[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.032 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:32
nvidia666 schreef op zondag 2 april 2017 @ 19:52:
Waar kan je de armor values gratis bekijken van alle tanks ?
Ik vind het niet terug :/
Kan iemand dit ook op de beginpagina zetten zodat ik het niet meer moet vragen :)

Is voor te weten welke tanks mijn M6A2E1 kunnen pennen :)
Tanks.gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:34
Wat een spannende finale zeg :o Helemaal tot een tie breaker.

[ Voor 3% gewijzigd door TheBrut3 op 02-04-2017 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
2crashandburn schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:25:
[...]

Dacht even van: Hé, Size die een goede avond heeft???!!!!!111. Maar toen zag ik de datum... O-)
Tja, het was geen grap. ;) En ook geen blijvertje, want vanavond was het dra-ma-tisch. Op 1 game na die we 15-1 wonnen zaten we standaard in het randdebielen team. Voelde aan alsof we nog geen 50% hadden gewonnen en dat bleek ook: 20 games gespeeld, 40% WR. En dat met een grotendeels 3 mans platoon die allemaal dikke WR's hebben en ikzelf zit inmiddels boven de 63%. Maar blijkbaar vond WG het nodig om ons collectief te nerfen vandaag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dit weekend voor het eerst sinds mei 2016 wot weer eens aangeslingerd :P

Alsof ik nooit ben weggeweest.. afgezien dat ik 2 tiers terug ben gevallen met de grind naar de Maus :+
Veel veranderd in bijna een jaar. ook map layouts toch wel.

RNG is gelukkig/helaas hetzelfde gebleven.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
even een compleet andere vraag. Ik speel WOT op een (nogal) oude laptop. Met alle grafische instellingen op minimum gaat dit redelijk. Nu ben ik op zoek naar een andere (nieuwe) laptop waar WOT goed op speelt. Ik hoef zeker niet alle grafische instellingen op ultra te hebben, maar het moet er wel mooi uitzien en soepel spelen. Vraag is nu: waar moet ik op letten, en hebben jullie een laptop (merk/type) welke ik het beste zou moeten heben. (informatie over welke grafische kaart / geheugen e.d. is ook welkom!)
_/-\o_
Ik weet dat HW eigenlijk in een apart topic moet, maar hier zitten de echt ervaringsdeskundige met Laptop & WOT ervaring :-)

[ Voor 6% gewijzigd door kuwerti op 03-04-2017 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 18:36
kuwerti schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:59:
even een compleet andere vraag. Ik speel WOT op een (nogal) oude laptop. Met alle grafische instellingen op minimum gaat dit redelijk. Nu ben ik op zoek naar een andere (nieuwe) laptop waar WOT goed op speelt. Ik hoef zeker niet alle grafische instellingen op ultra te hebben, maar het moet er wel mooi uitzien en soepel spelen. Vraag is nu: waar moet ik op letten, en hebben jullie een laptop (merk/type) welke ik het beste zou moeten heben. (informatie over welke grafische kaart / geheugen e.d. is ook welkom!)
_/-\o_
Ik weet dat HW eigenlijk in een apart topic moet, maar hier zitten de echt ervaringsdeskundige met Laptop & WOT ervaring :-)
Ook een broodrooster is goed genoeg.

Kijk naar laptops met een mobiele GPU. Nvidia 1050/1060 moet voorlopig (ook met nieuwe graphics) goed genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:17
TheBrut3 schreef op zondag 2 april 2017 @ 20:44:
Wat een spannende finale zeg :o Helemaal tot een tie breaker.
maaaaaauuuuuussss everywhere :z :z

Ik snap niet dat die gasten hun turret op de maus niet verder angelen, met heat helpt die kleine angle niet die ze toepassen.. Gewoon consquent iedereen angled hem maar half eigenlijk. Niet dat het verder veel uitmaakt want die maus dingen bouncen nog zat. Vond het niet echt heel boeiend om alleen maar super heavies te zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Weet iemand hoe de nieuwe USSR tech tree er precies uit gaan zien met 9.18?

Je kunt nu van T54-lwt (T8) naar T-54 (T9). Kan je na update via LTTB (T8) naar T-54 (T9) of blijft dit van T54-lwt naar T-54 of vervalt deze mogelijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 16:21
O_A_B schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:05:
Weet iemand hoe de nieuwe USSR tech tree er precies uit gaan zien met 9.18?

Je kunt nu van T54-lwt (T8) naar T-54 (T9). Kan je na update via LTTB (T8) naar T-54 (T9) of blijft dit van T54-lwt naar T-54 of vervalt deze mogelijkheid
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Cjlq53C.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Als ik het me goed herinner heb/had je voor die stap ook véél meer exp nodig, dus was het toch al niet ideaal. Daarnaast is de grind via de T-44 best prima. Alle tanks daarin zijn wel oké om te spelen. Dus gewoon beginnen aan deze grind :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Echt hè... Volgens mij heb ik potjes gezien met 8x een Maus.
Nu vooral hopen dat ik een Type 59 win :D Daar had ik het meer voor open staan, was zelf WOWS aan het spelen. Genoeg tijd dan om een stream te volgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
jantje 2 schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:50:
[...]

maaaaaauuuuuussss everywhere :z :z

Ik snap niet dat die gasten hun turret op de maus niet verder angelen, met heat helpt die kleine angle niet die ze toepassen.. Gewoon consquent iedereen angled hem maar half eigenlijk. Niet dat het verder veel uitmaakt want die maus dingen bouncen nog zat. Vond het niet echt heel boeiend om alleen maar super heavies te zien eigenlijk.
Ik ontvang ze met plezier mits mijn pen 280+ is :) dan zijn de cheeks redelijk eenvoudig te pennen :)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
kuwerti schreef op maandag 3 april 2017 @ 08:59:
_/-\o_
(hopelijk geen ban van een mod O-) O-) O-) )

1. Er moet een aparte grafische kaart inzitten dus geen intel graphics of amd variant.
2. Indien stap 1 juist is best prijsklasse +700 nemen maar als je zeker wil zijn vraag het best na)
3. Bij Nvidia is het belangrijk dat de 2 laatste cijfers met 50 of hoger beginnen.
Dus 850 , 860 , 950 , 960 , 1050 , 1060 of hoger de eerste 1 of 2 cijfers zijn de generatie = hoe hoger hoe beter en recenter.
Bij Amd is het ook zo dat vanaf 50 beginnen maar het voorvoegsel moet volgens mij minimum R5 zijn.
Dus na even nachecken best gewoon geen amd grafische kaart kopen wist niet dat die zo zwak waren...

