[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
thx you very muts :-)
ik had al wel gegoogled, maar deze niet gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:13
Ik speel sinds kleine 2-3 weken ook weer. Ik zag vorige week de Franse aanbiedingen en twijfelde tussen de AMX CDC en M4A1 Revalorisé. Uiteindelijk gekozen voor de M4A1 Revalorisé inclusief maandje premium.
Na 51 battles de Ace tanker kunnen halen en met m'n huidige averages (67%WR en 1988 Avg DMG) mag ik ook niet klagen. :D

http://imgur.com/a/ua7Sn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
En het is weer special weekend... Al die polen teams :(
Sniping E100's en alles. Feest is compleet hoor. Man man man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Dweebus schreef op zondag 9 april 2017 @ 15:39:
En het is weer special weekend... Al die polen teams :(
Sniping E100's en alles. Feest is compleet hoor. Man man man...
Ben ik even blij dat ik bij vrienden in Duitsland ben blijven slapen dit weekend en nu aan het bier zit in de sporthal en WoT alleen even heb opgestart om in te loggen voor dat embleem :p
Special was mij toch te magertjes voor 6 jaar bestaan... En x5 weekend... Dan speel ik sowieso liever niet, teveel van die gastjes van 'yes ik heb 1500xp!!' als first win of the day op die tank Kappa.

Maar de laatste tijd heb ik sowieso niet echt heel veel plezier in het spelen van WoT... Zit er ook aan te denken om misschien te stoppen later dit jaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Ik heb soms de indruk dat sommige tegen hun zin aan het spelen zijn afgeleid uit de reacties...
Dat is net niet de bedoeling van gamen ;)

Ik speel dit spelletje al 5.5 jaar dit met korte pauzes en langere pauzes ertussen.
Maar het is wel de game die het langst meegaat in mijn leven :) (verklaart ook die 2000 euro ingame }) )

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 11:33
nvidia666 schreef op zondag 9 april 2017 @ 21:38:
Ik heb soms de indruk dat sommige tegen hun zin aan het spelen zijn afgeleid uit de reacties...
Dat is net niet de bedoeling van gamen ;)
Ik denk dat het meer afreageren van frustratie is zo af en toe, want ze klagen en klagen maar stoppen uiteindelijk nooit ;)
Dus blijkbaar vinden ze het stiekem toch wel een erg leuk spelletje (wat het ook is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
ik heb in mn vriendenkring mensen die "gegijzeld" zijn door het spel, door missies en specials voelen ze de drang te "moeten" spelen. die klagen dus bijna non stop over RNG, MM en boze server algoritmes die hen tegenwerken, erg bijzonder :)

Het telkens praten over het stoppen met het spel en verkopen vd account horenn daar ook bij :)

Snapt iemand trouwens de nieuwe m41 bulldog info? 6 clip autoloader ipv 10, maar ik herken die reload tijden niet? Echt zo jammer dat ze aan mn favo tank gaan rommelen :(

"" M41 Walker Bulldog
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 38 s to 40 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41A1 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 late for the M41A1 turret from 4.3 s to 5 s
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 10 to 6
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41A1 turret from 10 to 6
Changed the ammo rack capacity for 76 mm Gun T91E5 from 70 to 72""

[ Voor 70% gewijzigd door _Anvil_ op 10-04-2017 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Arjant2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 08:35:
[...]

Ik denk dat het meer afreageren van frustratie is zo af en toe, want ze klagen en klagen maar stoppen uiteindelijk nooit ;)
Dus blijkbaar vinden ze het stiekem toch wel een erg leuk spelletje (wat het ook is).
Het spel is op zich leuk. Maar de playerbase, waarvan de helft het IQ van een grasspriet heeft, maakt het minder leuk.

En op GOT kun je nog eens klagen daarover. Als je op het WoT forum zegt dat de lol er af is na 2 teams met tomaten vs 15 unicums, dan krijg je te horen dan het aan jou ligt dat je verliest. (Bij wijze van spreken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-10 11:33
_Anvil_ schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:11:
ik heb in mn vriendenkring mensen die "gegijzeld" zijn door het spel, door missies en specials voelen ze de drang te "moeten" spelen. die klagen dus bijna non stop over RNG, MM en boze server algoritmes die hen tegenwerken, erg bijzonder :)

Het telkens praten over het stoppen met het spel en verkopen vd account horenn daar ook bij :)
Het hoort er zeker bij, en natuurlijk doe ik het zelf ook wel eens.
Maar toch speel ik het bijna elke dag weer, dus leuk is het toch ook wel.
Daarbij komt, de een heeft een rot dag en de ander een geweldige dag.

Dus alles over stoppen en account verkopen etc neem ik altijd maar een beetje met een korreltje zout. :+

Ik kan trouwens niet wacht op de nieuwe MM. Maakt het toch wel wat leuker denk ik. Minder kans dat je je nutteloos voelt als je 1 van de 2 of 3 low tiers bent, in principe zou je dan elke game wel wat meer kans maken om in ieder geval wat damage te doen, ipv al bij battlescreen zien dat je waarschijnlijk na 2 minuten met nul damage terug in de garage bent.

[ Voor 18% gewijzigd door Arjant2 op 10-04-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:11:
Snapt iemand trouwens de nieuwe m41 bulldog info? 6 clip autoloader ipv 10, maar ik herken die reload tijden niet? Echt zo jammer dat ze aan mn favo tank gaan rommelen :(

"" M41 Walker Bulldog
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 38 s to 40 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 for the M41A1 turret from 4.6 s to 5.3 s
Changed the reloading time of 76 mm Gun M32 late for the M41A1 turret from 4.3 s to 5 s
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41 turret from 10 to 6
Changed the number of shells in the magazine for 76 mm Gun T91E5 for the M41A1 turret from 10 to 6
Changed the ammo rack capacity for 76 mm Gun T91E5 from 70 to 72""
Dus een langere reload en een kleinere clip? Verder geen buffs? Mooi man, in het beste geval 6x150 dmg in ~12 seconden en dan kan je ~33 seconden gaan wachten op de reload. Dat betekent dat je zelfs tegen equal tier lights geen schijn van kans hebt.
En de niet autolader (die al niemand gebruikte) krijgt ook een langere reload? Tot zoverre het mogelijke alternatief... RIP Bulldog, gg wg. ;w

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Ik ben de game momenteel wel een beetje zat, het feit dat RNG en arty deze game zo in z'n greep hebben is het soms gewoon niet leuk meer om te spelen.

Gisteren ff solo gespeeld in de Strv, begon wel goed beetje 3-4k games en dan krijg je abbey 3 arties kan je helemaal niets doen, endgame 700 damage omdat je dan ook nog 6 easy shots mist. Dan ben ik echt al bijna klaar met de game. Game erop speel je wat aggresive in je strv wordt je geyoloed door een dieprode M103 die alleen maar huurrrduur facehug kan en autoaimen, ik ben te licht kan niet terug schieten daardoor en hij duwt me over de kop..... so guuuud mechanic yah... en dan ben ik helemaal klaar.

Je wordt gewoon outplayed door mensen die totaal niet nadenken en maar wat doen, skill is niet het belangrijkste in deze game en dat is gewoon jammer. Dat is ook hetgene wat bij mij frustatie oplevert.
Hoe beter je wordt in de game hoe meer je inziet dat de game flawed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:21:
Ik ben de game momenteel wel een beetje zat, het feit dat RNG en arty deze game zo in z'n greep hebben is het somsnagenoeg niet leuk meer om te spelen.

...skill is niet het belangrijkste in deze game en dat is gewoon jammer. Dat is ook hetgene wat bij mij frustatie oplevert. Hoe beter je wordt in de game hoe meer je inziet dat de game flawed is.
Exact dit. Ik ga er verder niet teveel over uitweiden, maar vanavond was weer 1 brok frustratie aan het einde. Eerste uur a 1,5 uur ging het eigenlijk best prima, maar toen we eenmaal richting T10 gingen begon de totale BS. Zo ontzettend veel vaagheden meegemaakt, niet normaal. En dan zit ik, als ik weer eens dood ben, met platoonmaat Kepro mee te kijken en die overkomt dat allemaal gewoon niet of nauwelijks en die heeft een prima avond.

Ik wacht nog even met stoppen op de nieuwe patch en kijken of dat nog wat nieuw elan in me naar boven kan brengen, maar anders is het finito. Dan maar geen Obj 260..

Maar goed, voordat ik weer beschuldigd wordt: positief eindigen. Ik heb de SU-122-54 unlocked _/-\o_ , dus ik ben eindelijk van die vervelende SU-101 af. (hoewel ik daar maar 90 potjes mee gespeeld heb, voelde het als een eindeloze grind.)

Eerste game met de 122-54 met nog de 105 mm gun was zelfs bijna een Keprootje: 1st class medal. Hopelijk is dat een voorbode voor een wat prettigere grind richting de 263!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Mr_Size schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:04:
[...]

En dan zit ik, als ik weer eens dood ben, met platoonmaat Kepro mee te kijken en die overkomt dat allemaal gewoon niet of nauwelijks en die heeft een prima avond.
Maar wat doet/kan Kepro dan wat jij niet doet/kan ? Of zit er een evil-WG conspiracy achter, van 'ha,daar is Mr_Size weer, zet de RNG op tilt, pak alle arty die de game heeft en aim op hem en zorg dat elke rode speler unicum resultaten heeft, maar dan alleen tegen hem !" ? (want zo komen je laatste posts over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:06
garathane schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 01:07:
[...]

