg
Wat ben je toch ook een noob, je moet met dat soort dingen ook gewoon full he loadouts nemen en arties doodsplashen. Je bent dan even bezig, maar dan heb je ook wat. Nu heb je ook wat, namelijk een hele korte pauzeVerwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]
[ Voor 2% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:05 ]
Topper!! Van jou zijn we gelukkig voorlopig weer af..Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]
Verwijderd
Spijtig genoeg heb jij het IQ van een kamerplant, anders zou je inzien dat jijzelf de reden van je ban bent.
pfff, duurde 20k games maar daar is die dan, m'n eerste ban.
Ach ja, vandaag even 60-70k xp in de Chi-Ri gegrind, waarschijnlijk heb ik morgen, met een beetje geluk, de STA-1
Ach ja, vandaag even 60-70k xp in de Chi-Ri gegrind, waarschijnlijk heb ik morgen, met een beetje geluk, de STA-1
Ik hoop toch wel dat je hier in de tussentijd actief blijft in dit topic. Ik was net zo lekker likes aan het farmen door elke keer te reageren op je zwakzinnige uitspraken.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
fuck you wargaming.
[afbeelding]
Sjonge, de jackpot gewonnen. Dat mag in de krant met mijn spelniveau.
Leuke lamp, overigens !!
Ok mensen, ik ben getuige geweest van een van de meest epische potjes ever denk ik die ik ooit gezien heb in WoT: http://wotreplays.com/site/2679351#swamp-decha-m48a1_patton
De meesten kennen hem wel, Decha, die zelf op Twitch toegaf dat hij ook wel met trillende handjes zat te spelen, ondanks dat het er zo eenvoudig uitziet
De meesten kennen hem wel, Decha, die zelf op Twitch toegaf dat hij ook wel met trillende handjes zat te spelen, ondanks dat het er zo eenvoudig uitziet
Nice, die gaan we thuis 's bekijken.Rianata schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:35:
Ok mensen, ik ben getuige geweest van een van de meest epische potjes ever denk ik die ik ooit gezien heb in WoT: http://wotreplays.com/site/2679351#swamp-decha-m48a1_patton
Gisteren een paar potjes geplatooned en op een gegeven ogenblik zaten we bij Orzanel in het team. Ik en m'n platoonmaat maakten geen beste indruk die pot, en ook Orzanel kon het niet alleen, dus ondanks een bekende unicum in het team alsnog verloren.
Die kerel is echt goed, maar sympathiek is hij niet. Als een teamgenoot iets doet dat meneer niet zint dan krijgt die zonder pardon een paar shells in zijn gezicht....Rianata schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:35:

Die paar shells krijg je soms ook van mijGJP80 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:48:
[...]
Die kerel is echt goed, maar sympathiek is hij niet. Als een teamgenoot iets doet dat meneer niet zint dan krijgt die zonder pardon een paar shells in zijn gezicht....

Jackpot?smallblock schreef op maandag 09 mei 2016 @ 00:56:
Sjonge, de jackpot gewonnen. Dat mag in de krant met mijn spelniveau.
Wat stom van Wargaming, nietwaar? Zó stom van ze... en ook zo oneerlijk.Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:36:
Knip
[afbeelding]
Lel.
Dramatisch weekend achter de rug trouwens. Zeer slechte teams, aan beide zijden. Meerdere potjes dat ik dacht dat ik de enige was die wist wat ie deed. Dat zal ongetwijfeld niet zo zijn geweest, middelmoter zijnde, maar zo voelde het wel. Zal wel met die x5 te maken hebben gehad. Die zorgde wel voor een paar potjes met 9500 XP
[ Voor 2% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2016 20:06 ]
Wat een potRianata schreef op maandag 09 mei 2016 @ 09:35:
Maar Decha is wel 1 van de beste spelers op de EU server denk ik. Is hij uit FAME trouwens?
Zit nu in [3XR] 3xR RELOAD.Mr_Size schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:43:
[...]
Maar Decha is wel 1 van de beste spelers op de EU server denk ik. Is hij uit FAME trouwens?
Missie RNG; clangenoot had een ticket ingediend omdat hij geen "Jackpot" of "I want to be a millionaire" missie had. Antwoord van support was dat deze missies inderdaad random toegekend zijn aan x% van de spelers.Rianata schreef op zondag 08 mei 2016 @ 12:28:
Bij mij ook en gisteren binnen gesleept. Maar het klopt dat een aantal spelers geen van de 2 varianten heeft en ik heb tot nu toe niet kunnen vinden wat de criteria voor het krijgen van de mogelijkheid om 1 van de 2 missies te spelen zijn.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
ja, 3 dagen premium account en 250 gold
Leuke lamp, overigens !!
Random toegekend zijn aan x% van de spelers - WTF?Frentik schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:57:
[...]
Missie RNG; clangenoot had een ticket ingediend omdat hij geen "Jackpot" of "I want to be a millionaire" missie had. Antwoord van support was dat deze missies inderdaad random toegekend zijn aan x% van de spelers.
Ultieme manier om RNG te gebruiken om spelers te belonen/naaien.
Tja.. er zijn blijkbaar 2 missies in omloop of je krijgt niets.x-cessive schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:00:
[...]
Random toegekend zijn aan x% van de spelers - WTF?
Ultieme manier om RNG te gebruiken om spelers te belonen/naaien.
Gisteren zat Orzanel te platoonen met een WG gast en die gaf aan dat de server beslist wie welke missie krijgt en wie niets.
Het kan dus zijn dat de mensen die nu een missie hebben de volgende keer buiten de boot vallen.
Ik snap persoonlijk niet helemaal wat het idee hier achter is, zo heb je toch altijd mensen pissig die geen missie krijgen?
Dat wordt ook wel een beetje een algemene tendens in de WOT community. Wat WG ook doet het is nooit goed. Zelfde straks met de extra XP bonus voor platoons in patch 9.15iTitus schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:13:
Yup, zelfs mensen die wat krijgen zijn pissed omdat ze liever de andere hadden gehad
Ja dat is toch ook echt belachelijk (en chillRianata schreef op maandag 09 mei 2016 @ 12:15:
[...]
Dat wordt ook wel een beetje een algemene tendens in de WOT community. Wat WG ook doet het is nooit goed. Zelfde straks met de extra XP bonus voor platoons in patch 9.15
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).