[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
5x XP + weekend warriors brings up the worst in players :|

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
brengt ook het slechtste in mij naar boven... 9 straight losses 2 x ammo rack gekregen in 2 potjes achter elkaar. schoten die ik doe gaan de tracks in. bounce tegen een arty. alles om mijmaar te frustreren. puur omdat ik per ongeluk 3 keer achter elkaar gewonnen heb eerder in de week.

(ik geloof heilig in het concept dat als ik 1 dag hoge win rate heb dat ik dan de volgende speeldag gepusht wordt naar beneden,)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:21
Amper arta, prima teams en de t28 gekocht. :)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:39
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qodrEmo.jpg

Meh, zure loss. Was niet op tijd terug en mijn team was niet echt capabel. Had met deze loss meer XP dan de best scorende van de tegenstander.

Edit: Uiteraard game erna een super slechte game (op widepark, waarom bestaat die map nog? Zeker voor tier 6) die wel gewonnen wordt. Met de x5 nog net iets meer voor de victory, maar het scheelde weinig...

[ Voor 34% gewijzigd door ElPaco op 16-04-2017 09:14 . Reden: Zuurheid ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:21
De teams zijn bijzonder, maar die X5 kan wel leuke resultaten geven:

Victory
Prokhorovka
Type 59
Experience received:11.689 (x5 for the first victory each day) Credits earned 151.823
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -8 723
Ammunition: -34 076
Total: 109 024 WN8: 10 066 (100)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Haal jij ook nog wel eens aces in iets anders dan de Type59? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:20
Kepro schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:18:
Amper arta, prima teams en de t28 gekocht. :)
Heerlijk positief, lekker kort ook. Keep it up d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 16-04-2017 16:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Mr_Size schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:32:

[video]
"Ik kom hier in de kont van de black prince" 8) Waar het hart van vol is.... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:33

Rianata

Have you played Atari today?

Als je bijna 1/3 van al je potjes in de Type 59 hebt gespeeld (meer dan 11K van de 35K) _/-\o_ :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38

[video]
drink game, elke keer als het woord "ja" valt in een mr size filmpje een shot nemen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kepro
MT 4.15 gehaald. Danzij Ria zijn filmpje toch maar de Batchat gepakt en tada.

Op fucking mines nog wel en zo onverwacht. Er was alleen een Jagdpanzer E100 en een Tortoise in het vijandige team maar ik mocht ze beide farmen. _/-\o_ *O*

TD 4.15 en LT 4.15 resteren nog.

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 16-04-2017 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:31:

Op fucking mines nog wel en zo onverwacht. Er was alleen een Jagdpanzer E100 en een Tortoise in het vijandige team maar ik mocht ze beide farmen. _/-\o_ *O*

_/-\o_ *O* :)F :)B

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco

Super gaaf, congrats! En ik maar balen bij de .2 missies :p

Is er nog een manier om om de gun van de T32 heen te werken? Accuraat is hij niet, en als je dan eens een schot raak doet pent het niet, want je hebt de pen van een tier 6 tank. Full gold kan wel, maar dan mis je nog steeds de helft van de schoten, en dat is zo duur.

[ Voor 23% gewijzigd door ElPaco op 17-04-2017 10:00 . Reden: T32 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/918_usa_lt/

mn teergeliefde bulldog nu: 10 shell mag geladen in 36 sec (base, dan komem mn vents en Bia crew er nog bij)... straks op t8: 6 shell mag in 38 sec???

Dit moet toch een tikfout zijn? 4 shells minder en dan een langere ipv kortere reload? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op zondag 16 april 2017 @ 22:02:
[...]

Super gaaf, congrats! En ik maar balen bij de .2 missies :p

Is er nog een manier om om de gun van de T32 heen te werken? Accuraat is hij niet, en als je dan eens een schot raak doet pent het niet, want je hebt de pen van een tier 6 tank. Full gold kan wel, maar dan mis je nog steeds de helft van de schoten, en dat is zo duur.
Ehm ik denk niet aan die tank terug als zo'n slecht ding. Gewoon op mid/close range hull down en goed je weakspots leren. Ridgelines zijn je vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_Anvil_ schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:34:
https://worldoftanks.eu/en/news/general-news/918_usa_lt/

mn teergeliefde bulldog nu: 10 shell mag geladen in 36 sec (base, dan komem mn vents en Bia crew er nog bij)... straks op t8: 6 shell mag in 38 sec???

Dit moet toch een tikfout zijn? 4 shells minder en dan een langere ipv kortere reload? :(
Mooi he, de Bulldog houdt z'n autoloader, maar niemand wil 'm straks nog gebruiken. :+

Ik begin de T28 prot steeds meer te waarderen. Die speed buff heeft 'm echt goed gedaan. Zojuist weer m'n tweede Ace erin gehaald en daarmee genoeg xp gehaald om de top gun erop te kunnen zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Heb hem ook net, ben de top gun aan t grinden.. ik vind hem lastig, door de aard van de tank heb ik de neiging hem als heavy te spelen. Dit werkt niet erg goed, door de lage hp en zwakke side armor...

De armor werkt alleen op lange afstand, iedereen en zn tier 7 moeder schiet door je cheeks geloof ik?

Ik wil ook via de T28 oversteken naar de t95 met vers gebuffte racemotor :)

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 17-04-2017 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Even de light grinds afronden met wat free XP, dacht ik... Nou, dat werd een deceptie.

