Hoezo moet ik iets verklaren? Ik geef gewoon aan dat je door met zijn 3-en te spelen een merkbaar positieve invloed kunt uitoefenen op je gemiddelde winrate, ook als je geen unicum bent.wsLy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 15:19:
[...]
Verklaar dan eens hoe ons (super)unicum platoon gisteren met moeite battles kon winnen.
Je kunt nog zo goed spelen als platoon, als de andere 12 het laten afweten dan verlies je alsnog.
Dat er avonden bij zijn waarbij je alsnog moeite hebt om te winnen doet niks af aan die statistiek, het blijft inderdaad een teamspel met vele factoren waar je in meer of mindere mate invloed op hebt.
Wellicht had ik "ik hoor mensen klagen" anders moeten verwoorden, het was als tip bedoeld voor mensen die geen clan hebben en/of niet vaak in platoon gespeeld hebben, niet als absolute oplossing voor de missie.
[ Voor 13% gewijzigd door A Lurker op 17-03-2017 16:14 ]
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Daarnaast merk ik dat sinds lange tijd ik echt last heb van lagspikes
[ Voor 27% gewijzigd door patrickos85 op 17-03-2017 21:31 ]
Is het puur een versiering of geeft het ook een soort van bonus?
Ik meen dat er bij de beschrijving altijd iets stond over de gunner skill.
Nu staat er niets meer bij.
Via google vind ik ook geen duidelijkheid.
Page intentionally left blank.
Je hebt de verkeerde link gebruikt.Mr_Size schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 13:23:
UBB codes kapot... Dan maar zo:
YouTube: YouTube
edit: what the hell is up tweakers?
Link wordt automatisch aangepast oid, kan niet meer embedden, wtf. Lijkt wargaming wel
Verwijderd
Skorpion G.wsLy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:23:
In 20 battles top 5 damage zijn, hahahaha wargaming you funny. Ik speel vandaag maar even niet...
Ik laat de T25 ook lekker schieten; hij schijnt niet eens zo goed te zijn.
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Daarnaar nog een aantal battles gedaan met een premium tank, damage kunnen doen en stats wat omhoog kunnen halen.. en toen moest ik helaas gaan. Clanmaatje heeft het toen overgenomen en die heeft ook veel moeite gehad met de laatste 10 battles..
Ben benieuwd naar morgen...
1. Win de battle
2. 10 keer in de top 3 qua xp
Hmmm, maar ff wat boosters aanzetten...patrickos85 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 07:59:
Nieuwe missie:
1. Win de battle
2. 10 keer in de top 3 qua xp
Tzal om de basis xp gaan, niet totale vergaarde xp per battle. maar boosters zijn sowieso wel fijn
Na wat average games, kwam daar phrorovaka no arty...zieke game gespeeld met 11k combined waardoor ik ineens van 92,5% naar 94,5% steeg..De spanning steeg, zou het vandaag de dag zijn waarvan ik dacht dat die nooit zou komen? Na nog een lastige game en 5,5k damage 94,73%....
Net als vorige keer weer nog 1 game te gaan....lukt het deze keer wel? Met zweethandjes de laatste game gespeeld en wat hulp van een platoonmaatje die probeerde de laatste tank nog zolang mogelijk levend te houden, wat uiteindelijk niet veel uitmaakte. Kon 1 schot doen en toen schoot die tank me in de fik >.<
Uiteindelijk wel weer 5,5k damage kunnen schieten... was dit genoeg voor het laatste kwart procentje?

Na heel veel stress, pijn en moeite de meest annoying tank in de hele game gemarked. 3x zolang over gedaan dan elke andere T10 mark.. maar eindelijk is ook deze binnen
Strv 103B is de volgende in lijn. Die zal niet veel beter gaan, maar die tank is tenminste leuker om te spelen
Kennelijk is de T25 pilot alleen bedoeld voor top spelers, een gemiddelde speler zoals ik gaat dat niet lukken.
