thx you very muts :-)_Anvil_ schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:26:
[...]
http://forum.worldoftanks...when-hitting-control-key/
( google muddafuker, do you use it?)
ik had al wel gegoogled, maar deze niet gevonden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
thx you very muts :-)_Anvil_ schreef op zondag 9 april 2017 @ 08:26:
[...]
http://forum.worldoftanks...when-hitting-control-key/
( google muddafuker, do you use it?)
Ben ik even blij dat ik bij vrienden in Duitsland ben blijven slapen dit weekend en nu aan het bier zit in de sporthal en WoT alleen even heb opgestart om in te loggen voor dat embleemDweebus schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:39:
En het is weer special weekend... Al die polen teams
Sniping E100's en alles. Feest is compleet hoor. Man man man...
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik denk dat het meer afreageren van frustratie is zo af en toe, want ze klagen en klagen maar stoppen uiteindelijk nooitnvidia666 schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:38:
Ik heb soms de indruk dat sommige tegen hun zin aan het spelen zijn afgeleid uit de reacties...
Dat is net niet de bedoeling van gamen
[ Voor 70% gewijzigd door _Anvil_ op 10-04-2017 09:56 ]
Het spel is op zich leuk. Maar de playerbase, waarvan de helft het IQ van een grasspriet heeft, maakt het minder leuk.Arjant2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:35:
[...]
Ik denk dat het meer afreageren van frustratie is zo af en toe, want ze klagen en klagen maar stoppen uiteindelijk nooit
Dus blijkbaar vinden ze het stiekem toch wel een erg leuk spelletje (wat het ook is).
Het hoort er zeker bij, en natuurlijk doe ik het zelf ook wel eens._Anvil_ schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:11:
ik heb in mn vriendenkring mensen die "gegijzeld" zijn door het spel, door missies en specials voelen ze de drang te "moeten" spelen. die klagen dus bijna non stop over RNG, MM en boze server algoritmes die hen tegenwerken, erg bijzonder
Het telkens praten over het stoppen met het spel en verkopen vd account horenn daar ook bij
[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 10-04-2017 10:01 ]
Dus een langere reload en een kleinere clip? Verder geen buffs? Mooi man, in het beste geval 6x150 dmg in ~12 seconden en dan kan je ~33 seconden gaan wachten op de reload. Dat betekent dat je zelfs tegen equal tier lights geen schijn van kans hebt._Anvil_ schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:11:
Snapt iemand trouwens de nieuwe m41 bulldog info? 6 clip autoloader ipv 10, maar ik herken die reload tijden niet? Echt zo jammer dat ze aan mn favo tank gaan rommelen
"" M41 Walker Bulldog
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 38 s to 40 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41A1 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 late for the M41A1 turret from 4.3 s to 5 s
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 10 to 6
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41A1 turret from 10 to 6
Changed the ammo rack capacity for 76 mm Gun T91E5 from 70 to 72""
If you can see, look. If you can look, observe
Exact dit. Ik ga er verder niet teveel over uitweiden, maar vanavond was weer 1 brok frustratie aan het einde. Eerste uur a 1,5 uur ging het eigenlijk best prima, maar toen we eenmaal richting T10 gingen begon de totale BS. Zo ontzettend veel vaagheden meegemaakt, niet normaal. En dan zit ik, als ik weer eens dood ben, met platoonmaat Kepro mee te kijken en die overkomt dat allemaal gewoon niet of nauwelijks en die heeft een prima avond.jantje 2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:21:
Ik ben de game momenteel wel een beetje zat, het feit dat RNG en arty deze game zo in z'n greep hebben is het somsnagenoeg niet leuk meer om te spelen.
...skill is niet het belangrijkste in deze game en dat is gewoon jammer. Dat is ook hetgene wat bij mij frustatie oplevert. Hoe beter je wordt in de game hoe meer je inziet dat de game flawed is.
Maar wat doet/kan Kepro dan wat jij niet doet/kan ? Of zit er een evil-WG conspiracy achter, van 'ha,daar is Mr_Size weer, zet de RNG op tilt, pak alle arty die de game heeft en aim op hem en zorg dat elke rode speler unicum resultaten heeft, maar dan alleen tegen hem !" ? (want zo komen je laatste posts over)Mr_Size schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:04:
[...]