Ik had Ik moest nog 60K XP tot de Batchat AP. Daarna had ik nog zat over om de LTTB te unlocken, wat me wel slim leek met 9.18 op komst. Ik onderzoek de B-AP en... een foutmelding. Ik probeer het nog eens en het lukt! Maar nu heeft het me 2x de free XP gekost. Al mijn free XP op en de patch komt er aan...

fuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21
Edmin schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:54:
Even de light grinds afronden met wat free XP, dacht ik... Nou, dat werd een deceptie.

Ik had Ik moest nog 60K XP tot de Batchat AP. Daarna had ik nog zat over om de LTTB te unlocken, wat me wel slim leek met 9.18 op komst. Ik onderzoek de B-AP en... een foutmelding. Ik probeer het nog eens en het lukt! Maar nu heeft het me 2x de free XP gekost. Al mijn free XP op en de patch komt er aan...

fuck
Berichtje naar de support?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:01:
[...]
Berichtje naar de support?
Al een formuliertje ingediend, inclusief screenshot. Ik denk dat het komt doordat het mijn 150e unlock was. De pop-up zal wel e.e.a. in de war hebben geschopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Franse superheavy line:

https://thearmoredpatrol....eavy-tank-line-confirmed/

dingen als de 2C hebben in elke geval echt bestaan, i.t.t. die Japanse zooi:

Afbeeldingslocatie: https://media.moddb.com/images/groups/1/3/2074/1329733608_1-605.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door _Anvil_ op 18-04-2017 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Edmin schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:54:

fuck
Hoelang hebben we nog voor de 9.18 op EU komt? Is het nou deze week of volgende week?
Want ik moet inderdaad nog even mijn free XP misbruiken om de AMX 13 90 en de LTTB te kopen.
Maar als ik nog een aantal dagen verder kan grinden scheelt mij weer aanzienlijk in mijn Free XPtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeodopel schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:29:
[...]

Hoelang hebben we nog voor de 9.18 op EU komt? Is het nou deze week of volgende week?
Want ik moet inderdaad nog even mijn free XP misbruiken om de AMX 13 90 en de LTTB te kopen.
Maar als ik nog een aantal dagen verder kan grinden scheelt mij weer aanzienlijk in mijn Free XPtjes
Gaat vannacht gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wanneer is die 6 jaar troep over? Want ik word gek van dat belletje in de garage. Heb niets voor niets muziek uit staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Als ik het goed begrijp is dat alleen Noord Amerika. Voor de andere regio's zou het 26/27 april worden.
https://thedailybounce.ne...18-possible-release-date/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 22:10
Het spel is voor mij onspeelbaar. Ik heb willekeurige crashes naar desktop die nergens aan te kan herleiden. Ik heb er nu een clean versie op staan die ook gewoon naar desktop crashed. Ik heb echt al heel veel geprobeerd maar niks werkt

Windows fresh install
Wot fresh instal
Wot fresh instal andere schijf
Wot met een ram stickje
Wot met andere ram stickje.
Oudere Grafische kaart drivers
Laaste stabiele Grafische kaart drivers/ Geen beta
Alleen op laptop niet op monitor
Aan PCI gekoppelde geluidskaart uitgezet zodat hij de grafische kaart lane niet overload.
zonder Gforce experience
Locked op 60 fps dat de grafische kaart niet te warm wordt
SD variant
Power options op max. Maar met mijn 120hz scherm houd hij hoe dan ook de grafische kaart aan want de intel chip kan geen 120hz
HDMI kabel vervangen voor display kabel.
Appdata weggegooit

Mijn opties zijn op. Ik weet niet. iemand nog een idee dan zou dat welkom zijn.
Tickets leveren ook niet veel nieuws op.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:46:
[...]

Ehm ik denk niet aan die tank terug als zo'n slecht ding. Gewoon op mid/close range hull down en goed je weakspots leren. Ridgelines zijn je vriend ;)
Ik heb ook een love/hate relatie met de T32 hoor.
Als je top tier bent is het best een fijne tank, maar mid/low tier ben je al gauw afhankelijk van de map en de teams. Niet mobiel genoeg, niet genoeg pen, niet genoeg armour om dan goed mee te kunnen komen.
Het is in elk geval geen brawler.

Zelfde heb ik met de VK45B, goede gun en armor, maar eigenlijk alleen bruikbaar in "lanes" en vlakke maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 13:46:
[...]

Die armour gebruiken lukt bij ridges prima, probleem is dat je tegenstander niet dood wil tenzij je volle bak gold laadt. 198 pen op tier 8 is echt ondermaats, zeker als je tegen andere T8 heavies staat. Los daarvan is die gun dus absoluut niet accuraat. Mja, soms werkt de tank voor mij, meestal niet. Mijn oplossing is vaak gewoon een potje in de T29, zelfde tank maar dan een tier lager.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:33:
[...]

Ik heb ook een love/hate relatie met de T32 hoor.
Als je top tier bent is het best een fijne tank, maar mid/low tier ben je al gauw afhankelijk van de map en de teams. Niet mobiel genoeg, niet genoeg pen, niet genoeg armour om dan goed mee te kunnen komen.
Het is in elk geval geen brawler.