Maar wat doet/kan Kepro dan wat jij niet doet/kan ? Of zit er een evil-WG conspiracy achter, van 'ha,daar is Mr_Size weer, zet de RNG op tilt, pak alle arty die de game heeft en aim op hem en zorg dat elke rode speler unicum resultaten heeft, maar dan alleen tegen hem !" ? (want zo komen je laatste posts over)
Ik betaal wargaming nog altijd. :X

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Och, ik begrijp het wel een beetje. Om de een of andere reden heb ik ook al enkele dagen een "unlucky streak". Arty oneshots on the move, schoten die alle kanten op gaan, schoten dwars door tanks, bizarre teams etc etc.
Gisteren ook nog ge-oneshot door een KV2 (wn8: ~100) die in Widepark rustig bovenop het spoor kon gaan staan, mij on the move in mijn rug schieten en vervolgens zonder een hit te vangen weer achteruit terug kon rollen. Oja, ik was uiteraard de eerste van mijn team die doodging...
Wat een drama map is dat trouwens. Ik dacht dat ie al tijden uit de roulatie was...

Anderzijds mocht ik in de IS3 ook een gold shell van een E4 bouncen op de zijkant van mijn turret, terwijl hij licht naar beneden schoot... Als ik heel optimistisch ben kom ik tot max 200 effective armor. Met 375? pen is dat is gewoon ook volledige bullshit. Maar dat soort momenten blijven niet zo goed bij als al die negatieve ervaringen.

Wat mij betreft wordt de rng op accuracy en pen fors teruggebracht. Het is gewoon slecht design als je de ene game alles laser guided pent en het volgende potje in dezelfde tank blij bent als je de tank op 20 meter uberhaupt kan raken, laat staan pennen...

In ander nieuws, gisteren ook maar eens wat arty gespeeld ivm de missies voor de T55A. Wat een drama is dat tegenwoordig. Is daar iets veranderd? Ik had niet de indruk dat ik nog iets mocht raken met de M44. Alles fully aimed en <30% hitrate. Heat vloog standaard buiten de aiming circle... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm waar haal ik heel snel 5 miljoen credits vandaan? E50M nu al een week geunlocked maar wil hem nu toch eens graag in m'n garage hebben. Als ik me bedenk dat m'n E50 nog rapper is, hogere pen/shell velocity heeft en de engine achterin....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm dat is me iets teveel geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Roozzz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 08:59:
Wat een drama map is dat trouwens. Ik dacht dat ie al tijden uit de roulatie was...
Ik krijg altijd de neiging om gewoon "back to garage" te doen bij die map. Meestal verlies ik daar toch, en ik heb ook nooit lol op die map. Ik doe het niet, maar het zou wel een hoop frustratie schelen. :P

Als ik het goed heb krijg je 'm maar tot tier 6. Maar ja, er zijn nou net een paar leuke tier 6 premium tanks die ik graag speel waarin je dus die kut map kunt krijgen. Wat mij betreft verbannen ze 'm tot tier 1-2, heb je daar ook wat meer afwisseling, naast Mittengart en Himmelsdorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:47:
[...]

Ik krijg altijd de neiging om gewoon "back to garage" te doen bij die map. Meestal verlies ik daar toch, en ik heb ook nooit lol op die map. Ik doe het niet, maar het zou wel een hoop frustratie schelen. :P

Als ik het goed heb krijg je 'm maar tot tier 6. Maar ja, er zijn nou net een paar leuke tier 6 premium tanks die ik graag speel waarin je dus die kut map kunt krijgen. Wat mij betreft verbannen ze 'm tot tier 1-2, heb je daar ook wat meer afwisseling, naast Mittengart en Himmelsdorf.
Ja, graag :) Ik dacht eigenlijk dat ie beperkt was tot tier 4. Ik kende hem alleen van mijn matilda tijd :+ Dus eigenlijk had ik gewoon geluk om hem al tijden niet tegen te komen op tier 6. De laagste tier die ik nog regelmatig speel...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

En weer dat geklaag van zo ongeveer de beste spelers van dit topic....
jantje 2 schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:21:
Ik ben de game momenteel wel een beetje zat, het feit dat RNG en arty deze game zo in z'n greep hebben is het soms gewoon niet leuk meer om te spelen.
Als het een keer tegenzit, ligt het altijd aan RNG...de game is flawed etc.
Je kunt je ook afvragen waarom je in de situatie komt dat je met een STRV alleen tegenover een M103 komt te staan. Elke tomaat die zoiets doet wordt verrot gescholden, maar bij jou ligt het aan de mechanics.
Kweenie hoor.... maar Wotlabs laat zien dat je de laatste 24u een winrate hebt van 83,33% en een WN8 van 3770. Wat beiden boven je average ligt.... Wanneer is het wel goed?
Mr_Size schreef op maandag 10 april 2017 @ 23:04:
[...]

Maar goed, voordat ik weer beschuldigd wordt: positief eindigen. Ik heb de SU-122-54 unlocked _/-\o_ ,
Ik heb je nooit ergens van beschuldigd, wel gevraagd waarom je überhaupt nog speelt. Als ik je posthistory teruglees is het 1 grote treurnis....zulke slechte resultaten haal je en alles en iedereen (WG voorop) is tegen je. Kijk ik echter op wotlabs dan zie ik een recent WN8 van 3110 en een winrate van 70.97%

Briljante statistieken van beiden hoor, (en ook boven jullie average, dus stijgend) maar ik snap dat geklaag dan niet. Misschien moet je eens accepteren dat je zo ongeveer aan je plafond zit qua kunnen? Of dat je idd zelf wel eens een fout maakt waardoor je een slechte battle hebt? In plaats van altijd maar de schuld bij een ander (of WG) te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Ik twijfel óf om de M46 Patton te kopen óf de Type 61, met uiteraard het oog op de tier X varianten M48 Patton of de STB-1.
Maar de M46 Patton lijkt me minder ivm slechte dispersion, velocity en penetration values. Maar de M48 is wel erg lekker spelen heb ik mij laten vertellen.

Wie kan mij overtuigen?

Selks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 11:24
[b][message=50874569,noline]

Wie kan mij overtuigen?
Probeer ze zelf op de test server :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:

Als het een keer tegenzit, ligt het altijd aan RNG...de game is flawed etc.
Je kunt je ook afvragen waarom je in de situatie komt dat je met een STRV alleen tegenover een M103 komt te staan. Elke tomaat die zoiets doet wordt verrot gescholden, maar bij jou ligt het aan de mechanics.
Kweenie hoor.... maar Wotlabs laat zien dat je de laatste 24u een winrate hebt van 83,33% en een WN8 van 3770. Wat beiden boven je average ligt.... Wanneer is het wel goed?

Briljante statistieken van beiden hoor, (en ook boven jullie average, dus stijgend) maar ik snap dat geklaag dan niet. Misschien moet je eens accepteren dat je zo ongeveer aan je plafond zit qua kunnen? Of dat je idd zelf wel eens een fout maakt waardoor je een slechte battle hebt? In plaats van altijd maar de schuld bij een ander (of WG) te leggen.
Ik zal de eerste zijn die de schuld bij mezelf neer leg als ik daadwerkelijk een verkeerde keuze heb gemaakt of misschien zelf een verkeerd schot heb gemaakt. Zoveel zelf kennis heb ik ook wel. Maar dat is dus ook het probleem 90% van de tijd weet ik precies wat ik doe en waarom ik iets doe. Alles is afgewogen en bedacht en ik doe niets randoms. Ik weet ook precies wanneer een schot had moeten pennen of wanneer ik gewoon net verkeerd gemikt hebt.

Neem die T62-a game van size, schoten op die E5 allemaal aimed op de tracks, die T57 gelijk heat geladen omdat het een BS tank is en dan nog bounce ik hem 3? keer in z'n turret cheek. Ik rij zelfs zo ver na voren dat hij ook daadwerkelijk genoeg van zn turret laat zien om het te kunnen pennen. dat is dus de BS die ik bedoel, ik speel daar perfect, maar wordt genaaid door de game. Nu koste het me dan geen HP of dergelijke, maar vaak genoeg wel. Je wordt outplayed door de game.

Met die M103 precies hetzelfde, ik maakte een afweging. Ik dacht dat ik die M103 keihard kon outplayen, ik bracht mezelf in die situatie omdat ik dat wilde. Ik had die vent 10 van de 10 keer gesloopt als hij niet als een idioot tegen me aanrijdt en me omduwt. Deed die gast dat omdat hij wist dat dat kon? dan is het uiteraard fair play en zou ik niets gezegd hebben. Maar nee, hij deed dat omdat hij totaal niet weet wat hij überhaupt moest doen. Enige wat die kan is naar een tank toerijden en autoaimen. Die gast had nog tegen me aangereden als ik daar met een maus was komen aanzetten.

Ik zie de game gewoon op een andere manier zoals jij het ziet omdat we allebei op een ander niveau spelen, en hoe hoger het niveau hoe eerder je dingen aan games opmerkt die gewoon niet lopen ( Niet alleen met WoT maar dat is met genoeg competitve games ) En het is daarom ook een logisch gevolg dat beter spelers klagen over game mechanics die niet goed werken terwijl een ander daar geen last van kan hebben.