En dan zit ik, als ik weer eens dood ben, met platoonmaat Kepro mee te kijken en die overkomt dat allemaal gewoon niet of nauwelijks en die heeft een prima avond.
Ik betaal wargaming nog altijd.garathane schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 01:07:
[...]
Maar wat doet/kan Kepro dan wat jij niet doet/kan ? Of zit er een evil-WG conspiracy achter, van 'ha,daar is Mr_Size weer, zet de RNG op tilt, pak alle arty die de game heeft en aim op hem en zorg dat elke rode speler unicum resultaten heeft, maar dan alleen tegen hem !" ? (want zo komen je laatste posts over)
Verwijderd
Ik krijg altijd de neiging om gewoon "back to garage" te doen bij die map. Meestal verlies ik daar toch, en ik heb ook nooit lol op die map. Ik doe het niet, maar het zou wel een hoop frustratie schelen.Roozzz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
Wat een drama map is dat trouwens. Ik dacht dat ie al tijden uit de roulatie was...
Ja, graagGaius schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:47:
[...]
Ik krijg altijd de neiging om gewoon "back to garage" te doen bij die map. Meestal verlies ik daar toch, en ik heb ook nooit lol op die map. Ik doe het niet, maar het zou wel een hoop frustratie schelen.
Als ik het goed heb krijg je 'm maar tot tier 6. Maar ja, er zijn nou net een paar leuke tier 6 premium tanks die ik graag speel waarin je dus die kut map kunt krijgen. Wat mij betreft verbannen ze 'm tot tier 1-2, heb je daar ook wat meer afwisseling, naast Mittengart en Himmelsdorf.
Verwijderd
Als het een keer tegenzit, ligt het altijd aan RNG...de game is flawed etc.jantje 2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:21:
Ik ben de game momenteel wel een beetje zat, het feit dat RNG en arty deze game zo in z'n greep hebben is het soms gewoon niet leuk meer om te spelen.
Ik heb je nooit ergens van beschuldigd, wel gevraagd waarom je überhaupt nog speelt. Als ik je posthistory teruglees is het 1 grote treurnis....zulke slechte resultaten haal je en alles en iedereen (WG voorop) is tegen je. Kijk ik echter op wotlabs dan zie ik een recent WN8 van 3110 en een winrate van 70.97%Mr_Size schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:04:
[...]
Maar goed, voordat ik weer beschuldigd wordt: positief eindigen. Ik heb de SU-122-54 unlocked,
Selks
Ik zal de eerste zijn die de schuld bij mezelf neer leg als ik daadwerkelijk een verkeerde keuze heb gemaakt of misschien zelf een verkeerd schot heb gemaakt. Zoveel zelf kennis heb ik ook wel. Maar dat is dus ook het probleem 90% van de tijd weet ik precies wat ik doe en waarom ik iets doe. Alles is afgewogen en bedacht en ik doe niets randoms. Ik weet ook precies wanneer een schot had moeten pennen of wanneer ik gewoon net verkeerd gemikt hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:
En weer dat geklaag van zo ongeveer de beste spelers van dit topic....
Als het een keer tegenzit, ligt het altijd aan RNG...de game is flawed etc.
Je kunt je ook afvragen waarom je in de situatie komt dat je met een STRV alleen tegenover een M103 komt te staan. Elke tomaat die zoiets doet wordt verrot gescholden, maar bij jou ligt het aan de mechanics.
Kweenie hoor.... maar Wotlabs laat zien dat je de laatste 24u een winrate hebt van 83,33% en een WN8 van 3770. Wat beiden boven je average ligt.... Wanneer is het wel goed?
Briljante statistieken van beiden hoor, (en ook boven jullie average, dus stijgend) maar ik snap dat geklaag dan niet. Misschien moet je eens accepteren dat je zo ongeveer aan je plafond zit qua kunnen? Of dat je idd zelf wel eens een fout maakt waardoor je een slechte battle hebt? In plaats van altijd maar de schuld bij een ander (of WG) te leggen.
M46 patton best stetpadderer tank EU. ik zo voor die tanks gaan. Je vergeet te kijken naar de bloomstats van de tanks. Patton heeft zowat geen bloom waardoor je super goed kan snapshotten. Penetration is 218 met AP genoeg in T9 games en met wat APCR erbij kan je makkelijk alles pennen.Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:18:
Ik twijfel óf om de M46 Patton te kopen óf de Type 61, met uiteraard het oog op de tier X varianten M48 Patton of de STB-1.
