Ik heb ook maar zelden boeiende potten hoor, maar de replays kun je naderhand wel verwijderen met de optie aan, terwijl je ze niet terug kunt krijgen met de optie uit.Roozzz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:46:
[...]
Ik heb hem standaard op alleen de laatste staan. En ik had alweer een andere game gestart voordat ik bedacht dat dit wel enigszins bizar was.
Dus hij was al weg. En zó veel boeiende potjes speel ik nu ook weer niet, om ze allemaal standaard te bewaren![]()
Toch bedankt voor de tip
Ik begrijp de laatste zin want de tiger P is echt afschuwelijk_Anvil_ schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:47:
[...]
Wat blocken betreft, ik probeer zelf al een tijdje HT12.3 te halen, 3x je eigen hp blocken en 2k damage doen.
Heb het in de T29 al een paar keer bijna gehaald, weet verder niet in welke tank het zou moeten. (ik had natuurlijk de stock turret op de t29 moeten zetten, dan had ik hem)
OI-achtigen heb ik uit principe niet en in mn E100 schiet het ook niet op. De andere superheavies zijn daar veel beter voor, zeker na de mega armor buffs. Op lage tiers lukt die 2k damage dan weer niet erg snel...
Wellicht toch maar de maus lijn grinden, maar ik heb zooooo weinig zin in de Tiger P
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Ik ben uit principe niet aan de lijn begonnen, de tier 5 en 6 zijn specifiek ontworpen om tomaten ook eens te laten winnen...Kepro schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:07:
HT 3.12 heb ik gehaald in de O-I. Wel zonder de derp.
beetje turret/mantlet armor toch? MOEAR GOLD! de tiger H heeft reload, mobility, hp en dan nog wat dingen..Kepro schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:51:
Tiger P heeft een buff gehad.
[ Voor 30% gewijzigd door _Anvil_ op 28-03-2017 14:59 ]
HT 12.3 gewoon gedaan in IS-7.
Geen arty, hull down voor 3 td's en 2 maus spelers staan, alleen maar gold schieten. Met 200 eigen hp over veilig achter een huisje staan en de laatste damage sneaky bij elkaar geschoten.
Moet je gewoon beetje mazzel mee hebben, vooral dat enemy niet opeens HE gaat schieten.
Geen arty, hull down voor 3 td's en 2 maus spelers staan, alleen maar gold schieten. Met 200 eigen hp over veilig achter een huisje staan en de laatste damage sneaky bij elkaar geschoten.
Moet je gewoon beetje mazzel mee hebben, vooral dat enemy niet opeens HE gaat schieten.
Ik doe alles voor die schijt missies._Anvil_ schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 14:58:
[...]
Ik ben uit principe niet aan de lijn begonnen, de tier 5 en 6 zijn specifiek ontworpen om tomaten ook eens te laten winnen...
[...]
beetje turret/mantlet armor toch? MOEAR GOLD! de tiger H heeft reload, mobility, hp en dan nog wat dingen..
tiger P heeft ook een gun/pen buff gehad.
Ik vind weinig mis aan de Tiger P: als low en mid tier snipen en als top tier (voorzichtig) aanvallen gaat prima.
Je moet niet voorop gaan racen, dan ben je snel weg.
'racen' en 'snel weg' in een bericht over de Tiger P kunnen we onder dichterlijke vrijheid scharen denk ik?garathane schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:19:
'racen' uiteraard wel, daar is het een heavy voor, maar 'snel weg' in de zin van dood,stuk,kapot en anderszins garage-rijp klopt toch wel. Ik bedoelde niet de 'snelweg'......
Superpershing penn zou van 170 > 192 gaan in de laatste patch, maar staat nog steeds op 170, wtf..
Ik ben heel veel maar niet blind, hier staat toch echt 170 2x

Vedrano schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:39:

Hier staat toch echt 3x 192!!! Misschien moet je even iets aan je WoT client doen... something is fucked up

[ Voor 8% gewijzigd door Rianata op 28-03-2017 19:47 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Ik zie op het officiële forum dat er nog 2 mensen zijn met 170 pen nu, dus ben blijkbaar niet de enige, te bizar