Dit is misschien interessante materie :)
reviews: Laptop Best Buy Guide - April 2017

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:13
nvidia666 schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:31:
[...]

Dus na even nachecken best gewoon geen amd grafische kaart kopen wist niet dat die zo zwak waren...
Nu is het wachten op reactie van amd666 :+

On-topic: Ik denk dat ik de T49 nog ga halen voordat deze tier 9 wordt, de andere tier 8 lights wordt lastig voor mij om die in zo'n korte tijd nog te grinden.

Weet iemand of de derp op de T49 nu blijft of niet? Heb verschillende verhalen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
A Lurker schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:42:
[...]

Nu is het wachten op reactie van amd666 :+

On-topic: Ik denk dat ik de T49 nog ga halen voordat deze tier 9 wordt, de andere tier 8 lights wordt lastig voor mij om die in zo'n korte tijd nog te grinden.

Weet iemand of de derp op de T49 nu blijft of niet? Heb verschillende verhalen gehoord.
Nee sorry mijn naam en die uitspraak komen idd verkeerd over maar ik heb mijn bronnen wel gecheckt
Namelijk als je deze kaart neemt http://www.notebookcheck....s-and-Specs.169455.0.html
Dan is een geforce 850M van aantal jaar geleden tot 2.5 keer sneller dan bovenstaande kaart.

Ik wil vooral niet overkomen als de zoveelste AMD hater wat totaal niet het geval is want hoe meer concurrentie er is hoe vlugger er betere kaarten komen en hoe beter de prijs voor de consument :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
A Lurker schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:42:
[...]

De T49 blijft de derp behouden maar je gaat die alleen voor de fun spelen want de andere gun is beter (en de derp is zo mogelijk nog slechter dan nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 19:04
Het is maar goed dat deze WOT instructievideo voor campers op 1 april is geupload. :-)

YouTube: How to Camp - World of Tanks PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 04-10 22:10
Wow Legit moment nummer 63.

Drie keer bounce met een amx 50 120 op een fv3805 arty waardoor hij mij natuurlijk wel kan killen.
Echt hoe verzin je het

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
GerGio schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:20:
Wow Legit moment nummer 63.

Drie keer bounce met een amx 50 120 op een fv3805 arty waardoor hij mij natuurlijk wel kan killen.
Echt hoe verzin je het
Volgende keer HE laden, doet altijd damage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:24
Fiesta1958 schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:01:
Het is maar goed dat deze WOT instructievideo voor campers op 1 april is geupload. :-)

YouTube: How to Camp - World of Tanks PC
Alleen jammer van het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rNeXxRxyXxrMuCamI5K0OGRR/thumb.jpg

Onder ruwweg deze angle ben ik zojuist redelijk reliable gepenned door o.a. een batchat, een AMX 30, een T34 vanaf de hill op Prokhorovka. Ik stond dus op de gebruikelijke spot in mid.
Mooiste van alles: ze schoten GEEN premium.

Overanglen werkt!!! :F :F :F :F |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

Enige dat ik kan bedenken is dat ze een beetje schuin van boven schoten en me dan rechts boven mijn tracks in mijn zijkant kunnen pennen. In tank.gg krijg ik daar zo'n 250 mm armor onder ongeveer die angle. Batchat Apcr is 260 pen. Krijgt hij dan werkelijk waar zowat elk schot dat hij doet een max pen roll? Extreem bizar weer.

en uiteraard waren het ook nog shit bobs die dat deden, 51%-ers. Seems legit WG, yup gg again

@User Goede vraag. 't einde komt wel steeds dichterbij hoor. Hoop nog steeds 'gewoon' die 260 binnen te halen, maar hij is verder dan ooit. Ik kom gewoon niet eens in de buurt van die missies. 2 games vanavond in de Maus wel dik 6K gebounced, maar ja dat is nog steeds 3K te weinig. JPZ E100 games waren afgrijselijk, dus TD missie ook weer kansloos. Echt andere geschikte tanks heb ik niet daarvoor, sinds de Grille nerf. E4 misschien, maar 8K is gewoon bizar veel en dan ook nog 5 kills maken. Meest moeilijke secondary die er is 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Mr_Size op 03-04-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Size, waarom speel je nog WoT?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

@Mr_Size ook ik snap eiglk niet waarom je nog speelt.....bijna al je posts zijn geklaag.
Je meldt terloops nog even dat je winrate gestegen is naar 63%, maar nog steeds is het alleen maar geklaag.

Het toppunt vind ik nog wel het arrogante "lowbobs van 51%" (ja, ik ben er ook 1, 51-52%)
Doe normaal joh, dat zijn nog altijd spelers die bovengemiddeld spelen!

Deze lowbob had in zijn 5e potje met zijn net aangeschafte Maus, HT12.4 en ondertussen al meerdere keren HT15.4 gehaald..... misschien ligt het soms ook wel een beetje aan jezelf, of kan dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:59
Hmm, misschien toch maar de 13-90 terug kopen en tot de t54 LT Free xp'en met de aankomende t10 light tanks. Anders wordt het wel een hele lange grind weer...

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp krijg je de T49 T9 tank als je ten tijde van de patch de T8 T49 in je garage hebt staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zie ik nou goed dat de Bulldog toch z'n autoloader houdt? Zat al te denken dat ik de top gun wellicht nog even moest unlocken zolang de Bulldog z'n autoloader had, maar als ie blijft heeft dat geen haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:01:
Dus als ik het goed begrijp krijg je de T49 T9 tank als je ten tijde van de patch de T8 T49 in je garage hebt staan?
Ja, zo begrijp ik het wel.
Het is zeker de moeite waard om te zorgen dat je de vier tanks die omhoog gaan (AMX 13 90, T54 ltwt, T49 en RU251) in bezit hebt tijdens de patch! De prijs wordt ook een tier 9 prijs... Ipv ~2.3 miljoen voor een tier 8 ben je ~3.3 miljoen kwijt voor een tier 9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JRacer schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:22:
[...]