Maar de M46 Patton lijkt me minder ivm slechte dispersion, velocity en penetration values. Maar de M48 is wel erg lekker spelen heb ik mij laten vertellen.
Wie kan mij overtuigen?
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2017 11:39 ]
M48 staat in de top 3 van mn favoriete t10 meds.Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:18:
Ik twijfel óf om de M46 Patton te kopen óf de Type 61, met uiteraard het oog op de tier X varianten M48 Patton of de STB-1.
Maar de M46 Patton lijkt me minder ivm slechte dispersion, velocity en penetration values. Maar de M48 is wel erg lekker spelen heb ik mij laten vertellen.
Wie kan mij overtuigen?
Selks
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik heb hem sinds kort ook. Stock prima te spelen als je doet alsof je tier 8 bent. Verder heeft het ding een ammorack van Duitse makelij.Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:54:
Ok, thanks, overtuigd. USA lijn had al iets meer de voorkeur, omdat die premium tank Pilot er natuurlijk ook is. Dus M46 wordt het!
DezGames heeft ook een aardige video met wat gameplay online staan:Rianata schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:58:
Gisteravond en vanochtend even de nieuwe Frontline mode op de Sandbox gespeeld en is een mooie afwisseling van de normale WoT mode. Benieuwd hoe snel te dit terug gaan zien op de reguliere server! Jingles heeft er alvast een begrijpelijke video over gemaakt. Unicums kunnen deze ook gerust kijken zonder zich te storen aan het speelniveau van Jingles :-)
[video]
BTW, dit zijn de verwachte release dates van de eerstvolgende patch met gewijzigde arty en tier X LT:
- NA - April 18.
- EU/RU - 26-27 April (night)
[ Voor 19% gewijzigd door themaxter op 11-04-2017 23:25 ]
Ik hoor liever van iemand anders dat ik goed ben, dat dat ik dat over mijzelf ga vertellen. Je komt zo wel heel erg arrogant over. Als je geen zin meer hebt in WoT speel het dan niet. Al die negatieve reacties wordt niemand vrolijk van. Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leukerjantje 2 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:33:
[...]
Ik zie de game gewoon op een andere manier zoals jij het ziet omdat we allebei op een ander niveau spelen, en hoe hoger het niveau hoe eerder je dingen aan games opmerkt die gewoon niet lopen ( Niet alleen met WoT maar dat is met genoeg competitve games ) En het is daarom ook een logisch gevolg dat beter spelers klagen over game mechanics die niet goed werken terwijl een ander daar geen last van kan hebben.
[...]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Als we alle tomaten uit de game zouden schrappen, worden de oranje spelers de nieuwe tomaten. Het hoort er nu eenmaal bij.TTLCrazy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:40:
[...]
Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leuker
Ja misschien klinkt het arrogant, maar als XVM het mij verteld en veel mensen me focussen zal er wel een kern van waarheid in zitten heTTLCrazy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:40:
[...]
Ik hoor liever van iemand anders dat ik goed ben, dat dat ik dat over mijzelf ga vertellen. Je komt zo wel heel erg arrogant over. Als je geen zin meer hebt in WoT speel het dan niet. Al die negatieve reacties wordt niemand vrolijk van. Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leuker
Zonder provocatie 2 teamleden een afgrond af duwen, zodat ik ongestoord 2 schoten kan aflossen en daarna sterven?Kepro schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:21:
Lol azijnpisser. Je zal het vast ook zelf eens gedaan hebben.
Team killen en damage op je eigen team zeker ook niet? Misschien was zn pc wel gecrashed weet jij veel. Stel je niet aan._Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:29:
[...]
Zonder provocatie 2 teamleden een afgrond af duwen, zodat ik ongestoord 2 schoten kan aflossen en daarna sterven?
Waarna mn team verliest omdat 2 full health tanks zijn ge teamkilled zonder dat de schuldige speler daarvoor blauw wordt? neuh.
[ Voor 54% gewijzigd door User op 12-04-2017 11:38 ]
Toevallig z'n xvm kleurtje gezien? Ben wel benieuwd_Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:29:
[...]