Ik ben niet meer in een stijgende lijn aan het spelen laatste tijd hoor, kan me er niet meer toe zetten om dit nog enigszins goed te spelen en speel laatste tijd ook te weinig om nog echt verschil in me stats te krijgen of te merken. De tanks die ik speel helpen ook niet echt mee moet ik zeggen 8)7

Tuurlijk is het spelletje nog best leuk om te doen op z'n tijd, zolang alles maar gewoon normaal verloopt en er niet elke game 3 arties in zitten.
Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:18:
Ik twijfel óf om de M46 Patton te kopen óf de Type 61, met uiteraard het oog op de tier X varianten M48 Patton of de STB-1.
Maar de M46 Patton lijkt me minder ivm slechte dispersion, velocity en penetration values. Maar de M48 is wel erg lekker spelen heb ik mij laten vertellen.

Wie kan mij overtuigen?
M46 patton best stetpadderer tank EU. ik zo voor die tanks gaan. Je vergeet te kijken naar de bloomstats van de tanks. Patton heeft zowat geen bloom waardoor je super goed kan snapshotten. Penetration is 218 met AP genoeg in T9 games en met wat APCR erbij kan je makkelijk alles pennen.

M46 is veel diverser om te spelen en kan ook veel aanvallender worden gespeeld dan type 61. En de gebuffede M48 patton is momenteel helemaal goed en een stuk leuker te spelen dan de STB1 met z'n scheve gun.

[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 11-04-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:18:

Wie kan mij overtuigen?
M48 staat in de top 3 van mn favoriete t10 meds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Ok, thanks, overtuigd. USA lijn had al iets meer de voorkeur, omdat die premium tank Pilot er natuurlijk ook is. Dus M46 wordt het!

Selks

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:17

Rianata

Have you played Atari today?

Gisteravond en vanochtend even de nieuwe Frontline mode op de Sandbox gespeeld en is een mooie afwisseling van de normale WoT mode. Benieuwd hoe snel te dit terug gaan zien op de reguliere server! Jingles heeft er alvast een begrijpelijke video over gemaakt. Unicums kunnen deze ook gerust kijken zonder zich te storen aan het speelniveau van Jingles :-)

BTW, dit zijn de verwachte release dates van de eerstvolgende patch met gewijzigde arty en tier X LT:
  • NA - April 18.
  • EU/RU - 26-27 April (night)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tige schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:54:
Ok, thanks, overtuigd. USA lijn had al iets meer de voorkeur, omdat die premium tank Pilot er natuurlijk ook is. Dus M46 wordt het!
Ik heb hem sinds kort ook. Stock prima te spelen als je doet alsof je tier 8 bent. Verder heeft het ding een ammorack van Duitse makelij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Rianata schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:58:
Gisteravond en vanochtend even de nieuwe Frontline mode op de Sandbox gespeeld en is een mooie afwisseling van de normale WoT mode. Benieuwd hoe snel te dit terug gaan zien op de reguliere server! Jingles heeft er alvast een begrijpelijke video over gemaakt. Unicums kunnen deze ook gerust kijken zonder zich te storen aan het speelniveau van Jingles :-)

[video]

BTW, dit zijn de verwachte release dates van de eerstvolgende patch met gewijzigde arty en tier X LT:
  • NA - April 18.
  • EU/RU - 26-27 April (night)
DezGames heeft ook een aardige video met wat gameplay online staan:
YouTube: ► 30 vs 30 - FRONTLINE BATTLE MODE! - World of Tanks New Front...
Van wat ik er tot nu toe van gezien heb, lijkt het me wel een interessante modus. Map ziet er ook aardig gevarieerd uit. Afwisselend van corridors, tot open ruimte en wat bebouwd. Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Ik heb ook al wat beelden gezien, lijkt me ook best een leuke modus! Weer eens wat anders dan een map waar iedereen zo ongeveer wel weet welke routes iedereen neemt.

Ik vrees alleen wel voor de teams, ondanks tier X. Want je moet wel een beetje snappen wat de bedoeling is, aan de hand van deze filmpjes is het wel duidelijk maar al die bot E100 met 200 wn8....

Volgens mij heb je wel meer aan meds en autoloaders op deze map dan heavies. Je kan ze veel makkelijker omzeilen.

[ Voor 19% gewijzigd door themaxter op 11-04-2017 23:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
*zucht* arty is ook echt geen zak aan. Probeer SPG15.2 te halen, maar ongeacht hoe goed je aimed, als je WG niet genoeg betaald land die shell toch wel in de volgende map.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gisteren weer een goeie poging gehad voor HT15.2 met de E75. Ik begin die tank steeds meer te waarderen. Uiteindelijk kwam ik net 1 schot te kort, maar dit is een heavy tank die kan doen wat ik van een heavy tank verwacht. Een verademing na de Tiger II. En dan speel ik nog met de Tiger II gun (het enige goede van de Tiger II, samen met de looks dan :P ).

Oh ja, om toch wat negatiefs te melden te hebben: in een T-44 een tier 10 batchat tegenkomen na 2 minuten en dan 10 minuten moeten wachten omdat je platoonmaat maar niet doodgaat is irritant. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:09

TTLCrazy

Listen to Frankie

jantje 2 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:33:
[...]
Ik zie de game gewoon op een andere manier zoals jij het ziet omdat we allebei op een ander niveau spelen, en hoe hoger het niveau hoe eerder je dingen aan games opmerkt die gewoon niet lopen ( Niet alleen met WoT maar dat is met genoeg competitve games ) En het is daarom ook een logisch gevolg dat beter spelers klagen over game mechanics die niet goed werken terwijl een ander daar geen last van kan hebben.
[...]
Ik hoor liever van iemand anders dat ik goed ben, dat dat ik dat over mijzelf ga vertellen. Je komt zo wel heel erg arrogant over. Als je geen zin meer hebt in WoT speel het dan niet. Al die negatieve reacties wordt niemand vrolijk van. Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leuker :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TTLCrazy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:40:
[...]
Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leuker :)
Als we alle tomaten uit de game zouden schrappen, worden de oranje spelers de nieuwe tomaten. Het hoort er nu eenmaal bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
TTLCrazy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:40:
[...]

Ik hoor liever van iemand anders dat ik goed ben, dat dat ik dat over mijzelf ga vertellen. Je komt zo wel heel erg arrogant over. Als je geen zin meer hebt in WoT speel het dan niet. Al die negatieve reacties wordt niemand vrolijk van. Accepteer gewoon dat het spel is zoals het is, inclusief arty en mensen die geen flauw benul hebben wat ze doen in een tank. Diversiteit maakt het leven een stuk leuker :)
Ja misschien klinkt het arrogant, maar als XVM het mij verteld en veel mensen me focussen zal er wel een kern van waarheid in zitten he :+ Wat denk je dat ik doe de laatste tijd? Ik speel gewoon niet ;)

En niet iedereen hoeft ook goed te zijn in de game, anders zou het natuurlijk ook weer niet leuk zijn om te spelen, juist dat maakt het spel ook zo onverwachts. Ik zeg ook niet dat ik er geen plezier meer uit haal maar het is meer dat je soms zo keihard wordt afgestraft door de game dat het gewoon frustrerend is.

Ik ben niet de enige die dat heeft hoor, er zijn zoveel mensen die klagen over WoT. Ik begrijp ook wel dat dat gegeven moment een beetje vervelend aan het worden is. Maar me vorige post was volgens mij redelijk constructive 8)7

Ik kan best positieve dingen schrijven over de game, alleen is er de laatste tijd niets positiefs gebeurd. Heb geen noemswaardige games gespeeld, heb geen aces gehaald, heb geen 3 marks gehaald. Er gebeuren gewoon meer negatieve dingen waar ik me over kan verbazen dan positieve dingen :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Had vorige week ticket ingelegd mbt een andere speler, doe ik normaliter niet, maar deze eikel vroeg er echt om.

Goed afgehandeld door Wg, hier een copy paste van een deel vd ticket tekst:

"Dear Lukas,

Sorry for not including this info sooner, here goes:

The replay is from my platoon mate, but after he dies the perspective switched to me. With about 11:31 left on the clock, you can clearly see the CDc pushing the fcm50t and then myself down the hill.

I guess he wanted the position for himself and is aware that the teamkilling mechanic wont pick this up. Being 2 tanks down, we also lose the game. These types of players ruin the game for the rest of us, I hope you can undertake appropiate action.

The fcm 50t driver, whom I do not know, also reported this player.

Kind regards,

Ronald ********
--------------------------------
Mark Nolan 12 April 2017 10:32
Dear Ronald,

Thank you for contacting our customer support department of Wargaming.net.

I am sorry to hear what happened to you. I understand your irritation and I know that sometimes it can be annoying but just do not let the other players ruin your day :)

Unfortunately, I cannot tell you what is gonna happen with the player. But he will be punished :)

I also would like to say thank you for you help to deal with this kind of players!

If you have any further questions, don't hesitate to contact us again.

Kind regards,

Mark Nolan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Lol azijnpisser. Je zal het vast ook zelf eens gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:21:
Lol azijnpisser. Je zal het vast ook zelf eens gedaan hebben.
Zonder provocatie 2 teamleden een afgrond af duwen, zodat ik ongestoord 2 schoten kan aflossen en daarna sterven?