Het is zeker de moeite waard om te zorgen dat je de vier tanks die omhoog gaan (AMX 13 90, T54 ltwt, T49 en RU251) in bezit hebt tijdens de patch! De prijs wordt ook een tier 9 prijs... Ipv ~2.3 miljoen voor een tier 8 ben je ~3.3 miljoen kwijt voor een tier 9....
Ok thanks. De T49 moet nog lukken voor die tijd maar die andere drie gaan lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Zit inderdaad ook met het dilemma. Heb de MT25 en AMX 13 75. Maar moet nog ontzettend veel XP voor de opvolgers. Maar zit er aan te denken om deze toch nog even proberen vaak te spelen en dan met Free XP hopelijk voor de update de LTTB en de AMX 13 90 te kunnen aanschaffen.

Misschien van de week maar even een paar avondjes met extra Personal Reserves spelen. Waarschijnlijk ga ik het dan ook niet redden maar proberen kan geen kwaad.

Is er al enig idee wanneer de update uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:45:
[afbeelding]

Onder ruwweg deze angle ben ik zojuist redelijk reliable gepenned door o.a. een batchat, een AMX 30, een T34 vanaf de hill op Prokhorovka. Ik stond dus op de gebruikelijke spot in mid.
Mooiste van alles: ze schoten GEEN premium.

Overanglen werkt!!! :F :F :F :F |:( |:( |:( |:( 8)7 8)7 8)7 8)7

Enige dat ik kan bedenken is dat ze een beetje schuin van boven schoten en me dan rechts boven mijn tracks in mijn zijkant kunnen pennen. In tank.gg krijg ik daar zo'n 250 mm armor onder ongeveer die angle. Batchat Apcr is 260 pen. Krijgt hij dan werkelijk waar zowat elk schot dat hij doet een max pen roll? Extreem bizar weer.

en uiteraard waren het ook nog shit bobs die dat deden, 51%-ers. Seems legit WG, yup gg again

@User Goede vraag. 't einde komt wel steeds dichterbij hoor. Hoop nog steeds 'gewoon' die 260 binnen te halen, maar hij is verder dan ooit. Ik kom gewoon niet eens in de buurt van die missies. 2 games vanavond in de Maus wel dik 6K gebounced, maar ja dat is nog steeds 3K te weinig. JPZ E100 games waren afgrijselijk, dus TD missie ook weer kansloos. Echt andere geschikte tanks heb ik niet daarvoor, sinds de Grille nerf. E4 misschien, maar 8K is gewoon bizar veel en dan ook nog 5 kills maken. Meest moeilijke secondary die er is 8)7
Als tanks vanaf onderen op duitse tanks schieten is het altijd makkelijker om ze te pennen. Je kan een Tiger II en E75 recht door de tracks pennen als je onder ze staat en permadetrack + damage doen. Hetzelfde geldt denk ik bij de maus dat je vanaf onderen door de tracks in je hull armor kan schieten.

Dat ze ook allemaal dat plekje pennen is dan misschien meer bizar :+

Over anglen van de maus geldt alleen voor de turret trouwens en niet voor de hull, de hull blijft eigenlijk het slechtse van de maus, je moet mensen baiten in te denken dat ze je zijkant turret kunnen pennen, aangezien je die bijna 90 graden kunt zetten en dan nog ben je autobounce voor normale AP, met Heat moet er ietsje meer in angle in zitten.

Ja HT-12 is ook gewoon een klote missie en ik denk dat je misschien toch beter voor een T-29 met stock turret of misschien nog de VK4502b of die Mauschen gebeuren moet gaan om de missie te halen. Lagere tiers, meer 390 alpha guns, meer bots en minder penetration. Kans dat je daar de missie haalt is denk ik groter. Maus heeft gewoon te veel hp om 9,6k te bouncen en dan ook nog 3k te doen |:(

Qua TD-15 tjah.... Jagd E100 is goed door de Alpha en de E4 is goed door z'n mobility met de turret. Maar 8k damage en 5 kills blijft inderdaad een flinke opgave

Ik heb volgens mij ook anderhalve week niet meer gespeeld, heb het nog niet echt gemist, wilde gisteren spelen maar had geen zin om te soloen 8)7 260 missies zijn dan ook pure frustratie, en het moet allemaal gewoon net een keer je kant op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/v8OQ4/7c61535be8.png
De mark van de M6A2E1 trekt zich er nog niet zo veel van aan dat er nu meer pubbies in spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:21:
[afbeelding]
De mark van de M6A2E1 trekt zich er nog niet zo veel van aan dat er nu meer pubbies in spelen.
Paar dagen is denk ik nog te kort dag, de mark op de 907 is ook niet veel gedaald na 2 CW campaigns zover ik weet dus gaat vaak wel ff over heen voordat er een aanpassing is. Sample size zal nog steeds klein blijven omdat er wss ook niet 100.000en zijn die de tank hebben gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:42:
[...]

Paar dagen is denk ik nog te kort dag, de mark op de 907 is ook niet veel gedaald na 2 CW campaigns zover ik weet dus gaat vaak wel ff over heen voordat er een aanpassing is. Sample size zal nog steeds klein blijven omdat er wss ook niet 100.000en zijn die de tank hebben gekocht ;)
Op maandag ging ik met een 4.8k combined potje van 85.66% naar 89.66%, nu blijf ik met 2.5k pure DPG hangen rond de 90%. Daarvoor bleef ik hangen rond de 80-85%. De mark is dus wel een eind gezakt, maar nog steeds smerig moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:46:
[...]
Op maandag ging ik met een 4.8k combined potje van 85.66% naar 89.66%, nu blijf ik met 2.5k pure DPG hangen rond de 90%. Daarvoor bleef ik hangen rond de 80-85%. De mark is dus wel een eind gezakt, maar nog steeds smerig moeilijk.
Naja als je met 2,5k steady blijft moet je nog steeds richting de 3k om te stijgen waarschijnlijk. Mark is dan ongeveer een 100-200 damage gezakt dus opzich is dat niet heel veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:09
Normaal ga ik toch wel redelijk snel richting 1e mark, maar de lat ligt inderdaad aardig hoog voor een average speler als ik ben.
Het is toch wel een alles of niets tank heb ik het idee.
Of je hebt een geweldig potje waarin je alles bounced, of je hebt een potje dat je na 2 minuten met alle modules kapot staat te wachten op het killshot. Sommige maps zijn gewoon drama in die tank.
Note to self: pas je speelstijl aan...

[ Voor 53% gewijzigd door Arjant2 op 04-04-2017 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:48:
[...]