Zonder provocatie 2 teamleden een afgrond af duwen, zodat ik ongestoord 2 schoten kan aflossen en daarna sterven?
Waarna mn team verliest omdat 2 full health tanks zijn ge teamkilled zonder dat de schuldige speler daarvoor blauw wordt? neuh.
Land van herkomst is ook een aardig goede graadmeter....jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:41:
[...]
Toevallig z'n xvm kleurtje gezien? Ben wel benieuwdZowel unicums als bots vertonen dit gedrag soms.( dus nee geen bias hier
)
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Wellicht ben je beter in WoT dan in begrijpend lezen? ik ben vaak genoeg ge teamkilled, of uit een bosje geduwd. Uiteraard ga ik dan niet direct janken of tickets indienen, shit happens.Kepro schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:36:
[...]
Team killen en damage op je eigen team zeker ook niet? Misschien was zn pc wel gecrashed weet jij veel. Stel je niet aan.
even uit mn hoofd een oranje of gele tryhard.. naam Mary1970, dit figuur is dus 46 jaar oud, geen pubertje. Triest. Had hem heel graag met mn vuist door het scherm op zn neus willen rammenjantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:41:
[...]
Toevallig z'n xvm kleurtje gezien? Ben wel benieuwdZowel unicums als bots vertonen dit gedrag soms.( dus nee geen bias hier
)
[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2017 12:22 ]
Zal wel een alt account van Kepro zijn geweestUser schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:37:
Kepro, wat de fuck. Doe dat zout weg en ga in de hoek staan jij.
neuh, Kepro had nog het gore fatsoen gehad om de pot vervolgens te winnenDweebus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:20:
[...]
Zal wel een alt account van Kepro zijn geweest
Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt. En die komt steeds meer tot uiting, zoals Jantje al aangeeft, naarmate je meer ervaren bent in de game. En uiteraard doe ik genoeg fout, dat hoef je mij heus niet te vertellen hoor. Echter als ik het goed doe, denied de game je gewoon te vaak keihard.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:
En weer dat geklaag van zo ongeveer de beste spelers van dit topic....
[...]
Ik heb je nooit ergens van beschuldigd, wel gevraagd waarom je überhaupt nog speelt. Als ik je posthistory teruglees is het 1 grote treurnis....zulke slechte resultaten haal je en alles en iedereen (WG voorop) is tegen je. Kijk ik echter op wotlabs dan zie ik een recent WN8 van 3110 en een winrate van 70.97%
Briljante statistieken van beiden hoor, (en ook boven jullie average, dus stijgend) maar ik snap dat geklaag dan niet. Misschien moet je eens accepteren dat je zo ongeveer aan je plafond zit qua kunnen? Of dat je idd zelf wel eens een fout maakt waardoor je een slechte battle hebt? In plaats van altijd maar de schuld bij een ander (of WG) te leggen.
[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2017 12:49 ]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. "Vroeger" veel fps games gespeeld, daar draait het veel meer om skill dan luck. Want de invloed van rng is vele malen kleiner. Als rng al een rol speelde dan was dat vooral als er een volledige clip leeg gesprayd werd. Maar een goed ge-aimed schot was in principe gewoon een hit. Hij gaat niet door allerlei magische krachten ineens de grond in, bounced, of doet amper dmg op zijn hoofd._Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:47:
zonder RNG wordt WoT een soort schaakspel, de spelers met de meeste skill winnen altijd.
De tomaten haken dus af, want ze winnen nooit (ik geloof nog steeds heilig dat de OI exp en OI voor deze groep spelers is ontwikkeld). Daarna de oranje en gele spelers... etc.
Zonder RNg geen playerbase dus, tenzij wot opeens skill based matching gaat gebruiken, which is not gonna happen. Verder snap ik de frustatie, ook al ben ik "slechts"groen qua wn8. Rode bots komen vaak met de raarste dingen weg, daardoor blijven ze echter wel spelen en kunnen wij ze farmen
Niet bedoelt als persoonlijke aanval of verwijt, en ik heb er zelf ook last van, maar die onnodige frustratie moet je m.i. bij jezelf zoeken. Ik ben het met je eens dat de RNG in WoT hierbij echt niet helpt, maar in the end blijft het een fucking computerspel. En simpel gezegd, zolang je broodwinning of voortbestaan er niet vanaf hangt, is geen enkel computerspel het waard om je over op te winden. Hoewel m.i. een goed computerspel ook een tikje frustrerend mag zijn, hoort het uiteindelijk ontspannend of op z'n minst leuk te zijn.Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:39:
[...]
Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt.
Je hebt helemaal gelijk hoorGaius schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:36:
Niet bedoelt als persoonlijke aanval of verwijt, en ik heb er zelf ook last van, maar die onnodige frustratie moet je m.i. bij jezelf zoeken. Ik ben het met je eens dat de RNG in WoT hierbij echt niet helpt, maar in the end blijft het een fucking computerspel. En simpel gezegd, zolang je broodwinning of voortbestaan er niet vanaf hangt, is geen enkel computerspel het waard om je over op te winden. Hoewel m.i. een goed computerspel ook een tikje frustrerend mag zijn, hoort het uiteindelijk ontspannend of op z'n minst leuk te zijn.
Neem een stap terug, relativeer het, haal diep adem en beslis voor jezelf of je het spel kunt spelen zonder je erover op te winden. En als dat niet lukt moet je de keuze maken of het je dat waard is. Als het je de frustratie waard is, prima, have fun en rant away. Als het je niet waard is, is een pauze een goed idee denk ik. Zoals _Anvil_ al zei, goeie kans dat de fun daarna weer terugkomt.
WoT is geen perfect spel en heeft dus een paar vervelende eigenschappen, zoals RNG en Arty. Maar die gaan niet verdwijnen, hoe druk je je ook maakt. Dus waarom energie stoppen in iets wat je niet kunt veranderen? En daarmee bedoel ik dus de negatieve eigenschappen van WoT, niet WoT als geheel. Tenzij je SirFoch heet, die haalt er zijn Twitch-abo's uit volgens mij.
Nogmaals, dit is niet bedoelt als verwijt. Ik merk bij mezelf dat ik het spel veel leuker vind als ik me er niet over opwind. En dat lukt helaas niet altijd.
Opzich is het niet erg dat RNG in de game zit, maar de RNG zit letterlijk overal in, accucary, penetration, damage, MM, arty alles is letterlijk RNG. Met een percentage van 25% betekent dat er gewoon veel afwijking kan zijn in dingen die je niet meer in je eigen hand hebt. Dat wil niet zeggen dat de game volledig luckbased is maar het schieten vind ik persoonlijk redelijk luck based.Gaius schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:36:
[...]
Nogmaals, dit is niet bedoelt als verwijt. Ik merk bij mezelf dat ik het spel veel leuker vind als ik me er niet over opwind. En dat lukt helaas niet altijd.
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 13:47 ]
Verwijderd
Ik pak juist WN8 en je winrate omdat die weergeven dat je bovengemiddeld (ver erboven) speelt, maar kennelijk is het nog niet goed genoeg voor je of gebruik je dit topic als uitlaatklep. En dat snap ik niet.... zulke goede stats, maar toch zoveel frustratie.Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:39:
[...]
Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt. En die komt steeds meer tot uiting, zoals Jantje al aangeeft, naarmate je meer ervaren bent in de game. En uiteraard doe ik genoeg fout, dat hoef je mij heus niet te vertellen hoor. Echter als ik het goed doe, denied de game je gewoon te vaak keihard.
We weten ook wel dat we bovengemiddeld spelen....maar stats wil niet zeggen dat we daarom maar iets moeten accepteren zoals gotfurrr al aangaf. Juist door die goede stats is er veel frustatie. Volgens mij heb jij de reacties niet zo goed doorgelezenVerwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:57:
[...]
Ik pak juist WN8 en je winrate omdat die weergeven dat je bovengemiddeld (ver erboven) speelt, maar kennelijk is het nog niet goed genoeg voor je of gebruik je dit topic als uitlaatklep. En dat snap ik niet.... zulke goede stats, maar toch zoveel frustratie.
Ik kan er ook niet zoveel mee dat je telkens 1 voorbeeld erbij haalt , je stats zeggen heel wat anders.