Waarna mn team verliest omdat 2 full health tanks zijn ge teamkilled zonder dat de schuldige speler daarvoor blauw wordt? neuh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
_Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:29:
[...]

Zonder provocatie 2 teamleden een afgrond af duwen, zodat ik ongestoord 2 schoten kan aflossen en daarna sterven?

Waarna mn team verliest omdat 2 full health tanks zijn ge teamkilled zonder dat de schuldige speler daarvoor blauw wordt? neuh.
Team killen en damage op je eigen team zeker ook niet? Misschien was zn pc wel gecrashed weet jij veel. Stel je niet aan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
Kepro, wat de fuck. Doe dat zout weg en ga in de hoek staan jij.

[ Voor 54% gewijzigd door User op 12-04-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
_Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:29:
[...]

Toevallig z'n xvm kleurtje gezien? Ben wel benieuwd :+ Zowel unicums als bots vertonen dit gedrag soms.( dus nee geen bias hier 8)7 )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:21
jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:41:
[...]

Toevallig z'n xvm kleurtje gezien? Ben wel benieuwd :+ Zowel unicums als bots vertonen dit gedrag soms.( dus nee geen bias hier 8)7 )
Land van herkomst is ook een aardig goede graadmeter.... :X

Het aantal oost Europeanen in je team geeft helaas een aardige indicatie van hoe je pot gaat verlopen :+ :'(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Kepro schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:36:
[...]

Team killen en damage op je eigen team zeker ook niet? Misschien was zn pc wel gecrashed weet jij veel. Stel je niet aan.
Wellicht ben je beter in WoT dan in begrijpend lezen? ik ben vaak genoeg ge teamkilled, of uit een bosje geduwd. Uiteraard ga ik dan niet direct janken of tickets indienen, shit happens.

Dit voorval was in de top 3 van de ergste dingen die ik zelf in 20k games ben tegengekomen. zodoende vond ik het de moeite er een ticket aan de wijden, iemand die zo met opzet het spel van anderen vergald, moet daar niet zomaar mee wegkomen.

Ik wil je best de replay sturen, maar nog ff kort: deze figuur duwt meerdere tanks van de cliff af, met opzet, zonder enige provocatie. meneertje wou gewoon graag die plek ongestoord hebben. Op himmelsdorf is dat feitelijk een one shot team kill zonder dat je blauw wordt. en dat wist dit figuur duidelijk.
jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:41:
[...]
even uit mn hoofd een oranje of gele tryhard.. naam Mary1970, dit figuur is dus 46 jaar oud, geen pubertje. Triest. Had hem heel graag met mn vuist door het scherm op zn neus willen rammen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
User schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:37:
Kepro, wat de fuck. Doe dat zout weg en ga in de hoek staan jij.
Zal wel een alt account van Kepro zijn geweest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Dweebus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:20:
[...]

Zal wel een alt account van Kepro zijn geweest :P
neuh, Kepro had nog het gore fatsoen gehad om de pot vervolgens te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:57:

[...]

Ik heb je nooit ergens van beschuldigd, wel gevraagd waarom je überhaupt nog speelt. Als ik je posthistory teruglees is het 1 grote treurnis....zulke slechte resultaten haal je en alles en iedereen (WG voorop) is tegen je. Kijk ik echter op wotlabs dan zie ik een recent WN8 van 3110 en een winrate van 70.97%

Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt. En die komt steeds meer tot uiting, zoals Jantje al aangeeft, naarmate je meer ervaren bent in de game. En uiteraard doe ik genoeg fout, dat hoef je mij heus niet te vertellen hoor. Echter als ik het goed doe, denied de game je gewoon te vaak keihard.

1 voorbeeld uit afgelopen maandag:
Het ging eigenlijk 1,5 uur best goed. En dan ineens lijkt er een soort knop om te gaan en beginnen al mijn schoten de grond in te gaan of van die vage no dmg crit schoten. Beste voorbeeld was een Leopard 1 game. Deze tank heeft 1 van de meest accurate guns uit de game. Bij mij vloog gewoon meer dan de helft de grond in of buiten mijn aim circle. Resultaat: 16 schoten gedaan, 9 hits, 6 pens. Dus ongeveer de helft van mijn schoten raakt überhaupt niets en daarvan had ik ook nog 3 bounces. 1 van de bounces was op een vijandelijke Leo1, want Leos hebben armor |:(
Had iets van 2,3K dmg gedaan in deze game. Niets bijzonders voor Tier10, maar natuurlijk ook niet slecht ofzo. Wat zal de WN8 van zo'n potje zijn? 2000 ofzo? Onder mijn average weliswaar, maar ook niet dramatisch veel dat dat in 1x veel gevolgen heeft voor de overall WN8.

Mijn punt is: ik heb veel te veel van dit soort potjes, waardoor de frustratie toeneemt en de fun afneemt. En is zo'n potje mijn eigen schuld? Lijkt me toch niet. Ik verander niets in mijn speelstijl ten opzichte van 2 uur daarvoor, maar ineens heb ik dan flink wat potten zoals hierboven beschreven achter elkaar. De RNG is gewoon te groot in deze game, skill is nagenoeg niet van invloed op heel veel potjes. En dat frustreert..

De remedie is inderdaad stoppen met spelen, daar heb je gelijk in. En dat zit er in mijn geval ook wel aan te komen denk ik. Het is echter niet zo makkelijk als het lijkt, want je hebt er toch 4 jaar (in mijn geval) in geïnvesteerd en ik heb nog een hoop tanks niet gespeeld en flink wat doelen niet gehaald. Zo heb ik bijv. nog steeds de Obj 260 niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
zonder RNG wordt WoT een soort schaakspel, de spelers met de meeste skill winnen altijd.

De tomaten haken dus af, want ze winnen nooit (ik geloof nog steeds heilig dat de OI exp en OI voor deze groep spelers is ontwikkeld). Daarna de oranje en gele spelers... etc.

Zonder RNg geen playerbase dus, tenzij wot opeens skill based matching gaat gebruiken, which is not gonna happen. Verder snap ik de frustatie, ook al ben ik "slechts"groen qua wn8. Rode bots komen vaak met de raarste dingen weg, daardoor blijven ze echter wel spelen en kunnen wij ze farmen :)

Overigens snap ik het drama qua stoppen/niet stoppen niet (niet mbt Size, eerder in het algemeen) Neem gewoon een pauze, of speel 1 a 2x per week. het spelplezier komt dan snel terug, in mijn beleving.

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 12-04-2017 12:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:47:
zonder RNG wordt WoT een soort schaakspel, de spelers met de meeste skill winnen altijd.

De tomaten haken dus af, want ze winnen nooit (ik geloof nog steeds heilig dat de OI exp en OI voor deze groep spelers is ontwikkeld). Daarna de oranje en gele spelers... etc.

Zonder RNg geen playerbase dus, tenzij wot opeens skill based matching gaat gebruiken, which is not gonna happen. Verder snap ik de frustatie, ook al ben ik "slechts"groen qua wn8. Rode bots komen vaak met de raarste dingen weg, daardoor blijven ze echter wel spelen en kunnen wij ze farmen :)
Dat ben ik niet helemaal met je eens. "Vroeger" veel fps games gespeeld, daar draait het veel meer om skill dan luck. Want de invloed van rng is vele malen kleiner. Als rng al een rol speelde dan was dat vooral als er een volledige clip leeg gesprayd werd. Maar een goed ge-aimed schot was in principe gewoon een hit. Hij gaat niet door allerlei magische krachten ineens de grond in, bounced, of doet amper dmg op zijn hoofd.

Toch was (en is) daar een grote playerbase voor. Wat mij betreft zorgt een "skill based game" er dus niet per definitie voor dat alle tomaten afhaken. Kennelijk is er toch een grote drive om beter te worden oid :+ (Of misschien blijven juist de betere spelers over, waardoor het voor hun dusdanig veel leuker is dat deze ook allemaal blijven hangen...).

Zoals al eerder opgemerkt, wat mij betreft mag de invloed flink terug geschroefd worden. Van +-25% naar 10% ofzo? Een beetje meer skill based maakt het namelijk veel meer rewarding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:39:
[...]

Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt.
Niet bedoelt als persoonlijke aanval of verwijt, en ik heb er zelf ook last van, maar die onnodige frustratie moet je m.i. bij jezelf zoeken. Ik ben het met je eens dat de RNG in WoT hierbij echt niet helpt, maar in the end blijft het een fucking computerspel. En simpel gezegd, zolang je broodwinning of voortbestaan er niet vanaf hangt, is geen enkel computerspel het waard om je over op te winden. Hoewel m.i. een goed computerspel ook een tikje frustrerend mag zijn, hoort het uiteindelijk ontspannend of op z'n minst leuk te zijn.

Neem een stap terug, relativeer het, haal diep adem en beslis voor jezelf of je het spel kunt spelen zonder je erover op te winden. En als dat niet lukt moet je de keuze maken of het je dat waard is. Als het je de frustratie waard is, prima, have fun en rant away. Als het je niet waard is, is een pauze een goed idee denk ik. Zoals _Anvil_ al zei, goeie kans dat de fun daarna weer terugkomt.