Naja als je met 2,5k steady blijft moet je nog steeds richting de 3k om te stijgen waarschijnlijk. Mark is dan ongeveer een 100-200 damage gezakt dus opzich is dat niet heel veel?
Ja, maar die 3k haalt praktisch niemand:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jQNPPsI.png
Zelfs de allerbeste spelers komen niet eens bij de 2.4k DPG, wat komt door de lage skill ceiling. Maar als je bijvoorbeeld naar de KV-5 kijkt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vMgmCgz.png
Dan is 2.4k ineens easy. Ffs, de hele top 50 van de KV-5 ligt hoger dan de beste speler in de M6A2E1. 8)7
Maar de 3MoE van de KV-5 zit op 2.3k combined:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/v8QJp/43b3cc14b8.png

Komt waarschijnlijk omdat het in de KV-5 veel makkelijker is om slechte potten te hebben dan in de M6A2E1. De M6A2E1 heeft gewoon veel betere frontal armour dan de KV-5. Zolang je maar niet geflanked wordt kan zelfs de grootste retard veel schoten bouncen, wat betekent dat ie meer tijd heeft om schade te doen.
Oh, en de M6A2E1 is te traag om clean-up damage te gaan halen, en assisted krijg je bijna niet omdat je altijd op een kluitje vooraan staat.

Dus ja, ~200 damage MoE drop is best wat, maar nog niet genoeg. :+

[ Voor 3% gewijzigd door User op 04-04-2017 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:35

Rianata

Have you played Atari today?

User schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:14:
[...]
Komt waarschijnlijk omdat het in de KV-5 veel makkelijker is om slechte potten te hebben dan in de M6A2E1. De M6A2E1 heeft gewoon veel betere frontal armour dan de KV-5. Zolang je maar niet geflanked wordt kan zelfs de grootste retard veel schoten bouncen, wat betekent dat ie meer tijd heeft om schade te doen.
Oh, en de M6A2E1 is te traag om clean-up damage te gaan halen, en assisted krijg je bijna niet omdat je altijd op een kluitje vooraan staat.
Ik vraag me altijd af waar de auto aim op is ingesteld bij tanks... is die info trouwens ergens beschikbaar? Als die bijv. bij de KV-5 frontal op de R2D2 is ingesteld penetreert iedere b0b je waar die bij de M6A2E1 wellicht auto bounce is.

De KV-5 is natuurlijk ook geen snelheidsmonster, dus ook daar zal je niet echt een cleanup kunnen doen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:26:
[...]

Ik vraag me altijd af waar de auto aim op is ingesteld bij tanks... is die info trouwens ergens beschikbaar? Als die bijv. bij de KV-5 frontal op de R2D2 is ingesteld penetreert iedere b0b je waar die bij de M6A2E1 wellicht auto bounce is.

De KV-5 is natuurlijk ook geen snelheidsmonster, dus ook daar zal je niet echt een cleanup kunnen doen.
Ongeveer in het midden van de romp.

De KV-5 rijdt 40, de M6A2E1 komt niet boven de 29 uit. Als het ook maar een beetje vlak is, is de KV-5 een snelheidsmonster vergeleken met de M6A2E1. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
User schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:30:
[...]
De KV-5 rijdt 40, de M6A2E1 komt niet boven de 29 uit. Als het ook maar een beetje vlak is, is de KV-5 een snelheidsmonster vergeleken met de M6A2E1. :P
Scheelt natuurlijk ook dat je in de KV-5 na de eerste schotenwisseling het lijk van de radioman kunt dumpen. Scheelt toch weer 70-80kg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
JRacer schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:22:
[...]

Heb recent de AMX 13 90 gekocht, maar nog geen crew overgezet.
Nu bijna de credits voor de RU 251 bij elkaar.

Rest wordt wat lastiger, ben pas net begonnen met de T37 en MT25, dus.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
Dweebus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:04:
[...]

Heb recent de AMX 13 90 gekocht, maar nog geen crew overgezet.
Nu bijna de credits voor de RU 251 bij elkaar.

Rest wordt wat lastiger, ben pas net begonnen met de T37 en MT25, dus.... :P
- De amerikaanse lights is nog wel een leuke grind. De T71 straks op Tier 7 en Bulldog op Tier 8 zijn wel leuk om te spelen. Zeker aangezien de Bulldog zijn 10 clip autoloader behoudt.
- De russische lights zijn ook niet verkeerd. Die nieuwe Tier 7 vond ik een leuke tank om te spelen en de LTTB met 5 graden gun depressie is ook zeker een verbetering.
- De duitse lights vind ik een ramp. De VK28 wordt zonder derp. De verandering voor de SP1C is niet best en de nieuwe HWK12 is helemaal een ramp. Met 630 m/sec shell velocity raak je gewoon niets op afstand wat beweegt en met 12mm armour pent alles je. Ik ben blij dat ik de RU251 nu heb!! :)
- De franse lights vind ik ook nog wel leuk, maar het verkleinen van de autoloader clips maakt ze een stuk lastiger om goed te spelen. Met 680 average damage in een clip van de nieuwe Tier 8 (Bat chat 12t) wordt niemand echt bang. Zeker niet ten opzichte van de M41 Bulldog die 1500 average damage in een clip heeft...

Mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
Waar haal je deze stats? Het lijkt mij de layout van wotlabs maar zou niet weten waar je dit zo kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
kreezjie schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:35:
[...]

Waar haal je deze stats? Het lijkt mij de layout van wotlabs maar zou niet weten waar je dit zo kan vinden?
dpgwhores.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Soms heb je van die dagen....

Prokhorovka, standaard potje (geen encounter), Tier 7 game met 4 top tier 8 tanks aan beide kanten.
Platoon IS-6, T34 en een T26E4, average 4000 battles, 40-44% wins, begin Noordelijk.

Deze 3 tanks rijden direct over het spoor, door het water het heuvel eiland op en gaat werkelijk met z'n drieën in de uiterste hoek van de map staan, buiten view- en drawrange, om vervolgens daar 13 minuten bewegenloos te staan wezen. Elke vorm van klikken/pijltjes tekenen op de map of typen in ingame chat wordt beantwoord met "shut up, noob" :/

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2017-04-04_1430.png

Gelukkig potje nog wel gewonnen door te pushen op de andere flank maar dit soort "wonder platoons' heb ik nog nooit zo erg meegemaakt. Waarschijnlijk zijn ze nog trots ook dat ze 300 XP en wat credits hebben verdient zonder repair of ook maar 1 granaat te hebben afgevuurd. :'(

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:43

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Die laatste, de T26E4, lijkt vernietigd te zijn, dus die heeft íets gedaan. Misschien verdronken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
garathane schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:42:
Die laatste, de T26E4, lijkt vernietigd te zijn, dus die heeft íets gedaan. Misschien verdronken ?
Ja, die reed in de laatste minuten een stukje vooruit, werd gespot door een UDES en is compleet door hem afgeschoten zonder dat hij hem ooit kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:27
Replay naar Jingles oid sturen, leuk vermaak en name and shame mocht hij hem op YouTube zetten.

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

TD 15.3 is in the pocket met honours 8)

Precies zo'n potje waar je de kans krijgt om veel dmg te doen. Alles up close and personal, precies wat je nodig hebt met russian accuracy...
Teams zaten dicht bij elkaar, en niemand in mijn team deed echt veel dmg (afgezien van ik dan :+ ). Uiteraard een ace en als bonus de eerste mark.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2193sxs.jpg
Replay

-edit-
Op het eind wel het nodige gold geschoten. Gewoon om zeker te zijn dat ik hem haalde :P

[ Voor 18% gewijzigd door Roozzz op 04-04-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo typisch voor deze game altijd: doe je in je E50 achtereenvolgens 4.5 en 5.3k damage en verlies je (geen leuke double xp) en dan win je het potje met slechts 1.8k damage ofzoiets.

E50M ook geunlocked (nu nog even flink sparen), na het unlocken van die 10.5 gun voelde het totaal niet meer als grinden. Dat ding is echt pure fun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren na anderhalve week besloten om weer eens te spelen, had op DPGwhores de average op de strv gezien met 4k.. daar zit ik aardig onder dus was wel gemotiveerd om te spelen.

Na 8 games was alle motivatie weer weg en alt + F4. @Mr_Size style rant incoming :+ 8)7 >:)

Heb 1 goede pot gehad waar ik niet geartied ben en de rest van de games artied, artied en artied.
Ik speel een strv103b blijkbaar ben ik de gevaarlijkste camper alive. SS up arty shells koppen.

Strv armor is ook waardeloos m103/t32/emil I pennen me reliable frontally dik hulldown terwijl ze me geen eens kunnen pennen.....Oh en snipede E-100s en IS-7s op 400m+

Camo van de strv is ook waardeloos op 435m met camonet, camo skill en camo paint outspotted door een leopard 1. FF op camo calculator gerekend als die leo full spotting is ( Wat ik nog betwijfel ook ) zou hij me spotten op 430m na mijn schot maar blijkbaar outspot hij me toch ongeacht dat het theoretisch niet kan.

WG was niet zo van heeee je hebt anderhalve week niet gespeeld, kom laten we je eens goede games geven. -O-

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Ik heb al twee weken nergens last van 8)7 _/-\o_

Edit. Behalve het halen van de laatste 3 missies.

[ Voor 35% gewijzigd door Kepro op 05-04-2017 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:58:
Ik heb al twee weken nergens last van 8)7 _/-\o_

Edit. Behalve het halen van de laatste 3 missies.
Welke drie moet je nog dan?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr_Size
@Verwijderd Zal ik dan ipv 'altijd te klagen' een YT video posten?
Oh wacht, dat doe ik al 2 jaar vrij regelmatig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:35:

[video]
Dat klagen bedoel je? :+ 8)7 pro playerer youtube filmpjes :9~ :9~ :9~ :9~

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 05-04-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User schreef op woensdag 5 april 2017 @ 14:20:
[...]
Welke drie moet je nog dan?
MT15, LT 15 en TD 15 voor de obj 260 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 02-10 21:09
Vroeg me opeens af wat er van Armored Warfare geworden was, op sterven na dood begrijp ik van youtube..

Obsidian is vervangen door een ruski dev studio die de opdracht om er een woT clone van te maken wel opvolgt. Inmiddels is het al heel lang wachten op een "balance 0.2 patch" waar niemand in gelooft en zijn de servers bijna leeg.. Geloof dat ik het zo wel heb samengevat?

Jammer, wat concurrentie had wot goed gedaan. Lagere premium tank prijzen etc. :)

[ Voor 6% gewijzigd door _Anvil_ op 05-04-2017 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 5 april 2017 @ 15:35:

[video]
Klaagfilmpjes? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 13:54
_Anvil_ schreef op woensdag 5 april 2017 @ 17:36:
Vroeg me opeens af wat er van Armored Warfare geworden was, op sterven na dood begrijp ik van youtube..

Obsidian is vervangen door een ruski dev studio die de opdracht om er een woT clone van te maken wel opvolgt. Inmiddels is het al heel lang wachten op een "balance 0.2 patch" waar niemand in gelooft en zijn de servers bijna leeg.. Geloof dat ik het zo wel heb samengevat?

Jammer, wat concurrentie had wot goed gedaan. Lagere premium tank prijzen etc. :)
Ik denk dat de voornaamste concurrentie nu komt in de vorm van Warthunder.

De ground forces zooi is wel erg uitgebreid nu; tanks, anti-tanks, anti-air. Het is veel meer een alles-in-1 game geworden. Voor de liefhebbers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Het realisme van Warthunder trekt me absoluut, heb ook menig filmpje van Jingles gekeken. ik ben echter behoorlijk committed (een euro of 300 en 20k battles, lol) aan wot en zoek geen 2e verslaving :)

Zag dat Silent Stalker zn blog weer had opgepakt, wel behoorlijk meelijwekkende propaganda zeg.. beetje doen alsog AW niet dood is: http://ftr.wot-news.com/2017/01/28/what-is-a-dead-game/

Dit onzin verhaaltje was dan voordat zn werkgever vertrok als dev geloof ik?

In het verleden was het blog van SS *de* plek voor wot inside info, zelfs de specials voorspelde hij exact.

Moet zeggen dat ik dat hele Jingles verhaal ook wel apart vind.. ik was nooit een fan van RitaKoei, maar dat ze nu als de freeloader die ze is van hem mag blijven leechen nadat ze hem gedumpt heeft.. echt triest. Arme vent, hij moet haar er lekker uit schoppen, wellicht kan ze eens gaan werken voor haar geld.

[ Voor 21% gewijzigd door _Anvil_ op 06-04-2017 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

MT15 voor de T55 ook gehaald :)
Ik had al zo'n vermoeden dat ik deze eenvoudiger ging halen in de Skoda t25 dan in de T54 (mijn favo mediums).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

_Anvil_ schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:09:
Moet zeggen dat ik dat hele Jingles verhaal ook wel apart vind.. ik was nooit een fan van RitaKoei, maar dat ze nu als de freeloader die ze is van hem mag blijven leechen nadat ze hem gedumpt heeft.. echt triest. Arme vent, hij moet haar er lekker uit schoppen, wellicht kan ze eens gaan werken voor haar geld.
:z waar mensen zich niet overal druk over maken... ik snap dat Jingles zelf de publiciteit zoekt wanneer hij meldingen over zijn privéleven doet in Mingles with... maar dan denk ik altijd maar: boeien. Gewoon leven en laten leven is mijn devies 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Rianata schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:43:
[...]

:z waar mensen zich niet overal druk over maken... ik snap dat Jingles zelf de publiciteit zoekt wanneer hij meldingen over zijn privéleven doet in Mingles with... maar dan denk ik altijd maar: boeien. Gewoon leven en laten leven is mijn devies 8)
Tuurlijk, maar als je regelmatig zn filmpjes kijkt is echter niet te missen dat het duidelijk niet Ok gaat met hem.

Druk maak ik me er niet om, voor dat vermaek verwijs ik je naar de comments van de nolifers/pubers eronder op YT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Gaius schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 08:12:
Zie ik nou goed dat de Bulldog toch z'n autoloader houdt? Zat al te denken dat ik de top gun wellicht nog even moest unlocken zolang de Bulldog z'n autoloader had, maar als ie blijft heeft dat geen haast. :)
Die patchnotes zijn best vaag.
If the T49 is researched:
If the M41 Bulldog is not available in the Garage, add the M41 Bulldog with a vehicle slot and a crew trained to 50%.
If the M41 Bulldog is available in the Garage, perform refunding in the amount of 1,200,000 credits.
Dus, zoals ik het lees, als je de Bulldog NIET hebt in je garage krijg je de Bulldog gratis, heb je hem wel in de garage dan krijg je 1.2M terug 8)7 Zal vast niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

TheBrut3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 07:39:
[...]

Die patchnotes zijn best vaag.

[...]

Dus, zoals ik het lees, als je de Bulldog NIET hebt in je garage krijg je de Bulldog gratis, heb je hem wel in de garage dan krijg je 1.2M terug 8)7 Zal vast niet kloppen.
Is toch logisch...geldt ook voor andere light tanks die je al unlocked en in garage hebt: https://thearmoredpatrol....cond-common-test-changes/

Mooie wijziging en feedback van spelers is ook doorgevoerd: "Recharge time of the Large First Aid Kit was made equal to the recharge time of the Small First Aid Kit (90 seconds)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Rianata schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:18:
Is toch logisch...geldt ook voor andere light tanks die je al unlocked en in garage hebt
Dat is het dus, het gaat juist over wel unlocked maar niet in de garage. Als ik de patchnotes lees:
Bulldog in garage en T49 unlocked (niet in garage) => Refund 1.2M credits
Bulldog niet in garage en T49 unlocked (niet in garage) => Gratis Bulldog
T49 in garage => Niks gebeurd

Dus dan zou je zorgen dat je de Bulldog niet in de garage hebt want dan krijg je hem gratis (en als je dan verkoopt heb je winst). Maar als je hem wel hebt is hij weg maar je krijgt 1.2M, geen winst want dat is zelfs minder dan de aankoop prijs.

Mijn aanname was eigenlijk dat als je de Bulldog of T49 hebt, dan krijg je dezelfde tank terug maar dan de versie van een tier hoger. Zo ging dat jaren geleden altijd, al heb ik dit niet meer bewust meegemaakt sinds de KV1S wissel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

TheBrut3 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:43:
[...]
Dat is het dus, het gaat juist over wel unlocked maar niet in de garage. Als ik de patchnotes lees:
Bulldog in garage en T49 unlocked (niet in garage) => Refund 1.2M credits
Bulldog niet in garage en T49 unlocked (niet in garage) => Gratis Bulldog
T49 in garage => Niks gebeurd
Je moet het (volgens mij ook) zo lezen:

-If I have researched T49 but haven’t got it in my garage, I’ll get a free Walker Bulldog
-If I do have T49 in my garage, I’ll still keep it AND get a walker bulldog
-If I have both T49 and M41 in my garage I keep both and get 1.2M credits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
Lorraine 40T te koop voor bijna € 40,-.
Tevens wat andere premiums ivm het 6 jarige bestaan van WoT.
Lowë, IS6, T34, T26E4, 112

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Rianata schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 08:53:
[...]

Je moet het (volgens mij ook) zo lezen:

-If I have researched T49 but haven’t got it in my garage, I’ll get a free Walker Bulldog
-If I do have T49 in my garage, I’ll still keep it AND get a walker bulldog
-If I have both T49 and M41 in my garage I keep both and get 1.2M credits
Dit lijkt mij correct, als ik de notes op the armored patrol lees:
If the T49 is researched.

The crew will not be retrained from the T49 to the M41 Bulldog (including dismissed crew members that are available for recovery).
If the M41 Bulldog is not available in the Garage, add the M41 Bulldog with a vehicle slot and a crew trained to 50%.
If the M41 Bulldog is available in the Garage, perform refunding in the amount of 1,200,000 credits.

If the T49 is available in the Garage:

The crew is not sent to the Barracks.
De enige vraag die ik dan nog heb, is hoeveel credits je ontvangt als je de bulldog nu hebt en deze verkoopt voor de patch. Het verschil tussen dit bedrag en die 1,2mil kan je dan zien als de waarde van een vehicle slot.
Ik zal vanavond eens inloggen om te zien wat ie oplevert. In principe heb ik voldoende vrije slots, maar meer is altijd beter natuurlijk :+

Iemand trouwens ervaring met het overzetten van equipment bij dit soort acties? Gaat dat allemaal goed? Of nog dingen waar je rekening mee moet houden?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HCOphmX.png

Joepie! Eventjes snel 3 potjes spelen, en toen gebeurde dit :) Heb nu LT15 en TD15 voor de T28 HTC met honours. De HT heb ik zonder honours. Met MT en SPG zit ik op missie 15, dus mogelijk binnenkort een nieuwe tank er bij, en op naar de T55!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:50

Caveman

whahoehaha

ElPaco schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:29:
[afbeelding]

Joepie! Eventjes snel 3 potjes spelen, en toen gebeurde dit :) Heb nu LT15 en TD15 voor de T28 HTC met honours. De HT heb ik zonder honours. Met MT en SPG zit ik op missie 15, dus mogelijk binnenkort een nieuwe tank er bij, en op naar de T55!
En dat zijn nu juist de moeilijkste.... ik zit al maanden tegen SPG 15.2 en MT 15.2 aan te hikken, wil maar niet lukken. De moeilijkste vind ik SPG 15.2 2000 dmg gaat nog wel maar in de top 3 komen is best lastig en MT 15.2 heb ik denk ik nog niet de juiste tank gevonden waar dat mee te doen, 2000 dmg aan TD's.... ieder keer als ik een medium pak zitten er 2 of 3 TD's in. Als ik iets anders dan een medium pak, bulkt het in 1 keer van de TD's :|

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Die MT 15.2 daar moet je wel zoveel geluk mee hebben, dat heeft niets met skills te maken. De situatie dat je en die TD's hebt en dan ook nog die damage doet is gewoon heel erg klein. Ik heb de hoop dan ook opgegeven en merk vanzelf wel een keertje of ik deze met toeval eens haal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:32
Wot krijgt een nieuwe mode: Frontline.
30x30, in platoons van 5. Tier 10 (met t8 lights) op grotere maps
Vanaf 10 april in de sandbox.
Meer info: http://worldoftanks.eu/en...l-news/sandbox_frontline/

Ik ben wel erg benieuwd.

[ Voor 10% gewijzigd door JulesvH op 07-04-2017 16:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jantje 2
JulesvH schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:40:
Wot krijgt een nieuwe mode: Frontline.
30x30, in platoons van 5. Tier 10 (met t8 lights) op grotere maps
Vanaf 10 april in de sandbox.
Meer info: http://worldoftanks.eu/en...l-news/sandbox_frontline/

Ik ben wel erg benieuwd.
T22-SR reward tanks hype oOo oOo oOo oOo #never forgot rampage was great succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Frontline is going to be 30v30, with five-man-strong Platoons, all fighting in Tier X vehicles (medium/heavy tanks, TDs and arty) and Tier VIII light tanks. The latter is a temporary restriction caused by the technical nuances of testing. Eventually, the mode will switch to Tier X vehicles of all classes. And there’s no way on earth you could fit them all on a 1 km2 map. So, we’re introducing 9 km2 battlegrounds, divided into nine sectors, with one side playing in attack and the other in defense. Each stage unfolds on a certain territory. In attack, you are fighting for control over it. In defense, you’re tasked with preventing enemies from capturing it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
T54 LT en de 13-90 maar weer terug gekocht in de garage. Heb alleen geen crew op de 13-90 dus daar moet ik nog wat op verzinnen.

[ Voor 39% gewijzigd door Kepro op 07-04-2017 18:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 12:21
No artillery in Platoons. You were vocal about mismatched scenarios, when a Platoon of three SPGs was placed at the top of the list and the team ended up with three long-range support fire vehicles as their main strength. The other frustrating issue was frequent cases of arty giving its all to support fellow Platoon-members and totally neglecting the rest of the team. To eliminate both problems, we decided to stop SPGs from forming and joining Dynamic and regular Platoons. Removing the option to play in Platoons should facilitate team cooperation and aid the matchmaker in creating balanced teams. Individual Battle Missions were updated accordingly. We removed Platoons from their conditions.

R.I.P. Arty platoons!

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

GJP80 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:32:
To eliminate both problems, we decided to stop SPGs from forming and joining Dynamic and regular Platoons. Removing the option to play in Platoons should facilitate team cooperation and aid the matchmaker in creating balanced teams. Individual Battle Missions were updated accordingly. We removed Platoons from their conditions.

R.I.P. Arty platoons!
Heb je een link naar de bron, want dit vind ik op zich een zegen en getuigd van groot inzicht bij WG _/-\o_ Zeker straks met de hernieuwde SPG's met stun, dan wil je echt niet gefocussed worden door een 3-man SPG platoon :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
Rianata schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:17:
[...]

Heb je een link naar de bron, want dit vind ik op zich een zegen en getuigd van groot inzicht bij WG _/-\o_ Zeker straks met de hernieuwde SPG's met stun, dan wil je echt niet gefocussed worden door een 3-man SPG platoon :'(
Bij deze: http://worldoftanks.eu/en...s/918_second_common_test/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
GJP80 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 19:32:
No artillery in Platoons. You were vocal about mismatched scenarios, when a Platoon of three SPGs was placed at the top of the list and the team ended up with three long-range support fire vehicles as their main strength. The other frustrating issue was frequent cases of arty giving its all to support fellow Platoon-members and totally neglecting the rest of the team. To eliminate both problems, we decided to stop SPGs from forming and joining Dynamic and regular Platoons. Removing the option to play in Platoons should facilitate team cooperation and aid the matchmaker in creating balanced teams. Individual Battle Missions were updated accordingly. We removed Platoons from their conditions.

R.I.P. Arty platoons!
zo WG heeft ballen....had niet verwacht dat ze platoons met arty zouden afschaffen, is toch mensen beperken in hun manier van spelen. Arty platoons was dan ook niet zo heel erg common over het algemeen genomen maar kwam zeker wel voor, iig zeker 2 arties in platoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Wat ik zojuist gezien heb op de stream van Circon... eerst werd hij ge-team killed door een Turkse Object 268 speler (political murder I tell you), die direct instabanned was. Vervolgens bleef van zijn team een IS7 alleen over en dat was zo raar om te zien. Eerst was duidelijk het geluid van een cammonet te horen telkens als hij even stil stond, hij ging niet voor decap laat staan offensief naar tegenstanders. Vervolgens wordt het account erbij gepakt en dan lijkt het de slechtste bot ooit! Kijk hier: http://www.noobmeter.com/player/eu/archie_kramer/503860163/

1) Dit account heeft een shitload aan premiums, op tier 8 zo'n beetje alle prems
2) Overall winrate 47%, maar op de hoogste tier komt hij nagenoeg niet boven de 40% uit, met:
a. IS7 / 549 battles / 34%
b. T-10 / 806 battles / 40%
3) Totaal bijna 28K battles, waarbij je vanaf 12K battles opeens ziet dat WN8 en winrate als een baksteen droppen maar average damage en experience stijgen

Wie zit er achter zo'n account en waarom investeer je in zoveel premium tanks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-10 19:43
Ik bak er weer geen pannenkoek van, hopelijk hebben jullie meer geluk vanavond?