En mbt ervaring: ik heb zelf 40k games al er op zitten, heb al heel lang geleden geaccepteerd dat mijn prima spel afgewisseld wordt met oerdomme acties. Ik weet donders goed hoe t spelletje gespeeld moet worden, taktieken, weak spots etc etc maar ik ben nou eenmaal niet zo goed in de utitvoering ervan, ben ook al wat ouder dus dat helpt ook niet.
Dus dat jullie menen dat je rare zaken eerder herkend door ervaring of spelen op een hoger nivo ben ik het zeker niet mee eens.
Heb een WOT-pauze gehad van 1,5jr. Toen ik het weer oppakt speelde ik stukken beter (acceptatie van nivo, dus minder gefrustreerd spelen) en beleef er ook veel meer plezier aan. Heb de obj260 ook bijna, maar zal er echt niet gefrustreerd om raken als het niet binnen een paar weken lukt.
waarom snapt niemand dat de game gewoon leuk is om te spelen........Propane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:26:
Het grappige is het boos worden en online ranten op een free-to-play game terwijl de keuze zo makkelijk is om dan maar gewoon iets anders te spelen waarin je je competitive spirit kwijt kan zonder dat de game je tegen zit te houden. Iets met 'abusive relationship' en verslaving enzo. Stockholm syndroom misschien.
[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 16:42 ]
Ik denk dat hij meer denkt als "Je prestaties zijn goed. Er gaat dus veel goed tijdens het spelen. Ergo, er gaat weinig fout tijdens het spelen."jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:22:
[...]
We weten ook wel dat we bovengemiddeld spelen....maar stats wil niet zeggen dat we daarom maar iets moeten accepteren zoals gotfurrr al aangaf. Juist door die goede stats is er veel frustatie. Volgens mij heb jij de reacties niet zo goed doorgelezenVoor jou is 3,5k wn8 misschien onwijs goed. Voor mijn niveau is dat "normaal" en zelfs aan de lage kant. Iets van andere percepties hebben enzo.
goed verhaal.Dweebus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:40:
[...]
Ik denk dat hij meer denkt als "Je prestaties zijn goed. Er gaat dus veel goed tijdens het spelen. Ergo, er gaat weinig fout tijdens het spelen."
Oftewel, het lijkt er op dat je minder hinder ondervindt van de RNG.
En dan om het cirkeltje rond te maken:
Skills compenseren wel een groot gedeelte van de impact van RNG. Kennis van positioneren, weakpoints, etc.
Dat neemt niet weg dat RNG aanwezig is, je weet het alleen beter te omzeilen.
Minder goede spelers zijn wat meer onderhevig aan de grillen van RNG, ookal valt het hen niet op.
RNG heeft eigenlijk alleen (matchmaking daargelaten) rechtstreeks invloed op individuele prestaties. Dit is juist het punt dat goede spelers goed maakt; hun individuele prestaties.
Minder goede spelers zijn meer afhankelijk van hun team i.p.v. RNG.
Sommige fanatiekelingen ergeren zich inderdaad aan RNG, omdat ze nog net wat beter willen zijn dan ze al zijn. Anderen ergeren zich meer aan teams.
Weer anderen denken dat ze mikado spelen of iets dergelijks.
Volgens mij heb ik hiermee beide visies wel aardig gecombineerd?
Oh, ik snap het prima, maar ik vind die zeikposts hier over hoe slecht je dag wel niet was in WoT en hoe slecht Wargaming is en arty is en de hele wereld is tegen je etc etc.... altijd zo kinderachtig.jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:39:
[...]
waarom snapt niemand dat de game gewoon leuk is om te spelen........Maar dat bepaalde factoren er soms toe kunnen leiden dat je gefrustreerd raakt.
Skill MM komt binnenkort in een apart formatgotfurrr schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:54:
[...]
tenzij ze skilled mm introduceren, maar ook dat gaat niet gebeuren dus GG WP Serb
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 17:08 ]
Verwijderd
dit dus....dat is de reden dat ik de discussie aanzwengelde (die ontaard in een discussie over WN8 en RNG)Propane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:01:
[...]
Oh, ik snap het prima, maar ik vind die zeikposts hier over hoe slecht je dag wel niet was in WoT en hoe slecht Wargaming is en arty is en de hele wereld is tegen je etc etc.... altijd zo kinderachtig.