Zelfde heb ik met de VK45B, goede gun en armor, maar eigenlijk alleen bruikbaar in "lanes" en vlakke maps.
De M103 is dan weer een totaal andere tank. In het begin leek het amper een upgrade vanaf de T32 maar eenmaal fully upgraded... Heerlijk ding. Die 60k xp extra voor de top gun zijn het meer dan waard. Het lijken kleine verschillen op papier met die 2e gun maar in de praktijk maken ze een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:32:
Het spel is voor mij onspeelbaar. Ik heb willekeurige crashes naar desktop die nergens aan te kan herleiden. Ik heb er nu een clean versie op staan die ook gewoon naar desktop crashed. Ik heb echt al heel veel geprobeerd maar niks werkt

Windows fresh install
Wot fresh instal
Wot met een ram stickje
Aan PCI gekoppelde geluidskaart uitgezet zodat hij de grafische kaart lane niet overload.
zonder Gforce experience
SD variant
Power options op max. Maar met mijn 120hz scherm houd hij hoe dan ook de grafische kaart aan want de intel chip kan geen 120hz
Appdata weggegooit

andere grafische kaart of onboard kaart gebruiken. Dat heb je zo te zien nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
jantje 2 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:33:
[...]

andere grafische kaart of onboard kaart gebruiken. Dat heb je zo te zien nog niet geprobeerd.
Dat wordt lastig want mijn alienware heeft geen onboard grafische kaart want die kan geen 120HZ aan
en mijn 880m verwisselen wordt wat prijzig denk ik

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
GerGio schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:40:
[...]

Dat wordt lastig want mijn alienware heeft geen onboard grafische kaart want die kan geen 120HZ aan
Heb je ook problemen bij andere games ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GerGio schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:40:
[...]

Hoe vaak gebeuren die crashes überhaupt? Ik heb namelijk ook af en toe een crash naar desktop ( sporadisch dat wel ) Maar dat ligt gewoon aan de brakke game en niet aan je eigen hardware. Soms dan crashed naar desktop en start die daarna weer automatisch WoT op. Allemaal beyond me :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 15:57:
[...]

Hoe vaak gebeuren die crashes überhaupt? Ik heb namelijk ook af en toe een crash naar desktop ( sporadisch dat wel ) Maar dat ligt gewoon aan de brakke game en niet aan je eigen hardware. Soms dan crashed naar desktop en start die daarna weer automatisch WoT op. Allemaal beyond me :+
Maar jij hebt misschien je Warpack abonnement vergeten tijdig te verlengen? >:) :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
[...]

Ik heb nooit een CTD, echt nooit. Alleen soms rare vertragingen in de garage... Dus de game kan echt wel stabiel zijn.. *klopt af*

(kleine correctie, ik had alleen wel destijds die bekende crash op fishermans bay, op die plek waar iedereen hem had http://forum.worldoftanks...h-side-of-fishermans-bay/)

[ Voor 7% gewijzigd door _Anvil_ op 18-04-2017 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

..
al eens de oude standard renderer geprobeerd? (ingame, onder settings, standard graphics ipv improved, dit is dus wat anders dan SD vs HD dat je in de launcher kan selecteren)
Die setting is lelijk, maar als het dan wel stabiel wordt weet je iig in welke richting je moet zoeken. Als dat helpt, kan je terug naar improved en dan met een truckje dx9 (ipv dx11) renderpad forceren (moet je ff op googlen - weet ik niet meer uit het hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:23:
[...]

Ik heb nooit een CTD, echt nooit. Alleen soms rare vertragingen in de garage... Dus de game kan echt wel stabiel zijn.. *klopt af*

(kleine correctie, ik had alleen wel destijds die bekende crash op fishermans bay, op die plek waar iedereen hem had http://forum.worldoftanks...h-side-of-fishermans-bay/)
Die crash heb ik dan nooit gehad :+ WoT is a magical place 8)7
kreezjie schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:03:
[...]

Maar jij hebt misschien je Warpack abonnement vergeten tijdig te verlengen? >:) :9 O-)
sssssst :X

[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 18-04-2017 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:15:
[...]

Die crash heb ik dan nooit gehad :+ WoT is a magical place 8)7
Ik wel. Je kon daar eventjes rondrijden voordat WoT plat ging. Na een restart kon je weer eventjes rijden, en WoT ging weer op z'n neus. Ik dacht dat het bullshit was en dat lui brakke mods gebruikten, totdat mijn WoT, zonder mods, er zelf een paar keer op z'n neus ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
[...]

Nou van een game niet tot 4 keer per game en dan is de game voorbij

xVJ schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:44:
[...]

al eens de oude standard renderer geprobeerd? (ingame, onder settings, standard graphics ipv improved, dit is dus wat anders dan SD vs HD dat je in de launcher kan selecteren)
Die setting is lelijk, maar als het dan wel stabiel wordt weet je iig in welke richting je moet zoeken. Als dat helpt, kan je terug naar improved en dan met een truckje dx9 (ipv dx11) renderpad forceren (moet je ff op googlen - weet ik niet meer uit het hoofd)
nee maakt niks uit nog steeds crash to desktop

[ Voor 28% gewijzigd door GerGio op 18-04-2017 21:28 ]

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
GerGio schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:26:
[...]

[...]

nee maakt niks uit nog steeds crash to desktop
Mijn vraag blijft onbeantwoord :

Heb je ook problemen in andere games ?

Wat ik nog niet zien passeren heb is ofwel de clocks verlagen of de voltage verhogen.
Dit afhankelijk hoeveel ruimte je nog hebt qua temperatuur...
Soms durven ze beetje met de limieten van de kaart spelen...

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
nvidia666 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:37:
[...]

Mijn vraag blijft onbeantwoord :

Heb je ook problemen in andere games ?

Wat ik nog niet zien passeren heb is ofwel de clocks verlagen of de voltage verhogen.
Dit afhankelijk hoeveel ruimte je nog hebt qua temperatuur...
Soms durven ze beetje met de limieten van de kaart spelen...
Dat klopt sorry deze was ik vergeten. Net andere games draaien prima Assassin creed draait goed net als The Witcher 3

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:18:
[...]
Ik wel. Je kon daar eventjes rondrijden voordat WoT plat ging. Na een restart kon je weer eventjes rijden, en WoT ging weer op z'n neus. Ik dacht dat het bullshit was en dat lui brakke mods gebruikten, totdat mijn WoT, zonder mods, er zelf een paar keer op z'n neus ging.
Volgens mij waren er in een sh battle destijds 4 of 5 mensen gecrasht toen ze door dat gebied reden..