WoT is geen perfect spel en heeft dus een paar vervelende eigenschappen, zoals RNG en Arty. Maar die gaan niet verdwijnen, hoe druk je je ook maakt. Dus waarom energie stoppen in iets wat je niet kunt veranderen? En daarmee bedoel ik dus de negatieve eigenschappen van WoT, niet WoT als geheel. Tenzij je SirFoch heet, die haalt er zijn Twitch-abo's uit volgens mij. :+

Nogmaals, dit is niet bedoelt als verwijt. Ik merk bij mezelf dat ik het spel veel leuker vind als ik me er niet over opwind. En dat lukt helaas niet altijd. :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
Gaius schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:36:
Niet bedoelt als persoonlijke aanval of verwijt, en ik heb er zelf ook last van, maar die onnodige frustratie moet je m.i. bij jezelf zoeken. Ik ben het met je eens dat de RNG in WoT hierbij echt niet helpt, maar in the end blijft het een fucking computerspel. En simpel gezegd, zolang je broodwinning of voortbestaan er niet vanaf hangt, is geen enkel computerspel het waard om je over op te winden. Hoewel m.i. een goed computerspel ook een tikje frustrerend mag zijn, hoort het uiteindelijk ontspannend of op z'n minst leuk te zijn.

Neem een stap terug, relativeer het, haal diep adem en beslis voor jezelf of je het spel kunt spelen zonder je erover op te winden. En als dat niet lukt moet je de keuze maken of het je dat waard is. Als het je de frustratie waard is, prima, have fun en rant away. Als het je niet waard is, is een pauze een goed idee denk ik. Zoals _Anvil_ al zei, goeie kans dat de fun daarna weer terugkomt.

WoT is geen perfect spel en heeft dus een paar vervelende eigenschappen, zoals RNG en Arty. Maar die gaan niet verdwijnen, hoe druk je je ook maakt. Dus waarom energie stoppen in iets wat je niet kunt veranderen? En daarmee bedoel ik dus de negatieve eigenschappen van WoT, niet WoT als geheel. Tenzij je SirFoch heet, die haalt er zijn Twitch-abo's uit volgens mij. :+

Nogmaals, dit is niet bedoelt als verwijt. Ik merk bij mezelf dat ik het spel veel leuker vind als ik me er niet over opwind. En dat lukt helaas niet altijd. :X
Je hebt helemaal gelijk hoor ;) En soms lukt het me ook wel om me er niet druk over te maken. (maar daar lezen jullie hier dan niets over :+)
En wat Roozzz zegt daar sluit ik me bij aan: WoT zou best meer skill based kunnen zijn. En wat hij voorstelt is exact hoe ik het ook graag zou zien: van 25% naar 10% RNG zou al een hoop schelen denk ik.

Anyway, verder is het woensdag vandaag, dus zolang ik zelf nog speel 'gewoon' een filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Gaius schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:36:
[...]

Opzich is het niet erg dat RNG in de game zit, maar de RNG zit letterlijk overal in, accucary, penetration, damage, MM, arty alles is letterlijk RNG. Met een percentage van 25% betekent dat er gewoon veel afwijking kan zijn in dingen die je niet meer in je eigen hand hebt. Dat wil niet zeggen dat de game volledig luckbased is maar het schieten vind ik persoonlijk redelijk luck based.

Zouden ze RNG naar 15% halen op bijvoorbeeld penetration en damage dan is een gedeelte al gewoon veel meer skill based en kan je veel meer rekenen en goede keuzes maken.

Aan één kant moet RNG ook wel in de game blijven, omdat het daar eigenlijk van bestaat maar iets meer constitency zal wel fijn zijn als je het mij vraagt.

Ik kan me ook een flinke tijd niet druk maken om de game, tot dat er een soort omslagpunt komt en dan ben ik snel annoyed. Vaak is dat als je bijvoorbeeld maar 700-1k damage kan doen door de game en niet door jezelf en dat x keer achter elkaar. Als ik gemiddeld 3,5k wil schieten wil ik dat gemiddeld gezien ook doen en een keertje 2k of 2,5k is dan niet zo erg maar een 700 damage game tilt zo zwaar aan alles in verhouding met een 6,5k damage game dat die verhouding nooit fair voelt en dan wordt ik annoyed.

Voor mij gevoel speel ik dan letterlijk voor niets en is alles wat ik heb behaald daarvoor weer te niet gedaan en dan ben ik annoyed en voelt het zo nutteloos om te spelen, omdat het buiten jou invloedssfeer ligt.

Wanneer er meer consticeny is zal een bot een bot blijven, maar een betere speler kan dan wel beter rond z'n gemiddelde spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 13:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
lel nice dit topic, niet alleen ingame unicums vs bots, maar ook in dit topic? nice nice nice :)

wn8 heeft imho wel degelijk iets met speelplezier te maken, meestal is het zo dat hoge wn8 spelers wat competitiever zijn dan de gemiddelde speler en zich ook sneller storen aan alles en iedereen wat hen - in hun beleving op een oneerlijke manier behandeld. Dat is heel logisch, en als je een speler bent met een recent wn8 van 1200 op tier X, dan boeit de game je gewoon op een andere manier dan de 5k wn8 spelers -> anders was je al lang gestopt.

Dus. accepteer dat ook goede spelers zich kunnen irriteren/ergeren aan de game - ookal zijn de statistieken goed tov die van jou.

Daarnaast is het gewoon fijn om op een forum je salty shit te kunnen uiten, bovendien zorgt dit voor minder real life massamoorden aangezien mensen hun emoties kwijt kunnen :+

Maar voor diegene die niet begrijpen waarom mensen zich zo boos kunnen maken over WoT:

De meeste mensen die zo salty zijn over de game, houden juist enorm van de game. yes. De game is fantastisch, alleen soms wordt je zo hard genaaid dat de irritatie niet te vermijden is.

Stel je een potje voetbal voor, waarbij je als spits de bal in de fucking kruising ramt van de tegenstander, echter op het moment dat de bal de lijn passeert besluit de gamegod dat het doel net is omgekeerd en dat je als spits zojuist een eigen goal hebt gemaakt.

Zo hard naait de game je soms, en dat voelt niet eerlijk aan.

Even wat games die wel eerlijk aanvoelen
1. CSGO, als je dood gaat kan je eigenlijk in 99,9999% van de gevallen niet de game de schuld geven, maar alleen jezelf of heel soms je teamgenoten.
2. Dark souls 3, de game speelt het eerlijk in 99,9999% van de gevallen, als je dood gaat komt dat eigenlijk altijd door jezelf. Deze game is ook irritant, maar van de goede soort.
3.For honor: in een normale game waar geen bug abuse is, naait de game je niet. alleen de tegenstander kan gewoon beter zijn etc

dus.

lang verhaal kort: laat iedereen toch lekker salty zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:39:
[...]

Ik heb geen idee waarom je de WN8 erbij haalt, aangezien dat totaal niet relevant is. Het gaat mij om de onnodige frustratie die de game met zich mee brengt. En die komt steeds meer tot uiting, zoals Jantje al aangeeft, naarmate je meer ervaren bent in de game. En uiteraard doe ik genoeg fout, dat hoef je mij heus niet te vertellen hoor. Echter als ik het goed doe, denied de game je gewoon te vaak keihard.
Ik pak juist WN8 en je winrate omdat die weergeven dat je bovengemiddeld (ver erboven) speelt, maar kennelijk is het nog niet goed genoeg voor je of gebruik je dit topic als uitlaatklep. En dat snap ik niet.... zulke goede stats, maar toch zoveel frustratie.
Ik kan er ook niet zoveel mee dat je telkens 1 voorbeeld erbij haalt , je stats zeggen heel wat anders.

En mbt ervaring: ik heb zelf 40k games al er op zitten, heb al heel lang geleden geaccepteerd dat mijn prima spel afgewisseld wordt met oerdomme acties. Ik weet donders goed hoe t spelletje gespeeld moet worden, taktieken, weak spots etc etc maar ik ben nou eenmaal niet zo goed in de utitvoering ervan, ben ook al wat ouder dus dat helpt ook niet.
Dus dat jullie menen dat je rare zaken eerder herkend door ervaring of spelen op een hoger nivo ben ik het zeker niet mee eens.

Heb een WOT-pauze gehad van 1,5jr. Toen ik het weer oppakt speelde ik stukken beter (acceptatie van nivo, dus minder gefrustreerd spelen) en beleef er ook veel meer plezier aan. Heb de obj260 ook bijna, maar zal er echt niet gefrustreerd om raken als het niet binnen een paar weken lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:57:
[...]

Ik pak juist WN8 en je winrate omdat die weergeven dat je bovengemiddeld (ver erboven) speelt, maar kennelijk is het nog niet goed genoeg voor je of gebruik je dit topic als uitlaatklep. En dat snap ik niet.... zulke goede stats, maar toch zoveel frustratie.
Ik kan er ook niet zoveel mee dat je telkens 1 voorbeeld erbij haalt , je stats zeggen heel wat anders.

En mbt ervaring: ik heb zelf 40k games al er op zitten, heb al heel lang geleden geaccepteerd dat mijn prima spel afgewisseld wordt met oerdomme acties. Ik weet donders goed hoe t spelletje gespeeld moet worden, taktieken, weak spots etc etc maar ik ben nou eenmaal niet zo goed in de utitvoering ervan, ben ook al wat ouder dus dat helpt ook niet.
Dus dat jullie menen dat je rare zaken eerder herkend door ervaring of spelen op een hoger nivo ben ik het zeker niet mee eens.