Raak gefrustreerd, scheld even lekker tegen je beeldscherm en move on. De posts hier doen het 9 van de 10 keer lijken alsof jullie geen lol in het spelen hebben maar toch om één of andere reden het spel altijd weer aanzwengelen. Dus kom je over als een verslaafde of iemand die vastzit in een abusive relationship.
Het is wel leuk als je zelf met een KV-2 of een T49 speelt.jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:07:
[...]
Een KV2 of T49 die altijd deadcenter schiet wordt ook niemand blij van denk ik....
[ Voor 14% gewijzigd door Alexander0506_1 op 12-04-2017 18:22 ]
Verwijderd
Point taken....Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:07:
Tja, je wilt blijkbaar het punt niet zien. Onze 'stijgende' stats hebben NIETS te maken met het 'klagen'. Gewoon NIETS. Jij zorgt ervoor dat het WN8 vs RNG wordt, omdat JIJ onze WN8 aanhaalt. Terwijl het mij en Jantje gaat om de RNG. Maar goed, ik ga mezelf verder niet herhalen. En ik ga ook niet 100 voorbeelden geven, want dan 'klaag' ik alleen maar.
Lees vooral ook gotfurr zijn post(s) nog eens door, wat hij zegt is precies hoe ik er ook over denk.
[ Voor 41% gewijzigd door ElPaco op 12-04-2017 19:47 . Reden: ELC vraag ]
Hogere tier arty maakt het sowieso makkelijker om 2 redenen. Ten eerste doet je tank meer schade en ten tweede is er meer HP in het gevecht.kuwerti schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:47:
korte vraag., Ik ben maar eens gestart met de arty-missies. ben nu bij de missie waar ik 1000 damaga aan enemy heavies moet doen (een van de eerste missies) . Maar: in elk potje wat ik speel rijden er maar twee of heel soms 3 rond. da's nogal lastig dan heb er al ruim 20 potjes opzitten... Hoe hebben jullie deze missie gehaald??. ik heb alleen de M41 HMC arty (tier 5 american) moet ik een andere tier proberen misschien? andere arty?
Ook wel goed om te zien dat arty geen cruciale rol kan spelen in het vernietigen van die laatste mission points. Niet omdat arty dan generfed wordt maar gewoon weg dat je er anders helemaal niets tegen kan doen. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de impact van een 5 mans platoon.themaxter schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:23:
Ik heb ook al wat beelden gezien, lijkt me ook best een leuke modus! Weer eens wat anders dan een map waar iedereen zo ongeveer wel weet welke routes iedereen neemt.
Ik vrees alleen wel voor de teams, ondanks tier X. Want je moet wel een beetje snappen wat de bedoeling is, aan de hand van deze filmpjes is het wel duidelijk maar al die bot E100 met 200 wn8....
Volgens mij heb je wel meer aan meds en autoloaders op deze map dan heavies. Je kan ze veel makkelijker omzeilen.
Ik denk dat we een soort van AA-meeting voor World of Tanks spelers moeten op richten, kunnen ze het in de groep gooien:User schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:36:
Sure, het kan best een keer een avondje slecht gaan, maar moet er continue over geklaagd worden? Wat voegt het toe aan de discussie op het forum? Moeten met met z'n allen met je mee gaan klagen ofzo?
*Maakt User's Anonieme Agressiemeeting channel aan op NIN9R TeamSpeak*
Verwijderd
Krijgen leden dan ook een speciale TS badge als ze X tijd niet ragen / team damage hebben gedaan?Nemean schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:59:
[...]
*Maakt User's Anonieme Agressiemeeting channel aan op NIN9R TeamSpeak*
Klopt.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
Ik begin die Jagdtiger eindelijk een beetje te waarderen. Ik heb de indruk dat je met het upgraden van je tracks ook verandering krijgt in je ground resistances en niet enkel in je belad. limiet en traverse.
Die badge zal ik nooit halen als jij bij mij in het platoon zit hehe.GJP80 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]
Krijgen leden dan ook een speciale TS badge als ze X tijd niet ragen / team damage hebben gedaan?
Ik heb er 160
[ Voor 16% gewijzigd door GJP80 op 13-04-2017 17:21 ]
Fixed.GJP80 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]
Krijgen leden dan ook een speciale TS badge als ze X tijd niet ragen / team damage hebben gedaan?