Even op noobmeter gekeken, ik ben zelfs "below average"
[ Voor 24% gewijzigd door Caveman op 19-03-2017 13:37 ]
Zit nu langer dan jij te spelen en op de helft...ligt ook heel erg aan je team.Caveman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 13:20:
Echt niet leuk meer.... 4 uurtjes gespeeld missie 3x gehaald. En doordeweeks ongeveer 1 a 2 uurtjes per dag tijd om te spelen, met deze moeilijkheidsgraad wordt dat helemaal niets meer.
Kennelijk is de T25 pilot alleen bedoeld voor top spelers, een gemiddelde speler zoals ik gaat dat niet lukken.
Even op noobmeter gekeken, ik ben zelfs "below average"Dus waarschijnlijk hoor ik bij de catagorie "Uninstall game" .....
En gestopt...Overal kom je bots/belachelijke campers tegen die half op de muur geklommen zijn...Ik stop ermee
[ Voor 14% gewijzigd door patrickos85 op 19-03-2017 13:43 ]
http://wotreplays.com/site/3440720#malinovka-gjp-amx_13_90
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Continu uit het niets beschoten worden. Tig keer ge-1-shot door arty (en dat terwijl je dan in je LT heen en weer slingert en rijdt zonder stil te staan en 5 van je medespelers in open veld staan). En in 90% van de gevallen low tier.
Verwijderd
Condition
Win first place in your team for damage.
restrictions
Any technique IV-X levels.
Only random battles.
1 time per account.
Blijkbaar hoeven we vandaag maar 1 battle te hebben waarin we top damage zijn...
Klopt, 1 potje met de Grille 15 en klaar is Kees.wsLy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:23:
Blijkbaar hoeven we vandaag maar 1 battle te hebben waarin we top damage zijn...
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Nou, de grille staat na de nerf niet meer garant voor goede damage.Rianata schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:36:
[...]
Klopt, 1 potje met de Grille 15 en klaar is Kees.
Dat is mooi, ik ben vanavond wss pas later op de avond thuis, dus had ook geen zin in een grind missie zoals het weekend ( Misschien hebben ze er wel rekening meegehouden dat je in het weekend meer kan spelen, who knows? ) Heb ook al 2 easy missies gemist, dus moet toch wel ff aanpoten.wsLy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 07:23:
March 20: Accomplish today!
Condition
Win first place in your team for damage.
restrictions
Any technique IV-X levels.
Only random battles.
1 time per account.
Top damage moet wel lukken in 1-5 potjes
Leuke missie weer!
Afgelopen vrijdag en zondag missie niet gehaald. (ook geen eens geprobeerd).
Maar deze moet goed te doen wezen. (hopelijk rest van de week ook zulke missies, want wordt weer een drukke week)
Ik moet even kijken of ik een paar tokens koop of dat ik een clanmaatje kan vinden die even de missies wil doen... Morgen waarschijnlijk tot donderdag/vrijdag met de vrachtwagen in Duitsland..Rusky schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:01:
[...]
Leuke missie weer!
Afgelopen vrijdag en zondag missie niet gehaald. (ook geen eens geprobeerd).
Maar deze moet goed te doen wezen. (hopelijk rest van de week ook zulke missies, want wordt weer een drukke week)
Object 263 frontaal luck pen met hesh = 1 minuut in battle full hp oneshot
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Whatever.
Al een aantal dagen last van en vooral vrijdag/zaterdag dat er af en toe ping spikes waren van 20ms naar 120 ms super annoying en bijna onspeelbaar. Zeker als je dan net aimed springt je aim weer groot.Harmen schreef op maandag 20 maart 2017 @ 11:39:
Gisteren weer een aantal potjes gedaan, ging best mooi kwa winrate. Merkte wel dat de ping erg varieerde van 20ms tot soms 200ms voor een aantal secondes. Niet echt handig als je aan het brawlen bent.
Hopelijk was het alleen een weekend dingetje door die missie ofso, en was het server sided.
Had ook een game dat een gedeelte van de spelers onspeelbare lag hadden terwijl andere er niets van merkte in de game. Ik moest resetten omdat het gewoon een slideshow was geworden en meer mensen in chat gaven aan dat ze hetzelfde hadden, maar sommige hadden dus ook totaal niets...
Denk dat dit wel een beetje de essentie is. Weekend = meer tijd voor de meeste spelers.jantje 2 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:44:
[...]
Dat is mooi, ik ben vanavond wss pas later op de avond thuis, dus had ook geen zin in een grind missie zoals het weekend ( Misschien hebben ze er wel rekening meegehouden dat je in het weekend meer kan spelen, who knows? ) Heb ook al 2 easy missies gemist, dus moet toch wel ff aanpoten.
Top damage moet wel lukken in 1-5 potjes
Verwacht ook nog wel wat ludieke missies, die niet zoveel met de damage of wins te maken hebben, zoals bomen omver rijden ofzo. Alhoewel ik me afvraag of ze dat kunnen registreren bij WG. Of ontvangen hits ofzo... Who knows. Vandaag een eitje in ieder geval!
Selks
Niemand?Kepro schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:24:
Weet iemand of je voor HT en TD 4.15 moet overleven?
Bomen omver rijden kunnen ze volgens mij wel registeren. Ik heb zelf WOT Assistent op mijn mobiel gezet en daar staat bij de statistieken "omgevallen bomen" Bij mij in 11k games ruim 19k omver gereden bomen.Tige schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:07:
[...]
...
Verwacht ook nog wel wat ludieke missies, die niet zoveel met de damage of wins te maken hebben, zoals bomen omver rijden ofzo. Alhoewel ik me afvraag of ze dat kunnen registreren bij WG.
...
Gelukkig doe ik dat in "real-life" niet na
Eindelijk weer eens een makkelijke missie. Ik heb gister aan mij voorbij laten gaan. Dat was gewoon teveel voor mij. Zo vaak carry ik een pot niet. Hopelijk valt het de rest van de week nog mee. Dan komt mijn eerste T8 Premium toch wel erg dichtbij. Heb er nu pas 1 gemist. Alleen het aankomend weekend is voor mij niet speelbaar. Ik kom dus zoiezo tekort. Dus zal er een aantal moeten kopen. Probeer alleen dat aantal zo laag mogelijk te houden
Ze doen het volgens mij wel slim. In het begin redelijk wat makkelijke missies zodat mensen toch aardig goed op weg komen. En dan nog wat lastige missies ertussen zodat de average noob net niet aan de 13 tokens kom. En dan denk je toch echt als je nog maar een paar missies te kort komt: "Ik koop die paar laatste wel." Er is nix zuurders als een T8 Premium tank op een paar tokens missen. Ka-ching Wargaming
Selks
klolpt, had het gezien. Maar ik kijk wel tegen het einde van de week hoeveel ik er nodig heb. Wel jammer trouwens dat een 5-pack geen korting biedt ten opzichte van 5x 1 token kopen.Tige schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:03:
Als ik het allemaal goed gelezen heb en je hebt bijvoorbeeld 10 van de 13 tokens. En je koopt zo'n pack van 5 tokens voor € 10, dan worden die twee tokens die je niet gebruikt omgezet in in-game gold. Dacht zelf iets van 600 gold per stuk. Dus het is niet helemaal kansloos. Losse tokens kosten overigens € 2,15, dus je krijgt geen korting op de aanschaf van een 5-pack.
Zondag heb ik niet eens geprobeerd, net als die van vrijdag. Te veel compromissen, om zowel voor winst als de tweede eis van exp danwel damage te moeten spelen.
De missie van zaterdag vond ik goed te doen, omdat je niet hoefde te winnen. Gehaald met een battle of 25-30, met de Matilda, Churchill III en de Matilda Black Prince. Met een beetje crew is het gewoon sealclubben van jewelste. De preferential matchmaking op die laatste twee tanks helpt daar dan weer een handje bij.
[ Voor 3% gewijzigd door A Lurker op 20-03-2017 14:27 ]
Lees de requirements ingame, daar staat alles bij
Ik merk dat ik de meeste missies inderdaad ook haal met de mid-tiers. Heb de afgelopen week veel met Valentine II en Matilda IV gespeeld.A Lurker schreef op maandag 20 maart 2017 @ 14:24:
Vandaag inderdaad eenmaal winnen. Ik wist dat er een reden was dat ik mijn Matilda nog niet verkocht heb.
Zondag heb ik niet eens geprobeerd, net als die van vrijdag. Te veel compromissen, om zowel voor winst als de tweede eis van exp danwel damage te moeten spelen.
De missie van zaterdag vond ik goed te doen, omdat je niet hoefde te winnen. Gehaald met een battle of 25-30, met de Matilda, Churchill III en de Matilda Black Prince. Met een beetje crew is het gewoon sealclubben van jewelste. De preferential matchmaking op die laatste twee tanks helpt daar dan weer een handje bij.
Kan ik gelijk weer crew extra trainen. Heb op beide tanks nog geen 6th-sense crew zitten.
Edit: Eindelijk gehaald. T67 en Matilda IV wilde maar niet lukken, Zelfs niet niet in Matilda IV in 1400 damage of een T67 met 1300 damage. Op het einde waar onze arty alleen tegen 5 tegenstanders stond "shotgunned" hij nog even een Skoda T24. Had die gast 4 damage meer dan mij. Daarna game over.
Dus dan maar even mijn Jagdpanther II gepakt. Eerste potje meteen 3350 damage met 5 kills. rest van mijn team zat niet boven de 1000. Werd wel een "loss". Maar die token is weer binnen.
Nog maar 5 tokens te gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door Xeodopel op 20-03-2017 17:03 . Reden: Missie gehaald :) ]
Hellcat: 852 dmg, mission done. Tot morgen
Toen maar wat Strongholds gaan spelen om weer eat credits binnen te harken
ArtywsLy schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:59:
Ik had 2 battles gespeeld. De eerste met mijn Defender, die ging niet zoals gepland.. de tweede met de m53/55 ging wel beter en daarmee heb ik ook de missie behaald. In eerste instantie dacht ik dat ik hem niet had, maar uiteindelijk bleek ik nog 1800hp aan blindshots te hebben gedaan en kwam ik op 5000 damage uit.
Toen maar wat Strongholds gaan spelen om weer eat credits binnen te harken
Ik dacht dat iedereen er een hekel aan had
Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)
Be in the top 3 players of your team by HP of damage caused.
Win Battle
Fulfill the mission conditions 10 times
Zelfde dus als zondag, maar nu met damage caused in plaats van XP. Er ook nog bij winnen, maakt het frustrerend...
Selks
Als het zoals gister ging, gaat dat makkelijk lukken.... want toen was ik continu tweede ....Tige schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:24:
Daily Mission: Day 10
Be in the top 3 players of your team by HP of damage caused.
Win Battle
Fulfill the mission conditions 10 times
Zelfde dus als zondag, maar nu met damage caused in plaats van XP. Er ook nog bij winnen, maakt het frustrerend...
Het hele punt is natuurlijk dat het gros gewoon niet aan die 13 tokens komt, daar zorgt WarGaming wel voor.
Maar van de andere kant bekeken, als je alle iets minder moeilijke missies haalt en maar een paar tokens moet kopen krijg je wel een premium tank voor een flinke discount. Een reguliere tier 8 premium kost al snel 30 euro.
klopt. Ik moet nog 5 tokens en die ga ik zeker niet halen. Ook doordat ik dit weekend niet kan spelen. Hopelijk kan ik komende dagen nog 2 tokens te pakken krijgen en dan wordt het toch een premium tank voor een prikkieA Lurker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:54:
De missie van vandaag sla ik ook weer over, zou me denk ik zo'n 4 uur kosten om hem te halen.
Het hele punt is natuurlijk dat het gros gewoon niet aan die 13 tokens komt, daar zorgt WarGaming wel voor.
Maar van de andere kant bekeken, als je alle iets minder moeilijke missies haalt en maar een paar tokens moet kopen krijg je wel een premium tank voor een flinke discount. Een reguliere tier 8 premium kost al snel 30 euro.
Zo ja, wat zijn de bevindingen?
Ik denk dat ik hem oversla aangezien ik de skorpion al heb en geen Zweedse crew trainer nodig heb.
JulesvH schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:28:
Heeft iemand die nieuwe Zweedse t8 td, de strv s1, al getest?
Zo ja, wat zijn de bevindingen?
Ik denk dat ik hem oversla aangezien ik de skorpion al heb en geen Zweedse crew trainer nodig heb.
is hier dan misschien een lijst van of kan iemand mij de config die nog wel mag sturen?
Verwijderd
Of we verliezen of ik word 4e qua damage.
Had ook al geen zin om in het weekend 20 uur WoT te spelen.
Dan maar geen premium tank.
Lag is er nog steeds, van 20ms tot 140ms.
Leuk al die specials en zooi....
Whatever.
En die zure reactie van de Grille 15 van de tegenstander is natuurlijk priceless

http://imgur.com/T0K0Qu5
Ik zal proberen om er morgen een replay van te posten op Youtube!
Ja de game is momenteel onwijs laggy, bijna tegen het onspeelbare aan. Mooiste was dat ik fully aimed op een tank was op 25m, ik schoot, reed naar achteren en toen ging me shell pas uit de gun en tegen de muurHarmen schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:36:
Vanavond weer drama kwa teams, gaat nergens meer over. Sommige potjes waren in 3min klaar.
Lag is er nog steeds, van 20ms tot 140ms.
Leuk al die specials en zooi....
Ik mocht niet klagen vandaag voor de missie moet ik zeggen. 11 games nodig gehad voor 10 wins.
Obj 140 gepakt double RR yolo en nog een paar games met kepro voor de extra winrate boost
Moet wel zeggen dat het vanavond ook redelijk mee zat met de games, gewoon weer eens ouderwets lekker kunnen farmen zonder veel moeite hoeven te doen
Mijn MT 4.15 werd denied door arta.Rianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:40:
LT15.4 gehaald![]()
En die zure reactie van de Grille 15 van de tegenstander is natuurlijk priceless![]()
[afbeelding]
Laat me raden. Zuid spawn en je ging op mid in het bosje staan?Rianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:40:
LT15.4 gehaald![]()
En die zure reactie van de Grille 15 van de tegenstander is natuurlijk priceless![]()
[afbeelding]
Yup, in het beginUser schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:05:
[...]
Laat me raden. Zuid spawn en je ging op mid in het bosje staan?

http://imgur.com/ntBtlV2

http://imgur.com/C9PzgU0
Twee eindmissies en ook nog een iBood grote doos scoren onder het spelen, must be my lucky day!!!
[ Voor 14% gewijzigd door Rianata op 21-03-2017 23:58 ]
Rianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:49:
OMG, wat me nu overkomt... ook nog even HT15.4 gehaald!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Twee eindmissies en ook nog een iBood grote doos scoren onder het spelen, must be my lucky day!!!
Het kan beter
Maar anyways, missie van gister wel gehaald in 25 battles. Vrijwel alles met T67, maar de 3e mark is hierdoor toch een stuk verder weg.
Daily Mission: Day 11
HP of damage caused 50.000
Dus haal de TD's en hightiers maar weer uit de kast!
Selks
Gister missie niet gehaald, gelukkig niet de enige die er moeite mee had zo te lezen. Na 7 potjes was ik het ook gigantisch zat (noob teams)
Vandaag wordt hem ook niet .. tot laat vergadering, morgen ook vergadering ... en vrijdag avond ook andere dingen te doen... dus hopelijk haal ik hem zaterdag of zondag nog 1x en dan maar een 5-pack tokens kopen (zoals wargaming toch wil hebben)
Ja dat bosje is echt super OP, maar d'r gaat bijna nooit iemand staan. Ik duik er soms zelfs met TDs in om wat damage te farmen.Rianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:20:
[...]
Yup, in het beginGelukkig niemand die blind schiet als het halve team aan gort wordt geknald vanaf de spawn zo'n beetje
Heeft Size je al duidelijk gemaakt hoeveel hij je haat?Rianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
Size is gewoon soms niet in staat om in n00b-mode te spelen en HT15 te halen, want je moet geen damage willen doen, gewoon alleen maar blokkenUser schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:08:
[...]
Heeft Size je al duidelijk gemaakt hoeveel hij je haat?
Dat heb ik dus ook gedaan.
Ben nu op de helft van de VKP grind maar voordat de Maus weer generved wordt even die missie halen.User schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:49:
[...]
Dat heb ik dus ook gedaan.Paar potjes later had ik HT15.4.
Ria why you play like super unicumRianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:59:
TD15.4 komt zo ook aardig dichtbij.... voor de Pilot1 dagmissie schiet het wel lekker op :-)
[afbeelding]
Ik heb ff me maus stats gechecked ik heb in 23 games met de MAUS alle HT15 missies gehaald vanaf de stug. Dus met maus is die missie inderdaad zo in de pocket
50k damage doen is opzich best wel weer een lange missie. Als je gemiddeld 3k damage schiet dan moet je toch 17 games spelen voordat je het gehaald hebt.
Ik ging er ook al vanuit dat ik 20-25 potjes nodig ging hebben. Dat vergt toch een behoorlijke tijdsinvestering... Dus ik begin er maar niet eens aan; ik heb tijd voor maximaal de hefltjantje 2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:18:
[...]
50k damage doen is opzich best wel weer een lange missie. Als je gemiddeld 3k damage schiet dan moet je toch 17 games spelen voordat je het gehaald hebt.
Ik heb ook al een stapel van de eerdere missies gemist ivm werkreisje, dus ik kan me er niet druk om maken. De timing van deze marathon was voor mij gewoon dramatisch.
If you can see, look. If you can look, observe
jantje 2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:18:
Ria why you play like super unicumHaalt ff casual alle missies zonder enige moeite te doen
User schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:08:
Heeft Size je al duidelijk gemaakt hoeveel hij je haat?
Ik zal niet ontkennen dat ik vrij jaloers ben jaRianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:49:
Twee eindmissies must be my lucky day!!!
Misschien moet ik de VK B weer terugkopen, hier een filmpje van crash die ook even casual HT 12 binnen harkt met zijn VK B:
[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 22-03-2017 15:55 ]
ik ben best benieuwd hoeveel $$$$ jullie al in het spel hebben zitten, ik 250 euro in 3 jaar gok ik.. Dat is bij jullie iets meer vermoed ik
congrats, bizar hoeveel je gebounced hebt... de buffs aan de Maus en type 4/5 zijn zooooo balanced, GG wargaming... mijn e100 is uiteraard ook OP met de megabuff nuRianata schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 23:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
Was natuurlijk helemaal epic geweest als de grille ook in deze pot had gezeten en op je bleef bouncen
[ Voor 55% gewijzigd door _Anvil_ op 22-03-2017 16:09 ]
Naja, die game sloeg natuurlijk ook nergens op staat solo in die ene hangar en niemand rushed hem van geen enkele kant, en hij heeft HT12 ook niet met honors gehaald heMr_Size schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 13:58:
Misschien moet ik de VK B weer terugkopen, hier een filmpje van crash die ook even casual HT 12 binnen harkt met zijn VK B:
Speel 5 jaar waarvan 4 jaar premium account waarvan ik gok de helft daadwerkelijk betaald._Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:00:
[...]
ik ben best benieuwd hoeveel $$$$ jullie al in het spel hebben zitten, ik 250 euro in 3 jaar gok ik.. Dat is bij jullie iets meer vermoed ik
Dus rond de € 250,00 voor mij ook denk ik. Naja ooit een T34 gekocht dus wss € 300,00
[ Voor 43% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2017 16:08 ]
laat me raden, veel gold met CW verdiend?jantje 2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:04:
[...]
Speel 5 jaar waarvan 4 jaar premium account waarvan ik gok de helft daadwerkelijk betaald.
Dus rond de € 250,00 voor mij ook denk ik. Naja ooit een T34 gekocht dus wss € 300,00
Nah meer met campaigns en een klein beetje met ESL wat ik even heb gespeeld. Speel over het algemeen geen CW tenzij ze me echt nodig hebben. Ben veel liever wat randoms aan het knallen. Al dat wachten in CW vind ik zo annoying en zonde van me tijd.
9 premiumtanks van tier 5 of hoger._Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:00:
[...]
[...]
congrats, bizar hoeveel je gebounced hebt... de buffs aan de Maus en type 4/5 zijn zooooo balanced, GG wargaming... mijn e100 is uiteraard ook OP met de megabuff nu![]()
Was natuurlijk helemaal epic geweest als de grille ook in deze pot had gezeten en op je bleef bouncen
Tal van boosterpacks.
Heel vaak premiumaccount.
Tonnen goud.
Normaal meer dan 1000 euro als het al geen 1500 of meer is
met "campaigns" bedoeld je grind missies zoals WZ-111? hoe kom je dan aan gold voor crew retraining, free xp etc.? ik doe zaken als crew training etc. vaak met zilver, maar geloof dat ik de enige ben?jantje 2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:09:
[...]
Nah meer met campaigns en een klein beetje met ESL wat ik even heb gespeeld. Speel over het algemeen geen CW tenzij ze me echt nodig hebben. Ben veel liever wat randoms aan het knallen. Al dat wachten in CW vind ik zo annoying en zonde van me tijd.
Dank je, dit zijn exact de getallen die ik wil horen.. voel me nu een stuk beter over mn eigen uitgavennvidia666 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:12:
[...]
9 premiumtanks van tier 5 of hoger.
Tal van boosterpacks.
Heel vaak premiumaccount.
Tonnen goud.
Normaal meer dan 1000 euro als het al geen 1500 of meer is![]()
![]()
Boosterpacks? die krijg je toch constant gratis? ik heb er nooit 1 gekocht en heb er altijd tientallen...
[ Voor 45% gewijzigd door _Anvil_ op 22-03-2017 16:16 ]
[ Voor 99% gewijzigd door _Anvil_ op 22-03-2017 16:17 ]
Campaigns waar je T10 tanks kan krijgen zoals de Vk7201B / 121B / M60 / 907 etc. daar zit soms ook een gold pay out bij en de kleinere dingen voor de Chieftain / T23e3 etc._Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:14:
[...]
met "campaigns" bedoeld je grind missies zoals WZ-111? hoe kom je dan aan gold voor crew retraining, free xp etc.? ik doe zaken als crew training etc. vaak met zilver, maar geloof dat ik de enige ben?
Ik retrain normaal gesproken met credits tijdens grinds, en T10s doe ik in de aanbieding reset met gold. free xp bouw ik op door gewoon te spelen, enige wat ik ooit heb convert is de top gun van de st. Emil.
Ik begin meestal ook pas nieuwe lijnen als ik bijv 200k free xp heb gespaard met spelen, en dan free xp de modules die ik echt nodig vind en de rest grind ik gewoon. Tegenwoordig met die reserves ( + 100% xp en 200% crew xp scheelt wel een hoop )
Ja ik heb echt al mijn tanks gegrind
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 22-03-2017 16:18 ]
dat reken ik ook onder clan wars, die tier 10s heb je toch met clan battles verdiend?jantje 2 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:17:
[...]
Campaigns waar je T10 tanks kan krijgen zoals de Vk7201B / 121B / M60 / 907 etc. daar zit soms ook een gold pay out bij en de kleinere dingen voor de Chieftain / T23e3 etc.
Ja prima, het is wel met de clan verdiend ja. Maar is toch net ietsje anders als clan wars. Ik ben wel een van de weinige unicums die bijna elke tank gespeeld heeft en bijna niets convert heeft hoor_Anvil_ schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:18:
[...]
dat reken ik ook onder clan wars, die tier 10s heb je toch met clan battles verdiend?
leuk filmpje!Rianata schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:00:
Hier is dan de replay van de LT15.4 die ik gisteren wist te halen. Veel plezier!
[video]
wat is die instelling die je linksonder hebt (naast je tank-overzicht) gedane damage / spot? hoe zet ik dat aan?
Hahahahaha geweldig.
kuwerti schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:24:
[...]
leuk filmpje!
wat is die instelling die je linksonder hebt (naast je tank-overzicht) gedane damage / spot? hoe zet ik dat aan?

http://imgur.com/Z8igYLh
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is ook een console topic: ~~~~~~~[MMO] World of tanks topic (PS4 en XBOX).