Mss dat het iets te maken heeft met die paar mods die je gebruikt?Vedrano schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:39:
[afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door 2crashandburn op 28-03-2017 21:00 ]
Misschien moet je eens je res_mods folder leegmaken en dan het spel eens opstarten en weer opnieuw kijken... Volgens mij ligt dit echt aan een mod.Vedrano schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:49:
Ik zie op het officiële forum dat er nog 2 mensen zijn met 170 pen nu, dus ben blijkbaar niet de enige, te bizar
Confirmed!Kepro schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:33:
[...]
Ik doe alles voor die schijt missies.
tiger P heeft ook een gun/pen buff gehad.
Werd afgelopen week helemaal aan gort geschoten in mijn T29 toen ik een Tiger P tegenkwam en er geen mogelijkheid was om hulldown te gaan
Overigens ook gewoon door m'n ufp geschoten.
[ Voor 6% gewijzigd door Dweebus op 29-03-2017 08:39 ]
O kijken of ik mijn liberte kan ruilen ik vind namelijk normale camo veel mooier.Kepro schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:01:
De Liberte is er zonder camo, keuzes keuzes nu..
Nickname KasPlantje.
De 8,8cm L/71 is niet gebuffed tho. En die heeft ook geen buff nodig om de ufp van een T29 te pennen. Die is, zoals Cruijff dat gezegd zou hebben, geitenkaas.:PDweebus schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Confirmed!
Werd afgelopen week helemaal aan gort geschoten in mijn T29 toen ik een Tiger P tegenkwam en er geen mogelijkheid was om hulldown te gaan
Dat ligt niet aan de Tiger P lijkt me. Iedereen en zijn moeder schiet dwars door een T29 heen als ie niet hulldown staatDweebus schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:33:
[...]
Confirmed!
If you can see, look. If you can look, observe
Klopt vanaf ik de hull zie vuur ik naar believen
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Serieus?Gaius schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:17:
[...]
De 8,8cm L/71 is niet gebuffed tho. En die heeft ook geen buff nodig om de ufp van een T29 te pennen. Die is, zoals Cruijff dat gezegd zou hebben, geitenkaas.:P
Nu kom ik niet vaak een Tiger P tegen in mijn T29, maar meestal weten ze me dan niet te pennen.
Wellicht dat ik dan nu een degelijke speler in de Tiger P tegenkwam
Je hoeft niet degelijk te zijn om een T29 hull te pennen met 203? pen hoorDweebus schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:56:
[...]
Serieus?
Nu kom ik niet vaak een Tiger P tegen in mijn T29, maar meestal weten ze me dan niet te pennen.
Wellicht dat ik dan nu een degelijke speler in de Tiger P tegenkwam
Of het is een vroege 1 april grap, of een aantal spelers wordt heel zuur omdat WG beloofd heeft deze nooit meer te verkopen! Binnenkort in de shop in een veel te dure bundel!?
http://wiki.wargaming.net/en/Tank:A45_M6A2E1
Werd op de stream van Circon besproken, zij hebben de tank allemaal gekregen ter review.
Werd op de stream van Circon besproken, zij hebben de tank allemaal gekregen ter review.
[ Voor 17% gewijzigd door Rianata op 29-03-2017 20:11 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
...ik pak mijn vlammenwerper alvast.Rianata schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:10:
Of het is een vroege 1 april grap, of een aantal spelers wordt heel zuur omdat WG beloofd heeft deze nooit meer te verkopen! Binnenkort in de shop in een veel te dure bundel!?
FROM WARGAMING SUPPORT EU.
With the recent arrival of the AMX M4 mle. 49 without a special camouflage to our premium store, we have decided to enable possibility of the exceptional swap of the AMX M4 mle. 49 Liberté to the non-camouflaged version.
While in general premium tanks cannot be swapped, as explained in this article, since we never offered a non-camouflaged version on the EU server, we have decided to offer this option for those, who find the regular version more appealing.
Conditions of the swap:
Used AMX M4 mle. 49 Liberté can be swapped, no matter how many battles were played
AMX M4 mle. 49 Liberté needs to be purchased before non-camouflaged version became available
Swap is possible only one way (AMX M4 mle. 49 Liberté -> AMX M4 mle. 49)
Swap can’t be reversed
During the swap, tank (AMX M4 mle. 49 Liberté) must not be used
Other important information:
AMX M4 mle. 49 Liberté statistics will stay in your Service Record
Equipment and consumables will be moved to the depot and crew to the barracks (temporary bunks, if there are no free ones)
While we do our best, to process the requests as soon as possible, swap process might take up to couple days after the confirmation about the process is provided. Therefore we would like to ask you for a bit of patience.
This means you will then be able use in-game camo that will cost you credits to rent or GOLD to buy.
With the recent arrival of the AMX M4 mle. 49 without a special camouflage to our premium store, we have decided to enable possibility of the exceptional swap of the AMX M4 mle. 49 Liberté to the non-camouflaged version.
While in general premium tanks cannot be swapped, as explained in this article, since we never offered a non-camouflaged version on the EU server, we have decided to offer this option for those, who find the regular version more appealing.
Conditions of the swap:
Used AMX M4 mle. 49 Liberté can be swapped, no matter how many battles were played
AMX M4 mle. 49 Liberté needs to be purchased before non-camouflaged version became available
Swap is possible only one way (AMX M4 mle. 49 Liberté -> AMX M4 mle. 49)
Swap can’t be reversed
During the swap, tank (AMX M4 mle. 49 Liberté) must not be used
Other important information:
AMX M4 mle. 49 Liberté statistics will stay in your Service Record
Equipment and consumables will be moved to the depot and crew to the barracks (temporary bunks, if there are no free ones)
While we do our best, to process the requests as soon as possible, swap process might take up to couple days after the confirmation about the process is provided. Therefore we would like to ask you for a bit of patience.
This means you will then be able use in-game camo that will cost you credits to rent or GOLD to buy.
Hele avond zitten try harden voor de laatste 3 missies maar helaas.
Gaat weer verder huilen in een hoekje.
Gaat weer verder huilen in een hoekje.
[ Voor 22% gewijzigd door Kepro op 29-03-2017 22:53 ]
En weer een speelsessie achter de rug zonder ook maar 1 noemenswaardige game te hebben gespeeld. Begin meer en meer afgestompt te raken van dit spel. Er zitten zoveel vaagheden in, het begint me echt op te breken. Geen enkele tank is ook leuk meer om te spelen, want ik mag gewoon niets van de game. Ik denk dat het zeker een maand of 2 geleden is dat ik een echt goede game heb gehad, die bijv. YT waardig is. Rest is allemaal ok-ish tot meh tot belabberd.
Dat tegen die missies aanhikken helpt ook niet echt. Probeer op zich nog wel HT 12 te halen, maar echt geschikte tanks heb ik er niet voor. Maus is geen reet aan, want veel te traag en als je eens goede MM hebt dan laadt iedereen instant gold en pent dan ook. Net ook weer een game op Paris zonder arty, 12 T10 tanks, ik denk nou dat wordt een goede game. Neuh, HEAT spammende E5 pent me gewoon reliable front turret, terwijl ik netjes angle. Doe op zich in zo'n game wel 3K dmg en overleef, maar ja: meh. Wat the fuck heb ik er aan? Ik kom nooit eens 15 debielen tegen die gewoon lekker al hun shells nutteloos in mij pompen. Altijd wel try hards die instant prem laden. Na 3 games maar weer opgegeven, totaal geen zin meer in.
Light tanks is ook geen zak aan. Altijd en eeuwig city maps. Ben er dan na 3 potjes ook wel gauw klaar mee. T49 maar eens voorzien van een crew. Speel hem nog met de stock gun. Lijkt wel of die transparante shells schiet. Gewoon 2x op rij een mega ghost shell op de zijkant van een light tank. Ik zie de shell gewoon precies gaan waar ik hem wil hebben, maar geen impact, geen dmg, geen crits, geen commander die iets zegt, niets... Na 2 losses zonder ook maar 0,0001% impact te kunnen hebben op het verloop van de game, want 14 randdebielen in je team en city maps, ook geen zin meer in, doei.
Vind de Skorpion G nog wel geinig om te spelen, dus daar maar wat mee gespeeld nog. Kan de credits ook wel gebruiken, want mijn prem account is weer verlopen en ik weiger ook nog maar een cent uit te geven aan een bedrijf dat zijn games alleen maar slechter maakt ipv beter...
Dat tegen die missies aanhikken helpt ook niet echt. Probeer op zich nog wel HT 12 te halen, maar echt geschikte tanks heb ik er niet voor. Maus is geen reet aan, want veel te traag en als je eens goede MM hebt dan laadt iedereen instant gold en pent dan ook. Net ook weer een game op Paris zonder arty, 12 T10 tanks, ik denk nou dat wordt een goede game. Neuh, HEAT spammende E5 pent me gewoon reliable front turret, terwijl ik netjes angle. Doe op zich in zo'n game wel 3K dmg en overleef, maar ja: meh. Wat the fuck heb ik er aan? Ik kom nooit eens 15 debielen tegen die gewoon lekker al hun shells nutteloos in mij pompen. Altijd wel try hards die instant prem laden. Na 3 games maar weer opgegeven, totaal geen zin meer in.
Light tanks is ook geen zak aan. Altijd en eeuwig city maps. Ben er dan na 3 potjes ook wel gauw klaar mee. T49 maar eens voorzien van een crew. Speel hem nog met de stock gun. Lijkt wel of die transparante shells schiet. Gewoon 2x op rij een mega ghost shell op de zijkant van een light tank. Ik zie de shell gewoon precies gaan waar ik hem wil hebben, maar geen impact, geen dmg, geen crits, geen commander die iets zegt, niets... Na 2 losses zonder ook maar 0,0001% impact te kunnen hebben op het verloop van de game, want 14 randdebielen in je team en city maps, ook geen zin meer in, doei.
Vind de Skorpion G nog wel geinig om te spelen, dus daar maar wat mee gespeeld nog. Kan de credits ook wel gebruiken, want mijn prem account is weer verlopen en ik weiger ook nog maar een cent uit te geven aan een bedrijf dat zijn games alleen maar slechter maakt ipv beter...
[ Voor 18% gewijzigd door Mr_Size op 29-03-2017 23:07 ]
Misschien tijd om een break te nemen? En ga in de tussentijd eens een ander spel spelen, Polandball Can Into Space! bijvoorbeeld. Grappig en relaxed om te spelen.
Ik ben gisteren ook weer geswitched naar Unreal Tournament omdat de teams een drama waren
Ik ben gisteren ook weer geswitched naar Unreal Tournament omdat de teams een drama waren
Op Reddit zeggen meerdere WG lui dat ie echt verkocht gaat worden: https://www.reddit.com/r/..._joke_the_mutant_is_back/Rianata schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:10:
Ohooh... get your fuel out now!User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 09:22:
[...]
Op Reddit zeggen meerdere WG lui dat ie echt verkocht gaat worden: https://www.reddit.com/r/..._joke_the_mutant_is_back/