Zelf eigenlijk nooit last van CTD's, wel dat het spel af en toe eens vasthangt in het loading screen... Ik speel zonder mods, dus daar ligt het niet aan. Zal gewoon brakke coding zijn.
WoT is overigens het enige spel dat af en toe problemen geeft bij mij...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
GerGio schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:11:
[...]

Dat klopt sorry deze was ik vergeten. Net andere games draaien prima Assassin creed draait goed net als The Witcher 3
Heeft de clock verlagen of voltage verhogen iets geholpen ?

Moet zeggen na updates kan wot wel eens een CTD geven maar de laatste tijd is dat redelijk miniem.
(zie sig)

De code achter wot is niet super me dunkt.
Zeker met mobiele chips ligt dit wat gevoeliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Laatst online: 02-09 14:33
Crashes kun je soms fixen door localapp data van wot te verwijderen.

Exacte command moet je ff googelen, maar is zoiets als dit:

Uitvoeren-->%localappdata%wargaming

of World of tanks als map.

Maar even googelen en dan de hele inhoud daarin verwijderen wil soms helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Pas08 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:09:
Crashes kun je soms fixen door localapp data van wot te verwijderen.

Exacte command moet je ff googelen, maar is zoiets als dit:

Uitvoeren-->%localappdata%wargaming

of World of tanks als map.

Maar even googelen en dan de hele inhoud daarin verwijderen wil soms helpen.
Nee ook niet dat heb ik ook al geprobeerd
wsLy schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 22:47:
[...]

Volgens mij waren er in een sh battle destijds 4 of 5 mensen gecrasht toen ze door dat gebied reden..

Zelf eigenlijk nooit last van CTD's, wel dat het spel af en toe eens vasthangt in het loading screen... Ik speel zonder mods, dus daar ligt het niet aan. Zal gewoon brakke coding zijn.
WoT is overigens het enige spel dat af en toe problemen geeft bij mij...
Dat laatste zou ik nog kunnen proberen.

Bij mij ook alle andere spellen draaien prima geen problemen mee gehad.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Gister avond toch maar alvast de AMX 13 90 geFree XP'ed en gekocht.
Dan heb ik nog een paar dagen de tijd om de top gun bij elkaar te spelen en wat nog meer.
En dan komende dagen nog proberen de LTTB te halen. Hopelijk lukt mij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Laatst online: 13-05-2024

Windows fresh install
Wot fresh instal
Wot met een ram stickje
zonder Gforce experience
SD variant
Appdata weggegooit

Als je Windows 10 gebruikt, dan staat de Xbox DVR standaard aan volgens mij, wat soms issues kan veroorzaken: https://support.steampowe...le.php?ref=6239-DZCB-8600

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48

Windows fresh install
Wot fresh instal
Wot met een ram stickje
zonder Gforce experience
SD variant
Appdata weggegooit

Even een hele simpele. Wanneer is de laatste keer dat je een viruscanner/adware cocktail hebt gedraaid?
Ik draaide zelf altijd wel om de zoveel tijd een adware en natuurlijke permanente viruscanner, maar schrok toen ik laatst deze cocktail draaide. Daar kwam heel wat boven, grotendeels onschuldig, maar toch nog wat resident spul wat games kan verstoren. (dit gevalletje had ik wel met wow, geen wot)

https://eu.battle.net/forums/en/wow/topic/900641537

deze handleiding heb ik toen gevolgd.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mr_Size

Nicuuuuuu ;)

't is dat ik LT 15 al heb, anders was dit ruim voldoende:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EfZy4yw3uDeYp4fFIaXhufRs/thumb.jpg

Nog veel beter nieuws:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7HVdZjy8UmMCnYG8Hk0BycRE/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

FUCKING EINDELIJK!!! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 19-04-2017 18:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:06:
Nog veel beter nieuws:

[afbeelding]

En nog niet eens met secondary ook. Wat ben je nou voor unicum? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:28:
[...]
En nog niet eens met secondary ook. Wat ben je nou voor unicum? ;w
Inderdaad, ik ben heel erg diep teleurgesteld in Mr_size. ;w ;w ;w

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
iFez schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:16:
[...]

Als je Windows 10 gebruikt, dan staat de Xbox DVR standaard aan volgens mij, wat soms issues kan veroorzaken: https://support.steampowe...le.php?ref=6239-DZCB-8600
Bedankt voor de tip maar het werkte niet nog steeds CTD

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is de meest handige nieuwe toevoeging nog wel die multi-use consumables. Iets teveel tanks die soms twee keer per match hun ammorack verliezen. (Nee M103 en E50 ik kijk niet naar jullie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Mr_Size schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:06:
[...]

Nicuuuuuu ;)

't is dat ik LT 15 al heb, anders was dit ruim voldoende:

[afbeelding]

Nog veel beter nieuws:

[afbeelding]

Zonder secondary, valt me toch van je tegen size. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Heuj, een Ace in de Firefly op Widepark. -O- 2920 damage, 7 kills, en een loss (uiteraard). Ik fucking haat die tank, ik haat die map, en die combinatie kan alleen maar kansloos zijn. :+

Positief gezien ben ik bijna 2k xp dichterbij de volgende tank gekomen, ondanks een loss. En ik heb de Ace. Aangezien ik een tank pas echt als voltooid zie als ik een keer de Ace erin gehaald heb, is dat wel fijn.