Heb een WOT-pauze gehad van 1,5jr. Toen ik het weer oppakt speelde ik stukken beter (acceptatie van nivo, dus minder gefrustreerd spelen) en beleef er ook veel meer plezier aan. Heb de obj260 ook bijna, maar zal er echt niet gefrustreerd om raken als het niet binnen een paar weken lukt.
We weten ook wel dat we bovengemiddeld spelen....maar stats wil niet zeggen dat we daarom maar iets moeten accepteren zoals gotfurrr al aangaf. Juist door die goede stats is er veel frustatie. Volgens mij heb jij de reacties niet zo goed doorgelezen :+ Voor jou is 3,5k wn8 misschien onwijs goed. Voor mijn niveau is dat "normaal" en zelfs aan de lage kant. Iets van andere percepties hebben enzo.

Prima dat jij tevreden bent met 2k? wn8 maar dat wil niet zeggen dat we dat allemaal maar moeten zijn als we weten dat we beter kunnen spelen dan we eigenlijk doen. Als je 1 voorbeeld weinig vindt kan ik ook best 10000 voorbeelden noemen, maarja dat duurt zo lang om te tikken he ;)

Ik weet waar mijn niveau ligt maar als je competitive bent ingesteld wil je jezelf altijd blijven verbeteren en als dat niet lukt DOOR de game dan raak je gefrustreerd. Als dit komt door JEZELF dan kan je alleen maar boos op jezelf zijn dat je een fout maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Het grappige is het boos worden en online ranten op een free-to-play game terwijl de keuze zo makkelijk is om dan maar gewoon iets anders te spelen waarin je je competitive spirit kwijt kan zonder dat de game je tegen zit te houden. Iets met 'abusive relationship' en verslaving enzo. Stockholm syndroom misschien :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Propane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:26:
Het grappige is het boos worden en online ranten op een free-to-play game terwijl de keuze zo makkelijk is om dan maar gewoon iets anders te spelen waarin je je competitive spirit kwijt kan zonder dat de game je tegen zit te houden. Iets met 'abusive relationship' en verslaving enzo. Stockholm syndroom misschien :P.
waarom snapt niemand dat de game gewoon leuk is om te spelen........ |:( Maar dat bepaalde factoren er soms toe kunnen leiden dat je gefrustreerd raakt.

Speelt hier toevallig iemand FIFA?? daar zie je letterlijk precies hetzelfde gebeuren.. hoe beter je wordt hoe gefrustreerder je raakt als je een onzinnige tegengoal tegen krijgt.

Psychologie noemt men dat ook wel. de betere spelers praten op een heel ander niveau dan de mindere spelers en de mindere spelers vinden de betere spelers maar zeikerds en vinden dat we iets anders moeten spelen. de game is juist leuk OMDAT WE BETER ZIJN 8)7 8)7 8)7 maar dat wordt door de game tegengehouden om mindere spelers ook nog plezier te gunnen........

hopeloze discussie dit, omdat iedereen vanuit z'n eigen gedachte kijkt en niet verder wil kijken of zich wil verplaatsen in de ander. Ik begrijp maar al te goed waarom WoT onwijs leuk is als je geel bent, en soms zou ik willen dat ik ook nog geel was( oh waiit... nooit geweest :+ ) om ook op z'n manier plezier aan de game te beleven.

@Dweebus Ja precies, dat klinkt wel redelijk hoe het zit. Vooral het gewhine op het team en de winrate vind ik dan ook vaak totaal onzinnig, omdat ik daar geen probleem mee ondervind omdat ik het team carry maar wij zeuren dan weer over RNG idd. :+

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 16:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dweebus
jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:22:
[...]

We weten ook wel dat we bovengemiddeld spelen....maar stats wil niet zeggen dat we daarom maar iets moeten accepteren zoals gotfurrr al aangaf. Juist door die goede stats is er veel frustatie. Volgens mij heb jij de reacties niet zo goed doorgelezen :+ Voor jou is 3,5k wn8 misschien onwijs goed. Voor mijn niveau is dat "normaal" en zelfs aan de lage kant. Iets van andere percepties hebben enzo.
Ik denk dat hij meer denkt als "Je prestaties zijn goed. Er gaat dus veel goed tijdens het spelen. Ergo, er gaat weinig fout tijdens het spelen."
Oftewel, het lijkt er op dat je minder hinder ondervindt van de RNG.

En dan om het cirkeltje rond te maken:

Skills compenseren wel een groot gedeelte van de impact van RNG. Kennis van positioneren, weakpoints, etc.
Dat neemt niet weg dat RNG aanwezig is, je weet het alleen beter te omzeilen.
Minder goede spelers zijn wat meer onderhevig aan de grillen van RNG, ookal valt het hen niet op.

RNG heeft eigenlijk alleen (matchmaking daargelaten) rechtstreeks invloed op individuele prestaties. Dit is juist het punt dat goede spelers goed maakt; hun individuele prestaties.
Minder goede spelers zijn meer afhankelijk van hun team i.p.v. RNG.

Sommige fanatiekelingen ergeren zich inderdaad aan RNG, omdat ze nog net wat beter willen zijn dan ze al zijn. Anderen ergeren zich meer aan teams.

Weer anderen denken dat ze mikado spelen of iets dergelijks.

Volgens mij heb ik hiermee beide visies wel aardig gecombineerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Dweebus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:40:
[...]

Ik denk dat hij meer denkt als "Je prestaties zijn goed. Er gaat dus veel goed tijdens het spelen. Ergo, er gaat weinig fout tijdens het spelen."
Oftewel, het lijkt er op dat je minder hinder ondervindt van de RNG.

En dan om het cirkeltje rond te maken:

Skills compenseren wel een groot gedeelte van de impact van RNG. Kennis van positioneren, weakpoints, etc.
Dat neemt niet weg dat RNG aanwezig is, je weet het alleen beter te omzeilen.
Minder goede spelers zijn wat meer onderhevig aan de grillen van RNG, ookal valt het hen niet op.

RNG heeft eigenlijk alleen (matchmaking daargelaten) rechtstreeks invloed op individuele prestaties. Dit is juist het punt dat goede spelers goed maakt; hun individuele prestaties.
Minder goede spelers zijn meer afhankelijk van hun team i.p.v. RNG.

Sommige fanatiekelingen ergeren zich inderdaad aan RNG, omdat ze nog net wat beter willen zijn dan ze al zijn. Anderen ergeren zich meer aan teams.

Weer anderen denken dat ze mikado spelen of iets dergelijks.

Volgens mij heb ik hiermee beide visies wel aardig gecombineerd?
goed verhaal.

Overigens zie je het in elke competitieve game terug, hoe minder RNG hoe beter het geschikt is voor competitief ingestelde mensen.

LoL heeft toen ik het heeeeel lang geleden speelde een start gemaakt om skills met RNG zaken te vernieuwen naar skills zonder RNG.

CSGO had in het begin een soort van random spray patterns (de plaats waar elke kogel komt als je full auto schiet). Dat hebben ze niet lang daarna aangepast naar vaste spray patterns, als je dus skilled genoeg bent kan je full auto redelijk nauwkeurig schieten. Als je die skill niet hebt, dan krijg je die dus ook niet door rng.

WoT zou ook RNG uit het aimen kunnen halen, of dat gewenst is weet ik niet. Maar je zou elke tank precies kunnen laten schieten waar je richt, maar wel met bepaalde shell velocity en shell drop. dus op 100meter schiet je bijvoorbeeld precies waar je reticle staat, maar op 200m dropped je shell 2 meter (ik noem maar even iets) waar je dus als skilled speler rekening mee moet houden, bovendien heeft dan elke tank/gun een bepaalde shell velocity, dus je moet ook nog eens leaden.

Anyhoe, WOT zou een stuk minder RNG kunnen gebruiken. Alleen als je dan geen skilled MM hebt, dan worden de tomaatjes echt kei en keihard geraped, game na game na game. En dat is economische zelfmoord voor WG en gaat dus ook niet gebeuren, tenzij ze skilled mm introduceren, maar ook dat gaat niet gebeuren dus GG WP Serb _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:39:
[...]

waarom snapt niemand dat de game gewoon leuk is om te spelen........ |:( Maar dat bepaalde factoren er soms toe kunnen leiden dat je gefrustreerd raakt.
Oh, ik snap het prima, maar ik vind die zeikposts hier over hoe slecht je dag wel niet was in WoT en hoe slecht Wargaming is en arty is en de hele wereld is tegen je etc etc.... altijd zo kinderachtig.

Raak gefrustreerd, scheld even lekker tegen je beeldscherm en move on. De posts hier doen het 9 van de 10 keer lijken alsof jullie geen lol in het spelen hebben maar toch om één of andere reden het spel altijd weer aanzwengelen. Dus kom je over als een verslaafde of iemand die vastzit in een abusive relationship ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
gotfurrr schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:54:
[...]

tenzij ze skilled mm introduceren, maar ook dat gaat niet gebeuren dus GG WP Serb _/-\o_
Skill MM komt binnenkort in een apart format :+

Ik snap het ook niet ze hebben een sandbox testversie waar ze letterlijk ALLES op kunnen en wat doen ze niet proberen om te zien hoe het is om accucary bijvoorbeeld naar 20% te zetten en de overige statistieken naar 15% of alles gewoon per keer. Gewoon om te proberen wat voor effect heeft.