En overigens schijnt de Lorraine 40t ook te koop te komen van 6 april tot 2 mei op de NA server...
[ Voor 12% gewijzigd door Rianata op 30-03-2017 11:52 ]
Mja ik ben redelijk salty. Niet omdat mijn unieke tank minder uniek wordt, maar omdat een teken dat ik gepre-ordered heb ineens een gewone premium wordt. Als iemand nu mijn account bekijkt ziet ie direct dat ik een pre-order speler ben. Straks ziet ie alleen maar dat ik op een bepaald moment geld te veel had.Rianata schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 11:50:
[...]
Ohooh... get your fuel out now!![]()
[video]
En overigens schijnt de Lorraine 40t ook te koop te komen van 6 april tot 2 mei op de NA server...
Zie je dat niet meteen al wanneer je jouw account bekijkt?User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:09:
[...]
Mja ik ben redelijk salty. Niet omdat mijn unieke tank minder uniek wordt, maar omdat een teken dat ik gepre-ordered heb ineens een gewone premium wordt. Als iemand nu mijn account bekijkt ziet ie direct dat ik een pre-order speler ben. Straks ziet ie alleen maar dat ik op een bepaald moment geld te veel had.
Snap niet dat je salty kan worden van zoiets, behalve om de reden "kijk mij een special snowflake zijn". Beetje triest naar mijn inziens. Het zijn maar pixels die verkocht worden, wat maakt het dan uit dat er meer mensen in zo'n tank gaan rijden (ook al zou het een 1 april grap zijn). Gun andere ook de mogelijkheid na zoveel jaar om er is mee te spelen. Denk dat er echt maar een paar man zijn die daar op tegen zijn zolang de tank niet OP is en gewoon in de gameplay van het spel past.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Alleen kleine lettertjes van "Account aangemaakt op [datum]"jdh009 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:36:
[...]
Zie je dat niet meteen al wanneer je jouw account bekijkt?
Ach, ieder zo zijn mening.Snap niet dat je salty kan worden van zoiets, behalve om de reden "kijk mij een special snowflake zijn". Beetje triest naar mijn inziens.
Ik heb destijds alle drie de pakketten gekocht omdat WG de belofte had gedaan dat ze nooit meer verkocht zouden worden. Als ze dat niet hadden gedaan had ik ze nooit alle drie gekocht. WG gaat dus gewoon keihard terug op een belofte/contract (ligt er maar net aan in welke context je het ziet), en dat is wat mij betreft geen gunstige ontwikkeling. What's next? Tier 10 premiums te koop? Reward tanks te koop?Het zijn maar pixels die verkocht worden, wat maakt het dan uit dat er meer mensen in zo'n tank gaan rijden (ook al zou het een 1 april grap zijn). Gun andere ook de mogelijkheid na zoveel jaar om er is mee te spelen. Denk dat er echt maar een paar man zijn die daar op tegen zijn zolang de tank niet OP is en gewoon in de gameplay van het spel past.
Maar jij vind het dus triest dat ik het niet leuk vind dat WG een belofte doelbewust aan de kant schuift. Komop zeg.

En ik zeg hier trouwens nergens dat ik mensen niks gun, leg me geen woorden in de mond.
En joke's on you, de tank is belachelijk OP. Voor elke 1.000 damage die ik ontvang, bounce ik meer dan 2.000 damage. Ik heb even gekeken in mijn stats, en dat is ongeveer even goed als de Maus post-buff. Als je dacht dat de Defender, Liberté en Patriot enzo goede bepantsering hebben, de M6A2E1 doet er nog even een schepje bovenop. En hij heeft pref mm. Weet je nog dat WG zoiets had van "We gaan geen pref mm tanks meer verkopen."?
Wees blij man. Heb je alsnog de kans om je verzameling aan te vullen als ze de door jou gemiste tanks alsnog verkopen.User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 12:50:
[...]
Alleen kleine lettertjes van "Account aangemaakt op [datum]"
[...]
Ach, ieder zo zijn mening.
[...]
Ik heb destijds alle drie de pakketten gekocht omdat WG de belofte had gedaan dat ze nooit meer verkocht zouden worden. Als ze dat niet hadden gedaan had ik ze nooit alle drie gekocht. WG gaat dus gewoon keihard terug op een belofte/contract (ligt er maar net aan in welke context je het ziet), en dat is wat mij betreft geen gunstige ontwikkeling. What's next? Tier 10 premiums te koop? Reward tanks te koop?
Maar jij vind het dus triest dat ik het niet leuk vind dat WG een belofte doelbewust aan de kant schuift. Komop zeg.![]()
En ik zeg hier trouwens nergens dat ik mensen niks gun, leg me geen woorden in de mond.
En joke's on you, de tank is belachelijk OP. Voor elke 1.000 damage die ik ontvang, bounce ik meer dan 2.000 damage. Ik heb even gekeken in mijn stats, en dat is ongeveer even goed als de Maus post-buff. Als je dacht dat de Defender, Liberté en Patriot enzo goede bepantsering hebben, de M6A2E1 doet er nog even een schepje bovenop. En hij heeft pref mm. Weet je nog dat WG zoiets had van "We gaan geen pref mm tanks meer verkopen."?

Ik kreeg een zeer bruikbare tip van de grote meester... namelijk de koepel van de Maus 'over angelen' en tada het werkteMr_Size schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:54:
En weer een speelsessie achter de rug zonder ook maar 1 noemenswaardige game te hebben gespeeld. Begin meer en meer afgestompt te raken van dit spel. Er zitten zoveel vaagheden in, het begint me echt op te breken. Geen enkele tank is ook leuk meer om te spelen, want ik mag gewoon niets van de game. Ik denk dat het zeker een maand of 2 geleden is dat ik een echt goede game heb gehad, die bijv. YT waardig is. Rest is allemaal ok-ish tot meh tot belabberd.
Huh? Deze tank had ik allang. Sterker nog, deze tank is wat mijn verzamelwoede triggerde.Razorbite schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:05:
[...]
Wees blij man. Heb je alsnog de kans om je verzameling aan te vullen als ze de door jou gemiste tanks alsnog verkopen.
Ik bedoel, je hebt ook wat tanks gemist. Dus misschien komen die alsnog te koop!User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:08:
[...]
Huh? Deze tank had ik allang. Sterker nog, deze tank is wat mijn verzamelwoede triggerde.
Hij was toch gestopt met kopen?Razorbite schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Ik bedoel, je hebt ook wat tanks gemist. Dus misschien komen die alsnog te koop!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rdgxgNW7U3Y&t=318s]
Van de tanks die te koop waren heb ik ze volgens mij allemaal nog te pakken gekregen.Razorbite schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:13:
[...]
Ik bedoel, je hebt ook wat tanks gemist. Dus misschien komen die alsnog te koop!
Maar ik 'mis' bijvoorbeeld wel een CW reward tank. Nou ja, so be it, valt weinig aan te doen. Als WG bijvoorbeeld de SU-76i weer in de shop gooit zal me dat echt een rotzorg zijn. Zoals ik al zei, het maakt mij in principe niet zo veel uit dat ze de Mutant in de shop doen, ik loop nu tegen iedereen te vertellen dat ze hem moeten kopen omdat ie belachelijk OP is.
Ja, hoewel de Defender er te OP uit zag om te laten liggen, en de T25 Pilot wou ik hebben omdat het een interessante stap in de Amerikaanse tankontwikkeling is.
[ Voor 14% gewijzigd door User op 30-03-2017 13:20 ]
Of je neemt deel aan de discussie of niet, niet op de man spelen.
[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 31-03-2017 09:09 ]
Jij koopt een pakket en een deel van die afweging is dat het je enige kans is... vervolgens wordt deze unieke, "limited edition" tank toch weer verkocht... dat is toch een vorm van bedrog?2crashandburn schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:35:
[...]
Snap niet dat je je zo druk kan maken om zoiets, behalve om de reden "kijk mij een special snowflake zijn".
Utieraard komt hij vervolgens vaker in de verkoop en over een jaar is ie gratis bij 5000 gold....
Wargaming is verkeerd bezig, maar zolang wij allemaal geld blijven uitgeven...
Pssst, hij heeft het tegen jdh, niet tegen mij._Anvil_ schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:49:
[...]
Jij koopt een pakket en een deel van die afweging is dat het je enige kans is... vervolgens wordt deze unieke, "limited edition" tank toch weer verkocht... dat is toch een vorm van bedrog?
Utieraard komt hij vervolgens vaker in de verkoop en over een jaar is ie gratis bij 5000 gold....
Wargaming is verkeerd bezig, maar zolang wij allemaal geld blijven uitgeven...
Ja het is gewoon meer een principe kwestie zeker omdat het toch voor jou een soort statussymbool is en "show off" ik vond jou voorstel op reddit om dan een speciale versie te maken van de nieuwe opzich wel een goed idee met aparte stats ed. Daarmee kunnen mensen toch de tank spelen en ben jij nog enigszins blij dat je nog een tank heb die niemand anders heeft.User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:19:
[...]
Van de tanks die te koop waren heb ik ze volgens mij allemaal nog te pakken gekregen.
[...]
Ja, hoewel de Defender er te OP uit zag om te laten liggen, en de T25 Pilot wou ik hebben omdat het een interessante stap in de Amerikaanse tankontwikkeling is.
Maar WG moneygrab gaat toch altijd boven het belang van de spelers en de balance, vroeg of laat zat dit er wel een beetje aan te komen. Het wachten is nu nog op de Type 59 weer terug in de shop komt

Maar goed dat ik nooit ben begonnen aan premium tanks kopen, heb ik gelukkig geen last van deze ongein.
haha, klinkt bekendKepro schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 13:06:
[...]
Ik kreeg een zeer bruikbare tip van de grote meester... namelijk de koepel van de Maus 'over angelen' en tada het werkte.
[ Voor 11% gewijzigd door jantje 2 op 30-03-2017 14:05 ]
Als ze dat doen zal het gehuil op de forums echt hilarisch zijn.jantje 2 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 14:04:
Maar WG moneygrab gaat toch altijd boven het belang van de spelers en de balance, vroeg of laat zat dit er wel een beetje aan te komen. Het wachten is nu nog op de Type 59 weer terug in de shop komt
"DE TYPE 59 IS EEN SLECHTE TANK, WG HEEFT MIJ BEDROGEN"
Aankomende patch staan de nieuwe T10 LT gepland.Mr_Size schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:54:
WoT is ook een van de weinige games waarbij de shit die je meemaakt ook teveel als oneerlijk kan worden gevoeld. Van mij mag een spel best wel frustrerend moeilijk zijn, maar het gevoel dat je gewoon wordt genaaid door de game is voor mij inmiddels DE reden om het voorlopig niet meer te spelen.Mr_Size schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 22:54:
Wellicht dat de arta fix en nieuwe MM dat gedeeltelijk kan herstellen, tot die tijd vermaak ik me in ieder geval met andere games (of ik verkoop mn account gewoon

XVM camo accountgotfurrr schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 16:27:
[...]
WoT is ook een van de weinige games waarbij de shit die je meemaakt ook teveel als oneerlijk kan worden gevoeld. Van mij mag een spel best wel frustrerend moeilijk zijn, maar het gevoel dat je gewoon wordt genaaid door de game is voor mij inmiddels DE reden om het voorlopig niet meer te spelen.
Wellicht dat de arta fix en nieuwe MM dat gedeeltelijk kan herstellen, tot die tijd vermaak ik me in ieder geval met andere games (of ik verkoop mn account gewoon)

Arty splash...User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:22:
Test server is up.

Nieuwe splash mechanics voor arty + stun mechanic. Je zal niet zo heul veul damage ontvangen van splash. Afaik.Rianata schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 19:55:
[...]
Arty splash...14 meter!!! O.a. voor CQC en T92
Wat ik zo snel zag kan de T92 nog steeds 900+ met HE doen en icm die splash mist ie nooit en wordt je iig altijd gestunnedUser schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:03:
[...]
Nieuwe splash mechanics voor arty + stun mechanic. Je zal niet zo heul veul damage ontvangen van splash. Afaik.

1 potje in de 112:
- Kanon kapot, geen schade, repair kit gebruikt
- Kanon kapot, geen schade
- Kanon helemaal kapot, schade
- Brand, fire ext. gebruikt
- One hit ammorack
Leuk.
- One hit ammorack
Leuk.
Iemand die mij dit kan uitleggen?
Finally, changes to the branch structure won’t affect XP you’ve earned on light tanks. They stay at the Tier they were earned on.
Eh,... heb nog lekker XP staan farmen op de Ru 251.. als de Ru 251 naar Tier 9 gaat,.. dan ben ik mijn XP kwijt??? Of staat'ie dan plotseling op de SP 1 C of zo???
Finally, changes to the branch structure won’t affect XP you’ve earned on light tanks. They stay at the Tier they were earned on.
Eh,... heb nog lekker XP staan farmen op de Ru 251.. als de Ru 251 naar Tier 9 gaat,.. dan ben ik mijn XP kwijt??? Of staat'ie dan plotseling op de SP 1 C of zo???
Die gaat naar de nieuwe T8 voor zover ik het weet. Dus ja ben je kwijt op je T9 Ru 251
Battle ernaar was ik aan de buurt:User schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:08:
1 potje in de 112:
- One hit ammorack
Leuk.
WZ-111
- T-43 pent mijn mantlet en hit mijn gun, ik repair
- S-51 doet detrack en 400 damage
- M53/55 doet 800 damage
- FV402 doet killshot
Die arty shots waren alle drie binnen 5 seconde.
GG kthxbai exit game
Ohw, das niet zo fijn....60K XP op weg naar de Tier X pleite... had ik die maar geconvert afgelopen dagen.... Op de plaats van de Ru 251 komt een nieuwe Tier 8 light, de HWK 12. Staat die straks in mijn garage met 60K XP waar ik gelijk wat goodies van kan kopen, of krijg ik hem niet en staat die 60K XP op de SP 1 C zodat ik nog maar een klein eindje naar de HWK 12 moet?erik91 schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 20:57:
Die gaat naar de nieuwe T8 voor zover ik het weet. Dus ja ben je kwijt op je T9 Ru 251
Overigens... ik heb net de LTTB (ik weet het, heb een zwak voor light tanks!) gehaald... dus lijkt het me niet slim om nu nog XP te halen... die blijft namelijk op Tier 7 staan.. kan ik beter even me wachten toch? Tenzij ik alsnog de T54 LWT haal en de overtollige XP in mijn crew stop..

Je weet altijd alsnog wel een reden te vinden om een tank te kopen, ook al was je van plan dat niet te doen...[...]
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Hoe zit het als je al wel een huidige Tier VIII light hebt unlocked, maar nog niet hebt gekocht. Krijg je dan de Tier IX versie ervan ook unlocked? (In mijn geval de T49)
Ik lees op reddit dat op de testserver de scout MM volledig verwijdert is. Dus ook de premium LT's krijgen normale matchmaking. Daarnaast krijgen veel meer LT's vertical stabilizers, waaronder de Franse LT's (en dus ook de AMX 13 57F). Zou wel fijn zijn als dat door gaat.
Ja, als je de tier 8 hebt, heb je na de patch de tier 8 en de tier 9 in de garage staan.JRacer schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:21:
Hoe zit het als je al wel een huidige Tier VIII light hebt unlocked, maar nog niet hebt gekocht. Krijg je dan de Tier IX versie ervan ook unlocked? (In mijn geval de T49)
Maar even voor de duidelijheid: De xp die ik op de 13 90 en lt-wt heb staan, blijft op de nieuwe tier 8 tank staan, terwijl ik 2 volledig geupgrade tier 9 tanks automatisch krijg...
Dus de xp die op de nu nog tier 8 staat, (die bedoeld was om t10 insta te unlocken) komt op een tank waar ik niks meer hoef te researchen aangezien ik die tier 9's krijg....
Dus de xp die op de nu nog tier 8 staat, (die bedoeld was om t10 insta te unlocken) komt op een tank waar ik niks meer hoef te researchen aangezien ik die tier 9's krijg....
Ja waarschijnlijk wel zodat je de T9 moet spelen om de T10 te unlocken, WG knows what they are doing.Pas08 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:44:
Maar even voor de duidelijheid: De xp die ik op de 13 90 en lt-wt heb staan, blijft op de nieuwe tier 8 tank staan, terwijl ik 2 volledig geupgrade tier 9 tanks automatisch krijg...
Of dit al 100% confirmed is weet ik niet, maar de meeste bronnen zeggen van wel.
OF dit volledig geupgrade is weet ik niet, ik denk het wel dat was bij de mauschen ed. ook toen deze vorige patch geswitched zijn.
Mijn RU crew is op de testserver retrained naar de HWK12, maar die heeft maar 3 crew members. Mijn oude RU crew bestaat dus uit 3 HWK12 lui en 1 RU kerel. Wtf WG, why.
Dit wilde ik ook weten... alleen 'hebben'??? Wat is hebben? (1) Unlocked of (2) unlocked en gekocht? Ik denk het eerste. Als je nu de T49 unlocked hebt, staat die straks ook unlocked, maar uiteraard niet gekocht in je garage.User schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:28:
[...]
Ja, als je de tier 8 hebt, heb je na de patch de tier 8 en de tier 9 in de garage staan.
Wat buitengewoon belangrijk is voor de liefhebbers van lights... de XP om van de nieuwe Tier 8 naar de nieuwe Tier 9 lights te gaan is bijna verdubbeld!!!
in 9.17.1 heb je 96.300 XP nodig om van de Tier 7 LTTB naar de Tier 9 T-54 lwt te gaan. In 9.18 is dat maar liefst 193.200 XP!!! Dus als je - net als ik - flink onderweg bent naar de T-54 lwt is het slim om deze nu alsnog te unlocken!!!
Zelfde geldt voor de stap van de M41 Bulldog naar de T49. In 9.17.1 is dat een stap van 101.200 XP in 9.18 is dat een stap van 177.000 XP.
Dus,.. als je altijd al de T49, T-54 lwt, AMX 13 90 etc. wilde hebben... get ready and mount up!
Lijkt mij een behoorlijk duidelijke manier om toch nog even wat cash te pakken met deze uitbreiding van de tech trees. Laat mensen die xp op de huidige tier 8 maar lekker omzetten naar free xp...
Heb laatste 2 weken niet gespeeld. Lag maakt het onspeelbaar, gisteren 1 potje geprobeerd maar nog steeds lag? Dacht eerst dat het dor die pilot missie kwam, maar is niet veel verbeterd.
Zal mij benieuwen wat die nieuwe mm en verergerde arty rework in de praktijk betekend.
Heb laatste 2 weken niet gespeeld. Lag maakt het onspeelbaar, gisteren 1 potje geprobeerd maar nog steeds lag? Dacht eerst dat het dor die pilot missie kwam, maar is niet veel verbeterd.
Zal mij benieuwen wat die nieuwe mm en verergerde arty rework in de praktijk betekend.
Oei, dan zal ik toch nog even flink de Sp1c spelen en wat ik dan tekort kom aan XP mijn duur verdiende free XP uitgeven om snel de RU te unlocken voor de nieuwe patch! Scheelt te veel!
Klopt helaas, ik heb nu 2 bulldog crews, 2 lttb crews, etc. Alle crewmembers zijn retrained voor de lagere tier light tank, xp blijft ook op tier 8 in plaats van dat het mee verhuist naar tier 9User schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:58:
Mijn RU crew is op de testserver retrained naar de HWK12, maar die heeft maar 3 crew members. Mijn oude RU crew bestaat dus uit 3 HWK12 lui en 1 RU kerel. Wtf WG, why.
Duitse tier 8 light tank 3 crew, tier 9 4 crew en tier 10 terug 3 crew. De franse light tanks zijn serieus underpowered.
Een 20-tal games gespeeld maar arty lijkt nog erger te zijn dan daarvoor als je in een superheavy speelt valt het nog mee de damage is een stuk minder, helaas is de splashrange van high tier arty zeer groot. In iedere andere tank klasse lijkt het erger dan daarvoor

Crews zijn sowieso helemaal ruk geworden. De Rus en de Duitser hebben de volgende layout:KeiFront schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:26:
[...]
Klopt helaas, ik heb nu 2 bulldog crews, 2 lttb crews, etc. Alle crewmembers zijn retrained voor de lagere tier light tank, xp blijft ook op tier 8 in plaats van dat het mee verhuist naar tier 9.
Duitse tier 8 light tank 3 crew, tier 9 4 crew en tier 10 terug 3 crew. De franse light tanks zijn serieus underpowered.
Een 20-tal games gespeeld maar arty lijkt nog erger te zijn dan daarvoor als je in een superheavy speelt valt het nog mee de damage is een stuk minder, helaas is de splashrange van high tier arty zeer groot. In iedere andere tank klasse lijkt het erger dan daarvoor.
- Commander, Radio Operator, Loader
- Gunner, Loader
- Driver
(Dezelfde layout als de batchat zie ik nu)
Ik had dus een female crew in de RU zitten, waarvan er dus straks eentje kan gaan zitten niksen in de garage.
er zullen nog genoeg mannen in je garage aanwezig zijn, dus echt niksen zal niet gebeurenUser schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:11:
[...]
Crews zijn sowieso helemaal ruk geworden. De Rus en de Duitser hebben de volgende layout:
- Gunner, Loader
- Driver
Ik had dus een female crew in de RU zitten, waarvan er dus straks eentje kan gaan zitten niksen in de garage.
( Bad joke is bad

Toch blijf ik het raar vinden dat overal te lezen is dat de xp op de tier blijft waar die verdient is.
In het verleden ging die xp toch gewoon mee met de tank waar die op verdient was??
In het verleden ging die xp toch gewoon mee met de tank waar die op verdient was??
Klopt, in het verleden welPas08 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 14:49:
Toch blijf ik het raar vinden dat overal te lezen is dat de xp op de tier blijft waar die verdient is.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 31-03-2017 15:13 ]
Ja dat is ook zo.
Moet heel eerlijk zeggen dat, ondanks dat ze nu eindelijk eens vaart maken met het "aanpakken" van fundamentele game mechanics ik nog niet laaiend enthousiast wordt.
Als ze nu wat meer liefde hadden getoond naar de spelers in Hey verleden was dat wellicht anders geweest.
Maar die, sinds een half jaar/ a jaar, enorm obvious money grab interpreteer ik persoonlijk als een slecht voorteken.
Ook de statement dat arty eruit gehaald wordt als deze rework niet goed uitpakt geloof ik niks van.
Jaren houden ze vol dat het allemaal prima is. En dat zullen ze, indien nodig, de komende laatsye paar jaartjes ook wel doen...
Kww: kiekn wat't wordt.
Ik verdenk ze er eigenlijk stiekem een beetje van dat er al een tijdje een World of Tanks 2 in de maak is, en dat die money grab inkomsten voor een gedeelte naar de ontwikkeling daarvan gaan.
Moet heel eerlijk zeggen dat, ondanks dat ze nu eindelijk eens vaart maken met het "aanpakken" van fundamentele game mechanics ik nog niet laaiend enthousiast wordt.
Als ze nu wat meer liefde hadden getoond naar de spelers in Hey verleden was dat wellicht anders geweest.
Maar die, sinds een half jaar/ a jaar, enorm obvious money grab interpreteer ik persoonlijk als een slecht voorteken.
Ook de statement dat arty eruit gehaald wordt als deze rework niet goed uitpakt geloof ik niks van.
Jaren houden ze vol dat het allemaal prima is. En dat zullen ze, indien nodig, de komende laatsye paar jaartjes ook wel doen...
Kww: kiekn wat't wordt.
Ik verdenk ze er eigenlijk stiekem een beetje van dat er al een tijdje een World of Tanks 2 in de maak is, en dat die money grab inkomsten voor een gedeelte naar de ontwikkeling daarvan gaan.
[ Voor 12% gewijzigd door Pas08 op 31-03-2017 15:44 ]
Laatste tijd zijn de features inderdaad me positief bevallen, maar gameplaywise is het alleen slechter geworden door over buffs en ongein. Mijn motivatie is ook niet meer zoals het was ongeveer 1- 1,5 jaar geleden toen ik echt full try hard op de top speelde.Pas08 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 15:42:
Ja dat is ook zo.
Nu probeer ik vooral meer casual de game te spelen, en alleen de mark grinds kunnen nog enigszins try hard zijn.
Naja WoT 2 zie ik nog niet zo snel gebeuren, zeker omdat ze nu ook bezig zijn met die upgrade van de engine, ik verwacht niet dat ze dat allemaal doen als ze bezig zijn met een WoT 2 ( Tenzij dat natuurlijk stiekem WoT 2 is

Gefeliciteerd met je B-day UserUser schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 13:11:
[...]
Crews zijn sowieso helemaal ruk geworden. De Rus en de Duitser hebben de volgende layout:
- Gunner, Loader
- Driver

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik zat eens naar al die aanpassingen te kijken voor de volgende patch, maar dat zijn er nog al een hoop! Kijken of ik nog de T49 vrij kan spelen voor de patch en kan kopen.
Zit al een tijd te wachten op equipment voor 50%, maar dat duurt even zeg.
Zit al een tijd te wachten op equipment voor 50%, maar dat duurt even zeg.
Mooi dit. Top tier in mijn IS-3, ik sta redelijk in cover en wordt geraakt door een lorr 155 50. Kleine hit + tracks. Ik repareer en rij per direct weg. 1 seconde later raakt een Hummel (tier 6!) me voor 1029 dmg. Dood uiteraard. Ik vermoed dat ie exact de weakspot boven op de turret heeft geraakt...
If you can see, look. If you can look, observe
Steel Wall in een batmobiel

- Never been sold since WoT’s release, and may never be sold againTige schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:04:
Die M6A2E1 is alleen vandaag te koop in de shop.
- Rare heavy tank that defies traditional armor configurations
Verwijderd
Leuk, ware het geen 1 april.Tige schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 09:04:
Die M6A2E1 is alleen vandaag te koop in de shop.
Je ziet het steeds vaker dat premium tanks uit wot worden gehaald en dat zo nu en dan voor een dag of week weer gekocht kunnen worden.
Dan denkt iedereen nu moet ik hem kopen voordat het niet meer kan, en wot heeft weer een hoop geld binnen. Ook jammer dat die tanks niet mer goud ingame gekocht kunnen worden.
Ik hoop wel dat de type 59 nog een keer terug komt.:-)
Dan denkt iedereen nu moet ik hem kopen voordat het niet meer kan, en wot heeft weer een hoop geld binnen. Ook jammer dat die tanks niet mer goud ingame gekocht kunnen worden.
Ik hoop wel dat de type 59 nog een keer terug komt.:-)
Tja hij staat nu toch echt in mijn garage. 1 april of niet.
Ik ben nu zover dat ik het niet meer doe, geloofwaardigheid van WG over beschikbaarheid van tanks is bullshit. Uit principe koop ik deze dan ook niet en moet ik alleen maar lachen om de personen die er straks in rijdenArjant2 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 13:55:
[...]
Tja hij staat nu toch echt in mijn garage. 1 april of niet.
Kan me ook herinneren dat WG geen limited MM tanks meer wou verkopen...