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Jeuj, 15% korting op tier 10 tanks. Dus even m'n depot weer opgeschoond en m'n eerste tier 10 (Centurion AX) gekocht. Aangezien er ook korting is op camouflage, gelijk dat er ook maar opgezet. Nu nog even wachten op crew-retraining korting. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou die T49 is amper aan een upgrade t.o.v. de Bulldog. Wat een log apparaat zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:10:
Nou die T49 is amper aan een upgrade t.o.v. de Bulldog. Wat een log apparaat zeg.
Ik heb ze beide in de garage staan, maar in de praktijk pak ik altijd de bulldog. Daar heb ik veel meer lol mee :)
De T49 doet mij niet zoveel...
Gaius schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 09:54:
Jeuj, 15% korting op tier 10 tanks. Dus even m'n depot weer opgeschoond en m'n eerste tier 10 (Centurion AX) gekocht. Aangezien er ook korting is op camouflage, gelijk dat er ook maar opgezet. Nu nog even wachten op crew-retraining korting. :P
Mooi! Dan dadelijk even de obj 140 en evt de is7 aanschaffen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Roozzz op 08-04-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11:15
Gefeliciteerd met je eerste tier 10!

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 20:40:
[...]

zo WG heeft ballen....had niet verwacht dat ze platoons met arty zouden afschaffen, is toch mensen beperken in hun manier van spelen. Arty platoons was dan ook niet zo heel erg common over het algemeen genomen maar kwam zeker wel voor, iig zeker 2 arties in platoon.
Kicker is dat arty helemaal niet meer kan platoonen. Ze willen dat arty meer voor het team gaat spelen, maar je mag niet met een normale tank en arty platoonen om dingen goed te kunnen coördineren.
Light + arty om zo de boel gespot te houden zodat de arty het maximale uit de stun+damage kan halen mag niet meer, want reasons.
Heavy+arty om een push te coördineren bij de heavy lijn om zo het maximale uit de stun van de arty te halen mag niet meer, want reasons.

Dat arty+arty platoons niet meer mogen juich ik toe, maar dat arty niet meer mag platoonen met tanks die elkaar aanvullen is gewoon retarded.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Zo, meteen maar even de Obj 140 gekocht. Ook mijn eerste tier 10 :)

Crew en equipment komt wel als ik er even tijd voor heb... de tank staat er in ieder geval :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Zo... Ook gelijk even meer dan 8 miljoen credits stuk geslagen. Heb ook niet meer credits om stuk te slaan. Welgeteld 322 over nu, kan je ook in de - komen bij het spel? :+
Heb de IS3 terug gekocht en alvast een T49 in de garage gezet, nu hadden ze toch wat korting. De rest is op gegaan aan equipment.
Roozzz schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:52:
Crew en equipment komt wel als ik er even tijd voor heb... de tank staat er in ieder geval :P
Equipment is nu halve prijs, ideaal moment om die ook alvast te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die reasons geven ze ook gewoon. Er wordt schijnbaar veel geklaagd dat platoons met een arty erin alleen hun platoonmaatjes steunen en niet de rest van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Edmin schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:10:
[...]

Die reasons geven ze ook gewoon. Er wordt schijnbaar veel geklaagd dat platoons met een arty erin alleen hun platoonmaatjes steunen en niet de rest van het team.
Met alle respect.. ongeacht in welke platoon setup ik zit, ik zal altijd mijn platoon genoten steunen.... Dat heeft een veel beter "rendement" dan de gemiddelde wot speler ondersteunen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 12:10:
[...]

Dat... is toch min of meer het hele punt van een platoon? Ik speel platoons om samen te spelen, niet om niet samen te spelen.

En waarom zou een artillerie niet bijvoorbeeld zijn heavy platoonmaatje steunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
vraag: als ik op ctrl druk wordt de mini-map ineens heel groot. Dat wil ik niet. weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele maanden een WoT break te hebben genomen, ben ik sinds enkele weken weer wat begonnen. In die korte tijd is me toch iets gelukt wat me nog niet eerder gelukt was: een Pool's Medal halen (in een Chi-Ri nota bene) en alsnog verliezen 8)7

Afbeeldingslocatie: https://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image571811.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:34:
[...]
Kicker is dat arty helemaal niet meer kan platoonen. Ze willen dat arty meer voor het team gaat spelen, maar je mag niet met een normale tank en arty platoonen om dingen goed te kunnen coördineren.
Light + arty om zo de boel gespot te houden zodat de arty het maximale uit de stun+damage kan halen mag niet meer, want reasons.
Heavy+arty om een push te coördineren bij de heavy lijn om zo het maximale uit de stun van de arty te halen mag niet meer, want reasons.

Dat arty+arty platoons niet meer mogen juich ik toe, maar dat arty niet meer mag platoonen met tanks die elkaar aanvullen is gewoon retarded.
Typisch WG: iets (veel te laat) fixen en het dan vervolgens verkeerd fixen |:(
Verwijderd schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:52:
Na enkele maanden een WoT break te hebben genomen, ben ik sinds enkele weken weer wat begonnen. In die korte tijd is me toch iets gelukt wat me nog niet eerder gelukt was: een Pool's Medal halen (in een Chi-Ri nota bene) en alsnog verliezen 8)7

[afbeelding]
Gimme replay plx, lijkt me een mooie UCWTA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wist ik veel dat er een x5 was dit weekend. Mooie even de grinds gepakt vandaag.

Match op ruinberg, de goede spawn en de MM was godlike, geen arta en proefde MT 4.15 al (12k TD damage in de game). Echter werd ik vanuit de stad (stond in mid) ge-ammoracked in de M48. Na 1 minuut al mn HP kwijt ;w. Ik ben nog nooit opgeblazen in de Patton door een ammorack en gebeurd het net in deze match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Fijn tankje die 140. Eerste potje meteen 4,5k dmg en 2k assist :)
Uiteraard een loss... want ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-09 18:45

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Even wot gespeeld..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/utzozv4j9fqy.jpg
User schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 11:34:
[...]

Nerf die krengen maar de grond in, kan het alleen maar toe juichen.

[ Voor 84% gewijzigd door Nemean op 09-04-2017 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
is er iemand die dit weet??
kuwerti schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:48:
vraag: als ik op ctrl druk wordt de mini-map ineens heel groot. Dat wil ik niet. weet iemand hoe ik dat uit kan zetten? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
kuwerti schreef op zondag 9 april 2017 @ 07:50:
is er iemand die dit weet??

[...]
http://forum.worldoftanks...when-hitting-control-key/

( google muddafuker, do you use it? :P )

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 09-04-2017 08:26 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).