Al begreep ik dat ik ook niet enthousiast hoef te zijn over de volgende tank, de Challenger. :P
edit: al moet ik zeggen, de twee grootste minpunten van de Firefly voor mij worden wel verholpen in de Challenger (gun depression en mobility). En je krijgt 200mm armor op de achterkant van je turret, das wel cool natuurlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Gaius op 20-04-2017 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
YouTube: How to Win with the New Tier 9 and 10 Light Tanks - Cliff Light Tank...

leuke tier 9 LT video met uitleg van Lemmingrush, geweldige speler die de heersende hill meta van andere tubers vaak tegespreekt, op diverse maps denkt hij er anders over en weet dit goed te beargumenteren.

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 20-04-2017 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:03:
YouTube: How to Win with the New Tier 9 and 10 Light Tanks - Cliff Light Tank...

leuke tier 9 LT video met uitleg van Lemmingrush, geweldige speler die de heersende hill meta van andere tubers vaak tegespreekt, op diverse maps denkt hij er anders over en weet dit goed te beargumenteren.

[video]
Heersende hill meta? die ken ik niet op Cliff explain meh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:05:
[...]

Heersende hill meta? die ken ik niet op Cliff explain meh? :+
jij niet nee :)

pas nog een pot verloren op himmelsdorf omdat 12 teamgenoten op de heuvel stonden te niksen... ook hier heeft LR een leuke video over, hoe het plebs van 3 jaar oude jingles videos leert dat de hill alles is 8)7

Hill on tundra sucks uitleg:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:09:
[...]

jij niet nee :)

pas nog een pot verloren op himmelsdorf omdat 12 teamgenoten op de heuvel stonden te niksen... ook hier heeft LR een leuke video over, hoe het plebs van 3 jaar oude jingles videos leert dat de hill alles is 8)7

Hill on tundra sucks uitleg:

[video]
Het probleem van dergelijke video's is dat de mening vaak wordt onderbouwt met één battle. Zo kun je ook beargumenteren dat een valleypush op Lakeville encounter (terwijl er arty is) een goede strategie is, omdat het toevallig een keer goed gaat. :P

Ik wil hiermee niet zeggen dat hij ongelijk heeft uiteraard. Alleen dat je aan de hand van één battle alles kunt goedpraten. Ik vind dergelijke meningen altijd wel interessant. Zo heb je ook Zeven die claimt dat de hill op Tundra nauwelijks waarde heeft, of dat de 9-0-lijn op Redshire geen waarde heeft. Altijd leerzaam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
De Hill op Tundra is gewoon een grote clusterfuck en wil ik het liefst ook zoveel mogelijk vermijden omdat je daar alleen maar slechte engagements kan hebben. Dat de Hill geen waarde heeft vind ik dan persoonlijk een bs argument. Juist omdat iedereen en je moeder hier heen gaat en daar 60% van het team doodgaat heeft de hill juist wel waarde. De game wordt daar al vaak gewonnen doordat de teams zo spelen. Vanaf de hill kan je tevens 70% van de map beschieten. Vandaar dat ik ook bijna altijd naar de hill toe ga, niet omdat ik het wil maar omdat het moet.

Zelfde geldt voor Himmelsdorf encounter en in zekere zin ook mines.

Het strand op overlord is volgens mij in bijna 99% van de gevallen wel nutteloos :+

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 20-04-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:01
Bij Tunda ga ik in mediums/lights naar de hill, maar er niet per se op. Je kunt vaak al een paar schoten doen op tanks die wel de hill oprijden, zeker met high alpha guns of derps is dat vaak een goed begin van de match. Daarna ofwel engage met de tanks achter het rotsje beneden de hill, ofwel de hill pakken, ofwel doorstomen naar noord (als er niemand meer is op de hill).

Of mijn speelstijl op die map ideaal is voor een unicum weet ik niet, maar voor mij als gewone sterveling werkt 't vrij goed.

Maar ik snap Lemmingrush' betoog wel, de hill pakken en dan gaan snipen maakt je een makkelijk doelwit voor tanks die opletten omdat je toch behoorlijk uit cover moet, zij het kortstondig. Heel simpel, als je alle tanks kunt beschieten kunnen ze jou ook terugschieten, en dat is niet altijd gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die het geen probleem vinden om videos in het Duits aan te horen...
YouTube: mouzAkrobat

MouzAkrobat...heeft veel leerzame video's met niet alleen maar zijn allerbeste games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Gaius schreef op donderdag 20 april 2017 @ 08:32:
Heuj, een Ace in de Firefly op Widepark. -O- 2920 damage, 7 kills, en een loss (uiteraard). Ik fucking haat die tank, ik haat die map, en die combinatie kan alleen maar kansloos zijn. :+

Positief gezien ben ik bijna 2k xp dichterbij de volgende tank gekomen, ondanks een loss. En ik heb de Ace. Aangezien ik een tank pas echt als voltooid zie als ik een keer de Ace erin gehaald heb, is dat wel fijn.

Al begreep ik dat ik ook niet enthousiast hoef te zijn over de volgende tank, de Challenger. :P
edit: al moet ik zeggen, de twee grootste minpunten van de Firefly voor mij worden wel verholpen in de Challenger (gun depression en mobility). En je krijgt 200mm armor op de achterkant van je turret, das wel cool natuurlijk.
Nou eigenlijk vond ik de Challenger een erg leuke tank om te spelen. Daar had ik minder haat momenten in dan in de charioteer. Ik kan zo slecht tegen het feit dat die gun zo onwijs omlaag schiet Dan sta je vol geaimed op een scorpion G en dan gaat de shell omlaag

Aan de andere kant. Die HESH premium is wel echt lekker 210 pen en 480 damage.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Wie help mij dit begrijpen:

Met mijn Rhm met de 12,8 cm schiet ik APCR op < 100m tot aan 4x achter elkaar (niet auto aimed) op de zijkant van een IS 4.........4x didn't penetrate -O-

Oke, er bestaat de kans dat je die tracks raakt en die kunnen inderdaad "trollen"qua dikte en penetratie.....
Oke, je kunt de zijkant van de turret raken die wat dikker is........
Oke, die IS 4 kan wellicht een angle hebben waardoor de armor dikker wordt.....

Zijkant IS 4 is gemiddeld 180mm max dik, de zijkant turret gemiddeld 240mm:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2017-04-20_1551.png

Zelf met een extreme angle (hij stond iets hoger dan ik) is gemiddeld 212mm max dik, de zijkant turret gemiddeld 296mm:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2017-04-20_1552.png

Waarom heeft de APCR round die ik gebruik een 311mm pen op de zijkant van een tank (zelf bij <250m is het 293mm) en kan ik niet die IS 4 penetreren 4x achter elkaar ? Is dit nu gewoon ongelofelijk veel pech hebben of mis ik nu echt iets in mijn logica hier boven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerGio schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:50:
[...]

Nou eigenlijk vond ik de Challenger een erg leuke tank om te spelen. Daar had ik minder haat momenten in dan in de charioteer. Ik kan zo slecht tegen het feit dat die gun zo onwijs omlaag schiet Dan sta je vol geaimed op een scorpion G en dan gaat de shell omlaag
Handig toch die extra gun depression ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Breezers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 16:07:

..... Is dit nu gewoon ongelofelijk veel pech hebben of mis ik nu echt iets in mijn logica hier boven :?
-25% RNG kan je pen zo laag als 233 zijn geweest, icm de factoren die je noemt is het dan mogelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29

Met mijn Rhm met de 12,8 cm schiet ik APCR op < 100m tot aan 4x achter elkaar (niet auto aimed) op de zijkant van een IS 4.........4x didn't penetrate -O-

Oke, er bestaat de kans dat je die tracks raakt en die kunnen inderdaad "trollen"qua dikte en penetratie.....

{snip}

Waarom heeft de APCR round die ik gebruik een 311mm pen op de zijkant van een tank (zelf bij <250m is het 293mm) en kan ik niet die IS 4 penetreren 4x achter elkaar ? Is dit nu gewoon ongelofelijk veel pech hebben of mis ik nu echt iets in mijn logica hier boven :?
Stond de tank zelf op vlakke grond. Als de Is-4 'scheef' stond, is die weer meer angled. Schoot jij misschien van een lagere hoek? zelfde geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
_Anvil_ schreef op donderdag 20 april 2017 @ 20:33:
[...]

-25% RNG kan je pen zo laag als 233 zijn geweest, icm de factoren die je noemt is het dan mogelijk toch?
25% , zoveel ? Ok, ik wist dat er nog een RNG op pen was, maar wist niet dat die zo veel kon zijn..... weer wat geleerd en wat om mee te rekenen de volgende keer O-)
patrickos85 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:15:
[...]

Stond de tank zelf op vlakke grond. Als de Is-4 'scheef' stond, is die weer meer angled. Schoot jij misschien van een lagere hoek? zelfde geval
Ja, hij stond een beetje schuin op een heuvel, dit icm die RNG op pen en wellicht wat pech met een ongelukkige plek te raken kan dit wel enigzins verklaard worden , maar is een wijze les voor mij ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Breezers op 20-04-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:13

Roozzz

Plus ultra

Breezers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
[...]

25% , zoveel ? Ok, ik wist dat er nog een RNG op pen was, maar wist niet dat die zo veel kon zijn..... weer wat geleerd en wat om mee te rekenen de volgende keer O-)
Dat is een deel van de reden dat er zo op die rng gescholden wordt. Het geeft met regelmaat volstrekt bizarre resultaten... Die 25% is gewoon vrij veel.

Ik zou je er vooral niet teveel in verdiepen, dat levert alleen maar een hoop frustratie op als je begint te herkennen wanneer de rng tegen zit.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Hoppa, bullshit game is bullshit. Net outspotted door een IS2 in mijn ELC. Was op het einde 1v1, hij stond in onze (noordelijke) cap op steppes. Ik heb naderhand aan die gast gevraagd wat zijn waardes zijn: 9 camo en 365m viewrange, ik zit zelf op 36 camo en 445 viewrange. Gelukkig heb we er samen wat om gelachen, maar als dat soort dingen te vaak gebeuren is het wel irritant.

Well done WG, well done...

Onm a positive note: Vandaag de 2e mark in mijn T1 heavy gehaald (nog altijd zonder een Ace tanker te halen in dat ding) en mijn algehele WN8 is nu boven de 1300, waardoor ik ook op QB zijn schaal nu groen ben *O* *O*

[ Voor 9% gewijzigd door ElPaco op 21-04-2017 00:17 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro

Zijkant IS 4 is gemiddeld 180mm max dik, de zijkant turret gemiddeld 240mm:
[afbeelding]

Zelf met een extreme angle (hij stond iets hoger dan ik) is gemiddeld 212mm max dik, de zijkant turret gemiddeld 296mm:
[afbeelding]

Russiaaa da da da.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
ElPaco schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 00:03:
Hoppa, bullshit game is bullshit. Net outspotted door een IS2 in mijn ELC. Was op het einde 1v1, hij stond in onze (noordelijke) cap op steppes. Ik heb naderhand aan die gast gevraagd wat zijn waardes zijn: 9 camo en 365m viewrange, ik zit zelf op 36 camo en 445 viewrange. Gelukkig heb we er samen wat om gelachen, maar als dat soort dingen te vaak gebeuren is het wel irritant.

Well done WG, well done...

Onm a positive note: Vandaag de 2e mark in mijn T1 heavy gehaald (nog altijd zonder een Ace tanker te halen in dat ding) en mijn algehele WN8 is nu boven de 1300, waardoor ik ook op QB zijn schaal nu groen ben *O* *O*
Nog ff doorwerken dan, op mijn kleurschaal ben je dan net niet meer rood. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
2crashandburn schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 01:58:
[...]

Nog ff doorwerken dan, op mijn kleurschaal ben je dan net niet meer rood. :+
Haha, moet toch ergens beginnen ;) Nu net aan 6K potjes gedaan, dus heb wel vertrouwen dat dat nog goed komt.

En ik platoon graag met iemand die (flink) beter is, kan ik alleen maar van leren. Wie durft mij op sleeptouw te nemen? :p

[ Voor 16% gewijzigd door ElPaco op 21-04-2017 02:55 ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 02:07:
[...]

Haha, moet toch ergens beginnen ;) Nu net aan 6K potjes gedaan, dus heb wel vertrouwen dat dat nog goed komt.

En ik platoon graag met iemand die (flink) beter is, kan ik alleen maar van leren. Wie durft mij op sleeptouw te nemen? :p
1300 wn8 in 6k potjes is gewoon erg goed, dan leer je snel! Kwestie van tijd voordat je blauw wordt, vooral als je de tijd neemt de hogere tiers rustig te leren. (en niet hersenloos naar t10 grind.. die 47% WR op mn E100 krijg ik nooit meer recht getrokken..)

Voor platoonen zou ik me op de GoT clan server aanmelden, lid worden hoeft niet. mag wel met jouw stats ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
_Anvil_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:26:
[...]

Voor platoonen zou ik me op de GoT clan server aanmelden, lid worden hoeft niet. mag wel met jouw stats ...
Dat lijkt me wel gezellig, waar kan ik die vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Strreams van goede spelers bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
[...]

1300 wn8 in 6k potjes is gewoon erg goed, dan leer je snel! Kwestie van tijd voordat je blauw wordt, vooral als je de tijd neemt de hogere tiers rustig te leren. (en niet hersenloos naar t10 grind.. die 47% WR op mn E100 krijg ik nooit meer recht getrokken..)
Ik begreep ook dat bij veel mensen de winrate op tier 10 juist lager ligt dan hun gemiddelde. Dus op zich zou dan een 47% winrate op je eerste tier 10 niet eens heel slecht zijn, denk ik?
Ja, ben mezelf aan het indekken voor als ik met de Cent AX ga spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Breezers schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:34:
[...]

[...]
Haha, mooi he?

RNG die je pen beïnvloedt.
RNG die je accuracy beïnvloedt
RNG die je DMG roll beïnvloedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:12:
[...]

Ik begreep ook dat bij veel mensen de winrate op tier 10 juist lager ligt dan hun gemiddelde. Dus op zich zou dan een 47% winrate op je eerste tier 10 niet eens heel slecht zijn, denk ik?
Ja, ben mezelf aan het indekken voor als ik met de Cent AX ga spelen. :+
Voor mijn doen is het echt heel slecht.

k zie constant bots met een veel lagere average damage in de e100 die wel 49% oid hebben, dus ergens klopt er iets niet.

Met met nieuwere tier 10s zit ik rond de 50%, terwiijl mn overal WR 52,5 is. (en de laatste maanden 56% oid geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:39:
[...]
Voor mijn doen is het echt heel slecht.

k zie constant bots met een veel lagere average damage in de e100 die wel 49% oid hebben, dus ergens klopt er iets niet.
Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met de matchmaker. Dat hou ik mezelf ook maar voor met o.a. de IS-3 die ik op 45% heb staan. :+ Alleen heb ik daar pas 42 potjes in, dus is nog wel te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Eigenlijk ook pas in tanks gaan spelen als je er wat mee kunt, en in ieder geval 100% crew skills. Alles wat je daarvoor in tanks speelt, gaat gewoon ten koste van je WR. Met een goede crew en de beste modules heb je nu eenmaal meer kans om het goed/beter te doen.

Crew 100% / Beste gun, tracks / Rammer-Vents-Vertical Stab-Optics. Deze drie onderdelen minimaal hebben, dan pas gaan spelen met je tanks!

Edit: Helaas doe ik het zelf ook niet, want het is gewoon leuk om met een nieuwe tank te gaan spelen. Maar we weten allemaal hoe verrot het kan zijn, om met een stock tank rond te rijden.
Daarom zijn die personal reserves om extra free xp te krijgen ook lekker. Dus voorraadje opbouwen zodat je wat onderdelen kunt free-xp-en.

[ Voor 28% gewijzigd door Tige op 21-04-2017 10:16 ]

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had gisteren even het vermoeden dat in die micro-update de Skorpion G generfed was. Ik mocht echt helemaal niets raken dan wel pennen. En als het dan wel raak was ook nog vaak een de-track....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
[...]

Ik ben toen ik begon meteen filmpjes gaan kijken van hoe het moest, in plaats van de eerste 5K potjes hersenloos RR en dood ;)
Kepro schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:03:
Strreams van goede spelers bekijken ;)
Probeer ik al te doen, filmpjes zoals die van Size helpen ook.
Voor light tanks vind ik de filmpjes van LemmingRush fijn.

Potjes van bijvoorbeeld Quickybaby vind ik vaak minder, hij babbelt wat, laat zijn beste game in die tank zien en zegt dan dat het een super tank is.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

A Lurker schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 08:58:
[...]

Dat lijkt me wel gezellig, waar kan ik die vinden? :)
ts3.gatheringoftanks.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jemig, gisteren na de micropatch ging het echt waardeloos. Mocht iets niets raken, cuppola is niet te raken. Shells vliegen er soms meters naast. :/

Goed bezig WG, vind het spel steeds minder interessant. ;w

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Harmen schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:25:
Jemig, gisteren na de micropatch ging het echt waardeloos. Mocht iets niets raken, cuppola is niet te raken. Shell vliegen er soms meters naast. :/

Ik had juist vannacht (don't ask) dat het allemaal wel mocht. Mooiste was een cuploa snipe op een T110E5 vanaf randje renderdistance met mijn Skorpion G. Hij draaide zijn turret dat hij me recht aan keek, keurig een pen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ElPaco schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:41:
[...]

Ik had juist vannacht (don't ask) dat het allemaal wel mocht. Mooiste was een cuploa snipe op een T110E5 vanaf randje renderdistance met mijn Skorpion G. Hij draaide zijn turret dat hij me recht aan keek, keurig een pen.
Lol, ergens ter wereld gaat er dan iemand volledig TILT achter zn PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
_Anvil_ schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:37:
[...]

Lol, ergens ter wereld gaat er dan iemand volledig TILT achter zn PC :)
Volgens XVM in Nederland :P Heb hem aangesproken en mijn excuses aangeboden :P

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
Harmen schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:25:
Jemig, gisteren na de micropatch ging het echt waardeloos. Mocht iets niets raken, cuppola is niet te raken. Shells vliegen er soms meters naast. :/

Ik had hetzelfde, verdorie 8 keer op een hulldown Tiger I van dichtbij geschoten met mijn T29, 2 gingen de grond in, 4 gingen naast (hij bewoon goed heen en weer), en 2 bounces. Uiteindelijk een dikke loss, en maar 1k damage terwijl het gewoon 4k had kunnen zijn, want naast die Tiger was er nog voldoende te schieten geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Nieuwe garage interface WoT... euh AW... euh WoT... nee toch AW... 8)7

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kSlykCJh.jpg

De copy / paste is opnieuw begonnen nadat de Obsidian eruit geschopt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
?? Hoe krijg je die view? Ik heb nog steeds de 'oude'. Hoe kun je tussen PVP en PVE selecteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

JRacer schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 21:25:
?? Hoe krijg je die view? Ik heb nog steeds de 'oude'. Hoe kun je tussen PVP en PVE selecteren?
Ik speel 'uiteraard' geen AW, gelukkig ook nooit geld in gestopt (zit al genoeg in WoT), maar dit is een preview van de garage in ik geloof v0.20, dus de eerstvolgende patch (na de rebalance van deze week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:13

Roozzz

Plus ultra

Ik kwam gisteren het youtube kanaal van Ilja Red tegen. Hij heeft diverse uitstekende video´s over light tanks, inclusief een `instructie-serie". Ik heb in ieder geval weer wat nieuwe zaken geleerd :) Dus voor alle mensen die problemen hebben met het spelen van lights, zeker de moeite waard om even te checken.

Ik was weer snel klaar vandaag met spelen. De game zegt gewoon nope. Zojuist als toppertje 5x fully aimed op een t44-100 geschoten van 20-50 meter afstand. Gewoon geen enkele shell die ook maar raakte. Eroverheen, in de grond en een ghostshell. Het is nou niet dat de gun van de IS3 zo slecht is...

[ Voor 38% gewijzigd door Roozzz op 22-04-2017 14:58 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Ik denk, vandaag eens ff met de VK45.02B spelen. Proberen de winrate omhoog te halen.

Is dat ding generfed ofzo? Lijkt wel van papier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vanavond ook wederom rampzalige games, meerdere ghostshells gehad. Daarnaast weel tracking shots terwijl je in het midden aimed. Ben weer genezen voor een aantal dagen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Gisteren even snel gespeeld en het ging voor-treffe-lijk! Top teams en wederom amper arta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-09 21:27

themaxter

Bugged..

Kepro schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 23:45:
Gisteren even snel gespeeld en het ging voor-treffe-lijk! Top teams en wederom amper arta!
Dan zat ik zeker bij de tegenparty, begon vandaag met 8 losses op rij.... toen maar even gestopt.
Vanavond ging qua teams gelukkig stuk beter. Alleen nu zat rng niet mee.

Potje in de JP-E100, die heeft een gun met 299 pen op de standaard shell.
2 keer gebounced om een T57 heavy die wel even zijn hele clip in mij mocht legen (frontaal) en 1 keer op de zijkant van een T-10 8)7

Pot er na, ik in de E50-M, twee keer bouncen op ene leo pta :z

[ Voor 5% gewijzigd door themaxter op 23-04-2017 02:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
themaxter schreef op zondag 23 april 2017 @ 02:23:
[...]

Dan zat ik zeker bij de tegenparty, begon vandaag met 8 losses op rij.... toen maar even gestopt.
Vanavond ging qua teams gelukkig stuk beter. Alleen nu zat rng niet mee.

Potje in de JP-E100, die heeft een gun met 299 pen op de standaard shell.
2 keer gebounced om een T57 heavy die wel even zijn hele clip in mij mocht legen (frontaal) en 1 keer op de zijkant van een T-10 8)7

Pot er na, ik in de E50-M, twee keer bouncen op ene leo pta :z
altijd maar die negatieve verhalen hier op tweakers.... :/ }:O be like Kepro be a happy person 8)7

T57 heeft ook de beste troll bounce turret van de game, daar bounced alles op :+

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 23-04-2017 11:55 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).