Speciaal voor jou gefixed!User schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:12:
Komop Nemean, dat schreeuwen moet natuurlijk wel in de hoogste kwaliteit he, zet die Opus Voice Codec Quality eens rap op 10.
[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 13-04-2017 21:51 ]
Is wel een beetje terecht toch.
Nickname KasPlantje.
De nerf of de boze QB? De boze QB is een beetje mosterd na de maaltijd, maar hij laat zich zelden zo duidelijk negatief uit over WG.
Voor jou hebben we al een speciale interventie methode ontwikkeld...wsLy schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 03:19:
Ik wil ook aanwezig zijn bij die meeting.
[afbeelding]
Ik denk dat de rage dan toeneemtGJP80 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:54:
[...]
Voor jou hebben we al een speciale interventie methode ontwikkeld...
We gaan platoonen en bij iedere keer dat je scheld/raged moet je een shotje nemen van een drank naar keuze.
Naarmate het weekend volgt zul je merken dat de rage afneemt...
Nou ik had eigenlijk wel het idee dat iedereen wel positeif was over de rol van de tier 10 lights en dat ze voor de laatste nerf balanced waren.Gaius schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:30:
[...]
De nerf of de boze QB? De boze QB is een beetje mosterd na de maaltijd, maar hij laat zich zelden zo duidelijk negatief uit over WG.
Nickname KasPlantje.
DPM zegt niet alles, heb het filmpje niet gezien en de lights niet gevolgd. Maar als een T10 light beter is als een T10 medium dan klopt er ook iets niet he. Het probleem is gewoon dat lights geen plaats in de game hebben op dit moment. Te weinig maps om op te scouten, dus moeten het eigenlijk slechtere meds worden om ze nog iets te geven waarin ze nuttig zijn.GerGio schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:54:
[...]
Nou ik had eigenlijk wel het idee dat iedereen wel positeif was over de rol van de tier 10 lights en dat ze voor de laatste nerf balanced waren.
Nu voegen ze eigenlijk weinig toe. Bedoel de tier 8 RU heeft nu een hogere dpm dan de tier 10 Rheinmetall panzerwagen dadelijk krijgt. Dat is toch raar.
Kort samengevat, ze zijn kapot generfd. QB laat netjes in vergelijkingen met de t10 meds per natie zien, dat het zinloos is om ze te spelen. De meds zijn nu beter in elk opzicht, op10m viewrange en een paar % cammo na...jantje 2 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:35:
[...]
DPM zegt niet alles, heb het filmpje niet gezien en de lights niet gevolgd.
Is het ook niet logisch dat meds beter zijn dan lights.._Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:57:
[...]
Kort samengevat, ze zijn kapot generfd. QB laat netjes in vergelijkingen met de t10 meds per natie zien, dat het zinloos is om ze te spelen. De meds zijn nu beter in elk opzicht, op10m viewrange en een paar % cammo na...
ook als scout zijn ze slechter, kijk anders de video even...jantje 2 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:58:
[...]
Is het ook niet logisch dat meds beter zijn dan lights..anders hadden ze wel TX meds geweest
![]()
Een light hoort altijd slechter te zijn dan een med en dient ook een andere rol, die in deze game momenteel niet werkt
Tja, hiervoor waren ze belachelijk OP in mijn ogen. Ze (vooral dat Russische ding!) waren serieus beter dan de meds. Een soort obj 140 met super mobiliteit en viewrange, en ook nog een bizar laag profiel... gg._Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:57:
[...]
Kort samengevat, ze zijn kapot generfd. QB laat netjes in vergelijkingen met de t10 meds per natie zien, dat het zinloos is om ze te spelen. De meds zijn nu beter in elk opzicht, op10m viewrange en een paar % cammo na...
Maar dat waren de T8 light tanks toch ook ten opzichte van T10 meds, er veranderd feitelijk niets._Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:02:
[...]
ook als scout zijn ze slechter, kijk anders de video even...
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 14-04-2017 15:01 ]
Wel als ze als T8 LT worden ingedeeld, maar als er straks in verhouding meer lights komen is het juist negatief en krijgen we minder HP om te schieten, dat is iets waar ik wel een beetje bang voor ben.Kepro schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:09:
Ik zie alleen maar voordelen van t10 LT. Meer HP om weg te schieten.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq