[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 114 Laatste
Acties:
  • 361.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Rianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:00:
Hier is dan de replay van de LT15.4 die ik gisteren wist te halen. Veel plezier!

[video]
Heerlijk hoe die "SHIT BOT RENEGATS" even naar je hoofd wordt geslingerd op het moment dat je al 5K spotting hebt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 14:56
`

Ik zie nu dat je nog veel meer leuke instellingen hebt (zoals shelltype waarmee je geraakt bent (midden bovenin). welke mod gebruik jij? of is dit ook een instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:01

Rianata

Have you played Atari today?

kuwerti schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:30:
[...]
Ik zie nu dat je nog veel meer leuke instellingen hebt (zoals shelltype waarmee je geraakt bent (midden bovenin). welke mod gebruik jij? of is dit ook een instelling?
Dat toont de client als het goed is vanzelf als je de instellingen zoals in het screenshot hetzelfde zet. Het is geen aanvullende mod. Aanvullende mods die je verder ziet in de replay zijn XVM, WN8 counter en een tellertje dat laat zien wanneer modules weer gerepareerd zijn.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Rianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:35:
[...]

Dat toont de client als het goed is vanzelf als je de instellingen zoals in het screenshot hetzelfde zet. Het is geen aanvullende mod. Aanvullende mods die je verder ziet in de replay zijn XVM, WN8 counter en een tellertje dat laat zien wanneer modules weer gerepareerd zijn.
ok, ik heb de laatste tijd zoveel mods geinstalleerd, dsat het een beetje een zoitje is bij mij. ik zal WOT eens vers installeren en daarna de standaard XVM mod erop zetten. Jij gebruikt ook de standaard XVM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

kuwerti schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:39:
[...]

ok, ik heb de laatste tijd zoveel mods geinstalleerd, dsat het een beetje een zoitje is bij mij. ik zal WOT eens vers installeren en daarna de standaard XVM mod erop zetten. Jij gebruikt ook de standaard XVM?
Gewoon Aslain installer pakken en alleen het broodnodige aanvinken. Je hoeft niet heel je client eraf te gooien! res_mods folder verwijderen is voldoende.

http://aslain.com/index.p...r-wpicture-sound-preview/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Rianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:44:
[...]

Gewoon Aslain installer pakken en alleen het broodnodige aanvinken. Je hoeft niet heel je client eraf te gooien! res_mods folder verwijderen is voldoende.

http://aslain.com/index.p...r-wpicture-sound-preview/
ok, ik heb alleen altijd moeite om te kijken wat het 'broodnodige' is. heb jij hier voorbeelden van of kun je wat dingen noemen die handg zijn?
(thx voor je hulp trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 21:09
QB modpack blijft ook een prima optie, gewoon xvm met een paar noodzakelijke dingen (equipment settings onthouden etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

kuwerti schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:46:
[...]

ok, ik heb alleen altijd moeite om te kijken wat het 'broodnodige' is. heb jij hier voorbeelden van of kun je wat dingen noemen die handg zijn?
(thx voor je hulp trouwens!)
Ik heb er ooit een filmpje van gemaakt en ook al eens een doc met screenshots, maar aangezien WG gelukkig steeds meer in de client zelf verwerkt zijn deze niet meer uptodate. Hieronder de keuzes uit het Aslains_Installer_Options.inf bestand dat bewaard wordt. Dat is even het snelste wat ik kan overleggen:

Components=xvm,xvm\otm,xvm\otm\aslain,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_1,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_l\vehiclename,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_l\vehiclename\colorednames,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_2,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_2\playername,xvm\otm\aslain\wnmarker,xvm\otm\aslain\wnmarker\square,xvm\otm\aslain\classicons,xvm\otm\aslain\classicons\otm_tier_instead_of_class,xvm\otm\aslain\position,xvm\otm\aslain\position\default,xvm\otm\aslain\hitpoints,xvm\otm\aslain\hitpoints\min_max,xvm\otm\aslain\shadow,xvm\otm\aslain\shadow\standard,xvm\panels,xvm\panels\aslain,xvm\panels\aslain\statisticstab,xvm\panels\aslain\statisticstab\simple,xvm\panels\playerspanel,xvm\panels\playerspanel\medium,xvm\panels\playerspanel\medium\narrow,xvm\panels\playerspanel\large,xvm\panels\playerspanel\large\advanced,xvm\panels\playerspanel\startmode,xvm\panels\playerspanel\startmode\medium,xvm\panels\playerspanel\alpha,xvm\panels\playerspanel\alpha\80,xvm\panels\playerspanel\hpbars,xvm\panels\playerspanel\hpbars\underalt,xvm\panels\playerspanel\enemyspottedmarker,xvm\panels\playerspanel\enemyspottedmarker\bulb3,xvm\panels\playerspanel\enemyspottedmarker\hide,xvm\panels\playerspanel\enemyspottedmarker\hide\unspotted,xvm\panels\playerspanel\clanicons,xvm\minimap,xvm\minimap\labels,xvm\minimap\labels\playernames,xvm\minimap\labels\playernames\ally,xvm\minimap\labels\playernames\enemy,xvm\minimap\labels\vehiclenames,xvm\minimap\labels\vehiclenames\full,xvm\minimap\iconscale,xvm\minimap\iconscale\1,xvm\xvmstats,xvm\xvmstats\ratingscale,xvm\xvmstats\ratingscale\xvm_six,xvm\sixsense,xvm\sixsense\duration,xvm\sixsense\icon,xvm\sixsense\icon\yellow,xvm\sixsense\sound,xvm\sixsense\sound\stoper,xvm\hangar,xvm\hangar\masterymarkintechtree,xvm\hangar\goldlockeron,xvm\hangar\freexplockeron,xvm\hangar\buywithcreditson,xvm\hangar\xvm_clock,xvm\hangar\xvm_clock\24,xvm\hangar\xvm_tank_carousel,xvm\hangar\xvm_tank_carousel\normal,xvm\hangar\xvm_tank_carousel\normal\0,xvm\hangar\xvm_tank_carousel\normal\advanced,xvm\hangar\xvm_tank_carousel\normal\advanced\mm_and_mog_percent,xvm\addons,xvm\addons\autologin,xvm\addons\pingservers,xvm\addons\inbattleclock,xvm\addons\repairtimersondamagepanel,xvm\addons\favserv,xvm\addons\autoequip,modpack,modpack\iconset,modpack\iconset\contouriconsmode,modpack\iconset\contouriconsmode\xvm,modpack\iconset\webium,modpack\camerascript_rn,modpack\camerascript_rn\freecamera,modpack\camerascript_rn\servercross,modpack\camerascript_rn\servercross\realdispersioncircle,modpack\crosshairs,modpack\crosshairs\battleassistant,modpack\crosshairs\battleassistant\g,modpack\crewskillinformer,modpack\aimhelpingmods,modpack\aimhelpingmods\safeshot,modpack\aimhelpingmods\safeshot\wrecks_and_allies,modpack\nonxvmhitlogs,modpack\nonxvmhitlogs\mhl_ekspoint,modpack\nonxvmhitlogs\mhl_ekspoint\wn8,modpack\garagemods,modpack\garagemods\sessionstats,modpack\garagemods\sessionstats\yasenkrasen,modpack\garagemods\sessionstats\yasenkrasen\vanilla
Tasks=install_clean,deletepython,dlc_folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
top. ik ga het testen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Rianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:57:
[...]

Ik heb er ooit een filmpje van gemaakt en ook al eens een doc met screenshots, maar aangezien WG gelukkig steeds meer in de client zelf verwerkt zijn deze niet meer uptodate. Hieronder de keuzes uit het Aslains_Installer_Options.inf bestand dat bewaard wordt. Dat is even het snelste wat ik kan overleggen:

Components=xvm,xvm\otm,xvm\otm\aslain,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_1,xvm\otm\aslain\overhpbarfield_l\vehiclename,xvm\oonstats\yasenkrasen\vanilla
Tasks=install_clean,deletepython,dlc_folder
Gelukt. Bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:59
_Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:00:
ik ben best benieuwd hoeveel $$$$ jullie al in het spel hebben zitten, ik 250 euro in 3 jaar gok ik.. Dat is bij jullie iets meer vermoed ik :P
Auwch, dat zijn oneerlijke vragen. Ik kreeg die vraag laatst ook van een vriendin toen ze met een kennis naar mijn stats aan het kijken was 8)7 Lets not...
Löwe, T34, Churchil III, T26E5, Object 252U, Excelsior, Bromwell, T-25, AMX CDC, T-34-85M, JT88, SU-122-44, Skorpion G zijn mijn premium tanks en dan soms nog een premium account. Soms een maand en soms vrijdag avond tm maandag.
_Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 19:47:
QB modpack blijft ook een prima optie, gewoon xvm met een paar noodzakelijke dingen (equipment settings onthouden etc.)
Ik vind dat ook een ideaal modpack. Steeds meer dingen uit zijn modpack zie je ook in de client komen. Bij de volgende upgrade komt de arty view er ook bij zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:33
Stats naar de gallemiesen en geen 1 missie gehaald. Ja HT 15 zonder honors met de Maus. Hou je alle T10 tanks tegen op een E3 na verliest je team alsnog. :F

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-09 20:14
We zijn er bijna!
Daily Mission: Day 12
Be in the top 5 players of your team by experience earned
Win Battle
Fulfill the mission conditions 10 times

Ipv van top 3 eerder, nu top 5. Met een paar lighttanks overleven, wat damage, wat spotting, zou dit wel binnen 15 battles gedaan moeten zijn. Of niet?

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Tige schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:48:
We zijn er bijna!
Win Battle

Ipv van top 3 eerder, nu top 5. Met een paar lighttanks overleven, wat damage, wat spotting, zou dit wel binnen 15 battles gedaan moeten zijn. Of niet?
Jij bent wel heel erg optimistisch over je teams...

Tijd voor een b2 platoon of tier 8 special mm platoon :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 07:13
Tige schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 07:48:
We zijn er bijna!
Win Battle

Binnen 15 potjes betekent dat je 66.6% van de keren wint én in de top 5 staat, wat op zich ambitieus is. Ik schat dat ik met goed platoon toch wel 20 battles nodig heb, simpelweg omdat je soms in een win ook gewoon 6e staat of onderaan.

Light tanks met goeie crew zijn wel ideaal voor deze missie inderdaad, passive scouten (met 6th sense natuurlijk) is een vrij veilige manier voor experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-10 18:53
Pff ze zijn niet echt orgineel daar bij WG met de missies... alweer win 10 battles en sta in de top X van qua XP. Voordeel van die damage missie was dan dat je tenminste nog kon winnen en verliezen.

Naja dan pakken we wel weer obj 140 ofso om de missie te fixen, met de Strv 103B is het toch net niet makkelijk om ff wins te farmen. Dus helaas alleen voor de missie spelen vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeodopel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-02 08:52
Gister toch nog de 50k missie gehaald. Dat heeft voor een noob als mij toch exact 40 battles gekost. Constant switchen tussen mij JagdPanther II en de M103 en een enkele keer mijn Perhing en T32.
Nog maar 4 token te gaan en nog alleen vandaag beschikbaar om een token te halen voor mij. Dus vanavond even snel proberen of het vlot wil lukken en anders toch $$$ Wargaming. Ik laat voor 8 euro niet een Prem T8 tank aan mijn neus voorbij gaan.
En dan heeft Wargaming volgens mij precies wat ze willen, mensen die toch nog een paar token moeten kopen omdat ze anders een T8 Premium laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:02

Roozzz

Plus ultra

A Lurker schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:23:
[...]

Binnen 15 potjes betekent dat je 66.6% van de keren wint én in de top 5 staat, wat op zich ambitieus is. Ik schat dat ik met goed platoon toch wel 20 battles nodig heb, simpelweg omdat je soms in een win ook gewoon 6e staat of onderaan.

Light tanks met goeie crew zijn wel ideaal voor deze missie inderdaad, passive scouten (met 6th sense natuurlijk) is een vrij veilige manier voor experience.
Voor dit soort missies pak ik meestal een tier 6 medium (bijv de skoda t25). Daarmee kan ik in t6/7 een dusdanige invloed uitoefenen dat ik er op kan vertrouwen dat als we winnen ik ook altijd top3 sta. Kom je terecht in een T8, dan krijg je gewoon belachelijk veel exp voor dmg en assistance. Dus zelfs dan is top5 vaak haalbaar. Gevoelsmatig zit hier voor mij de sweetspot.

Lights vind ik ook prima optie. In de bulldog sta ik eigenlijk ook altijd hoog, ongeacht de mm. Nadeel daarvan is dat als je een heel matig team hebt, je ook niks meer kan.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 09:55
jantje 2 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 10:57:
Pff ze zijn niet echt orgineel daar bij WG met de missies... alweer win 10 battles en sta in de top X van qua XP. Voordeel van die damage missie was dan dat je tenminste nog kon winnen en verliezen.

Naja dan pakken we wel weer obj 140 ofso om de missie te fixen, met de Strv 103B is het toch net niet makkelijk om ff wins te farmen. Dus helaas alleen voor de missie spelen vanavond :(
Probeer de hellcat. Super als je top tier bent en nog redelijk te spelen als je low tier bent.
Heb nu solo op dat ding een WR van 61%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
T37. Makkelijkste XP machine in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dweebus schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 13:09:
[...]

Probeer de hellcat. Super als je top tier bent en nog redelijk te spelen als je low tier bent.
Heb nu solo op dat ding een WR van 61%
Maar hellcat en T6 is niet leuk om te spelen :+ Ik heb denk ik maar enkele tanks lager dan T8 in me garage staan 8)7 . Met 140 moet het normaal ook makkelijk te doen zijn, maarja T10 kan soms nog wel eens rare mm hebben.

Moet ook me T49 nog grinden, dus missn pak ik die wel kan ik gelijk nog wat XP verdienen, alleen ben je dan zo overgeleverd aan de teams.

[ Voor 12% gewijzigd door jantje 2 op 23-03-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cromwell is ook ideaal, beest wanneer top tier en als bottom tier kun je nog fungeren als scout

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
On an official WG RU stream, the developers are considering the removal of the artillery class if the stun mechanics currently being tested on the Sandbox server are received negatively.

Beste nieuws van vandaag. _/-\o_

Geen arta meer *;

[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 23-03-2017 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-09 14:47
Kepro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:34:
On an official WG RU stream, the developers are considering the removal of the artillery class if the stun mechanics currently being tested on the Sandbox server are received negatively.

Beste nieuws van vandaag. _/-\o_

Geen arta meer *;
Jammer dat het bijna 1 april is O-) maar zodra arta eruit is, log ik weer in _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
€6,45 voor een t8 prem is het meer dan waard. Echt f*ck de teams en de missies die gewoon steeds meer BS worden. Dit bespaart me weer flink wat hoofdpijn en frustratie.

Mission completed! Reward:

Vehicles added: T25 Pilot Number 1 (crew 100% sent to Barracks)
Slots added: 1

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
gotfurrr schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 20:35:
[...]

Jammer dat het bijna 1 april is O-) maar zodra arta eruit is, log ik weer in _/-\o_
Armored warfare heeft arta ook (al) verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mensen gaan weer lopen killstealen als een gek vandaag.

March 24: Accomplish today!

Condition Destroy 30 enemy tanks over any number of fights.

restrictions Any technique IV-X levels. Only random battles. 1 time per account.

Reward Personal allowance: + 300% of the free experience for 2 hours.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
Prima! Gewoon lekker spelen en 30 kills halen. Gister overigens niet gehaald, maar ook niet geprobeerd!

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
wsLy schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:14:
€6,45 voor een t8 prem is het meer dan waard. Echt f*ck de teams en de missies die gewoon steeds meer BS worden. Dit bespaart me weer flink wat hoofdpijn en frustratie.

Ik moet een €10tje betalen maar zelfs dat vind ik teveel voor deze tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Tige schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 07:47:
Prima! Gewoon lekker spelen en 30 kills halen. Gister overigens niet gehaald, maar ook niet geprobeerd!
Uitgaande van het feit dat de meeste spelers niet meer dan 1 kill per game gemiddeld doen betekent dat 30 games spelen... nog altijd veel 8) Of je gaat killstealen of puppies bashen op lage(re) tiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Kepro schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:58:
[...]

Armored warfare heeft arta ook (al) verwijderd.
Hmm hoe zal WG dat gat op vullen m.b.t. de missies voor de tanks en female crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Rianata schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:39:
[...]

Uitgaande van het feit dat de meeste spelers niet meer dan 1 kill per game gemiddeld doen betekent dat 30 games spelen... nog altijd veel 8) Of je gaat killstealen of puppies bashen op lage(re) tiers.
Tier 4 stond er?

Let's Luchs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren na 13 potjes er maar weer mee gestopt, het is gelukt 5 van de 10 te halen. Echter waren de teams op t5 echt verschrikkelijk. :/

Whatever.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gisteren m'n eerste tier 10 unlocked: de Centurion Action X. *O*
Nu nog even krap 4 miljoen credits bij elkaar spelen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 21:14:

aaaand WG claims an other victim off the money grab.. WP WG WP... 8)7

Gisteren missie in 14 games gehaald 10 potjes in de T49 ( stock ) maar na een loss streak en drama teams. De obj 140 maar weer uit de kast getrokken. Daarmee de overige 4 games achter elkaar gehaald.

30 kills halen gaat leuk worden, dat zou gemiddeld gezien 15 games moeten zijn uitgaande van me average van 2 kills per game. Maar dit is inderdad weer zo'n random missie dat het er ook 20 kunnen worden.

Vind het jammer dat ik in het begin echt 2 super easy missies gemist heb, anders kon ik nu lekker wat missies laten doen. :+ Ben die missies aan een kant ook wel zat om te halen, niet dat het moeilijk is maar gewoon meer dat je ze moet halen elke dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A Lurker
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 07:13
jantje 2 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:07:
[...]

aaaand WG claims an other victim off the money grab.. WP WG WP... 8)7

[...]

Ben die missies aan een kant ook wel zat om te halen, niet dat het moeilijk is maar gewoon meer dat je ze moet halen elke dag.
Wat is dan eigenlijk erger, een paar euro uitgeven, of een uur of 10-20 van je tijd besteden aan met tegenzin grinden ;)
</advocaat van de duivel modus>

De paywall zoals een E 25 voor 50 euro ga ik zeker niet intrappen, maar ik heb besloten dat ik per jaar 30 euro mag uitgeven aan dit spel zonder schuldgevoel. De eerste euro's van dit jaar gaan naar deze T25, de vraag is ff worden 't 6 tokens of minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 11:17
Gaius schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:46:
Gisteren m'n eerste tier 10 unlocked: de Centurion Action X. *O*
Nu nog even krap 4 miljoen credits bij elkaar spelen. :P
O heerlijke tank. Dat was mijn eerste tier 10 tank waar ik een ace op haalde. Een mark of excellence lukt me alleen niet helemaal

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
A Lurker schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:11:
[...]

Wat is dan eigenlijk erger, een paar euro uitgeven, of een uur of 10-20 van je tijd besteden aan met tegenzin grinden ;)
</advocaat van de duivel modus>

De paywall zoals een E 25 voor 50 euro ga ik zeker niet intrappen, maar ik heb besloten dat ik per jaar 30 euro mag uitgeven aan dit spel zonder schuldgevoel. De eerste euro's van dit jaar gaan naar deze T25, de vraag is ff worden 't 6 tokens of minder :+
WG geld betalen is altijd erger dan tijd besteden in de game :+ ( Betaalt elke maand aan WG voor een prem account 8)7 O-) ) Uiteindelijk haal ik wel "plezier" uit het spelen van de games maar het feit dat ik elke dag "moet" spelen voor een missie vind ik dan wat vervelender. Ik heb dan liever dat je binnen een maand X aantal iets moet halen en dan ook niet een verplichting met elke nation omdat ik sommige landen gewoon niet wil spelen.

Het voordeel is nu wel dat je het met elke tank kan halen, dat vind ik dan wel weer fijn. Ik mag zelf beslissen wat ik speel om iets te halen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10 15:25

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

ik heb besloten dat ik per jaar 30 euro mag uitgeven aan dit spel zonder schuldgevoel.
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

[...]
Ik heb besloten dat ik per jaar 30 euro mag uitgeven aan dit spel zonder schuldgevoel.
Oeps... al 3x op 8)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik zit eerder aan ruim 70 euro per jaar *schaam*

En daar komt bij dat we elkaar in het gamende deel van mn vriendenkring ook verjaardagscadeau's via WoT geven, verkapte extra WoT uitgaven eigenlijk ;)

Wat dat betreft zijn de weekend acties weer sneaky, bijna 100k xp te verdienen.. maar dan op premium tanks. Je mag dus lekker betalen voor de conversie naar free xp.. tenzij je veel clanwar gold hebt, gewoon een sigaar uit eigen doos dus.

Of zou het "convert to crew xp"vinkje ook gelden in dit geval? denk het niet.

ach ja, gelukkig toch geen tijd om te spelen dit weekend :)

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 24-03-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Jaartje premium, wat gold en 1/2 premium tanks per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best een kek tankje voor die 8 euro de Pilot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Eindelijk alles klaar.. dit weekend word T25 hoofdpijn overal pff..

[ Voor 78% gewijzigd door FSXnoob op 24-03-2017 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:02
Is er in 0.17.1 iets veranderd met de mechanics mbt schieten in tracks? Ik heb in mijn Skorpion G nu toch al een schot of 8 gehad wat in de tracks ging en waar niks mee gebeurde, niet eens enemy tracked. Vroeger zou ik dan gewoon vol damage doen, nu zit ik een beetje te huilen dat ik weer 10 sec kan wachten om geen damage te doen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ElPaco schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 18:15:
Is er in 0.17.1 iets veranderd met de mechanics mbt schieten in tracks? Ik heb in mijn Skorpion G nu toch al een schot of 8 gehad wat in de tracks ging en waar niks mee gebeurde, niet eens enemy tracked. Vroeger zou ik dan gewoon vol damage doen, nu zit ik een beetje te huilen dat ik weer 10 sec kan wachten om geen damage te doen.
Geen idee, echter valt het me wel op dat er vaker HEAT shells je detracken EN damagen... of gewoon door spaced armor gaan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuwerti
Sommige 'standaard' geluiden van de spraakberichten werken niet meer (zoals 'target locked'). ik hoor dan helemaal niets. Andere doen het dan weer wel (zoals vehicle blewed up) weet iemand hoe ik dat kan herstellen?
(gebruik XVM met Aslain Mod)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kepro
HT 4.15 met honors is binnen. Maus OP *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 13:37
bij mij loopt world of tanks vast (blijft laad symbool geven) als ik naar de research van een tank ga.
Iemand ook dit probleem?
..ok ook als ik naar de tech tree ga

[ Voor 13% gewijzigd door Rusky op 25-03-2017 17:22 ]

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Rusky schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:21:
bij mij loopt world of tanks vast (blijft laad symbool geven) als ik naar de research van een tank ga.
Iemand ook dit probleem?
Speel je met mods ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Iemand ook dit probleem?
Mods geïnstalleerd? Dan eerst even proberen zonder ;)

Ikzelf merk vooral hele lange laadtijden. Na het inloggen syncen en de garage openen duurt nu veel langer (~30sec) dan voorheen. Ook bij het openen van de techtree en de research is ie ook zomaar 10-20 seconden aan het laden.
Ik speel zonder mods (op xvm na) en dit is geïntroduceerd in de laatste patch. Voor het gedrag maakt het niet uit of het met of zonder xvm is. Dus ergens hebben ze iets verkloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pas08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-09 14:33
@Roozzz

Het clearen van appdata wil daar nog wel eens flink tegen helpen.

Uitvoeren --> %localappdata%/worldoftanks

Of iets wat daar op lijkt (weet de exacte command zo niet, kun je googelen) en dan alles verwijderen wat je in die map aantreft.

Je zult daarna een paar settings opnieuw moeten instellen, maar die lange laadtijden zullen naar alle waarschijnlijkheid minder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 13:37
Inderdaad met mods (xvm) zal morgen eens zonder proberen

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Rusky schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 22:53:
[...]

Inderdaad met mods (xvm) zal morgen eens zonder proberen
Is idd een mod probleem door micropatch. Even updaten dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Iemand ook dit probleem?
Is een xvm probleem, laaste versie downloaden en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 13:48
kuwerti schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:36:
Sommige 'standaard' geluiden van de spraakberichten werken niet meer (zoals 'target locked'). ik hoor dan helemaal niets. Andere doen het dan weer wel (zoals vehicle blewed up) weet iemand hoe ik dat kan herstellen?
(gebruik XVM met Aslain Mod)
Ik heb het spel opnieuw geinstalleerd, daarna werkte het weer.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Gives some personal reserves for more XP: P0W3RH0UR

en mooie nieuwe beelden van graphics update:

[ Voor 72% gewijzigd door Rianata op 26-03-2017 14:25 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 26-03-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gisteren ook de T-25 gehaald d.m.v. van de missies. Was elke dag toch nog een flinke grind. Je bent gewoon minimaal 2 uur per dag bezig om die missies te halen. Gelukkig in het weekend het redelijk kunnen inpassen maar het ging allemaal maar net.

Ook veel T49 gespeeld, met de stock gun redelijk grappig om te spelen alleen is de HE in T10 eigenlijk nutteloos. de derp gun op de T49 is daarentegen echt dikke poep. Ik snap niet dat mensen die tank voor de fun kunnen spelen. Ik kan er werkelijk helemaal niets mee. Ik heb denk in totaal al 20 light tanks geraakt en heb er nog geen één gepenned. Top punt was een 1390 die ik 3x moest raken voordat hij überhaupt dood was.

Maar ik snap ook niet dat mensen reliable 300+ damage kunnen doen ( zie filmpje hierboven ) Ik raak gemiddeld op T10 tanks 160-300 max als ik ze raak. Dacht hem misschien door te zetten voor de xp en misschien een 3 mark maar ik weet het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Weet iemand hoe het nu zit met xp op tier 8 lights? Ik was ijverig xp op mn T54 lwt aan het hoarden, maar in een Q&A is er geroepen dat de xp *niet* mee gaat naar de tier 9 lights begreep ik??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:31:
...Dacht hem misschien door te zetten voor de xp en misschien een 3 mark maar ik weet het nog niet.
Als je hiermee bedoelt dat je XP wil grinden in voorbereiding voor de tier10 ben je eraan voor de moeite overigens...de XP zal naar het schijnt op tier8 blijven...tank en crew gaan dan weer wèl naar tier9...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
kreezjie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:35:
[...]

Als je hiermee bedoelt dat je XP wil grinden in voorbereiding voor de tier10 ben je eraan voor de moeite overigens...de XP zal naar het schijnt op tier8 blijven...tank en crew gaan dan weer wèl naar tier9...
Je kunt natuurlijk voor een kleine vergoeding die xp op de tier 8 tank dan wel omzetten naar free xp. Dat is dan wel weer superaardig van WG. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Gaius schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Je kunt natuurlijk voor een kleine vergoeding die xp op de tier 8 tank dan wel omzetten naar free xp. Dat is dan wel weer superaardig van WG. :P
En laat dat nu nèt héél toevallig in aanbieding zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Oh oke.. dat wist ik niet dus het is inderdaad zonde om xp te halen op lights dus. Naja weer wat geleerd hoef ik ook geen nutteloze T8 lights te spelen voor xp en kan accelarate crew eer aan :+ thanks!

Ik verdiep al tijden niet meer in opkomende patches en de sandbox ed. dus zou echt niet weten hoe of wat meer 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door jantje 2 op 27-03-2017 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mooi. Weer even wat Free XP inslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
[...]

Dat is nog niet zeker toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Rianata schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:20:

DANK VOOR DE CODE. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Dit is in een interview verteld door een WG ontwikkelaar maar is inderdaad niet 100% zeker en niet officieel aangekondigd.
Dat is ook de reden waarom ik langs één kant niet echt meer verder tier 8 lights grind maar langs de andere kant toch wel men XP erop voorlopig nog bijhoud.
Is dus inderdaad niet officieel maar dit kan toch tellen als bron denk ik en zou ook niet de eerste info zijn die ze op die manier 'lekken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:50

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Begrijp ik nu goed dat de tijd om de tokens in te wisselen (van de T25 Pilot) voorbij is ? Ik zie nergens meer de mogelijkheid om dat te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tige
garathane schreef op maandag 27 maart 2017 @ 13:55:
Begrijp ik nu goed dat de tijd om de tokens in te wisselen (van de T25 Pilot) voorbij is ? Ik zie nergens meer de mogelijkheid om dat te doen..
Kon inderdaad tot vanochtend 07:00u. De marathon liep tot zondagnacht / maandagochtend.
Als je tokens over hebt, krijg je 600 gold per stuk er voor terug.

Selks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Volgens mij geldt dat alleen voor gekochte tokens, gewonnen tokens zijn fffrrrttt...weg.Dacht ik

Overigens: wel erg snel weg, de mogelijkheid om ze in te wisselen. Je let even niet op en daar gaat je tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
En hoe zit het dan met XP voor modules die komen te vervallen?

Neem autoloader M41 Bulldog als voorbeeld. Deze heb je gegrind en unlocked en als hij dan straks vervald. Krijg je dan de gebruikte xp weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

Lijkt mij niet. Er zijn wel meer tanks uit het spel verwijderd, zoals de fameuze T-50-2, en die zijn ook gewoon weggehaald zonder compensatie. Of kreeg je daar nu een andere tank voor terug....? Dat weet ik ff niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
garathane schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:29:
Lijkt mij niet. Er zijn wel meer tanks uit het spel verwijderd, zoals de fameuze T-50-2, en die zijn ook gewoon weggehaald zonder compensatie. Of kreeg je daar nu een andere tank voor terug....? Dat weet ik ff niet meer....
Volgens mij is de T-50-2 vervangen voor de MT-25 op T6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
O_A_B schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:17:
En hoe zit het dan met XP voor modules die komen te vervallen?

Neem autoloader M41 Bulldog als voorbeeld. Deze heb je gegrind en unlocked en als hij dan straks vervald. Krijg je dan de gebruikte xp weer terug?
Nee die XP krijg je niet terug maar waarom zou je dat willen? Als je nu een tier7 Bulldog hebt met alle modules unlocked zal je straks een tier8 Bulldog hebben met alle modules unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
kreezjie schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:38:
[...]

Nee die XP krijg je niet terug maar waarom zou je dat willen? Als je nu een tier7 Bulldog hebt met alle modules unlocked zal je straks een tier8 Bulldog hebben met alle modules unlocked...
Toch weer 12k XP voor T9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane

garathane

jantje 2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:37:
[...]

Volgens mij is de T-50-2 vervangen voor de MT-25 op T6
Maar KREEG je die ook daarvoor in de plaats, of moest je die KOPEN ? Ik had die T-50-2, en die was gewoon weg, inclusief alle stats en achievements. Of die MT-25 ervoor in de plaats kwam in de garage weet ik niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
garathane schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:18:
[...]

Maar KREEG je die ook daarvoor in de plaats, of moest je die KOPEN ? Ik had die T-50-2, en die was gewoon weg, inclusief alle stats en achievements. Of die MT-25 ervoor in de plaats kwam in de garage weet ik niet meer.
Je kreeg de MT-25 als je deze in je garage had staan. Alle stats zijn toen ook overgegaan naar die tank zoals met de meeste omzettingen is gedaan. ( bijv IS-4 - IS-8 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 13:22

mcB

[...]

Dus mijn SPIC nog even van stal halen om nog net op tijd de Ru 251 te unlocken en kopen zou een goed idee zijn aangezien ik dan voor T8 xp en credits straks een T9 heb staan?

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
mcB schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:46:
[...]

Dus mijn SPIC nog even van stal halen om nog net op tijd de Ru 251 te unlocken en kopen zou een goed idee zijn aangezien ik dan voor T8 xp en credits straks een T9 heb staan?
Inderdaad ;)
Maar haast je want 9.18 is in aantocht hé, er wordt aangenomen dat dit in de tweede helft van April zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 20:29
Denk eerst eens aan je eigen niveau van posten..

[ Voor 72% gewijzigd door Grotman op 28-03-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op zondag 26 maart 2017 @ 14:20:

[video]
Laat die graphics update maar komen! Misschien dat ik dan weer eens ga beginnen, de 282 dagen premium tikken langzaam weg :/

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LyG3YWGaW4MShmzQNlWyirEn/thumb.jpg

Dit is de 9e loss op rij. Nagenoeg elke loss dit soort teams. Onspeelbaar. Begin vd avond ging nog, maar toen knipte iemand op het WG hoofkantoor met zijn vingers en sindsdien wordt mijn client denied. Extreem bizar 8)7 Elk team waar ik in zit bevat 14 bots. Werkelijk niemand heeft enig idee wat te doen :F

[ Voor 14% gewijzigd door Grotman op 28-03-2017 10:41 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Mr_Size schreef op maandag 27 maart 2017 @ 21:10:
[...]

[afbeelding]

Dit is de 9e loss op rij. Nagenoeg elke loss dit soort teams. Onspeelbaar. Begin vd avond ging nog, maar toen knipte iemand op het WG hoofkantoor met zijn vingers en sindsdien wordt mijn client denied. Extreem bizar 8)7 Elk team waar ik in zit bevat 14 bots. Werkelijk niemand heeft enig idee wat te doen :F
Weet je zeker dat je niet je winrate verward met je survivalrate? Want nog geen uur geleden heb ik je nog naar een win gecarried. O-)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AhWBGKV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 11:50

Caveman

whahoehaha

Ik snap je, maar toch knip ik het even weg :)

[ Voor 53% gewijzigd door Grotman op 28-03-2017 10:44 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SVxEavX.jpg

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
<knip>

[ Voor 101% gewijzigd door Grotman op 28-03-2017 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
<knip>

[ Voor 95% gewijzigd door Grotman op 28-03-2017 11:08 ]

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
2crashandburn schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:12:
[...]