RNG is wel nodig in WoT, anders zijn de verschillende guns niet goed te balancen. Een KV2 of T49 die altijd deadcenter schiet wordt ook niemand blij van denk ik....Maar het zou wel wat minder kunnen zijn om voor iedereen nog een leuke spelervaring te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 12-04-2017 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:01:
[...]
Oh, ik snap het prima, maar ik vind die zeikposts hier over hoe slecht je dag wel niet was in WoT en hoe slecht Wargaming is en arty is en de hele wereld is tegen je etc etc.... altijd zo kinderachtig.

Raak gefrustreerd, scheld even lekker tegen je beeldscherm en move on. De posts hier doen het 9 van de 10 keer lijken alsof jullie geen lol in het spelen hebben maar toch om één of andere reden het spel altijd weer aanzwengelen. Dus kom je over als een verslaafde of iemand die vastzit in een abusive relationship ;).
dit dus....dat is de reden dat ik de discussie aanzwengelde (die ontaard in een discussie over WN8 en RNG)
Ik heb dit topic een tijdje gevolgd terwijl ik niet meer speelde maar vooral dan valt het geklaag op en is ook eiglk de reden dat ik hier niet meer post.

En eigenlijk maakt het dan helemaal niet uit of iemand dan paars/groen/geel/rood is... De 2 paarse vielen mij gewoon op omdat ze klagen terwijl hun stats een stijgende lijn laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja, je wilt blijkbaar het punt niet zien. Onze 'stijgende' stats hebben NIETS te maken met het 'klagen'. Gewoon NIETS. Jij zorgt ervoor dat het WN8 vs RNG wordt, omdat JIJ onze WN8 aanhaalt. Terwijl het mij en Jantje gaat om de RNG. Maar goed, ik ga mezelf verder niet herhalen. En ik ga ook niet 100 voorbeelden geven, want dan 'klaag' ik alleen maar.
Lees vooral ook gotfurr zijn post(s) nog eens door, wat hij zegt is precies hoe ik er ook over denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander0506_1
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 27-10-2017
jantje 2 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:07:
[...]

Een KV2 of T49 die altijd deadcenter schiet wordt ook niemand blij van denk ik....
Het is wel leuk als je zelf met een KV-2 of een T49 speelt. })

[ Voor 14% gewijzigd door Alexander0506_1 op 12-04-2017 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:07:
Tja, je wilt blijkbaar het punt niet zien. Onze 'stijgende' stats hebben NIETS te maken met het 'klagen'. Gewoon NIETS. Jij zorgt ervoor dat het WN8 vs RNG wordt, omdat JIJ onze WN8 aanhaalt. Terwijl het mij en Jantje gaat om de RNG. Maar goed, ik ga mezelf verder niet herhalen. En ik ga ook niet 100 voorbeelden geven, want dan 'klaag' ik alleen maar.
Lees vooral ook gotfurr zijn post(s) nog eens door, wat hij zegt is precies hoe ik er ook over denk.
Point taken....
Het was idd niet mijn bedoeling om het te laten verzanden in een wn8 discussie. De ontevredenheid viel me gewoon op en dan denk ik "neem lekker een break want aan je posts te zien, heb je er totaal geen plezier meer in"
Laten we het daar bij houden....

ps: wel grappig om dan tegelijkertijd samen in een battle te zitten 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• User
Ik ben het in principe wel eens met het geklaag over het geklaag. Ik merk wel van meer lui dat ze gewoon blijven spelen ook al gaat het alleen maar 'slecht'. Als het slecht gaat, stop je toch gewoon? Je gaat jezelf toch ook niet met opzet met een hamer voor de kop slaan? 8)7
Bij mezelf merk ik dat als ik pissig wordt het alleen maar slechter gaat. Maar dat doe ik mezelf aan omdat ik minder goed ga opletten, agressiever ga spelen en schoten rush. Met als resultaat dat het alleen maar slechter gaat en ik nog pissiger word.

Sure, het kan best een keer een avondje slecht gaan, maar moet er continue over geklaagd worden? Wat voegt het toe aan de discussie op het forum? Moeten met met z'n allen met je mee gaan klagen ofzo? :P
Verdraai de boel een beetje, probeer een discussie uit te lokken. Als je de hele avond aan puin werd geschoten in de Maus, waarom vraag je dan niet op het forum hoe je de Maus moet anglen? Post een paar replays zodat we kunnen zien hoe je speelt zodat we beter tips kunnen geven. Lokt discussie uit en het is veel nuttiger voor andere spelers dan het eindeloze "MIJN MAUS IS ALTIJD VAN PAPIER, ALLES KOMT ALTIJD DOOR MIJ HEEN". Daar leert geen hond wat van, behalve dan dat je een slechte Maus speler bent. :+

Tuurlijk, veel discussies hebben sommigen van ons al tig keer gevoerd, maar we hangen hier dus ook al jarenlang rond. D'r zijn genoeg mensen die niet zo lang als ons spelen, of een pauze hebben genomen en weer moeten inkomen, etc.

tl;dr: Gewoon stoppen met dat geklaag stelletje zeikerds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Omg (op de goede manier :P), net een Kolobanovs medaille voor een dieproede tomaat van de vijand. Wij waren een aanvallend team op Sand River en de battle timer liep af. Hij was in zn arty alleen over tegen 5 van onze spelers.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CytlNc4.jpg

Iemand nog tips mbt 3-marken van de ELC? Ik zit nu rond de 90% en het zou mijn eerste 3-mark worden, dus wil hem wel graag halen.Ik heb nu een setup waarbij ik ni maximale view range heb (430) maar wel goede gun stats (9.95 reload). Voor mijn gevoel pak ik de spots toch wel, omdat ik met mijn camo dichtbij genoeg kan komen.

[ Voor 41% gewijzigd door ElPaco op 12-04-2017 19:47 . Reden: ELC vraag ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
korte vraag., Ik ben maar eens gestart met de arty-missies. ben nu bij de missie waar ik 1000 damaga aan enemy heavies moet doen (een van de eerste missies) . Maar: in elk potje wat ik speel rijden er maar twee of heel soms 3 rond. da's nogal lastig dan heb er al ruim 20 potjes opzitten... Hoe hebben jullie deze missie gehaald??. ik heb alleen de M41 HMC arty (tier 5 american) moet ik een andere tier proberen misschien? andere arty?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
kuwerti schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:47:
korte vraag., Ik ben maar eens gestart met de arty-missies. ben nu bij de missie waar ik 1000 damaga aan enemy heavies moet doen (een van de eerste missies) . Maar: in elk potje wat ik speel rijden er maar twee of heel soms 3 rond. da's nogal lastig dan heb er al ruim 20 potjes opzitten... Hoe hebben jullie deze missie gehaald??. ik heb alleen de M41 HMC arty (tier 5 american) moet ik een andere tier proberen misschien? andere arty?
Hogere tier arty maakt het sowieso makkelijker om 2 redenen. Ten eerste doet je tank meer schade en ten tweede is er meer HP in het gevecht.

Wat ik als suggestie mee kan geven is om te platoonen met 2 heavy tanks (vanuit de garage). De matchmaker zal altijd proberen teams enigszins eerlijk in te delen mbt type tank. Door zelf heavies mee te nemen naar het gevecht heb je een wat grotere kans dat de tegenstander ze ook heeft.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

themaxter schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 23:23:
Ik heb ook al wat beelden gezien, lijkt me ook best een leuke modus! Weer eens wat anders dan een map waar iedereen zo ongeveer wel weet welke routes iedereen neemt.

Ik vrees alleen wel voor de teams, ondanks tier X. Want je moet wel een beetje snappen wat de bedoeling is, aan de hand van deze filmpjes is het wel duidelijk maar al die bot E100 met 200 wn8....

Volgens mij heb je wel meer aan meds en autoloaders op deze map dan heavies. Je kan ze veel makkelijker omzeilen.
Ook wel goed om te zien dat arty geen cruciale rol kan spelen in het vernietigen van die laatste mission points. Niet omdat arty dan generfed wordt maar gewoon weg dat je er anders helemaal niets tegen kan doen. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar de impact van een 5 mans platoon. :)
User schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:36:
Sure, het kan best een keer een avondje slecht gaan, maar moet er continue over geklaagd worden? Wat voegt het toe aan de discussie op het forum? Moeten met met z'n allen met je mee gaan klagen ofzo? :P
Ik denk dat we een soort van AA-meeting voor World of Tanks spelers moeten op richten, kunnen ze het in de groep gooien:

"Hoi, ik ben X en ik heb last van een World of Tanks rage verslaving..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Anonieme Agressie? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

*Maakt User's Anonieme Agressiemeeting channel aan op NIN9R TeamSpeak*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin die Jagdtiger eindelijk een beetje te waarderen. Ik heb de indruk dat je met het upgraden van je tracks ook verandering krijgt in je ground resistances en niet enkel in je belad. limiet en traverse. Het voordeel van die tank is dat je met de stock gun al heel wat kunt dealen. Die 60k voor de top gun speel ik nu wss met redelijk veel plezier bij elkaar. En daarna de JPE100....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
Nemean schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:59:
[...]