Je moet ook alles wat ze zeggen met een korreltje zout nemen.Rianata schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 14:16:
[...]
Ik ben nu zover dat ik het niet meer doe, geloofwaardigheid van WG over beschikbaarheid van tanks is bullshit. Uit principe koop ik deze dan ook niet en moet ik alleen maar lachen om de personen die er straks in rijdenSorry Arjan
Maar ik heb de Liberté al die dezelfde speelstijl heeft, alleen geen limited MM.
Kan me ook herinneren dat WG geen limited MM tanks meer wou verkopen...
Zie alleen niet in waarom je zou moeten lachen om de mensen die er in spelen.
Voor mij is het gewoon net als alle andere premium tanks. Leuk om te hebben en er af en toe in te spelen.
Hele middag gespeeld, geen enkele missie gehaald.
Is het mogelijk om MT4.15 te halen op Steppes encounter, heb al 2 k damageop een jagdpanzer en er zijn er nog 3 full HP T10's over.. maar je raad het al... mijn team capt...
en
Team please...
Ik wil zo graag van die laatste 3 missies af
Verder wel een hele chille middag gehad qua gameplay en statistieken.
Edit: zie net dat je damage half weg is gevallen maar 4.8k en een beetje dus
Is het mogelijk om MT4.15 te halen op Steppes encounter, heb al 2 k damageop een jagdpanzer en er zijn er nog 3 full HP T10's over.. maar je raad het al... mijn team capt...
en
Team please...
Ik wil zo graag van die laatste 3 missies af
Verder wel een hele chille middag gehad qua gameplay en statistieken.
Edit: zie net dat je damage half weg is gevallen maar 4.8k en een beetje dus

[ Voor 22% gewijzigd door Kepro op 01-04-2017 17:58 ]
Ik stop weer voorlopig met WoT. Het niveau is zo ernstig bedroevend. Of je wint 15-2, of je verliest het. En laat ik nou meer verliezen dan winnen. Laatste battle, 13 tanks die allemaal aan de border van een map gaan campen. Op een rijtje naast arty...
Ik kijk wel weer over een aantal maanden
Ik kijk wel weer over een aantal maanden

Als je met de laatste object 260 missies bezig bent kun je moeilijk verwachten dat je die eventjes haalt... daar komt veel geluk bij kijken vwb maps, teamsamenstellingen, rng, dus als ik jou was zou ik een beetje je verwachtingen temperen
Vanavond zowaar weer een leuke avond gehad. Sowieso helpt platoonen, dat is altijd leuker dan solo. En we speelden T9, wat de leukste tier is imho. Lekker Stalin guided shells lopen schieten met de 704, met in het achterhoofd wellicht TD missie 15. Daar ben ik niet bij in de buurt gekomen, maar een avg dmg van ruim boven de 3K vind ik toch niet slecht 
Ook eindelijk weer eens een aardig potje gespeeld voor op YT, nota bene met de SU-101, wat in mijn ogen 1 van de slechtste tanks in de game is.
Ook eindelijk weer eens een aardig potje gespeeld voor op YT, nota bene met de SU-101, wat in mijn ogen 1 van de slechtste tanks in de game is.

Pfoe eindelijk weer een keer een "monsterpotje"
Op het einde 1v5, maar met een hartslag van 180 toch mooi af kunnen maken
[ Voor 3% gewijzigd door p0st op 01-04-2017 23:19 ]
Ik heb echt alleen maar bullshit RNG. Shoten die alle kanten op gaan, epic low-rolls (391 met Skorpion G bijvoorbeeld), en typische weekend-teams. Jammer want is al even geleden dat ik tijd had om te spelen, en de volgende keer zal nog wel even duren.
Is er nog iemand in GOT online die met me zou willen platoonen?

Die winst mogen ze hebben
Is er nog iemand in GOT online die met me zou willen platoonen?

Die winst mogen ze hebben
[ Voor 11% gewijzigd door ElPaco op 02-04-2017 00:05 . Reden: plaatje ]
Die obj gun was je inderdaad goed gezindMr_Size schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:59:
Vanavond zowaar weer een leuke avond gehad. Sowieso helpt platoonen, dat is altijd leuker dan solo. En we speelden T9, wat de leukste tier is imho. Lekker Stalin guided shells lopen schieten met de 704, met in het achterhoofd wellicht TD missie 15. Daar ben ik niet bij in de buurt gekomen, maar een avg dmg van ruim boven de 3K vind ik toch niet slecht
Van de week trouwens nog een leuke carry van ons platoon gehad op Paris, incl. ace op de T54, helaas net een kill te weinig voor crucial. Was ook niet zo gek met deze mm, maar toch.
http://wotreplays.com/site/3474661#stats
Dacht even van: Hé, Size die een goede avond heeft???!!!!!111. Maar toen zag ik de datum...Mr_Size schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 22:59:

Waar kan je de armor values gratis bekijken van alle tanks ?
Ik vind het niet terug
Kan iemand dit ook op de beginpagina zetten zodat ik het niet meer moet vragen
Is voor te weten welke tanks mijn M6A2E1 kunnen pennen
Ik vind het niet terug

Kan iemand dit ook op de beginpagina zetten zodat ik het niet meer moet vragen
Is voor te weten welke tanks mijn M6A2E1 kunnen pennen
[ Voor 15% gewijzigd door nvidia666 op 02-04-2017 19:53 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).