Weet je zeker dat je niet je winrate verward met je survivalrate? Want nog geen uur geleden heb ik je nog naar een win gecarried. O-)
[afbeelding]
Om me vervolgens te teamkillen. Reported, get banned, k bye...

:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:37
Letterlijk stank voor dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op maandag 27 maart 2017 @ 22:34:
[...]

Om me vervolgens te teamkillen. Reported, get banned, k bye...

:+
Crash wilde je alleen maar extra credits geven :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 04:47:
[...]

Crash wilde je alleen maar extra credits geven :+
scouts horen sowieso niet thuis op Paris :+

Zelfs in hun eigen team lopen ze al te XVM focussen so much jelly these days 8)7
Je bent alleen de arty vergeten mee te tken >:)

[ Voor 23% gewijzigd door jantje 2 op 28-03-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Als scout ben je uberhaupt je leven niet zeker in dit spel. :+

Gisteren de nodige aanvaringen gehad met mijn eigen team. Het begon al goed met een game op prok waarin ik door mijn fv304 geraakt werd voor 498 dmg: gunner, commander, ammorack en turret geraakt. Uiteraard alleen maar small kits bij me... :(
Beetje jammer dat ik toen al op ruim 2k dmg en 3,5k spot zat... en er nog een heleboel leefde. Vervolgens nog yolo de cap gereset met ~3 seconden over door een kamikaze ram. Bizar genoeg wisten mijn tomaten vervolgens nog te winnen ook. Ace tanker kreeg ik als bonus. Achteraf gezien had ik deze replay moeten bewaren...

Potje later, ben ik de zijkant van een heavy aan het spotten, double bushen en permatracken. Besluit een tomaat in een E50M dat het een goed idee is om mij ff vooruit te duwen door de bushes. Het moge duidelijk zijn dat ik dat niet kon navertellen.

Potje of 2 later, wederom op prok, ben ik de ridge actief aan het spotten. Word ik door een teamgenoot in een kv3 die op de 1-lijn stond te campen, geraakt en getracked. Uiteraard was ik 2seconden later weer klaar. Waar the fuck hij nu op schoot is me nog steeds een raadsel...

Verder werd mijn tactiek om arty te ontlopen prima: zet de LT missie aan waarbij je 3 arties moet spotten en dmgen, en gegarandeerd dat je er nooit meer dan 1 per team hebt. Simpelweg briljant WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
Zo zie je maar dat de een rot avond kan hebben en de ander een super avond.
2308 wn8 over 12 potjes met 83% winrate, wat voor mij gewoon een super avond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Roozzz schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:02:
Achteraf gezien had ik deze replay moeten bewaren...
Heul oud plaatje, maar klopt nog genoeg volgens mij:
Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-lp1ff9uEAFk/Tzuk-NC7d7I/AAAAAAAAALY/TOXRCtkGMZ0/s1600/Menu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 11:41:
[...]

Heul oud plaatje, maar klopt nog genoeg volgens mij:
[afbeelding]
Ik heb hem standaard op alleen de laatste staan. En ik had alweer een andere game gestart voordat ik bedacht dat dit wel enigszins bizar was.
Dus hij was al weg. En zó veel boeiende potjes speel ik nu ook weer niet, om ze allemaal standaard te bewaren :P

Toch bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:02

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren op Fjords een mooie pot gehad in de E75. (top tier)
Stond lekker op J5 te sidecrapen, heb bijna 6k damage geblocked. :)
Ondertussen lekker damage doen, vijanden waren erg snugger en gingen steeds vol in het open staan, kon ze stuk voor stuk tracken.

Helaas net te weinig damage voor de Tank Ace. (4000)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Harmen schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:19:
Gisteren op Fjords een mooie pot gehad in de E75. (top tier)
Stond lekker op J5 te sidecrapen, heb bijna 6k damage geblocked. :)
Ondertussen lekker damage doen, vijanden waren erg snugger en gingen steeds vol in het open staan, kon ze stuk voor stuk tracken.

Helaas net te weinig damage voor de Tank Ace. (4000)
Wat blocken betreft, ik probeer zelf al een tijdje HT12.3 te halen, 3x je eigen hp blocken en 2k damage doen.

Heb het in de T29 al een paar keer bijna gehaald, weet verder niet in welke tank het zou moeten. (ik had natuurlijk de stock turret op de t29 moeten zetten, dan had ik hem)

OI-achtigen heb ik uit principe niet en in mn E100 schiet het ook niet op. De andere superheavies zijn daar veel beter voor, zeker na de mega armor buffs. Op lage tiers lukt die 2k damage dan weer niet erg snel...

Wellicht toch maar de maus lijn grinden, maar ik heb zooooo weinig zin in de Tiger P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
HT 3.12 heb ik gehaald in de O-I. Wel zonder de derp.

Pagina: 1 ... 87 ... 114 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).