*Maakt User's Anonieme Agressiemeeting channel aan op NIN9R TeamSpeak*
Krijgen leden dan ook een speciale TS badge als ze X tijd niet ragen / team damage hebben gedaan? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
Ik begin die Jagdtiger eindelijk een beetje te waarderen. Ik heb de indruk dat je met het upgraden van je tracks ook verandering krijgt in je ground resistances en niet enkel in je belad. limiet en traverse.
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh kijk eens. Thanks voor het linkje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]

Krijgen leden dan ook een speciale TS badge als ze X tijd niet ragen / team damage hebben gedaan? :9~
Die badge zal ik nooit halen als jij bij mij in het platoon zit hehe.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:21:
[...]
Die badge zal ik nooit halen.
Even een kleine correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ik heb 25 battle buddy awards....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:44:
[...]

't hadden er 250 kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:44:
[...]

Ik heb er 160 :+

Je word toch uit S3al geschopt als je >50 battle buddy's hebt?

[ Voor 16% gewijzigd door GJP80 op 13-04-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
T10 light tank nerf, hele boze QB:

[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 13-04-2017 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

GJP80 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
[...]

Fixed.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/itR6nQk.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Komop Nemean, dat schreeuwen moet natuurlijk wel in de hoogste kwaliteit he, zet die Opus Voice Codec Quality eens rap op 10. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

User schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:12:
Komop Nemean, dat schreeuwen moet natuurlijk wel in de hoogste kwaliteit he, zet die Opus Voice Codec Quality eens rap op 10. :P
Speciaal voor jou gefixed! :D

Wanneer is de eerste rage meeting? Dan wil ik graag deelnemen.

[ Voor 10% gewijzigd door Nemean op 13-04-2017 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Ik wil ook aanwezig zijn bij die meeting.

Afbeeldingslocatie: https://www.wsly.nl/sig_coldzero.png

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 04-10 22:10
_Anvil_ schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:01:
T10 light tank nerf, hele boze QB:

[video]
Is wel een beetje terecht toch.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
GerGio schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 06:08:
[...]

Is wel een beetje terecht toch.
De nerf of de boze QB? De boze QB is een beetje mosterd na de maaltijd, maar hij laat zich zelden zo duidelijk negatief uit over WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Over LT gesproken.

Gisteren nog even bezig geweest in de T37. Heb hem nog niet zo lang en de crew is nog verre van optimaal. Tank zelf ook nog niet alles unlocked.

1e potje geparkeerd in de Malinovka Magical Bush tijdens een tier 7 match. 4k spotting en nog voor 1k dmg gedaan + 2 arty kills :D

2e potje op Swamp, initieel spotten rechtsboven en speldeprikjes doen. Uiteindelijk alleen nog een 1-shot IS over in mijn team vs een Skoda (afk), AMX arty, Dicker Max, O-Ni en VK 30.01P.
Vanuit rechtsboven naar zuidelijke spawn en daarmee de VK30 net omzeilen. Skoda en arty heb ik snel kunnen uitschakelen in de zuidelijke spawn.
Ondertussen was de IS bezig in het dorpje met de Max. Max was net dood toen ik aankwam. En dan de keuze wat te doen: cappen of killen?
Gelukkig kwam de O-Ni vanuit de oostkant langs onze cap. Ik kon achter hem komen en hem afmaken. Ten slotte samen met de IS de VK30 in het swamp gedeelte in de val kunnen lokken door hem te baiten voor de IS :D (Toch bijna 4k dmg en 7 kills.)

Resultaat:
Malinovka - ACE, Scout, Patrol Duty
Swamp = ACE, Top Gun

Ben meteen gestopt. Kon alleen nog maar downhill qua resultaat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 03:19:
Ik wil ook aanwezig zijn bij die meeting.

[afbeelding]
Voor jou hebben we al een speciale interventie methode ontwikkeld...
We gaan platoonen en bij iedere keer dat je scheld/raged moet je een shotje nemen van een drank naar keuze.
Naarmate het weekend volgt zul je merken dat de rage afneemt... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:54:
[...]

Voor jou hebben we al een speciale interventie methode ontwikkeld...
We gaan platoonen en bij iedere keer dat je scheld/raged moet je een shotje nemen van een drank naar keuze.
Naarmate het weekend volgt zul je merken dat de rage afneemt... :+
Ik denk dat de rage dan toeneemt ;) nazdrovje

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 04-10 22:10
Gaius schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:30:
[...]

De nerf of de boze QB? De boze QB is een beetje mosterd na de maaltijd, maar hij laat zich zelden zo duidelijk negatief uit over WG.
Nou ik had eigenlijk wel het idee dat iedereen wel positeif was over de rol van de tier 10 lights en dat ze voor de laatste nerf balanced waren.

Nu voegen ze eigenlijk weinig toe. Bedoel de tier 8 RU heeft nu een hogere dpm dan de tier 10 Rheinmetall panzerwagen dadelijk krijgt. Dat is toch raar.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
GerGio schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:54:
[...]

Nou ik had eigenlijk wel het idee dat iedereen wel positeif was over de rol van de tier 10 lights en dat ze voor de laatste nerf balanced waren.

Nu voegen ze eigenlijk weinig toe. Bedoel de tier 8 RU heeft nu een hogere dpm dan de tier 10 Rheinmetall panzerwagen dadelijk krijgt. Dat is toch raar.
DPM zegt niet alles, heb het filmpje niet gezien en de lights niet gevolgd. Maar als een T10 light beter is als een T10 medium dan klopt er ook iets niet he. Het probleem is gewoon dat lights geen plaats in de game hebben op dit moment. Te weinig maps om op te scouten, dus moeten het eigenlijk slechtere meds worden om ze nog iets te geven waarin ze nuttig zijn.

Goede mobility met mindere guns maar hoger firerate zou bijvoorbeeld wel kunnen. Maar nu zijn het T10 guns op een mobiel platform met minder HP. Persoonlijk vind ik die keuze niet helemaal geslaagd.

Het idee waarom de T10 lights in de game komen is prima opzich, zorgt toch dat er minder inbalance in de game is. Maar de uitvoering van de tanks en de huidige meta/ maps zorgen eigenlijk dat ze er niet thuis horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:35:
[...]

DPM zegt niet alles, heb het filmpje niet gezien en de lights niet gevolgd.
Kort samengevat, ze zijn kapot generfd. QB laat netjes in vergelijkingen met de t10 meds per natie zien, dat het zinloos is om ze te spelen. De meds zijn nu beter in elk opzicht, op10m viewrange en een paar % cammo na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
_Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:57:
[...]

Kort samengevat, ze zijn kapot generfd. QB laat netjes in vergelijkingen met de t10 meds per natie zien, dat het zinloos is om ze te spelen. De meds zijn nu beter in elk opzicht, op10m viewrange en een paar % cammo na...
Is het ook niet logisch dat meds beter zijn dan lights.. 8)7 anders hadden ze wel TX meds geweest :+
Een light hoort altijd slechter te zijn dan een med en dient ook een andere rol, die in deze game momenteel niet werkt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:58:
[...]

Is het ook niet logisch dat meds beter zijn dan lights.. 8)7 anders hadden ze wel TX meds geweest :+
Een light hoort altijd slechter te zijn dan een med en dient ook een andere rol, die in deze game momenteel niet werkt O-)
ook als scout zijn ze slechter, kijk anders de video even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

_Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:57:
[...]

Tja, hiervoor waren ze belachelijk OP in mijn ogen. Ze (vooral dat Russische ding!) waren serieus beter dan de meds. Een soort obj 140 met super mobiliteit en viewrange, en ook nog een bizar laag profiel... gg.
Ik zie ze liever een beetje matig dan te goed.
Ik kan me prima vinden in Jantjes opmerking dat ze een rol toebedeeld krijgen die er in deze game eigenlijk niet is. Misschien moet WG daar eens over nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
_Anvil_ schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 14:02:
[...]

ook als scout zijn ze slechter, kijk anders de video even...
Maar dat waren de T8 light tanks toch ook ten opzichte van T10 meds, er veranderd feitelijk niets.
Scouts blijven scouts :+ Net zo nutteloos als ze al waren.

Uiteraard heb je wel gelijk dat het kijken van de video misschien een betere mening kan geven, maar heb geen geluid dus weinig nut om hem dan ook te kijken maar de basis blijft hetzelfde, excoos }:O

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 14-04-2017 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik zie alleen maar voordelen van t10 LT. Meer HP om weg te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Kepro schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:09:
Ik zie alleen maar voordelen van t10 LT. Meer HP om weg te schieten.
Wel als ze als T8 LT worden ingedeeld, maar als er straks in verhouding meer lights komen is het juist negatief en krijgen we minder HP om te schieten, dat is iets waar ik wel een beetje bang voor ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is me dit even een heerlijk weekend tot nu toe. De weekend-tomaten leken enkel ingedeeld bij de enemy teams. Op al mijn lopende grinds eerste potje gewonnen EN fatsoenlijke damage kunnen dealen. De kers op de taart was een Ace Tanker in de M103 met 5.3k damage en bijna 10k xp erbij. 8)
Pagina: 1 ... 90 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).